Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Ulrych nechápal, že Drew to nechápe. Výsledkom raritná bitka

zdroj: Hokejportal.net/Marek Vaščura
10.10.2020 10:26 Marek Vaščura / HokejPortal.sk

Zápas tretieho kola medzi Popradom a Banskou Bystricou sa lámal od druhej tretiny, kde domáci piatimi gólmi prakticky o všetkom rozhodli. „Rohatý“ duel nebol nijako zvlášť vybičovaný, ale napriek tomu došlo k nevídanej situácii. Petr Ulrych si skočil do vlasov z Hunterom Drewom ešte pred začatím tretej tretiny a z krvavej bitky si obaja odniesli trest v hre.


Incident sa odohral celkom nečakane po tom, ako hráči vykorčuľovali pred začiatkom tretej tretiny na ľad a na polovici súpera sa rozcvičoval Petr Ulrych. „Vôbec si to nedokážem vysvetliť. Jednoducho som sa išiel rozcvičiť a ani neviem, kto ma napadol. Vznikla z toho mela, lebo také niečo si len tak nenechám. Ten hráč ma sekol po rukách a konflikt bol na svete,“ opísal situáciu popradský obranca Ulrych, ktorý sa takto na súperovej polovici rozcvičuje bežne. „Ja na druhú stranu chodím stále, to nie je vôbec zakázané. Myslím, že tu v Európe je to úplne normálne a aj v iných zápasoch chodia hráči pri rozcvičke na našu stranu. Mne sa také niečo stalo prvýkrát, aby som sa zaplietol do takejto bitky mimo hry. Sám som bol prekvapený. Napadol ma nezmyselne. Ak by ma tam nechal, tak hráme normálne hokej. Rád by som dostal vysvetlenie, prečo to urobil,“ vyhlásil Čech v službách Popradu.

Vyjadrenia kanadského obrancu v drese „Baranov“ Huntera Drewa sa však bezprostredne po zápase nikto nedočkal, pretože s krvavými zraneniami musel ísť na ošetrenie. K situácii sa vyjadrili iní - Drewov spoluhráč Michal Kabáč i obaja tréneri Norbert Javorčík s Petrom Mikulom. „Nemali sme čas prediskutovať to so samotným hráčom, nakoľko odišiel na ošetrenie skôr, ako sme zišli z ľadu. Nevidel som začiatok bitky. Viem len to, čo povedali hráči. Nechcel by som to preto prezentovať ako svoj oficiálny názor. Samozrejme, my máme svoj pohľad a Popradčania ten svoj. Verím, že existuje nejaký záznam o tom, kto bol iniciátorom tej bitky. Myslím si, že obaja si už v priebehu zápasu niečo vysvetľovali. Nejaké napätie tam určite bolo a je to neštandardné, aby sa hráči takto pred začiatkom tretiny pochytili. Určite by vyriešilo túto situáciu, ak by súperov hráč nešiel počas rozcvičky na našu polovicu. Malo by to takto fungovať,“ uviedol tréner Banskej Bystrice Norbert Javorčík. „Ja som takúto situáciu v minulosti zažil a to už na rozcvičke pred zápasom v Poľsku. Zhodou okolností to bol tiež istého času hráč Banskej Bystrice. Vtedy som upozorňoval svojich hráčov, aby neprekračovali červenú čiaru. On tam evidentne poľoval. Podobná situácia sa stala aj vo finále našej ligy. U nás v Európe je to jednoducho povolené, aj keď ide o nepísané pravidlo. Malo by sa to upresniť, aby každý hráč si držal pri rozcvičke svoju stranu. Nebudem prezentovať slová Petra Ulrycha, ktorý mal na to svoj názor. Ide o uhol pohľadu. Obaja sa musia poučiť. Tu je to dovolené, ale zámorskí hráči to nemajú radi. Takto si nezahrá v najbližšom zápase ani jeden z nich,“ vysvetľoval tréner Popradu Peter Mikula. „Neviem čo sa stalo, počul som iba, že popradský hráč napadol nášho. Neviem posúdiť,“ stroho odvetil Michal Kabáč.

Útočník Banskej Bystrice sa viac rozhovoril pri hodnotení prehry svojho tímu v pomere 1:7, aj keď ťažko hľadal slová. „Myslím si, že sme v prvej tretine neboli horší. V úvode druhej tretiny sme dostali dva góly a už sa to s nami viezlo. Súper sa dostal na koňa a kontroloval úplne všetko. Bol to pre nás zápas, ktorý zabolí. Sme z toho všetci nešťastní, ale musíme sa pozviechať a veriť, že v najbližšom zápase to zlomíme,“ utešoval sa Kabáč, ktorý sám mohol zodvihnúť vlajku svojho tímu, keď v druhej tretine spálil tutovku. „To je taká šanca, ktorú musím premeniť. Odrazilo sa to od žrde, mal som pred sebou prázdnu bránu. Chcel som to dať hore, ale trafil som brankárovi hokejku,“ smútil 24-ročný rodák z Trstenej.

Naopak, radosť v očiach neskrýval po vydarenom zápase člen elitnej formácie Popradu Marcel Haščák. Spoločne so Svitanom a Skokanom vypracovali päť zo siedmych gólov a podelili si pri tom až desať kanadských bodov. „Náš útok išiel od zápasu k zápasu a čakali sme na svoju príležitosť. Som rád, že sme sa konečne chytili a všetci traja sme už spokojnejší,“ povedal Haščák, ktorý si v zápase otvoril strelecký účet v tejto sezóne a začal hon za 200. gólom v najvyššej slovenskej súťaži. Do siete Banskej Bystrice sa presadil dvakrát a počet presných zásahov zaokrúhlil na 190. Tieto dva góly strelil hneď po sebe v 35. a 38. minúte ako odpoveď na inkasovaný gól z hokejky Haydena Verbeeka. Najmä ten prvý si určite dlho zapamätá, pretože ani doteraz nevie, ako ho vlastne dal. Po jeho pohotovej strele puk prepadol za Mateja Gajana dosť nešťastne. „Neviem, či ten gól mal vôbec platiť, ani sám som to poriadne nevidel. Bol však prvý v sezóne a preto som za neho vďačný. Keby mi „Pinči“ (Patrik Svitana, pozn. red.) neprišiel povedať, že som dal gól, tak ani neviem, že padol. Zobral mi aj puk a ja som bol rád. Podarujem ho synovi, ktorý sa vždy z pukov teší,“ povedal s úsmevom na tvári popradský kanonier. Na jeho premiérovom góle v sezóne mal podiel aj brankár Tomáš Vošvrda, ktorý si pripísal druhú asistenciu. „Keď som sa vrátil do Popradu, tak mi „Vošvec“ (Tomáš Vošvrda, pozn. red.) hovoril, že bude mať vďaka mne veľa asistencií, tak verím, že ho nesklamem,“ uzavrel M. Haščák.

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko


amentma

 

Here we go again...
10.10.2020 - 10:31
+8

Fanpoprad

 

Uz tu bitku netreba riesit. :d co bolo bolo. Mna len zaujalo z rozhovoru s Hascakom. Preco by ten gol nemal platit?
10.10.2020 - 10:33
0

amentma

 

Mozno si myslel ze sa uz piskalo.

Inak aj to Svitanove spracovanie puku na modrej bolo tesne, v jednom zabere bolo vidno ze nohy mal na hrane modrej ciary, puk sa odrazil par cm naspat do stredneho pasma, potom sa s nim otacal... Ale to su detaily, nic sa tym neriesi.
10.10.2020 - 10:37
0

Fanpoprad

 

Moze byt.
10.10.2020 - 10:52
+1

fany

 

Sa mi páčia vyjadrenia BB. Nikto nic nevidel, ale len počuli. Takže je to úplne jasné a dúfam, že už videli aj záznam. Alibistov mám najradšej.
10.10.2020 - 10:41
+12

warn1ng

 

Naco stale riesis? Dostal Drew po pysku? Dostal. Dalej to netreba riesit
10.10.2020 - 10:46
0

trevor

 

No praveze Drew nedostal ani jednu. Ulrych dvakrat kotul vpred na lad, asi mal este chranice na nozoch korcul nasadene. Kazdy z nich ma svoju pravdu, netreba sa nad tym viac vzrusovat.
10.10.2020 - 10:53
+28

warn1ng

 

Tak krvacal Drew. Ale mas pravdu. Netreba to dalej riesit.
10.10.2020 - 11:07
+1

trevor

 

Krvacal, ale nevidim v tom videu jedinu ranu, ktoru by dostal. Skor mozno ked padali alebo ked mu Ulrych z ladu skusal este capovat. Obocie natrhnes aj malym uderom alebo strajchnutim niekedy.
10.10.2020 - 11:14
+6

Urpiner17

 

nedal mu ulrych hokejkou do ksichtu tak celkom nahodou? ak sa mylim tak moja chyba
10.10.2020 - 11:18
+4

dejvidBB

 

Alebo cepelou hokejky. Cas videá 2:00 a potom 2:59 tam to pekne vidno ako ho trafil.
10.10.2020 - 11:19
+8

Ketchup_Boy#81

 

Zas vam uz pekne kuruje s tou hokejkou v hlavach
10.10.2020 - 11:27
+5

dejvidBB

 

Dospej.
10.10.2020 - 11:34
+10

Westlund32

 

Ten hráč ma sekol po rukách a konflikt bol na svete, takže vás chudáčik z rozbitú gebuľku bol v tom nevinne. A sám komentátor tretej tretine povedal ze vaši Kanadania su prepnutí ,aale to u vás nič nového
10.10.2020 - 11:42
+7

D3str0y3r

 

Ten "prepatý" akože komentátor by mal komentovať tak akurát spoza piva, nie spoza mikrofónu. K bitke sa nevyjadrujem ale používať výroky podobných "komentátorov" ako argumenty =
10.10.2020 - 11:51
+18

lišiak1

 

to je take chytanie slamky opierat sa o argumenty komentatorov.
mne ako nezavislemu pozorovatelovi je uplne jasne kto z tej bitky vysiel ako vitaz a bol to ten jednoznacne kanadan.
tiez som tam videl hokejku v case v tvari 2:00, preto ta krv, ale som rad ze to takto skoncilo lebo mam rad bitky kde vyhra "good guy" a nie nejaky prepnuty provokater.
10.10.2020 - 16:32
+7

MACEK40

 

prepnuty provokater sedi aj na teba posledne mesiace
10.10.2020 - 19:33
+5

TommY_D

 

Jaj však keď tak povedal komentátor, tak tak aj bude...nepriestrelný argument
10.10.2020 - 11:54
+3

dejvidBB

 

Ale tu sa neriesi kto zacal. Tu sa riesi ta hokejka v hlave ktoru to dieta nevidi a tvrdi si stale svoje.
10.10.2020 - 11:59
+7

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
rados

 

Ty máš koľko rokov?
10.10.2020 - 15:53
+2

Sunkafit

 

Nama sa co rozcvicovat na polovici supera...ale uz aspon vie
10.10.2020 - 14:18
+6

sumobb

 

Komentátori boli z východu či priamo s Popradu?
10.10.2020 - 15:28
0

Adam138

 

10.10.2020 - 15:41
+2

jozino

 

tazko povedat, ale cez prestavku bolo vidno ze zakladace na poznamky mali s logom BB
10.10.2020 - 15:48
+1

Adam138

 

Mne pri ich komentovaní prišlo že sú Bystričania
10.10.2020 - 16:12
+3

lukasbb

 

A to si aký zápas pozeral ?
10.10.2020 - 17:15
+1

PopradskyInsider

 

Komentator je z Kosic a vcera spolukomentator bol este aj Martin Opatovsky pre ktoreho to bola premiera
10.10.2020 - 18:26
+1

zubo

 

s pažravej čo počas vety zjedla Z:
10.10.2020 - 21:56
0

luciakanky

 

Uroven toho komentatora je na zamyslenie
10.10.2020 - 19:45
+1

COLTON

 

Si normálny?: Tak si to pozri ty expert.
Pobili sa? Pobili. Ide sa ďalej.
Poprad bol jasne lepší.
Ale ty uz prestan tu dristat kktiny stale.
10.10.2020 - 19:12
+1

trogar225

 

a Dejvid ma pravdu hned na zaciatku mu Ullrych hokejkou trafil hlavu a tam vzniklo krvave zranenie v bitke si Ullrych ani neskrtol
10.10.2020 - 12:58
+22

fanke27

 

Neškrtol.. Hlavne že frajeri z BB si na neho škrtli dvaja naraz
11.10.2020 - 0:17
+5

Gargamel123

 

dostal jednu na lade: ked ho tahali rozhodcovia,vidiet to 0:37 a 3:37
10.10.2020 - 12:53
+1

MackoPu

 

Provokacia, na ktoru nemal dovod a ktora vyvolala reakciu.
10.10.2020 - 10:44
+16

Langenbrunner

 

toho rozhodcu čo to tam rozdeloval absolútne v nevhodnom čase bitky by som dobil ako psa. Rozhodca svojim kreténskym počínaním a necitom spôsobil zbytočné ďalšie sucker údery ked ani nebol pri sebe
10.10.2020 - 10:47
+18

Tehelnepole

 

Muži...
10.10.2020 - 10:59
0

Ketchup_Boy#81

 

Presne vystihnute.. cely zivot bojujeme o dominanciu s nasimi egami.. proste sme selmy jak sa povie chlap sa rovna vecne dieta
10.10.2020 - 11:31
+1

Old School

 

To platí aj o ženách Poznám 50 ročné ženy, ktoré sa stále správajú ako 15 ročné.
10.10.2020 - 12:36
+5

enforcer92TN

 

Myslis tu na zaciatku tohto vlakna?
10.10.2020 - 13:07
+2

Old School

 

Moment, Tehelnepole má 50 rokov? :-o
10.10.2020 - 14:08
+1

Tehelnepole

 

Karin je pohľadná a šarmantná 40tnicka.
10.10.2020 - 16:16
+3

gta98

 

Boze, to pises ako by si bola na zoznamke
10.10.2020 - 18:27
+6

Tehelnepole

 

ja uz som zoznamena

GTA teba mam rada odkedy si napisal strojarovi to co si napisal - ze taku chybu uz neurobis ze si odpisal... (nadavka)
10.10.2020 - 19:03
+1

gta98

 

Hej, pamatam si
10.10.2020 - 19:36
0

OUTBLAST

 

..: MILFka?
10.10.2020 - 23:53
+1

enforcer92TN

 

To ja neviem, preto som sa pytal
10.10.2020 - 17:08
+1

Ketchup_Boy#81

 

Davam ti za pravdu
10.10.2020 - 15:04
+2

enforcer92TN

 

V tomto sa priklanam ku kanadskemu obrancovi, jeho reakcia bola na mieste. Toto je nase uzemie a toto vase. Nehrame tu sachy a takyto vylet na superovu polku pred zacatim tretiny bol este duplom za toho stavu tazkou provokaciou. Takto by to presne malo vyzerat. Spravna reakcia.
10.10.2020 - 11:42
+70

Chamois13c

 

OK a odpovedz na otazku aky dovod mal Ulrych za stavu 5:1 pre PP na provokaciu ? keby je skore opačne okej tomu by som uveril ale takto nie
10.10.2020 - 11:55
+4

enforcer92TN

 

Netvrdim, ze mal na to dovod, proste len si neuvedomoval co robi, a doteraz zjavne nechape co urobil Zabavne.
10.10.2020 - 11:56
+31

COLTON

 

To sa treba opytať: Ulrycha
10.10.2020 - 19:25
+3

ten čo nevie

 

A preto ho moho seknut po ruke hej?
10.10.2020 - 11:56
0

Renderers.

 

Kde je to napisane ze sa to nesmie?
10.10.2020 - 12:32
0

Rebel74

 

Kde je napísané, že nemôžeš oblízať súperovho hráča. A Marchand to predsa spravil. Toľko k tvojej logike na spôsob: “kde je napísané?”
10.10.2020 - 12:45
+21

enforcer92TN

 

Mame demokracyju!!
10.10.2020 - 13:08
+7

Dinko

 

Aj v demokracii sú určite pravidlá
10.10.2020 - 19:05
+2

Renderers.

 

Na tomto sa staci len zasmiat asi vsetko k tebe.
10.10.2020 - 13:42
0

MitoBB

 

Aj v autobuse mozes ženám ukazovať sexisticke gestá no kym sa nevyzlecies neodvedú ta mestskí. Ale za inbecila si aj tak. Toľko k tvojej úvahe. Skus si raz priznať ze to vyprovokoval vas hráč a úplne zbytočne. Vyhrali ste zaslúžene, boli ste lepší, káder máte sympaticky nikto tu nemá problém s ničím len par takých ako ty sa to tu snaží obhajovať hlúposťami.

Vojdi do tesca a pri plnej pokladni si grgni nahlas. Tiež to nie je protizákonne ale .... snáď chapes.
10.10.2020 - 13:42
+3

Rebel74

 

Veď na to presne som narážal. A nie som fanúšik ani Popradu ani BB
10.10.2020 - 14:23
+2

enforcer92TN

 

On netrafil prispevok len.
10.10.2020 - 17:06
+2

Jozef_SK

 

Mikula to vystihol je to nepísane pravidlo a tak sa niet čomu čudovať, ulrych tam proste nemal čo robiť
10.10.2020 - 11:47
+22

Jozef_SK

 

Drew je tvrdý obranca, ma zmluvu v NHL je tu nato aby sa ukazal a rozohral, nikto tu od neho neočakáva body, ja si myslím že drew bude často vylučovaný za bitky
10.10.2020 - 11:55
+1

Frey77

 

Príde do Trenčína, Jožo mu prekruti rypák naopak a bude po Drevo-vi
10.10.2020 - 12:11
+20

kolombo

 

Ktovie, kazdopadne vieme ze v Poprade taky hrac nie je. S chlapom ako hora (Ulrychom) ten slaby Drew pozametal lad tak ze ani rolba pred tym nemusela chodit.
10.10.2020 - 13:17
+10

BretPit

 

rolba nemusela chodiť,lebo ľad od krvi museli čistiť ručne s tými škrabácikmi,či čo to je....
10.10.2020 - 13:22
+3

Frey77

 

Máš pravdu, v Poprade sú hráči, ktorí vám do batozka nabalili 7,tak sa mi to páči. Že nejaký Drev-o za celý zápas neukázal nič, to nie je problém PP
10.10.2020 - 13:44
+4

lukasbb

 

Tak si uži tu sedmičku nemusí to byť stále tak mega super majstri z Popradu čo nás v treťom kole rozbili uvidíme na jar ak sa bude hrať
10.10.2020 - 17:18
+4

fanpp

 

Co sa chystáte vyhlásiť za majstrov? ????
10.10.2020 - 18:44
+1

neasi

 

Ale no, že nie ? Mike by s ním pozametal ľad rovnako.
10.10.2020 - 14:24
+1

pinto1000

 

Pozametal? Akurát ho prekotil. Ale čistý fight to nebol.
Mimochodom ak môžem ako nezainteresovaný k tomu:
Možnosti sú 2.
Buď tam Ulro išiel úmyselne alebo si to ani neuvedomil. Tá prvá možnosť sa mi ale nezdá. Prečo by to za stavu 5:1 robil?
Takže ostáva tá druhá možnosť. Proste sa nejak zamyslel. Ale proste mohol na to reagovať Sorry mate. A hotovo. Kanaďania sú na toto ako osy.
Ale na druhej strane aspoň to všetkým trochu zodvihlo adrenalín. Ale za mňa nič hrozné sa nestalo. 1
10.10.2020 - 20:14
+3

COLTON

 

No daj pozor co pises aby si : nebol prekvapeny.
Aj Janko Ťavoda si myslel, ze o pol hlavy nizsieho Glassa da.
Ked som sa Jana na to spytal, tak mi hovoril, ze ,,dostal som trošku príučku”.
10.10.2020 - 19:28
+4

neasi

 

Presne!: Tak isto vymaloval svojho času Fabo Chovana.
11.10.2020 - 13:36
+1

jozino

 

BB: v tom vasom navale objektivnosti ste si vsimli aj typicku BB ferovku? Staci pozriet cas 2:06 na videu, hrac 63 drzi Ulrycha odzadu a Kanadsky geroj mlati
10.10.2020 - 12:11
+8

TommY_D

 

Prečo to porovnávaš s normálnou hokejovou bitkou? Keby sa do neho pustili aj 10 tak čo? On tam išiel medzi nich, nabudúce si má aj vybrať s kým sa chce bit?
10.10.2020 - 12:19
+5

jozino

 

len potvrdzujes vase ponimanie hokejovej bitky a "nepisanych pravidiel". Podla nepisanych pravidiel sa biju 2 na 1
10.10.2020 - 12:50
+9

ten čo nevie

 

Pozeraju relaciu na narkoze 2na1
10.10.2020 - 12:57
+1

MitoBB

 

Ked sa dvaja obsekavaju a začnú sa bit a v tom pride tretí a pridá sa je to svinstvo a aj ked to urobí Bb tak som ja a vela iných Bystričanov proti. Avsak ked super začne sekať napr. do brankára tak nech ho tam zmlátia aj piati nasi je to ok. Tak isto vidím tuto situáciu. Vsetko bolo ok mal dostať poriadne lebo toto nemá robiť. Bodka.
10.10.2020 - 13:45
+2

Chamois13c

 

Co tam chcel lamper v tej bitke? Zrazu aky geroj to bolo vtipne ako sa osmelil ked zistil ze su v presile mimochodom lamper vcera hokejovo 0 bodov, skoda dalsi nadejny reprezentant nejak stagnuje
10.10.2020 - 15:32
+3

ten čo nevie

 

V BB slovo ferovka nepoznaju
10.10.2020 - 12:56
+4

rados

 

Myslíš tak ako tam prišiel majster Handlovsky a odzadu pod krk chytal nášho hraca
10.10.2020 - 13:24
+5

MaxSBA

 

A ako váš hráč zhodil Dalhuisena, keď si išiel Dalhuisen zastať Ulrycha?
10.10.2020 - 13:30
+2

bbiskra

 

Vam to dobre sviha pod TATRAMI co sa maju hladkat?Winquist akoze mal nechat pana Dalhuisena aby odzadu prital nasmu?No asi by bol mantinel ak by sa toho sopustil v kolektivnom sporte obzvlast hokeji.Paci sa mi ako sa toho zhostil.
10.10.2020 - 14:32
+4

jozino

 

Handlovsky chytil odzadu hraca, ktory tahal za golier Hascaka. Trosku jednostranne vsetko vidis
10.10.2020 - 15:52
+1

Ketchup_Boy#81

 

BB nepoznaju co je "FEROVA BITKA"
10.10.2020 - 15:09
0

Athotis

 

Tak 63 je večne premotivovany Lamper ,to sa nečuduj
10.10.2020 - 18:49
0

Old School

 

Ja verím Ulrychovi, že sa na polke súpera rozvičuje bežne a nebola v tom žiadna provokácia, ale ako profesionálny hokejista by si mal už za tie roky uvedomiť, že v hokeji je nepísaným pravidlom, že počas rozcvičky sa proste nesmie ísť na polovicu súpera. Takže bolo len otázkou času, kedy raz na to doplatí, najmä ak to spraví pred zápasom s mužstvom, ktoré má vo svojom kádri pár zámorských hráčov.
Každopádne gratulujem Popradčanom k včerajšej výhre, popradskému tímu som vždy fandil po Slovane.
10.10.2020 - 12:33
+8

Gargamel123

 

Dobre s nim provokaterom pozametal: nebyt rozhodcov tak ho prehodi aj cez mantinel.
10.10.2020 - 12:36
+12

jozino

 

keby len!: Paku by mu pribil ze by aj mantinely vytrhol a zastavily ba sa az v KE, tesne pred Steelkou. Kolko mas rokov? Obciansky uz mas? Podla tvojich prispevkov, vsade kde sa objavis tipujem ze s tebou pekne trepe puberta
10.10.2020 - 12:52
+1

ten čo nevie

 

On stale hlada smolkov lebo mu usli a potom pise bludy
10.10.2020 - 12:59
+4

Gargamel123

 

este stokrat to napis: ty trebalo
10.10.2020 - 13:05
+2

ten čo nevie

 

Ak ich najdes tak potom mozno aj rozum najdes
10.10.2020 - 15:44
0

Gargamel123

 

co tu pleties steelku: o hlavu je mensi a tocil ho ako fidget spinner
10.10.2020 - 13:03
+9

Bahno

 

Haha, takéto niečo si nepamätám
10.10.2020 - 12:40
0

Rebel74

 

Chodím na hokej x-rokov. Ale toto som ešte nevidel, aby sa hráč pred tretinou promenádoval medzi hráčmi súpera a šiel si pokorčuľovať za ich bránu.
10.10.2020 - 12:46
+27

Estebab Dzabidal

 

Jiri Sejba: A nemas zaco.
10.10.2020 - 12:54
+2

rasti_assez

 

Pred 40timi rokmi bolo vela veci nornalnych, ktore uz normalne nie su a naopak.Inak je to super, ze mame v lige hracov ako J.Sejba.Skoda ze sa ho ten Ulrych snazi napodobnit iba v provokaciach.Ale to je jeho problem, asi nechape viac veci a preto aj hra iba slovensku ligu.Asponze v tych bitkach,surovosti a provokaciach drzime krok so svetom.
10.10.2020 - 18:11
+1

MackoPu

 

Tak nejako.
10.10.2020 - 14:16
+3

Bizzaremifo

 

Chodím na hokej x-rokov..Ulrych to robieva pravidelne...
10.10.2020 - 20:57
0

MackoPu

 

No len teraz mu tam aj zamaval hokejkou pred tvarou, ked sa otocil.
10.10.2020 - 22:40
+1

Renderers.

 

Trosku menej toho chlastu pred zapasom...
12.10.2020 - 9:54
0

Estebab Dzabidal

 

Budes sa snazit: byt slusny. Takze retardovani, prepnuti kanadski idioti by si mali uvedomit, ze su na slovensku a platia tu slovenske pravidla. Zaujimave je, ze tie nepisane pravidla pouzivaju len vtedy ked sa im to hodi, ako dlho tu kanadsku, tretiotriednu srakotu odtrhavali od hraca leziaceho na lade??? Tu uz neplati nepisane pravidlo? Takze "velavazeni bystricania typu jozef sk a pod. na svk je povolene to co robil Ulrych takze podavajte vsetkym svojim prepnutim tupcom lieky na ukludnenie. Lebo ocividne neustale podpisujete idiotov typu southorn, asselin,fail (ano viem, ze ten blb sa pise inac, ale u mna to bude stale fail), ktory z tychto vasich blbeckov nie tak davno napadol Mlynkyho v prvej minute zapasu? Southornove extempore sme tiez nedavno zazili. Ked niekedy PANI hraci ako napr. JIRI SEJBA koculoval okruhy okolo celej plochy tiez by ste ho napadli? Spamatajte sa chlapci zo Slovana "b" a neobhajujte toto primitivne spravanie vasich zamorakov/zakerakov!
10.10.2020 - 12:52
+24

tomas71

 

Tu jednu tabletku na ukludnenie by si mal aj ty spapat
10.10.2020 - 13:52
+17

sumobb

 

Estebab-ty si bol asi eštebák alebo ešte si?
10.10.2020 - 15:40
+4

Estebab Dzabidal

 

Hej: Eštebák z Bystrice, a ty sa nerob veď si môj bývalý kolega
10.10.2020 - 17:44
0

COLTON

 

Ty si riadny: dement
10.10.2020 - 19:31
+4

luciakanky

 

Este, ze tu vsetkych komentatori naucili nove slovicko.
A tebou vymenovani hokejsiti patrili k najlepsim a najproduktivnejsim hracom.
Ale kopol si si, snad sa ti ulavilo
10.10.2020 - 19:53
+4

Estebab Dzabidal

 

Skoda: ze, ti "super" hraci maju v hlavach nasrate. Btw zabudol som na vaš klenot, nastastie ho tu niekto spomenul "pan hrac" Selleck. Fakt super dreworubacov ste do ligy priniesli.
10.10.2020 - 20:01
+2

luciakanky

 

Teba musi strasne sr4t, ze tych neschopnych drevorubacov tri a pol sezony nedokazali porazit timy plne samych Oveckinov, Crosbyov, Draisatlov.
A usetrim ti cas, vsetkych sme si podplatili lebo s tymi neschopnymi drevorubacmi by sme inak nevyhrali
11.10.2020 - 11:30
+6

MaxSBA

 

Už to neriešte.

Zdá sa že od zajtra si od hokeja oddýchneme, budú sa sprísňovať opatrenia.
10.10.2020 - 13:29
+3

rados

 

Ty si iný atlét teda
10.10.2020 - 13:30
0

Render 77 Nr

 

Slovenské pravidlá
10.10.2020 - 13:32
0

fefa

 

Pre tych co sa tu hrdo biju zato ze to nikto nerobi a nemalo by sa to robit osobne som to videl vela krat na zivo a netreba ist ani daleko do historie staci si pozriet zaznam z minuleho zapasu PP - Slovan konkretne cas od 1:17:55 do casu 1:18:30 pekne vidno ako idu aj slovanisti na nasu polku aj popradcania na ich polku https://www.youtube.com/watch?v=2JWpNtfYNto&ab_channel=TiposExtraliga
10.10.2020 - 13:39
+34

BlooD

 

Zrovna bb je skoda nieco vysvetlovat....im uz hrabe z tej kanady
10.10.2020 - 13:48
+3

Frey77

 

Topka Zrazu sa zavrie veľa úst
10.10.2020 - 13:49
+1

Ketchup_Boy#81

 

To nevysvetlis tym usmrkanym detom z HC 17 BB oni idu svoje aj s prepnutymi dreworubacmi
10.10.2020 - 15:07
0

Estebab Dzabidal

 

Ďakujem fefa: Myslím, že pár ľuďom spadol hrebienok, ak teda majú v sebe kúsok cti.
P. S. Dúfam, že vedenie ligy nebude kvôli nejakému panáčikovi vymýšľať nejaké nové nezmyselné pravidlá. Cudzinci nech si uvedomia, že hrajú Slovenskú ligu, svoje nepísané pravidlá nech si uplatňujú vo svojej krajine.
10.10.2020 - 15:13
+2

sumobb

 

EŠtebák-hokejové pravidlá sú medzinárodné,aj tie nepísané.Predstav si že by toto urobil hráč pri medzinárodnom stretnutí.Našich hráčov treba vzdelávať aj o nepísaných pravidlách lebo ináč by boli s tými tvojimi slovenskými na posmech ty patriot.Práve že by sa tie rozcvičky mali dať aj do pravidiel,hlavne pre našu ligu keď v našej lige hráči a fans.ako si ty nerešpektujú nepísané pravidlá v slušnosti pred a počas zápasu pri rozcvičovaní.
10.10.2020 - 16:27
+4

Render 77 Nr

 

Sumobb ja sa cudujem ze Urlich nechodí na súperovu polovičku už pri rozcvičke zastrieľať si na brankára
10.10.2020 - 16:42
+2

Estebab Dzabidal

 

Tak to určite : Buď nech to dajú do pravidiel, alebo nech na to serú. A ešte jednu vec napíšem k tomu incidentu Dreva, vysvetliť to mohol aj slušne ako človek nie ako prepnuté, frustrované zviera. Chcel by som vidieť ako by zareagovalo IIHF, ak by takto zaútočil na niekoho na MS.
10.10.2020 - 17:50
+4

Jozef_SK

 

ty uz si videl na MS promenadovat sa nejakeho hraca na superovej polke ?
10.10.2020 - 18:37
+1

RebelMemoryPP

 

A ty si to videl kde..?
10.10.2020 - 18:45
0

Render 77 Nr

 

Priateľu aké chceš pravidlá? Co ti pere hral si niekedy v živote šport nejaký? Véd len keď hráš na plno a sú rozdeleny bratia v iných muztvach tak sa dokážu pobiť a potom večer spolu zaspia to je adrenalín proste šport Urlich tam nemá čo hľadať ani vo fudbale ani pin ponpongu nijakom športe proste nechodíš na súperovu polovicu je to tak už od dectva áno canadan sa zachoval zle ale Urlich tam ani náhodou nemal čo hľadať čím skôr si to uznáte tým lepšie proste šport rešpekt k súperovi tí to nedovolí pokiaľ si normálny.
10.10.2020 - 22:58
+4

TommY_D

 

To snáď nemyslíš vážne, kukal si sa z kade prichádzajú hráči PP a že musia prekročulovat cez ich polovicu aby sa vôbec na svoju dostali??? a potom už sa nikto nevracal naspäť
10.10.2020 - 19:38
+2

jozino

 

pozri si este raz, cely cas, ktory tam uviedol fefa, pozeraj okolo tej tabulky aj nasi aj Slovanisti sa miesaju pri rozkorculovani. Uz zacinas byt na smiech ked aj video spochybnis.
10.10.2020 - 19:43
+10

NightPP

 

Tak teraz si tu zo seba spravil pekného blba
10.10.2020 - 21:02
+5

fanda89

 

Ulrych je znamy provokater a zbabelec takisto ked hral za zv tak nieco podobne skusali so sladokom
10.10.2020 - 13:57
+5

XXL

 

Fanda: Suhlasim s tym ze je to provokater a zbabelec. Neviem co tam riesil v trerine supera ked bolo 5:1 pre PP . Mozno zvysoval svoje ego. Smejem sa len na tom ako o hlavu nizsi hrac pozametal tohto provokatera. Nech tam niesu rozhodcovia prehodil bu ho snad aj cez mantinel.
10.10.2020 - 14:43
+7

MaxSBA

 

Hej jasne zbabelec, aj by si mu to povedal do očí. Už to vidím.
10.10.2020 - 14:46
+3

XXL

 

MaxSBA: Myslis povedat do oco Ulrychovi ?
Ver ze s tym nemam problem . Kedykolvek mu to poviem a este sa ho opytam co tam vlastne robil . Nieco tam stratil nebodaj...
10.10.2020 - 14:54
+2

MaxSBA

 

pozri si vyššie príspevok od fefa, ani Slovanistom to nevadilo.
10.10.2020 - 15:00
+1

ten čo nevie

 

XXL: Ty to mas pohrkane v gebuli
10.10.2020 - 15:55
+4

XXL

 

nevedko: s tebou nevediem dialog ale asi mas potrebu sa neustale k niecomu vyjadrit aj ked bez padnzch argumentov . aj taky su na svete . co už
12.10.2020 - 12:23
0

Chamois13c

 

Hej je taky zbabely ze sa vlani nemal problem postavit sladkovi a tohto drewa museli zasivat zbabelec jeden
10.10.2020 - 15:37
+5

bbiskra

 

Ked aj Tebe pritne niekto hokejkov budu Ta zasivat
10.10.2020 - 15:59
+3

Rapkáčik43

 

Sranda, že s tou hokejkou dostal po pravej strane hlavy a krv mu šla z ľavej ale hej, určite to bolo kvôli tej hokejke.
10.10.2020 - 16:38
+9

rocknrollf

 

Vy tam na vrchu diskusie:: Mozno Drew mal rozbitu gebulu a krvacal,ale hokejovu bitku vyhral...nie je vidiet kde si to sposobil,ale saso provokater mu to neurobil.
10.10.2020 - 15:01
+4

jozino

 

"Vyhral hokejovu bitku" - hokejova bitka je, ked jeden hrac drzi supera a Ty ho mlatis a rovnako mlatis supera na zemi? Vies co je hokej a co je Cage-fighting?
10.10.2020 - 18:31
0

Ketchup_Boy#81

 

HC 05 BB sa po vcerajsku zmenila na HC 17 Banska Bystrica.
10.10.2020 - 15:06
0

dejvidBB

 

Dlho si to vymyslal co? Ked uz si chcel byt vtipny tak to malo byt 71 a nie 17. Otvor si okno v detskej izbe a riadne sa nadychni cisteho tatranskeho vzduchu lebo to zjavne potrebujes.
10.10.2020 - 15:37
+22

Janci

 

hmm dobrá zábavka , nepísané pravidlá platia všade , každí ich pozná aj keď budú tvrdiť že nie jednoducho to poznajú všetcia a v zámorí si natom velmi zakladajú ,niet sa čo diviť reakcií Drewa ,chceli ste aby tu niečo zahraniční hráči priniesli a toto je to podla čoho (okrem pravidiel hokeja ladového) sa hrá už viac ako 100 rokov - nepísané pravidlá
10.10.2020 - 15:31
+3

Estebab Dzabidal

 

O čom? : Ak prínos legionárov ma byť v nepisanych pravidlách, tak to už hej
10.10.2020 - 15:37
+3

Adam138

 

Prečo sa hra ďalšie kolo až 16.10 ?
10.10.2020 - 15:42
0

MaxSBA

 

aby sa vôbec hralo dalsie kolo.
10.10.2020 - 15:46
0

peters

 

Podla mna tento rok sa uz hrat nebude
10.10.2020 - 20:42
0

sumobb

 

Paradajkový pretlak-chlapec ten /buran/z PP nevie čo je hokejová slušnosť pri rozcvičovaní,asi to urobil zámerne a este sa hrá na nechápavého.
10.10.2020 - 15:48
+2

Adam138

 

Na čo by to za stavu 5:1 robil zámerne popradcania tu písali že to robí každý. Zápas len nikomu to nevadilo
10.10.2020 - 16:09
+10

lišiak1

 

prepnuty cech si prisiel privyrobit do slovenskej ligy, ktoru evidentne dostatocne nerespektuje alebo si mozno mysli, ze na neho si nikto netrufne, inak by si take daco nedovolil.
ale chlapec sa preratal.
dufam ze to nebola posledna bitka, ktoru dostal.
10.10.2020 - 16:40
+2

MaxSBA

 

ešte si tu chýbal aj ty.
10.10.2020 - 16:49
+9

ten čo nevie

 

Povie tlchuba
10.10.2020 - 16:55
+4

topska

 

Boa ja neviem co tu furt riesite dookola tuto vec. U nas sa chodi takto do superovej tretiny pravidelne. Nikto to tu neriesil x rokov. Kanadan to z domu nepozna, tam sa to nenosi. Ziaden Slovak, Cech, Sved, Tin by ho nesekol a neriesil to. A ani ziaden Kanadan ci American co tu uz par tyzdnov ci mesiacov odohratych ma. Tento to ma zapisane v hlave ze sa to nerobi tak konal. Jasneee Ulrych to robi v kazdom zapase ale prave proti Bystrici tam isiel provokovat. Sme mu to videli v ociach, v pohybe ze teraz to je ine ako v predchadzajucich desiatkach zapasov...
10.10.2020 - 16:22
+10

14thomas

 

Pekne s ním Drew pozametal ľad
10.10.2020 - 16:41
+7

MaxSBA

 

o udajnu provokaciu by mohlo ist tak keby PP prehrava a nie za stavu 5:1. Ulrych dokonca sklopil hokejku okolo Kanadana, ten do neho strčil a už to išlo.
10.10.2020 - 16:52
+3

Kain

 

Nemam nic proti bitkam, ale nech su aspon ferove. To, co spravil Lamper je fakt ubohe.
10.10.2020 - 17:18
+5

Ottawa Senators

 

Podla prispevkov miestnych uplakancov len velmi tazko rozoznat, ktory tim ma na konte majstrovsky hetrik a ktory tim je pravidelne majstrom letnej pripravy.
10.10.2020 - 17:45
+14

ten čo nevie

 

A ty si sa zobudil a ruku si mal v hajzlu
10.10.2020 - 20:25
+3

dusanTN

 

90% prispievateľov (vrátane mňa) do včera nevedelo o žiadnom takomto nepísanom pravidle. Určite je viac hráčov, čo cez rozcvičku prejdú na súperovu polovicu. Lenže do včera si to nikto z nás nevšímal a nemal s tým ani žiaden problém. Ulrych to očividne robí častejšie. Pravidlá to nezakazujú. Neurobil v podstate nič zlé ak ani on nejaké nepísané pravidlo nepoznal. Drew mu to mohol tiež normálne vysvetliť a nie ísť do neho ako taký buran. A keď sme už pri nepísaných pravidlách. V NHL nie je náhodou nepísané pravidlo o nemlátení ležiaceho hráča?
10.10.2020 - 18:01
+10

jozino

 

nepisane pravidla su len tie, ktore sa hodia BB..
10.10.2020 - 18:39
+4

Patomato

 

oni maju nepísane pravidla (dokonca s nhl),a potom ešte maju spravidla zaujimave udelovanie titulov alebo prestupi hračov 2 týždne potom ako ostatný
Vyššie je video so zapasu PP-Slovan a hrači sa tam korčuluju križom kražom ale to nik nekomentuje
10.10.2020 - 19:27
+3

ptr421

 

Asi tak. V Čechách sa bežne pred tretinou korčuľujú vedľa seba modrý s červeným na hociktorej strane a nerieši sa to. Neusmievajú sa tam na seba, netľapkajú sa po ramenách, ale sa ani nemlátia. Tieto boje o územie, nepísané pravidlá a ja neviem čo ešte čítam prvýkrát až tu. Preboha veď je október, základná časť ani poriadne nezačala, ide o houby
11.10.2020 - 14:54
0

Chamois13c

 

BB na fb,,prehru sme zobrali sportovo, provokacne spravanie odsudzujeme" a akoze barani toto vazne? Tim ktori sa tesil z vymysleneho titulu a znechutil tym celu hokejovu spolocnost ide teraz moralizovat, really? Kde ste boli vtedy moralisti ked ste si vypytali a nasledne prijali titul o ktory muzstva nemohli bojovat? Kde? neskutocne pokrytectvo...
10.10.2020 - 19:13
+8

luciakanky

 

Popradcan provokoval, psychicky labilny bystrican sa chytil a pubertiaci na hp maju cez vikend o zabavu postarane. V europe je to mozno bezne, za morom nie, svojim sposobom mal kazdy pravdu
10.10.2020 - 19:44
+8

leomessi

 

no v kazdom prípade: si Ulrych trošku polietal ...
Fakt bolo komicke sledovať jak s ním Kanadan smýkal hore-dole ...
Neviem a nepoznam pravidlá , teda meviem kto msl v spore pravdu , ale Ulrych si uhnal celkom slušny trapas ...
10.10.2020 - 21:48
+3

zubo

 

No super: Petr Ulrych si skočil do vlasov z Hunterom Drewom
10.10.2020 - 21:50
0

sumobb

 

No už ste to pochopili čo urobil ten váš Ulrych-ale s nepísaného pravidla sa stane aj písané a už sa nik nebude špacirovať po súperovej polovici a tomu nechápavému sa rozsvieti v tej dutéj hlavičke. Mikula to povedal dobre. A tak mladý hráč urobil poriadok v našej lige aspoň v niečom. Toto je ukážka pre celú EU v hokeji a pre tých čo to hovorili že hráči v EÚ to nerešpektujú - už budú.Drew urobil dobre a vobec nemal byť potrestaný, skôr ten nechápavý z PP a snáď si to uvedomia aj tí zo SZLH lebo nechápavci z PP a kuvici to to ešte nepochopili.
10.10.2020 - 22:47
+3

topska

 

Mikula povedal ze si Drew ma uvedomit ze hra v Europe
10.10.2020 - 23:01
+4

Render 77 Nr

 

Už sa preberte v žiadnom športe sa nechodí na súperovu polku to sa vie už od mala ak športujes ale u vás asi len všetci ste za klávesnicou a nikto od mala nesportoval inak by ste nepísali také kraviny
10.10.2020 - 23:11
+7

topska

 

Ale u nas sa to v hokeji dialo. A nie len u nas ale inde v europe tiez. Len sa nikto nad tym v nasej lige doteraz nepozastavil.
11.10.2020 - 0:02
+2

sumobb

 

Topska ale povedal aj niečo iné o tom nepisanom pravidle.
10.10.2020 - 23:12
0

HKM fan33

 

PARDÓN ale kto mal raz hokejku na ľade : vie že toto sa neakcepruje.. a ak niekto prenáša reakcie zo severo-americkej súťaže k nám ??? sprvávne že sa to neakcepruje... a -že chcel nakopnúť team? Ako o čom sa bavíme ? Kamoši pred a po zápase ale počas je to na hrane ... tak to ma byť... a to som ZV fanúšik
10.10.2020 - 23:22
+3

sumobb

 

Render-ak toto čo si napísal nepochopia tí kuvici, tak su takí zadubení ako ten nechápavý hokejista s PP a topska-tebe sa čudujem neozval si sa dlho-mal si prvý odsúdiť ten čin provokatéra-zaoberaš sa hokejom a toto prehliadaš? Drew je borec-ukázal všetkým ako to má byť.
10.10.2020 - 23:24
+3

MaxSBA

 

sumo, ty si stále ideš svoje.
10.10.2020 - 23:33
+2

topska

 

Ozval som sa uz skor v tejto diskusii. Nasli sme za par minut desat pripadov kedy sa to stalo v nedavnej minulosti a nikto nic neriesil. Ale ako som napisal Drewa chapem kedze to takto mal zazivane od zaciatku kariery. U nas sa to deje dost casto a v zivote problem nebol. Preco si doteraz nekritizoval hracov ked to robili? Ulrych to robi hadam celu karieru. Mozno sa to teraz zmeni.
11.10.2020 - 0:01
+3

sumobb

 

Topska-v BB sa každý rozcvičoval na svojej polovici a inde u nás ak to tak nebolo to neskončilo takou bitkou. Snáď to pochopí aj Ulrych, ak nie, tak mu to choď vysvetlit, na teba možno dá.
11.10.2020 - 7:27
0

topska

 

Vobec ti nerozumiem
11.10.2020 - 13:49
0

LeonardoDavinChi

 

Prosím, už prestaň provokovať a skákať. Radšej si choď dorobiť maturitu a povenuj sa slovenčine.
11.10.2020 - 2:03
+2

sumobb

 

Umelec-maturitu mam ale od vtedy, keď si ty ešte nebol ani na pláne. Na moju slovenčinu sa vybodni a venuj sa radşej malovaniu a sochám lebo hokeju nerozumieš.A ten nechápavý už doprovokoval.
11.10.2020 - 7:37
+1

topska

 

Chces mi povedat ze v tych desiatkach (stovkach) zapasov v kazdom provokoval?
11.10.2020 - 13:50
+1

lišiak1

 

ano, provokoval.
a reci, ze ved on chodil na lad supera stale?
chodil lebo mu to super, ktory si necti nepisane pravidla dovolil.
to len svedci o doterajsej rybnik urovni nasej ligy.
no ale teraz uz prisiel na psa mraz.
dovtedy sa mu mozno bal ktokolvek postavit, alebo na to kazdy prdel, specialne slovaci, ktori su radi, ze su radi.
ale objavil sa nasraty kanadan, ktory si cti nepisane pravidla a konecne sa zacina zavadzat v lige aky taky poriadok.
je to akokeby tu prisiel novy serif do mesta a spolu s nasou duklou je to jednoznacne ozivenie ligy
11.10.2020 - 16:07
+1

BretPit

 

no najväčšie oživenie je Tvoja prítomnosť tu na hp,,,
11.10.2020 - 16:15
+6

hello, havarju

 

Trochu v tej diskusii chýbajú urazení Bystričania - po "udelení" titulu a jeho "odobratí". Ak by tu boli, možno by bolo aj 500 príspevkov
10.10.2020 - 23:30
0

sumobb

 

Helo-ešte váhajú ma ktorú stranu sa prikloniť ohladom bitky, no mne je to jasné a titul sem nepleť-ja som napísal že nemal byť udelený.
10.10.2020 - 23:40
0

hello, havarju

 

Vieš aj ja som sa s mnohými hádal, ale ako fanúšikovia hokeja aj napriek možno rozdielnym názorom (nie vždy) tu chýbajú. (Nechýbajú tu len tí, ktorí na rozdiel v názore urážajú, ale takí sú vo všetkých kluboch.)
10.10.2020 - 23:49
0

hello, havarju

 

O titule som napísal len v tom zmysle, že si myslím, že kvôli tomu neprispievajú.
10.10.2020 - 23:50
0

PPHK

 

https://youtu.be/Sdjl4oddCxU?t=5804 - PP-MI
https://youtu.be/12FV_yp3xJU?t=5280 - PP-BB minulý rok
11.10.2020 - 11:31
+4

neasi

 

Darmo to sem dávaš, oni mu to videli v očiach !!!
11.10.2020 - 13:52
0

Westbeast0

 

On aj povedal čo ho k tomu vedie, či len nejaký predštvrtinový rituál?
11.10.2020 - 13:57
0

topska

 

Ano ritual
11.10.2020 - 15:21
0

Chamois13c

 

Tieto videa su jasnym dokazom o tom ze o ziadnu provokaciu neslo kedze to robi stale, dobra praca kolega...snad pochopia aj barance
11.10.2020 - 14:58
+1

Westbeast0

 

Ale to ze to robi stale, neznamena ze tym zároveň aj neprovokuje... Este raz sa opytam co ho vedie k tomu to robit, ked to nerobi 99% hracov nasej ligy? Keby sa rozbehol z vlastnej polky aby nabral rychlost v ramci zahriatia takby som tomu rozumel, ale on sa na tu polku supera podla tych videi ide obrazne povedane "vyprdkat"...
11.10.2020 - 15:19
+1

Chamois13c

 

Ok provokuje kazdy zapas za akehokolvek stavu, doslova sa v tom vyziva cechun jeden protivny mate pravdu borci zasluzi si verejny lync a drevo na hrad
11.10.2020 - 15:37
+2

Render 77 Nr

 

Čo prosím ? Aký dôkaz? Normálny človek tam vidí ako sa 40 hokejistov rešpektuje a hneď pred modrou spravia oblucik späť potom je tam jeden nemenovaný bez rešpektu voči súperovi lebo on to tak robí našťastie je to jeden asi z 1000 .
11.10.2020 - 15:20
+6

topska

 

Ale my poukazujeme na to ze to nebola provokacia Bystricanov a ze to robi roky a doteraz sa nikto nad tym nezapodieval a nikomu to nevadilo. Ze proti Bystrici neurobil nic ine ako doteraz
11.10.2020 - 15:35
+1

lišiak1

 

ale toto je skor problem superovych hracov, ze mu to tolerovali, pravdepodobne z dovodu aby nedostali na budku pri ferovke 1 na 1, ale konecne sa nasiel niekto kto mu na budku dal a bolo to po zasluhe na 100%.
a zaroven je to varovanie pre dalsich provokaterov, ktori by chceli skusat nieco podobne
11.10.2020 - 16:00
+1

Render 77 Nr

 

Ale veď šport je adrenalín a skôr či neskôr na to doplatí ak chodí po tenkej čiare ty vieš koľko krát v zápase sa možno sekli alebo si niečo povedali práve preto nemá čo chodiť súperovi .
11.10.2020 - 15:45
+1

topska

 

Ale rozumies mi?
11.10.2020 - 15:53
0

Render 77 Nr

 

Jasné len hovorím že to čo robí neni správne a hádam to už nebude robiť lebo rešpekt treba mať.
11.10.2020 - 15:58
0

Urpiner16

 

Ulrych to veľmi dobre chápe len sa robí blbečkom akože ja nič ja muzikant.Stačí ísť do minlosti čo Ulrych to vychcaná česká plácačka.Raz príde na psa mráz.
11.10.2020 - 16:01
+3

Cia

 

Ja si zasa myslim ze Drew najprv upozornil Ulricha iba lahkym pristrcenim ale ten nepokracoval dalej vo svojom smere prudko zabrzdil a v otocke neviem ci chtiac alebo nechtiac zasiahol supera hokejkou do cela bez tejto reakcie by sa ziadna bitka nekonala teraz je na kazdom aby si urobil svoj nazor kto to zacal
11.10.2020 - 19:02
0

Adam138

 

A ulrych sa sekol do ruky sám ?
12.10.2020 - 15:21
+3


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZSkóreB
1.Zvolen619:1313
2.Nitra413:912
3.Michalovce313:88
4.Poprad311:56
5.Detva416:176
6.Trenčín514:176
7.N. Zámky39:55
8.Košice310:104
9.Slovan411:152
10.Miškovec46:122
11.B. Bystrica48:172
12.L. Mikuláš13:50
TÍMZVVPPPPGB
1.Sp.Nová Ves2200011:36
2.Martin220007:36
3.Žilina110007:03
4.Trnava110005:03
5.Skalica210016:53
6.P.Bystrica210013:63
7.Topoľčany000000:00
8.Dubnica100012:40
9.Humenné100012:40
10.Levice100010:70
SR 18300034:150
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
tímZVVPPPPSkóreB
1.Nitra5410040:1014
2.Slovan4300114:89
3.Dukla4210113:88
4.Martin4111114:146
5.B. Bystrica5200313:166
6.Poprad210109:84
7.Skalica4101216:244
8.Košice210015:33
9.Žilina410034:233
10.Zvolen5010411:252
-SR 183101112:124
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZVVPPPPSkóreB
1.Slovan4400030:1112
2.Nitra4310020:1211
3.Dukla4310016:1011
4.Púchov4210113:108
5.Martin4200216:156
6.Michalovce420029:56
7.B. Bystrica4102112:165
8.Skalica4101214:184
9.Zvolen4011212:143
10.Spišská4100314:193
11.Žilina410037:223
12.Poprad400049:200
13.Trnava000000:00
14.Košice000000:00
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TÍMZVVPPPPGB
1.Sp.Nová Ves2200011:36
2.Martin220007:36
3.Žilina110007:03
4.Trnava110005:03
5.Skalica210016:53
6.P.Bystrica210013:63
7.Topoľčany000000:00
8.Dubnica100012:40
9.Humenné100012:40
10.Levice100010:70
SR 18300034:150
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TÍMZVVPPPPGB
1.Viedeň7500232:1516
2.Graz7410225:1714
3.Salzburg6400223:1512
4.Klagenfurt7400315:1412
5.Fehérvár7311227:2712
6.Bolzano5301118:1310
7.Innsbruck8301422:2910
8.Linz7200517:236
9.Bratislava4110211:165
10.Dornbirn6110411:195
11.Villach6100513:263
Aktualizované: 19.10.2020 12:28
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 14.10.2020 09:46

Bleskovky

Dermott zostáva v Toronte, podpísal ročný kontrakt

Kanadský obranca Travis Dermott podpísal ročnú zmluvu s klubom zámorskej NHL Toronto Maple Leafs. Platový strop organizácie zaťaží sumou približne 740-tisíc eur. "Javorové listy" si 23-ročného Dermotta vybrali v roku 2015 v druhom kole draftu.
o 10:50 - TASR

Obranca Nesterov podpísal ročný kontrakt s Calgary

Ruský hokejový obranca Nikita Nesterov sa po troch rokoch v CSKA Moskva vráti do NHL. Olympijský víťaz z roku 2018 sa dohodol na ročnom kontrakte s Calgary Flames. V novom pôsobisku zarobí 700-tisíc dolárov.
o 09:15 - TASR

Rossi podpísal nováčikovský kontrakt s Minnesotou

Klub zámorskej NHL Minnesota Wild podpísal trojročný nováčikovský kontrakt so švajčiarskym útočníkom Marcom Rossim. Wild si ho vybrali v nedávnom vstupnom drafte ako svoju prvú voľbu z celkovej 9. pozície. Podľa novej zmluvy si v každej z troch sezón zarobí po 925-tisíc dolárov, no s bonusmi sa jeho zárobok môže vyšplhať až na celkových 5,325 miliónov.
o 07:56 - TASR

Fínsky majster sveta Pesonen ukončil kariéru

Potvrdil to v rozhovore pre web kaleva. fi.
o 06:55 - TASR

Zug - Zürich 8:2 v piatkovom zápase švajčiarskej ligy

Hokejisti Zugu zvíťazili v piatkovom zápase švajčiarskej ligy doma nad Zürichom vysoko 8:2. výsledky: Bern - Biel 6:0, Lausanne - Ambri-Piotta 3:2, Lugano - Davos 4:3 pp, Rapperswil - Langnau 3:2 pp, Zug - Zürich 8:2.
včera o 22:13 - TASR

Gurjanov podpísal s Dallasom nový dvojročný kontrakt

Ruský hokejista Denis Gurjanov podpísal s Dallasom Stars nový dvojročný kontrakt. V nováčikovskej sezóne bol s 20 gólmi najlepší strelec tímu zámorskej NHL. Na základe novej zmluvy zarobí ročne 2,55 milióna USD.
včera o 12:07 - TASR

Čech Simon podpísal ročný kontrakt s Calgary

Český hokejový útočník Dominik Simon podpísal zmluvu s Calgary Flames. Nový kontrakt mu vynesie 700-tisíc dolárov. Klub potvrdil angažovanie 26-ročného centra na oficiálnej stránke.
včera o 11:33 - TASR

Virtanen sa dohodol s Vancouverom na novej dvojročnej zmluve

Kanadský hokejista Jake Virtanen sa dohodol na novej dvojročnej zmluve s klubom zámorskej NHL Vancouver Canucks. Tá mu zabezpečí celkovo 5,1 milióna amerických dolárov. Dvadsaťštyriročný Virtanen sa podpisom kontraktu vyhol arbitráži.
včera o 08:46 - TASR

Rus Kulikov sa na rok upísal New Jersey

Ruský hokejový obranca Dmitrij Kulikov bude v kariére pokračovať v New Jersey Devils. S klubom zámorskej NHL sa dohdol na ročnom kontrakte v hodnote 1,15 milióna amerických dolárov. Uplynulé tri sezóny strávil 29-ročný hráč vo Winnipegu Jets, v minulom ročníku odohral v základnej časti 51 zápasov s bilanciou 2+8, v play off pridal štyri duely (0+2).
včera o 07:51 - TASR

Zürich - Zug 3:6 vo štvrtkovom zápase švajčiarskej ligy

Hokejisti Zugu zvíťazili vo štvrtkovom zápase švajčiarskej ligy na ľade Zürichu 6:3. výsledok: Zürich - Zug 3:6.
22.10.2020 21:58 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

25. 10. 2020
B. Bystrica - L. Mikuláš o 17:00
Michalovce - N. Zámky o 18:00
27. 10. 2020
B. Bystrica - N. Zámky o 17:30
Košice - L. Mikuláš o 18:00
30. 10. 2020
Michalovce - L. Mikuláš o 17:00
Detva - N. Zámky o 18:00

Odohrané zápasy

23. 10. 2020
N. ZámkyMiškovec
0:0REPORT
KošiceMichalovce
3:4 PPREPORT
20. 10. 2020
N. ZámkyZvolen
1:0 SNREPORT
KošiceMiškovec
4:1REPORT
18. 10. 2020
ZvolenKošice
5:3REPORT
N. ZámkyTrenčín
5:1REPORT

Najviac bodov

Rastislav GašparDEV9 bodov
2.McPherson A.ZVO8
3.Puliš R.ZVO7
4.Nuutinen M.ZVO7
5.Obdržálek P.NZA6

Najlepší strelec

Radovan PulišZVO5 gólov
2.Klhůfek P.KOS4
3.Bartánus M.MIC4
4.Lalancette C.MIC4
5.Hrnka T.NIT4

Najlepší brankár

Henri KiviahoNZA94.79 perc
2.Cowley E.NIT94.04 %
3.Rahm R.ZVO92.62 %
4.Rajna M.MIS91.73 %
5.Valent M.TRE90.48 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov