Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Uzavretie Tipsport ligy: Hrozí v SHL bojkot novej sezóny 2020/21?

zdroj: koláž/hokejportal.net
26.5.2020 10:09 Ivan Harčár / HokejPortal.sk

Poriadne vrásky na čele nespôsobil v polovici marca len koronavírus, ale v nedávnej minulosti aj otázka, ako a či sa vôbec dokážu opätovne naštartovať hokejové ligy. Kluby volajú po finančnej pomoci od SZĽH či mestských samospráv. Richard Lintner zase prišiel s myšlienkou uzavretia Tipsport ligy na jednu sezónu. Táto úvaha sa však nepáči mužstvám v SHL.


Uzavrieť najvyššiu súťaž by znamenalo pre tímy z druhej najvyššej stratu motivácie. Martin, Topoľčany, Dubnica, Skalica, či Spišská Nová Ves sú mužstvá, ktoré sa vždy snažili dotiahnuť to čo najďalej. Manažéri tohto kvintenta dostali jedinú otázku: Ak sa uzavrie Tipsport liga, je možný bojkot novej sezóny?

Milan Murček, riaditeľ HK VITAR Martin: „Verím, že vyhlásenie Richarda Lintnera bolo len výkrikom do tmy, pretože to s nami nebolo konzultované. Myslím si, že takýto krok by bol pre našu ligu likvidačný a nemalo by to žiadny zmysel, aby sme hrali. Automaticky by odišli sponzori. Nie som si istý, žeby sa došlo do štádia bojkotovania. Väčším problémom by bolo naplnenie rozpočtu.“

Július Prekop, prezident HK Spartak Dubnica: „Diskutovali sme o tejto téme a prípadný bojkot je jednou z foriem, ktorou by sme chceli protestovať, keby stredajšia debata definitívne potvrdila uzatvorenie súťaže. Absolútne by sa vytratil charakter súťaživosti a v žiadnom prípade nebudeme s niečím takým súhlasiť. Túto myšlienku nezdieľa ani SZĽH ani jeho vedenie. Rozhodujúce slovo však bude mať Výkonný výbor. Zväz chce, aby sa zachoval súťažný poriadok. Aj keď sa rozhodnú, že opäť nebude nikto vypadávať, postupujúci by mal ísť hore. Jednoducho sa musí zachovať motivácia.“

Miroslav Lipovský, riaditeľ HK Skalica: „Nie sme pripravení niečo sabotovať. Naše stanovisko k tejto veci je jednoznačne negatívne a nesúhlasíme s takýmto krokom. V každom prípade treba počkať na to, čo prinesie rokovanie a následne budeme zvažovať ďalšie postupy. V súčasnosti nechcem nič predbiehať.“

Richard Rapáč, tréner a športový riaditeľ HK Spišská Nová Ves: „Ak sa to stane skutočnosťou, rozhodne budeme zvažovať bojkot. Dúfam však, že Výkonný výbor nestratí zdravý rozum a nepochová ligu, ktorú sa snažil vlani naštartovať a podarilo sa mu to. Okrem toho, žeby zobral hráčom, fanúšikom najväčšiu motiváciu, súťaž by utrpela nielen po finančnej stránke, ale toto rozhodnutie by ukončilo kariéru desiatkám kvalitných hokejistov.“

Ervín Mik, prezident HC Topoľčany: „Na poslednom mítingu sme sa dohodli, že pokiaľ nenájdeme spoločnú reč v normálnom pokračovaní ligy, uvažujeme aj nad bojkotom ročníka. Jednoznačne takáto myšlienka ide proti všetkým športovým zásadám. Zastupujeme názor, že hoci sa nebude vypadávať, právo postupu víťaza SHL musí ostať.“

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko 1.liga


Tricko30

 

Správne konečne sa mužstva na niečom dohodli treba bojkotovať a nech si citrón sa hrajka na svojom piesočku .treba bojkot prvá aj druhá liga a nech si hra na Slovensku 10 muzstiev
26.5.2020 - 10:18
+40

juromt

 

....: Lintner sa opat raz predviedol ako jeden nekompetentny saso, ktory svojimi hlupymi, zbrklymi a neodkomunikovanymi vyhlaseniami (a co je este horsie niekedy aj rozhodnutiami) vnasa do naseho hokeja len bordel, kontroverzie a zlu krv.
26.5.2020 - 10:20
+39

Frey77

 

Lintner je Igorom Matovičom slovenského hokeja. Veľa krásnych rečí a skutek utek
26.5.2020 - 12:44
+21

fagaf

 

Načo to tu pletieš? Zalez.
26.5.2020 - 13:08
+24

Frey77

 

Rozkaz!!!
26.5.2020 - 13:50
+1

N-R-N-R

 

Veď ma pravdu
26.5.2020 - 15:36
+9

Frey77

 

Neviem, robí tu ako by som sa tu začal rozpisovať o politike, ja som dal príklad, ktorý si myslím, že v tomto prípade dokonale pasuje
26.5.2020 - 16:28
+4

greendeath

 

Nepasuje... Novej vlade sa dava 100 dni... Za normalnych okolnosti... Ani 100 dni ani okolnosti... Keby aj cuval tak nedobehne tu bandu zo sumracnej co tu 12 rokov bacovala.
26.5.2020 - 17:26
+35

Frey77

 

Napíš mi o rok
26.5.2020 - 18:30
+8

greendeath

 

Politiku vnimam od roku 93...takze vsetky vlady mam v merku, takze mozem posudit uz teraz a nemusim cakat rok, ze tato bude daleko lepsia ako hocktora smru/hzds.
26.5.2020 - 19:18
+12

greendeath

 

Smeru.
26.5.2020 - 19:24
+1

Frey77

 

Veď keď tak, tak tak Každý máme právo na svoj názor (ak to nie sú urážky, osočovanie a nadávky, bože koho mi to pripomína
26.5.2020 - 19:35
0

mno

 

tak chod si ten názor splietať na stránky o politike.: na stránky o politike.
27.5.2020 - 15:36
+3

HkmDetva

 

Ty co si sano z profesionalov?
29.5.2020 - 8:05
+1

N-R-N-R

 

Na sak to je jasne, ze predosla banda sa bude tazko dobiehat, no ked zacneme tolerovat mensie preslapy, len pre to, ze nie su take ako za minulej vlady, tak salamovou metodou tu budeme mat smer 2.0, koniec koncou, ved Matovic uz ma poradcu byvaleho eštébáka ... Ked skutocne chceme nieco zmenit, tak treba upozornovat na kazdy preslap, a nie sa niekoho zastavat, ze "ved to este nie je take zle ako za minulej vlady"
26.5.2020 - 22:05
+3

doc.koniferum

 

hovoríš eštébáka.a čo potom Leško v prezidentskom paláci?však tam sa všade roky len kabáty prezliekajú.
26.5.2020 - 22:36
+3

mno

 

další de ment : čo ide vykecávať mimo stránky a mimo témy článku
27.5.2020 - 15:37
0

N-R-N-R

 

mimo stranky a temy sa to uz toho tu popisalo, hlavne o politike..
27.5.2020 - 18:16
+1

mno

 

číslo na ppsychiatriu: je dostupné aj sv súčastnosti. Stačí si nájsť, zavoloať a objednať sa. Svätý ako ten pobirmovaný pošuk.
27.5.2020 - 15:35
0

Jaro Bejbl

 

Presne ak idu nadávať na novú vládu tak kradli 12 rokov ako SMERACI alebo sú zadubenci????
27.5.2020 - 13:33
+1

Urpiner16

 

Kradlo sa aj Dzurindu či Mečiara takže nielen Smer.Uvidíme či po štyroch rokoch budeme môcť skonštatovať niečo iné ako to bolo doteraz od vniku SR priateľu.
27.5.2020 - 14:00
+1

Urpiner16

 

Rozdiel ale vidím oproti Miklošovcom a Dzurindovcom.Tí na spôsob ala Kaník ľuďí ožobračovali na úkor bánk a Smer dal aspoň ľuďom nažrať sa popri ich bačovaní.
27.5.2020 - 18:33
+3

mno

 

samozrejme: Svätý, možno aj pobirmovaný. tak ako ten tvoj smerácky ču rák. ty nič. Ved to pasuje. Ale že sa to stočí na politiku tak predsa to nie ja? no nie?
27.5.2020 - 15:34
0

N-R-N-R

 

jaj, hlavne že ako to je mimo temy, no do vlakna si s velkou radostou napisal svoj vygrc aj ty a dourazal koho mozes
27.5.2020 - 18:18
0

mno

 

v čom má pravdu?: Že na športovej stránke trepe o politike?
27.5.2020 - 15:32
0

HkmDetva

 

Dalsi sklamany nervozny volic
29.5.2020 - 8:05
0

rasti_assez

 

Ked utecie skutek to sa este da.Dolezite aby neutek smeracky zlodej.Co to sledujem tak zatknu v priemere jedneho za mesiac, takze u mne dobry.
26.5.2020 - 18:41
+1

mno

 

Čo tak drísty : v spojitosti s politikou si nechať na iné stránky? Alebo do krčmy pri chlastaní? Nie pchať ich do športu?
27.5.2020 - 15:31
0

HkmDetva

 

Smiesne kazdu sezonu vykrikuju ako nechcu postupit a nemaju nato peniaze a teraz by aj vynechali sezonu lebo sa neda postupit
26.5.2020 - 10:27
+43

Turiec

 

Kto presne "kazdu sezonu vykrikuju ako nechcu postupit"?
Ďakujem za odpoveď.
26.5.2020 - 10:29
+12

fagaf

 

Detva.
26.5.2020 - 10:33
+43

HkmDetva

 

No ved Detva nechce postupit dobre hovoris
27.5.2020 - 8:40
0

Athotis

 

tento rok aj Martin, keďže Capitals ide do EBEL ,máte šancu ako druhý... a nikde som nezachytil že idete
26.5.2020 - 16:59
0

WINTERisCOMING

 

To už neplatí, takáto možnosť platila len pokiaľ bol v hre klub z hlavného mesta. Zrazu to nejde. V prípade že by sme boli oslovení, klub mal obnoviť rokovania s nejakým generálnym partnerom.
26.5.2020 - 18:10
+1

Athotis

 

takže kedy bola možnosť postúpiť tento rok ,tak sibnutim čarovného prútika zrazu po rokoch budú v Martine peniaze na hokej?
26.5.2020 - 18:39
0

WINTERisCOMING

 

Možno. Tak sa písalo v nemenovaných regionálnych novinách cca mesiac dozadu. Či aj realita by bola taká...
26.5.2020 - 18:58
+1

greendeath

 

Jarfo, ale naslovensku je to tak... On/off... Si zober ze sa teraz Mraz stiahne zo zv hokeja... Ako by to bolo?
26.5.2020 - 19:20
0

greendeath

 

Jardo sorry
26.5.2020 - 19:23
0

Athotis

 

pre Zvolenský hokej by to bolo možno to najlepšie co sa môže stat aj keď by ma tu mnoho zvolenčanov čo ho majú za modlu ukamenovalo
26.5.2020 - 19:48
+1

fany

 

Ja by som Ťa neukameňovala,konečne by hneď odplávali obe okovy, ktoré sa ho držia ako kliešť.
26.5.2020 - 22:43
0

warn1ng

 

Ani ja by som ta neukamenoval, ale poloz si sam otazku, kto by financoval dalej zvolensky hokej?
27.5.2020 - 7:14
0

Athotis

 

Mráz ho nefinancuje sám...
27.5.2020 - 13:54
0

warn1ng

 

To mi je jasne. Ale efekt padajuceho hovna. Odide Mraz, odidu sponzori. A vo Zvolene tolko silnych podnikatelov nemame aby to niekto zobral na seba.
27.5.2020 - 13:58
0

Adrumko

 

hej generalny sponzor urcite
27.5.2020 - 6:20
0

HkmDetva

 

Pokial viem aj vasi aaj spisska topolcany skalica a dubnica... nikde sa nahlas nehovorilo o postupe okrem BA ale ta ide do ebel
27.5.2020 - 10:19
0

fagaf

 

Akonáhle sa dozvedeli že BA chce ísť do ex EBEL. Tak všetky tieto kluby , začali zháňať či financie alebo hráčov na boj o Tipsport ligu.


27.5.2020 - 10:45
0

Turiec

 

Je logické, že zatváranie EL bude obhajovať niekto z Detvy, ktorá v EL strávila 2,5 sezóny aj s cestou a tam vymetá spodok tabuľky. Čiže je v zóne ohrozenia.
26.5.2020 - 10:46
+21

doc.koniferum

 

no,fanúšika v Martine by zrejme nepotešil jeden článok v istom médiu s našim riaditeľom.raz má vysoké ciele/ambície,potom zasa naopak,hovorí o ústupe z pozícií.akosi často mení názory.ten článok vyšiel v týchto dňoch.stačí si prečítať Mestské Noviny.no skopírujem niečo iné,ešte staršie:https://myturiec.sme.sk/c/22407676/vyzera-to-na-uder-pod-pas.html
26.5.2020 - 11:09
+2

chimli

 

Tisici krat opakujem, toto vedenie HK nechce TL!
26.5.2020 - 11:28
+5

doc.koniferum

 

mne to nemusíš hovoriť.ak si nečítal Mestské Noviny,prečítaj si.
26.5.2020 - 11:31
0

WINTERisCOMING

 

Čítal som a som zhnusený. Káder čisto z martinčanov, čo mi príde ako utopia. Niečo ako extraliga z čisto Slovákov. Otázka znie z ktorých a či ich vôbec je toľko... Dalsia vec: Naposledy keď sme mali čisto martincanov sme totiž nevyhrali ani tretiu najvyššiu súťaž... Samozrejme pozitívum vstupné sa nebude zvyšovať. A hlavne má pobavilo, citujem: teraz sa ukáže kto má skutočne rad martinský hokej. Bude to skúška charakterov... to má chce nasrat? Skúška charakterov bola keď sme hrali 3 najvyššiu súťaž a posledne dve bola skúška trpezlivosti. Dokedy?
26.5.2020 - 18:19
+1

greendeath

 

Ludia zo Slavie by chceli!... A aj mali na to!
26.5.2020 - 19:21
+3

Aasen36

 

Nevyšli: S ničím konkrétnym.
26.5.2020 - 21:59
0

doc.koniferum

 

ale vyšli.len tu sa spochybní hocijaký záujemca.
26.5.2020 - 22:38
0

Aasen36

 

A s čím?

Nič som nezachytil.

26.5.2020 - 22:47
0

greendeath

 

S cim? Daj odkaz na nieco realne.
26.5.2020 - 23:44
+2

noano

 

srat celu Detvu sponzorovanu nakradnutymi peniazmi toho primitiva, s navstevami 120 divakov.
26.5.2020 - 11:51
+5

Dracik_18

 

daj viac info ,ale nie o divákov to je jasné ,ale tie nakradnuté peniaze
26.5.2020 - 12:07
+4

Nemehlo

 

Ja viem, ze to je tazke ked ti ten clovek plati zabavu. Ale jeden teraz uz poslanec pisal clanky ako to vo vasom regione fungovalo v oblasti politiky a eurofondov a bol tam spominany aj tento pan. Ale je mi jasne, ze to su podla teba isto sprostosti.
26.5.2020 - 15:17
+2

Dracik_18

 

Daj viac info .... konkrétne veci ...
26.5.2020 - 16:14
0

Nemehlo

 

https://www.branik.info/post/ke%C4%8F-padaj%C3%BA-masky Dotacia na ubytovanie napriklad.
26.5.2020 - 16:27
+1

Dracik_18

 

Branik , je kecalko aj keď v niečom má pravdu ....a tie všetky veci čo zistil , tak naliali tie nakradnuté prachy do DT hokeja ? ...ten Jendrol a iný musia iné platy mať
26.5.2020 - 18:08
0

Nemehlo

 

JA som kradnute peniaze nespomenul. Cierne a kradnute je velky rozdiel. Dealer drog predsa tiez nekradne, len zaraba sposobom akym nevie peniaze, len tak pustit spat do obehu.
27.5.2020 - 11:55
+1

Dracik_18

 

ty , nie ty si sa len zapojil do vlákna
27.5.2020 - 12:25
0

warn1ng

 

Neviem o co tebe ide, ale ako Detvanec musis sam vediet ze Surso nieje uplne bezuhonny podnikatel. A o panovi poslancovi Sujovi ani nehovorim. Tak sa tu netvar ze o nicom nevies. Skus sa opytat Luptakovych zamestnancov (tym nemyslim hokejistov) ako s nimi zaobchadza, a mohol by som dalej pokracovat... Ale chapes, to je na dlhsiu debatu a nie tu na HP.
27.5.2020 - 7:21
+2

Dracik_18

 

o čo mi ide ? s akými nakradnutými peniazmi sponzoruje hokej ? ...

Čo ma Suja s DT hokejom ?

zamestnanci síce nadávajú ,ale na čo sa dohodnú to aj dostanú ..napr. za marec ,čo od polovici mesiaca boli krčmy zatvorené tak im vyplatil za komplet celý mesiac ...potom im dal výpoveď ( ako 90 % iných podnikateľov) ale aj tak za apríl im dal dáke všimne ( neodrobili za apríl ani deň) ..teraz keď sa otvorili krčmy tak všetkých nazad zobral ...keby nebol drbli keď je ožratý tak by to lepšie vyzeralo nie len ohľadne hokeja to je známa vec

o to mi ide
27.5.2020 - 7:56
+1

warn1ng

 

Ja som nenapisal ze nakradnutymi peniazmi sponzoruje hokej. Napisal som ze Luptak je vsetko mozne len nie ferovy podnikatel. Co ma Suja s DT hokejom? To sa ma naozaj toto opytas? Neviem sice ako je to v klube riesene teraz ale par sezon dozadu daval do detvianskeho hokeja prachy aj on. A ani Magian si "cestne" buly neprisiel hodit len tak pre jeho pekne oci. Ale to je uz druha tema. Ano zamestnanci samozrejme podpisu tie jeho "ultravyhodne" zmluvy, maju inu moznost? V Detve? Kde by isli robit?
27.5.2020 - 9:34
+1

Dracik_18

 

ty nie ,ale noano s tým začal ...Magian je robota Suju to beriem (ale to s hokejom nemalo nič spoločné),áno pár rokov dozadu niečo prispieval , teraz nič....

majú možnosť vždy je možnosť
27.5.2020 - 9:59
0

warn1ng

 

Mas pravdu. Detva je plna moznosti zamestnat sa, obzvlast v restike. Ale to je tiez tema nevhodna na HP. Ja na jednej strane rozumiem tomu ze su mu Detvanci vdacny za to co robil/robi pre hokej u nich. Ale na druhej strane si treba priznat ze je to jednoducho hanba mat niekoho takeho vo vedeni klubu. Spravanie neriesim, to uz sa toho popisalo vela. Ale to akym stylom vedie svoje "podniky" to uz nieje ani tretia cenova. A ty aj zijes v Detve? Pretoze kazdy detvanec ti povie ze Surso a Suja su jedna ruka. Cize argument: "Suja nema s detvianskym hokejom nic spolocne" by som ani nevytahoval. Skoro v kazdom klube sa najde nejaka nazvime to "kontroverzna postavicka". Aj my vo Zvolene vieme o panovi Mrazovi a jeho restrukturalizacii Doprastavu svoje. Mna len irituje to ze vy v Detve (nemyslim len konkretne teba) akokeby zatvarate oci pre tym co je Luptak a jeho druzina zac.
27.5.2020 - 10:14
+1

Dracik_18

 

nezatváram oči ,len som sa spýtal a nie teba kde sú v hokeji tie nakradnuté peniaze ...
27.5.2020 - 11:10
0

Dracik_18

 

nemusia byť v DT , môžu robiť vo ZV BB
27.5.2020 - 11:11
0

Athotis

 

je možnosť , buď isť robiť do nenávideného Zvolena alebo von ako vacsina Detvy a HRC ...lenže nie každý už chce chodiť robiť mimo DT ked ma doma nejake zazemie
27.5.2020 - 13:57
0

fany

 

A mi chceš povedať,že vo Zvolene sa dá nájsť slušne zaplatená práca? A Zvolenčania pracujú doma? No daj ešte nech sa pobavím.
27.5.2020 - 17:19
0

rasťoZv

 

Áno dá, ak nemáš skončenú základnú školu.
27.5.2020 - 19:03
0

fany

 

Tak to aj v Detve.
27.5.2020 - 22:16
0

HkmDetva

 

Tuto sezonu s 20 bodovym naskokom a prstom v riti
27.5.2020 - 11:57
0

doc.koniferum

 

pletieš hrušky s jablkami.väčšina nechce,nie nikto.a to je rozdiel.a nech by postúpil hocikto,ked aj považská,každý by urobil všetko pre to,aby si to aspoň rok vyskúšal.nehádž všetkých do jedného vreca.a extraliga sa financuje úplne inak,ako prvá liga.už keď tak.tu ide aj o športového ducha a súťaživosť.toto je nám vlastné.
26.5.2020 - 11:13
+3

OceliarKE

 

Smiesne je to co robi Detva v lige s 150 divakmi kazdy zapas.
26.5.2020 - 11:27
+8

nerorome

 

A aj tak v nej doteraz "prežíva". Zatiaľčo také niekdajšie bašty, ako napr. Martin, či Skalica, s oveľa vyššou návštevnosťou a aj s radom úspechov v najvyššej súťaži sa dnes motajú v SHL-ke. To je na zaplakanie a aj mne úprimne ľúto. Takže s tým zhadzovaním DT kvôli návštevnosti by som trošku hamoval...
26.5.2020 - 11:44
+9

Dracik_18

 

to je úroveň ligy ...žiaľ
26.5.2020 - 12:07
0

Radovan123

 

takže keby Detva odide z TL budeš rad lebo sa zdvihne uroven ligy ?
26.5.2020 - 12:27
+1

Dracik_18

 

taká istá úroveň bola aj keď DT nebola v TL ...
26.5.2020 - 12:49
+2

Radovan123

 

?: takže do Detvy chodi preto malo ludi lebo je taka slaba uroven ligy? Ja nerozumiem čo si chcel povedať
26.5.2020 - 13:57
+2

Dracik_18

 

Nie , aká úroveň taký štadión ...
26.5.2020 - 14:42
+1

Markos

 

Bez Detvy bude úroveň vyššia
26.5.2020 - 16:12
+4

MiroHKM

 

Na počet obyvateľov Detvy a Košíc v Detve chodí 2x viac fanúšikov na hokej, ako v Košiciach. Takže ani Košice tam nemajú čo robiť ...
26.5.2020 - 16:23
+7

LenTak93

 

super, už som čakal, že sem toto nikto nevytiahne
26.5.2020 - 16:29
+10

Big brother

 

Ty si neni normalny
26.5.2020 - 16:32
+5

BlackCrow

 

Hm.. Teba je tu škoda.. U mňa si kandidát na "nobelovku z matiky" ..
26.5.2020 - 16:32
+2

julo

 

26.5.2020 - 16:34
+2

Markos

 

Vo zvolene tiez nemáte veľké návštevy ale nejde len o to ale aj o hráčsku kvalitu a musíš uznať že či už navstevou alebo hráčskou kvalitou by dal viac lige napr Martin alebo iné kluby z prvej ligy ako Detva
26.5.2020 - 16:35
+2

HkmDetva

 

Hracskou kvalitou? Z DT bolo v repre tuto sezonu 4 kusy hracov kolko bolo z Martina?
27.5.2020 - 12:09
0

Markos

 

Martin hra ale 1 ligu to že ste mali 4 hráčov v repre neznamena že máte kvalitu na extraligu
27.5.2020 - 12:34
+2

Markos

 

A to či si napísal o fanúšikoch je dobrá blbosť
26.5.2020 - 16:41
0

MiroHKM

 

Ak by bol v Detve priemer len 500 na zápas, tak u Vás by mal byť priemer 12.000, ale na to stačí prvý stupeň ZŠ...a k hračskej kvalite asi toľko- poskladať také mužstvo z takého rozpočtu, ako pravidelne máva Detva v meste, kde pracovníci jedinej vačšej firmi, ktorá tam je musia každý štvrťrok štrajkovať za platy- klobúk dole...
26.5.2020 - 19:02
+3

ZOOMER

 

A jak moze chodit 12000 ked kapacita je 8347 ty enstein zo Zvolena?
26.5.2020 - 19:07
+1

OceliarKE

 

Vidíš a napríklad na počet obyvateľov chodí na Košice vo futbale v 2 lige viac ľudí než na Yankees v New Yorku

prestaň písať žvásty
26.5.2020 - 19:09
+1

Radovan123

 

zdôvodni prečo maš potrebu prepočitavať na počet obyvatelov?
26.5.2020 - 19:32
0

MiroHKM

 

A na čo to mám prepočítavať ? Na rýchlosť , alebo teplotu? Ťažko čakať, že v 15.000 meste bude chodiť 8.000 ľudí na hokej, nie? A k tej kvalite v Detve, čiastočne je tom aj preto, že vo Zvolene chodí malo fanúšikov na hokej, keby boli návštevy na HKM okolo 5K a sezóna by bola cez leto, tak by si aj Detva mohla dovoliť lepších hráčov...
26.5.2020 - 19:45
+1

Markos

 

tak potom na co su v extarlige ? hokej sa robi pre ludi tych 150 ludi co je maju kazdy zapas na stadione si myslim ze im staci aj 1 liga
26.5.2020 - 20:02
+2

Big brother

 

Ved ale tak na čo su v lige?
26.5.2020 - 20:05
+1

MiroHKM

 

Nikto nebránil Martinu, alebo Skalici vyhrať SHL postúpiť a nahradiť ich , nie? A k tým návštevám, nebolo to tam až také tragické asi v polovici zápasoch bola celkom dobrá návšteva, niekoľko zápasov hlavne v derby so ZV alebo BB, prip. BA mali plný dom a aj atmosféra bola dobrá aj na zápasoch, keď bolo menej ľudí...
26.5.2020 - 20:12
+1

Big brother

 

Ja ani nevravim, že niekto niekomu v niečom branil. Ked Detva bude v extralige fungovat, budu to finančne zvladat, tak ok. Ale fakt, že tie navštevy okolo 400 ludí su neadekvatne a som toho nazoru, že sa do najvyššej sutaže nehodia. Ako si povedal, je to male mesto, bez potencialu.
26.5.2020 - 21:11
0

LenTak93

 

A ty si kde videl, aby bola lineárna, resp. exponenciálna závislosť medzi počtom obyvateľov a fanúšikmi hokeja v danom meste? Vieš mi takú štúdiu niekde nájsť?
26.5.2020 - 21:15
0

MiroHKM

 

Na to netreba žiadnu štúdiu na to stačí sedliacky rozum. Čím väčšie mesto, tým je väčší predpoklad, že sa tam nájde viac ľudí, ktorí budú chodiť na hokej. Je to pre teba moc to pochopiť?
27.5.2020 - 6:06
+1

Urpiner16

 

Miro poradím ti.Mal by si s nimi komunikovať len doobeda.Poznáš predsa ten vtip.Zvlášny naturel.
27.5.2020 - 7:38
+3

Markos

 

7:38 a už si ožratý
27.5.2020 - 12:06
+1

LenTak93

 

Aha, jasné, lebo hokej je jedinou aktivitou v meste a tobôž vo veľkomestách. Nebereš do úvahy žiadne limitujúce podmienky a len tak bachneš, čím viac ľudí, tým ich viac má chodiť na hokej. Gratulujem ti, ale takto to nefunguje.
27.5.2020 - 8:20
0

MiroHKM

 

Tak mi povedz ako to funguje, rad si to prečítam ty odborník,skus popísať čo to ovplyvňuje, ani v Detve nemajú len hokej. Odborníkov na teplú vodu, je plno v každej diskusii.
27.5.2020 - 13:02
0

LenTak93

 

Ja som ti povedal, že taká závislosť, ako ty popisuješ, tam nikdy nebude. A ani nemôže byť, pretože ak aj by si mal mnoho fanúšikov, tak by ti niekedy nestačil možno ani štadión. Viď Toronto.
27.5.2020 - 13:56
0

sjske44

 

Ale pozor do Detvy chodí viac ľudí na počet obyvateľov aj do Toronta napríklad
26.5.2020 - 16:57
0

weefoe

 

Zase sa raz našiel analytik...už som si myslel, že to zapadlo prachom... A ešte daj tú, že ani Rangers nepatria do NHL, lebo priemer... Že toto, tá korona nevyhubí...
26.5.2020 - 17:38
+1

Big brother

 

Najvačšia sranda je tá, že sa najdu takí, čo mu to ešte aj opluskuju
26.5.2020 - 17:42
+2

Dracik_18

 

Štyri roky do zadu bola úroveň vyššia ?
26.5.2020 - 18:05
0

bombahk

 

Či detva, alebo skalica a martin, je úplne jedno. Prečo skalica a martin vypadli z ligy. Asi preto, lebo mali mega rozpočet a super vedenie. Históriu si môžte niekam strčiť...
26.5.2020 - 14:45
0

MudreTrdlo

 

Asi si zabudol, že v Skalici je to teraz uplne nový subjek s úplne novým vedením.
26.5.2020 - 16:43
0

fany

 

A hráčov majú na extraligu?
26.5.2020 - 18:48
+1

Turiec

 

Načo by im boli v SHL hráči na extraligu? Aby minuli zbytočné love? Zostava na extraligu sa skladá... na extraligu
26.5.2020 - 19:22
+4

fany

 

Tak minimálne hráčov na víťazstvo v 1 lige by bolo vhodné.
26.5.2020 - 19:33
+2

juromt

 

...: ano treba skladat muzstvo na vitazstvo v prvej lige, co tiez bude stat slusny balik a potom ti jeden vyskereny povie ze smola, extraliga sa uzatvara. Tlieskam ti.
27.5.2020 - 9:37
+3

FanusikZamkov

 

Juromt ja ti navrhujem Začnite skladať veď tipsport liga nie je uzavretá, je jedno volné miesto v tipsport lige . Je to namiesto Capitals . Môžete hrať už túto sezónu. Ale zatiaľ som nezaregistroval ani jednu žiadosť klubu 1 SHL. Máte tam Lipovského. Čo robí? Nie bojkot je teraz momentálne dôležitý ale dôležité je to jedno miesto obsadiť v tipsport lige. Ten bojkot nie je alibizmus? Na čo sa čaká veď je tu možnosť.
27.5.2020 - 10:21
0

juromt

 

,,,: a to mas odkial ze to miesto po Capitals je stale volne? si si doma vyhutal?
27.5.2020 - 10:51
+3

FanusikZamkov

 

Juromt nevyhútal doma ale v súťažnom poriadku 1 SHL kde jasne je napísané že víťaz 1SHL postupuje do tipsport ligy a doplní počet na 14. Ak Capitals ide hrať Ebel to miesto prináleží ďalšiemu klubu 1SHL . Čiže klubu na 2 mieste ak aj ten odmietne tak môže nastúpiť ďalší záujemca. Čudujem sa len Lipovskému. Predsa on by to mal vedieť a bojovať o to miesto. Čo ti na to Juromt on totiž zato je platený. Nie alibistický bojkot ale zdvihnúť tú miestenku ktorá leží pre nohami. Držím vám palce.
27.5.2020 - 11:03
0

LenTak93

 

žiadny postup nebude a ani rozširovanie ligy na 14 tímov
27.5.2020 - 11:05
+1

FanusikZamkov

 

To sa zmenil zas potajomky súťažný poriadok? Veď pred začiatkom súťažného ročníka 2019- 2020 takto sa dohodlo že takto bude znieť súťažný poriadok. Aj to tam takto bolo . Tak ako to je?
27.5.2020 - 11:19
0

juromt

 

....: nic sa nemenilo. sutazny poriadok hovori o vitazovi, to ze druhy ma automaticky pravo ak vitaz odmietne to sa v nom neriesi, to si si uz doma vyhutal ty.
27.5.2020 - 11:28
+2

nnestor

 

Este si zabudol, ze prva liga sa vobec nedohrala, tak ako moze vobec niekto postupit?
27.5.2020 - 18:03
0

fany

 

A okrem iného +- rovnaké návštevy,tak o čo ide?Len si kopnúť do Detvy.
26.5.2020 - 19:39
+4

OceliarKE

 

Ako to neber narazku.
26.5.2020 - 12:32
0

Dracik_18

 

nie neberiem
26.5.2020 - 12:48
0

noano

 

keby ste boli v 2 lige, toto by si nenapisal..
26.5.2020 - 11:50
+1

Sunkafit

 

Presne tak
26.5.2020 - 12:29
0

bombahk

 

Ligu treba jednoznačne uzavrieť. Každý rok je nejaké mužstvo, ktoré nie je schopné nejako garantovať účasť v extralige a len sa nabaľujú jeho dlhý. Kto chce, nech si licenciu kúpi, budu vždy minimálne dve miesta. Načo hrajú ligu také lm, detva, nz skor ci neskôr skončia a zas ich nahradia len mužstvá, ktorých majiteľ si mysli, ze patria do nhl.
26.5.2020 - 14:42
+2

Turiec

 

Najspravodlivejšie by bolo nastaviť striktné pravidlá o financiách, hráčoch, mladých, zahraničných, zárukách atď.
A extraligu by hrali tak tri mužstvá - radosť pozerať
26.5.2020 - 14:50
+1

doc.koniferum

 

Keby to bolo ako píšeš, extraliga by neexistovala.Maximálne by ju hrali len Košice.Riadnu sprostosť si napísal.
26.5.2020 - 15:10
0

keso9

 

Ty si úplný MojKo : Tvoje príspevky bnudem sledovať sú veľmi poučné. A tá priamočiarosť...
29.5.2020 - 18:38
0

mno

 

majú pravdu v tom: že nebola by žiadna motivácia ani sponzori. Aj najvyššia súťaž bez vypadávania bola len také čajové odohrávanie. len dosladené klubovým majstrom sveta za zeleným stolom.
27.5.2020 - 15:38
+2

JohanHV71

 

Uzatvorenie je úplný nezmysel. V aktuálnej situácií, netreba nič vymýšľať. Situácia v tipsport lige nebude ideálna, Boh vie ako bude v 1.lige. Pre budúcu sezónu je ako stvorený model playoutu a myslím, že nikto sa nemôže cítiť dotknutý. Len by bolo na čase aj nejak konať a vydať nejaké stanovisko, spokojní nikdy nebudú všetci, treba prevziať zodpovednosť a začať niečo robiť.
26.5.2020 - 10:30
+8

ElwisNR BLOG

 

V čechách myslím kluby majú schváliť zavedenie platového dna neviem či kluby SHL majú možnosti a istotu že naplnia nejaký minimálny rozpočet TL aby sa nestalo že náhodou by tú TL nemuseli dohrať.
26.5.2020 - 10:31
0

fagaf

 

Ale tu ide o princíp. Uzavrieš ligu, uzavrieš aj kohutik pre SHL kluby skrz sponzorov.
26.5.2020 - 10:35
+9

ElwisNR BLOG

 

Momentálne budú mať čo robiť TL kluby aby vôbec utiahli TL sezóny a logicky pre kluby z menším rozpočtom v menších mestách a v nižšej lige bude ešte ťažšie splniť nejaké finančné a ekonomické nároky na TL tak mi to príde ako zbytočná búrka b pohári vody zo strany SHL.Mimochodom postúpiť by da mohlo aj trebárs kupenim licencie a nie iba športovou cestou.
26.5.2020 - 11:15
0

Turiec

 

Menšie/väčšie mestá - menšie/väčšie rozpočty...
Môžeme porovnávať napr. LM, Detva, Žilina,...

Ide len o záchranu topiacich sa v extralige. Nič iné.
26.5.2020 - 11:19
+7

mhc23

 

Ale to si oni neuvedomujú, že keď sa uzavrie extraliga tak na čo budú dávať sponzori peniaze prvoligovým klubom, keď nebudú mať žiadne ambície nič.
26.5.2020 - 11:15
+4

LenTak93

 

Ak má TL dlhodobý zámer v prijímaní zahraničných tímov, tak či tak raz bude musieť prísť k uzatvoreniu súťaže. Súhlasím však s tým, že bez diskusie a dohody s nižšou sútažou to nepôjde, takéto rozhodnutie sa nedá urobiť z dňa na deň.
26.5.2020 - 10:34
+1

Mato-Mi

 

Ruku na srdce, kolko z oslovenych muzstiev chce ist do EL a ma na to? Prosim neberte to ako povysovanie sa. My sme v EL este len jednu sezonu. Ale zaujima ma to.
26.5.2020 - 10:35
+5

Turiec

 

Koľko s extraligových mužstiev chce zostať v EL a nemá na to?
26.5.2020 - 10:36
+27

Turiec

 

oprav: Koľko z...
26.5.2020 - 10:36
+1

Onnda

 

presne tak Turiec, to si teraz dobre napisal..
26.5.2020 - 10:42
+2

Radovan123

 

tak ale tu vidno presne to že ked niekto postúpi do TL tak musi mať silny ropočet lebo inak bude 8. miesto a nižšie a čo z takeho muzstva bez vyššich cielov?
26.5.2020 - 11:40
0

juromt

 

....: to sa pytas tu? ty si myslis, ze tu niekto realne vidi do financovania klubov? a napr. Michalovce ked uz si odtial skus aj porozmyslat, o kolko ste mali vyssi rozpocet v TL ako v prvej lige? Vy ste v prvoligovej sezone tiez este realne peniaze na TL nemali. Sponzori svoje peniaze navysili, resp. novi pribudli len vdaka tomu ze hrate TL. Si myslis, ze by tieto prachy niekto napral aj do prvoligovych michaloviec? V prvom rade musis tu moznost postupit mat, ked ju nemas mozu sa na teba sponzori vykaslat uplne a hokej nechat v niektorych mestach zakapat.
26.5.2020 - 10:46
+9

LenTak93

 

Prečo sa vo fínskej Mestis, ruskej VHL, nemeckej DEL2 a iných sponzori nevykašlú?
26.5.2020 - 10:48
+3

Turiec

 

Ideme porovnávať Fínsko, Rusko, Nemecko a Slovensko? Aký zmysel by teraz malo dať sem kopec krajín, kde naopak ligu neuzatvorili? To asi nemá výpovednú hodnotu, však?
26.5.2020 - 10:50
+19

fagaf

 

Ale to jemu neodpovedaj, on to v jednom kuse v každej diskusií píše. O fínsku a jej Mestis.
26.5.2020 - 10:52
+10

LenTak93

 

Daj sem zoznam kvalitných európskych líg, kde ligu nezatvorili. Naozaj, či ten počet bude vyšší.

A áno, konečne raz sa už porovnávajme aj s takýmito krajinami a nie nejakým bananistanom. Ak je cesta uzatvorenia sútaže pomôckou, ako najvyššiu ligu skvalitniť, tak prečo nie?
26.5.2020 - 11:19
0

Big brother

 

Uprimne...keby je v extralige Martin, Skalica, Spišská, či Žilina, tak to uzavretie by som aj bral. Ale teraz mi to príde také blbé, že Detva by mohla byt v tipsportlige dlhodobo a tradičné kluby by sme zablokovali.
26.5.2020 - 11:22
+13

LenTak93

 

Ja som prvý, ktorý by Detvu z ligy vyhodil.
Ale tu nejde o tradičné kluby, tu ide o to, aby najvyššiu ligu hrali iba tie kluby, ktoré by na to mali. Zloženie finančných záruk pred sezónou a jasné, transparentné jednanie klubov.
26.5.2020 - 11:27
+2

Big brother

 

Ano, to by bolo fajn.
26.5.2020 - 11:30
+2

juromt

 

...: tak si porovnaj ake peniaze a podmienky maju muzstva v Liige a v TL a prestan bluznit.
26.5.2020 - 11:26
+3

Turiec

 

Ak chceme porovnávať ligy, musíme porovnávať aj podmienky na sponzoring, podporu športu od štátu alebo regiónov, hráčsku základňu, mladšie ročníky atď.

Keby som šiel používať podobné argumenty s Fínskom, tak napr. Liiga má 15 tímov, DEL 14, o KHL sa ani nebavme. Podľa tejto logiky by sme mali zvyšovať počet tímov v EL.
26.5.2020 - 11:28
+3

LenTak93

 

Áno, pokiaľ nám to hráčska základňa a financie dovolia, liga by sa rozširovať mala. V súčasnosti však máme problém postaviť an Slovensku aj 10 schopných mužstiev.

A s úvodom tvojho príspevku súhlasím, túto oblasť musíme jednoznačne na Slovensku vylepšiť.
26.5.2020 - 11:31
0

juromt

 

....: to co je za sprosta otazka s prepacenim? preco TL kluby nemaju rozpocty na urovni finskych klubov z najvyssej sutaze?
26.5.2020 - 10:51
+1

doc.koniferum

 

ja ti po lopate vysvetlím.to je hlavne o štáte,ekonomike,odvodoch,podpore a financovaní športu,kultúry,rôznych zákonoch,skrátka ekonomických veciach.jedno s druhým súvisí.my dvaja svoje názory poznáme.aj ti dávam s odstupom času za pravdu.lenže na základe aj uvedeného my sa nemôžeme ani len náhodou porovnávať s fínskom,nemeckom,švédskom a mnoho ďalšími.to sú krajiny,ktoré sú nie len v športe,ale v absolútne vo všetkom úplne niekde inde ako my.zavre sa liga a budiš,extralige sa pomôže.to bez debety.ale ideme pomáhať napr jednému (bez urážky) liptovskému mikulášu,ktorý si to bez starostí odbrnká a prínos žiadny?ako naposledy?a vždy sa nájde nejaké mužstvo.tak pomôžeme hŕstke,ale zároveň zarežeme celú súťaž.
26.5.2020 - 11:04
+6

LenTak93

 

ja chápem, čo chceš povedať
ale myslíš si, že sponzorov LM bude nejako veľa, ak budú takýto hokej robiť 5-10 rokov? no ja osobne by som prehodnotil v tom prípade svoje peniaze a s vedením klubu sa porozprával

ja sa pri uzavieraní súťaže nepozerám len na to, že by sme tento stav mali zakonzervovať... nie, najvyššia súťaž by mala fungovať za vopred jasných finančných podmienok, pravidiel a ich dodržiavaní a jasnom smerovaní ligy... kde je a kam ju chceme v horizonte najbližších rokov posunúť
26.5.2020 - 11:23
0

zomi BLOG

 

Naproti tomu, napriklad muzstva vo Finskej Mestis su akousi zasobarnou pre Liigu. Mozno nieco asi ako v zamori nizsie sutaze pre NHL.No a ked sa vytvoria podmienky pre niektory klub,organizaciu, mesto region, ze chcu vyssie, tak asi by tam nebol velky problem za istych pravidiel ist hore. Ale to by sa museli preukazat veci akoze to nie je planovane iba tak z plezíru na jednu dve sezony.
Mimochodom o uzavreti najvyssej hokejovej sutaze sa uvazovalo u nas este za federalu.Vyzeralo to, ze by to nemusel byt tak velky problem a ze by to mohlo fungovat. Vraj stejne statne firmy financovali kluby.Ale bol problem, lebo vedenia podnikov boli proti.S tvrdenim, ze preco by mali financovat klub v nizsej sutazi a byt takto zatazeni... V mnohych pripadoch ako tie muzstva v najvyssej sutazi. Pri postupe, aspon mesto, podniky a ine organizacne zlozky mali aspon vidinu, ze mozu postupit, co to bol ciel takmer nesplneny, ale bola tam ista vidina. Vtedy ked bola baraz, tak zostaval hore tim z prvej ligy. A ked sa postupovalo priamo, tak vitaz z druhej ligy sa prakticky iba hore na jednu sezonu ohrial a isiel dole. A bol vymeneny zvacsia tym timom, ktori pred rokom vypadol. Preto sa tiez menil system sutazi.Takto vacsinou reformou sutaze sa podarilo nejakemu muzstvu hore zastabilizovat. Pricom vtedy medzi 1.SNHL a federalnou ligou bol dost velky rozdiel.Ceska 1.CNHL mala oproti 1.SNHL vyssiu uroven, ale hore postupovalo prakticky to muzstvo, ktore pred rokom opustilo federalnu ligu.Ale ako vravim, raz za cas bola nejaka vynimka...Potom v druhej polovici 80. rokov sa uroven na Slovensku zvysovala a tak isto zmenou sutazi(hlavne co sa tyka postupu hore...) tu bola vacsia moznost pre dalsie SVK muzstva. Ale to uz sa blizila zmena v spolocnosti a rozpad federalu.Po vzniku noveho statu bol enormny kapital Slovenskej kvality hracov z federalnych cias.Predovsetkym rocnikov sedemdesiatych. Ktoreho sa uz vtedy hraci vacsim podielom presadzovali v juniorskych repre muzsvach. To bol hlavne obraz zvysenej urovne mladeznickeho hokeja...
26.5.2020 - 12:00
+3

zomi BLOG

 

Sorry: Trohu som od temy odbehol...
26.5.2020 - 12:01
+2

mareckoSVK

 

Odbehnutie od témy: Mi vôbec nevadilo, zaujímavé čítanie to bolo pre mňa. Mám rád históriu nášho hokeja a toto bola zaujímavá vsuvka z histórie. Ešte raz super zaujímavý príspevok
26.5.2020 - 18:09
0

moke19

 

lebo je to celkom iný trh, hlavne svojou veľkosťou
26.5.2020 - 11:30
0

Mato-Mi

 

juromt: ale my sme od zaciatku sezony 18/19 deklarovali, ze ideme na postup do EL, cize aj podmienky na to boli, aj financne sme sa uz pripravovali na vstup do EL. Minuly rok, okrem BA nikto nedeklaroval od zaciatku, ze chce ist na postup. Preto sa pytam, ze kolko muzstiev ma realny zaujem ist vyssie?
26.5.2020 - 10:59
+5

juromt

 

....: Ved ale ty nechapes? ak by od 17/18 nebolo mozne postupit tak tam u vas hokej mozno aj zakape. Mladez nulova, ani pes by po vas nestekol. Ale kedze sa postupit dalo nasli sa aj sponzori, ktori boli ochotni vas do tej TL dostat. A k tvojej otazke, ked ti staci deklarovanie, tak okrem BA a Martina deklarovala zaujem postupit dokonca aj SNV napriklad pokial si spravne pamatam. Uz teraz je jasne ze co najskor chce hrat TL napriklad taka Zilina. Trickovi tam z toho uz vlhne tricko. V Martine ambicie nebudu ine. Ale to sa stale bavime len o zaujme postupit. S peniazmi je to ine, to ti tu nik nepovie.
26.5.2020 - 11:14
0

HokejBJ

 

tak to my musíme mať na Slovensku mládež fakt na kvalitnej úrovni keď si niekto dovolí napísať že Michalovce majú mládež nulovú
26.5.2020 - 11:44
+4

juromt

 

,,,: len mi pripomen kolko ma ta svetoznama liahen talentov za poslednych 10 rokov odohranych sezon v juniorskej extralige (a vsetci vieme ze uz ta extraliga nema ziadnu extra uroven)... Taki juniori by ten hokej v MI drzali velmi velmi vysoko to ano.
26.5.2020 - 12:08
+2

HokejBJ

 

To áno, ale ved taky kadeti skončili na Slovensku 4 celkovo, dorast je priemer v extralige a juniorka postúpila do play out. Na to ze pred 5 rokmi to vyzeralo s ich hokejom všelijako to sú podľa mňa celkom chill výsledky, nulovú mládež ma tak LM alebo DT i keď nechcem niekomu krivdit...
26.5.2020 - 12:16
+1

juromt

 

...: ale ja som to myslel konkretne na toto obdobie, ked by sa na teba kvoli zrusenej moznosti postupit vykaslali sponzori, tak by to na vlastnej mladezi postavit nemohli. Cize okamzity prinos pre A muzstvo by bol nulovy. To ze to ide dobrym smerom nespochybnujem, ale z toho budu moct tazit MI az za niekolko rokov ak tento trend udrzia.
26.5.2020 - 12:25
+1

Radovan123

 

to tak pišeš ako keby michalovce boli umelo vytvoreny klub kt. vznikol len na zaklade diery v systeme cez ktoru sme sa dostali vyššie...
26.5.2020 - 11:50
0

juromt

 

...: tak som to nemyslel, ale ak by uz pred 2-3 rokmi dozadu nebola moznost postupit asi by tam u vas tazko niekto lial take peniaze do hokeja len preto aby ziskaval prvoligove tituly, kludne by sa do MI mohli vratit casy z rokov 2000-2010.
26.5.2020 - 12:04
0

Mato-Mi

 

juro: rozumiem, ze ak by bola bola EL uzatvorena, tak by sme urcite nenaliali do klubu take peniaze, kedze by neslo o nic. Hokej by u nas nezakapal. Hrali sme aj druhu ligu a nezakapal. Prisli do Dukly ludia, ktori vedia zohnat peniaze a teda chceli ist vyssie, co sa aj podarilo. Ak by malo byt uzatvorenie EL dlhodobe, tak s tym nesuhlasim. Ja som za otvorenu ligu, ak najde prvoligista viac penazi, lepsich hracov ako posledny z EL, tak nech ide hore. V EL by mali hrat len kluby, ktore na to maju, bez ohladu na tradicie, ze ten by mal byt v EL, lebo je to tradicna basta blablabla.
26.5.2020 - 12:14
+2

juromt

 

...: zabudnime na konkretne kluby tradicie a podobne, to s tym nema nic spolocne. u nas zobrat tento zdravy druh konkurencie by bola pohroma. Prvoligove timy bez motivacie postupit, TL timy bez motivacie dohrat sezonu so ctou. Ja v zasade tvrdim, ze uzavretie ligy pre niektore hokejove prostredia je dobry napad, na slovensku je to cista utopia a maximalna sprostost. Hoci len na jednu sezonu. ALe ja by som si uz mozno aj prial aby sa to stalo a niektorym naivka tu sa otvorili oci.
26.5.2020 - 12:20
+3

Nemehlo

 

Myslim si, ze Michalovce by v pohode vypracovali a predostreli projekt, ktory by ich do uzatvorenej ligy dostal. Skor by s takymi projektami mali problem niektore ine muzstva v TL
26.5.2020 - 15:09
+1

Mato-Mi

 

juro: k tej mladezi, ze si to nemyslel vazne?
26.5.2020 - 12:15
+1

fagaf

 

Presne tak , otázka znie opačne. Tak ako píše Turiec.
26.5.2020 - 10:49
0

total00

 

lipt. mikulas dlhorocne zavadzia v el a muzstva co tam patria zaniknu, aby sa lintner ukojil?
26.5.2020 - 10:54
+1

nerorome

 

A ktoré tam patria ? A na základe čoho ? Historických súvislostí ?
26.5.2020 - 11:03
+1

Turiec

 

Napríklad na základe vzájomnej konfrontácie, ktorú práve Lintner a spol. chcú zrušiť?
26.5.2020 - 11:21
0

nerorome

 

Týmto myšlienkovým pochodom však ten, na ktorého som reagoval, zjavne nesmeroval Ja osobne nemám vyhranený názor na uzatváranie najvyššej súťaže, nakoľko absolútne netuším, ako sa situácia s koronakrízou bude ďalej vyvíjať jednak epidemiologicky (kedy napr. už budú môcť byť na zápasoch aspoň nejakí diváci), ale hlavne ekonomicky. Možno všetky diskusie/špekulácie/spory ohľadom formátu súťaží "vyriešia" za kompetentných dopady pandémie na slovenský klubový hokej ako taký (prežijú iba niektoré, čiže nebude to výber do najvyššej súťaže, ale nábor...).
26.5.2020 - 11:34
0

nerorome

 

V ČR boli dva protichodné návrhy, jeden "rozširujúci" zo 14 v priebehu dvoch rokov až na 16 a druhý "zoštíhľujúci" zo 14 postupne na 12. Nakoniec z toho aj tak podľa všetkého vzíde kompromis/zlatá stredná cesta/mačkopes (každý si to nazve po svojom), zachová sa 14 tímov s tým, že budú mať baráž.
Predpokladám, že nakoniec aj u nás sa napokon vydáme rovnakou cestou, tzn. súťaž sa síce neuzatvorí, ale nebude ani priamy postup/zostup, bude baráž.
A na záver len poznámka k dvom zástupcom klubov v článku, ktorí poukazujú na stratu motivácie pre kluby SHL, ak by sa nemohlo postupovať. Zároveň však pre nich už zjavne nie je problém "motivácie" v prípade, že by sa síce z Tipsport ligy nevypadávalo, ale iba do nej postupovalo. To potom akú motiváciu by malo tých cca 5-6 klubov Tipsport ligy, ktoré nemajú reálnu šancu bojovať o titul ???
26.5.2020 - 10:57
0

doc.koniferum

 

tú strednú cestu si myslím včera odklepli.
26.5.2020 - 11:15
0

nerorome

 

Zatiaľ "iba" kluby (2/3 boli za), ešte to má schváliť VV zväzu 04.06. To však má byť už iba formalita.
26.5.2020 - 11:19
0

ctibor

 

Ja som kludne za uzavretie, ale len ak budu mat kluby z prvej ligy pravo rozsirit extraligu za splnenych podmienok. Ak sa v kluboch strati motivacia ist vyssie, tak je to de facto koniec muzskeho hokeja v niektorych mestach.
26.5.2020 - 10:58
+3

zomi BLOG

 

Suhlasim, ale nech v tejto veci je napriklad dvoj rocne obdobie, aby sa kluby z oboch sutazi na to mohli pripravit, resp. zariadit.Nie tak, ako teraz ULK, este ze sa ma na co vyhovorit PANDEMIA , a presadzovat, aby sa po tejto sezone do FL nepostupovalo, resp. sa z nej nevypadavalo.Co tam po muzstvach z druhej ligy, ze sa mozno prave jednu ci aj dve sezony uz pripravuju na to aby mohli zautocit na prvenstvo a postup do FL. Hoci aj barazou, ale nie rozhodnut sa od stola (ULK), ze my chceme tak a ine nas nezaujima.
26.5.2020 - 11:13
0

ctibor

 

Suhlasim, ale treba tiez povedat, ze Bystrica by kvoli rekonstrukcii nemohla hrat doma a mali by sme dalsi klub, ktory sa tula po cudzich stadionoch. Ale zo sportoveho hladiska je to zle rozhodnutie.

Ale co sa tyka hokeja, tak na Slovensku sa uz musia urcit konecne jasne kriteria pre udelenie licencie do extraligy. Mala by tam byt nejaka financna zabezpeka, nejake infrastrukturne kriteria na stadion, nejake sportove kriteria, nejake kriteria na mladeznicky hokej. Nie je mozne, ze kluby neplatia hracom, hraju na stadionoch, kde v hostovskej satni nie su ani dvere na WC alebo nemaju mladeznicke druzstva...ak sa urcia, tak by bolo jedno, ze ci liga je otvorena alebo zatvorena, lebo hrali by ju len ti, ktori na nu maju.
26.5.2020 - 11:26
0

zomi BLOG

 

A jeje... Myslel som si, ze rekonstrukcia sa ukonci tohto roku v lete.Ale, ako popzeram, ze to ma byt az na buduci rok, takze nakoniec sa to zo znamych dovodov oddiali az niekedy na rok 2012... Pravdu mas a tiez si myslim, ze je dost muzstiev co nehraju na svojich stadionoch. Skoro je z toho na Slovensku tzv. folklor.
26.5.2020 - 12:28
0

moke19

 

ja som zásadne proti uzatvoreniu, ak chceme zvýšiť hernú kvalitu ligy si predstavujem priamy postup zo SHL a samozrejme automatický zostup posledného z TL. Proti tomuto nie sú argumenty, ak to ten čo postúpi finančne nezvládne, dohrá rovnako, ako trebárs LMi a vypadne.
26.5.2020 - 11:37
+2

LenTak93

 

Kde z vyspelých a kvalitných líg funguje takýto systém?
26.5.2020 - 11:53
+1

nerorome

 

Nikde, ale však priamy zostup/postup je fér, nie ? A čo tam po vyspelých, kvalitných ligách, my sme na Slovensku a svoju hokejovú svojbytnosť si nedáme. Keď to tak bolo a fungovalo dakedy, prečo to tak nemôže byť dnes ? Argumenty proti tomu nie sú žiadne... Úžas niektoré názory, viď. moke19.
26.5.2020 - 11:59
0

moke19

 

mňa netrápi, koľko je takých líg, ale ako si napísal, je fér priamy postup a zostup. Plus to, že uzatvorením môžu sponzori nižšej súťaže "ochladnúť".
26.5.2020 - 13:39
+2

dufus

 

my nemáme ligu ani vyspelú ani kvalitnú,tak prečo by sme sa mali porovnávať s niekym kto ju má.....
my ideme uzatvárať ligu a pritom nevieme kto ju vlastne bude hrať a o počte účastníkov môžeme len kecať
26.5.2020 - 15:25
+3

Big brother

 

No a potom kluby v dolnej polovici tabulky vobec nebudu davat šancu mladym.
26.5.2020 - 11:55
0

Big brother

 

Podla mna riešenie je uplne jednoduché. Nasledujucu sezonu nech sa vobec nevypadáva a z prvej ligy vitaz priamo postupi do extraligy. A je to vyriešené.
26.5.2020 - 11:16
+5

aaaaa

 

Nie , že len postupovať by sa malo ale aj vypadávať z extraligy . Keď sa uzavrie zase tam naspodku budú tými bez motivácie . Lm v januári rozpredám káder aj ďalšie tými a bude sa dohrávať .

Napr v Česku minulý rok keď sa priamo vypadávalo tak posledné kola Litvinov , Kladno , Vitkovice , pardubice ...proste tými , ktoré boli namočené do boja o zostup , tak na ich zápasy chodili doma takmer plne štadióny ...malo to náboj hralo sa o veľa . A u nás ??? Spodné tými rozpredali mužstvo a dohrávali si len sezónu a samozrejme keď sa o nič nehralo tak ani pre ľudí nemalo zmysel aby chodilo .

Treba udržať atraktivitu a aby bolo o čo hrať aj na posledných miestach nie len o prvé priečky . Ľudí prilákajú na tribúny aj zápasy keď sa hraje o udržanie ...viď príklad Česko.
26.5.2020 - 11:21
+2

Big brother

 

Dobre, zjavne ti niečo ušlo. Kluby skrz koronu majú finančné problémy, uzaretie (nevypadavanie) ligy je opatrenie na nasledujucu sezonu, aby sa kluby mohli finančne stabilizovat, aby pod tlakom nezačali podpisovat hráčov na ktorých nemajú a aby to nedopadlo tak, že si narobia velké dlhy.
26.5.2020 - 11:28
0

moke19

 

ale z pohľadu klubov shl, ktoré majú-mali postupové ambície, bude mať toto opatrenie opačný efekt, možno mali zajednaných sponzorov typu "ak postúpite, dáme"
26.5.2020 - 13:44
+1

Big brother

 

Ved ano, smerom "do extraligy" to beriem. Nech postupi priamo jeden tím.
26.5.2020 - 14:50
0

moke19

 

si to rozhodol spravodlivo
26.5.2020 - 15:21
0

LenTak93

 

Na tie tímy by fanúšikovia prišli tak, či tak.
26.5.2020 - 11:29
0

aaaaa

 

Nie toľko koľko chodilo posledné kola ...bol tam dosť rozdiel . A ide hlavne o atraktivitu a aký mali náboj tie zápasy .

Aj niektoré baráže na Slovensku keď sa hralo o niečo mali náboj na tribúnach aj u extraligistov . Aj keď hrali o záchranu ale hralo sa o niečo a to ľudí baví. A nie že 20 kol dokonca si posledné tými budú hrať len tak lebo o nič im nejde
26.5.2020 - 12:48
0

chimli

 

Sefovia TL klubov maju k SHL asi taky vztah, ako sefovia ceskych klubov k nasej TL. Fans presne to iste.
26.5.2020 - 11:26
+7

doc.koniferum

 

ale čo bráni tomu,nech v nasledujúcom ročníku vypadlo také množstvo klubov,aby ich zostalo 10 a 1 z prvej ligy postúpil?ako kedysi,liga o desiatich.
26.5.2020 - 11:29
0

OceliarKE

 

Uzavretie ligy bude najvacsi grc dalsiu sezonu. Spodok tabulky sa moze rovno vysra* na muzstvo a rovno zamestnat Feriho z kovosrotu, Duriho z Lidlu a podobne.
26.5.2020 - 11:30
+5

Turiec

 

Áno. Rozumiem, že by to mohli chcieť LM a Detva. Prípadne niektorý klub, ktorý má problém s financiami. Ale prečo by toto mali podporiť tímy z vrchných priečok? Aby podporili nudu na zimákoch?
26.5.2020 - 11:39
+1

OceliarKE

 

Nevidim zmysel uzavretia ligy, ze kluby by potom len setrili na dalsiu sezonu. To rovno mozme vynechat celu sezonu.
26.5.2020 - 12:33
+1

noano

 

uzavretie najvyssej sutaze by bol podraz na nizsie sutaze- o co by tam slo? My nemame kvalitnu ligu ako Svedi, Cesi, Khl, Nhl- ktori to maju zavrete. Plus ten stereotyp , ktory by vznikol- tazke derby Detva- Nove Zamky pred 124 divakmi- is it worth it?
26.5.2020 - 11:42
0

LenTak93

 

Švédi a Česi to zavreté zrovna nemajú. A vidíš, sám si to napísal, resp. pripustil. Tam, kde je uzavretá súťaž, tá liga má kvalitu. Takže?
26.5.2020 - 11:55
0

Kendy76

 

Zrušiť to celé, spojiť 8 teamov s Ebel a bude svätý pokoj...
26.5.2020 - 11:49
+1

strane

 

Nestraš, lebo Lintner so svojimi schopnosťami to zariadi !Jemu ide len o to , aby čo najviac zarobil.
26.5.2020 - 14:45
+1

Tricko30

 

Ale dobre ja to chápem je ťažká doba ale keď uzavriem ligu na rok že nik nepostúpi tak dám aspoň šancu prvému z prvej ligy že ak má finančné zázemie nech ide hore keď zloží nejakú zábezpeku a nie že my tu ďalšie dve ligy úplne odstrihneme od hokeja lebo keď sa nemá o čo hrať tak to je úplne ozaj zbytočne hrať a treba sa nato vyprdnut.inac ty z Michaloviec čo si tu písal že je to dobrý nápad by som videl ako by ste skákali keby to boli uzavreli dva roky dozadu a Žilina z juniormi by si dva roky prdkala v lige z 10 bodmi za sezónu to čo je za kravina veď taký lm alebo Detva sa ti môžu vyprdnut na cele hranie od novembra budú mať fajront
26.5.2020 - 11:55
+6

Mato-Mi

 

presiel som celu diskusiu, ale nanasiel som ani jeden prispevok z Michaloviec, ktory by hovoril, ze ligu treba uzavriet. Mozno som len prehliadol. Ani ja nie som za uzatvorenie ligy. K tvojej pripomienke, ze by sme boli proti, keby sme hrali prvu ligu. Samozrejme.
26.5.2020 - 12:21
+2

Radovan123

 

ja som sa k tomu vyjadroval ale to je vytrhnute z kontextu
26.5.2020 - 12:29
0

sjske44

 

Najlepší návrh ak chcete uzavrieť ligu by bolo niečo ako majú v KHL tabuľka čo tímy dajú Tipsport lige.
Obodovať:
1.Či tímy platia na čas
2.Počet divákov na zápasoch (Radšej nech hra ligu ten kto má viac fanúšikov)
3.Kvalita štadióna
4.Atraktivita u súpera
5.Možno aj to koľko majú odchovancov po svete
Atď..
Kto chce hrať Tipsport Ligu a prejde všetkými podmienkami tak nech ju hraje.
26.5.2020 - 12:42
+1

nerorome

 

Podľa mňa by tam malo hlavne byť kritérium, kto dá najvyššie "prískočné". To naše kluby bohužiaľ zaujíma aj tak najviac. Nastrčiť ruku a Maďari/zväz/XYZ plaťte.
26.5.2020 - 12:50
+1

Turiec

 

Ja by som tam pridal na začiatok bod s najvyššou váhou - či je tím z Martina.
26.5.2020 - 13:13
+2

Gargamel123

 

malomestiacky: narod

kazdy chce vsetko zadarmo
a pritom byt v jadre
26.5.2020 - 12:53
0

maček

 

Ja by som to riešil nasledovne:
2020/2021 - z TL nikto nezostupuje zo SHL jeden/dvaja postúpia do TL
(Maďari odchádzajú, miesto na jeden/dva Sk kluby v TL sú, kluby TL by mali rok čas skonsolidovať svoje kluby po finančnej a hráčskej stránke)
2021/2022 - posledné 2 z TL a prvé dva zo SHL prelínačka o dve miesta v TL
2022/2023 - posledný z TL zostupuje a prvý zo SHL postupuje do TL automaticky
Bolo by o čo hrať a kluby by mali čas a na konsolidáciu
26.5.2020 - 13:20
+6

LenTak93

 

Maďari odchádzajú?
26.5.2020 - 13:42
0

Mato-Mi

 

no, cca 20 ich odide
26.5.2020 - 14:04
0

gta98

 

Okej, kluby chcu bojkotovat, lebo nemozu postupit a nema zmysel hrat? Tak ja navrhujem, nech bojkotuju aj extraligove kluby, vsak oni nemozu postupit do Ceskej extraligy.. tak o co maju hrat? O nejaky trapny pohar? Ked som si precital celu diskusiu, tak takyto nazor tu este chyba.
26.5.2020 - 14:14
+2

Turiec

 

Pamätáš, ako nás po rozdelení (SR) šupli do Céčka? Potom prišiel prechod do Béčka a chceli sme urýchlene postúpiť do Áčka, aby sme tam neskysli naveky, keďže sa tam postupne hrnuli ex-sovietske krajiny. Keby vtedy IIHF vyhlásila, že Á-čko uzatvárajú "na rok". Bolo by to fajn?
Však Česi by určite tvrdili, že však to je ok, to je len na rok. Alebo, že však akože nemáte o čo hrať, a kam sa postupuje z Áčka?
Myslím, že obzvlášť Taliansko, Francúzsko, Nemecko, Nórsko, Rakúsko a Švajčiarsko by boli nadšené. Pripadalo by im to ako fajn nápad.
26.5.2020 - 14:21
+4

gta98

 

Chapem vsetkych v prvej Lige. Ale nech si polozia zakladnu otazku. Mame na to? Extraliga potrebuje este poriadne financne posilnit, rozpocet 1 mil na sezonu je taky zaklad. Teda pred Coronou bol. Ako to bude dalej uvidime, ale fakt je, ze najvyssia sutaz bude o prachoch, kto ich ma, ten hra. Prva Liga o vyvoji a viac o tom takom "cistom" hokeji. Extraliga, prva a druha Liga musia byt prepojene.
26.5.2020 - 14:31
+2

Turiec

 

Tomuto úplne nerozumiem. Extraliga potrebuje finančne posilniť - to chápem. Ale čo sa zmení na tom, ak na konci sezóny sa jedno mužstvo vymení za iné, ak neuspeje? Ak to ustojí, nedeje sa nič.
26.5.2020 - 15:04
0

Big brother

 

No možno vypadne nejaky klub, ktory sa dostal nie svojou vinou do finančnych tažkostí.
26.5.2020 - 15:07
0

gta98

 

Ono v podstate by sa mohli tie slabsie timy dole striedat stale dookola.. no z pohladu buducnosti aj tak je optimum 10 SVK timov a doplnit 4 zahranicne.. uz sme na tu cestu nastupili pri Madaroch. Idealne by bolo zlakat nejake 2 ceske timy z prvej Ligy do nasej najvyssej, take pre ktore nebudu financie v nasej Lige problem a poriadne ju ozivia, viac nez Madari. Najma Miskolc nebol zly, ale mozno sa cakalo, ze budu robit vacsie problemy superom.

Ide o to, aby vsetkych 10 SVK timov mali ambicie bojovat minimalne o play off, nemali problem s platenim a nalakanim kvalitnych hracov. Ak bude nejaky tim v prvej Lige vynikat a taktiez po financnej stranke bude na tom lepsie nez ten 10 SVK tim, potom sa moze rozhodnut co s nim. Skratka ak nejaky tim z prvej Ligy, tak taky ako Michalovce. Financne zabezpeceny a hlavne so silnou podporou fanusikov. Sorry, ale Detvu s 299 divakmi nam netreba. ani LM ani NZ.. mohli by byt skvele farmy.
26.5.2020 - 15:38
+1

strane

 

Áno bolo to tak,ale s tým rozdielom, že ak dôjde k takému návrhu, aký presadzuje p. Lintner naše reprezentačné družstvo po MS v roku 2021 vypadne. Toto si však neuvedomuje celé vedenie hokeja Preto im patrí veľká hanba.
26.5.2020 - 14:56
+2

Big brother

 

?? vysvetli
26.5.2020 - 15:00
0

Urpiner16

 

A rok povie Lintner ak bude kríza naďalej trvať či nejaká druhá vlna korony že v uzatvorení treba pokračovať.A potom SHL ostáva už len jediné.Vytvoriť si svoj vlastný zväz a tí papaláši v SZĽH nech sa ďalej s Prohokejom uzavrú aj do nekonečna.
26.5.2020 - 16:46
+1

strojar

 

Kladenie takýchto kapcióznych otázok v snahe o senzáciu je neseriózne a neprofesionálne.
26.5.2020 - 18:32
+1

Radovan123

 

borbely?
26.5.2020 - 18:51
0

wedro

 

Vstup do Extraligy : Kto ma seriózny záujem hrať Extraligu.
Bude musieť splniť niekoľko podmienok.
A to:
Finančnú stabilitu klubu.
Zaplatiť licenciu pre Extraligu.
Zaplatiť štartovné pred novou sezónou.

Taktiež štadión musí spĺňať podmienky pre Extraligu.
Kapacita štadióna 4500(minimalne)Bezpečnostní Kamerovy systém.
Turniket skenerom tváre.
Jumbotron

Nezabudnúť na mládežnícke kategórie od Pripravky po Juniorku.

Ak klub nebude spĺňa všetky hore spomenute podmienky.
SZĽH klubu nedá zelenú vstupom do Extraligy.

Extraliga nie je holubnik.
Je to plne profesionálna súťaž.

Pre ostatné Kluby bude možnosť stať sa farmarskym klubom pre extraligového klubu..
1.lige bude hrať hráči na hrane extraligy pripadne skúsenejší hráči ktorí budú odovzdávať svoje bohaté skúsenosti mladým hráčom aby vstupom do Extraligy sa dokázali rýchlejšie etablovať v najvyššej hokejovej lige.

Takže tak.
26.5.2020 - 18:53
0

Turiec

 

No jo. Nech si tú ligu hrajú Košice sami. Aspoň ušetria na cestovnom.
26.5.2020 - 19:25
+1

Urpiner16

 

Ja by som ako mecenáš prvej ligy po takýchto krokoch zmluvne rokoval príklad s čechmi aby boli súťažou oddelenou od SZĽH a vychovávali hráčov pre niekoho kto ich neodkopne na odstrel či druhú koľaj.A potom nech si Tipsportliga vychováva mladých hráčov ak chce byť uzatvorená len z tých mužstiev ktoré ju hrajú keď 1.ligu nechcú. Dovi,dopo.
27.5.2020 - 9:07
+3

FanusikZamkov

 

Urpiner 16 dotiaľto som sa nechcel zapojiť do tejto diskusie preto že môj príspevok by zas rozvíril hladinu. Prečo? Poďme ku skutočnostiam. Súhlasím s niektorými tvojimi názormi. Ale žiaľ určité tvoje názory ohľadne postupu,bojkotu sú fakt mimo reality. Začnime tým že ako skončila táto sezóna 1 SHL. Víťazom sa stal Capitals Bratislava. Avšak ten odmietol hrať najvyššiu slovenskú súťaž a prihlásil sa do nadnárodnej súťaže EBEL ligy. Do tej súťaže aj bol prijatý. Takže automaticky po Capitals zostalo jedno volné miesto v tipsport lige pre účastníka 1 SHL. Zrazu v tomto článku kluby 1SHL začínajú šermovať slovami bojkot. Ale prečo veď jeden klub z 1SHL môže už tento rok hrať tipsport ligu namiesto Capitals. Je zaujímavé že dotiaľto som nezareagoval ani jednu žiadosť čo i len jedného klubu 1SHL o záujem hrať tipsport ligu . Či už zo strany Topolčian,Martinu Spišskej Novej Vsi,Dubnice,Skalice alebo niektorého ďalšieho klubu. Je pravda že nové vedenie Žiliny vydalo vyhlásenie ale nič záväzné. O to ma viac ma prekvapuje slovo bojkot kvôli uzavretiu. Ale veď tipsport liga v súčasnej dobe nie je uzavretá a je tam možnosť hrať namiesto Capitals. Nie je vyjadrenie klubov 1SHL o bojkote alibistický čin. Čo robí p.Lipovský keď vyhlasuje že v súčastnosti nejedná o žiadnom vstupe ani jedného klubu 1 SHL do tipsport ligy lebo nie je volná licencia. Je volná a je to namiesto Capitals. Pre mňa je čudné že kluby 1 SHL sa zameriavajú na tému bojkot pričom tam pred nimi je možnosť už túto sezónu hrať tipsport ligu. Nie je to alibistické?
27.5.2020 - 10:12
+1

Urpiner16

 

1.liga bez možnosti motivácie postúpiť do najvyššej súťaže stráca význam prvej ligy ako takej a stáva sa z nej hobby súťaž na poloamatérskej báze.
27.5.2020 - 11:15
+4

FanusikZamkov

 

Urpiner veď je možnosť už teraz hrať na jeseň tipsport ligu. Podla súťažného poriadku. Možnosť je . Veď Lipovského sa treba pýtať ako to je a hlavne klub ktorý má záujem musí chcieť a prejaviť záujem.
27.5.2020 - 11:24
0

_mathew

 

Žiadna licencia voľná nie je...čítaj vyhlásenie Lintnera.
27.5.2020 - 12:26
0

FanusikZamkov

 

Tu je vyhlásenie Lipovského .https://sport.aktuality.sk/c/444387/ponuku-hrat-v-druhej-najvyssej-sutazi-zvazuju-v-ziari-nad-hronom-i-humennom/ Neodporučia na postup nikoho ďalšieho lebo nevedia určiť ďalšieho kandidáta. Tak ako to je? Prečo keď je u klubov 1SHL záujem hrať tipsport ligu že dokonca kluby chcú bojkot takto ľahko sa vzdá možnosti? Nie je ten bojkot alibistický?
28.5.2020 - 8:51
0

juromt

 

...: neodporucia? to myslis vazne? ty si v totalnom lese a to ani neviem ci tam dole nejaky mate
28.5.2020 - 12:00
+1

HkmDetva

 

Proste keby ste mali love tak idete hore uz teraz ty bojkot
29.5.2020 - 8:12
0

juromt

 

....: kto ma teraz love? ty si sem odkial spadol? alebo si posledne mesiace hybernoval?
29.5.2020 - 9:13
0

juromt

 

...: na TL teraz nemate peniaze ani vy a prave pre taketo, z hokejoveho pohladu diery sa nad uzavretim TL uvazuje, aby ste si v klude mohli hrat za par supov dno tabulky.
29.5.2020 - 9:18
0

Nemehlo

 

Ano v tomto mas pravdu, ale co to pomoze lige, ked jedna diera bez penazi vymeni druhu dieru bez penazi?
29.5.2020 - 10:00
+1

juromt

 

....: Martin bez penazi mozno momentalne je, ale hokejova diera urcite nie... ale ty asi ani moc nevies o com pises.
29.5.2020 - 12:04
0

Nemehlo

 

Tak ako ty mozes nazvat dierou DT, ja mozem MT. Ci nie? Tak isto mozu v Toronte povedat, ze KE su diera a tiez to musim akceptovat.
29.5.2020 - 12:20
0

juromt

 

...: Samozrejme ty si mozes nazvat co chces ako chces...
29.5.2020 - 12:35
0

Nemehlo

 

ale podstata je ta, ze keby bol v prvej lige momentalne klub ako boli Michalovce, ze projekt mal hlavu, patu a financie slubene aj na TL, tak by asi tu TL hral. Ale ked ma LM vymenit, klub ktory je na tom rovnako tak nam to nijak nepomoze, akurat ten klub sebe poskodi si myslim
29.5.2020 - 12:56
0

juromt

 

....: ano a ten projekt davali dokopy ked bola liga uzavreta ze? navyse odkial ty vies kto bude na tom o rok lepsie.. zilina detva lm martin? Ako sorry ale Detva nema buducnost bez urazky tento krat. Ziadna mladez, ziadne zazemie, ziadny fanusikovia.. iba Luptak. Toho ked zajtra slak trafi tak je hotovo .. toto ideme umelo drzat v lige? Ved ak sa zachrania preco nie, ale ak vypadnu tak nech padaju.
29.5.2020 - 13:16
0

Mato-Mi

 

mimo temy: vzdy ma pobavi, ked si slovaci z roznych miest hovoria, cie mesto je vacsia diera
29.5.2020 - 13:41
0

juromt

 

....: brane cisto hokejovo..
29.5.2020 - 14:54
0

Nemehlo

 

Ale ved o tom pisem, aj ked sa liga uzavrie, ci na sezonu ci na furt, tak v nasich podmienkach sa tie licencie budu posuvat podla momentalneho zabezpecenia klubov.
29.5.2020 - 14:58
0

juromt

 

....: ale preco chces z toho tu sportovu cast vynechat to nechapem... ale ani mi neodpovedaj uz ma to nebavi. co bude bude. potom zbadate tie dosledky
29.5.2020 - 15:13
0

Nemehlo

 

Pozri priamy postup neprinasa v tomto pripade sportovu cast. To je hop, alebo trop ci menis lepsieho za horsieho. Baraz v tomto kontexte predstavuje dalsie naklady, ano niekde to moze vygenerovat zisk, niekde naopak sposobit stratu. A prave stratam chce teraz kazdy zabranit. A nie je sa co cudovat prohokeju ze chrani zaujem klubom, ktorym patri. Rozhodnutie je vsak na SZLH a to je zatial proti a pochybujem, ze sa kluby odpoja, opat raz koli peniazom.
29.5.2020 - 15:32
0

FanusikZamkov

 

Jasne napíš chce alebo nechce postúpiť Martin do Tipsport ligy . Ja som v lese? Veď to je Lipovského vyjadrenie. Tak kto je v lese nie ty?
29.5.2020 - 9:27
0

juromt

 

....: Martin chce minimalne mat moznost dostat sa do ligy, tu dnes nema a ak sa liga uzavrie nebude tu moznost mat ani buduci rok o takomto case a preto nema zmysel hrat buducu sezonu prvu ligu. Preto ten bojkot. Ak uz toto nepochopis tak neviem ci to bude jazykovou barierou alebo tebou celkovo.
29.5.2020 - 11:59
0

FanusikZamkov

 

Juromz nepochopím lebo tú možnosť má. Tipsport liga nie je uzavrená. Všetko je to o tom že sa treba vyjadriť jasne chceme hrať ligu namiesto Capitals a Lipovský musí predniesť túto oprávnenú požiadavku pred riadiacim orgánom ktorý je SZĽH. SZĽH sa potom s tým musí povinne zaoberať ako riadiaci orgán. Čo je na tom nepochopitelné ? Ver tomu Bojkot je len alibizmus od vášho vedenia. Ver tomu. Nikto vám nebráni hrať tipsport ligu. Veď Murček sám vyhlásil že chce pre Martin tipsport ligu. Teraz prečo je ticho? Nezdá sa ti to protirečivé ? Prečo netlačíte na Murčeka? Nikto Vám neberie možnosť.
29.5.2020 - 15:40
0

FanusikZamkov

 

Oprava: Juromt - možnosť máte. ospravedlňujem sa za chyby.
29.5.2020 - 16:07
0

juromt

 

...: nema to zmysel... cim a kedy sa bude zaoberat? ved dnes nikto nevie povedat kto bude TL hrat a v akom formate. Extraligove timy nemaju vysporiadanu minulu sezonu, hovori sa o uzavreti ligy o znizovani poctov ale TL prijme niekoho koho prva liga moze maximalne odporucit, kedze ligu nevyhral? Kiez by svet fungoval tak jednoducho ako sa ty nan pozeras. Ved nemyslis, ze tie prvoligove timy a hlavne teda Martin ma viac informacii ako ty co si to tu cucas z prsta? oni komunikuju priamo a ty len doma vydumujes. Murcek povedal ze sanca pre Martin je len v pripade, ze do TL sa prihlasi 9 a menej timov. Ale to sa mal vlastne opytat najprv asi najprv teba ako to naozaj je
29.5.2020 - 17:14
0

FanusikZamkov

 

Juromt ja už som taký že ľúbim si zaspomínať na určité vyhlásenia v tomto prípade p.Murčeka. Snáď tieto jeho slová si ešte pamätáš. A keď to tvrdíš že nemá zmysel tak si radšej priznaj že chýbajú peniaźky na tipsport ligu . Je to férovejšie ako bojkot. Takže tu je to zaspomínanie. https://www.hokejovysvet.sk/clanok/44717/szlh-nas-chce-v-extralige-hovori-vicemajster-prvej-ligy Pekné čítanie.
29.5.2020 - 19:31
0

juromt

 

...: Ty aj sledujes ten datum a co sa od vtedy udialo? Peniaze na tl dnes nema polovica tl timov. Skoda sa tu dalej s tebou natahovat. Mas v tom velky zmatok
30.5.2020 - 8:38
+1

FanusikZamkov

 

Takže konečne povedal skutočný dôvod. Ďakujem za potvrdenie. Fincie nie sú ale bojkot áno. A že potom ja som v lese. Bravo.
30.5.2020 - 9:11
0

Aasen36

 

Prečo len vstup : Nech to garantujú všetky kluby!

Potom by si len čumel, Ty expert.

Takže tak milý Kýbel
26.5.2020 - 22:10
+5

hokejkaDca

 

Kapacita 4500. Hahaha..... chlape. Ty si pil ? Kto to splna z extraligy ? Viem na milion %, ze vsetci nie. Aj ich by si vylucil z ligy ?
Tie dristy o farmach ma uz vazne zacinaju vytacat. Kluby oslovene v tomto clanku maju tradiciu a zazemie a kopec vlastnych hracov. Vies co je farma ? Ze budes mat velku cast kadra patriaceho extraligistovi. Toto myslim nie je v zaujme Martina, Skalice, Dca, Spisskej... takto mozu fungovat kluby z dalsieho sledu... napr. Levice, Humenne ak vstupia do ligy. Ale taketo nieco urcite nechci od spominanych klubov.
26.5.2020 - 23:25
+2

rasti_assez

 

Chodil som na prvu ligu, Povazska,Trnava,Levice.Viem ze z hry boleli oci, ale ten pribeh nadsencov, ktori unaveni po praci idu potesit svojich par fanusikov je podla mna silnejsi.Aj ked vykonnostne SHL na TL nema, to nadsenie by mohlo byt vyhodou.Ked uz to pan Lintner postavil do polohy, ze si maju konkurovat, vyberam si SHL.
26.5.2020 - 20:58
+3

Big brother

 

Ideš na to zo zlej strany.
26.5.2020 - 21:06
0

N-R-N-R

 

ja som za uzavretie TL na 1 sezonu s tym, ze 1-2 kluby z SHL by postup do TL (ako uz bolo vyssie spominane ) - a myslim si, ze touto cestou aj pojdu "kompetentni"
26.5.2020 - 22:38
0

hokejkaDca

 

Palec hore vsetkym piatim chlapom. Vsetci prezidenti to povedali jasne. Iba brzdy fanusikovia dokazu obhajovat Lintnerove chutky o uzavreti. Brzdy a sebecky ludia co sa kazdy rok trasu aby im nedajboze klub vypadol z extraligy.
Verim, ze tu vyhra zdravy rozum. Na SZLH su rozumny ludia. Nechcem verit tomu, ze by pripustili takuto devastaciu hokeja.
26.5.2020 - 23:13
+6

mhc23

 

Nemyslím si, že na SZĽH sú rozumní ľudia, oni na to pripustia
27.5.2020 - 7:36
0

Nemehlo

 

To si vazne myslite, ze Lintner sa zobudil, ze ide uzavriet ligu? Ved tam su urcite tlaky od BB, LM, DT a mozno aj dalsich. A neriesi sa to len na SVK. Ide o to aby niekto neprisiel o ligu, koli zlemu ekonomickemu roku.
27.5.2020 - 11:53
0

HkmDetva

 

Podla coho chcete merat navstevnost? Kosicania tu najviac placu ze ake mame male navstevy a ked im niekto povie ze maju priemer na pocet obyvatelov este mensie tak sa este viac rozplacu...
27.5.2020 - 8:40
0

Dracik_18

 

prestaň obhajovať DT návštevnosť ...300 ľudí je bieda s veľkou haMbou
27.5.2020 - 9:17
+6

Radovan123

 

Nemate sa ako obhajovať tak stale pišete o prepočitavani...Radšej nič nepište ako toto
27.5.2020 - 9:44
0

HkmDetva

 

Ja som nikde nehovoril ze to nieje hanba... ale porovnatelne chodilo ludi v ziline co je krajske mesto a to ma zas nikto nepresvedci ze to nieje rozdiel
27.5.2020 - 10:22
0

rasti_assez

 

Ked na dedine s 1000 obyvatelmi a nedelnou klasikou kostol-futbal- krcma pride 200 ludi na zapas, tak v Ziline by malo chodit ...Vychada mi to na 15 000.Lenze v krajskom meste su fluktuacia, anonymita,spolupatricnost, komunitny zivot, tradicie uplne rozdielne.Takze linearne prepocitavanie na pocet obyvatelov moc o popularite nevypoveda.
27.5.2020 - 20:48
+1

wedro

 

Extraliga : Bude mať 6 mužstiev
KE,TN,SBA,PP,MI,ZV.

Kvalita súťaže a atraktívite zápasov bude v každom kole.


Play off sa hrať nebude.
Súťaž bude mať futbalový model. Kto získa najviac bodov v sezóne vyhráva majstrovsku trofej.

Extraligisty a 1.ligy.
Vznikne turnaj nazvom Slovenský pohár.

Víťaz získa atraktívnu finančnú odmenu.
Motivácia bude veľká.



Takže tak.





27.5.2020 - 10:43
+1

michaelfrolík

 

Zase si strieskaný už pred obedom?
27.5.2020 - 11:14
+8

Aasen36

 

Atraktivita : bude super. Bude sa točiť 5 mužstiev v KE stále dookola.

A kde máš Tvoje záruky?

Takže tak Kýbel, vykašli sa na to.
27.5.2020 - 18:21
+1

moke19

 

vidíš, a Ty si mu naletel
27.5.2020 - 19:36
0

doc.koniferum

 

kýbeľ teraz riadne zabil.
27.5.2020 - 20:30
0

HkmDetva

 

Zabil to noo... to danska liga pred 15 rokmi mala tusim aspon 7 uz timov
29.5.2020 - 8:14
0

Brada

 

No, bolo tu napísané kadečo a každý má kúsok pravdy. Realita je taká, že TL kluby budú bojovať s financiami oveľa viac ako doteraz (ani teraz to nebola sláva). KE asi prídu o mecenáša z US Steel, BB o iClinic, TN verejne prosí o finančnú pomoc, Slovan je v nejakej utlmenej pozícii, či ako to nazvali. Ako to asi potom vyzerá v ostatných kluboch. Jedine Mi (nehovorím o fanúšikoch teraz) sa zatiaľ tvária, že idú byť majstri na rok, čo je aj pochopiteľné ak majú financie, lebo teoreticky by malo byť v nasledujúcej sezóne "najjednoduchšie" vyhrať TL pre schopný klub. ZV a PP trochu vyčkávajú, ale asi tiež cítia šancu. A o zvyšku ako NR, NZ, DT a LM zatiaľ ani chýru ani slychu, tí sa na rok asi iba zúčastnia.
Z tohto pohľadu chápem snahu o uzavretie ligy a pomôcť klubom TL doslova prežiť nasledujúcu sezónu.
Lenže ak chceme myslieť dlhodobo na rozvoj hokeja na SK, tak to nemá logiku. Uzavretím súťaže sa stane to, že zahraničný hráči v kluboch budú nahradení najlepšími z 1. ligy, čo sa môže javiť ako dobrý krok, lebo dostanú šancu, ale toto v skutočnosti pochová hokej v 1. ligových kluboch a tým hlavne rozvoj mládeže v týchto kluboch. Na druhej strane je tiež pravda, že také NZ, DT, LM nemajú žiadne dlhodobé ambície a sa iba zúčastňujú súťaže. Nemusia byť hneď majstri, ale aspoň postup do semifinále Play-off raz za 5 rokov by mal byť cieľ pre každého. Takže podľa mňa by mal mať víťaz 1.SHL právo zabojovať o postup vždy!!!
Ešte jedna poznámka:
Ak chceme, aby náš hokej napredoval, potrebujeme v prvom rade oveľa väčšiu členskú základňu v mládežníckych tímoch. Preto je nevyhnutné, aby zväz a Citrón zachraňovali všetky súťaže a nie iba TL !!!
27.5.2020 - 11:48
+24

fagaf

 

DO ŽLTA !!!:
27.5.2020 - 13:05
+3

maček

 

Poznámka na Tvoju poznámku: Nie, že by si nemal pravdu, ale zachraňovať budúci ročník TL oveľa väčšou členskou základňou v mládežníckych tímoch je to isté, ako liečiť pacienta s rakovinu tým, že podporíme prevenciu proti rakovine.
Je to fajn, len tomu konkrétnemu pacientovi to už moc nepomôže.
27.5.2020 - 21:00
+4

Brada

 

Ja súhlasím, ale nemyslím si, že pacientom je iba TL. Všetky kluby na Slovensku sú dnes pacientom. Takže sa jedná o systémovú "chybu". Kľudne nech si ju na rok uzavrú ak to pomôže celému SK hokeju a nie iba TL. Ak sa tak ale stane, liga ostane uzavretá podľa mňa na vždy a ostatné súťaže to pochová (alebo znehodnotí).
Dá sa uzavrieť súťaž, ak zväz zariadi inú motiváciu, napr.:
1. Zakúpením jednorázového vstupu pre klub 1. SHL do TL, napr. 500.000,- EUR
2. Slušná (nezdanená)prémia za prvé tri miesta v súťaži:
TL: 1. 1 mil. EUR
2. 0,5 mil. EUR
3. 250 tis. EUR
1.SHL 1. 0,5 mil. EUR
2. 250 tis. EUR
3. 100 tis. EUR
2. liga 1. 100 tis. EUR
2. 50 tis EUR
3. 25 tis. EUR
Aj toto má ale nevýhody, nakoľko sa bude riadne prehlbovať finančný rozdiel medzi mužstvami hore a dole. Preto majú v NHL draft, kde najslabšie mužstvá si môžu vybrať najlepších (lacných) nováčikov, aby sa ako tak zachovala vyrovnanosť súťaže. Proste tých koncepcií, ciest a možností je strašne veľa, ale treba tomu dať hlavu a pätu. A to je to, čo my chýba. Každý sa hrá iba na vlastnom piesočku.

Vlastne víťaz 1 SHL sa rozhodne, či prémiu za víťaztvo si prevezme, alebo ju použije na vstup do TL.
28.5.2020 - 7:22
+3

HkmDetva

 

Dobry nazor ale ten jednorazovy vstup to som nevedel ci sa bavime o toboganoch kolotococh alebo hokeji
29.5.2020 - 8:18
0

MackoPu

 

Tak to je pekne naivne.
A platit to bude kto ?
A to "nezdanene" - to ma byt co ?
29.5.2020 - 9:27
0

Brada

 

1. Pozri, bol to iba názor. Kľudne si tie sumy zníž na polovicu alebo na tretinu. Ide o princíp a motiváciu.
2. Každý príjem v obchodnej spoločnosti je zdanený, takže aj finančná odmena za víťazstvo v lige. Prečo by podpora športu štátom nemohla byť aj v tom, že v Zákone o športe budú tieto výhry oslobodené od dane.
29.5.2020 - 12:32
0

Big brother

 

TN verejne prosí o pomoc, to ako si myslel? Hartmann sa vyjadril, že kluby všeobecne v lige potrebujú pomoc, nenaražal tym konkrétne len na TN.
28.5.2020 - 7:47
+2

Urpiner16

 

Konečne rozumný príspevok a realistický.Len tí čo sa ich to netýka si myslia že uzatvorenie je to najlepšie v tejto situácii ale opak je pravdou ako tu predrečník hovorí čo sa vlastne stane.
27.5.2020 - 12:04
+2

cepi

 

ako ozaj demence tento Lintner napad
28.5.2020 - 8:08
0

BBodalV

 

...s tým článkom súhlasím na 100%.
...Šatan = veľké sklamanie.
30.5.2020 - 18:11
+5

fany

 

Krásne napísané.Do bodky.A tu na HP tichúčko Reprezentatívnu funkciu by chcel Mivko .No nič,citrónik sa ešte veľa musí učiť.
30.5.2020 - 20:33
+3

FanusikZamkov

 

fany veru krásne napísané. Úplný súhlas. Pre zaujímavosť v NZ najlepší hráč Pospíšil hral v sezóne 2019-2020 s hokejkou za 120 eur. Kadeti,dorast,juniori musia hrať s hokejkami za vyše 200 eur. Alebo kluby nakupujú puky za 0.55 centov zväz za 1.30 eur . Viac ako 100% drahšie. Nuž čo k tomu dodať. Smutné.
30.5.2020 - 20:46
+1

COLTON

 

Sto percentná pravda!!!: Šatan = 0
31.5.2020 - 23:03
+1

crystalmeth

 

Tak nech nikto nevypadne a ponuknu plus dve miesta z nizsej ligy.
30.5.2020 - 17:50
0

Radovan123

 

a čomo/komu to pomože?
30.5.2020 - 18:05
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZSkóreB
1.Zvolen619:1313
2.Nitra413:912
3.Michalovce313:88
4.Poprad311:56
5.Detva416:176
6.Trenčín514:176
7.N. Zámky39:55
8.Košice310:104
9.Slovan411:152
10.Miškovec46:122
11.B. Bystrica48:172
12.L. Mikuláš13:50
TÍMZVVPPPPGB
1.Sp.Nová Ves2200011:36
2.Martin220007:36
3.Žilina110007:03
4.Trnava110005:03
5.Skalica210016:53
6.P.Bystrica210013:63
7.Topoľčany000000:00
8.Dubnica100012:40
9.Humenné100012:40
10.Levice100010:70
SR 18300034:150
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
tímZVVPPPPSkóreB
1.Nitra5410040:1014
2.Slovan4300114:89
3.Dukla4210113:88
4.Martin4111114:146
5.B. Bystrica5200313:166
6.Poprad210109:84
7.Skalica4101216:244
8.Košice210015:33
9.Žilina410034:233
10.Zvolen5010411:252
-SR 183101112:124
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZVVPPPPSkóreB
1.Slovan4400030:1112
2.Nitra4310020:1211
3.Dukla4310016:1011
4.Púchov4210113:108
5.Martin4200216:156
6.Michalovce420029:56
7.B. Bystrica4102112:165
8.Skalica4101214:184
9.Zvolen4011212:143
10.Spišská4100314:193
11.Žilina410037:223
12.Poprad400049:200
13.Trnava000000:00
14.Košice000000:00
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TÍMZVVPPPPGB
1.Sp.Nová Ves2200011:36
2.Martin220007:36
3.Žilina110007:03
4.Trnava110005:03
5.Skalica210016:53
6.P.Bystrica210013:63
7.Topoľčany000000:00
8.Dubnica100012:40
9.Humenné100012:40
10.Levice100010:70
SR 18300034:150
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TÍMZVVPPPPGB
1.Viedeň7500232:1516
2.Graz7410225:1714
3.Salzburg6400223:1512
4.Klagenfurt7400315:1412
5.Fehérvár7311227:2712
6.Bolzano5301118:1310
7.Innsbruck8301422:2910
8.Linz7200517:236
9.Bratislava4110211:165
10.Dornbirn6110411:195
11.Villach6100513:263
Aktualizované: 19.10.2020 12:28
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 14.10.2020 09:46

Bleskovky

Obranca Nesterov podpísal ročný kontrakt s Calgary

Ruský hokejový obranca Nikita Nesterov sa po troch rokoch v CSKA Moskva vráti do NHL. Olympijský víťaz z roku 2018 sa dohodol na ročnom kontrakte s Calgary Flames. V novom pôsobisku zarobí 700-tisíc dolárov.
pred 2 hod. - TASR

Rossi podpísal nováčikovský kontrakt s Minnesotou

Klub zámorskej NHL Minnesota Wild podpísal trojročný nováčikovský kontrakt so švajčiarskym útočníkom Marcom Rossim. Wild si ho vybrali v nedávnom vstupnom drafte ako svoju prvú voľbu z celkovej 9. pozície. Podľa novej zmluvy si v každej z troch sezón zarobí po 925-tisíc dolárov, no s bonusmi sa jeho zárobok môže vyšplhať až na celkových 5,325 miliónov.
pred 3 hod. - TASR

Fínsky majster sveta Pesonen ukončil kariéru

Potvrdil to v rozhovore pre web kaleva. fi.
pred 4 hod. - TASR

Zug - Zürich 8:2 v piatkovom zápase švajčiarskej ligy

Hokejisti Zugu zvíťazili v piatkovom zápase švajčiarskej ligy doma nad Zürichom vysoko 8:2. výsledky: Bern - Biel 6:0, Lausanne - Ambri-Piotta 3:2, Lugano - Davos 4:3 pp, Rapperswil - Langnau 3:2 pp, Zug - Zürich 8:2.
včera o 22:13 - TASR

Gurjanov podpísal s Dallasom nový dvojročný kontrakt

Ruský hokejista Denis Gurjanov podpísal s Dallasom Stars nový dvojročný kontrakt. V nováčikovskej sezóne bol s 20 gólmi najlepší strelec tímu zámorskej NHL. Na základe novej zmluvy zarobí ročne 2,55 milióna USD.
včera o 12:07 - TASR

Čech Simon podpísal ročný kontrakt s Calgary

Český hokejový útočník Dominik Simon podpísal zmluvu s Calgary Flames. Nový kontrakt mu vynesie 700-tisíc dolárov. Klub potvrdil angažovanie 26-ročného centra na oficiálnej stránke.
včera o 11:33 - TASR

Virtanen sa dohodol s Vancouverom na novej dvojročnej zmluve

Kanadský hokejista Jake Virtanen sa dohodol na novej dvojročnej zmluve s klubom zámorskej NHL Vancouver Canucks. Tá mu zabezpečí celkovo 5,1 milióna amerických dolárov. Dvadsaťštyriročný Virtanen sa podpisom kontraktu vyhol arbitráži.
včera o 08:46 - TASR

Rus Kulikov sa na rok upísal New Jersey

Ruský hokejový obranca Dmitrij Kulikov bude v kariére pokračovať v New Jersey Devils. S klubom zámorskej NHL sa dohdol na ročnom kontrakte v hodnote 1,15 milióna amerických dolárov. Uplynulé tri sezóny strávil 29-ročný hráč vo Winnipegu Jets, v minulom ročníku odohral v základnej časti 51 zápasov s bilanciou 2+8, v play off pridal štyri duely (0+2).
včera o 07:51 - TASR

Zürich - Zug 3:6 vo štvrtkovom zápase švajčiarskej ligy

Hokejisti Zugu zvíťazili vo štvrtkovom zápase švajčiarskej ligy na ľade Zürichu 6:3. výsledok: Zürich - Zug 3:6.
22.10.2020 21:58 - TASR

HV 71 - Brynäs 6:4 vo štvrtkovom zápase švédskej ligy

Hokejisti HV 71 zvíťazili vo štvrtkovom domácom zápase švédskej ligy nad Brynäsom 6:4. výsledky: Färjestad - Örebro 7:3, HV 71 - Brynäs 6:4, Lulea - Leksand 5:2, Rögle - Frölunda 5:4, Växjö - Malmö 4:3.
22.10.2020 21:34 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

25. 10. 2020
B. Bystrica - L. Mikuláš o 17:00
Michalovce - N. Zámky o 18:00
27. 10. 2020
B. Bystrica - N. Zámky o 17:30
Košice - L. Mikuláš o 18:00
30. 10. 2020
Michalovce - L. Mikuláš o 17:00
Detva - N. Zámky o 18:00

Odohrané zápasy

23. 10. 2020
N. ZámkyMiškovec
0:0REPORT
KošiceMichalovce
3:4 PPREPORT
20. 10. 2020
N. ZámkyZvolen
1:0 SNREPORT
KošiceMiškovec
4:1REPORT
18. 10. 2020
ZvolenKošice
5:3REPORT
N. ZámkyTrenčín
5:1REPORT

Najviac bodov

Rastislav GašparDEV9 bodov
2.McPherson A.ZVO8
3.Puliš R.ZVO7
4.Nuutinen M.ZVO7
5.Obdržálek P.NZA6

Najlepší strelec

Radovan PulišZVO5 gólov
2.Klhůfek P.KOS4
3.Bartánus M.MIC4
4.Lalancette C.MIC4
5.Hrnka T.NIT4

Najlepší brankár

Henri KiviahoNZA94.79 perc
2.Cowley E.NIT94.04 %
3.Rahm R.ZVO92.62 %
4.Rajna M.MIS91.73 %
5.Valent M.TRE90.48 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov