Diskusia: V Bratislave sa predstavia aj Kelemen, Koch a Regenda
Slovenskú hokejovú reprezentáciu na nadchádzajúcom turnaji kvalifikácie ZOH 2026 v Bratislave posilní aj trojica Miloš Kelemen, Patrik Koch a Pavol Regenda. Vo štvrtok o tom na sociálnej sieti informoval Slovenský zväz ľadového hokeja (SZĽH).
Známych je tak už celkovo sedem hráčov, ktorí sa budú snažiť vybojovať miestenku do Milána a Cortiny d´Ampezzo. Z hráčov pôsobiacich v zámorí už potvrdili svoju účasť Adam Sýkora, Šimon Nemec, Tomáš Tatar i Martin Pospíšil.
Slovensko bude o olympijskú miestenku bojovať na štadióne Ondreja Nepelu v Bratislave proti Rakúsku, Maďarsku a Kazachstanu. Zápasy sú na programe na prelome augusta a septembra.
Rubrika: Slovensko → Reprezentácia
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- fanda89
- Super
- 15.8.2024 - 15:09
- +2
- Wana
- Bolo by fajn dať možnosť vrátiť zakúpené vstupenky, ja podporovať hráčov ktorý sú platený štátom ktorý nás vyhlásil za nepriateľov nebudem...
- 15.8.2024 - 15:13
- +67
- Hossa81
- Wana: ked mas problem tak ich predaj bez zbytocnych kecov okolo toho
- 15.8.2024 - 16:16
- +54
- pifel
- Zbytocne kecy od Teba k tomu
- 15.8.2024 - 16:17
- +41
- Marchand63
- Hokejista Martin Pospíšil zvažuje, že napokon nebude reprezentovať Slovensko na olympijskej kvalifikácií po tom, ako sa objavila informácia, žeby mohli nastúpiť aj hráči z KHL. „Som človek, ktorý má morálne zásady, cez ktoré sa dá ťažko prejsť,“ povedal.
„Zaskočila ma tá správa, uvidíme, ako sa to celé vyvinie. Ťažko sa mi k tomu vyjadruje, lebo som sa všetko dozvedel len pred chvíľou. Musím tú informáciu najprv spracovať. V najbližších dňoch sa rozhodnem, či pôjdem reprezentovať,“ - 16.8.2024 - 9:02
- +37
- mannheim
- Tento chalan má naozaj gule, na rozdiel od tichého (už nie zabijaka).
- 16.8.2024 - 11:00
- +44
- rabl
- Ake gule? Ved nic neodmietol.
- 16.8.2024 - 12:29
- +4
- mannheim
- Má gule vyjadriť nepopulárny názor, bez ohľadu na konečné rozhodnutie. Šatan štandardne nevyjadruje nič, len aby si niekoho nepohneval.
- 16.8.2024 - 13:31
- +18
- pupo
- Satan je “politik”,v tej funkcii musíš prijímať aj kompromis a nemôžeš si dovoliť byt zásadoví. Vždy sa ľahšie kričí čo sa ma zlepšiť ale keď zrazu nesies zodpovednosť tak vyzerá svet inak
- 16.8.2024 - 13:49
- +3
- speedman
- Nikto ho tam nedrží na silu. Je to otázka priorít.
- 16.8.2024 - 13:51
- +4
- pupo
- To nepopieram
- 16.8.2024 - 13:53
- +2
- amaskiea
- a potom že prečo sa na Slovensku vždy presadia len tie najbezohľadnejšie hovadá...
- 16.8.2024 - 13:54
- +7
- pupo
- Nie len na Slovensku …
- 16.8.2024 - 13:54
- +1
- amaskiea
- a čo z toho ako vyplýva?
- 16.8.2024 - 14:00
- +1
- Marchand63
- Spoločnosť Orange tvrdí, že nezdieľa spoločný názor s Miroslavom Šatanom. Na sociálnej sieti tak reklamný partner hokejového zväzu reagoval na výrok Mária Grmana, podľa ktorého už hráči z KHL môžu hrať za reprezentáciu
- 16.8.2024 - 12:21
- +19
- hawkie
- Poď lavína, poď, len sa spusti
- 16.8.2024 - 12:37
- +13
- Sedko NR
- Škoda, Kaufland...pomee
- 16.8.2024 - 14:43
- +5
- rabl
- Tipujem, ze sa nacakas
- 16.8.2024 - 16:44
- 0
- DraciaTlama
- Kaufland sa vyjadril: Kaufland
„K tejto téme si nechceme so SZĽH posielať odkazy cez médiá. Spoločnosť Kaufland je dlhoročným partnerom slovenského hokeja ako celku, nie iba mužskej A reprezentácie. Väčšina našej podpory a úsilia smeruje práve do dorastu, juniorov, ženského hokeja, aktivačných programov pre deti, a v neposlednom rade do extraligy a Slovenskej hokejovej ligy, nie do A reprezentácie, a v tomto chceme pokračovať aj naďalej. “ Hovorkyňa Lucia Vargová
https://sport.aktuality.sk/hokej/clanok/sponzori-szlh-reaguju-na-hracov-khl-spolocny-nazor-nezdielame-2024081611061787733 - 16.8.2024 - 16:58
- +1
- rabl
- Vidim tu paralelu s futbalovym Slovanom. Hral pripravak s Ruskym muzstvom, podpisal hraca z Ruska, ludia nadavali presne tak ako teraz a tu pri hokejovej repre.
Ako to skoncilo? Zapasy Slovana su v podstate vypredane v Europe a Slovan je aktualne vynasany do nevies bez ohladu na okolnosti a v podstate jeho fanusikovska zakladna este viac narastla.
- 16.8.2024 - 8:52
- +8
- strojar
- Dobre píšeš.
Reči sa hovoria a chlieb sa je. - 16.8.2024 - 9:02
- +12
- pucoo
- Nejak sa to tu preriedilo 🤔
- 15.8.2024 - 15:20
- +1
- Zkubydu
- wana kludne ich vrat: hoci netusim o com tocis... a asi nebudem sam.
za mna je super, mame Trta a 3. aj 4. lajnu, uz nam chyba len 18 mien. Do zajtra ich slubili dododat. Tak snad to dodrzia. - 15.8.2024 - 15:25
- +4
- Wana
- sa robíš srandu alebo naozaj si taký glúpy?
- 15.8.2024 - 15:31
- +29
- roa
- Pre glúpeho každý glúpy.
- 15.8.2024 - 16:48
- +12
- strojar
- Nedodržia.
Už ten sľub presunuli na pondelok. - 15.8.2024 - 15:56
- +3
- hello, havarju
- Tak ale vraj Grman ... 🤬
- 15.8.2024 - 15:26
- +5
- SmrtkaBA
- https://spectator.sme.sk/c/23340114/after-signing-with-khl-team-slovak-players-receive-hateful-messages.html
- 15.8.2024 - 17:11
- +3
- hello, havarju
- Veru, veď treba držať hubu..
- 15.8.2024 - 15:29
- +29
- Cvikelka
- Tak sa hádaj a utekaj na námestie. Och joj.
- 15.8.2024 - 15:31
- +18
- ctibor
- Wtf ... je to diskusia a to patri do spolocnosti. Ci je to na teba prilis silne, ze si precitas nieco politicke k hokejovej teme? Ubudne z teba?
- 15.8.2024 - 15:46
- +16
- roa
- To už dávno nie je diskusia, ale plač pri Múre nárekov.
- 15.8.2024 - 15:55
- +19
- Pukky
- Primitívna spoločnosť nemá rada diskusiu. Pretože pri nej vyjde najavo, že je primitívna.
- 15.8.2024 - 17:05
- +38
- Cvikelka
- Pukky: Myslíš mňa?
- 15.8.2024 - 17:13
- +1
- Pukky
- V žiadnom prípade.
- 15.8.2024 - 17:16
- +3
- Cvikelka
- Asi chápeš čo som myslel.
Zase sa to zvrhne v hádky. - 15.8.2024 - 17:24
- +2
- Pukky
- Lem tak som všeobecne konštatoval v reakcii na Ctibora.
Mne hádky nevadia, ak sú konštruktívne - 15.8.2024 - 18:55
- +4
- Sedko NR
- Velký súhlas, že mu haMba nie je...
- 15.8.2024 - 16:01
- +5
- Pukky
- Má 52%. Ako dedova slivka. To v demokratickej spoločnosti stačí sa presadenie názoru.
Vtedy týmto ľuďom demokracia vyhovuje. Ak sú v menšine, tak potom už nie. Preto je ich cieľom, aby iný názor nebolo možné presadiť. - 15.8.2024 - 17:07
- +11
- Marchand63
- Je to 52% z klubov co boli ochotne hlasovat. V kuloaroch sa hovori, ze hlasovalo 36 klubov z moznych 86.
- 15.8.2024 - 17:22
- +12
- Wana
- Čiže je to 19 z 86?
- 15.8.2024 - 17:47
- +1
- hawkie
- Čiže ešte presnejšie - 22% bolo za
- 15.8.2024 - 18:09
- +10
- weefoe
- Kluby nemajú čo o tomto hlasovať a rozhodovať. Dehonestácia reprezentačného dresu sa netýka iba ich, ale všetkých v tejto krajine.
- 15.8.2024 - 18:54
- +10
- Pukky
- Bol to od začiatku jasný zámer skryť sa alibisticky za " hlasovanie klubov". Výhovorka a zároveň dôvod.
- 15.8.2024 - 18:57
- +19
- Zkubydu
- Mna serie to ze nepovedia ze ucast bola cosi cez 30% a tudiz ani nie nadpolovicna vacsina co hlasovala: ale povedia ze 52% "klubov" bolo ZA. Co je demagogia. Fakty su ze 19 klubov z 86 bolo za, kym ostatnych vyse 60 bolo proti, nehlasovalo, alebo povedalo ze nevedia, resp im je to jedno, alebo len nemaju nazor. A to je dovod preco by mal Satan rezignovat.
- 16.8.2024 - 9:21
- +4
- Mato-Mi
- Rovnako sa to robi aj pri volbach, ked sa hovori, ze vacsina rozhodla. Ano, vacsina hlasujucich. Cize je to klasicke pomenovanie vysledku hlasovania zucastnenych hlasujucich.
- 16.8.2024 - 9:25
- +2
- Zkubydu
- Mati MI, toto bolo referendum na otazku khl ano alebo nie: a toho referenda sa zucastnilo iba 30% tudiz je referendum neplatne.
- 16.8.2024 - 9:38
- +1
- Mato-Mi
- Nebolo to referendum, ale len hlasovanie.
- 16.8.2024 - 9:40
- 0
- TinoH
- Ja by som to nazval skôr alibizmus vedenia SZLH, s jasným výsledkom.
- 16.8.2024 - 15:59
- +1
- antinamor
- Skôr anketa. Ešte k tomu nerelevantná vzhľadom na vzorku
a počet oslovených. - 16.8.2024 - 10:40
- +1
- PavolRajtar
- Ahojte. HP nezmazalo tuto diskusiu respektive clanok zamerne, islo o nedorozumenie pri publikacii clanku a nestastnou nahodou sa povodny clanok vymazal.
- 15.8.2024 - 15:35
- +11
- Analytix
- Nice try 🙂
(zartujem - nebrat vazne) - 15.8.2024 - 16:00
- +2
- Breadman
- Tak urcite
- 16.8.2024 - 7:16
- +2
- VSS Košice
- Ak nastupi za SVK co i len jeden jediny kolaborant podporujuci vrahov , zelam im z celeho srdca neuspech ...
- 15.8.2024 - 15:58
- +53
- julo
- Ja si myslím, že nastúpia viacerí..
- 15.8.2024 - 16:04
- +1
- Wana
- tiež si myslím... Sponzori ale skončia, hokej dofinancuje štát cez ministerstvo športu, aj ked na to nemáme. Ale aspoň sa bude mať zas na čom slovenský ľud hádať, fico bude mať zástupnú tému a bude si môcť ďalej potichúčky rozvracať právny štát...
- 15.8.2024 - 16:11
- +29
- jozosvk
- Veľmi silne a plne nenávisti slova; posudzuješ a hodnotíš ľudí, že podporujú vrahov, pritom si len plný nenávisti; zároveň želáš z celého srdca neúspech? Jednu radu do života ti dám, vždy želaj ľudom dobro, zdravie a úspech a ak už to pre rôzne dôvody želať nechceš, nebud aspoň negatívny a nevrlý a nezelaj hlavne nikomu nic zle; je to nehodné človeka a vyzretého chlapa!
- 15.8.2024 - 16:09
- +84
- VSS Košice
- nie , budem im tlieskat za podporu vrazdenia zien a deti , v tomto neustupim ani milimeter ! Ja som plny nenavisti , na to si ako prisiel ? Tak ako sa oni slobodne rozhodli podporovat vrahov tak isto som sa ja slobodne rozhodol ich poslat do prdele aj s putlerom . Olympiáda je o mieri takze nevidím dovod aby za SVK hrali hraci co podporuju vojnu.
- 15.8.2024 - 16:21
- +54
- strojar
- Olympiáda je dnes už len o prachoch.
Vojna či mier ich vôbec nezaujíma. - 15.8.2024 - 16:30
- +17
- VSS Košice
- bohuzial mas asi pravdu
- 15.8.2024 - 16:33
- +7
- antinamor
- Ty s tvojim fylozofickým okienkom nemôžeš chýbať. Keby "ich" nezaujímala vojna či mier, neriešili by účasť resp. neúčasť Orkov na olympiáde.
- 15.8.2024 - 16:42
- +5
- antinamor
- *filozofickým
- 15.8.2024 - 16:47
- +1
- hello, havarju
- Títo hráči si nezaslúžia našu podporu. Ich ciele sú prízemné.
Ale im sa ani tak nečudujem, idú len po prachoch a majú z toho niečo, ale čo z ich podpory môžeš mať ty? Nič. Len to svedčí, že morálku máš niekde "u zadnice"..
A to nie je nejaká nenávisť, ale len holé konštatovanie stavu.
Máme ich mať radi za to, že podporili svojou aktívnou účasťou krajinu ako je Rusko? Veď to je na hlavu.
Budem sa tak aj čudovať, ak niektorí hráči vôbec s nimi aj nastúpia v jednom tíme.. - 15.8.2024 - 16:49
- +29
- BieloModra
- Mna dost prekvapuje ako ty s tvojpu historiou prispe vkov plnou nenavystnych a nabadajucich komentov voci casti obyvatelsva, dokazes nieco niekomu odporucat
- 15.8.2024 - 16:54
- +15
- Kain
- Človek so štítkom Tlčhuba tu ide rozdávať rady.
- 17.8.2024 - 7:58
- 0
- Endstand
- Detto nemám dôvod im nepriať neúspech.
Lístky sa vrátiť nedajú jedine čo ostáva pískať pri dotyku s pukom pri všetkých russakov - 18.8.2024 - 15:32
- +2
- Lubino14
- a ked nahodou postupia tak budes prvy mavat vlajkou na olympiade nech konecne daco vyhraju .
- 15.8.2024 - 16:09
- +41
- VSS Košice
- Nie nebudem , ma nepoznas . Svokra voli sns a podporuje putlera, ver ci nie ale k nam ma vstup zakazany a nik s nou ani neprehovori , ani vlastna dcera .
- 15.8.2024 - 16:24
- +52
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- DMforever
- A to je podla teba normalne?
- 15.8.2024 - 16:46
- +31
- VSS Košice
- to bola ta povestna posledna kvapka ...
tam je to na velmi dlho a ver nechcel by si ju v rodine - 15.8.2024 - 16:57
- +16
- VSS Košice
- ja chapem ,ze ste aj taky ,ze vam fico napluje medzi oci a nasledne sa iba utriete zo slovami ,zacalo prsat . Ja k nim nepatrim ...
- 15.8.2024 - 17:01
- +49
- Raccoon
- Patris na druhu stranu extremistov, nevadi. Nevidis to, zi si dalej ako ti pasuje.
- 15.8.2024 - 17:57
- +31
- VSS Košice
- nie nepatrim a ani skrz mojej prace si to dovolit nemozem , ale podpora putlera a russka ako takeho je hranica cez ktoru proste nejdem
prichadzam do kontaktu aj s clenmi smeru alebo hlasu a je obrovsky rozdiel medzi volenými a co ich volia - 15.8.2024 - 18:16
- +13
- Raccoon
- Zase extremizmus, bud podpora Zapadu alebo podpora Vychodu. Este existuje aj neutralny postoj, ale ten vacsina extremistov nepozna. Neveria, ze moze byt aj nieco ine ako cierna a biela. Len oni a nepriatel. Presne to, co sledujeme uz par rokov na Slovensku.
- 15.8.2024 - 18:51
- +26
- VSS Košice
- nez zacnecnes pouzivat slova ako napr. extremizmus tak si najskor precitaj ich význam
- 15.8.2024 - 18:56
- +24
- roman
- Podpis
- 16.8.2024 - 8:42
- +1
- Pukky
- Aká podpora západu v tomto prípade? Odsúdenie vojnového agresora a podpora brániaceho sa. Západ na nikoho nezútočil a preto nie je potrebné stavať sa na jeho stranu.
- 15.8.2024 - 18:59
- +24
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- worth
- Tak som sa dnes dozvedel, že Slovensko je extrémistická krajina, keďže členstvom v EU a NATO podporuje západ
- 16.8.2024 - 6:39
- +11
- TinoH
- Ten neutrálny postoj, myslíš to, čo sa teraz deje u nás? Verím, že aj to posledný rok pozorne sleduješ
- 16.8.2024 - 16:23
- +1
- Endstand
- Čo ne neutrálny postoj? Čo je neutrálny postoj voci krajine, ktora napadla nasho susea a vsetko nasvedcuje tomu, že krajiny ako slovensko litva a pod. nie sú pre nich samostatne krajiny ale skor sucast russka?
Ak sa to tu úplne poserie 90% ľudí bude utekať na západ. Verímm že aj ty by si zdrhol do rakuska a nie do bieloruska. nechapem toto nadsenie rusakmi hnusnymi... - 19.8.2024 - 12:34
- +2
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- FeroMotyka
- Tí ostatní si to nezaslúžia. Nech sa im darí ako chce, u mužoch budem fandiť Čechom a našich budem pozerať v mládežnických kategóriach.
- 15.8.2024 - 16:23
- +7
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Mato-Mi
- Nasim sice fandit nebudem, ale neviem si seba predstavit, ako fandim Cechom
Asi budem fandit Lotysom, kvoli Daugavinsovi - 15.8.2024 - 16:30
- +5
- TinoH
- A aj Francúzom kvôli Juncovi😀
- 16.8.2024 - 9:38
- 0
- Mato-Mi
- Moze byt, ale Juncu este nemam tak oblubeneho ako Daugiho. I ked vcera chytal dobre 😀
- 16.8.2024 - 9:41
- 0
- Sedko NR
- Presne toto som dnes vravel, že v takejto situácii si želám nepostup na OH. Štatút reprezentanta je iba zdrap papiera.
- 15.8.2024 - 17:12
- +12
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- cy2kz
- Země Moravská
- 15.8.2024 - 17:08
- +3
- roa
- V poriadku, to bola len reakcia na tvoje "Jaká země", ale s obsahom sa dá súhlasiť.
- 15.8.2024 - 17:25
- +6
- Partizan51
- Tak, čo dodať.. Dúfam že nepostupime..
- 15.8.2024 - 16:22
- +8
- wedro
- Je malá pravdepodobnosť žeby sme nepostúpili na ZOH 😉
Bude to formalita tieto zápasy 👌
Takzetak®️ - 15.8.2024 - 16:27
- 0
- Partizan51
- Bohužiaľ. Ale môžeme aspoň dúfať..
- 15.8.2024 - 18:30
- +2
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- hawkie
- Z vyprávania mojej nebohej babky teda neodznelo, žeby vítali Wehrmacht (poznamenám, že žila na dedine, kde sa pracovalo výrazne poľnohospodársky...).
To ale v živote nezabudnem, keď poznamenala, že nemeckí vojaci si slušne pýtali mlieko. Na druhej strane, keď došli ruskí vojaci, tí všetko brali a kradli... - 15.8.2024 - 18:13
- +24
- VSS Košice
- take ani nepis lebo ti tu hned nalozia
- 15.8.2024 - 18:18
- +9
- BieloModra
- No mnr minule nalozili celkom pekne😀
- 16.8.2024 - 8:15
- +1
- Mato-Mi
- Pamatame, ze si udajne velebila nacistov.
- 16.8.2024 - 8:18
- 0
- BieloModra
- Bohuzial...a tak ale citam, ze moji stari rodicia nemali sami taku skusenost.. a mne ako malemu dietatu ta informacia bola naprd...ale ako pise Sani potom som v skole pocuvala ine
- 16.8.2024 - 8:24
- +1
- Mato-Mi
- Ja si pamatam tu diskusiu. Ty si opisala, co zazila tvoja rodina a hned z teba niektori chceli spravit obhajkynu zlocinov nacizmu.
- 16.8.2024 - 8:27
- +3
- BieloModra
- Ano
- 16.8.2024 - 8:39
- 0
- Bielomokry
- Slušne si vypýtali mlieko a potom vypálili pol dediny...
- 15.8.2024 - 23:58
- +13
- hawkie
- Poprosím tohto trolla zmazať a zabanovať, lebo tu zas píše neskutočné pi**viny... až ma to nas*alo ako už dávno nie mnoho vecí!!
- 16.8.2024 - 9:49
- +4
- strojar
- Niekto tu naozaj píše, citujem "neskutočné pi**viny".
Odporúčam najskôr sa pozrieť sem
https://sk.wikipedia.org/wiki/Zoznam_obc%C3%AD_vyp%C3%A1len%C3%BDch_na_Slovensku_po%C4%8Das_druhej_svetovej_vojny
a až potom mudrovať. - 16.8.2024 - 11:11
- +5
- Sani
- Zvlastne, ja som v detstve tiez celkom nechapal preco mi nesedia informacie zo skoly vs. od mojich starych rodicov, ze ti druhi okupanti, teda pardon "osloboditelia" tiez neboli velke terno...
Nuz velmi sa na skolach nehovorilo o spravani muzikov z cervenej armady...
- 16.8.2024 - 8:12
- +4
- Mato-Mi
- Na skole nas toho vela neucili ohladom “osloboditelov”. V druhej svetovej vojne nas prisli “oslobodit”, ale nejak sa zabudalo, ze bez pomoci prehniteho zapadu by nas nik z vychodu “oslobodit” neprisiel.
- 16.8.2024 - 8:18
- +2
- Sani
- Tenkrát v čtyřicátom pátom...: "Já trvám na tom,
že Plzeň osvobodil Patton" - 16.8.2024 - 8:29
- +3
- Mato-Mi
- 😀
- 16.8.2024 - 8:30
- +2
- Liri
- Sranda je, že iní ľudia mali zase opačné skúsenosti. Nemci znásilňovali a Rusi ešte aj poďakovali.
- 16.8.2024 - 9:24
- +1
- Mato-Mi
- Co je na tom srandovne? Nik netvrdi, ze neboli hajzli jedni aj druhi. Nikto tu neglorifikuje nacistov, len mam pocit, ze na “osloboditelov” sa nesmie napisat nic negativne. Lebo tak nas to ucili.
- 16.8.2024 - 9:28
- +10
- amaskiea
- Wehrmacht (treba odlišovať od špeciálnych jednotiek SS, to navzájom s Wehrmachtom nemalo spoločné vôbec nič, ani organizačne) bola pravidelná armáda, kdežto v Červenej armáde fungovali prevažne počnúc Stalinom vyvraždeným dôstojníckym zborom až po radových vojakov NÁHRADY z núdze, u radových vojakov trestanci z gulagov napríklad. Plus keď k tomu prirátame podstatný rozdiel v dosiahnutom civilizačnom stupni vývoja, na akom boli v tom čase Nemecko a ZSSR, tak ten rozdielny "prístup" je zákonitý.
To zároveň nič nemení na fakte, že agresorom vtedy bolo celkom jednoznačne Nemecko, ale ani na tom, že zo strany ZSSR to bolo vybavovanie si účtov s bývalým spojencom, ktorý zradil. Obyvateľstvo bolo zo Stalinovho pohľadu len objektom, rukojemníkom a ich územia nie oslobodené, ale vydobyté ako vojnová korisť. - 16.8.2024 - 9:43
- +18
- Mato-Mi
- Mas pravdu, ja som to skor myslel v globale, ze tie izmy boli rovnako zvratene.
- 16.8.2024 - 9:45
- +2
- willy
- konecne to tu niekto opisal tak ako to v reale bolo...+++
- 16.8.2024 - 9:47
- +1
- strojar
- V reále to bolo takto:
https://sk.wikipedia.org/wiki/Zoznam_obc%C3%AD_vyp%C3%A1len%C3%BDch_na_Slovensku_po%C4%8Das_druhej_svetovej_vojny - 16.8.2024 - 11:12
- +1
- amaskiea
- len nejaké vytrhnuté torzo z reálu, teda informačne bezcenné, skrátka tvoj štandard narábania s informáciami
- 16.8.2024 - 11:23
- +6
- strojar
- 111 vypálených obcí je celkom solídne torzo.
- 16.8.2024 - 11:32
- +1
- amaskiea
- uhm, a 1111 je rádovo čiže oveľa väčšie...
- 16.8.2024 - 11:34
- +3
- hawkie
- Dobre píšeš, (nielen) v prvej línii išli trestanci z väzníc a gulagov.
"To zároveň nič nemení na fakte, že agresorom vtedy bolo celkom jednoznačne Nemecko" - no počkaj, teraz čo myslíš? Začiatok 2. svetovej vojny? Lebo to začali spolu Nemecko so ZSSR, keď spolu napadli a napokon si aj rozdelili Poľsko. Aj keď sa o tom v Rusku neučí a nechcú o tom ani počuť, pravda ich bolí jak prašina... - 16.8.2024 - 9:52
- +7
- amaskiea
- to naznačujem aj ja v ďalšom texte, ale počnúc 1941 už bolo agresorom Nemecko a napadnutou krajinou (jednou z napadnutých aj) ZSSR
- 16.8.2024 - 9:56
- +3
- mannheim
- Výborná kniha o týchto dejinných udalostiach je "Ďábelská garda". Aj keď určite zažili rôzni ľuďia rôzne príbehy. A asi by častokrát neboli nadšení, keby čítali diskusie plné jednoznačných názorov na históriu. Toto sa ale netýka komunistov, because, only good communist is a dead one
- 16.8.2024 - 11:41
- +5
- amaskiea
- čítal som jednu o špeciálnych jednotkách SS, ale momentálne si neviem spomenúť ani názov, ani autora, nejaký francúzo-nemec to bol, opisoval špeciálne jednotky SS na Ukrajine a v Rusku, ktoré išli za postupujúcim frontom, des, takmer som to nedočítal, čo ja keď už raz niečo začnem čítať, tak to aj dočítam, aj keby to bolo niečo trebárs od, prepytujem, Borisa Filana
- 16.8.2024 - 11:45
- +1
- KrebsKandidat
- To znie skoro tak, akoby sa Wehrmacht nedopustil ziadnych vojnovych zlocinov.
- 17.8.2024 - 22:07
- +1
- Zkubydu
- V zivote som nevidel rusa povedat prosim a dakujem: do dveri vchadzaju vzdy prvi, ci idu von alebo dnu a vsetkym len rozkazuju. Najcastejsie slova davaj a pašli a chuj s taboj.
- 16.8.2024 - 9:30
- +4
- worth
- Určite áno, stále platí, že nemci boli nacisti a robili zverstvá (aj keď väčšina bežných vojakov v armáde neboli nacisti a do armády proste museli narukovať). Môžem ale potvrdiť prevládajúcu skúsenost, v dedine odkiaľ pochádza moja babka tiež Rusi znásilňovali a kradli. Hovorilo sa o tom, ale vždy veľmi opatrne, lebo o "osloboditeloch" sa nepatrí zle rozprávať...
- 16.8.2024 - 9:32
- +4
- amaskiea
- O osloboditeľoch sa naozaj nepatrí zle rozprávať.
O "osloboditeľoch" sa za určitých okolností/režimov zle rozprávať nesmie - 16.8.2024 - 9:46
- +2
- Kopcansky Palachar
- Tato diskusia je typicka pre slovac. Niekto napise skusenost, predpoklada, ze ostatni si to vedia zasaditaspon trochu do kontextu, deja, ale najde sa privela takych, ktori to nepochopia, lebo nepoznaju suvislosti a vytvaraju si na zaklade svojej neznalosti a nepochopeni nazor o inom, skatulkuju, utocia a este si myslia ako to vsetkym natieraju. Pritom len ukazuju svoju vymletost a su radi, ze nasli vdaka technolog. moznostiam doby sebe podobnych. Citia sa silno tito 5kari a 4kari.
A pritom je to vcelku jednoduche. Vsetky babky nam to vraveli. Ked proste isiel nemec na vychod, tak nemal dovod byt zly a nicit. Spravali sa dost slusne zvycajne. Take boli prikazy o.i. Ak toto niekto berie ako podporu nacistov, tak je brutalne vymlety. Sry, ale tak to proste je. Absolutna neschopnost uvazovania. Nie to nie je podpora nacistov, ale cista realita zo skusenosti, ktoru si zazili nasi predkovia.
Ine to bolo ked nemec ustupoval z vychodu, resp. po SNP. Tam uz bolo hlavne nicenie, vrazdenie, pomsta, vypalovanie atd. Brutalita potlacenia odporu a realita krutosti kazdej vojny. Vratane casto hnusneho spravania sa tzv. osloboditelov, ktore to vsetko sprevadzalo. Ano a to, ze sa soviet spraval casto ako dobytok je tiez len popis reality aku zazili nasi predkovia. Nie, nie je to utok na tzv. osloboditelov.
Emocie predchadzaju rozum a rozum mnoho ludi bohuzial bud nema, bo nevie pouzivat a tak to potom vyzera v kazdej diskusii, kde sa uz neriesi podstata veci, ale ataky na druheho.
Neda sa viest diskusia s vymletymi, ktori napr. miesto toho aby sa opytali ako to je myslene, tak sa chytaju slamky svojej hluposti, ktora im viac nedovoli a obvinuju, robia extremne rychle zavery a zasieraju diskusiu, rozostvavaju ludi proti sebe a este ceresnicka na torte nazyvaju kdekoho extremistom. rofl. Tu je vidiet dopad doby soc. sieti na tychto "sokratesov", ktore umne vyuzivaju smejdi, mafiani, populisti ci autoritari. A tito sa nam vsetkym smeju prave teraz zo svojich zahranicnych vil a jacht ako maju pod palcom vsetkych, ako sa s nami hraju, ako im vsetko prejde a narod nech aj trie biedu, ved ti co ju tru budu volit tych, ktori im ju zabezpecuju. Nadherne perpetum mobile pre smejdov vdaka dnesnym moznostiam. - 16.8.2024 - 12:06
- +8
- strojar
- "Ked proste isiel nemec na vychod, tak nemal dovod byt zly a nicit. Spravali sa dost slusne zvycajne."
Na akých faktoch sa zakladá toto tvoje tvrdenie?
Ja som videl v dokumentoch (amerických, francúzskych, britských) niečo iné. - 16.8.2024 - 12:19
- +3
- matt-opd
- asi preto ze smerom na vychod prechadzali kolaborantskou krajinou
- 16.8.2024 - 12:38
- +3
- miko 75
- Jediný hrac z krvavej a absolútne ma nezaujímajú.
- 15.8.2024 - 16:33
- +44
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- matell157
- Ďakujem za odpoveď Mato-Mi, dá sa aj normálne slušne odpovedať, však Antinamor a Wana no nie?
- 15.8.2024 - 17:07
- +1
- antinamor
- Čo som ti stúpil na otlak? Keby čítaš diskusiu, tak by si tam našiel príspevok od Pavla Rajtara, kde sa za vymazanie príspevkov ospravedlnil. Ale nie, nabehneš do diskusie s penou na ústach a mne budeš niečo vyčítať. Nemusím dlho hádať, do ktorého košiara patríš.
- 15.8.2024 - 19:45
- +2
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- matell157
- Veľmi si sa pomýlil ja tu vystupujem slušne bez toho ako to vravíš? Košiara? Tam patria ovce ja sa ako ovca necítim, nič v diskusií nebolo o vymazaní keď som to čítal o pene na ústach nič neviem synak, práve si sa prejavil práve ty že patris do nejakého košiara či ako si to nazval?
- 15.8.2024 - 22:11
- 0
- antinamor
- Takže v diskusii nič o vymazaní nebolo:
PavolRajtar
Ahojte. HP nezmazalo tuto diskusiu respektive clanok zamerne, islo o nedorozumenie pri publikacii clanku a nestastnou nahodou sa povodny clanok vymazal.
včera - 15:35
matell157
Admin : Akože z akého dôvodu bol môj príspevok vymazaný? A odpoveď si prosím verejne "na sklo"
včera - 16:44
Ako ti to slušne napísať, aby som neurazil tvoje city. Klameš. - 16.8.2024 - 6:11
- 0
- matell157
- A ospravedlňujem sa pánovi Rajtarovi, nakoľko som jeho príspevok o vymazaní diskusie naozaj nevidel a nebol som jediný...
- 16.8.2024 - 10:53
- +1
- matell157
- Jaaaj už som si prečítal pár tvojich príspevkov ospravedlňujem sa ti že som na teba reagoval moja chyba,a úprimne je mi ťa ľúto .... Ale neporozumies tomu ja viem
- 15.8.2024 - 22:14
- +1
- antinamor
- Ďakujem za morálnu podporu, cením. Môžem tento príspevok ukázať môjmu terapeutovi, ujo?
- 16.8.2024 - 6:13
- 0
- matell157
- Ak ti to pomôže kľudne ukáž, nič to však nezmení na tvojom vnímaní sveta
- 16.8.2024 - 8:59
- +1
- antinamor
- Ani nevieš, akú pravdu si napísal.
- 16.8.2024 - 9:17
- +1
- matell157
- Práveže viem...
- 16.8.2024 - 10:30
- +1
- Orbi
- Mnohí sa tešia, ale ja veľmi ani nie priznám sa jedná sa len o akúsi kvalifikáciu, ktorú ideme hrať dokonca pri absencii dvoch tymov. Nechcem veľmi kritizovať, ale presne taký pocit mám ja. 🙄
- 15.8.2024 - 17:08
- 0
- moňo
- Fajn, aspoň sa nemusím o repre hokej vôbec zaujímať. Mám lepšie veci na práci, ako sledovať a podporovať kolaborantov.
- 15.8.2024 - 17:22
- +35
- antinamor
- Mne to krásne vychádza s dovolenkou od 29.augusta v Taliansku, takže aspoň nebudem musieť zháňať stream. Nech si to teda chlapci užijú, ja si to užijem pri mori.
- 15.8.2024 - 19:48
- +3
- warn1ng
- Za tuto trojicu o ktorej je clanok som fakt rad. Bojovnici, svoje miesto v zostave maju. Skor sa obavam tych dalsich mien ktore pridu v pondelok na tlacovke. Tri z nich zrejme asi vieme, Gernat+Grman a asi aj Liska. Ked odhliadnem od toho ze su z KHL, neviem cim si nominaciu vybojoval Liska a nie taky Dalibor Dvorsky. Je velmi smutne kam sa nasa reprezentacia a celkovo zväz dostal. Nikto nepovie nic priamo, vinu si pohadzuju ako horuci zemiak. O Satanovi nikto nic nevie ako je rok dlhy. A ked o nom nieco napisu, tak je to o tom ako sedel vo VIPke s Andrejom Dankom. Smutne ako moze tak dobry hrac hlboko klesnut. K hracom z KHL sa asi uz netreba ani vyjadrovat. Vsetci sme to cakali, pripravovala sa na to pôda velmi dlho. Ale je skvele ze to takto umne dnes potvrdil Grman s tym ze za ich nominovanie moze vlastne vlada, asi tolko k tomu nemiesaniu politiky so sportom. Ludovo povedane, co ste si zvolili to mate. Slovenskej reprezentacii ako celku prajem uspech, jednotlivcom ktori sa za krvave peniaze dokazali zapredat nie. Nikdy som si nemyslel ze hokejova reprezentacia mojej rodnej krajiny vo mne vzbudi take sklamanie a hnev, a to uz som pozeral zopar neuspesnych majstrovstiev. Fandit urcite nepridem, pozerat to s najväcsou pravdepodobnostou nebudem taktiez. Kazdemu kto zdiela moj nazor prajem vela sil v boji za spravedlnost, za spravne hodnoty (ze nevinny ludsky zivot ma väcsiu hodnotu ako akekolvek peniaze), bude to tazky boj. Tym ktori moj nazor nezdielaju, prajem vela sil taktiez. Vela sil k tlaceniu plnych nakupnych kosikov s lacnymi potravinami, vela sil k tankovaniu plnych nadrzi s lacnym benzinom alebo naftou, vela sil k vecernemu sledovaniu televiznych novin v ktorych su len pravdive informacie ktore filtruje clovek co veri ze zem je plocha. Ja sa s vami nateraz lucim, o par dni ma zrejme caka jedna zaujimava exkurzia do krajiny kde je mozne takmer vsetko. A mozno sa coskoro stretneme s tymi chalanmi co hraju v KHL.
- 15.8.2024 - 17:22
- +89
- Mato-Mi
- Drz sa +
- 15.8.2024 - 17:24
- +6
- Marchand63
- Herojam slava, drz sa.
- 15.8.2024 - 17:30
- +10
- Senn
- Slava Ukrajine
- 15.8.2024 - 17:43
- +15
- Maross NR
- 🍀👋
- 15.8.2024 - 17:56
- +2
- evgeni71
- Si si istý pupik?
- 15.8.2024 - 20:47
- +5
- pupo
- Keď sa bavíme o tej fotke počas MS tak to nebolo vo Vipke
- 15.8.2024 - 21:57
- 0
- antinamor
- Bolo to vo VIP-ke, máš pravdu. Kde by sa Semaforovič trepal do nejakej vipky. To je pre plebs, on je selevrita.
- 16.8.2024 - 6:15
- 0
- Sedko NR
- Máš pravdu, bola tam aj sudruhova bloncka s nimi , neboli tam iba oni.
- 15.8.2024 - 21:07
- +3
- BieloModra
- 🫶 a pozor!
- 16.8.2024 - 8:16
- 0
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- hello, havarju
- Cvikelka viem, že máš radšej srandu a nie hádky. To každý, ale zväz to s tou účasťou týchto hráčov v repre tiež nemyslia zo srandy, ale úplne vážne..
- 15.8.2024 - 17:55
- +6
- Cvikelka
- A my tu nič nenarobíme. Sú dve možnosti.
Bud sa bude fandiť, alebo nie.
Každý nech pozerá, nepozerá alebo fandí, či nefandi podľa svojho uváženia.
No a je po probléme. - 15.8.2024 - 18:00
- +4
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Deividson.
- Tieto veci môžu ovplyvniť len ľudia svojou kúpyschonosťou. Nepozerať, nekupovať, ignorovať. Ale predpokladám, že polovica čo sa tu rozčulujete budete fandiť jak žhaví.
- 15.8.2024 - 18:03
- +9
- fabbeN
- A ďalšia polovica čo napíše že nesleduje, nefandí, nekupuje bude v diskusiách po zápase riešiť zápas.
- 15.8.2024 - 19:04
- +2
- evgeni71
- A keď nie tak čo spravíš?
- 15.8.2024 - 20:47
- +3
- Fandimnasim
- Dnes má Kazachstan zápas s Barysom. Do OH kvalifikácie majú tam ešte 2 zápasy s nejakými tímami. Ja dúfam že aj my budeme nejaký zápas hrať .
- 15.8.2024 - 18:09
- +2
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Tizo
- ja som to pocul tak ze nominacia v piatok ale placofka az v pondelok. ale mohol som prepocut...
- 15.8.2024 - 20:29
- 0
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Marian12
- Klemen bol minule MS veľmi milé prekvapenie: Na puku bol silný ako hádam žiaden nás hrac
- 15.8.2024 - 18:43
- +4
- Zkubydu
- Mimochodom ten Kazachstan vyhral 5:0: nad rezervou Barysu Astana. Nieze by to nieco znamenalo. Oni uz maju zostavu, trenuju a aj sa uohravaju v pripravnych zapasoch. Na rozdiel od nas. My nemame ani 2 lajny. Neoficialne.
- 15.8.2024 - 18:54
- +1
- moňo
- Riešia sa dresy...kde bude umiestnene Z
- 15.8.2024 - 19:07
- +32
- DraciaTlama
- To by chcelo aby HP zas došlo k nedorozumeniu pri publikacii clanku a nestastnou nahodou sa povodny clanok vymazal.
- 15.8.2024 - 19:46
- +3
- VSS Košice
- skoda , ze sa vymazal aj tvoj prispevok
- 15.8.2024 - 20:11
- +1
- VSS Košice
- aj ked fandi kazdy svojim , nie stale sa zhodneme aj sa pohadame ale mna osobne tesi , ze ten moralny kompas mame nastaveny aspon podla mna spravne aj ked sme kazdy iny
- 15.8.2024 - 20:59
- +2
- DraciaTlama
- Ale ved to je to, čo tu je. Ta neviditeľná sieť väčšiny, mlcanlivej,pravodlivej, voči skupinke kriklunov.
VSS od teba ma uznanie obzvlášť potešilo. - 15.8.2024 - 21:05
- +3
- VSS Košice
- 15.8.2024 - 21:23
- +1
- amaskiea
- Ale v archíve svojich príspevkov ho stále máš, nezmazaný, normálne ho sem skopíruj ešte raz. Prosím.
- 15.8.2024 - 21:15
- +1
- DraciaTlama
- Ok: Poviem to teda takto a bez zrážky tých, ktorí s takouto repre súznia:
Reprezentácia s hráčmi KHL nie je moja reprezentácia!
Rozhodnutie zaradiť hráčov z KHL do slovenskej hokejovej reprezentácie je pre mňa neakceptova teľné.
KHL je liga priamo spojená s Ruskom, krajinou, ktorá vedie brutálnu vojnu proti Ukrajine. Hráči, ktorí sa rozhodnú pôsobiť v tejto lige, priamo či nepriamo podporujú tento režim a jeho činy.
Reprezentačný dres by mal byť symbolom národnej hrdosti a hodnôt. Nemal by ho nosiť nikto, kto sa spája s agresorom a porušovateľom medzinárodného práva.
Preto túto reprezentáciu nemôžem vnímať ako svoju. Nebudem ju podporovať a nebudem jej fandiť. Moje srdce patrí tým hráčom, ktorí sa rozhodli hrať v iných ligách a ktorí reprezentujú Slovensko so cťou a dôstojnosťou. - 15.8.2024 - 21:23
- +65
- BieloModra
- Podpis
- 15.8.2024 - 21:35
- +6
- moňo
- Pekne 😉
- 15.8.2024 - 22:07
- +1
- hello, havarju
- Presne!
- 15.8.2024 - 23:47
- +1
- Prima
- Dračia Tlama: S tvojím názorom plne súhlasím.
- 16.8.2024 - 8:09
- +1
- strojar
- Pevne verím, že všetci tí, ktorí tu deklarujú ignoráciu reprezentácie, nebudú k zápasom kvalifikácie diskutovať.
Budem zvedavý. - 16.8.2024 - 8:48
- +6
- DraciaTlama
- Co sa týka mňa, môžeš si to overiť zakaždým.
- 16.8.2024 - 9:04
- +1
- worth
- A sakra, ja niekedy prispievam do diskusie k zápasom čo som nevidel, ale teraz už viem, že sa to nesmie.
- 16.8.2024 - 9:10
- +6
- -BBB-
- Je smiesne, ked clovek, ktory bol XY krat zaBANovany za to ze sa nevie spravat a je len prahobycajny troll a šašek a vyplakavanim si vyplakal svoj navrat na portal - OPAKOVANE !!, tu ide kazat ostatnym kde a ako maju pisat, k comu sa maju vyjadrovat a na co maju reagovat a este ich chce aj kontrolovat ..
Ak je tu niekto totalny pokrytec, tak si to v prvom rade TY !!!! Si ta posledna osoba, co ma akekolvek moralne pravo tu riesit co, kde a ako pise .. - 16.8.2024 - 9:13
- +37
- Dracik_18
- 16.8.2024 - 9:19
- +4
- amaskiea
- vidím, že občas neodolajú ani tí z najpevnejších a hodia aj oni za hrsť hrachu na stenu...
- 16.8.2024 - 10:08
- +3
- worth
- To je to, ako sa tomu hovorí... Prikázanie?
- 16.8.2024 - 10:19
- +2
- -BBB-
- Ako ja na neho nereagujem dlhodobo, ani ked reaguje na mna a dokonca sa aj pyta nieco, nestoji mi za to,, ale teraz mi to proste nedalo,, lebo proste to je ukazkove, normalne do ucebnic - "zlodej krici, chytte zlodeja" !!!
- 16.8.2024 - 10:33
- +2
- amaskiea
- a kedy to tak uňho nie je?
- 16.8.2024 - 10:34
- +1
- -BBB-
- pravda
- 16.8.2024 - 10:57
- 0
- mannheim
- Kamarát môj, to nie je že smiešne, ale symptomatické pre túto krajinu (pre plochozemcov symptomatické nerovná sa sympatické) veď už Karel Kryl takéto postavičky častokrát spomínal v textoch svojich piesní. To sú persóny, ktoré sa dejinne opakujú.
- 16.8.2024 - 11:55
- +3
- HKm
- súhlasím
- 18.8.2024 - 15:32
- 0
- BieloModra
- Tak posledne diskusie dokazuju, ze si ani tie diskusie nezasluzime...chcem nechcem tu uz stracam obycajnu ludsku empatiu uz aj ja
- 15.8.2024 - 20:27
- +2
- BlackCrow
- Tak uvidime co a ako SVK....
Uprimne lutujem ze som nakukol.... - 15.8.2024 - 20:46
- 0
- BieloModra
- Obavam sa, ze ine to nebude
- 15.8.2024 - 20:48
- 0
- VSS Košice
- ak si niekto stale myslí , ze tu ide len o sport odporucam pozriet sport na markíze
- 15.8.2024 - 20:33
- +6
- matus93
- Myslím si, že Stano Ščepan to povedal na záverečnom ceremoniáli to povedal krásne .. v krajine kde nefunguje školstvo , zdravotníctvo ci kultúra nemôže fungovať šport .. takisto ani hodnoty .. táto spoločnosť je už dávno bez chrbtovej kosti .. preto má toto nezaskočilo .. tým padom je sledovanie repre pre mňa pase .. hracom z KHL možno taký maly odkaz .. aby ešte neskončili na fronte keď budú Ukrajinci postupovať v tej ich zemi zasnubenej .. lebo potom budú ako typicky Slováci brat nohy na plecia a utekať …
- 15.8.2024 - 20:53
- +37
- pesonen
- Niekedy si v duchu vravim, ze by tento neuspesny projekt z 90. rokov mohlo prebrat take Rakusko. Ale, kto normalny by nas uz len chcel...
- 15.8.2024 - 21:50
- +7
- Bacilek
- nikomu neberem nazor a postoj
kto nebude pozerat alebo fandit nech nefandi, nech nepozera
kto pride na stadion piskat tiez je to jeho nazor a postoj
ja budem fandit Slovensku rovnako ako fandim uz 30 rokov a budem sa bavit hokejom
a bolo by fajn keby sa tu diskusia vratila k hokeju, pretoze ta je zaujimava - 15.8.2024 - 21:57
- +14
- pupo
- 👍
- 15.8.2024 - 22:03
- 0
- AzraeI
- Pockaj, to co si prave napisal mi nejak podozrivo smrdi pravom na odlisny nazor. Takto vsak demokraciu nevybudujeme, treba eliminovat neustalu hrozbu a zachranit slobodu.
- 16.8.2024 - 0:01
- +6
- mannheim
- Kto ti čo eliminuje ? Každý má právo mať svoj názor a prispieť k postupnému zruinovaniu svojej krajiny, to predsa nikto nikomu neupiera.
- 16.8.2024 - 11:58
- +4
- Žlto-zelený
- Na parádu, podobne ako aj správa o tom, že naši hráči z KHL môžu reprezentovať svoju vlasť...za mňa veľká spokojnosť, konečne to bude tak ako má byť...lístky kúpené, už teraz sa neviem dočkať...Slovenskóóóóó!!!
- 16.8.2024 - 0:01
- +7
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- luciakanky
- Neverila sok, že jedného dňa mi bude naša repre ukradnutá. Ak by sa aj stal zázrak a khlkári by tam nehrali tak sa len ťažko dá fandiť repre, ktorej zväz väčšinou strká hlavu do piesku, ak sa uráči komunikovať tak je to len arogancia a urazenosť, ťažko fandiť repre kde vlastne stále nevieme aké bude zloženie na kvalifikáciu a takto môžme pokračovať ďalej.
Je mi jedno či postúpime alebo nie, no takýmto štýlom a smerom hrozí, že po 20 rokoch budem ms pozerať ako nezucastnený divák lebo mu slovebská reprezentácia bude ukradnutá.
Chápem a vôbec by ma neprekvapilo keby toto všetko boli tlaky od semafora a jeho plochozemcov a jednoducho zväz počúva vyhrážky, že ak chce peniaze tak sa musia určité veci zmeniť, ale aj to by sa dalo odkomunikovať a vysvetliť lepšie ako toto čo sa tu predvádza - 16.8.2024 - 6:46
- +13
- strojar
- To ti dosť dlho trvalo, kým si zistila, že Tichý Zašivák pchá hlavu do piesku resp. aktuálne niekomu do análu.
- 16.8.2024 - 7:08
- +3
- BieloModra
- Ale no tak...
- 16.8.2024 - 7:49
- +1
- strojar
- Čo tak?
- 16.8.2024 - 8:49
- 0
- BieloModra
- Clovek si vytvara nazor sam a rozne rovnako tak to trva isty cas na to, aby si na zaklade cinov ten nazor opravil a presne toto je ten pripad. Nemyslim, ze ludi co precitli ci su sklamani treba specialne usmernovat ci vycitat im, ze im to trvalo isty cas
- 16.8.2024 - 9:06
- +1
- worth
- Lenže strojar potrebuje neustále pripomínať,že on to odhalil už keď bol Šatan v doraste, že z neho vyrastie vsivak...
- 16.8.2024 - 9:39
- +3
- hawkie
- Ja si myslím, že Strojar má nejaký osobný problém s Jacovcami (teraz zo srandy, ale faktom je, že ho často volal "Miroslav z Jacoviec")
- 16.8.2024 - 9:56
- +4
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- amaskiea
- všetci už dávno vieme, že miestny hujer bol prvotným hýbateľom Prvotného Hýbateľa, ale jemu ani to nestačí, on to aj tak potrebuje "mimoděk" neustále pripomínať...
- 16.8.2024 - 10:00
- +5
- strojar
- https://www.tiktok.com/@andrejdanko128/video/7314393889572424992
- 16.8.2024 - 11:16
- 0
- Liri
- Veď o ňom to vraveli všetci, že on hrá na všetky 4 strany a keď to tu pár a ja medzi nimi napísali tak to nebola pravda. Teraz si nepriznajú, že sa v ňom mýlili a ešte budú osočovať tých, ktorí to písali a povedali ako sa stal prezident zväzu a, že to nie je výhra
- 16.8.2024 - 12:39
- 0
- koniferrum
- a uz to zacina, Mato Pospisil uz uvazuje ci pride, Tomas Marcinko sa vyjadril jasne...na paradu Satan, pochlebuj Semaforovicovi a tejto hnusnej,kolaborantskej vlade...uz ma napada konspiracia ze aj povodny clanok sa ,,nahodou,, zmazal...nepamatam zeby sa nieco podobne stalo (nicomu neverit je dalsi dopad tejto vlady)
- 16.8.2024 - 7:57
- +20
- evgeni71
- kde uvažuje Pospisil? nejaky link?
- 16.8.2024 - 8:01
- 0
- pucoo
- Robil s nim rozhovor tuším šport 24.
- 16.8.2024 - 8:25
- 0
- ZACHI.m
- https://www.slovaknhl.sk/63637-jedna-z-velkych-posil-slovenska-z-nhl-je-zaskocena-mohla-by-zmenit-rozhodnutie-reprezentovat.html
- 16.8.2024 - 8:31
- +3
- strojar
- Tak buď má zásady, cez ktoré to nejde alebo bude uvažovať.
- 16.8.2024 - 9:01
- +4
- worth
- Tak ak mu záleží na svojej krajine a chce pomôcť repre, tak asi zvažuje, mne to príde pochopiteľne. Ale viem, že pre teba je niekedy problém vnímať situácie v kontexte.
- 16.8.2024 - 9:06
- +25
- sanyo
- presne tak!
- 16.8.2024 - 9:18
- 0
- strojar
- Toto je presne spôsob akým sa dá ospravedlniť pôsobenie našich hráčov v KHL.
Majú síce zásady, ale zvážili. - 16.8.2024 - 11:17
- +3
- amaskiea
- ty si tiež zvážil, že sa nitrianskym alibistickým postojom k hráčom z KHL venovať nebudeš vôbec, zato ale maximálne sa venuješ zásadám na cudzích prahoch, ale že si pokrytec, to nie je nič nové
- 16.8.2024 - 11:29
- +9
- worth
- Kontext je, že oni zvážili lásku k peniazom voči morálnym zásadám, Pospíšil zvažujev lasku k vlasti alebo zodpovednosť k reprezentácii voči tým morálnym zásadám.
- 16.8.2024 - 11:29
- +9
- amaskiea
- ty si živá abstrakcia straty času
- 16.8.2024 - 11:36
- +9
- worth
- Ďakujem za kompliment.
Podľa teba asi zvažuje tie obrovské peniaze čo dostane za reprezentáciu, či? - 16.8.2024 - 11:38
- +3
- amaskiea
- to máš márne, on už je v myšlienkach pri Hviezdoslavovi
- 16.8.2024 - 11:39
- +3
- Zkubydu
- Na najvyznamnejsie veci sa pozivaju bezvyznamni ludia: len ty si tu na okrasu.
- 16.8.2024 - 13:05
- +1
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Slimo
- Už dotahal.
- 16.8.2024 - 11:39
- +1
- mikisk
- Ze tvoj tato bol jeden z tych, co chodievali na extraligu a piskali a nadavali na Demitru, Gaborika, Handzusa, Visnovskeho, ked hrali proti vasme muzstvu?
- 16.8.2024 - 13:08
- +7
- FP-rivaldo7
- pani marcinkova je nadherna a inteligentna zena s obrovskym srdcom. zvlada okrem vychovy deti aj bojovat proti maximalnym bludarom. kazdy clovek by bol rad za taku matku, bohuzial tebe asi osud pridelil nieco ine.
- 16.8.2024 - 13:01
- +11
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- DraciaTlama
- Až na to trápne predbehnutie sa v očkovani.
- 16.8.2024 - 14:06
- +2
- mitoO
- To predbehnutie sa vtedy, ked sa nikto nechcel dat ockovat Astrou? To som urobil aj ja, ved kopa ludi vtedy odriekala ockovanie astrou a v ockovacich centrach zvolavali ludi na ockovanie aj mimo poradia.
- 16.8.2024 - 14:12
- +2
- mitoO
- No ved tam je cca to, co som napisal aj ja. Ludia sa nechceli dat ockovat Astrou, tak zvolavali kadekoho. To je tazke nazvat predbiehanim, ako napriklad u Seligu, ktory siel hned medzi prvymi na pfizera.
- 16.8.2024 - 15:06
- +2
- DraciaTlama
- Ja mam na to co urobila iny názor.
- 16.8.2024 - 15:22
- +4
- Tip-Top
- Akoze ja tiez na tom nic extra zle nevidim, ak by to bolo tak ze ta jedna Astra by niekomu chybala a mohli miesto Marcinkovej ockovat nejakého dôchodcu z Očovej a ona sa predbehla a toho dochodcu by nemohli kvoli tomu zaočkovať tak vtedy by sa to nepacilo ani mne.
Inak DraciaTlama tento rozhovor mi nejako preliezol pomedzi prsty, ale dal by som ho prečítať vsetkym poslancom koalicie a ich volicom ktorý tvrdia ze DennikN je neobjektívne medium a je to spriaznené medium SAS, PS, atd, však ta reporterka Geherova isla po Marcinkovej ako pitbull. Fakt jej nedala vydýchnuť a stale chcela od nej vediet odpoveď a dovod prečo to urobila. Teraz si to porovnajte s takou Mimi Sramovou.
DennikN je medium ktore je kriticke k terajšej koalícii a rovnako bolo kritické k predoslej koalícii. Proste ked nieco nefunguje a je to zle treba na to poukazovat.
Akurát terajšia koalicia je extrémne dotknutá, ked sa jej náhodou nieco vytkne a najmä treba podotknúť ze to su fakt nie banálne veci, ktore oni robia. - 16.8.2024 - 22:38
- +5
- mannheim
- Myslím, že sa mýliš. Chlap so zásadami, aké Marcinko počas kariéry vyznával, zaujíma každého kto chce pre svoje športujúce dieťa ukázať príklad.
- 16.8.2024 - 13:03
- +10
- pupo
- Mne tam vadí jeho podpis v Kunlune. Bolo to po roku 2014 a Čínsky postoj k ľudským právam v Tibetu mu tiež zrejme nevadil
- 16.8.2024 - 13:09
- +5
- -BBB-
- SZĽH síce oznámil posily z NHL, no hráčov zjavne neinformoval, že v kádri budú aj hokejisti z ruských klubov... : Zaskočila ma tá správa, uvidíme, ako sa to celé vyvinie. Ťažko sa mi k tomu vyjadruje, lebo som sa všetko dozvedel len pred chvíľou. Musím tú informáciu najprv spracovať. V najbližších dňoch sa rozhodnem, či pôjdem reprezentovať," uviedol pre Denník Šport 24-ročný hokejista.
Ja subjektivne ocakavam od kazdeho SVK hokejistu mimo KHL, co ma rozum, ze pozvanku do repre odmietne, kludne aj za cenu ze nepostupime.
Tak ako som sa ja rozhodol nepodporovat repre, s co i len jednym hracom z KHL. - 16.8.2024 - 8:25
- +49
- Mato-Mi
- Tak aspon jeden, ktoremu zablikala kontrolka. Uvidime ako spracuje tu informaciu.
- 16.8.2024 - 8:29
- +12
- Fandimnasim
- Počkať ale ani s tým nerátali vôbec? Veď už 2.8. to kluby odsúhlasili tak dalo sa to čakať. Nemyslím si, že je to pre hráčov až taká novinka. Lantošiho sa pred 5 dňami pýtali, čo on a hráči z KHL keďže to kluby odsúhlasili. A už zmenil trochu svoj názor, že s nimi reprezentovať nepôjde a že to bolo vytrhnuté trochu vtedy z kontextu. A že reprezentovať príde.
- 16.8.2024 - 8:30
- +4
- hawkie
- Lantoši názor nezmenil, len ľudia si radi prifarbia niečo, čo vyzerá ako "svetlo v tej hustej tme". Bohužiaľ, "devil is right there in the details".
Robo sa v Góloch z bufetu (v kontexte MS 2024) vyjadril, že ak pôjdu KHLkári, tak na MS hrať nepôjde. Povedal aj to, že do KHL hrať ísť nechce, ale smerom k ďalším akciám sa nevyjadroval. Zároveň reálne podotkol (a ruku na srdce, pod toto by sa podpísali 100%-ne všetci hokejisti), že tam má viacerých kamarátov a známych (úplne logicky, veď spolu neraz hokejovo vyrastali a hrávali, je to úplne logické).
Veď Ružička sa pravidelne stretáva s Fehym (a určite aj ďalší z tej partie, čo hrávali za ružinovský HK). Ilúzie si v tomto asi nerobme - je málo tak zásadových ľudí v hokeji, ako p. Radosa, p. Mráz (hoci tým návrhom hlasovania pre kluby to riadne pos-pohnojil) alebo Miso Handzuš. - 16.8.2024 - 10:04
- +3
- Fandimnasim
- Je to jeho osobná vec ja som uviedla len ako príklad, že sa ho to pýtali pred nejakým časom a to že tam budú hráči z KHL čo zatiaľ nevieme či vôbec budú keďže nie je súpiska. Že to prosto nie je žiadna novinka.
Myslíš mňa že som si niečo prifarbila? Lebo to tak absolútne nie je. Sám povedal, že vtedy to vytrhli trochu z kontextu a teraz keď dostane pozvánku pôjde tým myslel, že aj keď tam budú oni. Ja už ozaj neviem ako čo môžem okomentovať lebo už včera som tu bola obvinená, že bránim zlú stranu pritom som nič také nenapísala. Ja viem, že majú medzi sebou aj kamarátov a sa stretávajú. Veď aj Pospíšil hral v prvej lajne v Calgary s dvoma Rusmi. - 16.8.2024 - 10:20
- 0
- hawkie
- "Myslíš mňa že som si niečo prifarbila?" - nie, myslím to všeobecne (neber si vôbec nič osobne, keď tu náhodou niekto niečo napíše, aj keby konfrontačne... a spoko píš, ako to máš na srdci )
Nebudem ti klamať - ja považujem Roba za jedného z tých rozumnejších a inteligentnejších hokejistov. Tá správa z Gólov z bufetu aj pre mňa vyznela dosť pozitívne, ale človek z tej dávky pozitivizmu veľakrát ostane zaslepený a ujde mu kontext... Robo vtedy tú situáciu popísal pomerne nekonfrontačne, s citom (nehovorím, že si nechal zadné vrátka, ale...).
To, že Rusi hrajú v NHL je ďalšia veľmi zaujímavá téma . Ale Rus neznamená automaticky zlý človek, resp. nie každý je Putlerov mopslík ako Ovca; bohužiaľ, faktom je, že tá spoločnosť tam je veľmi zdecimovaná, ale to už idem off-topic... - 16.8.2024 - 10:27
- +1
- Fandimnasim
- vidíš to keď ja už ozaj neviem ale ďakujem. No nepovedal to vtedy v góloch zle a je pravda, že tam má kamarátov a človek chápe, že sa im o tom isto ťažko hovorí. Ako si uviedol aj Fehyho veď s Ružičkom sú kamoši od detstva dokonca tuším najlepší.
- 16.8.2024 - 10:33
- 0
- mannheim
- Toto by si ale musel namiesto zosmiešňujúceho smajla podložiť reálnymi dôkazmi.
- 16.8.2024 - 13:04
- +4
- mikisk
- Ak by si aj mal pravdu, tak tvoja vyrokova logika dost "pokulhava".
- 16.8.2024 - 13:11
- +3
- Zkubydu
- Hawkie, nic v zlom: ale co ty vies o ruzickovi a Fehym? 5x rocne je podla teba pravidelne?
- 16.8.2024 - 13:08
- 0
- hawkie
- Pravidelne je veľmi všeobecné slovo, a ak sa nejaká činnosť opakuje na nejakej PRAVIDELNEJ časovej báze (napr. aj raz-dvakrát za rok, ale každý rok - podotknem), tak áno.
Je možné, že som nepoužil to najsprávnejšie slovo, skôr som mal napísať len to, že sú dobrí kamoši (ešte z mládežníckych čias), a zjavne im to aj zostalo. A mám za to, že sa zvyknú aj spolu pripravovať na sezónu počas leta (podotknem, keď sú ešte na Slovensku). - 16.8.2024 - 13:39
- 0
- Zkubydu
- pravidelne znamena aj raz za 5 rokov: ale o tom som nehovoril... ty to predkladas ako keby to bolo 2x tyzdenne + spolu do kina, na ryby, ci na dovolenky. Ak si v lete parkrat spolu zatrenuju alebo obcas spolu zaposiluju, Mozno si dali aj nejaky golf, ci kavu, ale tomu ty hovoris "pravidelne stretavanie" Ano poznaju sa, to urcite, len urcite nie z Ruzinova. Tam hrali spolu max 1 celu sezonu. Ovela dlhsie boli vsade inde.
- 16.8.2024 - 14:30
- 0
- Corgi77
- Včera som to písal. Že kabína bude rozbitá. A už je to tu.
Bolo vám treba brať kolaborantov do repre pán Šatan?? - 16.8.2024 - 9:03
- +29
- pali97
- Keď som včera písal, že minimálne o Pospíšilovcov prídeme, tak mi tu každý písal, že o tom určite vedeli dopredu. Tak, nech sa páči, toto je jasný obraz komunikácie v repre
- 16.8.2024 - 9:39
- +6
- sanyo
- Nuz neda mi.. musim par slov aj ja napisat. Cele toto, ako sa to vyvinulo okolo repre, je len krasny odraz celkovej spolocenskej nalady v nasom sucasnom bananistane.
Nemozeme si zvysit nase platy?? Nevadi.. zvysime si pausalne nahrady. Hm... potrebujeme akosi mat argument aby Z-kari mohli hrat? Dajme hlasovat klubom...
Asi tak - grciam a je mi z toho celeho smutno. Nemozem povedat, ze repre nebudem sledovat, lebo urcite si zapnem na par minut zapasy. Pozriem vysledky,precitam diskusiu ako sme hrali, aj ked do predu viem aka bude. Korunu tomu (v pozitivnom zmysle) uz nasadzuje len vyjadrenie M. Pospisila, ktory teraz zvazuje reprezentovanie ak tam budu Z-kari. Absolutne ho chapem - ako mam sediet v kabine a tvarit sa vsetko OK, ak tym chalanom nesmrdia krvave prachy, ze to maju az takto f p...
Na druhej strane, stale rozmyslam nad tym - ak by sa dnes skoncila vojna na UA, uz by boli moralne cisty? Neboli. Boli by svojou hrou v KHL nepriamy podporovatelia putlerovskej masinerie? Boli. Ale som presvedceny, ze celkovy spolocensky diskurz, nalada a tlaky na ich ucast a moznost nominacie by boli omnoho vacsie. - 16.8.2024 - 9:17
- +10
- koniferrum
- presne tak, kabina ak tam budu bude urcite rozbita...za mna jednoducho v tomto pripade repre skoncila...moralka a hodnoty su proste viac ako krvave prachy (akoby fakt ti hraci nemali co jest) a to by repre s tymito hracmi nesplnala
- 16.8.2024 - 9:34
- +3
- Pukky
- S týmto satan nepočítal. Myslel si, že všetci majú jeho vedenie sveta a že hokej je to jediné, na čom záleží. No nie pan prezident zväzu. Sú reprezentanti, ktorí majú aj iné hodnoty, než úspech a peniaze. A Martin nie je jediný.
- 16.8.2024 - 9:39
- +6
- TinoH
- Vyjadrením Martina Pospíšila, sa to iba začína. Predpokladám, že sa pridajú ďalší hráči. Nech si hrajú v reprezentácii KHL-kári aj so zbytkom ligových hráčov, ktorí budú ochotní s nimi hrať. Od samého začiatku to vnímam ako politické rozhodnutie a tlaku ministerstva športu pod vedením SNS na hokejový zväz. Ako vo všetkom, na čo siahnu, narobia viacej zlá ako dobra.
- 16.8.2024 - 9:36
- +20
- FP-rivaldo7
- podla mna nepridaju, takto si tu zijeme...
- 16.8.2024 - 9:57
- +1
- petrik
- Z mojho pohladu na toto ziadni politici nemuseli na SZLH nijak extra tlacit... akurat sa uz po zmene vlady SZLH prestal bat zariadit sa tak ako od zaciatku chceli.
V 2022 sme mali vladu jasne proukrajinsku, vsetky relevantne hokejove zvazy vyhlasili ze hraci z KHL v repre su NOK, len ten nas zvaz napriek vtedy vladnucim politikom vyhlasoval vsetko mozne len nie jasne NIE. Uz vtedy muselo byt kazdemu jasne aky je realny postoj zvazu a teraz po zmene vlady ho uz mozu dat najavo otvorene a bez strachu ze by si tym nieco u vladnucich politikov pokazili – prave naopak
- 16.8.2024 - 10:17
- +3
- petrik
- nezostava len parafrazovat nesmrtelny vyrok Karola Polaka a povedat: bodaj by sme mali viac takych Pospisilov!
dufam ze ked si to rozmysli tak pozvanku odmietne a doda tym odvahu k rovnakemu rozhodnutiu aj inym podobne zmyslajucim hracom. tu uz su hokej, vysledky a postup na OH absolutne nepodstatne, v zivote su omnoho dolezitejsie veci a treba to dat najavo - 16.8.2024 - 9:48
- +8
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- matt-opd
- Martin Pospisil:
- 16.8.2024 - 9:53
- +16
- moňo
- Možno, keby si sa pred napísaním príspevku trochu zamyslel, zistil by si podstatný rozdiel. Je platený klubom Calgary, teda podpísal zmluvu kde predpokladám nie je klauzula o možnosti nehrania s klubom. V repre hra dobrovolne, teda moze odmietnut z akehokolvek dovodu. Po druhe, Rus v NHL a priori neznamena, ze podporuje Putina, ale ak ide hrac hrat do KHL, tu nie je o com.
- 16.8.2024 - 10:24
- +22
- moňo
- "nehrania s rusom"
- 16.8.2024 - 10:25
- +1
- AaaaaaA
- Takže keď je platený , tak morálne zásady jeho už idú bokom ? V repre zadarmo tak vtedy morálka ale keď je platený tak už menšie zásady . Tak buď to dodrzujem všade alebo nikde ...nie , že keď mi platia tak prižmurim očko .
Áno aj Panarin bol takzvaný proti Putinovi a potom bol jeden z hlavných organizátorov zápasu v Rusku medzi hráčmi KHL a NHL - 16.8.2024 - 10:29
- +2
- amaskiea
- netráp sa tým, je to zbytočné
- 16.8.2024 - 10:33
- +7
- Mato-Mi
- Ty dlhodobejsie nevidis rozdiel v hrani v krvavej a v NHL. Preto aj tebe uvediem priklad.
Je tok 1941 a Nemec(narodnost) by prisiel hrat na Slovensko hokej. A zaroven by nas hrac siel hrat do nacistickeho Nemecka a bol by sucastou vojenskej propagandy a nadradenom narode a pod. Vidis ten rozdiel? - 16.8.2024 - 10:38
- +12
- Pepe Lopez
- V prvom rade, rusky spoluhrac si nevybral kde sa narodi. Je rus a uz s tym nic nespravi. Chlapci z KHL si sutaz vybrali sami. Aj s vedomim co idu podporovat...
- 16.8.2024 - 10:49
- +22
- Corgi77
- Ty a podobný tebe stále nechápete o čo ide?? Nejde o národnosť.
KHL je liga napojená na štát a pár oligarchov. Zisk z nej ide priamo na podporu vojny a kúpu vojenskej techniky na Ukrajinu ktorou potom zabíjajú nevinných ľudí a deti.
Hráč ktorý hrá takúto súťaž je priamo zapojený v tejto mašinérii.
A mimochodom NHL je súkromná liga bez napojenia na štát.
Ak ani toto nepochopíš tak to už ozaj nemá význam vysvetľovať. - 16.8.2024 - 10:51
- +11
- Ol!ver
- "Zisk z nej ide priamo na podporu vojny a kúpu vojenskej techniky na Ukrajinu"
Toto máš odkiaľ? Zaujímalo by ma to. - 16.8.2024 - 14:20
- 0
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Ol!ver
- Vojna je zisková ? To máš odkiaľ?
- 16.8.2024 - 16:19
- 0
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Ol!ver
- Veď prihod mi aspoň nejaký link pls, že zisky z ruských zbrojoviek idú na hokej.
- 16.8.2024 - 16:26
- 0
- Tino
- ved: ti to napisal, GAZ je majitel financuje klub, logicky zo zisku.
- 16.8.2024 - 16:29
- +4
- pupo
- Rheinmetall je od maja prémiovým partnerom Borussi Dortmund a od začiatku vojny sa hodnota firmy 5nasobila
- 16.8.2024 - 16:36
- +4
- Tino
- ano: a co s tym?
- 16.8.2024 - 20:45
- 0
- Zkubydu
- Nic len sa chcel: pochvalit co vie.
- 16.8.2024 - 21:23
- +1
- pupo
- Samozrejme že môžeš dúfať jak sa k tomu postavia druhý, ale fra ta museli určite sklamať.
- 17.8.2024 - 0:56
- 0
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- topska
- Aky zdroj? Ved je to hlavny sponzor a firma, ktora priamo dotuje klub aby mohol fungovat z penazi ktore zarobi
https://en.wikipedia.org/wiki/Torpedo_Nizhny_Novgorod
Tam mas majitela - 16.8.2024 - 16:47
- 0
- Ol!ver
- GAZ vyrába zbrane?
- 16.8.2024 - 16:49
- +1
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Ol!ver
- Bolo to také ťažké.
- 16.8.2024 - 17:13
- 0
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Ol!ver
- Mňa sa nepýtaj, ja by som hráčov KHL do repre nevolal 🙂. Myslím si, že takéto niečo nie je v športe úplne ojedinelé ani mimo Ruska, horšie je, že sa tam robí propaganda a že SVK označili za nepriateľský štát.
- 16.8.2024 - 17:19
- +2
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- amaskiea
- uha, tak špekulant, vymazaaaaaať, lebo sa tu z urazeného jemnocitu sám nad sebou rozpuačeeeem
- 16.8.2024 - 17:36
- 0
- Ol!ver
- 16.8.2024 - 17:37
- 0
- amaskiea
- ješiši, oni to vážne vymazali jaaa už budem len vecný, presný a seriózny ako (chcel pôsobiť) Danko, keď sa v 2016om prvýkrát prešmykol do parlamentu
- 16.8.2024 - 18:17
- 0
- Ol!ver
- Ten, kto niečo tvrdí, by to mohol overiť, nie? Alebo aspoň uviesť zdroj. Prečo by to mala robiť druhá strana?
- 16.8.2024 - 17:26
- +3
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Ol!ver
- Som rád, že si sebakritický
- 16.8.2024 - 17:44
- +1
- roman
- Súhlas
- 17.8.2024 - 9:01
- 0
- Tino
- myslim: ze v KHL vytvara zisk len malo teamov, ak vobec nejaky, keby ho tvorili prispievali by do statneho rospoctu,z ktoreho 1/3 ide na armadu aktualne, ale KHL je propagandisticky podnik, stratova zalezitost.
- 16.8.2024 - 14:32
- +4
- -BBB-
- Vidno, ze v tvojej pomotanej moralke nevidis rozdiel byt rusom a hrat hokej ako cudzinec v KHL ... lebo zatial to tu spajas do jednej nadoby len a iba ty .. ja osobne poznam XY rusov, ktori su normalny, odsudzuju Putina, nikdy ho nevolili /ako drviva vacsina rusov, to len na SVK si proruSSky trolli myslia ake su tam volby slobodne/. Takze nie, ja osobne nemam problem s rusmi ako takymi, mam problem s tym ked v tomto momente slovak /kedze som slovak/ ide dobrovolne hrat do KHL, ktora nie je nic ine len propaganda Putina v nezmyselnom zabijani na UA. Takze nemotaj jablka a hrusky, bud argumentuj vecne a jasne, alebo radsej mlc. A nikto z vas si nevie ani predstavit, co by sa dialo s rodinou aj takeho Oveckina, keby sa verejne vyjadril proti Putinovi a odsudil to co sa tam deje a na druhej strane sa spytajte Fehyho /novinari/ neofiko a medzi 4mi ocami, co si naozaj Ovca mysli o Putinovi a tej "vojne" .. vela z Vas bude prekvapenych, ako sa rus musi vyjadrovat verejne, aj ked si mysli nieco ine ..
K tomu len jedna myslienka, ked po vypuknuti vojny na UA som pisal kamaratke do Moskvy, ktora tam zije, pracuje /studovala v BA, odkial ju poznam/, ktora mi jasne napisala, samozreme ze sme proti tomu, ale myslis ze tu v Moskve mozeme vyjst do ulic? By sme do tyzdna vsetci zmizli niekde na Sibiri a rodiny do 5teho pokolenia by mali problemy. Tolko k ukrivdenym Slovakom, ktori velebia RUS a pritom na SVK si zatial mozu verejne povedat svoj nazor nech je akykolvek.
A mozeme si mysliet co chceme, ano, svet nie je ciernobiely, je farebny, ale pri tomto konflikte niesu farby, tu je len pravda, nic ine.. a tou pravdou proste je to, ze RUS armada ja na inom uzemi, kde zabija, znasilnuje, kradne, nici, bombarduje. Cize tu je pravda len jedna. Tento konflikt nie je ani nahodou "farebny". Pre normalne zmyslajuceho cloveka.
- 16.8.2024 - 10:54
- +26
- strojar
- "K tomu len jedna myslienka, ked po vypuknuti vojny na UA som pisal kamaratke do Moskvy, ktora tam zije, pracuje /studovala v BA, odkial ju poznam/, ktora mi jasne napisala, samozreme ze sme proti tomu, ale myslis ze tu v Moskve mozeme vyjst do ulic?"
Tá kamarátka musí žiť a pracovať v Moskve?
Tú svoju prácu nemôže vykonávať nikde inde na svete? - 16.8.2024 - 11:24
- 0
- worth
- To závisí akú má prácu a z akej je spoločenskej vrstvy, aký je jej rodinný stav a záväzky. Ja čo som stretol Rusov čo po vojne odišli, tak to bola vyššia stredná vrstva ktorá vie napríklad na Krete alebo Cypre získať EU povolenie na pobyt, prípadne pracovať na diaľku z Kostariky.
- 16.8.2024 - 11:44
- +2
- TinoH
- Asi si nezaznamenal, ako sa odvtedy doba zmenila, že Rusko vedie vojnu na Ukrajine, že KHL slúži na jej propagáciu počas zápasov, Z-ka na dresoch atď. A zahraniční hráči, vrátane slovenských, sú toho súčasťou.
- 16.8.2024 - 10:59
- +1
- amaskiea
- keď vidím toto porovnávanie "cudzinci v KHL" vs. "Rusi v NHL" v kontexte aktuálnej krízy na UA, tak mi pri tom zakaždým odumrie o milión mozgových buniek viac než štandardne...
- 16.8.2024 - 10:32
- +4
- petrik
- Preco by mu mal vadit rusky spoluhrac? Nikto nemoze za to kde sa narodil a akej je narodnosti. Zovseobecnovanie a hadzanie vsetkych rusov / zidov / cernochov / ciganov / homosexualov atd do jedneho vreca je hnusny zvyk z ktoreho este nikdy nic dobre nevzislo. Clovek by sa mal hodnotit individualne podla svojich nazorov, slov a cinov, nie podla toho kde sa narodil alebo akehokolvek ineho kriteria ktore dany clovek nevie nijako ovplyvnit.
- 16.8.2024 - 10:25
- +2
- aaaaaa
- Veď nemôže zato , že je Rus ..ale keď cez leto ten režim idem podporiť v exhibičnom zápase proti hráčom KHL pod dohľadom Putina tak asi tiež nie sú nejaký moralisti ti hráči z NHL
- 16.8.2024 - 10:47
- +1
- TinoH
- KHL ako liga, na rozdiel od NHL a hráčov v NHL, hoci aj z Ruska, je spojená s ruským režimom, podporuje a propaguje počas zapasov ruskú vojnu na Ukrajine. Zahraniční hráči pritom slúžia ako užitoční idioti za peniaze.
- 16.8.2024 - 10:37
- +2
- aaaaaa
- Ale ja písem to , že ti hráči Rusi hrali exhibičný zápas proti hráčom z KHL , ktorý podporoval aj Putin ...takže to nie sú , že Rusi v NHL , ktorý s tým nechcú mať nič spoločné .
Ale vo svojom voľnom čase išlo podporiť ten režim Ruska a ešte si zahrať exhibičný zápas - 16.8.2024 - 10:46
- +1
- matt-opd
- moja domnienka: ked nevadili Zadorovovi tak to s nimi po ludskej stranke asi nebude az take zle.
- 16.8.2024 - 10:55
- 0
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Tino
- spravne: Pospisil nema problem s obycajnymi Rusmi , ale RUS rezimom
- 16.8.2024 - 12:15
- +3
- amaskiea
- myslím že v minulosti už mal vyjadrenie v zmysle, že toto sa ho nijako netýka - teda hlavne kompetenčne a tým pádom jeho ľudský postoj k celej veci je jeho súkromná vec, nejako takto si to zhruba pamätám, že to poňal...
- 16.8.2024 - 10:12
- 0
- strojar
- Aha.
Trénera sa to netýka a je to jeho osobná vec
Tak to je potom niečo úplne iné. - 16.8.2024 - 11:26
- 0
- amaskiea
- to je, to je totiž tvoj problém čítať s porozumením
- 16.8.2024 - 11:31
- +5
- RhimeSBA
-
Vážne, muco? - 16.8.2024 - 12:24
- +2
- strojar
- Pomýlil si sa.
To zjavne chcel napísať svojmu kamošovi z veľkého mesta. - 16.8.2024 - 12:26
- +3
- RhimeSBA
- Skús ten príspevok čítať dokola, verím, že ho zvládneš pochopiť.
- 17.8.2024 - 12:39
- +1
- Mato-Mi
- Trener je s tym v pohode. Dokonca sa potesil, ked siel Podkonicky trenovat do russka, ze mu to velmi praje.
- 16.8.2024 - 10:39
- +3
- willy
- Nikdy som si nemyslel ze budem niekedy v pozicii, ze budem ignorovat nasu reprezentaciu, ze jej nebudem fandit. Gratulujem pan Satan, toto sa vam podarilo. Ste ten pravy na poste hlavy slovenskeho hokeja. Uplne doplnate kolorit tejto luzy co tu vladne. Nedajboze aby existovala jedina oblast pri ktorej by sa tato krajina dokazala zjednotit. Treba ludi rozdelit aj tu. Ludsky a moralne ste pre mna nula, nic, trt aj prd. Howgh.
- 16.8.2024 - 10:30
- +12
- pokemon33
- ucast zo zamoria prislubili Pospisil,Tatar,Nemec,Regenda,Kelemen,Koch,Sykora...v zalohe tam je este aj Knazko,Chromiak,Okuliar,Demek... v Europe mame Hrivika,Cehlarika,L.Hudacka,Lantosiho,Dana,Marincina,Ivana a dalsich... to fakt ideme rozbit reprezentaciu pre par jednoduchsich z KHL?
- 16.8.2024 - 10:45
- +20
- TinoH
- V tomto štáte sa vrchnosť rozhodla rozbiť úplne všetko, nie iba reprezentáciu. Som si úplne istý, že to rozhodnutie o nominácii hráčov KHL prišlo zhora a súvisí so smerovaním Slovenska. Tak ako všetky ich rozhodnutia sú bez ohľadu na následky. Kvôli dvom trom hráčom z KHL sú schopní zničiť reprezentáciu.
- 16.8.2024 - 11:16
- +8
- Sani
- Veru hej, Andrej Danko uz dlhsie rozprava ako pojde do Moskvy...ale nechce tam ist predsa len ako obycajny pandrlak...Ved stale ani len tu funkciu predsedu NR SR nema...Ale keby sa pochvalil presadenim hracov z KHL do repre....to by snad propagandisti ocenili a do kremelskeho rectu by sa mu vklzlo o cosi lahsie....
- 16.8.2024 - 14:27
- +3
- Cuco
- Veľmi by ma zaujímalo ako zareaguje Trto. Ujčok to má na háku. Ten si od robí svoje a de o dům dal. No uvidíme. Myslím si že tréner bude musieť robiť len s tým materiálom čo bude mať k dispozícií.
- 16.8.2024 - 10:47
- +1
- KlobúčnikHKM
- Týmto sa len utvrdzujem, že mám Martina radšej a radšej každým dňom: veľmi by som si želal, aby sa k nemu pridali aj ďalší hráči, Kiko, Trto, možno Cehlo...
ako fakt, pre pár hráčov, ktorí by nám ani veľmi nechýbali, ideme rozbíjať celú repre, ale však, aká spoločnosť, taká repre. Ja už som sa vyjadril viackrát, lístky som kúpil ešte pred oznámením o Krvavej hokejovej lige, ale teraz ich buď nechám prepadnuť alebo predám, morálne zásady mi nedovolia sa zúčastniť takéhoto hokeja... - 16.8.2024 - 11:22
- +19
- hawkie
- Trto? Pán "stačí len začať"? Neblázni...
- 16.8.2024 - 11:47
- +2
- KlobúčnikHKM
- neviem nepoznám ho, z rozhovorov, ktoré som videl mi príde inteligentný celkom, ale môžem sa mýliť
- 16.8.2024 - 11:57
- 0
- LukasXD
- Neviem či to tu už bolo (nechce sa mi čítať 300 komentárov lol), ale vraj bola pripravená nominácia bez hráčov KHL, ale vraj ju Šatan zhodil zo stola, pretože tam neboli práve hráči z ruska.
https://x.com/mirokollar/status/1824362937084993845
Prokop to viacmenej potvrdil v komentári pod tým.
- 16.8.2024 - 11:38
- +10
- Corgi77
- Šatan preráža dno a Lažo mu asistuje s krompáčom v ruke.
- 16.8.2024 - 11:45
- +12
- amaskiea
- málo je toho už aj bez takýchto "údajne..."?
- 16.8.2024 - 11:49
- +1
- Tino
- Satan: je ten kto taha za kratsi koniec,laviruje medzi tym co je spravne a penazovodom, skutocny kremlobot, predlzena ruka RUS zaujmov na zvaze je Lazo.
- 16.8.2024 - 12:22
- +1
- Ol!ver
- To máš odkiaľ?
- 16.8.2024 - 12:25
- +1
- amaskiea
- Čím ďalej tým menej tomuto verím a vzhľadom na to, že on je vrchný šéf a tá celková "štábna kultúra", aká sa pod jeho vedením na SZĽH udomácňuje, je to aj dosť jedno. Aj keby on osobne bol prozápadný priam jastrab z wolstrítu len zatlačený do kúta presilou na Zväze, hoci na to nepoznám žiadne indície, zato ale viem o pár, ktoré hovoria, že už z rodiny má "slavjanofilské" nastavenie. Ale myslím si, že aj napriek takto nastavenej mentalite sa to celkovo zvládnuť dalo, a predpokladal som, že on s jeho intelektom na to má... Tak či onak, očividne som sa v ňom mýlil, nezvládol to, a aj keby sa mu nejakým zázrakom nakoniec aj podarilo predísť tej katastrofe a rozvratu, čo z toho dlhodobo kuká, je z definície Prvý zodpovedný za to.
- 16.8.2024 - 12:36
- +3
- Tino
- ja ho mam stale: za pragmatika, uvazujuceho racionalne, mlozno veri vo vselijake vseslovanske vzajomnosti a RUS dubisko, ale kona racionalne, rozhodnutie nominovat kolaborantov a UI je vyslovene kontraproduktivne,nie je v nom ziadne racio, ani pragmatizmus, len cira typicky dezolatna prvoplanova zloba, toto mi pasuje uplne dokonale na Laza.
- 16.8.2024 - 12:47
- 0
- amaskiea
- Ok, ja nemám na toto ani podporné a ani proti-argumenty, ale určite by som od neho až takúto manažérsku neschopnosť a komunikačnú nemotornosť nečakal. Keby ešte k tomu mal sklony k hystérii a hašterivosti, tak si môže rovno podať ruky s svojho času Büdiovou&Co.
- 16.8.2024 - 12:55
- +2
- Tino
- Prave : to,toto sa mu nepodoba, rozhodnutie o KHL v repre je nezmyselne,chyba mi racio, KHl v repre vytvaraju dalsie problemy, prehlbuju uz existujuce, do oci bijuce a neposklada si to takto len imbecil.Cista, poctiva dezolatna, prvoplanova zloba, keby sa dalo tipnut si v stavkovej dam 5€ ze Danko s kumpanmi a zaujem, ktory si ich pasie.
- 16.8.2024 - 13:09
- +1
- amaskiea
- ale rovnako sa mu nepodobá to, že by na toto všetko proti svojej vôli takto bezbranne poskytol svoje meno
- 16.8.2024 - 13:13
- +1
- Tino
- je to: urcite zarazajuce,napadlo ma aj taka , asi uz moc prespekulovana moznost, ze ciel moze byt prave konflikt samotny, zatial sa o tom len hovori, ale realny rozkol v kabine, medzi sponzormi, fanusikmi, aj odbornou verejnostou by mohol byt silnym argumetnom preco nema byt KHL v repre.
- 16.8.2024 - 13:26
- 0
- amaskiea
- ale že by za celý čas nenašiel ani jeden jediný spôsob ako ukázať, že nie je všetko len ružové?
- 16.8.2024 - 13:35
- 0
- Tino
- vzhladom: k tomu, ze znacna cast SVK spolocnosti odmieta fakty a objektivnu realitu si myslim, ze poukazovanie na mozne dosledky je marnost.Na druhej strane, s dezole nehne ani ked si problemy skutocne privodime a prezijeme si ich, poker face vsetko odmietnu, alebo sa z nich budu tesit.
- 16.8.2024 - 13:52
- +2
- amaskiea
- ale človek s aspoň kúskom mozgu nenechá robiť zo seba takú bezbrannú bábku ako Šatan, toto mi fakt nedáva nijakú logiku, Tino
- 16.8.2024 - 13:56
- +2
- Tino
- Na hlavu: sa to zosype tak ci tak Satanovi , takze je to v zasade jedno ja len ze mi to k nemu nijako nesedi, toto by z neho robilo idiota .
- 16.8.2024 - 14:08
- +3
- Ol!ver
- Tu prvú časť pred "ale" si si mohol naozaj odpustiť, tobôž, keď vyššie píšeš toto:
amaskiea
málo je toho už aj bez takýchto "údajne..."? - 16.8.2024 - 13:02
- +1
- amaskiea
- čo konkrétne z toho ti pripadá byť na spôsob "údajne"?
- 16.8.2024 - 17:33
- +1
- Ol!ver
- "viem o pár, ktoré hovoria, že už z rodiny má "slavjanofilské" nastavenie" a tak celkovo je tá prvá časť špekulácia.
- 16.8.2024 - 17:49
- +1
- amaskiea
- V médiách boli informácie o úzkom vzťahu jeho otca so SNS, tak aké špekulácie? Ktorú prvú časť myslíš, tam kde tvrdím, že všetky tie dohady o tom, aký je jeho osobný postoj, sú vzhľadom na jeho funkciu aj tak nepodstatné(jedno)?...
- 16.8.2024 - 18:06
- +2
- Pagliuca
- Vsak mu to napis na rovinu. Emil Satan vstupil pocas Dankovho sefovania do SNS pred par rokmi a chcel pre svojho syna (Mirovho brata) vybavit flek riaditela niekde v statnom podniku, myslim ze to bolo u vodarov. A rovno flek riaditela. Bolo to medializovane, ale potom zostalo ticho okolo toho.
"Slavjanofilske nastavenie" z rodiny nie je teda ziadna spekulacia, ale holy fakt. Teda minimalne co sa tyka Mirovho otca. - 16.8.2024 - 18:55
- +8
- amaskiea
- možno syna vychovával v duchu najlepších tradícii západnej, židovsko-kresťanskej civilizácie
p.s.: teraz mi zase napíše, že špekulujem - 16.8.2024 - 18:58
- +1
- Ol!ver
- Okej, vďaka za info.
- 16.8.2024 - 19:14
- 0
- hawkie
- Po tomto zostáva také to povestné, ktoré moc ani tuná na HP sa ľudia neodvážili napísať - Šatan ODSTÚP!
- 16.8.2024 - 11:49
- +6
- strojar
- Ale no tak.
- 16.8.2024 - 12:23
- +2
- Duri_L
- tak ak toto je pravda, tak Satan je na tom este horsie ako som si myslel....to Dankovi by sa ozaj az tak podlizovat nemusel
- 16.8.2024 - 11:55
- +2
- Tino
- hejt na: satana z kazdej strany a taky Lazo ,notoricky kremlobot , vo vysokej byrokratickej funkcii na zvaze sa skeri spokojnosotu
- 16.8.2024 - 12:21
- 0
- amaskiea
- údajne!
- 16.8.2024 - 12:03
- +3
- TonyClifton
- Satan: Wow, rozvrátiť kabínu tesne pred začiatkom turnaja, tak to klobúk dole Miro. To sa len tak nevidí.
- 16.8.2024 - 12:10
- +7
- pupo
- Pochybujem že Mesar s Dvorskym dostali košom kvôli hracom z Khl, keď ich neskúšali v priprave tak je zrejme že ich nebudú brat na 4dnov turnaj. Takisto trénuje Fehy počas leta z Khlkarmi a teraz by mal s nim problém, hlavne keď tam je jeden z jeho naj priateľov?
Keď sa Pospisil rozhodne že nepojde tak je to ok a treba to rešpektovať, ale čo Prokop z toho robí to je už fakt moc.
Nikoho vo svete netrápi postoj Szlh,vedenie IIHF nemá žiaden problém s Ruskom a radi berú odtiaľ $$. - 16.8.2024 - 12:18
- +8
- mannheim
- Nikoho vo svete netrápi postoj SZĽH ? Prepáč, ty máš nejaké relevantné informácie, čo koho kde trápi ? Napríklad v Česku to médiá a športové osobnosti určite riešia a nemyslím si, že v dobrom. To, že sú hokejisti poväčšine jednoduchší chlapci je každému jasné, ale že by boli hodnotovo všetci pomýlení je možno tvoje želanie.
- 16.8.2024 - 13:24
- +6
- pupo
- To nepopieram, lenže o osude UA sa bude rozhodovat niekde inde než v Čechách alebo na Slovensku a tam to čo my teraz riesime nikoho nezaujima. My sa tvárime jak kebyže to rozhodnutie Szlh malo nejaký vplyv na vojnu a argumentujeme že keď budú hrať tak nás všade vypiskaju alebo z toho bude svetový škandál. Bude z toho týždňové haló v Čechách a možno Škandinávii a to bolo asi všetko.
- 16.8.2024 - 13:45
- +1
- amaskiea
- Vážne? Medzinárodný imidž, to je to, čo nás trápi? A ak ten nebude nijako poškodený, minimálne nijako dlhodobo, tak už nemáme nijakej ďalšej prekážky ani zábrany a všetko je fporátku? Uff.
- 16.8.2024 - 13:51
- +3
- pupo
- Ja riešim realitu a ta je jednoducho taká že Uff…
- 16.8.2024 - 13:53
- 0
- amaskiea
- neostáva nič iné, len sa s tým zmieriť a potichu dožiť v bahne, tak?
- 16.8.2024 - 13:57
- +3
- pupo
- Tak život je kompromis a podobne sa skončí asi aj vojna
- 16.8.2024 - 13:59
- 0
- amaskiea
- toto nie je žiadny životný kompromis, to je iba pohodlné zmierenie sa s tým, že si len šalát v blate
- 16.8.2024 - 14:02
- +4
- pupo
- Je to zmierenie s tým že o osude UA rozhodnú oveľa väčšie hov*da.
Merkelova ktorú sme mali roky Nemcom závidieť a brat si za príklad na svojej poslednej zahraničnej ceste v auguste 2021 isla prosiť Putina aby jej pomohol v Afganistane. Nie len naivná energetická politika a závislosť na ruských surovinách ale aj “slabosť” dali tomu hajzlovi najavo že sa nemusí ničoho obávať - 16.8.2024 - 14:27
- +1
- amaskiea
- skrátka kým to nie je na tebe, netreba mať ani názor, načo, zbytočné, proste šalát (potom to tak aj vyzerá, keď volebné právo majú šaláty), ...ale beda, keď aj Merkelová sa chová ako šalát, pravda
- 16.8.2024 - 18:12
- +2
- TinoH
- Máš pravdu, zaregistroval som vyjadrenie Tomáša Marcinka na adresu nominovania hráčov KHL.
https://sport24.pluska.sk/hokej/marcinko-bez-servitky-vlade-hracoch-khl-nezabudajme-toto - 16.8.2024 - 15:07
- +3
- Mato-Mi
- Ta diskusia pod clankom je sice kratka, ale vyzivna
- 16.8.2024 - 15:15
- +1
- TinoH
- To som si až teraz prečítal. Kam sme sa to len dostali, toľko zloby a nenávisti.
- 16.8.2024 - 15:52
- +1
- Kuči
- Mňa celkom dorazilo toto: "Rodák z Popradu na záver zverejnil niekoľko svojich kontroverzných názorov o aktuálnej slovenskej vláde. "Prepúšťajú sa právoplatne odsúdení na slobodu. Právny štát prestáva existovať a zdravotníctvo krachuje. Plus mnoho iných "pozitív" pre Slovensko."
Takže pomenovanie faktov je kontroverzne. Dobre. - 16.8.2024 - 17:23
- +7
- amaskiea
- no veď sú kontroverzné, t.j. protichodné, voči vláde, nie?
- 16.8.2024 - 17:29
- +2
- Kuči
- Z tohto pohľadu sú priam protislovenské a sú útokom na úspešné predsedníctvo tejto krajiny.
- 16.8.2024 - 22:30
- +4
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- AaaaaaA
- Veľká blbosť s tým Fehym ...veď on s Ruzičkom a Cajkovskym je veľká partia , spoločne dovolenky , výlety a aj trénujú niekedy spolu a teraz keby sa mi stretnúť v repre tak by kvôli nim nešiel ? 😅
- 16.8.2024 - 14:19
- +6
- pupo
- Teraz to šíria ľudia čo označujú iných za jednoduchých a že veria propagande
- 16.8.2024 - 14:29
- +4
- Pagliuca
- Bodaj by sme mali v reprezentacii viac takych hracov ako je Martin Pospisil. Pevne verim ze pozvanku odmietne. A spol s nim dalsich minimalne 10 hracov. Mna by nas neuspech v takom pripade asi aj potesil. Snad uz by sa aj Satanovi otvorili oci a raz a navzdy by prestal vajatat na "kremelskymi zivitelmi rodin", ktori by bez putina zrejme pomreli od hladu.
30 rokov fandim nasej repre, ale to co predviedli tento rok na MS a najma teraz....to uz je cez vsetky ciary. Nedokazem sa s tym stotoznit. - 16.8.2024 - 11:50
- +29
- Topkanonier 86
- ja skutočne dúfam že nepostúpime a táto reprezentácia sa bude môcť v kľude pripravovať na Azíjské hry, pretože tam toto vedenie zväzu s veľkou časťou populácie hodnotovo a morálne patrí.
- 16.8.2024 - 11:58
- +14
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Tino
- rozvratime si: repre, kabinu, znechutime klucovych hracov , ktorych mame v NHL aby si kremloboti na zvaze a ministerstve sportu mohli pohladit svoje male ubolene ega.Kde Rus strci svoju nohu tam to smrdi rozvratom a kazdy uzitocny idiot , ochotny im rozkol zivit sa rata, zial na SVK ich mame prilis vela a su dostatocne tupi a ambicozny aby spolocnost a krajinu skutocne rozvratili.
- 16.8.2024 - 12:19
- +24
- amaskiea
- už vyše 30 rokov nerobia nič iné, len ju rozvracajú a plundrujú, aj bez "zásterky" z Kremľa, za týmto teraz bude asi niečo iné...
- 16.8.2024 - 12:24
- +3
- strojar
- Aspoň že v tom 2002 sa nepodarilo tú kabínu rozvrátiť.
- 16.8.2024 - 12:28
- +3
- amaskiea
- dnes pôsobíš ako umelá inteligencia, aj to ešte s nejakou vážnou poruchou
- 16.8.2024 - 12:58
- +11
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Tino
- urcite: ale toto rozhodnutie je vyslovene zlovolne, kontraproduktivne, nie je v nom ziadne racio, pragmatizmus, hlupak, ktory pretlaca RUS zaujem v SVK hokejovom zvaze je nastroj, ktory prinasa rozkol, toto sa inac ako zaujem o rozkol citat neda.identicky funuju rovnake uzitocne paka v kulture ci zivotnom prostredi, kde konaju s cielom vyvolat rozkol.
- 16.8.2024 - 12:40
- +3
- DraciaTlama
- Spoločnosť Orange tvrdí, že nezdieľa spoločný názor s Miroslavom Šatanom. Na sociálnej sieti tak reklamný partner hokejového zväzu reagoval na výrok Mária Grmana, podľa ktorého už hráči z KHL môžu hrať za reprezentáciu
- 16.8.2024 - 12:37
- +7
- Sani
- Pripadne odliv sponzorskych financii urcite Danko s velkou pompou nahradi cez sportove ministerstvo...Vsetci sa na to poskladame a do statneho bankrotu mame este nejaky cas, cize zatial to ide....
- 16.8.2024 - 14:42
- +4
- Tino
- normalne : je v nasom najlepsom zaujme co nejmenej verejnych financii a co najvacsie zapojenie sukromnych penazi v sporte,najma profisporte, tak aby bol ten nezavisly od politiky , ktora ma tendencie ho zneuzivat.Grazla ide rozpoznat aj tak, ze sa to snai zariadit naopak, cely cas tvrdi, ze chce pomahat psortu, ale v skutocnosti ho chce ovladnut a ovladnut sport dava zmysel len z propagandistickych dovodov a koli propagande to robi len nadejny autokrat.
- 16.8.2024 - 15:03
- +3
- Mato80
- Šatana ako hokejistu som uznával napokon kto z nás nie. Ale toto ide jednoznačne na jeho vrub, on je na čele SZLH, prijal tu funkciu dobrovoľne. Ta funkcia si ale vyžaduje jasnu víziu stratégiu a rozhodnutia ktoré ohľadom tejto témy mal dať už dávno či už za alebo proti - toto je zodpovednosť ľudí na takýchto pozíciách a nerád to hovorím pretože som mu v tejto pozícii fandil ale bohužiaľ ani on nie je ten správny človek pre tuto funkciu
- 16.8.2024 - 12:38
- +7
- TinoH
- Ide to iste na jeho vrub a v pozadí aj na ministerstvo športu. Myslím si, že odtiaľ smerujú tlaky.
Nedivil by som sa, ak budú funkcie v SZLH nominované politicky. Aj k tomu časom môže dôjsť.
dospieť. - 16.8.2024 - 13:30
- +1
- TinoH
- *dospieť tam nepatrí, omylom to zostalo
- 16.8.2024 - 13:32
- +1
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- TinoH
- On pretláča iba ak svoj priateľský vzťah k Rusku. Kebyže chce reprezentácii dobre, tak to nechá tak ako bolo doteraz. Vydupal si ministerstvo, tak teraz sa bude miešať do každého športového odvetvia. Musí predsa ukázať opodstatnenie. Už len čakám, kedy im začne vadiť vysoký počet importov v hokejových tímoch.
- 16.8.2024 - 14:58
- +3
- Zkubydu
- Zatial mu vadil len vysoky pocet: semaforov v Dubravke, tak ich zacal po jednom kosit
- 16.8.2024 - 16:18
- +3
- fank one
- My čo sme sa dobrovoľne vzdali práva fandiť národnému tímu, sa už na to môžeme pozerať s nadhľadom. Ibaže by nie 😉
- 16.8.2024 - 12:40
- 0
- rastislavke
- "Politika do športu nepatrí": Podržtaška
Peniaze / Politika > Hodnoty - 16.8.2024 - 12:43
- +8
- Tino
- A ked sa ukaze: ze pletky o nominacii s Dvorsky a Mesar, ktoru niekto zhodil zo stola koli KHL hracom, ktori prinesu viac problemov nez uzitku ,bude rozkol laickej aj odbornej hokejovej verejnosti dokonany.
- 16.8.2024 - 12:53
- +8
- pupo
- Pred MS kam Khlkari nešli im nedali týždeň v priprave a teraz by ich brali?
- 16.8.2024 - 12:57
- +4
- Fandimnasim
- Neviem no uvidíme kde je pravda. Ale už mi nesedí ako ten novinár napísal, že mladí Dvorský a Mešár dostali košom, že nech čakajú lebo pre nich nie je miesto. V góloch z bufetu povedal Dalibor, že pozvánku nedostal, nič o tom že má čakať. Mešára si zavolal samotný MTL aby prišiel tam trénovať tuším od polovice augusta, že ho chcú mať na očiach. Nikde nie je zaručené, že by ho aj pustili.
A napíše teraz Pospíšilovci. Nikde nie je Kristián zverejnený, že ide na kvalifikáciu. - 16.8.2024 - 13:04
- +2
- Tino
- nominacia bola : odmietnuta , skor ako boli hraci pozvani pochopitelne.
- 16.8.2024 - 13:29
- +2
- Kurolišek
- Vy čo hlásate po bojkote ostatných hráčov... takže chcete aby sme to dobrovoľne nechali Kazachstanu, ktorý svojich občanov brutálne zadupal do zeme za pomoci Ruských vojakov? To bude rozhodne lepšie že? A na olympiáde nebudeme ale vy budete šťastní lebo čosi sa dosiahlo.. ho*no by sa dosiahlo akurát nepostup. Šatan a zväz je alibistický a po nich treba ísť. Nie po našich hráčoch!
- 16.8.2024 - 13:25
- +3
- amaskiea
- súhlasím s poslednými 2 vetami, to predtým je úplne povrchné porovnávanie a skutočné dôvody sú pritom niekde úplne inde, hádam
- 16.8.2024 - 13:31
- +3
- TinoH
- Ja sa iba obávam, aby to, čo si spomínal v súvislosti Kazachstanom nestalo raz nám.
- 16.8.2024 - 13:39
- +4
- amaskiea
- neboj, mierotvorca z Pionierskeho paláca urobí to, čo radí aj Ukrajincom, totiž ponúkne v záujme mieru Húnom z Kremľa pol nášho územia až po svoju rodnú BB a bude zase všade pokoj a mier...
- 16.8.2024 - 13:42
- +4
- Zkubydu
- Napokon odmietne Pospisil, kvoli hracom z KHL: a jediny hrac z KHL, ktory pride bude Buček
- 16.8.2024 - 13:47
- 0
- AzraeI
- To by bolo nahodou krasne. A vystizne. Tolko medzi sebou bojujeme cudzie vojny (kulturne, skutocne), ze si nas naporcuju podradne mansafty tretieho sledu. Kazda moc riesi svoje zaujmy, len vazali sa hadaju, kto sa lepsie zapaci druhym.
K tym reciam co citam, ze repre odteraz pre urcitych ludi neexistuje - dobre rano! Uz lepsie chapete znechutenie 52% (hihi) Slovenska, ked ste sa rehotali po fejsbukoch ludom, ze nesledovali MS. - 16.8.2024 - 15:43
- +4
- amaskiea
- wow, vymyslíš si čokoľvek, čo práve potrebuješ, ale keď to tebe stačí...
- 16.8.2024 - 15:46
- +9
- Zkubydu
- trocha matematiky pre toho nad tebou Amasliea, 52% z 30(pozor cisla su zaokruhlene) je 15 klubov: cize z 80 klubov bolo 15 za, 11 klubov (o 4 menej) bolo proti a 3 kluby sa zdrzali hlasovania a vyse 50 klubov vobec nehlasovalo. Z toho vyplyva, len to, ze Satan to posral, ci uz kvoli Dankovi, alebo Pellemu je irelevantne. Ja osobne suhlasim aj s Grmom aj s Pospisilom. Vravim jedinym hracom z KHL bude len ten Bucek, aj ked toho nikdy nevolaju. Myslim si ze Kohut spravil pre slovensky hokej viac ako kedy chcel spravit tento prezident SZLH. I ked Kohutovho syna nedraftovali. V tom jedinom ho tento sef zvazu predbehol. Z toho vyplyva ze za bolo vid Hawkieho prvotny vypocet len 19% klubov a o tuto anketu opieraju svoje "rozhodnutie" pani zo SZLH. A vysledok Pospisil nepride, lebo nechce hrat s KHL a hraci z KHL nepridu, lebo nechcu virit uz tak dost polarizovanu spolocnost. Preto nemam stale zostavu a aby nebolo take, ze kto este nedostal pozvanku nech sa prihlasi u sudruha Zincicu.
- 16.8.2024 - 16:39
- +2
- strojar
- Čo urobil Kohút pre slovenský hokej ?
- 16.8.2024 - 19:58
- 0
- Mato-Mi
- Vybavil nam peniaze na prerabku stadiona.
- 16.8.2024 - 20:03
- +4
- Zkubydu
- to by si ty: nepochopil.
- 16.8.2024 - 21:30
- +1
- strojar
- Skús to predsa len napísať.
- 16.8.2024 - 22:09
- 0
- amaskiea
- celého slovenského (plochého) glóbusu
- 16.8.2024 - 17:46
- +3
- AzraeI
- https://spravy.pravda.sk/domace/clanok/701654-prieskum-sanep-maju-ist-hokejisti-z-khl-na-majstrovstva-sveta-v-cesku/
SORRY!
63,4% Slovenska si vo februari zelalo hracov KHL v repre.
Zaujimali by ma aktualne cisla, predpokladam, ze to cislo este stuplo, lebo trend od vypuknutia vojny ide kontinualne k skepse z nasho protiruskeho hujerstva. - 16.8.2024 - 19:34
- 0
- Mato-Mi
- Protirusske hujerstvo?
- 16.8.2024 - 19:43
- +9
- TinoH
- No ten prieskum z uvedených zdrojov si môžeš dať tak za klobúk. Predpokladám, že sa na ňom podieľali aj babky demokratky.
- 16.8.2024 - 22:05
- +1
- Radovan123
- Práveže trend je prozápadný.
Random ankety nepovažujme za relevantné dáta - 17.8.2024 - 10:49
- 0
- AzraeI
- Nie, ja som MS pozeral. Nie vsetky zapasy, ale a priori som si nepovedal, ze teraz idem bojkotovat nasich. Nie som extremista. Mimochodom rozlisujme ucast nasich z KHL a ucast ruskej reprezentacie. Ja sice nerozumiem, ze preco Rusi nehraju na MS, ale nemusim rozumiet uplne vsetkemu. To, ze tu boli sovietske vojska je v medzinarodnom kontexte uplne jedno, kde kade po svete boli, su a budu vojska, a nie len ruske. To s tym nema nic spolocne. Je to len protirusky hujerizmus, nic ine. Ale vsetko postupne splasne. Cize to zhrniem, v prvom rade stojim za nasimi ci hraju v KHL, NHL alebo v Mongolsku, v druhom rade netrpim selektivnym sovinizmom, ktory sa mi snazi niekto umelo nanutit, v tretom Slovensko na prvom mieste, potom ma zaujimaju Ameriky, Ruska a Ceska.
- 16.8.2024 - 21:15
- +2
- amaskiea
- Ako sa ti to (kto) snazi nanutit? AKO/ČÍM
- 17.8.2024 - 0:04
- +3
- Tyna85
- Možno má problém keď niekto vyjadrí svoj názor ohľadom slovákov hrajúcich v KHL a ich nominovanie do repre.
Veď podľa niektorých stačí len vidieť dvoch ľudí sa bozkávať a už to ovplyvňuje tvoju sex. orientáciu 🙂 - 17.8.2024 - 9:08
- +2
- TinoH
- Na rozdiel od teba mne nie je jedno, že tu boli sovietske vojská od druhej svetovej vojny, a už vôbec mi nie je jedno, že nás napadli vojská varšavskej zmluvy v auguste 1968, čo ako trinásťročný chlapec si ešte pamätám. Tak prosím to tu len tak nezľahčuj. Nechaj si radšej tie tvoje proruské názory pre seba.
- 16.8.2024 - 22:39
- +13
- AzraeI
- Tak to mas stastie, ze si pamatas. Su take krajiny, kde si ludia nepamataju nic, lebo kvoli armadam krajin, ktorych reprezentacie veselo hraju na sportovych podujatiach nadalej ich prisli statisice o zivot. Urcite by v porovnani so spomienkami tvojho trinastrocneho ja bledli zavistou, ale bud ich dostalo kobercove bombardovanie, schytali to kazetovou municiou, alebo sa s nimi skratka poratali rebeli, ktorych vyzbrojili. Pri tychto sudoch kto kde co spachal neplati "think globally, act locally." Kedze medzinarodne sutazenie nema lokalne meradlo, mozeme ho brat iba globalne.
- 18.8.2024 - 18:58
- 0
- Mato-Mi
- Vskutku krasny prispevok. Ako z ucebnice.
- 18.8.2024 - 19:07
- +1
- Mato-Mi
- Na konci uz chybalo len to povestne, ze v Amerike biju cernochov.
- 18.8.2024 - 19:08
- +3
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- roman
- A prečo sa tu vlastne rieši špeci prokurátor Kováčik? 🤔
- 17.8.2024 - 19:59
- 0
- speedman
- Asi si ho zmýlili s tým našim.
- 17.8.2024 - 20:21
- 0
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ