Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
HP Podcast ikonka Ikonka odkazujúca na dražby na HP Ikonka najnovšie v diskusii
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.
NHL
USA / NHLColorado - Dallas2,473,852,66Oilers - Vancouver1,93,953,7
INÉ
ROZBALIŤ

Diskusia: Zväz rozhodol o hráčoch z KHL. Na MS k dispozícii nebudú, ale majú právo reprezentovať

zdroj: TASR/ -
12.4.2024 13:30 TASR

Výkonný výbor Slovenského zväzu ľadového hokeja (VV SZĽH) sa na svojom zasadnutí zaoberal aj témou účasti hráčov z KHL v národnom tíme na nadchádzajúcich majstrovstvách sveta.


Vzhľadom na to, že súčasní slovenskí reprezentanti pôsobiaci v KHL z rôznych dôvodov, či už zdravotných, osobných, rodinných alebo iných, nie sú pred vrcholom sezóny k dispozícii, pre VV SZĽH a slovenskú reprezentáciu je táto téma ohľadom MS 2024 uzavretá. "Vieme, že stanovisko nepotešilo ani jednu stranu, no je to výsledok toho, čo nám vyvstalo z diskusií s hráčmi," uviedol prezident SZĽH Miroslav Šatan.
Členovia výboru konštatovali, že každý hokejista, ktorý vlastní slovenský pas a má požadovanú výkonnosť, má právo reprezentovať Slovensko na medzinárodných podujatiach. Exekutívny orgán slovenského hokeja verí, že trénerom sa podarí zložiť najsilnejší možný tím, ktorý na májových MS v Česku bude tešiť fanúšikov svojimi výkonmi, dá zabudnúť na rozdielnosť názorov v spoločnosti a spojí národ tak, ako sa mu to v minulosti viackrát podarilo. "Táto téma rozdeľuje spoločnosť už dlhší čas. V povolebnom období ide o ešte viac exponovanú tému. Po dlhej diskusii sme dospeli k uvedenému stanovisku. Všetkým sa chcem poďakovať za pragmatické riešenie. Snažíme sa o to, aby bola čo najlepšia situácia pre reprezentačné mužstvo a aby sa hráči mohli pripravovať na MS. Väčšina z nich bola buď zranená, alebo mala osobné dôvody, pre ktoré nemohli prísť. Vzhľadom na situáciu, ktorá by ich čakala po pripojení sa k mužstvu, sa rozhodli neprísť. Rozprávali sme sa asi o dvoch hráčoch. Naše rozhodnutie bol jednohlasné. Teraz sa už chceme sústrediť na MS a veríme, že tréneri budú mať pokoj na prípravu," povedal Šatan po piatkovom prípravnom stretnutí so Švajčiarskom (5:3).
Podľa generálneho sekretára zväzu Miroslava Laža majú všetci hráči, ktorí sa prezentujú adekvátnou výkonnosťou, otvorené dvere do reprezentácie: "SZĽH je tu na to, aby reprezentantom dvere do reprezentácie otváral a nie zatváral. To je kľúčové. Každý hráč, ktorý na to má výkonnosť, má otvorené dvere do reprezentácie bez ohľadu na to, kde hrá. Reprezentácia na tom bude vždy postavená."

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Reprezentácia


Dan88

 

Neskutočný alibizmus .. 🤡
12.4.2024 - 13:47

Daewo_KS

 

Pozor, toto nie je vobec alibizmus: v texte je jasne napisane, ze VSETCI hraci (takze aj KHLkari) su vitani.

Este raz. VV SZLH zaujal JASNE STANOVISKO a odobril ucast KHLkarov v repre.


To, ze sa majstrovstiev sveta nakoniec nezucastnia, je druha vec. Ale VV SZLH s ich ucastou v reprezentacnom drese suhlasi, resp. proti nej nenamieta.

Je to sice fail, ale cakali sme nieco ine?
12.4.2024 - 13:56
+82

sebot

 

Zrazu ? Ved doteraz mali zakaz co sa zmenilo ? Doteraz nemohol kazdy s pasom reprezentovat..
12.4.2024 - 13:58
0

topska

 

Nemali zakaz nikdy
12.4.2024 - 14:42
+29

Zmrzlina

 

Tak je, žiaľ.
12.4.2024 - 14:50
+4

sebot

 

Mas pravdu tak doteraz ich nevolali a teraz ich podla vyjadrenia uz volali.. co sa zmenilo ?
12.4.2024 - 15:14
0

Pukky

 

Zväz s tým súhlasil, ale hráči KHL odmietli.
12.4.2024 - 14:22
+4

Cinan

 

Je to farizejstvo a alibizmus, taketo spravanie sa mi hnusi. Mal som uctu voci Satanovi, no uz nemam. Byt za pekneho na obe strany … fuj !!!
12.4.2024 - 16:50
+17

Thunder123451

 

nieje toto ale nahodou lose-lose situacia?
ked sa nad tym tak zamyslime tak na jednej strane zvaz povolil hracom z KHL reprezentovat (je to oficialne vyjadrenie) - co bude v zahranici povazovane za “EE” a je to lose a na strane druhej hracov z KHL tak ci tak mat nebudeme k dispozicii, co je tieze lose kedze nam to asi oslabi vyber
V konecnom dosledku asi dost neštastne, nie?
13.4.2024 - 15:27
0

Sunkafit

 

Pokakali sa lebo by odišli sponzori
12.4.2024 - 14:37
+12

amaskiea

 

takto neodídu, lebo takéto dlho sľubované a odkladané kaleráby im vyhovujú, že budú s nimi spájaní
12.4.2024 - 15:05
+3

doc.koniferum

 

díky za tip na nedeľný obed.kaleráb som ešte nevyprážal.
12.4.2024 - 15:10
0

Sunkafit

 

hned sa balia...
12.4.2024 - 16:29
0

adrian79

 

ako najprv som sa na tom zasmial, ale potom...

som si uvedomil, čo by spustili podaktorí politici, keby dali jasný zákaz a asi to pre potencionálne reakcie nemohli napísať lepšie...

12.4.2024 - 14:58
+1

McBryan

 

Rozhodnutie podľa mňa vyzerá inak.

Toto je hanba.
12.4.2024 - 13:47
+68

Tino

 

Romana: s desiatnikom rozpustia hokejovy zvaz, pretoze politika do sportu nepatri!!!!!
12.4.2024 - 13:48
+36

MaxSBA

 

Povedali to jasne mozu. Zvaz zaujal jasne stanovisko. Ze hraci z KHL su vítaní.
Totálne cele zle
12.4.2024 - 13:48
+61

Pharaoh111

 

Sme ruskou guberniou,kde je hokej nastrojom propagandy.Sme mafiansky stat, kde slusnym ludom dycha mafia na chrbat.Howk, ja dogovoril ribjata.
12.4.2024 - 13:53

MackoPu

 

Vlastne mas pravdu, mozu.
12.4.2024 - 15:14
0

Norik

 

Ocakavane rozhodnutie.: Len malo prist niekolko mesiacov skor.
Mirko nasr@l asi vsetkych. Aj tych co boli za khl-karov aj tych,co boli proti (uz len to,ze uvazoval s hracmi z khl a termin ohlasenia o 5 minut 12).
Takto sa to robi do psej matere. .
12.4.2024 - 13:50
+9

koniferrum

 

Som rad že nejdú ale nevedia sa narovinu vyjadriť? Musia tieto reči okolo? Nie je im trápne? Šatan? Legenda a takto vajatať ala Pellegriny? Rusi majú KHL ako nastroj propagandy (vojenské dresy, Z-tka na každom kroku) a zahraničný hráči to legitimizujú. Neviem ako pre iných ale ja by som takej repre nefandil a nesledoval, ale to je môj názor. Myslím že ani hráči ako Slafkovský, Pospíšil, Lantoši a ostatní by ich nechceli v tíme. A to že Nemci uznali napr Jula je ich vec, ich morálka, ich postoj...moje hodnoty sú proste iné a ľudské životy sú viac ako prachy, lebo agresor sú Rusi nech ich akokoľvek niektorí obhajujú
12.4.2024 - 13:51
+56

aaaaaa

 

Hráči ako Lantoši atď s nimi nemajú problém a nevadí im , že hrajú v Rusku ...oni ich nechceli v tyme kvôli tomu , že vedia čo by nasledovalo .

Takže to nie je , že hrajú v KHL tak zrazu nie sú kamaráti a podobne
12.4.2024 - 13:52
+11

len_tak

 

Aj Pellegríni nažratý: aj SZĽH celý.
12.4.2024 - 13:51
+34

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
aaaaaa

 

Očakavane rozhodnutie ...vedenie aj hráči nemajú problém s hráčmi v KHL . Ako povedali stále sú veľmi dobrý kamaráti a nemajú proti nim nič .

A však každá strana vie , že médiá na Slovensku a v Česku by z toho robili neskutočné haló a taký Hašek by sa asi aj pripútal na štadióne k brankám .

Takže pre kľud spravili správne rozhodnutie .
12.4.2024 - 13:51
+12

Tino

 

chyba: im kvalita, vykonnost aj moralka,diskvalifikujuci je samostatne , kazdy jeden z tychto parametrov.
12.4.2024 - 13:59
+26

aaaaaa

 

Ale no ...to už zase netrep , že chýba im kvalita a výkonnosť . Môžeš ich nenávidieť zato , že hrajú v KHL ale napísať , že napríklad Gernat nemá kvalitu a výkonnosť je úplne mimo
12.4.2024 - 14:01
+6

Tino

 

keby: Gernat kvalitu mal ,na MS ide, kazdy hrac so svk pasom je vitany, mas to v stanovisku.
12.4.2024 - 14:12
+12

Kuči

 

Potom mal Gernát osobný/zdravotný alebo iný dôvod - rovnako ako to je spomenuté v stanovisku.
12.4.2024 - 14:17
+4

Tino

 

to je mozne: ale s typkom vyssie si piseme len tak co nas napadne ako prve, on ze niekoho nenavidim a ja toto.
12.4.2024 - 14:45
+3

FP-jakubj

 

Všetci sú po povinnej lobotomii v Rusku, aby sa zistilo, že im vojna na UA skutočne nevadí.
12.4.2024 - 15:12
+4

FP-rivaldo7

 

na 99% rodinny, ani minule ho zena nechcela pustit.
12.4.2024 - 14:56
0

fank one

 

Hašek je len časť toho čo by ich tam čakalo. Lebo v Čechách rusákom pšenka nekvěte a doplatil by na to celý náš tím. To musí byť jasné každému, okrem pelegriniho.Tak asi pre neho vypustili von toho mačkopsa. Lebo keď je spokojný pelegrini tak je všetko v poriadku. To musí aj kapitán pochopiť. A ak nie, tak pán premiér, mu to už nejako vykompenzujú. Možno sa mýlim, ale toto je jediné čo mi napadá po prečítaní si tejto informácie od SZĽH.
13.4.2024 - 18:53
0

MackoPu

 

Pele ma toto f prdeli. Toto je agenda exkpt.danka.
13.4.2024 - 19:11
0

Urpiner16

 

Dajte to ústavný súd.
13.4.2024 - 19:24
0

HA RA Bin Ladin

 

Asi sa k nim nedostalo že Rusko nás má na zozname nepriateľských krajín, otvorene vraždí ľudí v susednej krajine a KHL im k tomu slúži ako nástroj propagandy.. také sladkokyslé ale aspoň sa nemusíme hanbiť na medzinárodnej scéne a môžme fandiť. Inak by som ja osobme MS bojkotoval.
12.4.2024 - 13:52
+36

aaaaaa

 

Tie bojkoty...a teraz Vám nebude vadiť fandiť hráčom , ktorý sú s nimi veľký kamaráti a neodsudzuju ich a majú s tými hráčmi v KHL veľmi dobre vzťahy ?
12.4.2024 - 13:54
+7

HA RA Bin Ladin

 

*ktorí … porovnávaš neporovnateľné… a aj vieš čítať medzi riadkami? Bola by to ďalšia medzinárodná blamáž.
12.4.2024 - 13:58
+11

FP-jakubj

 

Narozdiel od Rusov nemusíme ľudí s iným názorom oznamovať úradom ani sa tváriť, že netušíme, o čom je reč. Je to síce na hrane našeho práva.
12.4.2024 - 15:14
+4

Oveckin8

 

Ale noooo...a ktorá že to.ministerka aj s premiérom apelovala na ľudí aby nahlasovali a udávali ľudí? Nie tak dávna doba a vláda ....
13.4.2024 - 12:27
+3

roman

 

A teraz už nám konečne bude lepšie.
15.4.2024 - 15:09
+1

VranaKE

 

No pockat ale Ramsay povedal tyzden do zadu, ze hraca neodsudzuje pokial ho nevidi na treningu. Takze ako teraz uz to neplati ? Alibisti.
12.4.2024 - 13:52
0

VranaKE

 

Okej beriem spat na vykonnost ich neospravedlnili Seci maju zrejme svadbu kamarata v Poltari.
12.4.2024 - 13:58
+3

vzdy.na.statie

 

Predpokladam, ze SZLH je pod politickym tlakom. Vsak treba ovecky nakrmit, bekali by od stastia keby hraci z KHL mohli ist.
12.4.2024 - 13:54
+4

emoxx1

 

Zväz sa mohol vyjadriť jasným stanoviskom rok a pol dozadu a dnes nemusel pred sebou tlačiť túto okakanú guľôčku...
12.4.2024 - 13:58
+41

vzdy.na.statie

 

Mohol, ale Mirko Gazprom je ako funkcionar neskutocny alibista...
12.4.2024 - 15:31
+8

MackoPu

 

Vtedy bolo daleko do volieb, nebolo sa treba mocipanom do zadnice tisnut.
12.4.2024 - 15:41
+3

Oveckin8

 

A teraz teliatka bucia šťastím ,že nemôžu ísť 😂😂😂
13.4.2024 - 12:28
+1

Mato-Mi

 

A ty si v ktorom kosiari?
13.4.2024 - 13:32
+1

rabl

 

Toto nie je rozhodnutie ale konštatovanie
12.4.2024 - 13:57
+6

BlackCrow

 

Bailando, bailando
Amigos adiós, adiós, el silencio loco...
12.4.2024 - 13:57
+2

Adrumko

 

alibisti totaaaalny
12.4.2024 - 13:57
+9

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
gigi

 

Trápny alibizmus zo strany szlh. Miesto tohto aby reálne konkrétne povedali či áno alebo nie povedia že hráči majú také a také dôvody alebo že nie sú k dispozícii hráči z khl pre tieto ms.
12.4.2024 - 13:58
+9

evgeni71

 

"slovenskí reprezentanti pôsobiaci v KHL z rôznych dôvodov – či už zdravotných,..." jako?
12.4.2024 - 13:59
+2

aaaaaa

 

Čo sa týka hokejovej kvality hráčov z KHL...tak dopad to môže mať asi len v obrane .

Či je niekto zástanca jednej alebo druhej strany , tak musí uznať že Jaroš , Gernat a Čajkovsky sú top obrancovia a v Európe na ich úrovni máme len Čerešnaka a Marinčina ...zvyšok je o triedu nižšie . Ale v prípade žeby z NHL / AHL prišli Nemec , Fehervary , Koch alebo Kňažko , tak by to bolo ešte fajn .

Útok je tam len Krištof , Líška a Jurčo ...nehovorím , že zlý hráči ale ten rok to vyzerá , že v útoku bude pretlak a niektoré zaujímavé mená možno zostanú doma ...takže tam to nie je nejaká strata .

A bránka Rybár dlhšie nechytal a Húska z formy ...v bráne navyše posledné roky sa viacerí chlapci ukázali super , takže tam tiež to nie je strata po hokejovej stránke
12.4.2024 - 14:00
+8

24Palffy24

 

Nechcem tu vidieť žiadnu KHL!!!!
12.4.2024 - 14:01
+44

ZACHI.m

 

za rok nevybrali hlavu z piesku
12.4.2024 - 14:02
+8

jaja11

 

Pštros Miro aj s celým VV strčil, ako neraz, hlavu do piesku a zdôvodnil to výkonnostnými, zdravotnými, rodinnými a inými dôvodmi.
Ešte stále si myslíte, že tento pštros patrí na čelo SZĽH?
12.4.2024 - 14:07
+10

lili ruza

 

Áno, stále tma patrí
12.4.2024 - 14:11
+2

jaja11

 

Aj tma, aj svetlo.....
12.4.2024 - 14:14
+4

MatoZV

 

To je naozaj take tazke len pre Slovakov povedat, ze odporna je krajina ktora posiela svojich ludi vrazdit obyvatelov susednej mensej krajiny a striela na nich uz vyse 2 roky rakety, len preto, ze sa rozhodli byt sucastou demokratickych krajin, hoci jej, podobne ako nam, strasne vela k tomu chyba a ta cesta bude trnista. Chyba nam rovnost prilezitosti, respektovanie prava, moralne hodnoty, silen institucie, ale aj civilizovana zivotna uroven, zdravotnictvo, skolstvo, spravanie sa v dennych situaciach jeden k druhemu, vizual verejneho priestoru. Uz len to, ze na ne Ukrajina, podobne ako my, aspiruje je paradne, a nasiera to tych Rusov az tak, ze ich tam vrazdia kazdy den, a volaju to vojna (vlastne ani to tak nevolaju), no riadna zberba je to. A Miro Satan tomuto povedat nie, by si mal vediet asi v sekunde, naozaj potrebujes takto lavirovat uz druhu sezonu?
12.4.2024 - 14:09
+51

Pagliuca

 

Takze hracom z KHL dovolili reprezentovat, lenze oni nepridu. Tento nechutny alibizmus a v podstate vitanie KHLkarov do repre uz je cez ciaru. Pellegriniho chrbtova kost je bukovy kmen oproti tomuto vyjadreniu szlh.

Okamzite predavam listok na Kazachstan. A kupovanie oficialnych suvenirov na podporu zvazu? Nikdy viac, NIKDY!!!!

Ja som bol vzdy 100 percentne na strane Satana, ale dnesne komunike ma neskutocne dozralo, do spiku kosti.

Fuj, HaMbite sa!
12.4.2024 - 14:10
+43

omen

 

tomu sa hovori zvrat: nieze zvaz nechce hraciv z KHL, to oni nechcu... v duchu hesla, vy ma nemozete vyhodit, ja odchadzam
Nova doba, nova doba... hrac vyhadzuje zvaz... ja odchadzim, ja odchadzim
12.4.2024 - 14:10
+10

Pagliuca

 

To nie je zvrat, ale zvratok, co dnes vyprodukovali na zvaze.
12.4.2024 - 14:15
+8

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Tino

 

nesuhlasim: s nim ale rozumiem mu, zavesili na zvaz pofiderne zivly, hovoria si ze vlastenci cast je slabomyselna, cast bezcharakterna , cast naivnaa myslia si ze su vlastenci no a maju tu moc , ze vedia kvalitne prikrmit hokejovy zvaz.Miro ak chce aby zvaz bol krmeny musi hrat s nimi toto idiotske divadlo, co si mysli on sam netusim,ale rozumiem tak nahrubo pravidlam tejto hry, tvarit sa narodne, socialne a vytahovat verejne financi v co najvacsom objeme.
12.4.2024 - 14:51
+3

Maross NR

 

No ale jasné stanovisko nedal ani predchádzajúce roky.
12.4.2024 - 22:22
+3

FP-jakubj

 

Zaujímalo by ma, keby dal niekto Laža alebo Šatana na nejaký tank alebo raketomet, či by sa tiež tvárili, že je to v pohode, netreba sa proti tomu brániť.
12.4.2024 - 22:26
+4

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Duri_L

 

Take salamunske pellegriniovske riesenie, ze sa snazia nepohnevat si nikoho - ani tych co KHL hracov odmietaju, ani tych co ich odmietaju...ale nakoniec su aj tak nasrati vsetci
Skoda no, zelal by som si jasne stanovisko SZLH, ze pokial russko vedie vojnu na Ukrajinu, hraci tam hrajuci by v repre byt nemali, ale toho sa asi nedockam....
12.4.2024 - 14:14
+7

Duri_L

 

*ani tych co ich vitaju
12.4.2024 - 14:14
+2

Kuči

 

Nemám rád extrémizmus a lá Hašek, ale Miro Šatan týmto ničí svoje meno, ktoré dlhé roky krvopotne budoval počas svojej kariéry.
12.4.2024 - 14:16
+6

SlovakRanger

 

Áno, dať von takéto vyhlásenie je čistý alibizmus, o tom sa ani nebavme ale úprimne, dalo sa to v momentálnej politickej situácii aj nejak inak? Verím tomu, že ani oni sami tých hráčov nechceli ale keby to povedia na plné ústa tak im určité spektrum slovenských politikov aj určitá časť národa urobia zo života peklo, nielen po profesionálnej (pracovnej) stránke, ale možno aj v osobnom živote. Takto si to môžu obhájiť pred každým a vlastne žiadny hráč z KHL nás ani tento rok na MS neprezentovať nebude, čo je dobrá správa.
12.4.2024 - 14:32
+1

SlovakRanger

 

*reprezentovať, samozrejme
12.4.2024 - 14:37
0

gallup nr

 

obcas treba urobit spravnu a nie vyhodnu/lahsiu vec
12.4.2024 - 14:37
+6

SlovakRanger

 

Pozor, ja s tým ako to odprezentovali vôbec nesúhlasím. Len polemizujem nad tým, čo ich viedlo k tomuto alibizmu na obe strany a zároveň som rád, že na MS žiadneho z KHL hráčov neuvidíme.
Mal som to asi napísať trošku iným štýlom lebo uznávam, dá sa tá moja správa pochopiť rôzne
12.4.2024 - 14:46
+2

gallup nr

 

Moja kritika bola mierena na zvaz, nie na tvoj prispevok, ten je napisany zrozumitelne. Aj ja ich dovody chapem, akurat s nimi vobec nesuhlasim, preto si myslim, ze by nemali byt taki "prizdisraci".
12.4.2024 - 14:51
0

MackoPu

 

Chces povedat, ze tu niekto spaja sport s politikou ?
12.4.2024 - 15:44
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
BischdorferBB

 

Je to číry alibizmus. Zväz sa bojí, že by im to publikum v Česku dalo poriadne vyžrať. Už sa pomaly, ale isto mentálne stávame ruskou guberniou. Pfui!
12.4.2024 - 14:33
+8

gallup nr

 

cast institucii a ludi v tomto state nacisto stratila nie len geopoliticky, ale mnohi aj ten moralny kompas. toto by bolo smiesne, keby to nebolo take smutne. reprezentanti by mali byt vzorom. "chlapci z khl" mladym odkazuju, ze je jedno, ake peniaze a od koho ich beries...
12.4.2024 - 14:35
+10

Tino

 

co z nich robi istym sposobom aj: riziko, ked superi vidia a uz vedia, ze moralno volove vlastnosti tychto ludi su len otazka ceny, zlomit ich uz nebude taky problem, proste len cislo a naco je komu v narodaku clovek, ktory vymenou za"karieru" a peniaze preda cest, ak je narodak v prvom rade cest.
12.4.2024 - 14:54
+3

Kelthuzad123456

 

Nemyslim si, ze je nas hokej na takej urovni a v takek pozicii, ze si moze dovolit nebrat hracov na MS, nech uz hraju kdekolvek a za kohokolvek. I ked dovod je zrejmy a jasny kazdemu z nas a ja s nim tiez suhlasim, vyber hracov do narodneho muzstva by mal byt vzdy na zaklade aktualnej sportovej formy a nie na zaklade politickych a inych preferencii a nazorov, zaskuh a kamaradickovania..
12.4.2024 - 14:40
+1

gallup nr

 

Kvoli tomu, ze nie je jedno, ako dosiahnes uspech, je v sporte zakazany doping.
12.4.2024 - 14:46
+9

adrian79

 

no, toto by mohlo dať odpoveď na otázku, prečo NHL nemá absolútne žiaden problém s podpisovaním hráčov pôsobiacich v KHL
12.4.2024 - 15:11
+1

amaskiea

 

Ale čo potom znamená pojem reprezentant? Ja si odjakživa myslím, že reprezentuje danú krajinu. Podľa tvojho tvrdenia to tak ale nemôže byť. Jedine ak je pravda, že nás všetkých naozaj reprezentuje ochota za peniaze slúžiť aj nepriateľovi. Ako to je?
12.4.2024 - 15:27
+3

Sesto6

 

Alibizmus to je poriadny, ale Zvaz je s velkej casti dotovany zo statneho rozpoctu a zodpovedne Ministerstvo je pod dohladom SNS. A ti by nemali problem, keby sa vedla slovenskeho znaku na drese vynimalo aj pismeno Z.
Tak to urobili takto, a uvidime ci uspokojili obidve strany, alebo obidve strany ostanu mierne povedane vytocene.
12.4.2024 - 14:43
+1

Hasan13

 

Reprezentant nemá byť len výborným hokejistom, ale aj morálnym vzorom po ľudskej a hodnotovej stránke.
To, čo Fíni, Švédi, Česi, Lotyši a iní zvládli vo februári 2022 behom dvoch dní, sme my nezvládli ani po 2 rokoch a 2 mesiacoch od vojny.
12.4.2024 - 14:44
+24

Sesto6

 

A kto mal vediet, ze to bude tak dlho trvat. Putin povedal, ze je to len niekolkodnova specialna operacia.
12.4.2024 - 14:45
+8

roman

 

Podpis.
12.4.2024 - 19:45
0

strojar

 

Kto "my"?
Ty? Ja?
Alebo Miroslav z Jacoviec?
12.4.2024 - 20:01
0

roman

 

My chápem v tomto prípade ako SZĽH..
12.4.2024 - 20:03
0

strojar

 

Ja nie.
Ja, ani nikto z tunajších diskutujúcich nie je SZĽH.
12.4.2024 - 20:43
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
strojar

 

Nie ja som sa išiel od nadšenia zblázniť zo Šatana ako prezidenta SZĽH.
12.4.2024 - 20:54
+1

roman

 

Nevadí.
12.4.2024 - 20:54
+2

sloniik

 

Nie len to, ale aj narod ako taky.
12.4.2024 - 21:21
0

sloniik

 

Vyborne napisane
12.4.2024 - 21:20
0

buksantoNR

 

Chceli by sme ich zavolať, aby boli spokojní tí, ktorí v ich účasti nevideli morálny problém.

Bohužiaľ, všetci budú zrovna vtedy chorí, zranení, alebo proste nebudú doma, alebo ich ženy budú zrovna vtedy rodiť, takže nikto z nich aj tak nepríde, takže súčasne môžu byť spokojní aj tí, ktorí v ich účasti morálny problém videli.

Presne v duchu toho, ako sme to čítali na uliciach - potrebujeme pokoj. A po takto krásnom vyhlásení musia byť jednoducho spokojní všetci.



12.4.2024 - 14:44
+2

ekaver

 

večer im do toho kapitaň s hranolom hodia vidly
12.4.2024 - 14:47
0

Scorpi

 

Tak toto je zly vtip ako cela tato krajina
12.4.2024 - 14:52
+5

warn1ng

 

Clovek si po par tyzdnoch chce precitat spravy z domova a hned taketo jobovky. Ficove autokraticke napady v parlamente, Pelle prezident, pokracujuci alibizmus zväzu... Zobudme sa slovaci. Lebo tito vsetci ludia sa nam smeju do ksichtu a robia si z nas cvicene opicky. A najhorsie je na tom ze mozu, pretoze povedia to, co si väcsina ludi mysli... aj ked je to nespravne. Pokial ma moja put Ukrajinou nieco naucila, tak je to to, ze zla pravda je vzdy lepsia ako prijatelna loz. Nedajte sa klamat, nedajte sa manipulovat, overujte si informacie.. Lebo ak sa nespamätame, bude neskoro. Len tolko som chcel. Viem ze som sa tu celkom opustil, ale potreboval som to po tych vsetkych zlych spravach. Drzim vam vsetkym palce. Pozdravujem
12.4.2024 - 14:52
+20

Raccoon

 

Ale ved Slovaci sa uz zobudili a vysoke volebne ucasti v parlamentnych aj prezidentskych volbach ukazali, ze im neni jedno, kto bude viest dalej tuto krajinu. Treba si priznat, ze niekto ma aj iny nazor a dokonca vacsinovy.
12.4.2024 - 15:03
+7

Tyna85

 

No neviem či je to zrovna väčšinový. Ak spočítať hlasy koalície a opozície tak rozdiel je 96 994. To teda nie je až taký výrazný rozdiel.
12.4.2024 - 15:58
+5

adrian79

 

to, že má niekto iný názor a mala ho väčšina zúčastnených voličov by som ešte celkom dobre zniesol, ale horšie je zas a znovu potvrdenie, že na Slovensku nemá normálny politik absolútne žiadnu šancu... väčšina tu stále bude voliť klamárov, zlodejov, šašov a podobných cirkusantov, lebo tomu aspoň rozumejú...
nevadí, že posledné voľby sa rozoberali témy absolútne mimo kompetencií prezidenta, nevadí, že druhého kandidáta sa očierňovalo xkrát vyvrátenou lžou...
a vedomie, že na Slovensku máme takú masu ľudí, ktorá sa dá takto jednoducho zmanipulovať a má silu rozhodovať o orientácii krajiny na dlhé obodbie, to je bezmocnosť... rozumiem tým, ktorí to robia z osobného prospechu, zvyšná väčšina je ale alarmujúca
12.4.2024 - 16:11
+14

VSS Košice

 

aky nazaor , smeracka mafia dokonale zastrasila hlavne starsich ludi vojnou a tvrdenim , ze Korcok posle ich deti bojovat na ukrainu
12.4.2024 - 16:44
+15

Tino

 

poznam: 4 ludi ktori volili pelle, 2 harabinovci a volili PP pretoze PP je pre RUS prijatelnejsi a 2 ho volili pretoze PP evokuje pokoj a susedia im povedali, ze toto treba.Problem s vojnou neregistrujem, mne sa nechce verit ze toto mala v palici ako dovod nejaka pocetne zaujimava skupina volicov.
12.4.2024 - 18:08
+1

VSS Košice

 

bol som pracovne v rakovci aj v mi a toto povedali , dokonca aj moja hlupa svokra preto volila pelleho ,
12.4.2024 - 18:17
+5

Sani

 

Ja poznam Harabinovcov, ktori tvrdili ze budu doma, lebo v 2. kole nemaju koho, je to vraj prast jak uhod...ale zrazu nastala otocka a isli do nohy za Pelleho...

A potom este jeden znamy, starsi pan, ktoreho poznam ako dobreho, ochotneho cloveka....mi zrazu vysvetloval, ze on vyznava ine hodnoty ako Korcok a nemieni poslat svoje vnucata na front....a potom este, ze treba zastavit duhovu agendu. Na otazku, ci mu teda nevadi Pelleho orientacia odpovedal, ze to su len klebety...

Neuveritelne jak sa im dari tych ludi motat....
12.4.2024 - 21:13
+14

weefoe

 

Tak tento alibizmus je neskutočný, ale zapadá do tejto gubernie súčasnosti.
12.4.2024 - 14:55
+8

mircelino

 

V tomto sme my machri. Aj 2. svetovú vojnu sme začínali na strane “víťazov” a končili ako “víťazi” Obracať kabáty, podľa toho ako treba, vieme už generácie
12.4.2024 - 14:55
+15

LuukyBB

 

Čakal som alibizmus.

Toto je ale taká karpatská verzia alibizmu.

Môžete prísť, keďže tušíme, že vlastne nemá kto prísť...

To je ako keď by si všetci susedia želali, nech ku mne nepríde kontroverzná návšteva, ktorú mám napriek tomu rád. Pozvem ju až vtedy, keď budem mať takmer úplnú istotu, že práve vtedy nemôže prísť...

12.4.2024 - 14:57
+6

frantapriklep

 

Nech by rozhodli akokoľvek, nasrali by jednu veľkú skupinu fanúšikov. Tak sa rozhodli nasrať všetkých 🤣

12.4.2024 - 14:59
+13

zasi

 

Nasratosť spája🤣
A naše heslo je predsa:
Spojme sa pre šport
12.4.2024 - 15:40
+3

FP-rivaldo7

 

teraz uvidime to ako politika do sportu nepatri a zacnu sa do toho ozyvat vladni politici.. este aby ich kapitan danko neodhlasil z turnaja.
12.4.2024 - 15:00
+2

Raccoon

 

To je paradox, ze taky Miro Satan, co odzil vacsinu zivota v zamori a predsa dokaze udrzat cistu mysel a nie bezhlavo a extremisticky utocit ako Hasek ale snazi sa ten narod spojit. Tu si zijete v takej bubline, kde 90% nickov su liberali, ale parlamentne aj prezidentske volby jasne ukazali, ze toto co tu presadzujete je v skutocnosti mensinovy nazor. A volebna ucast bola vysoka, cize sami mozete vidiet, kde sa Slovensko viac priklana. A teraz Satan ustupil, MS sa hraju v Cesku a sami chalani nechcu kazdy rozhovor vysvetlovat preco hraju v time s “vrahmi”, tak ustupili, ale stale je zle. Lebo sa nevyjadrili ako extremista Hasek 😀
12.4.2024 - 15:00
+15

McBryan

 

Menšinový názor? Vláda je zložená z troch strán. Len tak tak, majú väčšinu v parlamente.

Voľby prezidenta dopadli historicky najmenším rozdielom.

Takže spojenie menšinový názor je celkom nadnesený.

Naviac, Pelleho tu volili ľudia hlavne preto, aby tu nebola vojna. Kam nás podľa jeho slov Korčok ťahal.

Mať za prezidenta človeka, ktorý mal na účte iba príjem 250 000 od strany. Keď sa ti zdá už aj toto fair play a v poriadku, nemá význam ti ďalej niečo vypisovať.
12.4.2024 - 15:12
+31

sloniik

 

Ja ked toho chlapca citam, tak si tukam prstom po cele. Ti ludia nemaju sajnu o statistike, vidis iba seba. Ale robia zo seba tir chudatka, ktorym vsetci ublizuju, lebo maju svoj nazor
12.4.2024 - 15:56
+7

sloniik

 

*vidia iba seba...
12.4.2024 - 16:03
0

vzdy.na.statie

 

A dam ruku do ohna, ze velmi vela ludi volilo Pelleho len kvoli tomu, aby to ten slnieckar, ktoreho ovlada USA nevyhral....
12.4.2024 - 16:07
+8

FP-jakubj

 

Vždycky, keď počujem reči ovládaní z USA viem,že rozpráva človek bez kritického myslenia s ruskou propagandou v hlave. To je také rozpoznávacie znamenie, vypínam počúvanie a len si hovorím, aby to bla bla už skončilo.
12.4.2024 - 16:11
+16

gallup nr

 

a preco tie uvodzovky pri vrahoch?
to, ze slovensko podlieha ruskym vplyvovym operaciam (a vysledky volieb to zatial potvrdzuju) vsak este neznamena, ze sa s tym treba zmierit a spokojne si slovensko nechat zmenit z liberalnej demokracie na semi-autokraticky rezim madarskeho alebo srbskeho typu...ci chces chodit do rakuska, ceska, polska s vizami a platit znovu stojstojnou slovenskou korunou (ci nebodaj rublami)? EU sa poucila vyvojom v HU a PL a tentokrat si nenecha dlho brnkat po nose, ako fico a jeho nekompetentna druzina dufali. nasledky ich pro-korupcnehovladnutia asi pocitime coskoro vsetci, bez ohladu, ci ta srdce taha na vychod alebo na zapad.
12.4.2024 - 15:22
+9

HA RA Bin Ladin

 

Neboj, na to existuje overené riešenie naučené z MGIMO. Nájdu si vonkajšieho nepriateľa. Už teraz dokolečka repetujú ako zlé PS lobuje v EÚ proti Slovensku aby im stopli peniaze. Ovečky to zožerú.. Vôbec to nie je preto, že je to mafiánska zlodejská banda, ktorá nie je v base len preto že ovládajú políciu a súdy..
13.4.2024 - 8:15
+1

MackoPu

 

Cista mysel ?
12.4.2024 - 15:47
+1

adrian79

 

1,4 vs 1,2 milióna nie je žiaden priepastný rozdiel na takéto konštatovanie, to už väčšia časť voličov zostala doma, takže áno, Pellegriny vyhral, ale hovoriť, že na želanie väčšiny Slovákov sa hovoriť nedá... teda pokiaľ nie ste politik...

a o spôsobe vedenia kampane radšej pomlčím... v jednej vete dokázať povedať, že to nie je kompetencia prezidenta, ale aj tak budete prezidentom vojny, to chce naozaj silné presvedčenie o kapacitách majoritného voličstva v SR... bohužiaľ potvrdené výsledkom
12.4.2024 - 16:18
+7

emoxx1

 

Odporúčal by som pomaličky volebné okienko uzavrieť.
12.4.2024 - 16:21
+1

roman

 

Asi hej
12.4.2024 - 19:54
0

roman

 

Nie vsetci, co volili Pellegriniho aj naozaj sledujú politiku a majú dostatok info aby mali nejaký názor. Je to skor taký "ant mill" daný prostredím v ktorom sa ten ktorý volič pohybuje.
12.4.2024 - 19:52
+6

ekaver

 

Asi tak
12.4.2024 - 15:01
0

amaskiea

 

Mňa by zaujímalo už len jedno: totiž ako si páni na Zväze konkrétne predstavujú takého človeka, ktorý si akože nechá natlačiť do hlavy tieto ich kaleráby. Miro Šatan, spamätaj sa, preboha!
12.4.2024 - 15:03
+13

FP-jakubj

 

Nikto ich predsa nebude konfrontovat s týmto rozhodnutím. Toto nie je chudák rozhodca, čo si išiel zavolať a musí rozhodnúť o spornom momente. Navyše z nežije náhodu Šatan v NYC?
12.4.2024 - 15:17
0

MackoPu

 

Ved sa stretol s Dankom. Tam ma prototyp.
12.4.2024 - 15:47
+1

Tip-Top

 

Riadne trapne vyjadrenie, to na tomto tak intenzivne pracovali? Silno mi to pripomenulo ako odpovedal Pelle na otazku v poslednej diskusii pred 2. kolom volieb.
"Pan Pellegrini článok 5 hovorí, že akýkoľvek útok proti jednému alebo viacerým členským štátom NATO sa bude považovať za útok proti všetkým, išli by ste do vojenskej reakcie"
Aby si nepohneval volicov z dezolé scény, povedal nieco v zmysle, ze Slovensko by nemalo cim reagovat, nakolko ma prazdne sklady a byvala vlada vsetko darovala na Ukrajinu(mimochodom NATO je aj prave o tom, ked jeden nieco nema spojenec mu to poskytne), takze pre vacsinu svojich volicov to bola odpoved NIE, hoci priamo neodpovedal.
Rovnako ako SZLH pre dezole scenu a sefov(z SNS) dal vyjadrenie, ze hraci z KHL nebudu ucinkovat na MS z roznych dovodov, ci uz zdravotnych, osobnych, rodinnych alebo inych. Ak by tak nebolo tak by mali dvere otvorene, kedze kazdy hokejista ktory ma slovensky pas a vykonnost moze reprezentovat. Toto je fakt strasne vyjadrenie.
Byt novinarom tak by som dal SZLH otazku, ze Adam Ruzicka ma slovensky pas a aj pozadovanu vykonnost, tak jeho by ste zobrat mohli nie? Kedze slovensky pas a vykonnost je pre vas najdolezitejsia a na nic ine neberiete ohlad.

12.4.2024 - 15:08
+7

P24

 

Takto oficiálne sa to podľa mňa ani zakázať nedá : Aj iihf stole reprezentácie, nedala ban na prestupy z a do khl. Rozdiel je len v tom, že vo väčšine krajín to je tak nejak automatické. Jednoducho nie všetko sa dá podchytiť zákonom alebo predpisom. Rozdiel je v tom, že vo väčšine krajín, ktorých sa to dotýka panuje spoločenská zhoda, že buď khl alebo repre. Len u nás sa i tom stále diskutuje, keďže sme krajina asi najviac zasiahnutá hybridnými operáciami ruskej federácie. A pod pojmom zasiahnutá, myslím, že sa najslabšie branieme, nie že sme nejakým extra cieľom.
12.4.2024 - 15:08
+1

MackoPu

 

Da. Toto nie je ziadny pracopravny vztah.
12.4.2024 - 15:48
+5

MackoPu

 

Satanove/VV bachorky. Vysoka skola alibizmu.
12.4.2024 - 15:13
+3

AzraeI

 

Na rok tam už budú
12.4.2024 - 15:13
0

FeroMotyka

 

Najprv ale musí Pellinho vybaviť ten mier.
12.4.2024 - 16:02
+3

Majko25

 

Že rodinne dovody a ine🤣
12.4.2024 - 15:21
+1

Mato-Mi

 

Po precitani diskusie som ozaj rad, ze HP komunita je aka je.
12.4.2024 - 15:26
+15

strojar

 

Iste myslíš tú vyspelú komunitu, ktorá sa išla zblázniť z voľby Šatana za prezidenta SZĽH.
12.4.2024 - 19:26
+1

roman

 

Ja som stále spoko. Bolo aj horšie a môže byť aj horšie.
12.4.2024 - 20:05
+4

strojar

 

Ja som stále nespokojný.
A môže (aj mohlo) byť aj lepšie.
12.4.2024 - 20:44
+3

sloniik

 

Ja teda spokojny nie som. Uspechy, Craig, medajla. Ale inac trapenie, nemavame nadupany tim na ms, aj ked by sme mohli, nemame tim v chl, nehrame pripravne zapasy s timami, ktore su top, na ligu akosi nie je cas, hlupe diktovanie domacim timom, aby urcite pustili hraca na pripravu atd. Toto je ale ozaj velmi zle, co moze byt horsie? Vypadnutie do nizsej kategorie, izolacia? Ved nemali sme a nemame od toho daleko.
12.4.2024 - 21:26
+1

sloniik

 

Ale asi si skor narazal na komunitu. Tak to je este veru dost ok
12.4.2024 - 21:30
+1

willy

 

tsss...presne take plus minus zdovodnenie som ocakaval...osobne ma to uraza, ked si niekto mysli ze to mam zhltnut...
12.4.2024 - 15:28
+6

Majko25

 

Kazdy normalny vie ze toto vyhlasenie uplna konina
12.4.2024 - 15:30
+4

FP-jakubj

 

Skúsme si uvedomiť, že sme sa nevyrovnali s mnohými krivdami z minulosti a tým pádom ľudia stále považujú takéto myšlienky za živé - preto máme stále funkčnú stranu ako LSNS alebo normalizatora Husáka, ktorý si hovorí Pellegrini. Potom máme ešte Strougala Fica, čo verne slúži socializmu. K tomu právnické bezvedomie, pretože mnohí právnikov nemá morálne zásady a tak hľadia na svoj prospech. Kým si sami doma neupraceme a jasne neodsudime krivdy z minulosti, tak sa stále budeme tváriť, že nemat hodnoty je také prírodzene. Lebo keď ich nemáme, každý si ich vytvára podľa seba a keď sú zlé, chýba konfrontácia prip trest.
12.4.2024 - 15:31
+6

Sani

 

Nuz toto je Pyrhovo vitazstvo, dobru reklamu nam tento alibuzmus neurobi, ale co uz....Treba si zvykat, ze logika, slusnost a zasadovost su na Slovensku v mensine. Asi mozme byt aj radi, ze sa Kapitanovi nepodarilo tych Z-karov presadit natvrdo.... Pretoze jedinej krajine, co v Europe ohrozuje mier....sa nase chcimirovske obyvatelstvo rozhodlo odhodlane predklanat...To su paradoxy...
12.4.2024 - 15:39
+7

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
sloniik

 

Muro a jeho kamarati tento zvaz je totalna parodia. Lige nepomoze, nulova diplomacia vo svete, vyhodenie z chl, khl hracov privita atd. Ale vybavil Craiga a tam to hasne.
12.4.2024 - 15:53
+3

DraciaTlama

 

Ako veľa človek toho o sebe povie tým, že niečo nepovie.

Je to škoda, pretože takto stráca človek svoj charakter v očiach druhých. A svojim spôsobom je to takéto nejasné lavírovanie horšie, pretože "stráca" v oboch názorových táboroch.

Odmietaním ísť do médií/podcastov/novín vysvetlovať svoj osobný postoj resp. postoj SZLH je arogantné. (zbabelé?)

No nič, na konci dňa môžeme konštatovať, že si hráči hrajúci KHL za repre nezahrajú. Ale z dôvodov ktoré myslím neberu ani jeny a ani druhý.
12.4.2024 - 15:55
+12

strojar

 

Ale Tichý Zašivák je super prezident zväzu, že?
12.4.2024 - 19:28
+3

roman

 

Presne tak.
12.4.2024 - 19:57
0

Lukkas

 

Šancu na zásadové stanovisko sme preváhali už dávno. Ak ho nespravili vtedy, dnes už by to mali ťažšie aj keby chceli. Treba si povedať na rovinu, že už tam môžu byť aj tlaky zo strany vlády.

Nuž, takto bude repre aspoň pozerateľná, aj keď tam cítim, že si chystajú pôdu na to, aby tam už o rok boli.
12.4.2024 - 15:58
+3

topska

 

Skor by som povedal ze na vacsinu zo zvazu tlacit nebolo treba
12.4.2024 - 16:14
+1

MackoPu

 

Vzhladom na vysledok volieb a to, co volici v kampani zozrali za zvasty, nevidim ziadny problem v tomto vyjadreni.
12.4.2024 - 16:01
+3

topska

 

Osobne nevidis problem v tom ze mozu reprezentovat?
12.4.2024 - 16:14
+1

FP-jakubj

 

Hovorí, že polovici Slovenska ani nedôjde, prečo je to zlé. To máš ako s našimi rozhodcami, pískajú blbosti a ešte kritizujú, keď čelia konfrontácii.
12.4.2024 - 16:35
+2

MackoPu

 

Tak.
12.4.2024 - 16:39
+1

MackoPu

 

Osobne som chcel MS v pripade ucasti KHL hracov bojkotovat
Teraz mi do toho hodili vidly, lebo to de facto povolili.
Este sa musim nad tym zamysliet Rovnako ako nad moznou ucastou Buceka.
12.4.2024 - 16:42
+3

FP-jakubj

 

V jednej práci sme mali turnikety a prechody sa automaticky prepisovali do SAPu a museli nám sedieť hodiny. Vedľa turniketov bola automatická brána, ak sa niečo väčšie priviezlo alebo pre vozičkárov. Kolega tade stále chodil a potom mu v SAPe svietilo, že odišiel 23:59. Potom šéfovi prišiel e-mail, čo ten človek robí, že je každý deň v práci do 23:59. Tak mu šéf potom musel dohovoriť, aby nemal s HR problémy vždy hovoril, že má v práci fotku, tak z nej predsa nikdy úplne neodíde
12.4.2024 - 16:55
+4

zasi

 

Ano a ak sa ti o práci aj sníva,tak maš nárok na nočnépríplatky🤣
12.4.2024 - 17:04
+3

FP-jakubj

 

Podľa výkonného výboru to je skutočne možné.
12.4.2024 - 18:42
+3

HeyYou

 

ta floskula o spajani naroda mi je neskutocne odporna, zvacsa to do umoru opakuje rovnaka čvarga ako ta, ktora 10 rokov usilovne pracuje na tom, aby ten narod bol rozdeleny. vyse polovica slovakov je mi nazorovo tak vzdialena, ze sa s nimi urcite nechcem spajat, ani akokolvek si k nim hladat cestu. slovensko je mentalne sucastou ruskeho sveta, dufam, ze dejiny budu k nemu spravodlive a pripadne nakoniec tomu, ku komu tak s laskou a nostalgiou vzhliada.
12.4.2024 - 16:10
+8

azzurri

 

Satan 🤡🤡🤡🤡🤡
Ako keby nestačilo že mame politikov proruských
Ale ti to robia aby získali voličov
Nechápem o čo ide tebe
Nemas jasne stanovisko a strkas hlavu do piesku
Namiesto toho aby si dal už konečne jasne stanovisko ako ostatne zväzy tak budeš len hľadať výhovorky
Ako aj teraz
Vlastne nejdú reprezentovať preto že majú zranenia …
Nie preto že by dal zväz zákaz
Satan 🤡🤡🤡🤡🤡
12.4.2024 - 16:12
+9

topska

 

Ale ake strkanie hlavy do piesku a nejasne stanovisko? Ved to povedali a na plne gule a rozhodli o tom uplne pochopitelne. Neudelili sme zakaz reprezentovat hracom z KHL, no su chori, zraneni, maju osobne dovody alebo ine alebo proste nie su pre reprezentaciu k dispozicii cize nikto z nich na MS nebude. Nie preto ze sme im to zakazali. My sme im reprezentovat povolili.
12.4.2024 - 16:21
+1

FP-jakubj

 

Podľa toho, ako dlho museli meditovať nad týmto záverom mám podozrenie, že sa najskôr dohodli, že neprídu a potom im zväz umožní reprezentovať.
12.4.2024 - 16:37
+2

azzurri

 

To strkanici do piesku som myslel všeobecne jeho pôsobenie vo funkcii
A áno máš pravda že dali jasne stanovisko že im nezakázal zväz reprezentovať
A aj som to na konci napísal
Nejdú reprezentovať preto že každý hráč niečo ma a vlastne odmietol
Takže to zahrali tak že my by sme aj chceli aby ste reprezentovali ale nebude to dobre tak to urobme tak že kazdy hráč si niečo vymyslí že niečo ma a že nemoze reprezentovať
12.4.2024 - 16:52
+1

Ol!ver

 

Ako sme im mohli povoliť reprezentovať, keď nemali nikdy zákaz reprezentovať?

Inak, absolútne súhlasím s rozhodnutím SZĽH, už len preto, že by jedným alebo druhým jasným stanoviskom prihriali polievočku jednej alebo druhej fanatickej nenávistlivej skupine zivenej propagandou a hyenizmom v politike.

Veľmi dobré, premyslené a prezieravé rozhodnutie, a to hráčov KHL na MS nechcem.
12.4.2024 - 18:58
+7

FP-jakubj

 

Človeče, ty vieš veci fakt zjednodušiť. Jedna strana má racionálne argumenty, ktoré využili aj iné zväzy. Druhá strana nemá racionálne argumenty, ale odmieta to pripustiť. Takže to zjednodušime, že sú obe strany zlé a je fajn byť zadobre s oboma stranami. Jedna strana nám nerozumie a druhá sa nám smeje, pretože ak jej nelezieme do zadku, tak sme nepriatelia. Ty tiež používaš zrejme rozum ako kedy.
12.4.2024 - 19:03
+5

adrian79

 

a ty predpokladáš, že kvôli ktorej strane vzniklo toto "vyhlásenie"?

kvôli tej racionálnej, ktorá nepôjde vyskakovať do medií a prečíta si to medzi riadkami, alebo kvôli tej, ktorá má väčšiu moc, väčšiu schopnosť sa radikalizovať a túžbu útočiť na prvú signálnu?

ten záver si skrátka neodolal?
15.4.2024 - 9:37
0

Breadman

 

12.4.2024 - 19:07
+2

amaskiea

 

slovenské riešenie - nemať názor
12.4.2024 - 19:23
+4

sloniik

 

Oni ale prihriali polievovku tej druhej fanatickej skupine.
12.4.2024 - 19:37
+1

Bizzaremifo

 

V podstate som rád, že jedinú sociálnu sieť, ktorú čítam je táto...aspoň tu sa so svojimi názormi necítim ako exot
12.4.2024 - 16:14
+8

Duri_L

 

Zo socialnych sieti/diskusnych for je este aj slovensky Reddit na https://www.reddit.com/r/Slovakia/ celkom OK, vacsina ludi je tam pricetna a ma podobne nazory na tieto veci ako ludia na HP.
12.4.2024 - 20:11
+3

Kocando444

 

To je takaaaaa kokonina cele vyjadrenie... nemam asi ine slovo

Slovami klasika To je vul jak elefant
12.4.2024 - 16:14
+4

MackoPu

 

Mne z toho za posledne roky a X podobnych strkani vychadza len to, ze MS je nepochopitelne na tej stolicke nalepeny a boji sa niekoho si pohnevat. Toto nie je prvy ani druhy raz, co to takto po..al.
12.4.2024 - 16:16
+2

MackoPu

 

Strkani ? To je co za slovo
Malo byt vyhlaseni.
12.4.2024 - 16:18
+1

BieloModra

 

Nuz....🙈
12.4.2024 - 16:18
0

BieloModra

 

Taky klasicky o....b...ja neviem uz mackopes
12.4.2024 - 16:19
+2

FP-jakubj

 

Fandis Nitre? Ako kedy. Asi tak
12.4.2024 - 16:46
+1

BieloModra

 

Ano fandim NR a nie ako kedy...c9 to ma so mnou?
12.4.2024 - 18:15
0

FP-jakubj

 

To je o tom mackopsovi, nie o tebe. Na jednoduchú otázku odpovie podľa toho, ako sa mu hodí. Keď sa darí, veľký fanúšik, keď nie, tak nefandi.
12.4.2024 - 18:47
+3

FP-jakubj

 

Taký Šatan by raz bol a inokedy nebol šéf SZLH.
12.4.2024 - 18:48
+1

Endrewko

 

Takže vlastne nemáme ani hráčov ani napravenú reputáciu... Strašný alibizmus toto
12.4.2024 - 16:29
+1

Thunder123451

 

No takto - velka vďaka hokejportalu, že si môžem prečítať niekolko normálnych komentárov bez toho, aby sa mi dvýhal žalúdok. Zo sociálnych sietí sa stala totiž zbierka extremistickych pripadov pre specializovanych lekarov. V niektorých diskusiách je len kúsok k tomu aby tam zazneli výroky ako Hurá do takoCH a smer Kyjev! Berte to len ako môj skormný pochabý nazor, ale je je ťažké nehanbiť sa byť príslušníkom tohto národa v týchto časoch.
Na samotných hráčov v KHL mám dosť neutrálny názor, chápem, že je to ich živobytie no ale je tam aj to ale …
Kto si myslí, že politika a šport niesú prepojené sa mýli. Šport je vec reprezentatívna, reprezentuje krajinu ako tatú, a teda žial aj jej vnútropolitickú situáciu (oslavy armády v KHL sú veľký fail). Nevravím, že by to tak malo byť, proste to tak ale je. Tým, že neberieme KHL hráčov sme sa ubránili meszinárodnej hanbe - je to proste tak a v Česku by nás zožrali.
Čo sa týka samotného alibistického vyhlásenia je skôr neštastné, ale ok - niekto si zanadáva a ideme ďalej. To podstatné sa odohralo v zákulisí - sponzori sa jasne vyjadrili (Škoda, Orange, Kaufland atď). A ako sa hovorí bez penez do hospody nelez - tak platí že bez sponzora na Ms ….
Som rád za ich postoj pretože ulahčili túto voľbu.
Takže naštastie extrémisti týmto rozhodnutím utrpeli porážku, forma podania môže byť problém ale vravím, dôležitý je rezultát.
Ešte jednu vec mi je nutno napísať, kebyže niekto náhodou zabudol - RUSKO zaútočilo na UKRAINU. Zaobalte si to ako chcete, obalte v trojobale a servírujte s chrenom a kečupom - TOTO je fakt.
Tak teda mier a hor sa na MS
12.4.2024 - 16:32
+10

Thunder123451

 

omg, ako sa mi podarilo napísať dvíhať s y? excuse moaaa
13.4.2024 - 15:36
0

VSS Košice

 

ocakavam ,ze sa Satan v najblizsich parlam.volbach objavy na kandidátke hlasosmeru alebo slo.nar.srandy ...
12.4.2024 - 16:46
+5

topska

 

Velmi velmi nizky kurz ak je vobec vypisany (alebo mozno az v dalsich)
12.4.2024 - 17:10
+1

Cvikelka

 

Dúfam že ani Bucek sa v repre už neukáže
12.4.2024 - 16:59
+4

FeroMotyka

 

Tam už ostáva len dúfať, že bude tak slabý, že ho nezoberú. Čo by nemuselo byť nereálne.
12.4.2024 - 22:02
+1

jh12

 

Je uz uplne jedno ake da kto vyjadrenie, ci bude take alebo onake, ked nam tu najvyssi predstavitelia politiky hovoria uplne sialenosti a peniaze z EU fondov mame coskoro stopnute. Zijeme sialenu dobu kedy ministrom a veducim moze byt nevzdelany hoaxer a ina nevzdelana a neodborna zgerba. Uz nejaky Satan na tom nemoze nic pokazit, zmenit ani zhorsit.

Stanovisko Satana citam nasledovne:
1. nechcem si pohnevat "vacsinu" verejnosti
2. nechcem si pohnevat ani tu druhu "mensinu" verejnosti
3. nechcem si pohnevat SNS lebo mi da peniazky, lebo zrazu maju pod kontrolou Tipos
4. nechcem si pohnevat Fica, lebo SNS
5. nechcem si pohnevat board ludi okolo mna (byvali hokejisti), lebo nie vsetci su moralne nastaveny ako je napriklad Handzus ale su este viac extremistickejsi

Ono na jednej strane nezavidim mu, ocividne chce byt zadobre s hoc kym. Na druhej strane pri momentalnej nalade si viem predstavit aj to, ze ho vymenia, daju tam nejakeho tlka z SNS / NS / Republika a pod. a mame este vacsiu zabavu nez by sme cakali. A tych dovodov a ciest na vymenu si najdu oni vela.

Idealne by bolo keby povie co "chceme" pocut, lenze takto to asi nefunguje. Mne sa to vyjadrenie samozrejme nepaci. Nepaci sa mi ani to co sa deje v spolocnosti. Ale zapamatajte si, je to len obraz vzdelanosti naroda. Mame tu "vacsinu", ktora je ozaj nevzdelana a jedine co ich zaujima su idiotiny na internete a vulgarne agresivne chovanie ich vodcov, lebo sami by si v dnesnej dobe nezvladli asi ani otvorit usta mimo krcmy.

Ach
12.4.2024 - 17:03
+7

amaskiea

 

toho Šmátralu nech tam dajú, ten bude úradovať v hokejových rukaviciach a je to vhodný reprezentant mentality národa, ktorej nijako nevadia peniaze ani od Hitlera
12.4.2024 - 17:11
+4

strojar

 

Čo sem pletieš Šmátralu?
Prezidentom SZĽH je akýsi strelec z Jacoviec.
12.4.2024 - 19:31
+2

azzurri

 

SNS nemôže satana odvolať alebo ho vymeniť 😊
12.4.2024 - 17:39
+1

jh12

 

"nemoze" dnes, bude moct "zajtra", minimalne su schopny spustit taku antikampan vo forme "nedame vam ani cent pokial tam nebude hrat aspon 1 hrac z KHL a pod." a Satan sa bude moct aj na hlavu postavit. Formy vydierania su vselijake
12.4.2024 - 17:58
+1

ekaver

 

Lepšie sa to už ani nedalo napísať,
12.4.2024 - 17:54
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Janciar17

 

Odraz spolocnosti, Slovak nema co namietat...
12.4.2024 - 18:03
0

nerorome

 

Účel (hráči z KHL nebudú na MS) svätí prostriedky (alibistické žvásty)... Nečakal som viac 🤷‍♂️
12.4.2024 - 18:09
0

jannes1

 

No po tomto vyjadrení ktoré pôjde do sveta si myslím že na nás budú pískať tak či tak. A nič iné si nezaslúžime.
12.4.2024 - 18:11
+1

Tino

 

budme: konstruktivni, ktoreho z hracov v KHL nevieme nahradit adekvatnou a vyssou kvalitou dostupnou v EU,alebo NHL? je v KHL niekto rozdielovy, tazsie nahraditelny,hrac pre 1.2.ci 3. lajnu? mne nech si to uz akokolvek prehadzujem vychadza ze v KHL mame vatu, nie je tam nik koli komu stoji za to strpiet neprijemnosti, hanbu, skandal.
12.4.2024 - 18:14
+4

miko 75

 

Šatan=alibista.
Miro všetko to , čo si spravil,ako kapitán repre pre slovenský hokej si stihol za dva roky úplne znegovat.
12.4.2024 - 18:41
+10

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
strojar

 

Národ (hokejový) chcel Šatana.
Želanie sa mu splnilo.
Tak nech láskavo drží hubu a krok.
VŽDY dávajte pozor čo si želáte. Môže sa vám to splniť.
12.4.2024 - 19:35
+3

roman

 

Snival sa mi sen.Volal mi Miro. Pýtal sa, do je to ten Strojar a čo chce? Hovorím mu, Miro, já nevím, fakt nevím.
12.4.2024 - 20:11
+4

miko 75

 

Mne sa sníval sen, že Miro,ako bývalý kapitán a náš hokejový Boh našiel svoju chrbtovú kosť a potom som sa zobudil a našiel som toto alibistické vyjadrenie zväzu na čele s Mirom.
12.4.2024 - 20:38
+5

hawkie

 

Ako by povedal klasik (po vzore Iča Blatníka ) - bol to sen iný, bola to realita
12.4.2024 - 20:48
+1

strojar

 

Mne sa nič nesnívalo.
Ja vidím čo strelec z Jacoviec už niekoľko rokov predvádza.
12.4.2024 - 20:47
+3

ElwisNR

 

Ja sa tomu vyjadreniu ani veľmi nečudujem SZĽH by to mal náročné ak by hráči z Ruska išli reprezentovať na MS do Čiech ale vzhľadom k tomu že máme vládu a budúceho prezidenta akého máme museli dlho vymýšľať toto vyhlásenie aby si to s nimi velmi "nerozhádzali"
12.4.2024 - 19:49
+1

strojar

 

Riť Palovu.
Nemali sme ani takúto vládu, ani takéhoto prezidenta.
A postoj VV SZĽH pod vedením strelca z Jacoviec bol presne rovnako predposratý.
A hanebný.
12.4.2024 - 19:59
+6

roman

 

Ale veď hej, ale nešlo by to bez tých jacoviec a pod?
12.4.2024 - 20:18
+2

worth

 

Chcel by som sa spýtať, aký máš názor na Šatana?
12.4.2024 - 20:26
0

hawkie

 

To sa pýtať nemusíš, myslím, že príspevky hovoria samy za seba .
Skôr sa ho opýtaj, aký má názor na budúceho prezidenta, tam som si neni úplne istý... alebo radšej sa ani nepýtaj.
12.4.2024 - 20:31
+4

strojar

 

Ako hokejista?
SKVELÝ.
Ako prezident SZĽH?
Katastrofa.
12.4.2024 - 20:48
+4

roman

 

No hurá.
12.4.2024 - 20:55
+2

strojar

 

Teším sa, že aj taká autorita ako ty súhlasí s názorom, že Šatan ako prezident SZĽH je katastrofa.
12.4.2024 - 21:00
+3

jh12

 

No hurá nieje prejav súhlasu pokiaľ viem
12.4.2024 - 21:07
+3

strojar

 

Nie?
To je novinka.
12.4.2024 - 21:21
0

roman

 

No hurá, že sa už vymáčkol. Stručne, jasne. Aj pochválil aj pokritizoval. Je v tom všetko. Už len to archivovať v slovenskej národnej knižnici.
12.4.2024 - 22:14
+3

ElwisNR

 

Podľa mňa to urobili veľmi alibisticky aby si nezlízli kritiku keď jedna strana politického spektra vyzvala zväz aby umožnil hráčom z khl reprezentovať a druhá strana nedávno aby ich nevolal do reprezentácie.To že videnie zväzu je takmer celý rok nevýrazné a dáva nejasné vyjadrenia a koná takmer vždy neskoro je iná vec.
12.4.2024 - 20:29
0

amaskiea

 

zaujímavé, koľkokrát máš potrebu hodiť do jednej diskusie jeden a ten istý pľuvanec
12.4.2024 - 20:39
+1

strojar

 

Myslíš môj názor na kamoša kapitána Danka?
12.4.2024 - 20:50
+1

amaskiea

 

myslím pľuvanec
12.4.2024 - 20:56
+2

strojar

 

No fuj.
Pľuvať po kamarátovi podpredsedu parlamentu.
Ty sa nehanbíš?
12.4.2024 - 21:04
+1

worth

 

Obdivujem ako inteligentne dokážeš prezentovať svoje názory
12.4.2024 - 22:23
+4

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
BieloModra

 

Si si tym isty?
15.4.2024 - 16:42
0

DraciaTlama

 

Vyberte si zľavu

OTVORIŤ ▲

 Minúta po minúte

Prejsť na obsah

PredplatnéKonto

Minúta po minúte

PREZIDENTSKÉ VOĽBY 2024FICOVA VLÁDAVOJNA NA UKRAJINEROBERT FICOPETER PELLEGRINISMER

20:11

Predstavitelia Slovenského zväzu ľadového hokeja (SZĽH) sa po prípravnom zápase so Švajčiarskom vyjadrili k tomu, že na MS nebudú hráči z KHL. „Vieme, že stanovisko nepotešilo ani jednu stranu, no je to výsledok toho, čo nám vyvstalo z diskusií s hráčmi,“ uviedol prezident SZĽH Miroslav Šatan.

Dlho odkladané rozhodnutie oznámil zväz v stručnom stanovisku na svojom webe. Odôvodňuje ho praktickými, nie ideovými dôvodmi, napríklad zdravotným stavom, osobnými či rodinnými záležitosťami.

Členovia Výkonného výboru SZĽH túto tému preberali na tohtotýždňovom zasadnutí. Zväz na svojom webe píše, že konštatovali nasledované:

„Každý hokejista, ktorý vlastní slovenský pas a má požadovanú výkonnosť, má právo reprezentovať Slovensko na medzinárodných podujatiach.“

Výkonný výbor podľa stanoviska verí, že tím bude „tešiť fanúšikov svojimi výkonmi, dá zabudnúť na rozdielnosť názorov v spoločnosti a spojí národ tak, ako sa mu to v minulosti viackrát podarilo“.


„Táto téma rozdeľuje spoločnosť už dlhší čas. V povolebnom období ide o ešte viac exponovanú tému. Po dlhej diskusii sme dospeli k uvedenému stanovisku. Všetkým sa chcem poďakovať za pragmatické riešenie. Snažíme sa o to, aby bola čo najlepšia situácia pre reprezentačné mužstvo a aby sa hráči mohli pripravovať na MS. Väčšina z nich bola buď zranená, alebo mala osobné dôvody, pre ktoré nemohli prísť. Vzhľadom na situáciu, ktorá by ich čakala po pripojení sa k mužstvu, sa rozhodli neprísť. Rozprávali sme sa asi o dvoch hráčoch. Naše rozhodnutie bol jednohlasné. Teraz sa už chceme sústrediť na MS a veríme, že tréneri budú mať pokoj na prípravu,“ povedal Šatan po piatkovom prípravnom stretnutí so Švajčiarskom (5:3).

Podľa generálneho sekretára zväzu Miroslava Laža majú všetci hráči, ktorí sa prezentujú adekvátnou výkonnosťou, otvorené dvere do reprezentácie: „SZĽH je tu na to, aby reprezentantom dvere do reprezentácie otváral a nie zatváral. To je kľúčové. Každý hráč, ktorý na to má výkonnosť, má otvorené dvere do reprezentácie bez ohľadu na to, kde hrá. Reprezentácia na tom bude vždy postavená.“

(n, tasr)

https://dennikn.sk/#g_c__side
12.4.2024 - 20:18
+4

miko 75

 

Alibisti celý zväz.
12.4.2024 - 20:34
+4

strojar

 

Mohli to vyjadriť aj stručnejšie:
"Máme hnedé v trenkách."
12.4.2024 - 20:52
+3

FeroMotyka

 

Ešte oni dostanú tu moc rozhodovať, že keby chceli ísť tak prídu a keby nie tak teda žiadny KHL hráči.
12.4.2024 - 21:51
0

Prima

 

Mame dosť kvalitných hráčov na to aby sme sa zaobišli bez hráčov z KHL. Mne chýbať nebudú.
12.4.2024 - 21:09
+4

DraciaTlama

 

Hahahahaha
12.4.2024 - 21:36
+1

DraciaTlama

 

Pardon
Patrí do livky SNV KE
12.4.2024 - 21:51
0

roman

 

Ale pasuje to aj sem
12.4.2024 - 22:15
+3

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
roman

 

Bez zdroja,nanic informacia. Sorry.
13.4.2024 - 7:56
0

Rezo

 

Vidím, že môj príspevok zo včera je zmazaný. Možno je to aj dobré, pretože to Lažové zdôvodnenie ma tak vytočilo, že som sem zverejnil niečo, čo sa preberá u nás vo firme na meetingoch. Asi by som nedostal pochvalu, ak by ma niekto odhalil, ikeď pravdepodobnosť, že sem niekto chodí je malá. V podstate sa u sponzorov momentálne deje to, na čo celý čas upozorňoval Radosa z TN (tak nejako sa volá).
13.4.2024 - 15:09
0

roman

 

Ok. Stále len v rovine jpp.
15.4.2024 - 15:14
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
LacoTN

 

Celá diskusia: Ukázala, čo by sa stalo, ak by na MS prišli hráči z KHL. Takže takticky správne rozhodnutie.
Kedže prídu hráči z NHL, tak to vyzerá tak či tak na silný team.
Dvaja hráči z KHL by urobili v konečnom dôsledku viac škody ako osohu.
Taká je realita a to vlastne Śatan povedal.
13.4.2024 - 4:07
+2

MackoPu

 

Moze hovorit, co chce, realita je, ze im start povolili. Ostatne je len divadlo. V clanku na Sme sa mi to zda byt lepsie odcitovane. Este, ze v NHL nemaju zdravotne a osobne dovody (nebyt doma za xuja).
13.4.2024 - 8:57
+1

Urpiner16

 

Okrem dvoch forvardov a dvoch brankárov tam nevidím z tej KHL-ky potenciál do repre takže za mňa radšej niekoho z AHL a NHL.
13.4.2024 - 8:02
0

Endrewko

 

Plus Gernát? Ale hej... Ja súhlasím podľa mňa tých hráčov nepotrebujeme... Za týchto okolností mi chýbať nebude ani jeden.
13.4.2024 - 9:45
0

patuso

 

Pan Lažo: "SZĽH je tu na to, aby reprezentantom dvere do reprezentácie otváral a nie zatváral. To je kľúčové. Každý hráč, ktorý na to má výkonnosť, má otvorené dvere do reprezentácie bez ohľadu na to, kde hrá. Reprezentácia na tom bude vždy postavená."....tak preco ste minuly rok zakazali hracom KHL reprezentovat ?
13.4.2024 - 10:08
+1

Wabbitt

 

Šatan: Šatan - kam vietor tam pláž
13.4.2024 - 11:33
+1

DraciaTlama

 

...a more
13.4.2024 - 11:38
+2

rabl

 

Mama Ťa to zle naučila.
15.4.2024 - 9:28
+2

DraciaTlama

 

Bývalý ruský hokejista a poslanec Štátnej dumy Viačeslav Fetisov skritizoval rozhodnutie slovenského hokeja nevziať na MS hráčov z KHL. Tvrdí, že rozhodnutie je veľmi zvláštne aj vzhľadom na zmeny na politickej mape Slovenska. Nazval ho idiociou.

„Hoci sa zdá, že politickí lídri celú situáciu chápu a svoju politiku vedú vyvážene, toto rozhodnutie je veľmi zvláštne. Ale s tým musia ďalej žiť len oni,“ povedal Fetisov v rozhovore pre Sovietskij Sport.

„Idiocia nemá hraníc, toto je ich problém. Iba oni však s týmto rozhodnutím musia žiť,“ dodal bývalý slávny hráč a dvojnásobný víťaz Stanleyho pohára.

Fetisov je od skončenia hráčskej kariéry aktívny vo vrcholovej ruskej politike a v minulosti zastával aj funkciu ministra športu. V súčasnosti je prvým podpredsedom výboru pre telesnú výchovu, šport, cestovných ruch a záležitosti mládeže. (športweb, n)
13.4.2024 - 12:01
+1

DraciaTlama

 

Nuž, ako som písala vyššie, takto nasral oba tábory a nezostane sa ho ani jeden. A ešte je aj za idiota.
13.4.2024 - 12:02
+3

gallup nr

 

Nespajanie sportu s politikou na rusky sposob. Zjavne cakali nieco ine a zostali nemilo prekvapeni. Slovensko uz asi povazuju "za svoje".
13.4.2024 - 13:06
+2

Urpiner16

 

Riadna žumpa toto tu.Založte si politikum portál.
13.4.2024 - 16:07
+5

roman

 

Sa ukluňni.
15.4.2024 - 15:15
0

adrian79

 

hmm, tak som sa tu troška začítal a...

áno je to alibizmus a väčšina z nás si vie vysvetliť prečo... poznáme/tušíme dôvody a je to alibizmus s pozitívnym výsledkom aj tak treba mať "penu okolo úst"?

načo toľko zášte (teda okrem Strojára, tam to je predprogramované...), keď s výsledkom sme v podstate spokojní? keby spravili rozhodnutie s negatívnym záverom a ešte k tomu nám dali túto omáčku, tak by som to celkom chápal, ale veď toto "vysvetlenie" je pre úpne niekoho iného

naozaj by nám tie tlačovky budúceho prezidenta a budúceho predsedu parlamentu stáli za jednoznačné odmientutie našich reprezentantov v KHL zo strany SZĽH? zväz nie je jedna osoba, neriadi sa autokraticky, a aj jednotliví členovia môžu mať rôzne postoje.. zvítazil pragmatizmus a vyhlásenie, ktoré v čo najväčšej miere znižuje môžnosť potencionálnych konfliktov...

ani chalani hrajúci mimo KHL nemajú na svojich spoluhráčov z KHL toľko červeného súkna, ako tu podaktorí...

15.4.2024 - 9:23
+3

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
FP-jakubj

 

Netuším prečo moja odpoveď bola zmazana, ale zrejme treba inak. Keď chceš porovnávať NHL, uvedom si, že tá sa hrá v USA a tam majú úplne prístup k slobode a dnes tam pokojne môžeš sympatizovat s nacizmom.
V tomto sme kultúrne odlišný a keď tu riešiš hráčov, nemajú problém stretnúť sa, ale to neznamená, žeby nemali problém, ak by na nich ľudia pískali a dávali jasne nesúhlas s rozhodnutím zväzu.
15.4.2024 - 20:06
+1

adrian79

 

štylisticky to vyzerá ako poučenie, len nejak nevidím rozpor...

a zmazaní sme boli preto, aby sa to nezvrhlo neželaným smerom, nakoľko to vyzeralo tak, že to tam smeruje
18.4.2024 - 22:19
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

SVK

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 13.10.2023 09:32
Tím Z Skóre B
1. Poprad 50 163:119 94
2. Michalovce 50 167:121 90
3. Spiš. N. V 50 163:138 87
4. Košice 50 147:117 81
5. Slovan 50 157:160 77
6. B. Bystrica 50 151:172 76
7. Zvolen 50 165:160 76
8. Nitra 50 172:158 76
9. Trenčín 50 144:156 75
10. L. Mikuláš 50 136:161 64
11. N. Zámky 50 133:159 58
12. Humenné 50 121:198 46
TÍMZVVPPPPGB
1.Žilina4637603212:74123
2.Prešov46245710186:12789
3.Topoľčany46244513175:14385
4.P. Bystrica46215317147:14576
5.Skalica46224119149:14875
6.Dubnica46186517128:12871
7.MK Slovan46193420133:11967
8.Žiar n. Hronom46193321145:14566
9.Trebišov46163324138:17557
10.AquaCity Pikes46145522130:15857
11.Trnava46115723148:18250
12.R. Sobota46111628121:18041
SR 18241122041:1297
Aktualizované: 3.3.2024 22:05
1HC SLOVAN Bratislava HC SLOVAN Bratislava2200012:06
2HK DUKLA Trenčín HK DUKLA Trenčín2110010:45
3HC Košice HC Košice210108:64
4MHA Martin MHA Martin210105:54
5VLCI Žilina VLCI Žilina2100110:73
6HK ŠKP Poprad HK ŠKP Poprad201104:43
6HK Gladiators Trnava HK Gladiators Trnava201104:43
8BARANI Banská Bystrica BARANI Banská Bystrica210017:103
9MHKM Skalica MHKM Skalica201015:52
10MMHK Nitra MMHK Nitra201016:82
11HKM Zvolen HKM Zvolen200114:101
12HK Dukla Michalovce - mládež HK Dukla Michalovce - mládež200020:120
13JOJ ŠPORT Slovensko 18 JOJ ŠPORT Slovensko 18000000:00
Aktualizované: 13.10.2023 09:32
Celkové - Základná časť EXD (Základná časť)
TímZVVpPpPSkóreB
1HC SLOVAN Bratislava HC SLOVAN Bratislava2200018:16
2BARANI Banská Bystrica BARANI Banská Bystrica220006:06
3HC Košice HC Košice220006:26
4HKM Zvolen HKM Zvolen2110012:55
5Draci Liptovský Mikuláš Draci Liptovský Mikuláš2100113:63
6MMHK Nitra MMHK Nitra210018:63
7HK Spišská Nová Ves HK Spišská Nová Ves2100110:93
8MHA Martin MHA Martin210014:43
8MHKM Skalica MHKM Skalica210014:43
10HK Gladiators Trnava HK Gladiators Trnava210019:103
11HK ŠKP Poprad HK ŠKP Poprad210016:83
12HK DUKLA Trenčín HK DUKLA Trenčín210016:133
13VLCI Žilina VLCI Žilina200115:121
14HOBA Bratislava HOBA Bratislava200022:60
15MŠK Púchov MŠK Púchov200020:60
16HK Dukla Michalovce - mládež HK Dukla Michalovce - mládež200021:180
Aktualizované: 13.10.2023 09:31
TÍMZVVPPPPGB
1.Žilina4637603212:74123
2.Prešov46245710186:12789
3.Topoľčany46244513175:14385
4.P. Bystrica46215317147:14576
5.Skalica46224119149:14875
6.Dubnica46186517128:12871
7.MK Slovan46193420133:11967
8.Žiar n. Hronom46193321145:14566
9.Trebišov46163324138:17557
10.AquaCity Pikes46145522130:15857
11.Trnava46115723148:18250
12.R. Sobota46111628121:18041
SR 18241122041:1297
Aktualizované: 3.3.2024 22:05
Tím ZVVPPPPGB
1.Salzburg3617856119:8172
2.Klagenfurt3514579106:8459
3.Bolzano35164312104:10659
4.Fehérvár AV1933162312109:9955
5.Ľubľana34162313110:10355
6.Villach32126311115:10151
7.Viedeň3616331493:9157
8.Klagenfurt17534548:4825
9.Znojmo17710959:5623
10.Dornbirn16423750:6019
11.Graz18513958:7120
12.Linz18325838:6218
13.Val Pusteria17314937:5515
14.Bratislava14521642:4520*
Aktualizované: 13.10.2023 09:31
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 9.3.2024 07:05
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 9.3.2024 07:05
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 9.3.2024 07:05
a

Bleskovky

Brankár Rittich podpísal s Los Angeles nový ročný kontrakt

Český hokejový brankár David Rittich sa dohodol s Los Angeles Kings na predĺžení spolupráce. S klubom NHL podpísal nový ročný kontrakt na jeden milión dolárov. 16.5.2024 16:56 - TASR


Studenič prispel asistenciou k víťazstvu Coachella Valley

Slovenský hokejista Marián Studenič zaznamenal vo štvrtkovom zápase zámorskej AHL asistenciu za Coachella Valley Firebirds. Jeho tím zdolal v prvom finále Pacifickej divízie Ontario Reign 3:2. Pripísal si aj plusový bod a po piatich dueloch play-off má na konte štyri body za dva góly a dve asistencie. 16.5.2024 11:22 - TASR


Soucy dostal jednozápasový dištanc za zákrok na McDavida, Zadorov pokutu

Oddelenie hráčskej bezpečnosti hokejovej NHL udelilo Carsonovi Soucymu z Vancouveru jednozápasový dištanc. Dvadsaťdeväťročný obranca dostal trest za nepríjemný krosček do tváre kapitána Oilers Connora McDavida v treťom stretnutí semifinálovej série play off Západnej konferencie. Canucks triumfovali nad Edmontonom 4:3 a ujali sa vedenia 2:1 na zápasy. Informovala o tom oficiálna webová stránka súťaže. 14.5.2024 07:46 - TASR


Tavares bude kapitán Kanady

Útočník John Tavares bude kapitán Kanady v zostávajúcich zápasoch na MS v Česku. Vo funkcii vystrieda obrancu Coltona Parayka, ktorý mal "C" v sobotňajšom zápase proti Veľkej Británii (4:2), no v ďalšom priebehu šampionátu bude jeden z asistentov. Rovnakú funkciu budú mať aj obranca Damon Severson a útočník Andrew Mangiapane. 11.5.2024 15:59 - TASR


Repčík prispel asistenciou k víťazstvu Drummondville Voltigeurs

Slovenský hokejista Peter Repčík zaznamenal asistenciu v nočnom zápase juniorskej QMJHL. V prvom finále play off zámorskej súťaže asistoval a prispel tak k víťazstvu svojich Drummondville Voltigeurs, ktorí vyhrali na ľade Baie-Comeau Drakkar vysoko 5:0. Repčík má v 15 zápasoch tohtoročnej play off na konte 15 bodov za šesť gólov a deväť asistencií. 10.5.2024 09:38 - TASR


Keefe skončil v pozícii hlavného trénera Toronta

Kanadský hokejový klub Toronto Maple Leafs zo zámorskej NHL ukončil spoluprácu s trénerom Sheldonom Keefeom. Štyridsaťtriročný kouč skončil na striedačke "javorových listov" po piatich sezónach, v ktorých klub "Original Six" ani raz nedokázal splniť cieľ zahrať si finále o Stanleyho pohár. 9.5.2024 17:37 - TASR


IIHF udelila ruskej federácii vysokú pokutu za Fedotova

Disciplinárna komisia Medzinárodnej hokejovej federácie (IIHF) udelila ruskej federácii (FHR) pokutu jeden milión švajčiarskych frankov (1,025 mil. eur) za to, že brankár Ivan Fedotov chytal napriek zákazu v uplynulej sezóne v KHL za CSKA Moskva. FHR sa plánuje proti trestu odvolať, informoval portál championat.ru. 9.5.2024 10:46 - TASR


Kučerov, MacKinnon a Matthews sú finalisti na zisk Ted Lindsay Award

Hokejoví útočníci Nikita Kučerov z Tampy Bay, Nathan MacKinnon z Colorada a Auston Matthews z Toronta sú finalisti na zisk Ted Lindsay Award. Cenu každoročne udeľujú najlepšiemu hráčovi základnej časti NHL na základe hlasovania samotných hokejistov, respektíve členov hráčskej asociácie NHLPA. 9.5.2024 09:36 - TASR


Studenič prispel dvoma gólmi k triumfu Coachelly, Sýkora asistoval

Slovenský hokejista Marián Studenič prispel dvoma gólmi k triumfu svojho tímu Coachella Valley v treťom dueli 2. kola play off zámorskej AHL nad Calgary Wranglers 7:5. 9.5.2024 08:47 - TASR


Švédsku nomináciu doplnili Grundström a Holmberg

Švédsky hokejový zväz (SIF) oznámil v stredu konečnú nomináciu hráčov na MS v Prahe a Ostrave. Hlavný tréner Sam Hallam má v 25-člennom kádri troch brankárov, siedmich obrancov a pätnástich útočníkov. Z defenzívnych radov pútajú pozornosť Erik Karlsson, Victor Hedman i jednotka draftu NHL z roku 2018 Rasmus Dahlin. Z prestížnej zámorskej ligy je v nominácii celkovo 18 hráčov. 8.5.2024 18:28 - TASR


Viac správ v archíve...

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

18. 05. 2024
Dánsko - Švajčiarsko o 12:20
Lotyšsko - Švédsko o 12:20
Kanada - Fínsko o 16:20
Nemecko - Poľsko o 16:20
Česko - V. Británia o 20:20
Francúzsko - Slovensko o 20:20

Odohrané zápasy

17. 05. 2024
ČeskoRakúsko
0:0REPORT
PoľskoUSA
0:0REPORT
V. BritániaDánsko
3:4REPORT
NemeckoKazachstan
8:2REPORT
16. 05. 2024
KanadaNórsko
4:1REPORT
USAFrancúzsko
5:0REPORT

Najviac bodov

Roman JosiSUI8 bodov
2.Pföderl L.GER7
3.Ehliz Y.GER7
4.Kapanen O.FIN6
5.Bedard C.CAN6

Najlepší strelec

Oliver KapanenFIN6 gólov
2.Bedard C.CAN5
3.Hischier N.SUI4
4.Cingel L.SVK3
5.Karlsson E.SWE3

Najlepší brankár

Harri SäteriFIN93.44 perc
2.Dostál L.CZE92.31 %
3.Dichow F.DEN89.74 %
4.Grubauer P.GER89.57 %
5.Šutov A.KAZ87.1 %

Základná časť

Skupina: A
TýmZSkóreB
1.Kanada420:1011
2.Švajčiarsko416:811
3.Česko415:99
4.Fínsko414:57
5.Dánsko514:186
6.Rakúsko415:204
7.Nórsko59:193
8.Veľká Británia45:190
Skupina: B
TýmZSkóreB
1.Švédsko419:512
2.Nemecko524:199
3.Slovensko419:128
4.USA417:117
5.Lotyšsko411:147
6.Francúzsko47:134
7.Kazachstan58:203
8.Poľsko47:181