Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Pro-Hokej v likvidácii, šéfkou novej akciovky Büdiová

zdroj: TASR
3.8.2020 09:19 TASR

Slovenské kluby hokejovej Tipsport Ligy s výnimkou Slovana Bratislava založili novú akciovú spoločnosť - Asociáciu profesionálnych hokejových klubov (APHK). Tá bude združovať účastníkov najvyššej súťaže namiesto doterajšieho Pro-Hokeja, ktorý je v likvidácii.


Vo svojom pondelňajšom vydaní o tom informoval denník Šport.

Riaditeľkou novej spoločnosti je Aneta Büdiová, akcionári zvolili za predsedu predstavenstva Miroslava Kováčika, prezidenta HK Nitra. Členmi predstavenstva sú Juraj Koval (HC'05 Banská Bystrica) a Martin Burinský (HK Dukla Ingema Michalovce). V dozornej rade figurujú Ľudovít Jurinyi (HK Poprad), Róbert Ľupták (HC 07 Detva) a Gabriel Horváth (HKM Zvolen).

Spoločnosť Pro-Hokej riadila najvyššiu slovenskú súťaž do sezóny 2018/19, po nej prebrala športovú-technickú stránku Ligová rada SZĽH. "Pro-Hokej sme dali do likvidácie zrušením spoločnosti. Likvidácia bude účinná až dňom zápisu do Obchodného registra, ale návrh je už podaný v Bratislave. Pre spoločnosť Pro-Hokej bude stanovený likvidátor. Zároveň sme vo Zvolene, ešte 22. júla, na valnom zhromaždení, založili novú akciovú spoločnosť s názvom Asociácia profesionálnych hokejových klubov. Sídlo má nateraz v Banskej Bystrici pre zjednodušenie procesov jej registrácie. Vybavili sme už živnosť a podali sme návrh na založenie APHK na Okresný súd Banská Bystrica," uviedol pre Šport prezident banskobystrického HC'05 Koval.

Akcionármi APHK sú slovenskí extraligisti okrem Slovana a bez maďarského účastníka z Miškovca. "Predpokladáme, že do novej akciovky pristúpi čoskoro aj Slovan a na schválenie nebude potrebné ani zasadnutie valného zhromaždenia APHK, odsúhlasí to predstavenstvo. HC Slovan ešte v čase zakladania APHK prechádzal transformáciou po zmene vlastníckych pomerov, takže nemohol byť od začiatku členom," uviedol Koval.

Akcionári vybrali Büdiovú ako riaditeľku APHK ešte v stredu 29. júla vo Zvolene, pričom dočasne poverený riaditeľ Pro-Hokeja Imre Valášek vtedy nemal mandát oznámiť meno víťazky výberového konania. Büdiová viedla košickú časť organizačného výboru MS 2019.

Slovan na situáciu zareagoval slovami hlavného poradcu a koordinátora Maroša Krajčiho, podľa ktorého bol dôvodom nevstúpenia do APHK stále platný kontrakt Pro-Hokeja s generálnym partnerom elitnej súťaže Tipsportom. "Slovan niežeby nesúhlasil s generálnym partnerom. Slovan si vždy ctil zmluvy a zmluva s Pro-Hokejom, ktorú mal Tipsport je ešte stále v platnosti. Takže nám sa to nezdalo fér voči tej spoločnosti, aby zanikol Pro-Hokej, keď je ešte platná zmluva s partnerom, ktorý ju roky podporoval. A logicky to bol dôvod, pre ktorý Slovan nevstúpil do novej akciovej spoločnosti, pretože keď na jednej strane nesúhlasíme so zrušením Pro-Hokeja, tak nemôžeme druhou nohou vstúpiť do novej spoločnosti. Momentálne verím, že príde k nejakej dohode medzi partnermi. Pre nás je dôležité, aby jedna spoločnosť, to znamená bývalý generálny partner a potenciálny nový generálny partner, našli spolu reč. A keď sa dohodnú spolu oni dvaja, tak pre nás nie je žiadny problém. My chceme, aby nový generálny partner našiel spoločnú reč s Tipsportom, lebo sa nám to zdá voči Tipsportu nie fér. Nechceme si obchodovať sami, chceme byť súčasťou ligy aj novej akciovej spoločnosti, ale sú niektoré zásady, ktoré sú pre Slovan a pre nášho nového akcionára neprijateľné. A to je pre neho dosť dôležité," povedal Krajči.

 

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


Tokino

 

TOTO sme tu ešteeee nemali
3.8.2020 - 9:50
+2

BlackCrow

 

Totálny ústup z pozícií. Ako športových tak funkcionárskych počas šafárenia tohoto vedenia..
3.8.2020 - 9:52
+23

nyytymaki BLOG

 

Update....loading...
3.8.2020 - 9:53
+5

BlackCrow

 

Budeme čakať pekne dlho..
3.8.2020 - 10:00
+2

warn1ng

 

Moze mi niekto vysvetlit aky zmysel ma likvidacia Pro-Hokeja a zalozenie novej spolocnosti? Ved vedenie sa mohlo zmenit aj v Pro-Hokeji a tak isto aj sponzorske zmluvy...
3.8.2020 - 9:53
+3

hello, havarju

 

Toto bolo zrejme jednoduchšie. Ktovie, čo tam Citrón porobil.
3.8.2020 - 10:02
+14

FP-Tommynko

 

Nevieš aké zmluvy Citrón podpísal...a koľko by stálo € je stornovanie. Myslím, že preto
3.8.2020 - 10:08
+12

bigi BLOG

 

no nazvyme to tak ze sepka sa ze tipsport ma podpisane este zmluvy, a prila ina ponuka a kedze je chceli uprednostnit tak je to takto jednoduchsie
3.8.2020 - 10:28
+1

warn1ng

 

V takom pripade to chapem, ak je ta ponuka lepsia ako od Tipsportu. Myslim ze sa sepkalo ze by to mal byt Tipos. Aspon sa zbavime tej hroznej Tipsport TV...
3.8.2020 - 10:29
+2

bigi BLOG

 

no to je otazne ci je to lepsie. lebo tymzto sa pro hokej a vsetky jeho napodobeniny stavaju nespolahlivym partnerom. ano sepka sa o tipose.
3.8.2020 - 10:32
+21

mitoO

 

Otazne je aj to, co za zmluvy porobil Lintner. Lebo tiez sa sepka hocico.
3.8.2020 - 10:56
+1

Tehelnepole

 

Nezbavíme. Prenosy ostávaju na Tipsporte.
3.8.2020 - 11:17
0

twinnnky

 

No ak to bude Tipos tak to bude ďalšie fiasko. Štátna stávková kancelária, do ktorej tečú prachy všetkých daňovníkov SR a ktorá je zmietaná jednou kauzou za druhou ide preplácať dlhoročného partnera...Vyzerá to na pekný lobing.
3.8.2020 - 11:58
+13

racmaster

 

vazne do nej tecu peniaze danovnikov?? pokial viem, je to stavkova spolocnost a je v zisku, cize stat na nej zaraba, nie dotuje... ale nepozeral som si hospodarske vysledky, priznavam. kazdopadne, prekvapilo by ma to.
3.8.2020 - 13:15
+2

Mato-Mi

 

Tiez si myslim, ze Tipos nie je dotovany statom, ale zarobi si na seba. Ale ak mas na mysli danovnikov, ktori sa dobrovolne zucastnuju hazardu, tak ano, mas pravdu. Tipos je dotovany z vkladov hracov. Ak niekto vidi podrobnejsie do fungovania Tiposu, nech sa ozve.
3.8.2020 - 13:45
0

dominator97

 

ono sa tomu da rozumiet skor v tom zmysle, ze tie peniaze, ktore tipos zarobi, nejdu v prospech danovnikov, ale na takuto komercnu zalezitost
3.8.2020 - 13:51
0

Mato-Mi

 

dominator: rozumiem. Ale cast ide aj danovnikom, ktori mali to stastie a vyhrali
3.8.2020 - 14:15
0

dominator97

 

to ano
4.8.2020 - 13:18
0

OUTBLAST

 

Tipos: Je predovšetkým aj krmič štátnejo rozpočtu...si pozri len pri lote v stredu a nedelu aká suma vkladov je a spočitaj si vyplatené výhry ktoré sú len odrobinky kedže jackpot padne párkrát do roka....dôchodci plačú za velkosť dôchodkov ale prášiť plné tikety väčšina z nich nemá problém...
Otázne je kolko peňazí sa tam už vytunelovalo keďže už boli kadejaké kauzy...
3.8.2020 - 17:15
0

moke19

 

tečú prachy iba tých daňovníkov, ktorí stávkujú
3.8.2020 - 18:50
0

Jurigagarin

 

Presne tak. Predpokladam ze namiesto tipsportu sa tam tlaci tipos no uvidime ci mam spravny čuch
3.8.2020 - 12:33
0

Jurigagarin

 

No aky asi? Novy sponzori nove zmluvy atd. Potrebovali to nejako obist a jedina moznost ako s par ludmi vyšachovať bola nova spolocnost Takto sa to robi na slovensku. Detajli uz vypisovat nebudem ????????‍♂️
3.8.2020 - 12:32
0

steevee

 

Tipos vs. Tipsport: Pokial da Tipos viac penazi do hokeja ako Tipsport,tak mi to je jedno.Pocul som ze Budiova vie zohnat prachy,tak jej dam sancu,nech sa ukaze.Mozno je v hre aj spolupraca Tiposu a Tipsportu. To by bol mozno aj ideal. Hlavne nech z toho profituje sport.
3.8.2020 - 13:01
0

Aasen36

 

Spolupráca je vylúčená: to neviem ako Ti mohlo napadnúť, že by konkurenčné firmy spolupracovali..

K zmluvám, práve to že Lintner nemal podpísané zmluvy s klubmi, mu zlomilo stoličku. Kluby si to spravili jednoduchšie, kto dá viac, berie. Stará zmluva Tipsportu s už bývalím PRO-HOKEJOM je fuč.
3.8.2020 - 14:24
+1

OUTBLAST

 

..: konkurenciu keď bolí jediní ktorí nemali manipulák..teraz určite nie s tou ich ponukou ala zastavil sa čas a úbohým supportom...
Tipos žije z loptičiek a naivných dôchodcov...
3.8.2020 - 18:08
0

topska

 

Tipos ma aj tipovanie ci kasina
3.8.2020 - 18:14
0

chimli

 

Ani krok vpred. APHK by mala zdruzovat vsetky slovenske profesionalne hokejove kluby, teda vsetky, ktore to o sebe tvrdia, nielen smotanku z najvyssej sutaze. Ako v Kocurkove, MY sme chudobni pribuzni a nikomu chudobnejsiemu nedovolime do toho kafrat.
3.8.2020 - 9:54
+7

mitoO

 

Nic nebrani SZLH zalozit si podobnu spolocnost, kde budu vsetky kluby. Len naco?
Pri tejto spolocnosti ide o to, aby si mohli spolocne zisky rozdelovat prave tie kluby, ktore sa na nich podielaju (vysielacie prava, reklamni partneri ligy...)
3.8.2020 - 10:10
+19

chimli

 

Na tomto som vyrastal: Kto chce spolupracovat,hlada sposoby, kto nechce, hlada dovody.

Asi by to bolo na hranici geniality,rozdelovat prispevky podla tvojich kriterii. A tam este nie sme.
3.8.2020 - 10:29
+3

Nemehlo

 

Nova spolocnost poskytuje produkt najvyssiu sutaz. Ako sa podialaju na tomto produkte ostatne kluby? Ved ide o predaj reklamnych prav, prenosov zapasov. Neviem si predstavit, ze by sa obchodovali prenosy na vsetky sutaze spolu, alebo, ze by "extraligisti", chceli zo svojho kolaca platit ostatnych. Alebo si myslis, ze ostatne ligy su pre sponzora rovnako zaujimave?
3.8.2020 - 14:54
+2

hoKEjka

 

Pekny trapas ako sme aj funkcionarsky ustupili z pozicii. Ti dvaja traja zaslepeni fanusikovia Langa si to ako vysvetlia?
3.8.2020 - 10:22
+5

VSZtka1438

 

Neviem ktorý šialenec by dal čosi v lige do rúk týmto ľuďom, keď vidia do akého stavu dostali taký klub, ako kedysi boli HC Košice...
3.8.2020 - 10:29
+20

racmaster

 

on neni az taky blby. vlani sa poistil tym, ze vytvoril rolu sportoveho manazera, ktory nesie zodpovednost za vysledky muzstva. ak by teda nebolo aspon finale, tak by vyhodil sportoveho manazera... a on sam by zostal. este by vyzeral, ze aky je zasadovy...

tohto roku sa poistil este viac. urobil divadielko, ze HC Kosice nema z coho zit, neprihlasi sa do ligy... ak teda sa nevyzbiera za 14 dni 750 000 eur

no a nevyzbieralo sa. takze sa nasli peniaze zrazu inde a zrazu presne tam, kde furt... cize nam nezostava, len mu ruky nohy bozkavat a byt spokojny aj s osmym miestom. sak mame byt radi, ze vobec fungujeme...

genialne to ma vymyslene, no len zabudol, ze ludia seno nezeru.
3.8.2020 - 13:21
+15

VSZtka1438

 

tak toto si teraz totálne vystihol a najhoršie na tom je, že ono to je realita...urobil to už so Šimíčkom, kedy dristal ako celé mužstvo stavia tréne aby sa poistil, v prípade neúspechu vyhodil trénera a on bol zahojený

a teraz sa tam zabetónoval už úplne tým cirkusom okolo zbierky a tetrálnou komediálnou šou o zachraňovaní hokeja, pričom looove mali celý čas lenže takto majú výhovorku na ten úbohý tím, keďže Šťastný je ako manažér jeden totálny fail a skladať mužstvo vie len vtedy, keď skrátka preplatí hráčov oproti inému klubu ľudia si musia pospájať súvislosti, jeho výroky a celkovo udalosti odkedy nastúpil a potom je každému jasné v akom obrovskom probléme sa nachádza klub a že je to fakt veľmi, veľmi, veľmi zlé a ešte horšie....neviem si predstaviť ako toto vedenie odtiaľ dostať, pretože oni sú schopní ten klub aj položiť ...
3.8.2020 - 13:33
+7

VSZtka1438

 

a to ešte ľudia nevedia o tom, kto tu má trénovať a to ak je tak, aké mám info, tak je to katastrofa...
3.8.2020 - 13:39
+8

jersey

 

vsztka, nemozes toľko pravdy naraz napisat, lebo zachvilu tu mas langovu uderku(tych 2-3 zufalcov co ho budu obranovat aj keby vrazdil...) a tí ti to vysvetlia kde je pravda
3.8.2020 - 13:56
+5

VSZtka1438

 

nech sa páči, ja si rada pokecám len aby potom neľutovali, že sa tu ľudia dozvedia veci, ktoré nikto nechce aby vedeli
3.8.2020 - 14:05
+2

fany

 

VSZtka1438 niekoho mi silno začínaš pripomínať
3.8.2020 - 14:11
+1

VSZtka1438

 

3.8.2020 - 14:23
+1

julo

 

Kto?
3.8.2020 - 14:40
0

VSZtka1438

 

nechcem to písať verejne, lebo je to taká na hlavu postavená hlúposť, že sa mi až nechce veriť, že niekto niečo také je schopný urobiť...ja len jemne pripravujem ľudí, aby nezažili totálny šok lebo ako sledujem, tak existuje ich stále dosť takých, ktorí veria v návrat Draisa a dokonca, že ešte on bude vyberať hráčov na tom kastingu
3.8.2020 - 14:47
+1

racmaster

 

mna by ani spilar neprekvapil
3.8.2020 - 20:56
0

heimi

 

OT: Neviete ktore kluby dnes zacinaju pripravu?
3.8.2020 - 10:24
0

Ivanes

 

Nitra začína dnes
3.8.2020 - 10:27
+2

MartinDT

 

aj my...
3.8.2020 - 10:38
+3

bigi BLOG

 

mna by zaujimalo co by bolo keby slovan do tohto odrbu nevstupil
3.8.2020 - 10:30
+2

chimli

 

Prijmi by boli pravdepodobne nizsie a svorka by bola chudobnejsia.
3.8.2020 - 10:36
+6

omen

 

no to by mohlo byt zaujimave napr. pri kreativite Krajciho a peniazoch Hrubeho by si mohli razit nejaku vlastnu cestu Len je otazne akoby sa k tomu postavili ostatne kluby...
Na druhej strane neverim, ze na tom poslednom zasadnuti by nebolo dohodnute, ze sa Slovan zapoji
3.8.2020 - 12:09
+1

bigi BLOG

 

no slovan bol hlavne ako jeden z mla proti tomuto. myslim ze kluby s tym nic nenarobia.
ale bolo by to zaujimave
3.8.2020 - 12:31
0

mitoO

 

Nijak zaujimave by to nebolo. Michalovce v Pro-hokeji neboli a tiez dostavali peniaze z Pro-hokeja, akurat nemali rozhodovacie pravomoci.
Slovan normalne vstupi, preco by to preboha nemal urobit?
Inak v tom rozhovore s Krajcim ma zaujalo toto:
Ako ste vychádzali s dlhoročným majiteľom klubu Jurajom Širokým starším?

Pracoval som s ním sedemnásť rokov a nemôžem naňho povedať jediné krivé slovo. Boli veci, keď sme po športovej stránke mali rozdielne názory. Ale za to, koľko investoval do klubu vlastných zdrojov, ktoré mohol investovať kdekoľvek inde, mu ako fanúšik musím poďakovať.

To je dost v rozpore s tym, co tu "hlasas".
3.8.2020 - 12:37
0

mitoO

 

bigi BLOG


milujem tieto urban legend, o tom ako do toho siroky daval svoje peniaze aj ked tvojimi slovami nakradnute. faktom je ze siroky tam nic nedaval
16.7.2020 - 11:30
+8
odpovedať
3.8.2020 - 12:40
+3

bigi BLOG

 

tak ale michalovce su nieco ine. ono zalezi ako sa slovan k tomu postavi. bude si robit marketing sam. pre priklad cite teoreticky slovan sa dohodne s tipsportom. a nebud mat na drsoch tipos ale tipsport, dostanu viac penazi ako od tiposu a tipsport da menej ako celej lige

v tom rozhovore e viacej veci ehm takych aby sa hodili, a za tym co som pisal si stojim. keby to bola pravda co tvrdi krjci, tak slovanje bez dlhou a pravdepodobne stale v KHL
3.8.2020 - 12:47
0

topska

 

Ale nemozes povedat ze Siroky nikdy nedaval peniaze do Slovanu, ved to je vymysel...To ze ich nedaval vzdy resp nebol vzdy najvacsim prispievatelom je ina vec.
3.8.2020 - 12:59
0

bigi BLOG

 

cez sirokeho isli na zaciatku peniaze do slovanu od harvardu ale to neboli jeho peniaze. z jeho penazi nedal ani cent
3.8.2020 - 13:51
0

strojar

 

Aha.
Keď treba nakladať Širokému ako sa nabalil na kupónke (čo je pravda), tak boli Harvardy (a peniaze) jeho.
Keď je reč o tom, že z nich financoval Slovan, tak to neboli jeho peniaze.
3.8.2020 - 14:02
+5

zomi BLOG

 

Viem, že nemáš rad plusky. Či takzvane sa im vyhýbaš, respektíve ich neuznávaš, ale ja som ti teraz slobodne jednu dal...
3.8.2020 - 14:14
0

bigi BLOG

 

tie peniaze tam neboli jeho, to boli az potom co ich "sprivatizoval"
3.8.2020 - 14:15
+1

zomi BLOG

 

3.8.2020 - 14:17
+5

mitoO

 

3.8.2020 - 14:22
+5

Nemehlo

 

Cize, ked ti ukradnem 100e tak nie su moje, kym si ich nedam na ucet, alebo do penazenky?
3.8.2020 - 14:58
+2

bigi BLOG

 

Ked ja investujem do tvojej firmy a ona sponzoruje klub tak to nedavas zo svojich. Sle ukradnes ich ked si ich das na svoj ucet
3.8.2020 - 16:02
0

topska

 

Cize stale tvrdis ze Siroky nedal do vasho klubu peniaze, dobre to chapem?
3.8.2020 - 16:15
0

bigi BLOG

 

Stale tvrdim ze nepustil zo svojeho ani cent
3.8.2020 - 20:26
0

topska

 

Dobre tak vsetci ostatni sa mylia Resp. ty si to vysvetlil takym sposobom ze velkej podpore nazorov sa ti nedostane nikde.
3.8.2020 - 21:04
+1

KrebsKandidat

 

Bud to bol legalne sponzorovanie alebo Siroky nedal nic. A teda SBA vlastne nikdy nedotovali spinove prachy.
zaujimave presvedcenie.
3.8.2020 - 17:07
+1

moke19

 

ano
3.8.2020 - 19:11
0

strojar

 

Kaviárový tousty.
To je vůl.
3.8.2020 - 15:33
+2

thovthKe

 

Ono to má jednú chybu krásy: Harvardy v podstate právne už boli prachy Š., lenže zatiaľ čo jeho spoločník musel z Čiech zdúchnuť (lebo za spôsob hardvarovania bol právoplatne odsúdený), u nás tento overený súdruh, eštebák a podporovateľ KSSmeru, nie len že za podvod nebol trestne stíhaný, ale mal kontinuálne vytvorené možnosti konať ďalšie podvody (samozrejme pri neporušení zákona).
3.8.2020 - 18:15
+3

Tizo BLOG

 

takychto overenych sudruhov co si mohli robit co chcu po revolucii bolo viac...hascak (nie marcel ani oto aj skutocny anjel ander z popradu..zoznam by bol dlhy...velmi dlhy...asi kratsi by bol ten s tymi ktori neboli..
3.8.2020 - 19:44
+2

Urpiner16

 

Ešte nie je všetkým dňom koniec.
3.8.2020 - 21:20
0

mitoO

 

Podla mna Slovan nebude mat zaujem ist do konfliktu, nema to ziaden racionalny vyznam. Slovan by sa dalej podielal na ziskoch ligy a zaroven by ich odmietol a zhanal nieco sam pre seba?

A ok, stoj si za cim chces, ja budem brat za relevantne skor vyjadrenie Krajciho, ktory pri tom celom bol, ako nejakeho diskutera na HP.
3.8.2020 - 12:59
+1

topska

 

Ked sa niekto spyta v hokejovych kruhoch na Sirokeho (napriklad smerom k Slovanu) tak novinarovi pravidelne ten hrac, trener, funkcionar a ja neviem kto prezentuje urcity svoj nazor a potom tam skoro vzdy citam formulku ze "no dal peniaze do slovenskeho hokeja ci Slovanu". Nikdy som nepocul a necital asi okrem Bigiho ze by Siroky nikdy nedotoval klub (alebo jeho spolocnosti).
3.8.2020 - 13:17
+2

bigi BLOG

 

no mozno novy majitel nechce ist do odrbu ktory sa tu riesi. zober si ten priklad co som ti uviedol. slovan moze od tipsportu dostat viac ako od noveho prohokeja. a pritom tipsport da do toho menej a bude stal viditelny. predsa len slovan nie je LM bez akej kolvek urazky.
3.8.2020 - 13:50
0

mitoO

 

dobre
3.8.2020 - 14:00
+2

Sunkafit

 

Slovan tam bude ako kazdy iny...
3.8.2020 - 14:15
0

Nemehlo

 

Ako by to bolo s prenosmi? Slovan by si vybavil vlastne? S tym, ze zaplati druhemu klubu? A z vonku by neboli ziadne? Alebo by si Slovan tiez platil?
3.8.2020 - 14:59
0

omen

 

len cisto hypoteticky... na domace zapasy by sa rozbehol prave ten projekt virtualnej vstupenky, prenosy by si robil sam napr. cez svojju stranku
3.8.2020 - 15:11
0

bigi BLOG

 

Slovam by predal svoje domace zapasy komu by chcel a za kolko by chcel.
3.8.2020 - 16:03
0

topska

 

Toto bude strasne tazke kedze musite teda riesit aj zisky z toho vysielania pre kazdy a jeden klub ktory u vas bude hrat. A teda neviem ako chcete riesit zapasy vonku.

A to ze si preda prava na domace zapasy za kolko chce a komu chce nie je take jednoduche kedze to nie su pripravaky vasho klubu ale vysielanie ligoveho zapasu. Cize sa najprv budete musiet dohodnut aj s vlastnikom prav na jej sirenie.
3.8.2020 - 16:18
+1

Nemehlo

 

Bolo by to zaujimave kedze slovan by musel platit za zapasy novej spolocnosti, ta keby chcela zapasy Slovanu by musela platit opacne. Alebo by sa zapasy Slovanu nevysielali. Podla mna su o chvilu v novej spolocnosti, len co sa utrasu majetkove pomery.
3.8.2020 - 16:20
0

topska

 

To tvrdi Bigi ze si mozu robit co chcu, este aj Krajci tvrdi ze prioritou bude dohoda partnerov ligy. Klub si nemoze robit co chce (konecne)
3.8.2020 - 17:49
+1

LenTak93

 

on si to asi predstavuje tak, že 12 tímov bude hrať Tipos Ligu a Slovan Tipsport Ligu
3.8.2020 - 18:20
+1

bigi BLOG

 

Lenze pro hokej ani novy uz ligu "nevlastni" cize ani novy pro hokej si memoze robit v lige co chce, to je to podstatne
3.8.2020 - 20:30
0

topska

 

Ale ved nemusi vlastnit ligu. Vlastni vsak pravo rozhodovat o tom kto bude mat pravo ju vysielat. Chapeme sa?
3.8.2020 - 20:38
0

bigi BLOG

 

vlastni ale len za svojich clenov
4.8.2020 - 13:24
0

topska

 

No ved ok ale vy budete hrat s tymi clenmi.
4.8.2020 - 13:33
0

Sunkafit

 

Takto to na 1000percent nebude
3.8.2020 - 14:13
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
topska

 

To je postoj majitela cize nie ze mozu byt radi ze ich niekto kupil ale takto to prezentuje aj sam ten co ich kupil
3.8.2020 - 18:16
0

bach

 

Koval sa vracia na scénu. Konečne bude poriadok....
3.8.2020 - 11:07
+1

Adam138

 

Už len takého človeka tam treba
3.8.2020 - 12:40
+20

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Goethe

 

Viete sem niekto skopírovať tento článok? https://sport.sme.sk/c/22458658/maros-krajci-navrat-do-slovan-bratislava-a-rudolf-hruby.html
3.8.2020 - 11:12
+1

Tehelnepole

 

Napíš Ejovi
3.8.2020 - 11:16
+3

fagaf

 

Roky bol kľúčovou postavou hokejového Slovana Bratislava. Ako generálny manažér s ním získaval slovenské tituly, zažil s ním aj päť rokov v KHL. Teraz sa po dlhšom čase MAROŠ KRAJČI do klubu vracia. Na prahu novej éry, keď Slovan mení majiteľa.

Kde vás zastihla ponuka nového majiteľa Slovana Rudolfa Hrubého?

Na golfe. Bol to telefonát, v ktorom sme si sprostredkovane dohodli stretnutie.

Zaskočilo vás to?

Už mám dosť rokov na to, aby ma takéto veci zaskočili.

Článok pokračuje pod video reklamou

Ako dlho ste zvažovali ponuku pána Hrubého?

Po osobnom stretnutí som si zobral oddychový čas. Trvalo to necelý týždeň.

Aký bol návrat do známeho prostredia?

Bol som pri budovaní tohto štadióna. Rok a pol som tu strávil v gumákoch. Veľa priestorov sme s architektom Dušanom Fischerom navrhovali na mieru nášho klubu. Je to, akoby som sa vrátil domov. Ale od príjemných pocitov mám ešte ďaleko. Tie prídu, až sa všetko rozbehne naplno a začneme víťaziť.

Súvisiaci článok Súvisiaci článok Mráz: Široký nás nebral za súpera v hokeji, my jeho v stavebníctve Čítajte 

Zatiaľ ste poradcom a koordinátorom nových majiteľov. Čo presne je vaša úloha?

Pripraviť klub na novú sezónu, rozbehnúť prípravu, poskladať mužstvo, doplniť realizačný tým, technicky a výstrojovo ho zabezpečiť. Pripraviť ho s rozpočtom, ktorý som dostal od budúceho akcionára. Až po ukončení celej akvizície nový majiteľ na tlačovej konferencii prezradí svoje plány a vízie.

Kedy by sa mal predaj dotiahnuť?

Je to otázka dní, maximálne týždňa. To je môj odhad.

Na aké ďalšie otázky reagoval Krajči: Je pravda, že jeho odchod zo Slovana pred tromi rokmi nebol dobrovoľný? Ako vnímal odchod Slovana z KHL? Je pravda, že Slovanu nechodili peniaze od ruských sponzorov? Ako hodnotí pôsobenie Juraja Širokého v klube? Čo mal vybaviť Robert Fico u najvyšších ruských vládnych predstaviteľov? Ako vychádzal s kontroverzným funkcionárom Slovana Oldřichom Šteflom? Môže si teraz Slovan dovoliť kúpiť hocijakého hráča na slovenskom trhu? Bol nejaký hráč, ktorý ponuku Slovana v lete odmietol? Ako vníma mestského konkurenta Bratislava Capitals, ktorý bude hrať rakúsku ligu?

Aké boli hlavné dôvody, pre ktoré ste sa vrátili do Slovana?

Zaujali ma ciele pána Hrubého. Chce vrátiť klubu jeho lesk. Nový majiteľ kladie v Slovane dôraz na mládež. Chce, aby mladí hráči, ktorí prídu do Slovana, mali kvalitné podmienky na napredovanie vo svojej kariére a časom proces rozšíriť o vzdelávanie popri hokeji vrátane ubytovania.

Aj preto spájate sily so Zdenom Cígerom, ktorý už má vlastnú akadémiu?

Zdeno svoju akadémiu každý rok rozširuje a skvalitňuje. Začal doslova v partizánskych podmienkach a dnes vie ponúknuť aj Slovanu kvalitné podmienky na letnú prípravu.

S pánom Hrubým už dlhšie spolupracuje, a tak sa tieto projekty zblížia a vhodne doplnia. Slovan pomôže Zdenovi a jeho akadémia zase Slovanu. Chceme vybudovať niečo, čo bude mať punc kvality.

Prečo ste pred troma rokmi v klube skončili v pozícii generálneho manažéra? Je pravda, že ste neodišli úplne dobrovoľne?

Bolo to absolútne dobrovoľne. Na tisíc percent. Niektorí ľudia chceli, aby som ostal, ale ja už nie. S ľuďmi, ktorí prišli vtedy do vedenia klubu, sme sa čoraz viac rozchádzali v názoroch. Nepáčilo sa mi, ako sa veľa vecí začalo bagatelizovať a ustupovať z tradícií, ktoré si klub roky budoval.





Napríklad, aby mali hráči pravidelne výplaty?

Na to, aby mali hráči peniaze, zvlášť v KHL, musí všetko fungovať. Musia sa do toho zapojiť všetci v klube, obrazne povedané, vybehnúť do ulíc, rozbehnúť sa na všetky smery a osloviť všetky kontakty. Spájať, komunikovať, vysvetľovať, stretávať sa. V tomto došlo k výraznému nepochopeniu. Cítil som, že je čas odísť.

Investovali ste veľa energie do toho, aby Slovan hral v KHL. Ako sa vám pozeralo na to, keď vlani klub zo súťaže odišiel?

Život prináša takéto veci. Možno sa tam raz Slovan vráti. Keď niečo nejde, tak to prosto nejde. Je to ako vo vzťahu - keď raz prekročíte určitú hranicu, musíte sa rozísť.

Tá súťaž je špičková a zároveň náročná po každej stránke: športovej, organizačnej, logistickej. Keď sme sa v príprave stretávali s renomovanými klubmi zo Švajčiarska, Švédska alebo z Nemecka, ich manažéri krútili hlavou, ako to dokážeme.

Len ten, kto to zažil, vie, aké to je. Doletieť po pätnástich hodinách do Vladivostoku a s deväťhodinovým časovým posunom ísť hneď do zápasu. Po zápase presun do Chabarovska a obdeň ďalší zápas.

Ako manažér som bol rozbitý, nevedel som v noci zaspať a na raňajkách som mal ofinu v jaječnici. A hráči išli na ľad. Až tam si uvedomíte, čo musia dokázať a prekonať. Žiadny čas na aklimatizáciu. Nie je na svete iná liga s deviatimi časovými pásmami. Pre informáciu, NHL má len štyri.

Počas pôsobenia v KHL sa hovorilo, že dohodnuté peniaze od ruských sponzorov často neprichádzali. To bol dôvod finančných problémov klubu?

Dohodnuté peniaze od ruských sponzorov chodili, až na jednu sezónu. Za päť rokov môjho pôsobenia sme len jediný rok mali výpadok. Pravda však je, že taký výpadok sa doťahuje nie jeden rok. Pri ďalších debatách o českých a ruských partnerských spoločnostiach som už nebol. O tom viem len sprostredkovane.

Čo chýbalo Slovanu, aby mohol dôstojnejšie fungovať v KHL?

Minimálne ešte jeden nadnárodný partner. Mali sme rozbehnuté veci, ktoré mali naskočiť po troch či štyroch rokoch. Prišiel však Krym a následne otáčanie sa Európskej únie proti Rusku. Niektoré projekty sa pribrzdili, iné úplne zastali. Nepomohla nám geopolitická situácia, aj keď nechápem prečo.



S informáciou, že klub prechádza do vlastníctva jedného z najbohatších ľudí na Slovensku, sa mi asi rokuje ľahšie ako manažérovi z Dolného Kubína.



Maroš Krajči

Jedna vec je geopolitické zaradenie Slovenska a oficiálny postoj, druhá je hlboké historické spojenie Krymu a Ruska a tretia je energetické prepojenie Slovenska na Rusko. Prečo sme cez šport nemohli vytvárať komunikačný neformálny most? To boli veci, s ktorými sme ostali nepochopení.

Ako ďaleko ste boli od toho, aby do klubu prišiel druhý silný partner?

Prvé rokovania prebehli. Ale asi sme do toho mali zapojiť viac ľudí. Viac ľudí na ruskej strane. Akoby sme si povedali, teraz je zlá situácia, nedá sa to.

V tom čase za Slovan u najvyšších ruských vládnych predstaviteľov v Moskve orodoval aj premiér Robert Fico. Čo mal vybaviť?

To nie je, že orodoval. Dobre viete, že vždy bol veľkým fanúšikom športu. Prosto chcel pomôcť. Pochopte, KHL bol výborný športový projekt. Aj vďaka Gazpromu a finančnej podpore z Ruska.

Rokovania o vstupe Slovana do KHL sa začali na majstrovstvách sveta na Slovensku v roku 2011, kam prišlo vedenie ruského hokeja aj s hlavnými sponzormi. Videli zázemie, skvelých fanúšikov a ihneď nám dali ponuku.





Pre Slovensko to bola výborná možnosť na vyrokovanie si ďalších výhod, napríklad s dodávkami plynu. Počas zápasov do Bratislavy chodili osobnosti z ruského biznisu i politiky. Bol tu v tom čase predseda ruskej dumy, ktorý bol zároveň členom prezídia KHL. Takto sa v Rusku udržuje špičkový šport.

Veď je to reprezentácia ich krajiny. To mohlo byť aj prostredníctvom Slovana. Hokej mohol byť platformou, kde možno otvoriť témy, ktoré na oficiálnom rokovaní často otvoriť nemôžete.

Je reálne, že sa Slovan pod novým majiteľom vráti do KHL?

V súčasnosti nenahráva pandemická situácia žiadnym návratom. Vystúpiť z ligy druhýkrát by už asi nebolo fér. Keď vstúpiť do KHL, tak s ďalším mužstvom, ktoré by muselo mať ešte vyššiu kvalitu, aby nehrávalo len základnú časť KHL.

V čase, keď sme v minulých sezónach v lige vstupovali do play off, v KHL sme už viackrát mali po sezóne. A pri vízii pána Hrubého s mládežou je to asi až príliš veľa náročných projektov v nie práve žičlivých časoch. Aj preto sa o KHL teraz môžeme baviť skôr v hypotetickej rovine.

Súvisiaci článok Súvisiaci článok Úspechy aj pošramotená povesť. Aká bola Širokého éra v Slovane? Čítajte 

Ako ste vychádzali s dlhoročným majiteľom klubu Jurajom Širokým starším?

Pracoval som s ním sedemnásť rokov a nemôžem naňho povedať jediné krivé slovo. Boli veci, keď sme po športovej stránke mali rozdielne názory. Ale za to, koľko investoval do klubu vlastných zdrojov, ktoré mohol investovať kdekoľvek inde, mu ako fanúšik musím poďakovať.

To sú nenávratné peniaze zhodnotené len v tituloch a histórii Slovana. Navyše, nebyť jeho kontaktov a diplomacie v Medzinárodnej hokejovej federácii, na Slovensku v roku 2011 nie sú majstrovstvá sveta. A nebyť šampionátu, v Bratislave nemáme tento štadión. Verte mi, bol som pri tom.

Pred tromi rokmi vás na pozícii generálneho manažéra nahradil Patrik Ziman, v klube však po roku skončil pre nezhody s vtedajším športovým manažérom Oldřichom Šteflom. Ako ste to vnímali?

Usmial som sa, lebo som tušil prečo.

Štefla kritizovali aj niektorí hráči a fanúšikovia žiadali jeho odchod. Ako sa vám s ním spolupracovalo?

K tomu sa nebudem vyjadrovať. Už nechcem riešiť minulosť. Pozerám sa dopredu.



Za posledné tri roky vás vedenie klubu neoslovilo, aby ste sa vrátili?

Nekomentujem.

Chodili ste za tie tri roky na hokej?

Áno, Martinka mi otvorila sky box. Sadol som si do rohu, pozrel si v pokoji hokej a odišiel som pár minút pred koncom.

Čomu ste sa venovali po odchode zo Slovana?

Hral som golf.



A okrem toho?

Pomáhal som napríklad renomovanej slovenskej spoločnosti, ktorá buduje v športových arénach LED obrazovky, audio a video systémy. Zrealizovali sme viaceré projekty na území Ruska a bývalých štátov Spoločenstva nezávislých štátov. Pomáhal som KHL pri projekte výjazdových zápasov vo Viedni a v Zürichu. Bolo toho viac.

Aký je pre vás návrat do funkcionárskej brandže?

Tri roky nie je dlhé obdobie. Nemám pocit, že by som bol dlho preč.

Príchod ktorého hráča považujete za svoj najlepší obchod v pozícii generálneho manažéra?



Musíme veľmi rozmýšľať, ako to poskladať. To nie je uletený rozpočet, je porovnateľný s ďalšími dvoma - troma klubmi v lige.



Maroš Krajči

Určite Mira Šatana, každý jeho návrat. Ďalej Zdena Cígera. V prvej sezóne v KHL Ľuba Višňovského a Andreja Sekeru. Mrzí ma len, že sme už nemohli dotiahnuť aj Tomáša Tatara, ktorý na zápasoch sedel na tribúne a veľmi si chcel počas výluky v zámorí zahrať v KHL doma na Slovensku.

A z pôsobenia v slovenskej extralige si cením veľa hráčov ako Martin Kuľha, Martin Hujsa, Slavomír Pavličko, Peter Junas, Róbert Döme, Roman Kukumberg, Miro Lažo či Marek Uram. Mohol by som rozprávať mená ďalšiu hodinu.

Bývalý český hokejista Petr Pavlas nedávno pre SME povedal, že ste ho sedem rokov po každej sezóne presvedčili, aby v Slovane ostal. Je to tak?

Dědek? (prezývka Pavlasa, pozn. red.). To, čo tu robil, bol zážitok. Rokovanie s ním bolo vždy náročné, aj kopa iných veci. Pamätám si, že sa bál lietať. Keď sme hrali Kontinentálny pohár v Miláne, pred odletom sme si museli trochu vypiť a potom som s ním celú cestu musel hrať karty. O peniaze. Keby ste len videli, ako mu išla karta. Za hodinový let som prehral veľké peniaze.

Ale let prežil v pohode. Došli sme vysmiati a odohrali sme úspešný turnaj. Cestou späť som už nemal peniaze, a tak šiel autobusom. Patrí k hráčom, na ktorých nikdy nezabudnem. Keď prišiel do kabíny, všetko v nej ožilo. Taký bol aj Jan Srdínko. Za týchto chlapcov by som dal ruku do ohňa. Keď bolo treba, vždy zabrali a urobili aj nemožné.



Ako teraz reagujú hráči, keď ich oslovíte s ponukou prísť do Slovana?

Slovan mal vždy špičkové meno. S informáciou, že klub prechádza do vlastníctva jedného z najbohatších ľudí na Slovensku, sa mi asi rokuje ľahšie ako manažérovi z Dolného Kubína.

Je tu skvelé zázemie, kabína na úrovni klubov NHL. Mimochodom, jediný rozdiel je, že v zámorí majú v kabíne aj röntgen. Ten je tam povinný.

Vraveli ste, že od nového majiteľa ste dostali rozpočet na zloženie tímu na nasledujúcu sezónu. Znamená to, že v slovenskom priestore môže teraz Slovan získať hocijakého hráča, ktorého bude chcieť?

Nie, musíme veľmi rozmýšľať, ako to poskladať. To nie je uletený rozpočet, je porovnateľný s ďalšími dvoma - troma klubmi v lige.

Bol nejaký hráč, ktorý vašu ponuku odmietol?

Bol.

V pondelok tím začína s tréningom na ľade. Koľko hráčov vám ešte chýba?

Potrebujeme vyskladať ešte jednu päťku, ale to sú importy, tí budú prichádzať v priebehu augusta. Ale inak bude tím kompletný, doplníme ho hráčmi z juniorky a zámorskými hráčmi, ktorí žijú v Bratislave, takže tréningový proces pôjde naplno.




Nebude po pôsobení v KHL teraz pre vás slovenská liga primalá?

Budú iní súperi, možno nižšia úroveň, ale zase to bude boj. Či v Detve, alebo v Michalovciach, kdekoľvek so Slovanom prídete, všade vás chcú poraziť. Nebude to jednoduché ani v slovenskej lige. Bude to to isté ako v KHL, len v menšom.

V minulosti ste povedali, že je lepšie byť v KHL ako na Slovensku počúvať ziapanie luzy. Neobávate sa toho?

V KHL sa nám ani raz nestalo, že by z tribúny na nás niekto zakričal. Ja som mal problém vysvetľovať, keď naši diváci kričali na rozhodcov. To v Rusku neexistovalo, nikto po nás nič nehádzal, neurážal nás.

Tam je kultúrna úroveň na zápasoch úplne inde a môže mi vravieť, kto chce, čo chce. To, čo bolo u nás, nie je ani vo Švédsku či Fínsku. Ale keď si pamätám na zápasy na Slovensku, bolo to všelijaké. Chcem veriť, že to bude iné.

Spoločnosť Pro-Hokej, ktorá združuje ligové kluby, je podľa neoficiálnych informácií v likvidácii. Namiesto nej má vniknúť nová spoločnosť a dohodnúť sa s iným hlavným sponzorom, ktorý dá klubom viac peňazí než doteraz Tipsport. Môžete to potvrdiť? Je Pro-Hokej v likvidácii?

Ďalšia otázka.

Môže potvrdiť informáciu, že Slovan hlasoval proti tomuto kroku?

Ďalšia otázka.


Nič viac k tomu nepoviete?

Nerozumiem tomu a nerozumie tomu ani náš nový akcionár. Dali sme najavo svoj názor a ďalej je to už na nich.

Bude sa Slovan snažiť znížiť nájomné, ktoré platí mestu za Zimný štadión Ondreja Nepelu?

Najskôr musí pán Hrubý vstúpiť do klubu, nasledovať bude vyrovnanie záväzkov a potom sa bude ďalej rokovať. Inak sa rokuje s partnerom, keď je stôl vyčistený. Verím, že rokovania dopadnú úspešne, lebo je to v záujme Slovana aj mesta Bratislava.

V klube máme 400 detí, ktoré vychovávame, hokejom ich vedieme k plneniu si svojich povinností, k zodpovednosti, ku kolektívnemu duchu. Každú sobotu a nedeľu ráno v sezóne odchádzajú autobusy rôznymi smermi reprezentovať klub a mesto. Tie deti nechodia po ulici, nesprejujú, nefetujú.

Nie je to len o extralige a mesto by na to malo pamätať. Verím, že minimálne, čo sa týka mládeže, sa nám podarí vyrokovať lepšie podmienky. Chápem aj ich, že prevádzka štadióna niečo stojí, elektrina nezlacňuje, štadión sa nedá na hodinu vypnúť a potom zapnúť, musí sa mraziť kontinuálne. Sú tu veľké energetické náklady. Ale tieto podmienky majú aj iné mestá a dokážu deťom v klube pomôcť.



Aj podlžnosti voči hráčom bude klub splácať až po vstupe nového majiteľa?

Keď sa pán Hrubý stane majiteľom klubu, vloží svoje prostriedky a vyrovnajú sa záväzky voči hráčom.

Nový klub Bratislava Capitals bude od novej sezóny hrať v rakúskej nadnárodnej lige. Čo to znamená pre Slovan?

Na jednej strane sa budeme biť o diváka, lebo zase až toľko ich tu nie je. Na druhej strane Dušan Pašek (spolumajiteľ a šéf Capitals – pozn. red.) je synom našej legendy, spolu sme vyhrali pár titulov, keď bol v Slovane.

Angažovali trénera Rosťa Čadu, ktorý dlho pôsobil v Slovane, v tíme je veľa hráčov, ktorí v Slovane vyrastali a ktorých som mal v mužstve. Bude zaujímavé sa na nich pozerať. Osobne poznám aj prezidenta rakúskej ligy. Keď budem môcť, pomôžem.

Bude to zástupca slovenského hokeja v EBEL lige, čo bude zaujímavé, pritiahne to k nám iné mužstvá. Má to plusy aj mínusy, ale verím, že budeme spolu komunikovať ako doteraz. Musíme si nájsť nejaký model, aby hala aj obidva kluby fungovali a aby si skôr pomáhali, než ubližovali.



Môže Bratislava finančne aj fanúšikovsky uživiť dva takéto kluby?

Uvidíme. Neviem, aký majú rozpočet. Ale keďže idú hrať túto súťaž, asi podmienky na to majú, lebo to nie je ľahká liga.

V minulosti ste do Bratislavy dotiahli kluby NHL New York Rangers i Tampa Bay. O rok je storočnica vzniku Slovana. Budete sa snažiť o niečo podobné?

Je to náš cieľ. Jediný problém je koronakríza, to neviete ovplyvniť. Radi by sme videli na Slovane klub NHL. Alebo by sme urobili špičkový letný turnaj za účasti renomovaných európskych tímov. Prioritou je klub z NHL.

Aké budú ciele Slovana v novej sezóne?

Ktorý manažér si môže povedať, že druhé miesto je fajn?



3.8.2020 - 11:18
+23

Tehelnepole

 

užívateľ Ejo spáchal harakiri
3.8.2020 - 11:27
+4

nyytymaki BLOG

 

3.8.2020 - 13:56
+1

Tehelnepole

 


náš interný vtip
3.8.2020 - 14:01
+1

matt-opd

 

Toto je presne to, co sa mne nepaci (a myslim, ze aj vela dalsim ludom):
- "Veľa priestorov sme s architektom Dušanom Fischerom navrhovali na mieru nášho klubu."
- "Je tu skvelé zázemie, kabína na úrovni klubov NHL. Mimochodom, jediný rozdiel je, že v zámorí majú v kabíne aj röntgen."

A oproti tomu clovek pocuval, ze s tym stadionom Slovan nic nema, ze je to stadion mesta a Slovan je tam len v podnajme (ktory obcas neplati).

Takze ja si necham na mieru postavit Rolls Royce, mam ho prenajaty od niekoho ineho a chcem znizit najomne, lebo vozim deti do skoly, lebo aj kazdy Fero Mrkvicka, v ktorejkolvek inej dedine predsa vozi deti do skoly na pozicanej oktavii a ta ho stoji 10x menej.

Ja osobne by som to riesil na mieste mesta tak, ze najom primerane upravim. Predsa len tam budu hrat dva kluby a ak to chapem spravne suma za prenajom Slovanu bola dohodnuta pred tym ako tam zacali hrat Capitals a dam im dotaciu na deti. Ale to uz je na rozhodnuti niekoho ineho.

Kazdopadne prajem vsetkym klubom (vratane Slovanu) nech sa dari a Slovanu doprajem zmenu majitela. Zial s Krajcim sa vela zmyslania nepohne (ale kvitujem jeho postoj k zruseniu prohokeja).
3.8.2020 - 11:55
+4

OUTBLAST

 

..: Nech to bolo so štadionom akokolvek(to je fakt aj zbytočné rozoberať) tak zrovna hento čo si vytrhol z kontextu s tým budovaním na mieru je trošku divné...keď ideš dakde do dlhodobého prenájmu tak si s majitelom objektu tiež dohodneš detaily na mieru...bolo jasné že priorita zimáku bude hokej a slovan a na niekolko rokov ...tak je jasné že prioritné veci na mieru sa robili smerom k hokeju...alebo myslíš že priorita pri stavbe zimáku malo byť príprava na event mikuláš na lade alebo na koncert Depeche Mode ak by prišli?
3.8.2020 - 19:01
+2

matt-opd

 

nie. to ja netvrdim. iba vravim, ze takato sranda nieco stoji. a nemoze to stat tolko ako prenajom ktorehokolvek ineho stadionu na SK. a nie, ani toho v KE.

ale ako si pan Krajci navrhol, take drahe to ma.
3.8.2020 - 19:10
0

OUTBLAST

 

..: Tak výška nájomného bola snaď dohoda na trase slovan-mesto ale ktovie či tam nebol aj nejaký vzájomný kuleh s bývalými richtármi...
3.8.2020 - 19:55
0

cy2kz

 

Dobrý rozhovor
3.8.2020 - 11:58
+1

amentma

 

taxikar netaxikar: treba uznat, ze to je presne ten typ cloveka na riadenie, napr. sportoveho klubu. to su veci s ktorymi sa narodi resp. musi ich mat a je jedno cim bol predtym. poznam ludi co maju titulov za pol dveri ale riadit cokolvek je mimo ich moznosti. submisivni vyplaseni jedinci, hlavne sa nikoho nedotknut...

tuto pan po 3 rokoch mimo organizacie sadne na stolicku a presne vie co treba... niekomu to pride arogantne, ale ked mas nieco riadit, musis veci pomenovat a navrhnut riesenie...
3.8.2020 - 13:36
+7

lišiak1

 

v khl na slovan nikto nekrical pretoze ich vsade povazovali za maskotov a exotov.
nebola tam s nikym ziadna rivalita, to je akokeby tu prisiel hrat nejaky tim z mongolska, no kto by uz len na nich krical?
ale ze v rusku je ina kultura povzbudzovania to by som az tak netvrdil, chlapec by si mohol zajst aj na nejaky futbalovy zapas, napriklad take moskovsko-petrohradske derby a potom by zistil, ze "ziapanie luzy" nie je ziadnou slovenskou specialitou.
3.8.2020 - 17:32
+1

KrebsKandidat

 

Porovnavat futbal s hokejom? No, tak to je to iste aj na Slovensku.
3.8.2020 - 17:37
+1

OUTBLAST

 

..: Ale on rozprával o hokeji a nie o futbale..
3.8.2020 - 19:03
0

lišiak1

 

v zapasoch typu cska vs. ska fanusikovia dozaista spievaju candle in the wind so svieckami v ruke, tak urciteee
3.8.2020 - 20:21
0

KrebsKandidat

 

Musim suhlasit s Krajcim, nerozumiem tomu.
Je to hlupy krok, zakladat novu spolocnost miesto Pro-hokeja. Naozaj spolahlivy partner.
Mrkva v zime.
3.8.2020 - 11:46
0

micu79

 

Bude to ozivenie treba jej dat sancu ak zozenie viac prostriedkov do hokeja tak bude super.
3.8.2020 - 13:14
0

noano

 

Luptak, Koval- vynikajuco, cim vacsi ... tym lepsia funkcia.
3.8.2020 - 13:15
+16

HokejBJ

 

Luptak bol šéfom 1 ligy pár rokov a že by porobil nejaký sprostosti... O tom neviem
3.8.2020 - 14:05
+1

JohanHV71

 

Ale žeby ju nejak pozdvihol o tom tiež neviem.
3.8.2020 - 14:56
+8

ctibor

 

No neviem. Som relativne dost skepticky. Odidu od Tisportu, ktori ich financoval spolahlivo a zodpovedne posledne roky a uchylia sa k Tiposu,k statnej firme, ktora je zmietana kauzou a ziadne ich partnerstvo s klubom/organizaiou nebolo dlhodobe. A to este treba priratat ten fakt, ze zalozili novu akciovku, aby zmluvy starej boli neplatne.
Neviem co za toxicke zmluvy Lintner popodpisoval, ale este pred par rokmi dostavali tretinu z toho co teraz...len aby sa nepreratali a nedostali sa spat na tu hodnotu, co mali vtedy.
3.8.2020 - 13:22
+5

Nemehlo

 

Mna by zaujimala ta suma, pre ktoru su ochotni takto saskovat. Ak to nie su desattisice pre jeden klub tak je to smiesne. Ale stale je to hazardovanie s menom spolocnosti. Este moze byt nova zmluva na velmi dlhe obdobie.
Do kedy bol podpisany tipsport?
3.8.2020 - 15:03
+3

hello, havarju

 

Na 3 sezóny, takže ešte mali byť 2.
Všetci tu však rozoberajú len Tipsport, ale vtedy sa hovorilo, že veľkým obchodným partnerom je aj RTVS a zmluva vraj bola rekordná.
3.8.2020 - 15:23
+1

topska

 

Vysielacie prava predane RTVS sa s peniazmi zo strany Tipsportu porovnat ani len nedaju...To bola taka smiesna suma, doslova unikat.
3.8.2020 - 16:20
0

hello, havarju

 

Verím tomu, len to Citrón deklaroval ako veľké zmluvy. RTVS zrejme pre propagáciu hokeja. Aj si Hajko, Lintner a zástupca Tipsportu spolu pripíjali pri podpise.
3.8.2020 - 16:51
0

topska

 

Ano tie sumy boli vyssie a aj ine mnozstvo prenosov
3.8.2020 - 17:50
0

ctibor

 

Tak blizi sa kriza. Ziskavanie sponzorov bude coraz tazsie a tazsie. A oni odpisu sponzora, ktory vyslovene dotoval progres ligy? A este na dovazok si zalozia novu akciovku, aby to mali tazsie so zhananim sponzorov.
Aj ked viem, ze ma do toho je hovno, chcel by som vidiet tie zmluvy a dovody, ze preco sa tak rozhodli. Ako vravis...ak ten rozdiel nie je nejako vyrazny, tak sa cudujem, ze odpisali Tipsport.
3.8.2020 - 16:28
0

JohanHV71

 

Zaujímavý postoj belasých aj vzhľadom k tomu, že ak sa nemýlim, tak Tipos bol partnerom HC Slovan v KHL, však?
3.8.2020 - 14:58
+2

Dr.Zincica

 

Len aby ste vsetci este nekricali Lintner vrat sa
3.8.2020 - 15:57
+5

thovthKe

 

Normálka: Máme platnú zmluvu ale prestala sa nám páčiť, tak zrušíme zmluvnú stranu.
Založíme nový spolok, podpíšeme zmluvu novú a možno opakovať krok prvý už nebudeme.
Fajn, uvidíme...
Ak sa nemýlim pán "mám nárok na titul, tak mi ho udeliť musíte" K., už mal raz ligu pod paľcom, a bolo veselo.

Ináč z vedenia a managementu HC Ke nik vo vedení spolku nového?
Zas niet čomu diviť sa, však napríklad máme finančnú riaditeľku, hlavnú ekonómku aj ekonómku a klub lóve nemá napriek tomu.
3.8.2020 - 17:55
+1

Nemehlo

 

No neviem ci KE este mohli byt vo vedeni. Predsalen aj vedenie prohokeja sa obmienalo. Ale neviem aky tam je kluc.
3.8.2020 - 19:57
0

thovthKe

 

Kľúč? Fabka, či gola kľúč?: Ale, ok vážne. Ja som myslel, že zástupcovia klubov si tam persóny volia, tak v tom zádrheľ by som nevidel. Ale ak losujú...
3.8.2020 - 20:10
0

bwpow

 

#duvenblejt
3.8.2020 - 20:04
0

WOLF 27

 

Tipos Liga??????
3.8.2020 - 20:26
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZSkóreB
1.Poprad30109:7362
2.Zvolen29102:7561
3.Slovan2992:6657
4.Detva3097:8157
5.Nitra29102:9156
6.Michalovce3089:7850
7.Košice3089:7646
8.Trenčín30100:8145
9.N. Zámky3078:8036
10.Miškovec3069:10529
11.B. Bystrica2970:11523
12.L. Mikuláš3069:1459
TÍMZVVPPPPGB
1.Žilina2119011115:2858
2.Martin201220670:5640
3.Topoľčany201013670:5135
4.Sp.Nová Ves19831765:5831
5.Levice20823755:5631
6.Dubnica18801964:6225
7.Trnava218001359:7924
8.Humenné187001144:6521
9.P.Bystrica17530943:7121
10.Skalica194031246:7215
SR 1811110929:625
Aktualizované: 15.1.2021 23:35
tímZVVPPPPSkóreB
1.Nitra5410040:1014
2.Slovan4300114:89
3.Dukla4210113:88
4.Martin4111114:146
5.B. Bystrica5200313:166
6.Poprad210109:84
7.Skalica4101216:244
8.Košice210015:33
9.Žilina410034:233
10.Zvolen5010411:252
-SR 183101112:124
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZVVPPPPSkóreB
1.Slovan4400030:1112
2.Nitra4310020:1211
3.Dukla4310016:1011
4.Púchov4210113:108
5.Martin4200216:156
6.Michalovce420029:56
7.B. Bystrica4102112:165
8.Skalica4101214:184
9.Zvolen4011212:143
10.Spišská4100314:193
11.Žilina410037:223
12.Poprad400049:200
13.Trnava000000:00
14.Košice000000:00
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TÍMZVVPPPPGB
1.Žilina2119011115:2858
2.Martin201220670:5640
3.Topoľčany201013670:5135
4.Sp.Nová Ves19831765:5831
5.Levice20823755:5631
6.Dubnica18801964:6225
7.Trnava218001359:7924
8.Humenné187001144:6521
9.P.Bystrica17530943:7121
10.Skalica194031246:7215
SR 1811110929:625
Aktualizované: 15.1.2021 23:35
TÍMZVVPPPPGB
1.Bolzano301924595:5765
2.Fehérvár3418439117:9865
3.Viedeň3216439101:7859
4.Klagenfurt311714994:6457
5.Salzburg281523889:7452
6.Dornbirn3112421388:8646
7.Graz3111321592:10741
8.Innsbruck31102316100:11137
9.Bratislava319321781:10835
10.Villach318431670:9735
11.Linz326112462:10921
Aktualizované: 13.1.2021 12:31
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 14.10.2020 09:46

Bleskovky

Wolfsburg - Iserlohn 1:2 pp v zápase nemeckej ligy

Hokejisti Wolfsburgu prehrali v piatkovom zápase 9. kola nemeckej DEL na domácom ľade s Iserlohnom 1:2 po predĺžení.
včera o 21:16 - TASR

Kouvola - Vaasa 4:3 v piatkovom zápase fínskej ligy

Hokejisti KooKoo Kouvola zdolali doma v piatkovom domácom zápase fínskej ligy Sport Vaasa 4:3.
včera o 20:18 - TASR

Blais dostal dvojzápasový trest za úder do hlavy Devona Toewsa

Kanadský hokejový útočník Sammy Blais zo St. Louis Blues dostal dvojzápasový trest za úder do hlavy obrancu Colorada Devona Toewsa v zápase zámorskej NHL. Dvadsaťštyriročný krídelník sa previnil v prvej tretine štvrtkového stretnutia, ktoré St. Louis vyhralo 4:1, a za úder lakťom dostal menší trest. Neskôr v zápase zaznamenal jednu asistenciu.
včera o 09:10 - TASR

Chicago zaradilo Toewsa a Dacha na listinu zranených, chýba aj Seabrook

Zámorský hokejový klub Chicago Blackhawks umiestnil svojho kapitána Jonathana Toewsa na listinu dlhodobo zranených. Tridsaťdvaročný útočník bude mimo hry minimálne 24 dní a vynechá desať zápasov NHL. Pôvod zdravotných problémov funkcionári nešpecifikovali. Chicago nemôže okrem svojho kapitána počítať ani so skúseným obrancom Brentom Seabrookom, ktorého trápi zranenie v dolnej časti chrbta.
včera o 08:38 - TASR

Straubing - Norimberg 3:2 vo štvrtkovom zápase nemeckej ligy

Hokejisti Bremerhavenu zvíťazili vo štvrtkovom zápase nemeckej DEL nad Krefeldom 6:2. DEL - štvrtok: Bremerhaven - Krefeld 6:2, Straubing - Norimberg 3:2.
14.1.2021 22:58 - TASR

Tomek nezabránil prehre SaiPy na ľade Tappary Tampere 2:5

Hokejisti Tappary Tampere zdolali vo štvrtkovom domácom zápase fínskej ligy SaiPu Lappeenranta 5:2. V drese hostí odchytal celý zápas slovenský brankár Matej Tomek. fínska Liiga - výsledky: Kärpät Oulu - Lukko Rauma 0:2, IFK Helsinki - Ässät Pori 7:2, Pelicans Lahti - Vaasan Sport 5:0, Tappara Tampere - SaiPa Lappeenranta 5:2 /M. Tomek (SaiPa) odchytal celý zápas.
14.1.2021 20:01 - TASR

Štvrtkový zápas českej extraligy v Hradci neodohrali pre dieru v ľade

Plánovanú štvrtkovú predohrávku 35. kola najvyššej českej hokejovej súťaže neodohrali. Dôvodom boli technické problémy na štadióne v Hradci Králové, kde sa mal domáci Mountfield stretnúť s Třincom. Odohratie duelu zmarila diera v ľade, napriek viacerým pokusom sa ju domácim organizátorom nepodarilo zaceliť.
14.1.2021 19:06 - TASR

Dubois chce odísť z Columbusu, požiadal o výmenu

Hokejistov Columbusu Blue Jackets by mohol opustiť ich najproduktívnejší hráč z minulej sezóny NHL. Kanadský útočník Pierre-Luc Dubois chce z klubu odísť a požiadal vedenie o výmenu. Šumy o možnom odchode centra prvého útoku Columbusu už niekoľko dní zaznievali v zámorských médiách a v stredu ich potvrdil tréner John Tortorella.
14.1.2021 10:25 - TASR

Winnipeg si upísal veterána Lewisa

Zámorský hokejový klub Winnipeg Jets angažoval tesne pred prvým zápasom novej sezóny NHL veterána Trevora Lewisa. Tridsaťštyriročný útočník uspel na skúške v prípravnom kempe Jets a ako voľný hráč podpísal ročný kontrakt na 750. 000 dolárov.
14.1.2021 09:04 - TASR

Wolfsburg - Düsseldorf 1:2 pp v 8. kole nemeckej DEL

Hokejisti Düsseldorfu vyhrali v stredajšom dueli 8. kola nemeckej DEL na ľade Wolfsburgu 2:1 po predĺžení.
13.1.2021 21:00 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

17. 01. 2021
Nitra - Košice o 16:00
L. Mikuláš - N. Zámky o 17:00
Trenčín - Zvolen o 17:00
Slovan - Detva o 17:00
B. Bystrica - Miškovec o 17:00
Michalovce - Poprad o 18:00

Odohrané zápasy

15. 01. 2021
PopradB. Bystrica
3:1REPORT
MiškovecSlovan
2:0REPORT
DetvaNitra
2:1 SNREPORT
KošiceTrenčín
0:3REPORT
MichalovceN. Zámky
3:1REPORT
L. MikulášZvolen
1:3REPORT

Najviac bodov

Marcel HaščákPOP43 bodov
2.Chovan M.KOS34
3.Svitana P.POP33
4.Slovák M.NIT33
5.Skokan D.POP33

Najlepší strelec

Marcel HaščákPOP27 gólov
2.O´Donnell B.SBA18
3.Klhůfek P.KOS16
4.Bondra R.ZVO15
5.Charbonneau J.DEV14

Najlepší brankár

Tyler ParksSBA94.64 perc
2.Riečický D.KOS93.39 %
3.Sholl T.DEV93.01 %
4.Lackovič J.NZA93 %
5.Petrík R.DEV92.53 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov