Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Try-out skúsia aj v Košiciach

zdroj: hokejportal.net/Ivan Harčár
31.7.2020 15:54 HokejPortal.sk

Nielen v Spišskej Novej Vsi a v Trnave ohlásili pred novou sezónou try-outový kemp výberú potenciálnych nových hráčov. K tomuto kroku pristúpili aj HC Košice.


Metropolitný hokejový klub sa rozhodol v polovici augusta Košiciach usporiadať Tryout. Jeho úlohou a hlavným cieľom bude dať príležitosť všetkým záujemcom o miesto v zostave Oceliarov.

Jan Šťastný, športový riaditeľ a šéftréner mládeže HC Košice: "Cieľom Tryoutu je dať šancu všetkým hráčom, pre ktorých by bolo cťou a privilégiom obliecť si dres HC Košice. Pre hráčov je pripravený 3-dňových program, v ktorom budeme počet účastníkov postupne znižovať."

HC Košice deklaroval zníženie rozpočtu na hráčsky káder na jednu tretinu v porovnaní s minulou sezónou. Šancu v zostave by tak pravidelne mohli dostávať mladí hráči, starší odchovanci a ambiciózni hráči, ktorých hlavnou motiváciou by mala byť chuť niečo v Košiciach ukázať.

Jan Šťastný: „Som v aktívnej komunikácii s viacerými hráčmi, s ktorými sme predbežne dohodnutí a ktorých mená klub postupne oznámi po podpise zmlúv. Keďže už máme predstavu o kádri, vieme, ktoré pozície potrebujeme doplniť a aký typ hráčov hľadáme. Budem spokojný, ak sa nám z Tryoutu podarí vybrať niekoľkých hráčov. Pre mladých hráčov to bude zároveň dobrá skúsenosť.“

Do Tryoutu sa budú môcť zapojiť hokejisti s adekvátnou športovou pripravenosťou, ktorí prejdú prvým kolom selekcie. Do nej sa môžu prihlásiť prostredníctvom registračného formulára. Viac info na tomto linku

zdroj facebook/hckosice.sk

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko


SmrtkaBA

 

Perfekne. Pamatam si ako sa PP tryout kritizoval, ale mne sa to paci.
31.7.2020 - 15:58
+15

Akademik

 

SmrtkaBA: pokiaľ máš na mysli try out PP v SNV tak to bolo riadne fiasko, a ten človek potom pupáky nejedol na lavičke PP. Ale košiciam nič iné nezostáva, veľa kvalitných hráčov už nie je voľných, jedine cudzincov.
1.8.2020 - 15:33
0

doc.koniferum

 

try out v našich končinách bol,je,aj bude sprostosť.
1.8.2020 - 17:00
+1

matus93

 

Predpokladám, že jedna z tých pozícii je aj brankárska dvojka .. habal bol napríklad tiež taký try out .. a nakoniec tu ostal .. pre mna je dôležité, kto tých hráčov vyberie .. držme si palce aby Draisaitl prikývol na ponuku...
31.7.2020 - 16:03
+3

fanke27

 

kto ostal vlastne voľný zo slovenských brankárov? viac menej všetko lepšie už zmluvy má čo som sledoval
31.7.2020 - 16:08
0

julo

 

Tomi Halasz tusim
31.7.2020 - 16:09
+1

matus93

 

Obávam sa že Tomi bude naša jednotka .. i keď dúfam že nie
31.7.2020 - 16:23
0

cipulis

 

Melichercik?
31.7.2020 - 21:31
+1

SmrtkaBA

 

Ten Lukas Dostal uz je nerealny?
31.7.2020 - 16:30
+2

TommY_D

 

To je tak keď ti celu ligu vyskautovali Michalovce a tvoj skauting za hranice nesiaha
31.7.2020 - 16:04
+31

LenTak93

 

a Slovan? veď si zobrali overenú formáciu z Nitry
31.7.2020 - 17:31
+2

Enzo

 

Sú už u vás aj dáke špekulácie kto by mohol prísť ?
31.7.2020 - 16:09
0

ZOOMER

 

Tvoji kamarati z druhej ceskej ligy typ Kveton o Rewayovi sa hovori+nove zmluvy hascak,chovan,belluš,majdan,vrabel,mily. Inak neviem kto.
31.7.2020 - 16:12
+3

ZOOMER

 

ale vraj hascak podpise PP ak uz nepodpisal niekedy dnes a chovan asi slovan,uvidime co urobi nas cesky kamarat.
31.7.2020 - 16:12
+3

StG

 

Haščák za posledný mesiac podpísal v PP minimálne 10x, a medzitým aspoň 5x v KE
31.7.2020 - 16:16
+53

ZOOMER

 

Tak co viem tak v KE nebude a dnes som tu cital ze ho dnes videli v PP aj s detmi,tak....
31.7.2020 - 16:31
0

Ketchup_Boy#81

 

Je u nas v PP aj na moje prekvapenie, staci??..
31.7.2020 - 18:21
0

julo

 

Pekne,to som zvedavy na prispevky pp fans ktori nanho pixovali
31.7.2020 - 18:28
+2

Gargamel123

 

Co by robil zadarmo: cirkusanta v KE,ked mu PP za to zaplati.
31.7.2020 - 18:57
+2

ZOOMER

 

Tak asi cakal na KE ale tu to ani teraz nevyzera ruzovo tak asi pojde slovan ked uz ostatne timy maju full. Moj nazor.
31.7.2020 - 17:05
0

TonoS

 

No neviem keď sa nedohodli, tak možno ešte stále rokuje s KE, uvidíme.
31.7.2020 - 17:09
+2

ZOOMER

 

No myslim si ze to ej tak napisane ze to odmietol kvoli cakaniu na KE,ale tak jak pises,uvidime
31.7.2020 - 17:15
+1

Enzo

 

Začínam sa normalizovať a ty vytiahneš Kvetona ale diky za info.
31.7.2020 - 16:34
0

ZOOMER

 

ale šak v rámci srandy aj to som nemyslel vazne,iba ze nejak ten cech z druhej ligy typ kveton
31.7.2020 - 16:43
+2

Sheva7

 

Kveton je ok hrač kľudne a Reway tiež podpisať
31.7.2020 - 16:58
+2

snapshot

 

Ja si to pamatam ked to bolo u nas v Dukle a bola to jedna z najhorsich sezon
31.7.2020 - 16:11
0

matus93

 

Záleží od toho, koho hľadáš .. káder sa skladá asi tri dni po dvanástej .. pokial je zazmluvnená nejaká kostra a ide len o doplnenie ako sa hovorí .. tak to nemusí byt zlý nápad .. veď uvidia sami .. kto všetko príde ..
31.7.2020 - 16:14
+2

julo

 

Samozrejme toto co prejde cez try-out bude len vata.Mna skor zaujima ta kostra teamu,ci sa im podari podpisat este nieco kvalitne,obavam sa ze nie..
31.7.2020 - 16:23
0

bwpow

 

Mohli by oslovit Hylaka, ci si nerozmysli dochodok a nepride na sezonu.
31.7.2020 - 16:12
+2

WinnipegJets

 

Hylák, Šeda, Jenčík a zaspomíname si na staré časy
31.7.2020 - 16:48
+4

bwpow

 

Ani Gron a Zalesak by nemuseli byt na zahodenie
31.7.2020 - 17:23
+2

OUTBLAST

 

A: Bartoša ste kde nechali ?
31.7.2020 - 19:07
+3

STARS

 

Kledrowetz, Kmiť ,Faith ..a obnovime zlate casy
31.7.2020 - 19:23
0

mitoO

 

Tito vedeli aj chlastat aj hrat hnrd na druhy den
31.7.2020 - 19:25
+11

bwpow

 

Veru, to je v case corony, ked je dolezite kazdy den "dezinfikovat" velmi ziadana vlastnost u sportovcov
1.8.2020 - 10:21
0

Shinody33

 

Mna viac prekvapil predchádzajúci status - výberové konania na služby/produkty. To doteraz robili inak?

Nikdy ma nenapadlo sa nad tým zamyslieť, ale vyzerá to tak, že kým peniaze neboli problém, tak naše vedenie nezaujímalo, že rezne sa dajú kúpiť lacnejšie o ulicu ďalej.
31.7.2020 - 16:14
+13

Fanusik2002

 

Ale je aj alternatíva,že zmluvy boli podpísané na niekoľko rokov starým vedením.
1.8.2020 - 8:18
+1

Chamois13c

 

Dufam ze zverejnia vsetky zucastnene mena na try oute, v PP to bola celkom divocina a dost narodnostne pestre prislo okolo 100 hracov myslim, podaril sa Bondra a brankar Surek myslim vtedy
31.7.2020 - 16:22
+1

jakub25

 

v ktorej sezóne to bolo?
31.7.2020 - 16:25
0

MaxSBA

 

Myslím 2016/17
31.7.2020 - 16:32
0

MANO

 

Bondra by tu bol aj bez try-outu ale doplnit tam treba Pokovica a oficialne aj Vasas a Vaclav... aj ked ty by sa do Acka dostali casom aj tak
31.7.2020 - 16:40
+2

PopradskyInsider

 

Aj Lichanec tusim
31.7.2020 - 19:32
+1

MANO

 

Nie ten tam nebol pokial viem. Jeho sme dotiahli normalne ako najlepsieho strelca LM v prvej lige
31.7.2020 - 21:21
0

Lukash_ke

 

Zagrapan nesiel tiez cez vas tryout?
31.7.2020 - 21:30
+1

MANO

 

Nie. Normalne bol pozvany do pripravy. Ale prisiel zhruba v tom istom obdobi.
31.7.2020 - 22:41
0

UssKe

 

Konecne prichádza moja chvíľa
31.7.2020 - 16:23
+36

racmaster

 

idem aj ja. rozdzigame slovan, to bude brnkacka. ale na michalovce asi nebudeme stacit.
1.8.2020 - 11:45
+6

racmaster

 

1.8.2020 - 11:46
0

TonoS

 

Som teda zvedavý na tú kostru, keď už údajne je hotová. Je tam veľa otáznikov, vrátane brankárskeho postu. Snáď teda nerátajú s Halászom ako s jednotkou...
31.7.2020 - 16:29
+1

ZOOMER

 

Peters jednotka !)))) lul
31.7.2020 - 16:44
0

TonoS

 

Len si rob srandu
31.7.2020 - 16:57
0

snw

 

BUde vam chytat riecicky a halasz odchovanci
31.7.2020 - 16:49
+1

Sheva7

 

Super mať 2 priemerne 2 ,dufam že podpišu poriadneho ako 1 a Halasz ako 2 kľudne
31.7.2020 - 16:57
+1

TonoS

 

Halász kľudne ako dvojka a Riečický trojka
31.7.2020 - 17:03
+1

emcoRKE

 

S Riecickym by som bol stotozneny
31.7.2020 - 17:09
0

Daewo_KS

 

V Humennom urcite.
31.7.2020 - 18:54
+4

emcoRKE

 

Chceš mi povedať že Riečický je zlá dvojka pri tretinovom rozpočte?
31.7.2020 - 22:43
+1

omen

 

minulu sezonu Slovan tiez dlho nevedel co a ako a kader sa skladal tiez po funuse, ale takyto chaos (vid aj odpovede ku Corone), tam teda nebol...
31.7.2020 - 16:54
0

Gargamel123

 

aktivne hladali,hladaju a budu hladat: novych sponzorov
no rozpocet je oproti minulej sezone tretinovy a basta
31.7.2020 - 17:03
0

Sheva7

 

A kde je 2/3 rozpočtu ? Len USS dali viac ako minuleho roku dlh bol 330 000 . Takže nič nove dalšich nemaju ,to je chyba vedenia ,že nevedia zabezpečiť peniaze v každom meste sa to da ale v Košiciach nie zaujimave
31.7.2020 - 17:24
+2

cappycathy BLOG

 

Co som vravela, ze dame vyzvu? dobry tusak som mala
31.7.2020 - 17:05
+6

Quick

 

Áno. Už je najvyšší čas hľadať dobrovoľníkov, ktorí chcú za HC Košice hrať, prípadne ich voziť na zápasy, prípadne im dodávať výstroj. Samozrejme zadarmo a vo svojom voľnom čase. Tak ako to robí manažment klubu.
31.7.2020 - 17:32
+2

cappycathy BLOG

 

A ten try out robime aj na trenera? to by vyzeralo...
31.7.2020 - 18:44
0

mitoO

 

tak tam by som sa prihlasil
31.7.2020 - 19:03
+3

advokatiss

 

Vas Jere Pulli je od dnes volny, mozno pride
31.7.2020 - 18:49
0

thovthKe

 

Irony off: Pred časom som čítal v médiach vyjadrenie šéfa klubu, aby sa im sponzori prihlásili cez mail.
Dnes som čítal výzvu klubu, aby sa im tí čo chcú za HC Ke hrať, prihlásili cez webový formulár.

A vraj vedenie klubu nie je najlepšie, hoc vyššie ukážka ako riadeniu klubu posunula do 3. tisícročia...
31.7.2020 - 19:19
+5

yaro.s

 


samozrejme, sú to moderné spôsoby, len škoda, že ich nechápeme
O kompetentnosti tohto vedenia vytvoriť po športovej stránke dobrý výsledok hovoria predchádzajúce sezóny.
Už to, že tam držali tak dlho to čudo pred Draisaitlom, ktorého volali tréner hovorí za veľa
A to mali asi najviac peňazí v lige.
Dobré časy skončili, potrvá veľa rokov, kým zase niečo KE uhrajú.
Treba sa s tým zmieriť a tešiť sa aspoň tomu, že stále existujeme na extraligovej mape...
31.7.2020 - 19:43
+2

thovthKe

 

Ok: Ohľadne športovej stránky by mal byť zodpovedný GM a tréner. Vedenie má čo do toho povedať, ale to vedenie by najskôr muselo mať prehľad v sfére kde chce viesť, mať odvahu problém, veci riešiť v zárodku, ale ok... idem sa zmierovať s realitou a tešiť, že ostávame na extraligovej mape.
(hoc osobne by som rád spoznal samovraha, ktorý by mal toľko oného, že by doviedol klub mimo ligy, po prvý krát od doby čo do najvyššej vstúpil)

Kua, ešte aj v tej politike sa môže tvor utešiť, že fajn čo sa navolilo to máme, ale tu... a to spomínam na tie litánie na minulé vedenie a zbožné modlitby k hokejovému bohu aby čím skôr pratali sa.
31.7.2020 - 22:41
0

yaro.s

 

Po tom ako vyplašene a skoro s panikou sa začali správať, som aj ja začal trochu dosť o bezprostrednej buducnosti pochybovať.
Preto, to, že existujeme beriem pozitívne.Spokojni však urcite nie som, len ako optimista verím, že bude lepšie v budúcnosti, som o tom dokonca presvedčený.
KE sú v hokeji značka, nevypadli nikdy ako píšeš, vyhrali majstra, keď sa tu hrala jedna z naj lig v Európe, myslím federálnu.Boli dvakrát druhí v pohári majstrov za CSKA,majú kopu slovenských titulov.Ved nemusím písať, vieme, aké to bolo.
Môžeme byť hrdí, ale pre budúcnosť to veľký význam nemá.
Je hromada slávnych mužstiev v hokeji, aj iných športoch so slávnou minulosťou a buď neexistujú, alebo sa potácjú v tretích a nižších ligách.
Preto som rád aj za to, čo teraz je,...ale treba veci meniť, lebo takto ísť nemôžu, ak chceme byť aspoň trochu takí akí sme boli.
1.8.2020 - 8:49
+1

kamenný pavúk

 

yes!: ked mi to nevyjde v trnave skusim este jeden tryout v kosiciach
31.7.2020 - 19:28
+1

xhrubecrevox

 

Vyplnte formular .... ???????????? si robite srandu, a ze hraci pre kerych by bolo ctou a privilegiom hrat za Ke .... tu znacku KE ste tak zdehonestovali ze mi zle ... pod vasim vedenim hrat za KE lebo cest a privilegium? tak urcite. Vedenie = 00
31.7.2020 - 19:41
+2

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Gargamel123

 

Durianova dnes tvrdila: ze stavame muzstvo okolo Chovana a Hascaka...
31.7.2020 - 20:36
+1

Kamzík18

 

Ďurianova už toho natarala..
31.7.2020 - 20:43
+2

Gargamel123

 

a to sa: moze
31.7.2020 - 20:47
0

UssKe

 

Až na to , že to nehovorila durianova ale redaktor Marušiak .
31.7.2020 - 21:02
+1

Kamzík18

 

A má dobre info?
31.7.2020 - 21:04
+1

matus93

 

Jasné, že nie .. nemali čas sledovať haščaka na dnešnej návšteve Popradu ako polovica mesta ..
31.7.2020 - 21:15
+1

fany

 

Jáj, ale v Poprade je teraz polovica Slovenska. To musí byť riadny pretlak v mužstve.
1.8.2020 - 8:30
+2

MaxSBA

 

Jaj fany nemám slov.
1.8.2020 - 16:49
+1

fany

 

Nevadí,hlavne že Ti to píše.
1.8.2020 - 19:57
+1

warn1ng

 

S akým rozpočtom teda vstupujete do novej sezóny?
"Bude sa pohybovať na úrovni 300 000 eur." To je uroven rozpoctu Detvy a LM. Bude akurat na Hascaka s Chovanom a dalej juniorka.
31.7.2020 - 20:51
+1

gta98

 

Veris tomu? Ved 200 000€ na sezonu by dali len za tychto dvoch.. to hadam talto retardovany nie su.
31.7.2020 - 20:54
0

warn1ng

 

Verim, neverim. Tak to povedal Mucha v rozhovore pre Sport.sk.
31.7.2020 - 20:56
+2

ZOOMER

 

sfetovani na mraky su vsetci.
31.7.2020 - 20:59
+3

MaToooo

 

Pockat,pockat ved nase vedenie uz po prislube financii od USS zase nebolo zle...dokonca sikovne lebo vybavilo tych 860000 a dokonca tu kopa nasich tvrdilo ze to urcite nie su vsetky peniaze,lebo ostatni sponzori...tak akych 300 000 tis? Je fakt smiesne aky su ti ludia neschopny...clovek fakt nevie ci sa smiat alebo plakat...
31.7.2020 - 21:03
0

yaro.s

 

300 tisíc majú teraz pre hráčov.
Bez realizačného týmu, teda čisto pre hráčov.
Bieda až strach Že keď bude viac, káder sa posilní.
A neviem aké majú info v RTVS, ale prinajlepšom v Ke bude hrať jeden z tej dvojice Haščák, Chovan.
Okrem príspevku od US Steelu, toho veľa nenazberali
31.7.2020 - 21:16
+1

Demon

 

300K pre hracov?: Ved to je pri 30-clennom kadri a 10 mesiacoch tisicka na mesiac - superhruba...
Pri skromnom 25-clennom kadri je to stale len 1200.
Chovan a Hascak su pri takychto podmienkach nerealni, ved na ostatnych by ostalo tak po 700E...
V Chovana verim, resp. skor dufam, ale nemyslim si, ze si mozme dovolit k nemu aj Hascaka. To by musel riadne zlavit zo svojich narokov a neviem, preco by to pre nas robil.
Inak este som nepocul jedine meno hraca do obrany, ani co sa tyka JPP informacii, tak som celkom zvedavy, ako to vypali.
31.7.2020 - 21:28
+1

matus93

 

Hráči nemusia byt platení iba z celkového budgetu .. aj zigo svojho času alebo Mišo novak v Nitre boli platení zvlášť cez rôznych sponzorov ..
31.7.2020 - 21:34
+1

yaro.s

 

Haščáka čochvíľa zverejnia v PP,veď čo by tu robil.
Vidí, čo je tam.Tam vedia, čo chcú, aj to tak skladajú.Vie,že ide do mužstvá, ktorá bude mútiť vodu na špici.
Chovan, možno.
A čo sa týka kádra, treba sa pozrieť na LM a to ich neurážam, ale bude to podobné.
A pri schopnostiach zložiť mužstvo aké majú u nás, nebude sila ani na úrovni Detvy, ktorá bude mať podobný rozpočet.
Keď sme chceli niečo uhrať, šanca by bola aspoň udržať niečo z toho, čo tu ešte bolo a oficiálne nepodpísalo, plus niečim doplniť.
Toto už bude len estráda
Prežijeme...prídu aj lepšie časy, ale trochu dosť sa to tam musí pomeniť.
31.7.2020 - 21:43
+1

Sheva7

 

Tak tak Haščak bude blb ak tu ostane pri tomto rozpočte a Chovan tiež
31.7.2020 - 21:48
0

Demon

 

Nuz, velmi niet co dodat. Vsetko nasvedcuje presne tomu, co pises.
Ako ja sa preto z rozhladne nehodim, nie je to prvykrat, co ma klub financne, az existencne, problemy (ani to nie je prvy kosicky sportovy klub, ktory ich v poslednej dobe ma), ale fakt to ma prvky estrady.
31.7.2020 - 21:51
0

fifofrogy

 

Bolo by fajn kebyže po tom všetkom by aj ten "manažment" zverejnil verejne zmluvy kto za koľko bude hrať keď už prispeli ľudia a aj "zamestnanci" USS a poriadnou sumou nech sa vie že za koľko budú hrať hráči a inde ešte aj v nasledujúcich mesiacoch sa budú triasť robotníci o svoje miesta prichádzať o prácu a pracovať na 80% !
31.7.2020 - 21:01
+2

Sheva7

 

Trapas a Hanba hlupe vedenie USS da 860 000 vyzbieraju 30 000 čize, len toto je spolu 890 000 dlh bol 330 000 .Tak im ostalo 660 000 a Steel arena ešte ani nieje dohodnuta a oni maju na kader 300 000 . Kde su zvyšne 360 000 + to nieje ani 1 dalši sponzor. Cele to je do plaču niečo tu nehra
31.7.2020 - 21:16
+3

ZOOMER

 

presne tak,splietaju....
31.7.2020 - 21:20
+1

StG

 

prenájom štadióna, jedného či druhého, bude stáť minimálne 350 000€
a klub má aj iné výdavky ako len platy hráčov..
1.8.2020 - 12:54
+1

Sheva7

 

A vstupne + permi čo peniaze idu Langovi do vrecka ?
1.8.2020 - 13:02
0

Jimmy Tulipan

 

Ako vravieva moja mama. "Predstavuješ si to ako Hurvínek válku."
1.8.2020 - 13:17
+3

StG

 

myslíš tie peniaze, ktoré nemáme a možno ani nebudeme mať?? čo ak nakoniec budeme musieť hrať v Crow aréne??
1.8.2020 - 13:57
+5

bwpow

 

Aj peniaze za 1000 vstupeniek je lepsie ako nic.
1.8.2020 - 18:03
0

ZOOMER

 

Stadion sa plati vzdy nakoniec.
1.8.2020 - 20:11
0

LenTak93

 

V zámorí sú pred štartom ligy bežné kempy. U nás sa z toho smejeme...
Ja osobne som fanúšik takýchto akcií, ale chápem aj odporcov tohto systému. Avšak v dnešnej situácií som čakal, že takéhoto niečoho sa ujme viacero klubov. Predsa len, hokej sa nehrá od marca, kluby nemali možnosť sledovať hráčov v závere sezóny a manažéri možno nemali dopodrobna zmapovaných prvoligistov, ktorých by neskôr oslovili.
Tento krok nášho vedenia teda vítam a dúfam, že nám naozaj pomôže. Zostáva už len zodpovedať na ďalšie dôležité otázky - kto povedie náš tím a čo ďalej s košickým hokejom, aké sú vízie a čo sa plánuje pre lepšie zajtrajšky urobiť.
31.7.2020 - 21:19
+3

yaro.s

 

Len kto sa u nás do toho prihlási?
Keby nebol vírus, možno by to oslovilo hráčov aj z menej hokejových krajín, ktorý by to považovali za krok vpred.
Teraz neprídu.Reálne toho na trhu veľa nie je.Ešte aj prvoligisti si tých schopnejších už poistili.
Mne to pripadá taký nápad, že výsledok bude podobne úspešný ako tá zbierka.
Nemáme mužstvo, sú tam nejakí Česi, ktorých počet je limitovaný pravidlami a to, čo je trochu schopnejšie, je inde.
A toto je taký výstrel naslepo...
31.7.2020 - 21:30
+1

Sheva7

 

Povec čo možu poskladať za kader keď rozpočet je 300 000 eur , to bude kader ako LM a Detva budeme na hanbu do počtu
31.7.2020 - 21:34
0

cappycathy BLOG

 

Ty bud rad ze sa tu vobec bude hrat, ako keby sme mali zacinat od piky v druhej lige....kto povedal ze toto je konecna? Ved ked sa bude dartiv lige, zlepsi sa sistuacia a pripadne pridu dalsi sponzori mozu prist lepsi hraci...
31.7.2020 - 21:43
0

BlackCrow

 

Ale sme zachránení.. Chápeš? Lang je náš zachránca. Zachránil košický hokej pre jeho zánikom..
31.7.2020 - 21:48
+2

jozino

 

lenze v zamori skusaju hracov, ktorych maju v "systeme" na farme, svojich draftovanych hracov, ktori hraju v inych sutaziach. Nerobia tam try-outy takym stylom ako u nas, ze moze prist pomaly aj nejaky poloamater. Mne sa myslienka try-outu velmi pacila ked to skusal PP, ale velmi rychlo som vytriezvel, ked stacilo poslat svoj link na elite, pripadne nejake video a zaplatit 50 €cka. A aj vidno aki hraci z toho vzisli.
31.7.2020 - 22:04
+3

yaro.s

 

A občas to tam potom vyzerá s tými účastníkmi ako v reality show typu Superstar
Tam však ešte na konci z toho aspoň nejaká kvalita vyjde.
Čo už sa dá zistiť za 3 dni o neznámom hráčovi?
Kto za niečo stojí, vie sa o ňom.
Ale, keď mi vyvrátia tie moje tvrdenia, sľubujem, že sa verejne na ospravedlním
31.7.2020 - 22:13
+3

Gargamel123

 

Diky,ze tu prispievas ty: a este zopar novych tu vidim z KE.Len tak dalej chlapci,slusne a vecne,som na vas hrdy.
31.7.2020 - 23:25
+3

yaro.s

 

Vďaka,pekne od teba,
popíšeme, veď prečo nie, veď naše vedenie sa vie bohato postarať, aby sme mali o čom
1.8.2020 - 8:34
0

LenTak93

 

neskúšajú iba hráčov z farmy

a neboj sa, ak príde amatér, garantujem ti, že si ho klun nevyberie... ale práve aj o tom to je, vyskúšať, uvidieť a rozhodnúť sa
nie je to o tom, aby teraz museli tých hráčov zobrať
31.7.2020 - 22:37
+2

thovthKe

 

A nebýva to tak,: že hráč dostáva do kempu pozvánku, na základe výberu trénerov, skautov a nie na základe vyplnenia webového formulára?
31.7.2020 - 22:47
+2

LenTak93

 

ešte raz, budú tam hráči aj na pozvanie klubu
a po ďalšie, u nás nemáš tak rozvinutú základňu v kluboch, aby to takto fungovalo

ja si nemyslím, že si tam naši vyberú nejakého amatéra, ktorý doteraz hrával hokej s partičkou v Čani... a že bude taký hokejista v tryoute? nevidím v tom žiaden problém
31.7.2020 - 23:19
+3

Gargamel123

 

sak pisu: ze na tryout pozvu len vybranych,nie vsetkych co poslu prihlasku
31.7.2020 - 23:29
0

Demon

 

Ciste teoreticky, ak si aj vyberu niekoho takeho, je to jedno. Pokial sa ukaze, ze je to skryty talent a zazracne prevysi vsetkych tych "profesionalov" z druhej-tretej ligy SVK-CZE, tak nech je to pre mna za mna aj pubertiak z lesa...
To je jedna (a asi aj jedina) vyhoda toho try-outu, ze sa nan mozu dostat aj neznami ludia bez dobrych agentov a ukazat, co v nich je.
Pokial na to realne maju, mali by sa vediet predat a pokial nie, pevne verim, ze kompetentni to budu schopni identifikovat.
31.7.2020 - 23:54
+4

Fanusik2002

 

Úplne súhlasím s tvojim prispevkom Demon.
Try out je veľkou šancou pre mladých hráčov.
Chlapci dostanú šancu o ktorej možno snívajú cely život.
Ja úplne súhlasím s košickým vedením,že nepodpisuje zmluvy.
Ak nastane situácia ako v Nemecku,že sa začne hrať až v polovici novembra je zbytočne platiť hráčov.
Žiadny rozumný hráč nepodpíše zmluvu s klauzulou.
1.8.2020 - 9:05
+4

thovthKe

 

Ok: V podstate tomu aj rozumiem, len mi to príde divné, čudné, nezvyčajné (a ako aj vyššie spomínam, beriem to s dávkou irónie).

Klub ako HC Ke po toľkých rokoch fungovania by mal mať nastavené a fungujúce nejaké procesy. Teda, ok, prišla doba psoty, na profíkov niet a nebude, takže sadnú si "kompetentní" majúci prehľad o okolí, pokecajú, kde kto ako hral, pošlú pár desiatok pozvánok, zorganizujú akciu a vyberú (možno).
Zverejniť info o prihlásení ochotníkov cez web formulár, je to čo ironizujem.
1.8.2020 - 18:11
+2

Sheva7

 

Čim to je čim to je ,že Košicke vedenie tak blbe je.V meste ako Košice neziskať minimally 500 až 600 tisic na rozpočet na tim je umenie HANBA
31.7.2020 - 22:57
+1

Dellal

 

Chod a ziskaj 500 000, dohodni sa na provizii 20%, zarobis 100 000, KE hokej bude mat 400 000 viac, vsetci budeme spokojni.
1.8.2020 - 11:36
+6

Sheva7

 

Ale to je praca pre Langa jeho zato platia
1.8.2020 - 12:03
+3

gta98

 

Jeho prca je dat vyhlasenie do medii, nech sa sponzori sami prihlasia mailom, on ich ma predsa obiehat? Velky mamazer z Uss?
1.8.2020 - 12:36
+3

StG

 

neplatia ho za to..
1.8.2020 - 12:56
+1

Sheva7

 

A načo tam potom je Krajči v Slovane zhaňa Lang povie nech pošlu email .To ma Lang chodiť a vyvolavať firmam či nechcu sponzorovať ,ale on čaka na email
1.8.2020 - 13:05
+1

BEBE22

 

A to mi pride celkom divne...to aj v inych kluboch je to tak?...ja keby som v praci nebol plateny tak by som na to totalne prdel...a tu mi to pride podobne...podla mna by to malo byt prave naopak...mal by to robit clovek ktory bude plateny a dobre plateny, samozrejme podla toho aky bude sikovny a kolko penazi zozenie a jeho napln by mala byt komunikacia so sponzormi....ak s nim nebude spokojnost leti...uss si tam dosadili cloveka a ten....
1.8.2020 - 13:56
0

Lukash_ke

 

To hovorím už dlho
1.8.2020 - 16:26
0

Janciar17

 

Povedzte mi jedno: HC zacalo zbierku na 700000 s tym ze tolko potrebuju na dalsiu sezonu! Dostali 900 000 +novych sponzorov a ideme do sezony s tretinovym rozpoctom?! Oni mi chcu povedat ze robili zbierku na 1/4-vy rozpocet? Chcu povedat ze keby sa ke vyzbierali na 700 000 od obycajnych ludi tak by sli do ligy s dorastom? Ved to by bola jaka podpasovka pre vsetkych? Pan Lang ved tie cisla nemozu davat zmysel ani vo vasej hlave! Vysvetlite nam to! Dlhujete to kazdemu cloveku co prispel do toho vasho zlodejskeho vrecka!
31.7.2020 - 23:51
+3

LenTak93

 

časť peňazí ide na úhradu dlhov a ak som správne Langa pochopil počas jeho prejavov, tak toto bola potrebná suma na to, aby hokej bol, nie na to, aby sme hrali o titul
1.8.2020 - 0:11
+5

Janciar17

 

Nehovorim o nahanani titulu to je pase...ale 300 000? Ak by to bolo len 700 000 namiesto 900 000 bez ostatnych plusov ako pomoc 100 000 od szlh atd. tak rozpocet by bol...?150 000? Stale sa mi to nezmesti do hlavy
1.8.2020 - 0:41
0

Lukash_ke

 

Myslim, ze niekde odznelo, ze cast ide aj na mladez. V tejto sezone kazdopadne hibernujeme a urcite nebudeme jedini a mozno ku koncu sezony posilnime ak bude situacia s Covidom a financiami ok. Ale sam som zvedavy co nas caka, uz nech sme v Steelke.
1.8.2020 - 1:04
0

Sheva7

 

Dalšie klamstvo vedenia ,už pred tim bolo vyhlasenie že mladež hrať bude aj keď nebude A tim že nato peniaze budu teraz zrazu delia cele to je do plaću
1.8.2020 - 1:43
0

Urpiner17

 

Tie peniaze rozdelil USS nie vedenie...USS dal DOKOPY na o.z. aj s.r.o. 860 tisíc....
1.8.2020 - 2:31
+2

BlackCrow

 

Keď Turan zničil hokej v Poprade a pred 4 rokmi vyhlásil Jonák try out tak som sa tak posmešne usmieval že čo to je za zúfalstvo..

Dnes sa už nesmejem.. Bolo by dobré aby média zistili aká je vôľa košickej podnikateľskej obce podporiť klub. Prečo tak nerobia, čo im vadí že neprispievajú. A už by sa konečne mohla urobiť /po vzore zbierky/ nejaká petícia za odchod tohoto prezidenta lebo toto čo sa deje v Košiciach nie je normálne
1.8.2020 - 8:17
+16

Selvo

 

BlackCrow + a doplním ..:

Toto čo vymyslel Šťastný je o jeho nekopetentnosti v pozíciu športového riaditeľa v takom klube akým sú HC KOŠICE.
Toto vyskúšal v Poprade pred pár rokmi Žifčak s tým českým expertom čo tiež robil cely život iba detské SELECT kempy a hnali ste ich z Popradu už po mesiaci.
Tento náš český doposiaľ juniorský manažér s pochybnou minulosťou nikdy v Čechách neskladal žiadne seniorské extraligové mužstvo !Ku nám prišiel a nevie si rady tak vymysli takýto SELECT kemp.
Tento klub sa pomaly a isto dostáva do stavu že obliecť si dres HC bude ozaj hanbou!Tymto nezmyselným try outom sa k tejto méte približujeme .

A Vy poniektorí už im prestaňte žrat tie klamstvá o rozpočte . Majú toľko € že môžeme úplne kľudne finančne konkurovať pri skladbe mužstva klubom ako sú Michalovce,Trenčín, Zvolen, BBystricq Nitra Detva Poprad LM , lebo oni tiež nemajú na mužstvo viac peňazí ako my a všetkym chýbajú € akurát neplaču pri každej jednej príležitosti.
1.8.2020 - 8:44
+6

BlackCrow

 

Keď sa opýtaš ľudí z košického hokejového prostredia 98 zo 100 povie že Lang je nekompetentná osoba.

Pýtam sa. Je to normálne že ďalej pokračuje ? Nerozumiem postoju USS. Či im to tak vyhovuje ? No asi áno. Keď vypustí do éteru že USS za 20 rokov investovali do klubu 40 mil €.. Bača a jeho šéfovia sa musia spokojne usmievať pod fúzy.. Samozrejme ich to posilňuje v očiach verejnosti. Človek znalý hokeja, napríklad Mráz zo Zvolena si musí klopkať na čelo čo za nehoráznu lož je to...
1.8.2020 - 9:04
+5

LenTak93

 

40 mil. € za 20 rokov je veľa? ak tam rátam dostavbu Steel arény a štedré dary počas "zlatých" časov, tak mi ti príde málo

ja mám podobný názor na naše vedenie, ale nemyslím si, že tých, ktorých si si želal ty, by boli lepší... plus ak tu USS je, tak sa nemôžeme tváriť, že nás ich podpora nebude zaujímať
1.8.2020 - 12:36
+4

BlackCrow

 

Tých ktorých som si želal ja by neboli napojení na pittsburgský prsník. Do rúk by to mal zobrať manažér znalý hokeja, človek typu Kovaľ. Čím skôr, tím lepšie pre hokej v Košiciach. Nie manažér USS a ani digitálna Mucha.

Názorný príklad nekompetencie je Lang. Komunitný klub, Československá cesta je cesta do záhuby. 4 sezóna, štvrtý tréner /asi/ Nešťastný Šťastný na poste športového riaditeľa /po Zúbkovom vyčíňaní/

Košice potrebujú podporu od železiarní nech už je majiteľom ktokoľvek. Áno, asi tak na úrovni z minulého týždňa.

40 mil € za 20 rokov je neskutočne veľa ak odrátam Steel Arénu. Za 40 mil € už tu dávno mala stáť hokejová akadémia a naši juniori mali katovať svojich súperov sezónu či sezónu !!
2.8.2020 - 7:47
+5

Tino

 

si: myslim ze uss financne pomoze len ak bude mat narabanie sfinanciami pod kontrolou...veria len svojim ludom, je uzitocne mat penazovod ako uss ale nie byt na nich zavisly, ako to urobit ay tieklo aj z uss a zaroven sme boli nezavisly je uloha pre najblizsie roky, rozbehnut to musi clovek ktoreho nominuje uss preto je tam lang a bude tam pokial uss bude robit minimalne 1/4 rozpoctu
2.8.2020 - 18:45
0

FP-romantom8

 

Ale ved kde je problém ved mi u nás je dozorná rada ktorá by mala dávať pozor na dianie v klube a rozhodovanie o vážnych otázkach, tak keď by prišiel nejaký nový sponzor a nedôveroval by Langovi tak si jednoducho dá podmienku že chcem mať jedného alebo dvoch ludi v dozornej rade a verím ze by to oveľa viac prospelo kosickemu hokeju, len bohužiaľ mám taký pocit že táto dozorná rada ktorá tam je teraz je tam len tak na nič.
2.8.2020 - 21:41
0

balky89

 

Áno: ,je normálne, že pokračuje, finančný tok od USS pokračuje, čiže nie je dôvod na odchod a vyhovuje to aj ostatným v tíme. Ak by bol v tíme HC človek z USStelu, kt. by to kontroloval a bol by zapálený do hokeja,tak by to nedopustil, lenže USS je len sponzor a nie majiteľom, čiže nemôže rozhodovať o ničom. Vykúpením by bolo, ak by sa našiel niekto, kto je finančne zahojený a zapálený hokejom, a kúpil by HC, ak by to bolo možné a riadil by tím aj pomocou komunity,nielen návonok ako to začali robiť oni.
1.8.2020 - 20:50
0

yaro.s

 

Súhlasím,
niktoré z mužstiev nemá hneď na začiatku všetky peniaze na účte na hráčov.
Plánujú sa postupné príjmy z permanentiek, vstupného, postupného plnenia sponzoringu.
Takto robia všetci, je to určite riziko, ale takto pracujú takmer všetky kluby vo všetkých športoch u nás.
Boli naučení dostať na začiatku sezóny poriadny budget a bolo.Teraz sa ocitli v inej situácii a panika.
Keď už majú teraz garantovaných 300 tisic,ktoré môžu dať, tak sú na tom ešte vlastne celkom dobre.
1.8.2020 - 9:06
+1

Kamzík18

 

Ja som zo začiatku len kukal že tryout v PP fuha moderné metódy super.. Potom som si len klepol po čele že či toto fakt mysleli alebo si len urobili srandu z nás pp fanúšikov..myslím že u vás tryout znevazuje značku ktorou hc ke bezpochyby je..
1.8.2020 - 10:50
+4

ZOOMER

 

Neviem čo od toho očakavajú,že z ulice nájdu Haščáka 2 za 300 eur? Ved ked chcu nejakych vyskusat nasich co uz tu boli spomenuti ze zacali pripravu tak preco ich nepozvu normalne ale verejne hladaju? Ci ani sammi nevedia akych odchovancov maju ?
1.8.2020 - 10:53
0

julo

 

Nemaju update
1.8.2020 - 11:12
+15

ZOOMER

 

1.8.2020 - 11:16
+1

sumobb

 

Ked som vám košičania vravel čo mi povedal Martin Nemčik-tam to dobre nedopadne lebo tam majú Čechov. Zhovadili ste ma a on mal pravdu. Znovu chcete Čechov do zostavy - no neviem či je to pre vas správna cesta. To chcete aby to dopadlo ako v minulej sezóne? Čitam že fans. ste nespokojní s vedením a koho vyberú podľa tohto modelu do zostavy budete spokojní?Všetko čo sa u vas zatiaľ deje je také rozpačité. Bez urážky - myslím to v dobrom. Ja vam prajem to finále s Michalovcami ale......., ???? neviem neviem.
1.8.2020 - 9:16
+4

zasi

 

ty nám praješ finále s Michalovcami?
no vidíš a my si prajeme celkom iné finále
1.8.2020 - 9:36
0

sumobb

 

Zasi-ja viem, zo slovanom by ste to chceli, napisal jeden z KE.
1.8.2020 - 13:08
0

LenTak93

 

chcelo by celé Slovensko
1.8.2020 - 13:25
+3

gabi98

 

Nikto ta nezhovaduje. To ty sám sa tu zhovadujes.

Nic v zlom. Myslím to v dobrom.
1.8.2020 - 9:38
+14

Oceliar ke

 

To p.Stastny bude vyberat hracov z try outu?? On je najvacsi odbornik na hokej u nas??? Netrvalo to ani tak dlho a scenar z Chomutova “zasiahol” aj nase Kosice...
1.8.2020 - 12:49
+9

Ricardinho13

 

Konečne na toho Šťastného poukazuje viacero ľudí, lebo doteraz väčšinou stále len Lang, Lang, Lang.
1.8.2020 - 17:02
+1

Gargamel123

 

no ale kto ho dotiahol: ak nie lang
1.8.2020 - 17:41
+3

Lukash_ke

 

to sa da aj vymenovat nieco konkretne co doposial urobil Stastny zle? Ci je to taky hejt len aby bolo?
1.8.2020 - 17:26
+11

Ricardinho13

 

Stačí si spomenúť na minulý rok o tomto čase keď sa podpisovali hráči a či Belluš alebo Rapáč alebo aj ďalší pri väčšine Šťastný dával také ponuky akoby sme mali len tak tisíce eur na rozdávanie. To už mi je len aký športový manažér, ktorý má balík peňazí a za každú cenu prepláca hráčov rad radom? Už minulý rok museli vedieť ako na tom finančne stoja, ale nie pán Šťastný išiel preplácať hráčov, lebo si myslel, že môže všetko.
2.8.2020 - 9:44
+5

Urpiner17

 

Aké mali zmluvy? Lebo zjavne si všetky čítal
2.8.2020 - 11:44
+2

ZOOMER

 

Netreba vedieť presne aké mali,Stastny sa sam vyjadril ze taki hraci mali na Slovensko a na Košice nadštandardné zmluvy.
2.8.2020 - 11:49
+2

LenTak93

 

A? Košice sú klubom, ktorý si môže dovoliť ponúknuť také zmluvy. Teda mohol. Financovanie bolo nastavené tak, že by sa všetko vykrylo a sami hráči hovoria, že vyplatení boli do konca marca. Naši mali časť pokrytú aj zo vstupného a že im to celé táto pseudochoroba zničila, tak to už je druhá vec. Ostali teda dlžoby za halu a niektorým dodávateľom služieb, ale tak to bolo zrejme všade inde (okrem haly).
Akurát čo je nepochopiteľné, aby začali postupne hľadať nových partnerov a riešenie celej situácie, tak 3 mesiace plakali, že druhá vlna a nikto nás nepodporí.
Ja som počul iba reči, ako dokázali ťahať od USS peniaze, hlavne pri prenájmoch bytov pre českých hráčov. Či je to ale pravda som nikdy neskúmal a osobne ma to nezaujíma. Ak by tam nejaký problém bol, tak je to maslo na ich hlave.
2.8.2020 - 12:10
+3

becko10

 

A kto má vyberať hráčov? Prispievatelia na Hokejportali????
1.8.2020 - 19:01
+4

Dellal

 

My mame asi najtoxickejsich fanusikov v lige, podla toho co tu posledne dni citam
1.8.2020 - 15:51
+16

Sheva7

 

A najneschopnejšie vedenie v lige
1.8.2020 - 16:07
+12

kisfd

 

väčšieho alibistu ako Langa som už dávno nevidel ...a Šťastný o tom ani nehovorím
1.8.2020 - 16:30
+4

kubinho

 

tak schvalne daj konkretny priklad na zaklade coho tvrdis, ze Stastny ne alibista
1.8.2020 - 19:33
+5

Jimmy Tulipan

 

To si aj ja rád prečítam...
1.8.2020 - 20:32
+1

kisfd

 

opravím sa, u Langa si stojím na svojom ... u Šťastného som sa vyjadril zle nemal som v úmysle ho dať do jedného alibistického vreca s Langom ... u Š. je problém inde
1.8.2020 - 21:54
0

Daewo_KS

 

Kde inde?
1.8.2020 - 22:07
+2

ZOOMER

 

Noooo,zajtra mozno nase preslavene vedenie da vonku,neviem či lignem rano predtym alebo potom,poradte....
2.8.2020 - 21:47
+1

MaxSBA

 

pre istotu pred a potom
3.8.2020 - 11:41
0

Dinko

 

Radšej vôbec
3.8.2020 - 10:33
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZSkóreB
1.Zvolen519:1212
2.Nitra413:912
3.Poprad311:56
4.Michalovce29:56
5.Detva416:176
6.Trenčín514:176
7.N. Zámky28:53
8.Miškovec35:82
9.Slovan411:152
10.B. Bystrica48:172
11.L. Mikuláš13:50
12.Košice13:50
TÍMZVVPPPPGB
1.Sp.Nová Ves2200011:36
2.Martin220007:36
3.Žilina110007:03
4.Trnava110005:03
5.Skalica210016:53
6.P.Bystrica210013:63
7.Topoľčany000000:00
8.Dubnica100012:40
9.Humenné100012:40
10.Levice100010:70
SR 18300034:150
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
tímZVVPPPPSkóreB
1.Nitra5410040:1014
2.Slovan4300114:89
3.Dukla4210113:88
4.Martin4111114:146
5.B. Bystrica5200313:166
6.Poprad210109:84
7.Skalica4101216:244
8.Košice210015:33
9.Žilina410034:233
10.Zvolen5010411:252
-SR 183101112:124
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZVVPPPPSkóreB
1.Slovan4400030:1112
2.Nitra4310020:1211
3.Dukla4310016:1011
4.Púchov4210113:108
5.Martin4200216:156
6.Michalovce420029:56
7.B. Bystrica4102112:165
8.Skalica4101214:184
9.Zvolen4011212:143
10.Spišská4100314:193
11.Žilina410037:223
12.Poprad400049:200
13.Trnava000000:00
14.Košice000000:00
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TÍMZVVPPPPGB
1.Sp.Nová Ves2200011:36
2.Martin220007:36
3.Žilina110007:03
4.Trnava110005:03
5.Skalica210016:53
6.P.Bystrica210013:63
7.Topoľčany000000:00
8.Dubnica100012:40
9.Humenné100012:40
10.Levice100010:70
SR 18300034:150
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TÍMZVVPPPPGB
1.Viedeň7500232:1516
2.Graz7410225:1714
3.Salzburg6400223:1512
4.Klagenfurt7400315:1412
5.Fehérvár7311227:2712
6.Bolzano5301118:1310
7.Innsbruck8301422:2910
8.Linz7200517:236
9.Bratislava4110211:165
10.Dornbirn6110411:195
11.Villach6100513:263
Aktualizované: 19.10.2020 12:28
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 14.10.2020 09:46

Bleskovky

Nordström podpísal ročnú zmluvu s Calgary

Švédsky hokejový útočník Joakim Nordström podpísal ročný kontrakt s klubom NHL Calgary Flames. V novom pôsobisku zarobí 700-tisíc dolárov. Klub potvrdil angažovanie 28-ročného centra na oficiálnej stránke.
o 08:21 - TASR

Arizona si poistila služby útočníka Fischera

Americký hokejista Christian Fischer podpísal s klubom NHL Arizona Coyotes kontrakt na dva roky. V organizácii pôsobí celú svoju profiligovú kariéru, po skončení sezóny 2019/2020 bol obmedzeným voľným hráčom. Dvadsaťtriročný útočník si v 56 zápasoch predchádzajúceho ročníka pripísal šesť gólov a tri asistencie.
včera o 19:40 - TASR

Ottawa uzavrela kontrakt s brankárom Daccordom

Kanadský hokejový klub NHL Ottawa Senators uzavrel trojročnú zmluvu s brankárom Joeyom Daccordom. Dvadsaťštyriročný Američan odchytal zatiaľ v profilige len jeden zápas v sezóne 2018-19. Daccord v prvom roku platnosti kontraktu zarobí 700. 000 dolárov v NHL a 175.
18.10.2020 12:55 - TASR

Blues podpísali nováčikovský kontrakt so svojou draftovou jednotkou

Vedenie hokejového tímu NHL St. Louis Blues uzavrelo trojročný nováčikovský kontrakt s Jakeom Neighboursom, ktorý bol ich prvou draftovou voľbou. Blues si osemnásťročného útočníka vybrali v prvom kole z 26. miesta. Kanadský krídelník odohral v juniorskej súťaži WHL celkovo 122 zápasov, v ktorých nazbieral 98 bodov (34+64).
18.10.2020 12:39 - TASR

Grzelcyk sa dohodol s Bostonom na novej zmluve a vyhne sa arbitráži

Americký hokejista Matt Grzelcyk sa vyhne arbitráži, keď sa dohodol s Bostonom Bruins na novej zmluve. Dvadsaťšesťročný obranca podpísal s klubom NHL zmluvu na štyri roky v celkovej hodnote 14,75 milióna dolárov.
18.10.2020 08:38 - TASR

Obranca Ceci podpísal ročnú zmluvu s Pittsburghom

Kanadský hokejový obranca Codi Ceci podpísal ročnú zmluvu s klubom NHL Pittsburgh Penguins. Nový kontrakt mu vynesie 1,25 milióna dolárov.
18.10.2020 06:58 - TASR

Davos - Rapperswil 9:2 v sobotnom zápase švajčiarskej ligy

Hokejisti Davosu triumfovali v sobotnom domácom zápase švajčiarskej ligy nad Rapperswilom presvedčivo 9:2. Výsledky: Ambri-Piotta - Zug 1:2 pp a sn, Biel - Zürich 1:5, Davos - Rapperswil 9:2.
17.10.2020 22:25 - TASR

Byfield podpísal nováčikovskú zmluvu s Los Angeles Kings

Kanadský hokejový útočník Quinton Byfield podpísal trojročný nováčikovský kontrakt s tímom zámorskej NHL Los Angeles Kings. "Králi" si 18-ročného centra vybrali ako celkovú dvojku draftu 2020. Byfield uzavrel podobný kontrakt ako jednotka draftu Alexis Lafreniere.
17.10.2020 07:23 - TASR

Útočník Montrealu Kotkaniemi začne sezónu v Ässät Pori

Fínsky hokejový útočník Jesperi Kotkaniemi z Montrealu Canadiens sa v úvode sezóny 2020/2021 rozohrá v drese Ässät Pori. Fínsky klub o tom informoval na oficiálnej stránke. Kotkaniemi sa do materského klubu vráti po dvoch sezónach strávených v Montreale.
16.10.2020 17:05 - TASR

Rangers predĺžili zmluvy s brankárom Georgijevom a obrancom DeAngelom

Klub zámorskej hokejovej NHL New York Rangers podpísal nové dvojročné kontrakty s brankárom Alexandrom Georgijevom a obrancom Tonym DeAngelom. Dvadsaťštyriročný americký bek DeAngelo si prilepší o 4,8 milióna dolárov ročne. Do NHL si ho pôvodne vybrala Tampa Bay z 1. kola draftu v roku 2014, no v jej tíme neodohral ani jeden duel.
16.10.2020 07:04 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

20. 10. 2020
N. Zámky - Zvolen o 18:00
Košice - Miškovec o 18:00
23. 10. 2020
Miškovec - N. Zámky o 18:00
Košice - Michalovce o 18:00
25. 10. 2020
Michalovce - Zvolen o 16:00
B. Bystrica - L. Mikuláš o 17:00

Odohrané zápasy

18. 10. 2020
ZvolenKošice
5:3REPORT
N. ZámkyTrenčín
5:1REPORT
16. 10. 2020
MiškovecTrenčín
2:3REPORT
11. 10. 2020
N. ZámkyNitra
3:4REPORT
SlovanDetva
6:7REPORT
B. BystricaMiškovec
2:1 SNREPORT

Najviac bodov

Rastislav GašparDEV9 bodov
2.McPherson A.ZVO8
3.Puliš R.ZVO7
4.Nuutinen M.ZVO7
5.Obdržálek P.NZA6

Najlepší strelec

Radovan PulišZVO5 gólov
2.Lalancette C.MIC4
3.Gašpar R.DEV4
4.Charbonneau J.DEV4
5.Hrnka T.NIT4

Najlepší brankár

Evan CowleyNIT94.04 perc
2.Rajna M.MIS92.16 %
3.Rahm R.ZVO91.38 %
4.Valent M.TRE90.48 %
5.Durný R.SBA88.33 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov