Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
HP Podcast ikonka Ikonka odkazujúca na dražby na HP Ikonka najnovšie v diskusii
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.
SVK
Hokej / Slovensko / Tipos extraligaB.Bystrica - Spíšská N.V.2,154,152,85Zvolen - Nové Zámky1,724,63,85Košice - Nitra1,84,363,79Slovan - Michalovce1,574,744,94Hokej / Slovensko / Tipos SHLŽilina - Topoľčany1,44,95,91Dubnica - Žiar1,914,033,13Slovan B - Humenné2,954,31,9Martin - Trnava1,754,53,3
NHL
Hokej / USA / NHLToronto - Colorado2,164,392,87Capitals - Sabres2,294,392,66St.L.Blues - Minnesota2,794,252,24Ducks - Islanders3,464,391,91Florida - Montreal1,525,135,03N.J.Devils - Tampa Bay2,214,22,79Rangers - Penguins2,154,292,84Ottawa - Colorado3,044,352,04Predators - Blackhawks1,644,644,45Jets - Bruins3,174,361,98Oilers - Dallas2,24,392,72Arizona - Vancouver2,824,292,16Vegas - Flames2,354,192,59L.A.Kings - Columbus1,64,884,55Sharks - Seattle3,134,431,98
INÉ
Hokej / Česko / ExtraligaVítkovice - Kometa Brno1,954,293,28Pardubice - Olomouc1,445,126,32Sparta Praha - Třinec1,824,313,6Mountfield HK - Liberec2,154,042,88Hokej / Fínsko / LiigaÄssät Pori - TPS Turku2,513,562,7Kärpät Oulu - KooKoo1,923,953,64Pelicans Lahti - KalPa2,313,832,81Lukko Rauma - IFK Helsinki2,443,742,61Hokej / Švédsko / SHLSkelleftea - Rögle1,584,64,98Växjö Lakers - Lulea1,754,24,17Malmö Redhawks - Brynäs2,074,163,07Färjestad - Frölunda1,994,143,27Örebro - Timra2,154,062,95
ROZBALIŤ

Diskusia: Trikrát dva a stačí. Postúpil menej zviazaný tím

zdroj: hokejportal.net/Miroslav Slávik
12.3.2023 13:56 Pavol Rajtar / HokejPortal.sk

Popradčania sa so sezónou lúčia príliš skoro a sklamaní. Z kvalifikačnej série postúpila ďalej Nitra.


V troch zápasoch strelili Nitrania vždy dva góly. V konečnom zúčtovaní bol z toho najkratší možný postup v kvalifikačnej sérii proti Popradu. „Vedeli sme, že Poprad dá do toho všetko. Ale vďaka skvelým ľuďom, defenzíve a Kašíkovi sme to zvládli. Góly sme dali v pravý moment. Hneď na začiatku a potom do šatne pred druhou prestávkou po popradskom tlaku. Trochu sme ich vtedy uzemnili a silou vôle udržali. Prvoradá bola síce záchrana, ale v kútiku duše sme dúfali, že si zahráme play-off,“ začal hodnotenie posledného zápasu asistent nitrianskeho tímu Dušan Milo. Trénerov Nitry sa pred tretím zápasom snažili zmiasť Peter Mikula a spol. Každému súdnemu človeku muselo byť jasné, že oficiálna a reálna zostava Popradu budú úplne odlišné. Koniec koncov, prezradila to už rozcvička hosťujúceho celku. „Videli sme, že si robia žarty, ale tréner Stavjaňa nie je ten typ, že by nasadzoval na konkrétnych hráčov súpera nejakých  našich hráčov. Príliš sme to teda neriešili. Otázne nám ostalo iba to, na akých pozíciách v presilovke budú hrať Záborský so Svitanom,“ povedal Milo. Suverénnou postavou série bol brankár Nitry Libor Kašík. Pomohol nielen výkonmi v bránkovisku. V sérii mal viac kanadských bodov ako napríklad popradské duo Svitana a Záborský dohromady. S Popradom sa „namočil“ do kľúčového gólu Nitry tri sekundy pred koncom druhého dejstva. „Jasné, že od brankára veľa záleží. Vieme, že nás to trápilo v úvode sezóny. Nešlo nám to, s gólmi sme mali problém, a to máme aj teraz. Ale je dobré, že nám stačia dva góly na výhry. Ak to tak bude aj proti Košiciam, čaká nás zaujímavá séria. Ale s nimi musíme byť aktívnejší v útoku, lebo neviem, či na nich bude tento spôsob hry stačiť,“ bol si vedomý člen realizačného tímu Nitry. Po sérii sa pred médiá postavil aj český brankár v nitrianskych službách. „Dva zápasy v Poprade boli veľmi ťažké. Ale teraz tam bol skvelý výkon mojich spoluhráčov. Aj keď sa Poprad trochu nadychoval, tak gólmi sme ho zlomili. Niektoré veci sa ku mne dostali, ale na puky som dobre videl a keď som niečo vyrazil horšie, pomohli mi spoluhráči. Hokej je aj taký. Myslím si, že tú moju rozohrávku pred druhým gólom Popradčania podcenili. Ubránili dlhé oslabenie, asi si mysleli, že už to majú za sebou. Ja som však videl, že máme na modrej hráčov a keď som im to hodil, tak to Gill, Baláž a Krivošík neskutočne zohrali. 2:0 do kabíny, 2:0 na zápasy. Myslím si, že to bol veľmi dôležitý moment, to už pre Poprad bolo ťažké aj na hlavu.  Moja milovaná priateľka mi avizovala, že si pred Košicami týždeň oddýchneme, ale nebolo to také jednoduché. Poprad hral tiež dobre, ale ako som povedal, zlomili ich góly na začiatku, respektíve na konci druhej tretiny,“ povedal muž, ktorý má po tejto sérii priemernú úspešnosť zákrokov na čísle 98,27%.

{alt}
zdroj: Miroslav Slávik - hokejportal.net
Nitra sa o týždeň pozrie do Košíc, kde naposledy vyhrala 3:2. „Pamätám si ten zápas. Je tam krásna hala, ale prišlo málo ľudí. Pevne verím, že na play-off tam bude plný štadión. Košice i slovenský hokej by si zaslúžili úplne inú kulisu. Oni podávali skvelé výkony, tak verím, že im to ľudia vrátia. Ak tam bude veľa ľudí, teším sa tam, plný štadión ma baví vždy najviac. My už nie sme pod tlakom, oveľa viac bolo pod tlakom, keď sme mohli zostúpiť o ligu nižšie. Teraz už len plníme svoje veci a bojujeme. Pod tlakom sa necítime,“ konštatoval Kašík. Popradčanom sa po sérii hovorilo ťažko. Tréner Mikula, či útočník Svitana pred novinárov ani nešli. Pred kamery sa tak postavil Samuel Mlynarovič. „Zlyhali sme v koncovke, mali sme zopár šancí. Keď sme prišli do fázy, že môžeme dať gól, zasiahol Kašík. Počet gólov na našej strane naznačuje, že to bolo hlavne o brankárovi Nitry. Akurát som sedel v kabíne s Paťom Svitanom a hovoril som mu, že po roku mám dejá vú. Posledný zápas sezóny, ja sedím v rovnakej kabíne, na rovnakom mieste, akurát s inými ľuďmi okolo. Bohužiaľ, trikrát vyhrala Nitra, treba jej zablahoželať. Mne sa ťažko sezóna hodnotí teraz, vieme, že skončila neúspechom. Je to také klišé, ale iné, ako poučiť sa z toho, nám neostáva. Boli sme v tejto sérii mäkkí. Mali sme sa viac tlačiť dopredu, viac si ísť za postupom. Chýbalo aj šťastie, ale to praje pripraveným. Ja keď sa obzriem za sezónou, neviem, či sme si zaslúžili postup,“ povedal autor prvého gólu Popradu v celej sérii. Popradčania boli v sérii proti Nitre až príliš zviazaní. Citeľné to bolo od prvého zápasu, keď trestuhodne poslali do koša dvojminútovú presilovku o dvoch hráčov a ďalšiu trojminútovú presilovku o jedného muža. „My sme mali cieľ šestku, to sa nám nepodarilo. Celú sezónu bola Nitra vo väčších problémoch ako my. Hrozil im boj o záchranu, a tak prišli do tejto série uvoľnení. My sme museli, oni mohli. Mali voľnejšie ruky i nohy,“ povedal asistent trénera Mikulu František Štolc. Kameňom úrazu na popradskej strane boli aj výkony legionárov. A neplatilo to len v tejto sérii. „Všetko je vec rozpočtu. Keď sme chceli udržať kvalitných slovenských hráčov, museli sme sa hýbať v určitých mantineloch z pohľadu legionárov. My nie sme Slovan, Zvolen a ani Košice. Keď sa zameriate na kvalitných slovenských hráčov, prídu priemernejší legionári, alebo opačne. Teraz sme vsadili na slovenských hráčov. Bohužiaľ, nevyšlo to,“ dodal Štolc.

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko


belo

 

Ahoj Pavol: Postúpil menej zviazaný menej tím.
Inak clanok sa dobre cital. Gratulujem nitre k postupu, vzdy ked nehrate s nami (ZA) tak vam mam tendenciu fandit
12.3.2023 - 14:15
+5

PavolRajtar

 

Strašné. Vďaka.
12.3.2023 - 14:34
+9

belo

 

v pohodicke, sme ludia
12.3.2023 - 15:06
+5

32Westlund32

 

Koľkokrát sme už počuli že ponaučit sa ?
12.3.2023 - 14:17
+2

hawkie

 

Akože, ja chápem, že je to klišé . Na druhej strane, je to pravda - čo iného im zostáva? Vyhlásiť, že "už nikdy takú chybu neurobím"? Lebo to sa skrátka nedá splniť - neuskutočniteľné a neodhadnuteľné...
12.3.2023 - 14:30
+5

32Westlund32

 

U nás to boli celú sezónu prázdne slová
12.3.2023 - 14:37
+1

Chamois

 

Poniektori by sa mali plavne presunut do 1. ligy, Polska, Madarska, eventualne sa naplno venovat prudko-politickej kariere.
12.3.2023 - 18:36
0

Zkubydu

 

Nitra zasluzene zdolala Poprad: a v tretom zapase v Nitre sa piskalo podla mna korektne. Stano a Zak, snad iba ten pad pod nohy som nevidel, inak suhlasim.

Tesim sa na Kosice. Hadam sa nam podari jednu vyhru ulupit aj v Kosiciach.
12.3.2023 - 14:18
+3

BretPit

 

Teraz ste v laufe, dosť času na oddych, s nami ste to mali ako prípravné zápasy, bez zranení, myslím, že s Košicami to môžte kľudne uhrať,,, ako kedysi Janko Slotovie povedal,, kurva chlapi, mate na to!
12.3.2023 - 14:41
+4

carli

 

to je len: zbožné želanie neschopákov z osady. Nakoľko sami ste na to vy letní majstri nemali
12.3.2023 - 19:43
0

BretPit

 

Osadu máš čoby kameňom dohodil od Košíc,,, a hneď tri
12.3.2023 - 19:47
+5

Fanpoprad

 

Ferko Stolc ty uz bud ticho prosim...
12.3.2023 - 14:36
+29

DavePP

 

Podľa mňa to nieje o tom podpísať stále čo najväčšie mená aj keď aj tie sú podrebné, ale typologicky vhodných hráčov pre systém, ktorým za chceme prezentovať plus zvoliť vhodný systém. To si myslím aspoň ja fanúšik 😃
12.3.2023 - 14:53
+7

Fanpoprad

 

Presne tak. Co z toho ze sme mali Zaborskeho, S itanu, Skokana, Drgona, Petersa, na zaciatku Yogana atd... Ked vysledok je jeden mepozeratelny hokej bez emocii a chcenia.
12.3.2023 - 16:20
+2

DavePP

 

A konečne by bolo dobre spraviť fakt kvalitnú obranu. Môžme mať v útoku aj 10 hviezdnych mien napísaných, keď vzadu budeme horieť jak fakly, nikdy ten titul nevyhráme. Áno aj ofenzívnych obrancov treba ale ja vždy vravím že víťazný tým musí mať minimálne dvoch ak nie troch defenzívnych obrancov ktorý sú v defenzíve 100%, ktorý obrania hviezdy súperov a popritom pomôžu útoku. Niečo také jak ulrych u nás v najlepších rokov. Alebo Černák v Tampe.
Ten tým musí mať srdce postaviť sa jeden za druhého. Mať ten ,,drive", iskru nejakú. Musí tam byť hráč ktorý vybuduje rešpekt. Toto všetko nám v tejto sezóne chýbalo a bez toho to nepôjde.
12.3.2023 - 17:22
+3

counter

 

Dá sa určite súhlasiť, len neviem čo si myslel pod pojmom "víťazný tým".
Ďakujem , možno aj do slovníka
12.3.2023 - 18:48
+1

DavePP

 

Pod tým pojmom myslím tým, ktorý nie raz za pár rokov vyskočí hore ale tým, ktorý bude každú sezónu podávať výkony, pri ktorých bude patriť k top týmom ligy
12.3.2023 - 18:54
0

counter

 

Takže si myslel víťazný tím 😀
12.3.2023 - 19:10
+2

DavePP

 

Jaaj hej prepáč 😅 Slovenčina byť môj kôň 😅😅
12.3.2023 - 19:18
+2

Zkubydu

 

Cim viac vitazstiev: tym vitaznejsi tim
13.3.2023 - 11:13
0

pepan95

 

My sme Vás vôbec v ničom poriadne nepreverili, KE je už iná liga...Som zvedavý ako si KE poradí s prehusteným strednym pasmom a brankárom a zaroveň ako si poradíte s ovela lepším tímom akym sme boli my.
12.3.2023 - 14:52
+12

doc.koniferum

 

Myslím,že majster zíde z týchto:Slovan,Zvolen,Nitra a čierny kôň môže byť Spišská.
Naopak ak bude negatívne prekvapenie a kto pukne tak tam tipujem Slovan.Aj keď,chcel som dopísať vyfarbiť by sa mohol aj Zvolen.Ale je to len tip.Bavme sa hokejom.
12.3.2023 - 14:54
+3

LenTak93

 

tak napíšeš nejakú trojicu a následne dvoch z nich tipuješ, že sa negatívne "vyfarbia"
12.3.2023 - 14:55
+16

julo

 

Nitra majster,jednoznacne..
12.3.2023 - 14:58
+9

carli

 

hej: už aj jarný majster
12.3.2023 - 19:45
0

doc.koniferum

 

áno,myslím to vážne.skusim inak aby si ma pochopil.tych dvoch tipujem,že by to mohli vyhrať a zároveň by mohli aj puknúť.to sa predsa nevylučuje.este som zabudol môj tip na majstra doplniť o Košice-toto je môj najväčší favorit a zároveň už roky moje najobľúbenejšie mužstvo.
12.3.2023 - 15:10
+2

belo

 

dal to na doktora Ilka
12.3.2023 - 15:12
+8

sspp

 

Nitra a majster vravite kefaline😄😄😄este si asi v liehu nalozeny
12.3.2023 - 16:56
+16

doc.koniferum

 

prepáč,že som nepasoval Poprad
12.3.2023 - 19:29
+9

sspp

 

to mikto od teba ani nechce a ani ja by som nas nepasoval nakolko viem ako hrame😋
12.3.2023 - 20:01
+4

M4K3R

 

Si ma pobavil tou Nitrou
12.3.2023 - 17:55
+4

BieloModra

 

Skoda chalani, ze nedokazete chapat ironiu
12.3.2023 - 18:05
+5

BieloModra

 

Jaj pardon...ja ze reagujete na Jula...
12.3.2023 - 18:06
0

M4K3R

 

Nene , na koniferku
12.3.2023 - 18:59
+1

Ottawa Senators

 

Východniari len vidia Nitru a hneď musia niečo poznamenať aj keď je to len tip fanúšika. Ale minimálne pri dvoch je to už taká tradícia.
12.3.2023 - 18:59
+8

sloniik

 

Oni vzdy len upozornuju na nepravosti
12.3.2023 - 19:07
+7

Ottawa Senators

 

Ale tak to je ešte v pohode, podpichovanie k tomu patrí, si predstav, že v nedeľu večer si otvoríš HP a nejaký truhlík ťa spomína v diskusii, ktorú si ešte ani neotvoril, k sérii na ktorú si sa ešte ani nesústredil lebo ledva sme von z tej predošlej. Niekedy premýšľam, že aké by to bolo žiť s takým ohňom na hrudi ako tu majú niektorí.
12.3.2023 - 19:15
+10

carli

 

ok a vy : záchodniari čo vidíte
12.3.2023 - 19:46
+1

M4K3R

 

Mne je jedno ci Nitra, Trencin, Michalovce alebo Poprad, moj nazor je ze muzstva z predkola maju velmi mizivu sancu predrat sa do finale.
12.3.2023 - 20:39
+6

DraciaTlama

 

Suhlasim
12.3.2023 - 20:40
+4

counter

 

Všetko je v poriadku , no s tou Nitrou to nemyslíš ani zo srandy si myslím , to že prešli cez Poprad ktorý pôsobil dojmom zmrznutých jazdcov a taktikou z roku pána neznamená že by mali byť pasovaný za ašpiranti na titul. Isté je tam eufória a uvoľnenie po zadnom ukončení ZČ , no to je asi tak všetko.
Stavjaňa vás vytiahol z bahna, o tom žádná, ale o piedestáli môže snívať iba rojko. Užívajte s mierou túto , na podmienky a stav ako Nitra sa dostala až do play off s mierou. Liga bude aj o rok a tam môžte byť kľudne úplne inde . Držím vám palce.
12.3.2023 - 18:56
+5

hello, havarju

 

Doc.koniferum je z Martina..
12.3.2023 - 19:38
+5

doc.koniferum

 

ale poviem ti pravdu niekedy by som sa najradšej v riti videl ako v tomto meste,ktoré strašne zaspalo dobu
12.3.2023 - 19:46
+2

hello, havarju

 

Ale zas dobre si pichol do osieho hniezda ..
12.3.2023 - 19:49
+6

ElwisNR

 

My už jeden titul máme vlani sme prehrali vo finále prečo by nemal mať náš klub v play off ambíciu vyhrať ho aký zmysel to má potom ?
12.3.2023 - 19:55
+6

strojar

 

Snívať je povolené.
12.3.2023 - 20:00
+6

Breadman

 

Nitra
12.3.2023 - 19:30
0

strojar

 

Odkiaľ te majster zíde?
Z rebríka, zo stromu, z povaly?
12.3.2023 - 19:58
+1

Zkubydu

 

Ja si myslim ze trio Bystrica, Zvolen a Slovan: doplni stastnejsi z dvojice Kosice Nitra
13.3.2023 - 11:15
0

Sheva7

 

Nitra skonci 10 vyradi Poprad co je uplne mimo ,uz maju silacke reci idu Kosice vyradit .Chlapci nelietajte v oblakoch Nitra viac ako 2 z nevyhra
12.3.2023 - 15:09
+20

Matej8199

 

Tieto predzápasové komentáre sú aj tak prd platné. Ukáže sa na ľade.
Ak NR bude lepšia, kľudne môže postúpiť. A ja jej nebudem mať problém zagratulovať.
Za to niektorí KE fans (nemyslím tým konkrétne teba) už sa vidia vo finále a myslia si, že sme neporaziteľný.

Áno aj táto NR môže cez nás prejsť ďalej. Ale môj názor je, že iba vlastnou neschopnosťou a chybami. Kvalita na všetkých postoch je na našej strane.
12.3.2023 - 15:16
+17

Sheva7

 

Ja sa vo finale nevydim aj ked pri tomto time je to povinnost vsetko menej bude obrovske sklamanie .Ak budeme hrat normalne tak Nitra vela sanci mat nebude ,proste kvalita je na nasej strane .
12.3.2023 - 15:21
+6

sloniik

 

nevYdim
12.3.2023 - 15:37
+11

Sheva7

 

Nasiel si chybu budeš lepšie spinkať dnes
12.3.2023 - 16:03
+2

Ottawa Senators

 

Neviem no či to bolo treba hľadať, vypichlo nám to oči.
Každý bude držať palce svojmu tímu ale o postup NR sa tu starajú viac východniari, jak my, čo si ideme nadplán. Menej toxicity prajem do údolia ničoho
12.3.2023 - 19:03
+14

carli

 

to vyššie: sme neporaziteľný, oči nevypichovalo?
12.3.2023 - 19:49
0

Ottawa Senators

 

Vidím, že ťakžý víkend mali niektorí : Povedzme, že mohlo ale aj nemuselo, slovenčina je krásny a pestrý jazyk.
12.3.2023 - 20:11
+1

strojar

 

Slovenčina je naozaj krásny a pestrý jazyk.
Je na škodu, že príliš veľa diskutujúcich (nielen) na hokejportali ho neovláda.
12.3.2023 - 20:21
+2

cipulis

 

Vratane teba
13.3.2023 - 14:39
+6

sKEta

 

robis ramena a pritom ani nemate normalne zeleznicne spojenie
12.3.2023 - 20:36
+1

Render 77 Nr

 

Haha odpadnem kde na to ľudia chodia na také kraviny .
12.3.2023 - 21:51
+12

doc.koniferum

 

povedz mi,kde je momentálne normálne železničné spojenie?lebo ako sa v decembri menil grafikon tak dodrbali hádam všetko čo sa dodrbať dalo.
12.3.2023 - 21:55
+5

miro-nr

 

Tak my nemusíme,my tu máme R1
12.3.2023 - 22:03
+4

VSS Košice

 

Naco nam je R1 ked name D1,R4,R2 : lol:
13.3.2023 - 5:50
0

miro-nr

 

Ide o to kam sa po tých cestach dostaneš SKEta evidentne niGde,ked potrebuje vlakové spojenie !
Kto už dnes chodí vlakom naposledy som išiel vlakom v 2001 v Nemecku, do Duisburgu na diskotéku
13.3.2023 - 13:05
0

Standacik

 

Vari akokeby chodit vlakom bola nejaka hanba
13.3.2023 - 13:27
+2

cipulis

 

On nechodi vlakom, tak uz nikomu vlaky netreba.
13.3.2023 - 14:42
0

miro-nr

 

Ale hybaj cipulis .
13.3.2023 - 15:27
0

miro-nr

 

To určite haMba nieje. Ved ked som mal násť tak som chodil občas vlakom na hokej. Aj zo ZVS som chodil na opušťaky a priebežky iba vlakom.
To bolo skor myslené na blbú otazku SKEta ,že nemame normálne železničné spojenie. Pri novom grafikone nemá normálne železnične spojenie už skoro nikto a jedina istota je po ceste. Inak naozaj nepoznám nikoho v okolí čo cestuje vlakom,občas ide vlakom moja mama ,ale ked ma zabiješ ,tak nikoho iného nepoznam.
13.3.2023 - 15:26
0

VSS Košice

 

no ten vlak z NR je hruza a to este nepisem o NZ
13.3.2023 - 15:57
+4

Tomino

 

Naj bude to "zrýchlenie" na 140 z nz smer Maďarsko, keď už by sme mali mat oveľa vyššiu rýchlosť,.. Napr aj 200 aby sme sa trosku priblížili k rakúsku ci Nemecku kde už idú 300..
13.3.2023 - 17:02
+1

Standacik

 

Budem hnidopich: Rakusko maximalka 230
14.3.2023 - 7:36
0

sspp

 

ja chodim a pomerne casto a co teraz🤦🤦🤦🤦
13.3.2023 - 14:48
0

miro-nr

 

Ja nechodím vobec a čo teraz ?
13.3.2023 - 15:28
0

VSS Košice

 

sketa je iny ale snad to dal iba zo srandy tak ako ja. Vlakom idem na viacdnove skolenia kedze som lenivý ist autom A R4 s napojenim na HU dialnicu ma dovedia kam potrebujem
13.3.2023 - 15:51
+1

miro-nr

 

Ešte že mame tych madarov .
13.3.2023 - 23:29
0

VSS Košice

 

Asi tak .
14.3.2023 - 7:52
0

BieloModra

 

uz som tu citala vsakoviake argumenty, ale tento je TOP
13.3.2023 - 7:13
+6

Tyna85

 

Aj od vás by mohlo byť menej tej toxicity.
13.3.2023 - 11:16
0

Corgi77

 

na všetkých postoch hovoríš??
Minimálne v bránke to je vyrovnané.
12.3.2023 - 18:56
+2

Sheva7

 

Nie Janus bol najlepši brankar v lige v zakladnej časti
12.3.2023 - 19:05
+9

Matej8199

 

No brankársku dvojicu máme lepšiu ako vy. Štatistiky, čisté kontá, počet víťazstiev.

12.3.2023 - 19:40
+3

sKEta

 

a maximalne ste vo vsetkom lepsi
12.3.2023 - 20:38
+1

strojar

 

No vidíš.
Ja si dovolím snívať o tom, že Nitra vyradí Košice.
Pritom racionálne si myslím, že postúpia Košice a dokonca som presvedčený, že majú reálnu šancu byť majstri.
12.3.2023 - 20:04
+5

LenTak93

 

doma ukončili sezónu LM, teraz Popradu... tak chcú aj do tretice
12.3.2023 - 15:17
+1

blue-311

 

Nie budeme pisat: Ze prehrame 4:0 na zapasy aby si bol spokojny 🤣
12.3.2023 - 15:26
+8

Bielomodry

 

Sheva7: A Ty menej pi,prosim Ta..
12.3.2023 - 17:22
+2

Sheva7

 

Blazon ja nepijem Uz sa tesim na tie diskusie k zapasu budete plakat ako stale
12.3.2023 - 17:30
+2

Sunkafit

 

šak ty plačeš odkedy si zistil že hráme proti vám..ako stále
12.3.2023 - 17:48
+28

Sheva7

 

Porozpravame sa po serii kto bude plakat klaun
12.3.2023 - 17:57
+4

Sunkafit

 

kludne si vyhrajte 4:0 my už máme nadplan ja plakať nebudem..ale ked tu budeš predvádzať to čo už teraz ja sa povabím o to sa neboj
12.3.2023 - 18:01
+13

Sheva7

 

Na tebe sa bavia všetci každe kolo plačeš,si len klaun čo neustale vyplakava celu sezonu
12.3.2023 - 18:08
+16

sloniik

 

Ked budeme tieto tvoje hlupe prispevky citat celu seriu, tak amentma.
12.3.2023 - 18:13
+12

Sheva7

 

Praveze uz teraz ma hlava boli ,po každom zapase tu bude nasrane tak 200 prispevkov a play.Hviezdy budu 2 Sunkafit a ten čo sa vola Ottawa či ako 2 × klaun z Nitry
12.3.2023 - 18:20
+3

sloniik

 

Zatial tu jedine predstavenie robis ty sam. Ale nastastie ta asi nebudem v livke citat, ci v Steelke alebo u nas na to nastastie nebudem mat cas.
12.3.2023 - 18:23
+19

Render 77 Nr

 

200 z toho 150 Ty
12.3.2023 - 19:00
+7

Ottawa Senators

 

No ty si mi tragéd
Stačí už len to, že si ma potrebuješ brať do tej tvojej papuľky pred tým ako som sa vôbec k sérii vyjadril a bez toho aby si vedel ako sa k nej staviam. Byť nad vecou, to je to čo tu tragédom ako ty chýba, potom tu takéto exkrementy vypúšťajú.
12.3.2023 - 19:10
+11

Sheva7

 

Nie len ta poznam tu už neustale pišeš blbosti ,neboj mam sa dobre a neber to tak važne
12.3.2023 - 19:25
+1

Ottawa Senators

 

To sa naozaj nedá brať vážne, keď po prečítaní tejto diskusie, tu nájdem práve od teba vetu "neustale pišeš blbosti..."
12.3.2023 - 19:38
+9

cipulis

 

Kazde muzstvo ma v diskusii svojho Sokola, teraz tak rozmyslam koho mate vy ?
13.3.2023 - 14:45
+2

counter

 

V tom máš pravdu , Nitra by v tomto laufe nebola pre nikoho príjemným súperom , čiže ani pre KE.
Ide o to ako s tým naloží kvalita proti momentu v ktorom sa Nitra nachádza.
12.3.2023 - 19:01
+1

carli

 

lepšie je : ostať na zemi. Nie v akomci kvázi laufe proti slabučkému popradu
12.3.2023 - 19:51
0

MaxSBA

 

počuj ty dement, si si vytvoril účet len aby si išiel proti nám? lebo čítam tvoje staré príspevky a všetko len poprad
13.3.2023 - 1:10
+3

Bielomodry

 

Sheva7: Presne,nenadarmo,sme Plackovia
12.3.2023 - 18:38
+4

pejOliver

 

Väčšinou tu píšu fans iných mužstiev že vyrazíme KE.. naozaj asi len jeden príspevok som videl kde bolo od NR fans písané že Košice prejdeme inak nikto tak neviem aké silácke reči
12.3.2023 - 17:44
+5

Marek_tky

 

Ja som videl viac od vás, že prejdete cez nás.
12.3.2023 - 18:06
+6

P24

 

No daj. Som zvedavý koľko sa ich nájde.
12.3.2023 - 18:11
+2

Render 77 Nr

 

Nedá lebo nenájde
12.3.2023 - 19:01
+6

Marek_tky

 

Odpoviem vám obom - pozrel som si aj ostatné stránky aj tu skoro celú diskusiu.

Nebudem nikoho spomínať - avšak Vincomíra musím: “Košice padnú ako domček karát”. Pre mňa vždy bola prvoradá pokora. Preto som mu slušne odpísal. Nejde o to, že napísal iba jeden, pretože aj z viacerých išla trošku arogancia (aj ten, na ktorý odpovedám), ale že mal až 20+ čo je dosť.

Boli všal komentáte ktoré boli dobre, napr. tu dole Slonikov komentár sa mi páči.

Vrátim sa ku pokore, pretože nech postúpi ten silnejší a lepší. Vieme, že kvalita je na našej strane, vieme že tlak je na našej strane. Ale nepáči sa mi, že máte už vraj hotový plán a teraz idete nadplán. Sezóna sa síce vyvinula tak, že ste bojovali o záchranu, ale pred sezónou ste chceli určite vyhraté štvrťfinále, resp. semifinále.

Držím palce, nech to príjemná séria. 🙂
12.3.2023 - 20:31
+8

Render 77 Nr

 

Ni hlavne ze si našiel dám Ti plus
12.3.2023 - 21:56
+2

sloniik

 

Vacsina svojmu timu fandi a veri, ze moze prejst. Ale nemyslim si, ze by sme tu vypisovali ako vsetkych dame dole a lahko prejdeme cez Kosice. My mozme len prekvapit svojou bojovnostou, sila a aj skusenosti su na strane Oceliarov.
12.3.2023 - 18:15
+7

pejOliver

 

Je rozdiel keď niekto napíše že Košice rozbijeme ako keď niekto napíše že si myslí že môžme cez KE prejsť dúfam že si si toho vedomí
12.3.2023 - 18:16
+8

blue-311

 

A co: Teraz. Aj ja verim ze prejdeme.
12.3.2023 - 18:47
0

Norik

 

No ty si mi len expert: Tato seria (ke-nr) bude vyrovnana. Zakladnu cast ste vyhrali. Ok.
Ale:
Poslednych 20 tapasov a posledny vzajomny zapas hovori pre Nitru.
Vacsina Kosicanov nas neberie ako supera. Co nam vyhovuje. Pycha predchadza pad.
A k Popradu. Ze su slaby, tak sme im mali nalozit 10?? Hrali sme, co sme potrebovali. Dokonca sme ukazali aj kvalitnu defenzivu.
Takze nebud si isty, ze nas sfuknete.
12.3.2023 - 21:50
+2

Tyna85

 

Myslím, že je úplne jedno ako vás berú KE fans, podstatné je to ako budú hrať hokejisti. A myslieť si, že vás naši hraci podcenia len preto lebo ste išli z 10. miesta je nelogické nemyslíš? Netreba si hneď domýšľať.
13.3.2023 - 11:04
+2

ElwisNR

 

Neviem Popradu vždy k úspechu chýba nejaký detail ale to ma netrápi.Nitrička hrala parádne tak ako sa v play off hrá a tak ako má poskladané mužstvo.Od začiatku sezóny až po Kontinentálny pohár to bolo pre fanúšika po minuloročnom finále niečo strašné strašila nás možnosť vypadnutia ktorú sme nakoniec zvládli a play off je nadplán a verím že môžeme prejsť aj cez Košice a nič ľahké ich nečaká...
12.3.2023 - 15:53
+5

TurnerSVK

 

Veľa ukáže prvý zápas ci Košice udržali formu alebo budú po tej prestávke trochu mimo co budeme môcť my využiť a zobrat tam hneď prvý zápas.. ísť domov za stavu 1:1 by bolo najlepšie možné, čo sa môže stať.. Jasný favorit sú Košice, to tu nemusí nikto tisíc krát pripomínať pretože keď niekto vyhra základnú časť a ma 8 výhier po sebe, je to logické. No na zápasy je to 2:2, ak sa nemýlim a to znamená ze nejaká mala šanca tam stále je.. Košice doslova musia, my môžeme. V sérii s Popradom sa ukázalo, ako veľa to zohralo. Pevne verím, ze cez nich dokážeme prejsť a keď nie.. nedať im to zadarmo.
12.3.2023 - 15:55
+6

LenTak93

 

4x ste hrali s nami playoff sériu a z toho dvakrát ste domov cestovali za stavu 1:1
... a ani raz ste nad nami nakoniec nevyhrali

takže neviem, či to je až taká výhoda ale zjavne lepšie ako 0:2
12.3.2023 - 16:02
+7

radopKE

 

Mám rád tie alibistické reči typu - oni musia,my môžeme...
12.3.2023 - 17:38
+9

hello, havarju

 

To sú reči, ale aj fakt. Ak nepostúpite, tak tých hráčov zožeriete viac jak popradčani svojich a nehovor mi, že nie..
12.3.2023 - 18:38
+5

P24

 

Ale kdeze: Veď oni to prvé miesto po ZČ získali preto, aby mohli množstvu, ktoré bolo jeden gól od nepostupu do play off podržať dvere pri postupe do semifinále. Vôbec nie sú všetci naštartovaní na to, se konečne sa vráti titul na východ
12.3.2023 - 18:50
+5

strojar

 

Najlepšie možné by bolo vyhrať v Košiciach obidva zápasy.
12.3.2023 - 20:07
+1

Zkubydu

 

a potom aj obidva doma: nech si oddychneme na Slovan
13.3.2023 - 11:29
+1

Tyna85

 

Minulý rok sme nad Slovanom v ZC nevyhrali ani jeden zápas. A potom v play-off sme vyhrali 3. Čiže neviem či to má takú váhu ako si myslíš.
13.3.2023 - 11:28
+1

Sunkafit

 

https://www.youtube.com/watch?v=tdeJiw6qMkA
12.3.2023 - 15:55
+2

BieloModra

 

Uz to zacina a to este ani NR ani KE este nevykorculovali...jaj
12.3.2023 - 16:09
+16

sloniik

 

Teba uz aj na fb sport stranke spomina volaky Pacuta
12.3.2023 - 19:23
0

BieloModra

 

Ano? Este ze je pre mna fb udolie nezname nech sa mu dari
12.3.2023 - 19:48
+6

lukiasko

 

Minulú sezónu boli v PO naši najlepší hráči Bjalončik, Brejčák, Ulrych, no a kým sa nezranili aj Vandas a Mešár... Neskutoční bojovníci, srdciari, korčuliari... Dohrávali súboje a išli vždy na plno.

Ani jeden z nich nebol plnohodnotne nahradený... ANI JEDEN !

Tie dristy o priemerných legionároch? Že toho chlapa huba nebolí... Ešte aj Mikuláš s Prešovom vytiahli lepších legionárov...

Jediní priemerní legionári sú Vainio a Kolouch.
My sme tu ťahali (a nie len túto sezónu) PODPRIEMERNÝCH legionárov a kľudne namiesto nich mohli hrať radšej Valigura, Kundrik, Dlugoš, Sokoli, Stanček. Nezahrali by horšie a aspoň by tam bolo srdiečko a bojovnosť.
Nie, my tu ťaháme Soberga, Juholu, Podlipnika, Livingstona, Betkera, Razgalsa, Jermaina a už ani neviem akých ďalších, čo sa tu prišli vyprdkať a potešiť sa, že ich aspoň niekde vzali...

Príprava na sezónu žiadna. Nejdem menovať, všetci dobre vieme, tak to aj potom na ľade vyzeralo...

Dávame si pozor na hráčov do kabíny, pritom kabina je už 2 roky rozbitá...

Že ľudia nechodia na hokej ? Nejde o tých 10 eur ale že vôbec! Ide o ten čas strávený pozeraním na tie mátohy, ktoré to nebaví a neurobia krok navyše a ešte sa usmievajú po prehratom zápase. Verím, že tu Bubelu už neuvidím... Ľudia chcú vidieť pekný hokej a cestu na zimák si nájdu...

Nikdy sme tu v Poprade nemali hromotlkov. Vždy sme hrali krásny, kombinačný a rýchly hokej. Toto čo tu bolo túto sezónu je ODPAD.

Volnejšie ruky a nohy... Dofrasa. Videl ten človek tú skazu na ľade? 2 góly za 3 zápasy?
Načo som to čítal. Len som sa nasral...
12.3.2023 - 16:29
+30

jh12

 

Čo je to za kapitána,že nemá ani odvahu ísť po poslednom zápase sezóny pred novinárov.
12.3.2023 - 16:43
+10

tommy909

 

Fero, prosímťa koho zaújimajú tie tvoje drísty? a ako môže byť on asistent trénera to nech mi tiež niekto vysvetlí. Nech sa pakuje z HK Poprad a zoberie so sebou oboch Skokanovcov a Bondru.
12.3.2023 - 16:54
+11

braniiislav

 

Aj tréner, ktorý má na starosti obrancov by mal ísť. Jednak ze mu to katastrofálne nejde táto práca a po druhé, keď si poňho príde NAKA, čo sa môže kedykoľvek stať, tak to tiež nebude dobrá vizitka pre klub.
12.3.2023 - 17:54
+6

Tatry7

 

A čo má Rado za ušami?
12.3.2023 - 18:14
+1

jozino

 

Uprimne, z Rada ako trenera som velmi sklamany. Prave on bol defenzivny zodpovedny obranca a toto nedokaze naordinovat aj svojim zverencom?
12.3.2023 - 19:22
+1

Sokol

 

Toto aj mňa veľmi nemilo prekvapovalo.
12.3.2023 - 19:45
0

anze19

 

Smutne ze prave vcera Tondovi zomrel otec ako píše vo svojom profile na Ig. Drzte sa trener aj cela rodina
12.3.2023 - 17:07
+16

sloniik

 

Vcera smutna a aj vesela sprava pre neho. Aj ked verim, ze ta hokejova bola asi velmi slaba naplast.

Uprimnu sustrast pan trener ...
12.3.2023 - 17:44
+11

Sokol

 

Poprad, poučiť sa zo skončenej sezóny a naštartovať motory veľmi skoro! Nerobiť viac experimenty a ísť do toho poctivo naplno od samého začiatku! 🙂💪

Je čo naprávať a myslím, že facka padla aj vhod.

Verím, že spoločnými silami to zvládneme, či vedenie, či tréner, či štáb, či hráči, či my fanúšikovia!

Máme na to! ⚪🔵
12.3.2023 - 17:16
0

Sheva7

 

Musite mat v 1 rade kvalitu mimo Slovenska podpisanu ,nie podobne blbosti ako tuto sezonu
12.3.2023 - 17:32
0

Sokol

 

Dá sa súhlasiť, avšak ako si môžeš prečítať v článku, tak u nás platí aj to, že nemáme financie aj na výborných Slovákov a aj na výborných cudzincov ako TOP tímy ligy.

„Všetko je vec rozpočtu. Keď sme chceli udržať kvalitných slovenských hráčov, museli sme sa hýbať v určitých mantineloch z pohľadu legionárov. My nie sme Slovan, Zvolen a ani Košice. Keď sa zameriate na kvalitných slovenských hráčov, prídu priemernejší legionári, alebo opačne. Teraz sme vsadili na slovenských hráčov. Bohužiaľ, nevyšlo to,“ dodal Štolc.

Ostáva len veriť, že toto bolo dostatočné poučenie a káder vyskladáme lepšie.
12.3.2023 - 17:39
+1

Bielomokry

 

Ale nech mi nepovedia že by nemali financie aspoň na takého Karsumsa
12.3.2023 - 23:06
0

Sokol

 

Nuž, nevyskautovali sme ho. LM ho trafil.

Na druhej strane, keby k nám mal ísť 36 ÷ 37 ročný útočník, tak to by niektorí ľudia išli Ľuda rovno upáliť.

Som rád, že pomohol LM k záchrane. Potiahol ich.
12.3.2023 - 23:30
0

Tatry7

 

Na druhej strane, keby k nám mal ísť 36 ÷ 37 ročný útočník, tak to by niektorí ľudia išli Ľuda rovno upáliť
Preto k nám prišiel 40r Špirko
13.3.2023 - 6:11
+3

Sokol

 

Áno, ale Špirko prišiel na úplnom konci prestupového obdobia 😉
13.3.2023 - 7:13
0

maček

 

Chcel by som poprosiť kohokoľvek kto mi pomôže vysvetliť nasledovnú Štolcovu vetu:

Keď sa zameriate na kvalitných slovenských hráčov, prídu priemernejší legionári, alebo opačne.

Ďakujem
12.3.2023 - 17:34
+3

aaaaaa

 

Tak hráči ako Záborský , Svitana , Skokan určite berú veľké peniaze ...keď sa veľká časť rozpočtu platov dá už na Slovenskych hráčov nezostane na top legionárov .

Naopak taký Prešov mal viacerých dosť kvalitných legionárov , ale na druhej strane zo Slovákov len mlady chlapci alebo menej kvalitný hráči .
12.3.2023 - 17:41
+10

88Backo

 

Ako píšem dole,Topska už dávno potvrdil,že Zábor mal sponozora,ale takto slabo aby zahral najlepší slovenský import čo v lepších ligách válil je čudné 🤷‍♂️
12.3.2023 - 19:03
0

fagaf

 

Na druhej strane Prešov nemal rozpočet ako vy.
12.3.2023 - 19:05
+1

Sokol

 

„Všetko je vec rozpočtu. Keď sme chceli udržať kvalitných slovenských hráčov, museli sme sa hýbať v určitých mantineloch z pohľadu legionárov. My nie sme Slovan, Zvolen a ani Košice.“

Jednoducho obmedzený rozpočet a nemohli ste si dovoliť finančne kvalitu aj v Slovákoch, aj v cudzincoch. BA, ZV a KE na to majú financie.
12.3.2023 - 17:42
+1

HockeyBender

 

Slovan takéto problémy nemá keďže má rozpočet aby si mohol dovoliť aj to aj to takže ma neprekvapuje, že danú vetu nechápeš.
12.3.2023 - 17:45
+2

maček

 

dobre zložený tím nie je otázkou iba rozpočtu....dokonca si dovolím tvrdiť, že rozpočet je zhruba polovina úspechu
odporúčam film Moneyball z roku 2011...a nie je to holywoodska srágora, je to skutočný príbeh, ktorý zmenil od základov zmenil scouting v MLB
“Is Moneyball a true story?” The answer is yes. It was based on the book Moneyball: The Art of Winning an Unfair Game, written by Michael Lewis. In the movie, Billy Beane (Brad Pitt) came up with a strategic approach to reinvent his baseball team, the Oakland A’s.
12.3.2023 - 17:56
+2

RudoNR18

 

Videl som .. vyborny film.. myslim si ze my dokazujeme rok co rok ze na uspech netreba len rozpocet..
12.3.2023 - 19:11
+3

maček

 

tak na Nitru je to ako ušité
12.3.2023 - 19:16
+3

hello, havarju

 

Napíšeme do Holyvúdu, nech natočia aj niečo o nás
12.3.2023 - 19:20
+1

maček

 

Tak Vy ste materiál skôr pre Kusturicu
12.3.2023 - 19:38
+4

Ottawa Senators

 

Nebudem klamať, toto spojenie by som si pozrel.
12.3.2023 - 19:41
+3

RudoNR18

 

Zavet.. a cierna macka biely kocur.. paradne filmy
12.3.2023 - 20:52
+3

doc.koniferum

 

od Kusturicu je aj vynikajúci film Život je čudo.ale ten Závet to je teda riadne šialený film kde sa v kuse niečo deje.strašný nápor na bránicu.
12.3.2023 - 21:37
0

sloniik

 

Nitra Fans od Kusturicu. To by bolo velmi zaujimave a rad by som si to pozrel
12.3.2023 - 21:12
+3

maček

 

stačí natočiť na handycam a vybrať dobrú muziku...dabing je drahý, dorobíme titulky
12.3.2023 - 21:47
+3

BieloModra

 

biely kocur a jeho druzina ano?
13.3.2023 - 7:21
0

maček

 

šak sa umyjem
13.3.2023 - 16:48
0

Wana

 

Budeš hlavný účinkujúci? Čierny Maček biely kocúr
13.3.2023 - 11:27
+2

maček

 

Naravno, brate....
13.3.2023 - 16:48
0

BieloModra

 

Ty nevies co cinis no nic rada si pozrem prvotinu pred premierou
13.3.2023 - 18:30
+2

maček

 

jak pozrieš prvotinu? čo pozrieš prvotinu?..... a čo myslíš, kto to bude strihať, hádam ja?
13.3.2023 - 18:33
0

BieloModra

 

Podla mna by si nemal podcenovat Corgonov, ty este budes rad ze mozes strihat. Pri "plavajucom" deji a kreativite mancaftu by bola strizna vykupenim
13.3.2023 - 18:38
0

maček

 

v živote som nepodceňoval Corgoňov .... Poprad odplával na plťke do ...... no skrátka ďaleko a Košice? Vidím to na 40:60 v prospech Košíc. Konkrétne 44,27 :55,73. Časy gólov si doplň sama, máš prax.
13.3.2023 - 18:46
+1

BieloModra

 

jaj...
13.3.2023 - 18:56
0

BieloModra

 

A vobec my sa teraz pripravujeme na vitaza zakladnej casti vy len vyckavate neodputavaj nas
13.3.2023 - 18:40
0

maček

 

šak to! mám z nás taký dojem, že kým zistíme, že by bolo načim sa aj zobudiť... bude po sezóne.
Ja toto predkolo plejof považujem skôr za výhodu.... budete vybudení, zomknutí, zohratí, zoťatí.... skrátka v prevádzkovej teplote...
13.3.2023 - 18:49
0

BieloModra

 

Nuz...asi mas pravdu ...my mame play off uz peknych par tyzdnov
13.3.2023 - 18:59
0

strojar

 

Stečí pozorne sledovať Tisícročnú včelu.
Na vojnu (aj na dobrých hráčov) treba tri veci:
1. Peniaze
2. Peníze
3. Peňeži
Aj keď o tých hokejistoch sa tam nehovorí.
12.3.2023 - 20:16
+1

strojar

 

StAčí.
12.3.2023 - 20:22
+1

Filip77

 

Ferko,Ferko 😱🤔🧐jajj
Ale čo to pre pána Jána hovoris!!
Taka naivita ide s teba ako ty môžeš byť v A mužstve Popradu??!!
To skoda aj komentovať tvoj slova...
12.3.2023 - 17:42
+3

milmikus

 

Pan Stolc dokopy sme za 8 mimo mohli mať troch výborných.
Ale výhovorky to je vaše!
12.3.2023 - 17:44
+5

maros6666

 

Pred sériou som tipoval, že Poprad nás vyradí 3:1 na zápasy... Toto som vôbec nečakal a výkon v poslednom zápase... Bol som sklamaný z hry Popradčanov. Neviem, či ich ten prvý gól totálne vyhodil zo zápasu, ale nevidel som tam žiadnu tvrdosť v súbojoch. V tretej tretine som čakal, že sa to pokúsia nabudiť nejakou provokáciou, bitkou a nič neprišlo...
12.3.2023 - 18:13
+7

sspp

 

praveze som cakal presne toto a uz som ani nepozeral zapas toto hraju celu sezonu obcas nejaky zablesk ale inak drevaci flegmati krasokorculiari
12.3.2023 - 18:56
+3

Zkubydu

 

Nuz najskor kamzikov zaskocila slaba navsteva doma: potom nasa efektivita strelby, neskor dve stastne vyhry Corgonov a napokon v Nitre pekelna atmosfera, pred ktorou niesu zvyknuti hravat, nasledne rychly gol Sykoru a kym sa odhodlali, k hokeju Krivosik ich poslal smutnych do satne. Pred poslednou tretinou sezony si uvedomili, ze nemozu dat Kasikovi tolko golov, co dali za celych 160 minut a pochopili, ze to sa neda. Taka je pravda.
13.3.2023 - 11:44
0

sspp

 

🤦🤦🤦
13.3.2023 - 14:53
0

Sunkafit

 

Ty si asi jediny clovek tu co od zaciatku neviem ci troluje alebo piae vazne...skor si myslim ze vazne a to nieje dobre
13.3.2023 - 14:57
+8

Kamzík18

 

Všetko je vec rozpočtu ano beriem, ale keď ma prist nejaky legionar sa tu vyprdiet aky to ma zmysel? Nepouzitelny v specialnych formaciach a v stvrtej formacii nech korculuju juniori, ako chceme vychovavat mladych ked davame šancu sa klzat po ľade legionarov ktorich si “mozeme dovolit zaplatit” ?? Dufam ze po tejto sezone sa tu toho vela zmeni a ty nebudes sucastou HK Poprad ( aspon v A teame).
12.3.2023 - 18:26
0

NightPP

 

Tak máme koniec toho trápenia.
Ja dúfam že táto sezóna bude slúžiť ako "výchovná facka" a našim klubom sa nejaký ten uragán preženie.
Tak zase v auguste na zimáku.
12.3.2023 - 18:38
+3

88Backo

 

Mňa najviac pobavil ten koniec...Po Hascakovi musel byť Záborský s prehľadom najpreplatenejsi slovensky hráč s 0+0 kde mal ešte aj Kašík viac bodov🤦‍♂️🙉
Topska potvrdí,že tam bolo 10-15k mesačne...
Nech sa potom nečuduje,keď hráč ktorý má ťahať mužstvo 0nula bodov skončí ešte pred play off🤷‍♂️
12.3.2023 - 19:00
+9

DoktorNR

 

Ja budem rad ak vyhrame z KE aspon 2zapasy..moc velke oci nemam..tak ale aj lopata moze vystrelit
12.3.2023 - 19:22
+6

Zkubydu

 

Ja tiez budem rad ked donesieme 2 vyhry z KE: a dve pridame doma
13.3.2023 - 11:57
+1

Render 77 Nr

 

Ja som rád že si vôbec ešte zahráme .
12.3.2023 - 19:27
+8

Sunkafit

 

asi tak
12.3.2023 - 19:40
+2

Marchand63

 

Stary pan skusil pred zapasom tahy z Prahy 😂😂😂. Toto sa robievalo v 83'
12.3.2023 - 19:41
+3

Bizzaremifo

 

Už tie drísty ani nečítam....počúval a čítal som to celú sezónu..a hlavne som to aj všetko videl v zápasoch..ten tím bol od začiatku odsúdený na neúspech..prešiel som si svoje reakcie tu na HP a zhruba od polovice októbra som pochopil, že táto sezóna bude fiasko, jedinu akú takú nádej mi dal príchod Mikulu..ale ani to nakoniec nepomohlo...teraz už budem len čakať na REÁLNE kroky klubu, všetky tieto prázdne kecy a drísty idú mimo mňa..mám už svoje odchodené a celkom aj problematike rozumiem, takže výhovorkami a vykrucanim si ma nekúpia... na záver si na tu dám tip na na nasledujúcu sériu KE-NR 4:0
12.3.2023 - 20:30
+11

88Backo

 

Od augustového majstra zlyhania až moc smelý tip👍
Poprad je taky hokejový Tottenhan,byť luzrami mate proste v DNA
12.3.2023 - 20:39
+7

Bizzaremifo

 

Som sa ťa dotkol tipom? ..to vážne? .. vychádzam z toho aku hru som videl v našej sérii... na druhú vetu ani nejdem reagovať, niektorí si v tej Nitre nevidíte na špičku nosa
12.3.2023 - 20:45
+25

88Backo

 

Snáď sa dožijete aj vy toho😉
12.3.2023 - 21:00
+1

sspp

 

ty si extra luzer👍
13.3.2023 - 14:54
+2

Sokol

 

Ou, no.

Prapáč, ale taký FC Nitra by si k čomu priradil?
12.3.2023 - 20:53
+5

88Backo

 

Práčka 💶
Nevydalo im🫢
12.3.2023 - 21:01
+5

Sokol

 

Nedávno som postrehol, že majitelia FC Nitra sa vyhrážajú, že osvetlenie štadióna rozoberú. Vraj je ich, a ak im nedá mesto 💰, tak budú konať.

Je to teda nevkusné chrapúnstvo.
12.3.2023 - 21:06
+5

Tomino

 

A pritom je mestské...
12.3.2023 - 21:13
+3

Sokol

 

Ozaj na hulváta. V tejto republike si dokáže privlastniť hocikto hocičo 😏
12.3.2023 - 21:38
+4

sloniik

 

To sa neda ani k nicomu prirovnat. Taky odpad co z toho zopar ludi spravilo, tak to je vsetkym do placu.
12.3.2023 - 21:15
+4

Sokol

 

Úprimne mi je to ľúto. Typické vytunelovanie.

Videl som dokonca video, kde FC Nitra proti mestu vytiahla a zneužila aj deti.
12.3.2023 - 21:40
+2

Sheva7

 

Podavaš za barak že Nitra postupi dalej ? Ja budem realista 4:1 ak naši budu poprdkavať tak 4:2
12.3.2023 - 22:19
0

Sunkafit

 

Ja podam kazdy zapas na vas
13.3.2023 - 7:52
+3

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Tyna85

 

Po tomto vyzeráš ako luzer ty. Veľmi zbytočný komentár.
13.3.2023 - 11:33
+1

riskohrasko1

 

Táto séria nemala nič ,žiadny náboj ,žiadne chcenie (zo strany Popradu) myslím že Nitra zaslúžene a v suchých dresoch.Dnes som si pozrel sériu TN : MI a tam je vidieť že obe mužstvá drú a chcú.
12.3.2023 - 20:41
+8

Medvedjevegetarian

 

Som zvedavý na posily v lete v Poprade. Vedenie si po tak katastrofálnej sezóne, ktorá bola možno aj najhoršou v ére samostatnosti musí poriadne vstúpiť do svedomia.
12.3.2023 - 21:18
+2

Tomky

 

Disko play off: Gratulujem Nitre
Ako nezaujatý fanúšik týchto klubov musím povedať že hokej nebol pre oko diváka ani len dobrý ...ale Nitra postúpila zaslúžene

Včera som zhodou náhod bol s kamošom v Poprade v jednom disko klube ....
Okolo 2:00 hodiny som zazrel známe tváre popradský hokejisti (cca 7)
Je to každého vec aj oni sú len ľudia ale vidieť niekoho po play off v deň zápasu tancovať na parkete s pivom a cigaretou v ruke akokeby prišli práve s dovolenky ...
Ako popradčania kričia Popradské srdce túto sezónu títo hráči ho mať nemohli ani nemali ...môj názor je ze títo chalani mohli hrať tak po práci nejakú amatérsku ligu a večer si vijdú na pivko vysmiaty ....
Jasne svet sa nezrútil že Poprad vypadol ale oni ani nevyzerali žeby ich to trápilo a skôr mi to prišlo ako keby oslavovali postup ...
Takže popradčania ak to takto bolo celú sezónu čo nvm tak s týmto tímom by skôr vyhrali súťaž v lets dance

Nezainteresovaný fanúšik hokeja



12.3.2023 - 21:43
+19

DraciaTlama

 

Tym je povedane vsetko.
12.3.2023 - 22:34
+5

VSS Košice

 

Mne je akurat divne , ze v dnesnej dobe este nik nezverejnil video alebo foto . U nas v KE tiez jeden pacient v kuse omielal ako hraci nasavaju tam alebo tam ale video alebo foto nikdy nespravil .
13.3.2023 - 5:58
+3

BieloModra

 

preco by sme mali uverit tomuto pribehu?
13.3.2023 - 7:22
+1

Tomky

 

Ja len vravím čo som videl ..vymýšľať by som si to nevymyslel nemám dôvod všetko kto tam bol ich videl... Nenapísal som že boli spity alebo nvm ako podgurazeny...pivo cigaretka tancovačky boli ...
13.3.2023 - 8:38
0

KrebsKandidat

 

A co maju plakat v kute? Alebo je alkohol a tabak uz u nas zakazany? Ako keby nemali pravo na sukromny zivot, zvlast ked uz pre nich sezona skoncila.
Nerozumiem, preco ma niekto potrebu zverejnovat, kde koho videl v jeho sukromnom case.
13.3.2023 - 11:55
+5

hefky

 

V zmluvách majú aj dodržiavanie životosprávy a minimálne z úcty k ľuďom by sa takto nemali ukazovať.A tu nehovorím o jednom,dvoch pivách ale cigarety? Hamba feeest
13.3.2023 - 16:37
+1

DraciaTlama

 

Toto je o takte,slušnosti, profesionalite a empatii.

Akebo detskej izbe, ak chceš.
13.3.2023 - 20:03
+2

Lukash_ke

 

Štvrťfinále ešte ďaleko, ale trashtalk KE vs. NR už v plnom prúde. V piatok spadne HP 😁
12.3.2023 - 22:46
+7

Bielomokry

 

Soberg dal po odchode z Popradu v norskej lige 5 gólov túto sezónu a toto nám u Ferko vyskautoval. Hlavne že takého Paločka sme tu nechceli, prípadne napr. takého Fekiača podpísať do 4 lajny
12.3.2023 - 23:23
+3

Sokol

 

Veľmi sa mu nedarí v tejto sezóne, nórskemu hokejistovi.

Naproti tomu Arťomovi to ide: https://www.eliteprospects.com/player/154021/artyom-likhotnikov
12.3.2023 - 23:37
+1

Bielomokry

 

Kazašská liga, tam mal aj Valabik skoro bod na zápas
12.3.2023 - 23:47
+1

Sokol

 

Som si len tak zo zaujimavosti pozrel chalana, či sa vyzdravel z toho zranenia. Zdá sa, že je zdravý ako ryba 🙂
13.3.2023 - 7:16
0

krutilas

 

Bodak Balaz do MI dalsiu sezonu
12.3.2023 - 23:57
+1

M.Dukla

 

počul som aj ja niečo o tom.
13.3.2023 - 13:07
0

N-R-N-R

 

Tak ja tomu nerozumiem. Na jednej strane každý píše, že keď team nechce vyhrať ligu, nech ju ani nehrá... Na druhej strane keď srdce fanúšika dúfa vo výhru svojho teamu, tak zase je zle ... 🤔
13.3.2023 - 8:31
+2

Baco11111

 

Len tak: Si tu z dlhej chvíle lúskam diskusie a z tejto mám takýto dojem.
Mne v celku imponuje štýl hokeja corgoňov, teda asi skôr Stavjaňov, aj filozofia klubu pri skladbe mužstva. Závidieť možno divácku podporu, aj v časoch keď sa nedarí, čo by za to dali v iných kluboch, o atmosfére jak by smet. Ale v celku chápem prečo tu na HP máte prívlastok galaktikos, ktorý ste si mimochodom svojimi výkonmi v diskusiách uzurpovali od nás , od HC KE ktorým tento "honor" bol v dobe "dávno" minulej prisudzovaný.
Ak by som vás mal porovnať s fanušikmi aktuálne porazeného súpera, ktorý mi najviac evokuje biblické hosanna a ukrižuj, podľa aktuálnej formy, tak vy ste až na malé výnimky v celku lojálny aj v čase núdze, všetká česť. Na druhej strane stačí málo a hrebienok vám nesebakriticky narastie do galaktických rozmerov. Stačilo zdolať v play aut súpera ktorý v troch zápasoch odohral, podľa môjho názoru, dve tretiny, v prvom zápase druhú a druhom prvú, ktoré znesú aké také kritéria kvality a hneď si tu meriate ciciny v štýle vyhrať môže každý, je to šport.
Nechcem byť konfrontačný lebo vyhrať môže ak motyka vystrelí fakt hoci kto, ale ako klasik Pavel Liška alias Jaroušek Rýdl vraví "odtiaľ potiaľ sem už nie"
13.3.2023 - 9:02
+8

Render 77 Nr

 

Nie treba chalanom povedať ani nechoďte hrať do Košíc ony hrajú hokej inej planéty tam sa choďte pozerať iba ako trénujú spokojnosť? Inak to iste nadradenosť tu už 3 dní čítam od Košičanov.
13.3.2023 - 11:59
+9

Maťo NR

 

Som zvedavý či budeš tohto názoru ak náhodou postúpime,tuto na tomto disk.fóre,si pár ľudí provokuje a doberá , často, nashvál a hádžeš celú NT"NR"do jedného vreca
13.3.2023 - 21:06
+3

DraciaTlama

 

Nashval je do HP slovníka
13.3.2023 - 21:20
+1

Maťo NR

 

Tak sem tam vynechaš,ty slovník
14.3.2023 - 0:05
0

Baco11111

 

Je to jeden zo spôsobov ako sa zapísať do HP slovníka, podstatný je dosiahnutý výsledok. hoc aj nesHvalne
14.3.2023 - 11:13
+1

Baco11111

 

Nikoho do nijakého vreca nehádžem, len konštatujem že ma táto diskusia primäla pochopiť ako ste nám tu nálepku "galaktikos" dokázali uchmatnúť. My sme boli za galaktikos v dobe keď sa poniektorým málila aj účasť vo finále, nehovoriac o tom z akej pozície sme do toho PO nastupovali. No vy ste to dokázali posunúť do vyššieho levelu
PS: na tú tvoju náhodu v prípad vášho postupu máš odpoveď v príspevku na ktorý reaguješ Mne sa svet nezrúti ak hokejová motyka vystrelí, na rozdiel od teba ktorý vzťahovačne reaguješ na racionálne predikcie ktoré som ja ani nevyslovil.
14.3.2023 - 11:09
+1

LenTak93

 

Neviem, po základnej časti som nechcel Nitru, predsa len, sú rozbehnutí. Chcel som nech sa v tom predkole vytrápia, ale ani to mi nevyšlo.
Ale nakoniec sa na tú sériu teším. Stavjaňa a Ceman pripravia svoje tímy určite výborne a všetko nasvedčuje tomu, že by to mohli byť kvalitné zápasy. Aj keď si myslím, že to nebude také vybičované. My síce máme Havrilu, ale to je tak všetko. Chýbajú tu akýsi "rýpalkovia", ktorí by sa do seba pustili.
Tak uvidíme, čo to teda prinesie.

Inak nad zaradením Tybora do základnej zostavy snáď Ceman ani nerozmýšľal, aj keď trénoval. Len škoda, že Slovák mal biely dres a Tybor čierny, tzn., že jeden z nich bude hrať určite. Marek sa tam dokonca objavoval s Fínmi. : panika :
13.3.2023 - 11:22
+1

LenTak93

 

13.3.2023 - 11:22
+1

LenTak93

 

akísi
13.3.2023 - 11:23
0

Sunkafit

 

Korculiarsky by sme na vas vobec nemali mat...uvidime
13.3.2023 - 11:53
0

Sheva7

 

Praveže ano mate mladši tim rychlejši,ale naš je zasa skusenejši a ma väčšiu kvalitu
13.3.2023 - 12:16
+1

Render 77 Nr

 

To je jasne ze mate väčšiu kvalitu ale aj tak sa to rozhodne ma ľade nakoniec.
13.3.2023 - 13:03
0

miro-nr

 

Mladší možno áno,no nebudem to radšej rozoberať ,lebo bude zasa zle.
Tak v skratke-u nas po pohybe spoznaš len Sykoru,Balaža a Bajteka. Ostatok je pohybovo +- na rovnakej urovni a daju sa rozosnať podla postavy,držania hokejky a čísla. Uplne iná "kategoria"je Trto(dlhodobo) a Hrnec(po zranení) ,tých si veru nepomýliš s nikým

Ste favoritom serie,mali by ste nás sfuknuť 4:1,ja si pozriem hokej o postup medzi najlepších štyroch -teda ak sa podarí operace-s radosťou,lebo toto je naozaj "nadplán" po tom strachu prežitých v posledných kolach ZČ kde sme hrali o holú extraligu !
Teším sa na hokej a každý chce aby jeho tím postupil-aj ked na to teoreticky nemá ! Súhlasíš?
13.3.2023 - 13:20
+5

Sheva7

 

Napisal si to super
13.3.2023 - 16:30
0

Sunkafit

 

Mladsi ano ale okrem sykoru je plny priemernych az podpriemernych korculiarov hlavne v utoku
13.3.2023 - 14:59
0

Baco11111

 

Tak ako je jeden z rozhodujúcich ukazovateľov efektivita streľby tak to isté platí a o korčuľovaní. Darmo budeš lietať po ľade ako víchor ak z toho bude efekt odtrhnutého vagóna v depe. Treba byť v pravom čase na pravom mieste lebo neexistuje rýchlejší hráč ako dobre načasovaná prihrávka.
13.3.2023 - 16:15
0

Maťo NR

 

Ešte máš aj niečo iné v zálohe, rád sa poučím
13.3.2023 - 21:09
+1

Corgi77

 

Prečo by mal najstarší tím ligy prekorčulovať najmladší.
To mi nevychádza.
Dravosť by mala byť na našej strane.
13.3.2023 - 14:43
0

Sunkafit

 

Dravost som videl tuto sezonu v par zapasoch ...nazval by som to bojovnost
13.3.2023 - 15:01
+2

strojar

 

Marek sa dokonca objavil doma v Nitre na treťom zápase proti Popradu.
13.3.2023 - 11:55
0

LenTak93

 

nechcel ostať?
13.3.2023 - 12:14
+3

BieloModra

 

bol len na nakupe na dovybavenie domacnosti a hlavne ma tu rodicov
13.3.2023 - 12:26
0

RudoNR18

 

Ehm o tom nieco viem
13.3.2023 - 14:16
0

Sheva7

 

Tak ale Leskinen hrať nebude on bude na tribune ,nema koho posadiť je bohužial 8
13.3.2023 - 13:11
0

LenTak93

 

tak ja usudzujem len zo zostavy, v akej sa trénovalo

čierne dresy: Pollock, Bartánus, Fejes; Jokeľ, Hovorka, Havrila, Tybor, Linet
biele dresy: Joona, Leskinen, Slovák, Chovan, Paršin, Lamper, Rogoň
13.3.2023 - 14:37
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

SVK

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 9.2.2022 12:45
Tím Z Skóre B
1. Košice 50 163:114 96
2. Slovan 50 162:115 93
3. Zvolen 50 168:141 87
4. B. Bystrica 50 147:156 79
5. Spiš. N. V 50 146:144 79
6. N. Zámky 50 143:132 77
7. Poprad 50 151:153 72
8. Michalovce 50 124:129 72
9. Trenčín 50 130:155 68
10. Nitra 50 125:157 61
11. L. Mikuláš 50 124:149 61
12. Prešov 50 129:167 55
TímZVVPPPPGB
1.Žilina46258310181:11394
2.Dubnica46233712148:12385
3.Humenné46236413172:12785
4.Trnava46199513175:14980
5.Martin46208414140:11280
6.MK Slovan46184717126:13169
7.Skalica46185419130:13568
8.P. Bystrica46184521155:15367
9.Žiar n. Hronom46191521142:14264
10.Topoľčany46181621116:13862
11.Levice46183223138:15262
12.Brezno468523190:17236
SR 18242141747:11412
Aktualizované: 8.3.2023 09:05
1HC SLOVAN Bratislava HC SLOVAN Bratislava2200012:06
2HK DUKLA Trenčín HK DUKLA Trenčín2110010:45
3HC Košice HC Košice210108:64
4MHA Martin MHA Martin210105:54
5VLCI Žilina VLCI Žilina2100110:73
6HK ŠKP Poprad HK ŠKP Poprad201104:43
6HK Gladiators Trnava HK Gladiators Trnava201104:43
8BARANI Banská Bystrica BARANI Banská Bystrica210017:103
9MHKM Skalica MHKM Skalica201015:52
10MMHK Nitra MMHK Nitra201016:82
11HKM Zvolen HKM Zvolen200114:101
12HK Dukla Michalovce - mládež HK Dukla Michalovce - mládež200020:120
13JOJ ŠPORT Slovensko 18 JOJ ŠPORT Slovensko 18000000:00
Aktualizované: 13.9.2022 13:38
Celkové - Základná časť EXD (Základná časť)
TímZVVpPpPSkóreB
1HC SLOVAN Bratislava HC SLOVAN Bratislava2200018:16
2BARANI Banská Bystrica BARANI Banská Bystrica220006:06
3HC Košice HC Košice220006:26
4HKM Zvolen HKM Zvolen2110012:55
5Draci Liptovský Mikuláš Draci Liptovský Mikuláš2100113:63
6MMHK Nitra MMHK Nitra210018:63
7HK Spišská Nová Ves HK Spišská Nová Ves2100110:93
8MHA Martin MHA Martin210014:43
8MHKM Skalica MHKM Skalica210014:43
10HK Gladiators Trnava HK Gladiators Trnava210019:103
11HK ŠKP Poprad HK ŠKP Poprad210016:83
12HK DUKLA Trenčín HK DUKLA Trenčín210016:133
13VLCI Žilina VLCI Žilina200115:121
14HOBA Bratislava HOBA Bratislava200022:60
15MŠK Púchov MŠK Púchov200020:60
16HK Dukla Michalovce - mládež HK Dukla Michalovce - mládež200021:180
Aktualizované: 13.9.2022 13:39
TímZVVPPPPGB
1.Žilina46258310181:11394
2.Dubnica46233712148:12385
3.Humenné46236413172:12785
4.Trnava46199513175:14980
5.Martin46208414140:11280
6.MK Slovan46184717126:13169
7.Skalica46185419130:13568
8.P. Bystrica46184521155:15367
9.Žiar n. Hronom46191521142:14264
10.Topoľčany46181621116:13862
11.Levice46183223138:15262
12.Brezno468523190:17236
SR 18242141747:11412
Aktualizované: 8.3.2023 09:05
Tím ZVVPPPPGB
1.Salzburg3617856119:8172
2.Klagenfurt3514579106:8459
3.Bolzano35164312104:10659
4.Fehérvár AV1933162312109:9955
5.Ľubľana34162313110:10355
6.Villach32126311115:10151
7.Viedeň3616331493:9157
8.Klagenfurt17534548:4825
9.Znojmo17710959:5623
10.Dornbirn16423750:6019
11.Graz18513958:7120
12.Linz18325838:6218
13.Val Pusteria17314937:5515
14.Bratislava14521642:4520*
Aktualizované: 9.2.2022 12:45
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 29.1.2023 21:37
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 29.1.2023 21:37
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 29.1.2023 21:37

Bleskovky

V kanadskej juniorskej lige bodoval aj Molnár

V kanadskej juniorskej OHL bodoval vďaka dvom asistenciám aj Ondrej Molnár. Jeho Erie Otters však prehrali s Guelph Storm 2:5. včera o 10:42 - TASR


Kelemen, Nemec a Mešár si pripísali po asistencii

Slovenský hokejista Miloš Kelemen si pripísal asistenciu v zámorskej AHL a zároveň bol treťou hviezdou zápasu, v ktorom jeho Tucson zdolal Calgary 3:2 pp a sn. Jeho krajan Šimon Nemec bol zas pri jedinom góle Uticy v stretnutí proti Lavalu (1:4) a v kanadskej juniorskej OHL bodoval vďaka asistencii aj Filip Mešár. Jeho Rangers zdolali Owen Sound Attack 3:2 po predĺžení. včera o 08:56 - TASR


Suzuki dostal pokutu 2500 dolárov za krosček na Lundella

Kanadský hokejista Nick Suzuki z Montrealu dostal od oddelenia pre hráčsku bezpečnosť NHL pokutu 2500 dolárov. Vyslúžil si ju za krosček na Antona Lundella vo štvrtkovom dueli proti Floride. 17.3.2023 18:23 - TASR


Binnington dostal dvojzápasový dištanc za útok na Hartmana

Vedenie hokejovej NHL udelilo brankárovi Jordanovi Binningtonovi zo St. Louis dvojzápasový dištanc a pozastavilo mu plat. K tomuto kroku pristúpili za incident, ku ktorému došlo počas stredajšieho duelu s Minnesotou (5:8). 17.3.2023 11:00 - TASR


Paršin získal Krištáľový puk za najkrajší gól vo februári

Šiestym držiteľom ocenenia Krištáľový puk v sezóne 2022/2023 sa stal hokejový útočník HC Košice Denis Paršin. Svojím hlasovaním o tom rozhodli fanúšikovia, ktorých spomedzi gólových v akcií v mesiaci február najviac zaujala práve Paršinova v stretnutí 40. kola proti Liptovskému Mikulášu. 16.3.2023 14:44 - TASR


Nemec bodoval vo 4. dueli v rade, no Utica prehrala v Belleville 3:4

Slovenský hokejista Šimon Nemec bodoval v nižšej zámorskej súťaži AHL vo štvrtom zápase za sebou. Jeho Utica Comets však prehrala na ľade Belleville Senators 3:4. Bola to jeho štrnásta asistencia v sezóne, v nej odohral 52 duelov so ziskom 23 bodov (9+14). 16.3.2023 08:55 - TASR


Draftová lotéria sa uskutoční 8. mája

Draftová lotéria, ktorá určí poradie na tohtoročnom vstupnom drafte NHL, sa uskutoční 8. mája. Informoval o tom oficiálny web profiligy. Počas lotérie sa vyžrebuje poradie na 1. až 16. mieste draftu. 15.3.2023 18:29 - TASR


Carolina prišla o Svečnikova, po operácii si v tejto sezóne už nezahrá

Tím zámorskej hokejovej NHL Carolina Hurricanes v utorok oznámil, že útočník Andrej Svečnikov bude mimo hry do konca prebiehajúcej sezóny po tom, čo si pretrhol predný skrížený väz v pravom kolene. Dvadsaťdvaročný Svečnikov sa zranil v noci na sobotu pri prehre s Vegas (0:4) a vo štvrtok ho čaká operácia. 14.3.2023 21:12 - TASR


Lehkonen pre zranenie prsta nepomôže Coloradu minimálne 4 až 6 týždňov

Fínsky hokejista Artturi Lehkonen pre zranenie prsta nepomôže Coloradu v zámorskej NHL minimálne 4 až 6 týždňov. Útočník sa zranil v druhej tretine zápasu proti Montrealu Canadiens (8:4). Dvadsaťsedemročný Fín odohral za Avalanche prvý duel v Montreale, kde pôsobil pred výmenou v marci uplynulého roka šesť sezón. 14.3.2023 18:52 - TASR


Svečnikov z Caroliny bude mimo hry pre zranenie kolena

Tím zámorskej hokejovej NHL Carolina Hurricanes v pondelok oznámil, že útočník Andrej Svečnikov bude mimo hry pre zranenie kolena. Dĺžka jeho rekonvalescencie ešte nie je zrejmá. Dvadsaťdvaročný Svečnikov si poranil pravé koleno v noci na sobotu pri prehre s Vegas (0:4). 14.3.2023 09:00 - TASR


Viac správ v archíve...

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

20. 03. 2023
Spiš. N. V - B. Bystrica o 18:00
N. Zámky - Zvolen o 18:30
21. 03. 2023
Nitra - Košice o 18:00
Michalovce - Slovan o 18:30
22. 03. 2023
Michalovce - Slovan o 18:00
Nitra - Košice o 18:30

Odohrané zápasy

19. 03. 2023
N. ZámkyZvolen
5:2REPORT
Spiš. N. VB. Bystrica
2:5REPORT
18. 03. 2023
SlovanMichalovce
2:3 PPREPORT
KošiceNitra
4:3 SNREPORT
17. 03. 2023
SlovanMichalovce
5:2REPORT
KošiceNitra
5:2REPORT

Najviac bodov

Max GerlachPRE59 bodov
2.Harris B.SBA56
3.Jackson R.NZA51
4.Huntebrinker M.ZVO50
5.Pecararo L.SBA49

Najlepší strelec

Max GerlachPRE34 gólov
2.Jackson R.NZA30
3.Troock B.BBY29
4.Harris B.SBA29
5.Petráš Š.TRE26

Najlepší brankár

Jaroslav JanusKOS93.73 perc
2.Coreau J.SBA93.39 %
3.Kantor P.NZA93.06 %
4.Škorvánek ml. S.MIC92.88 %
5.LaCouvee C.TRE92.8 %