Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Vyhlásenie hokejistov z TEL k opatreniam: "Môžu byť likvidačné"

zdroj: facebook
12.9.2020 10:43 TASR

Hokejisti z najvyššej slovenskej súťaže Tipos extraligy sa domnievajú, že prijatie nových sprísnených opatrení v boji s koronavírusom môže byť pre hokej likvidačné. Dvojica hráčov bratislavského Slovana Branislav Rapáč a Michal Sersen a obranca Ivan Švarný z HK Nitra s podporou kapitánov a všetkých hráčov extraligových mužstiev v tejto súvislosti poskytli vyhlásenie, ktoré uvádzame v plnom znení bez redakčných úprav.


"My, hokejisti Tipos extraligy, by sme chceli požiadať kompetentných ľudí, aby sa začali zaoberať situáciou, ktorá nastala dôsledkom opatrení voči pandémii koronavírusu v slovenskom športe. Hokejové kluby sú súkromné subjekty, ktorým štát nedovoľuje od polovice marca podnikať v plnom rozsahu. Veľká časť ich príjmov pochádza zo vstupného od fanúšikov. Bez ich prítomnosti na tribúnach profesionálny hokej neprežije. Na Slovensku sa dlhodobo zanedbáva financovanie športu a jeho podpora. Aj bez týchto obmedzení bol šport v kritickom stave. Ak sa zavedú navrhované prísne podmienky do praxe, bude to preň likvidačné. Hokej je spolu s futbalom najpopulárnejším športom na Slovensku. Na viacerých štadiónoch sú pravidelne zaplnené tribúny. Celý šport je formou relaxu pre fanúšikov, dokáže spájať a formuje aj mladých ľudí k zdravému životnému štýlu. Spojili sme sa a chceme dať najavo, že nám záleží, aby sme mohli hrať ďalej, baviť fanúšikov a vytvárať vzory pre deti. Ligové hokejové zápasy sa nehrajú už od marca a ďalšie čakanie ohrozuje naše kariéry. Chceme pracovať a robiť to, čo vieme najlepšie. Za navrhovaných podmienok je to nemožné. Ak sa veci nezmenia, ostane nám amatérsky šport, o ktorý bude minimálny záujem. Nechceme s nikým bojovať, ale boli by sme radi, keby s nami začali kompetentní komunikovať a začal sa dialóg, ktorý nám chýba. Nezľahčujeme situáciu okolo pandémie koronavírusu. Všetci vieme, že zdravie je prvoradé. Ak si však pochováme šport, odrazí sa to postupne na celej spoločnosti."

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


SniPer1991

 

Bla bla bla...zas len statusy..treba ist strajkovay pred urad, zablokovat dialnice...potom bude dialog
12.9.2020 - 10:59
+11

HokejBJ

 

Presne tak, mňa už nebaví čítať tie statusy však vytvárajte na toho kkta nejaký tlak
12.9.2020 - 11:06
+7

racmaster

 

ja ten status prelozim:

my, hokejisti sme najdolezitejsi a preto ziadame vsetkych ostatnych, aby sa nam poskladali na usle vyplaty.

vlada, zariad to.
12.9.2020 - 11:30
+46

VSŽ Košice

 

Plus
12.9.2020 - 11:33
+3

Akademik

 

racmaster: ... ano tak so si to preložil aj ja.... dolu som napísal koľko dostávajú od štátu automaticky .... a výkony??? bez komentára radšej
12.9.2020 - 11:47
+2

gabi98

 

Som zvedavý kedy hraci nápisu srdcervuci ľúbostný list predstaviteľom klubov, aby dali hlavy do kopy a vymysleli riešenie ako von z tejto situácie .
12.9.2020 - 11:48
+7

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
LuukyBB

 

Fantastická úroveň vyjadrovania. Ak sa budeš takto vyjadrovať a vystupovať tak to ďaleko nedotiahneš. Ale to možno ani nieje cieľom Tvojho života...
12.9.2020 - 12:17
+6

spartacus

 

Pre tych co vypisuju ze Matovic znici sport !
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10220403480489557&id=1007115541
14.9.2020 - 16:24
0

Akademik

 

HkmDetva: ... počúv aj a čítaj lebo zrejme nie si včase
12.9.2020 - 12:21
+3

LuukyBB

 

Už je zmazaný. Ako dobre.
12.9.2020 - 12:24
+2

nnestor

 

To je trošku jednoduchší panáčik, treba ho brať s rezervou
13.9.2020 - 11:34
+3

Kurolišek

 

Tak počkaj... ak ti vláda zakáže v podstate pracovať tak to už nieje tak celkom len ich problém. Vláda ak by obmedzila počty tak že môžu hrať tak neviem - tam je to len o "prosení"... ale ak ti vláda povie môžete hrať do 50 a ak je Vás viac tak smola tak ťa blokuje v tvojom zamestnaní a mala by ťa rovnako kompenzovať ako ľudí čo boli na OČR a pod.
12.9.2020 - 13:25
+11

Nemehlo

 

Ale na to aby ti sta tnieco prisiel, musis najprv statu nieco aj odvadzat. Predstav si ze si kazdy rok znizujes zisk napriklad kupou auta, tento rok nedosiahnes zisky na to aby si si to auto kupil, ma ti stat kupit auto?
12.9.2020 - 15:16
+3

Kurolišek

 

Podnikatelia odvádzajú tiež dane a odvody... to by si mal vedieť.
12.9.2020 - 18:58
+1

KrebsKandidat

 

Aha, takze podnikatelia a zivnostnici na Slovensku, ktori maju sikovnych danovych poradcov tiez nemaju dostat podporu, vsak?
12.9.2020 - 23:30
0

Nemehlo

 

Maju, maju im kompenzovat usli zisk ak on prisli koli naridaeniam, plus by som im prepladil naklady na zamestnancov ak nemozu podnikat koli pandemicekj situacii. Zasa dostavame k tomu, ze nech platia mzdy zamestnancom hokejovych druzstiev.
13.9.2020 - 0:48
+2

KrebsKandidat

 

A hokejovym spolocnostiam usli zisk kompenzovat nemaju, ci ako teda, podla teba?
13.9.2020 - 11:01
0

Nemehlo

 

Mam ti vypisat zisky hokejovych spolocnosti? Alebo si pozries sam, ze ziadne zisky nie su?
14.9.2020 - 0:45
+1

KrebsKandidat

 

Hej, zle som sa vyjadril, uznavam. Spravne, som mal povedat straty. Teda tu sumu, ktoru by na vstupnom ziskali.
14.9.2020 - 18:58
0

HokejBJ

 

Čiže navrhuješ aby profi hokej skapal? Nechápeš že štát zakázal vlastne podnikať hokejovým klubom tak kua majú právo na podporu od štátu? Tyvole čo taky ľudia vlastne robíš na HP keď sú proti podpore? Hlavne že umelcom pôjde dávať peniaze pri tom na nich chodí tak 40 ľudí a na hokej s priemerom 2300 nič
12.9.2020 - 13:27
+7

HokejBJ

 

*robia
12.9.2020 - 13:28
0

N-R-N-R

 

ako tak citam tvoje komenty, ty by si bol najradsej ak by sa liga ani nezacala, najlepsie kym par rokov nebude na svete 0 nakazenych ...
14.9.2020 - 7:44
+3

XXL

 

Vsetky rolby pred urad vlady
12.9.2020 - 12:22
+8

Rolba

 

nejdem
12.9.2020 - 20:54
+24

steevee

 

EXTRA SPOPLATNENE LIVE PRENOSY: Kluby by nemali cakat na podporu od statu,lebo ta mozno v tejto dobe ani nepride bohuzial.Urcite by som zacal sutaz aj pred prazdnymi tribunami i ked je to tazke. Ale liga nech sa rozbehne,hraci budu vykonavat cinnost,zarabat peniaze. Jedina moznost asi je ist nato cez EXTRA PLATENE ZAPASY.Bud cez TIPSPORT, HUSTE alebo sa moze najst aj ina forma.Klubovy technici a kameramani.Kazdy zapas spoplatneny napr.3-5 eur.(treba fin.analyzu)Tym padom by bol prinos aj od hostujucich fanusikov pripadne nezainteresovaneho divaka. Oktober vydrzat a potom sa uvidi. Mozno ak by bol exterier znovu pusteny na 1000 ludi tak by som spravil aj projekcie pred stadionom.LIVE zapas.Idealne posunut cas napr.na 19h kvoli tme a lepsej atmo. Neviem ci je niekde v zakone specifikovane ze napriklad o 100m od prvej 1000-ovej projekcie moze byt s odstupom par desiatok metrov dalsia tisicka?.. Podla mna to nie je specifikovane.A myslim si ze 2000 ludi na projeciu by bolo dostacujuce.Drzim palce klubom a verim ze sa liga rozbehne. Fin.straty treba statu pripomenut neskor...ak sa nespamataju,tak preferencie stran im to priebezne v grafoch pripomenu...Sportova obec je masova zalezitost. Tu nejde o 100 a ani o 1000 hlasov...Rozum do vrecka hradni pani
12.9.2020 - 19:56
+7

Jurigagarin

 

To by chcelo aby v kluboch pracovali minimalne taky manazeri s napadmi ako pises Vsetko sa da len treba chciet, rozmyslat a byt stale na krok vpred.
14.9.2020 - 13:18
0

Frey77

 

"Chcem, aby sa naša vláda zapísala do učebníc dejepisu" Igor Matovič, premiér Slovenskej republiky

Ani nevedel, akú má pri týchto slovách pravdu......
12.9.2020 - 11:00
+27

VSŽ Košice

 

201 toto je podstatné
12.9.2020 - 11:08
+6

MaxSBA

 

Pri vyše 6000 testoch. Takže žiadna tragédia na percentá keď si to prerataš. Horšie je to s hospitalizovanými.
12.9.2020 - 11:15
+5

MackoPu

 

To, co byvalo 1:100, je teraz cca 1:25-30.
12.9.2020 - 14:29
+7

gabi98

 

Topska: Včera bola rozoberaná téma streamov.

Robila sa nejaká analýza, ze koľko by to cca prinieslo klubom do kasy ?
12.9.2020 - 11:09
0

Tkey

 

No ale práva na vysielanie streamov ma predsa Tipsport, toto je asi najväčší problém na tom celom...inak je platený stream veľmi dobrý nápad, pokial sa to dá cca v 80% ceny lístka na zápas možno by sa našlo aj viac ľudí ako by reálne prišlo na štadión - veľa ľudí je pohodlných a niektorí sa aj boja...možno by to pokrylo aspoň dočasne úplný výpadok vstupného, ale ten Tipsport...to je problém
12.9.2020 - 11:17
+3

gabi98

 

Problem, neproblem .... treba minimálne diskutovať a nielen vyrevovat a búchať po stole.

Platené streamy by asi ani zďaleka nepriniesli toľko do kasy ako vstupné na zimak, ale aspon nieco na prežitie tohto krízového obdobia hoc aj s minimálnymi rozpočtami .
12.9.2020 - 11:27
+3

Gargamel123

 

ked im streamy neprinesu peniaze: tak to znamena ze nie je zaujem o ich produkt
a keby mali pravidelne plne tribuny ako pisu
tak snad maju kluby nieco v kapsicke,ak nie tak je niekde chyba
zatial sa neodohralo jedno play off
12.9.2020 - 11:38
+2

gabi98

 

Topska mi včera pisal, ze streamy z flekmi zavrhli, pretože by z toho profitovali najmä KE a Slovan.

V takom pripade by mali zakázať aj divákov v hľadisku. S najväčšou kapacitou zimakov to vychádza na tie 2 kluby s najvyšším výberom za vstupné.
12.9.2020 - 11:45
+4

omen

 

Ak som to pochopil spravne, tak to bolo myslene tak, ze kluby predali prava na streamy Tipsportu za nejaku sumu... ak by zmluvu zrusili a chceli si robit vlastne streamy, tak okrem Kosic a Slovana by s toho mali pravdepodobne (to si myslim, ze nie je tazke si odhadnut) mensi zisk ako peniaze od Tipsportu... A je podla mna si naivne myslit, ze Tipsport by dovolil robit si klubom streamy a zaroven by platil klubom za tie prava a robil by si i svoje Mozno by sa podarilo otvorit zmluvu a mohli by odist tie, ktore by si chceli robit streamy sami, ale to pre vacsinu neriesi situacu
12.9.2020 - 13:12
0

mitoO

 

Preco naivne? Napriklad Oktagon tak funguje.
12.9.2020 - 13:20
+3

omen

 

jasne, nemam relevantne informacie (snad kluby si robili nejake prieskumy), ale podla diskusie a atmosfere tu na hokejportali mi je jasne, ze ak budu mat ludia moznost pozerat zapas cez tipsport a zaplatit za hazard a pozerat stream od svojho klubu a tym ho i financne podporit jednoznacne si vyberu druhu moznost... navstevnost stranky Tipsport sa znizi, stavkovanie sa znizi
12.9.2020 - 13:32
+1

mitoO

 

Ano, ja si napr. kupujem PPV od Oktagonu, pretoze ich chcem podporit a kupoval by som si samozrejme aj od klubu. Ale zrejme sa to da vyjednat, ak to inde takto je.
12.9.2020 - 13:48
+1

Sunkafit

 

Ja si kupujem kazdy jeden ale na hokej si to neviem predstavit kedze maju zmluvy ake maju
14.9.2020 - 11:30
0

NightPP

 

Ako funguje Octagon?
Lebo pokiaľ viem tak od Undergroundu sa za prenosy platí...
Predtým chodili akcie normálne v telke.
12.9.2020 - 17:08
0

mitoO

 

Tak Underground bol o inom. Aj teraz turnaju budu len cez PPV, ale predtym bola v TV len hlavna karta, PPV vsetko a Tipsport tiez vsetko, akurat si si musel prepinat zapasy.
12.9.2020 - 19:01
0

Myšo

 

Toto by som neporovnával...roster oktagonu má zhruba toľko zápasníkov čo dva hokejové kluby hráčov. Ďalšia vec je že zápasy majú dva tri krát za rok, dopravujú sa tam po vlastnej osi, zápasia v prenajatých halách kde rozložia klietku(konkrétne pri undergrounde to bola tučekova diskotéka v Prahe kde nemohlo byt nijak vysoké keďže spolupracujú dlhodobo) . Režijne náklady sú na neporovnateľne menšej úrovni, preto sa im oplatí predávať ppv i keď novotny sám povedal, že to je max na to aby boli na nule nie na zisky. Ďalšia vec je že och trh ma 15 miliónov ľudí (celé czsk) kdezto naša liga ma max 5 z ktorých reálne zaujíma tak 100 000.
12.9.2020 - 19:28
0

topska

 

Ty preco stale tvrdis ze som ti nieco pisal alebo povedal a pritom to vobec nie je pravda? Ved som ti pisal aj spravu a aj tu x-krat ze vobec sa to nezavrhlo z fleku. Bolo na kazdom z klubov ci si tie streamy spravia alebo nie. Vacsine to vsak vychadzalo financne horsie ako ked to robia cez Tipsport.

Co to ma spolocne s fanusikmi? Chapes ze predsa kluby nepojdu do niecoho na com su v strate? Ved to je presne ten isty pripad ako u vas ked uvazujete kde budete hrat ci v steelke ci inde. Vyberiete si to co je pre vas vyhodnejsie. Ved to su uplne nezmysly co pises. Vies mi vysvetlit preco by mali kluby ist do nejakych streamov ak si v urcitom momente myslia ze to nebude ziskovejsie ako Tipsport? Preco maju ist do niecoho co necha zarobit mensine klubov ale im nie? To co su za moresy ze teraz podme sa vysrat na Tipsport lebo KE ci Slovan na tom zarobi menej? Tak ste mali ist prec z APHK alebo nepodpisat zmluvu s Tipsportom.
12.9.2020 - 17:50
+1

opeKE

 

Topska suhlasim s tebou. Aby bol prenos zaujimavy pre sirsie masy musel by stat do 1e napriklad 0.99e za zapas (tie peniaze by sli priamo klubu). Ak by som si chcel pozriet ako to zvyknem, ze prepinam cez prestavky na ine zapasy tak nech to stoji max 2.50e (tieto deleno pocet ucastnikov extraligy). Kolko ludi si kupi prenos na jedno kolo ? 10 tisic? Ok pocitajme s variantou 15tisic. Tie peniaze z toho nie su ziadne terno hlavne ked treba platit komentatorov, kameramanov a nejaku IT infrastrukturu. Takto si to asi spocitali a budu mat od tipsportu viacej a maju svaty pokoj.
12.9.2020 - 18:39
+2

hello, havarju

 

Presne.
12.9.2020 - 19:00
0

radopKE

 

A pritom to je blbosť. Oni predsa nemôžu vedieť, kto si aký stream, zaplatí.
13.9.2020 - 19:55
0

kimi2028

 

Cez internet 80% ceny lístka nebude nikto platiť. Zážitok žiadny len hlavy bôľ. Ceny tak symbolicky 8 eur mesačne a mali by šancu vyzbierať od jedného človeka 80 eur za celú sezónu, čo nie je až tak málo...
12.9.2020 - 11:31
+2

Gargamel123

 

v suvislosti s hlavy bolom ktory spominas ma napada: ze by sme si konecne aj my profesionalni platitelia vstupeniek/permanentiek mali pytat kompenzacie od klubov
totiz od profesionalnej extraligy ocakavame A-ckovi produkt,
nie C alebo D-ckovi
lebo ako povedal aj nas uz byvaly marcel,ked zrusili sezonu,ze oni sa desat mesiacov "pripravuju" na vrchol,play off,lebo len tam sa zarabaju peniaze
chapem,ze tak mali postavene zmluvy,no my sa potom chodime celu zakladnu cast pozerat na verejne korculovanie a rybnikovy hokej,tam ked vidis jeden dva dobre zapasy tak si happy
12.9.2020 - 11:50
+3

aaaa

 

Ak tomu dobre rozumiem Tipsport mal ako sponzor ligy povinnosti platiť a práva brať peniaze zo streamov. Po tom, čo s nim bola ukončená zmluva z dôvodu zrušenia Prohokeja, už platiť nemusí, toto na seba prebral Tipos, čiže štátna firma, čiže my daňoví poplatníci. Pekný spôsob ako podojiť štát. pomaly začínam chápať vyjadrenia vedenia Slovana a ich odmietnutiu vstúpiť do asociácie. Aj keď ja do toho veľmi nevidím a vela vecí asi neviem.
12.9.2020 - 11:34
+2

mitoO

 

S Tipsportom sa predsa robila nova zmluva. Aky je problem nechat streamy za tipovanie na Tipsporte a mat platene streamy, ktore by mali pod palcom kluby?
12.9.2020 - 11:36
+1

hello, havarju

 

Je to jedno. Klubom platený stream nikdy nenahradí výpadok toho, že nebudú mať nikoho na štadióne. Ak by sa to aj zrealizovalo, tak by to bolo pre kluby len malá časť z toho, čo zarobia na zápase.
12.9.2020 - 11:57
+2

warn1ng

 

Samozrejme, ale stale je to lepsie ako nic.
12.9.2020 - 12:02
+2

hello, havarju

 

Akože lepšie ako nič. Predstav si, že potrebuješ zarobiť napr. aspoň 20 tis. A zarobiš len 4tis.. Odkiaľ zoberieš tie ostatné peniaze?
Stream je na Slovensku len doplnkom k zápasu nie reálnou finančnou nahradou.
A za ďalšie - čo budú vlastne streamovať v Bratislave, Nitre, Trenčíne, Michalovciach, keď sa tam áno nemôže uskutočniť žiaden zápas, lebo tam môže byť naraz len 50 ľudí?
12.9.2020 - 12:19
+3

mitoO

 

Ja potrebujem kazdy mesiac zarobit aspon 10k a zarobim menej. Tak zijem z toho, co zarobim.
12.9.2020 - 12:25
+4

hello, havarju

 

Čo je to menej. Je to veľký rozdiel menej a menej. Ak by aj uvažovali, že by si nechali len takých hokejistov, ktorých by zo streamu zaplatili, tak kto by tých hokejistov potom pozeral a zas by sa dostali tam kde boli. Platený stream je na Slovensku nereálny.
12.9.2020 - 12:31
+1

amaskiea BLOG

 

a keďže ti stream nezarobí cakum-prásk kompletne potrebnú sumu, tak to zavrhneš úplne - ja tomuto typu "myslenia" stále nemôžem uveriť, že naozaj existuje, ale podľa dlhodobého diania napríklad v našom hokeji, zjavne naozaj existuje, žasnem
12.9.2020 - 12:39
+5

hello, havarju

 

Ja to nezavrhujem ani nie som proti tomu. Len je to nereálne, aby to nahradilo zisk z návštevy ľudí na štadióne.
12.9.2020 - 12:55
0

amaskiea BLOG

 

A kto tvrdí, že to nahradí? Nejaké peniaze to určite hodí, tak aký význam má spochybňovať to takýmito vymyslenými polemikami?
12.9.2020 - 13:22
+3

hello, havarju

 

No tak daj ako si to teda predstavuješ, keď ja mám vymyslené polemiky.
12.9.2020 - 13:46
0

topska

 

Hodi to nejake peniaze. Ale ja zase nechapem take postoje ze podme teraz na streamy vsetci lebo nam to hodi urcitu sumu ale vyserme sa na Tipsport ktory nam hodi viac...
12.9.2020 - 17:52
0

azzurri

 

Ale na Tipsport sa netreba vysrat,išli by prenosy aj inde.a kto ma teraz Tipsport tak nemusí platiť inde.len s tým by asi Tipsport neviem či súhlasil.ja len tak,že aj to je mozno riešenie a tak to niektorí aj myslia
12.9.2020 - 19:48
0

topska

 

Ved o to presne ide. Ze Tipsport dava dost velke peniaze aby tie streamy nerobil niekto iny. Aby mali vyhradne prava. Nemozes mat to aj to a cerpat peniaze od Tipsportu aj zo streamov a takto zarobit.
12.9.2020 - 20:23
0

azzurri

 

Rozumiem,ale situácia je aká je a všetko je o rokovaniach.napriklad ako som tu už pisal pre Tipsport je určite dobre ked sa bude liga hrať,lebo zarobí na tipovani zápasov.ked sa nebude hrať nezarobí.takze všetko je o dohode a aj ústupkoch ...
12.9.2020 - 21:32
+1

topska

 

Samozrejme, je to o rokovani. Mne sa vsak nepaci ako Kosicania citia krivdu ze sa neslo do streamov. Nechapu ze v tej chvili Tipsport nemal preco ustupovat. Bud to teda bolo ze sa zmluva podpise alebo nie. Kazdy moze s Tipsportom rokovat, ved to sa odporuca aj Slovanu. Je to na nich. Nie ze kluby nemaju streamy lebo su hlupe. To treba prave v tejto dobe poriadne prepocitat.
12.9.2020 - 21:56
0

gabi98

 

Jo, krivdu

Sme úplne urazení!
12.9.2020 - 22:00
0

topska

 

No nie jeden mi napisal ze preco sme zavrhli streamy, ze ako to Ludo poslal do kosa a pod... Ty co neodpisujes na spravy?
12.9.2020 - 22:24
0

azzurri

 

Väčší problém je,že ked bude od októbra okres v v červenej zóne tak v interiéri len do 50 ľudí.v tom prípade nemôžu hrať vobec,ani bez divákov
12.9.2020 - 19:56
0

Nemehlo

 

Z navstevy ludi na stadione nemas zisk, ale prijem.
12.9.2020 - 15:18
+1

hello, havarju

 

Hráš sa na slovíčkarenie a pritom vieš, že som sa pomýlil, lebo som o Tom písal vyššie.
Ale keď si taký ekonóm, tak mi povedz ako má stream nahradiť účasť ľudí na štadióne. A nieže aspoň niečo, ale ako majú ten príjem kluby nahradiť úplne.
12.9.2020 - 15:42
0

azzurri

 

Vždy je lepšie mat aspon niečo ako nič.nemyslis?ci ked mas 10 € alebo 1000 € je to pre teba to iste?kluby budú mat menší príjem = hraci budú mat menšie platy.jednoduche.su obmedzenia tak sú.preco stále by si chcel mat tak isto ako keby neboli obmedzenia?a este by aj Tipsport mohol niečo klubom prihodiť mimo tých vysielacích práv.lebo ked sa bude hrať tak Tipsport zo stavok vyryzuje.ked sa hrať nebude tak nebudú mat zisk z ligy žiadny
12.9.2020 - 16:06
+2

hello, havarju

 

Držím palce, nech to tak vyjde. To by bolo super.
12.9.2020 - 16:38
0

Nemehlo

 

Slovickarenie? Ved to je ako keby si lekar pomylil ruku s nohou.
Ako som uz viac krat napisal, nech stat nahradi cast zisku (ktory, sportove kluby nemaju), nech im zaplati 80% platov kmenovych zamestnancov. Klub tak rok prezie, ludia bez hokeja tiez. Hraci ako SZCO maju moznost poziadat o kompenzaciu je sice smiesna, ale je.
12.9.2020 - 17:42
0

hello, havarju

 

Ale vieš dobre, čo som tým myslel. Ale to je jedno, nebudem sa s tebou hádať.

S tým ostatným súhlasím, to by mohlo fungovať...
12.9.2020 - 18:01
0

gabi98

 

Podľa toho čo tu čítam na HP , tak tu je kopa hardcore fanusikov.

Ci teba tvoj klub zaujíma len vtedy, ak máte aspon miliónový rozpočet ?

A poslednou vetou si to zaklincoval . Prosto, nedá sa lebo nie. Nazdavam sa ze podobne zmýšľanie maju aj supermanazeri v kluboch.
12.9.2020 - 12:41
+6

hello, havarju

 

Nie mňa. Ja som chodil a sledoval hokej v Nitre aj keď sa nedarilo. Ja ti hovorím, čo ti povie väčšina divákov. Pozri koľko ľudí chodí v Nitre na futbal. Poznám plno ľudí, ktorí povedia, že na tento chodiť nebudú, že sa na to môžu vysrať.
Ja som tam stále o mňa nejde.
12.9.2020 - 12:58
0

hello, havarju

 

A najprv sa tu hráš na chytráka ako kluby nerozmýšľajú ekonomicky a keď napíšem, že s čím asi môžu rátať pri streamoch, tak sa mi vysmievaš.
Tak daj ako to majú vyriešiť a neodocuj stále.
12.9.2020 - 13:10
0

KrebsKandidat

 

Platis z toho dalsich ludi?
12.9.2020 - 23:37
0

Sunkafit

 

Nie lepsie je vobec nehrat aby si netvoril stratu
14.9.2020 - 11:37
0

gabi98

 

To urcite, ale tu by ani nešlo o to aby im to úplne nahradilo vstupné.

Ide o hľadanie zdrojov na naplnenie rozpočtov aby sa odohrala sezóna hoc aj núdzovom režime.
12.9.2020 - 12:02
+2

hello, havarju

 

Ak by to mala byť len sezóna v núdzovom režime, tak sa ten stream ani neoplatí robiť, lebo by za taký hokej cez internet platilo minimálne ľudí. To sú prepojené nádoby.
A kde sa tá sezóna vlastne bude hrať, v ktorých mestách, keď už teraz vieme, že počet ľudí na hromadných podujatiach je značne odmedzený.
12.9.2020 - 12:24
+1

gabi98

 

A v tej nasledujúcej sezóne, ked už snáď bude svet v normale (dúfajme), tak streaming by bol zakazany ?
12.9.2020 - 12:35
+1

azzurri

 

Ja tu mám este jedno riešenie.hokejisti okrem hrania este ovládajú aj tipovanie .tak nech hrajú bez divákov a nejako si to,že nebudú peniaze od divákov na tribúnach vynahradia
12.9.2020 - 12:45
0

hello, havarju

 

to je dobrý nápad
12.9.2020 - 16:51
0

tn

 

Plateny stream v tejto situacii nenahradi vypadok vstupného? Preco? Pretoze bude lacnejsi? Nemusi, kludne nech ho daju v sume aby na jednom streame zarobili rovnako, ako na jednej vstupenke. Ze si to ludia nekupia? Bud je to chyba, ze o to nie je zaujem, alebo su tu len velkohuby fanusikovia ktory v tejto situacii nechcu podporit svoj klub. Michalovce ratali pri rozpocte asi kazdy domaci zapas s vypredanym stadionom. Ak si tolko ludi nezaplati stream na zapas, tak na ten klub fanusikovia kaslu. Pozri, presne ako ty rozmyslaju aj uzasni hokejovy manazery na Slovensku. Kedze stream nam uplne nenahradi divakov, tak nemusime robit vobec nic, iba vykrikovat ze niekto iny ma likviduje. A prave su to oni co ten sport uz roky svojim nicnerobenim vedu do sraciek, v akych je teraz.
12.9.2020 - 16:45
+3

hello, havarju

 

Ale ja nehovorím, že nemajú nič robiť, kľudne aj ten stream, ale ty musíš počítať pri takomto prenose so všetkým.
Na štadión chodia celé rodiny, kamaráti a je jasné, že to zväčša budú pozerať spolu ak vôbec budú. Mnohí starší sa na to vykašlú, keď by to mali pozerať na počítači. Môjmu svokrovi som ukázal ako si to má pozrieť na huste a občas to pozeral, lebo mal problémy s chrbtom a na štadióne nevydržal. Odkedy to je na Tipsporte, tipni si koľko videl zápasov. Uhádol si - presne nula.
Ďalej kvalita prenosu je oveľa horšia ako napr. pri tv. Ver mi, že to mnohích odradí. Atď..
12.9.2020 - 16:59
+2

tn

 

Praveze nie na tipsporte. A ver mi, ze by to aj niekolkych novych prilakalo. Napriklad aj vela fanusikov z hostujuceho timu, ktori by normalne na vyjazd nesli, by si zaplatilo stream. Ja by som si tiez zaplatil keby sme hrali vonku, a nevadilo by mi ze peniaze idu do druheho klubu.
12.9.2020 - 17:09
+3

hello, havarju

 

To bol len príklad. Ak by to bolo kdekoľvek, tak on za to na počítači platiť jednoducho nebude.
12.9.2020 - 17:19
+1

tn

 

Ale nemozes kvoli jednému prikladu napisat, ze sa ten stream vobec neoplati robit. A to (nic proti svokrovi) bol asi priklad, ze on by ani na stadion nesiel.
12.9.2020 - 17:44
0

hello, havarju

 

Ale ja som ti tam nedal jeden príklad.
12.9.2020 - 18:32
+2

yaro.s

 

To je v poriadku, čo píšeš.
Veď každý by bol radšej keby to tak bolo, ale vidíš, že to tak byť nemôže.
Tak aké východisko z toho, ake riešenie?
Postaviť vec tak ako postavili kluby, že urobili manuál, celkom slušný, prepracovaný, len je chybou, že s ním nepochodili? a tam je keď zakopaný.
My sa nemôžeme spoliehat na jednu kartu, že ňou vyhráme..., lebo nou nevyhrali, išli tvrdohlavo, že musia presvedčiť a spoliehali sa na to.Bud alebo.Keď sa nedá s divákmi, musí byť nejaká náhrada...iná ako stream nie je.
A druhá a to na to bolo treba myslieť skôr, finančná politika.Pozri sa na rozpočty niektorých.Vyssie ako minulý rok, nižšie o 10- 15 percent..
so spolahnutim sa na divákov.To čo malo byť?
Dve základné veci aspoň mohli dodržať, rozpočet na platy a to aj za cenu, že drahí hrať nebudú a pôjdu von a " náhrada" za divákov na štadióne, aspoň skromná, ale nejaká.
A samozrejme múdre hlavy mohlo napadnúť ešte niečo, čo mňa nie...ja zo seba génia nerobím.
12.9.2020 - 18:57
+2

Sunkafit

 

Polovica ludi sa nedokaze ani zaregistrovat nie este platit....
14.9.2020 - 11:52
0

topska

 

Problem bol taky ze Tipsport chcel tie prava pre seba. Inak by dal menej. Ak chces streamy tak sa mozes dohodnut s Tipsportom. Moze tak spravit kazdy.
12.9.2020 - 17:51
0

topska

 

Kazdy klub si to robil sam, nam to nevychadzalo plusovo ak by sa poprad vzdal zmluvy s Tipsportom. Sme vsak pripraveny to zrealizovat okamzite aj zajtra
12.9.2020 - 17:43
0

tn

 

Naozaj to v tejto situacii nevychadzalo? Da sa niekde pozriet ako sa to pocitalo? Bolo to pocitane s tým, ze nebudu moct byt divaci v hladisku? Kolko bola cena streamu a kolko by z toho mal klub? Viete od tipsportu kolko ludi sledovalo online prenosy cez nich minulu sezonu?
12.9.2020 - 18:04
+1

topska

 

Od Tipsportu maju kluby presne cisla. Podrobnosti neviem, tym disponuju samotne kluby. Situacia sa meni kazde dva tyzdne cca. Ak to bude vyzerat tak ze to bude ziskove tak do toho pojdeme. Ale zmluva s tipsportom sa riesila ked kompetentni presviedcali kluby ze horsie ako 50 percent divakov by nemalo byt. Ta suma od Tipsportu je slusna, nemusis do nicoho investovat, o nich sa starat, nikoho zamestnat atd atd. A mas garantovane peniaze uz teraz. Na toto ludia zabudaju. Ja som velkym zastancom streamov ake tu riesime, dokonca si dovolim povedat ze ich vieme spravit v PP na ovela ovela lepsej urovni. To nevravim o absencii tipovania.
12.9.2020 - 18:45
+2

Danny23

 

"Dnes sa začína anglická liga. Dúfam že nebude bez divákov, to by ma Matelko už naozaj naštval".
12.9.2020 - 11:13
+3

dk

 

aj v nhl su uz na neho nasratí
12.9.2020 - 12:12
+6

MaxSBA

 

V NHL zarobia dosť na prenosoch takže to by som neporovnával.
12.9.2020 - 12:15
0

Danny23

 

Prečo by si to neporovnával? Hokej je biznis produkt! Či už v amerike, alebo na slovensku! V amerike je násobne väčší trh, aleaj dopyt! Kompetentní mali dosť času niečo vymyslieť! Zápasy v TV, na nete, atď atď! Je to o šikovnosti! No my sme zvyknutí na sťažovanie sa a naťahovanie ruky, bohužiaľ.
12.9.2020 - 12:30
+9

Danny23

 

"naklady a trh"
12.9.2020 - 12:32
0

fonte

 

Skus si preratat, kolko percent z rozpoctu maju zo vstupneho tam a kolko nase kluby, hokejove zvlast. Miesas hrusky s jablkami ako jednoduchy Jano. Takych vas tu je.
12.9.2020 - 12:29
+5

Danny23

 

Môžeš nám povedať koľko ľudí zamestnávaš, ty hruška a jablko?
12.9.2020 - 12:33
+6

fonte

 

Mozes mi povedat recept na jablkovy kolac? Alebo ake je pocasie v Marakesi? Trepes dve na tri
12.9.2020 - 12:36
+3

nnestor

 

Marakes: 31°C
Koláč:
Vajíčka vymiešame s maslom a cukrom do peny, v druhej miske zasa zmiešajte múku s koreninami, kakaom a práškom do pečiva. Potom obe zmesi zmiešajte dokopy a ako posledné pridajte jablká.

Čo sa týka cukru, pôvodný recept hovorí o 250 gramoch, je to však príliš veľa, postačí sto gramov, vynikne chuť jabĺk, korenín aj orieškov.

Odporúčané pečenie je na zhruba 180 stupňoch Celzia, približne hodinu. Je to však len orientačný čas aj teplota, keďže každá rúra pečie inak. Najlepšie je si koláč po čase skontrolovať, jemným pichnutím špáratka alebo vidličky, či sa nelepí.
13.9.2020 - 11:55
+1

fonte

 

Diky, len kto to upecie
14.9.2020 - 15:39
+1

nnestor

 

16.9.2020 - 8:07
0

amaskiea BLOG

 

Myslíš tu na tejto stránke? Ak vyjdem z toho, ako zamestnáva napríklad mňa, kým zakaždým rozlúštim tú jeho vyššiu logiku, tak asi pomerne dosť
12.9.2020 - 12:36
+6

88Backo

 

Ty si pekne mimo
V Anglicku predajú televízne práva za niekoľko miliárd libier za sezónu,to u nas kluby spolu nezarobili odkedy sa hrá na Slovenskú hokej to ako keby ideš porovnávať váhu slona s komárom a tváris sa ze sa rovnocenný
12.9.2020 - 14:45
+7

azzurri

 

Ja si myslim,že kluby mali s týmto rátať.uz pred letom sa hovorilo,že na jeseň príde druha vlna a že znova budú opatrenia,obmedzene hromadne akcie ... dalsia vec,že treba chápať obe strany a kazdy má svoju pravdu.hygienici sa boja,majú zodpovednosť a hokejisti chcú hrať,kluby chcú divákov.co teraz a ako dalej?ja by som to skúsil a dal šancu tomu,aby na štadiónoch bolo do 50 % kapacity a pokial by sa preukázalo,že sa ľudia nakazili na štadiónoch tak až potom by som robil opatrenia a znižoval počty ľudí na štadiónoch.nejako takto ísť na tých hygienykov,ale neviem ci je tam nejaká šanca ich o niečom takomto presvedčiť
12.9.2020 - 11:17
+3

Gargamel123

 

ked sa preukaze : tak bude neskoro,nemyslis....
12.9.2020 - 11:22
+3

azzurri

 

Ano to mi je jasne a toho sa najviac boja.skor som rátal s tým,že ta prípadná nákaza nevypukne naraz na každom štadióne.takze ak ak by sa to niekde preukázalo tak to potom riešiť.proste urobiť taký test ci by sa ta nákaza na tých štadiónoch šírila.lahko sa to píše a hygienikom sa to ťažko vysvetľuje.nezoberu si niečo take na zodpovednosť.ako píšeš môže byt neskoro a náhodou budú kvôli hokeju nejaké straty na životoch a čo potom,zase budú len ty hygienici zlí,že to povolili
12.9.2020 - 11:33
+1

kimi2028

 

Ja som veľmi proti hromadným podujatiam ani neskúšať. Potom, keď sa niečo preukáže je už neskoro. Navyše je to preukazané už. V Anglicku zomrelo stovky ľudí na COVID, čo boli na zápase ligy majstrov. Či teraz v mojom MI okrese je situácia veľmi ťažká a to preto, lebo pár ľudí si išlo zabľačať hromadne do kostola a nezostalo doma... To čo som videl v MI s Popradom bola posledná kvapka. Opatrenia sú správne kluby nevedia zvládnuť ani 200 ľudí tak ako môžu chcieť tisíce...
12.9.2020 - 11:28
+3

kingston

 

netrep prosim ta....: kde si sa docital, ze zomreli stovky ludi co boli na zapase LM . to myslis, ten liverpool - atletico predpokladam. kde je dokaz , ze zomreli stovky ludi co boli na tomto zapase? kokos ked tomuto ludia verie, tak amen s nami....
12.9.2020 - 12:04
+5

kimi2028

 

Čítal som v anglických novinách. Dosť sa tejto téme tam venovali. Písali o tom dokonca pár dní a stále nové a nové informácie o tom. Tiež čítal som o tom aj v slovenských športových portáloch, ktoré od nich články preberali. Dôkaz je pomerne jednoduchý po nakazení nasleduje vyšetrovanie, že kto kde čo robil a kade sa pohyboval, aby vedeli dohľadať kontakty...
12.9.2020 - 12:52
+2

kingston

 

este raz sa pytam kde si cital...: ze konkretne zomreli stovky ludi co boli na zapas. doloz zdroj kde pisu, ze zomreli stovky divakov z tohto zapasu. nikde nic take nepisali. boli clanky o tom, ze za priviezol covid do liverpoolu zo spanielska. no nie , ze zomreli stovky ludi co boli na zapase. nevypisuj nepravdy. dakujem.
12.9.2020 - 13:23
+3

kimi2028

 

Teraz sa mi hľadať a strácať čas s tebou nechce. Po anglicky vieš tak hľadaj si sám Len u našich denníkoch nájdeš informáciu zomrelo 41 ľudí a to číslo medzi tým ešte narástlo cca. šesť násobne... Najnovší zdroj z UK hovorí už o stovkách mŕtvych v spojení s daným zápasom, ale hľadať ti to nebudem... Bolo to už dávno a históriu prehliadania mám zmazanú...
12.9.2020 - 14:20
0

Nemehlo

 

Natahuje ta trosku spravne, nezomreli ludia, ktotri boli priamo na futbale, ale aj ti ktori sa od nich nakazili.
12.9.2020 - 15:22
0

kingston

 

Nechce sa ti stracat cas...: Ale sirit nezmysly vies. Pisu o studii ktora sa neda podlozit faktami ani nijako dokazat. Doslo 3k fanusikov z madridu na zapas. Vies kolko britov pride zo spanielska za tyzden do UK? Do regionu liverpoolu? Hodilo sa to proste na fanusikov..ten covid tam bol uz davno pred tymto zapasom. Studie nasich odbornikov predpokladali tisice mrtvych a hospitalizovanych. Co sa potvrdilo? Ochranme zranitelnych a ostatnych nechajme zit. Pre zdravych ludi je nebezpecnejsia jazda na bicykli ako covid. Zranitelny nech sa chrania ostatni nech ziju normalne. Opatrenia uz teraz napachali ovela viac skod a znicili zivoty viac ludi ako covid samotny
12.9.2020 - 23:04
+3

azzurri

 

Hmm,ak myslis,že mladi sú v pohode a nic sa im nestane tak sa veľmi mýliš.ver tomu,že sa to môže kludne otočiť,vírus môže zmutovat a už nebudú voči nemu tak odolní ani mladi.a nemyslel to,že tam vírus priniesli Španieli.ano už ho tam mali,ale píše to,že sa na štadióne rozšíril bez ohľadu na to či tam Španieli boli,alebo nie.a priznali to aj úrady,že to podcenili a nemali tam pustiť divákov
13.9.2020 - 10:38
+1

poseidon

 

Presne pre taketo hlupe ovce ako ty zdielajuce hoaxy vyzera tato krajina ako vyzera. Inak tato diskusia tazky humus. Tak ako to skonstatovali na inej soc.sieti sportovci.
12.9.2020 - 20:16
+1

Akademik

 

???: vy traja ste boli tí čo mali bojovať za práva hráčov ... výslednica je aká no = 0, súhlasili ste aby ste boli SZČO,... teda kluby za akých zamestnancov bojujú. Ano štrajkujte ale za svoje práva, ktoré Vám kluby nedoržiavajú a kluby Vás dostali do situácií v akých sa nachádzate, nie štát.... o akom profesionálnom športe to tu hovoríte??? vzory tie ešte nejaké na Slovensku sú??? kto??? Tomu čo sa tu predvádza je profesionalita.Veď to čo kluby predvádzajú je viac ako amaterizmus. Pre Vás amatérsky šport nie je šport??? Momentálne tieto amatérske športy dosahujú väčšie úspechy a veľa ich je bez akejkoľvek podpory štátu. Samofinancujú sa ak Vám to niečo vraví. Za čo berie hokej, futbal od štátu dotácie za roky 2019 a 2020 spolu 17 802 037 EUR bez akejkoľvek vyváženosti výsledkami, len za popularitu o návštevnosti nehovorme ... 400 divákov aj to je veľa, na štadionoch či futbal alebo hokej. To si myslím je oproti tým amatérskym športom, ktorých sa bojíte viac ako nekorektné nakoľko tieto sú posudzované nie len podľa návštevnosti, popularity ale musia plniť všetko čo zákon o športe vyžaduje .... vy hokej a futbal nie.
Majitelia a GM ak nevedia zabezpečiť stabilitu svojich klubov tak nech z Vás urobia poloprofesionálne kluby alebo amatérske a choďte pracovať tak ako v rovnocenej súťaži ako je slovenská liga vo Fínsku a Švédsku. Pánkovia konečne sa prebuďte a nenechajte sa manipulovať.
12.9.2020 - 11:20
+9

Gargamel123

 

toto nepis: lebo sa budu stazovat na teba
12.9.2020 - 11:31
+1

Akademik

 

Gargamel123: no možu budem ich čakať
12.9.2020 - 11:32
+1

wagoo_2

 

akademik: absolutny suhlas . Je to tak.
13.9.2020 - 8:23
0

Akademik

 

dodato: tá suma 17 802 037 je za uvedené roky len hokej, futbal ešte viac
12.9.2020 - 11:23
+4

noano

 

uz by mohli prestat fnukat , klepat hokejkami a nech sa zjednotia a idu priamo pred urad vlady alebo do ulic ako svalovci.A nie vyplakavat v mediach
12.9.2020 - 11:51
+2

noano

 

vidim ze Kucera uz chodi aj na hokejportal
12.9.2020 - 11:54
+4

Akademik

 

noano : priatelu nie ja nie som Kučara, len žijem v tom hokejovom prostredí a vnímam svet v realite a nedám sa zmanipulovať populistickými vyhláseniami. Toto čo predvádzajú funkcionári a teraz aj hráči nič iné nie je len populizmus a vydieranie, pričom ak by dali relevantné údaje som presvedčený, že sa problém dal a dá riešiť.
12.9.2020 - 12:16
+2

ElwisNR BLOG

 

Žial život musí pokračovať či tu covid-19 máme alebo nemáme aj za cenu že nie každý toto ochorenie štastlivo prekoná.Je to svetová pandemia a je aj v iných krajinách dobrý príklad je CZ kde sú opatrenia jemnejšie a pomoc športu kultúre a iným odvetviam lepšia.Riešenie problému nemôže byť nejaké ďalšie zavretie a obmedzenie či voľného pobybu,socializácie, podnikania,zábavy alebo stretavania sa.Nakoniec zistíme že opatrenia mali viac obetí ako samotný covid-19.
12.9.2020 - 11:59
+3

doc.koniferum

 

o akých plných štadiónoch to vo vyhláseniach hovoria?pekne ma pobavili takto na obed.Futbal-jedine ak tak Dunajská Streda,hokej-len Michalovce.čiže bavíme sa len o jednom štadióne na jeden šport v celej republike.Neviem,oni asi hovoria o plných štadiónoch na inej planéte.inak sa to nedá vysvetliť.
12.9.2020 - 12:00
+3

Nerkio

 

Taký Trenčín ,Nitra ,Bystrica či Slovan tiež nemajú problém zaplniť štadióny ...
12.9.2020 - 12:26
+4

kelnička

 

Zaplnit asi nie...ale zaplňať ano
12.9.2020 - 12:34
0

doc.koniferum

 

Naozaj?No daj,koľko že krát sú tebou spomenuté štadióny natrieskané počas základnej časti?Prsty na jednej ruke ti budú stačiť,aj tých päť je veľa.
12.9.2020 - 12:48
+2

julo

 

Nemaju problem?Nezartuj,kedy bolo na tych stadionoch naposledy vypredane?
12.9.2020 - 12:53
+1

chimli

 

Stat, ktory ma 1,5 mil. dochodcov a polmiliona Čikariov, nikdy neudrzi profi sport podla poziadaviek sportovcov a sportovej verejnosti.
12.9.2020 - 12:14
+16

kelnička

 

Konecne...to niekto napisal
12.9.2020 - 12:21
+6

P24 BLOG

 

a predstavuje si to pán tak, že znovuzavedieme povinnosť pracovať alebo preferuje nejaké konečné riešenie?
12.9.2020 - 13:16
+3

chimli

 

Vsetci by sme mali pracovat, sme najdokonalejsie tvory na tejto planete.
12.9.2020 - 13:43
+4

Tehelnepole

 

P24, komunisti mali zákon o prizivnictve a myslím že by ho mali zaviesť znova.
14.9.2020 - 10:26
0

omen

 

Na toto by som si dával pozor, lebo i na základe podobných zákonov vznikali pracovné tabory
14.9.2020 - 11:17
+2

Tehelnepole

 

Tam nemierim.
Čo ma ale hnevá a štve je to, že pri paneláku mám pravidelne 10 bezdakv, ktorí celé dni sedia, pijú, stia a seru do trávy, pritom ruky a nohy majú, napadlo mi dať im na výber, upratovať verejné priestranstvo, alebo pal do basy a odmakas si sociálnu dávku tam. Strašne ma to štve.
14.9.2020 - 13:25
+2

Sunkafit

 

Aj tak to ze cigani za komunizmu robili su len bajky
14.9.2020 - 13:20
0

amaskiea BLOG

 

hlavne aby udržal dépéháčkárov plus všetky ostatné typy tunelárov a "veľkopodnikateľov" so štátnou kasou
14.9.2020 - 11:52
0

fonte

 

Jonáš Záborský: Slováci, napisane asi 150 rokov dozadu....

Prečo sa ten slovenský ľud každého tak bojí?
Doja si ho sťa kravičku a on ticho stojí!
Ľudia idú ako ovce, kam ich baran vedie,
a ku stolu chodia vtedy, keď je po obede.
Vyvolia si za vyslanca, koho im rozkážu,
a keď majú raz ruky voľné, sami si ich zaviažu.
Či to tak má byť naveky? Niet Slovákom rady?

Kto si sám nevie byť pánom, nedočká sa vlády!
12.9.2020 - 12:21
+23

granlund84

 

Joooj koľko odborníkov a manažérov tu je. Chcel by som vidieť ci aj svoje rodinné rozpočty majú pod kontrolou, či svoje dlhy splácaju podľa plánu.
16.9.2020 - 10:30
0

fanda89

 

Treba sa opytat co na to hovori teraz taky Miso Handzus a podobni ktori pred volbami predsadzovali zmenu
12.9.2020 - 12:37
+5

mitoO

 

a zvolili si pandemiu koronavirusu
12.9.2020 - 12:50
+4

Frey77

 

Nie, zvolili pandémiu nekompetentnych hlupákov! Pretože nemať ani toľko odpovedať, diskutovať, nehnevaj sa, takto sa žiadna vláda vo vraj vyspelej EÚ nechova
13.9.2020 - 9:37
+3

prezident

 

["Sme vzormi pre deti"] .. ["Ak nebude profesionálna liga, ostane iba amatérsky šport, o ktorý je minimálny záujem"]

Presne naopak. Väčšina "profesionálnych" slovenských ligových hráčov je dlhodobo neprofesionálna. A pre deti sú skôr odstrašujúcim príkladom, než vzorom. Nedokážu konkurovať hráčom z vyspelých hokejových krajín. Špičkové medzinárodné podujatia pozerajú spolu s fanúšikmi celý život iba v TV. Väčšina z nich zlyháva v základných a správnych spôsoboch uchopenia športového a osobného života. V prístupe k tréningovým povinnostiam neraz hľadajú dôvody, prečo sa niečo nedá, a nie spôsoby, ako sa niečo dá. Zľahčovanie. Neschopnosť sebadisciplíny. Porušovanie životosprávy. Opakované podliehanie pokušeniam. Opovrhovanie skutočným vzdelávaním sa. Kupovanie si vysokoškolských diplomov. Disharmónia medzi telesnou silou a rozumovými schopnosťami. Finančná negramotnosť. Minimálne uplatnenie na trhu práce po skončení kariéry, hoci vedia, že hokej ich nezabezpečí. Sú stovky výnimiek, ale takí hráči spravidla nehrajú slovenskú ligu. A nemajú nutkanie ostentatívne v nejakých bezvýznamných vyhláseniach zdôrazňovať, že "sú vzormi pre deti". Naviac, totálne nepochopenie amatérskeho športu! Práve ten je totiž kráľom odnepamäti, zatiaľčo profesionalizmus korunným princom možno posledných 150 rokov. Spoločnosť nežije, aby športovala (profesionáli), ale športuje, aby žila (amatéri). Tu sa tvorí zdravá civilizácia, psychicky i fyzicky. V pohybe z radosti. V aktívnom oddychu. V masovom záujme o amatérsky šport. Preto posledná veta veta mala znieť nasledovne: "Ak si pochováme amatérsky šport, odrazí sa to na celej spoločnosti". 
12.9.2020 - 13:04
+19

Gargamel123

 

vivat: mr prezident
12.9.2020 - 13:39
+3

Tehelnepole

 

Že ja budem raz súhlasiť s Prezidentom.... Amen tma.
12.9.2020 - 13:50
+7

omen

 

to je uz zle ja s nim napr. ani teraz nesuhlasim... "sme vzorom pre deti" - ano aj, na sidliskovom hokejovom pinkani, som sa tlacil do brany, lebo som chcel byt ako Dzurilla, desiatky deti sa hrali na Satana, Bondru, Palfyho po zisku zlatych medaili a to nehovorim o futbale... Nik z nas neriesil, ci je dobry manzel, ci je inteligent, ci pije... Netvarme sa, ze pre mnohych mladych sportovcov nie su hviezdy vzormi... A ody na amterizmus su ako ako z komunistickej prirucky Ano, je dolezity, ale netvarme s ze zo sportu sa nestal velky biznis, tak ako z jedla, filmu... Nepaci sa mi to? Tak odidem na lazy alebo mozem vsepovat mladej generacii aby nezabudla na hodnoty ale nebudem ako farizej ako Prezident, ktoru sa tvari, ze je to zle a tu este pred par rokmi vyhlasoval, ze sponzoroval Slovan...
12.9.2020 - 14:10
+4

Akademik

 

omen: no ak nesúhlasíš je to tvoja vec ... tan prezident žije v čase a realite a ty si odišiel 20 rokov dozadu ...
12.9.2020 - 14:18
+4

omen

 

takze ty si myslis, ze dnes futbalove alebo hokejove hviezdy nie su vzorom??? asi uz si dlho nebol medzi detmi...
12.9.2020 - 14:34
+3

Nemehlo

 

Su, ale kolko z tych vzorov hra na Slovensku, pripadne su Slovaci? Ci ti nepovedia deti, ze chcu byt ako Messi, Ronaldo, ... Namiesto toho ti povedia, ze chcu byt ako niekto zo slovenskej ligy?
12.9.2020 - 15:28
+3

omen

 

no napr. Hamsik strasne dlho frcal a bol skoro na rovnakej oblubenosti ako Messi a Ronaldo, z hokejistov napr.Halak, naposledy z ligy bol velka hviezda Satan... ked sme boli naposledy zo skolou na hokeji, tak detska velmi fandili Sersenovi, Viedenskemu, velmi sa im pacil Stastny (hral vtedy fakt dobre) zo zahranicnych Jeglic, Brust, Cheechoo
12.9.2020 - 16:11
0

Nemehlo

 

A kto z vymenovanych hracov hral v danom obdobi v slovenskych ligach?
12.9.2020 - 17:44
+1

omen

 

hrali (a mnohi stale hraju) na Slovensku... A plati, ze ak budu mat slovenske kluby financie, tak dokazu udrzat alebo pritiahnut lepsich hracov... Preto je scestna ta prezidentova oda na amaterizmus Niektori tu presadzuju jeden extrem, ze maju pustit plne stadiony napriek rizikam No opacny extrem su tvrdenia, ze najvyssia liga moze byt amaterska, popripade hrat s juniormi Treba dohodnut nejaku strednu cestu
12.9.2020 - 18:26
+1

BieloModra

 

Tak!
12.9.2020 - 14:19
0

fonte

 

Pekna kopa nezmyslov. Nedokazu konkurovat hracom z vyspelych krajin. A napises nam aj dovod?
Snad nechces porovnavat podmienky tu a niekde vo Svedsku Su ekonomicky negramotni? Ako vacsina populacie, lebo skolsky system ich to neuci, namiesto toho sa ucia chemiu a podobne kraviny.
Uplatnenie na trhu prace nenajde nikto, komu by zrusili cely odbor. Ak zrusia nemocnicu a ina nebude, lekar uplatnenie nenajde, tak isto stavbar, alebo pravnik, ci hocikto iny.
To kde chodis na taketo "uvahy" ?
Prave vrcholovi sportovci su vzorom pre deti, aby nesedeli na zadku, ale sa hybali a tym podporovali svoje zdravie, kedze stat to nerobi.
Uz som tu cital teda vselico, ale toto je teda do top 5 urcite
12.9.2020 - 14:28
+4

Akademik

 

prezident: ... vďačím ti za tento príspevok ... nič viac netreba hovoriť...
12.9.2020 - 13:17
+1

P24 BLOG

 

ad1 - každý šéf klubu, ktorý v takejto situácii nastúpi s mužstvom do súťaže je samovrah.
ad2 - ja si stále nemôžem pomôcť, ale kurňa, čo je to za zmluvu s tým tipsportom, že nedokáže dorovnať príjmy, ktorý by mali kluby zo vstupného aspoň pri tej 1000ovej kapacite?
12.9.2020 - 13:19
+3

thovthKe

 

počty: Ak je zmluva s Tiposom výhodnejšia ako bola s Tipsportom, potom počty nepustia:
Tipos cca 1.6 mega (je to vraj viac ako stará zmluva), teda niečo zväzu a 100 litrov pre klub
12.9.2020 - 16:16
+1

Bizzaremifo

 

Môžeme hundrať ako chceme na dlhodobú koncepciu manažérov klubov, ale kde pojde 90% hráčov, ktorí inde ako na Slovensku hrať nemôžu? ..pôjdu všetci na stavby, do fabrík, na úrad práce? ..súhlasím, že klubom je zakázané podnikať bez kompenzácii..
12.9.2020 - 14:15
0

LukasNR

 

Človek nemôže len pracovať. Tak to proste nefunguje. Aby človek pracovná a platil dane. Alebo sa len vládal starat o rodinu musí sa aj zabávať. Ci už je to sport, kultúru alebo len ísť do podniku. Takže tieto opatrenia bez ďalších možností ako pomôcť aj barom, klubom alebo podnikom. Sú likvidačné. Veľa ľudí povie herci, speváci, športovci majú ísť makať, bar mi netreba. Avšak keď toto všetkon skončí blkaudy jeden si rad užije svoju obľúbenú zábavu. Najmenej dôležité sú asi podniky. Mne by ale bolo ľúto aj ked už tam nechodím. Keby skracholi miesta kde som prežil mladosť.
12.9.2020 - 14:28
+1

Render 77 Nr

 

Presne ten adrenalín treba napr.ked pred koncom otočíme zápas to paráda ach jo .
12.9.2020 - 14:46
0

Gargamel123

 

Traja to pisu: a este im to musi prokop editovat.
12.9.2020 - 14:45
0

Vyskereny Citricus

 

Ako tak citam prispevky miestneho internetoveho diskusneho panoptika, kladiem si otazku preco sa tento portal nevola antihokejportal.net?
12.9.2020 - 15:30
+5

sumobb

 

Je každého hokejistu osobná vec či chce za terajších podmienok hrať hokej a NIK! by mu v tom nemal brániť-ANI ŠTÁT! Je každého fanúšika osobná vec či za terajších podmienok chce ísť na zimàk pozerať hokej a NIK! by mu v tom nemal brániť ani Štát! Je to každého slobodná vôľa či chce alebo nechce. Ked ne chce hrať hokej hokejista nech nehrá.Keď nechce ísť fanúšik na hokej, nech nejde. Takže pán ŠTÁT - rešpektuj to! Veď je to jednoduché.
12.9.2020 - 16:41
+2

Gargamel123

 

super definicia: pre jednoduchych
12.9.2020 - 17:01
+1

sumobb

 

Grgamel a múdrosť kvitne a mudri sú samý kvet. A keby múdrosť lietala tak ani nezosadneš.Najmudrejší medzi múdrimi.Najpohotovejší medzi najpohotovejšimi. Vedel som že sa chytíš na to posledné slovo.Ale to pred tým je ako by to malo byť.
12.9.2020 - 18:39
+2

speedman

 

Nie je. Nie je!!! Nie je nikoho osobná vec, že potenciálne šíri infekčnú chorobu. A vracať sa k tomu po pol roku je zbytočná strata energie. Kto nepochopil pochopí asi až na/pri stole.
12.9.2020 - 17:01
+7

hello, havarju

 

Ale ten štát si tie opatrenia vymyslel na ochranu zdravia ľudí. Keby to neurobil, tak mu to volič riadne spočita.
Len si zober USA ako tomu ich podarenemu prezidentovi novinári plieskajú o hlavu, že Covid zľahčoval.
12.9.2020 - 17:03
+4

sumobb

 

Helo-ty nechceš aby sa hralo? Ty si fanušik hokeja?Veď čítaj a počúvaj čo hovoria hráči. Čo tu splietaš o Amerike a ďalší o Ficovi. Bol som na turnaji v ZV na dvoch zapasoch a nepočul som o nakazených z hokeja tak tu nesplietajte tie múdrosti.
12.9.2020 - 18:55
+2

hello, havarju

 

A ty predsa nemôžeš vyzývať na porušovanie nariadení a zákonov.
Ja si želám hokej, ale nebudem predsa kvôli tomu porušovať zákon.
12.9.2020 - 19:13
+5

sumobb

 

Helo-ešte raz,každý si môže vybrať či chce alebo nechce.Ty zákon.
12.9.2020 - 19:23
+1

hello, havarju

 

Sumo, myslím, že máš dosť rokov na to aby si vedel, že je to nereálne.
12.9.2020 - 19:32
+4

sumobb

 

Helo-kto chce hľadá spôsoby.Kto nechce hľadá dôvody.
12.9.2020 - 19:47
+1

thovthKe

 

s tou zákonosťou pomalšie: Niektoré rozhodnutia v prvom kole (teda zápasu Matovič vs. hnusoba) neboli schopní (tí čo rozhodli) zdokladovať s oporou v zákone, a cca cez 40 podaní na ústavný súd, ukáže ako to s tou zákonnosťou je/bolo.
13.9.2020 - 14:17
0

iHC

 

Ústavný súd, ako nakoniec vyplýva aj z jeho pomenovania, neposudzuje zákonnosť opatrení. Na to sú všeobecné súdy. Parketou ústavného súdu je, čuduj sa svete, posudzovanie súladu s ústavou.
13.9.2020 - 16:58
+4

thovthKe

 

Aha: teda ak podá osoba na ústavný súd sťažnosť (podľa zákonného postupu) a dožaduje sa náhrady od štátu, lebo obmedzil jeho práva na základe nezákonného nariadenia, čo bude v tomto prípade posudzovať súd?
- Nezákonnosť opatrenia
- alebo na počudovanie sveta, súladnosť tohto opatrenia s ústavou?
13.9.2020 - 23:39
0

iHC

 

Je to trochu zložitejšie. Aj pokiaľ ide o náhradu. Tu Ti ústavný súd “neodklepne”. Takže, ak sa FO/PO domáha náhrady na ústavnom súde, je na najlepšej ceste k neúspechu.
Ústavný súd môže prijať nález o nesúlade opatrení s ústavou. Následne, až v druhom kroku, po konštatovaní nesúladu s ústavou je priestor na ďalšie kroky. Ale na to už sú iné súdy. Čiže, chápem, čo si chcel napísať, aké súčasne poradím - nepreháňajme to so snahou o navodenie dojmu odbornosti. Niekedy to môže viesť k úplne opačnému koncu. A aj keď sa všetci cítia kompetentní na to rozumieť právu, nie je to vždy take ľahké.
14.9.2020 - 5:30
+2

thovthKe

 

No, áno je to zložitejšie: ale aj ústavný súd už "odklepol" náhradu (teda má tú právomoc) a ďalej už len skopírujem:
"nepreháňajme to so snahou o navodenie dojmu odbornosti. niekedy to môže viesť k úplne opačnému koncu. A aj keď sa všetci cítia kompetentní na to rozumieť právu"
14.9.2020 - 15:31
0

iHC

 

Akiste Ti je jasné, že náhrada trov, prípadne kompenzácia za protiústavný postup všeobecných súdov (ergo porušenie základných práv) a Tebou popisovaná náhrada za údajné poškodenie práv pri prijatí opatrenia orgánom štátu nie je to isté. Ale kľudne vŕtaj, uľaví sa Ti.
16.9.2020 - 8:49
+2

Nemehlo

 

Cize ak chcem chodit 130 v meste tak mi nema stat v tom branit? ked chcem strielat ludi, tak mi v tom tiez nema nikto branit? Naco mame zakony a nariadenia?
12.9.2020 - 17:46
+4

sumobb

 

Nemehlo-pisal som o hokeji ak si si nevšimol.
12.9.2020 - 18:43
+2

Nemehlo

 

A hokej ma nejake specialne postavenie? Prestane bez hokeja svietit slnko, alebo preco by mal mat hokej vynimku?
Rozumny fanusik uzna, ze momentalne pre hokej nie su podmienky. O tom, ze boli biedne uz predtym je skoda debatovat. Na hokej nie su peniaze, nemaju ich sponzori, nema ich stat. Ci radsej vezmime peniaze napriklad zo skolstva, nezaplatme ucitelov, lebo hokej? Alebo ako si to mam predstavit? Preco by mali byt kompenzovani hraci, ktori maju niektori na zmluvach take sumy, ze zvysok naroda im moze zavidiet? lebo hokej?
12.9.2020 - 19:21
+7

sumobb

 

Nemehlo, hokejisti chcú hrať v prvom rade hokej lebo je to ich zamestnanie ak si si nevšimol tak nekonšpiruj zase.Škoda rečí s tebou Ty si asi nikdy nestal na brusliach. Slepá závisť z teba vyžaruje. Hokejisti si za tú drinu peniaze zaslužia lebo je to nebezpečné povolanie. Každých 10 cekúnd môže prísť hokejista k úrazu a je koniec hokeja a tým aj práce ty premúdrelý.
12.9.2020 - 19:42
+1

gabi98

 

Veru, a od hokeja už nebezpečnejšie povolanie neexistuje.
12.9.2020 - 20:34
+7

Nemehlo

 

jasne, lebo ty vies ci ja som hral hokej, alebo sa viem korculovat. Mile.
12.9.2020 - 21:14
+2

sumobb

 

Nemehlo-keby si hral hokej tak by si vedel o čom hokej je a hokej a hokejistov by si si zastával. Ale ty si úplne vedľa, ty asi nemáš ani vzťah k hokeju a čudujem sa že sem vôbec pišeš lebo toto je stránka o hokeji.
13.9.2020 - 7:39
+2

Nemehlo

 

Nehral som ho profesionalne ale hral. Stravil som na stadione znacnu cast detstva. Ale to neznamena, ze budem suhlasit s tym aby stat preplacal hokejistom zmluvy cez hokejovy klub. Ked hraci chcu pomoc nech si ju ziskaju priamo sami ako kazdy iny SZCO. To s tym ci mam, alebo nemam rad hokej nema nic. Na toto sa treba pozerat cisto ekonomicky. Treba si urcit priority. Co tao vlada sice nerobi, ale mala by. Ale kultura a sport momentalne nie su hlavna priorita, lebo ked ludia nebudu mat peniaze, tak toto su prve veci na ktore sa vykaslu.
13.9.2020 - 10:10
+4

sumobb

 

Nemehlo-čo keby si to skúsil v politike a potom vo vláde ked si taký múdry.Ty by si určite vedel vyriešiť všetky problémy ako tak citam na všetkých prispevkoch a nie si sám. No to by už sme sa vsetci mali dobre. Ty nemehlo.
13.9.2020 - 16:34
+3

sumobb

 

Veď to-neviem aký si starý,keby si hral v dospelosti a bolo by to tvoje živobytie tak by si mal iný nazor. Veď kultúra a šport su tiež profesie, také isté ako iné tak prečo by mali byť odsúvané? Tebe to zjavne nedochádza a vidim že viacerým ľuďom v týchto diskusiách.Vsetci musia platiť účty a skade ked nebudú mať prácu.Všetko musí fungovať,aj šport aj kultúra čo ako bude.
13.9.2020 - 16:53
+2

Nemehlo

 

Ja rad podporim aj sport, kulturu, gastro, ale priorita je mat poplatene ucty a co jest ci nie? A dakujem za komplimenty a prave preto by som do politiky nikdy nesiel, nema to zmysel a som dost introvert a nevyrecny clovek.
14.9.2020 - 0:49
0

hello, havarju

 

Anarchia! On normálne vyzýva na anarchiu.
12.9.2020 - 18:59
0

sumobb

 

Helo-tak si este raz prečitaj čo som písal. Pisem o hokeji ty anarchista,nedaj sa vysmiať.A o fanúsikoch že si môžu vybrať. Nikoho nevyzývam ty konšpirátor premúdrelý.
12.9.2020 - 19:15
+1

hello, havarju

 

Ale ty vyzývaš na porušovanie nariadení a zákonov.
12.9.2020 - 19:20
+2

BieloModra

 

Skusal si uz niekde ist kde je zatvorene? Lrn tak lebo chces?
Odhliadnuc od toho ze sa tu bavime k infekcnej chorobe...skusal?
12.9.2020 - 18:59
+6

Ten z Bystrice

 

OT:: https://www.eliteprospects.com/player/241023/hayden-verbeek do BB. Akúrat škoda že asi zbytočne..
12.9.2020 - 17:24
0

micu79

 

Myslel som si ze to nikdy nenapisem ale zlaty Fico aspon niekdo bojoval za sport aj na poslednych lazoch sa spravila umela trava tato vlada je proti celemu sportu.
12.9.2020 - 18:22
+5

LuukyBB

 

Micu + traja ľudia, čo Ti dali plusko... Ideálny príklad, ako uvažuje jednoduchší človek. Teba neopili ani rožkom. Tebe stačila drobná omrvinka. Presne o tom sme diskutovali v článku, kde je už vyše 500 príspevkov. Vesmír, ale a ľudská hlúposť je naozaj nekonečná.
13.9.2020 - 8:30
+15

Shinody33

 

"Zlaty Fico" - tento rok skutocne nemoze byt horsi. WTF.
13.9.2020 - 10:20
+7

noano

 

zlaty Fico? Fuj
13.9.2020 - 13:36
+3

Urpiner16

 

Zlatý Krajniak čo závidí tie príplatky nielen jednoduchším ale aj odborníkom pracujúcich soboty a nedele.Fakt úbohosť.
13.9.2020 - 16:50
+3

Urpiner16

 

Jediného športovca ktorý si momentálne zaslúži tie peniaze a je profík ako hrom je Sagan.Drie ako muľa aj keď nemá už takú formu ako kedysi ale stále patrí k svetovej elite.Toto čo sa tu u nás korčuľuje je vo svetovom meradle na smiech.
12.9.2020 - 19:49
+3

topska

 

Ano uz len jemu treba peniaze ako podporu na zachranu zo strany statu kvoli koronavirusu...
12.9.2020 - 20:24
+2

gabi98

 

Ty už aspon večer skús neslopat.
12.9.2020 - 20:35
+2

mitoO

 

Tomuto ale nerozumiem: Kazdy ma presne urcene pravidla, pocty, hodiny, do kedy moze byt otvoreny.

Ked tu zrazu:

Všetkým cirkvám a predstaviteľom cirkví sa nariaďuje prijatie takých opatrení, aby sa minimalizovala možnosť šírenia nového koronavírusu pri organizovaní cirkevných akcií a obradov.

Nemohli nariadit vsetkym, aby si prijali take opatrenia, "aby sa minimalizovala možnosť šírenia nového koronavírusu pri organizovaní" ich akcii?

Ci len cirkvi maju taketo privilegia?
12.9.2020 - 20:04
+3

nerorome

 

A Ty si si ešte nevšimol, že od volieb tu nad rozhodnutiami novej moci priebežne poletuje Duch Svätý a toho neradno obmedzovať v rozlete nejakými svetskými opatreniami proti koronavírusu...
12.9.2020 - 21:26
0

matus93

 

Pritom.. stačí jeden katolícky kňaz viď Trstena ..
12.9.2020 - 21:27
0

KrebsKandidat

 

Ten Covid, ten musi byt fakt inteligentny so zmyslom pre sarkazmus. To zle Svedsko je zelene, ale kopa krajin s opatreniami cervenie viac a viac.
12.9.2020 - 23:48
+2

hello, havarju

 

Švédsko pre nás nie je zelené. A aj v tom Švédsku majú opatrenia, aj tam sa hrá bez divákov. Dokonca sa tam hralo bez divákov, keď bolo u nás 50 % kapacity štadiónov.
13.9.2020 - 8:24
+5

KrebsKandidat

 

Pondelok 13.9. rozhodne Ústredný krízový štáb o novom cestovateľskom semafore. Na zoznam menej rizikových krajín majú pribúdnúť Švédsko, Bulharsko a Kanada.
13.9.2020 - 11:12
+1

hello, havarju

 

Len tu sa prezentuje, že Švédsko nerobilo opatrenia, čo nie je pravda. Začali, len neskôr. Tam majú povolenych 50 ľudí na podujatiach už oveľa skôr a v lete sa tam hrali futbalové ligy bez divákov. Teraz im už čísla klesli. A taktiež kvôli tomu, že nezačali robiť opatrenia od začiatku, tak tam zomrelo už 5800 ľudí na Covid.
13.9.2020 - 11:21
+5

KrebsKandidat

 

oka
13.9.2020 - 12:52
0

noano

 

zaujimave. Cesko 1600 pripadov denne - a je v zelenej, Chorvatsko 160 denne a je na cervenej..Teraz da Cechov na cervenu, aby sa nepovedalo, ale ze to doteraz nevadilo..
13.9.2020 - 13:38
+2

Bahno

 

Pekne vláda vybabrala so športom...
Aby nemusela riešiť náhradu za zisk zo vstupného, tak im dovolia tam pustiť 100 ľudí. A môžu klubom povedať, veď my sme Vám nezatvoril štadióny úplne.
13.9.2020 - 7:35
+2

Nemehlo

 

Dalsi co nevie rozdiel medzi prijmom a ziskom?
13.9.2020 - 10:12
+2

mitoO

 

Takze preto az od 16.9.?: Šaštínska púť

Celonárodná púť Slovenska k patrónke Slovenska – Sedembolestnej Panne Márii

sa koná po stáročia, oficiálne od roku 1732, keď bola socha Sedembolestnej vyhlásená za milostivú. Každoročne navštívi Šaštín počas národnej púte cca 20 000 veriacich, v Jubilejnom roku 2014 Sedembolestnej Panny Márie to bolo 50 000 pútnikov. Vrcholom púte je sviatok patrónky Slovenska dňa 15. septembra.

13.9.2020 - 12:26
0

nerorome

 

Dvojaký meter (napr. voči futbalu) v praxi...: Marek Krajčí o Šaštínskej púti, ktorá bude 14. až 16. septembra: Ak ľudia počas púte dodržia rozostupy a budú mať v exteriéri rúška, riziko nákazy bude minimálne. „Uvidíme, ako bude púť prebiehať, či aj lokálny hygienik sa nerozhodne ju obmedziť,“ povedal minister na TA3.
13.9.2020 - 13:28
+1

mitoO

 

Zaujimave bolo, ked tam povedal, ze cirkevne podujatia su tiez hromadne, a teda tam budu platit tiez od 16.9. 100 a 50 ludi v interieri podla semaforu.
Takze na Sastinsku put pustia podla teraz platnych pravidiel na hromadne poduhatie organizovane v exterieri len 1000 ludi?
Doteraz hovoril, ze biskupi budu urcovat nariadenia pre veriacich pri cirkevnych akciach.
Ked sa ho Rasi (toho mimochodom absolutne nemusim) opytal, ci by to nemali robit odbornici, zrazu uz to boli biskupi spolu s odbornikmi
Takto si se.u do huby uz dlhu dobu, panbickarom nechaju vsetko, co potrebuju a na ostatnych sa tak trochu kasle.
A ano, nedodrzuje sa to striktne na stadionoch ani v tychto malych poctoch, ale to iste plati aj pre pute a obrady.
Som zvedavy, ci pridu policajti na Sastinsku put aspon upozornovat ludi na povinnost nosenia rusok a ako zabezpecia organizatori maximalny pocet 1000 ludi na hromadnom podujati.
13.9.2020 - 14:01
0

nerorome

 

Prejdime od teórie k praxi. Dňa 18.08. hral HKM Zvolen prvý prípravný zápas, privítali sme bratislavských Capitals. V tom čase ešte platilo opatrenie umožňujúce v hľadisku naplniť 50% kapacity. Podľa stránky HKM bolo prítomných 1 025 divákov, tzn. cca pätina (20%) kapacity štadióna. V nasledujúcich 14 dňoch, t.j. medzi 19.8.-01.09. (plus -mínus oficiálna inkubačná doba covid -19) podľa oficiálnych štatistík bolo v okrese Zvolen spolu 7 pozitívne testovaných, pričom podľa informácií v tlači (napr. týždenník MY Zvolen) neboli tieto prípady spájané s návštevou tohto zápasu. Nič zásadné tým nechcem povedať, ale keď už bolo avizované (Matovič, Krajči, Mikas), že celoplošné opatrenia sa budú prijímať až pri určitom dennom počte pozitívne testovaných (Matovič spomínal myslím číslo 300, ktoré zatiaľ ešte ani raz dosiahnuté nebolo), príp. až pri potvrdenom komunitnom šírení (ktoré napr. bratislavská epidemiologička Bražinová potvrdila, ale minister Krajčí ho stále odmieta...), načo potom máme Slovensko rozparcelované na semafory okresov (zelená, žltá, červená), keď 3 týždne dopredu (nakoľko "likvidačné" obmedzenia na športové podujatia navrhuje pandemická komisia ústrednému krízovému štábu zaviesť od 1.10.) zase paušálne obmedzíme v určitom segmente (hromadné podujatia) celé Slovensko, bez ohľadu na farbu semafora toho-ktorého okresu ?
13.9.2020 - 14:22
+1

nerorome

 

Napísal som blbosť Je tam diferenciácia podľa semafora - navrhujú pre zelené okresy 200ext/100int. a pre červené a oranžové 100/50.. Takže rozdiel tam síce je, ale napr. pri hokeji aj tých 100 osôb v interiéri v zelenom okrese prakticky neumožní účasť žiadnych divákov.
13.9.2020 - 14:30
0

Nemehlo

 

Ono sa tu rata s tym, ze verjacich je 80%. A proste uz KDH si myslelo, ze ich zastupuje vsetkych a akosi to ostalo.
14.9.2020 - 0:51
0

Tino

 

na takychto: veciach sa zarezu....fundamentalisti su prilis silni a svoje si pretlacia bez ohladu na potencionalne rizika, verejnost isty nesulad/neferovy pristup samozrejme vidi.
14.9.2020 - 11:00
0

amaskiea BLOG

 

druhá vec sú myšlienkové pochody typu - Matelko je nekonzistentný, Mikas obtlstlý, minister zdravotníctva v skutočnosti nie je ministrom zdravotníctva ale panbíčkárov..., preto je covid len vymyslený a teda na všetky opatrenia srať a každému strachoprdovi nakašlať na jeho rúško...
14.9.2020 - 11:48
+2

Tino

 

toto: je taka klasika, ked niekoho tahas dole nalepkujes ho....kazdopadne kto bude chciet komisii, resp matovic poskodit vytiahne iste nelogicke opatrenia tykajuce sa covid 19 a sport, kultura vs covid 19 a cirkevne/nabozenske zalezitosti....vyslovene proti ruskam su LSNS a s nim spolurpacujuci tiez nabozenski fanatici...ti nebudu krajciho nalepkovat ze panbickar a preto covid nie je....
14.9.2020 - 12:22
+1

MackoPu

 

Na stadionoch uz prax ukazala, ze ludia na opatrenia prdia.
13.9.2020 - 22:33
+4

strojar

 

Ja som bol na štyroch domácich zápasoch vNitre a prax ukázala, že ľudia disciplinovane doržiavali opatrenia.
14.9.2020 - 11:12
+1

fonte

 

Disciplinovane zo seba robia debilov. Povedz to rovno.
14.9.2020 - 12:04
0

amaskiea BLOG

 

uhm, presne kvôli takým intelektuálom, ako si ty, sa musia robiť tak premrštené opatrenia
14.9.2020 - 12:09
+8

Tino

 

ak chceme: pre sport a kulturu vynimku,ulavy proste neico uzitocne je dolezite byt disciplinovani, zodpovedny ...da sa nieco vyrokovat ak verejnost ukaze ze respektuje pravidla a bude sa nimi riadit....vyslovene pragmaticky pristup...samostatna kategoria su hrdinovia ktori nebudu disciplinovani aby ukazali ze oni nie su ovce a take tie kecy okolo toho....koli takymto ludom moze akakolvek iniciativa, snaha vyjst nazmar, natiska sa otazka o co tymto ludom ide a zaujima nas o co im ide?...verim ze takto mentalne jednotlivci nebudu mat potrebu dokazovat svoje hrdinstvo...uz aj koli nim, urobia so seba idiotov, nic viac nedosiahnu, uz tak sa na nich ludia divaju s despektom, divadlo pre divaldo ich image rozhodne nepomoze.
14.9.2020 - 12:30
+2

fonte

 

Ja sa pozeram s despektom na tupe stado, ktoremu keby zajtra MIkas povie, ze maju pit vlastny moc, tak to urobia.
JA som homo sapiens, nie sprosta opica niekde na strome.
Ak sa nechame sikanpovat takymito nezmyslami zalozenymi na vode, tak to ako ludstvo dosiahneme tam, kam prave smerujeme.
14.9.2020 - 15:47
+1

amaskiea BLOG

 

homo tekvica
14.9.2020 - 15:58
+2

fonte

 

Tesi ma, fonte.
14.9.2020 - 15:58
0

amaskiea BLOG

 

jj, potešenie je na tvojej strane presne kvôli tomu, že si tekvica
14.9.2020 - 16:09
+2

Nemehlo

 

Nevidis, ze sa boji, ze s neho spravia nezname bohate entity, vacsieho chudaka ako je? A namiesto toho aby s tym nieco robil, tak o svojom strachu pise na internete?
14.9.2020 - 16:21
+4

fonte

 

Na teba je skoda reagovat, ale bol by som zvedavy, ty entita, co by si robil, keby ti zatvorili nejaku prevadzku, bar, sportovy klub atd. Ty hrdina.
Urobili by chudaka aj z teba.
Mne sa to este nestalo, ale velmi lahko sa moze.AJ tebe, teda pokial niesi niekde nacucnuty. Ale to ty nepochopis, lebo si nevidis dalej ako na spicku nosa.
Potom, ked budes ziadat o pomoc ti zelam takych, ako si ty. Ty ony
14.9.2020 - 17:13
0

Nemehlo

 

Hladat za svetovou pandemiou sprisahanie proti prevadzkam, barom a klubom ti pride uplne v poriadku?
14.9.2020 - 17:29
+3

BieloModra

 

Ja ta obdivujem za mas este chut a trpezlivost vysvetlovat
14.9.2020 - 18:55
+3

Tino

 

toho: sa ja inac presne obavam...budes nam, sebe cosi dokazovat hoci nas to nezaujima postoj vacsiny je vyslovene pragmaticky...netahame do toho emocia nevykrikujeme nezmysly ze stado, moc , sikana...a kolk otebe podobnych sa zachova podobne rozmyslam a rozmyslam ci mate domyslene ake budu nasledky ....
14.9.2020 - 16:28
+2

fonte

 

Iste, ty pojdes s kludom na porazku. Nezamienaj si pragmatizmus s pasivitou. Ty aj tebe podobni ste typicki Slovaci. Preto to tu vyzera, ako vyzera.
Ake nasledky mas na mysli? AKoze ma pridu zobrat za nazor? Alebo so si tym myslel. Ozaj, das si pichnut vakcinu na koronu? Este toto mi odpovedz a skoncim.
14.9.2020 - 16:54
0

amaskiea BLOG

 

slovensko už mohlo byť aj pred švajčiarskom, keby sme to my typickí slováci furt nekazili vám tekvicám
14.9.2020 - 17:12
+3

Tino

 

jj: ja pojdem na porazku a ty budes hrdina...beriem to tak ze dosledky ti unikaju napadlo ta take klasicke martyrstvo, ze ta vezmu za nazor...rozmyslam co je s tebou zle
14.9.2020 - 17:20
+3

Tehelnepole

 

fonte, rusko je rusko, nie politicky status alebe deklaracia zakladnych ludskych prav.
Uvedom si prosim, ze ludia ktori maju postoj ako mas aj ty, je kontraproduktivny.
Ty aj ja chceme predsa aby corona bola zvladnutelna... mozno sa lisime v sposobe ako na to, ale ak sa nestreneme na polceste, bude to zle, okrem korony este aj nevrazivost. Trosku obaja ustupme.
14.9.2020 - 14:27
0

fonte

 

Ty nechapes, ze tu nejde o stadion, o rusko, ze? Problem je ten, ze drviva vacsina ludi nema ani sajnu, co sa skutocne deje a ake ciele toto divadlo ma.
Skus otvorit svoju mysel, najdi si relevatne informacne zdroje a potom az pochopis, o co sa tu hra.
Ustupovat chceme kam? To je ako dohadovat sa s krokodilom, ci mi zozerie len nohy, alebo aj ruky.
14.9.2020 - 15:55
+1

MackoPu

 

Mne sa snad sniva. By ma fakt zaujimali tie "relevantne" zdroje.
Sdielajťe kim nesma'yu.
14.9.2020 - 20:42
+4

Sunkafit

 

Presne tak
14.9.2020 - 13:48
0

BieloModra

 

To je pravda ale trosku nerozumiem preco nas bolo 500 na jednej tribune pliecko o pliecko
14.9.2020 - 18:59
0

Carloshc

 

Tolko sa uz toho popisalo na tuto temu..: Je najvyssi cas, aby aj kluby pochopili, ze ich business model sa musi zmenit, inak nepreziju.. to iste samozrejme plati aj o nasom klube, to ze USS do toho na poslednu chvilu nalial peniaze dlhodobo situaciu neriesi.

Zjednodusene povedane:
- stat naleje do hokeja cez tipos podstatne viac penazi, ako akakolvek ina sukromna spolocnost.
- Stat /mesta - s vynimkou Slovana a Kosic platia klubom halu a lad..
- O mladez je postarane z velkej miery tak isto..

A este sa kluby budu stazovat, ze zly stat im nezaplati chod A-muzstva. Mimochodom usmevne je, ako najviac kricia hlavne tie kluby, ktore do statu odvadzaju velku 0, lebo standardne TPP zmluvy maju opat raz len Kosice a Slovan... a tie iste kluby zaroven podpisali top hracov z budgetu, kde ratali ze stadion bude praskat vo svikoch (vid rozhovor z manazerom z Michaloviec). Toto mohol dnes spravit len niekto, kto zije s alobalom na hlave.

To je asi tak, ako ked cele roky par ludi odvadza statu hovno, ale ked pride dochodok / materska / vyhadzov z roboty, tak zly zly stat sa nechce postarat..

Naozaj mi je luto tych hracov, ktori sa lachvatne neulakomili pre korunu navyse a sezona sa nezacne. Ale business model sa musi zmenit, profesionalny hokej moze naozaj umriet. Tu sa jedine asi nebojim len o Slovan, kde podla mna do par rokov tento klub bude fungovat skoro samostatne bez toho, aby bol odkazany na milodary a dotacie..
13.9.2020 - 20:39
+6

Nemehlo

 

Kedze zakon bol upraveny a umoznil opat podpisovat SZCO zmluvy tak tusim, ze v KE uz nnie su zamestnanecke. Ako je na tom slovan netusim.
14.9.2020 - 0:54
0

sumobb

 

Nemehlo-ty si nevyrečný introvert? Veď v kaźdej diskusii mávaš veľa prispevkov,len ti niekedy chýba správny náhľad na problém. Takže dúfam že prijmeš názor že zo zimakov zatiaľ choroba mie je a preto by sa pri všetkých opatremiach hrať malo aspoň s polovicou kapacity štadiona.V telke dávali že okolo športu pracuje profesionálne vyše 200 tis.ludí.Uvažuje sa so všetkými športami na Slovensku. A to už je na zamyslenie. Dúfam že tí naši vládni činovnici sa už zobudia. Vo štvrtok sa uvidí čo zač sú.
14.9.2020 - 12:53
+1

MackoPu

 

Myslim, ze to dospeje k tym uhradam vstupneho na zaklade priemerov.
13.9.2020 - 22:31
0

FanusikZamkov

 

Podla najnovších informácií navrhované opatrenia z piatka minulého týždňa sa budú meniť. Budú sa meniť troška v smere k mäkším opatreniam . Štvrtok má prebehnúť diskusia kde budú pozvaný vedúci- prezidenti jednotlivých športových zväzov. Som zvedavý čím sa bude prezentovať Mirko Šatan keď doposiaľ mlčí ako voš pod chrastou . Tu je článok : https://www.hokejovysvet.sk/clanok/49579/ms-sr-pripravuje-schemu-na-podporu-sportu-statny-tajomnik-upozornuje-na-nesudrznost-opatreni alebo tento článok:https://sportky.zoznam.sk/c/244415/vlada-pracuje-na-troch-schemach-ktore-maju-pomoct-sportu-treba-mysliet-aj-na-chod-ekonomiky-a-krajiny
14.9.2020 - 11:56
+1

mitoO

 

POSLANCI NR SR A PRÁVNICI VYZÝVAJÚ NA PREHODNOTENIE OPATRENÍ VOČI KULTÚRNYM A ŠPORTOVÝM PODUJATIAM

Skupina 15 koaličných poslancov NR SR a 22 právnikov sa dnes obrátila na hlavného hygienika Jána Mikasa a povereného bratislavského regionálneho hygienika Stanislava Dubu v súvislosti s najnovšími opatreniami Úradu verejného zdravotníctva SR a Regionálneho úradu verejného zdravotníctva Bratislava hlavné mesto týkajúcimi sa hromadných podujatí v Bratislavskom kraji a vyzvali ich na ich prehodnotenie.

Od dnešného dňa je v Bratislavskom kraji zakázané organizovať hromadné podujatia nad 100 osôb v exteriéri a nad 50 osôb v interiéri s výnimkou, ak budú mať všetci účastníci negatívny výsledok testu na COVID-19 nie starší ako 12 hodín. Po 23:00 hod. by sa nemali konať žiadne hromadné podujatia a mali by sa obmedziť prevádzkové hodiny zariadení spoločného stravovania do 23:00 s výnimkou svadieb do 30 osôb.

HLAVNÝ PROBLÉM: PLOŠNÉ OPATRENIA

Poslanci z klubov SaS a Za ľudí a právnici v liste hlavnému a regionálnemu hygienikovi vítajú snahu, ktorú Úrad verejného zdravotníctva a všetci kompetentní vyvíjajú za účelom spomalenia šírenia COVID-19, upozorňujú však na problematickosť a možnú protizákonnosť niektorých opatrení a ich neprimerané dopady na niektoré skupiny obyvateľstva.

V liste hygienikom okrem iného uvádzame:

Za najväčší problém týchto obmedzení považujeme ich plošnosť, a teda nemožnosť organizovať ani také kultúrne, športové a iné podujatia, ktoré by boli z epidemiologického hľadiska relatívne bezpečné. Domnievame sa, že predovšetkým pre profesionálne organizované podujatia s pevne danými a označenými miestami na sedenie, kde by boli dodržané prísne hygienické opatrenia (meranie telesnej teploty pri vstupe, rúška, odstupy, vetranie v interiéri, dezinfekcia), nie je dôvod obmedzovať ich na max. 50 účastníkov v interiéri, resp. 100 účastníkov v exteriéri a že takéto obmedzenie je z právneho hľadiska neprimeraným zásahom štátu do práva podnikať, vlastníckeho práva, práva vykonávať zárobkovú činnosť a práva zhromažďovať sa. Naviac, nemožno aplikovať toto obmedzenie na každé podujatie en bloc, t.j. bez zohľadnenia jeho povahy, kde sa napr. nerozlišujú kultúrne podujatia konzervatívneho charakteru (ako napr. koncerty klasickej hudby) od podujatí súdobej tanečnej hudby (napr. diskotéka). Nemožno ani akceptovať nezohľadnenie veľkosti kapacity miesta konania podujatia. Toto opatrenie tak môže byť protiústavné, pretože existuje aj iné opatrenie, ktoré by rovnako efektívne zabezpečilo dosiahnutie legitímneho cieľa, ktorým je ochrana verejného zdravia pred šírením COVID-19, ale zároveň by bolo menej zasahujúce do (nielen) vyššie zmienených základných práv. Týmto opatrením by bolo podľa nášho názoru predovšetkým opatrenie, ktoré by viac rozlišovalo medzi jednotlivými typmi podujatí z hľadiska možnosti zabezpečenia ochrany verejného zdravia hygienickými opatreniami a neobmedzovalo všetky hromadné podujatia plošne len na základe jediného kritéria, ktorým je maximálny počet účastníkov. V práve platí princíp, že rovnako sa má posudzovať len rovnaké s rovnakým, v prípade nerovnakého je ale nutné diferencovať.

OPATRENIA V RAKÚSKU AKO MOŽNÁ INŠPIRÁCIA

Na porovnanie a inšpiráciu uvádzame opatrenia, ktoré od 14. septembra 2020 platia v susednom Rakúsku. Prevádzkové hodiny gastronomických prevádzok sa obmedzujú do 1:00 hod (nie do 23:00 hod ako v SR). Taktiež sa v Rakúsku obmedzuje max. počet účastníkov hromadných podujatí na 50 v interiéri a na 100 v exteriéri, teda rovnako ako na Slovensku. Pokiaľ však ide o profesionálne organizované podujatia s pevne danými a označenými miestami na sedenie, je tento limit zvýšený až na max. 1500 v interiéri a 3000 v exteriéri (pričom ale podujatia nad 500 účastníkov v interiéri a 750 účastníkov v exteriéri podliehajú povoleniu zo strany miestne príslušného úradu, ktorý môže individuálne posúdiť jednotlivé podujatia).

ĎALŠIE PROBLÉMY: NEURČITOSŤ, MOŽNÁ DISKRIMINÁCIA (CIRKEVNÉ AKCIE), NEPREDVÍDATEĽNOSŤ, MOŽNÁ NEZÁKONNOSŤ, OBROVSKÉ EKONOMICKÉ DOPADY

Ďalšie možné problémy predmetných opatrení vidíme v nasledovných bodoch:

1. Neurčitosť a právna nejasnosť ohľadom toho, či sa do maximálneho počtu osôb započítavajú aj organizátori hromadného podujatia (v Rakúsku sa nezapočítavajú, v SR to nie je jednoznačne uvedené).
2. Možná diskriminácia spočívajúca v tom, ak by sa bohoslužby a cirkevné akcie a obrady mali posudzovať inak ako kultúrne, športové a ďalšie podujatia a nemali by pre ne platiť rovnaké obmedzenia. Právo verejne prejavovať svoje náboženstvo pritom nemôže byť zvýhodnené pred skupinou hospodárskych, sociálnych a kultúrnych práv.
3. Nízka predvídateľnosť aktuálnych opatrení. Mnohé kultúrne a športové podujatia, ale aj svadby sú už naplánované, zorganizované, zaplatené sú zálohy a ďalšie náklady na ich realizáciu. Situácia ohľadom nákazy COVID-19 sa taktiež prudko nezhoršila zo dňa na deň.
4. Možná nezákonnosť opatrení ktorá môže viesť v konečnom dôsledku k ich zrušeniu súdom s ďalekosiahlymi právnymi a politickými dôsledkami, ale prispieva aj k tomu, že niektorí ľudia odmietajú dodržiavať už v podstate akékoľvek opatrenia, čo znamená skutočné riziko pre ochranu verejného zdravia.
5. Obrovské ekonomické dopady na mnohých umelcov, športovcov a všetkých, ktorí participujú na organizácií kultúrnych a športových podujatí, ale aj gastronomické prevádzky.

Vzhľadom na to poslanci NR SR a právnici vyzývajú hygienikov k prehodnoteniu aktuálnych opatrení a odstráneniu vyššie pomenovaných problémov.

Ondrej Dostál, predseda OKS, poslanec NR SR (klub SaS)
Slavomíra Henčeková, právnička, asistentka poslanca Jána Benčíka

Text listu hlavnému hygienikovi:

https://www.facebook.com/notes/slávka-henčeková/list-poslancov-a-právnikov-hygienikom-k-opatreniam-týkajúcim-sa-kultúrnych-a-špo/10223987079926903/


ZOZNAM SIGNATÁROV LISTU HLAVNÉMU A REGIONÁLNEMU HYGIENIKOVI

Poslanci a poslankyne NR SR:
1. Ondrej Dostál (člen OKS, klub SaS)
2. Miroslav Kollár (Za ľudí)
3. Ján Benčík (klub Za ľudí)
4. Marián Viskupič (SaS)
5. Vladimíra Marcinková (Za ľudí)
6. Radovan Kazda (člen OKS, klub SaS)
7. Milan Laurenčík (SaS)
8. Alexandra Pivková (Za ľudí)
9. Peter Cmorej (SaS)
10. Tomáš Lehotský (Za ľudí)
11. Jarmila Halgašová (SaS)
12. Andrea Letanovská (Za ľudí)
13. Miroslav Žiak (SaS)
14. Tomáš Valášek (Za ľudí)
15. Radovan Sloboda (SaS)

Právnici a právničky:
1. Slavomíra Henčeková (asistentka poslanca Jána Benčíka, doktorandka, Univerzita Karlova)
2. Michal Davala (advokát, člen Rady vlády SR pre ľudské práva)
3. Peter Kováč (lekár, advokát, vysokoškolský učiteľ)
4. Marek Káčer (vysokoškolský učiteľ, Právnická fakulta Trnavskej univerzity)
5. Lucia Plaváková (advokátka, členka Predsedníctva Progresívneho Slovenska)
6. Zuzana Števulová (právnička a aktivistka)
7. Lucia Berdisová (vedecká pracovníčka, Ústav štátu a práva SAV)
8. Dávid Nagy (advokát, člen Predsedníctva SMK-MKP)
9. Marián Seman (právnik)
10. Juraj Petrovič (právnik, člen OKS)
11. Roman Frnčo (advokát, poslanec mestskej časti Košice - nad jazerom)
12. Michal Mrva (advokát, vysokoškolský učiteľ, Právnická fakulta Univerzity Komenského)
13. Daniel Krošlák (vysokoškolský učiteľ, Fakulta práva Paneurópskej vysokej školy)
14. Alexandra Letková (vysokoškolská učiteľka, Právnická fakulta Univerzity Mateja Bela)
15. Pavol Kuspan (právnik)
16. Andrej Werner (advokát)
17. Dominik Baco (právnik, doktorand)
18. Tomáš Martaus (právnik, vysokoškolský učiteľ)
19. Ján Králik (právnik)
20. Juraj Martaus (advokátsky koncipient)
21. Michal Krajčovič (advokátsky koncipient)
22. Anna Racková (právnička, súkromný sektor)
14.9.2020 - 13:17
+3

hoKEjka

 

Miestnych “narodovcov” asi slak trafi, ze s takym niecim prisli strany ako sas a za ludi Budu mat v hlavach riadne kotrmelce
14.9.2020 - 13:43
+4

Nemehlo

 

Ale ved pouziju jednoduchy argument: "Je to sprostost, len aby nas oblbli" a zivot ide dalej.
14.9.2020 - 13:49
+1

Tino

 

prave: zoznam ludi ktori iniciativu podporili im bude podozrivy a dokaz ze vsetko s COVID je sprisahanie.
14.9.2020 - 13:52
+1

fonte

 

Teraz tam nemas narodovcov, som zvedavy, kam to dotiahnu. Pockaj, smiech prejde
14.9.2020 - 16:57
0

Shinody33

 

Skoda, skoda, ze tie "zalude" nedostali viac, bolo by viaz zdraveho rozumu vo vlade. Ten sa tam straca pomedzi Olano a Rodina
14.9.2020 - 17:54
0

Ten z Bystrice

 

Matovič na facebooku:

"KULTÚRA A ŠPORT PREŽIJÚ ????
Všetkým, ktorým na kultúre a športe záleží, na známosť sa dáva, že nedovolím, aby ich Korona zložila k zemi.
Vždy som hájil opatrenia, s ktorými prichádzalo konzílium. Tentokrát mám však pocit, že tlačíme až príliš na pilu a efekt, ktorý očakávame, môže byť paradoxne opačný.
Počas prvej vlny, keď sme dopadli ako premianti Európy, som sa vždy snažil udržať logickú obhájiteľnosť akéhokoľvek opatrenia. Považoval som to za absolútny predpoklad toho, aby ľudia chceli spolu s nami náš spoločný boj bojovať ... a výsledky hovoria samé za seba.
Dnešné zasadnutie Ústredného krízového štábu bude veľmi ťažké, ale verím vo víťazstvo zdravého rozumu. Držte palce????"
14.9.2020 - 13:59
+2

amaskiea BLOG

 

takto si vytreť riť s odbornými garantmi (notabene svojimi vlastnými), môže len nezodpovedný reklamný pajác ako Matovič
14.9.2020 - 14:27
+1

nerorome

 

Všetkých nás zachráni, aj pred pandemickou komisiou
14.9.2020 - 14:58
+2

FanusikZamkov

 

nerorome možno voľačo urobí pre záchranu Slovenského hokeja na rozdiel od mlčiaceho SZĽH a jeho prezidenta.
14.9.2020 - 15:01
+3

nerorome

 

14.9.2020 - 15:01
+1

warn1ng

 

Ale inak to mas pravdu... kde je "tichy zabijak"? Teraz je naozaj tichy. Az prilis. Rozpada sa mu slovensky hokej pred ocami a nikde nic..
14.9.2020 - 15:28
+1

FanusikZamkov

 

Chvála bohu zdá sa že zvíťazí zdraví rozum a zlatá stredná cesta. Je až neuveriteľné že kolko osôb sa spojilo, koľko športových zväzov sa ohradilo protestovalo, koľko klubov sa pripojilo k výzve ,kolko športovcov podporilo výzvu a SZĽH aj s jeho vedením absolútne ignorovalo výzvu APHK. Zajtra ak sa tie opatrenia zmenia k lepšiemu budú prvý ktorý sa budú búchať do pŕs že čo oni dosiahli. Oni sa budú chovať ako najväčší hrdinovia. Úžasný postoj p.Šatana a vedenia SZĽH. Zdá sa mi že zväzu tie prísne opatrenia aj vyhovovali a asi ani nechceli-nechcú začať tipos ligu.
14.9.2020 - 14:28
+2

yaro.s

 

Budeme sa tešiť, keď to bude realitou.
Ináč, to je presne jeho štýl.Práve sa objavil "záchranca".
Oni rozhodovali, on len poslúchal, ale teraz "napraví spravodlivosť a spasí"
Chovanie pri všetkom ako cez kopirák
Len aby to po tom udusení na 100 ľudí a niekde 50, nenapravil tým, že povolí 500, alebo tisíc,...treba polovičnú kapacitu prinajmenej.
14.9.2020 - 14:43
+3

FanusikZamkov

 

yaro.s kritizuješ podla tvojho príspevku ak dobre rozumiem Matoviča. Akú aktivitu vyvinul SZĽH konkrétne Šatan aby to bola polovičná kapacita alebo vôbec pre záchranu slovenského hokeja? Takže keď to bude 500 a 1000 aj to bude veľký úspech. Keby to záležalo od Zväzu a jeho prezidenta tak ani sezóna by nezačala. Ten jeho prístup je strašne alibistický .
14.9.2020 - 14:54
+1

fany

 

Na Mirka im nesiahaj. On nebucha po stole. On pekne slušne poklonkuje.
14.9.2020 - 17:04
0

yaro.s

 

Ja len s nadhľadom "opisujem" osobnostné črty nášho premiera.
Nebudem ho tu častovať rôznymi prívlastkami, ktoré skôr patria psychológom, psychiatrom,...nenáleží mi to.Ale svoje si myslím a jeho chovanie je veľmi prehliadne.
A politiku tu miešať nemiením, ešte by ma ti niekde zaradili a to som nevolil ani tamtých predtým.
Šatana zatiaľ súdiť nechcem, lebo neviem o jeho krokoch, ktoré mohol podniknúť, len ich nemusel roztrubovať, to nie je v jeho povahe..., niektorí kričia, vypisujú vyhlásenia, ale to je tak všetko.
Možno neskôr, keď budem vedieť viac s odstupom času, tak mu to vytknem.
14.9.2020 - 15:04
+1

FanusikZamkov

 

Tak v tom dávam za pravdu že politiku netreba do športu miešať. Obrovský Súhlas. Ale on- Miro Šatan je prezidentom nejakého športového združenia a jeho povinnosťou je stáť na strane svojich športovcov v tomto prípade hokejistov. Už jeho vyjadrenie- podpora s určitosťou by zavážila už aj pre jeho hokejovú minulosť. Takéto vyčkávacie chovanie nie je prvý krát.
14.9.2020 - 15:14
+1

warn1ng

 

Spasitel Igor na scene. Neviete niekto o kolkej by malo to zasadnutie Ustredneho krizoveho stabu koncit? Velmi rad by som si pozrel co za vecicky tam ti pani vykoumali.
14.9.2020 - 15:19
0

yaro.s

 

Často rokovania, správne slovo, argumenty v zákulisy pomôžu viac, než rôzne deklarácie.
Neviem, možno sa mýlim a nerobil nič, ale na hodnotenie by som si predsa len počkal.
Ani to moje "hodnotenie" Matoviča nie je dôležité, najdôležitejšie je, aby tie jeho pohnútky, nech sú hocijaké, viedli k dobrému výsledku.
Len tu mám trochu obavy, že to bude taký mačkopes, že sa kapacita zvýši, že sa nejake politické body získajú,...veď snaha bola, ale konzílium... a reálne to väčšinu klubov nezachráni.
Bože daj, aby som sa mýlil
14.9.2020 - 15:22
0

Chamois13c

 

V zasade moze vlada pomoct 2 sposobmi bud priamou financnou kedze brani klubom generovat zisk alebo povolenie polky kapacity stadiona, idealne oboma sposobmi ako maju napr bratia cesi pripadne ine krajiny... Nakolko vieme aky je nas priemer sportovy nadsenec a lisiak ktory rad nasiera ludi ocakavam vysledok ze penaze ziadne a povolene v zelenych okresoch hraci plus 100 divakov v hladisku a v ostatnych hraci plus 50 divakov, cim sa budu moct uskutocnit zapasy a nebude to stat stat nic bodaj by som sa mylil, falosne nadeje si uz nejdem robit pri nasej vladnej spicke
14.9.2020 - 17:32
0

warn1ng

 

Ja som optimisticky, podla mna daju 50% a aj nejaku financnu pomoc. A uz vidim tie Igorove statusy: "Pomohol som vam. Milujte ma."
14.9.2020 - 17:45
0

fany

 

No tak to nevyšlo
14.9.2020 - 19:42
0

warn1ng

 

Skoda no...
14.9.2020 - 19:43
0

Chamois13c

 

Warn: Nech si pise statusy ake chce a nech si robi zasluhy ake chce, hlavne nech konecne riesi situaciu a mozme sledovat hokej a dalsie sporty
14.9.2020 - 17:56
0

sumobb

 

Môj odhad je-každá druhá rada a v nej 2,3,alebo 4 sedadlá odstup takže polovica kapacity to nebude. Moje želanie by bolo-polovica kapacity. Samozrejme rúška a dezinfekcia.
14.9.2020 - 17:56
0

bez nicku BLOG

 

Takze 500divakov v interieri a 1000 divakov v exterieri.
14.9.2020 - 18:06
0

hello, havarju

 

Lepšie ako nič, lebo sa aspoň môže hrať. Problém to ale nevyriešilo.
14.9.2020 - 18:11
0

Kurolišek

 

To len znamená, že hokej sa môže hrať... ale diváci nebudú. Predpokladám, že pre Michalovce to bude 250. Čo ako tak umožní hrstke divákov prísť na hokej. Vláda musí pomôcť aj finančne ináč to kluby nedajú. Ak bude pomoc, tak fajn nič sa nedá robiť len hrať a divákom dať z každého kola 1-2 prenosy do TV. Viem že online prenosy sú pasé - tie ma tipsport.
14.9.2020 - 18:18
0

bez nicku BLOG

 

500 divakov moze byt vsade, ak budu sediet v kazdom druhom alebo stvrtom rade (podla toho ci su v cervenej zone). Co by teda nemal byt problem, kedze stadiony maju kapacitu niekolko tisic. A pocet 500 je cisto len divakov. Do toho sa nerataju hraci, treneri ci obsluhujuci personal
14.9.2020 - 18:26
0

Kurolišek

 

áno? No tak aspoň niečo... v každom prípade ta podpora klubom je stále aktuálna.
14.9.2020 - 18:28
0

OceliarKE

 

Je klub co predal nad 500permy?
14.9.2020 - 18:18
0

Kurolišek

 

Pochybujem... každý čakal čo bude.
14.9.2020 - 18:29
0

warn1ng

 

Šport resuscitovali... ????

Vláda prehodnotila obmedzenia na hromadných podujatiach, pod ktoré spadajú kultúra i šport. Na zápasoch vnútri môže byť 500 divákov a vonku maximálne 1000. Do týchto počtov sa počítajú len diváci, nie hráči, tímy, organizátori.
Navyše štát pomôže klubom aj finančne. Kľúč podľa čoho prerozdelí financie sa ešte len hľadá.
14.9.2020 - 18:26
0

yaro.s

 

Takže som sa nemýlil, bohužiaľ.
Ono ani tie kompenzácie slávne nebudú, skôr symbolické...
14.9.2020 - 18:29
0

mitoO

 

Len doplnim, zelena zona max 50% kapacity a cervena (tusim aj oranzova) max 25%.
Financie sa budu preratavat pod najpravdepodobnejsie podla priemernej navstevnosti, ale nebude to plna suma, ktoru kluby dostanu.
14.9.2020 - 18:35
0

warn1ng

 

Tomu nerozumiem. Tak bud interier 500 a exterier 1000 alebo 50%kapacity v zelenej a max 25% v cervenej.
14.9.2020 - 18:39
0

mitoO

 

Ked mas 10k stadion, 25% je 2500, tak mozes pustit 500.
ked mas 1k stadion, tak len 250.
Cize dolezite su % a pocet sa moze navysit od velkosti stadiona.
14.9.2020 - 18:42
0

warn1ng

 

Takze horna hranica je 500, chapem. No tak to teda mohli tu hornu hranicu trochu zdvihnut.. Cize len permanentkari na hokej.
14.9.2020 - 18:45
0

mitoO

 

U nas ziadne permy tymto :/
14.9.2020 - 18:50
0

topska

 

Ani u nas s najvacsou pravdepodobnosotu
14.9.2020 - 18:56
0

mitoO

 

To sa ani neda, raz kazdy druhy rad, raz kazdy stvrty...
14.9.2020 - 18:58
0

Nemehlo

 

Mohli by byt na vstup nie priamo na miesto. S tym, ze ked sa to ukludni tak si budu moct vybrat.
14.9.2020 - 19:19
0

topska

 

To sa neda takto realizovat kedze si potom ostatni nebudu moct kupit listok na miesto. Neviem si predstavit ako by sa to vyriesilo cez predpredaj.
14.9.2020 - 19:41
0

Nemehlo

 

No ved prave by neboli vobec listky na miesto, ale pekne by sa ludia umiestnili podla pravidiel. Ved vacsina miest ostane volna pri tomto pocte, tak ze ludia ktori chcu byt spolu by boli. Pripadne by bol listok do sektoru.
14.9.2020 - 20:13
0

topska

 

Nevidim v tom ziadnu vyhodu len minus pre kazdeho. Viac ziska klub z listkov, nemusi riesit ci si cerveny alebo zeleny okres, nemusis riesit menenie opatreni. Predas 300 permanentiek a odrazu budes mat len kapacitu 250 ludi a mas pruser...Vobec sa to klubom neoplati, v ziadnom smere jedine ze mas okamzire peniaze. No neviem si predstavit ako by to vyzeralo na tribunach...Stale by sa niekde ludia tlacili, nevedeli by kde maju ist...Presne tomu sa vsetci snazia predist. Usporiadatel pozrie na listok a okamzite ta posle na miesto aby si tam nesaskoval
14.9.2020 - 20:29
0

julo

 

Ak mas halu s kapacitou 500 divakov tak tam mozes pustit iba tych 50% cize 250 divakov v zelenej zone a 25% cize 125 v cervenej..
14.9.2020 - 18:42
0

Kurolišek

 

Ako ja súhlasím... ak vláda nechce divákov a zaplatí to - OK. Proti tomu sa nedá veľa namietať. Bolo by fajn aby sa myslelo aj na fanúšikov a zabezpečili sa prenosy. Potom sa nič nedá robiť len to všetci musíme brať ako je.
14.9.2020 - 18:36
0

yaro.s

 

Lenže, keď tie kompenzácie na divákov budú také v pomere k tržbám ako mali podnikatelia, živnostníci, tak nebudú postačovať ani náhodou, budú to "drobné".
Je naivné si myslieť, že on fakt pokryje priemerné tržby za vstupné podľa minulej sezóny...a iba to by momentálne kluby zachránilo.
Buď povoliť polovicu štadióna, alebo vykryť priemerne tržby za vstupné...a oni neurobia ani jedno, ani druhé.
Ale nechcem tu šíriť pesimizmus...
14.9.2020 - 18:45
0

Big brother

 

Uplne nelogické Na kulturnom podujatí bude kapacita znižená na polovicu a napr. v 8-tisícovej Steelke bude symbolických 350 ludí. Zbohom zdraví rozum.
14.9.2020 - 18:40
0

mitoO

 

Tak tvrdia, ze sportove podujatia su rizikovejsie, ako kulturne.
To uz neviem, kde je pravda.
14.9.2020 - 18:43
0

julo

 

Veru zbohom,tych 350 si ako vypocital?
14.9.2020 - 18:45
0

mitoO

 

V steelke bude 500 stale
14.9.2020 - 18:51
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZSkóreB
1.Zvolen619:1313
2.Nitra413:912
3.Michalovce520:1411
4.N. Zámky515:119
5.Detva519:198
6.Košice415:117
7.Poprad311:56
8.Trenčín514:176
9.Slovan411:152
10.Miškovec46:122
11.B. Bystrica48:172
12.L. Mikuláš36:140
TÍMZVVPPPPGB
1.Sp.Nová Ves2200011:36
2.Martin220007:36
3.Žilina110007:03
4.Trnava110005:03
5.Skalica210016:53
6.P.Bystrica210013:63
7.Topoľčany000000:00
8.Dubnica100012:40
9.Humenné100012:40
10.Levice100010:70
SR 18300034:150
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
tímZVVPPPPSkóreB
1.Nitra5410040:1014
2.Slovan4300114:89
3.Dukla4210113:88
4.Martin4111114:146
5.B. Bystrica5200313:166
6.Poprad210109:84
7.Skalica4101216:244
8.Košice210015:33
9.Žilina410034:233
10.Zvolen5010411:252
-SR 183101112:124
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZVVPPPPSkóreB
1.Slovan4400030:1112
2.Nitra4310020:1211
3.Dukla4310016:1011
4.Púchov4210113:108
5.Martin4200216:156
6.Michalovce420029:56
7.B. Bystrica4102112:165
8.Skalica4101214:184
9.Zvolen4011212:143
10.Spišská4100314:193
11.Žilina410037:223
12.Poprad400049:200
13.Trnava000000:00
14.Košice000000:00
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TÍMZVVPPPPGB
1.Sp.Nová Ves2200011:36
2.Martin220007:36
3.Žilina110007:03
4.Trnava110005:03
5.Skalica210016:53
6.P.Bystrica210013:63
7.Topoľčany000000:00
8.Dubnica100012:40
9.Humenné100012:40
10.Levice100010:70
SR 18300034:150
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TÍMZVVPPPPGB
1.Viedeň7500232:1516
2.Graz7410225:1714
3.Salzburg6400223:1512
4.Klagenfurt7400315:1412
5.Fehérvár7311227:2712
6.Bolzano5301118:1310
7.Innsbruck8301422:2910
8.Bratislava5210215:198
9.Linz9210623:298
10.Dornbirn6110411:195
11.Villach6100513:263
Aktualizované: 25.10.2020 09:44
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 14.10.2020 09:46

Bleskovky

Vedenie súťaže odložilo aj nedeľňajší zápas Salzburg - Linz

Plánovaný nedeľňajší zápas nadnárodnej Ice Hockey League medzi EC Red Bull Salzburg a EHC Black Wings Linz sa nakoniec neuskutoční. Dôvodom sú zdravotné opatrenia v súvislosti s pandémiou koronavírusu. Duel 42. kola by tak mali odohrať v pôvodnom termíne 2. februára 2021.
pred 4 hod. - TASR

Toronto podpísalo trojročnú zmluvu s krídelníkom Andersonom

Klub zámorskej hokejovej NHL Toronto Maple Leafs podpísal trojročnú zmluvu s útočníkom Joeym Andersonom s priemerným ročným platom 750. 000 dolárov. Dvadsaťdvaročného krídelníka si vybralo v 3. kole draftu v roku 2016 New Jersey.
o 08:02 - TASR

Dallas podpísal ročný kontrakt s Fínom Honkom

Klub zámorskej hokejovej NHL Dallas Stars podpísal ročný dvojcestný kontrakt s obrancom Juliusom Honkom v hodnote 700. 000 dolárov. Dvadsaťštyriročný Fín, ktorého si Dallas vybral v 1. kole draftu v roku 2014, odohral uplynulú sezónu v domácej lige.
o 07:04 - TASR

Brankár Hutchinson sa vrátil z Colorada do Toronta

Kanadský hokejový brankár Michael Hutchinson podpísal dvojročný kontrakt s klubom NHL Toronto Maple Leafs. Dvojcestná zmluva mu vynesie celkovo 725-tisíc dolárov. Klub o tom informoval na oficiálnej stránke.
včera o 20:57 - TASR

Coyotes sa zriekli práv na Millera, ktorý šikanoval spolužiaka

Klub Arizona Coyotes sa zriekol práv na 18-ročného amerického hokejistu Mitcha Millera, ktorého si vybral v nedávnom drafte NHL. K tomuto kroku sa vedenie odhodlalo po tom, ako vyšlo najavo Millerovo šikanovanie spolužiaka. Arizona siahla po obrancovi vo 4. kole z celkovej 111. pozície.
včera o 07:05 - TASR

Frölunda - Örebro 3:1 vo štvrtkovom dueli švédskej ligy

Hokejisti Frölundy vyhrali vo štvrtkovom zápase švédskej ligy doma nad Örebro 3:1 a sú na čele tabuľky. SHL - štvrtok: Frölunda - Örebro 3:1, HV 71 - Växjö 3:2 pp, Skelleftea - Oskarshamn 1:3.
29.10.2020 21:51 - TASR

Tampa predĺžila kontrakty s útočníkom Maroonom a obrancom Schennom

Aktuálny držiteľ hokejového Stanleyho pohára Tampa Bay Lightning predĺžil zmluvu s útočníkom Patrickom Maroonom a obrancom Lukom Schennom. S 32-ročným ľavým krídelníkom podpísal klub NHL dvojročnú zmluvu na 1,8 milióna dolárov. Schenn zinkasuje za jednu sezónu 900.
29.10.2020 19:18 - TASR

Buffalo podpísalo dvojročný kontrakt so Švédom Olofssonom

Klub zámorskej hokejovej NHL Buffalo Sabres sa dohodol na dvojročnej zmluve so švédskym útočníkom Victorom Olofssonom. Má celkovú hodnotu 6,1 milióna amerických dolárov. Obe strany sa podpisom nového kontraktu vyhli arbitráži.
29.10.2020 18:40 - TASR

Bowness sa stal oficiálne hlavným trénerom Dallasu

Rick Bowness je už oficiálne hlavný tréner tímu zámorskej hokejovej NHL Dallas Stars. Vo štvrtok o tom informoval generálny manažér klubu Jim Nill. Šesťdesiapäťroćný Bowness pôsobil od decembra minulého roka v Dallase ako dočasný kouč po odvolaní Jima Montgomeryho.
29.10.2020 17:17 - TASR

Jokerit v karanténe, jeho piatkový duel na ľade Soči odložili

Piatkový zápas hokejovej KHL medzi HK Soči a Jokeritom Helsinki vedenie súťaže odložilo predbežne na utorok 3. novembra. Fínsky klub je momentálne v karanténe po viacerých pozitívnych testoch na nový koronavírus a tak do Ruska zatiaľ nemôže vycestovať, informovala agentúra TASS. Cez víkend sa karanténne opatrenia v tíme majú skončiť.
29.10.2020 15:59 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

01. 11. 2020
N. Zámky - Slovan o 16:00
Detva - Košice o 17:00
Poprad - L. Mikuláš o 18:00
06. 11. 2020
Michalovce - Zvolen o 17:30
N. Zámky - L. Mikuláš o 18:00
Nitra - Košice o 18:00

Odohrané zápasy

30. 10. 2020
DetvaN. Zámky
3:2 PPREPORT
MichalovceL. Mikuláš
4:2REPORT
27. 10. 2020
KošiceL. Mikuláš
5:1REPORT
25. 10. 2020
MichalovceN. Zámky
3:4REPORT
23. 10. 2020
N. ZámkyMiškovec
0:0REPORT
KošiceMichalovce
3:4 PPREPORT

Najviac bodov

Rastislav GašparDEV9 bodov
2.McPherson A.ZVO8
3.Charbonneau J.DEV7
4.Puliš R.ZVO7
5.Lalancette C.MIC7

Najlepší strelec

Jonathan CharbonneauDEV6 gólov
2.Bartánus M.MIC5
3.Puliš R.ZVO5
4.Hrnka T.NIT4
5.Klhůfek P.KOS4

Najlepší brankár

Evan CowleyNIT94.04 perc
2.Kiviaho H.NZA93.41 %
3.Rahm R.ZVO92.62 %
4.Sholl T.DEV91.89 %
5.Rajna M.MIS91.73 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov