Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
HP Podcast ikonka Ikonka odkazujúca na dražby na HP Ikonka najnovšie v diskusii
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: VV SZĽH schválil model súťaží, extraliga sa začne 16. septembra. Novinkou je priamy zostup

zdroj: TASR / -
28.7.2022 16:56 TASR

Nadchádzajúca sezóna najvyššej slovenskej hokejovej súťaže sa začne 16. septembra a vyvrcholí najneskôr 27. apríla. Na štvrtkovom zasadnutí schválili členovia Výkonného výboru SZĽH termínovník Tipos extraligy, Slovenskej hokejovej ligy (SHL), model oboch profesionálnych seniorských súťaží aj 2. ligy seniorov. Podľa schváleného modelu vypadne posledný tím Tipos ...


Bratislava 28. júla (TASR) - Nadchádzajúca sezóna najvyššej slovenskej hokejovej súťaže sa začne 16. septembra a vyvrcholí najneskôr 27. apríla. Na štvrtkovom zasadnutí schválili členovia Výkonného výboru SZĽH termínovník Tipos extraligy, Slovenskej hokejovej ligy (SHL), model oboch profesionálnych seniorských súťaží aj 2. ligy seniorov.

Podľa schváleného modelu vypadne posledný tím Tipos extraligy priamo do nižšej Slovenskej hokejovej ligy. Víťaz SHL zároveň postúpi do elitnej slovenskej súťaže rovnako priamo. "Model súťaží sme schválili na štvorročné obdobie, aby všetky kluby vedeli dopredu, s akým herným modelom majú rátať a mohli sa podľa toho zariadiť vo všetkých smeroch. Naďalej veríme, že naše kluby budú dávať priestor mladým slovenským hráčom, aby sa mohli rozvíjať. V uplynulej sezóne sme boli svedkami toho, že takýto prístup k výchove slovenských hokejistov prináša ovocie aj samotným klubom," uviedol pre web hockeyslovakia.sk prezident SZĽH Miroslav Šatan.

Kluby musia do 5. augusta predložiť potvrdenie o splnení záväzkov za minulú sezónu. Výkonný výbor SZĽH bude následne schvaľovať licencie na štart v jednotlivých súťažiach riadených Slovenským zväzom ľadového hokeja. Model priameho postupu bude kopírovať aj tretia najvyššia slovenská súťaž, známa pod názvom 2. liga seniorov.

"Model súťaže sa v podstate nemení. Jedinou zmenou je, že ten tím, ktorý po základnej časti Tipos extraligy skončí na dvanástom mieste zostupuje priamo do Slovenskej hokejovej ligy a víťaz Slovenskej hokejovej ligy priamo postupuje do extraligy. To isté víťaz Druhej ligy priamo postupuje do SHL a dvanásty tím SHL priamo zostupuje do Druhej ligy. Rozdiel oproti minulým sezóne je tiež, že termíny play off už nebudú plávajúce, ale budú fixné dané dopredu, aj keby sa niektoré série prípadne skončili skôr," vysvetlil technické detaily manažér Športového oddelenia SZĽH Rastislav Konečný.

Slovenská hokejová liga sa začne v nedeľu 25. septembra, najvyššia súťaž o týždeň skôr v piatok 16. septembra.

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko


PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
nerorome

 

Som za priamy zostup/postup , ale tie "plávajúce" termíny PO sa mi celkom páčili 🤔
28.7.2022 - 17:40
+8

Colion

 

tak a mladi mozu ist pokojne do CHL
28.7.2022 - 17:41
+21

HokejBJ

 

Nemyslím si. Tímy ktoré budú hrať o záchranu by tak či tak mladým priestor nedávali. Na to tu je Slovan Košice Nitra Poprad... Aspoň ja osobne to takto vidím
28.7.2022 - 18:10
+1

LenTak93

 

tak to vidíš zle

Kováčik, člen vedenia klubu, ktorý dáva v extralige mladým asi najviac priestoru, povedal, že priamy zostup/postup ohrozí nasadzovanie mladých hráčov
28.7.2022 - 18:56
+9

VSŽ!

 

Kováčik tiež toho už natrepal a porobil...
28.7.2022 - 18:59
+50

LenTak93

 

tak ale logicky, načo bude teraz spodok tabuľky nasadzovať mladých, keď bude v ohrození? od decembra si v tých týmoch dole mladí ani neškrtnú
28.7.2022 - 19:01
+21

Kyto5

 

A prečo by práve tímy zo spodu tabuľky mali nasadzovať len mladých hráčov na úkor výsledkov? Také Košice môžu naďalej hrať so starobincom len preto, že sa pokúsia dostať do prvej šestky?
29.7.2022 - 7:12
+9

Endstand

 

Akože Nemec, Mešár, Sýkora by sa v LM nedostali do zostavy?
29.7.2022 - 8:27
+2

LenTak93

 

nedostali by určite toľko priestoru
na Slovensku je tlak na výsledky a toto to iba znásobí... a nechápem, prečo sa bavíme iba o talentoch na úrovni Nemca, Mešára či Sýkoru

my si potrebujeme hráčov vychovávať aj pre našu ligu, či pre Európu a toto tomu vôbec neprospeje
29.7.2022 - 9:17
+3

Urpiner17

 

tu nám vyšli traja fakt výborní hokejisti a zrazu si myslíme, že my musíme vychovávať hráčov iba pre NHL....zabúda sa, že v potrebujeme aj hráčov, ktorí budú vysoko kvalitní pre našu ligu a nebudú utekať preč, resp. zostanú v európe...
30.7.2022 - 10:59
0

HokejBJ

 

Spodok tabuľky by ich nenasadsoval tak či tak myslíš že Prešov LM a NZ majú juniorov ktorí by vedeli odohrať niečo v extralige? Len teraz budú mať výhovorku, je priamy zostup tak sa bojíme nasadzovať, realita je taká že oni nemajú ani koho
29.7.2022 - 9:38
+1

EMXJHMSXL

 

A doteraz ich akoze spodok tabulky nasadzoval?
30.7.2022 - 9:54
0

nitranitricka27

 

Vy v Košiciach ste extremne mimo ohladom toho Kováčika Chceli by ste ho mať velmi miesto toho vášho trtka
28.7.2022 - 19:06
+34

NRhockey

 

Co konkretne kovacik porobil?
28.7.2022 - 19:23
+1

BieloModra

 

Len Kovacik ma vysledky presne v sulade s poziadavkami SZLH....v tom je ta sranda
28.7.2022 - 19:57
+16

nitranitricka27

 

Takyj ednoduchy ako ty si len prečítajú nadpis a hneď všetko vedia ani jednu normalnu vec sem nenapíšeš čo ozaj Kovačik doondil alebo zle povedal, jediné čo spravil zle a aj to sám sebe vyčíta bolo že išiel kandidovať za SNS a aj to hovoril že to išiel robiť čisto len z toho aby vytrieskal pre hokej čo najviac peňazí ale olutoval to a už by nič podobné nespravil, tak teraz možeš porozpisovať tie všetky veci čo Kováčik natrepal a porobil A potom ho ešte zo srandy možeš porovnať s Langom a aj to s akými financiami obidvaja na porovnanie narábajú
28.7.2022 - 20:27
+5

Daewo_KS

 

S akymi financiami narabaju?
28.7.2022 - 22:21
+5

nitranitricka27

 

Tu to máš za predminulú sezónu ktorú ste vtedy ledva prežili a my sme boli tam kde skoro každý rok s financiami:
Kováčik: Čisto len na platy hráčov išlo 471 000 eur
Miloslav Klíma: „Okolo 500-tisíc eur. Som rád, že sme uplynulú sezónu nejako prežili."
V sezóne ktorú ste ledva prežili ste dali pravdepodobne viac peňazí na káder než v našej normálnej sezóne
A teraz keď výjdu najnovšie na slovíčko po sezóne to bude ďaleko vačší rozdiel takže s takámi financiami narábajú vy nemožte Kováčika ktorý varí z vody uraziť
28.7.2022 - 23:39
+5

TOPmanager

 

Ano a ak su tie cisla korektne tak to je len dokaz ze Nitra ma v Chrenkovi a Kovacikovi neskutocne rozhladenych a fundovanych manazerov po sportovej stranke ked dokazu za nie velke financie uvarit kazdu sezonu taky skvely gulasik. Skandera a jemu podobni by mali "povinne" chodit ba staz do Nitry ale dobre viem kde niet rady neni ani pomoci a prebrat nejake klise to si viem dokonale predstavit ako by to dopadlo v podani mozgoveho trustu co okupuje hokej v LM
29.7.2022 - 5:43
+3

Jimmy Tulipan

 

Koľko platí NR za zimák? 🧐
28.7.2022 - 23:25
+6

nitranitricka27

 

Čo to má s rozpočtom na káder spoločné?
28.7.2022 - 23:40
+1

Jimmy Tulipan

 

"A potom ho ešte zo srandy možeš porovnať s Langom a aj to s akými financiami obidvaja na porovnanie narábajú"

Kde spomínaš financie na káder? Píšeš o financiách.

A nemá to s tým vôbec nič.
Ak máš dostupných milión ale z milióna potrebujes dat modelových 50% na štadión, zostane ti na káder pol mega.

Ak máš dostupný milión za štadión nedáš nič, zostane ti na káder presne rovnaký milión.
28.7.2022 - 23:50
+7

nitranitricka27

 

Tu je celý čas téma o tom čo dokáže spraviť s tými peniazmi
Kováčik/Chrenko a Lang/GM na hráčov, mňa nezaujimaju všetky výdavky o tom téma nebola
29.7.2022 - 2:52
+4

gaspi

 

Ale ved aj vas manazer moze vybavit stadion zadarmo, alebo za menej €, alebo vyssiu dotaciu odmesta…
29.7.2022 - 7:23
+1

bigi

 

alebo vas manazer moze vybavit aby ten vas satdion splnal technicke zabezpecenie pre 21 storocie
29.7.2022 - 8:08
+9

nitranitricka27

 

Keby vám štát nepostaví štadión tak váš by spĺňal?
29.7.2022 - 13:17
+5

bigi

 

stat na nas stadion dal 20 percent ostatne zaplatilo mesto BA, este nieco? a slovan na rozdiel od vas plati prenoajom tohi stadionu, co tvori vacsinu celeho vasho rozpoctu
31.7.2022 - 12:22
+1

KrebsKandidat

 

Kosice, Slovan revu, ze musia platit stadiony. Ale to, ze by na nich mohli a mali viac zarobit ako NR ci BB, to uz sa im spominat nechce.
O dost vacsia kapacita - viac listkov - viac penazi. Viac divakov, viac reklamy a sponzorov.
Take slovenske, furt sa stazovat, ze nieco nejde alebo je zle.
29.7.2022 - 16:59
+3

Jimmy Tulipan

 

Hlavne v čase korony sa vynikajúco zarába však?
29.7.2022 - 18:43
+4

DraciaTlama

 

Ako môže Slovan alebo Košice viac zarobiť na zimáku ktorý patri mestu? Nechápem.
29.7.2022 - 18:57
+2

topska

 

U nas je to asi nemozne. Ale do buducna mozno ano, raz sa hadam aj toho dozijeme ze to povedomie o lige a navstevy ci podpora statu do sportu bude taka (teraz myslim smerom k sponzorom a nejake vyhody pri sponzoringu) ze to bude realitou a aj vacsie zimaky kde sa plati najom ukazu po sezone klubom v rozpocte zelene cisla. Fakt to prajem kazdemu, dokonca aj vam
29.7.2022 - 19:21
0

DraciaTlama

 

Nie si zakomplexovany
29.7.2022 - 20:42
+1

KrebsKandidat

 

Vstupne ide mestu alebo klubu? Predat 10088 listkov a 3500 je rozdiel, nie?
29.7.2022 - 22:47
0

MackoPu

 

Ved ti napisal, ze listky.
31.7.2022 - 12:32
0

Byron

 

Mám pocit že hlavne revú mimo KE a BA
29.7.2022 - 19:08
+5

KrebsKandidat

 

Mne sa nelubi revanie ani jednej strany. Ak ma nejaky klub vyssi rozpocet ako iny, tak to je o schopnosti vedenia pripadne ochote majitela. Na druhej strane, ked fanusikova Slovanu ci Kosic vycitaju klubom, kde za stadion platia menej penazi je tiez chujovina.
Pretoze, ako sa spomina aj v tejto diskusii, komfort a vybavenie je v prospech menovanych dvoch timoch.
29.7.2022 - 22:51
0

bigi

 

lenze problem je ze tie stadiony ktore kluby neplatia nepslnaju technicke zabezpecenie a nikto do toho nechce invenstovat. a potom je nasa liga po technickej stranke daleko za opicami. preco nemozu byt kamery na ciarach aby sme mohli aj u nas vyuzivat coach chelenge? napr?atd
31.7.2022 - 12:26
+2

cipulis

 

Nas netlaci topanka v coach chelenge ale v profesionalite rozhodcov toto by sa malo riesit ako priorita
31.7.2022 - 17:24
0

topska

 

Prosim ta ved u nas zvaz nezabezpecil ani len tie tablety na obycajne preverenie potencionalnych vyssich trestov, nie to este riesit nejake kamery na ciarach Na com by si to pozreli, utekali by k videorozhodcovi ?
31.7.2022 - 17:40
+1

bigi

 

to by mala byt zalezitost klubov a nie zvazu . zvaz nezvladol len to ze to prosto klubom nenariadil (preco asi sa mozme domievat, kazdy na to budemem mat iny nazor ze ano )
1.8.2022 - 6:51
0

topska

 

nie to nema byt zalezitost klubov
1.8.2022 - 8:16
0

bigi

 

no prave toto je technicke zabezpecenie satdionov a ma to byt v kempetencii klubov. ale som rad ze si mi objasnil preco to nie je na slovensku mozne, tu sa opat kluby spoliehaju na inych aby im to dodali
1.8.2022 - 9:56
0

DraciaTlama

 

myslím že to má byť záležitosť klubov, Topska

Tá technická vybavenosť je skutočne príšerná
1.8.2022 - 10:25
+1

omen

 

pockaj, Topska, tie tablety stale v kluboch nepouzivaju, lebo cakaju kedy ich doda zvaz? nevsimal som si to v ostatnych kluboch, len som si vsimol, ze Podkonicky na tom dost fical pocas zapasov, reprezentacia ich vyuziva tiez... v com je problem? tak bud ich v klube nechcu/nepotrebuju alebo ked ich budeme mat, zacneme pouzivat?
1.8.2022 - 10:37
0

Nerkio

 

Omen ale Topska pise o tabletoch pre rozhodcov .
1.8.2022 - 10:44
0

omen

 

chapem... ok, beriem spat... dakujem
1.8.2022 - 10:53
0

fagaf

 

V Spišskej nemaju tablety, zapisovači..ktorý by s nimi mohli zapisovať čas na ľade, strely na bránu a všetky tieto štatistiky. A to dodanie tabletov mal zabezpečiť zväz.
1.8.2022 - 11:03
0

apa

 

Zvedavý som koľko povie Kováčik že dá na platy túto sezónu.Lebo mne to vychádza že v LM mali vyššie platy ako v NR čo si myslím že je to blbosť tak potom tu niekto klame.
29.7.2022 - 6:40
+2

fabbeN

 

Neklame. Ráta tam len fixný plat ale neráta tam bonusy, ktoré hráčom vyplatí po dosiahnutí nejakého úspechu (viď finále v poslednej sezóne).
29.7.2022 - 9:36
0

MackoPu

 

Takze klasicky hrusky vs jablka, lesby vs gejovia.
29.7.2022 - 19:50
0

fabbeN

 

Si dostatočne inteligentný na to aby si pochopil?
30.7.2022 - 0:10
0

TOPmanager

 

Lang, Lang, Lang ... to je kto?
29.7.2022 - 5:37
0

hees

 

Cisařuv Pekař - Je to vysoký šlechtic se značným majetkem a postavením. Je to výborný rádce, který oplývá vynikajícími nápady. Je to cílevědomý člověk, bez nějž by se možná celá říše rozložila. Tak proč v tomto díle hraje zápornou roli? To je tak, když moc začne být tak sladká, že bez ní nejde žít. Lang je sice schopný člověk, který možná někdy byl loajální, ale tento čas již pominul. Stal se z něj konspirátor a rozvraceč říše, který touží po moci. Měl z něho být vrchní rádce, místo toho je to zloduch bez cti.
29.7.2022 - 12:23
+1

Colion

 

prave preto by sa mali robit kroky k tomu aby mladych nasadzovali vsetci nie len par timov...toto je cesta uplne vedla
28.7.2022 - 19:01
+3

blaznivyir

 

A prečo nie? Keď je mladý dobrý a dá sa mu dôvera a ju oplatí, nerozhoduje o tom nasadzovaní. To akokeby sme ten model mali pár rokov dozadu, tak by sme nespoznali Mešara, Nemca, Jedličku, Krajča atď...konečne budú všetci makať a snažiť sa nevypadnúť a nebude to o mladých. Ale o hokeji, aby niekto sa v novembri vysral na drahých hráčoch (predajom) a pripravoval sa na baráž lacnou cestou.
28.7.2022 - 20:11
+8

fabbeN

 

Nezabúdaj že nežijeme v dokonalom svete a ani v rozprávke. Aj Šotek bol (je) mladý a dobrý a nedostal tú príležitosť.
28.7.2022 - 20:59
+2

Spence

 

Bizár. Model súťaže by mala schváliť ligová rada SZĽH nie výkonný výbor... To zas budú zbytočné vojny... Ach jaj, jeden krok dopredu, dva kroky späť...
28.7.2022 - 17:41
+21

nerorome

 

V Ligovej rade je Šatan s Konečným a za kluby tuším Valášek, takže pri pomere 2:1, to máš za jedno.
28.7.2022 - 17:46
+5

Nerkio

 

Valasek už nieje ..Menilo sa to pri poslednej voľbe prezidenta ak sa nemýlim
28.7.2022 - 17:47
+5

blaznivyir

 

Vo VV je 9 ľudí!!!
Tak nie je to o Šatanovi
28.7.2022 - 20:06
+4

schnek

 

Zväz to "pretlačil bágrom" ako Matovič rodinný balíček
28.7.2022 - 17:41
+29

doc.koniferum

 

nerob si srandu z Igora.
28.7.2022 - 17:44
0

mitoO

 

veru, z chorych sa sranda nerobi
28.7.2022 - 18:39
+45

Hasan13

 

Fuu. Velmi silny lobing Žiliny tam musel byť.
Absolutne suhlasim s argumentom ze toto sa bije so snahou rozvijat mladych.
28.7.2022 - 17:44
+26

nerorome

 

Aha, takže baráž je/bola hlavným hybným prvkom nasadzovania a rozvoja mladých hráčov v lige. Zaujímavé...
28.7.2022 - 17:48
+62

Hasan13

 

Nie je hlavným hybným prvkom, ale je to taká celkom slušná ručná brzda v tom, aby sa developovali hráči 17-20. Buď chceš to, alebo nechceš vypadnúť. Dokopy je to jednoducho riziko.
28.7.2022 - 17:53
+6

nerorome

 

To čo píšeš, Česi skúsili v Chance lige pred časom. Uzatvorili ju smerom dole (čiže sa nevypadávali priamo, ani cez baráž), aby kluby stavali mladých hráčov. Efekt to neprinieslo (tí, čo chceli hrať o postup/baráž do extraligy na to zvlášť kašľali) a už to aj zrušili.
28.7.2022 - 17:57
+17

nyytymaki

 

Posledne sezony ukazali,ze mladi hraci nemaju problem hrat prim v kluboch.
Ani ich nejdem menovat lebo ich je naozaj vela.Po dalsie,kto ich nebude nasadzovať,bude hrat s uzkym kadrom a to sa im uz toboz nevyplati.
Skor si myslim,ze budu kluby,ktore nezachytia sezonu panikarit a rotovat hracov.
28.7.2022 - 18:00
+33

Hasan13

 

Áno, presadilo sa ich dosť je pravda, veď jasné, že niektorí sa zase posunú a v kombinácii s dobrými spoluhráčmi si uhrajú bezpečné miesto.
Ale To sa v zásade nebije s tým, že riskovať s mladými namočené kluby nebudú a tým pádom budú chlapci možno na súpiske, ale na striedačke budú ryby chytať. Hlavne keď nastane, tak ako si povedal, panika
A tá má prečo nastať do velkej miery aj vďaka tomuto rozhodnutiu zvazu.
28.7.2022 - 18:05
+5

kimi2028

 

To len si myslíš ty. Aj tak boli kluby v minulej sezóne, čo jedno miesto pre mladíka na súpiske radšej obetovali a nedali tam vôbec nikoho... Obávam sa, že takýchto klubov pribudne...
28.7.2022 - 18:53
+1

VSŽ!

 

Jasné,lebo TN a NR dávajú už roky priestor mladým len preto, že sa vyhnú zostupu. Zatiaľ čo my v KE radšej nie,lebo máme len tie najvyššie ambície...
28.7.2022 - 19:01
+5

lou22

 

Mladí hravaju len v poslednom tíme ligy? To skutočne?
28.7.2022 - 19:37
+4

navždy žlto-zelení

 

Tebe čo šibe????? Ty si riadne mimo chlape
28.7.2022 - 22:13
0

poprader

 

V pohode stejne bude fackovací panák, ak bola je a bude
29.7.2022 - 1:57
0

richardd6

 

S priamym postupom / zostupom súhlasil až 1 klub
28.7.2022 - 17:44
+6

Nerkio

 

Vraj ani jeden …
28.7.2022 - 17:47
+2

richardd6

 

Áno 12/12 Slovan súhlasil tiež s barazou
28.7.2022 - 18:42
+9

doc.koniferum

 

ako je potom možné,že to prešlo keď až jeden?
28.7.2022 - 20:34
0

BieloModra

 

a toto bude opat kamen urazu ...
29.7.2022 - 7:20
+2

hees

 

To mi nejako nevychádza, že budú dávať priestor mladým hráčom a zostupuje sa priamo.
28.7.2022 - 17:49
+2

richardd6

 

Veď nebudú :d
28.7.2022 - 17:49
+1

nerorome

 

Reálne budú ohrozené zostupom tak max. 3-4 kluby (LM, Prešov, NZ, možno TN), takže z toho nerobme horor, prosím ...
28.7.2022 - 17:52
+9

Nerkio

 

Tak príklad Nz majú hneď troch mladých …Koľko šance dostanu ak budú prehrávať ??Tn tam má tiež …Akonáhle budú potrebovať body pôjde to na úkor mladých chalanov .
28.7.2022 - 17:55
+9

nerorome

 

V NZ minimálne Mišiak bude hrávať tak či tak, lebo má na to kvalitu...
28.7.2022 - 17:59
+21

forwardPP

 

Nové Zámky by som vyškrtol tie majú výborný káder poslednému miestu sa vyhnú v suchom tričku.
28.7.2022 - 17:58
+22

nerorome

 

No vidíš, tak to bude asi iba medzi LM a PO 😉
28.7.2022 - 18:03
+1

AzraeI

 

Fňuk
28.7.2022 - 18:41
+4

forwardPP

 

Tiež to tak vidím.
28.7.2022 - 23:00
0

Hokejista2

 

Zas nam niekomu vyhráva ako čitám... Že ty TN🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦 Dobre si mimo
28.7.2022 - 17:58
+1

Big brother

 

Neni mimo, veď táto sezóna bude pre nás náročná, nie je to žiadne tajomstvo.
28.7.2022 - 18:09
+23

Sarus

 

No len aby si nebol prekvapený. Tí Kanaďania u nás sú neznáma ale môžu vystreliť.Plus faktor Bokroš.Zámky a Mikuláš by som tiež neodpisoval.Kádre má každý vyskladané budú rozhodovať tréneri a ich schopnosť pripraviť hráčov. Čaká nás zaujímavý ročník.
28.7.2022 - 18:10
+3

VSŽ!

 

Len LM a PO, NZ budú míle pred nimi, TN v top 8.
28.7.2022 - 19:02
+1

HokejBJ

 

Ale veď tímy ktoré by hrali na spodku by tak či tak nenasadsovali mladých. Si myslíš že Prešov a NZ a LM majú hráčov ktorý by teoreticky mohli hrať v extralige? Nenasadsovali by ich tak či tak len teraz budú mať výhovorku prečo nenasadsovať
28.7.2022 - 18:13
+5

KrebsKandidat

 

Pevne terminy v playoff su hlupe. Alebo tomu prosto nerozumiem...
28.7.2022 - 17:50
+4

Pukky

 

V čom sú hlúpe? Máš viac času na oddych a regeneráciu, čo znižuje riziko zranení. A v poslednej fáze sezóny je oddych veľmi dôležitý.
28.7.2022 - 17:52
+3

KrebsKandidat

 

Ked budu timy tyzden stat, to im prospeje.
29.7.2022 - 17:03
0

snw

 

Koľko to stalo Žilinu?
28.7.2022 - 17:50
+9

forwardPP

 

Veď hlasovali za Šatana, tak im teraz pomohol on.
28.7.2022 - 18:00
+6

RomanZa

 

Nik nevedel ako to bude.
Majitel nevedel, teda.
28.7.2022 - 19:53
0

navždy žlto-zelení

 

500 eur ty si riadny truhlik ty expert
28.7.2022 - 22:14
+4

Žilinčan

 

Fňuk
29.7.2022 - 7:02
0

FilipkoPP

 

Tričko: tak snáď už Vám to výjde ďaľšiu sezónu
28.7.2022 - 17:56
0

wilkinson22

 

A keď nie zase si nájde jedného nepriateľa
28.7.2022 - 18:00
+5

AzraeI

 

Martin!
28.7.2022 - 19:32
+3

Captain

 

ďalšiu sezonu v extralige Martin
28.7.2022 - 20:05
+2

Bizzaremifo

 

29.7.2022 - 6:37
+2

gaspi

 

Dobre rozhodnutie!
28.7.2022 - 17:58
+10

Kelthuzad123456

 

Absolutny suhlas s priamym zostupom a postupom...ziadna nezmyselna baraz a podobne vtakoviny..kde extraligista mal mesiac volno a vytaz prvej ligy musel o miesto v barazi hrat este v play off..
28.7.2022 - 18:01
+60

richardd6

 

Ale ne keď sa schváli 28.7. Veď to jak debilistan…
28.7.2022 - 20:14
+3

BieloModra

 

Pozitivne je uz to ze vieme kedy zacina liga no
28.7.2022 - 18:03
+4

sspp

 

Tak bude novy klub ale Eli a to nebude😋😋😋😋😋
28.7.2022 - 18:05
0

sspp

 

Žilina som myslel😄😄😄🙈🙈
28.7.2022 - 22:01
+2

nnestor

 

konečne, baklažani...
28.7.2022 - 18:08
0

ElwisNR

 

Ja na tom nevidím nič dobré...To, že najhoršie mužstvo po ZČ vypadáva ešte nemusí znamenať, že mužstvo z nižšej sútaže prinesie do sútaže kvalitu a proges. Model sútaže z poslednej sezóny je podľa mňa zaujímavejší a spravodlivejší.Najhoršie mužstvo hralo baráž, ďalšie mužstvá hrajú kvalifikáciu playoff a tie najlepšie, majú istotu play off.Nerozumiem, ani zrušeniu tých plávajúcich termínov, prečo to umelo zbytočne naťahovať?Radšej malo, byť známe vylosovanie zápasov ako je to štandard inde vo svete😡
Jediné pozitívum u mňa je zachovaný počet účastníkov ligy.Inak, mi tieto zmeny nedávajú zmysel a sú krokom späť.
28.7.2022 - 18:09
+15

Kelthuzad123456

 

hele kamo...a ked to posledne muzstvo ma na konci sezony sotva 20 bodov aky ma zmysel aby hralo baraz..stejny pocet bodov tam moze mat vytaz prvej ligy dalsiu sezonu a vypadnut nazad do prvej ligy..ide o sportovu stranku veci...nedrzat v lige zubami nechtami muzstvo ktore na to nema...vypadnutie nie je hanba..hanba je ,ked tam take muzstvo (napr. LM) obsmrda i ked uz davno malo vypadnut
28.7.2022 - 18:13
+31

ElwisNR

 

Veď nech si to rozdá víťaz 1.ligy a najhoršie mužstvo TEL a ukáže sa kto je lepší a kľudne sa to dá zorganizovať tak aby nebol veľký časový odstup.Takto bude hrať ten kto si to naozaj zaslúži a nestane sa že najsilnejší medzi slabými automaticky získa vstupenku do TEL.
28.7.2022 - 18:18
+8

nnestor

 

nešpekuluj, tak ako to teraz urobili je uplne spravodlive.
28.7.2022 - 20:13
+6

bigi

 

Problem je ze nie du rovnake podmienky pre obe muzstva v barazi. Extraligista je zvyhodneny
28.7.2022 - 20:40
+21

ElwisNR

 

Tak ale kto za to môže extraligista?Je to maslo na hlave zväzu že jednu mužstvo musí dodržiavať nejaké nariadenia a iné nemusí.Tak nech sa tie pravidlá urobia rovnaké pre 1.ligu a TEL rovnako alebo sa také nariadenia zrušia.
28.7.2022 - 23:05
+3

bigi

 

vsak teraz su tie pravidla rovnake pre vsetkych a pozri sa aky je tu plac
29.7.2022 - 6:29
+3

ElwisNR

 

Ja som mal skôr na mysli zrušiť alebo zaviesť celoplošne potom aj pre TEL tie pravidlá o nasadzovaní hráčov čo sú v 1.lige aby to bolo spravodlivé.Zrušením baráže má víťaz 1.ligy istý postup(možno nenej kvalitné mužstvo)bez skutočnej konfrontácii či je vôbec lepší ako najhoršie mužstvo v TEL a môže sa kľudne stať že kvalitou bude hrať TEL nakoniec ešte horšie mužstvo.
29.7.2022 - 8:33
+1

bigi

 

ono tie obmedzenia v prvej lige sa daju pochopit. zas na druhej strane co by sa dialo v extralige keby take iste pravidla platili pre nu, si myslim vieme vsetci predstavit.
lenze to s cim ten prvoligista hra v prvej lige a s cim by hral v extralige to by bol asi rozdiel ci? a keby bol a konci sutaze horsi tak zostupi a postupi niekto dalsi, nevidim v tom problem
29.7.2022 - 9:29
+2

ElwisNR

 

Uvidíme ako to dopadne podľa mňa nieje to jednoznačné že nový format ligy bude lepší.
29.7.2022 - 10:41
0

omen

 

pockaj ty by chcel zaviest v extralige:
Zahraniční hráči: maximálne 5 zahraničných hráčov, zahraničný brankár nie je povolený.
Hráči do 20 a 23 rokov: 5 hráčov do 23 rokov a 2 hráči do 20 rokov.
To by si potom videl ten rozhruch extraligistov.
29.7.2022 - 9:37
+2

Nerkio

 

Brankár by bol asi najväčší problém .
29.7.2022 - 9:39
0

LenTak93

 

SHL má byť súťažou, kde sa mladí hráči vyhrajú, kde dostanú ten spomínaný priestor
veľa sa tu v poslednej dobe hovorí o Slafkovskom a tom, či začne v NHL alebo pôjde do AHL
a práve takéto niečo má fungovať aj u nás... máš na to, zahráš si v Ačku, ak nie, pôjdeš na "farmu" do SHL

takže je úplne logické, že tieto súťaže budú mať rozdielne pravidlá minimálne v základnej časti
otázkou však je to, ako to skombinovať, aby mužstvá boli v baráži na rovnakej štartovacej čiare
uplynulú sezónu sa stanovili rovnaké podmienky pre extraligistu a prvoligistu a tále je tu plač... prvoligista začal doma, zase je plač
prvoligista nedokázal tieto zmeny pretaviť do postupu do extraligy, tak zavedieme priamy postup a zostup smiech cez slzy
29.7.2022 - 9:41
+1

bigi

 

zase klames a zavadzas lebo sa to to hodi. za prve kluby shl nie su automaticky farmamy extraligy
za druhev barazi je stale extraligista zvyhodnovany, ja vie ze ty ako ortodoxny zastanca baraze to nechces visiet a tvaris sa ze tie podmienky su rovnake , na papiery a tym sa tu snazis argumentovat, ale realita je ina
31.7.2022 - 12:55
+1

topska

 

bigi uz pochop ze on niejeortodoxny zastancabaraze ale odporca priameho postupu a zostupu
31.7.2022 - 13:14
0

LenTak93

 

toto ja nechápem, už mesiac tu prichádzaš s týmto argumentom a nikdy si ho neoprel o relevantné skutočnosti

kde okrem Slovenska funguje priamy postup a zostup? kde okrem Slovenska majú barážisti (extraligista a prvoligista) rovnaké podmienky?
29.7.2022 - 9:19
+3

bigi

 

ty a tebe podbny nebudem menovat zase uz mesiac prichadzate s tym ze takato baraz je vsade na svete. tak a realne takato barz s relevantnych lig je iba u nas a v CR. tu namahu som si dal. inac je vsade bud uza vreta liga a lebo priamy postup/zostup. teda okrem svedska kd emaju kombinaciu. ze priamy postup a o zostup hraju posleeny a predposledny tym shl baraz, ale takato baraz medzi prvoligistom a druholigistom je cisto iba SR a CR
finsko, svajciarsko, khl nhl, dansko uzavrete
CR/SR baraz
svedsko, francuzsko - priamy postup/baraz
del priamy postup/zostup
29.7.2022 - 9:44
+2

LenTak93

 

Švédsko nie je priamy zostup, nakoľko posledný tím dostane možnosť sa v extralige zachrániť v play-out. S týmto tu nechoď.
Takže ti ostalo Francúzsko...

Písal som to už inde, prešli sme z extrému do extrému. Nesnažili sme sa nájsť najvhodnejší model pre extraligu, ale snažili sme sa ustúpiť jednému prvoligistovi, lebo nie je schopný sa prebojovať naspäť do extraligy.

A DELku tu nespomínaj, pretože:
The DEL is an independently run league, fully owned and operated by its 14 member teams. Each team must fulfill the DEL's basic requirements to remain in the league:

A written application for membership;
"On ice qualification" for new teams (championship in the 2nd Bundesliga);
A stadium that meets DEL standards;
Financial qualification;
Formation of an ordinary company (the DEL consists of franchises);
Development program for young players; and
Purchase of a license (currently, the licensing fee is set at €800,000.00)

Ak by takéto niečo platilo u nás, tak by SHL asi skolabovala, prípadne by nám polovica extraligistov vypadla...
29.7.2022 - 9:54
+3

pupo

 

Takze podľa teba Krefeld tento rok nezostupil?
29.7.2022 - 13:34
0

KrebsKandidat

 

Zostupil ale preto, ze vitaz DEL2 prijal ponuku hrat DEL a teda v skoncenej sezone hralo 13 klubov.
29.7.2022 - 17:06
0

VSŽ!

 

Dostuduj si, Švédsko víťaz nižšej ligy postupuje priamo.
30.7.2022 - 13:37
0

bigi

 

ano svedsko nie je priamy zostup, ale priamy postup tam je. vo svedsku je baraz medzi poslednym a predposlednym klubom SHL, takze si si nabehol na vidly ktore si si sam nastavil.

a ze del to m apostvene na jasnych pravidlach a nie na vynimkach ako u nas na tom nic nemeni, faktom je ze ked vitaz del 2 splni podmiensky postupuje priamo a posledny z del zostupuje priamo
31.7.2022 - 12:52
+1

LenTak93

 

a mne nejde o to, aby som túto "vojnu" vyhral

ja si len myslím, že priamy postup/zostup nie je najlepšou možnosťou, keďže v takej podobe, v akej bude na Slovensku sa nikde neuplatňuje
a neviem, či by naša extraliga mala byť tou, kde sa to bude skúšať
29.7.2022 - 9:58
+1

VSŽ!

 

Nemecko, Švédsko...a to som len začal.
30.7.2022 - 13:36
0

Urpiner17

 

A aj skončil…
30.7.2022 - 20:48
+1

weefoe

 

A čo tak vziať v úvahu fakt, že 1.lige je trochu iný káder, a dôvodom sú hlavne aby sa nemrhalo financiami. Keď prvoligista postúpi je isté, že nebude hrať s tým istým kádrom a bude môcť a aj pustí viac peňazí na vyššiu kvalitu.
29.7.2022 - 9:09
+5

HokejBJ

 

"To, že najhoršie mužstvo po ZČ vypadáva ešte nemusí znamenať, že mužstvo z nižšej sútaže prinesie do sútaže kvalitu a proges"

Noo nemyslím si že LM napríklad prináša nejakú kvalitu. Aj keď sa hovorí že úroveň ligy sa meria podľa posledného ako podľa prvého nemyslím si že by to nejako ničilo úroveň ligy. Veď doprajme aj iným mestám extraligu nie len tym vyvoleným. Veď keď postúpi z prvej ligy tím ktorý na to nebude mať tak v extralige ostane len jeden rok a vybavené, nahradí ho niekto iný.

Inak je je tu veľa ľudí ktorí sú odporcovia priameho zostupu a hlásia po zatvorení ligy. Keby sa dakedy podarilo náhodou zatvorit ligu očakávam že do 5 rokoch budeme na úrovni Fínov a každý bude mať aspoň dvoch kosikarov. Lebo inak mi to u nás nedáva zmysel
28.7.2022 - 19:03
+5

TOPmanager

 

Schopní mladí chalani s perspektívou budú hrať či priamy zostup alebo baráž. Správne rozhodnutie je to šport a posledný má vypadnúť a prvý postúpiť. Ešte nikdy žiadne umeliny a regulácie nepriniesli žiadaný efekt vo výchove mladých hráčov. Akurát sa vytváral priestor pre synov bývalých hráčov, sponzorov a priateľov funkcionárov. Tatko sa to robí hejže
28.7.2022 - 18:11
+13

omen

 

takze nesuhlasis ani s povinnym nasadzovanim mladych hracov ako je to teraz? lebo aj to je regulacia
28.7.2022 - 18:14
+4

TOPmanager

 

Neviem ti na to jednoznačne odpovedať. Akože "povinné" nemá nič spoločné so športom ako takým. Iná vec je, že "povinné" prinieslo v mnohých prípadoch nejaký pozitívny výsledok. Ja som stará škola nikdy som nezažil že musím hrať kvôli veku alebo niečomu inému okrem vykonnosti. Takže som tým ovplyvnený.
28.7.2022 - 20:48
+4

MatoZV

 

Uplne suhlasim z tymto riesenim. (1) Kluby v prvej lige maju istotu postupu, toto prilaka lokalnych sponzorov a celkovo verim, ze do hokeja pride viacero novych penazi, vzniknu lokalne boomy, co prilaka nove generacie hokej hrajucich deti (2) teamy motajuce sa rok co rok na spodku tabulky budu musiet pridat, a niekto proste musi vypadnut, ale istota ktora tu bola doteraz spravila z ligy v dolnej polke bahenny rybnik a viem ze tie kluby by radi schvalili pravidlo ze kazdy hokejista musi mat na kazdej korculi 2 kilove zavazie, vsak v mene vyrovnanosti sutaze by to bola urcite cesta, ale ja sa im na tieto blbiny mozem vy..., hokej je dynamicky sport na lade, a ma mat dynamickost aj v strukture sutazi, zakopat sa na 10 mieste na 10 rokov? To nemoze bavit ani fans.
28.7.2022 - 18:12
+39

Kelthuzad123456

 

presne ako pises...muzstva z prvej ligy a ich potencionalnych lokalnych sponzorov bude motivovat viac moznost postupu ako moznost baraze
28.7.2022 - 18:15
+15

milmikus

 

Lokálny sponzor sa roztrhá keď bude počuť že sa môže postúpiť 😁
28.7.2022 - 20:03
+1

nnestor

 

si z popradu, pravda?
28.7.2022 - 20:17
+5

Standacik

 

Ale tak potom nech sa herný model nemení každé dva roky, nech kluby vedia na čom sú
28.7.2022 - 18:23
+4

FilipkoPP

 

Veď je to nastavené na 4roky
28.7.2022 - 18:28
+11

Standacik

 

no, snáď to dovtedy vydrží
28.7.2022 - 18:30
+2

Tizo

 

ironiou toho celeho je ze lobbing proti barazi robil tim ktory bol zakopany 10 rokov na 10 mieste a vypadol cez baraz.
29.7.2022 - 20:23
+1

omen

 

trochu odlahcene: aspon kluby vedia ako to bude nasledujuce 4 roky ale vazne, nie je uplne dobre, ze sa vytvara az taka brazda medzi vnimanim klubov a vedenia SZLH Ked ani jeden klub s tym nesuhlasi nie je to dobre Mali sa hladat ine sposoby, napr. nejaky financny cenzus, nastevenie nejakych podmienok nutnych na hranie ligy alebo rozsirit baraz na posledne a predposledne muzstvo extraligy a napr. 4 najlepsie prvej ligy (pricom by postupili prve dve a najlepsie prvoligove druzstvo by bolo automaticky majster) Urcite by sa dalo vymiesliet este nieco, co by bolo aspon castou klubou akceptovatelne
28.7.2022 - 18:22
+6

nerorome

 

Na Twitteri Prokop "zabil", že síce je proti baráži, ale o priamom postupe mali rozhodnúť kluby, nie VV SZĽH. Ale ktoré kluby ? Kluby extraligy logicky preferujú baráž, inak by boli sprostí. Kluby 1.ligy logicky preferujú priamy postup, inak by boli sprostí... A hneď sa témy na Twitteri chytil aj pán B. Rapáč, ktorého klub má na súpiske "až" 1 hráča ročníka 2003 (Tomala), ktorý by toho aj pri zachovaní baráže určite toho nahral popixu v najbližšej sezóne 🤪
28.7.2022 - 18:23
+26

Standacik

 

Prokop to je taký Igor Matovič slovenského hokeja. Nie je vec, ku ktorej by sa nevyjadril.. svedčí o tom jeho "hlasné premyšľanie na Twitteri"
28.7.2022 - 18:29
+25

hoKEjka

 

Cize je vlastne diskutujuci na hokejportali
28.7.2022 - 19:00
+6

Standacik

 

nie nie, my sme iba voliči
28.7.2022 - 21:32
0

pupo

 

Prestaň ten bude teraz kŕmiť fanúšikov Montrealu a považovať sa za experta…
28.7.2022 - 19:52
+7

Dellal

 

Vyzltit!
28.7.2022 - 22:46
+1

Render 77 Nr

 

Mňa by zaujímalo keď to tu ospevujete koľko súťaží v Európe má takýto model priamym postupom.
28.7.2022 - 18:34
+5

Kelthuzad123456

 

a koho to zaujima kto to v Europe tak ma a kto nie?..nemusime sa furt opicit po inych...skusenost ukazala, ze model s barazou nebol stastny a ked uz nas hokej nema byt postaveny na milionoch, tak nech v nom aspon funguje normalny princip sportovej sutazivosti
28.7.2022 - 18:43
+17

Render 77 Nr

 

Asi tým už prešli lepšie ligi a vedia prečo taky model nemajú
28.7.2022 - 18:51
+4

Athotis

 

Na čo sa opičime v repre s nejakým zahraničním štýlom hokeja , vráťme sa naspäť k nášmu s ktorým sme skoro vypadli do béčka
28.7.2022 - 18:56
+11

pupo

 

DELka?
28.7.2022 - 20:05
0

nnestor

 

9
28.7.2022 - 20:18
0

bigi

 

Baraz aku sme mali doteraz maju z relevantnych sutazi len my a cesi. Bud su uzavrete ligy alebo priamy xostup/postup. Svedsko ma baraz ale taku ze ju hraju posledny a predposledny tim shl vitaz druhej ligy tam.postupuje priamo
28.7.2022 - 20:46
+8

VSŽ!

 

Presne, ale niektorí tu mudruju, že Svedi nemajú priamy postup. A ujo Google by im to vyplul,keby miesto tarania ak niečo chceli zistiť.
30.7.2022 - 13:39
+1

wilkinson22

 

Trénuje Suty 2005, Mikolaj 2004, a čo viem Rišo im vravel že dostanu priestor a je len na nich ako ho využijú 😉
28.7.2022 - 18:35
+3

Dan88

 

Tomala odohral v minulej sezóne 37 zápasov..
Ak by si si prečítal aj ďalšie príspevky, tak by si vedel, že je pre Spišskú vzor Nitra a veľmi sa im páči ako to robia a v budúcnosti sa im chcú priblížiť. Začali naberať deti do prípraviek, robiť pre ne aktivity vo svojom voľnom čase a už teraz máme oveľa vyšší počet detí v prípravke a v ďalších kategóriách ako pred ich nástupom do vedenia klubu. Bohužiaľ výchova detí nie je z mesiaca na mesiac aj keď rastú ako z vody. Taktiež sme bohužiaľ mali zanedbanú mládež a v minulej sezóne skončili dorastenci v extralige posledný a juniori hrajú 1.ligu a hádam sa ani nemusíme baviť, že skok medzi 1.ligou juniorov a mužskou extraligou je obrovský. Napriek tomu skoku absolvoval celú letnú prípravu a taktiež začal prípravu na ľade mladý 17 ročný odchovanec Šuty.
Po rokoch kde sme produkovali veľa kvalitných extraligových aj reprezentačných hráčov máme útlm, ale práve bratia Rapáčovci a ďalší v klube sa to snažia znova nakopnúť.

Stalkuješ ich Twitter aby si si následne mohol kopnúť na hokejportali. 🤗
28.7.2022 - 18:49
+17

Tomas4454

 

Takého Brana Rapaca a Ríša by si ver tomu chcel mať aj ty v klube ... Dostali Spišskú z ho.na z prvej ligy z dlhov do extraligy, kde hrali vyrovnané partie so všetkými .... Komunikácia klubu je na perfektnej úrovni .... Zháňajú sponzorov, ďalšia sezóna bude aj s generálnym sponzorom atď.....
28.7.2022 - 19:52
+17

pupo

 

Zober im Mobil a máš úplnú pravdu.
28.7.2022 - 20:10
+1

Tomas4454

 

Prečo by som im bral mobil ? Nemôžu mať iný názor ako niekto iný ?
Robia kopec akcií, pre deti, pre fanúšikov , chodia darovať krv ... Stále sa.nieco v klube deje ....
Hokej SNV je konečne tam kde roky patril, konečne sa niekto našiel kto aj chce a kto to robí fakt dobre ...
28.7.2022 - 20:39
+7

pupo

 

Názor môžu mat a aj ho vyjadrovať problém je keď ten svoj názor berú jak jediný a v emociach sa vyjadrovať je tiež taký fenomén….
S ostatným súhlasím naozaj posunuli hokej v spišskej na inú úroveň a za pár rokov sa to ukáže dúfam aj u mladých
28.7.2022 - 21:02
+5

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
BieloModra

 

A neviem mozno sa mylim ale noze to byt aj snaha trosku zatraktivnit hokej aj v SHL aj v extralige bojovat o kazdy bod, vytvorit tlak na vedenie klubov uz pri zostavovani kadrov, zhanani sponzorov a tym si zabezpecit viac penazi na kvalitu, mozno aj na hracov a zvlast mladych aby vedeli zabojovat o miesto v zostave atd. Koniec koncov dlhe roky bola ta baraz o tych istych kluboch.
28.7.2022 - 18:27
+8

ElwisNR

 

Podľa mňa finančne prežiť majú problém aj kluby v TEL a získať dostatok sponzorov v 1.lige aby mužstvo bolo konkurencieschopné mužstvu z TEL musí byť náročné možno nemožné v dnešnej dobe a neverím že priamy postup priláka toľko sponzorov v 1.lige možno až ak nejaké mužstvo naozaj postúpi tak potom ale to je skôr želanie ako prax a ani hráčska základňa nieje taká široká a kvalitná u nás aby kluby z 1.ligy mohli konkurovať extraligistom.Mladí hráči musia mať aj kvalitu a iba mladosť nemusí byť záruka že šancu dostanú ak sa klub bude snažiť dostať do najvyššej sútaže.Zväz nijak nedonúti kluby aby nasadzovali mladých hráčov kto chcel tak to robil aj teraz rovnako ako platí iba džentlmen-ská dohoda o počte legionárov v TEL takže je to celé v réžii klubov.Ligy by mali spolupracovať na báze fariem niečo na spôsob nhl a ahl alebo khl a vhl aby z toho obe sútaže mali prospech podľa mňa.
28.7.2022 - 18:50
+2

BieloModra

 

Nehadam sa mas v mnohom pravdu viem ako to myslis hladam v tom proste logiku...viem ze iny nazor na to maju kluby v extralige a SHL a mozno sa na konci tabulky budu striedat zase 2-3 klubu aj ze ten posun a vychova mladeze isto nie je na 4 roky ...caka nas horuca jesen
28.7.2022 - 18:59
0

ElwisNR

 

Veru tak bude ešte veselo.
28.7.2022 - 19:06
0

BieloModra

 

Mna ukludnuje pohlad na nasu supisku ...my uz s mladymi hracmi nizsie ist ani nemozeme. Dobre urobili kluby co nenaplnili limit legionarov aj ked do 15.2 mozes v podstate vymenit cely kader
28.7.2022 - 19:10
0

Žilinčan

 

A v čom má taka Žilina alebo Martin horšiu základnú ako LM, Snv, Prešov atď? Veď niektoré extraligobr mužstva nemajú ani len juniorku v najvyššej súťaží. Tak o čom píšeš prosím Ťa?
28.7.2022 - 20:10
+6

Athotis

 

Veď toto , kluby si zostavili kádre a až potom sa povie aký bude model súťaže? a už začala väčšina klubovú s prípravou na ľade (alebo začne tento týždeň) a ešte stále sa nevie vyžrebovanie súťaže ktorá je o necele dva mesiace? Mne to príde ako bordel na zväze
28.7.2022 - 18:54
+6

BieloModra

 

Ja ako fanusik Nitry presne viem co z tohto bude ale tak proste vedenie je zvolene Vv je v zlozeni akom je tak nam tusim neostava nic ine len to respektovat. To ze budu zase vyhlasenia a boje to je jasne.
28.7.2022 - 19:06
0

kimi2028

 

Skôr je snaha dostať do extraligy opäť vyvolených a potom sa súťaž znova uzavrie. Podľa mňa tento model nevydrží ani 4 roky. Uvidíme však, že kto má pravdu. Keby dali, že priamy postup bude tu 20 rokov, tak nepoviem pol slova. OK nech bude. Ale účelovo takto?
28.7.2022 - 19:14
+1

BieloModra

 

Tak uvidime, koniec koncov mate vsetci pravdu v tom, ta ZA cez posledny LM v priamej konfrontacii postupit nevedela...napr
28.7.2022 - 19:21
+4

Žilinčan

 

Hej : Ale forna počas sezóny kolíše.Plus sa môže stať že ti par kľúčových hráčov ochorie a máš vybavené
28.7.2022 - 20:12
0

BieloModra

 

Ja vsetko chapem ako som napisala snazim sa v tom najst logiku a velmi pekne to napisal dolu slapstick... tak som to myslela cca aj ja v prispevku vyssie...uvidime co z tohto bude a to co pises sa moze predsa stat aj extraligistovi...
28.7.2022 - 20:19
+1

AzraeI

 

Jedno mokre Tricko nezostane suche. Jaky game changer! Aspon bude vzruso.
28.7.2022 - 18:33
+4

milmikus

 

Všetky extraligové kluby chcú baráž a baráž nebude.Vitajte na Slovensku😀
28.7.2022 - 18:36
+8

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Colion

 

je to absolutne hlupy krok zo strany @HockeySlovakia .na jednej strane chce @HockeySlovakia aby kluby hrali viac mladych hracov a na druhej strane robi kroky proti tejto myslienke.uz teraz vidim ako kluby namocene do bojov o zachranu budu hrat viac mladych talentov..( T. Chrenko. https://twitter.com/tomaschrenko29/status/1552683706044792834 )
28.7.2022 - 18:42
+6

milmikus

 

Nitra sa asi tiež boji že zostúpi?😀
28.7.2022 - 18:44
+16

Kyto5

 

Očividne až tak veľmi neverím tým svojím mačkám vo vreci.
29.7.2022 - 7:27
+1

HokejBJ

 

Idem to napísať už po 3x. Tímy ktoré budú hrať v budúcej sezóne o záchranu by nenasadsovali mladých tak či tak, vždy to budú tímy ktorým záchrana nehrozí pretože tie tímy ako Prešov LM NZ nemajú hráčov ktorí by boli schopní hrať extraligu. Len ako píšeš teraz majú peknu výhovorku "lebo sa vypadáva" hej chcel by som vidieť to ich nasadzovanie keby zavreli ligu
28.7.2022 - 18:54
+4

Tricko30

 

To je nároku hlavne zo spišskej ako keby oni postúpili cez baráž.😂😂ani jeden klub extraligy nechcel baráž ani jeden prvoligový ani jeden druholigovy nechcel baráž tak co tu milmikus fnukas.aspon sa v extralige nebudú prdkat LM pol sezony
28.7.2022 - 18:44
+6

Standacik

 

Blbečku : 2 krát kolega postúpila cez baráž
28.7.2022 - 18:54
+7

wilkinson22

 

Baraz NR a KK, plus raz cez prelinacku, ale vypadli sme vždy priamo 😁
28.7.2022 - 19:14
+7

Standacik

 

raz sme sa stali dokonca obeťou zužovania extraligy
28.7.2022 - 21:34
+4

sam96x

 

Zase si si kopol do Spišskej, ty máš z nás nejaký komplex? Ja sa zostupu rozhodne nebojím, Spišská v extralige bude, tam sú iné tímy, ktorým to hrozí.
28.7.2022 - 19:13
+7

Tomas4454

 

Blbeček, máš komplex zo Spišskej ? Pozri si históriu .... Dvakrát sme postúpili cez baráž 😁
28.7.2022 - 19:55
+5

N-R-N-R

 

Myslíš že sa to konečne Žiline podarí? Alebo postúpi Martin?
29.7.2022 - 8:22
0

wilkinson22

 

Skalica, Topoľčany
29.7.2022 - 9:23
0

mikisk

 

A toto teraz používaš ako argument? V každej diskusii verklikuješ aké je všetko nespravodlivé, lebo baráž a zrazu používaš argument, že Spišská postúpila v sezóne, kde nebola baráž. Spomenieš si koho tá Spišská vtedy porazila? Žilina vtedy nemala rovnakú šancu? Ty si riadne jelito. Aby sme si nemuseli na konci sezóny pripomínať prdkanie LM, či opäť bude selektívna slepota, keď sa to Žiline opäť raz nepodarí?
29.7.2022 - 9:33
+1

Standacik

 

inač Žilina je jeden z mála klubov, ktoré cez baráž vypadli
29.7.2022 - 10:40
0

GB11

 

Konečne: Aspoň sa budú musieť sústrediť na celú sezónu 🙂
28.7.2022 - 18:56
+4

LenTak93

 

Absolútne nesúhlasím s tým nezmyslom, ktorý nikde vo svete takto nefunguje. Tiež si myslím, že si to Žilina vyplakala...
Jediné pozitívum na tom celom je to, že extraliga má na 4 roky dopredu daný model. Chujový, ale má...
28.7.2022 - 18:59
+4

kimi2028

 

To len si myslíš ty, že 4 roky. Na Slovensku sa môže aj to zmeniť!!! Veľmi ľahko a ani platné pravidlá neplatia. Nedá sa im veriť ani nos medzi očami...
28.7.2022 - 19:21
+3

LenTak93

 

nechaj ma aspoň deň v tomto optimizme ďakujem
28.7.2022 - 19:30
+2

bigi

 

Nikde ma svete? To vazne? Je zaujimave ze baraz ako bola u nas bola na svete uz len v cr
28.7.2022 - 20:51
+13

LenTak93

 

tak musíme spraviť presný opak, opäť niečo, čo nikde inde nefunguje
29.7.2022 - 9:36
+2

bigi

 

nikde? si si isty?
31.7.2022 - 12:47
+1

FanusikZamkov

 

Toto podľa mňa nie Žilina si vyplakala ale jeden extraligoví klub ktorý chce dostať do extraligi svoj B tím a súčasný extraligoví tím pôjde hrať medzinárodnú súťaž. Viď diskreditačná kampaň I Clinicu.
28.7.2022 - 21:00
+5

Riky21

 

House of Cards Bratislava: v hlavnej ulohe Kevin Spacey ako Rudolf Hruby
28.7.2022 - 21:10
+2

omen

 

este ze len podla teba
28.7.2022 - 21:31
+2

Standacik

 

nože prezraď, a ktorú že medzinárodnú súťaž?
28.7.2022 - 21:35
0

FanusikZamkov

 

Napíšem to teda nadnárodnú.
28.7.2022 - 22:08
0

Standacik

 

nože neverklikuj, a buď konkrétny.. nebolo by logickejšie proste modre krídla dať hrať nadnárodnú ligu?
28.7.2022 - 23:21
+1

bigi

 

ako vzdy si bol iny, ale asi si do toho aj nieco zacal brat, a mal by si to vysadit
29.7.2022 - 6:32
+2

LenTak93

 

toto je dosť prestrelené
podmienky sa predsa nemenili, čiže farmársky tím nikdy nemôže postúpiť do extraligy
29.7.2022 - 9:37
0

Riky21

 

Je to blud: Mali nechat baraz a skor sa snazit o to aby prva liga zacala a skoncila skor. Aby pripadny 7. zapas finale koncil max tyzden po poslednom zapase ZC extraligy. Jednoducho prisposobit prvu ligu tomu aby extraligista necakal mesiac na baraz kde velmi casto proti nemu nastupi vycerpany prvoligista. Zaroven by som nechal vyhodu siedmeho zapasu pre prvoligistu. Baraz je podla mna divacky atraktivna (hlavne pre prvoligovych fanusikov). Zaroven si myslim, ze ak chce niekto hrat extraligu musi vediet porazit posledneho. Klub, ktory to mysli s postupom vazne by sa mal na postup dlhodobo pripravovat. Teraz ked bude priamy postup tak sa obavam toho, ze sa moze stat, ze prvu ligu vyhra klub, ktory nebude mat ambiciu/financie na to aby mohol hrat extraligu. A ptm budeme zase na prelome jula/augusta riesit kto to vlastne bude hrat, spekulacie s licenciami a neviem co vsetko este. Jedine pozitivum tejto zmeny je to, ze je to dopredu urcene na 4 sezony. Je to sice blud ale aspon nieco je dopredu dane.
28.7.2022 - 19:31
+4

nnestor

 

minimalne 4 kluby maju ambiciu vzdy postupit
28.7.2022 - 20:25
0

Sunkafit

 

Haha jedine tak kecami
28.7.2022 - 23:17
+3

nnestor

 

ach boze 🤦
30.7.2022 - 16:23
0

belo

 

alebo aspon zapasy o baraz v extralige, posledne 4 kluby na minitabulku, kto ma smolu, hra baraz
28.7.2022 - 23:14
+1

xko

 

Táto debata je o tom, že si kapre rybník nevypustia. O pár rokov môžme hodnotiť či to bol dobrý alebo zlý krok. Ja si myslím že dobrý.
28.7.2022 - 19:37
+9

lou22

 

Paráda, konečne sa to uplatnilo! Čas ukáže správnosť tohto variantu, veď kto vypadne a myslí to s extraligou vážne, ďalší rok je späť. Žeby taký LM, oproti iným tímom, dával viac šance mladým, ktorí môžu neskôr ťahať repre či aspoň extraligový tím si teda nemyslím
28.7.2022 - 19:42
+7

Lubino14

 

by som sa moc netesil . ani jeden klub nebol za . toto je kapusta cisto VV. by som sa necudoval ak by to padlo do zaciatku ligy
28.7.2022 - 20:04
0

Nemehlo

 

Lenze takto to nefunguje. Tym, ktory zostupi v SHL nebude mat taky rozpocet ako v lige, to tu nikto nezaplati.
29.7.2022 - 10:49
0

Corgi77

 

Priamy postup/zostup je absolútna hlúposť. Zase sme v niečom jedinečný, keď vo svete to nikde nieje.
28.7.2022 - 19:56
+8

LenTak93

 

a som prekvapený, koľko má ten formát fanúšikov
28.7.2022 - 20:02
+6

nnestor

 

a este z nitry
28.7.2022 - 20:26
+2

bigi

 

V vom sme jedinecny? Nie prave naopak? Doteraz sme s takou barazou boli jedinecny
28.7.2022 - 20:53
+21

Aasen36

 

Nechaj ich: Oni si stále očividne idú svoje.

Vyhral zdravý rozum.

29.7.2022 - 6:37
+6

LenTak93

 

tak nám daj príklad, v ktorej lige funguje priamy postup/zostup v takejto forme, v akej to VV SZĽH pretlačil
29.7.2022 - 9:13
0

bigi

 

del napr, a teraz nam daj priklad ty opacny, kedze uz mesiac ma tu presviecate ze to plati tak vsade
29.7.2022 - 9:45
+5

peters

 

Chapen obidva pohlady, ale myslim si, ze je spravodlive pre prveho v 1.lige, aby postupil priamo. Naco potom celu sezonu bojuje o prve miesto a aj tak sa tam nedostane a k tomu extraligista sa uz od februara setri na baraz… Pre mladych mozno nie uplne idealne, ale je to take kompromisne riesenie. Vobec nie som fanusik ZA, sle bolo to nespravodlive..
28.7.2022 - 19:59
+7

janovic

 

v skratke na siroku dieru prisla hruba zaplata a ta rozhoduje a ostatny mozu ist, pretoze ja mam najviac penazi
28.7.2022 - 20:06
+2

Žilinčan

 

Super : Rozumný krok, keďže dostať kvalitneho slovenského hráča do prvej ligy bol ozaj problém.Plus dlhé play of pred baražou po ktorom sa môže stať že pár hráčov dostane nejakú virozu a sezóna je pasé
28.7.2022 - 20:08
+1

slapstick44

 

Najlepší model! Extraligovému konvoju zo spodku tabuľky už nebude stačiť len prdieť od polovice sezóny a pripravovať sa na baráž.

Prvoligistom zasa stúpne ambícia a s ňou i spojený väčší záujem sponzorov. Budú mať záruku, že keď postavia konkurencieschopný tím, ten tím má šancu na úspech. A nerozhodne o výbornej sezóne pár zápasov v baráži.

A mladí? No, dámy a páni, to vôbec nie je o modeli súťaže. To je o tom, akú filozofiu ten daný tím razí. Skvelé a silné mužstvo vybuduješ aj s pár schopnými legionármi, okolo ktorých sa nebojíš postaviť talentovaných juniorov.

Konečne dostávajú obe súťaže pridanú motiváciu.
28.7.2022 - 20:08
+53

DraciaTlama

 

ja sa pridávam, napísal si to presne tak, ako si to myslím aj ja.
28.7.2022 - 20:22
+5

Urpiner16

 

Konečne po tých rokoch 1.nabrala punc motivácie a vážnosti.Ďakujem,bojoval som tu za toto i s veternými mlynmi čo sa teraz stalo.
28.7.2022 - 20:12
+7

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
len_tak

 

Dobrý krok podľa mňa: Ja by som bol ešte radikálnejší a postupne znížil počet mužstiev v extralige na 8. Ale to by sme tu mali asi Nitrianske národné povstanie.
28.7.2022 - 20:24
+7

DraciaTlama

 

musel si kopnut do Nitry? MUSEL?
28.7.2022 - 20:25
+7

BieloModra

 

Nechaj ho
28.7.2022 - 20:31
0

len_tak

 

Vidíš aký cirkus predvádza Chrenko po zrušení baráže?
28.7.2022 - 20:33
+4

Nerkio

 

Aký predvádza ?
28.7.2022 - 20:36
0

len_tak

 

Veď to okamžite nazval hlúpim krokom: Z pohľadu férovosti súťaže nie je nič lepšie.

Aj 7 legionárov v extralige je podľa mňa veľa, tiež by to trebalo riešiť.
28.7.2022 - 20:42
+1

Nerkio

 

Tak Nitra už druhu sezónu nemá naplnenú kvótu ..Dokonca bude mat útok až na jedného hráča bez legionárov .A to že napísal jednu správu v ktorej napísal svoj názor je cirkus? tak potom bratia R.pri tvojej úvahe predvádzajú čo ??alebo Valasek ?
28.7.2022 - 20:44
+5

len_tak

 

Oni tiež: Na Chrenka mám ťažké srdce, tak mi padol prvý pod prsty.

Ak chcú uzavrieť súťaž, tak nech sa páči. Zaviesť platové stropy zhora, zdola a nech hraje kto na to má.

Vieš rozmohol sa nám tu taký nešvar. Začali niektorí podsúvať, že najdôležitejšia je výchova hráčov, nemusí sa vyhrávať. Dokonca aj v reprezentácii počúvam, že je potreba sa jednotlivo ukázať nie je dôležitý výsledok ale jednotlivci. Asi som už starý na tieto nové móresy. Základný princíp kolektívneho športu je jeden za všetkých, všetci za jedného. Vyhráva kolektív nie jednotlivec, na to sú iné športy.
28.7.2022 - 21:36
+2

Nerkio

 

Prečo máš na Chrenka ťažké srdce ??Lebo väčšinou je ten zloduch Kovacik tak má to zaujíma
28.7.2022 - 21:46
0

len_tak

 

Najmä za správanie sa počas posledného finále na lavičke Nitry. Osobne si myslím, že tam nemal čo robiť ale ak tam bol tak jeho verbálne reakcie smerom k hráčom Slovana boli pre mňa neakceprovateľné. Toto musí zo športu vymiznúť, hrajme fairplay.

Žiaľ podobné excesy sa dejú už u detí. Je nemysliteľné aby tréner počas zápasu nabádal svojich hráčov k verbálny atakom súpera vurgalizmami na adresu hráčov a ich rodiny.
28.7.2022 - 22:00
+7

Nerkio

 

On nadával vulgárne na rodiny hráčov ??
28.7.2022 - 22:04
+1

len_tak

 

On nie. V druhom odseku som uviedol čo sa deje v poslednej dobe v žiackych zápasoch.
28.7.2022 - 22:11
+2

Byron

 

No ak je toto pravda že útočil slovne na hráčov Slovana potom je to úbohý fas lebo tam v podstate nemal čo robiť.
29.7.2022 - 11:03
+1

BieloModra

 

To preto u nas na zimaku existuje choreo " len tim vyhrava trofeje"...asi nahoda
28.7.2022 - 21:49
+1

hawkie

 

No, ono je to trošku komplexnejšie, a je tam nejaká tá rovnica a vzťahy medzi legionármi, kvalitou hráčov a výchovou mlaďasov, pričom je tam určite aj niekoľko premenlivých konštánt.

Objektívne sa zapojenie mladíkov bude dať dobre odmerať až po pár rokoch. Naposledy ale extraligu vyhral tím, kde teda tí mladíci moc prím nehrali; prím tam hrali legionári.

Do Chrenka sa prosím láskave nenavážaj, ten pre mládežníkov (minimálne v Nitre) toho urobil viac, než dosť, a celkovo robí skvelú robotu aj v nitrianskom klube, jeho skauting je na nezaplatenie. To, že sa vyjadril, je jeho plné právo. Veď pokiaľ dobre viem, nesúhlasil s tým ani jeden klub (je to určo logické, no napriek tomu majú plné právo sa vyjadriť, veď oni sú hlavní aktéri ligy, ktorú hrajú).
28.7.2022 - 22:09
+3

Hokejista2

 

Na 8? to by tam ako kto
hral Slovan,Nitra,Zvolen,
Bystrica,Trenčin,Košice,
Poprad,Zámky? To by absolutne nemalo žiadny šmrnc 12 je absolutne ideálny počet
28.7.2022 - 22:00
+3

Prima

 

Ja by som to dal na 14 a potom baráž prví dvaja zo SHL a poslední dvaja z Tipsport ligy. Potom by sa umelo nič nemenilo.
29.7.2022 - 8:24
0

Sunkafit

 

8tebe dobre j..e...uz NIKDY nechcem zazit ani format 10 nie este 8
28.7.2022 - 23:19
+7

doc.koniferum

 

Ja by som dal len troch
29.7.2022 - 7:49
0

KrebsKandidat

 

A nechces rovno len jeden? To bude najjednoduchsie.
29.7.2022 - 17:14
+1

Dzunkes

 

Po tomto modely volalo kopu ludi tu tak uvidime
28.7.2022 - 20:32
0

bigi

 

To zase bude :
Konecne to priamy postup/zostup povhopili na zvaze aspon to bude ferova sutaz nie ako doteraz
28.7.2022 - 20:34
+9

Izo

 

Len či budeš tlieskať aj na konci sezóny , keď vypadne priamo Slovan. Bude ti potom smutno že nebola baráž 😛
29.7.2022 - 1:12
+5

bigi

 

ked bude najhorsi taknech vapadne, co je na tom? futbalovy slovan tiez priamo vypadol do druhej ligy a s kludom som to prezil
29.7.2022 - 6:43
+3

Nyufi12

 

A tohoročné vypadnutie s maďarským súperom si ako prežíval?
29.7.2022 - 8:04
+3

bigi

 

myslis ze to bolo nieco nove? ale atmosfera bola super, ale z vypadnutia trosku smutoknajma tym ze gol padol v 90 minute, ale co uz. mohla byt uz istota poharovej jesene. takto este budu musiet vyradit este jedneho supera na dva pokusy , este nieco?
29.7.2022 - 8:11
+5

Nyufi12

 

Ďakujem za kladnú odpoveď!
29.7.2022 - 14:09
0

omen

 

inac dufam, zesa nastavia i jasne podmienky pre extraligove muzstava... vybavenie stadionu, kamerove systemy, mozno uz konecne zaviest i trenersku vyzvu na ofsajdy, kompletna mladeznicka infrastruktura... ked uz teda postupi prvoligista, tak nech to neznizuje uroven extraligy
28.7.2022 - 20:39
+2

DraciaTlama

 

toto by bolo velmi ziaduce, velmi


a si zasnivam - zameranie sa na skvalitnenie rozhodcov a aby z nich boli profesionali? Nie? Nie.
28.7.2022 - 20:41
+7

bigi

 

no myslim ze prvoligista uroven extraligy stadionom a vybavenostou urcite neznizi. to dokazu extraligove kluby same.
tu vaplakavaju niektore extraligove kluby o zruseni baraze ale ze by si zabezpecili technicke vybavenie stadiona pre 21. storocie to nie
29.7.2022 - 6:45
+3

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
DavePP

 

Ohľadom baráže vznikajú aj budí vznikať diskusie. Niekomu sa to páči niekomu nie. Za mňa to je ale v pohode riešenie. Ak ten čo vypadne má na to hrať prvu ligu, bude mať šancu postúpiť v ďalšich sezónach. A z nižšej ligy nech výherca priamo postúpi. Ak bude najslabší v ďalšej sezóne, tiež nech vypadne do nižšej ligy. Podľa mňa tým môže byť liga atraktívnejšia.
28.7.2022 - 20:58
+2

Dzunkes

 

Ano a kto z EL skonci posledny zasluzene zostupi
28.7.2022 - 22:17
0

DavePP

 

Presne tak 😄😄
28.7.2022 - 23:00
0

rasti_assez

 

Dost casto tu bol rovnaky vzor, kedy sa od Noveho roku sa jedno muzstvo prakticky sustredilo na baraz.Posledne 10 rokov bolo 7 barazii, resp. Playout, hrali ich 1×Nitra (2012), 1x Martin(2013), 3x Zilina (2014,2015,2019, ked aj vypadla),1xTrencin,2xMikulas, ak dobre pocitam a nepocitam skrachovane kluby: Skalicu, Piestany, Bardejov, ktory je minulostou a Martin pri jeho vypadnuti, policajnych raziach a exekuciach a uspesne Michalovce+ NZ.Osobitou kapitolou je Liptovsky Mikulas, ktory zo svojich troch moznosti hrat baraz vyuzil 2, to nepocitam jeho prvu sezonu 16/17, ked sa nehrala a bol suverenne posledny, predposledne miesto o rok neskor, ked o 6b predbehol vypadavajucu Zilinu, jasne posledne miesto v dalsom rocniku 19/20 a rovnako beznadejne posledne miesto minuly rok, ked sa tiez nehrala a priamo isla Spiska.
Aj ked sa nieco zmenit malo a muselo, az takyto krok mi pride dost radikalny.Osobne som bol za priamy zostup extraligistu, ale iba do playoff SHL v aktualnej sezone, cim by sa mozno o par dni oddialilo playoff, ale usetrila by sa na druhej strane baraz a vsetci zaujemci o postup by si museli prekonat vsetky radosti a strasti playoff a mali rovnaku startovaciu ciaru.
28.7.2022 - 21:02
0

Baco11111

 

Taký model že by do PO v SHL išlo 7 tímov + posledný z EXL s tým žeby preň platili pravidlá stanovené pre SHL a bol druhým nasadeným v pavúku by bol celkom zaujímavý a myslím si že aj oveľa spravodlivejší ako doteraz platná baráž. Takýto model by nebolo od veci vyskúšať v mládežníckych súťažiach, teda aspoň v juniorke a doraste.
29.7.2022 - 8:53
+1

rasti_assez

 

Navyse by to bolo spravodlive, ked by najslabsi extraligvy klub by skutocne minimalne na par tyzdnov aj vypadol a sucasne by bola stale mozna cesta spat, takze by odpadol aj najvaznejsi argument o moznej strate sponzorov u extraligistu.
29.7.2022 - 9:18
0

miso1389

 

prečo vascina ludi place ze je baraz zrusena?ak prvoligista nebude mat kvalitu o rok je dole aspon si to vyskusa,a zostupujuci tym by nemal mat vacsi problem o rok postupit ,aspon bude hore kazdy rok zmena.a ked je v klube velky talent bude dostavat priestor aj ked budu hrat o zachranu.
28.7.2022 - 21:03
+2

Prima

 

Ak klub zostúpi z Tipsport ligy,odídu mu aj sponzori a tiež väčšina hráčov.
28.7.2022 - 21:48
+4

miso1389

 

ak kluby v prvej lige nemozu postupit cez baraz /rozdiel v ligach je prilis velky/dobrych hracov neudrzia a novych sponzorov tazko zozenu.
28.7.2022 - 21:50
+2

bigi

 

no vidis a sam si teraz potvrdil ze baraz je somarina,
29.7.2022 - 6:48
+3

FanusikZamkov

 

Zaujímavé názory:
Tomáš Prokop
@Lewysko
·
3 h
Nie som fanúšik baráže, ale aby som bol presný, krok VV SZĽH je zlý, v tomto by si mali kluby rozhodnúť, čo chcú. Ak chcú baráž, má byť baráž.
tomas chrenko
@tomaschrenko29
Odpovedáte používateľovi
@Lewysko
je to absolutne hlupy krok zo strany
@HockeySlovakia
.na jednej strane chce
@HockeySlovakia
aby kluby hrali viac mladych hracov a na druhej strane robi kroky proti tejto http://myslienke.uz teraz vidim ako kluby namocene do bojov o zachranu budu hrat viac mladych talentov..
28.7.2022 - 21:10
+2

matis444

 

Ekonomicka situacia v kluboch bude neuprosna. A to najma v tejto 4-rocnej situacii.
Vypadnu sponzori, divaci, televizne prava... a financne zavazky z extraligovej sezony budes splacat z tretinoveho rozpoctu.
28.7.2022 - 21:26
+5

Demon

 

Neznamena to teda, ze doteraz sme ziadali od prvoligistu s tretinovym rozpoctom, aby hral svoju sutaz s kadrom, ktory ma na konci rocnika konkurovat extraligovemu?

Podla mna bola baraz nezmyselna - viacere kluby kazdorocne vymenia pol muzstva, ani prvy z prvej ligy, ani posledny z extraligy nenastupia do dalsej sezony v zlozeni, v akom hrali v barazi.

A co sa mladych tyka: ak muzstvo neda sancu mlademu hracovi len preto, aby skoncilo aspon PREDPOSLEDNE, tak zjavne to nebol mlady, ktory dosahuje kvality aspon jemne podpriemerneho ligoveho hraca, akych ma take muzstvo (bojujuce o predposlenu priecku) v kadri v hojnom pocte.
28.7.2022 - 23:28
+6

Tricko30

 

Co vsetcia plaču ze nebudú môcť dávať šance a kto im bránil minule sezóny dávať šancu mladým a nie každé mužstvo 8 legionárov a teraz idú plakať ze nebudú hrať mladý to bude zas plač od veľkých manažérov riska a tomáša veľký odborári
28.7.2022 - 21:40
+3

Render 77 Nr

 

A Ty co reves že nedokážete postúpiť ani cez LM .
28.7.2022 - 21:44
+6

ZOOMER

 

7 tričko,7
28.7.2022 - 21:50
0

Nerkio

 

Minulú sezónu mala Nitra piatich legionárov počas základnej časti a aj to mala dvoch v brane .Bajtek je legionár už asi len na papieri .Inak tam mali len Raskoba a Rokwooda .Na playoff sa pridal ešte Buncis .Takze toľko o ôsmych .Čo sa týka mládeže ,šancu dostal okrem známej dvojice ešte Molnár ,Panik a Pekarcik .A nie šancu si len obliecť vystroj a zadarmo sledovať zápas zo striedačky ale reálnu šancu .Takze máš ešte niečo ?tuto sezónu bude mat až na Buncisa útok bez legionárov .A zasa päť legionárov v mužstve .Šancu dostane Molnár ,Pekarcik a Panik.Do úvahy prichádzajú aj mladší .A Syky ale to je len mozna čerešnička .
28.7.2022 - 21:51
+5

BieloModra

 

Ty si aspon porataj kto kolko tych legonarskych miest ma obsadenych clovece
28.7.2022 - 21:57
0

BieloModra

 

Legionarov mozes mat v time x....v zapase ich moze hrat sedem....vies?
28.7.2022 - 21:58
+2

ZOOMER

 

A to nikto ich nemal 8+ tusim co si pamatam,kazdy mal 7 alebo menej
28.7.2022 - 22:58
0

Prima

 

Mne sa zdá že tu niečo nie je v poriadku a časom to vypláva na povrch.
28.7.2022 - 21:49
+3

Hamburger

 

Podľa mňa práve pre mladých hráčov je priamy postup do extraligy správny krok. Zástupcovia extraligistov argumentujú nasadzovaním tých pár mladých, ktorí hrajú za extraligové kluby, ale pravda je taká, že v SHL hrá reálne podstatne viac hráčov do 20 rokov ako v extralige. Keď bude v hre priamy postup z SHL do extraligy, tak bude možno aj väčšia motivácia pre mladých hráčov zostať na Slovensku.
28.7.2022 - 21:54
+1

Nerkio

 

A môže si zasa povedať mužstvo v prvej lige že nedá toľko šance mladším lebo nebudú riskovať a chcú postúpiť .
28.7.2022 - 21:57
+2

rasti_assez

 

Okrem ekonomickych moznosti, kde je pravdepodobnost nasadenia mladych v slabsej lige vyssia, je to aj v podmienkach, ktore su striktnejsie v SHL.Napr. musia byt dvaja do 20 + piati do 23 rokov, versus dvaja do 20 v extralige.Dalej piati legionari vs. siedmi v TL, slovensky brankar.
28.7.2022 - 22:08
0

Urpiner16

 

Konečne tu má niekto i zdravý názor o motivačnom faktore 1.ligy.Len zdravá 1.liga s priamym postupom nabudí i spodok tipsportligy k lepším výkonom.
30.7.2022 - 7:28
+3

amaskiea

 

ale čo by, to len Šatan a jeho skorumpovaní kumpáni chcú zase len škodiť a narúšať nehybnú, ehm, vlastne nerozbornú jednotu v slovenskom hokejovom hnutí
30.7.2022 - 13:33
+2

Hokejista2

 

To bude mať mikulaš naročne,prepačte liptaci ale nemohol som si to odpustiť😀
28.7.2022 - 22:03
0

BieloModra

 

Ta situacia sa moze za istych okolnosti stat kazdemu...aby ta ta sranda nepresla
28.7.2022 - 22:08
+8

Dzunkes

 

Trefa
28.7.2022 - 22:43
0

Hokejista2

 

Ale no tak prečo maš potrebu neustale do mňa rypať ja píšem svoj názor viem presne načo naražaš Trenčin nema kader na vypadnutie Trenčin má kader na top 6 radšej sa staraj o svojich v Nitre
29.7.2022 - 7:15
0

BieloModra

 

ja mam potrebu do teba neustale rypat ked sm na teba napisala asi treti prispevok? takto chalan jedine spravodlive je v celom tomto to, ze sa rozhodne na lade aj to krory tim ma aku kvalitu sa tiez rozhodne na lade a to kto na tom ako je sa tiez rozhodne po 15.2 .... uz dopredu tu pasovat LM ako zostupujuci klub je dost odvazne
29.7.2022 - 7:30
+3

Sunkafit

 

Top 6 ti potom pripomeniem
29.7.2022 - 7:50
+1

Hokejista2

 

A ja tebe ten zostup
29.7.2022 - 9:10
+1

Baco11111

 

Taký Damoklov meč nad hlavou je tiež dobrá motivácia k tomu aby v kluboch "nešpekulovali" a hrali o každý bod ako o dušu.
29.7.2022 - 8:32
0

BieloModra

 

ano uz som to pisala v jednom z prispevkov k tejto teme.... zvysenie konkurencie aj medzi mladymi hracmi, boj o stale miesto v zostave...v kluboch kde nemaju dostatocnu kvalitu na pevne miesto, to vybavia starsi skusenejsi ci legionari... a to je bod na ktory sa poukazuje, lebo ak by mi hrozil zostup radsej to zahram na "istotu"
29.7.2022 - 10:05
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Lukkas

 

To, že sa zrušila baráž, je správne. Je však nezmysel, že sa to rozhodlo pár týždňom pred začiatkom ligy. Mali to dať až od ďalšej sezóny. A tiež by bolo lepšie, keby to bol skôr konsenzus než rozhodnutie autority.

Nerozumiem však tomu argumentu s nasadzovaním mladých. Tréningové zápasy medzi dvomi tímami na spodu tabuľky, ktoré nič neriešia, im nič nedajú.
28.7.2022 - 22:17
0

gaspi

 

Ved to dali az od dalsej sezony…
29.7.2022 - 7:38
0

Lukkas

 

Od tej, čo o chvíľu začína. Alebo som sa sekol?
29.7.2022 - 9:40
0

LenTak93

 

nič neriešia? veď budú rozhodovať o tom, či dané mužstvo ostane v extralige, alebo pôjde "dole"
a keďže je to dosť veľký rozdiel (hrať TL alebo SHL), mužstvá budú voliť istotu a skúsenosti pred chybami mladíkov... a je jasné, koľko minút teda dostanú mladí - nula
29.7.2022 - 9:44
+1

Dzunkes

 

Asi trochu nechapem tomu zruseniu plavajucich terminov PO,po novom to ako bude?
28.7.2022 - 22:44
0

Demon

 

Asi takto: Stanovia sa terminy jednotlivych kol (tak, aby sa stihlo odohrat az 7 zapasov v kazdej serii) a ak aj postupujuci vyhraju skor, budu stat a cakat na stanoveny termin svojej nadchadzajucej serie.
28.7.2022 - 23:30
0

MasacreStN

 

Nemyslim si, ze baraz alebo priamy postup/vzostup riesi situaciu. Ligu by som uzavrel, v lige moze hrat ten co na to ma preukazatelne peniaze a urcite pravidla, ak skoncis na poslednom mieste X krat za posledne roky, tak nebudes moct hrat v lige. Takto sa lige neda ziadna prestiz, posledny Mikulas vypadne a pride zanho tim povedzme Martin, tak v com bude rozdiel? Klub, ktory bude mat podobny rozpocet, tak vela vody asi nenamutia. Ale sranda, ze riesia baraz co je podla mna najmensi problem celej sutaze, ale zrejme rozhodcovia su v poriadku, technicke vybavenie stadionov je tiez v poriadku, televizne prava a sirenie prenosov je tiez asi na spicovej urovni, vsetci si vieme pozriet v super kvalite s perfektnym komentarom zapasy, navstevost na stadionoch je perfektna, stadiony praskaju. Ci toto uz neriesi szlh, ale apkh?
28.7.2022 - 22:48
+3

Bizzaremifo

 

podľa mňa stúpne kvalita zápasov vo všetkých ligách, každý bude chcieť postúpiť, resp. sa všetci budú snažiť nevypadnúť a tá motivácia pritiahne divákov aj sponzorov .. v tom vidím veľké plus .. a to isté platí aj pre mladých hráčov, ktorí sa budú chcieť presadiť a predať ..
29.7.2022 - 9:57
+5

MasacreStN

 

Podla mna somarina, naspodku sa budu tocit 3-4 kluby a bude to o tom istom. Lahky zostup, relativne lahky postup, len sa ti budu menit farby dresou, ale kluby budu na podobnej urovni, ten co je na hrane extraligy a prvej ligy, tak je mala pravdepodobnost, ze bude zrazu plnohodnotny tim do stredu tabulky. A co sa tyka mladych, tak to je somarina, lebo kluby ako napr. LM keby mal mladych hracov, tak davno hraju, lebo su zadarmo. Chcem vidiet kolko klubov aktualne z prvej ligy okrem ZA chce hrat extraligu, vsetci by museli zvysit rozpocet v nasobkoch a tomu sa mi nechce verit, ze na to by mali kluby. Pridu, vyskusaju si extraligu, zistia, ze to nejde a padnu dole.
29.7.2022 - 14:11
0

MasacreStN

 

Je jedno ci je priamy postup alebo baraz, skor ak sa ma zvysit kvalita extraligy, tak treba vytvorit tlak na spodok tabulky, nie na jeden klub, lebo momentalne mame 2-3 kluby co je istota spodku tabulky a minimalne 2-3 kluby nebudu zaujimave na vacsine zimakoch.
29.7.2022 - 14:18
0

kolombo

 

Najlepší model je podľa mňa uzavretá súťaž s tým, že klub ktorý chce hrať ligu si to jednoducho "kúpi". Tj deklaruje, že nato má, zloží nejakú zálohu a môže hrať. Normálne ako deti na ihrisku, ak chceš hrať môžeš ale musíš byť normálny a mať hokejku. Toto by sa mohlo prehodnocovať povedzme každé 3-4 roky a nebol by problém. Zároveň by sa takto vedel definovať nejaký minimálny rozpočet / plat hráča a bol by v tom aj poriadok, prehľad a malo by to úroveň. A hlúposti ako baráže a priame postupy / zostupy by boli minulosťou. Veď to je vždy pre niekoho výhoda alebo krivda.
28.7.2022 - 23:20
+5

slapstick44

 

Toto je z hľadiska dlhodobo udržateľnej kvality ligy ten najlepší variant. Je to ale biznis variant - predchádzajú mu jasne vymedzené a rovnaké práva pre všetkých.

Je napríklad žiaduce, aby bol stanovený minimálny a maximálny platový strop. Nie je to v NHL len pre srandu. V opačnom prípade sa kvalita súťaže z dlhodobého hľadiska nikam neposunie. Uzavretá liga, kde päť tímov bude zakaždým pracovať s miliónovým rozpočtom, kým Mikulášu a Prešovu bude stačiť pozbierať drobné a za 300k pozliepať zostavu, v takom prípade neprinesie žiadnu atraktivitu.

Takisto tomu predchádza stav štadiónov (po technickej stránke a stránke komfortu), ktorý je ešte vo veľa prípadoch žalostný.

Predchádza tomu tiež sprofesionálnenie rozhodcov. V prvom rade rozhodca = full time job = pravidelný monitoring, školenia, dohľad a penalizácia v prípade vážnych pochybení. To si teraz, keď sú to v podstate brigádnici, nemôžeš dovoliť. Ale to je len úplný začiatok.

A tak ďalej...

V našich končinách je toto zatiaľ len utopická predstava. Začína to celé často nekompetentným vedením. Aj keď mnohí z nich určite žijú v predstave, že sú Steve Yzerman.
29.7.2022 - 0:43
+3

Standacik

 

Minimálné platové dno beriem, ale platový strop? o akej hodnote platového stropu hovoriš?
29.7.2022 - 7:47
0

slapstick44

 

Neviem ti povedať, kde by mali byť tie hranice. Horná, ako aj spodná. Ale z hľadiska kvality súťaže samozrejme vyššie.

Povedzme, že v ideálnom prípade by bol strop 1.5 mil a dno 1.0 mil. Koľko zo súčasných tímov by bolo schopných toho dna dosiahnuť?
29.7.2022 - 9:53
0

nitranitricka27

 

To si sa silno zblaznil kamoško, cez to by sa dostali tri tímy, jednak je to blbosť robiť v našej lige a keby si to už chcel spraviť reálne tak by bol min 500 000€ a max 2mega aj cez tych 500 000 by mali problem niektore timy sa dostať
29.7.2022 - 13:24
+1

slapstick44

 

Ideálnom = reálne splniteľnom. Samozrejme, bolo by super, keby to bolo tak, že strop sú 2 milióny a dno 1.5. Ale treba na to pozerať, či je to dno reálne splniť od viacerých tímov.
29.7.2022 - 9:59
+1

Standacik

 

pri našich podmienkach je dno aj strop blbosť. Ak by sme sa bavili o platoch, kedy dokážu kluby preplácať vačšinu hokejového sveta, platový strop by mal zmysel, ale keďže tú sú malé platy tak je útopia
29.7.2022 - 10:38
0

slapstick44

 

Neviem, či sa správne chápeme, aký prínos by zavedenie platového stropu a dna mal. Tu nejde len o to, akých hráčov si dokážeš za tieto peniaze zohnať.

Ide o to, že je definovaná hranica medzi "najvyšším" a "najnižším" rozpočtom tak, aby rozdiel medzi nimi nebol ako rozdiel medzi extraligovým a prvoligovým tímom.

To rozpätie má určiť mantinely v podmienkach, ktoré sú si týmto bližšie. Pokojne to môže byť aj 5 miliónov - 4 milióny alebo 700 tisíc - 500 tisíc.
29.7.2022 - 10:55
+2

kolombo

 

Súhlasím že je tam viacero veci ktoré nie sú dotiahnuté a boli by potrebné. Napr tie štadióny a rozhodcovia ale na druhej strane sa mi nezdá ze by to nejako zásadne bránilo uzavretiu ligy. Tiež sa mi pozdáva aj myšlienka platového dňa a stropu aj keď s tým stropom to môže byť komplikovanejšie. Možno sa k tomu raz dopracujeme.
29.7.2022 - 11:27
0

Jago

 

Konečne,konečne,ja už som si myslel,že sa toho nedožijem. Neexistuje spravodlivejšie a športovejšie riešenie ako to,že víťaz má mať vždy právo postúpiť.
29.7.2022 - 0:13
+4

poprader

 

No možno ale musí toho lepšieho z vyššej súťaže pokoriť, ale takto? Hmmm nie je to úplne spravodlivé, hokej je hokej a je to veľmo drahý šport,a tekaá Žilina aj keď je to krajské mesto ukázala že na to NEMÁ a nikdy nemala pre ňu je hokej neznámy pojem
29.7.2022 - 2:18
+1

bigi

 

a preco by musel porazit niekoho kto je defacto zvyhodneny? to je podla teba spravodlive?
29.7.2022 - 6:59
0

FilipkoPP

 

Nikdy na to nemala preto 05/06 nad nami vyhrala titul
29.7.2022 - 8:38
+5

DraciaTlama

 

Nepripomínaj mi to. Dodnes som na to na vás nasratá, že ste titul nezískali ale získala ho....Žilina.

ZILINA!
29.7.2022 - 8:41
+2

Bizzaremifo

 

a súčasný Mikuláš na to má?
29.7.2022 - 9:58
0

LenTak93

 

má, porazil Žilinu v baráži 4:1 na zápasy aj napriek tomu, že začínal na ľade súpera
29.7.2022 - 10:00
+1

Bizzaremifo

 

ale za neporovnateľných podmienok..
29.7.2022 - 10:03
+2

LenTak93

 

čo sú to tie "neporovnateľné" podmienky?

- prvoligista začína zápasy na svojom ľade
- v zápasoch je možné nasadiť 5 legionárov

obaja mali v baráži rovnaké podmienky
29.7.2022 - 10:13
+2

cipulis

 

Len Mikuláš čakal na barázistu a barázista si to vydrely vypotil cez play off.
29.7.2022 - 14:29
0

Demon

 

1. Financie: na kader, ktory ti v 1. lige staci, su nizsie financne naroky, ako na kader, ktory ti treba proti hoc aj poslednemu extraligistovi.

Ziadat od timu z 1. ligy, aby cely rok zivil kader o level vyssi, nez jeho sutaz vyzaduje, je v nasich podmienkach krute.

Ano, mohli by posilnit pred koncom prestupoveho terminu, ale v tom case posilnuju aj extraligisti do svojho play off a tak tomu prvoligistovi ostanu len ti extraligistami "nechceni".

Posilnit moze v tejto faze aj ten posledny extraligista, ktory uz prakticky vie, ze bude hrat baraz. U prvoligistu este stale moze zle vypalit play off a bye-bye baraz.

2. Unava/zranenia: Extraligista sice vypadne z tempa, ale ma cas, aby sa jeho hraci doliecili.

Naopak, prvoligista ma za sebou najnarocnejsiu cast sezony - niekolko kol play off, kde hraci idu na doraz a aj cez kopiace sa zranenia.

Tie kadre, aj keby boli kvalitativne rovnocenne (co takmer urcite nie su), su v rozdielnom fyzickom stave.

To neznamena, ze prvoligovy tim nema ziadnu sancu postupit, historia nam dokazala opak. Ale ich pozicie nie su rovnocenne a ten, co chcel a chce postupit, musi hrat "do kopca" a "proti vetru".

A budme uprimni - v konecnom uctovani z toho liga nic extra nema, ze je do nej tazsi vstup. Ci tam bude spodok tabulky vymetat ten, ci onen a po roku sa to zase o ten jeden tim premiesa... Alebo bude ten spodok tabulky vymetat stale ten isty (par tych istych), ti hore (a ich fanusikovia) si to sotva vsimnu a ti dole maju o poznanie vacsiu motivaciu, ked vedia, ze im ide o "vsetko" a nie o "nic".
29.7.2022 - 15:19
+4

DraciaTlama

 

Pekne napísané
29.7.2022 - 16:59
+2

bigi

 

pekne si povedal ze je to porovnatelne ale len de jure ale de facto je to uplne inac kedze prvoligista v lige moze mat iba 4 legionarov a nesmie mat brankara legionara a tak isto ma limity na mladych hracov. cize sice moze moze splnit porovnatelne podmienky ale musel by platit polku muzstva ktore by 3 mesiace sedelo na trubune len aby potom nastupili na baraz. ktory hrac a aj klub by isiel do tychto podmienok? a to dajme tomu ze chce postupit vysie nie len zilina ale dajme ztomu este dalsie 2 muzstva
31.7.2022 - 12:41
0

Liri

 

Ono chce postúpiť viac mužstiev len to nehovoria nahlas. Ale tu si každý myslí, že len jedno mužstvo chce postúpiť
31.7.2022 - 15:13
0

granlund84

 

BARÁŽ: nespravodlivé, ligista ma viac času na prípravu
PRIAMY ZOSTUP: hlúposť, mladí nebudú dostávať šancu
PEVNÉ PLAY OFF: hlúposť, vo svete majú plávajúce
PLÁVAJÚCE PLAY OFF: hlúposť, pevné je lepšie
UZAVRETÁ LIGA: nespravodlivé, v SHL nemajú o čo hrať
OTVORENÁ LIGA: krok späť, Fíni to nemajú a dominujú svetovému hokeju

29.7.2022 - 6:34
+17

nitranitricka27

 

Ano tomu sa hovorí 100 ludi 100 chutí Sherlock
29.7.2022 - 13:27
0

granlund84

 

Nie, tomu sa hovorí že Slovákovi nič nedobre. Je úplne jedno aké budú pravidlá aj tak 50% bude kydať. Ak by to urobila NHL bola by vynášana do nebies.
Rovnako pri každej nominácii sa nájdu odborníci ktorí to "vedia" urobít lepšie, nedajú tomu šancu, kritizujú niečo čo neskôr chvália
29.7.2022 - 16:31
+4

matan161

 

Dnes Vykonny vybor aj napriek nesuhlasu vsetkych klubov Extraligy rozhodol o priamom postupe a zostupe. Pani na zvaze nererspektuju aktualne smernice, o tom rozhoduje Ligova rada v ktorej je Satan, Konecny, Valasek. Satan ako uz viackrat potreboval naplnit viacrocny ciel a vytvorit priestor pre Zilinu a alibisticky sa prikryt rozhodnutim VV. Koniec koncov nikde nie je napisane, ze Zilina vyhra SHL. Nezostava mi len pri tomto ucelovom rozhodnuti fandit ostatnym klubom ako Martin, Skalica... Vedenie SZĽH sa stazuje, ze sa nevie dohodnut s Extraligou. Ako sa chcu dohodnut, ked nerespektuju 100% stanovisko klubov? Je uplnou groteskou ked pan Hruby ako zastupca extraligovych klubov hlasuje proti voli tychto klubov. Ze by zacinala mat vacsi vytlak v slovenskom hokeji SHL len preto, ze posluchaju za 100 tis.Eur dotaciu na klub od Zvazu. Extraliga taku dotaciu nema. Myslim, ze je otazkou casu, ked vacsina extraligovych klubov si pojde svojou cestou aj spolu s niektorymi klubmi SHL. Aby nenastala zvlastna situacia, ze priamy postupujuci nebude mat kam postupit. Pana Hrubeho to prestane bavit ako to prestalo bavit majitela pri ,,One man show“ v HC Capitals. Zlati chlapci Satan, Handzus s nizkym potencialom domyslania ekonomickych suvislosti jednotlivych rozhodnuti, pojdu odpocivat a vsetci sa budu cudovat co sa to vlastne v zazracnej hokejovej republike deje. Chvalit sa pracou klubou s mladezou ako je napriklad Nitra, Poprad, Trencin uz nebude davat zmysel.
Toto rozhodnutie vytiahne s penazeniek klubov dalsie peniaze, obmedzi priestor pre hru mladych hracov. Po Novom roku mozeme ocakavat prilev legionarov do muzstiev, ktore budu v ohrozeni vypadnutia .Limit 7 cudzincov z pravneho hladiska nie je povinny pre obcanov EU. A za tychto podmienok sa urcite ziadny klub nezaviaze dodrziavat tento limit. Skusenosti z futbalu a inych sportov to len potvrdzuju. Ako uz nie prvykrat, SZĽH zlyhava. Neustale sudne spory, danove kontroly, financne kontroly vyplyvaju hlavne z neprofesionalnych rozhodnuti celnych predstavitelov SZLH. Mozno moc pesimisticke zamyslenie, len aby sa v skutocnosti nenaplnilo
29.7.2022 - 7:04
+12

Standacik

 

z právneho hľadiska limit sedem cudzincov nie je povinný pre občanov EU? čiže nás môžu s tými cudzincov z EU, môžeme počítať v reprezentácii?
29.7.2022 - 7:45
0

Dellal

 

Nie som pravnik ale neprekvapilo by ma, keby to bolo podla zakonov EU diskriminacne. Proste firma v zahranici tiez nemoze uprednostnit domaceho obcana len preto, ze je z tej istej krajiny. Ono sa to samozrejme odvovodni, ze nam lepsie zapada do timu a pod. Ale ked sa zacne zamestnavatel stazovat, ze mu je zabranene zamestnat ineho obcana EU, tak to moze byt velmi zaujimavy sudny pripad. V kazdom pripade by sa to po sudoch tahalo roky a nespravilo by to dobre meno nasmu hokeju.
29.7.2022 - 8:05
0

iqac

 

ale veď klub môže zamestnať cudzincov koľko len chce, len nebudú hrať
29.7.2022 - 9:57
+2

Standacik

 

takých niesom pravnikov ale.. existuje veľa: Môžu zahraniční EU hráči reprezentovať akúkoľvek EU krajinu?
29.7.2022 - 10:35
+1

Nemehlo

 

Texhnicky ano ak splnis podmienky IIHF (odohratie x sezon + obcianstvo) je to sice zlozitejsi proces ale ide to. Tu sa vsak bavime o volnom pracovnom trhu a ten v EU funguje tak, ze ta mozu zamestnat hocikde v EU bez prekazok.
29.7.2022 - 13:13
+1

Standacik

 

ked ma občianstvo, tak už nie je zahraničny hrač..
29.7.2022 - 15:19
+2

Bizzaremifo

 

dodám, že tento model platí pre všetky ligy ! ..takže prečo by malo rozhodovať len stanovisko nejakých 12-tich klubov ?? ..
29.7.2022 - 10:01
+2

FanusikZamkov

 

Matan 161. Úplný súhlas s tvojim príspevkom. VV. si prisvojil právo rozhodovania na ktoré má právo Riadiaci orgán súťaže. Žial aj ztohto vidieť že SZĽH nestojí za extraligovými klubmi a neriadi sa dohodou medzi SZLH a klubmi. Pevne verím že kluby ešte nepovedali posledné slovo . No a Matan61 treba si dať pozor s kritikou SZLH lebo zmažú ti príspevky a nemôžeš tichého zabijáka Slovenského hokeja kritizovať.
29.7.2022 - 10:52
+1

Stjavelin

 

prosim ta co to trepes? podla sutazneho poriadku
4.5 Postupy a zostupy
4.5.1 Ustanovenia o postupoch a zostupoch v súťažiach musia byť uvedené v smerniciach pre súťaže SZĽH, ktoré vydáva SZĽH pre súťažné obdobie, ak predpisy SZĽH neupravujú inak.
Smernice schvaluje vykonny vybor. Aj smernice pre sutaze v minulych sezonach schvaloval vykonny vybor a rovnako tak ustanovenia o postupoch a zostupoch aj v minulej sezone schvaloval vykonny vybor.

Ty si urcite ten typ hokejoveho experta ktory si nieco precita na internete a ani si to neoveri, potom to verklikuje kade tade a ked mu to na to da niekto argument tak sa radsej tvari ze to nevidel.
29.7.2022 - 13:18
+2

FanusikZamkov

 

To sa veľmi mýliš. Meniť smernice pre súťaźe má právo SZLH ale po dohode s s klubmi . Nie bez dohody klubov a nie bez riadiaceho orgánu a nie bez diskusie a dohody. Trepeš ty. Ešte raz SZLH je tu pre kluby nie kluby pre zväz a hlavne nie je to len jeden klub Slovan.
29.7.2022 - 14:21
0

FanusikZamkov

 

Otom ani nehovorím že áno boli dohody ktoré sa mali dodržať . Nedodržali sa. Arogantne bez vedomia klubov p Hrubý aj s V.V. idú meniť formu súťaži. Je to absolútne neakceptovateľné.
29.7.2022 - 14:29
0

FanusikZamkov

 

Dokonca obišli aj ligovú radu. V.V nemá tie kompetencie.
29.7.2022 - 14:32
0

bigi

 

a uvedomujes si ze SZLH nie su len extraligove kluby? ja viem ze niektore nemenovane extraligove kluby si to myslia ale bohuzial pre ne vedenie SZLH ma v tomn jasno, a neskace len ako niektore extraligove kluby piskaju.
31.7.2022 - 12:36
+1

Nemehlo

 

Pozor nikto nelimituje pocet zamestnanych hracov. (na to sa vztahuju pravidla EU) Vacsina lig si to osetrila (hokej, futbal, ...) a nevidel som nikde, ze by to niekde zatrhli. Proste davaju sa rozne podmienky, napr. hraci vychovani v krajne a podobne
29.7.2022 - 11:27
+1

Stjavelin

 

Schvalil sa priamy postup/zostup napriec vsetkymi muzskymi seniorskymi sutazami, to sa mal vykonny vybor spytat vsetkych 40 seniorskych klubov ci s tym suhlasia? jasne ze extraliga nikdy neodsuhlasi priamy zostup, preco by to aj robili? ved najradsej by ligu uzatvorili a hrali v nej az dovtedy, kym by niekto neskrachoval alebo by to niekoho neprestalo bavit.... a SHL nech si pinka v lige o uroven nizsej, ktora by uz stratila totalne zaujem a nikto by ju bez moznosti postupu ani nehral. Uzatvorenie ligy mozno ma zmysel, ale ak sa nozaj vykristalizuje 10-12 klubov, ktore budu mat top infrastrukturu, spickove mladeznicke druzstva - akademie a budu prevysovat vsetkych ostatnych, co sa momentalne nedeje a dlho ani neudeje.

Apropo, ake obmedzovanie mladych hracov prosim ta? vychova mladych hracov, ich zapracovanie v seniorskom klube a ich spenazenie je o filozofii klubu a sikovnosti manazerov v kluboch, ktori rozmyslaju na urovni vyspelych europskych klubov, pre ktore je to hlavnym zmyslom preco robia hokej. Momentalne sa ukazalo, ze takuto manazersku kvalitu ma v slovenskych kluboch iba Chrenko a Kovacik a v Poprade Jurinyi a Stolc. Klubovy hokej je biznis a ked ho niekto vie robit, bude ho robit aj dalej bez ohladu na nejaku baraz alebo priamy zostup.
29.7.2022 - 13:38
+6

napalmdeath

 

Priamo postup,zostup to je dvadsať krokov späť. Ako čítať cestu do praveku. VV je asi banda pitralonom napachnutych pãprdov,keď takú hovafinu vymysleli.
29.7.2022 - 7:46
+3

soli

 

Aj to dokážeš zdôvodniť?
29.7.2022 - 10:14
+4

Urpiner16

 

Cesta do praveku to to bola kde tí istí a tí samí sa tam v tipsportlige plantali a vychcane sa dobre že nie dva mesiace pripravovali na baráž.
29.7.2022 - 11:01
+3

hawkie

 

Urpi, napísal som to nižšie, ale - osobne mám za to, že tím, ktorý je v zápasovom rytme, je lepšie pripravený na baráž, než tím, ktorý sa mesiac-dva na tú baráž pripravuje, a len trénuje (max. nejaké prípravné zápasy). Samozrejme, sú tam aj ďalšie faktory (najmä rozpočet a z toho plynúci hráči v tých dvoch tímoch - tam by sa dali umožniť nejaké výhody tímu z SHL).

Chápem väčšiu motiváciu tímov 1. SHL; na druhej strane, baráž je pomerne atraktívna vec, a napr. vo švédskej SHL ju majú takisto (hoci, tam je ten systém ešte trošku prešpikovanejší - posledný tím priamo zostupuje do Allsvenskan, predposledný hrá baráž ). Imho, neexistuje jeden správny model, keď sa nad tým zamyslím. Ale s Tvojím argumentom nemôžem súhlasiť.
29.7.2022 - 11:08
0

soli

 

S kým hrá ten predposledný baráž?
29.7.2022 - 12:15
0

Baco11111

 

Za mňa je priamy postup OK.
Mladá kvalita, ak sa od začiatku chopí príležitosti, myslím že nebude mať problém a dokonca som presvedčený že pre druhý sled to bude motivačný faktor aby na sebe viac makali a je jedno v akej súťaži. Predpokladám že pri tomto modeli tiež rapídne ubudne "prekvapení" lebo cena bodov sa rapídne zvýši. To že to odklepli na štyri roky a dopriali modelu aby sa etabloval, namiesto každoročného spôsobu typu pokus omyl je tiež na dobro veci. Takže suma sumarum, klady majú jednoznačne na vrch a verím že časom sa to potvrdí. Kozmetické úpravy pripúšťam ale základné piliere ako je počet účastníkov jednotlivých súťaží a spôsob ich prelínania by mali na tie štyri roky byť absolútnym tabu.
29.7.2022 - 8:11
+2

Hokejista2

 

Mimochodom kto bol ten jediný extraligový klub ktorý z tým suhlasil?
29.7.2022 - 9:10
0

weefoe

 

Kluby by sa mali pozerať pred seba a nie vopred sa triasť pred vypadnutím, lebo to mi evokuje nedôveru v samého seba a prvý vlastný gól ešte pred štartom.
Mne je do jedno, či baráž, či priamy postup, všetci vedia, čo ich čaká a tak nech makajú od prvej chvíle.
Ale nechce sa mi veriť, že ten posledný, čo priamo vypadne, bude hrať očarujúco a fantasticky a vypadne, tak že bude na play-off strácať iba 1 bodík, a všetci budeme za ním plakať.
29.7.2022 - 9:31
0

ZtrykoSlazoU

 

Slovan: vypadne
29.7.2022 - 9:49
+2

kolombo

 

A Slovan B postúpi. A Becko sa stane Ackom.
29.7.2022 - 11:32
0

Byron

 

Zbytočne
29.7.2022 - 10:04
0

hawkie

 

Osobne som za baráž, lebo je to atraktívne, ale možno to nastaviť lepšie pre víťaza SHL - napr. nech má viacej oddychu. Na druhej strane, nech mi nikto nehovorí, že je o toľko znevýhodnený. Áno, sezóna je dlhá a náročná, avšak keď sú hráči v zápasovom rytme (čo pre posledný tím extraligy sa nedá povedať, lebo čaká dlhšie na tú baráž), tak je to pre nich určo win-win situácia...
29.7.2022 - 11:04
+1

Byron

 

Jasné že je znevýhodnený. Veď hrá predtým play off a ako víťaz je nielen unavený ale často aj so zraneniami kľúčových hráčov. Zatiaľ čo extraligista si už niekoľko kôl pred koncom šetrí hráčov a môže sa v pohode pripravovať na baráž. Našťastie toto skončilo...vyhral zdravý rozum možno sa inšpirovali futbalom kde to takto funguje snáď na celom svete.
29.7.2022 - 11:11
+7

hawkie

 

Hokej ani náhodou neni futbal. A ešte raz dodám - zápasový rytmus je niečo, čo je dôležité... A dalo sa to vyriešiť ja inač.
29.7.2022 - 12:03
+4

soli

 

Takmer všetko sa dá vyriešiť aj ináč. Vyriešilo sa to takto.
29.7.2022 - 12:16
+4

bigi

 

hoej nie je futbal, ale este raz taka baraz ako bola u nas bola len v CR.
a zabudas ze extraligista nie je zvyhodneny len tym ze ma vacsi cas na oddych a doliecenie zapasov ale defacto aj na legionarov
31.7.2022 - 12:32
+1

Rolba

 

So zrušením baráže súhlasím, malo by to zvýšiť snahu všetkých klubov bojovať celú sezónu a nie už len dohrávať a chystať sa na baráž, kde to mali viac menej isté že vyhrajú, pretože do prvej ligy kluby aj keby chceli lepších hráčov nezoženú. Pevné termíny playoff sú ale z môjho pohľadu hlúposť.
29.7.2022 - 11:52
+2

Matsej

 

priznam sa ze som cakal fotku kde bude Hurbý hneď vedľa Mira
29.7.2022 - 13:40
+1

kelnička

 

Akože napísať že to bolo rozhodnutie na základe lobingu Žiliny to musí byť iná mentálna atletika.
A po druhé argumentovať proti zrušeniu baráže tým že sa prestane dávať viac šancí mladým ...to je len zatmenie mozgov po tohtoročnom drafte.
Všetko má pre aj proti a je jasné že paprdovia z extraligy boli proti lebo väčšina z nich bude reálne musieť začať aj niečo robiť.
29.7.2022 - 15:46
+3

Urpiner16

 

Zrušením baráže sa zatraktívni 1.liga ako taká kde aj sponzori ktorí budú mať pri ambicióznych kluboch postúpiť sa na to pripravia oveľa precíznejšie s vynaložením väčších finančných prostriedkov do hráčov na postup do najvyššej súťaže keď sú si vedomí že víťaz postúpi priamo lebo do tejto situácie sa im investovať oplatí.
29.7.2022 - 15:51
+5

Kopcansky Palachar

 

Baraz v nasich podmienkach bola vcelku dost zbytocna. Nevidim nic zle na priamom zostupe. V extralige skoro stale posobi klub, ktory je v problemoch, navstevy ma mizerne a jedine na co sa sustredi je baraz. Uvidime o 3-4 roky co to prinieslo, ak tento format prezije. Kazdopadne to opustatnie sa predstavitelov klubov na sockach je trapnejsie ako volebny program smeru v kombinacii so "stanoviskami" APHK.
Potom, co som odsledoval komunitu na Twitteri, mi vyhadza, ze urcite kluby su hlavne urazene. /Nielen/Rapacovska argumentacia inymi krajinami je mimo. A porovnavat to dokonca s NHL je fakt zabavne. Kazda krajina ma iny pritup, iny model, ine zazemie, inu ekon. situaciu. Dokonca som videl vyzvu pre komentujuceho s inym nazorom na verejny pomer. Kazdy ma uviest kde to funguje tak, ci onak a verejne sa porovnaju....Vazne....Este teraz sa smejem. Neviem ci to je horucim pocasim...Nemyslim si.
Urcite kluby mesiace zakerne utocili na SZLH, urobili detinske strategicke chyby pri volbach, teraz sa im to vratilo a dost tazko to predychavaju. Aj keby rozhodla LR, tak bude baraz zrusena. Mali to rozhodnut skorej. Kostovanie vlastnej mediciny akosi nechutna. Trochu viac ma zaraza ako sa tu niekto hra na novinara a pritom sa kamarati /a nielen on/ s tymi, voci ktorym by mal zachovat maximalnu objektivitu. Najprv zazdielat v polke jula status o tom, ze nie je rozlosovana liga a nas hokej ma teda velky problem, aby sa nasledne /po dvoch tyzdnoch sa spytal Satana/ ukazalo, ze kluby este nepredlozili docs a teda liga nemohla byt rozlosovana. Este pred rokom to problem nebol, ked bola liga rozlosovana 2.8. Potom nech sa nedivia v novinarskej obci, ze fans voci sport. novinarom maju silne vyhrady. Az na jednu mladu vynimku, ktora posobi neutajene aj tu v diskusii. Len dalej Mato.
30.7.2022 - 12:32
+1

valiente1

 

Nechcem sa s nikým hádať,proste, myslím že vedenie HK Nitra, vrátane juniorských trénerov,robia kvalitnú prácu pre klub aj pre repre.. taký slovan,s jeho rozpočtom čo dokázal??Titul?Áno Ale čo priniesol pre slovenský hokej..
30.7.2022 - 12:54
0

amaskiea

 

a je tu opäť štandardný prvý krok k "riešeniu" každého problému v slovenskom hokeji: postaviť to ako Slovan versus Všetci
30.7.2022 - 13:26
+3

Byron

 

Ďalší trkvas čo má pred sebou červené súkno s názvom Slovan
30.7.2022 - 21:31
+1

Render 77 Nr

 

Pozri koľko je trkvasov červeným suknom názvom Nitra len zato že sa jej darí úspech sa neopúšťa.
31.7.2022 - 17:55
0

BieloModra

 

Ved ale to je sice pravda co sa NR tyka, ale precital si si o co ide? Slovan bol tym 12 klubom co si sice zela priamy postup/ zostup, ale pre datum v akom sa o tom bavil to riesit nechcel...schvalil to VV ano tam ma zastupenie aj Slovan ale jeho majitel tam nie je sam.
31.7.2022 - 10:40
+1

blazon

 

Podla mna prislo taketo rozhodnutie neskoro. Ked uz kazdy ma skoro kader uzatvoreny a sponzoring dotiahnuty. Aj co sa tyka mladych a možnosti hrat na slovensku. Teraz pocas sezony sa este mozu diat veci, ale dotahovat sponzorov na priamy postup, bude pravdepodobne neskoro. Taketo rozhodnutie by malo platit pol roka az rok od uplatnenia, nech maju teamy vacsi cas. Toto je fest divocina
31.7.2022 - 14:35
+1

speedman

 

Súhlas.
1.8.2022 - 11:08
0

speedman

 

Neviem či už prebehla nejaká debata k regionálnym vianočným kolám a či vôbec budú v nových ročníkoch - mňa osobne moc nebavili.
1.8.2022 - 11:13
0

Urpiner16

 

Keby APHK radšej kládla dôraz na najslabší článok tipsportligy ako sú rozhodcovia.To som skôr uvítal ako tejto skôr ne-problematiky.
1.8.2022 - 11:25
+1


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 9.2.2022 12:45
TímZSkóreB
TímZVVPPPPGB
1.Skalica000000:00
2.Humenné000000:00
3.Topoľčany000000:00
4.Žilina000000:00
5.Martin000000:00
6.Dubnica000000:00
7.Levice000000:00
8.Brezno000000:00
9.P. Bystrica000000:00
10.Trnava000000:00
11.Žiar n. Hronom000000:00
12.MK Slovan000000:00
SR 18000000:00
Aktualizované: 28.7.2022 22:03
TímZVVPPPPGB
1.Poprad191310587:4441
2.Nitra181212372:5540
3.Košice191202568:3938
4.Trenčín19942477:6637
5.B. Bystrica19832655:5732
6.Slovan18901968:6528
7.Skalica195211153:6620
8.SR 189511235:2118
9.Žilina17324842:6017
10.Zvolen172111339:779
11.Martin151101329:755
Aktualizované: 9.2.2022 12:45
TímZVVPPPPGB
1.Slovan201320577:4643
2.B. Bystrica181222276:4142
3.Zvolen201222478:4842
4.Nitra181031456:4037
5.Trenčín21913886:6932
6.Púchov16920548:3231
7.Poprad16803558:4027
8.Skalica16631663:5325
9.Michalovce16621744:4123
10.Košice16522755:6421
11.Trnava206111254:8221
12.Martin193121351:10213
13.Žilina163021133:6911
14.Sp.Nová Ves140011324:761
Aktualizované: 9.2.2022 12:45
TímZVVPPPPGB
1.Skalica000000:00
2.Humenné000000:00
3.Topoľčany000000:00
4.Žilina000000:00
5.Martin000000:00
6.Dubnica000000:00
7.Levice000000:00
8.Brezno000000:00
9.P. Bystrica000000:00
10.Trnava000000:00
11.Žiar n. Hronom000000:00
12.MK Slovan000000:00
SR 18000000:00
Aktualizované: 28.7.2022 22:03
Tím ZVVPPPPGB
1.Salzburg3617856119:8172
2.Klagenfurt3514579106:8459
3.Bolzano35164312104:10659
4.Fehérvár AV1933162312109:9955
5.Ľubľana34162313110:10355
6.Villach32126311115:10151
7.Viedeň3616331493:9157
8.Klagenfurt17534548:4825
9.Znojmo17710959:5623
10.Dornbirn16423750:6019
11.Graz18513958:7120
12.Linz18325838:6218
13.Val Pusteria17314937:5515
14.Bratislava14521642:4520*
Aktualizované: 9.2.2022 12:45
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 26.3.2022 03:50
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 26.3.2022 03:50
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 26.3.2022 03:50

Bleskovky

Kolesar podísal s Vegas novú trojročnú zmluvu

Kanadský hokejista Keegan Kolesar sa v piatok dohodol na trojročnom kontrakte na 4,2 milióna dolárov s Vegas Golden Knights. Jeho priemerná ročná hodnota je 1,4 milióna dolárov. Dvadsaťpäťročný krídelník a klub sa tak vyhli arbitráži, ktorá bola naplánovaná na 10. augusta. 6.8.2022 11:31 - TASR


Nashville podpísal novú zmluvu s Treninom

Ruský hokejista Jakov Trenin podpísal nový kontrakt s Nashvillom Predators. Ako informovali "predátori" na svojej oficiálnej stránke, 25-ročný útočník si počas dvoch rokov zarobí 3,4 milióna dolárov. Trenin požadoval ročnú zmluvu vo výške 2,4 milióna dolárov, klub pôvodne súhlasil s platom 1,35 milióna ročne s platnosťou na dva roky. 6.8.2022 10:40 - TASR


Vo finále Hlinka Gretzky Cup-u sa stretnú Švédi a domáca Kanada

Kanadskí hokejoví reprezentanti do 18 rokov a ich rovesníci zo Švédska sa stretnú vo finále turnaja Hlinka Gretzky Cup 2022. V kanadskom Red Deere zdolali Švédi Čechov 6:2, Kanaďania zdolali Fínov 4:1. 6.8.2022 09:51 - TASR


Švajčiarsko - Nemecko 4:1 v zápase o 7. miesto na Hlinka Gretzky Cupe

Švajčiarski hokejoví reprezentanti do 18 rokov obsadili na Hlinka Gretzky Cupe v kanadskom meste Red Deer konečné 7. miesto. V záverečnom vystúpení na turnaji zvíťazili nad nemeckými rovesníkmi 4:1. Základ triumfu položili v prvej tretine, keď sa dvakrát strelecky presadil Leo Braillard. 5.8.2022 20:38 - TASR


Ferraro podpísal so San Jose novú štvorročnú zmluvu

Tím NHL San Jose Sharks podpísal novú zmluvu s 23-ročným hokejistom Mariom Ferrarom. Kanadský obranca podpísal zmluvu na štyri roky v celkovej výške 13 miliónov dolárov (3,25 milióna dolárov za sezónu). Klub o tom informoval na svojom webe. 5.8.2022 11:16 - TASR


Huberdeau sa dohodol s Calgary na osemročnej zmluve

Kanadský hokejista Jonathan Huberdeau sa s Calgary Flames dohodol na osemročnej zmluve na 84 miliónov dolárov. Ročne tak zarobí 10,5 milióna dolárov. Podľa portálu sportsnet. 5.8.2022 11:15 - TASR


Wood podpísal s New Jersey novú zmluvu na 3,2 milióna dolárov

Americký hokejista Miles Wood sa dohodol na novom kontrakte s New Jersey Devils a vyhol sa tak arbitráži. "Diabli" o tom informovali na svojom webe. Dvadsaťšesťročný útočník podpísal ročnú zmluvu na celkovú sumu 3,2 miliónov dolárov. 5.8.2022 09:57 - TASR


Columbus opätovne angažoval Bemströma do roku 2024

Švédsky hokejista Emil Bemström bude v nadchádzajúcej sezóne pokračovať v americkom Columbuse. S klubom NHL podpísal zmluvu ako obmedzený voľný hráč. Dvadsaťtriročný krídelník podpísal s Blue Jackets kontrakt do roku 2024, ktorý mu vynesie 1,8 milióna eur. 4.8.2022 15:47 - TASR


Yamamoto sa dohodol s Edmontonom na novej zmluve a vyhol sa arbitráži

Americký hokejista Kailer Yamamoto bude aj naďalej pôsobiť v tíme NHL Edmonton Oilers. V pozícii obmedzeného voľného hráča sa vyhol arbitráži a podpísal dvojročnú zmluvu za 6,2 milióna dolárov. Dvadsaťtriročný útočník si v uplynulej sezóne vytvoril štatistické osobné maximum. 4.8.2022 13:32 - TASR


Bratt podpísal s Devils ročnú zmluvu na 5,45 miliónov

Klub zámorskej hokejovej NHL New Jersey Devils podpísal ročnú zmluvu vo výške 5,45 miliónov dolárov s Jesperom Brattom a vyhol sa tak arbitráži. 3.8.2022 16:55 - TASR


Viac správ v archíve...