Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Extraliga z B. Bystrice na východ? V Prešove schválili memorandum, HC´05 presun dementoval

zdroj: TASR
14.4.2021 22:36 TASR

Mestská rada mesta Prešov schválila návrh Memoranda o spolupráci pri zabezpečení hokejovej extraligy v Prešove.


Najvyššia súťaž by sa tak na zrekonštruovanom zimnom štadióne mohla hrať už v nasledujúcom ročníku 2021/2022. Informovala o tom stránka presov.sk.

K návratu najvyššej súťaže do Prešova by mohlo dôjsť po 23 rokoch. Vyplýva to z memoranda o spolupráci medzi mestom Prešov a budúcim partnerom, ktorý má záujem priniesť do mesta hokejový klub s názvom HC Slavia Prešov. Ten by mal v Prešove odohrať minimálne sezónu 2021/2022. "Vlani sme úspešne ukončili najzložitejšiu a najrozsiahlejšiu rekonštrukciu zimného štadióna v rámci prvej etapy v jeho vyše 50-ročnej histórii. Teraz nastal čas, aby sa na ľadovú plochu vrátil kvalitný hokej, ktorý do Prešova jednoznačne patrí. Schválenie memoranda o spolupráci v mestskej rade je potvrdením toho, že máme vážny záujem dotiahnuť rokovania so záujemcom z Banskej Bystrice do úspešného konca,“ uviedla primátorka mesta Prešov Andrea Turčanová.

Mesto Prešov počíta s realizáciou druhej etapy rekonštrukcie štadióna a zároveň zabezpečiť štadión tak, aby spĺňal podmienky pre najvyššiu súťaž. Mestské zastupiteľstvo ešte začiatkom roka schválilo dotáciu 350-tisíc eur. Predstavitelia mesta vo svojom stanovisku uviedli, že prípadná účasť v extralige neohrozí fungovanie A-mužstva v Banskej Bystrici.

Extraligový klub HC 05 Banská Bystrica v stredu neskoro večer prostredníctvom facebooku reagoval na špekulácie o sťahovaní klubu do Prešova: "Hokejová extraliga bude aj v budúcej sezóne v Banskej Bystrici. Dovoľte nám dementovať informácie, ktoré priniesli niektoré médiá, že extraliga sa presunie z Banskej Bystrice do Prešova. Tieto informácie sa nezakladajú na pravde. V Banskej Bystrici sa extraliga bude hrať aj v sezóne 2021/2022 hneď ako to dovolí stav rekonštrukcie zimného štadióna."

 

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


BlackCrow

 

Som zvedavý na znak.. Aj by som vám zaželal všetko dobré len ten smrad z bystrice mi vadí..
15.4.2021 - 6:20
+27

Adrumko

 

takze uz nebudu tucniaci hej? Presov do extraligy patri, je vsak otazne ze ci cesta spoza zeleneho stola je ta spravna...
15.4.2021 - 6:34
+6

HA RA Bin Ladin

 

Spravna nespravna..mas nejaky kapital a pomocou neho chces priniest kvalitny hokej do mesta. Bud nalejes do kadra a najskor za 2 sezony sa ti mozno podari extraliga alebo nalejes majitelovi extraligoveho klubu ktory ma uz toho plne zuby a taha to sam v meste kde hokej z dlhodobeho hladiska na najvyssiu uroven nema (bez mladeznickych kategorii)- a tu extraligu mas hned. Co by si si vybral do ktorej cesty vlozis peniaze?
15.4.2021 - 6:45
+7

HA RA Bin Ladin

 

Btw.. tym mestom myslim samozrejme Detvu.
15.4.2021 - 6:48
+3

666lukaas

 

Áno mňa tiež napadlo toto z Detvou. Tosa mi zdá reálnejšie.
15.4.2021 - 7:20
+4

MartinDT

 

v Detve je mladez od pripravky az po U16, vy dvaja nemate informacie a pisete nezmysly
15.4.2021 - 8:45
+7

Žilinčan

 

Patrí? To je vysoko subjektívny názor
15.4.2021 - 14:58
+7

Sarus

 

Existuje niečo na tomto svete (okrem PRÍRODNÝCH VIED) čo nie je vysoko subjektívne?
15.4.2021 - 15:36
+4

iHC

 

Objektívne právo
15.4.2021 - 17:06
0

Žilinčan

 

Ok. Vraj aj Topoľčany patria do extraligy, Martin, Spišská, Žilina, Skalica.. Ale to ešte neznamená že v nej budu hrať. Sú to také detské reči. Kto kde patrí a akú súťaž si zaslúži hrať
15.4.2021 - 20:08
+9

Sarus

 

No to máš pravdu. Martin Spišská a Skalica tam patria isto viac ako Žilina.
15.4.2021 - 22:08
+5

Žilinčan

 

Ist,patria. Ešte si zabudol napísať že si zaslúžia hrať extraligu 😄
16.4.2021 - 1:31
0

erik24

 

tak ked nie Bystrica, tak Čanky a Detva s Luptakom? nie nie srandujem, ale extraliga v Presove ak bude solidny partner a normalny, tak by bola super...len jeden tim extraligy by musel ist papa, kvalitnych Slovakov zas tolko nemame..teraz postupi bud Spišska alebo Zilina a uz tak sa rozvolni kvalita hracov do dalsieho timu....
15.4.2021 - 6:37
+6

MackoPu

 

Zase to pravnicke slovickarenie, ked nenapisali, ze tu ligu v BB bude hrat klub BB.
15.4.2021 - 6:39
+13

nameless

 

Detva smer Presov...
Luotak smer BB...
Koval smer Presov...
15.4.2021 - 6:40
+16

nameless

 

Oprava: Luptak
15.4.2021 - 6:40
0

BieloModra

 

tak ... na vychode to uz bude tusim aj na samostatnu vychodnu konferenciu
15.4.2021 - 7:07
+19

Kamzík18

 

Ešte keď sa podarí SNV poraziť ZA a postúpiť tak by mohli o tom pouvažovať že východná a západná konferencia
15.4.2021 - 7:14
+8

BieloModra

 

ano s tou Spisskou to ratam tiez myslim ze hokejovy fanusik by si na vychode mohol prist na svoje a celkom som svedava ako sa s tym trhom vysporiadaju uz existujuce kluby i co do kadrov i co od sponzorov
15.4.2021 - 7:18
+5

BieloModra

 

z .) zvedava
15.4.2021 - 7:20
0

iHC

 

Toto
už dnes sa to javí tak, že región Tatry neutiahne dva kluby (PP a LM). Ak k nim pribudne SNV, .. uvidíme. Každopádne, držím palce, nech sú tam všetci (PO, PP, LM, SNV) a nech je liga na úrovni. No a majster budúci rok budeme aj tak my. Túto sezónu si to nacvičíme aj keď bez trénerov a budúcu sezónu, na 100 ročnicu to dáme s prehľadom (a snáď aj s trénerom). Hlavne, verím, že už aj z tribún sa budeme baviť hokejom.
15.4.2021 - 9:29
+3

BieloModra

 

ano preto som na to zvedava, suhlasim ale kedze ambicie maju aj SNV aj PO tak pravdepodobne maju plan ako to utiahnut, co sa tyka PP tam je koncepcia jasna a LM to je boj s veternym mlynom... v kazdom pripade suhlasim s tym ze nech sa len pekne rozlozia sily a nech vzrastie konkurencia pre divaka a vedenie klubov je to vyzva a hrat budu ti co to budu mat najlepsie zmenezovane. Region "Tatry" ma velky potencial aj pre nestranneho fanusika ... za predpokladu ze budu divaci na tribunach nevidim problem si ist po lyzovacke ci saune pozriet dobry hokej to je presne to co napr LM nevie vyuzit.
ano? budete majster? tak neviem to uz by sa hadam patrilo aj poblahozelat nie ?.))) pre mna je majster ten co si to vybojuje a nie podla toho kolko oslavuje.) ak vam to vyda na tu 100rocnicu tak budis
15.4.2021 - 9:58
+1

Endstand

 

Ja som minule premyšľal, že by som si vedel predstaviť HK Poprad-Tatry, jednak by možno ľudia okolo Tatier mali bližší vzťah ku klubu a viem si predstaviť potom ak by napr. LM nehral extraligu, že by sa pár zápasov hralo aj mimo Popradu, kde si pvoedzme že tie návštevy by mohli byť aj lepšie.
15.4.2021 - 10:22
+1

BieloModra

 

do Popradu chodi vela fanusikov aj mimo Poprad... Aj z Liptova aj z opacnej strany Popradsky hokej si uz ziskal pozornost hokejoveho fanusika. Ide o to aka je ochota v kluboch to riesit. Tie vzdialenosti su tam take ze sa da v pohode ist na hokej a ak mas zazemie ze sa premota aj partnerka alebo aj s detmi pokial nema zaujem o hokej tak nie je o com.
15.4.2021 - 10:31
+3

Endstand

 

Jako jasné, viem, že chodí viac ľudí z okolia... Ale celkovo veľa ľudí z PP má aj dobrý vzťah ku Tatrám, tak by mi to nevadilo mať ani v názve
15.4.2021 - 10:43
0

BieloModra

 

rozumiem.)))))))) vy ak nahodou tento rok vyhrate titul tak vam od samej radosti okrem kamzika aj plesnivce domaluju.)) ale bez srandy isto by sa opaltilo ak by sa niekto zamyslel aj takto ako podchytit ten region.) aj ked ako vzdy a vsade v prvom rade sa prihliada na vlastny "piesocek"
15.4.2021 - 10:48
+2

braniiislav

 

nazov tomu nepomoze - ani nie je treba. Tatranci fandia Popradu prirodzene, napriklad Lomničania chodia na hokej, alebo známy obyvateľ zo Sibíru tiež, aj archnalej Gabrilej je srdcom kamzík
Celá dolina Popradu - Podolínec, Lubovna fandia Popradu a aj chodia na hokej. Este viac viditelne to bolo, ked sa u nas hrala KHL, ale stále to platí. Aspoň prípravný zápas v Ľubovni by ale bol dobrý nápad. Myslel som si, že v sezone bez divakov tam mohli jeden zapas odohrat aj sutazny.
15.4.2021 - 11:54
0

Horehronský_Rytier

 

Áno: do PP chodia aj obyvatelia Ihlian, Jurského, Lomničky, Toporca, Holumnice, Krížovej Vsy, Podhorian, Vojnian, ...
15.4.2021 - 12:08
+5

Gargamel123

 

a pointa...: do zvolena chodia aj z vlkanovej,hrinovej a mozno aj marikovej
15.4.2021 - 12:34
+4

braniiislav

 

asi si otvoril google maps, ale nerozumiem, čo si tým chcel povedať.
15.4.2021 - 13:08
+2

Nerkio

 

Tak B.Rapac niekto minule vravel že Snv je finančne pripravená na extraligu a že nebudú len fackovací
15.4.2021 - 10:35
+1

omen

 

tieto vyhlasenia treba brat s rezervou... urcite nepovie, ze budu slabi, to by sa im tazko presviedcali hraci i sponzori... na prvu ligu vsak vyskladali zaujimave muzstvo, takze nejake peniaze su a Rapacovci pobehali uz mnohe musztva a tak maju kamaratov a kontakty, takze nieco by vyskladali i na extraligu
15.4.2021 - 10:43
+1

BieloModra

 

takto volako to je
15.4.2021 - 10:44
+1

Nerkio

 

Rapac hlavne nech už nebehne do Nitry ...mám vyslovene alergiu
15.4.2021 - 11:25
+1

BieloModra

 

hej... ved nech len pridu a ukazu sa a tak hokejovo ako manazersky... tak ak by nedostal volaku mega ponuku pojde pomahat bratovi ....asi....
15.4.2021 - 10:43
0

Sunkafit

 

Fackovaci nefackovaci tolko dobrych nasich hracov nieje
15.4.2021 - 15:01
0

iHC

 

Nuž, každopádne si Ťa píšem ako prvú gratulantku k titulu (tomu budúcosezónnemu)
15.4.2021 - 11:27
0

BieloModra

 

jaj...
15.4.2021 - 12:12
0

braniiislav

 

nic take ako region tatry u nás (bohuzial) nefunuguje.
PP, LM aj SN sú v troch rôznych krajoch a lokalni partneri sa vobec neprekryvaju. Trh v SN nebude kanibalizovať PP. Naopak, rivalita medzi SN a PP obom klubom len pomoze, lebo divákov si budu posielat navzajom, partneri klubov budu mat zo spoluprace vyrazne lepsie benefity vdaka synergii. toto nie je region Trenčín - Dubnica, kde by to podla mna bolo uplne naopak.
15.4.2021 - 11:50
+6

Bizzaremifo

 

máš pravdu, presne takto to je..
15.4.2021 - 15:23
0

PPPPoprad

 

S LM je to určite tak - je to iný kraj, ale čo je možno dôležitejšie, je to iný región, čo v prípade Spišskej nie je tak, aj my aj oni sme Spišiaci. Ja sa samozrejme ich prípadnému postupu teším 😀 ale už teraz ich podporuje aquacity, takže minimálne tam to bude bitka. Ale verím, že nám to príliš neuškodí.
15.4.2021 - 15:34
+3

Horehronský_Rytier

 

Deutschendorf : Zipser Neudorf: bude dobré derby
15.4.2021 - 15:40
+1

B-MO

 

toto iste som pisal uz vcera, ze to bude zaujimave sledovat ako sa "pobiju" o sponzorov a hracov, ak to teda bude aj PO aj SNV
15.4.2021 - 18:38
0

BieloModra

 

Tretie oko☺
15.4.2021 - 21:22
0

sjske44

 

Ako východniar by som v extralige rád videl aj Prešov no nie týmto spôsobom že prídeme o značku HC 05 Banská Bystrica.
Takže barani držte sa a rád vám opäť uvidím bojovať o titul spolu s HC Košice .
15.4.2021 - 6:47
+21

axxel

 

To uz je historia
15.4.2021 - 6:48
+20

NellkaHCKE

 

Papa barani...😂🤣
15.4.2021 - 7:07
+9

Gargamel123

 

vsetci by mali ist papa: aby sa kosice nahodou netrapili
15.4.2021 - 10:47
+24

Sunkafit

 

Toto bolo trefne
15.4.2021 - 15:02
+3

frantapriklep

 

No je to už verejné tajomstvo, že extraligu bude hrať Prešov vďaka Kovalovi, Bystrica vďaka Luptákovi a Detva bude robiť farmu Bystričanom v prvej lige. Takže pravdu majú v tých vyhláseniach obaja, aj Kovalovci, ktorí sa ohradili, že extraliga sa stále bude v BB hrať. Len čo tie tetovania?
15.4.2021 - 7:09
+17

BieloModra

 

uplne v pohode sa to da poriesit to tetovanie.... isty nutny cas to v Presove vydrzia
15.4.2021 - 7:20
+1

666lukaas

 

Tá licencia na prvú ligu.len tak znicoho nič ju nedostaneš.
15.4.2021 - 7:22
+3

dejvidBB

 

Detva by mala fungovat od druhej ligy
15.4.2021 - 8:03
+2

Tehelnepole

 

Zas nejaká kovalovina. Za tým bude habadura.
15.4.2021 - 7:25
+28

Sarus

 

To nie je len o Kovaľovi. Na Slovensku je rok pred voľbami možné všetko.
15.4.2021 - 8:14
+2

Tehelnepole

 

je to o Kovalovi a Luptakovi?
15.4.2021 - 8:29
+1

Sarus

 

O našej primátorke.O rok sú voľby.
15.4.2021 - 8:34
+8

N-R-N-R

 

Hokej do BB jednoznačne patrí. Bola by obrovská škoda, ak by BB prišla o hokej. Na druhej strane, ak Prešov má záujem o extraligu, mal by na to peniaze, zázemie, tak by bola tiež škoda, ak by extraligu nehral. Ja ale skôr zastávam názor, aby si všetko vybojoval "odspodu".....

OT: nebolo by od veci uvažovať nad systémom zrušenia baráže, a posledný z extraligy po ZČ by automaticky zostúpil a víťaz 1. ligy automaticky postúpil. ... (Príp. posledný po ZČ z extraligy zostup, prvý z 1. ligy postup, a predposledný z exrtraligy po ZČ by hral baráž s 2. finalistom 1. ligy...)
15.4.2021 - 7:37
+10

HokejBJ

 

Stačí, že by posledný vypadol, pretože okrem sezóny 2018/2019 nebol v 1 lige porazený finalista ktorý by bol schopný v baráži niečo uhrať 😬
15.4.2021 - 8:55
+1

realzv

 

Tak nech si ju vybojuje......
15.4.2021 - 9:08
+2

LuukyBB

 

V Európe nieje priamy postup / zostup bežný jav. Priamo sa postupuje, väčšinou pri rozširovaní ligy, alebo z nejakého iného špeciálneho dôvodu. Napriek tomu súhlas. Ja som dlhodobo za priamy postup a priamy zostup. Zvyšuje to tlak na spodnú polovicu tabuľky EXT a zvyšuje to atraktivitu celej 1.ligy. Na Slovensku je takmer pravidlom, že zostup o ligu nižšie (futbal, hokej) prakticky znamená obrovské problémy vôbec udržať tú nižšiu ligu. Hlavne finančne. Toto sa mi páči v zahraničí. Hlavne teda vo futbale. Tam sú priame postupy / zostupy všade. Po zostupe, automatický boj o okamžitý návrat. Samozrejme, nie vždy to tak je, ale podobných prípadov je mnoho a to sa mi páči.
15.4.2021 - 9:18
+5

Endstand

 

Ja by som kľudne dal možnosť zahrať si o extraligu aj 2 a 3 od konca.. proste prvý priamy postup, druhy treti zápasy o postup a dokonca by som zvýhodnil kluby z 1. ligy, že hrajte na 2 vítazné zápasy a začína dvoma zápasmi doma klub z 1.ligy, potom na striedačku.
15.4.2021 - 10:27
+1

Gargamel123

 

tak toto je individualna zalezitost:
niekto rad zacina zhora
a niekto rovno odspodu
15.4.2021 - 10:53
+2

amentma

 

Ci budeme chodit na baranov alebo na medvedov to je uplne jedno. Vsetci vieme, ze tam nechodime koli hokeju 😂
15.4.2021 - 7:42
0

LuukyBB

 

Ak sa "šuškanda" potvrdí, tak nebudeme chodiť na žiadnych medveďov. Logo, značka, názov a ostatné prvky klubu ostanú. Zmení sa "len" vedenie. Podľa ich slov, už naplnili svoju misiu, a je čas to odovzdať ďalej. Ľupták sa snažil urobiť nejaký hokejový BOOM v Detve. Po tom všetkom čo tam urobil (aj napriek jeho zvláštnemu správaniu) s tým klubom žil, ale nejaký vážny boom nenastal. Viac ako desať rokov dozadu mnoho ľudí z DT fandili Zvolenu. Vždy tam bola aj partia chalanov, ktorá podporovala vlastný klub v nižších súťažiach a udržiavala dobré vzťahy aj s BB. Aj napriek "výťahu" DT do extraligy, tam nejaký vážny ošiaľ naozaj neprišiel. Možno je to aj pre neho nová motivácia, prevziať klub, ktorý si za posledné roky vybudoval naozaj skvelé meno. Predsa len, my sme kedysi mohli o extralige len a len snívať. Napriek tomu, už od postupu sme neboli žiadny fackovací panák. Práve naopak. Systematicky sa pracovalo, podmienky sa zlepšovali a dokonca, čo je asi najťažší cieľ, sme si vybudovali vlastnú identitu klubu. Či už to bol tvrdý fyzický hokej, alebo aj tá kanadská cesta, ktorou sa následne, podľa mňa, správne inšpirovali aj ďalšie kluby. Výsledok hovorí za všetko. Päť krát po sebe sme boli vo finále. Získali sme tri tituly. Viedli sme ligu aj keď vypukol Covid. Možno by sme boli opäť vo finále. Tu samozrejme platí čo čo som napísal pred rokom. Bol a aj som jednoznačne proti tomu aby sme ten titul bez play off získali... Uvidíme ako to dopadne.
15.4.2021 - 8:16
+46

Horehronský_Rytier

 

Skvelé meno? Identita? Bla, bla, bla, bla...

Jediné, s čím si môžeme BB spájať je začiatok príchodu podradných najmä zámorských hráčov do BB a neskôr všetkých klubov našej ligy, v ktorej zaberajú miesto mladým Slovákom.
15.4.2021 - 8:36
+17

FanusikZamkov

 

Od tých zámorských hráčov sa len naši mladý hráči môžu učiť.
15.4.2021 - 8:43
+38

LuukyBB

 

Podradných ? Možno pre teba. Ospravedlňujem sa, v mene vedenia daných klubov, že do BB, NR alebo ZV nechodili hráči priamo z NHL.

Realita - v rebríčku top 10 hráčov v bodovaní - ZČ národnosť Kanada + USA:

19/20 4 hráči
18/19 3 hráči
17/18 4 hráči
16/17 2 hráči

Tak ako ? Podradný ? No podľa mňa, ale aj podľa faktov, hrali veľmi dôležitú rolu v danom klube. To sa absolútne nedá spochybniť. Ak áno, tak ako ? Sem s tým

15.4.2021 - 8:47
+28

Horehronský_Rytier

 

Pred rokmi sme ako národ boli nespokojní s tým, že náš hokej upadá preto, že hrajú starí slovenský hráči doplnený o českých starých hráčov a mladí nedostávajú šancu... títo starší hráči skončili s karierou, no kluby ich nahradili hráčmi najmä zo zámoria, ktorí skutočne na našu ligu stačia, avšak to, čo chceme, aby nám vyrastali mladí slovenskí hráči, tak to sme nedocielili, a tak upadáme ešte nižšie.

S cestou zámorských a iných cudzokrajných hráčov začala práve BB a ostatným klubom sa tiež zapáčilo mať "hotových" hráčov (hneď tu a teraz) ako vychovať mladých Slovákov, čo si vyžaduje dlhodobú systematickú prácu... a tak nám slovenskí hráči veľmi rýchlo končia s hokejom úplne.

Nie som proti zahraničným hráčom a netreba sa uzatvárať pred svetom, ale aj maximálny možný počet 7 zahraničných hráčov je veľmi vysoký.
15.4.2021 - 9:59
+3

HokejBJ

 

Fakt ešte po tejto sezóne budeš tvrdiť že kluby nedávajú šancu mladým?
15.4.2021 - 10:37
+18

Gargamel123

 

on je z: hrochoti
15.4.2021 - 10:57
+7

Sunkafit

 

Tieto kecy...chyba je uz len v tom ze tu ligu hra uz takmer kazdy mlady co sa dokaze aspon priemerne korculovat...mozu dakovat bohu za nasu ligu
15.4.2021 - 15:09
+3

BieloModra

 

hm... tak myslim ze by si sa mal tym podradnym zamorakom aj ty podakovat... myslim ze vam celkom slusne tahaju napr aj tuto prebiehajucu sezonu
15.4.2021 - 9:09
+5

Pagliuca BLOG

 

Ja sice bystrickym fanusikom nie som, ale mne sa s BB spajaju ine veci:

- mesto kde sa hral prvykrat na Slovensku (kanadsky) hokej
- skveli BB hraci, ktori stali pri najlepsich zvolenskych sezonach, konkretne Plavucha, Zednik, Orszagh, Handzus...
- muzstvo, ktore v najslabsich rocnikoch extraligy po odchode Slovana do KHL zacalo brat zamorskych hracov a touto cestou motivovali aj ostatnych. Mizerna uroven ligy sa vdaka CAN/USA hracom odlepila od historickeho dna.
- spolu s KE su jediny klub, ktory ziskal zlaty hattrick.
15.4.2021 - 9:31
+51

JURINO

 

Ono to s tým prvenstvom Banskej Bystrice v kanadskom hokeji nie je také jednoznačné. Fakty hovoria toto: Prvý zápas v kanadskom (dnešnom ľadovom) hokeji na území Slovenska odohrali v nedeľu 4.1.1925 v Bratislave: I.ČsŠK Bratislava – ŠK Trnava 10:2. I.ČsŠK Bratislava hral kanadský hokej už o sezónu skôr, keď sú známe jeho vystúpenia v Rakúsku. Bystrica mala, spolu s Tatrami, v týchto časoch priaznivé klimatické podmienky, keďže sa zápasy hrávali na prírodnom ľade, ale nemala vo svojom okolí súperov (väčšina slovenských klubov hrávala tzv. bandy hokej).
15.4.2021 - 10:45
+3

filo1

 

Už v rokoch 1922-23 sa začal v Bystrici hrávať pravý kanadský hokej. Zásluhu na tom mal obchodník zo športovými potrebami Ernest Šebök, ktorý do Bystrice priniesol prvé korčule a hokejky „made in Canada“, rovnako ako aj prvé pravidlá. Keďže sa na svojich obchodných cestách mal možnosť s nimi dobre oboznámiť, stal sa aj prvým hokejovým rozhodcom. Hokej spočiatku hralo len 6 hráčov a útočilo sa len vtedy, keď si hráči oddýchli – išlo o tzv. „stojaci ľadový hokej“. K pokroku došlo v sezóne 1933-34, kedy začala Bystrica hrávať na dve kompletné päťky. V období Slovenskej republiky patrili medzi najlepšie družstvá OAP Bratislava, ŠK Bratislava, HC Tatry – Poprad a ŠK Banská Bystrica.
15.4.2021 - 11:01
+5

Gargamel123

 

uz je to tady
porovnavanie pipikov
pritom vsetci vieme
ze doma v nitre sa hral
kanadsky hokej
uz pred dvesto rokmi
15.4.2021 - 11:25
+15

N-R-N-R

 

Presne tak .. Dokonca by som povedal, že ešte skoršie.. Ak ma pamäť neklame, tak u nás kanadský hokej zakladal Cyril a Metod ... Ale možno sa mýlim a bol to Mojmír a Pribina ešte o čosi skorej.
15.4.2021 - 12:26
+4

Sunkafit

 

Nie je tam chyba..hokej do Nitry priniesli Hercules s Jolausom a reformovala Xena
15.4.2021 - 15:13
+1

BieloModra

 

tebe ide karta
15.4.2021 - 12:30
0

Gargamel123

 

citam: knizky
15.4.2021 - 12:38
0

Nyufi12

 

Maďar vám založil klub?
15.4.2021 - 11:54
+4

Horehronský_Rytier

 

15.4.2021 - 12:01
+2

JURINO

 

To je síce pekné, čo píšeš, ale daj nejaký dôkaz z danej doby. Lebo toto je z rozprávania pamätníkov. 8 rokov chodím po rôznych archívoch a knižniciach, prečítal som drvivú väčšinu kníh, ktoré vyšli v jednotlivých mestách a kluboch u nás, vrátane Banskej Bystrice. Ja sa nehádam, ani neupieram niečo BB, ale jednoducho toto je postavené na spomienkach bez seriózneho doloženia. Napríklad aj v Nitre sa rozprávaním traduje, že bandy hokej sa hral už na začiatku 20.storočia, ale treba to brať s rezervou. Ak aj áno, o čom nie sú písomné zmienky z predmetnej doby, potom išlo o neorganizovanú záujmovú činnosť nadšencov, ktorí si raz za čas, keď počasie dovolilo, zapinkali. S kým hrala BB kanadský hokej už v zime 1922/23, keď iný klub, ktorý ho praktizoval, bol I.ČsŠK Bratislava od zimy 1923/24, potom až o rok neskôr ČsŠK Trnava, Slávia Bratislava, Sokol Bratislava...?
15.4.2021 - 19:37
+5

HkmDetva

 

doplnim ti Konder, Longauer a Igor Majesky pri prvom titule
15.4.2021 - 12:41
+4

gta98

 

Toto je tak mimo prispevok, ze u mna mas zatial prvu cenu za bullshit roka..
15.4.2021 - 11:33
+1

Sunkafit

 

Tieto kecy by sa mali mazat
15.4.2021 - 15:06
+1

Ejo

 

A má na to Ľupták, aby ťahal BB klub finančne so všetkým čo k tomu patrí tak, aby z BB nebol klub dlhodobo bojujúci o PO?

Lebo je rozdiel financovať Detvu, kde je úspech Play off a BB, s kompletnými mládežníckymi kategóriami a fanúšikmi, zvyknutými hrať o popredné miesta.
15.4.2021 - 8:36
+8

Horehronský_Rytier

 

S najväčou pravdepodobnosťou si bude musieť banskobystrický fanúšik zvyknúť na iné umiestnenia ako 1. miesto... predsa len Ľupták nepredáva predražené CT-čka, že by mal potom veľa zbytočných peňazí.

Robo to predsa robí zo srdca a hokej miluje
15.4.2021 - 8:50
+8

dejvidBB

 

Mladez ma Handzus
15.4.2021 - 8:56
+3

Ejo

 

Áno viem, ale asi sú tam hlbšie aj finančné väzby na A klub, nie? Alebo ako to je?
15.4.2021 - 10:11
0

dejvidBB

 

Tu mu da mesto trosku ine peniazky ako v Detve
15.4.2021 - 11:04
+1

juromt

 

...: historicky BB urcite nie je klub kde by sa automaticky ratalo s najvyssimi umiestneniami. Ano s Kovalom ste si uzili par rokov uspechu, ked odide len sa vratite tam kde to dobre poznate. Samozrejme to plati pre dlhorocnych fanusikov, nie pre fanusikov uspechu, ktori sa o hokeji v BB dozvedeli pred siestimi rokmi a ked sa prestane darit neostane po nich na stadione ani smrad. Ale mozno Luptak prekvapi a udrzi vas hore. Nelamal by som nad nim palicu.
15.4.2021 - 9:36
+5

Ejo

 

Podľa teba má majstrovské ambície každý rok len KE a BA. Ale ok.
Moja otázka bola jasná. Má Ľupták financie len na to, aby bola BB dlhodobo medzi NZ, DT či LM, alebo mezdzi Nitrou, KE, BA, TN či ZV.
15.4.2021 - 10:19
0

BieloModra

 

a mozno ten Luptak nebude ten BB klub tahat sam, co ak maju medzi sebou vzajomnu dohodu? toto nikto netusi ako a co maju podohadovane
15.4.2021 - 10:23
0

Ejo

 

Môže byť, však bodaj by. Zaujíma ma to, tak som hodil otázku, či lokálny vedia niečo viac.

Čím viac dobre finančne podkutých klubov v lige tým lepšie pre všetkých.
15.4.2021 - 10:28
0

juromt

 

...: ale preco by mal mat Luptak hned ambicie na titul? moj prispevok bol o tom ze v BB zrovna nie je uplne bezne hrat o titul s vynimkou kovalovej ery ale ta konci a to si treba uvedomit.
15.4.2021 - 14:54
+1

Urpiner16

 

Sumo BB alias stavebný dozor EYOF 2222 kde si?Tie silácke rečičky spred pol roka načo boli dobré?Či keď Colton dostal ban tak už nie je s kým a o čom?Prosím vysvetliť respektíve redukovať slová o tom ako bude a čo bude keď budeme hrať doma.Teda s kým a s čím.
15.4.2021 - 8:48
+2

tep

 

AK to ozaj bude mať pod palcom Lupták, dúfam, že ostane niekde na domácej striedačke ako teraz v PO sérii.
Hlavne, nech sa netrepe do skyboxu nad sektorom hostí..
15.4.2021 - 12:03
0

Gargamel123

 

ja by som mu vyhradil: ten sektor hosti
ale to by museli
ponechat tu klietku
15.4.2021 - 12:37
+6

tep

 

To by mal fajn, taká samotka, vlastný bufet, WC...
16.4.2021 - 6:56
0

Sunkafit

 

Dlzim palce BB je pre ligu prinosom
15.4.2021 - 15:06
+6

Horehronský_Rytier

 

Kiežby: sa ten prechod z BB do PO podaril... a zároveň Robo prestal rozmýšľať o prechode z DT do BB :-P :-P
15.4.2021 - 8:21
+2

realzv

 

A budeš chodiť na derby do Prešova..... Na skok!
15.4.2021 - 9:06
+3

Horehronský_Rytier

 

Derby: je aktuálne reálnych viac než dosť - východniarske derby (KE a PO), spišské derby (PP a SN), malé východniarske derby (kombinácie KE, MI, PO, PP a SN), nitrianske derby (NR a NZ) podpolianske derby (DT a ZV)... tým, že si nebudú môcť proti sebe zabľačať fanúšikovia BB s fanúšikmi ZV a niekomu sa rozplynie malý vulgárny svet, ešte derby svet v SR nekončí, práve naopak - všetko len začína a je tu na dosah vstupom PO na extraligy podstatne viac derby zápasov
15.4.2021 - 9:33
+7

MartinDT

 

ak mu to ponukli Kovalovci, tak isto o tom rozmysla.. on nech je aky je, ako manager sprosty nikdy nebol
15.4.2021 - 9:26
+2

FanusikZamkov

 

Ja takéto machre čachre s licenciou odsudzujem. Príklad LM. Sezóna čo sezóna vždy posledná no a v tejto prebiehajúcej sezóne doslovne tragická. Na licenciu nejako pozbierajú eurá ale potom už na financovia klubu nebude a bude to ako s LM. Iné kluby z 1 SHL sa snažia postúpiť poctivo- vybojovať si to na lade a takéto kluby ktoré robia čachre machre s licenciou sa im vysmejú do očí. Nie je to vporiadku.
15.4.2021 - 8:39
+4

HkmDetva

 

a takisto vypadnut o dve ligy ako sa sepkia o dt
15.4.2021 - 12:45
0

rastislavke

 

HC Slavia: Tak som rád, že neexperimentovali opäť s názvom ako tučniaci a pod. Ja som ešte predpokladal, že by mohli použiť HC Tatran Prešov a budovať brand mestkého klubu. (Viem, že väčšina si spája Tatran s futbalom / hádzanou, ale ak by sa to chytilo, tak časom by si zvykli na hokej.)

V každom prípade Slavia má nejakú historickú súvislosť s históriou prešovského hokeja, tak prečo nie...
15.4.2021 - 8:47
+9

Sarus

 

Ano Slávia je tradičný názov.Takže toto je fajn.Už bol aj hokejový Tatran. Anglický názov už dúfam nikdy.

1928 - Snaha Prešov
1932 - Slávia Prešov
1953 - ČSSZ Prešov
1964 - Tatran Prešov
1968 - VZJ Dukla Prešov
1970 - ZPA Prešov
1994 - Dragon Prešov
1997 - HK VTJ Prešov
1998 - HK VTJ Farmakol Prešov
2003 - PHK Prešov
2005 - HK Lietajúce kone Prešov
2007 - HC 07 Prešov
2014 - PHK 3b Prešov
2015 - HC Prešov Penguins
15.4.2021 - 8:59
+13

HA RA Bin Ladin

 

Snaha Prešov je dobré
15.4.2021 - 9:07
+36

omen

 

tak Slaviu este v lige nemame... mne sa vsak paci nazov Snaha Presov, ktory by vyjadroval i okolnosti vsetkych tychto dohadov okolo
15.4.2021 - 9:07
+8

iHC

 

A nová "Detvobystrica" nech je Sparta a šou môže začať
15.4.2021 - 9:31
+11

Gargamel123

 

sparta do ke
nech to mame regionalne
15.4.2021 - 11:00
0

Vyskereny Citricus

 

HC Márna Snaha
15.4.2021 - 10:24
+8

Jimmy Tulipan

 

No užili ste si. Tučniaci, kone, draci...
16.4.2021 - 6:54
0

mirec04

 

Slavia to nakoniec asi nebude
15.4.2021 - 11:10
0

rastislavke

 

tak ak to tu niekto číta z budúceho vedenia...: nech sa zamyslia nad HC Tatran Prešov určite by to prilákalo fanúšikov a aj by sa ľahšie identifikovali s tým klubom ako keby to boli nejaký tučniaci alebo medvede.
Predsa značky ako Slovan, Sparta, Slavia, Dukla, VŠŽ si spoja viaceré generácie a meno Tatran určite medzi takéto značky patrí nielen v regióne Šariš...

inak v tejto súvislosti aj HC Košice by sa mohli zamýšľať nad rebrandingom späť na HC VSŽ Košice (nie východoslovenské železiarne, ale HC VýchodoSlovenskí Železiari Košice)...
15.4.2021 - 12:17
+8

BlackCrow

 

👍
15.4.2021 - 12:26
0

Horehronský_Rytier

 

Koňare Prešov: niet čo riešiť

+ KE nech si dajú vraňare a MI cigaňe
15.4.2021 - 12:29
+7

MACEK40

 

Tak, bol by som rad keby sa kluby vratili k tymto tradicnym nazvom. VSZ Kosice, SKP Poprad, Iskra Bystrica...
15.4.2021 - 12:57
+4

Gargamel123

 

VSZ je otazne: Prvým hokejovým klubom v Košiciach bol 1.ČsČK, no zakrátko vznikali ďalšie kluby - KAC, KSC, ŠK Slávia, Törekves. V ďalších rokoch patril košický hokej medzi najlepšie na Slovensku. Po druhej svetovej vojne však nastala stagnácia a k nečakanému oživeniu dochádza až v roku 1962. TJ Lokomotíva mala v tom čase v krajskej súťaži dve mužstvá a súhlasila, aby jedno z nich, doplnené o vojakov, mohlo štartovať pod hlavičkou Dukly.

Dukla Košice hneď v prvom roku svojej existencie vyhrala krajské majstrovstá, čím sa prebojovala do druhej ligy. V nasledujúcej sezóne vyhrala druhú ligu i kvalifikáciu o postup do najvyššej súťaže. Od roku 1964 patrili Košice medzi československú elitu. Uprostred sezóny 1966/1967 našla Dukla nový domov i nový názov - TJ VSŽ Košice

Jedine Loky

Takze tak
15.4.2021 - 14:01
0

Tizo BLOG

 

vynechal si povojnovu jednotu.
15.4.2021 - 16:23
0

Tizo BLOG

 

este stale existuje firma vsž. takze to nie je az taky dobry napad lebo si to budu spajat s nou.
15.4.2021 - 16:22
0

realzv

 

To nie: Chlapci bystrický....Neblnite a s kým budeme derby,hádam nie s Prešovom....? Takže poďme ISKRA.... Držím palce.
15.4.2021 - 9:01
+9

Horehronský_Rytier

 

(Zbytočný) zvolenský plač: za Pažravou (ako Zvolenčania BB volajú)
Si presvedčený o tom, že by Banskobystričania plakali za v ich ponímaní Luníkom IX (ako Banskobystričania volajú ZV)?

Dôkaz, že k nenávisti treba vždy dvoch. No neplač, určite sa opäť nájdu miesta na zvolenskom štadióne aj pre ľudí z BB a spolu budete fandiť ZV ako tomu bolo nie až tak dávno
15.4.2021 - 9:40
+2

realzv

 

Absolútne nemá význam na Teba reagovať.... Keď si nepochopil podstatu... Si trulo. Ja mám veľa kamarátov aj v BB a sú to dobrí chalani, na rozdiel od Teba, blbci sú aj u nás.....však kámo?
15.4.2021 - 10:24
+38

BBodalV

 

realzv, klobúk dole!

Tento horehronský trulo tu už píše stupídne kraviny - asi chce silou mocou zaujať publikum.
15.4.2021 - 17:53
+6

Horehronský_Rytier

 

15.4.2021 - 18:01
+1

Urpiner16

 

Vlado poznám dosť horehroncov ktorý by mu z chuti dali po papuli čo tu toto čudo stvára.To má na hony ďaleko od správneho horehronca niekde zo srdca horehronia príklad z Heľpy alebo Pohorelej.
15.4.2021 - 18:04
+2

Horehronský_Rytier

 

Urpiner: ešte aj ten banskobystrický pivovarček podporuje ZV a nie BB

Srdce Horehronského podolia je v Brezne, trošku zhliadni mapu
15.4.2021 - 18:26
+1

vinedine78

 

Omyl. Luník voláme Brezno. 😉
15.4.2021 - 10:27
+7

Horehronský_Rytier

 

Človeče z Nového Zvolena nachádzajúceho sa v Zvolenskej kotline (aktuálne nazývaného Banská Bystrica) - pre Vás platí staré známe: pre idiota je každý idiot
15.4.2021 - 10:52
+3

HA RA Bin Ladin

 

že ty ešte nemáš TLČHUBU ...
15.4.2021 - 11:07
+9

vinedine78

 

Idiot si, tu trepeš a vymýšľaš si prezývky druhých miest. Bystričania nikdy nevolali Zvolen Luník. Problém s týmto typom obyvateľstva malo vždy väčší mäso na východ od BB a nie na juh. Inak nikdy som nespochybňoval bázy ktoré uvadzaš, takže ich tu vyťahovať je trošku mimo, tak ako ty.
16.4.2021 - 14:07
+2

Horehronský_Rytier

 

Pohľadaj si video BB fanúšikov, v ktorom prechádzajú cez ZV a kričia "Zvolen Luník IX."...
16.4.2021 - 14:45
0

Luke

 

A ty si pohľadaj nejakého psychiatra, nech ti stanoví liečebný postup. Možno máš ešte šancu...
17.4.2021 - 0:12
+3

milmikus

 

Koval,Koval....vydieras mesto BB ako sa len da kym ti nedaju peniaze aby si zase mohol sefovat ale ako roky rokuce nie zo svojho.
15.4.2021 - 9:05
+4

rasti_assez

 

Detva,BB,Presov, to mi uz pripomina tu cesku komediu Operace kulovy blesk
15.4.2021 - 9:25
+4

rasti_assez

 

To by mohol byt aj dobry nazov toho presovskeho klubu, ked mali uz Penguings, mozu mat teraz pre zmenu nazov Presov Lightigs
15.4.2021 - 9:40
0

bigi BLOG

 

hmm a ked este postupi snv do extraligy. tak tam budu. PO, SNV, KE PP, MI a potazmo este aj LM (aj ked) nebude to na skodu? respektve uzivi region tolko klubov?
15.4.2021 - 10:17
+2

axxel

 

Budu zbierky co sa bojis ... Kazdopadne je to asi vela klubov na takom malom kusku krajiny, sam by som bol zvedavy ako by to fungovalo.. Problem by bol s hracmi skor, kvalitnych slovakov je malo, tych musia kluby podpisovat prioritne a az potom doplnit legionarske miesta
15.4.2021 - 10:24
+4

Urpiner16

 

A že vraj na východe nič nie je.
15.4.2021 - 10:28
+2

realzv

 

... Nevzdávajte to... Z kade boli Handzuš, Zedník a Orság, Surový...?
15.4.2021 - 11:00
0

Gargamel123

 

ty sa nemej
ked to tak dalej pojde
aj urpiner bude vychodniarsky
a budeme mat noveho fanusika
15.4.2021 - 11:05
0

Gargamel123

 

to su pripravy
pred separaciou
republiky vychod
15.4.2021 - 11:02
+1

Big brother

 

Zas tam nie sú žiadne futbalové kluby, iba Michalovce.
15.4.2021 - 15:10
+4

Ochránca Svätyne

 

super, 3. najväcsie mesto na slovensku asi ma potencial robit kvalitny hokej (ako to tam je inac s mladezou vseobecne?). ak by postupila SNV a podaril by sa presov, tak buducu sezonu by boli ozaj zaujimave vychodniarske derby. len snad sa uz nebudu volat presov pittsburgh penguins, viacej by sa hodili tie kone, popripade aj ti draci by boli zaujimavi..
15.4.2021 - 10:20
+6

Gargamel123

 

ked sa dokonci: ta krizovatka dialnic
tak sa presov nakopne
a preskoci aj kosice regionalne
tam sa normalne oplati aj prestahovat
priroda,ludia,ziadny smrad z ve es zet...
15.4.2021 - 11:12
+5

braniiislav

 

haha, tak to je este daleko. my predavame sluzby a v Presove musime mat ceny aj o 25 - 30% lacnejsie ako v Kosiciach, hoci je to len polhodinka autom. rozdiel v nakupnej sile je tam markantny a obchvat to len tak lahko nevygumuje. ten rozdiel sa bude stierať ešte istý čas.
15.4.2021 - 11:59
+1

yaro.s

 

je, kúpna sila je tam podstatne nižšia, to môžem len potvrdiť...
15.4.2021 - 12:08
+1

Gargamel123

 

z mojho pohladu:
ako uzivatela sluzieb
len dalsia vyhoda

15.4.2021 - 12:32
+1

yaro.s

 

To súhlasím, poznám to tam a vedel by som si nájsť tam miesto tiež.
Len mne by tie Ke, aj s tými železiarňami, aj s tým všetkým bordelom, aj nebordelom okolo chýbali
Blúdim po SK kade-tade, každý rok jednu dovolenku trávim minimálne týždňom, aj dvomi v rôznych kútoch, ale tie naše KE by som nemenil ani za nič,... zatiaľ
15.4.2021 - 12:41
+1

Gargamel123

 

do dochodku mas zrejme daleko
ale svet sa rapidne zmensuje
mame dialnicu
bude cyklotrasa
a raz aj tie vlaky pojdu 160km/h...?
nema problema
potiahne sa ta r4 na sever
tak aj pobaltie bude blizko.
mozno uz pre dalsiu generaciu...

mna to nejak taha v poslednej dobe
na rusnaky,domasu,poloniny
a ojavujem tam krasny vidiek v okoli presova
jedinym problemom su tie zapchy
pri prechode centrom mesta
15.4.2021 - 14:15
+2

yaro.s

 

Ja mám rád tiež tie "zapadnuté kúty".
človek si všade vie niečo nájsť, v každom kúte SK, niekde prírodu, niekde nejakú pamiatku, niekde inú zaujímavosť.
Poloniny ani nespomínaj, to je krásny kút, úplne pôvodný, to mám rád.
Prešovské zápchy poznám dobre, väčšinu roka týždeň, čo týždeň prechádzam tým mestom pri ceste na chalupu.
čoskoro zmiznú, v auguste by mal byť hotový obchvat smerom na PP a o rok a pol, či dva smerom na SL.
Mám KE rad, hlavne tie historické, teda centrum, ale skôr to vyzerá tiež tak, že ako dôchodca, aj keď to ešte potrvá, už budem Košičanom len cez zimu
15.4.2021 - 15:23
+2

braniiislav

 

áno, to ti verím.
15.4.2021 - 13:09
0

TommY_D

 

Už ani fandenie nebude jednoduché Hráči v Michalovciach, vedenie v Prešove a srdce v BB
15.4.2021 - 10:39
+28

Gargamel123

 

Jja chcm vidiet BB:
hokej,futbal,caje a ine
na poprednych prieckach,
okrem toho stale tvrdim,
ze by mala byt hlavnym mestom SR,
geograficky je rovno v...strede,
z Ba by sa tam prestahovali vsetky
dolezite statne institucie a vychodniari,
pre vychod a zbytok Sk win win situacia,
Ba by si vydychla a zostala prirodzenym
obchodnym centrom

Ba dum tsssss
15.4.2021 - 11:21
+3

Horehronský_Rytier

 

Nečudujte sa: ak chcú vlastníci BB klubu (lepšie povedané licencie) odísť.

Odchod do PO má pre nich podstatne viac výhod ako nevýhod - väčsie mesto (sponzorská a divácka podpora), väčšie derby (s KE a inými východoslovenskými mestami), ďaleko lepší štadión s cca 5.000 miestami pre divákov (z malej zafúľanej drevárničky v BB nikdy nebude normálny štadión, a to ani na slovenské pomery)... tak nech si idú za svojim šťastím.
15.4.2021 - 10:39
+5

Ochránca Svätyne

 

PO bude mat kapacitu 3440 miest, kedze vsade budu mat sedacky. je to iba o 600 miest viacej ako v BB..
15.4.2021 - 10:49
+12

Horehronský_Rytier

 

Stále viac a treba sa pozrieť aj na vizuál prešovského štadióna a porovnať si ho so "štadiónom" v BB...

V PO navyše vidím priestor aj na kocku, kým v BB budú radi, ak im pribudne nová obrazovka namiesto starej svetelnej časomiery.
15.4.2021 - 11:03
+2

Gargamel123

 

zlaty moj:
bb stadion je najkrajsi
minimalne v europe
15.4.2021 - 11:28
+4

Horehronský_Rytier

 

Áno, je prvý odzadu.
15.4.2021 - 11:33
+8

Gargamel123

 

zvolensku budu
nic neprekona
15.4.2021 - 12:26
+1

FP-DENISO6

 

Ale prekoná a stačí ísť trochu iba trochu ma východ
15.4.2021 - 12:37
+2

Gargamel123

 

tam som este: nebou
iba v kolibe
15.4.2021 - 12:41
0

bohin85

 

O nic si neprisiel...
15.4.2021 - 15:51
+2

rajmok17

 

A preco na neho reaguješ ako keby bol zo Zvolena?
15.4.2021 - 18:38
0

Gargamel123

 

sry: moja nevedomost
15.4.2021 - 23:31
0

mirec04

 

myslim, ze to nebude konecna kapacita
15.4.2021 - 11:19
0

Horehronský_Rytier

 

Tiež si myslím, že to môže byť viac ako 3.440 miest na sedenie - to bude možno na začiatok. na štadión sa podľa dostupných informácií zmestilo aj 8.200 ľudí na státie.

Štadión sa má v PO ešte dobudovávať aj v nasledujúcich rokoch ako uvádzajú oficiálne informácie, a to bez obmedzenia jeho základnej funkčnosti.
15.4.2021 - 11:24
0

Horehronský_Rytier

 

Citujem: "Namontovať nové sedadlá - tie budú v červenej farbe a v prvej fáze bude kapacita štadióna 3.440 miest. Z tej je potrebné vyčleniť 100-150 miest pre fanúšikov hostí."

Takže kapacita pôjde ešte vyššie
15.4.2021 - 11:31
+2

mirec04

 

Tolko urcite nie, myslim, ze to cislo bude niekde okolo 5 tisic, co je myslim postacujuce.
15.4.2021 - 12:10
0

bohin85

 

Uz ani to nie po novom...uz to bude z hruba to iste...
15.4.2021 - 15:51
0

HA RA Bin Ladin

 

+ zachytiť boom efekt
15.4.2021 - 11:09
+1

Horehronský_Rytier

 

Presne tak: a ten je v Prešove na slovenské pomery vysoký
15.4.2021 - 11:24
0

Kristepane

 

konecne: moze byt all-stars zapas vychod-zapad!
15.4.2021 - 11:03
+3

BourBon

 

Podla mna to co sa teraz deje, alebo ta snaha aby sa udialo je len a len dobre. Ak som pochopil tie JPP povídačky okolo tak Koval ide do PO s licenciou od DT, a Luptak pride do BB kde sa z hladiska licencie, nazvu ani nicoho dalsieho nic nemeni. Detva tym padom skonci v I alebo II lige, tie podrobnosti fakt nepoznam.

Vysvetlim preco je to podla mna dobre.

1. Koval pozitiv: Bystrici vela dal, a ako fanusik by som mu mal byt vdacny, a teoreticky aj som. Stoja za nim vysledky, ale podporene aj dobrou hrou a dobrou koncepciou. Koval tak isto, myslim si, trocha urcil nove smerovanie extraligovych klubov v poslednych rokoch. Ukazal cestu ostatnym skostnatelym manazmentom, ze sa to da robit aj inak. Nie kazdemu sa to paci, nie kazdy to schvaluje, ale bola to jedna z moznych ciest ako dosiahnut uspech a v SK podmienkach fungovala. Navyse BB bola pre takyto projekt idealne miesto. Velke mesto v strede slovenska, s dlhou hokejovou historiou, ale vzhladom na mizive ba az ziadne vysledky v muzskom klubovom hokeji, hladne po extralige, hladne po uspechoch. Proste vysoky potencial. Brzda v podobe stadiona, ale ruku na srdce, bolo velke mnozstvo zapasov kde tych 2841 bohate stacilo. Myslim ze tymto Koval etabloval hokej v mysliach bystricanov, a zaroven na to nepouzil nejaku umelinu ale zaklady starsieho klubu, ktory vychoval mnoho hracov, mal prvy prekryty stadion a boh vie, mozno naozaj sa u nas hral historicky prvy kanadsky hokej na uzemi slovenska. Navyse nech je Koval ako je, tak jeho pristup k legendam ako Handzus alebo Hudec bol ukazkovy.

2. Koval negativ: Vsetci vieme aky je. Po rokoch posobenia a po rokoch roznych skandalov, mensich ci vacsich, ako to nazvat, "podvodov", vsetkym je jasne ze ten chlap nema na hlave svatoziaru. Nebudem pisat ze Mraz je taky, a Siroky bola zase onaky. Kazdy nech sa pozrie do toho svojho hniezda. Koval cez vsetky pozitiva pre BB niesol vela negativ pre zbytok extraligy (resp. SK hokeja ako takeho). A samozrejme uspechom rastie hrebienok a aj mne osobne prislo ze po druhom ci tretom titule sa uz pan citil ako riaditel zemegule. To my sympaticke nebolo, neztotoznil som sa s tym. Avsak ako fanusik BB som videl dobru hru, kvalitnych hracov, viziu, koncepciu a napriek negativnym osobnostnym vlastnostiam Kovala aj tie pozitivne manazerske. Ale aj svojim spravanim potvrdzoval, ze uz asi stacilo. Oslava 4teho titulu ktory nebol, sebavedome vystupovanie, neohrozenost. Cez vsetko pozitivne toto uz vyrazne oslabovalo a ohrozovalo postavenie klubu HC05. Jeho odchod je spravne nacasovany, ked uz klubu asi nema moc co dat.

3. Presov: Vynikajuce rozhodnutie ist toutou cestou. Jednak dalsi klub na vychode, kde hokej ma aj historicky vysoke navstevy. Jednak skutocnost ze Presov a okolie je pre extraligu v podstate treti najvacsi trh. A samozrejme stadion. Ten je momentalne na urovni urcite vyssej ako ten Bystricky v poslednych sezonach. Za mna je to vynikajuca sprava. A ci je to od zeleneho stola alebo nie. Tymto smerom sa ubera moderny sport, nemusime to schvalovat ale musime to akceptovat. Pokial Koval dokaze hokej v Presove dat na taku uroven na aku ho dostal v BB, tak si v PO mozu gratulovat. Ci uz s nejakym titulom alebo bez. Pretoze toho klubu sa nechyta nejaky trulo ale manazer ktory ma premyslene 4 kroky dopredu.

4.Bystrica: Teraz sa ukazme, teraz pride (prisiel) ocistec. Nemali sme tu extraligu dlhe roky, prisli sem peniaze, prisla sem vola, prerobil sa stadion a spravili sa historicke uspechy. Posledne roky sme sa uz len viezli na vlne suverenity, vyhry v klucovych zapasoch boli pre nas samozrejmost, cez play off sme chodili ako noz maslom, listky na play off zhanali ludia od Filakova az po Ruzomberok. Samozrejme ze to takto nemohlo fungovat vecne. Jednak to cele muselo stat obrovske peniaze (ktorych povod neriesim lebo to by bolo na velmi dlhu diskusiu), a konkurencia nespi. Pozrime sa na Poprad napr. Opat tvrdim, nic lepsie nemohlo prist. Sme etablovany klub v najvyssej sutazi, mame uspechy, u mnohych ludi mame vybudovane meno.Co by sme za to dali par rokov dozadu. Nie sme znacka ako SLovan, Trencin ci Kosice, v zahranici ani netusia ze existujeme, ale ak u nas niekde prideme, ma to vacsiu vaznost ako v roku 2008. Tesim sa co bude nasledovat.

5. Detva: Ak mi je niekoho luto, su to fanusikovia Detvy. (ak sa teda vsetky tieto informacie potvrdia). Uprimne. V 15 tisicovom meste kde nie je vela moznosti mat moznost nazivo sledovat extraligu je ozivenie pre region. Ale povedzme si uprimne. Detva nema potencial. Nejake uchvatne vysledky asi nikdy nepridu, navstevy tiez nie. Stadion, prepacte mi, je uplne otrasny. A za rohom tu stoja mesta ako Presov ci Spisska, ktore maju nasobne viac obyvatelov, nasobne vacsi potencial a nasobne vacsie areny. Silnejsi pes jebe ako sa vravi.
15.4.2021 - 11:05
+55

amentma

 

poTpYs: presne to sedi co si napisal. koval, tak ako mnohi ini mecenasi ma svoje plusy aj minusy. ale to ma aj siroky, mraz, luptak, atd atd. davat svatoziaru komukolvek je scestne. v samej podstate clovek, ktory je "uspesny" v podmienkach SR nemoze byt matka tereza. kazdy z nich musi mat ostre lakte, aby sa dostal tam kde je...

napr. taky kiska, verim tomu ze tiez nebol cely zivot dobry anjel... tiez nejak zacinal a tiez musel byt aj ostry, ale dolezite je ze tie pozitivne vlastnosti nestratil ani v case ked bol hore. a myslim si ze ich nestratil ani koval, akurat ma ten prejav "majitela zemegule" co mnohych znechuti...

co sa tyka bb a hokeja v bb, dufam ze v buducnosti sa najdu dalsi schopni manazeri alebo sponzori, ze pribeh nebude postaveny len na luptakovi... mozno nieco v style noveho majitela slovana, aj v nasom regione su ludia ktori maju kapital z "digitalnej doby", bohuzial era vsz, zp podbrezova a podobneho tazkeho priemyslu uz asi konci a nebude tam priestor na vyrazny sponzoring sportu...
15.4.2021 - 12:02
+4

fifofrogy

 

Štadión krásny mesto veľké a nádherné potenciál veľký šport ( v podstate okrem hádzanej absolútne žiaden ) čiže podľa mňa cesta schodná len či aj reálna ?!to už je iná pesnička lebo všetci vieme ako to chodí na Slovensku a na každom kroku čiže Prešovčania prajem vám to od srdca lebo Prešov a ľudí u vás milujem ale čo není naozaj to akoby neexistovalo lebo papier a grafika u nás skutočne znesie veľmi veľa ako Košičan by som vám o tom mohol písať hotové litánie počnúc politikov dopravou športom atď v našom meste.
15.4.2021 - 11:07
+3

Urpiner16

 

Takto to bude vyzerať po rekonštrukcii a hier EYOF v BB.Dolu sú obrázky.
https://www.banskabystrica.sk/aktuality/2020/zacina-sa-historicky-najrozsiahlejsia-rekonstrukcia-zimneho-stadiona/
15.4.2021 - 11:55
0

Horehronský_Rytier

 

Rysy "drevárne" nezmeníš: kocka bude rubiková?
15.4.2021 - 12:00
+3

BourBon

 

Aka je podstata tvojej ucasti v tejto diskusii? Este som necital od Teba nic zmysluplne. Len plno nezyselnych neznasanlivych plkov.

Ani v tych stadionoch nemas prehlad, zato mas hned po ruke kopec argumentov. Bystricky stadion po rekontrukcii sice stale bude pripominat svoju povodnu verziu, to sa koli streche ani zmenit neda, napriek tomu, z hladiska vybavenia to bude zo starsich extraligovych stadionov jeden z najlepsich. Mozno ti to bude zniet az tragikomicky, prides mi tak nastaveny, ale ten stadion bude technologicky TOP. Klzisko, chladenie, mantinely, osvetlenie, vzduchotechnika. Tie riesenia mu budu moct zavidiet v nejednom hokejovom meste. Argumentujes kockou. Pokial mas po stadione rozmiestnene LED tabule, na ktore komfortne vidi kazdy jeden divak na stadione, tak kocku nepotrebujes. Je v takom pripade absencia kocky nejake negativum? Ta kocka je meritkom kvality stadiona?

A ohladom porovnania so stadionom v Presove. Suhlasim, ze ten stadion po dokonce bude na vyssej urovni ako ten bystricky. Hlavne z hladiska kapacity a celkovej vzdusnosti. Pre niekoho je jedinecny dizajn lepeny nosnik v BB, pre niekoho zase zavesene prestresenie v PO. Avsak ta kapacita ktorou sa ohanas. V Najblizsej sezone bude takmer rovnaka. Cca 3200 BB vs 3400 PO. Argumentujes tu navysenim a podkladas to ako nejaky superargument, ale ani len netusis o kolko sa pripadne kapacita v PO navysi. Ak ocakavas ze tam bude 5-6 tisic sedaciek tak sa hlboko mylis. V Presove budu radi, ak ich vo finale bude aspon 3900. A ta kapacita PO 4000 vs BB 3200 je predsa aj odrazom velkosti jednotlivych miest. PO 90 000 vs BB 78 000. A co sa tyka kocky v Presove, na ich FB je info ze musia mat kocku podla predpisov, ale to je asi informacny omyl, pretoze na tu strechu sa kocka neda zavesit, ronako ako v BB.

Skus prosim ta pouzivat argumenty, fakty a vypluj zlc kym nieco pises.
15.4.2021 - 12:18
+24

Horehronský_Rytier

 

Áno, v BB śtadión: je rovný architektonickému skvostu

Mne je samozrejmé, že v PO sa nezvýši kapacita o tisíce, ale zvýši sa Záleží však aj od celkového vizuálu "štadióna" v BB - buď si dole a nevidíš nič, alebo si vyššie a prekáža ti vo výhľade drevená konštrukcia, alebo si za bránou. Proste nemáš tam normálny výhľad ako máš v TN, ZV, PO a SN, pričom o BA a KE už ani nehovorím. Môžeš to vidieť aj na TV prenosoch z BB - bieda, ktorá sa nedá zlepšiť.


Ten štadión, ktorý sa mimochodom takmer sám svojvoľne zrútil (zhnité hlavné drevené konštrukcie nájdené pri rekonštrukcii z pred niekoľkých rokov) NIKDY nebude medzi TOP štadiónami ligy a mal by problém aj v SHL (1. lige).
15.4.2021 - 12:43
+6

Urpiner16

 

A čo navrhuješ pán architekt?
15.4.2021 - 12:48
0

Horehronský_Rytier

 

Už dávno ho mali zbúrať: a tie financie minuté na 3 alebo už 4 (?) prerábky použiť na nový štadión na tom istom mieste... alebo postaviť nový štadión na inom mieste a túto "pamiatku" nechať mládeži

Bolo by zaujímavé porovnať vynaložené financie do všetkých tých prerábok s financiami potrebnými na nový štadión.
Je to ako keď sa človek snaží opraviť starý 100 ročný dom, v ktorom neustále vyskočí nejaká nová vec na opravu... pričom za tie peniaze mohol mať už nový dom a o komforte ani nevravím.
15.4.2021 - 12:59
+8

BourBon

 

Porovnanie vynalozenych financii do vsetky prerabok s financiami potrebnymi na novy stadion je zaujimave, a navyse aj velmi jednoduche pretoze vsetky vstupne informacie su dohladatelne za par minut.

Aj s poslednou rekonstrukciou bolo na zimnom stadione v BB preinvestovanych cca 1(fico)+2(prva hlavna reko)+5(pre EYOF)=8 mil€.

Novy stadion v Trinci, co je cca taka nejaka vzorova arena pre slovenske extraligove kluby, cize kapacita 5000 a zakladne technicke riesenia 21 storocia stala nieco cez 26 mil €.

Tak ako teda? Dal by sa postavit novy?
15.4.2021 - 13:11
+6

yaro.s

 

Niekto pochopí, niekto nie.
Videl som vizualizáciu, aj niečo o tom čítal, bude to jeden pekný, útulný, s určitým štýlom "starých čias", ale aj moderný štadión za dobré peniaze.
Tu ľudia fakt nemajú šajnu, koľko dnes stojí výstavba nových štadiónov...

15.4.2021 - 13:20
+16

BourBon

 

Mam len tri postrehy:

1. V TN,ZV,PO a SN sa nesedi ani dole ani za branou? Ci ako tomu rozumiet? V BB ked si dole nevidis nic, ale v ZV ked si dole tak vidis?

2. Nezvysi sa ovela, ale zvysi sa. Ale to ti staci, to slovicko, to potvrdzuje tvoju tezu, cisla ta uz nezaujimaju.

3. Bystricky zimak by mal problem aj v 1. lige pretoze co? Pretoze ty si povedal? Tak si sa rozhodol?

Kapacitne je podobny tomu v Nitre, Presove ci Novych Zamkoch. Je vacsi ako stadiony v Mikulasi ci v Detve. Po novom bude moct mat lad celorocne a bez hmloveho oparu vdaka novemu systemu vzduchotechniky. Bude mat najmodernejsie bezpecnostne mantinely a LED osvetlenie novej generacie splnajuce podmienky pre vsetky typy video prenosov. Toto nebudu splnat ani vsetky stadion v extralige, nie este v 1.lige.

A ci sa ti to paci ci nie, strecha je registrovana ako technicka pamiatka. Inteligentny clovek k tomu pristupuje ako ku skvostu, prelomovemu riesenu a dedicstvu ktore ma 50 rokov.

Viac uz povedat nechcem. Netreba.
15.4.2021 - 13:04
+19

Horehronský_Rytier

 

Odpovede: 1. Sedí sa aj v TN a spol. aj za bránou, aj dole - ale máš ďaleko väčšie možnosti ísť sedieť aj podstatne vyššie (mať dobrý výhľad) oproti možnostiam v BB

2. Porovnaj si štadión v PO so "štadiónom" v BB - neporovnateľné

3. Nie, pretože sú aj v 1. lige lepšie štadióny ako má BB


Je to "pamiatka", ktorá mala z BB zmiznúť ako jej stavitelia zo zhorenej skrachovanej Smrečiny a zo dňa na deň zmiznutej zápalkárne.


BODKA.
15.4.2021 - 13:46
+3

jjb

 

Pocuj Ty trubiroh, a To si sa len kvoli tejto diskusii predvcerom zaregistroval? Ci sa Ti zaziadalo v utorok rano nechat svoju unikatnu stopu v digitalnom priestore?

Datum registrácie: 13. Apríl 2021 13:18
15.4.2021 - 14:24
+23

dejvidBB

 

Hlavne by mal mat ako novacik jeden prispevok za hodinu.
15.4.2021 - 14:36
+19

Horehronský_Rytier

 

Dátum a čas registrácie: má čo spoločné s aktivitou na Hokejportali a hokejovom rozhľade?
15.4.2021 - 14:37
+1

BBJANO

 

Prečo: píšeš také veci, ktorým sám nerozumieš a výslovne provokuješ, nič normálne a vecné si nenapísal. Podľa teba je to v poriadku? Uvažuješ a rozmýšľaš vôbec čo píšeš,? Asi nie, keď v tom pokračuješ.
15.4.2021 - 16:42
+7

BBodalV

 

...prosím ťa, zmizni z tejto diskusie.
Tvoje priblblé, provokačné názory tu
nikoho nezaunímajú...

15.4.2021 - 18:19
+8

Urpiner16

 

Už sa vysmieva v livke MI-PP aj Juslanovi a Julovi BB za básničky priblblým spôsobom o černobyle.
15.4.2021 - 18:27
+1

Horehronský_Rytier

 

Čo nepravdivé som tam uviedol? :/
15.4.2021 - 18:44
0

ivo455

 

Bourbon: nereaguj na rytiera, to je len typický trubiroh ktorý sa založil konto pred dvoma dňami len aby mohol písať blbosti, trápny trolling aký nájdeme všade v diskusiách

a inak BB hokej by mohol prevziať potom Handzuš a Hamšík (obidvaja spolu podnikajú) majú slušný kapitál...lebo neviemm kto iný by sa na to dal
15.4.2021 - 12:54
+15

Urpiner16

 

Ja nechápem že sa tu naváža niekto z Brezna.To ako fakt nepochopím.Možno že v budúcnosti bude mať BB nový moderný štadión a tento zostane mládeži ale zbúrať ho to vážne?To keď máš príklad rodičovský dom kde si prežil detstvo tak to necháš len tak zbúrať?
15.4.2021 - 13:37
+3

Horehronský_Rytier

 

Často: je to oveľa rozumnejšie oproti nejakému vzlikaniu za rujnou.
15.4.2021 - 18:19
+1

mirec04

 

https://www.facebook.com/sportvpo/posts/828550181389178
15.4.2021 - 11:11
+3

fifofrogy

 

Zaujímavé je tam s tou kockou nad ľadovou plochou ..niekto písal či som to čítal že kvôli unikátnemu riešeniu strechy ktorá je v podstate svetovým stavebným unikátom nieje možné tak teraz som tak trošku vedľa ako tá jedľa .
15.4.2021 - 11:24
0

Tokyyyy

 

Podľa posledných správ to vyzerá následovne:

Koval -> Prešov
Ľupták -> Banská Bystrica
Zánik/SHL -> Detva
15.4.2021 - 11:38
+4

Horehronský_Rytier

 

DT: by mala v tom prípade začať v 2. "horskej" lige, ak nekúpi licenciu od niekoho z 1. ligy (SHL)
15.4.2021 - 11:43
+2

iqac

 

tak Detva sa s Prešovom v princípe iba vymenia, takže Detva by mala byť v 1.lige, či?
15.4.2021 - 14:49
0

dejvidBB

 

Koval + Porubsky to sa cudujem ze sa dal na taku cocotinu nahovorit
15.4.2021 - 11:44
+6

boychuk

 

V Trnave nehrozí, že by sa zdvihla úroveň na extraligový level? Bola by paráda, keby sme mali všetky krajské mestá v lige.
15.4.2021 - 11:51
0

Gargamel123

 

trnava do khl: najvyssi uz bol u putina
15.4.2021 - 12:25
+3

boychuk

 

Nechápem, však normálne sa pýtam.
15.4.2021 - 12:39
+1

Gargamel123

 

jasne: prepac
15.4.2021 - 23:32
0

miko 75

 

Tvoje príspevky sú,ako keby si bol retardovaný,ale veď zvykli sme si.
15.4.2021 - 12:50
+14

Gargamel123

 

mas sestru...
15.4.2021 - 16:07
+3

FP-DENISO6

 

Trnava a hokej to nejde moc ruka v ruke. Nehovorím o tom aký tam je zimáku. Prešov by bol v extralige prínos. Trochu sa vám to na východe prehustí tam by sa ozaj mohlo rozmýšľať potom nad východnou a západnou konferenciou na princípe regionálnych zápasov ako tomu bolo tento rok. Ešte by v rámci Slovenska ale chýbal jeden z dvojice Martin-Žilina nakoľko v tej časti Slovenska je teraz prázdno
15.4.2021 - 12:47
+1

boychuk

 

Neviem či by to bolo dobré z hľadiska atraktivity pre divákov. Myslím si, že takýto formát by sa rýchlo obkukal.
15.4.2021 - 13:08
+1

HkmDetva

 

ani zilina tam nieje zatial
15.4.2021 - 12:57
0

boychuk

 

To je pravda, ale ešte by som ich úplne neodpisoval. Navyše, oni majú záujem dostať sa do ligy (ak nie teraz, tak o rok určite), plus je tam aj potenciál. Ten, nanešťastie, v prípade Trnavy moc neregistrujem. :/
15.4.2021 - 13:05
0

HkmDetva

 

ja tiez
15.4.2021 - 13:33
0

richardd6

 

Už na internete je memorandum o spolupráci v názve bude Prešov a minimálne táto sezóna sa odohrá v Prešove
15.4.2021 - 11:58
0

sam96x

 

Otázka mimo: Ako bude vyzerať Liptovský Mikuláš v ďalšej sezóne? Bude nejaké zlepšenie oproti minulej sezóne?
15.4.2021 - 12:18
+2

tomas71

 

Zatial nie je nič potvrdené, ale mali by sme uz mat na klube nové vedenie. V blízkej dobe by mala byt uverejnena nejaka vizia a ambície klubu
15.4.2021 - 16:24
0

ElwisNR BLOG

 

Podľa mňa super ak bude liga aj v Prešove a mohol by tam byť minimálne taký záujem ako v Michalovciach a bola by to silná východná konferencia Prešov,Michalovce,Poprad a Košice. A rovnako verím že Bysyrica sa vráti po rekonštrukcii štadióna na svoje pozície a spoločne BB+ZV+DT budú zaujímavé zápasy aj s divákmi konečne.
15.4.2021 - 12:45
+1

Corgi77

 

DT už nebude hrať extraligu.
15.4.2021 - 12:59
+5

ElwisNR BLOG

 

Okey dik za info.Myslím že Prešov bude dobrá destinácia na výjazd.
15.4.2021 - 13:44
0

Myšo

 

Fajn že príde na východ hokejový boom: Som však zvedavý ako to bude región znášať. Poprad Košice Prešov a Michalovce sa podľa mňa budú vedieť o seba postarať i keď si myslím, že každému zo zabehnutých klubov trochu vyrastenie konkurencie uberie na marketingovych možnostiach (najmä Košice boli na východe dekády hegemón a teraz sa ich fanúšikovská základňa bude deliť presne ako v prípade zvolena keď zrazu zistili Bystričania že sú Bystričania a Detvanci že sú Detvanci čo však nie je na škodu keďže si nové kluby našli svoju cieľovku)

Priznám sa že nepoznám pomery a neviem ako to je so sponzormi že kto koho podporuje ale každý aj priemerný manažér sa bude snažiť podporovať zrazu svoje mesto nie suseda. Vzniknú nové rivality a to môže len pomôcť. Akosi mi však do tohoto obrazu nepasuje spisska a neviem či si budú vedieť nájsť dostatočné zázemie na konkurenciu pre väčšie mestá. Bude zaujímavé to sledovať.

Z pohladu fanúšika Zvolena mám dva uhly na situáciu na strednom Slovensku. Na jeden strane má mrzí že BB s ktorou sme mali v posledných sezónach najlepšie derby na Slovensku (kvalitou aj vášňami a vyvrcholením water Classic ktoré keby bolo v lepšom počasí tak by bolo ešte na úrovni vyššie no aj tak to bol fanúšikovský orgazmus a prijal by som to zažiť aj trencanom nitranom Košičanom skratka všetkým) príde o tie dva mozgy ktoré boli impulzom k tak dominantnej koncepcii a dynastii ktorá práve aj Zvolen vrhla na iný level v snahe ukončiť ju a poraziť ich. Presne ako Tyson potreboval Hollyfielda ako Boca Juniors potrebuje River Plate ako Barca potrebuje Real ako Messi potrebuje Ronalda, skrátka ten “”arcinepriateľ” a snaha prekonať ho ťa vždy posunie a aj keď sa často prehra a boli to o to viac tak to je tá motivácia navyše. Za toto páni Kovalovci ďakujem (ale vracať sa už nemusíte, východ je krásny dúfam že sa Vám tam bude páčiť) Z druhej strany však ako sa hovorí vaše hovná naša radosť a tak predpokladám že po konci Detvy (ak to tak naozaj bude) a ústupe Bystrice zo svojich pozícii na ktoré boli zvyknutí posledné roky sa zase môže budovať silný Zvolen ktorý nebude mat v regióne súpera. Na to budú rozhodujuce najbližšie sezóny, to či si udržíme kostru súčasného kádra. Ak budeme ďalej hrať vysoko a atraktívne tak sa z áut začnú vytrácať nálepky s baranom a nahradzovať ich zase začne náš erb. Čiže z tohto hľadiska Zvolen potrebuje zabrať aby zase pritiahol zatúlané ovečky naspäť. Nebojte v našom košiari je miesta dosť.

Každopádne táto zvláštna(miestami až smiešna) rošáda prinesie keď už nič iné aspoň zaujímavé situácie a jeden nový klub do ligy s obrovským potenciálom. Už sa neviem dočkať pokračovania.

15.4.2021 - 12:53
+8

VladimírVladimirovič

 

Myšo: Prepáč ale nebuď smiešny, dopriať Nitre a Trenčínu také dreby alebo rivalitu ako medzi ZV a BB? Veď to by sme šli naspäť, potvrďte mi to Nitranci 😁 ak to mám porovnať len číslami, Nitra u nás vie vždy vytvoriť minimálne 100 hláv, my u nich to isté. Nehovorím o domácich návštevách kde je vždy v Trenčíne na Nitru cez 3000 a v Nitre vypredané. Nič v zlom, mne sa to vaše derby ľúbi ale na Slovensku sú väčšie rivality ako práve tá vaša 😉
16.4.2021 - 8:37
+1

Myšo

 

Doprial by som Vám winter classic tak som to myslel
16.4.2021 - 11:33
0

VranaKE

 

Hmm len aby sa to vsetko stihlo do novej sezony, tak aby to malo hlavu aj patu...Aby to potom nestroskotalo v polovici sezony. Viac ma zaujima ci pokracuje Miskolc(dufam ze ano) a co bude s LM.
15.4.2021 - 13:12
+1

Corgi77

 

Silná liga s derby zápasmi by bola najlepšia v takomto zložení:

1.Slovan
2.Trenčín
3.Nitra
4.Nové Zámky
5.Banská Bystrica
6.Zvolen
7.Martin
8.Žilina
9.Spišská Nová Ves
10.Prešov
11.Poprad
12.Košice
13.Michalovce
14.Mohol by byť niekto z Skalica,Topoľčany, Liptovský Mikuláš alebo aj Žiar chce ísť hore.

a samozrejme žiadny Maďari,Poliaci.
Vieme mať silnú ligu aj čisto zo Slovenských tímov.
15.4.2021 - 13:14
+9

Tehelnepole

 

Corgi77, dobre si zapamataj tento prispevok.
15.4.2021 - 13:23
0

FP-DENISO6

 

Bolo by super 14 mužstiev,2x doma,2x vonku. Klasické play off 1-8, a baráž posledný+predposledný+finalisti prvej ligy. Maďarské mužstvo sem nič neprinieslo s tým súhlasím
15.4.2021 - 13:24
+2

bez nicku BLOG

 

Nezozenies tolko (slovenskych) hracov aby to malo aj kvalitu. 14 je prilis vela
15.4.2021 - 13:26
+14

FP-DENISO6

 

A nebol by práve toto ten ozajstný priestor pre mladých ?? Nie len že sa o ňom hovorí. Česť Nitre a Trenčínu.
15.4.2021 - 13:29
+6

Horehronský_Rytier

 

15.4.2021 - 13:38
0

omen

 

tak aj tento rok bol priestor pre mladych (malo penazi a nik neevypadaval) a ako to dopadlo... prisli len mlady kanadania... Ak by v lige bolo 14 druzstiev, tak by sa ad 1 uplne odpalila prva liga (tam by kvalita totiz dost klesla) a ad 2 opat by tu boli muzstva ako LM tuto sezonu, len vo vacsom pocte
15.4.2021 - 14:31
+8

yaro.s

 

Veľa, podľa môjho názoru je aj 12 už veľa.
Vždy som bol za max. 10, ale trochu chápem aj argumenty iných...
15.4.2021 - 13:38
+4

FP-DENISO6

 

Má to určite + a -. Kvalita by možno išla dole, na druhej strane väčší boj o play off v základnej časti. Niektorích fanúšikov nebaví chodiť stále na tie isté zápasy ako tento rok Poprad-Michalovce ktoré na seba narazili aj v pohári s keby teraz hrali sériu na 7 zápasov tak by proti sebe hrali 1/4 sezóny
15.4.2021 - 13:46
+2

rastislavke

 

Možno treba prehodnotiť juniorské súťaže: Zrušiť kategórie nad 18-19 a nech kluby spolupracujú s prvou ligou, kde budú hrať mladší hráči so staršími a postupne sa adaptujú na seniorský hokej, budú si ich sťahovať s farmi, môžu im platiť, nejakú časť, že im dávajú priestor...
Poprípade nemusí mať každý klub všetky juniorské kategórie a mohli by spolupracovať (napríklad SNV, PP, LM) (KE, MI a PO, BJ a ZV, BB), tým pádom by mohli mať kvalitnejšie centrá, trénerov, procesy a pod...
15.4.2021 - 13:51
+6

ElwisNR BLOG

 

Je to o peniazoch ak by bolo dosť peňazí v regiónoch a tým pádom aj v kluboch tak je všetko možné a môžu byť kludne 4 kluby z východu ale ak nie a má chodiť 1000ludi tak to nemá zmysel
15.4.2021 - 14:19
+1

Dracik_18

 

DT nechceš ,ale ZH hej 😃
15.4.2021 - 16:20
+2

Horehronský_Rytier

 

15.4.2021 - 16:29
+2

Corgi77

 

ZH má štadión.
15.4.2021 - 17:16
0

Dracik_18

 

To má aj PN a aj Brezno
15.4.2021 - 17:47
+1

Horehronský_Rytier

 

Nepríde nakoniec Ľupták k nám do BR?

Ale nie, osobne by som bol rád, ak by ostal doma v "Detroite"
15.4.2021 - 18:07
+3

matus93

 

Má hokej v Prešove tradíciu ? Má
Zaslúžil by si Prešov najvyššiu súťaž? Áno

Prinesie ju kovaľ ? Možno .. ja by som sa zaoberal aj stabilitou takého klubu .. ono je tam klauzula, že v prípade úspechu, klub v meste ostane, no pojem úspech je veľmi subjektívny faktor .. ak bude Prešov stabilne na hokejovej mape som s tým ok .. budú zaujímavé zápasy, derby všetko okolo .. ale otázka je, ci dokáže klub fungovať aj bez kovala? Alebo keď sa rozhodne klub opäť niekde presťahovať, kde bude dopyt tak to urobí a hokej v PO pôjde dole ? Tieto otázky treba vyriešiť ..

Osobne som zvedavý ako sa s týmto faktorom vyrovná vedenie HC .. opäť bude väčšia bitka o sponzorov, aj keď ti nie sú teritoriálne viazaní, ale predsa .. rovnako sa fanúšikovská základňa prerozdelí .. uvidíme ..
15.4.2021 - 13:47
0

Dracik_18

 

Prečo by si Prešov zaslúžil najvyššiu súťaž ? ...to sa hrá za zásluhy ?
15.4.2021 - 13:55
+7

Horehronský_Rytier

 

"Detroit": mi je ľúto... no nie je všetkým dňom koniec a možno aj Robo usúdi, že v DT dokáže byť navždy kráľom a nemusí sa v ničom krotiť
15.4.2021 - 14:07
+4

Dracik_18

 

Vyjadrím sa , keď to bude oficiálne
15.4.2021 - 16:21
+1

Horehronský_Rytier

 

OK a jasné, treba si počkať
15.4.2021 - 16:29
0

mirec04

 

taku otazku si mozeme polozit pri viacerych kluboch z extraligy
16.4.2021 - 9:28
0

Horehronský_Rytier

 

Ukáže to pravú tvár pre KE... moja skúsenosť z KE je taká, že som na ich štadióne a spoznal skôr ľudí z PO, TV, ... ktorí mi povedali, že ľudia z KE sú už z hokeja prežratí a chodí ich tam už snáď aj menší počet ako ľudí z okolitých miest a obcí.

Takéto zrkadlo dostal aj ZV, keď im ubudli fanúšikovia z BB a neskôr aj z DT.
15.4.2021 - 13:56
+6

matus93

 

Ja som za to zrkadlo rad .. nemyslím si, že hokeja sme prežrati .. áno na štadión chodili ľudia z PO VT MI atd plus aj z Maďarska napr .. košický divák si cestu nájde, pokial bude kvalitný hokej .. kvalitný hokej však nejde bez peňazí .. no nejde ide len veľmi ťažko .. preto som zvedavý ako to sa pochlapi vedenie a ci to vôbec bude mat na nás dopad ..
15.4.2021 - 14:26
+1

weefoe

 

To sú drísty, že prežratí hokejom. Toto je čistý FB štýl prognostiky a štatistiky čo si tu dal. Všetko si zhrnul na základe ničoho a argumentuješ ničím. Ja som stretol na hokeji aj chlapíka čo robí a žije v Azerbajdžane, takže až odtiaľ dochádzajú na hokej, a to už je iný trend
15.4.2021 - 20:42
+3

Urpiner16

 

Košičania nie sú nie sú presýtení ale skôr nároční a to je rozdiel.Oni by prišli aj v hojnejšom počte aj posledné roky ale chýba tam kvalita na akú boli oni z minulosti zvyknutí.Dovolím si povedať ak by nebola korona a do finále by sa dostal Slovan s Košicami ako to bolo v minulosti tak by ten divák prišiel z PO,TV aj napriek tomu ak by sa TL hrala tam či onam.
15.4.2021 - 14:12
+1

Horehronský_Rytier

 

Jedno s druhým - aj kvalita, aj prežratosť.
15.4.2021 - 14:21
+3

NR

 

Esteze sme tu BB porazili v hodine 12tej...
15.4.2021 - 14:21
+6

pupok77

 

Prešov ako 3-tie najväčšie mesto na Slovensku, si zaslúži Extraligu určite viac ako nejaká Detva, kde príde málo ľudí ešte aj na najlepšie týmy v lige, aj tak na strednom Slovensku bude vždy iba jedno najväčšie derby BB a ZV...
15.4.2021 - 14:23
+2

FP-Romanides

 

Som verný fanúšik BB hokeja a nerád čítam takéto vyjadrenia a špekulácie. Našťastie nič iné ako špekulácie to zatiaľ nie sú. Vysvetĺim prečo: 1.História nás naučila že Koval veľmi rád používa tieto tlaky aby si presadil svoje: či už to boli vyhrážky že skončí s podporou hokeja a začne podporovať biatlon, alebo ked hrozil koncom profesionálneho hokeja v BB. Tentokrát potrebuje zatlačiť na mesto aby urgovalo prestavbu ZČ aj keď možnosti mesta sú tu obmedzené. 2.Kovalovci BB klub vybudovali prakticky z ničoho a vytiahli ho až na zlatý hattrick, keď takto niečo vybuduješ tak to nenecháš len tak. Koval je na BB hokej hrdý, majú aj so synom tetovania, dali urobiť sochu BB hráča v parku, pravidelne prezentuje na hokeji aj svojho otca ktorý je verný fanúšik atď. Takisto tu vybudovali sieť podporovateľov a sponzorov, tých si so sebou do Prešova nezoberú. 3.Viackrát sa už stalo že BB klub postihli zlé okolnosti (prvá prerábka štadióna, odchod hlavného sponzora, kovid) a nikdy sa Bystrici neotočili chrbtom a aj keď ohlasovali šetrenie a ústup z pozícii tak vždy sme nakoniec hrali o popredné priečky. Z tohto celého mi vychádza že zase to bude len nejaký tlak ktorý chce Koval vyvinúť na včasné dokončenie štadióna. Uvidíme, nechajme sa prekvapiť, Iskre budeme fandiť nech tu bude akýkoľvek majiteľ. Hybaj Iskra!
15.4.2021 - 14:36
+7

Urpiner16

 

Prepokladám keď DT už asi skončila svoju púť v TL tak Janko Sýkorovie nakoľko sa mu už nebude chcieť trepať ďaleko ny východ kde už pohorel zakotví buď smer ZV alebo BB.
15.4.2021 - 14:37
+1

Horehronský_Rytier

 

Skôr BB: na ZV už nemá...
15.4.2021 - 14:44
+4

Gargamel123

 

alebo: https://www.instagram.com/p/B9tq3PCJil7/?utm_source=ig_embed&utm_campaign=embed_video_watch_again
15.4.2021 - 16:02
0

Dan88

 

Banánová republika aj liga..: To akože len tak si Prešov kúpi/presunie licenciu aj napriek tomu, že minulú sezónu v žiadnej lige nehral? Čo majú povedať prvoligové kluby ktoré chcú postúpiť a snažia sa pár sezón? Len tak ich preskočíme, lebo si niekto povedal?
Ak sa chce Detva vzdať licencie, tak nech to je tak ako tomu bolo doteraz:
1. Oslovenie prvoligových klubov (podľa poradia)
2. Odkupuje ju najvyššie postavené mužstvo po ukončení sezóny ktoré má záujem a súhlasí s podmienkami..
Budúcu sezónu budú hrať ligu aj Medzilaborce, lebo sa niekto rozhodne, že ho to už v jeho meste nebaví..
15.4.2021 - 14:59
+11

FanusikZamkov

 

Dan88 úplný súhlas. Toto je možné len na Slovensku. Podotýkam nie jednu sezónu nemali mužstvo ale tri sezóny.
15.4.2021 - 15:12
+2

Horehronský_Rytier

 

Je to bežné aj v NHL...
15.4.2021 - 15:14
+6

FP-DENISO6

 

Úplne bežná vec, Mountfield v Čechách tieš preniesol licenciu z Českých Budejovíc do Hradca.
15.4.2021 - 15:35
+8

FP-DENISO6

 

Treba si uvedomiť že licenciu vlastní klub nie mesto.
15.4.2021 - 15:40
+4

Horehronský_Rytier

 

Presne tak
15.4.2021 - 15:48
+1

kelnička

 

Žiadny klub nie je vlastníkom licencie
15.4.2021 - 18:24
+2

Horehronský_Rytier

 

15.4.2021 - 18:45
0

FanusikZamkov

 

Ja po prečítaní väčšiny príspevkov sa divým že ako zabudli prispievatelia pred sezónou akú mienku mali o Kovalovcoch. Zrazu keď sa ozvali Prešovčania že by rád videli Kovalovcov v Prešove už Kovalovci sú tý najschopnejší managéri a preto Prešov by si zaslúžil tiposligu aj keď tri sezóny nemali mužstvo. Zaujímavá až obdivuhodná zmena pohľadu . Mne sa zdá že tu sa rozohrala hra podobná ako v LM. Po vyjadrení a dementovaní správ o memorande z Banskobystrickej strany je viac ako isté a som presvedčený že Kovalovci ostanú v B.B. a ešte ukážu že s Bystricou treba počítať ako kandidátom na majstra republiky. Banskobystričania držím vám palce.
15.4.2021 - 15:09
+7

BBJANO

 

Mladý Koval neostane: v Bystrici.
15.4.2021 - 16:44
+4

bach

 

BB hokej tu bol,je a aj bude. Mladež začne trénovať v Ice Arene u Prikazkého a dospelí u Mráza. Nesmieme zabudnúť bryndzošom ich pomoc a ked budú potrebovať oni,musíme im pomôcť zase my.Napriklad nepytať od nich výchovné za hráčov,ktorí chcú isť z BB do ZV. Každe mesto a mestečko by malo mať štadion a vychovávať mládež,lebo aj tam vyrastajú talenty.Neviem o tom,že uspešní hokejisti sú len z TN,SBA a KE.Takže fandím PO aby malo v prvom rade silnú mladež a vychovali vela dobrých hráčov.
15.4.2021 - 17:15
+6

VSŽ Košice

 

PO-KE 35km
PO-SN 62km
PO-PP 75km
PO-MI 78km
15.4.2021 - 18:16
+3

FP-DENISO6

 

Pre porovnanie Trenčín má najbližšieho súpera Nitru vzdialenú 88km. Tie výjazdy budete mať na východe závidenia hodné
15.4.2021 - 19:16
+2

Rolba

 

nie je to tak dávno keď najbližšie bol PP a druhý najbližší klub bol zv
15.4.2021 - 20:05
+2

FP-DENISO6

 

veď to že ako sa to všetko otočilo
15.4.2021 - 20:18
+2

Gargamel123

 

PO-GL: 37km
PO-HE 70km
PO-TV 81km
PO-KK 85km

keby chcel este niekto putovat s licenciou
15.4.2021 - 23:16
+6

Horehronský_Rytier

 

16.4.2021 - 8:44
+1

PeterLucky

 

Slovan-Presov: Jeden jediny zapas s Presovom, ktory si pamatam je tato bitka na videu
https://www.dailymotion.com/video/x2xm7yp
15.4.2021 - 18:48
+2

Horehronský_Rytier

 

Dúfajme: v návrat aj takýchto momentov
15.4.2021 - 18:59
+1

zasi

 

na tom zápase som bol
mal som nejakú robotu v BA na štyri dni a čo budeš robiť poobede,tak som zašiel pozrieť hokej.
divočina to bola aj okolo mňa(slovná)tak som si čušal na tribúne ako voš pod chrastou
15.4.2021 - 19:26
+3

PeterLucky

 

Dufam, ze ti ako vychodnarovi nepredali jeden z tych povestnych listkov za stlpom
15.4.2021 - 19:34
+3

zasi

 

nepriznal som sa
15.4.2021 - 19:38
+1

Gargamel123

 

dva piva a dve parky: sumne ce pytam,a frisko
15.4.2021 - 23:19
+1

amaskiea BLOG

 

tak zrovna zasi má na dva/dve onakvejšiu príhodu, ale nebudem to radšej rozpitvávať, lebo iba toť nedávno som sa po celých tých rokoch na tom dorehotal, tak nechcem ten kolotoč znova. Keď chce, nech ti to povie on a ja už sem zo sebazáchovných dôvodov radšej ani nenazriem
16.4.2021 - 10:01
+1

Aladár Miazga

 

to prečo sme ich tak bili preboha ?
17.4.2021 - 10:06
0

zasi

 

Zžeby pomsta za predchádzajúci zápas v Prešove?
Iné mi nevychádza😉
18.4.2021 - 13:17
+1

Gargamel123

 

Presovska krasomila: prestrelila

To už ani není umění možného, ale umění nemožného, nikdy nevídaného a neslýchaného
16.4.2021 - 3:04
0

Horehronský_Rytier

 

Si boss:
16.4.2021 - 8:45
0

sumobb

 

Kto vie či sa vobec v BB aj ďalšiu sezónu bude hrať. Nezdá sa mi že by sa zimàk dokončil na začiatok sezony. Mesto nezaujima hokej v BB. Myslím že sa nebudú ponáhľať s prestavbou. Dôležitý pre dokončenie prestavby pre mesto je 2022.Takto to berú asi aj Kovalovci, preto Prešov. A potom sa uvidí aký bude vobec zaujem mesta a verejnosti hrať v BB špičkový hokej. Možno sa vrátia Kovalovci alebo to zoberie niekto komu zaleží na špičkovom hokeji v BB. Lebo motať sa na konci tabuľky pre BBfans je podradné.
16.4.2021 - 8:52
0

Tehelnepole

 

Uplne ti rozumiem, ako fanusikovi.
Obavam sa, ze mas pravdu.
16.4.2021 - 9:44
0

Urpiner16

 

Pre mňa nič nebude podradné ani motanie sa na konci tabuľky.Ja som bol roky vďačný v BB za prvú ligu a tu som.Pánovi Kovalovi sa treba poďakovať za to že sme tu mali možnosť vidieť a chodiť na hráčov o ktorých by sme v minulosti mohli len snívať.
16.4.2021 - 12:27
+4

sumobb

 

Urpi-ja som povzbudzoval aj keď to našim nešlo od začiatku a nevyhadzoval som trenerov a hráčov a nehovoril som že-tieto výsledky nie sú hodné hokeja v BB ako ty a ešte s niektorymi. A teraz ti už nebude vadiť keď sa budú motať na konci tabulky.Zaujímave ako meníš názor.
16.4.2021 - 14:32
0

Urpiner16

 

Javorčíka som ja nevyhadzoval tak si nevymýšľaj a ani Chudého.To ty si skôr potom na Mira hovoril že hráčom nadáva a mal by ho niekto nahradiť.To že tu oprávnene a kriticky na hru ktorú predvádzali naši na začiatku i neskôr so zlými výsledkami fanúšikovia neboli spokojní neznamená že sa nemali ozvať.Iba ty si bol ten správny fanúšik ako si sa sám nazval ty lietadlo.Obraciaš pravdu ako tí naši novodobí politici.
16.4.2021 - 14:53
0

sumobb

 

Urpi-neobracaj, ano nadaval na treningu, ale nehovoril som aby ho niekto vymenil. Od začiatku som písal že táto sezóna kôli podmienkam je len na vyprdenie. No tebe a ešte niektorým VADILO ako BB hrá že treba urobiť zmeny trénera a hracov, tak nedavaj ruky preč od toho a nevyhovaraj sa na druhých. Že ty nič-ty muzikant. Ha, ha ha.
16.4.2021 - 15:04
0

Urpiner16

 

Áno kritizoval som hráčov v zč kde gro zápasov odflákli.V nadstavbe som ich chválil takže ak vidím snahu viem pochváliť ale ak vidím flákanie tak skritizujem.Lenže ty si sa tu obúval do viacerých fans BB že nie sme fanúšikovia lebo podľa teba musíme chváliť stále v dobrom i v zlom.Ale ty si tu malý pánko aby si viacerým fans určoval čo majú a ako majú písať.Už ti napísali aby si dal liečiť ap LEBO SI TO NENORÁLNE PREHÁŃAL.To čo si dokazoval s Coltonom bolo na psychiatriu.
A o tom ako tu bude po sezóne že treba vydržať a o rok ideme nato sa tiež nestotožňuje s realitou čo nás čaká.Takže kritizovať tiež treba a netreba si dávať ružové okuliare lebo to nikomu nepomôže.
16.4.2021 - 15:17
0

sumobb

 

Urpi-no ale napísal si že ti teraz nebude vadiť že sa budú motať na konci tabuľky.Pred tým ti to vadilo a teraz ti to už nebude vadiť? Každú chvíľu niečo iné. Škoda reči s tebou, vyhľadávaš len hádky a nie len so mnou ale z celým HP zo všetkých klubov.
16.4.2021 - 16:21
0

BourBon

 

1. Okolo zimaku hodim tam a spat kazdy den. Cez pracovne dni sa tam robi nonstop, ta cierna robota, demontaz oboch presklenych fasa a demolacia vstupu, bufetu, vykopove prace a zaklady, to vsetko neviditelne maju za sebou. Aktualne uz idu do vysky, kombinaciou tvaroviek a betonovania a to uz bude rychly proces. Navyse presklena fasada na opacne strane je uz takmer hotova. Tam sa teoreticky ani rychlejsie neda ist. Niekedy, podla pocasia som videl aktivitu aj cez vikend. A netvarme sa, tam predsa nestavaju nove tribuny pred 3 tisic ludi, tam stavaju tribunku o par sedackach a zopar chodieb a miestnosti.

2. Motat sa na konci tabulke je prirodzene pre kazdy klub v nejakej jeho etape. Motali sme sa roky v 1. lige, to ze sme teraz par rokov boli na vyslni z nas nerobi automaticky nejakych kandidatov na celo. Pochopim ked SLovan alebo Kosice maju kazdy rok najvyssie ciele, ale kluby ako Poprad, Nitra, Bystrica ci Zvolne su raz hore raz dole. V poslednej dobe celkom pozitivne pre celu stvoricu. A to v spojitosti s hitoriou, ocakavanim, znackou, financiami, zazemi a pod.
16.4.2021 - 10:23
+4

BourBon

 

Pardon, zabudol som na Trencin.
16.4.2021 - 10:25
0

sumobb

 

Ja som chodil okolo zimáku celú zimu každý deň, aj na treningy. A chodím aj tetaz. Vidim ako prestavba postupuje, cez víkendy momentalne nrrobia. Na ľade by mali hráči začať trenovat v auguste. Dalo by sa to uzavrieť a prislusenstvo dokončovat,ale to by tak asi nik nezkolaudoval,lebo na novú tribunu by sa nemohlo chodiť. No uvidíme ako to dopadne. Držim paľce.
16.4.2021 - 10:52
0

Atlan

 

suhlas tiez tade chodim takmer denne a osobne som cakal ze to bude rast pomalsie cize co sa tyka prestavby budem optimista...aspon zatial
16.4.2021 - 11:10
0

dejvidBB

 

Ze mesto hokej nezaujima ty si fakt ud. Ukaz mi ktore mesto nasolilo na hokej tolko penazi co bb
16.4.2021 - 11:04
+7

sumobb

 

Dejvi-zle si si to vysvetlil. TERAZ mesto hokej nezaujima, štadión sa prerába kôli niečomu inému, nie kôli hokeju a keby nedostali dotaciu, tak by sa ani nič neprerábalo. Takže mesto TERAZ nezaujima nič iné len rok 2022 a to čo sa má konať.
16.4.2021 - 18:07
0

sumobb

 

A nenadávaj, ja ti nenadavam a neuražam ťa.
16.4.2021 - 18:09
0

Urpiner16

 

Sumo BB ja mám dobrú pamäť ako si mu ty nadával a robíš tu zo seba hlupáka.
16.4.2021 - 18:13
0

sumobb

 

Ty sa chystáš len na zádrapky. TERAZ som mu nenadaval,ale on mne nadal.
16.4.2021 - 19:03
0

sumobb

 

Urpi-a ty tiež len nadavaš a urážaš.
16.4.2021 - 19:05
0

Urpiner16

 

Daj sa liečiť.Nikomu tu nenadávam.Urazené tvoje mizerné hokejové ego.Chváliš sa že si hral hokej ale aj ten hokej z tvojej strany stál za prd čo som počul od zvolenčanov.
16.4.2021 - 19:10
0

sumobb

 

Urpi-hral som od 10 do 30 roku. Za Iskru. Na vojenčine som bol v DUKLE TRENČÍN. Bol som obranca. Áno bol som len taký priemerný hrač. Veľa gólov som nedal, ale veľa golom som zabranil. Vzor mi bol Ján Suchý. Áno máš pravdu-boh vie čo som nebol ale hral som poctivo,nemal som veľký talent a všetko som si vydrel len snahou. Ale bolo to peknych 20 rokov za ISKRU. A k tomu čo si napisal? NO KOMENT. To vyjadruje aký si človek.
17.4.2021 - 7:23
+2

sumobb

 

Urpi-a čo sa týka COLTONA sme si ako obaja bývalý hokejisti rozumeli. Veľa sme si pisali v správach a veľa vecí vysvetlili a na veľa vecí sme mali rovnaký názor. Ja som nebol taký otvorený na HP ako on. Ale nebol som ani slepý ani hluchý a radšej som len stále povzbudzoval. V súkromných správach dme sa zhodli, aj keď na HP sme si pivrdali pár ostrých slov. No ale to čo sme si povedali v správach nie je nič pre teba.
17.4.2021 - 7:36
+1

sumobb

 

Urpi-a nakoniec ano bol som slabý hokejista.Nemám sa čím chváliť ani v DUKLE SOM NEHRAL BOH VIE ČO lebo vojenský život mi je odporný a zlomil som si ruku tak druhý rok som bol nazad vBB. A čo som mal z hokeja? Len radosť z hry lebo finančne to bola slabota a veľa zranní a teraz následky. Vymenený ľavý bedrový kĺb, kolená na výmenu a pravý klb už je tiež na pláne. Nebol som talent ako Andraš, Harvát, Orszàgh, Dzurák, Vávra, Snopko, Štrbik, Hegyi, Slanina a ďalší čo boli hviezdy na celom Slovensku ale zo všetkými som hral. Neľutujem - bolo to nádherných 20 rokov za ISKRU a ostal som verný fanúšik hokeja v BB.
17.4.2021 - 8:23
+1

Horehronský_Rytier

 

Sumo kašli na Urpinera: pretože on úprimné slová od rovného chlapa (teba) nepochopí.

Ty si obetoval roky za skutočnú Iskru a nie za tie zvratky, čo do BB navozilo terajške vedenie, ktorému fandí Urpiner.

Urpiner má reči klasika z bývalej Perly nad Priorom... zjavne mu chýbajú otvorené krčmy, kde je zvyknutý rečami ponižovať každého, kto mu príde do úst.

My starí si Iskru pamätáme a fanúšikov úspechu nám neostáva nič iné ako mať u riti!
18.4.2021 - 12:40
0

Horehronský_Rytier

 

Ty stojíš za čo?: a za 0,33 l šťanky vyrobenej v Radvani.
18.4.2021 - 12:18
+2

Urpiner16

 

Zalez sopliak.Nikto na teba nie je zvedavý.Sa pozri na seba čo tu ty stváraš a provokuješ ako posledne.Už ti povedali niektorí z BB aby si zmizol od nás tak si daj odchod.
18.4.2021 - 16:20
0

sumobb

 

Dejvi a ešte niečo keď tak zastávaš mesto. Táto sezóna sa mohla odohrať aj doma, lenže mesto nechcelo investovať 16000.-E do opravy chladiaceho zariadenia hlavnej haly. Spoliehali sa len na dotaciu-že z toho sa potom urobí aj oprava. Lenže dotacia sa natahovala a všetko zastalo. Takže zo strany mesta to nebol záujem hrať hokej.
16.4.2021 - 19:00
0

VSŽ Košice

 

„Moja predstava je taká, že isto bude hrať HC´05 Banská Bystrica extraligu a máme záujem, aby hral extraligu aj Prešov,“ povedal Koval.
18.4.2021 - 10:02
0

fany

 

Mňa by len zaujímalo čo je už také zaujímavé v tom Prešove, že sa tam tlačia. Ani v prvej lige vodu nevedia zamútiť, divákov (ak dákych povolia), tak aj tak nie viac ako chodí v Detve, tak nerozumiem týmto kšeftom.
18.4.2021 - 10:09
+2

Standacik

 

90 000 obyvateľov
18.4.2021 - 10:17
+3

Horehronský_Rytier

 

V Prešove príde na 100 %: viac fanúšikov ako chodilo do Detvy. Dovolím si tvrdiť, že to bude v priemere podstatne viac ako bolo v Banskej Bystrici.

Treba prilákať ešte do PO niekoľkých odchovancov a pôjde to. V PO je hlad po hokeji a dosť ľudí chodí na ligu do KE, keďže v PO dlhodobo nemajú žiadnu ligu.

https://m.youtube.com/results?sp=mAEA&search_query=Presov+hokej
18.4.2021 - 12:16
+3

yaro.s

 

V skutočnosti ešte viac, tam myslím, že sa od nich oddelili Ľubotice, Haniska, ktoré boli súčasťou PO, potom Veľký Šariš a iné, ktoré od PO delí iba tabuľka s názvom, je to hravo cez sto tisíc a o dosť.
Tam je šanca, že záujem bude taký ako v Mi....
18.4.2021 - 13:46
+1

Horehronský_Rytier

 

Jasné: to všetko spraví svoje... okolie majú však aj iné mestá nielen PO.

V PO to môže prejsť aj do väčšej eufórie ako v MI, keďže MI je oproti PO len mestečko ani polovičné.
18.4.2021 - 22:20
+1

yaro.s

 

To ja viem, že majú, len tam to nie je "okolie", to je prakticky ucelený celok, keď to porovnávam napr. z KE.
My máme tých mestských častí 22 a sú niektoré o dosť vzdialenejšie než tie prešovské, ktoré nie sú oficiálne súčasťou mesta.
Tie časti, ktoré som spomínal boli súčasťou PO, len sa oddelili, lebo to bolo pre nich výhodnejšie. Keď tam človek príde, vôbec si nevšimne, že už nie je v PO, lebo je to naoko súvislá aglomerácia bez medzier. Inde to až také nie je.
Keby to robili, tak ako sa robí tu v KE, tak tam majú 110 tisíc ľudí a bolo by to možno ucelenejšie než napr. KE.
Ale to v tejto hokejovej súvislosti fakt nie je to najdôležitejšie
18.4.2021 - 22:32
+1

Horehronský_Rytier

 

Áno: poznám obidve mestá ako hociktoré iné.

Prešov je priam nenormálny, čo sa týka dopravy, snáď sa to zlepší južnou D1.

Ľudí je dosť a DT s 15.000 ľuďmi to nedosiahne ani s Hriňovou (cca 7.500).

Len zase netreba ku KE pripočitávať Luník IX alebo Veľkú Idu a ku PO obce ako Chminianske Jukubovany, Mirkovce a pod.
18.4.2021 - 23:05
0

yaro.s

 

Vidím, že okolie PO poznáš lepšie než ja
18.4.2021 - 23:09
0

OceliarKE

 

Ak Presov bude hrat aspon stred tabulky tak nemam pochyb ze tam bude vypredane takmer vzdy.
18.4.2021 - 13:21
+1

fany

 

Ale minimálne 2 roky nečakám ,že sa normálne bude chodiť na hokej, takže divákov veľa nepustia. A potom nech zrušia ešte aj LM či NZ a nech ide ZA. To je ich problém ,že majú 90 000 a nevedia si normálne vybojovať postup. Ja byť v SZĽH ,tak by takéto záležitosti ukrajinského typu neprešli.
18.4.2021 - 16:07
+2

OceliarKE

 

Buducu sezonu uz bude vsetko fungovat.. o to sa neobavam
18.4.2021 - 17:18
0

fany

 

Tak tomuto neverím vôbec. Ale rada sa budem mýliť😉
18.4.2021 - 18:47
+3

OceliarKE

 

Spolieham sa na ockovanie, tak dufajme
18.4.2021 - 20:11
0

sumobb

 

Ja verím že to bude už s divakmi. Ako na začiatku niektorí kuvikali že ligu treba zrušiť, že to nemá vyznam a prosím dohra sa to. Očkovanie pomôže veľmi a bude dobre.
18.4.2021 - 21:25
0

sumobb

 

Pre Kovalovcov je hokej podnikatelská aktivita a podnikateľ nemôže na 2 roky zamrznúť.Preto zvolili UŠPORNY REŽIM na túto sezonu.A štadion ťažko bude hotový na daľšiu sezonu tak pre Kovaľovcov je Prešov výhodná podnikateľská aktivita.Je tam nadšenie,zápal a hlavne financie investovať do hokeja.Na faceboku pán Koval o tom pár slov povedal.Nakoniec pripustil že je možné že sa do BB vráti ked bude so štadionom všetko tip-top.Tak uvidíme čo všetko sa z toho všetkkého čo sa tu popísalo stane skutočnosťou.O mesiac by sa mal pán Koval už závezne vyjadriť.
18.4.2021 - 17:34
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZSkóreB
1.Zvolen50179:125103
2.Michalovce50155:11399
3.Poprad50186:13395
4.Slovan50146:11594
5.Nitra50163:15689
6.Detva50156:14480
7.Trenčín50169:13479
8.Košice50148:12875
9.N. Zámky50132:14061
10.B. Bystrica50135:17157
11.Miškovec50118:18147
12.L. Mikuláš50105:25218
TímZVVPPPPGB
1.Žilina3831214183:6698
2.Martin38232111139:10774
3.Sp.Nová Ves38214211120:9973
4.Topoľčany38183413124:10664
5.Dubnica38190415126:11561
6.Levice38133517109:12050
7.Humenné38132518101:13048
8.P.Bystrica38116021101:14045
9.Skalica38121520108:12643
10.Trnava3810102798:14832
SR 18202301550:10212
Aktualizované: 5.3.2021 20:07
tímZVVPPPPSkóreB
1.Nitra5410040:1014
2.Slovan4300114:89
3.Dukla4210113:88
4.Martin4111114:146
5.B. Bystrica5200313:166
6.Poprad210109:84
7.Skalica4101216:244
8.Košice210015:33
9.Žilina410034:233
10.Zvolen5010411:252
-SR 183101112:124
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZVVPPPPSkóreB
1.Slovan4400030:1112
2.Nitra4310020:1211
3.Dukla4310016:1011
4.Púchov4210113:108
5.Martin4200216:156
6.Michalovce420029:56
7.B. Bystrica4102112:165
8.Skalica4101214:184
9.Zvolen4011212:143
10.Spišská4100314:193
11.Žilina410037:223
12.Poprad400049:200
13.Trnava000000:00
14.Košice000000:00
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZVVPPPPGB
1.Žilina3831214183:6698
2.Martin38232111139:10774
3.Sp.Nová Ves38214211120:9973
4.Topoľčany38183413124:10664
5.Dubnica38190415126:11561
6.Levice38133517109:12050
7.Humenné38132518101:13048
8.P.Bystrica38116021101:14045
9.Skalica38121520108:12643
10.Trnava3810102798:14832
SR 18202301550:10212
Aktualizované: 5.3.2021 20:07
Tím ZVVPPPPGB
1.Bolzano000000:00
2.Klagenfurt000000:00
3.Salzburg000000:00
4.Viedeň000000:00
5.Fehérvár000000:00
6.Bratislava000000:00
7.Dornbirn000000:00
8.Villach000000:00
9.Linz000000:00
10.Innsbruck000000:00
11.Graz000000:00
12.Znojmo000000:00
13.Ľubľana000000:00
14.Val Pusteria000000:00
Aktualizované: 15.5.2021 12:50
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 1.3.2021 03:13
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 1.3.2021 03:13
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 1.3.2021 03:13

Bleskovky

Bennett si za narazenie Colemana nezahrá jeden zápas

Hokejový útočník Floridy Panthers Sam Bennett dostal za narazenie Blakea Colemana z Tampy Bay trest na jeden zápas. Svojmu tímu tak bude chýbať v druhom súboji 1. kola play off NHL, ktoré je na programe v noci na stredu. Informoval o tom web NHL.
včera o 09:51 - TASR

Švajčiarsky brankár Schmid dostal trojročnú zmluvu od New Jersey

Klub zámorskej hokejovej NHL New Jersey Devils sa dohodol na trojročnej spolupráci s brankárom Akirom Schmidom. Dvadsaťjedenročného Švajčiara si "diabli" vybrali v 5. kole draftu v roku 2018 zo 136. pozície.
17.5.2021 19:20 - TASR

MacKinnon by mal stihnúť 1. kolo play off

Hokejisti Colorada by mali mať v 1. kole play off NHL k dispozícii na Nathana MacKinnona. Dvadsaťpäťročný útočník vynechal štyri z posledných piatich zápasov základnej časti pre zranenie v dolnej časti tel. Pred pondelkovým štartom série so St. Louis však už trénoval na ľade.
16.5.2021 08:59 - TASR

Lotyšsko – Švajčiarsko 1:2 v príprave

V prípravnom zápase pred hokejovými MS 2021 zvíťazilo Švajčiarsko nad Lotyšskom 2:1. sumár: Lotyšsko – Švajčiarsko 1:2 (0:1, 1:0, 0:1) Góly: 37. Dzierkals - 1. Simion, 55. Hofmann
15.5.2021 21:20 - TASR

ČR - Rusko 4:0 na Českých hrách, domáci vyhrali turnaj v Prahe

Hokejisti Česka zvíťazili v záverečnom zápase Českých hier nad Ruskom 4:0. Domáci turnaj tak zakončili bez prehry a vyhrali ho so ziskom 8 bodov. Rusi skončili s tromi bodmi na poslednom štvrtom mieste o skóre za Fínskom.
15.5.2021 17:53 - TASR

Švédsko - Fínsko 3:2 na Českých hrách

Švédski reprezentanti zdolali v sobotnom zápase Českých hokejových hier Fínov 3:2. Na podujatí v rámci Euro Hockey Tour dosiahli prvé a jediné víťazstvo. České hokejové hry /Praha/: Švédsko - Fínsko 3:2 (1:0, 0:1, 2:1) Góly: 7. Froden, 49. Hallander, 59. Rasmussen - 60. Sallinen
15.5.2021 13:19 - TASR

Zub predĺžil zmluvu s Ottawou o dva roky

Ruský hokejový obranca Arťom Zub bude v zámorskej NHL naďalej pôsobiť v Ottawe Senators. S kanadským klubom sa dohodol na predĺžení zmluvy o dva roky. V sezóne 2021/2022 zarobí 1,75 milióna USD, v ďalšom ročníku 3,25 milióna.
15.5.2021 10:25 - TASR

Nemcov posilnia Rieder, Bergmann a Gawanke

Nemeckú hokejovú reprezentáciu posilní pred MS v Lotyšsku Tobias Rieder. Útočník Buffala Sabres sa pripojí k tímu priamo v Rige. Okrem 28-ročného Riedera sa na šampionáte v nemeckom drese predstavia aj dvaja hráči pôsobiaci v AHL - Lean Bergmann a Leon Gawanke.
15.5.2021 09:29 - TASR

Lotyšsko - Švajčiarsko 0:3 v príprave

Švajčiarski hokejisti zvíťazili v piatkovom prípravnom stretnutí pred svetovým šampionátom v Rige nad Lotyšskom 3:0. Švajčiari budú vo štvrtok 27. mája súperi slovenských reprezentantov v A-skupine MS. prípravný zápas pred MS Lotyšsko - Švajčiarsko 0:3 (0:1, 0:2, 0:0) Góly: 9. a 21. Simion, 30. Ambühl.
14.5.2021 20:17 - TASR

Karlsson opustil tím Kazachstanu, nahradil ho Jeremejev

Brankár Henrik Karlsson sa podľa portálu shaiba. kz rozhodol opustiť tréningový kemp hokejovej reprezentácie Kazachstanu. Trénerský štáb sa namiesto neho rozhodol povolať na MS do Rigy Demida Jeremejeva z HK Temirtau.
14.5.2021 12:26 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

21. 05. 2021
Rusko - Česko o 15:15
Nemecko - Taliansko o 15:15
Bielorusko - Slovensko o 19:15
Kanada - Lotyšsko o 19:15
22. 05. 2021
Dánsko - Švédsko o 11:15
Nórsko - Nemecko o 11:15

Odohrané zápasy

Najviac bodov

Najlepší strelec

Najlepší brankár

Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov