Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: V HC Košice privítali uvoľnenie, ale upozorňujú na riziká druhej vlny

zdroj: TASR
19.6.2020 15:05 TASR

Aj v tipsportligovom klube HC Košice prijali informáciu o uvoľnení opatrenia o počte návštevníkov na tribúnach počas športových zápasov pozitívne. Naďalej však upozorňujú na hrozbu návratu pandémie koronavírusu, ktorá by mohla klubu ešte viac skomplikovať ekonomickú situáciu. Uviedol to riaditeľ marketingu a PR HC Košice Stanislav Mucha.


Podľa opatrení platných od 1. júla bude možné pri dodržaní šachovnicového sedenia naplniť tribúny na 50 percent ich kapacity. V prípade HC Košice by to na domácich zápasoch znamenalo viac než 4100 divákov, keďže kapacita Steel arény je presne 8347. "Uvoľnenie týchto opatrení vnímame veľmi pozitívne. Na druhej strane si však stále uvedomujeme, že návrat nákazy a karanténne opatrenia sa môžu kedykoľvek vrátiť," zdôraznil Mucha. Vplyvom pandémie koronavírusu a predčasného ukončenia tipsportligovej sezóny 2019/2020 utrpel košický klub výrazné finančné straty. "Robíme všetko pre to, aby sme našli preventívne opatrenia, ktorými by sme sa vyhli situácii, aká nastala od marca. Žiaľ, v rámci Tipsport ligy zatiaľ neboli prijaté žiadne kroky, ktoré by zmiernili prípadný návrat karanténnych opatrení. Čo keď sa v novembri objavia nové ohniská nákazy a opäť sa zavrú štadióny? Z čoho budeme v takom prípade platiť hráčov, zamestnancov a ako budeme kompenzovať plnenia voči partnerom? Toto sú pre nás zásadné otázky. Navrhli sme riešenie, ktoré by pomohlo minimalizovať návrat opatrení," prezradil Mucha.

Podľa návrhu košického klubu by jedným z riešení situácie, keď by boli znovu zatvorené štadióny, mohli byť platené prenosy zo zápasov. Ide o model, ktorý je podľa Muchu bežný aj v zahraničí: "Kluby v kvalitných zahraničných ligách pristupujú k hľadaniu preventívnych opatrení veľmi zodpovedne, odborne a intenzívne."

Na rozdiel od niektorých tipsportligových klubov je košický HC zatiaľ opatrný v podpisovaní zmlúv s hráčmi. Podľa Muchu rokovania prebiehajú, no až na niekoľko mladých hráčov zatiaľ nemá klub zmluvne viazaných hráčov. "Tak, ako sme skončili v priebehu pár marcových dní, môžeme skončiť prakticky kedykoľve počas nasledujúcej sezóny. Situácia je naozaj vážna a snažíme sa hľadať také manažérske nástroje, aby sme vedeli sezónu nielen začať, ale aj dokončiť. Potrebujeme mať vyriešených niekoľko otázok vrátane tej, na ktorom štadióne budeme hrať," uviedol marketingový a PR riaditeľ HC Košice.

Klub cíti aj finančný výpadok, ktorý nastal po škrtaní príjmov od generálneho partnera. "Máme informácie, že k nám mieri veľká ekonomická kríza, ktorá bude jedna z najhorších. Kríza, ktorá je v oceliarenstve, je najsilnejšia za uplynulých 40 rokov. To sa bezprostredne týka aj nášho generálneho partnera. Nemyslíme si, že sa situácia bude rýchlo zlepšovať, no hľadáme cesty a možnosti ako ju prečkať," zdôraznil Stanislav Mucha.

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


MaxSBA

 

Ja mám skôr ten pocit že by mal Lang rezignovať...
Museli predsa premýšľať aj nad takými problémami,že raz sa môže stať,že bude mať USS problém a nebude môcť sponzorovať. Toto je myslím chyba vedenia,že nezohnali aj iných potencionálnych sponzorov. Ale neviem. Nie som z Košíc, to by mi museli vysvetliť miestni užívatelia. Držím palce Košice že sa pozbierate.
19.6.2020 - 15:33
+20

matus93

 

Myslíš si, že pri matovičovi neexistuje riziko, že to zavrie opäť ? Pozri ako rýchlo zmenil názor na športové podujatia a počet divákov na nich .. v KE sa chce ísť na istotu a tá istota má byt výhodná aj pre ostatne kluby .. tak co tak nepindat a pridať sa ? Veď koniec koncov, keď budeme fackovací panák tak si na nás iba zgustnete ci ?
19.6.2020 - 15:47
+13

nyytymaki BLOG

 

To si robis prdel,ze pridat sa na stranu KE.
A z akeho dovodu?Lebo KE?
Ze mate hotentotov v manazmente,co vymyslaju vselijake hovadiny ako zaciatok ligy v decembri,streamy bez divakov lebo druha vlna klope na dvere,nie je chyba ostatnych klubov v lige.
Nic v zlom,ale zlaty Bakos.Spoliehat sa na USS dlhe roky a nemat nic v zalohe,mi pride take kajetanovske.Rezerva veskera prazdna.
19.6.2020 - 16:02
+32

mitoO

 

Nic v zlom,ale zlaty "Bakos.Spoliehat sa na USS dlhe roky a nemat nic v zalohe,mi pride take kajetanovske.Rezerva veskera prazdna."

Juraj je dobry manazer, dokazal to aj v Slovane, ale aj on sa cele roky spoliehal na USS, takze tomu poslednemu odseku nerozumiem.
19.6.2020 - 16:04
+13

nyytymaki BLOG

 

Dobre,to som zovseobecnil,moja chyba.S ostatnym si stotozneny MitoO?
19.6.2020 - 16:10
+1

mitoO

 

nie ze zovseobecnil, ale prestrelil
A k ostatnemu som sa nizsie vyjadril.
19.6.2020 - 16:25
+3

nyytymaki BLOG

 

K comu si sa vyjadril?Ze treba mechanizmus,ked zavru stadiony?
To je je ta najdolezitejsia cast celeho clanku s Muchom?
19.6.2020 - 17:31
0

mitoO

 

hladaj dalej
19.6.2020 - 17:38
0

tulen - kosice

 

či sa ti páči alebo nie: má pravdu ... otázka znie : chceme hrať ?
19.6.2020 - 19:13
0

mitoO

 

neviem, ale najprv by mal "upratovat" u seba:
"Zvolen sa mi nepáčil. Je to hrozné miesto. Stále ešte nevyplatili peniaze, ktore dlhujú hráčom. Boli časy, keď výplaty neboli vyplatené včas. Klub je zle prevádzkovaný. Je to skutočne škoda, pretože majú lojálnu fanúšikovskú základňu. Majiteľom HKM Zvolen nemôžete dôverovať," povedal Parks pre Žijeme hokejom.
"Už nikdy nebudem hrať za Zvolen. Nie je to profesionálna organizácia. Stále dlhujú hráčom platy," doplnil rozhorčený Michael Parks.
21.6.2020 - 9:44
+5

MiroHKM

 

Jeden z dôvodov prečo niektorí fanúšikovia chceme v našom tíme, čo možno najviac odchovancov a čo možno najviac Slovákov. Toto presne vystihuje prístup týchto "opôr" zo zahraničia, ktorí väčšinou hrajú "srdcom" a potom tie zápasy aj tak vypadajú.
21.6.2020 - 9:52
0

riskohrasko1

 

Dôvod prečo chcete odchovancov je ten ,že ak nedostanu vyplatene tak si to nechaju pre seba?
21.6.2020 - 10:16
+2

MiroHKM

 

Myslíš, že Parks nedostal všetko vyplatené? Prajem mu nech hra ďalšiu sezónu doma v AHL, CHL, alebo aj NHL tam sa mu to isto nestane, že mu budú meškať peniaze.
21.6.2020 - 10:53
0

tulen - kosice

 

miťo: odpovedal a riešil iné ... keď môžeš tolerovať bb hejterov , tak toto ti vadiť nemôže ... a vyjadrenie typu hráča parkinson bernou mincou nie je
ps. vieš o tom,že napr. vaicovi dlžíme plno veľa rokov ( ok,staré ) ... vieš o jirkovi bicekovi ?
21.6.2020 - 10:33
+1

mitoO

 

Vaic ma s tymto vedenim co? A tam ani nerozumiem, preco nema Vaic peniaze, mozno premlcane?
S Jirkom sa sudime o opravnenosti vypovede, viem o tom.
Vyjadrenie hraca akeho typu by si ty bral? A aky typ je Parks?
21.6.2020 - 10:40
+2

tulen - kosice

 

nepochopil , neva: v prvom rade nerozumiem , prečo taký hp-kár ako nyyty nemôže dať svoj názor a hneď má riešiť svoj zvolen ?
21.6.2020 - 10:48
0

fany

 

Parks je typ ako kedy,ako pre koho.....

Teraz je psychopat.Keby som na neho ja pred 4 mesiacmi napísala,tak by bol veľavážený pánko až z Ameriky. Ešte si neprekukol osadenstvo zvolenských odborníkov tu na HP??? Kam vietor tam plášť.Veľa vecí sa tu maľuje na ružovo.Hokejový trh je malý a preto sú mnohí radšej ticho.Vieš mne stačí,keď tu niekto napíše,že on sponzoruje ,on môže diktovať.Nech ide do zadnice aj s takým názorom.Vystriedalo sa tu už xyz zámorákov a okrem Betkera,tu nezostal po nich ani smrad.Radšej idú do Maďarska,Anglicka,či do čerta.To preto,lebo všetko je tu TIP-TOP.Mišo Chovan by teraz mohol vytĺcť najviac.Čo sa týka podmienok aj platu.Napriek tomu sa Zvolenu bráni .Pýtam sa prečo?Kvôli komu,kvôli čomu?Ale ak zistil koľko tu zarábal Švárny,či Mikúš po zranení(o zámorákoch radšej pomlčím),tak mu verím,že ešte aj teraz mu je zle od žalúdka.
21.6.2020 - 12:13
+3

matus93

 

Nepochopil si nevadí
19.6.2020 - 16:04
+2

Daewo_KS

 

Bakos? Ved Bakos mal najvacsi mesec penazi a predovsetkym od USS tak o com hovoris?
19.6.2020 - 16:12
+5

burizon13

 

Presne tak, on nebol nauceny na zhananie penazi. A aj preto skoncil v SBA, lebo nepodarilo sa mu prehovorit ziadneho partnera.
20.6.2020 - 0:51
0

weefoe

 

Bakoša spomínaš? Však ten mal bunďžalóve na počkanie a právee on kašľal na to, aby aj odinakiaľ bola nejaká zábezpeka. A navyše tiež nechal sekeru 600k. Tak aký zlatý Bakoš?
19.6.2020 - 16:12
+6

Fanusik2002

 

Každému GM,ako bol napríklad Bakoš sa pracuje parádne a nie je to žiadne veľké umenie,keď príde poriadny balík peňazí na účet klubu.
V jeho prípade to boli pravidelne peniaze od USS,alebo v Slovane to bol len zdrap papiera,kde sa podpisovalo aj nemožné.
A musím napísať,že management HC za poslednú sezónu urobil aj kopec dobrých veci,ale momentálne nechápem,prečo si nevyberú jeden smer,keď vedia,že príde ekonomická kríza.
19.6.2020 - 16:18
+5

Tino

 

tak: zlaty bakos sa viezol prave na vlne uss...mne to s bakosom pride skor tak ze sme prezrali roky hojnosti a nepripravovali sa na horsie casy, ale ze vobec nijako....bakos a era ked tu posobil je apson pre mna prikladom ako sa da prezrat vlastna buducnost, resp prikald ked sa hladi len na to co je s vyhladom max +1 rok....
19.6.2020 - 16:39
+5

strojar

 

Jurovi Bakošovi by ste mali ruky a nohy bozkávať.
On je hokejový manažér.
Ale načo hádzať perly sviniam.
19.6.2020 - 16:44
+1

mitoO

 

ty si zas raz pochopil kontext, nic kazdy starneme
19.6.2020 - 16:55
+4

Tino

 

urocte: vyborny sportovy manager...podakovat za to co dokazal s tym co mu dali v tom case uSS s tym musim suhlasit...ved o otm pisem, bol tu a viezol sa ked uss mali a davali.
19.6.2020 - 16:55
0

strojar

 

V Slovane mu v uplynulej sezóne nedali USS nič.
A predsa uplietol z hovna bič.
19.6.2020 - 17:07
+2

FacSKA

 

Ano dokazal, ze dalsi rok nahrali PO
19.6.2020 - 17:10
0

topska

 

Nic mu nedali USS ale zmluvy mohol podpisovat v sumach na nase pomery velmi slusnych
19.6.2020 - 17:33
+1

burizon13

 

Ale nema zasluhu na zisku tych penazi
20.6.2020 - 0:53
0

Tino

 

tak: z hovna to urcite nebolo , uss davalo on minal, on rozpocet netvoril nelamal si hlavu odkial a kolko dostal a minul..porovnavat jeho napl prace s tou kde jeden tvori rozpocet je smiesne
19.6.2020 - 18:17
+3

weefoe

 

Ty si fakt úkaz...
20.6.2020 - 17:14
+1

burizon13

 

Hladel na istotu
20.6.2020 - 0:52
0

MaxSBA

 

Ved ja som to nemyslel v zlom, len tvrdím že vedenie muselo s niečím nepredvídateľným rátať,že čo ak bude ekonomická kríza atď, veď museli rátať s tým že raz USS môžu mať problémy a nemusia dať ani koronu. Preto je to aj fail vedenia že pre taký úspešný klub akým sú Košice nevedeli nájsť iného sponzora.
19.6.2020 - 18:39
0

MaxSBA

 

Korunu. už mi tá korona sa vtrepe všade
19.6.2020 - 18:40
0

Tino

 

uz: som to pisal inde pocitali s tym ze uss sa odpoji , nepocitalo sa ze tak rychlo....ale ciste z pohladu zodpovednosti je to samozrejme ich maslo na hlave mali to v plane inac padlo ton hold smola...mozno mohli robit viac .
19.6.2020 - 19:34
0

Izo

 

mám pocit že Košice len vyplakávajú a čakajú jedine tak na druhú vlnu peňazí od USS
19.6.2020 - 15:33
+32

mitoO

 

to je brutal vyplakavanie, ze treba nastavit mechanizmus, co v pripade ak sa zatvoria stadiony zas
19.6.2020 - 15:38
+31

Selvo

 

Toto nechapem . Strašiť druhou vlnou a odpútavať pozornosť .Keby všetci tak rozmýšľali ako v HC tak ostaneme doma navždy . Cely svet sa otvára , ekonomika, šport atd . Toto vyjadrenie od Muchu je zbabelosť , veď bojujte a makajte ako iné športové kluby v Európe už len kvôli fanúšikom !
19.6.2020 - 15:54
+28

Big brother

 

Ale ako to Mucha myslel? On to podľa mňa myslel tak, aby boli zadné vrátka v prípade, že príde druhá vlna a zas sa zavrú štadióny.
19.6.2020 - 15:58
+4

mitoO

 

nizsie som odpovedal aj tebe
19.6.2020 - 16:01
+1

weefoe

 

Musíš si uvedomiť, že sme KE, mesto "ŠPORTU". Tu aj zo starej športovej haly a basketbalu v nej bude onedlho poj..ané trhovisko, lebo segíň ľud nemá, kde nakupovať.
19.6.2020 - 16:15
+1

Daewo_KS

 

Cital si ten clanok?

Ak ano, dokazal si pochopit to, co si sa v nom docital?
19.6.2020 - 15:43
+7

Markos

 

nepochopil
19.6.2020 - 15:51
0

caput rerum

 

Sorry, ale Vaše komenty mi pripadajú ako keby Vám v reštike naservírovali hovno, a Vy pochválite -“aký fajný rezeň”
19.6.2020 - 15:53
+11

Sunkafit

 

19.6.2020 - 15:56
0

mitoO

 

To urcite nie, nech makaju, ked na to nemaju, nech to nechaju inemu. Zatial to vyzera tak, ze na to nemaju a vela casu uz nie je.
Nie je mozne aby v meste ako su Kosice nebol ziaden vrcholovy sport a je zbytocne sa vyhovarat na platenie steelky.
Ja som tu napisal cisto k obsahu, ze by bolo fajn mat nejaky mechanizmus, ako PPV v pripade, ak zas to konzilium odbornikov, ci aka guta, bude robit, co sa mu zachce.
19.6.2020 - 15:59
+1

Daewo_KS

 

Ja nie som vobec spokojny s tym, co sa u nas deje resp. nedeje a s tym, ze k fanusikovi sa dostavaju ziadne informacie alebo len strohe a nie o podatate veci. A obzvlast ma stve neschopnost vysporiadat sa so stale nizsou podporou zo strany USS.

Ale ked niekto principialne pinda na klub len preto, ze videl v jednom clanku slova “Kosice, USS, kriza” tak to ma vie dostat.
19.6.2020 - 16:06
0

caput rerum

 

Omyl. Zle chápeš. Na USS a koronakrizu sa vyhovara ten nimand v článku. Vedenie Košíc musí hľadať ako sa to dá, nie opačne.
19.6.2020 - 16:14
0

Tino

 

z tectu v : clanku do ktoreho diskusie prispievas sa pise ze KE chcu riesit, vyslovene systemove, principialne zalezitosti, kladu doraz na veci, buduce potencionalne problemy ktore vobec niesu nerealne a chcu v tom mat jasno skor ako zacne sezona.....ist do niecoho po hlave, hura systemom, ze co bude to bude , budeme sa starat neskor je hodne pofiderny styl a hlavne neudrzatelny.....
19.6.2020 - 15:56
+3

Shinody33

 

Jeden Branko z Trencina vyplakaval, ze nemaju takeho silneho sponzora ako Kosice a tak nemozu platit odvody za svojich hracov.
19.6.2020 - 16:17
+5

Big brother

 

Konštatoval.
19.6.2020 - 16:22
+10

marty_pp

 

Som za...zijem v zahraničí a ak by mi ponúkli kvalitny prenos som ochotny si zaplatiť permanentku na tento prenos
19.6.2020 - 15:34
+4

mitoO

 

Pay Per View by mohlo sakra pomoct v takomto pripade. Len to by bol problem pre Tipsport a neverim, ze ti to pustia.
19.6.2020 - 15:36
+3

caput rerum

 

Fatálny amaterizmus a výhovorky vedenia HC Košice. Je najvyšší čas odísť, Lang aj celá správna rada.
19.6.2020 - 15:47
+21

KeFanKe

 

Lang a spol len tak ľahko neodídu ... Tí majú asi toľko sebareflexie ako svojho času trénerské eso pán Simicek, ktorý aj napriek katastrofálnym výkonom mužstva mal záujem aj v ďalšej sezóne pokračovať v rozbehnutej praci
19.6.2020 - 16:40
+1

BlackCrow

 

Odísť nie. Treba ich vykopnúť !!! Mne to pripadá tak že USS ich v tom nechá poriadne vykúpať aby si to pekne vyžrali manažéri s diverzifikovanými príjmami..

A potom nastane hodina H..
19.6.2020 - 19:06
0

matus93

 

Napríklad .. každá futbalová liga mala pri štarte jasný manuál, co v prípade keď sa stane to alebo toto .. aj lintner hovoril o tom, že určite bude spracovaný manuál, že komunikujú s vyspelými ligami a snažia sa to istým spôsobom prebrať .. myslím, že by na tom malo záležať aj ostatným klubom .. to s tými platenými prenosmi je podľa mna dobrá myšlienka otázka je,ci je realizovateľná v adekvátnej kvalite ..
19.6.2020 - 15:52
+3

topska

 

Pockat, je rozdiel robit manual na par kol ktorymi dohras ligu. Oni nemaju manual na nasledujucu sezonu. Hokejova zacne dokonca ovela neskor. Tym nechcem povedat ze by nebolo fajn nejake mat k dispozicii, len porovnavas neporovnatelne podla mna
19.6.2020 - 16:13
0

noano

 

len sa priblizujeme Nhl. Aj oni kazdy rok zacinali ligu v oktobri.
20.6.2020 - 19:01
0

Fanusik2002

 

Samozrejme je dôležité mať aj plán B.
Ale ja to vidím tak,že v Košiciach je veľký problem s peniazmi a neviem,či už je v klube plán A.
A keď košický fanušik bol pred dvadsiatimi rokmi s tímom aj,keď sa nedarilo a neboli peniaze,tak to musí vydržať aj v budúcej sezóne.
Ale ako som to veľakrát písal a bolo to spomenuté aj v rozhovore,košický fanušik je náročný a moja otázka je koľko verných fanúšikov má HC Košice.
19.6.2020 - 15:54
+6

matus93

 

Vydržíme
19.6.2020 - 15:57
0

Rolba

 

Verných fanúšikov môže byť dosť, no aj mnoho fandov si možno bude musieť utiahnuť opasky a rozmyslia si kam a či investujú- to ale neznamená že nie sú verní fandovia.
19.6.2020 - 18:34
+1

Sunkafit

 

Ano ekonomicka kriza bude a? Bude aj inde nie len u nas
19.6.2020 - 15:55
0

cappycathy BLOG

 

To kedy zacne liga sa zacne pre vsetkych naraz. Toto je vedlajsie.

.....ale to ze u nas treba riesit ine veci tykajuce sa ffinancovania klubu a prevadzky SA a zaroberat sa s nimi vazne a urcite, to v klube zjavne nie je....len vyplakavanie....neviem, len ma to nas....alo
19.6.2020 - 15:55
+1

Quick

 

Čím ďalej, tým väčšia hmla, ktorá má zakryť to, že vedenie nebolo schopné za posledné tri zohnať sponzora. O tom, že USS pôjde dolu vedeli všetci. Iba manažment HC Košice zostal prekvapený a teraz hľadá výhovorky.
19.6.2020 - 15:56
+5

ŠIMIKE

 

o to viac ma včera prekvapil článok ze USS chce investovat 1,5 miliardy do kosickeho zavodu najbližších 10 rokov... asi to neni s nimi tak zle
19.6.2020 - 16:05
+4

matus93

 

Možno by stalo za to zamyslieť sa, kto stojí na čele USS .. a aké má pokyny smerom k výdavkom .. je to niečo ako krízový manažér .. nie je to žiaľ hokejový nadšenec a tým padom škrtá aj smerom do hokeja ..
19.6.2020 - 16:07
+1

weefoe

 

Toto je len ďalšie mazanie kolo nosa. Investičný dlh už je dnes väčší ako táto smiešne nahodená cifra. Je to kopa drístov....
19.6.2020 - 16:18
+1

Tino

 

jo: na USS je uzitocne zabudnut pustit z hlavy, podakovat za to co dali klubu a makat na novom penazovode....uss moze pomoct tak, ze udrzi ostatnych partnerov v HC aspon docasne pre preklenutie tohto obdobia ...
19.6.2020 - 16:47
+1

Tino

 

nebol: a nie je prekvapeny, vedlei ze sa to stane a pracovali na tom, covid odchod USS urychlil sposobom, ze okamzite...problem KE nie je len odchod USS ale firiem naviazanych na USS, toto rozchodit chce cas, toto ide prezit len ak sa na to priebezne pripravujes, co zjavne chceli a robili to.....podla mna sa dalo urobit viac, rozbehnut ine penazovody, ktore boli pre HCKE nevyhody naviazane na SA, toto bol podla mna siroky priestor pre vytahovanie penazi....ale tlaky a zaujmy ludi a firiem navazanych na predaj v SA boli ine nez zaujem HC a HC nemalo dost sili, bvole, mozno ani zajmu s tym bojovat...verim ze v tomto marazme sa tomuto budu venovat konecne seriozne.
19.6.2020 - 16:13
+1

Enzo

 

Plackovia
19.6.2020 - 16:02
+5

Markos

 

Jak plačko kovál
19.6.2020 - 16:19
+2

KeFanKe

 

Inými slovami .... V Košiciach nič nového...len amaterizmus a vyhovorky...veď čo ak príde druhá, tretia či štvrtá vlna. S takýmto rozmyslanim rovno zrušiť klub.
19.6.2020 - 16:07
+16

radopKE

 

Nehovorím, že nemáme problémy, no v prvom rade doplácame na to, že sme sa dlhé roky spoliehali na jedného generálneho partnera. Ten ohlásil výpadok príjmov a naši menežéris teraz nevedia, čo ďalej. Z toho vyjadrenia cítiť nádych alibizmu, prečo sa to nebude dať,lebo príde toto a toto. Ale to príde všade, nie len u nás, páni Lang a spol. A inde makajú, nevyplakávajú do médií, ako vy. Nestrkajú hlavu do piesku. Po týchto vyjadreniach som si takmer istý, že aj Chovan sa spakuje preč.
19.6.2020 - 16:11
+4

Matej8199

 

Ak klub ako HC Košice nedokáže/nevie/nechce predvídať, ako sa situácia vyvinie o 2-3 roky, tak niekde je chyba ... Kua ako sa mohli spoliehať ,že USS tu bude donekonečna ?
Neverím, že za tie 2-3 roky (možno aj viac), nikto nad tým neuvažoval a nezačal zháňať naozaj kvalitného sponzora.

Ako sorry ale toto je moc. Jedna vec je pandémia, ktorá nás zastihla. Druhá vec je mať plán B, mať niečo v zálohe, nejaké zadné dvierka ...
Je to zlé, večne sa vyhovárať na všetko a všetkých.
19.6.2020 - 16:15
+8

Shinody33

 

EEI by mohlo naliat peniaze do HC Kosice. Mozno maju aj niekde zlate tehlicky schovane.
19.6.2020 - 16:19
+1

Ricardinho13

 

Toto už nie je nič iné, len vyplakávanie z našej strany. A ak toto ešte ide niekto obraňovať, tak stratil zdravý úsudok. Ide to tu celé dolu vodou a kompetentní, len využívajú koronavírus ako prostriedok na to, aby sa ešte snáď aj 2 roky po vypuknutí vyhovárali na vírus, namiesto toho, aby sa snažili čím skôr z toho vyhrabať.
19.6.2020 - 16:25
+6

strojar

 

Milá košická mediálna Mucha,
druhých, tretích a ešte neviem koľkých vĺn vírusových ochorení, tu už bola plná riť.
Len svet ešte nebol tak zblbnutý ako dnes.
19.6.2020 - 16:29
+5

Tino

 

z textu: resp kontextu je hadam zjavne ze sa zaobera problemom ktory psusti seriu rozhodnuti kde klub, potazmo sport bude len bezmocny divak ktory sa nespolupodiela na rozhodovani....pride mi celkom pochopitelne ked sa o tom diskutuje a pripravuje sa na takuto eventualitu ktora ale ze vobec nei je nerealne, rozhodnu sa M+M ze zatvaraju a dovidenia a mozu sa ist profi sporty past....pripravit sa na to najviac ako je mozne je hadam samozrejmost
19.6.2020 - 16:34
+2

WinnipegJets

 

tie prenosy už kľudne mohli byť, to je návrh komu? veď si to mohol spraviť klub, to čo ide na kocku poslať niekam kde by si to mohol každý zaplatiť, či?
19.6.2020 - 16:41
+2

mitoO

 

nie, prava ma tipsport
19.6.2020 - 16:42
0

topska

 

kluby si minuly rok odsuhlasili ze byt nemozu
19.6.2020 - 16:54
0

FacSKA

 

Ja som to pisal uz ked sa riesilo zrusenie huste. Uplne zanedbane to je zo stran klubu predavat nejaky produkt. Malo videi, rozhovorov, vsetkeho. Zaujimave statistiky... Internetove prenosy sa mali predavat formou premium balickou na klubovych strankach. Denne, tyzdenne, mesacne, rocne clenstvo. V ramci clenstva pristup k live zapasom, zaznamom, videam, zaujimavostiam, rozhovorom.

Kurnik sopa a nehovorte mi, ze sponzorom sa neoplati dat peniaze do hokeja? No kolko uz len davaju do toho hokeja rocne? Pozrite si ceny reklam v TV. Cez hokej mozete byt v TV "zadarmo". V novinach, sportovych novinach na stadione ci v inych mestach za relativne smiesny peniaz.

Kazdy len vyplakava a ruky natrca. Vsak sa zoberte oslovte tie firmy s tym co im viete ponuknut. Alebo spravte tlak na vladu ohladom sponzorstva, teraz mate jedinecnu prilezitost to zmenit.
19.6.2020 - 17:06
+16

PopradskyInsider

 

výborný príspevok mám pocit, že zatiaľ to pochopil hlavne Ďurkovič z iClinic, že hokej je lacnejšia reklama ako TV. A tie platené členstvá, stálo by to za pokus
19.6.2020 - 17:17
+3

FacSKA

 

Ale tu nie je co skusat. To je vo svete uplne bezne. Dajme tomu 5€ mesacne. A ver, ze si to zaplatia aj ludia co budu na domacich zapasoch. Tie clenstva mozu byt viac stupnove. Dokupit si mozes dajme tomu VIP divaka pre vacsiu kvalitu obrazu a nizsie zatazenie serverov, snajlikov do chatu, dobrovolny donate v podobe podpory kanalu. Dnesna generacia je inde. Treba im to ponuknut formou im akceptovatelnou. Dnes ma telefon s internetom kazdy, este aj doma na zachode. Jasne, ze pre nas je stadion stadion, ale... za seba mozem povedat, ze jednoducho mam stale menej a menej casu sa dostat na zapas, kedze len na domace to mam 70KM, ale takouto formou rad klub podporim. X ludi pracuje v zahranici, inych mestach na smeny. Toto je cesta o mladsich rocnikoch nehovoriac. Tak preco stale rozpracat o tom, ako sa nieco neda...
19.6.2020 - 18:30
+2

topska

 

Ale o tomto sa fakt mozeme bavit az v buducnosti kedze teraz tie prava ma Tipsport
19.6.2020 - 18:48
0

WinnipegJets

 

Tak to je podľa mňa úplná manažérska hlúposť, predsa od klubov ktoré sú schopné si zabezpečiť prenos, ako KE ktoré tam majú aspoň 3 kamery, by mali ostatní kupovať prenosy. Veď to sú stratené čisté peniaze klubu, ktorý tam aj tak má kameramanov a réžiu takto jedine kvôli kocke.
19.6.2020 - 20:07
0

topska

 

Kluby si to odsuhlasili, mozu sa dohodnut na zruseni ci uprave zmluvy
19.6.2020 - 20:14
+1

Radovan123

 

Vy mate riadne štastie na ludi v športe... haMba im
19.6.2020 - 16:49
+2

Nitran333

 

Košičania už nehladajte vyhovorky, lebo dopadnete ako Nitra
19.6.2020 - 16:53
0

renem

 

o ekonomickej krize sa hovori uz dlho, 4 roky uz urcite. ja si myslim, ze banky a vlady nieco taketo nedopustia. ale samozrejme kazdy ma na to iny pohlad.

co sa tyka stadionov, treba si uvedomit, ze covid tu s nami moze byt uz navzdy a co to znamena, ze teraz uz navzdy nebudeme nikam chodit? tato uvodna karantena a zatvaranie mali sluzit na vypracovanie planov ako s chorobou bojovat, ako sa na nu pripravit a zistit ake lieky na nu funguju. kazdemu je jasne, ze z ekonomickeho hladiska je nieco taketo neudrzatelne a ze aj pripadna druha vlna, nemoze sposobit to co sposobila prva.
19.6.2020 - 17:10
+2

strojar

 

Úplne každému to jasné nie je.
Napríklad Igorovi z Trnavy.
19.6.2020 - 17:13
+3

teslee

 

Tak tieto vyjadrenia z HC KE su riadny fail. Diverzifikovat prijmy klubu to bola uloha poslednych nie mesiacov ale rokov. To, ze sa to nepodarilo (a inym klubom ano) je vizitka vedenia. Paci/pacil sa mi smer ktorym to ťahali najma co sa makretingu tyka ale tak toto je velke zlyhanie. Zaujimave ze ostatne kluby si take basnicke otazky prekryvajuce necinnost nekladu.
19.6.2020 - 17:14
0

Tizo BLOG

 

A ktorym klubom sa to podarilo? Slovan taha siroky na dresoch ziaden sponzor, poprad ak nema telenskeho nehra hokej, michalovce ingema bez nich druha liga, zamky, detva, bystrica, zvolen...bez komentara...
Mozno nitra ci trencin urobili urcite kroky ale vyskakovat si nemozu. a ostal nam mikulas kde to taha mesto a zivoria....takze kde?
19.6.2020 - 18:16
+1

Tino

 

skoda ze: so to aj na tomto fore zvrhava , ludia vypisuju nezmysly , vacsina netusi ako sa nahanaju peniaze vacsina su ti ktori ich uz len poberaju bez toho aby si dostatocne uvedomovali ako to k nim pritieklo , kto a ako to zabezbecil ...ke sa zacali chystat na odchod uss nie ze nie, bolo to jasne komunikovane celu sezonu nefunguje to ale tak ze preklapame z USS ery na iny koncept financovania lusknutim...mozno sa mohlo robit viac ale ked tu citam bludy ako sa nic nerobilo neboli je mi smiesno...
19.6.2020 - 19:43
+1

Gargamel123

 

Vsade to ide: len v Kosiciach nie,tu nic nefunguje.Druhe najvacsie mesto...
19.6.2020 - 19:47
+3

Tino

 

vsade: to nejde to nie je pravda , to ze v ke nic nefunguje tiez nie jepravda ... ked padneme aj o 50% stale budeme inspiraciou, vzorom dalo sa urobit viac ved sme o tom pocas sezony pisali ja som to niekolkokrat psominal ze medzery su ja pisem o tom a avadi mi ked sa podsuva ze sa nerobilo nic zesme sa nepripravovali...pripravovali ,dnes uz vedia ze mali zacat skor a mali robit viac ale tazko sami akceptuje ked sa hejtuje a pise ze ke nerobili a nerobia nic....
19.6.2020 - 20:04
+1

Tizo BLOG

 

ano hovori sa uz 2 sezony. este na konci predminulej tu boli turkish. lenze afera boeing..obmedzili lety, teraz pre coronu zrusili..odkial budu davat peniaze? ja viem ze nic nejde zo dna na den...ale v KE je dost sponzorov a som presvedceny ze vacsia aktivita by bola vitana..napriklad aj od mesta...ale ti antitalenti co tam su maju sport na haku...svojho casu sa pri FC hovorilo o T-Systems..a ked moze mat T-com na dresoch ferencvaros preco nie aj my...a IT sektor az tak nestratil cez tuto krizu..mozno tymto smerom..nehovorim ze prijmy ako od USS..ale 2-3 sponzori aby klub aspon fungoval to by podla mna slo..
19.6.2020 - 19:52
+1

Tino

 

je: a suhlasim ze sa to dalo lepsie ja som to pisal v priebehu sezony opakovane slusne prachy ide vytahovat cez spojenie zaujmov SA a HC'2 marketingovych planov napr ...urcite existuju dalsie moznosti ke su dost bohate aby to preklopili bez cirkusu,ale ja pisem o hejte , tvrdenie ze hcke nic nerobili je blud...tym samozrejme nemyslim teba , naopak podla mna pises vecne, rozumne...priestor je v ke velky resp bol pred krizou ale ani po corone to nebude tak ze sa neda...da len je to pracne ale tak je to s kazdou pracou podla mna
19.6.2020 - 20:00
+1

Tizo BLOG

 

asi spolu suhlasime..kroky tam boli..mozno to chcelo viac stastia...mozno viac snahy..ktovie..a pevne verim ze sa to v KE da...ale momentalne vidim skor apatiu ako snahu a to sa mi nepaci..
19.6.2020 - 20:23
0

Tino

 

k poslednej: vete...meviem posudit neviem co sa realne deje, s kym o com riesia, alebo aj neriesia...nechce sa mi verit ze sa spustili a odovzdane cakaju co bude... nejake vyvetranie bude nevyhnutne si myslim ale tiez to chce prekopat strategiu nahanania penazi .
19.6.2020 - 20:57
0

Jimmy Tulipan

 

V Tecku bol Lang aj v tok čase ešte s Rusicom na rokovaní o možnej spolupráci.

Neviem aká forma spolupráce bola dohodnutá, ale viem, že odvtedy máme vo firme súťaže o lístky na domáce zápasy + 20% zľavu na lístok.

Všeobecne ako píšeš je v KE veľa IT firiem a jediná ktorá je viditeľná na zápasoch HCKE je práve NESS tak neviem kde je problém...
19.6.2020 - 21:21
0

Tino

 

t system: musi mat dovod to urobit len preto ze moze nestaci taketo filantropicke finticky su samozrejme fajn
19.6.2020 - 21:28
0

DobryHokej

 

Tsystems sa k 1.7. deli na dva subjekty. Uz to nebude taky kolos akym skoro 15 rokov bol. Navyse to treba brat tak, ze sa jedna o samotnu srocku, ktorej cielom je na SR zrobit minimalny zisk. Kosicania tak oracuju za mzdy, firma plati odvody, najom, benefity. Ale tym, ze to je nemecka investicia, tak zisk sa prevazne pretavi v kazdorocnych dovidentach akcionarov.

Uz pred rokmi sme ako stat urobili chybu, ze sme nepodporovali slovenske firmy tak ako sa malo. Mame tu vela sikovnych ludi, no nie su motivovany v takej miere zacat vlastny biznis. Slovensko im slapalo len na krk a buzerovalo ked malo radsej podat pomocnu ruku. Co tym xhcem povedat? Nase firmy by radi podporili lokalnu kulturu. Lenze kedze tu nemame okrem Esetu a par mensich nijake, tak sa nemozme cudovat ze nas sport je podviziveny. Zahranicna firma sem nejde robit charitu. Ale znizit si naklady, lebo by ju konkurencia znicila, kedze ta uz ma podobne lacne pracovne sily tiez vo vychodnej eu, ci v Indii...

Od tsystems, a podobnych firiem nemozme zial teda cakat, ze budu priamo podporovat sport. Nie sme uz ani tak nakladovo atraktivna krajina ako v minulosti, aby si nas zahranicny podnikatel musel hyckat. A vlastnych nemame..
20.6.2020 - 0:37
+4

Nemehlo

 

Skor ide o to, ze tieto firmy nepredavaju produkt, ale ludi. A marze nemaju velmi vysoke, potom by sa ten clovek firme z vonku neoplatil, zaplati si ho u seba. A radsej by takato firma by mala dat peniaze zamestnancom.
20.6.2020 - 6:29
0

DobryHokej

 

Presne tak
20.6.2020 - 9:00
0

Tino

 

Tcko: je , resp bol a stale je pokial som to sledoval odrazovy mostik pre ambicioznejsich...vytiahnut peniaze od nich ide ak leju inde mozu aj tu ale musia mat "dovod" vacsinou to funguje tak ze dostanu zakazku od mesta, statu samospravy a odplatou sa podielaju na financovani sportu, kultura...otazne je ci to tak chceme, zakazka musi byt totiz zaroven hodne "zaujimava" idealne s vopred znamym vitazom...
20.6.2020 - 8:35
0

paljuka

 

asi najvystiznejsie napisany prispevok
20.6.2020 - 9:55
0

Tizo BLOG

 

Takze aby sme to zhrnuli. Predali sme co sa dalo (aby som parfrazoval). Prisli sem firmy ktorych zaujmom je maximalizovat zisk a zvysoka s*ru na slovensko. Ostali nam mensi podnikatelia ktorym sa to neoplati alebo samosprava ktoru vedu diletanti....vyberme si...
20.6.2020 - 10:00
0

DobryHokej

 

Toto nema s “predajom co sa dalo” vela spolocneho. Na prvom mieste je rychly zisk (predaj napr lacnych nitrianskych poli za 400mil statu za ucelom stavby Jaguar-fabriky), nekoncepcne/kratkodobe planovanie (len aby moja strana bola za peknu pri dalsich volbach) a nakoniec nevzdelanost a najivitu sirokej skupiny obyvatelstva.

Samozrejme ze sem prisli firmy maximalizovat zisk minimalizovanim nakladov. Keby si mal uspesnu firmu, ale na krk by ti slapala konkurencia s nizsimi nakladmi = nizsou cenou sluzby pre tvojich zakaznikov, tak by ti neostavalo nic ine ako postupne prepustit slovakov a zamestnat niekde v Dili Indov. Nerobis to rad, ale akcionari ta zvolili do spravnej rady a ty za kazdu cenu (motivovany vysokymi odmenami) musis zachranit firmu a zachovat stabilny profit. Ziadna firma neodide zo svojej krajiny len tak pre charitu. Nebudme najivny..
20.6.2020 - 10:16
+1

Radovan123

 

No napríklad my máme v MI BSH a tá dáva každý rok tisíce do kultúry v meste či už hokej, futbal, tanečnésúbory, spevácke atď. Takže dosť to záleží či firma maximalizuje zisk na každom možnom subjekte alebo sa venuje aj takýmto činnostiam
20.6.2020 - 13:03
0

Tricko30

 

To čo je za vyjadrenie povecte na rovinu že nemáte peniaze a skúste hľadať aj kdesi inde ako len uss steal.to je ľahké robiť hokej keď vám tam taká firma leje peniaze teraz ukážte v KE aký ste manažéri a ako viete hokej udržať na normálnej úrovni nie len plakať a hroziť z vystúpením z ligy.ako toto vyjadrenie od jednej z najsilnejších hokejových značiek je riadny trapas vy ste Košice nie Detva tak nemrncite a ukážte že viete robiť hokej na požadovanej úrovni a nie stále len natrcat ruku daj daj daj
19.6.2020 - 17:19
+8

RytierZV

 

Správne Tricko30
19.6.2020 - 17:38
+1

WOLF 27

 

bzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
19.6.2020 - 17:30
0

WOLF 27

 

Tricko klud nas kosice nemusia trapit tesme sa ze sme mi za vodou
19.6.2020 - 17:32
0

UssKe

 

My s i ty by si mal byt v škole a nie za vodou .
19.6.2020 - 17:39
+5

mitoO

 

A Tricko s "povecte" s nim.
19.6.2020 - 17:51
+2

HokejBJ

 

Reálne : Kto si ten článok prečítal a porozmýšľal o čo vedeniu ide? Lebo toto čo tu čítam sú dristy rad radom
19.6.2020 - 17:45
+3

mitoO

 

uz len to by nam chybalo...: KOŠICE. Hokejový klub HC Košice sa kvôli pandémii koronavírusu nachádza v ťažkej situácii.

Za minulú sezónu, ktorá bola predčasne ukončená, prišiel košický klub približne o 500-tisíc eur.

Otáznik visí nad pôsobením v Steel Aréne, ktorú si oceliari počas sezóny prenajímajú.

V aktuálnej situácii si zrejme nebudú môcť dovoliť pokračovať v nej aj napriek uvoľneniu opatrení z hľadiska počtu divákov na športových podujatiach.

Klub zvažuje odohrať sezónu v Crow aréne na Kavečianskej ceste. Hala má však kapacitu len 1100 miest.
19.6.2020 - 17:52
0

mitoO

 

Majú podpísaných štyroch mladých hráčov
Košický káder už začali opúšťať viacerí hráči. Reálna je aj alternatíva, že by oceliari nastúpili do extraligy s juniormi.

„Roky sa rozpráva o tom, že ľudia chcú vidieť na ľade mladých domácich odchovancov. Situácia je veľmi vážna. Klubu ide o to, aby sme zabezpečili fungovanie. Potrebná bude veľká dávka solidarity od fanúšikov až po partnerov. My urobíme všetko pre to, aby hokej v Košiciach pokračoval na najvyššej úrovni. Momentálne máme podpísané zmluvy s troma či štyrmi mladými hráčmi z minulej sezóny.“

Dlh klubu voči Steel Aréne, ktorý je okolo 170-tisíc eur, zatiaľ stále nie je vyplatený.

„Komunikujeme so všetkými stranami. So Steel Arénou, mestom, samosprávou, zväzom a ďalšími. Snažíme sa nájsť riešenia, ale vzhľadom na situáciu je to veľmi komplikované. Verím, že v najbližších dňoch budeme mať odpovede na všetky otázky.“
19.6.2020 - 17:56
+2

matus93

 

Crowka je už búknutá pre istotu .. už dlhšie
19.6.2020 - 18:10
0

mitoO

 

to radsej nech sa na to vykaslu, ako toto...
19.6.2020 - 18:10
0

matus93

 

Možno aj preto ten návrh s prenosmi .. ono to všeobecne nie je zlá myšlienka .. a bola vy aplikovateľná aj po tejto kríze .. ťažko povedať mito ...veľmi ťažko .. na rebuild potrebuješ dôveryhodných a schopných ľudí ..neviem je to na dlhu debatu všetko
19.6.2020 - 18:16
+1

OceliarKE

 

Dokonca uz dostali aj ponuku.
20.6.2020 - 13:07
0

Miki2308Rj

 

Hc kosice akon klub sa nemoze dohodnut s SA na odpusteni najomneho na 50% a 50% zaplati stat,tak ako najomcom? Teoreticky tiez im stat zakazal poskytovat svoje "sluzby".
19.6.2020 - 19:27
0

pohodaci

 

No, dobre je mať plán B, ale najprv by ste mali mať plán A!!!! Takže, preventívne opatrenia, hrozba návratu druhej vlny pandémie, ... čo keby ste povedali aspon raz pravdu?Máte dlh voči steel arene 170 000 eur, čiže vás do steelky nepustia, pokiaľ to nevyrovnáte... A Crow aréna? Ja by som rád počul priamo vyjadrenie majiteľa Crowvky, či by stál o "spoluprácu" s niekym s HC Košice.... No a čo sa týka mužstva, máte "pdpísaných " 4 juniorov, či? Tak čo tak nezahmlievať a naliať fanúšikom čistého vína , bez plaču,-a výhovoriek....
19.6.2020 - 19:58
+2

fifofrogy

 

Neviem z roka na rok sa mi tento klub viac a viac nepáči počnúc vedením hráčmi a končiac službami ... vyhlásenia že nepodpisujeme hráčov lebo diváci, potom diváci lebo čo keď druhá vlna ,keď druhá vlna potom kríza, keď kríza tak hutnícky priemysel atď...ako XY či kto že kartón a že akože má ísť stať ako tí čo majú fitka či trhovníci ?! No milý pán "hokejista" nech sa páči nemáte čo na práci plačete tak niečo urobte ako tí ľudia zoberte kartóny a choďte sa tam postaviť !!! Alebo choďte zoberte montérky a každý deň sa traste o prácu lebo nebudete vedieť či ten deň v tej fabrike není váš posledný ... sklamaný som tak že absolútne nemám záujem už o tento klub za roky len vyžírka od USS a nič naviac veľkohubé vyjadrenia na všetky strany a po pravde mám pocit že tento klub už dávno stratil aj tú poslednú iskru takže namiesto plakania od začiatku krízy ktoré začal pán Haščák končiac týmto len z brucha dám pár riešení ! Hneď prvé zabaľte to a choďte robiť niečo kde uvidíte riešenie a možnosti možno to viac pomôže ľuďom v dnešnej situácii druhé,presťahujte klub do Crow Arény ,dajte juniorov a utiahnete to z platov ktoré ste brali posledné roky ,tretie presťahujte klub niekam kde to bude mať zmysel a ľudia budú šalieť ako v Michalovciach ! ...a tak by som mohol pokračovať do rána no žiaľ Košický hokej z mojej strany skončil ako skončilo x Košických klubov a možno skončí rovno aj krachom ale nebude ani prvý v tomto meste a žiaľ ani posledný ,no myslím si že dnes ľudia majú úplne iné starosti .
19.6.2020 - 17:55
+4

Tizo BLOG

 

Ked vedenie nevie riesit situaciu tak nech zlozia funkcie. Ved ten klub nie je ich majetok. V meste ako ke sa musi nazbierat 5-6 sponzorov co utiahnu klub aspon na minimalnej urovni ked to dokaze firma ako ingema ci aquacity. Ved len taky ness ma na statnych zakazkach love na 3 kluby..
19.6.2020 - 18:21
+2

Nemehlo

 

Nemyl si Ness kosice s Nessom v bratislave. Su to dve firmy a kazda robi nieco ine.
20.6.2020 - 6:37
0

Tizo BLOG

 

To nie je ta ista firma?
20.6.2020 - 10:04
0

Nemehlo

 

No ved ti pisem ze nie je.
20.6.2020 - 10:20
0

Tizo BLOG

 

Tak potom sorry. A na state sa nabaluje ktora?
20.6.2020 - 21:39
0

GB11

 

HK Skalica: Ako sa hovorilo počas sezóny tak dnes ukončil kariéru Róbert Mikéska. Jeho daľšie "pôsobisko" bude pomáhať a chrániť občanov Slovenskej Republiky
19.6.2020 - 18:31
0

Ozzie

 

Amateri: Uz vcerajsi rozhovor s Chovanom v radiu vyznel, ze to je u nas ako u K...t.v
19.6.2020 - 19:04
0

MackoPu

 

Normalny realisticky rozhovor. Preco zase tolko hejtu ?
19.6.2020 - 19:05
+1

HokejBJ

 

Lebo 90% si prečítala len nadpis
19.6.2020 - 19:06
+1

OceliarKE

 

veru, toľko vedy pre nič za nič
19.6.2020 - 19:18
+3

Rolba

 

Ak neuvidím snahu riešiť problémy,ale len plakať tak potom mi ostane chodiť na futbal či hádzanú. No stále verím že sa spamätajú
19.6.2020 - 19:21
0

BlackCrow

 

1. Vyhodil Bakoša
2. Na jeho miesto menoval Zúbeka
3. Vyrúbal pokuty mužstvu ktoré bolo na druhom mieste
4. Angažoval Šimíčka keď team ťahal x zápasovú výhru s Šimurdom a Bartošom
5. Vyhodil Rusiča
6. Nechal pokračovať Šimíčka
7. Vyhodil Zúbeka /konečne/
8. Vyhodil Šimíčka /konečne/
9. Vymyslel projekt znárodnenia a československej cesty
10. Vyhodil Kocha
11. Za tri roky nebol schopný nájsť náhradu za USS

Kto...............

Kto dá peniaze takému človeku ??

Vy sa divíte ??
19.6.2020 - 19:25
+32

nyytymaki BLOG

 

19.6.2020 - 19:33
+6

ZOOMER

 

Normálne plačem z Langa,plačem..... kde sme sa to dostali,toto by ma nenapadlo ani v najhoršom možno sne a tých mám po sobote vela ze to tak skončí....
19.6.2020 - 19:31
+1

TomNzFan

 

OT: https://www.eliteprospects.com/player/51967/janne-vayrynen
V NZ na Fb straanke dalsia hadanka ,ale to bude asi tento
19.6.2020 - 19:32
+1

Gargamel123

 

O tom uz chlapci: rozpravali pri pive pocas MS.Som myslel,ze maju pod siltovkou a teraz vidim,ze mnoho z pocuteho je pravda.To znamena,ze Langos o tom vedel viac ako rok dozadu a cely cas len kryje cielenu likvidaciu klubu.Inac by za tie mesiace/roky pohol zadkom,alebo aspon prstom...
19.6.2020 - 19:44
0

Kurolišek

 

Predstavte si čo ak bude vojna proti marťanom? Alebo bude tak teplo že sa nebude dať urobiť ľad? Košice by mali zvážiť aj to!
19.6.2020 - 20:17
+4

caput rerum

 

Priznavam, Bol som jeden z najvacsich kritikov Bakosa, a dufal som ze sa to po jeho odchode zmeni. Zial mylil som sa. Netvrdim, ze by bol Bakos opat idealna volba, ale som presvedceny ze sucasnu situaciu by zvladol asi lepsie. Ale podme na riesenie, pozrime sa ake mame v kosiciach firmy, velke firmy v oblasti IT, obrovske kolosy v oblasti energetiky , niekolko mestskych a polosukromnych firiem, roznych vplyvnych a bohatych podniakatelov zo sukromneho sektora. Chapem ze dnes je zla doba, ale urcite by sa dalo 1-1,5 milona rocne takto vyzbierat a prezit aj bez americkej oceliarskej firmy, ktorej majitel je offshore eserocka a ktora 20 rokov prelieva financie do usa.
19.6.2020 - 20:34
+1

thovthKe

 

Ok: Keď pred pár rokmi nastúpilo dnešné vedenie, tak aj preto že s ich predchodcami bola značná nespokojnosť v radoch fans. Ako nastúpili bolo veľa rečí, plánov a cieľov a ak sa nemýlim, už vtedy si boli vedomí ako časom USS sa stiahne z pozície hlavného prispievateľa, tak bolo v pláne hľadať ďalších sponzorov... dnes ich vidno?
Dlho v médiach veľa z klubu nebolo, až tuto hmla čo púšťal riaditeľ marketingu a PR a tak si človek povšimne aj p***viny, pred stílkou klubové auto, pomaľované reklamou a ejeje na bratislavských značkách...
19.6.2020 - 20:38
0

Tino

 

to: auto moze byt od market partnera, pripade operativny leasing
19.6.2020 - 21:09
0

Sheva7

 

4100 a kto bude chodiť ak budu naspodku a hrať zle
19.6.2020 - 21:19
0

caput rerum

 

Ja prídem a kúpim aj permanentku, bez problémov sa budem dívať aj na 10-15 mladých juniorov v áčku.
19.6.2020 - 21:32
+8

Sheva7

 

Zažil som kavečansku a boj o prežitie ,Sabol,Kmiť ,Špilar ,Drotar ,Vantroba a mnoho dalšich.Ale je ina doba za cenu 5 eur + kriza ludia nebudu chodiť ,keď budu na spodku tomu neverim
19.6.2020 - 21:39
+2

kingston

 

ja urcite pridem tiez: nemam s tym absolutny problem. ak raz fandis svojmu klubu, musis fandit v dobrom aj v zlom
19.6.2020 - 21:41
+6

paljuka

 

ja si tiez isto kupim permu hned ako zacnu predavat a urcite aj cela partia cca 10 ludi co tam sedime...
nie kazdy je fanusik uspechu...
20.6.2020 - 10:59
+2

ZOOMER

 

Tu nejde o fanusikov uspechu,tu ide o to ako sa to vedie a kto to vedie
20.6.2020 - 11:13
0

mitoO

 

len aby sme si vsetci vedeli kupit permy, ked sa bude hrat v crow...
20.6.2020 - 11:18
0

cappycathy BLOG

 

Pokial budu naklady na hranie v Crow porovnatelne ako v SA (vieeme ze tu halu si prenajimaju aj ine subjekty, a teda tam sa moze ta cena celkom slusne vysplhat) tak pri jej kapacite by sa pri sucasnych pravidlach pustilo len 500 ludi, v SA by to bolo okolo 4100 plus minus (+ este skybox) tak by z ekoenomickeho hladiska mali vyssie prijmy, plus prijmy z bufetov, keby si ich klub sam vedel obhospodarit ... a parkovanie jak poriesis v crow? Ved ked len polka ludi by dosla autom, kamnatrepes 200-250 aut?
20.6.2020 - 11:25
+1

mitoO

 

Ved nijak, cele by to bola hlupost, nehladiac na to, ze tam je otrasny vyhlad na hokej. Ok, pripravne zapasy, to clovek vydrzi, ale pozerat na hokej celu sezonu cez stlpy, tak to dakujem pekne.
20.6.2020 - 11:30
0

OceliarKE

 

Priprav sa na Crowku. Ak chces napis pm.
20.6.2020 - 13:07
0

V_S_Z

 

Nikto nespochybňuje náročnosť situácie a každému je ľúto kde až sa to dostáva aj kvôli objektívnym skutočnostiam. Urobili sa aj dobré veci hlavne v posledných dvoch sezonach, ale čím skôr si Košice urobia poriadok na najvyšších miestach a začnú sa správať primerane ambíciám, tým lepšie pre nich.
19.6.2020 - 21:44
+4

Rolba

 

Inak pozrel som sponzorov Michaloviec a sú medzi nimi piati sponzori z Košíc, ktorí nepodporujú KE ale Duklu.
19.6.2020 - 22:10
+3

Gargamel123

 

Tino ti napise ze tu sa robi: len to nie je vidno.
A Michalovce medzitym zbroja na novu sezonu a vo futbale kopu prvu ligu.
19.6.2020 - 22:41
+4

Tino

 

ehm: ?? naco je toto dobre?
19.6.2020 - 22:52
+2

Gargamel123

 

Bartosa pustia Michalovciam: tam ho vyhodia a oni ho zoberu.Co ti tu u nas dava logiku.
19.6.2020 - 23:00
+2

ajwen77

 

Možno to bol špión a teraz poddá info ako zohnať prachy... Alebo im ukradol šablónu na tlačenie peňazí...
20.6.2020 - 11:11
0

lišiak1

 

ano kopeme aj prvu ligu vo futbale co ma nesmierne tesi, ale toto co je tu teraz je u nas po prvykrat v historii, ze by sme mali 3 timy hrajuce prve husle v 3 najsledovanejsich sportoch.
v minulosti to ale ani zdaleka take ruzove nebolo narozdiel od vas, ktori ste si uz nahonobili uspechov viac nez dost.
mala pauza niekedy aj prospeje, treba len dufat, ze to nedopadne podobne ako v presove kde medzitym uz seniorsky hokej uplne skoncil.
20.6.2020 - 2:25
+1

Gargamel123

 

Mne nejde o uspechy,med aile,pohare: len nech mame fungujuci,moderny klub.U mladeze nech netlacia deticky "sponzorov",nech sa presadi talent a usilovnost.
Budu v strede alebo na konci tabulky? Aj tak budem fandit.
Bude titul,potesime sa,oslavime.
Mozno ze im krivdim,ale mam taky nazor,ze s ludmi ako Lang to nepojde.
Okrem toho by som bol rad,keby ten titul trocha rotoval a mali sme silnejsiu a vyrovnanejsiu ligu.Tieto rekordne titulove serie,to je nanic...
21.6.2020 - 0:44
+1

granlund84

 

Mesto športu. 1.Fc Košice, Lokomotíva, Good Angels, hádzanári, BK, FK Barca, Krásna, MFK Košice, vsesportovy areál, Cassosport, Angels aréna...za 20 rokov tu máme málo legiend, ďalšia značka visí nad priepasťou. Športový fanúšik si tu prichádza na svoje
19.6.2020 - 23:35
+14

Rizek

 

????????????????
20.6.2020 - 5:32
0

Rizek

 

Granlund84 na to poukázal a má veľkú pravdu. ????
20.6.2020 - 5:33
0

Rizek

 

????????????????✅Palec hore granlund84
20.6.2020 - 5:35
0

julo

 

20.6.2020 - 9:30
0

cappycathy BLOG

 

A este nemame ani podmienky poriadne, ved v akom stave je Cassosport,Stara sportova v meste...jedna katastrofa..... jedine co zatial mame je SA, zrekonstruoval sa Sklenik (sukromne zdroje) a vo vystavbe je futbalovy stadion ale jeho buducnost je vo hviezdach, lebo chybaju peniaze a setri sa kde sa da...

p.s. staru sportovu chcu premenit na trznicu (nehovorim ze sa to nehodi, ale....)
20.6.2020 - 10:02
0

ElwisNR BLOG

 

Podľa mňa ako plán B a alternatíva v prípade 2.vlny pandémie je ten nápad s spoplatnením prenosov dobrá vec pre kluby a možno aj pre fanúšikov stále je to lepšie ako keby sa nehralo vôbec za predpokladu že to bude v rozumnej výške a s tými sponzormi je to ťažké generálneho sponzora pre hocijaký klub bolo ťažké nájsť už pred corona krízou a nie teraz ked ideme do recesie.
20.6.2020 - 12:00
+2

Big brother

 

Ale žime v realite. Výnos z poplatnenia prenosov velky nebude. Otazka je, čo na to sponzori...či sa im táto prezentacia ich firmy bude pozdavat a budu za to ochotní klubom platit.
20.6.2020 - 13:06
0

ElwisNR BLOG

 

Ideálne riešenie to určite nieje pre nikoho,ale stále lepšia alternatíva ako nahrať vôbec a zatiaľ lepšie riešenie pre tento prípad,ak by sa situácia zhoršila asi nieje.
20.6.2020 - 13:36
+1

Big brother

 

Ved jasné, nech sa hladaju riešenia ako hrat dalej. Len konštatujem, že kluby aj tak prídu o dost penazí.
20.6.2020 - 13:44
0

mitoO

 

cze predvcerom 118, vcera 128...
Otvorene hranice nas dodrbu tiez
20.6.2020 - 14:03
0

cappycathy BLOG

 

Uz davnejsie hovorim, ze toto si v pohode mohli kluby same urobit, bez Tips, kde sa treab regnut a stavkovat....proste vratit to na sposob huste ....alebo kluby by mali nejake vlastne....neverim ze sa nenajde ludia a fanusikovia, ktori by zrobili web a vsetko okolo za susne alebo zadarmo, islo by o to platit len licenciu za sirenie cez web a rozhodnut sa ci sa da geoochrana alebo nie...
20.6.2020 - 13:37
0

VSŽ Košice

 

Situácia po otvorení kempov v NHL a aj susedných Čechách jasne ukazuje že Corona si zahraje minimálne v druhom kole. Je jasné že začiatkom októbra sa hrať nebude. Z tohoto pohľadu to že naše vedenie nepodpisuje hráčov na ktorých aktuálne ani nemá peniaze beriem. To koľko je za týmto stavom ich neschopnosť a nekompetentnosť nechám na iných. Osobne by som bol rád ak sezóna vôbec bude aby sme ju odohrali aj s kádrom na posledné miesto, nech tradícia rokov v najvyššej súťaži pokračuje
20.6.2020 - 15:55
+2

fany

 

OK.11 hráči v NHL sú pozitívny.Boli testovaní aj pred 2 mesiacmi? Vtedy boli možno pozitívny 30-ti.A pozri na Slovensku.Čím menej sa testuje,viac vychádza pozitívnych.Keď bol denne 1-2 ,tak dobreže sme nemali zákaz vychádzania a teraz sa všetko uvoľňuje.Počkaj,veď teraz potrebujú ministri ísť na dovolenku a keď sa posledný vráti,tak zas budú šaškovať.
20.6.2020 - 16:01
0

VSŽ Košice

 

K poslednej Tvojej vete, je pravdepodobné že to tak aj bude.
20.6.2020 - 16:09
0

julo

 

Jasne ze tu budeme na jesen opat saskovat,ked my potrebujeme dovolenku pri mori,statna karantena bola najvacsie zlo atd..
20.6.2020 - 16:37
+1

mitoO

 

vies si predstavit, ze jeden rok by ludia museli sediet na riti doma? ved to by bola strasna hroza a corona neexistuje, zbytocne strasia, nikto neumrel na Covid (to tu aj jeden mestsky poslanec hlasa, co chceme od jednoduchsich), 5G, chemtrails, cipovanie, atd.
Vyssie typek spomina mimozemstanov, ktori su podla neho asi pravdepodobnostne na rovnako, ako druha vlna.
Jedna vec je neschopnost nasho vedenia, ale druha drbnutost ludi.
20.6.2020 - 16:44
+7

julo

 

Tie veci,ktore si vymenoval...jeden by si myslel,ze si robia prdel pisu to z recesie.no oni su fakt tak sprosti
20.6.2020 - 17:28
0

OceliarKE

 

Nezabúdaj že žijeme na Slovensku. Na Slovensku kde si ľudia dobrovoľne 12 rokov volili zlodejov. Teda aj viac, ale to už pôjdeme veľmi do minulosti.
20.6.2020 - 17:45
+1

Gargamel123

 

Co 12...1000: rocna vcela.
20.6.2020 - 19:21
+1

Tizo BLOG

 

12? Matika nebola tvoja silna stranka co?
20.6.2020 - 21:42
0

OceliarKE

 

Neviem čo si nepochopil na tom že aj viac než 12 rokov ale to pôjdeme veľmi do minulosti. A kedže tu na hp sa rado argumentuje že minulosť je minulosť tak som to nespomenul.
21.6.2020 - 16:01
0

cappycathy BLOG

 

tu islo o metaforu ....teda porovnanie s historickym slovenskym filmom 1000rocna vcela ....
20.6.2020 - 22:32
0

Gargamel123

 

Langa videli na Dominikanskom: zhanal Vianocny stromcek.Predsa len,druha vlna,co ak...
21.6.2020 - 0:34
+3

BlackCrow

 

Chcel by som sa opýtať či niekto vie, čo teraz robí náš športový manažér pan Šťastný keď zásTupcovia nášho klubu všade rozprávajú že riešiť hráčsku otázku je nateraz predčasné.

21.6.2020 - 11:51
+6

cappycathy BLOG

 

Nie si sam, ktory si poklada tuto otazku ....
21.6.2020 - 12:58
+1

Marek_tky

 

Predčasné a pritom Zuzin potvrdil ponuku od Košíc, teraz kto klame?
21.6.2020 - 18:41
+1

julo

 

To sa mi nezda.Zuzin mal ponuku ale Skokana a spol. pustia?
21.6.2020 - 18:51
+2

ZOOMER

 

PETER ZUZIN nazbieral v minulej sezóne 43 ligových bodov (23+20), jeden gól a jednu asistenciu zaknihoval aj v reprezentačnom drese: „Myslím, že som mal celkom vydarenú minulú sezónu a chcel by som, aby tá ďalšia bola ešte lepšia. Zvolil som alternatívu istoty a napriek záujmu z Popradu a Košíc som sa rozhodol, že budem doma. Vo Zvolene sú vždy vysoké ambície, uvidíme ako sa ich podarí naplniť.“????
21.6.2020 - 19:05
0

fany

 

Zas nechcem Ťa mýliť,ale niektoré rozhovory našich chlapcov mi často vyčaria úsmev na tvári.
21.6.2020 - 19:15
+1

julo

 

Jeho chceli v ke este pred coronou,mozno to myslel tak..
21.6.2020 - 19:16
+1

topska

 

Ponuku ste mu dali aj vy, PP a BB aj teraz, sam to inde povedal konkretne takto ze sa jednalo o ponuky po sezone
21.6.2020 - 22:05
0

mitoO

 

Hrasko mal tiez ponuku z KE, ale ved my hracov neriesime, tak nas tu asi niekto odrbava
21.6.2020 - 21:44
0

fany

 

mitoO ,ale Peťo to asi myslel v kariére,nie teraz.Možno sa mýlim.Vieš aj u nás povedali,že Tomeka neriešili ,lebo nevedeli ešte čo bude,ale hlavne ,že riešili Košarišťana,Petríka,či Trenčana.
21.6.2020 - 21:57
0

topska

 

Poprad tam spomina a zaujem sme mali minuly rok aj tento
21.6.2020 - 22:01
0

mitoO

 

tento rok mysli a myslel to tak aj Zuzin, preco by riesili nejaku minulost teraz pred sezonou v suvislosti s tym, ze teraz podpisali prave Zvolenu.
21.6.2020 - 22:06
0

fany

 

Tak potom možno v KE oblbujú fanúšikov ako vo Zvolene U Peťa bolo HKM na tutovku,ak sa ozvú. Chvalabohu Vlastík už je za horami.
21.6.2020 - 22:13
0

topska

 

Ja tomu nerozumiem preco take vyjadrenia davate
21.6.2020 - 22:05
0

mitoO

 

ja ano
21.6.2020 - 22:07
0

ZOOMER

 

Tiez sa mi nechce verit ze Zuzin mal ponuku pred touto sezonou z KE ked nasi davaju vyjadrenia ze hracov neriesia.... V Kosiciach nieco smrdi a nie je to Lunik
22.6.2020 - 10:56
+2

warn1ng

 

Ver never, ponuku dostal. Aspon vidis aky holubnik si z vas vase vedenie robi.
22.6.2020 - 11:12
+2

ZOOMER

 

To je horsie nez holubnik.... a este sa tu stale najdu taki co obhajuju nase preslavene vedenie.....
22.6.2020 - 11:19
0

Selvo

 

Možno dostal a možno bola v tomto duchu:

“ hele nechtěl bys hrát přišti sezónu v Košicich? Teď ti neřeknu nic, za kolik a na jak dlouho. Až budú vědet, ozvu se.”

No a keďže sa neozval, Zuzin je vo Zvolene.
22.6.2020 - 11:25
+4

BlackCrow

 

+
22.6.2020 - 12:49
0

Abc

 

Celkom sa bavim na tom, ze ako si mohlo dovolit vedenie neinformovat poniektorych pouzivatelov HP o rokovaniach s hracmi. Snazil som sa na oficialanej stranke HCKE (pripadne v odkazoch z tejto stranky) najst informaciu, ze vedenie neriesi ziadnych hracov. Dopracoval som sa len k tomuto:

Kedy plánujete podpisovať hráčske zmluvy?
Na to je ťažko odpovedať. S hráčmi sme v kontakte. Komunikujeme s Haščákom, Skokanom či Chovanom a chápem, že sú netrpezliví. Sami však čakáme, čo sa bude diať. Tu by som uvítal väčšiu koordináciu zo strany zväzu a Pro-Hokeja. Nevieme, kedy sa sezóna začne a ako bude vyzerať. Bez zodpovedania týchto otázok je ťažké riešiť káder.

Niektorí hráči sa už vyjadrili, že ak ich oslovia kluby zo zahraničia, tak nebudú váhať. Čakať na zmluvy do neskorej jesene je totiž pre nich veľmi nepríjemné. Počítate s tým?
Samozrejme. Táto sezóna bude výnimočná a šancu dostane veľmi veľa lokálnych hráčov. Myslím si, že tento tím bude viac košický ako kedykoľvek predtým. Zároveň to bude šanca pre mladých hráčov ukázať sa.

Bez skúsenejších hráčov by to však asi nešlo...
To je nám jasné. Aj preto by sme to chceli vyskladať tak, že budeme mať skúsenú kostru a pri týchto hráčoch sa budú učiť naši mladí chlapci.

Zdroj: https://www.kosiceonline.sk/lang-priznava-dlhy-voci-steel-arene-i-dodavatelom-optimalnym-startom-novej-sezony-by-bol-december?fbclid=IwAR2XdltpTvQQXHi7TDzGl7kF5pK95KRdrHkTPiDbU-cyWnukfVTYGw-BsLQ

Takze jedine, k comu som sa dopracoval je:
"... S hráčmi sme v kontakte. Komunikujeme s Haščákom, Skokanom či Chovanom a chápem, že sú netrpezliví. Sami však čakáme, čo sa bude diať...."
"...Aj preto by sme to chceli vyskladať tak, že budeme mať skúsenú kostru a pri týchto hráčoch sa budú učiť naši mladí chlapci..."

Ale mozno su to stare informacie (15.05.2020) a disponujete ohladom hracskeho kadra niecim novsim (z oficialnych zdrojov, samozrejme).

V tomto clanku je len, ze "...Na rozdiel od niektorých tipsportligových klubov je košický HC zatiaľ opatrný v podpisovaní zmlúv s hráčmi. Podľa Muchu rokovania prebiehajú, no až na niekoľko mladých hráčov zatiaľ nemá klub zmluvne viazaných hráčov....". Nevidim tam, ze hracov neriesia, vidim tam len "...ROKOVANIA PREBIEHAJU, no až na niekoľko mladých hráčov zatiaľ nemá klub zmluvne viazaných hráčov..."

Ja by som bol trpezlivy. V prvom rade musi byt trener, od toho sa bude dalej odvijat aj hracsky kader, myslim.
22.6.2020 - 12:00
+1

BlackCrow

 

V poho používateľ Abc. Buď trpezlivý. Suma sumárum nie je tréner, nie sú hráči a nevieme či vôbec začneme hrať. Len pripomeniem že sa bavíme o Košiciach.
22.6.2020 - 13:01
0

mitoO

 

neviem, ci to tu bolo kdesi cele, tak to tu davam : Od 1. júla sú na Slovensku povolené športové súťažné podujatia s viac ako tisíc účastníkmi. Ako informoval hlavný hygienik Ján Mikas, za podmienky dodržania šachovnicového sedenia môžu kluby naplniť svoje štadióny až do výšky 50 percent svojej kapacity. V prípade HC Košice a Steel arény by tak išlo o návštevu na úrovni 4100 divákov.

Môžu si „oceliari“ vydýchnuť a odpadol im tak hlavný problém? Nielen na tieto otázky odpovedal novinárom PR manažér a riaditeľ marketingu Stanislav Mucha.

Pán Mucha, aká je reakcia HC Košice na pozitívne správy o uvoľnení opatrení zo strany vlády?

V HC Košice sme samozrejme radi a uvoľnenie karanténnych opatrení vnímame pozitívne. Na druhej strane musíme myslieť na to, že návrat nákazy a tým pádom aj oživenie karanténnych opatrení, sa môžu vrátiť kedykoľvek. Ako klub sme prišli v závere sezóne o veľké prostriedky a hľadáme preto preventívne opatrenia, ktoré by nám umožnili vyhnúť sa opakovaniu podobných problémov. V rámci Tipsport ligy sme bohužiaľ neprijali žiadne riešenia, ktoré by klubom pomohli vyriešiť vzniknuté straty. Preto sa pýtame, čo sa môže stať, ak príde v novembri nová vlna epidémie. Čo ak budeme musieť opäť zavrieť štadióny? Príjmy by opäť klesli na minimum a z čoho by sme potom platili záväzky voči hale, zamestnancom, permanentkárom, partnerom či hráčom? Ako klub sme preto navrhli riešenie, ktoré by pomohlo minimalizovať následky návratu karanténnych opatrení.

O čo teda ide?

Toto opatrenie by znamenalo vysielanie hokejových zápasov bez prítomnosti divákov v halách, no klubom by ponúklo šancu na zmiernenie výpadkov. V rámci medzinárodnej asociácie European Hockey Clubs komunikujeme aj s klubmi v zahraničí a vo vyspelejších ligách pristupujú kluby k týmto problémom zodpovednejšie a opatrnejšie.

Skúste nám teda popísať, ako by fungovalo opatrenie navrhované HC Košice...

Navrhli sme zavedenie kamerového systému na všetkých štadiónoch. Umožnilo by to streamovanie prenosov zo všetkých hál, pričom by išlo o spoplatnené prenosy. Kluby by nestratili príjem zo vstupného, pričom permanentkári by mali samozrejme prenosy zadarmo. Počas prenosov by boli odprezentované logá sponzorov. Kluby by tak plnili reklamné plnenia.

Pri všetkej úcte, veríte, že by bolo niečo také v súčasnej situácii možné? Ostatné kluby sa pripravujú na normálny priebeh sezóny, nakupujú hráčov a tí by asi neboli nadšení z hry pred prázdnymi tribúnami. Navyše, záujem o platené prenosy by bol sporný. Uvedomujete si to?

My by sme tiež radšej hrali v plnej hale. Čo ak nám ju však hygienik opäť zavrie. Videli sme, ako sme dopadli po marcovom rozhodnutí vlády. To isté môže prísť hocikedy počas budúcej sezóny. Navrhli sme len jedno riešenie, pretože hľadáme manažérske nástroje k tomu, aby sme vedeli sezónu začať, ale aj dokončiť.

Z toho nám však vychádza, že je vám v podstate jedno, či by mohlo byť na tribúnach tisíc, alebo päťtisíc divákov. Víťazí totiž obava z druhej vlny pandémie.

Tie čísla sú samozrejme iné a zrušenie obmedzenia na tisíc účastníkov je pozitívne. Budeme sa tým v najbližších dňoch zaoberať a čoskoro príjmeme aj závažné rozhodnutia týkajúce sa budovania kádra a podobných záležitostí.

Ostatné kluby podpisujú zmluvy, Košice v tomto smere spia. Dokedy to bude trvať?

Košice určite nespia. Každý deň rokujeme so zodpovednými stranami. Košice a Slovan však hrajú na úplne inom ihrisku a na náš domáci stánok sa vzťahujú karanténne opatrenia. Sme v kontakte so Steel arénou a riešime, či v nej vôbec bude možné odohrať sezónu. O to je pre nás ťažšie plánovať káder a stavať celý marketingový a biznis plán.

Je možné, že by ste napokon odohrali sezónu s nejakým mladučkým kádrom bez drahých hviezd?

Aj to je možnosť.

Myslíte si, že v takom prípade by malo záujem o platený streaming košických zápasov dostatok fanúšikov?

To je dobrá otázka. Pevne verím, že máme skalných fanúšikov, ktorí by nás podržali. Roky sa tu hovorí o potrebe šance pre mladých odchovancov. Teraz nám vznikli obrovské straty a hľadáme sa nájsť riešenie.

Každý hráč, ktorý hral v HC Košice, vám však povie, že práve v tomto klube sú fanúšikovia veľmi nároční. Veríte, že by si platil za prenosy, ak by ste prehrávali jeden zápas za druhým a inkasovali debakle napríklad od Michaloviec?

Ja si pamätám situáciu spred dvadsiatich rokov, keď sme sa zachraňovali na Kavečianskej a stáli sme za mladým tímom v dobrom i zlom. Táto situácia chce veľkú dávku solidarity zo strany celej našej fanúšikovskej komunity. Faktom je, že náš generálny partner má problémy, pričom doposiaľ plnil rozpočet zo štyridsiatich a viac percent. Musíme sa naučiť žiť bez jeho pomoci. Situácia je vážna, ale je riešiteľná. Verím, že to zvládneme.
Plánujete začať s predajom permanentiek?

Už samotné spustenie predaja permanentiek predstavuje záväzok. Určite si ešte počkáme na vývoj situácie. Potrebujeme v prvom rade vedieť, či sa sezóna začne a či budeme hrať v Steel aréne, alebo v inej hale.

V tejto chvíli teda v HC Košice prevláda strach z neistej budúcnosti?

Áno, pretože všetci vieme, že k nám mieri veľká ekonomická kríza, ktorá môže byť z pohľadu oceliarenstva najhoršia za posledných päťdesiat rokov. To sa bezprostredne týka nášho generálneho partnera. Nevyzerá to na rýchle zlepšenie, ale hľadáme spôsoby prečkania tejto situácie. Tak, aby sme sa potom mohli vrátiť k fungovaniu, aké sme poznali doposiaľ.

Richard Lintner však hovorí o 3. októbri ako o reálnom štarte novej sezóny. A vyzerá to tak, že ostatné kluby (možno s výnimkou Slovana) s tým problém nemajú...

Pán Lintner ukázal kalendár, ktorý je dosť natesnaný. Je tam veľmi veľa variabilných zložiek. Nesmieme zabudnúť, že klub je súkromná spoločnosť, ktorá musí plniť svoje záväzky. V médiách sa straty z play-off spomenuli, no nikto nerieši, ako sa s tým vyrovnať. Pre nás to bol enormný pokles príjmov. Musíme ešte chvíľu počkať a o pár týždňov budeme vedieť viac.

Je jasné, že Košice a Slovan doplácajú aj na vysoké nájmy za haly. Košice dlhujú Steel aréne okolo 170 000 eur. Ako pokročili rokovania s mestom? Pomôže vám v tomto smere?

Komunikujeme so všetkými relevantnými stranami. S mestom, Steel arénou, zväzom i Pro-hokejom. Hľadáme riešenia, ale vzhľadom na fungovanie košického hokeja je to komplikované. Verím, že v najbližších dňoch dostaneme odpovede na niektoré otázky.

Máte zazmluvnených aspoň nejakých hráčov?

Áno, ide o troch či štyroch mladších hráčov.

Zamyslíme sa teda ešte raz. Čo ak by vláda zmiernila opatrenia ešte viac a mohli by ste hrať aj pred vypredanou halou. Stále by ste požadovali streamované prenosy z prázdnych štadiónov?

Bavme sa o tom, že vypukne nákaza a hygienik zavrie štadióny. Jednou možnosťou je prestať hrať hokej a znášať straty. Možnosťou č. 2 je hrať bez divákov, no čo však musíme byť pripravení tak, ako v zahraničí. Takto fungujú v Nemecku, teraz tak dohrajú sezónu v NHL. Toto u nás bohužiaľ absentuje a ak by sa nákaza vrátila, tak by sme to museli riešiť.

Nákaza však prísť nemusí. Uvedomujete si, že ostatné kluby s tým pravdepodobne nebudú súhlasiť a prehlasujú vás?

Určite to môžu zamietnuť. Všetci sme súčasťou Pro-hokeja. Musíme sa však pozerať na ligu ako celok. Potvrdená stále nie je ani účasť Slovana a s rozhodnutím nastúpiť do sezóny stále váhame aj my. Potrebujeme vedieť, za akých podmienok pôjdeme do ligy a nájsť riešenie, ktoré bude výhodné pre každého.
23.6.2020 - 14:26
0

BlackCrow

 

Sme totálne v riti. Totálne. Vyhnať vás lopatami za tie tri preflákané roky. Hanba vám.
23.6.2020 - 14:35
+1

fany

 

Ja nerozumiem tomu natesnanému kalendáru.Však o mesiac neskôr začne a o mesiac neskôr 15.5 skončí.
23.6.2020 - 14:39
0

topska

 

Tiez nerozumiem o com to hovori
23.6.2020 - 14:55
+2

mitoO

 

KOŠICE. Zatiaľ čo už viaceré kluby Tipsport ligy skladajú kádre a každý druhý deň podpisujú hráčov, v HC Košice má športový manažér Jan Šťastný aj naďalej zviazané ruky.

Hoci si uvedomuje, že fanúšikovia už netrpezlivo čakajú, kedy aj oceliari začnú budovať mužstvo pre nasledujúcu sezónu, momentálna situácia mu to neumožňuje.

Navyše niektorí hráči majú po vlaňajšej sezóne vysoké nároky.

Medzi nimi je aj Marcel Haščák, ktorý bol najlepším strelcom celej súťaže a v košickom tíme mal najviac kanadských bodov.

Vedenie oceliarov oznámilo, že zvažuje presun do Crow arény, ktorý by aj podľa Šťastného vyriešil niektoré problémy.

Niektorí hráči vyčkávajú, iní to už vzdali
Český manažér by už rád začal skladať káder, no zatiaľ k tomu nedostal príležitosť.

„Tlačím na vedenie klubu, že do konca mesiaca musíme mať jasno v tom, čo ideme robiť a ako budeme postupovať. Ja mám už za dva mesiace pripravených niekoľko alternatív, čo sa týka kádra. Niektorí hráči s podpisom zmluvy sú ešte ochotní vyčkávať, iní to už, žiaľ, vzdali a odišli inam, čo im vôbec nevyčítam. Stále nevieme, či sa do Tipsport ligy prihlásime alebo nie. Ja čakám na to, kým mi vedenie oznámi, aký máme rozpočet a vtedy budem môcť začať skladať mužstvo,“ povedal Jan Šťastný.

Z aktuálnej situácie je športový manažér Košíc sklamaný, no napriek tomu verí, že dokáže postaviť tím, ktorý bude konkurencieschopný.

„Keď vidím, že ako fungujú menšie kluby, ktoré už majú pomaly poskladané mužstvá, nedáva mi to logiku. Celkom dobre nerozumiem tomu, že tak veľký klub akým sú Košice sa s tým nedokáže zatiaľ popasovať. Samozrejme konkurenciu pozorne sledujeme a osobne si myslím, že to, ako sa posilňujú napríklad Michalovce je pre hokej ako taký veľmi dobré. Verím, že sa z toho všetkého poučíme a o rok, kedy nás čaká storočnica košického hokeja, bude každý fanúšik hrdý na klub a budeme im robiť len radosť.“

Môže dôjsť k zmrazeniu licencie na rok
Šťastný si vie predstaviť aj alternatívu, že by za Košice hrali mladí odchovanci.

„Musia to byť hráči, ktorí majú určitú kvalitu. Nemôžeme degradovať značku HC Košice. Cieľom je momentálne zachrániť mužský hokej v Košiciach a my pre to robíme maximum. Mládežnícke tímy sa nám rozbehli výborne, máme dosť hráčov a už len kvôli nim musíme urobiť všetko pre to, aby sme zachovali aj vrcholový hokej. Netvrdím, že budeme hrať o titul, ale chceme si zachovať našu tvár.“

Vedenie klubu zvažuje aj možnosť neprihlásiť sa do najvyššej súťaže.

„Situácia je naozaj vážna a pokojne môže dôjsť k zmrazeniu licencie na jeden rok. Ja osobne si ale myslím, že by to bola veľká chyba a obrovská škoda. Radšej hrať v úspornom režime s odchovancami, ktorých doplnia skúsení hráči. Možno sa nám podarí zohnať dvoch či troch kvalitných hráčov a celú situáciu by sme dokázali zvládnuť. Každý deň, ktorým sa definitívne rozhodnutie naťahuje je to len ťažšie a ťažšie.“

V Crow aréne by museli improvizovať
Vo vlaňajšej sezóne bol najvýraznejšou ofenzívnou oporou Marcel Haščák, ktorý zrejme v Košiciach pokračovať nebude.

„Marcelove finančné nároky sú momentálne pre nás neakceptovateľné. My si teraz nemôžeme dovoliť preťahovať sa o hráčov s klubmi, ktoré momentálne majú viac peňazí ako my. Naše priority sú teraz niekde úplne inde. Pokiaľ by za nás chceli hrať hráči ako Marcel Haščák, budú musieť minimálne pre začiatok sezóny zo svojich požiadaviek výrazne poľaviť,“ uviedol Šťastný.

Vzhľadom na finančnú situáciu Košičania zvažujú, či ostanú v Steel Aréne alebo sa presunú inam. V Crow aréne by sa museli uskromniť s výrazne nižšou kapacitou a skromnejšími podmienkami.

„Na jednej strane by to pomohlo všetkým zainteresovaným stranám a veľmi veľa vecí by sa aspoň pre túto chvíľu vyriešilo. Myslím si, že po športovej stránke by sme nemali problém hrať v Crow aréne a možno by sa vďaka tomu nastavilo fungovanie v Steel Aréne iným spôsobom, ako to bolo doteraz. Na druhej strane ale vidím problém v tom, že v Steel Aréne sú k dispozícii dve ľadové plochy, čo by nám v Crow aréne chýbalo najmä kvôli mládeži. Museli by sme veľmi improvizovať. Bola by to škoda a zároveň aj hanba, ak by sme nemohli využívať takú krásnu halu akou je Steel Aréna. Pokiaľ sa ale niektoré veci nevyriešia, zrejme nebudeme mať inú možnosť.“
25.6.2020 - 9:06
+3

ŠIMIKE

 

to je koniec hokeja v KE pomaly ale isto..mozu hrat amatersky 1. ligu v crowke
25.6.2020 - 12:09
0

mitoO

 

tiez si myslim
25.6.2020 - 12:13
0

Radovan123

 

čim dalej mam pocit že niekto to robi naschval lebo toto už sa bije so zdravym rozumom. Čo vlastne chceju dokazať?
25.6.2020 - 13:23
0

fany

 

Ja to hovorím dávno.Aj so Slovanom.
25.6.2020 - 13:30
0

julo

 

Langa nechceme zmrazit?
25.6.2020 - 12:44
+1

thovthKe

 

Keď fans nemá info čo sa chystá je to psycho, ale aby športový manažér v podstate len tápal, čo bude alebo nebude, potom niekde je lofas zakopaný.
To ako vedenie za pár mesiacov nič nevyrokovalo, keďže o ničom neinformuje (teda okrem tých mega strát)?
Ináč, na čom bol založený optimizmus vedenia, keď pustilo info, že s trénerom D. sú ústne dohodnutý na pokračovaní? V tej dobe čakali, že niečo bude, teraz sa ukazuje že nebude, a oni okrem čakanie že bude, nič iné neriešili?
25.6.2020 - 17:03
+1

Jimmy Tulipan

 

No mne inak pride celkom odveci tu drzat Stastneho ako sportoveho manazera, ked zjavne si mozeme dovolit zaplatit len juniorov v kadri...
25.6.2020 - 18:50
+2

ZOOMER

 

https://hokej.spravy.sk/clanok/3090894-steel-arena-je-na-kolenach-splatenie-dlhu-zo-strany-hc-kosice-je-klucove/?fbclid=IwAR2LATfPIJetFtl3T32t0W5PD0JYHnMC9akOHiLbzg4qRevLxLgv3EXbJ34

Z rôznych zdrojov mame informácie, že HC Košice požiadalo svojich partnerov o odpustenie dlhov a to listom, čo vyvolalo dosť veľké pohoršenie.

Áno, odpustenie dlhu požiadalo HC Košice aj nás. Ich požiadavku nekomentujem.


Ten Lang nech ide kade lahsie z KE.....
25.6.2020 - 10:37
+2

UssKe

 

No daj , ako by si to riešil ty ?
25.6.2020 - 12:40
+1

caput rerum

 

Neviem ako by to riešil Zoomer, ale ja by som ťa poprosil, aby si za mňa platil napríklad jeden rok všetky moje náklady. Avšak nikdy tie peniaze nepýtaj naspäť. Ing.Lang by mal vyraziť "do ulíc" a ponavštevovať všetky veľké a stredné firmy, prípadne nejakých podnikateľov v KE a okolí a požiadať ich o pomoc. Sedieť na riti a plakať situáciu nevyrieši.
25.6.2020 - 14:07
+5

BlackCrow

 

Zajtra tlačovka. Chystajte sekery!!
25.6.2020 - 11:31
0

granlund84

 

Hc Košice, priemerná návštevnosť cca 5200, počet zápasov 27, to je cca 140tis, cena lístka v priemere 9€, zisk cca 1 260 000. Čie sú to zisky resp kde sú?
25.6.2020 - 13:27
0

cappycathy BLOG

 

+ neviem kolko je permanentkarov, ael na zaciatku sezony mali okamzity zisk, +nezabudni ze na slovan stal listok po 20 eur
25.6.2020 - 13:28
0

Radovan123

 

odrataj z 1 260 000 DPH a už si na jednom milione, zaplať štadion, ludi/služby a už to nebude taka ohromna suma. Ale je pravda že hospodarenie s peniazmi je pofidérne
25.6.2020 - 13:44
0

granlund84

 

Keď je to čisto zisk klubu tak ok, ostane mi milión a vyplatím ročný nájom 500tis...koľko má HC rozpočet? Veď nájom haly musí byť v rozpočte medzi výdavkami...500tis nájom, trepem 500tis cesty plus ubytko, 500tis neviem co, a ak mám rozpočet 2,5mil tak na platy hráčov a trénerov dám milión a ne viac. Prikryjam sa takou perinou na akú mám. A ne v čase hojnosti roz*ebem všetko a pri prvej kríze klub klakne. Manažéri jak môj
25.6.2020 - 14:46
+1

cappycathy BLOG

 

Jedna vec su dlhy druha vec je riadenie klubu....dlhy sa daju riesit, aj rozumynm sposobom ale toto? Rutit klub do zahuby?
25.6.2020 - 13:28
0

UssKe

 

Tak zrejme je to koniec seniorského hokeja v KE . Nevadí , hlavne že budeme mesto dobrovoľníkov, darcov krvi atď.
25.6.2020 - 14:33
+2

caput rerum

 

Budú hrať mladí chlapci za oveľa menej peňazí v seniorskej kategórii. Absolútne žiadny problém, na vrcholový a profesionálny šport na špičkovej úrovni treba veľa peňazí, tie asi bohužiaľ nebudú. Zrúti sa svet ? Je taká doba.
25.6.2020 - 14:45
+1

granlund84

 

Mesto športu. Každý rok zanikne jeden športový klub alebo športová hala. Pre mládež sa už vytvára slogan : Vezmi drogy, lopta není
25.6.2020 - 14:57
+8

mitoO

 

Skorvanek a Zelenak - MI
Cize koniec hokeja v KE
25.6.2020 - 15:51
+1

Mato-Mi

 

Vies dat nejake recenzie na tychto hracov. Lebo popravde, su pre mna velkou neznamou. Diki
25.6.2020 - 15:54
0

mitoO

 

velki a nemotorni
25.6.2020 - 16:00
+1

Radovan123

 

tak dufajme že sa zmotoria
25.6.2020 - 16:03
0

warn1ng

 

Minimalne u Zelenaka si to vystihol paradne...
25.6.2020 - 16:07
+1

Mato-Mi

 

Tak potom nerozumiem tomu podpisu. Ci uz nebolo koho?
25.6.2020 - 16:32
0

warn1ng

 

Nemas dost este? Musite mat niekoho aj na dorovnanie vykonov
25.6.2020 - 17:12
+1

Mato-Mi

 

Aha, tak potom chapem. Ja mam dost, len po predoslych podpisoch som cakal, ze pojdu po posilach. Priemernych hracov sme mohli vytiahnut z vlastnej juniorky.
25.6.2020 - 18:06
0

fany

 

A Miša Chovana ste vy neoslovili?
25.6.2020 - 18:09
0

Mato-Mi

 

Mozno ze ano. Oslovenych bolo vela hracov.
25.6.2020 - 19:14
0

Rolba

 

Škorvo niekedy zachytá jak pán a potom je zas ako deravvé sito ,trochu nevyrovnané výkony. Ale na dvojku stačí. Zeleňák by bol fajn keby viac využíval svoju výšku
25.6.2020 - 19:53
+2

Abc

 

Peter Draisaitl: Neistota nemá konečný termín: Je známe, že Košice zďaleka nebudú mať taký prísun financií od spoločnosti U.S. Steel ako v predchádzajúcich ročníkoch. Počíta sa s tým, že by mali nastúpiť s odchovancami či juniormi. Lákala by vás aj taká práca?

„Keby sme sa na to pozerali len z hľadiska športu, tak je v tom určitá výzva. Neprekážala by mi práca s mladým, ambicióznym mužstvom. Nebol by to dôvod, prečo by som do toho nešiel. Fakt je ten, a to poviem úplne na rovinu, že kvalita a perspektíva kádra musí byť zaistená, aby som mohol odviesť čo najlepšiu prácu pre košický hokej."

https://sport.aktuality.sk/c/450455/peter-draisaitl-neistota-nema-konecny-termin/
26.6.2020 - 12:02
0

mitoO

 

Ze nevieme my, fans, no cert to ber...
Ale ze nevie nic sportovy manazer, ze nevie nic osloveny trener, to uz je na smiech
26.6.2020 - 12:03
+3

Miki2308Rj

 

a myslíš si že keby to vedel, tak to povie do medií?
26.6.2020 - 12:06
0

mitoO

 

Keby to vedel, tak max povie, ze sa k tomu nemoze vyjadrovat a nie to, ze nikto s nim niekolko tyzdnov ani neprehovoril a ze nema absolutnu predstavu o kadri.
26.6.2020 - 12:13
0

ZOOMER

 

Just close your eyes,make a wish,all the troubles,can be fixedddd
26.6.2020 - 12:06
0

MaToooo

 

V tych nasich hokejovych Kosiciach je to pekne uboheee...a to som bol este nedavno vyhlaseny za totalneho hlupaka, ked som si dovolil uvazovat ze sme totalne zavisli od Uss. Teraz mi to pripada od naseho "profesionalneho" vedenia ako vydieranie " dajte nam niekto peniaze, vyplate dlhy, lebo hokej v KE skonci" Pride mi to ako poriadna fraska
26.6.2020 - 12:15
+1

ZOOMER

 

Dnes je ta tlacovka? Ci?
26.6.2020 - 12:22
0

ŠIMIKE

 

nikde sa oficialne nic nepisalo
26.6.2020 - 12:23
+2

gabi98

 

Keby len v hokejovych. Komplet cely profi sport v KE je v katastrofalnom stave.

Ozaj kvalitnych sportovych manazerov je nedostatok na celom SVK, ale zda sa, ze v KE ich mame asi celkovy pocet 0.

A to hovorime o 2. najvacsom meste v krajine, kde je to nakadene vselijakymi firmami, a kde, minimalne v hokeji, nie je nudza o divakov v hladisku.
26.6.2020 - 12:27
+1

Gargamel123

 

Jeden predsa: Daniel Jendrichovsky
26.6.2020 - 16:27
0

gabi98

 

Pravdu mas. Ale medzicasom to uz aj on viac-menej zabalil.

Ale je to velmi silne meno v sportovom manazmente, to bez debaty.
26.6.2020 - 16:55
0

granlund84

 

U nás v KE predsa jeden sport prekvitá. Je to orientačný beh s nákupným košíkom. Sú mu tu vytvorené nadštandardné podmienky. "Haly" pre tento šport rastu ako huby po daždi. Športuje celé mesto bez obmedzenia veku. Top manažéri robia "akcie" aby prilákali co najviac ludi. Víkendy je takmer všade "vypredané". Vedenie mesta je spokojné, veľké firmy v meste takisto že ich nikto neotravuje. Ak raz vznikne súťaž alebo liga pre tento šport budeme topka
26.6.2020 - 13:18
+3

crystalmeth

 

Hej,a pride tretia vlana :green: To uz ako kuponova privatizacia,ku.rwa
26.6.2020 - 16:38
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZSkóreB
1.Poprad1249:2429
2.Nitra1243:3328
3.N. Zámky1549:3727
4.Slovan1244:3023
5.Zvolen1038:2321
6.Michalovce1445:4719
7.Detva1235:3817
8.Miškovec1333:4017
9.Košice1232:3315
10.B. Bystrica1234:4613
11.Trenčín1128:389
12.L. Mikuláš1122:631
TÍMZVVPPPPGB
1.Martin4400016:812
2.Žilina2200016:06
3.Sp.Nová Ves2200011:33
4.Levice320017:126
5.Topoľčany210019:53
6.Trnava3100210:83
7.Humenné210016:53
8.Skalica4100311:133
9.Dubnica310029:163
10.P.Bystrica410037:213
SR 18300034:150
Aktualizované: 22.11.2020 20:46
tímZVVPPPPSkóreB
1.Nitra5410040:1014
2.Slovan4300114:89
3.Dukla4210113:88
4.Martin4111114:146
5.B. Bystrica5200313:166
6.Poprad210109:84
7.Skalica4101216:244
8.Košice210015:33
9.Žilina410034:233
10.Zvolen5010411:252
-SR 183101112:124
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZVVPPPPSkóreB
1.Slovan4400030:1112
2.Nitra4310020:1211
3.Dukla4310016:1011
4.Púchov4210113:108
5.Martin4200216:156
6.Michalovce420029:56
7.B. Bystrica4102112:165
8.Skalica4101214:184
9.Zvolen4011212:143
10.Spišská4100314:193
11.Žilina410037:223
12.Poprad400049:200
13.Trnava000000:00
14.Košice000000:00
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TÍMZVVPPPPGB
1.Martin4400016:812
2.Žilina2200016:06
3.Sp.Nová Ves2200011:33
4.Levice320017:126
5.Topoľčany210019:53
6.Trnava3100210:83
7.Humenné210016:53
8.Skalica4100311:133
9.Dubnica310029:163
10.P.Bystrica410037:213
SR 18300034:150
Aktualizované: 22.11.2020 20:46
TÍMZVVPPPPGB
1.Graz13820348:3528
2.Fehérvár13622345:4524
3.Klagenfurt12701430:2322
4.Viedeň10611239:2321
5.Bolzano8601131:1919
6.Dornbirn13421637:3917
7.Salzburg8401326:2213
8.Innsbruck12312634:4313
9.Bratislava11221631:4311
10.Villach11212630:4310
11.Linz132101030:468
Aktualizované: 22.11.2020 20:53
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 14.10.2020 09:46

Bleskovky

Zürich - Langnau Tigers 2:1 v utorňajšom zápase švajčiarskej ligy

Hokejisti Zürichu zvíťazili v utorňajšom zápase švajčiarskej ligy doma nad Langnau 2:1. výsledky: Lausanne - Fribourg 6:1, Lugano - Servette Ženeva 2:0, Zürich - Langnau Tigers 2:1
včera o 22:09 - TASR

Djurgarden - Brynäs 4:1 v utorkovom zápase švédskej ligy

V utorkových zápasoch švédskej hokejovej SHL Djurgarden zvíťazil nad Brynäs 4:1. Lulea prišla o trojzápasovú víťaznú sériu na ľade HV 71, kde prehrala vysoko 1:5. výsledky: Djurgarden - Brynäs 4:1, HV 71 - Lulea 5:1
včera o 21:25 - TASR

Hráči Columbusu a Las Vegas majú koronavírus

Kluby hokejovej NHL Columbus Blue Jackets a Las Vegas Golden Knights museli pre pozitívne prípady na nový koronavírus u svojich hráčov zatvoriť tréningové centrá. Informáciu priniesla agentúra AP. Las Vegas potvrdilo štyroch nakazených, Columbus počet bližšie špecifikoval.
včera o 18:59 - TASR

Dvaja reprezentanti Kanady mali pozitívny test na koronavírus

Dvaja hokejoví reprezentanti Kanady do 20 rokov mali pozitívny test na koronavírus. Podľa informácií agentúry AP museli kanadskí reprezentanti odložiť utorkový tréning, mená nakazených hokejistov neuviedli. Výkonný riaditeľ reprezentácie Scott Salmond uviedol, že oboch hráčov umiestnili do karantény v tímovom hoteli v Red Deer.
včera o 18:31 - TASR

Cestovné kancelárie žiadajú od Amuru Chabarovsk milióny rubľov

Ruský hokejový klub Amur Chabarovsk čelí dvom žalobám cestovných kancelárií. Tie sa na arbitrážnom súde v Moskve domáhajú dovedna 83,5 milióna rubľov. Pre účastníka KHL to nie sú prvé právne problémy, v minulosti ho zažalovala aj ďalšia cestovná kancelária, ktorá žiadala 23,8 milióna rubľov. Neskôr žalobu stiahla.
včera o 12:06 - TASR

DeBrusk podpísal s Bruins nový dvojročný kontrakt

Kanadský hokejista Jake DeBrusk sa ako obmedzený voľný hráč dohodol s klubom NHL Boston Bruins na novej dvojročnej zmluve. V priemere zarobí 3,675 milióna dolárov za sezónu.
včera o 07:25 - TASR

Novosibirsk zaskočil CSKA Moskva, lídra súťaže zdolal na jeho ľade 5:1

Hokejisti CSKA Moskva v pondelkovom stretnutí KHL nestačili doma na Sibir Novosibirsk, ktorému podľahli hladko 1:5. Najlepší tím súťaže inkasoval tri góly v oslabení a prišiel o päťzápasovú víťaznú šnúru. Nedarilo sa ani lídrovi Východnej konferencie, Ak Bars Kazaň prehral na ľade Avangardu Omsk 0:3 a dovolil súperovi priblížiť sa na rozdiel štyroch bodov.
23.11.2020 20:00 - TASR

Marleau chce v novej sezóne prenokať rekord Howea v počte zápasov

Kanadský hokejista Patrick Marleau nemieni v dohľadnej dobe ukončiť kariéru. Štyridsaťjedenročný útočník podpísal tento rok zmluvu so San Jose Sharks a podľa stanice NBC chce v novej sezóne prekonať rekord Gordieho Howea v počte odohraných zápasov v základnej časti v NHL. Rekord Gordieho Howea je 1767 zápasov, Marleau potrebuje na jeho prekonanie 45 duelov.
23.11.2020 13:42 - TASR

Ottawa uzavrelo zmluvu s ruským nováčikom Sokolovom

Hokejový klub NHL Ottawa Senators uzavrel trojročný nováčikovský kontrakt s ruským útočníkom Jegorom Sokolovom.
22.11.2020 11:57 - TASR

Biel - Langnau 4:1 v sobotnom zápase švajčiarskej ligy

Hokejisti Bielu zvíťazili v sobotnom zápase švajčiarskej ligy doma nad Langnau 4:1. výsledky: Ambri-Piotta - Servette Ženeva 2:1, Biel - Langnau Tigers 4:1, Zürich - Rapperswil 5:3.
21.11.2020 22:15 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

27. 11. 2020
Trenčín - N. Zámky o 18:00
Nitra - L. Mikuláš o 18:00
Zvolen - Slovan o 18:00
Košice - B. Bystrica o 18:00
Detva - Michalovce o 18:00
Miškovec - Poprad o 18:00

Odohrané zápasy

24. 11. 2020
NitraMiškovec
2:3 PPREPORT
ZvolenL. Mikuláš
10:3REPORT
MichalovceTrenčín
3:2REPORT
22. 11. 2020
N. ZámkyPoprad
2:5REPORT
B. BystricaDetva
4:3 SNREPORT
TrenčínL. Mikuláš
5:1REPORT

Najviac bodov

Marcel HaščákPOP19 bodov
2.Ranford B.SBA18
3.Gašpar R.SBA17
4.O´Donnell B.SBA15
5.Tvrdoň M.NIT15

Najlepší strelec

Marcel HaščákPOP12 gólov
2.O´Donnell B.SBA10
3.Gašpar R.SBA9
4.Hrnka T.NIT8
5.Handlovský L.POP8

Najlepší brankár

Andrej MakarovSBA94.87 perc
2.Vošvrda T.POP93.39 %
3.Sholl T.DEV92.65 %
4.Kiviaho H.NZA92.59 %
5.Cowley E.NIT92.34 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov