Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Vyhlásenie APHK k navrhovaným opatreniam

zdroj: TASR/Radovan Stoklasa
11.9.2020 19:39 TASR

Vyhlásenie APHK k navrhovaným opatreniam o organizácii športových podujatí:


Asociácia profesionálnych hokejových klubov (APHK) tvrdí, že v prípade prijatia nových sprísnených opatrení v boji s koronavírusom sa Tipos extraliga a nižšie súťaže nebudú môcť vôbec začať. Reagovala tak na piatkové výsledky rokovania Pandemickej komisie vlády SR. Najvyššia hokejová súťaž má odštartovať v piatok 2. októbra.
Od začiatku októbra by sa mal podľa návrhu Pandemickej komisie až päťnásobne znížiť maximálne povolený počet divákov na športových podujatiach na Slovensku. Opatrenia navrhnú ústrednému krízovému štábu SR. V interiéri by sa mal od 1. októbra počet divákov obmedziť na maximálne 100 osôb, v oranžových a červených okresoch na maximálne 50 osôb. V exteriéri bude môcť byť maximálne 200 a v rizikových oblastiach iba 100 divákov.
"Pandemickou komisiou navrhované opatrenia blokujú usporiadanie akýchkoľvek športových súťaží a zápasov, nielen hokejových. Našou snahou je urobiť všetko potrebné na ochranu verejného zdravia. Za týchto podmienok je však odohranie stretnutí TIPOS EXTRALIGY nerealizovateľné. Pri dodržaní navrhovaných pravidiel sa nemôže začať nový ročník nielen najvyššej hokejovej súťaže, ale ani ďalších hokejových líg u nás. Tiež sa neuskutoční veľa športových podujatí na Slovensku, šport u nás rovnako ako na jar zmĺkne," uviedla APHK v reakcii.
Podľa predstaviteľov APHK je ohrozený celý slovenský šport a preto vyzvali na prehodnotenie navrhnutých opatrení. "Opatreniami je ohrozené primárne fungovanie slovenského športu a tomu profesionálnemu ešte výraznejšie hrozí zánik. Navrhované opatrenia povedú k výraznému obmedzeniu pracovných miest v športe a prepúšťaniu ľudí zamestnaných v športe. Vyzývame príslušné autority, aby aj podľa príkladov z okolitých krajín ešte nariadenia prehodnotili a umožnili, aby sa športový život na Slovensku nezastavil úplne," píše sa v stanovisku Asociácie profesionálnych hokejových klubov.
V súčasnosti platí na Slovensku zákaz usporiadať exteriérové akcie nad 1000 a interiérové nad 500 osôb, v prípade červených a oranžových okresov do 500 osôb v exteriéri alebo nad 250 osôb v interiéri.

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko


Fanusik2002

 

Po takmer polročnom Covid cirkuse musím len napísať,že košické vedenie bolo jedine,ktoré navrhovalo plán B.
V júli už boli majstri v Michalovciach,Poprade.
Je jasne,že cirkus Covid potrvá minimálne do konca roka.
V popredných európskych kluboch stavili na vlastných odchovancoch a pred Play off sa začne s posilňovaním mužstiev.
11.9.2020 - 19:49
+24

MaxSBA

 

však aj my sme to postavili na odchovancoch Svitana,Skokan,Haščák atd
11.9.2020 - 19:50
+24

topska

 

Aky plan B navrhli okrem streamov (stratovy plan B pre vacsinu) ci zaciatok v decembri (stratovy plan B pre vacsinu) ?
11.9.2020 - 20:04
+4

Endstand

 

Co sme vymysleli v Poprade? Za polroka? Fanklub na jednej kope? Ľudia namackany pred štadiónom alebo v hokejke?
11.9.2020 - 20:18
+19

gabi98

 

A v čom by bol pre menšinu ziskový ?
11.9.2020 - 20:21
+2

topska

 

Nerozumiem. Preco pre niekoho ano a pre niekoho nie? Tak pri streamoch sa riesi kolko ludi cca by si to kupilo. To su obrovske rozdiely. A co sa tyka zaciatku sezony neskor? Tak napriklad vy ci Slovan by usetril krasne prachy na hale. Kosice dostali urcity balik od zeleziarni. Ak by sa zacalo neskor tak by ste nieco museli vratit? Pytam sa lebo ja si myslim ze nie. My (ci ine kluby) by nepodpisali niektore sponzorske zmluvy vobec, neboli by peniaze pre mladez v takej miere ako ked sa planovalo zacat v oktobri. Problem by bol tym padom dokonca aj spravit lad v niektorych mestach (cize by nemali kde trenovat a hrat deti). Pre niektore kluby je zacat v decembri cca rovnake alebo financne horsie ako zacat v oktobri bez divakov (ak nebudu ziadne kompenzacie). Cize to iste len pri planovanom oktobri bola sanca ze tu sezonu utiahnu.
11.9.2020 - 20:34
+4

gabi98

 

Ok , a co normálny začiatok v októbri s okliešteným rozpočtom a dajme tomu s výrazným podielom juniorov v kádri ? nereálne, Tak ?

Proste, nedá sa .

Aj take výnimočne riešenie vo výnimočnej situácii je pre sponzorov neakceptovateľné ?Nadobro by pred klubmi zabuchli dvere a už nikdy by sa s nimi nedali do reči ?
11.9.2020 - 21:11
+4

MaxSBA

 

a ako sa to dá ked je limit potom v oranžových a červených 50 ľudí, však to ani nemôžu potom odohrať.
11.9.2020 - 21:19
0

gabi98

 

Skusili kontaktovať úrad vlády a požiadať o výnimku + s proaktívne vypracovaným plánom opatrení na zimakoch ?

Ci je jednoduchšie kontaktovať média a zahrať sa na chúďatká ?
11.9.2020 - 21:24
+3

topska

 

Urad vlady dostal cca 20 stranovy manual ako sa da a ako neda odohrat zapas, ako ho odohrat s 50 percent divakmi ci inym poctom atd...
11.9.2020 - 21:28
+1

gabi98

 

A aké boli pripomienky z úradu vlády ?
11.9.2020 - 21:31
0

topska

 

Uplne ze ziadne. Vsetci tvrdili ze chapu a potom bum rozhodnutie bez komunikacie.
11.9.2020 - 21:42
+5

moke19

 

dá sa niekde ten manuál prečítať?
12.9.2020 - 8:02
0

mitiar

 

Ľudia na Slovensku nie sú schopní dodržiavať tieto pravidlá v obchodoch, nie to ešte na hokeji kde budú aj opití... kričať tým pádom aj pľuť...osobne nemám problém čo zavádzajú ja som za, kľudne mohli spraviť ligu o polovicu kratšiu, začať po novom roku...prípadov ešte len pribudne, pretože normálna chrípka sa nevyhne skoro nikomu, budú podozriví tým pádom na Covid, otestujú ich a uvidí sa kto ten Covid má bezpriznakovy...nebudem sa čudovať že hokej na jednu sezónu nebude...
12.9.2020 - 9:12
+2

hello, havarju

 

A kto bude všetkých tých ľudí okolo hokeja za ten čas platiť? To nie sú len hokejisti.
12.9.2020 - 9:19
0

mitiar

 

A kto platil mňa, keď som bol pre Covid doma 6 týždňov? Zamestnávateľ...hokejisti su asi živnostníci a majú si platiť odvody, to že si platia minimum je ich problém...navyše mnoho ľudí pre Covid prišlo o prácu a tiež mali takto plakať? Šli na úrad alebo hľadali inú prácu než boli zvyknuti...hokej je koniec koncov tiež len práca...
15.9.2020 - 11:53
0

Roman-u2

 

Dobre, môžu začať od Nového roka, ale kto zaplatí hokejistov? Šport u nás je poddimenzovaný dlhodobo, ako tak to držali nad vodou fanúšikovia, síce, v niektorých kluboch len v Play off, ale dalo sa. Sponzori ti peniaze nedajú pre dobrý pocit...

Jednoducho týmto krokom pochovajú šport, plus ak bude podmienka 50 ľudí v interiéri striktná, tak ten hokej sa naozaj nemôže odohrať ani bez divákov. Táto vláda robí nákladné opatrenia, ale "pustiť perie" už nechce! Kde je tých 12 miliárd eur, o ktoré si navýšili rozpočet? Ušetrili na 13. dôchodkoch, teda oproti pôvodnému plánu, obciam a mestám strhli podielové dane, pričom pôžičky im dajú nižšie... Kde sú všetky tie peniaze? Prázdna špajza určite nie je, ak by bola, tak by s takou radosťou nevymenili všetky možné stoličky, ktoré sa dali...
12.9.2020 - 9:21
0

strojar

 

Ľudia sú schopní dodržiavať pravidlá.
Logické, rozumné a zdôvodnené.
Problém s dodržiavaním pravidiel je vždy, keď sú pravidlá chaotické, iracionálne a nikto ich nedokáže racionálne odôvodniť. Čo je aktuálny prípad.
12.9.2020 - 9:43
+3

fany

 

A ešte keď pán veľkomožný provokuje v Poľsku bez rúška na prechádzke,kde je hlava na hlave presne v ten istý deň,keď zaklincuje šport na Slovensku.
12.9.2020 - 9:49
+2

tn

 

A zasa trepes bludy. Niekolkokrat ti tu ostatni aj zdovodnili opatrenia a odpovedali na tvoje otazky, ale ty si ides stale iba to svoje s kefalinom.
12.9.2020 - 9:50
+8

topska

 

Sponzori nechceli podpisat zmluvy ak nebudu divaci. Nie len u nas. Resp. ak nebudu divaci v urcitom pocte, nevyplatia peniaze (vsetky). Cize x klubov si povedalo ze bud budu logicke opatrenia alebo nejake kompenzacie pri drastickych. Inak hrat mozu len tazko. Ak neposkladame napriklad v Poprade kader s vyraznym podielom juniorov tak dostaneme este menej. Stale vsak pisem o tom ze bez divakov sezonu neutiahneme. Nie len kvoli vstupnemu. Chapeme sa? Zase neprehanaj v poslednej vete. Pisem ze do buducna by to malo negativny efekt, nie ze sa uz ziadni nedaju do reci.
11.9.2020 - 21:23
0

gabi98

 

Potom sa nedá nic robit . Kluby, ktoré to nezvládajú by si mali dať 1 sezonu pauzu. Odovzdať licenciu a potom ju o rok odkúpiť alebo začať od 2.ligy.
11.9.2020 - 21:33
+1

topska

 

Pockaj a kto to bude hrat? Lebo pri tychto obmedzeniach maju problem aj niektore prvoligove muzstva. Ine extraligu nedaju tak ci tak.
11.9.2020 - 21:43
0

Andy66

 

To píše ten pravý. Prečo slovan nezačal minulú sezónu v II. lige. Dnes už ako predpokladaný víťaz mohol byť v I. lige a nie v extralige. Taká je skutočnosť.
12.9.2020 - 10:37
0

topska

 

Lebo tak chceli vsetky kluby aby hral extraligu
12.9.2020 - 13:15
+1

VSŽ Košice

 

Presne toto je niečo čo mali kluby riešiť už pol roka, ako spropagovať sponzorov bez návštevy štadióna. Net používa 95% ľudí čo je desiatky násobne viac než na štadióne v Poprade.
11.9.2020 - 21:42
+5

topska

 

A co si myslis ze sme doteraz srali na online marketing? V tomto sa nic nezmenilo, jedine tak no v online prenosoch nejako ale tak toto sa neda velmi riesit. Neviem si predstavit kde tam dam tu reklamu kedze ti za nu plati Tipsport. Mozno to je tema na kluby ktory marketing neriesili ale urcite to nie je pripad Popradu.
11.9.2020 - 21:46
+2

VSŽ Košice

 

Nikde som nepovedal že to musí byť online prenos a reklama tam. Dlho Ťa tu registrujem a keby bola možnosť prehodím debatu aj na tuto tému osobne, proste je veľa veci čo nemusi stať skoro nič ale treba chcieť a skúšať
11.9.2020 - 22:08
+1

topska

 

V pohode, skusame.
11.9.2020 - 22:11
0

topska

 

Ale zmenil si temu
11.9.2020 - 21:23
0

topska

 

A este by som chcel vediet ktore su tie europske kluby ktore stavili na vlastnych odchovancov vo vacsej miere ako je to u nas (ak ich maju)...
11.9.2020 - 20:05
+1

Fanusik2002

 

Napríklad SC Bern.Tento klub má dlhodobo najväčšiu návštevnosť v Europe.
Pán Topska pozrite si súpisku tohto klubu.
Plán klub je prežiť do konca roka a následne sa uvidí.
Michalovce a Poprad podpisovalo rýchlo čo bolo najlepšie na trhu,ale nepočítali s najhorším scenárom.
Proste cítili šancu,lebo kluby ako Slovan a Košice boli v neistote.
11.9.2020 - 20:20
+7

MaxSBA

 

treba pozrieť,že sme podpísali viac menej len odchovancov na pár hráčov, takže tiež by som to trochu krotil.
11.9.2020 - 20:28
+1

Adam138

 

Áno ale taký Haščák skokan urcite nie sú lacný veď len na Haščáka máte vyhradeného jedného sponzora
11.9.2020 - 20:35
+2

topska

 

No ale ten sponzor to dal navyse. Ak by Hascak neprisiel tak tie peniaze klub nema, Hascakovi nedava klub ani o cent viac ako ostatnym. Hascak dostava od klubu menej ako dostavali Popradcania v nasom klube minulu sezonu. Je lacnejsi pre klub ako ini hraci v muzstve minule sezony.
11.9.2020 - 20:40
+1

mitoO

 

Max, ja ta mam rad, ale to, ze ste podpisali len odchovancov neznamena, ze na to mate.
11.9.2020 - 20:36
+3

MaxSBA

 

nech bože dá, nech bože dá ved my na to máme
11.9.2020 - 20:38
+3

topska

 

Uff ale Bern ma trochu ine fungovanie, zaraba si na seba. My ak by sme postavili kader z juniorov tak nam nikto nic neda a do buducna by to bol obrovsky problem smerom k fanusikom a hlavne sponzorom. My sme sice podpisovali dobre mena ale za mensie peniaze ako dostavali minulu sezonu slabsie mena v Poprade pripadne podobne kvalitne. Ano citili sancu a tak cinili. Lebo im kompetentni trepali nezmysly o 50 percentach divakov dva tri dni pred tym ako dali 500...Lebo im trepal Mikas, Heger a ja neviem kto ze ich chape a bude lepsie a na druhy den bolo rovnako ci horsie a na vsetko zabudol.
11.9.2020 - 20:38
0

Fanusik2002

 

Môžem menovať aj viacero nemeckých klubov.
Ja viem, je ťažká situácia,ale všetko zle je na niečo dobre.
Mne stačilo,keď som počul v podcaste čo povedal pán Šatan.
Slovenské kluby sa vyjadrili,že nemajú kvalitných mladých hráčov,ktorých môžu zaradiť do mužstva.
Treba si uvedomiť základ je mládež a tam je potrebná štátna investícia.
Veľa mladých talentov odchádza hrať do tretej Francúzskej a Nemeckej ligy,lebo nemajú agentov a známych.
Strácame hráčov ako Andrej Bireš a nevieme ich doceniť.
Budem úprimný som rad za tuto facku pre Slovenské kluby.
Ja nerozumiem ako je vo väčšine klubov možné,že nevlastnia bufety na štadiónoch.
Napríklad klub Straubing má zisk z každého zápasu 150.000€.
Treba začať od seba a nespoliehať sa na druhých.
11.9.2020 - 21:01
+8

topska

 

Tu nemam v com nesuhlasit.
11.9.2020 - 21:26
+1

Fanusik2002

 

Ďakujem pán Topska.
Ja sledujem intenzívne Slovenský hokej od čias,keď sme boli Majstri Sveta a nechcem sa hrať na múdreho,ale už je čas,kedy treba začať od seba,hľadať pozitíva a pracovať koncepčne.
Lotyši si dali čas pätnásť rokov a kde sú teraz.
Slovákov je ako šafranu v európskych ligách.
A teraz Covid ukázal,že pre majiteľov klubov je hokej len biznis.
11.9.2020 - 22:00
+2

topska

 

Ja s tebou rad diskutujem aj ked samozrejme nemusim vzdy suhlasit. Ale s tou poslednou vetou teda myslime aj Cesko? Lebo ved oni si vydupali peniaze a teraz este aj taky Jagr povedal ze ak budu opatrenia 500 ludi tak to liga neda.
A Lotysi su kde? Ved U20 sa motka v prvej divizii roky a osemnastka tiez nejako neohuruje. O lige ani nepisem.
11.9.2020 - 22:11
+1

Fanusik2002

 

Je samozrejme,že nemusíme mať rovnaké názory.Ja sa tiež rad učím.
Lotyšský hráči sú vo všetkých ligách a doteraz neviem prečo.
Vo Švajčiarskych,Nemeckých a Škandidavskych mládežníckych ligách majú približne stodvadsať chlapcov.
Časom sa to ukáže.
Naše mládežnícke ligy každým rokom upadajú.
Budem úprimný mňa veľmi trápi kde je Slovenský hokej.
My stále hľadáme výhovorky a nechceme čestne pracovať.
11.9.2020 - 22:43
+1

topska

 

Priznam sa ze neviuem ako su na tom mladsie rocniky ako U18 u Lotysov v repre. No sice nase mladeznicke ligy upadaju no ist teda cestou ako oni? Ze vsetko posielat do zahranicia? No neviem...Zatial tie vysledky nevidim no pockam si.

No pozrel som si kde hraju teda ti Lotysi a nejako sa mi to nezda. Ci myslis nejake deti v ziackych sutaziach? Beriem Svajciarsko, tam maju v U20 7 hracov, U17 vidim troch. Vo Finsku nemaju v elitnych mladeznickych ligach nikoho, nasiel som 4-roch vo svedskej U18 elit. V nemeckych a ceskych mladeznickych top ligach nevidim na supiskach zatial nikoho.

Minulu sezonu v Cesku nikto, v nemeckej U17 chalan 3 zapasy a jeden utocnik, vo svedskej U20 superelit traja z toho jeden 11 zapasov s jednym bodom, vo svedskej U16 elit traja, svajciarskej U17 piati, v dvadsiatke 5-ti, finskej dvadsiatke jeden.

To znamena ze su niekde inde? No my mame hadam tych hracov viac.
11.9.2020 - 23:17
+1

strojar

 

Podľa toho, čo píšeš a aké návrhy predkladáš, sleduješ slovenský hokej z veľkej diaľky.
12.9.2020 - 9:50
0

KrebsKandidat

 

Vies mi povedat aj ine nemecke kluby, ktore vlastnia bufety?
11.9.2020 - 21:57
0

lišiak1

 

no a co ze sme podpisovali rychlo, minulu sezonu sme naopak podpisovali na poslednu chvilu a potom uz nebolo koho podpisat.
kosice keby im naliali love us stell tak by zase popreplacali hracov podobne ako slovan a ziadne reci o korone by nebolo pocut, tomu ver.
cela korona z pohladu kosic bola len vyhovorka pretoze nemali za co poskupovat hracov.
11.9.2020 - 20:42
+1

fanpp

 

Prebohaaaa. Však zas sa zamysli. Vy ste neodpisoval lebo ste nemali prachy. Nie ze plán B..
11.9.2020 - 21:07
+3

mitoO

 

evidentne ste ani vy nemali prachy, ked ste podpisovali a mate problem
11.9.2020 - 21:09
+3

fanpp

 

Ešte že prišla korona a košické vedenie ma čím zakryť svoju neschopnosť. Vy ste voči nám Hascaka preplatili ponukou tak co dristas. To ze si vybral menej peňazí u nás a vyššie ambície,uz je váš problém ze odišiel..
11.9.2020 - 22:34
+3

mitoO

 

11.9.2020 - 23:00
+1

Adam138

 

Určite Nie ste jediný
11.9.2020 - 20:20
0

MaxSBA

 

No teraz by veru bolo dobrých aj tých 500 ľudí
11.9.2020 - 19:49
+2

salamandra

 

Tak už aj Detvianska koliba bude zívať prázdnotou. Čože je to päťdesiatka... naposledy si zaspievajme.
11.9.2020 - 20:06
+7

Westlund32

 

Isto padne aj dobrá domáca 52 slivka, ten to rok bola dobra úroda
11.9.2020 - 20:18
+1

88Backo

 

Tak už len s tými hokejkami pred úrad vlády a miesto buchania o lad sa bude búchať po tých dutych hlavách
11.9.2020 - 20:23
+7

ElwisNR BLOG

 

U nás je korona rovnako ako v okolitých krajinách ale niesom si istý prečo nemáme rovnaké opatrenia na pomoc od štátu ako krajiny V4.
11.9.2020 - 20:26
+4

tn

 

A z coho? Z rozkradnutych statnych rezerv?
11.9.2020 - 20:28
+12

nerorome

 

Tebe sa musí o smerákoch asi aj snívať, vieš nimi "zodpovedať" každú otázku
11.9.2020 - 20:38
+11

mitoO

 

Priradit politicku stranu k rozkradnutym statnym rezervam je automaticke
11.9.2020 - 20:42
+18

nerorome

 

Tak z ktorej prázdnej špajze vyhrabala nová vláda pol miliardy na sociálny balíček? SMERodina si ide svoje v smeráckych šľapajách, Igorko sa prizerá a Riško drží balónik a skladá si kilečká..
11.9.2020 - 20:48
+12

fonte

 

To leboficopenozhubycytoza, vysoko nakazliva, siri sa korporatnymi mediami.
11.9.2020 - 21:28
+3

tn

 

Som rad ze vies kto to bol.
11.9.2020 - 22:01
+2

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
strojar

 

Napríklad zo zmlúv štátu s Hegerovým kamarátom Mišovičom.
12.9.2020 - 9:52
+4

snapshot

 

Z tej sekery co zatal Matovic.
Pozri sa, zatal sekeru. POzical si 12 miliard. Na podporu podnikatelov atd nedal ani polovicu. Tak mi povedz, kde je zvysok tych penazi?
14.9.2020 - 16:40
+1

Tricko30

 

Ak sa neodohra táto sezóna je po profesionálnom hokeji na Slovensku je to pluvanec do tváre všetkým hokejistom a hlavne sponzorom a funkcionárom ktorý cele leto zháňali peniaze a pride nejaký bravciak a ten strapaty ďalší magor a celu pracu zničia.ceske muzstva sa môžu tešiť to bude odchodov do ciech tých lepších hracov.toho bravciaka postavit do brany a páliť na neho z každej strany.rip sport na slovensku
11.9.2020 - 20:27
+20

amaskiea BLOG

 

čo je jeden pluvanec do tváre, oproti 30 rokom neustálych pľuvancov do tváre od tzv. kompetentných v tzv. hokeji u nás?
11.9.2020 - 20:43
+6

racmaster

 

ale prosim vas aky pluvanec. kazdemu sudnemu cloveku muselo byt jasne, ze na jesen pride druha vlna a bude este horsia ako ta prva. ked za tychto okolnosti zaslepene dalej zhanali peniaze, slubovali sezonu, nakupovali hracov, tak je to maximalna zaslepenost a zadubenost. snaha nasilu ignorovat to co je zrejme.

zavreli si oci a rozbehli sa hlavou proti muru. pritom vedeli, ze tam je. tak nech teraz neplacu.
12.9.2020 - 7:04
+3

yaro.s

 

Asi tak, teraz si to za ten svet nechcú priznať
Teraz však už škoda plakať, vyčítať, treba hľadať riešenie...
12.9.2020 - 7:57
0

Akademik

 

Tricko 30: ... na slovensku aj existuje nejaký profesionálny hokej???? alebo lepšie profesionálny šport ??? ak by bol tak by sa nemohlo stať to čo sa stalo, že nemajú ani na slanú vodu. Do športu idú neskutočné peniaze ale na čo? na nezmyselné projekty kamarátom. Tu máš za rok 2020:
Príspevok pre Slovenský olympijský a športový výbor na rok 2020 je 1 433 495 eur (SCHVÁLENÝ p. ministrom dňa 11.08.2020)
Príspevok na národný športový projekt - plnenie úloh verejného záujmu v športe (SCHVÁLENÝ p. ministerkou)
Príspevok na národný športový projekt - plnenie úloh verejného záujmu v športe (SCHVÁLENÝ p. ministrom)
Výpočet podielu príspevkov uznaným športom na rok 2020
ľadový hokej 2019 9 189 557 EUR , 2020 8 612 480 EUR
ďalšie peniaze na projekty akadémií, výstavby malých hokejových hál platby miest a obcí za energie, prenájmy za 1 EUR ... to je málo.
Nemyslím si ale nevedia hospodáriť lebo dobrý gazda vie, že môžu prísť horšie časy a tak si odkladá aj z mála ale odkladá.
11.9.2020 - 21:10
+3

Akademik

 

tricko30 týmto pánom prišiel COVID vhod
11.9.2020 - 21:11
0

mitiar

 

Tak sa neodohrá a čo? Hádam je dôležitejšie zdravie ľudí, než nejaký hokej...ale za to zdravie si môžu ľudia sami, pretože nedokážu žiť podľa nejakých pravidiel...je smutné, aby štát musel človeku zákonom nariadiť to, aby si chránil vlastné zdravie
12.9.2020 - 9:19
+1

strojar

 

"je smutné, aby štát musel človeku zákonom nariadiť to, aby si chránil vlastné zdravie"

Nuž, hlavnému hygienikovi by zjavne bolo niečo také treba nariadiť.
12.9.2020 - 9:57
+1

MackoPu

 

Ty si videl jeho zdravotne zaznamy ?
Ostatni v state su vsetci dokonali ?
13.9.2020 - 14:25
+2

Nitraaa

 

Nastastie je covid dostatocne inteligentny a neutoci v automobilkach a priemyselnych parkoch len na sportovych podujatiach, diskotekach ... mozno to funguje tak ze tam kde sa clovek nezabavi tak sa ani nenakazi
11.9.2020 - 20:33
+29

Kurolišek

 

Písal som 5.5. moju predpoveď... že liga nezačne ani v septembri a ani v októbri a že pre kluby bude výhodnejšie začať v decembri... a keď tomu tak bude, že naši hráči pôjdu radšej hrať 2. Českú ligu. Bol som za pesimistu a vraj december je blbosť a bude to pre kluby ekonomicky nereálne. Tak sa pýtam čo je lepšie? Posunúť začiatok na december alebo vymyslieť ako do 50 ľudí narvať hráčov, trénerov, kustodov rozhodcov aby sa mohlo hrať. Možno to na nich neplatí ak sú pravidelne testovaní (čo tam píše) a tak by sa teda dalo hrať bez divákov... ale chceme hrať sezónu bez divákov? Klepkalo sa hokejkami a vyklepkalo sa sprísnenie... možno by niekomu treba tresnúť s tou hokejkou. Ale čo sa týka ľudí nečakám, že sa to pohne - jedine čo môžu kluby čakať sú možno nejaké peniaze.
11.9.2020 - 20:36
+1

lišiak1

 

ani jedno ani druhe.
treba zorganizovat hromadne protesty, ale nie buchanim hokejkami po lade, toto sa evidentne minulo ucinku.
na zaciatok si treba ist zapovzbudzovat tak pekne rezko po slovensky pred urad vlady, tak aby to matelko a spol poculi a ked to nepomoze tak pritvrdzovat az dokedy nepovoli.
11.9.2020 - 20:47
+3

Kurolišek

 

Vieš koľko bolo na protestoch pri zavraždení novinára? A aký je výsledok? Netvrdím, že netreba ísť protestovať - práve naopak ale stále si myslím, že čo sa týka počtu divákov sa to výrazne nezmení (pomohlo by nám ak by to vrátili na 500? asi nie).
11.9.2020 - 20:54
+1

strojar

 

Aký je výsledok?
Výsledok je Zmatkovičova vláda.
12.9.2020 - 9:58
+1

JuloBB

 

Ako som napísal už v júli, neverím že sa bude hrať.

Čísla 100,resp.50 zahŕňajú aj hráčov, funkcionárov, rozhodcov, zamestnancov usporiadateľov, zdravotníkov, bufetárov atď...

Neviem si predstaviť ako sa to dá zvládnuť pri 50 ľuďoch, to by sa asi muselo hrať na 2 útoky s 1 rozhodcom a TV prenosy by z mobilných telefónov cez YouTube zabezpečovali tréneri
11.9.2020 - 20:42
+3

Kurolišek

 

Môže byť že hráčov ako pravidelne testovaných do toho čísla nerátajú...
11.9.2020 - 20:55
0

topska

 

Nie su pravidelne testovani
11.9.2020 - 21:01
0

Kurolišek

 

No tak budú... myslím, že to by nemal byť taký problém ako nehrať vôbec.
11.9.2020 - 21:18
0

topska

 

Vies si spocitat kolko by to stalo?
11.9.2020 - 21:30
0

KurierNz

 

Mozno Skokanov plat za sezonu...
11.9.2020 - 21:33
0

topska

 

Tak este raz. Hracov mame v sirsom kadri cca 30. Plus pocitame staff? Pravidelne testovanie je co, raz za 3-4 dni? Test stoji 70 eur tusim. Cize to mas nejakych 4000 eur tyzdenne, mesacne dajme tomu 15 000 eur. To je tak plat 4 najlepsie zarabajucich popradcanov (aj viac) mesacne.
11.9.2020 - 21:41
0

KurierNz

 

Musis mat test nie starsi ako 12h ...samozrejme, ze je to v nasich podmienkach nerealne...nik nato nema peniaze by vytvoril nejaku bublinu pre hracov...cize kaslime nato...len s si rypol...
11.9.2020 - 21:47
0

Kurolišek

 

Robil by sa v deň zápasu... takže píše správne raz za 3-4 dni.
11.9.2020 - 21:51
0

topska

 

A to mas skadial tuto info ako casto by sa musel robit?
11.9.2020 - 21:52
0

Kurolišek

 

Píše ti, že test by nemal byť starší ako 12 hodín tak ak je to pravda tak iné nevychádza... ak teda nechceme aby boli rátaní do 50 ľudí. Ak do nich rátaní budú tak ako rátam tak rátam tak vždy mi vyjde počet nad 50 (hráči, tréneri, rozhodcovia, nejaký ten ľadár, lekár,...)
11.9.2020 - 21:55
0

KurierNz

 

V den zapasu ti vyjde jeden pozitivny hrac, tak ide cele muzstvo do karanteny minimalne na 5 dni, kym sa pretestuju zas vsetci...a zatial je to tak, ze ked chces mat nad povoleny pocet ucastnikov, tak kazdy jeden musi mat negativny test nie starsi ako 12 hodin...
11.9.2020 - 21:54
0

Kurolišek

 

Test nestojí 70€... stojí menej a ak by si sa dohodol na hromadných odberoch tak to dostaneš aj na nižšie číslo. Myslíš že firmy čo majú Ukrajincov alebo Srbov si robia testy zadarmo? Aj keby to vyšlo na 10 tisíc mesačne je to stále lepšie ako nehrať vôbec... ale nemyslím si že by to malo byť tak dramatické číslo.
11.9.2020 - 21:50
0

topska

 

Sak ale Ukrajinca ci Srba otestuju raz pri prichode a platia si to sami
11.9.2020 - 21:54
0

Kurolišek

 

No neplatia... platia to firmy. A oni sa aj musia vrátiť k rodinám a potom zas a tak dokola. Najnovšie bude problém pre Ukrajincov ak zavrú hranicu ako sem prídu.
11.9.2020 - 21:56
0

topska

 

Nehadam sa, ja poznam ine pripady.
11.9.2020 - 22:05
0

Endstand

 

Drvivá väčšina Ukrajincov co robia u nás (cca zo 60 ma 50 maďarský pas) a neriešia testy ???? ostatní sú už mesiace tu a nechodia domov
11.9.2020 - 22:38
0

antinamor

 

Tak to asi nebudú Ukrajinci s maďarským pasom. Budú to Maďari, žijúci na Ukrajine v pohraničí max. A pokiaľ sa zavrú hranice s Ukrajinou, tak majú rovnako po vtákoch ako tí s Ukrajinským pasom.
12.9.2020 - 8:23
0

KrebsKandidat

 

Hromadny odber je lacnejsi? Hokejky nie ale testy ano?
11.9.2020 - 22:00
0

JuloBB

 

Mládenci tú matematiku si opravte, s hráčmi denne vrátane zápasov prichádza do styku kopa ľudí. Testovať pravidelne len hráčov nemá zmysel.

A cena testu sa skladá z rôznych položiek a určite nie je vždy rovnaká. Napríklad testovanie v nedeľu zahŕňa príplatky, odbery vzdialené od laboratórií zahŕňajú drahšiu dopravu a pod.

Problém je však úplne inde, sponzori majú namaľované reklamy na štadiónoch a tam si ich majú pozrieť diváci - veľa divákov! Inak sponzor premýšľa či to budú dobre investované peniaze. A na hokej treba veľmi veľa peňazí, to dúfam chápe každý.
11.9.2020 - 22:13
+4

JuloBB

 

Pýtal som sa na to zaručene informovaného, popredného funkcionára nášho klubu priamo na štadióne.

Dnes sú na 50-tke v Bratislave, Nitre, Michalovciach a Detve. Do 1. kola to môžu byť aj ďalšie kluby.
11.9.2020 - 21:03
0

Nerkio

 

Platí to aj pre oranžové okresy a to sú Zamky ,Trenčín a Mikuláš
11.9.2020 - 21:10
0

amaskiea BLOG

 

"...(bla-bla-bla) aby sa športový život na Slovensku nezastavil úplne," - ani jedno oko nezostalo suché. To vážne? Športový život sa úplne zastaví? Lebo vy ste stred Vesmíru - bez vás si nebudem môcť ísť ani zabicyklovať asi...
11.9.2020 - 20:43
+3

lišiak1

 

tak sa chod bicyklovat a neoxiduj uz na hokejovej diskusii kde si fanuskovia zelaju chodit na zapasy svojich timov.
11.9.2020 - 20:49
+16

amaskiea BLOG

 

potrebujem si regenerovať mozgové bunky, a pri tebe mi to ide najlepšie, lebo pri čítaní tvojich múdrostí mi odumre najviac starých buniek, a tým uvoľnia miesto pre nové, tak preto som tu, zlato
11.9.2020 - 21:16
+15

vinedine78

 

Športom sa zlepšuje kondícia a imunita jedincov. Keď padnú kluby, tak nebudú trénovať ani deti a mládež. To si uvedomujete? Či ja môžem ísť na bicykličku tak všetko ostatné môže padnúť??? Troška slaboduché zmýšľanie. Ty stred vesmíru.
11.9.2020 - 20:52
+3

amaskiea BLOG

 

Silné slová väčšinou signalizujú vedomie vlastnej slabosti. Nemajú nič, neurobili nič, nevymysleli nič, tak aspoň skúšajú bombasticky napínať slovné svalstvo. Veľké, nafúknuté, predražené NIČ = slovenský PROFESIONÁLNY šport.
11.9.2020 - 21:10
+2

pepa78

 

...to mas ako ten Zampa...: Nepocujes o nom nic...len ked nahodou skonci 34ty tak zcne plakat ako je jehi odvetvie nedocenene statom...detto tenisti...placu, placu a po prvych looove sup na rezidenciu mimo SK a dalo by sa pisat dalej...
11.9.2020 - 21:30
+3

strojar

 

Tak už viem dôvod.
Preto používaš tie silné slová.
Pekný coming out.
12.9.2020 - 10:03
+3

VSŽ Košice

 

Bicykel neber do úst v takomto kontexte chlape. Každý kto sa toci okolo biznisu s cyklo potvrdil neskutočný rok a vidno to aj na cestách či cyklochodníkoch. Takže ak potrebuješ regenerovať vypni PC, dofúkaj pneu a jazdi.
11.9.2020 - 21:33
0

amaskiea BLOG

 

robím to, a užívam si špeciálne aj to, že všetci chodia na hrádzu, a zatiaľ relatívne málokto objavil les, čudujem sa tomu a zároveň som tomu rád, tak pssst
11.9.2020 - 21:45
0

VSŽ Košice

 

Hrádza je istota
11.9.2020 - 21:46
0

amaskiea BLOG

 

Pre mňa nuda. Skúšal si les? To sa nedá ani opísať, to pochopíš, len keď tam vojdeš. Na hrádzu potom už nikdy ani nepáchneš, garantujem
11.9.2020 - 21:53
+1

KrebsKandidat

 

Les je skvely, hlavne bicyklisti na trase pre chodcov.
11.9.2020 - 22:07
+1

KurierNz

 

Aj naopak je to sranda...
11.9.2020 - 22:12
+3

KrebsKandidat

 

o tom nepochybujem
11.9.2020 - 22:13
0

amaskiea BLOG

 

Najviac jazdím po asfalte, u nás sa tak dá až na hrebeň a aj po hrebeni, menej po lesných cestách, po chodníkoch len výnimočne, nikdy som nemal žiadny problém, spomalím, pozdravím, poďakujem, a keď som ja chodec, tak sa cyklistovi vždy uhnem, lebo mi to v lesnom teréne na dvoch nohách robí oveľa menší problém než jemu na 2 kolesách. ...Nie som si vlastne celkom istý, čo si chcel naznačiť.
11.9.2020 - 22:27
+8

KurierNz

 

Ja sa zas snazim po nespevennych cyklocestach.. tie byvaju vacsinou sucastou aj pesich turistickych chodnikov...ale pravda je, ze pesi ma stale prednost...opatrnosti nie je nikdy dost...tiez som zatial nikdy nemal problem nikde...zajtra sme Brezova pod Bradlom a okolie..
11.9.2020 - 22:31
0

amaskiea BLOG

 

Brezovu som zatial išiel len pešo po červenej - časť od Dobrej Vody po Brezovú mi prišla atraktívnejšia než z Brezovej na Myjavu - a Dobrú Vodu osobitne odporúčam, to je pokojné miesto rušnej civilizácii pekne za chrbtom, červená značka ide rovno cez cintorín, okolo hrobu J. Hollého, tam si treba sadnúť na lavičku, odtiaľ máš krajinu ako na dlani, boží kľud aj pohľad.
11.9.2020 - 22:43
+1

KurierNz

 

Tade nejak kamos aj trasu porobil...cele leto jazdime teraz kazdu sobotu niekde v kopcoch 50+km a 1500+ vyskovych...Stiavnicke vrchy, Male Karpaty...
11.9.2020 - 22:45
0

amaskiea BLOG

 

Určite neobíďte ten cintorín v Dobrej Vode.
Mále Karpaty sú hotový poklad - to je môj revír.
12.9.2020 - 0:07
0

KurierNz

 

Vdaka...budem.mat na pamati
12.9.2020 - 6:16
0

KurierNz

 

Cistokrvne MTB
11.9.2020 - 22:47
0

KrebsKandidat

 

Kym som fungoval v BA, chodil som prejst na Biely kriz a podobne. Par krat sa mi stalo, ze som skoro nestihol uskocit. Inak nic.
11.9.2020 - 23:04
+1

VSŽ Košice

 

Prepáč ale pustil si sa do nesprávneho
11.9.2020 - 22:11
0

amaskiea BLOG

 

ak máš pocit, že som sa pustil, tak som ťa niečím musel pomýliť, moja chyba, sorry
11.9.2020 - 22:15
+2

KurierNz

 

V lese je veru super...
11.9.2020 - 21:49
0

strojar

 

Vidím, že ťa mimoriadne baví písať sem dokola tieto demagogické sprostosti.
12.9.2020 - 10:01
+2

pepa78

 

...asi sa bude musiet: vedenie klubov pozriet na to, ci vobec ma vyznam v mesteckach, hladovych dolinach mat profi hokej...ja dlhodobo nerozumiem tomu, naco je dobre mat vsade profi team...kazdirocne nahanam sponzorov, prosim mesto o pomoc a vysledok toho je to, ze skoncim v playoff v prvom kole...muzstva plne zoldnierov z Kanady a moji odchovanci koncia pri prechode z dorastu k muzom, lebo nemaju kde hrat...hrame sa tu na nieco, co nie sme...pozostatky stareho rezimu dohravaju, nove hviezdy v nedohladne...a lepsie to nebude...aj ked tu chceme nejaky finsky system pekne chlaci do roboty, po robote na trening a nieco dokazat a dufat, ze sa dostanem do civilizovaneho sveta, kde to funguje a budem sa moct hrat hokej za peniaze..
11.9.2020 - 21:15
+4

amaskiea BLOG

 

Skúšal si hľadať sponzorov aj širšie, mimo regiónu, napríklad z bohatších miest bez hokeja, alebo trebárs až, prepytujem, z Bratislavy, kde je možno relatívne vyššia ponuka potenciálnych sponzorov? Vážne sa pýtam, lebo ma presne toto veľm dlho zaujíma.
11.9.2020 - 21:22
0

pepa78

 

Ja nehladam sponzorov : Len som to tak napisal
11.9.2020 - 21:25
0

amaskiea BLOG

 

aha, no škoda, už som sa tešil, že sa konečne dozviem odpovede z praxe na moje všetečné otázky
11.9.2020 - 21:42
0

Tehelnepole

 

Amas,neskutočne ma bavis
11.9.2020 - 22:31
+1

amaskiea BLOG

 

regeneruješ si mozgové bunky na mne?
11.9.2020 - 22:45
+1

Tehelnepole

 

Hlavne mi robíš good mood.
11.9.2020 - 22:54
+1

amaskiea BLOG

 

you´re welcome
11.9.2020 - 23:56
+1

Akademik

 

pepa78: ... vyššie som položil otázku či na Slovensku existuje profi hokej???
nie neexistuje na profi sa chcú hrať na SZLH, majitelia a GM klubov
12.9.2020 - 7:46
0

nerorome

 

V NHL už tiež pochopili, že najlepšie bude nesnívať o novej sezóne v bubline, ale počkať si (trebárs aj do februára /marca 2021) keď už bude snáď vakcína a budú môcť hrať aj s divákmi. Čo také zásadné bráni nejako obdobne odohrať nasledujúcu sezónu aj u nás (v skrátenom móde a trebárs ju hrať aj cez MS, ktoré však tiež možno zase vôbec nebudú)?
11.9.2020 - 21:23
0

Kurolišek

 

nie sme NHL, že môžme čakať do marca... ak budeme čakať do marca tak v marci nebude mať kto u nás skoro hrať. Hráči budú hrať všade kde to pôjde - hoci v 2. Českej lige.
11.9.2020 - 21:31
0

nerorome

 

Dík, s tými hráčmi to má logiku.
11.9.2020 - 21:36
0

racmaster

 

logiku to nema s tou vakcinou. polovica nakazenych, co na jar mali covid uz dnes nema protilatky. cize vakcina je marna snaha. sladky motuzik jednoduchym ludom, aby boli spokojni a verili...

nevraviac o tom, co nas naucila vakcina proti chripke. ta obshauje podla vyrobcu 1 az 3 kmene chripkoveho virusu a pred tym ako tak na 80% chrani. pred zvysnimi 10 000 kmenmi chripky nechrani vobec, alebo len zanedbatelne.

cize kazda vakcina bude tahat za kratsi koniec, pretoze kym sa vyvinie, otestuje rozdistribuuje, virus 10x zmutuje...
12.9.2020 - 7:09
0

kelnička

 

A o tom to je.ja teda nemam medicinske vzdelanie ani moc nesledujem telku a nepocuvam spravy.aj bez toho sa to na cloveka valí zo vsetkych stran.ockovanie povazujem za blbost...v tom zmysle ze nieco vyriesi.covid zrejme nie je pandemia bol za nu vyhlaseny preto aby si politici rozviazali ruky a cinili nezmyselne rozhodnutia.v kazdom state sa postupuje inak, kazdy si to berie po svojom. Cinska WHO je len babkovym organom.upad ekonomiky ktory este len pride je vysledkom chaotickych rozhodnuti.ano lahko sa mudruje ale tu sa nic nerobi co by mohlo pomoct a to je ludom hovorit a ukazovat ako posilnovat imunitu,ako byt fyzicky aj psychicky odolnejisim,tahat male a stredne podnikanie,nic z tohoto sa nerobi.
12.9.2020 - 8:21
+1

topska

 

Ziskat na to obdobie financie od sponzorov napriklad, najst hracov, dopad na mladez (seniorske kluby ju casto priamo dotuju zo sponzorskych peniazi pre A-cko).
11.9.2020 - 21:31
0

nerorome

 

Takže lepšie by bolo asi hneď teraz nasledujúcu sezónu "odpískať"?
11.9.2020 - 21:34
0

topska

 

Stale je to len na mesiac sezony. A toto este je v hre no...Ja uz neverim:

Zatiaľ vieme zodpovedne povedať, že sme vytvorili vôľu na záchranu športových subjektov, náhradu ich finančných strát. Spôsob pomoci riešime denne, verím, že Vám čoskoro budeme môcť oznámiť uspokojivý výsledok," uviedol Kučera v piatkovom stanovisku pre TASR.
11.9.2020 - 21:37
+1

nerorome

 

Tipujem, že začiatok ligy budú chcieť kluby posunúť tak o mesiac (DEL tiež začína až cca v polke novembra) na začiatok novembra, ako sa situácia vyvinie, pričom dovtedy ale budú musieť aj niečo "kreatívne a krízové " vymyslieť, ak sa má sezóna odohrať.
11.9.2020 - 21:44
0

topska

 

Ona sa nemoze ani zacat pri tych poctoch lebo to nevychadza...To nie je tenis.
11.9.2020 - 21:49
0

matus93

 

Tak prvá úloha je jasná .. dosiahnuť to, aby sa to odohralo aspoň bez divákov .. a tie počty po dohode upraviť ..potom buď posunúť začiatok ligy povedzme na november .. alebo začať bez divákov s platenými prenosmi a keď sa situácia upokojí začať predávať napr virtuálne karty pre verných fanúšikov ak by náhodou boli ešte obmedzenia .. vždy sa dá nájsť riešenie keď sa chce
11.9.2020 - 23:20
0

JuloBB

 

Liga je ako vojna. Treba na ňu peniaze, peňeži, peníze ako hovorí klasik.

Každý kto si myslí že to pôjde aj bez príjmov od divákov je nenapraviteľný snílek!

Navyše každý kto si myslí že sa to dá s 50 ľuďmi na štadióne je beznádejný blbec ????
12.9.2020 - 7:40
+1

fonte

 

Co vakcina, alobal sa bude nosit, jeden na hlave a jeden ako suspenzor. Na odtienenie.
11.9.2020 - 21:31
+1

Lukash_ke

 

ako si to s tou vakcinou predstavujes? Bum vakcina, problem solved?
11.9.2020 - 22:04
+1

nerorome

 

Pravdepodobne do hľadísk by mohli iba ľudia, ktorí by boli zaočkovaní vakcínou. Veď aj teraz je teoretická (ale sci-fi) možnosť, že na hromadné podujatie sa obmedzenie nevzťahuje, ak všetci účastníci majú aktuálny negatívny test na covid. S vakcínou by to potom malo fungovať obdobne. Môj názor.


11.9.2020 - 22:13
+1

lou22

 

Tak ako povedala ceska epidemiologicka, ten virus tu bude, ci sa sport bude hrat alebo nie, je blbost vsetko kvoli tomu znicit ci obmedzit

https://sport.aktuality.sk/c/460255/covid-19-tak-prijemnu-chripku-som-este-nemal-tvrdi-cesky-majster-sveta-jagr-ludia-sa-boja-zbytocne/?utm_source=azet.sk&utm_medium=magaziny-top&utm_content=clanok2&utm_campaign=HP-azet-new
11.9.2020 - 21:29
+3

Kurolišek

 

Česka epidemiologička Ujčík?
11.9.2020 - 21:33
+3

Kurolišek

 

Bratislava Capitals by práve mala zvážiť či nebude svoje zápasy hrať niekde inde ako na Nepelu.
11.9.2020 - 21:31
0

fonte

 

Vitaj rok 1938.
11.9.2020 - 21:35
+2

jozosvk

 

Nehovorim o nikom konkretnom, len vseobecne chcem poznamenat nasledovne:

Nikdy, ani v najhorsom sne by som si nebol pomyslel, ze slovensky hokej znici nejaky pacient, lieceny na psychiatrii v Rakusku. Naozaj nikdy...
11.9.2020 - 21:36
+12

Gargamel123

 

zena sa pyta: ci nemozem hokejkou buchat radsej az po zapaze
11.9.2020 - 21:44
0

Fanpoprad

 

Sorry za toto teraz , no niekde to zo seba vypustit musim. Do riti tu aj s obemedzeniami. Nechajte nas hrat, prestante nas obmedzovat. Uz mam dost tychto obmedzeni. Zase dalsie obmedzenia a nam sa bude rusit vsetko rad radom...
11.9.2020 - 22:20
+2

amaskiea BLOG

 

skúsil si už hodiť sa o zem?
11.9.2020 - 22:30
+7

MaxSBA

 

a ty rozbehnúť oproti stene?
11.9.2020 - 22:36
+9

nerorome

 

Si sa nejako rozkokošil. Takéto reakcie nie sú trochu prízemné na pravicového intelektuála konzervatívneho typu?
11.9.2020 - 22:43
+2

amaskiea BLOG

 

na pravicového intelektuála konzervatívneho typu možno, na mňa zjavne nie
11.9.2020 - 23:53
+3

Fanpoprad

 

Pocuvaj, skus 5 mesiacov sediet doma, ked sa uz uz rozbiehas, tam ta zase stopnu.
11.9.2020 - 23:50
+1

amaskiea BLOG

 

sedím doma od začiatku marca - to je, počkaj, raz, dva, tri... vyše 6 mesiacov, hoď sa radšej o tú zem
11.9.2020 - 23:55
0

Fanpoprad

 

By som aj nieco napisal, ale radsej ne. A nie, o zem sa hadzat nebudem. Nemam 10 rokov ako ty.
11.9.2020 - 23:56
0

amaskiea BLOG

 

10 rokov? "...Nechajte nas hrat (bueeeeeee), prestante nas obmedzovat (bueeeee). Uz mam dost tychto obmedzeni (bueeeee)..." Tak sa tu prejavil jeden zaslúžilý kmeť z Rady starších. Nie je ti to povedomé?
12.9.2020 - 0:02
+4

Fanpoprad

 

Esteze som to bueeeee nikde nepisal a ja som to pisal v nervoch. Si predstav ze si niekde na akcii a len co vyjde to vyhlasenie, ti volaju a rusia akcie. Budes pokojny?
12.9.2020 - 0:05
0

amaskiea BLOG

 

nebuď melodramatický a neľutuj sa
12.9.2020 - 0:12
+2

Fanpoprad

 

Nelutujem moj prispevok bol skor v tom, ze tu som anonymne a teda sa mozem slobodne vyjadrit a len som to potreboval vypustit. Tot vsjo.
12.9.2020 - 0:14
+1

MaxSBA

 

no neviem či sa tým dá chváliť,že sedíš doma vyše 6 mesiacov.
12.9.2020 - 0:00
+4

amaskiea BLOG

 

ja to na rozdiel od teba viem celkom iste - nedá, ani to nerobím
12.9.2020 - 0:07
+2

MaxSBA

 

tak potom nezavadzaj !
12.9.2020 - 0:15
0

EMXJHMSXL

 

Chodte: Chodte uz konecne do p***e s celym covidom
11.9.2020 - 22:23
+2

WOLF 27

 

nepokazme si to
11.9.2020 - 22:24
+4

topska

 

Ondrej Rusnak

Ako by mohol vyzerať teraz hokej na Slovensku v červených okresoch(Bratislava, Michalovce, Nitra), keď je maximum 50 ľudí v interiéri(asi v rúškach????).

1. Oba tímy budú mať plnú súpisku 22 hráčov(44), 4 rozhodcovia a na každej strane jeden tréner. Na časomeračov a kameramanov pre stream už miesto nezostane, tak to budu nahradní brankári na stopkách asi merať, kamerovať a komentovať.

2. Bude sa hrať na tri lajny(34). Ďalej budú prítomní 4 rozhodcovia, 4 tréneri, 2 kustódi, 2 časomerači, 2 kameramani a vo "VIPke pri chlebíčkoch" dvaja zúfalí manažéri tímov.
V oboch prípadoch bude rolbár čakať na svoju "šancu" za dverami štadióna. Snáď sa brána neposunie cez zápas, lebo by bol 51. osoba na štadióne a klub by musel zaplatiť 20 tisíc Euro za nedodržanie pravidiel.

3. Vykašleme sa na hokej a šport ako taký a pôjde sa pred Narodna rada Slovenskej republiky ,resp. Úrad vlády Slovenskej republiky.????✌

Ale vraj možeme byť v pohode, veď Tipos sponzoruje.????
Vivat Slovensko a jeho podpora športu ????????????
11.9.2020 - 22:29
+9

racmaster

 

sezona nebude. tym sa vsetky tieto zabomysie problemy vyriesia
12.9.2020 - 7:11
+1

Akademik

 

topska: ... ach ach ty demagóg ... koľko si ty vložil do svojho klubu ... mám pocit, že ti pristrihli krídielka a tak plačes, že ryža skončila rovnako ako všetci čo navrhujú také kroky ako búchanie hokejok o ľad namiesto toho aby predložili relevantné čísla a potom sa išli bavi. Človek čo nevie zastabilizovať svoj vlastný klub môže zastabilizovať APHK... odpoveď je len jedna ... nie nemôže lebo na to nemá a bola by lepšia sebareflexia a išiel do riadnej práce ak niečo vie robiť okrem hokeja.
12.9.2020 - 7:54
+3

topska

 

Kolko som vlozil ja do svojho klubu? x rokov spoluprace (prve roky denne niekolko hodin) bez toho aby som bral akykolvek plat ci financnu odmenu. Mne ziadna ryza skoncit nemohla lebo z toho nemam ziadny benefit okrem dobreho pocitu a vedomia. Vobec nechapem tvojmu komentaru. Ale kludne mi napis spravu. A o kom pises v poslednych dvoch vetach?
12.9.2020 - 13:18
0

FanusikZamkov

 

Topska super príspevok . S týmto súhlasím do poslednej bodky. Konečne snáď fanúškovia sa možno zjednotia a pochopia že teraz nie je miesto na vzájomné osočovanie a myslím to na celú hokejovú obec. Super príspevok.
12.9.2020 - 9:58
0

fanda89

 

Co ste si zvolili to mate tych 38% sa muselo zobrat odniekial ..
11.9.2020 - 22:43
+10

Gargamel123

 

podla mna ty si vol: il
11.9.2020 - 22:59
+1

fanda89

 

Chceli ste vymenit 12 rokov nadvlady smeru ale.zabudli ste si vsimnut ze nahrada neni o nic lepsia
12.9.2020 - 8:23
0

Big brother

 

Ono zas ludia nemohli za to, že nebola žiadna schopná náhrada.
12.9.2020 - 8:31
+3

erik24

 

smutne, smutne, smutne...hokejky do ruk a smer parlament aj s fanklubami
11.9.2020 - 23:00
+1

MaxSBA

 

Tomas Prokop ohľadom streamov.
·
4 h
a povedať, že veď to záleží od každého klubu a nakoniec sa APHK nedohodlo ani s RTVS na právach

to je tiež superko
11.9.2020 - 23:00
+7

matus93

 

Hlavne, že všetky zmluvy od lintnera boli pre naše velkokluby nevýhodne .. opatrenia sú jedna strana mince .. manažéri klubov tá druha a nemenej podstatná ..
11.9.2020 - 23:04
+4

Kurolišek

 

Kto je Tomas Prokop?
12.9.2020 - 0:21
0

topska

 

sportovy zurnalista, co sa tyka hokeja a kontaktov tak asi s najlepsimi info u nas
12.9.2020 - 0:24
+2

MaxSBA

 

presne tak
12.9.2020 - 0:34
0

Kurolišek

 

aha ďakujem
12.9.2020 - 8:34
0

Akademik

 

topska: ... podľa toho pre koho ...
12.9.2020 - 8:59
+1

topska

 

Moj subjektivny nazor
12.9.2020 - 13:19
0

hello, havarju

 

Ani to nemusím čítať. Prosím vás kluby, nič od štátu nepýtajte? Nič vám nedá, lebo má prázdnu špajzu. Ako si to vôbec dovolujte, veď z ničoho vám nikto nič nemôže dať. Čo tam po nejakých opatreniach. To ste všetci mali vedieť a už pred pár rokmi sa na túto pandémiu pripraviť. Ak ste nevedeli, že vydáme takéto opatrenia, tak nerobte žiaden šport. Mali ste si urobiť rezervu na pár mesiacov, alebo najlepšie na pár rokov a boli by ste zahojený. Na čo vlastne klepkáte hokejkami?
11.9.2020 - 23:52
+10

topska

 

V tejto súvislosti stojí za zmienku, či sa klubu vôbec oplatí hrať
v Steel aréne, ak v nej môže byť
500 ľudí. „Dlhodobo určite nie.
Je to pre nás neakceptovateľné
a finančne by sme to nezvládli.
Ak schvália 500 ľudí na zápas
a štát prisľúbi kompenzácie, tak
je to v poriadku. Bez kompenzácie by sme dlhodobo určite nezotrvali v Steel aréne. Za týchto
okolností by sa možno ani nedohrala liga. Kluby by nemali z čoho vykrývať straty z príjmu zo
vstupného,“ poznamenal Stanislav Mucha.
12.9.2020 - 0:23
+3

hello, havarju

 

Jasné, že sa to neoplatí. To boli len hrdinské reči.

Jediné, čo ostáva je bohužiaľ odložiť začiatok ligy a s Kaufland cupom počkať.
Hokejisti sa môžu ísť pásť, lebo vraj špajza je prázdna a kluby si mali robiť rezervu.
A keď sa hokejisti dopašú, tak nech sa nepovažia niečo pýtať od štátu, lebo neboli zamestnanci klubov.

Toto všetko som sa dnes dočítal. Prepáč topska.
12.9.2020 - 0:37
+3

topska

 

Ale nieee...Kosice nepocitaju s peniazmi zo vstupneho...Je super ze maju vyrieseny rozpocet na hracov ci realizacny tim. Tu je jasne povedane, ze bez kompenzacie ci vyssieho poctu ludi ako 500 je tu tiez problem. Kedze podla slov vedenia KE je suma za steelku ci druhu alternativu takmer rovnaka...
12.9.2020 - 0:52
+3

hello, havarju

 

Takže je tam tiež problém.
A keby aj nebol, tak teraz čo? Budú hrať sami so sebou. S tým tiež rátali?
Viem, že ešte nie je nič oficiálne, ja som len fanúšik, ale je najpravdepodobnejšie, že sa začiatok ligy odloží na neurčito. Či ako si to predstavuješ?
12.9.2020 - 1:02
+1

matus93

 

Si si aj prečítal prvú vetu ? Či si sa utešil, lebo si podľa teba objavil teplú vodu ? Z dlhodobého hľadiska .. to znamená, že je snáď jasné, že ak by sa povedzme cela sezóna vrátane play off mala hrať bez divákov tak by to povedzme predstavovalo problém .. lenže tu niektorí vrátane PP ani len nechcete začať ligu bez divákov .. nikde nie je napísané že takýto stav s týmito obmedzeniami bude trvať až do maja .. teraz je rapídny nárast kvôli dovolenkárom a keďže to ako blbci popúšťali na leto a ľudia ako blbci začali chodiť hore dole tak teraz musia uťahovať .. akonáhle sa to upokojí opäť sa to môže uvoľniť .. lenže keď už teraz je tu krik že sa do ligy ani nenastúpi tak co čakáš ..
12.9.2020 - 9:48
+2

topska

 

Ved ja tomu chapem a pisem presne o tom o com ty. Mna tu ale presviedcali ze steel arenu maju ke vyplatenu a ze ich rozpocet je v pohode zabezpeceny bez akehokolvek vstupneho a kazdy cent z neho je navyse.
12.9.2020 - 13:20
0

yaro.s

 

Stále platí to, že Ke hrať môžu, majú na platy pre hráčov, museli by si však niekde vybaviť lacnejší nájom..., v jednoduchej hale,bez divákov, teoreticky, väčšina ostatných má kde hrať, ale nemá za čo. Jednoducho nemajú na tie platy, ktoré podpísali.
A to už zbytočne rozoberať dookola, čo by to zmenilo, či Ke môžu, či nemôžu...sami hrať nebudú.
13.9.2020 - 20:06
+1

zasi

 

ako sami?veď aj Slovan hrať môže
ideálna predstava:
utorok zápas Košice : Slovan
piatok zase Slovan : Košice
čo viac si fanúšik"fajnšmeker"môže priať?
13.9.2020 - 20:14
0

yaro.s

 

Tak sme to dohodli.
Môžeme hrať v Čani, alebo u Sršňov, žiaden problém
30 zápasov u nás, 30 u vás...
13.9.2020 - 20:38
0

zasi

 

taký malý detail:
ja som Košičan
a u sršňov by to bolo idealne,to mám čoby kameňom
13.9.2020 - 20:43
0

yaro.s

 

Takže nedohodli
štadión pekný, divákov by tam aj tak nepustili, takže kapacita nevadí...
13.9.2020 - 20:48
0

yaro.s

 

Ale čo sa týka Slovanu, tam sa na divákov spoliehajú tiež a za takých okolností sezónu nezačnú.
13.9.2020 - 20:49
0

zasi

 

a u nás snáď nie?
to deklarovanie pokrytej sezóny je len taká malá barlička,aby sa nepovedalo že aj nám kraľuje banda neschopákov.hlavne po turbulentnom lete.
bez divákov to nemá zmysel proste nikde
13.9.2020 - 20:55
0

yaro.s

 

Nemá, to je jasné.Hrdiť sa tým, že sme niečo viac je fakt je hlúposť. To skôr vyplynulo z okolností.
Len táto sezóna je "výnimočná", bohužiaľ negatívne a tak mohlo pripadať do úvahy ju odohrať v núdzovom režime.
13.9.2020 - 21:01
0

napolpoliak

 

700000€ na Majdan v Bielorusku sa našlo... 11mega pre umelcov tiež... Špajza prázdna není,len je určená pre vyvolenych
12.9.2020 - 7:05
+4

gabi98

 

DLHODOBO ... celkom podstatne slovíčko v tvojom argumente.
12.9.2020 - 9:54
+2

wagoo_2

 

ake navrhy ponuklo APHK ministerstvu Skolstva , na dofinancovanie hokeja?: Ja nerozumiem jednej veci. Chcem od niekoho, aby mi pomohol. Ak nieco chcem, musim ponuknut model, na zaklade ktoreho by to malo fungovat. Aky model predlozilo APHK so SZLH ? Jednoducha odpoved, ziaden

Na jednej strane placeme, ze nemame prijem zo vstupneho, lebo COVID (ja som na to upozornoval pred troma mesiacmi, ze na strane vstupneho treba zozaciatku ratat s velkou NULOU , a bol som za blazna). Ozaj len KE a z istej miery Slovan sa postavili k novej "sezone" racionalne, a poukazovali, ze treba riesit rozpocet s realnymi peniazmi, a nie s virtualnymi zo vstupneho. Je to o to horsie, ze kluby ako take ignorovali zakon o sporte, a hokejisti NEBOLI zamestnanci, ale SZCO. Takze, tahame dva roky stat za nos, a potom chceme od toho isteho statu, aby pomohol . To mi nejak hlava neberie. A este chcem pomoc, bez realnej predstavy, ako vlastne ta pomoc ma vyzerat.

Pol roka bolo na to, aby boli nachystane alternativy zaciatku sezony. A mimochodom, online-s . Tu mala zauradovat vyssia moc, poslat do riti cely TIPSPORT, a mali vytvorit SZLH model okolo nakupu onlinu pre kluby, kde sucastou streamu moze byt reklama pre jednotlivych partnerov klubov. Tieto veci su uz davno vymyslene, isteze, nebude taky zaber na populaciu ako zapas s divakmi na stadione, ale minimalne sa da pracovat s cislami, kolko ludi to sleduje, a rozdiel medzi online a priemerom obsadenosti stadiona sa da riesit dofinancovanim. Je tu vela moznosti, ale , na SVK to ostalo iba buchanim hokejok ...

A este, okrem hokeja je tu futbal, basketbal, volejbal, hadzana, tenis, sach, kolky, golf, ping-pong, cyklistika, floorball, hokejball ...
12.9.2020 - 0:30
+2

hello, havarju

 

Sa ti sníva? Ako môže stream na Slovensku nahradiť návštevu fanúšikov na zápase? Koľko by stál ten stream a koľko divákov by si ho kúpilo?

A za ďalšie, strašne chcem vidieť ako bude Slovan hrať zápasy, keď tam môže byť Max. 50 ľudí. S tým rátal Slovan, že nebudú vôbec hrať?. Hmmm, to sa im super oplatí.
A Košice už tiež vydali vyhlásenie, že ani pri 500 divákoch dlhodobo by v steel aréne nezotrvali.
Čoho si ty vlastne fanúšikom.
12.9.2020 - 0:48
+3

wagoo_2

 

realne cisla stremov si vies zistit so sezony, ked sa hralo s divakmi. Cisla budu isteze vyssie, netvrdim ze x nasobne, ale budu. Od toho sa odvija cely biznis model predaja. Online je online, a su tu firmy , co to robia, a v case Korony online ako taky prekvital ...
Ja netvrdim , ze online pokryje naklady klubov, tvrdim, ze online je zaciatok celej debaty, a ponuknutia alternativy v spojitosti s dofinancovanim, a v tom je sakra rozdiel
12.9.2020 - 1:03
0

hello, havarju

 

No tak povedzme, že Nitra. Priemer na zápas neviem, ale povedzme, že 2700 divákov za priemernú cenu 7,-€ + sky boxy atď. + Prenájom bufetov. Vôbec neviem presne. Odhadom 20000,-€. Koľko by musel stať ten stream. Za 5,-€ si ho nekúpi ani 1000 sledujúcich, to sú rodiny, kamaráti čo chodia na zapasy. S tým musíš rátať.

Okrem iného v Nitre je pri 50 účastníkoch momentálne nereálne uskutočniť nejaký zápas. Čo budú streamovať nejaký zápas na počítači?
12.9.2020 - 1:14
0

topska

 

Ved presne toto sa riesilo. Kluby si vypracovali ten predpoklad ci to bude vyhodnejsie ako Tipsport. To ze to vyslo v pluse Kosiciam (co som nikde oficialne nepocul ale ok) neznamena ze to tak bude aj u ostatnych. Lebo chapes ze ak tie streamy budes robit prides o prachy z Tipsportu. A vsetko si navyse riesis sam na svoje naklady a nestara sa o to Tipsport.
12.9.2020 - 1:14
0

Big brother

 

Ja ked čítam do slovo "dofinancovanie", tak sa musim smiat. Jednoducho to čo by kluby mali z online prenosu je oproti zarobku na vstupnom almužna. A to nehovorím o tom, že jeden zaplatený prenos by mohli sledovat aj 4 ludia.
12.9.2020 - 8:28
0

tn

 

Almuzna? ty si asi jeden z tych akoze manazerov, ze? A to nehovorim o tom, ze online prenos by si mozno zaplatili aj ludia ktori by na stadion nesli. Ale jesnoduchsie je natrcit ruku a kricat "dajte lebo skrachujeme". Nech uz zacnu robit svoju pracu. A to nie je iba natrcanie ruk a vyplakavanie. Nezabudaj, ze toto robia uz roky, a nie iba pocas pandemie.a z tohoto sa mne chce plakat.
12.9.2020 - 9:08
+2

fany

 

V dnešnej dobe je na všetko a vo všetkých sférach odpoveď ,lebo corona.
12.9.2020 - 9:54
0

Big brother

 

Áno almužna človeče. Čo na tom nechápeš? Spýtala sa s úsmevom "almuzna?", potom k tomu pridala chrumkavu vetu o tom, že som jeden z akože manažérov. Ale argumentuje vecne. Veď jasne, že by si onlineprenos kúpili aj iní ľudia ako ti čo chodia na hokej..ale za akých podmienok. Veď daj predstavu...píš čísla, keď už ide basnit o manažérstva.
12.9.2020 - 10:11
0

Big brother

 

A tie reči o tom, že nech si robia prácu a nenatrcaju ruky. No chod si to skusit. Aj toto je ich práca, ukazovať na nedostatky v systéme. Každý kope za seba! Tak to chodí. Len si treba k tomu trochu pricuchnut a pospájať súvislosti. Nie len bezhlavo trepať.
12.9.2020 - 10:13
0

amaskiea BLOG

 

jasné, keby si pričuchol, určite by hneď začal aj on, že sa nič nedá, len žobrať o peniaze
12.9.2020 - 10:17
0

Big brother

 

Keby vraveli, že sa to nedá, tak by tí ľudia nerobili v kluboch. Dá sa to, ale je to na Slovensku ťažšie ako v iných krajinách. Toto čo robia nie je žobranie, ale poukazovanie na situáciu, ktorá vznikla. Len ty si veľký hrdina.
12.9.2020 - 10:39
0

amaskiea BLOG

 

Za polroka (a 30 rokov) dokázali vymyslieť to, že poukazujú, ako je všetko na h? Aby ich raz neporazilo z toľkej činorodosti.
12.9.2020 - 10:46
+2

Big brother

 

Áno, nikto nič nerobí. Hej, máš pravdu.
12.9.2020 - 10:49
0

amaskiea BLOG

 


Úsilie: maximum.
Výsledok: minimum.
(J. Satinský)
12.9.2020 - 10:55
+1

Big brother

 

Nechapes. Nevadi
12.9.2020 - 11:50
+1

tn

 

tak prezrad ako sa pripravili na tuto situaciu. Len mi nevrav, ze polroka nacvicovali s hracmi buchanie hokejkami!!!
12.9.2020 - 17:48
+1

Big brother

 

Žartuješ s tými hokejkami snáď! Boa, ja nemám 15 rokov, s týmto na mňa nechoď.

A hádam nemyslíš, že ja mám mat vysledovanu vnútorný činnosť ligových klubov! Ja čo viem, že kluby mali čo cez prestávku robiť, aby vykryli straty z konca sezóny. Si veľmi naivný.

13.9.2020 - 18:58
+2

amaskiea BLOG

 

to ťa fakt samotného ani nenapadne, že toto je celkom iná situácia, že obmedzenie počtu divákov na štadióne znamená úplne iný dopyt po streamoch?
12.9.2020 - 10:12
0

Big brother

 

To mi je celkom jasné preboha. Ale dobre viem ako by to v praxi vyzeralo. Netreba byť naivný. 1) nebude toľko ľudí dávať za strešný 7-8 eur, 2) cez jedno zaplatenia si pozru hokej aj 4 ludia. Jasné, že nejaké peniaze budú...ale to je veľmi nizke percento oproti vstupnom.
12.9.2020 - 10:16
0

amaskiea BLOG

 

jj, ty už dopredu vieš, že by to bolo nanič - nie si ty hlavný metodik nášho hokeja?
12.9.2020 - 10:19
+1

Big brother

 

Nebolo by to na nič, len je jasné, že by to nevyriešilo situáciu. Aku máš ty konkrétnu predstavu o číslach?
12.9.2020 - 10:36
0

amaskiea BLOG

 

načo by mne bola konkrétna predstava o číslach, ja som si istý, že by to niečo hodilo, to mi stačí, a hľadanie univerzálneho riešenia, aby vyriešilo všetko tak, že už nebude treba k tomu hľadať a vymýšľať nič ďalšie, je výsadou lenivcov alebo neschopákov
12.9.2020 - 10:44
+1

Big brother

 

Jasné, nikto nad situáciou vôbec nepremýšľa, neanalyzuje možnosti...len ty si ten čo teraz na niečo prišiel.
12.9.2020 - 10:48
+1

amaskiea BLOG

 

všetci premýšľajú, analyzujú, za 30 rokov nevymysleli a nevyanalyzovali nič, a teraz sa strašne divia, že nič nové nevymysleli ani za posledných 6 mesiacov - a tomu je určite na vine Matovič, s Mikasom a Šatanom
12.9.2020 - 10:53
+1

Big brother

 

Vôbec nevinim menovaných
12.9.2020 - 11:49
0

amaskiea BLOG

 

ty mi pripomínaš tetu ET, ktorá furt vykrikovala, že 3. pilier nevyrieši demografickú krízu - nie, nevyrieši, ale môže významne zmierniť jej dopad (teda u nás už nemôže, lebo už sme ho prežrali). Rovnako ani žiadny stream samozrejme nenahradí návštevu fanúšikov na zápase. Ale to nikto ani netvrdil, kto by takú blbosť aj mohol tvrdiť, pravda. Stream môže kompenzovať stratu na vstupnom a to dosť význame - to záleží len od marketingovej šikovnosti...
Nuž a "Koľko by stál ten stream a koľko divákov by si ho kúpilo" - to už je otázka priam hodná socialistického plánovača na vrchole 5. päťročnice niekedy okolo r. 1974. Na to by bola najvhodnejšia odpoveď, že presne podľa normatívov prijatých na 15. zjazde ÚV KSČ stojí stream toľko a toľko a kúpilo by si ho toľko a toľko spokojných pokrokových divákov tábora mieru a pokroku...
12.9.2020 - 1:18
+1

hello, havarju

 

V Nitre, Bratislave a v Trenčíne budú čo streamovať?
A aj keď by niekde chceli mať náhradu za fanúšikov, tak by si mali dať urobiť odhad, či by sa im to oplatilo uskutočniť vôbec nejaký zápas. Veď musia rátať so všetkým - začínajúc cenou za prenos a končiac po platmi hokejistov.
Ja nehovorím o žiadnych normatívoch. To si splietaš sám.
12.9.2020 - 1:29
0

amaskiea BLOG

 

Mali dať urobiť odhad? Komu? Poradenskej spoločnosti? Deloitte and Touche? Pár čísiel spočítať, to je už nad ich sily, alebo pod ich vysokomanažérsku úroveň. Čo robili posledných 6 mesiacov? Vymýšľali megaakciu s klepaním hokejkami?
12.9.2020 - 1:37
0

hello, havarju

 

Majú to dávno spočítané. Ja som to tu laicky odhadol a ak si myslíš, že som to odhadol zle, tak sa k tomu vyjadriť. A nie mi tu píšeš niečo iné. Ja si viem uznať chybu.
12.9.2020 - 1:46
+1

hello, havarju

 

Stream je na Slovensku len doplnkom k zápasu, nie náhradou. To by sme mohli rovno urobiť len tv prenosy, kde by to zaplatila televízia ako v NHL.
12.9.2020 - 1:32
0

kimi2028

 

Ja si myslím, že to dokáže nahradiť, ale za nejakú rozumnú cenu. Povedzme napr. do 8 eur mesačne. Za sezónu to je 80 eur. Je to skutočne až tak málo, aby sa to neoplatilo??? Podľa mňa je to dosť...
12.9.2020 - 9:06
0

topska

 

Precitaj si vyssie vyjadrenia zo strany Muchu ci pocitali Kosice s peniazmi zo vstupneho...A ohladom modelu, vypracovali model a ponukli ho ministerstvu.
12.9.2020 - 0:49
+1

wagoo_2

 

toto je ten model?: Kluby žiadajú vládu, aby zaviedla podobný kompenzačný model za zákaz účasti fanúšikov na športových podujatiach ako v Česku, kde sa štátna podpora vypočítava podľa priemernej návštevnosti za posledné súťažné ročníky vynásobenej priemernou cenou lístka. Kompenzácie by mali zahŕňať aj nedohratie poslednej sezóny, najmä jej najvýznamnejšej časti play off, i náhradu príjmov profesionálnych hráčov a športových odborníkov, ktorí prepadli sitom štátnej pomoci


Nebudme smiesni, to ak bolo takto formulovane na Ministerstvo, tak je jasne , ze v takomto podani to bude v nezaujme...
12.9.2020 - 0:59
0

topska

 

Ale to nebol jediny navrh. Ved tam do nich hucia uz poriadne dlho.
12.9.2020 - 1:11
+1

burnzie

 

On sa v tom ešte vyžíva to darmo..... keby čísla tých prípadov boli úmrtia vtedy by už to bolo na mieste ale číslo 25 či koľko z toho vek cez 85 aj to čo zomreli na starobu a popri tom xy iných chorôb ale jasné korona tomu urobila rýchly proces....študentom nezávidím v školách čo si musia vytrpieť
12.9.2020 - 6:51
+3

warn1ng

 

Ty uz prestan s tymi umrtiami. Dobre ti to robi?
12.9.2020 - 8:45
+3

burnzie

 

A čo napísal som nepravdu nebodaj? To je holý fakt a až nezmyselné opatrenia šialené keď si to porovnáš napr s FR a pod tu máme také čísla a to čo robia je cielená likvidácia športu... Alebo mi dá znova niekto o týždeň za pravdu keď ten šialen či poloblázon zase zatvorí komplet všetko.....je k tomu veľmi blízko... Ale fakt sa ešte niektorí nájdu komu to nevadí nech šport malé firmy skrachujú nezamestnanosť stúpne rapídne a aj vtedy niekto napíše áno Igorko zachránil životy lebo tá korona nás vyhubí do roka a do dna asi také sú jeho opatrenia.... To podaktorí zistia keď prídu o prácu
12.9.2020 - 9:38
+2

warn1ng

 

Holy fakt? Naozaj? Tak ja ti poviem co je holy fakt. Suhlasim s tebou v tom ze ti ludia co zomreli na Covid19 mali ine choroby, kedze su to väcsinou starsi ludia tak je logicke ze maju aj ine choroby. Ved to ma kazdy starsi clovek. A ty tu pises o tom ze ti ludia URCITE nezomreli na Covid19. Tak sa ta chcem opytat ze odkial to vies s takou urcitostou povedat? Hm? Vies ty tu pises ako sme vsetci sprosty a popritom pises to iste len opacne. Tak ako ty nevies s istotou povedat ze zomreli na ine choroby, tak my nevieme s urcitostou povedat ze zomreli na Covid19. Takze o com tu tocis? A v neposlednom rade, tie "ine choroby" ktore ma skoro kazdy dochodca na Slovensku, ich na umelu plucnu ventilaciu neposlu. Tak tu laskavo nekonspiruj a neurazaj. Ked vies o tom taky isty holy prd ako my. Ja niesom lekar, ja o tej chorobe neviem absolutne nic. Ale ak mam verit odbornikom (akokolvek s ich nariadeniami nesuhlasim) a ak mam verit podobnym konspiratorom ktori si svoju pravdu nasli niekde na internete, moj vyber je jasny. Takze ty si vklude ver comu chces, je to tvoja slobodna volba, ale laskavo tu nevypisuj o tom kto na co zomrel, ked o tom vies taky isty prd ako my.
12.9.2020 - 9:57
+6

mhc23

 

Lenže všetci odborníci čo sú fakt odborníci chcú so všetkýmk vládami diskutovať o tej chorobe, že to nie je také ako vlády to opisujú a nad niektorými opatreniami len krútia hlavami.A ani jedná vláda s nimi nechce komunikovať a prečo asi, im veľmi dobre vyhovuje, že môžu manipulovať s ľuďmi
12.9.2020 - 12:41
+1

warn1ng

 

Cize epidemiologovia, infektologovia a odbornici na tropicke choroby co su v pandemickej komisii su co? A podla coho zistujes ze kto je naozaj odbornik, ci podla toho kto hovori ze Covid neexistuje? Dobry pristup. A ze kto koho manipuluje.
12.9.2020 - 13:11
+5

mhc23

 

Ja som nenapísala, že sú to odborníci, ktorí hovoria, že nie je covid ale nie je taký ako ho média, vlády predstavujú. A odborníci zo všetkých štátov čo sú aj v pandemickej komisii chcú si sadnúť za jeden stôl s členmi vlád aby diskutovali o tej chorobe lebo niektoré opatrenia sú od veci. A ty si myslíš, že aj členovia vlád počuvajú tých epidemiológov, možno si ich vypočujú ale aj tak spravia po svojom lebo im to vyhovuje
12.9.2020 - 17:55
+1

warn1ng

 

Zaujimave. Zjavne chodis po pandemickych komisiach vsetkych statov, ked vies taketo pikosky. Ja viem len o tom, ze ked minister zdravotnictva vyhlasuje ake opatrenia sa dohodli na pandemickej komisii, vsetci odbornici stoja vedla neho a kyvaju hlavami.
12.9.2020 - 18:43
+4

fany

 

Pán minister má taký bordel v nemocniciach,že by mal chodiť kanálmi.
12.9.2020 - 20:16
0

warn1ng

 

Cele zdravotnictvo je jedna velka hanba. Ale to nic nemeni na tom ze ti odbornici tam stoja a nepovedia ani slovo.
12.9.2020 - 20:27
0

fany

 

Ja by som potrebovala napr.od HP odborníkov vysvetliť tých 30 ľudí na svadbe. Oľano sa už zabavilo do sýtosti a teraz šaškujú.
12.9.2020 - 20:38
+1

MackoPu

 

Ked tak tuzis po informaciach, predpokladam, ze si pozerala debatu v nedelu na poludnie na TA3. Sice jeden manipulator a odrbavac vs svatuskar, ale dozvedela by si sa tam mnozstvo informacii co a preco.
13.9.2020 - 14:30
0

tn

 

ty si teda riadny ch..
12.9.2020 - 9:10
+3

Akademik

 

wagoo_2: som rád, že niekto tu aj striedmo rozmýšla a píše taka ako sa veci majú a nemá len ružové okuliare ako veľa na tomto fóre diskutujúcich.
Dodám, že nie SZLH, KLUBY ale hráči by mali štrajkovať a povedať rázne svoj názor, podotýkam športovci a HRÁČI. Všetkým čo vymýšlajú také nezmysli ako búchanie hokejkami prišiel COVID 19 vhod lebo zacítili, že teraz sa môžu vylýzať z dlhov ktoré narobili a nie 6 mesiacov ich tlačili pred sebou ale niekoľko rokov.
12.9.2020 - 8:01
+1

warn1ng

 

Suhlas. Bohuzial tu sa riesil zanik Pro-hokeja a zalozenie novej asociacie APHK aby dostali 1,6mil od Tiposu...
12.9.2020 - 8:43
0

Dr.Zincica

 

Rozumiem obidvom stranam. Ale preco si vymienaju nazory cez media namiesto toho,aby si sadli a vyriesili ten problem ludsky.
12.9.2020 - 7:13
+1

prezident

 

"Profesionálnemu hokeju hrozí zánik".

Nezmysel. Kydy. Vydieranie. Neskončí. Dočasne sa zmrazí. Bude hibernovať. Kluby, kde realisticky sledovali pandemický vývoj, resp. kde mali racionálnu rezervu a záchranný plán v pohode prežijú. Iní, ktorí alibisticky a bez rozmyslu rozhadzovali nech sú potrestaní. Toto je realita. Prikrývam sa perinou, na akú mám, a sledujem, čo sa okolo mňa deje, predvídam, analyzujem. Notoricky stratová súkromná firma (hokejový klub) nemôže čakať, že daňoví poplatníci do nej budú na lusknutie prstov pumpovať peniaze. To by bol absurdný precedens. Každá kríza je však príležitosťou na zlepšenie. Schopní predvedú, ako sa niečo dá, neschopní sa budú sťažovať, ako sa všetko nedá. Je výzvou dokázať, že veci i ľudia môžu fungovať inak a kvalitnejšie. A pokiaľ ňou chce niekto prejsť s dospeláckymi slzičkami a škôlkárskymi tvrdeniami o zániku profesionálneho športu, potom je lepšie, ak ho bez milosti zmetie so sebou do zabudnutia.

Vládne opatrenia nezabijú slovenský hokej. Naopak, treba sa za ne postaviť a dodržiavať ich! Sú šancou na proces prirodzeného prečistenia a reštart. Práve ony totiž nastavili zrkadlo športovým funkcionárom, ktorí sú neschopní akcie. Nemajú výsledky. Nemajú úspechy. Nemajú rešpekt. Nemajú vyjednávaciu pozíciu. Nemajú produkt. Nemajú plán. Za rokovacím stolíkom sú outsidermi, ktorí vyskočili z chaotickej čiernej diery. Nariekajú, že chcú zachrániť hokejový svet, ktorý v dobrých časoch sami rozkrádajú a znehodnocujú. Keď štát v minulosti poslal peniaze, vrhali sa na ne ako straky. Za mňa osobne - určite neposielať žiadne peniaze. To znamená vyhnúť sa akejkoľvek priamej finančnej pomoci. Naopak, podporiť ich dočasnými (!) nepriamymi zvýhodneniami, či už daňovými, odvodovými a pod. Jedine za prísnych podmienok, keď vysvetlia, čo a ako ďalej. Kľud. Všetko je v poriadku. Možno budeme nejaký čas bez hokeja. Jeho zánik ale vôbec nehrozí. Odprace slabých, silní prežijú. Zákon života. Ide však o to, aby tí preživší ukončili nekontrolovaný samospád a chceli veci meniť.
12.9.2020 - 9:05
+5

Bizzaremifo

 

...len aby sa tí čo prezijuju mali s kým neskor konfrontovat ..
12.9.2020 - 9:32
+1

strojar

 

Takže Darwin.
Silní prežijú, slabí skapú.
Myslíš, že tak treba postupovať zo strany štátu aj v iných oblastiach?
12.9.2020 - 9:36
+4

ATakNejak

 

Pýtam sa normálne. Ako má prežiť profesionálny hokej, ak hokejisti nebudú rok hrať?
12.9.2020 - 13:11
0

opeKE

 

Pozerajuc prenosy zo SuperCupu mi trhalo srdce ked som videl prazdne tribuny v MI,SNV a PP. Nechapacka potom bola natlacenie ludi do jedneho sektoru v MI to sa dala voda na mlyn Igorovi. Nerozumiem preco sa tvrdo nedohodnu, ze pre zaciatok budeme pocitat pocty ludi do sektorov. Napriklad v steelke 50 ludi (25% kapacity sektora cca) do sektoru plus jeden sbs co by navigoval a riadil. Pri kupe listka by dal kazdy na seba udaje ak by nedajboze nahodou bolo nutne testovat. Prichod a odchod v intervaloch pre sektory (vo vlaciku ako v skolke ). Bufety zavriet a max predavat pivo tak, ze bude roznasane (+1 clovek). Samozrejme cena listka by bola vyssia ako po ine roky. Toto by sa dalo zvladnut a isto aj pretlacit hore.
12.9.2020 - 9:21
+1

Kuto10

 

EŠKA : My nemáme štadión, mám to je jedno ???? na rekonštrukciu majú 170 dní od 13.augusta... každopádne je to ale likvidačné hrať extraligu pred prázdnymi tribúnami...
12.9.2020 - 9:30
0

Bert113

 

Keď bude málo ľudi, budú nanič výsledky, veď kto ich bude povzbudzovať. Nestačilo že sa predčasne skončila sezona, že fanušikovia sa tešili na začiatok sezóny a teraz maju byť ukrateny o to načo tak dlho čakali, len kvôli tym čo šli do zahraničia. Hrači ako maju živiť rodiny?
12.9.2020 - 10:37
0

speedman

 

Posledná veta je jediné, čím sa treba zaoberať.
12.9.2020 - 13:34
+2

VSŽ Košice

 

201
12.9.2020 - 10:49
0

granlund84

 

Šport na Slovensku zanikne, to je skvelá správa. Milióny co sa doňho leju sa rozdelia na diaľnice, nemocnice, školy, migrantov. Cítim závan nového Švajčiarska
12.9.2020 - 21:24
0

warn1ng

 

Uz za Meciara sme mali byt nove Svajciarsko. Nevadi, nevyslo...
12.9.2020 - 21:28
0

nerorome

 

Za Matoviča sa to možno splní. Akurát iba v tom, že o každej xujovine bude referendum
12.9.2020 - 21:30
0

Urpiner16

 

Oni si to švajčiarsko spravili pre seba tak či tak.A blavákom detto.Doteraz nechápu prečo zvyšok slovenska chce zrušiť jeden volebný obvod.
13.9.2020 - 6:38
+2

jozosvk

 

Dovolte male zamyslenie:
Aktualne obdobie mi pripomina PR propagadna Hitlera, ktory dokazal opantat tak vela ludi.
Pochopil som jednu vec - TV a facebook totalne oblbli tento narod az na par vynimiek. Akoby sme prestali rozmyslat a vsetko, co napise nejaky sialenec a pacient z rakuskej alebo ceskej psychiatrie je a musi byt pravda.

Prestali sme si tvorit vlastny nazor a pracovat s informaciami. Pritom kazdy z nas chce dobro, lasku, dodrziavanie pravidiel a pritom sme tak polarizovani. Nastastie uz o par rokov to zhodnoti historia. O 100 rokov tu z nas uz nikto nebude a zivot pojde dalej.

Aj kvoli zhodnoteniu dnesnej situacie a pravdy si zelam, aby zivot po zivote este bol.

Velakrat som zapochyboval o svojej viere v Boha, ale aktualna situcia v spolocnosti mi logicky hovori, ze Boh existuje, pretoze existuej aj zlo.

Zelam si vsak, aby vsetci ludia, ktori niekomu v zivote ublizili, to olutovali a mohli zit vo vecnosti - ak teda Boh existuje. Tam uz nebudu hadky ani rozboroje.

A ak Boh nexistuje, tak vsetko, co sme tu vykonali a napisali je len marnost, ktora sa navzdy strati!

P.S.: Mozno som v mojom zmyslani sam, ale doteraz som nepochopil, preto svatena voda musela zmyznut z kostolov, na exorcizmus bola dobra, na koronu sa vsak nechyta. Hovorim o koronach vseobecne - teda chripky, virozy, nadchy a aj ten novy 19 - pretoze vsetky su koronavirusy
12.9.2020 - 22:05
+5

topska

 

Chripka a nadcha su koronavirusy?
12.9.2020 - 22:26
0

jozosvk

 

Studovat, studovat a studovat, inac sa pred verejnostou hovadis...

Coronavírusy patria do čeľade Coronaviridae. Sú to pleomorfné RNA vírusy (okrúhle, oválne až podlhovasté) so špirálovou symetriou, veľkosti 60 – 220 nm. Obal má charakteristické kyjakovité výběžky. Do čelade Coronaviridae patrí viacero vírusov patogénnych pre zvieratá. Okrem infekčnej nádchy spôsobujú tieto vírusy časté ochorenia hospodárskych a domácich zvierat.
Ľudské koronavírusy sa delia do dvoch rodov- príslušníci rodu Coronavirus majú vzťah k respiračnímu traktu, u ľudí môžu vyvolať nádchu až pneumóniu, rod Torovirus tvoria tzv. ľudské črevné koronavírusy.

Do roku 2002 choroby ľudí s koronavírusovou infekciou predstavovali nevýznamné hnačkové ochorenia alebo postihnutie horných ciest dýchacích v podobe bežného prechladnutia, pri ktorom vírusy obvykle neinvadovali do dolných častí dýchacieho traktu. Komplikácie niekedy predstavovalo príležitostné vyvolanie záchvatov kašľa u astmatikov alebo exacerbácia chronickej bronchitídy u dospelých.

Situácia sa výrazne zmenila počas zimy v rokoch 2002 – 2003, kedy sa zjavilo vysoko kontagiózne, závažné a často smrteľné ochorenie SARS - (Severe Acute Respiratory Syndrome), t. j. ťažký akútny respiračný syndróm, spôsobený coronavírusom. Ochorenie prebiehalo prevažne ako ťažká atypická pneumónia. Hlavné príznaky sú vysoká teplota (nad 38°C), suchý kašeľ, krátky dych, ťažkosti s dýchaním. Prítomné môžu byť aj ďalšie symptómy ako bolesti hlavy, stuhlosť svalov, nechutenstvo, vyrážka, hnačka. Inkubačný čas sa odhaduje na 2 až 10 dní (bežne 2 – 5 dní).

Zdroj: Urad verejneho zdravotnictva

Neber to osobne, ja som ta nezhovadil, sam svojim prispevkom si sa potopil. Ja som ta nezosmiestnil a ani zosmiestnit nechcem. Pekny vecer a vsetko odbre prajem!

12.9.2020 - 22:51
+7

Nemehlo

 

Chrípka alebo influenza je infekčné ochorenie spôsobené RNA vírusom z čeľade Orthomyxoviridae.
13.9.2020 - 0:45
+1

jozosvk

 

Chripka, na ktoru nas zenu ockovat patri do spominanej celade, mal som dat crevne chripky + samozrejme ostatne virozy a nadchy nam sposobuju rozne druhy koronavirusov.
Najviac ma zaraza, ze toto ludia nevedia, naopak sa bohorovne vysmeju a mozem to podopriet aj UVZ, aj napriek tomu nadchu, virozy a crevne chripky nebudu povazovat za koronavirusy. Stale hovorim, ze facebook a media oblbuju ludi!
13.9.2020 - 7:10
+3

hello, havarju

 

Oblbnutý si ty. To, že nový koronavírus patrí do tej istej čeľade ako iné koronavírusy neznamená, že je to ten istý vírus.
13.9.2020 - 9:12
+3

Nemehlo

 

Macka aj Lev su mackovite selmy. Asi nechces mat obe doma.
13.9.2020 - 10:03
+1

prezident

 

"Pani učiteľka, pani učiteľka, chrípka je koronavírus, covid je koronavírus, koronavírus ako koronavírus, to musí byť potom rovnaká vec!"


Privri oči. Uvoľni sa. Vráť sa v čase. Sedíš v škole. Asi si ju nemal rád. Učenie nebolo Tvoje gusto. Nešlo Ti to. Trápilo Ťa kritické myslenie. Chápanie textu s porozumením. Nevadí. Na chvíľku to teraz vydržíš. Skúsime to zlepšiť. Predstav si, že sa pozeráš na tabuľu. Učiteľka na ňu niečo píše. Zatiaľ nevidíš čo, pretože časť zakrýva chrbtom. "Dru..", je tam niečo ako "dru". Si zmätený. A nedočkavý. Konečne chceš vedieť, ako to je. Odstupuje od tabule. "Dru-hy". Čo to je? "Druhy". Ježišmária. Je tam toho ešte viac. "Druhovosť". Musí to vysvetľovať tak komplikovane? Čítaš ďalej. Je tam dlhá veta. Na košpi weboch také nepíšu. Tam to dokážu vysvetliť ľahšie. Ideš do toho. Mozog pracuje na plné pecky. "Chrípka a Covid sú vírusy zhodné v určitých znakoch". 


Hurá. Vyhral si. Máš to. Sú rovnaké. Je to to isté. Vždy si to vedel, každému si to hovoril. Ako dobre, že si nikdy nepochyboval. Teba len tak niekto neoklame. Neopili Ťa rožk.. Ale, ale, čo je toto? Je tam ešte aj druhá strana tabule. Hm, divné. Sú na nej 2 obrázky. Kocúr. Lev. Chcú Ťa zasa dostať. Že kocúr a lev sú tiež rovnakí? Ha-ha. Blbosť. Majú rozdielne veľké zuby? Majú. Skáču rozdielne ďaleko? Skáču. Kocúr Ťa kedysi poškriabal. Stačilo zalepiť leukoplastom. No lev, lev to je niečo iné. Vo filme si dokonca videl ako zaútočil na hrocha. To by si kocúr nikdy netrúfol. 


Záver. Si si teraz už úplne istý. Chrípka a Covid sú rovnaká vec. Ale kocúr a lev nemôžu byť rovnakí. Veď sa na nich stačí pozrieť a všetko je hneď jasné. 


Pravda sa ukázala.

13.9.2020 - 10:36
+2

fonte

 

Co to beries, aj ja chcem.
13.9.2020 - 10:38
+3

MackoPu

 


Ale neviem, ci taketo vysvetlenie stylom "Danka a Janka" zaberie.
13.9.2020 - 18:17
+2

Tehelnepole

 

Dpč
Už druhý príspevok ktorý mi "reže" od Prezidenta.

Čo sa to deje so mnou
13.9.2020 - 19:11
+3

MackoPu

 

Normalny ukradnuty ucet
13.9.2020 - 22:36
+1

napolpoliak

 

Nádcha patrí medzi koronavirusy
13.9.2020 - 7:06
+1

Big brother

 

Kompetentní vo vláde nevedia čo robia. Vraveli, že nejde o to, aký je velky štadión...že problém je to, že sa hromadne presunú do mesta a podnikov. Tak potom prečo robia rozdiel medzi interiérom a exteriérom? Sranda.
13.9.2020 - 19:01
0

fonte

 

Nehladaj v tom ziadnu logiku, nenajdes ju. Je to kopa dristov zalozena na vode a hlavne na neznalosti ludi. To je cele.
13.9.2020 - 19:35
+1

MackoPu

 

Pokial viem, bolo to o zhlukovani a spravani ludi vnutri stadionov. A prax ukazala, ako to vyzeralo napr. na futbalovych. Hadam nikto nie je taki hlupy, aby to naviazal na opijas vonku po zapase. To niekto zahlasil ?
13.9.2020 - 22:38
0

topska

 

Ano toto bol jeden z hlavnych dovodov, ze potom idu spolu fans do krcmy
13.9.2020 - 22:52
+1

MackoPu

 

Tak potom treba riesit krcmy a nie zapasy.
13.9.2020 - 23:11
0

mitoO

 

Takato "debata" sa mi paci: Takto by to nejak od sportovcov mohlo vyzerat:

https://komentare.hnonline.sk/komentare/861757-ako-sport-doplaca-na-stat
13.9.2020 - 19:49
0

hello, havarju

 

Ministerka Milanová nesuhlasí s opatreniami pri podujatiach a pracovníkom v kultúre sľubuje kompenzácie!!!

https://www.noviny.sk/slovensko/554836-kultura-dostava-dalsiu-ranu-prichadzaju-nove-obmedzujuce-opatrenia
13.9.2020 - 20:31
0

FanusikZamkov

 

No ja to začnem z inej strany nakoľko je táto stránka o hokeji a sporte dobre by bolo keby sme už nepolitizovali a dobre by bolo keby príspevky smerovali k športu. A aby aj bolo možné k tomu diskutovať zverejním dva články ktoré poukazujú ako sa to sype na zväz: https://sport.aktuality.sk/c/460125/ministerstvo-skolstva-kontroluje-nakup-hokejok-na-szlh-ano-navstivili-nas-tvrdi-vykonny-riaditel-zvazu/ a druhý: https://sport.aktuality.sk/c/460483/rozhodcovia-obvinuju-vykonneho-riaditela-szlh-zo-zavadzania-ziadaju-doriesenie-svojich-platov/ Ja sa pýtam po tomto všetko prečo mlčí pán prezident SZĽH ako voš pod chrastou? Ja si myslím že je toho dosť k čomu by sa mal vyjadriť. Žiaľ zas sa hraje na alibistu. Je to nedôstojné od neho. A ešte je tu jeden zaujímaví článok ktorý tiež dobre vystihuje súčasný stav v prípade COVIDU: https://komentare.hnonline.sk/komentare/861757-ako-sport-doplaca-na-stat?fbclid=IwAR0ETu8Rv1XPC0jBq6cmE-q7AqwKHyLXJK56Cv0RnoI46vkRajs0ML_5R9k
13.9.2020 - 21:12
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZSkóreB
1.Zvolen619:1313
2.Nitra413:912
3.N. Zámky413:88
4.Michalovce416:128
5.Poprad311:56
6.Detva416:176
7.Trenčín514:176
8.Košice310:104
9.Slovan411:152
10.Miškovec46:122
11.B. Bystrica48:172
12.L. Mikuláš13:50
TÍMZVVPPPPGB
1.Sp.Nová Ves2200011:36
2.Martin220007:36
3.Žilina110007:03
4.Trnava110005:03
5.Skalica210016:53
6.P.Bystrica210013:63
7.Topoľčany000000:00
8.Dubnica100012:40
9.Humenné100012:40
10.Levice100010:70
SR 18300034:150
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
tímZVVPPPPSkóreB
1.Nitra5410040:1014
2.Slovan4300114:89
3.Dukla4210113:88
4.Martin4111114:146
5.B. Bystrica5200313:166
6.Poprad210109:84
7.Skalica4101216:244
8.Košice210015:33
9.Žilina410034:233
10.Zvolen5010411:252
-SR 183101112:124
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZVVPPPPSkóreB
1.Slovan4400030:1112
2.Nitra4310020:1211
3.Dukla4310016:1011
4.Púchov4210113:108
5.Martin4200216:156
6.Michalovce420029:56
7.B. Bystrica4102112:165
8.Skalica4101214:184
9.Zvolen4011212:143
10.Spišská4100314:193
11.Žilina410037:223
12.Poprad400049:200
13.Trnava000000:00
14.Košice000000:00
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TÍMZVVPPPPGB
1.Sp.Nová Ves2200011:36
2.Martin220007:36
3.Žilina110007:03
4.Trnava110005:03
5.Skalica210016:53
6.P.Bystrica210013:63
7.Topoľčany000000:00
8.Dubnica100012:40
9.Humenné100012:40
10.Levice100010:70
SR 18300034:150
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TÍMZVVPPPPGB
1.Viedeň7500232:1516
2.Graz7410225:1714
3.Salzburg6400223:1512
4.Klagenfurt7400315:1412
5.Fehérvár7311227:2712
6.Bolzano5301118:1310
7.Innsbruck8301422:2910
8.Bratislava5210215:198
9.Linz9210623:298
10.Dornbirn6110411:195
11.Villach6100513:263
Aktualizované: 25.10.2020 09:44
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 14.10.2020 09:46

Bleskovky

Slovanistom sa skončila karanténa, v nedeľu nastúpia v Nových Zámkoch

Hokejisti Slovana Bratislava po povinnej karanténe začali s tréningom, trénerovi Romanovi Stantienovi sa na ňom hlásil kompletný 27-členný káder. Slovan by sa mal najbližšie predstaviť v Tipos extralige v nedeľu 1. novembra na ľade Nových Zámkov. Do karantény klub nastúpil po pozitívnom testovaní 18 hráčov a členov klubu, tím čakal po dlhšom výpadku prvý ...
pred hodinou - TASR

Salzburg získal bývalého hráča NHL Skilleho

Rakúsky hokejový klub Red Bull Salzburg z nadnárodnej Ice Hockey League získal do svojich služieb bývalého hráča NHL Jacka Skilleho. Tridsaťtriročný krídelník odohral v dresoch Chicaga Blackhawks, Floridy Panthers, Columbusu Blue Jackets, Colorada Avalanche a Vancouveru Canucks 368 zápasov základnej časti s bilanciou 43 gólov a 41 asistencií.
včera o 12:51 - TASR

Buffalo sa tesne pred arbitrážou dohodlo s Ullmarkom na ročnej zmluve

Klub zámorskej hokejovej NHL Buffalo Sabres sa dohodol na podmienkach novej zmluvy s brankárom Linusom Ullmarkom. Ten bude hrať v tíme ďalší rok za 2,6 milióna dolárov. Buffalo sa tak vyhlo arbitráži, ktorá bola naplánovaná na pondelok.
včera o 08:04 - TASR

Buffalo sa tesne pred arbitrážou dohodlo s Reinhartom na ročnej zmluve

Klub zámorskej hokejovej NHL Buffalo Sabres sa dohodol na podmienkach novej zmluvy s útočníkom Samom Reinhartom. Ten bude hrať v tíme ďalší rok za 5,2 milióna dolárov. Buffalo sa tak vyhlo arbitráži, ktorá bola naplánovaná už na utorok.
25.10.2020 18:18 - TASR

Calgary podpísalo zmluvu s Leivom

Kanadský hokejový klub NHL Calgary Flames podpísal ročný kontrakt na 875. 000 dolárov s útočníkom Joshom Leivom. Dvadsaťsedemročný krídelník strelil v minulej sezóne sedem gólov a nazbieral devätnásť bodov v 36 zápasoch v drese Vancouveru Canucks.
25.10.2020 12:01 - TASR

Dermott zostáva v Toronte, podpísal ročný kontrakt

Kanadský obranca Travis Dermott podpísal ročnú zmluvu s klubom zámorskej NHL Toronto Maple Leafs. Platový strop organizácie zaťaží sumou približne 740-tisíc eur. "Javorové listy" si 23-ročného Dermotta vybrali v roku 2015 v druhom kole draftu.
24.10.2020 10:50 - TASR

Obranca Nesterov podpísal ročný kontrakt s Calgary

Ruský hokejový obranca Nikita Nesterov sa po troch rokoch v CSKA Moskva vráti do NHL. Olympijský víťaz z roku 2018 sa dohodol na ročnom kontrakte s Calgary Flames. V novom pôsobisku zarobí 700-tisíc dolárov.
24.10.2020 09:15 - TASR

Rossi podpísal nováčikovský kontrakt s Minnesotou

Klub zámorskej NHL Minnesota Wild podpísal trojročný nováčikovský kontrakt so švajčiarskym útočníkom Marcom Rossim. Wild si ho vybrali v nedávnom vstupnom drafte ako svoju prvú voľbu z celkovej 9. pozície. Podľa novej zmluvy si v každej z troch sezón zarobí po 925-tisíc dolárov, no s bonusmi sa jeho zárobok môže vyšplhať až na celkových 5,325 miliónov.
24.10.2020 07:56 - TASR

Fínsky majster sveta Pesonen ukončil kariéru

Potvrdil to v rozhovore pre web kaleva. fi.
24.10.2020 06:55 - TASR

Zug - Zürich 8:2 v piatkovom zápase švajčiarskej ligy

Hokejisti Zugu zvíťazili v piatkovom zápase švajčiarskej ligy doma nad Zürichom vysoko 8:2. výsledky: Bern - Biel 6:0, Lausanne - Ambri-Piotta 3:2, Lugano - Davos 4:3 pp, Rapperswil - Langnau 3:2 pp, Zug - Zürich 8:2.
23.10.2020 22:13 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

27. 10. 2020
Košice - L. Mikuláš o 18:00
30. 10. 2020
Michalovce - L. Mikuláš o 17:00
Detva - N. Zámky o 18:00
01. 11. 2020
N. Zámky - Slovan o 16:00
Poprad - L. Mikuláš o 17:00
Detva - Košice o 17:00

Odohrané zápasy

25. 10. 2020
MichalovceN. Zámky
3:4REPORT
23. 10. 2020
N. ZámkyMiškovec
0:0REPORT
KošiceMichalovce
3:4 PPREPORT
20. 10. 2020
N. ZámkyZvolen
1:0 SNREPORT
KošiceMiškovec
4:1REPORT
18. 10. 2020
ZvolenKošice
5:3REPORT

Najviac bodov

Rastislav GašparDEV9 bodov
2.McPherson A.ZVO8
3.Puliš R.ZVO7
4.Nuutinen M.ZVO7
5.Lalancette C.MIC6

Najlepší strelec

Marek BartánusMIC5 gólov
2.Puliš R.ZVO5
3.Klhůfek P.KOS4
4.Hrnka T.NIT4
5.Gašpar R.DEV4

Najlepší brankár

Henri KiviahoNZA94.29 perc
2.Cowley E.NIT94.04 %
3.Rahm R.ZVO92.62 %
4.Rajna M.MIS91.73 %
5.Valent M.TRE90.48 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov