Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Útočník Števuliak pokračuje v Nových Zámkoch

zdroj: TASR
25.5.2020 09:15 TASR

Slovenský hokejový útočník Patrik Števuliak bude aj v sezóne 2020/2021 pôsobiť v HC Nové Zámky. Klub o tom informoval prostredníctvom facebooku. Predčasne ukončená sezóna 2019/2020 bola pre 24-ročného útočníka prvou v novozámockom drese.


Odohral v nej 30 zápasov, v ktorých získal 14 kanadských bodov za šesť gólov a osem asistencií. Novozámocký klub už dávnejšie predĺžil spoluprácu aj s útočníkmi Filipom Bajtekom, Jurajom Juríkom, Patrikom Rogoňom či obrancami Petrom Ordzovenským, Samuelom Hainom a Samuelom Feretom.

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


FanusikZamkov

 

Ďalší výborný podpis. Šikovný hráč . V Zámkoch je to už 8 hráč ktorý predĺžil. Vynikajúce.
25.5.2020 - 10:16
+3

gabi98

 

Od ktoreho mesiaca im zacnete platit ?
25.5.2020 - 10:23
+3

FanusikZamkov

 

Naším vzorom určite nebudú Košická slubotechna.
25.5.2020 - 10:31
+8

gabi98

 

Kurnik sopa.

Tu je ozaj taky problem s chapanim textu ?

Ved som sa ta slusne pytal jednu uplne jednoduchu otazku. Ci mam ti to radsej napisat po madarsky ?

"Nem gond, amennyiben a szlovak nyelv problemat jelent szamodra. Ahogy figyelem a helyesirassal nem vagy tul jo baratsagba."
25.5.2020 - 11:45
+32

FanusikZamkov

 

Ha provokálni akarsz akkor ne tegyél fel ilyen provokatív kerdéseket. Nemm illö.
25.5.2020 - 11:51
+3

gabi98

 

Nebola to provokativna otazka. To, ze ty si taky citlivko azda nie je moja chyba.

Nove Zamky maju jeden pristup k nasledujucej sezone.
Kosice maju svoj pristup k nasledujcuej sezone.

V priebehu nasledujucej sezony, alebo az na jej konci, sa uvidi, ktory pristup bol ten spravny. A v pripade, ze ten spravny bude NZ, tak bude na mieste otazka od fanusikov KE k vedeniu HC KE, ze preco sa v NZ dalo a v KE nie.

Kedy teda zacnete platit svojich zazmluvnenych hracov ?
25.5.2020 - 12:07
+5

FanusikZamkov

 

To sa pýtaš nesprávnej osoby . Spýtaj sa tej osoby-hráča ktorý podpísal zmluvu. Je to jeho súkromná vec.
25.5.2020 - 12:17
+1

gabi98

 

Hmmm, tak toto je divne.

O KE vies, ze je to "slubotechna". O "dlhoch" KE si tu splietal bajky v roznych diskusiach, az clovek nadobudal pocit, ze o tom mas viac info ako samotny Lang.

A potom dostanes jednu otazku ohladom NZ a ty len: "Nem tudom".

Vzdy ma fascinuju taki vsevedkovia, ktori maju vsetko o KE (aj s uctovnymi vykazmi) v malicku, ale o svojom oblubenom klube mozno nevedia ani to, v ktorom meste hra svoje zapasy.
25.5.2020 - 12:42
+26

FanusikZamkov

 

Dlhy priznal Lang tak STEEL ARÉNE ako aj iným dodávateľom. Podložil som to vyjadrením Langa ktoré som zverejnil. Mohol si si to aj ty prečítať . Ak si praješ tak môžem znova tu uviesť link na ten článok.
25.5.2020 - 12:57
+2

gabi98

 

Ano viem, s tymi dlhmi si tu objavil vtedy teplu vodu.

Ale mozes mi kludne uviest link, kde sa Lang vyjadroval k "slubotechne". Pripadne ak to mas z ineho zdroja, nech sa paci.
25.5.2020 - 13:02
+5

LenTak93

 

Nové Zámky majú tiež dlhy. Takže?
25.5.2020 - 13:09
+1

FanusikZamkov

 

Ja som to ani netvrdil že nemajú. Preto sa mi nepáčia Provokácie prispievateľov na jednotlivé kluby lebo niet takého klubu v tipsport lige ktorá nemá. Preto kritizujem zväz že sa nesnaží pomôcť klubom. Mohol by som tu zas zverejniť čo žiadajú od zväzu mládežnícke kluby akú nenormálnu sumu. Nie 880 000 eur ale skoro päť krát vyššiu. Takže ja nič nevyčítam Košiciam preto že aj ostatné majú problém. Len samozrejme ako odpovedať na provokatívnu otázku ? Aká otázka taká odpoveď.
25.5.2020 - 13:27
0

topska

 

Porovnaj si pocet mladeznickych klubov na slovensku a v tipsport lige alebo pocet trenerov, hravov, zamestnanvov atd atd
25.5.2020 - 13:33
+1

FanusikZamkov

 

Topska je prekvapujúce že si o tom bol dotiaľto ticho. Podľa mňa takú sumu nepotrebujú a tobôž nie v dĺžke 4 rokov. Samozrejme myslím sumu rozdelenú na 4 roky. Tobôž nie v takom stave ako sú kluby tipsport ligy a 1 SHL. Toto je môj názor.
25.5.2020 - 13:40
+1

topska

 

Predstav si ze ja aj pracujem. Nemam ziadne upozornenie ze si tu zase citil nejaku obrovsku krivdu na tvoj klub ci seba sameho, nepiplo mi to na mobile nikde. Budem sa opakovat, pre mna je v slovenskom hokeji mladez na prvom mieste. A vzdy aj bude. Ci je suma 4,2 miliona na 4 roky na mieste si nedovolim tvrdit. Ale neviem ci chapes co je to za suma a na co ma sluzit. Ide o platy na mandatnych trenerov.
25.5.2020 - 14:06
+3

FanusikZamkov

 

Keď si už zverejnil tú sumu tak ju aj napíšem 4 200 000 eur plus hokejky za 2 400 000 eur je spolu 6 600 000 eur. Je to v momentálnom stave Slovenských klubov či už v tipsport lige, 1 SHL, 2 SHL v poriadku? Aj pre mňa je hokejová mládež na prvom mieste ale toto je prehnané . A to ešte k tejto sume prídu sumy -eurá od veľkoúzemných celkov- pre akadémie. Je to v poriadku?
25.5.2020 - 14:41
+2

topska

 

Dal by som ovela viac ak by to bolo na mne a mal by som z coho. Neplet tu pre boha hokejky, ved tie sa riesili x mesiacov dozadu tak ako sa riesia ine veci ohladom vystroje pre mladez ja neviem kazdy mesiac. Ci to bola transparentna kupa alebo nie nech rozhodnu kompetentni.

Opakujem, ak sa mam rozhodnut ci by mala padnut na hubu mladez alebo seniori tak sorry ale seniori u mna nemaju sancu. To ale neznamena ze nechcem aby fungovali obe veci co najlepsie.
25.5.2020 - 15:00
+2

BITCH PLEASE

 

To vies, to je tak, keď dôchodca ako fanúšik nemá čo robiť. Teraz kvôli korone nemôže ani obťažovať ľudí na hokeji.

Inak, ja som za to, aby mládež tú sumu dostala. Muži sú profíci, nech si väčšinu peňazí zháňajú majitelia klubov.
27.5.2020 - 16:56
0

LenTak93

 

Sľubotechna? Naposledny hrali hráči Košíc za sľuby v 1999, keď vo finále porazili Slovan. Máš pocit, že Lang chce, aby tomu bolo aj teraz? Myslíš si, že snaha o vyskladanie prevažne domácimi hráčmi a mládežou je predpokladom na to, že im budú naši platiť sľubmi?
25.5.2020 - 12:22
+1

BlackCrow

 

Tiež ma to pobavilo. Pán má prehľad..
25.5.2020 - 12:29
0

Markos

 

asi to u nich takto funguje a mysli si ze to takto robia aj inde
25.5.2020 - 17:33
0

Markos

 

u nas maju hraci vsetko na cas vyplatene
25.5.2020 - 17:36
0

Big brother

 

Človek sa normálne ide bavit a ty tu hned na všetkych ideš štekat. Položil uplne normálnu otazku vzhladom na to aká je situacia. Navyše skombinovat Košica so slovom slubotechna je tiež uplne od veci.
25.5.2020 - 13:20
+3

Markos

 

keby ste mali taky stadion ako mame my tak skrachujete
25.5.2020 - 14:25
0

TomNzFan

 

Keby pes nesere tak vybuchne
25.5.2020 - 16:12
+8

Martinsons

 

A od ktorého vy? ????????????????????????????????????????????
25.5.2020 - 12:48
0

gabi98

 

Chybaju ti tam este 2 otazniky. Takto je tvoj prispevok malo expresivny.
25.5.2020 - 12:56
+9

HkmDetva

 

Dobre števo... zamky ale pokracuju s tymi hracmi co mali uvidime ci to prinesie aj ovocie
25.5.2020 - 10:52
0

FanusikZamkov

 

Pokračujeme aj s nimi ale s určitosťou budú aj nový.
25.5.2020 - 10:55
0

doc.koniferum

 

A Detva ako,ide hrať?Tam to je kadejaké.Najnovsie aj u nás neni dôvod na radosť.Po tom,čo som v istom médiu čítal najnovší článok s našim riaditeľom je to do plaču.Ale on názory mení každý deň.
25.5.2020 - 11:34
0

HokejBJ

 

U Detvy záleží čisto len na tom či dá mesto peniaze. Keď nie môžu otráviť vodu, rozpustiť ľad a priestor nechať pre trhy
25.5.2020 - 12:55
+1

doc.koniferum

 

Ja viem,že od mesta.Preto sa pýtam,či sa mesto už vykoktalo a kedy tak chce urobiť.
25.5.2020 - 13:25
0

MartinDT

 

ked Robo klasicky pride na mesto, buchne pastou a pleško primator sa poserie, tak vtedy...
25.5.2020 - 18:29
+1

HkmDetva

 

Netusim lebo zijem v BA
27.5.2020 - 10:28
0

Prima

 

Tak to má byť,veľmi dobrá práca.Čo možno najviac podpísať hráčov z minulého ročníka a doplniť ich novými perspektívnymi hráčmi.Stabilita kádra je dôležitá. Paťo bol v minulej sezóne platným hráčom.Spokojnosť.
25.5.2020 - 11:52
+1

Sheva7

 

Vtipne a zaroven smutne ,ked Zamky podpisuju a Kosice ani netusia co bude
25.5.2020 - 12:41
0

Westlund32

 

Nebude prekvapené keď
auguste ostatnéé mužstva začnú podpisovať vo veľkom,a zámky začnú prepúšťať vo veľkom od tohto klubu není to nereálne
25.5.2020 - 12:50
+2

TomNzFan

 

Netaraj prosim ta uvidis v auguste kaamo
..
25.5.2020 - 12:52
+2

TomNzFan

 

Tam sa staraj o Poprad ..ste tu skladali formacie pomaly od zaciatku aprila a polka z tych hracov je fuč z PP ..tak tu nevypisuj nezmysli
25.5.2020 - 13:26
+3

fanpp

 

Dvaja je u vas polka?
25.5.2020 - 23:17
+1

doc.koniferum

 

Ty veríš tomu,že Zámky vedia,čo bude?Že vôbec niekto vie,čo bude?
25.5.2020 - 13:27
+5

Nemehlo

 

Tak snad Sucharda vie kolko ma penazi. A kedze to stoji v podstate na nom, tak je lepsie pripraveny. Kdezto USS momentalne asi nevie vobec co bude a z rezerv na hokej isto nedaju.
25.5.2020 - 13:49
+2

FanusikZamkov

 

To je smutné že zväz nechce pomôcť. Je tu zaujímavý článok s Kovalom treba si to prečítať . Sú tam zaujímavé odseky. : https://sport.aktuality.sk/c/446604/prezident-hc-05-banska-bystrica-juraj-koval-o-istotach-i-neistotach-u-trojnasobneho-majstra/
25.5.2020 - 13:58
+2

ctibor

 

Jasne...Koval a Sucharda. Dvaja ludia, ktori vedia ako sa ma robit hokej na Slovensku. Nacahovat ruku vie kazdy...
25.5.2020 - 18:22
+6

FanusikZamkov

 

Tak to som si všimol tá šesťmiestna suma to dokazuje. To sa už oplatí načahovať ruku.
25.5.2020 - 19:47
+1

ctibor

 

Je uplne jedno, ze kolko chcu, lebo nemaju dostat jednoducho NIC.A este tu poslat link na vyjadrenia zlodeja Kovala, ktory vykrikuje, ze zvaz neusetril mozno 200 tis. eur za hokejky, lebo stali mozno viac ako mali, ale uz nespomenie, ze kolko nakradol na CTckach a roznych inych dohodenych zakazkach od SMERakov. Na jeho vyjadrenia sa odvolavat...neuveritelne...A nie, zvaz nema co pomahat sukromnym spolocnostiam.
25.5.2020 - 20:19
+4

ctibor

 

Maju*
25.5.2020 - 20:20
0

ZOOMER

 

Ctibor davaj si bacha na tie reci,mne za ne hrozi ban
25.5.2020 - 20:24
0

FanusikZamkov

 

ctibor za 6 600 000 eur sa už oplatí naťahovať ruku. To ti dávam za pravdu.
25.5.2020 - 20:27
0

topska

 

Tieto tvoje utoky na ludi ktori ziadaju peniaze PRE SLOVENSKU HOKEJOVU MLADEZ a jej moznu pomoc su doslova svinstvo a kvoli takym nazorom ako mas ty je nas hokej a tym padom aj nasa liga a kluby ktorym chces pomoct v takych srackach. Fuj, normalne mi je zle. Toto nikomu u vas nevadi ze takto cinis?
25.5.2020 - 20:31
+2

Brasidas

 

S tou prísnou investigatívou, keď dokázal prirátať rok starý projekt na nákup výstroje (čo je inak veľakrát dôvodom odchodu hráčov do českej juniorky, ktorá nie je herne o toľko kvalitnejšia, ale o tieto záležitosti tam je postarané) ku finančnej podpore/záchrane mládežníckeho hokeja sa dostáva do užšieho výberu redakcie Zem&Vek
25.5.2020 - 20:51
+1

fany

 

Vieš čo je ZEMaVEK??? Keď si niekto myslí,že dieťa keď dostane jednu predraženú hokejku s ktorou ani nebude hrať,lebo mu nevyhovuje,tak zostane kvôli tomu na Slovensku.A do českej juniorky odchádzajú chalani,ktorí na 18-ku dostávajú auto a nejaká obnosená výstroj by bola pre nich urážka.
25.5.2020 - 21:04
+6

Brasidas

 

Nie som si istý, čo sleduješ otázkou korunovanou troma otáznikmi

Netvrdím, že to je dokonale prevedený projekt, to sa uvidí, až neskôr a snáď sa na chybách poučia do ďalších ročníkov, ale čo som si tie .pdf prešiel, tak sa snažili o širšie spektrum, je tam predpokladaný pomer pravákov a ľavákov, viacero tvrdostí, viacero modelov s rozlišným kick point-om (bodom ohybu), takže, aj keď hokejky nesadnú 100% hráčom, verím, že veľkej časti to pomôže a vyberú si
Tiež si myslím, že nakupovať high end modely (súdiac podľa ceny) hlavne pre dorast je trochu luxus, keď bežne vidím chlapov hrať 1.SHL s mid range palicami, ale to sú všetko body, ktoré sa v budúcnosti dúfam zlepšia

Napriek tomu si myslím, že to je dobrý prvý krok pre zlepšenie podmienok a tým pádom aj celej mládeže na SVK

Nemôžeš myslieť vážne toto zovšeobecňovanie, určite takí sú, ale viem o prípadoch, keď chlapec šiel do Česka a ani náhodou zázemím nesedel do tvojej rovnice.
25.5.2020 - 21:23
+4

fany

 

A na tom SZĽH sedia hokejoví odborníci,alebo nejakí šlendriáni? A to ako si predstavuješ,že chlapci si budú vyberať hokejky?Spravia si zájazd niekam do skladu a vyberú si?Alebo do klubu príde určití počet hokejok a nafasujú?
25.5.2020 - 21:46
+2

Brasidas

 

Hej a tí, čo dostali na 18-ku auto a nezutekali po obnosenú výstroj do CZE si budú môcť vybrať prví...

Predstavujem si to formou, nazvem to objednávky, ideálne online, kde počas prípravy môžu ľudia zodpovední za mládež v jednotlivých kluboch spísať požiadavky na ohyb, tvrdosť, zahnutie, ktorá sa do určitého termínu odošle NIEKAM DO SKLADU, kde sa napriek svojej absolútnej neodbornosti pokúsia čo najviac vyhovieť požiadavkam klubov a následne rozdistribujú zmysluplnou logistikou po jedn. kluboch, aby ich na sezónu mali k dispozícii

Ideálne by tento proces prebehol ešte pred objednávkou od dodávateľa a počet nevhodných kusov by sa tak minimalizoval, ale keďže ide o projekt, kt. vzišiel od ministerstva, kde sú pri VO častokrát termíny a podmienky v kolízii s logikou a reálnym časom. Napriek tomu by bola škoda takú pomoc pre mládež premrhať, ked už sa z ministerstva naskytla
25.5.2020 - 22:36
+2

fany

 

No jasné termíny boli v kolízii s voľbami.By im Igor klepol po prstoch.Vieme konkrétne meno z ministerstva kto v tom má paprče namočené?
To boli tie narýchlo rozdeľované peniaze,kde sa dalo slušne nabaliť.A prepáč,ale zato isto nebudem nikomu tlieskať na balkóne.
25.5.2020 - 22:50
+2

topska

 

Spravne, treba to vsetko vysetrit. Ak na to da niekto podnet no...Tie vylucene firmy zjavne o tom neuvazuju.
27.5.2020 - 13:52
0

fany

 

Baluška, Matejka, Jaško, Filc, Lipovský, Šatan, Válkyová

To sú členovia komisie.A teraz Mivkovi rýchlo svätožiaru.PFUJ !!!
27.5.2020 - 12:56
+1

FanusikZamkov

 

fany ale my ktorý tu poukazujeme na kritické veci zväzu spme sprostý,mongoli a já neviem čo ešte. Zaujímavé na tejto stránke ani zmienka o tejto kauze. Bravo.
27.5.2020 - 13:19
+1

Nemehlo

 

Myslim si, ze to preco si pre ludi sprosty mongol by ti mal objasnit najvacsi fanusik Ludovita Stura, pan strojar.
27.5.2020 - 13:35
0

FanusikZamkov

 

Neodbočujme od témy.
27.5.2020 - 13:37
0

Nemehlo

 

Pozri, jedna gramaticka chyba hore dole, ale ty si v poslednom tristostranovom prispevku, uz zamienal slova. Ako mam akceptovat niekoho nazor, ked vyzera takto: "bli, bla, ble." K tendru na hokejky pribudol krasny prispevok, kde boli vsetky dostupne informacie pekne rozobrate. Ak doslo k pochybeniu, nic ti nebrani podat podnet.
27.5.2020 - 13:56
0

ctibor

 

Lebo vy a fany splietate hrusky s jablkami a rozne polopravdy s klamstvami. Vy nie ste ziadni kritici SZLH...

A ku akej kauze? Bolo verejne obstaravanie, kde sa mohol prihlasit kazdy jeden dodavatel. Prihlasili sa 4 dodavatelia a z toho boli vyluceni 2. Vies preco boli vyluceni? Dal si si vobec namahu si to zistit? Red Rebel nevedel zlozit zabezpeku 20 tis. eur. Spolocnost Elbe bola po prvom zasadnuti vyzvana zodpovedat urcite otazky, lebo v ich ponuke a referenciach boli nejasnosti. Ich cena bola zahadne o dost nizsia pri rovnakej kvalite ako u konkurencie alebo sa zaviazali, ze dodaju hokejky, ktore sa uz nedodavaju napr. a teda by ich asi tazko dodali. A aj v referenciach boli nedoveryhodni, kedze tam uviedli napr. kupu florbalovych hokejok a nesedeli im tam ani pocty predanych hokejok atd. Preto aj firma Elbe bola vylucena.
Ale mas pravdu v tom, ze toto verejne obstaravanie je podozrive. A je to mozna kartelova dohoda medzi vyhranymi subjektmi, kedze uviedli zahadne zhodne ceny. A vies co spravilo SZLH, ked to uvidelo? Zaviazalo ich podpisat cestne prehlasenie, ze sa nejedna o kartelovu dohodu a po ukonceni verejneho obstaravania to este da na protimonopolny urad. Kde ty tam vidis pochybenie zo strany SZLH? Nebud ovca...nenasleduj slepo Suchardu, ktory krici na SZLH, lebo mu nechceli preplatit vymyslenu stratu, ale over si fakty, prejdi si zapisnice prv.
27.5.2020 - 14:28
+2

fany

 

Ctiborko som sa skoro rozplakala.Poznáš aj iné ovocie?Už je to nudné stále dookola.Kde som ja kedy klamala?Prečítaj si diskusiu pod článkom v SME.

Za toto udeliť Nobelovu cenu za ekonómiu za rok 2020:
Spoločnosť tvrdí, že cena za hokejky bola taká vysoká aj preto, lebo počet kupovaných hokejok bol vysoký.

ešte by som chcel poprosiť autora článku aby zistil na SZĽH čo presne sa stalo s hokejkami na desiaty deň po súťaži. Keďže podmienka bola dodať ich do 9 dní. Teraz je na rade zväz aby si aj v praxi obhájil ten dôvod.
27.5.2020 - 17:16
+2

ctibor

 

Takze vysvetlovat priebeh obstaravania zo zapisnic je nuda, ale za to radsej mi budes citovat anonymne komenty z diskusie zo SME.
Podstata je taka, ze kazdy bude rad, ak sa to vysetri. Ja rovnako. Ale niektori tu obvinujete niektorych konkretnych ludi, pricom ste neboli schopni ani pouzit google a dohladat si fakty. Zo zapisnice je zatial zrejme, ze nikto zo SZLH nepochybil a cele obstaravanie bolo transparentne.
27.5.2020 - 17:42
+1

fany

 

Ty ešte veríš na Ježiška ,však?
27.5.2020 - 17:56
+1

FanusikZamkov

 

Fany tu je dobrý článok a vyjadrenie jednej kompetentnej osoby ohľadne nákupu hokejok. Asi už nie len my budeme sprostý aj Koval,Sucharda, p.ekonomický riaditeľ Vladimír Baluška,alebo novinárka Martina Raábová . Tu je článok s vyjadrením jedného člena hodnotiacej komisie. A je v tom článku o jakú sumu sa zaplatilo viac za hokejky. Skvelé čítanie: https://www.hokejovysvet.sk/clanok/47277/hokejovy-zvaz-nakupil-zbytocne-predrazene-hokejky-prisiel-o-statisice-ci-takmer-milion-eur
27.5.2020 - 21:09
0

fany

 

Tak ľudia čo šľapú na kurie oká zlodejom sú vždy psychopati.A nech si poslúžia.Keby sa v tejto krajine kradlo len o polovicu menej,tak je tu raj na zemi.A hlavne sa mi páči ako sú všetci zalezení.Keby to vybavoval Lintner,tak už je tu 150 múdrych príspevkov.
27.5.2020 - 21:41
+2

FanusikZamkov

 

Čo už povedať keď ekonomický riaditeľ Hokejového zväzu dá takéto vyhlásenie. Ostuda. Ale hlavné je ponižovať Detvu,Nové Zámky a ďalšie menšie kluby.
27.5.2020 - 21:47
0

mhc23

 

Vieš Šatan je Šatan stále pre niektorých ako boh. Ale je to alibistický človek, ktorý hrá na všetky 4 strany aby on nebol ten zlý. A to bol už ako hokejista
28.5.2020 - 8:23
+2

BretPit

 

mhc23 trefné,podpis.
28.5.2020 - 12:29
+1

FanusikZamkov

 

Toto čo si napísal je veľký omyl. Ja sa nestaviam do pozície hokejového odborníka a nestavia sa do toho ani Koval ani Sucharda. V článkoch sa vyjadrujú väčší odborníci hokeja ktorý majú čosi za sebou. A predstav si že tí to kritizujú. To že ja tie články zverejním to snáď nie je svinstvo ale skôr na zamyslenie či je všetko v poriadku so slovenským hokejom.
25.5.2020 - 20:56
0

topska

 

Ukaz mi kto z odbornikov kritizuje to ze mladeznicke kluby ziadaju pomoc kvoli koronakrize. Neplet tu pre boha hokejky.Tie sa nekupili za 6,6 miliona.
25.5.2020 - 21:06
0

FanusikZamkov

 

Otázku si totálne zle položil. Reklamujú výšku žiadanej pomoci. To je veľký rozdiel. Totiž treba mládežníckemu hokeju pomôcť .To je bez debaty ale treba vedieť kde je hranica.
25.5.2020 - 21:28
0

topska

 

kde si to precitam?
25.5.2020 - 21:32
0

topska

 

Skus si vypocitat kolko to je na klub na rok. Ziadaju tolko ako seniorske kluby na rok len je ich viac. A v nich je nespocetne viac trenerov, hracov atd atd. Oni ziadaju peniaze na mandatnych trenerov. Tak si to vyrataj a porovnaj.
25.5.2020 - 21:39
+1

FanusikZamkov

 

Ja určite nebudem vypočítavať . Ale keď si prečítam vyjadrenie Igora Libu bývalého reprezentanta aj k hokejkám,alebo vyjadrenie managera Košíc Šťastného alebo Ladislava Grossa managera Gelnice.
25.5.2020 - 22:08
0

ctibor

 

Cize tebe vadi, ze SZLH by dal 1,05 mil. eur na platy trenerov mladeznickych klubov, ale nevadi, ak profesionalne kluby by dostali 880 tis. eur na pokrytie dlhov?
25.5.2020 - 22:22
+1

FanusikZamkov

 

Nie mne vadí ale vadí spôsob a výška pomoci odborníkom ktorých som napríklad spomenul. A ja s ich názorom súhlasím.
25.5.2020 - 22:49
0

ctibor

 

S cim suhlasis? Ved kazdy z tych troch hovoril o rozdielnych veciach...
Gross hovoril, ze pomoc SZLH je zatial pre nich dostatocna a dal nejake pripomienky k 4,2 mil.
Stastny sa tiez vyjadril v duchu, ze vita aktivity SZLH
25.5.2020 - 23:11
+2

ctibor

 

Jediny kriticky bol Liba, ale ten si zije vo svojom svete, kde sa dozaduje, aby SZLH mu platilo vyrobu ladu v Cani.
25.5.2020 - 23:12
+2

topska

 

Nebavime sa o hokejkach...Stastny je aky expert na slovensky hokej? Na druhej strane ved on suhlasi ze tie peniaze maju ist na trenerov: Zväz by mal pomôcť mládežníckym koučom, a my sme radi, že nám prispeli na výplatu piatich kľúčových trénerov. Na druhú časť výplaty musíme nájsť prostriedky od mesta alebo iných subjektov. Nechcem špekulovať, či výška podpory stačí alebo nie. Isté je, že tréneri nemôžu byť tri či štyri mesiace bez výplaty.

25.5.2020 - 22:24
0

topska

 

Ja nikde netvrdim ze tych 4,2 miliona nutne maju dostat. No toto co dostali teraz je malicko. Strasne malicko.
25.5.2020 - 22:26
0

FanusikZamkov

 

V tom súhlasím ale 4 200 000 eur k tomu hokejky za 2 400 000 eur je veľmi prehnané. Takže podla teba Šťastný nie je odborník do hokeja. Liba alebo Gross je odborník?
25.5.2020 - 22:54
0

topska

 

Nepovedal som ze nie je hokejovy odbornik. Pana Grossa poznam roky a aj jeho pracu a nesmierne si ho vazim. On nikde nepovedal ze sa mladezi nema pomahat a uz vobec nie sposobom ako ty. O Libovi sa ja vyjadrovat nebudem, nepoznam presne jeho pracu. Nerozumiem co tu stale montujes tie hokejky, ved o tych sa rozhodlo davno. To nema nic spolocne s koronou a 2 400 000 eur neslo zo zisku z MS, ved to dotoval aj uplne niekto iny. 4 200 000 je na platy mandatnych trenerov.
25.5.2020 - 23:00
+1

FanusikZamkov

 

Topska tak keď na hokejky eurá nešli zo zisku MS tak sa s nimi môže rozhadzovať nezmyselne? No a k vyjadreniu p.Grossa práve on tiež poukázal na to že výška pomoci by mala byť menšia ako 4 200 000 eur. Tvrdí to čo ja. Nezmyselne je to vysoká suma. Šťastný to isté tvrdí čo ja mala by byť nižšia. Nikto netvrdí že netreba dať mládeži ale 4 200 000 eur je vysoko premrštené.
25.5.2020 - 23:13
0

topska

 

To je ich nazor, ja ho im neberiem. Nikto to ale neokomentoval tak ze otrcaju ruky nepravom.
25.5.2020 - 23:17
+1

FanusikZamkov

 

Ja som tiež nenapísal že neprávom ale som doslovne napísal že za 6 600 000 eur sa oplatí naťahovať ruku. Tým som dostatočne vyjadril že tá suma je nehorázna.
25.5.2020 - 23:24
+1

topska

 

No a my ti vravime dookola ze tu sumu si si vymyslel lebo nikto taku sumu z dovodu koronakrizy neziada a ani nikdy nedostane na platy mladeznickych trenerov.
25.5.2020 - 23:27
+1

FanusikZamkov

 

Ešte raz Žiadajú 4 200 000 eur a plus hokejky pre mládež 2 400 000 eur je koľko? Oni nie sú si vedomý že už dostali hokejky za 2 400 000 eur?
25.5.2020 - 23:33
0

topska

 

dobre a tie hokejky co sme dostali od vyrobcu my v pp ci vystroje od SKP tuto sezonu ci inu vystroj od zvazu, ministerstva a pod teda mam tiez zaratat do pomoci v situacii s koronakrizou? Tak potom tam pripocitajme aj seniorom ine dotacie co dostali x mesiacov pred koronakrizou...Ale vies co, vyhral si, mas pravdu.
25.5.2020 - 23:40
+1

Janko888

 

Ahoj Šani, vidim, ze opat tu davas neoverene info, tak skusim aj ja zareagovat.
Co sa tyka hokejok, je pravda, co pise Topska, tie boli v realizacii daaavno pred koronou, akurat sa na ne cakali pomerne dlho, kvoli virusu, ktory v tom case zacinal v Cine, nakolko objednavka isla priamo z Ciny od slovenskeho predajcu. Podotykam overeneho, nakolko sa prihlasilo 5 firiem.
Nakolko boli podmienky na prihlasenia pomerne prisner, nemohla sa prihlasit kadejaka firma, ale realne fungujuca dlhe roky, z ktorej vybrali zlatu strednu cestu.

Co sa tyka podpory pre mladez, tak opat ako pise Topska, smeruje na platy mladeznickych trenerov. Presnejsie na ziackeho trenera je to 250€ a od kadetov vyssie je to 500€. Co pri pocte klubov sa moze zdat, ako vysoka suma.
Urcite je to ale adresnejsia pomoc, ako ty zidas pre muzske kluby, co niektore si tam vymysleli peknu stratu, ked im chybali 2 zapasy do konca sutaze a strata 200-300tisic (haha).

Podpora pre trenerov sa musi priamo vydokladovat, co zrejme ludia, ako ty nepochopia a budu trvat na svojom, ze treba zalepit muzske kluby, ktore by mali stratu aj bez korony...
Pekny vecer Šaňko
25.5.2020 - 23:43
+4

topska

 

Ja suhlasim ze by mala prist pomoc aj pre seniorske kluby, aby sme si rozumeli
25.5.2020 - 23:55
0

Janko888

 

Urcite ano, ale podmienky by mali byt podobne, presne adresovane, ako pri mladeznickych kluboch.
Nie, ze niektori ludia si z toho spravia zarobkovu cinnost a bude sa fakturovat dana pomoc hala- bala ????
26.5.2020 - 0:02
+2

FanusikZamkov

 

Takže Janko 888 v prvom rade ďakujem že si ma pomenoval krsným menom. Nič to nemení na mojom názore preto že som presvedčený že tá požadovaná suma je privysoká . Naďalej budem tvrdiť že dorastenci nepotrebovali superprofesionálne hokejky. Ja si neprajem aby si rešpektoval môj názor preto že máš právo na iný názor. Ale vadí my že si ochotný tvrdiť že kvôli korona výrusu NZ hokej neutrpel stratu. Pritom veľmi dobre vieš že mesto dotácie na šport skrátilo o 50 percent kvôli korona vírusu. Takže tak mládežnícky klub ako seniorský klub dostane o 50 percent menej dotácií . Ďalej zamlčíš to že mesto v auguste nespustí výrobu ladu na zimnom štadióne kvôli finančným stratám mesta počas korona vírusu. O to viac ma to mrzí že tým aj mládežnícke družstvá utrpeli stratu tak finančnú ako aj tú že prípravu na lade budú musieť začať neskôr. Zdá sa že môj kritický pohľad na veci okolo Slovenského hokeja vytvorili u teba averziu voči mne ale ja si myslím že keď ten stav kritizujú hokejové osobnosti ako Pardaví,Lang,Šťastný,Liba a ďalšie osobnosti Slovenského hokeja tak asi niečo bude na mojej kritike pravda. Takže záverom k tejto téme som chcel len toľkoto napísať.
26.5.2020 - 7:40
0

ctibor

 

Ty stale splietas hrusky s jablkami...
26.5.2020 - 9:21
+3

spartacus

 

Aku stratu utrpeli zamky kvoli korone ?? Bol im zruseny 1 domaci zapas kde by mozno na vstupnom a z bufetov stratili 5-7000€ maximalne !
26.5.2020 - 22:10
+3

spartacus

 

Takze zamky kvoli korone prisli maximalne o 7000€
26.5.2020 - 22:12
0

Janko888

 

Opäť mi neda reagovat, nakolko viacej veci v tvojom prispevku je zavadzajucich.
Mesto odkleplo zatial, podotykam zatial!!! 50%, o zvysku sa bude rokovat na septembrovom zastupitelstve, pricom je vysoko pravdepodobne, ze odklepnu dalsich 30%, co isto vies.
Ak by si mal info o mladeznickom hokeji, vies ze od dorastu pouziva 97% hracov na celom svete profesionalne hokejky, v tvojom pripade superprofesionalne. Ak by sa jednalo o poloamaterske, tak v tejto kategorii by vaznam nemali ziadny, ale to by si musel mat blizko aj k mladeznickemu hokeju.
Nie, nemam averziu voci tvojej osobe, ale voci tvojim argumentom, ktore nie su pravdive.
Rovnako, ako info o strate muzskeho klubu, kde tvrdis, ze NZ stratili 250tisic, alebo suhlasis s vyjadrenim klubu. S cim sa ja nestotoznujem ????
Minimalne som ti dal argument ohladom dotacii z mesta, na ktory mi ale zrejme necas za pravdu, ako ta poznam.
Ahoj Šaňko
26.5.2020 - 23:12
+1

FanusikZamkov

 

Janko 888 vidíš sám si uviedol že že skrátili dotácie o 50 percent. Píšeš že vysoko pravdepodobné źe na septembrovom zasadnutí odklepnú ďalších 30 percent. Ale to už nenapíšeš že je to zavislé ako bude na tom finančne mesto. Čudné že tieto veci už zamlčuješ. No a tie hokejky tu čítaj článok že moje argumentácie sú pravdivé. https://index.sme.sk/c/22410353/hokejovy-zvaz-nakupil-detom-najdrahsie-hokejky-vsetky-lacnejsie-vyradil.html?ref=trz
27.5.2020 - 7:29
0

Janko888

 

Velebnosti jdu blejt.. ty si fakt mongol a vysvetlujes si vsetko po svojom... no nic, skusil som po par mesiacoch na teba zareagovat, ale rozum si nedostal stale.
Skusim zase o pol roka.
Papa Šaňi
27.5.2020 - 7:36
0

FanusikZamkov

 

Vidíš toto je medzi nami rozdiel. Nadávať a urážať vieš. Bravo . Asi aj pani Martina Raábová je Mongol podla teba lebo si trúfla tiež poukázať na určité veci. Super Janko.
27.5.2020 - 7:46
+2

ctibor

 

Zrejme nebudes z najbystrejsich...
ad 1. Mladeznicke kluby nie su profesionalne kluby. Mladeznicke kluby maju uplne ine ciele a ulohy v spolocnosti ako profesionalny sport. Najlepsia investicia je investicia do deti. Ak to nechapes, tak skoda reci ...
ad 2. Najprv ta suma 4,2 mil. eur. Tuto sumu ziadaju mlad. kluby na 4 roky na platy mandantnych trenerov. Cize rocne to vychadza okolo 1,05 mil. eur. Toto kluby ziadaju, cize to zakonite neznamena, ze tolko dostanu. Momentalne dostanu od SZLH nieco cez 200 tis. eur, aby mohli prezit Koronu.
ad 3. Tie hokejky uz boli vysvetlovane...Boli to ucelovo viazane peniaze od vlady na nakup hokejok. 13 tis. hokejok stalo cca 2,2 mil.eur vo VEREJNOM OBSTARAVANI. O nejakom podvode sa jej vobec zbytocne bavit...mozeme ale nastolit otazku efektivnosti. Ano, suhlasim. Mohli byt hokejky lacnejsie, ale tu rozpravame o desiatkoch tisiciach eur...Pocuvat reci o hokejkach zo strany Kovala, ktory tento stat okradol o miliony eur je velmi usmevne.
ad 4. A posledny bod. SZLH ma podporovat rozvoj hokeja a mysliet hlavne na buducnost. Kazde minute euro na deti je z mojej strany tisickrat vitanejsie ako dat peniaze klubom, ktore pred sezonou nevedia ani aky rozpocet maju. Su to vyhodene peniaze, ktore sa pouziju akurat na pohladavky veritelom.
25.5.2020 - 20:47
+5

doc.koniferum

 

myslel som to viac inak.skôr ohľadom ligy a tak.nik nevie,čo bude.momentálne je všade chaos.môže prísť situácia,ktorá radikálne zmení doterajšie Suchardove rozhodnutia.vlastne rozhodnutia všetkých.a vtedy ti peniaze budú na prd.ale taká situácia prísť aj nemusí.to je to,o čom píšem.
25.5.2020 - 14:06
0

FanusikZamkov

 

Vedenie hokejového klubu jasne deklarovalo že tipsport liga bude . To je pravda že NZ. bude hrať tipsport ligu vďaka Suchardovi. To že sa nevie či od septembra alebo októbra alebo či bude uzatvorená tipsport liga alebo nie či sa bude vypadať alebo nie to je chyba zväzu. Ona je riadiacim orgánom. Už dávno sa to malo rozhodnúť. Žiaľ zväz mlčí a nerieši súčasnú situáciu. Prečo? Je to dobré pre slovenský hokej?
25.5.2020 - 14:16
+4

doc.koniferum

 

no mňa sa nepýtaj,ja hokej neriadim.ja mám momentálne dilemu,ísť či neísť na ryby?
25.5.2020 - 14:49
+1

FanusikZamkov

 

Tak to je správna dilema. Ak sa rozhodneš že ideš tak ti prajem parádne zábery.
25.5.2020 - 14:54
0

Johny

 

Pokiaľ ti to počasie dovolí tak určite choj, čas strávený na rybách je vždy kvalitne stráveným časom
25.5.2020 - 17:37
0

zasi

 

čas strávený na rybách sa neráta do celkovo prežitého času a preto počasie nepočasie hrrr na nich.
mimochodom na rybách zlé počasie neexistuje,sú len zle oblečený rybári
25.5.2020 - 21:23
+1

doc.koniferum

 

mimochodom,hlásim návrat z rýb.
25.5.2020 - 21:31
+3

Nemehlo

 

preco si myslis, ze zvaz situaciu neriesi? Ci maju mat kazdy den nejaky medialny vystup, ze kto co dnes spravil?
25.5.2020 - 16:06
+3

Big brother

 

Tak logicky ked chce niekto hrat v buducej sezone, tak musí podpisat hráčov, či to podpíšu teraz alebo o tri mesiace. Zámky tiež podpisujú skor lacnejších hráčov a tiež zrejme sú tie zmluvy nastavené tak, aby boli krytí...aby sa nestalo, že liga sa začne v decembri a oni budu musiet platit od septembra.
25.5.2020 - 14:14
+2

michaelfrolík

 

Super, Paťo v globále jeden z najlepších hráčov v minulej sezóne, držal si svoju latku výkonnosti. Škoda len toho zranenia hneď v úvode sezóny.
25.5.2020 - 13:44
+3

topska

 

Pato drz sa! Dalsi hrac kvoli ktoremu je opat raz dovod o cosi viac sledovat NZ Hadam ta este raz uvidim v nasom drese.
25.5.2020 - 14:38
+1

NZ Hockey

 

Skvely podpis, este stale relativne mlady, tuto sezonu moze mat prelomovu.

Tesi o to viac ze narozdiel od vacsiny klubov sme v podpisoch aktivni
25.5.2020 - 22:48
+2

spartacus

 

Este by som rad videl podpisaneho v zamkoch minimalne Hatalu a Obdrzalka !
26.5.2020 - 22:15
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZSkóreB
1.Zvolen619:1313
2.Nitra413:912
3.Michalovce313:88
4.Poprad311:56
5.Detva416:176
6.Trenčín514:176
7.N. Zámky39:55
8.Košice310:104
9.Slovan411:152
10.Miškovec46:122
11.B. Bystrica48:172
12.L. Mikuláš13:50
TÍMZVVPPPPGB
1.Sp.Nová Ves2200011:36
2.Martin220007:36
3.Žilina110007:03
4.Trnava110005:03
5.Skalica210016:53
6.P.Bystrica210013:63
7.Topoľčany000000:00
8.Dubnica100012:40
9.Humenné100012:40
10.Levice100010:70
SR 18300034:150
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
tímZVVPPPPSkóreB
1.Nitra5410040:1014
2.Slovan4300114:89
3.Dukla4210113:88
4.Martin4111114:146
5.B. Bystrica5200313:166
6.Poprad210109:84
7.Skalica4101216:244
8.Košice210015:33
9.Žilina410034:233
10.Zvolen5010411:252
-SR 183101112:124
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZVVPPPPSkóreB
1.Slovan4400030:1112
2.Nitra4310020:1211
3.Dukla4310016:1011
4.Púchov4210113:108
5.Martin4200216:156
6.Michalovce420029:56
7.B. Bystrica4102112:165
8.Skalica4101214:184
9.Zvolen4011212:143
10.Spišská4100314:193
11.Žilina410037:223
12.Poprad400049:200
13.Trnava000000:00
14.Košice000000:00
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TÍMZVVPPPPGB
1.Sp.Nová Ves2200011:36
2.Martin220007:36
3.Žilina110007:03
4.Trnava110005:03
5.Skalica210016:53
6.P.Bystrica210013:63
7.Topoľčany000000:00
8.Dubnica100012:40
9.Humenné100012:40
10.Levice100010:70
SR 18300034:150
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TÍMZVVPPPPGB
1.Viedeň7500232:1516
2.Graz7410225:1714
3.Salzburg6400223:1512
4.Klagenfurt7400315:1412
5.Fehérvár7311227:2712
6.Bolzano5301118:1310
7.Innsbruck8301422:2910
8.Linz7200517:236
9.Bratislava4110211:165
10.Dornbirn6110411:195
11.Villach6100513:263
Aktualizované: 19.10.2020 12:28
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 14.10.2020 09:46

Bleskovky

Dermott zostáva v Toronte, podpísal ročný kontrakt

Kanadský obranca Travis Dermott podpísal ročnú zmluvu s klubom zámorskej NHL Toronto Maple Leafs. Platový strop organizácie zaťaží sumou približne 740-tisíc eur. "Javorové listy" si 23-ročného Dermotta vybrali v roku 2015 v druhom kole draftu.
pred 30 min. - TASR

Obranca Nesterov podpísal ročný kontrakt s Calgary

Ruský hokejový obranca Nikita Nesterov sa po troch rokoch v CSKA Moskva vráti do NHL. Olympijský víťaz z roku 2018 sa dohodol na ročnom kontrakte s Calgary Flames. V novom pôsobisku zarobí 700-tisíc dolárov.
o 09:15 - TASR

Rossi podpísal nováčikovský kontrakt s Minnesotou

Klub zámorskej NHL Minnesota Wild podpísal trojročný nováčikovský kontrakt so švajčiarskym útočníkom Marcom Rossim. Wild si ho vybrali v nedávnom vstupnom drafte ako svoju prvú voľbu z celkovej 9. pozície. Podľa novej zmluvy si v každej z troch sezón zarobí po 925-tisíc dolárov, no s bonusmi sa jeho zárobok môže vyšplhať až na celkových 5,325 miliónov.
pred 4 hod. - TASR

Fínsky majster sveta Pesonen ukončil kariéru

Potvrdil to v rozhovore pre web kaleva. fi.
pred 5 hod. - TASR

Zug - Zürich 8:2 v piatkovom zápase švajčiarskej ligy

Hokejisti Zugu zvíťazili v piatkovom zápase švajčiarskej ligy doma nad Zürichom vysoko 8:2. výsledky: Bern - Biel 6:0, Lausanne - Ambri-Piotta 3:2, Lugano - Davos 4:3 pp, Rapperswil - Langnau 3:2 pp, Zug - Zürich 8:2.
včera o 22:13 - TASR

Gurjanov podpísal s Dallasom nový dvojročný kontrakt

Ruský hokejista Denis Gurjanov podpísal s Dallasom Stars nový dvojročný kontrakt. V nováčikovskej sezóne bol s 20 gólmi najlepší strelec tímu zámorskej NHL. Na základe novej zmluvy zarobí ročne 2,55 milióna USD.
včera o 12:07 - TASR

Čech Simon podpísal ročný kontrakt s Calgary

Český hokejový útočník Dominik Simon podpísal zmluvu s Calgary Flames. Nový kontrakt mu vynesie 700-tisíc dolárov. Klub potvrdil angažovanie 26-ročného centra na oficiálnej stránke.
včera o 11:33 - TASR

Virtanen sa dohodol s Vancouverom na novej dvojročnej zmluve

Kanadský hokejista Jake Virtanen sa dohodol na novej dvojročnej zmluve s klubom zámorskej NHL Vancouver Canucks. Tá mu zabezpečí celkovo 5,1 milióna amerických dolárov. Dvadsaťštyriročný Virtanen sa podpisom kontraktu vyhol arbitráži.
včera o 08:46 - TASR

Rus Kulikov sa na rok upísal New Jersey

Ruský hokejový obranca Dmitrij Kulikov bude v kariére pokračovať v New Jersey Devils. S klubom zámorskej NHL sa dohdol na ročnom kontrakte v hodnote 1,15 milióna amerických dolárov. Uplynulé tri sezóny strávil 29-ročný hráč vo Winnipegu Jets, v minulom ročníku odohral v základnej časti 51 zápasov s bilanciou 2+8, v play off pridal štyri duely (0+2).
včera o 07:51 - TASR

Zürich - Zug 3:6 vo štvrtkovom zápase švajčiarskej ligy

Hokejisti Zugu zvíťazili vo štvrtkovom zápase švajčiarskej ligy na ľade Zürichu 6:3. výsledok: Zürich - Zug 3:6.
22.10.2020 21:58 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

25. 10. 2020
B. Bystrica - L. Mikuláš o 17:00
Michalovce - N. Zámky o 18:00
27. 10. 2020
B. Bystrica - N. Zámky o 17:30
Košice - L. Mikuláš o 18:00
30. 10. 2020
Michalovce - L. Mikuláš o 17:00
Detva - N. Zámky o 18:00

Odohrané zápasy

23. 10. 2020
N. ZámkyMiškovec
0:0REPORT
KošiceMichalovce
3:4 PPREPORT
20. 10. 2020
N. ZámkyZvolen
1:0 SNREPORT
KošiceMiškovec
4:1REPORT
18. 10. 2020
ZvolenKošice
5:3REPORT
N. ZámkyTrenčín
5:1REPORT

Najviac bodov

Rastislav GašparDEV9 bodov
2.McPherson A.ZVO8
3.Puliš R.ZVO7
4.Nuutinen M.ZVO7
5.Obdržálek P.NZA6

Najlepší strelec

Radovan PulišZVO5 gólov
2.Klhůfek P.KOS4
3.Bartánus M.MIC4
4.Lalancette C.MIC4
5.Hrnka T.NIT4

Najlepší brankár

Henri KiviahoNZA94.79 perc
2.Cowley E.NIT94.04 %
3.Rahm R.ZVO92.62 %
4.Rajna M.MIS91.73 %
5.Valent M.TRE90.48 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov