Diskusia: Vyjadrenie RK SZĽH k zákroku Adama Cracknella (VIDEO)
Prinášame vám aj oficiálne stanovisko RK SZĽH deň po prvom zápase Nitra - Poprad.
Senát profesionálneho hokeja (SPH DK SZĽH) uložil nepodmienečný trest zastavenia výkonu športovej činnosti na dva zápasy s účinnosťou od 17. marca 2025 útočníkovi HK Poprad Adamovi Cracknellovi za faul kolenom v úvodnom dueli štvrťfinále play-off Tipos Extraligy proti HK Nitra.
Popradský kapitán Cracknell nedovolene atakoval protihráča Huga Kováča v čase 48:41 a od rozhodcov po preskúmaní videozáznamu inkasoval trest na 5 minút + do konca zápasu. Podľa SPH DK SZĽH Cracknell bezohľadne ohrozil protihráča tak, že mu nastavil svoje koleno, aby s ním vyvolal kontakt. Tým sa dopustil porušenia čl. 25 bodu 25.1 podbodu 25.1.1 II. oddielu I. hlavy osobitnej časti Disciplinárneho poriadku SZĽH.
Komisia rozhodcov SZĽH považuje rozhodnutie arbitrov v zápase za správne. Cracknell podľa jej názoru zasiahol súpera kolenom priamo do spodnej časti tela bez akéhokoľvek kontaktu ramenami a podotýka, že podobné nebezpečné zákroky sú v súčasnom medzinárodnom hokeji prísne trestané. Aj keby mal Cracknell stret ramenom so súperom, ten by bol nevýznamný, pretože ťažiskový stret prišiel kolenom do spodnej časti tela.
KR SZĽH na porovnanie ponúka faul fínskeho reprezentanta na Luku Radivojeviča vo štvrťfinále tohtoročných MS juniorov v Kanade, po ktorom nasledoval rovnaký trest od rozhodcov. Vtedy bol Radivojevič taktiež zasiahnutý aj ramenom, no práve stret s kolenom súpera mu spôsobil zranenie.
Oba zákroky mali viaceré spoločné prvky. Prichádzali spredu, napádaný hráč videl súpera, napádajúci hráč mal snahu zasiahnuť súpera ramenom, ale napokon ho zasiahol kolenom do spodnej časti tela, a oba zákroky mali za následok to, že napadnutý hráč zápas nedohral.
Komisia rozhodcov zároveň považuje za dôležité dodať, že posudzovanie zákroku v dĺžke približne 13 minút bolo spôsobené najskôr nefunkčným spojením medzi boxom časomeračov a videorozhodcom na zimnom štadióne v Nitre. Následne aj sekaním obrazu na tabletoch, resp. výpadkom Wi-Fi spojenia. Nezrovnalosti počas trestania ostatných hráčov po udelení trestu Cracknellovi si KR SZĽH preberie so všetkými štyrmi rozhodcami.
Rubrika: Slovensko
- MichalMilan100
- Rozhodcovia a komisia je jeden veľký GRC ! Dokým budú pískať TAJTRLÍKOVIA , ktorých nepostihujú za chyby v zápasoch a komisia čo z jedného videa a jedného uhla vidí všetko najlepšie , a potom keď sa vyskytne iný uhol a iné video si chybu neprizná a tiež sa nepotrestá !
- 18.3.2025 - 15:08
- +14
- DocentMladsi
- https://www.hockeyslovakia.sk/sk/rozhodcovia/nabor
- 18.3.2025 - 15:53
- +3
- Demon
- Kamos si pred rokom objednal z Burger Kingu a doniesli mu splesnetu zemlu. Mal najprv dat vypoved vo svojej robote a zamestnat sa ako "burger flipper", alebo sa mohol na produkt nedostatocnej kvality stazovat hned?
- 18.3.2025 - 17:21
- +2
- DocentMladsi
- dobre
musel si dlho rozmyslat nad tymto? - 18.3.2025 - 18:24
- 0
- Demon
- Vobec nie. Rozmyslanie je relativne lahke. Tak isto aj vecna argumentacia.
Kludne to niekedy skus, miesto otrepaneho "rob to ty, ak to vies lepsie", ktorym sa umlcuje kritika. - 18.3.2025 - 18:56
- +5
- Adar
- Dať do jednej roviny zákrok na Luku Radivojeviča s týmto Cracknelovym, no neviem neviem.
- 18.3.2025 - 15:12
- +19
- 66Lemieux
- kontakt len kolenom a nevies nevies? dufam ze nie si hokejovy rozhodca v ziadnej sutazi.
- 18.3.2025 - 18:13
- 0
- fabbeN
- Výborne vysvetlené.
- 18.3.2025 - 15:13
- +5
- apa
- Zaujímavé problémy z videom má vždy len Nitra.
- 18.3.2025 - 15:14
- +29
- 69roman
- Áno lebo v Nitre je vždy plný dom a vtedy je tam problém zo signálom ak by chodilo do Nitry na hokej toľko ľudí ako na iných štadiónoch tak signál by nebol problém
- 18.3.2025 - 15:32
- +1
- Aasen36
- Zabudol : Si dopísať (irony on)
Niekto by si mohol myslieť že myslíš vážne.
K zákroku len toľko že súhlasím s videom a stanoviskom PP.
- 18.3.2025 - 15:40
- +8
- apa
- Nebuď smiešny v dnešnej dobe je toľko možností na kvalitný internet,wifi len zaujímavé v Nitre nie.
- 18.3.2025 - 15:46
- +5
- 69roman
- Nie nezabudol a je to chýba nášho vedenia že je tam slabá wifi siet
- 19.3.2025 - 11:58
- 0
- peto137
- Fuuj, vsetko a vsetci su grc, ked sa nepaci vysvetlenie.. tu uz nepomoze nic... vo svete, kde kazdy je epidemiologo, trener, rozhodca, komisia na posudzovanie vsetkeho atd.
- 18.3.2025 - 15:16
- +4
- apa
- Nejako zabúdaš na svoje predchádzajúce príspevky kde si nadával na hráčov a klub a si ich zatracoval vyhadzoval si polovičku mužstva.
- 18.3.2025 - 15:22
- +3
- Bizzaremifo
- POŠLITE IM PROSÍM POPRADSKÉ VIDEO Z DRUHEJ STRANY ĽADOVEJ PLOCHY !!!!!!!
- 18.3.2025 - 15:16
- +2
- strojar
- To je dobré video. To potvrdzuje faul kolenom ešte zreteľnejšie.
- 18.3.2025 - 16:21
- +3
- Bizzaremifo
-
- 18.3.2025 - 16:51
- +4
- Wana
- Za mňa dostatočne vysvetlené a rozhodnutie rozhodcov obhájené... Ešte nech do toho Poprad trošku rýpe, DK sa sekne a nezmenia mu druhý zápas na podmienku...
- 18.3.2025 - 15:21
- +2
- Urpiner16
- Prípad s Radivojevičom to nemá nič spoločné.V prípade fína tam bol evidentný úmysel a v tom prípade by som mu zabil hokejkou po hlave.
- 18.3.2025 - 15:23
- +8
- Wana
- Cracknell nemal úmysel faulovať kolenom, ale k tomu stretu kolien tam proste prišlo... Hugo bol v držaní puku a v snahe prejsť okolo neho, Cracknell sa ho neuspešne snažil atakovať ramenom ale zastavil ho až neštastne/neúmyselne kolenom...
- 18.3.2025 - 15:28
- +3
- Urpiner16
- A čo som napísal inak.Či nevieme čítať?
- 18.3.2025 - 15:31
- +1
- Wana
- To bolo len dovysvetlenie môjho príspevku vyššie, čo sa hneď zavdušňuješ?
- 18.3.2025 - 15:35
- +1
- apa
- Len či by bolo pre teba dostatočne vysvetlené a obhájené keby to bolo naopak.
- 18.3.2025 - 15:24
- +2
- Wana
- zanadával by som si ako aj vy, nazvali by ste nás plačkami a išlo by sa ďalej... Ja sa vôbec nedivím že ste nasratí, viem vás pochopiť a máte na to právo... Zákrok to bol neúmyselný, od hráča gentlemana ale rozhodcovia si to obhájili
- 18.3.2025 - 15:31
- +4
- apa
- Lenže ja nie som fanúšik ani vás ani Popradu len mi ide o ten princíp že každý nech si vyjadrí svoj názor,ale nebudem ho urážať a nadávať niekomu do plačkov a pod.
- 18.3.2025 - 15:36
- +1
- Wana
- súhlas, ale tu sa najviac nadáva na fanúšikov Nitry, to sa asi zhodneme...
- 18.3.2025 - 15:38
- +1
- apa
- Máš pravdu,ale skús porozmýšľať prečo asi?
- 18.3.2025 - 15:41
- +1
- pifel
- Povedz TY preco.
- 18.3.2025 - 15:45
- +3
- apa
- Stačí keď si prečítaš niektoré príspevky z Nr.
- 18.3.2025 - 15:50
- +1
- Wana
- Aha čiže to je dôvod. Iní fans majú iné príspevky?
- 18.3.2025 - 16:18
- +6
- Mato-Mi
- Aj keby Poprad poslal staznost na samotneho Satana, tak ak by mu neodpustili zvysok trestu, len by poukazali na to, ze su zaujati a tym padom by ich rozhodnutie malo byt zrusene.
- 18.3.2025 - 15:32
- +3
- axxel
- Ten posledný odstavec ani radšej nemali písať... nefunkčné spojenie, obraz seka ... fakt v dnešnej dobe?
- 18.3.2025 - 15:23
- +5
- Nerkio
- U nas roky nejde na stadione signal ked je plny stadion.Hlavne cez prestavky nemas sancu si pozriet nic na nete.
- 18.3.2025 - 15:26
- +2
- axxel
- Beriem ze keď je veľa ľudí pripojených tak nemusí ísť WiFi... ale tak predpokladám, ze box casomeracov a videorozhodca maju inu siet, ktora je zaheslovana a nemoze sa tam kazdy prihlasit, presne preto, aby to nevypadavalo
- 18.3.2025 - 15:32
- +3
- Wana
- to bude skôr velkou penetráciou ľudí na malom priestore a operátor nestíha...
- 18.3.2025 - 15:36
- 0
- pifel
- Tu by som povedal ze keby to bolo spravene normalne na pozadovanej urovni tak aj keby bolo "milion" ludi okolo stadiona nic by nesekalo...
- 18.3.2025 - 15:43
- +3
- Wana
- Tak ale za to nenesie zodpovednosť HK Nitra...
- 18.3.2025 - 16:19
- 0
- Adar
- Kto berie zodpovednosť za internetové pripojenie pre videorozhodcu, časomeračov a celý obslužný personál keď nie domáci klub?
- 18.3.2025 - 16:33
- +12
- Wana
- Pochybujem že je tam natiahnutá optika (ospravedlňujem sa ak sa mýlim). Ak idú cez nejakého operátora vzduchom a jemu vypadne pripojenie môžu sa aj nakaziť. Paralela s tým ak vypadne napr elektrina... Neospravedlňujem ich, je to hanba, len hľadám príčinu...
- 18.3.2025 - 16:37
- 0
- emoxx1
- Neverím, že to nemajú cez kábel. Ak by to aj mali na bezdrát tak sa na tieto veci používajú iné frekvencie.
S pokrytím signálu pre telefóny to bude skôr o tej plechovej streche. To málo čo cez ňu prepáli nestačí na taký počet. Inak povedané, ako to máte na futbale keď tam príde 3-4000 ľudí? Aj tam máte problém so signálom? - 18.3.2025 - 16:47
- +3
- axxel
- Tiež by som tipoval, že to majú cez kábel... tam je to istota ... ale tak zjavne keď im to seka a vypadáva to tak nebude
- 18.3.2025 - 16:52
- +1
- emoxx1
- Sekanie vie spôsobiť XY vecí aj pri kábli. To sa z tohto nedá určiť. Na sekanie a výpadky ti stačí, že sa v niektorom zaradení v reťazci pokazil jeden z ventilátorov. To je samozrejme len príklad aby sme si vedeli povedať, že to sa naozaj takto určiť nedá.
- 18.3.2025 - 16:56
- 0
- Jose17
- 3-4000nie, ale na zápasoch kde bolo 10-15 tisíc ľudí je bežné že signál ide horšie
- 18.3.2025 - 17:24
- 0
- radopKE
- Ja mám 800ku optiku od UPC a technik mi to vysvetľoval takto: Operátor garantuje nejakú rýchlosť, ale stačí, že je na tej vetve viac odberateľov a ta rýchlosť je už tým pádom pomalšia. Ktovie, ako je to riešené u vás.
- 18.3.2025 - 17:21
- 0
- Nerkio
- Ja som myslela mobilnu siet v telefone.Proste akonahle si na stadione a je tam vela ludi tak napriklad t com nejde.
- 18.3.2025 - 15:40
- 0
- hawkie
- Chcem veriť tomu, že oni sú napojení cez kábel (Ethernet
), tam je stabilita pripojenia neporovnateľné iná oproti Wi-Fi.
Alebo program na zapisovanie funguje trošku inak - nezávisle na internete, resp. krátkodobé výpadky internetu by nemuseli robiť problém. - 18.3.2025 - 15:41
- +1
- axxel
- To som si myslel aj ja, že sú cez ethernet, to by bola istota... ale tak zjavne sú napojený na WiFi
- 18.3.2025 - 15:55
- 0
- radopKE
- A zober si tú polohu ich zimáku. Z jednej strany hrad a z druhej futbalový štadión. Slušné clonenie
- 18.3.2025 - 17:23
- +1
- mikisk
- Čudoval by sa niekto, ak by sa zväz spoliehal na nejakú neazheslovanú wifi sieť z tej krčmy obďaleč nitrianskeho štadióna?
- 18.3.2025 - 19:18
- +2
- Fandimhokeju
- Tak keď ste všetci na HP.
- 18.3.2025 - 19:00
- +1
- FP-Tommynko
- Dostatocne vysvetlene
- 18.3.2025 - 15:24
- 0
- DanoSvK
- Co mal vlastne cracknell spravit? Nohy mal pri sebe, koleno nevystrcil, dokonca isiel bokom ramenom a spomalil.
Znamena to ze teraz kazdy moze vystrcit nohu aby ho di nej trafili? Lebo to sa stalo. Jediny kto vystrcil nohu bol kovac. - 18.3.2025 - 15:25
- +16
- strojar
- Mal nohy tak pri sebe, že by sa mu medzi kolená aj futbalová lopta zmestila.
- 18.3.2025 - 16:25
- +2
- peto137
- Nemal faulovat???😱
- 18.3.2025 - 17:56
- 0
- NasHokej97
- Hento Popradské video kde to ukazujú je 1000 krát presvedčivejšie ako hentento exkrement. A porovnávať henten zákrok Cracknella a toho Fína, sorry to sa tam fakt musel niekto "snažiť".
- 18.3.2025 - 15:26
- +35
- Kuree
- Velebnosti, jdu blejt... fínsky zákrok mohli porovnávať akurát tak s Boubelom a nie toto, kde je z opačnej strany všetko krásne vidno
Ak existuje spravodlivosť, tak večer je 1:1 - 18.3.2025 - 15:28
- +8
- Nitraaa
- Takze podla teba bude spravodlive ked na zaklade rozhodnutia rozhodcov Nitra prehra , keby bol vcerajsi zapas spravodlivy po prvej tretine vyhravame 7:0
- 18.3.2025 - 16:35
- 0
- Kuree
- nie, mali sme vyhrať na ľade
rozhodcovia ma nezaujímajú
- 18.3.2025 - 23:06
- 0
- AVEMNE
- Zas len plač
- 18.3.2025 - 15:41
- +4
- apa
- Ale aj tak si myslím že Cracknell v Pp nastúpi v treťom zápase na upokojenie vášní.
- 18.3.2025 - 15:42
- 0
- TurnerSVK
- samozrejme ze nastupi jeden zapas mu odpustia a nebude to ziadne prekvapenia ved to odpustaju kazdemu jednemu a hlavne on nebol ani raz takto trestany, cize to uz teraz poviem na 100% ze piatok hra
- 18.3.2025 - 15:47
- +3
- Pietro10
- A to staci? Bude im chybat suverene najlepsi hrac, aj ked iba na jeden zapas, ale to dost moze ovplyvnit seriu
- 18.3.2025 - 17:04
- +4
- Nitraaa
- Vymenuj jeden zapas tejto sezony ktory nebol ovplyvneny neakym rozhodcovskym verdiktom , ja neviem ci teraz celu zakladnu cast vsetci spali ale rozhodcovia v play off su ti isti co v zakladnej casti a preto aj uroven rozhodovania je rovnaka … skôr si na toto spomente najblizsie ked bude NR davat staznost na rozhodcov , to budeme plackovia a neviem co vsetko , tak nech sa tu uz tolko nevyplakava. Ano bude im jeden zapas chybat najlepsi hrac , tu ale treba dodat ze muzstvo postavene len na jednom hracovi nema v play off sancu na uspech
- 18.3.2025 - 17:08
- +1
- peto137
- Nemal faulovat, nechybal by.. Nitre zase chyba hrac, ktoreho zranil... mozno by nemal nastupit, kym nebude moct hrat hrac, ktoreho zranil... ci yeraz to nevyhovuje takto???😱
- 18.3.2025 - 17:57
- 0
- Zimus21
- Zranený hráč, ktorý sa po zákroku bez problémov ešte pustil do šarvátky. 😁 Tak určite.
- 18.3.2025 - 18:04
- +3
- Tyna85
- Je tí jasné, že vy by ste takýmto štýlom tiež prišli o zopár hráčov počas sezóny.
Tak si poloz tú otázku ešte raz a či by ti to tiež tak vyhovovalo ako píšeš. - 19.3.2025 - 10:04
- 0
- Dominios
- vidim to az teraz prvy krat a uprimne? este v zapase a ak im sekalo spojenie a neviem ake vsetky vyhovorky, no dobre, faul a teoreticky, fakt teoreticky si to obhaja
ale ze senat to potvrdi a dalej da stopku? toto je fakt cez ciaru; ziaden umysel, nic (video od PP som nevidel), ked velmi chceme tak mozno faul, ale fakt mi toto nepride nic zle
chranme zdravie hracov, to ano, ale zase odtial potial, hraci maju v prvom rade hrat hokej a obcas su tam aj tvrde strety a to hned neznamena ze slo dobre ze nie o pokus o vrazdu... sa potom necudujme, ze nas na medzinarodnej urovni kazdy vyplieska - 18.3.2025 - 16:08
- +2
- pepan95
- Toto je jeden veľký AMA-TERI-ZMUS...ako nehnevajte sa na mňa ale v roku 2025 v PO aby v NR nešlo wi-fi a signál to je hanba...neviem ci za to môže vedenie NR hokeja /mesto ale s tým treba dačo robiť..najprv jeden človek je aj delegát aj videorozhodca a teraz toto...na druhej strane musím povedať aj B že či sa s tým da niečo spraviť...ak by sa toto stalo v ZČ okej chápem ale v PO...ved to je hanba za hanbou...k zákroku sa vyjadrovať nejdem a ani k senátu a jeho rozhodnutiu lebo do 5min by som mal ban
- 18.3.2025 - 16:18
- +3
- bigi
- Kr ti dokazu obhajit vsetko, skoda reci. A porovnat to s lukom je obdobne ako kovacik a spol s faulom na takaca 🤮🤮🤮🤮
- 18.3.2025 - 16:37
- +6
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Zimus21
- No toto porovnanie zákrokov je ešte horšie ako to čo dala Nitra. Pri Cracnellove bolo koleno Max v páde Kováča. Zaroveň z tých videí je zaujímavý aj fakt, že Kováč ktorý pre zranenie nedohral sa veselo po zákroku puštal do poticky
- 18.3.2025 - 16:40
- +6
- KKK
- Včase hitu mal Adam nohy pri sebe a dal rameno. To, že po hite prisiel naraz Kováčovho kolena na Adamove koleno Adam už nemôže. Preto je zaujímavé kde sa uskutočnil ten údajný faul kolenom.
- 18.3.2025 - 17:00
- 0
- peto137
- ..ta "poticka" je co??? 😱
- 18.3.2025 - 23:05
- 0
- Kamzík18
- Hrac NR uz davno letel od tela Cracknela az tak prisiel naraz kolena Nr hraca do kolena Cracknela zboku.. na videu to vidno.. ako toto je jeden velky grc a hanba co vymysleli pasikavy s rk 🤦🏻
- 18.3.2025 - 16:42
- +2
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- MackoPu
- Jeden zakrok (aj to trochu otazny) a umelo vyrobena kauza. Ako vzdy (az na male vynimky).
- 18.3.2025 - 16:57
- 0
- snv1984
- Namiesto toho, aby sa hostia sústredili na dnešný zápas veď séria je iba na začiatku tak sledujeme opäť neskutočné vyplakávanie, pocit krivdy atd. atd. Komisia rozhodla, faul kolenom je jasne vidieť na videu, nie je o čom. Faktom je, že Nitra má lepšie mužstvo, čo včera jasne potvrdila a myslím, že to takto bude aj dnes.
- 18.3.2025 - 17:01
- +5
- Adar
- Teším sa, keď váš najlepší hráč dostane za podobnú volovinu takýto trest ako budeš spokojne písať
- 18.3.2025 - 17:06
- 0
- hokejmladezPP
- Ako si uvažoval, keď si sa rozhodol, že tento tvoj názor môže niekoho zaujímať? To by som chcel vedieť.
- 18.3.2025 - 17:09
- +5
- snv1984
- Ach jaj ďalší s patentom na pravdu...
- 18.3.2025 - 17:12
- +2
- snv1984
- Ako dobre, že Riša spomínaš aj tu kde sa ho to vôbec netýka. To je iba dôkaz, že to robí veľmi dobre.
- 18.3.2025 - 17:59
- 0
- kelnička
- Nezmysel a zle rozhodnutie.
Skoda,playoff je len na zaciatku a hned taketo chyby - 18.3.2025 - 17:07
- +2
- snv1984
- Ale no, pre niekoho volovina a pre bez emócií zmýšľajúcich fanúšikov hokeja faul kolenom.
- 18.3.2025 - 17:10
- 0
- Zimus21
- Komisia rozhodla v pomere 2:1. Čiže asi jednoznačný faul to nebol ani pre nich. Porovnávajú neporovnateľne. Tento kontakt s kolenom je ako podrazenie so zlomenou hokejkou, ktorú hráč nechal na ľade. A to je bez emócií, čo pri tebe možno nieje pravda, keďže vieme ako to je SNV vs PP.
- 18.3.2025 - 17:32
- 0
- Westbeast0
- Dúfam že ten hlas proti bol od Ďateľa, kedže pohľad právnika alebo držiteľa akademického titulu(tipujem v oblasti lekárskej vedy), ako ďalších členov senátu, by na ten zákrok mohol byť iný ako pohľad bývalého hokejistu...
- 19.3.2025 - 12:39
- 0
- wedro
- Paranormal activity
Výpadok wifi sekanie videa 🤔
Takžetak® - 18.3.2025 - 17:14
- +1
- Sinatra
- PRAVIDLO 50 – FAUL KOLENOM: 50.1. FAUL KOLENOM
Za faul kolenom sa považuje zákrok, pri ktorom hráč svojím kolenom alebo v niektorých prípadoch vystrčenou nohou zasiahne protihráča.
50.2. MENŠÍ TREST
Hlavný rozhodca podľa vlastného uváženia udelí menší trest hráčovi, ktorý sa previnil faulom kolenom na protihráča, a to v závislosti od závažnosti priestupku.
50.3. VÄČŠÍ TREST A OSOBNÝ TREST DO KONCA STRETNUTIA
Hlavný rozhodca môže podľa vlastného uváženia udeliť väčší trest a automatický osobný trest do konca stretnutia hráčovi, ktorý sa podľa úsudku hlavného rozhodcu previnil faulom kolena, čím bezohľadne ohrozil protihráča, a tento hráč by
nebol dostatočne potrestaný udelením menšieho trestu. Posúdenie bezohľadného ohrozenia vychádza zo závažnosti priestupku a kontaktu, miery použitej prudkosti a všeobecnej trestuhodnosti.
50.4. DISCIPLINÁRNE OPATRENIA
Ak to príslušné orgány považujú za vhodné, môžu podľa vlastného uváženia udeliť ďalšie disciplinárne tresty.
Mne to proste vychádza na menší trest určite nie na 5+DKZ + stopka na 2 zápasy. Úmysel tam od Cracknella nebol. Chcel hitovať rameno na rameno, to snaď vidí každý.
- 18.3.2025 - 17:18
- 0
- Demon
- Ked uz sme pri rozhodcovskej komisii, vsimol som si, ze na stranke SZLH nie su ziadne nove rozhodnutia RK od 16.2.
To fakt nebol ziadny postih pre rozhodcu za ten neuznany kosicky gol z 23.2. a odignorovanie overenia videom, napriek Repcikovmu upozorneniu? - 18.3.2025 - 17:34
- 0
- riskohrasko1
- Radsej nie ,lebo ked nahodou Ke vypadnu ,tak im posle instruktor sms "karma" 😂
- 18.3.2025 - 17:54
- 0
- FeroMotyka
- Stopka na 2 zápasy za toto je fakt úlet. Snáď mu to po tom jednom zápase odpustia
- 18.3.2025 - 17:38
- +1
- Partizan51
- Odpustia, ale Nitra ukázala ako odstaviť top hráča súpera. Stačí videjko, tlak na rozhodcov. Tak sa to robí!
- 18.3.2025 - 17:49
- 0
- strojar
- Neviem či si si všimol, ale video niekoľko hodín po zápase veľmi rozhodcov ovplyvniť nemôže.
- 18.3.2025 - 21:37
- +1
- riskohrasko1
- V tejto serii v podstate nefandim nikomu,vcerajší hokej sa mi páčil ,ale tento zakrok nebol ani na 2 minuty
- 18.3.2025 - 17:41
- 0
- Partizan51
- Hamba pre DK!
- 18.3.2025 - 17:42
- 0
- Zimus21
- Keďže použili takéto porovnanie vo videu, plus popis toho stretu vo vyjadrení ma utvrdzuje v tom, že to rozhodca vyhodnotil zle a komisia si "svojich" zamestnancov nepotopi, lebo by tým potopili sami seba. Tiež sa v robote pred vedením stále zastávam zamestnancov, aj keď viem že urobili chybu, presne s takého dôvodu. Teraz vidím ako blbo musím niekedy v druhých očiach vyzerať. 😁
- 18.3.2025 - 17:43
- +2
- Partizan51
- Jasné že si nepotopia svojich. Nemal by po prvom kole kto pískať..
- 18.3.2025 - 17:47
- 0
- 66Lemieux
- Je to podla mna smutne, ze na slovensku sme majstri sveta vo odsudeni "tej druhej strany", ktora su teraz rozhodcovia. Vzdy niekoho vinit predsa za sucasnu situaciu potrebujeme, pretoze nam bolo ublizene a vinu nesie druha strana. Ci je ta vina opravnena alebo nie, je uplne vedlajsie. Ci ma ta druha strana uprimny zamer alebo nie, je tiez jedno. Existuju len dva tabory - my a oni, a ti druhi za to mozu a su sprosti, ked to nevidia. Smutne.
- 18.3.2025 - 18:11
- 0
- adrian79
- no ja neviem, mne sa to nezdá identické tie dva prípady, už len uhol korčule naznačuje, že Cracknell nešiel útočiť kolenom na protihráča, nakoľko bokom kolena sa to robí dosť ťažko... zatiaľ čo Fín ide svojím kolenom, prednou časťou, na bočnú časť Radivojevičovej nohy... ale tak ja som neni rozhodca, len som si nie úplne istý, či práve toto video potvrdzuje výšku trestu...
- 18.3.2025 - 19:45
- +1
- cappycathy
- Sak ho naprv zhitoval zhora, fyzika hovori jasne ze ak idu oproti sebe raz sa zrazia, proste sa potom este s kolenami tukli ale Cardwell zostal stat cize dal mu cisty strom. Navyse hrac Nitry mal hlavu dole....
- 18.3.2025 - 21:13
- +2
- Janciar17
- Snazia sa vas presvadcit o svojej pravde! Absolutny amaterizmus SZLH. 🤣 STE NA SMIECH VSETKYM!
- 19.3.2025 - 14:28
- 0