Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Základná časť Tipsport ligy by sa mala dohrať, ďalší vývoj známy neskôr

zdroj: TASR
9.3.2020 15:37 Pavol Rajtar / HokejPortal.sk

Príchod Koronavírusu na Slovensko dal podľa očakávania do pozoru aj SZĽH a zástupcov klubov našej najvyššej súťaže.


Príchod Koronavírusu na Slovensko už zatvára stredné i vysoké školy a podľa očakávania výrazne ovplyvňuje viaceré verejné podujatia. Zápasy našej najvyššej súťaže nie sú výnimkou. Pred blížiacim sa play-off sa úplne logicky otvára otázka, akým spôsobom sa zvyšná časť sezóny odohrá. Kluby sa kvôli tomu už stretli, zatiaľ je výsledok krátkodobý a opatrný. „Každý deň budeme situáciu vyhodnocovať. Momentálne sa vieme pozerať len pár dní dopredu. Budeme sa snažiť za všetkých okolností odohrať koniec základnej časti. Akokoľvek nám to príslušné úrady umožnia. Ak to bude musieť byť bez divákov, tak bez nich. Verím, že základnú  časť dohráme. Ďalšie ligové stretnutie, pokiaľ sa dovtedy nestane nič mimoriadne, bude v pondelok na druhý deň po konci základnej časti. Na ňom rozhodneme, ako ďalej. Samozrejme, všetko bude s ohľadom na vtedy aktuálny vývoj situácie,“ povedal po stretnutí klubov pre Hokejportal.net šéf Pro Hokeja Richard Lintner.

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko


vzdy.na.statie

 

Co je v tom Hronseku ze sa stretli prave tam? Nejaky Slameny dom?
9.3.2020 - 15:40
+2

Kurolišek

 

Kovaľ to má blízko.
9.3.2020 - 15:59
+7

Danny23

 

Hotel Zdenka Krajca, hokejistu BB a KE, este nieco?
9.3.2020 - 16:52
0

Tizo BLOG

 

Tam sa stretavaju uz odjakziva. Uz v prvej sezone extraligy.
9.3.2020 - 17:24
+1

Zubo27

 

Ľuteránsky kostol drvený...
10.3.2020 - 8:47
0

Dukla_Trenčín_38

 

A potom môžu ísť všetci na dovolenky
9.3.2020 - 15:41
0

bbman

 

hotel gala, resp. kastiel bocianik: par firiem tam mava kongresy...
9.3.2020 - 15:42
0

LukasNR

 

Bez divákov by to malo byt samozrejmosťou. Ľudia sú úplne rozmaznani. Spoločnosť si nevie na jeden mesiac v živote odoprieť šport, nakupovanie, zábavu.
9.3.2020 - 15:42
+18

NightPP

 

Ja sa bohužiaľ bojím že to nebude na mesiac...
9.3.2020 - 15:43
+1

LukasNR

 

Môže byť. Naše zdravotníctvo ale veľký počet ťažkých prípadov nedá. Takže tu by sa malo obmedziť všetko.
9.3.2020 - 15:46
+6

Tehelnepole

 

minule som videla v elektricke pana, ako si cita knihu. Uplny ukaz. Kniha.
9.3.2020 - 16:27
+1

kubinho

 

Nahodou, mne sa tiez obcas stane (ak neexistuje e-book verzia :grin
9.3.2020 - 16:30
0

Tizo BLOG

 

Kniha je dnes ukaz vseobecne. U ludi pod 25 duplom.
9.3.2020 - 17:26
+2

samajamado

 

ja som si dnes kupil dve
9.3.2020 - 18:59
+1

Juslan

 

Chodím do knižnice (aj tú dočasne zavreli) a mesačne prečítam priemerne 2 knihy, v zime aj 4. Čo sa nedočítaš, nevieš. Keby si pravidelne čítala skôr by si pochopila aj prijaté opatrenia!
9.3.2020 - 21:20
+1

bigi BLOG

 

tak to ano to e ukaz, v MHD sa cita kniha na hovno
10.3.2020 - 9:40
+2

michaelfrolík

 

No a hned maju Kosice vacsiu sancu na uspech
9.3.2020 - 15:43
0

ajwen77

 

Skôr Zvolen... Tomu to ide bez divákov lepšie.
9.3.2020 - 15:45
+3

fany

 

Vo Zvolene sa lístky predávajú stále.
9.3.2020 - 15:49
+1

ten čo nevie

 

Listky nieja zakazane predavat
10.3.2020 - 10:29
+1

mitoO

 

ako povedal Kovacik, vam to je aj tak jedno
9.3.2020 - 15:54
+7

Sheva7

 

Ok dajme tomu nebude sa hrat play off ,zvysok sveta hrat budu normalne to bude divne.A potom zastavte hromadnu dopravu tiez su tam ludia pokope v robote to iste ludia pokope ,cize len sport a kulturne podujatia treba zastavit ?
9.3.2020 - 15:48
+6

LukasNR

 

Väčšina akcií sa ruší. Uzavretý zimak, spoločné cesta fans kde sa pije z jednej fľašky. Fakt dobrý nápad. Ja mam dojem ze u nás nemá nik starých rodičov alebo chorých príbuzných. Kazdy sú u nás nesmrteľný....
9.3.2020 - 15:55
+10

fany

 

No vidíš a ja včera ráno,keď som šla z obchodu,tak desiatky starých a chorých tradá do kostola.
9.3.2020 - 16:00
+2

JozoNR

 

Neboj sa,aj k tomu pride,ze sa to znacne obmedzi
9.3.2020 - 17:11
+2

rasti_assez

 

ten kostol by bol urcite pre teba uzitocnejsi.
10.3.2020 - 9:40
0

strojar

 

V autobuse sa jeden po druhom chytajú tej istej tyče.
Zrušiť dočasne verejnú dopravu?
9.3.2020 - 16:09
+4

Podbradok

 

zrušiť tyče a madlá v MHD
9.3.2020 - 16:16
+4

kubinho

 

Nie, naucit ludi zakladnej hygiene. Umyvat si ruky a nekaslat/nekychat si do ruk
9.3.2020 - 16:21
+1

Chamois13c

 

Treba si kychat do laktovej jamky pani a damy
9.3.2020 - 16:48
0

frantapriklep

 

Presne. Tak je to v odporúčaní WHO .. resp tam je len že do ohnutého lakťa, a to ide dosť ťažko
9.3.2020 - 17:11
0

strojar

 

A čúrať treba iba po vetre.
9.3.2020 - 17:19
0

JANOBB

 

Strojar: uz presne viem tvoje IQ
9.3.2020 - 22:44
+8

meno112

 

z laktovej jamky sa horsie olizuje ako z dlane...
Prepac, nedalo mi...
Ale ano, je to tak aj v odporucani na stranke nasho ministerstva..
9.3.2020 - 17:33
+3

samajamado

 

prave si mi vylepsil den
9.3.2020 - 19:12
0

bombahk

 

Sheva7 neboj sa bude zastavená aj verejná doprava. Nebudú fabriki vyrábať. nebudemechodit do roboty a o to tu ide.. netreba nám vojnu, stačí debilov novinarov, tí dokážu spraviť v republike dezinformácie a o to tu ide. Na dva mesiace sa zas stačí ekonomika a potom ideme ďalej, klamať a ryzovat.
9.3.2020 - 16:12
0

RhimeSBA

 

9.3.2020 - 17:15
+5

Westlund32

 

https://www.google.com/search?q=oblek+proti+v%C3%ADrusu&client=ms-android-xiaomi-rev2&hl=sk-SK&source=android-browser&prmd=isvn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwj0r6uz0Y3oAhWKzaQKHSewACEQ_AUoAXoECA0QAQ#imgrc=hkhdNx_OgyZGlM tak to môže byť aj divákmi predsa?
9.3.2020 - 15:48
0

Tizo BLOG

 

V ke chodi jeden typek v takom podomnom po obchodoch.
9.3.2020 - 17:29
0

fany

 

KREMNICA. Na Bielej stope, pretekoch v behu na lyžiach s medzinárodnou účasťou, očakávajú cez víkend (7. a 8. marca) v lyžiarskom stredisku Skalka približne 700 dospelých pretekárov zo 17 krajín.

Najviac bude ako tradične Slovákov, no nahlásili sa aj Česi, Rusi, Taliani a ďalší. Zaujímavosťou je účastník z Madagaskaru.

Čítajte viac: https://myziar.sme.sk/c/22352287/biela-stopa-pre-koronavirus-prijali-organizatori-viacere-opatrenia.html

Tak kadejakých turistov nezrušili a ......VITAJTE NA SLOVENSKU
9.3.2020 - 15:57
0

strojar

 

Taliani nakoniec neboli.
9.3.2020 - 16:12
+2

22.4.2017

 

Je ubohe ako majitelom klubov ide len o peniaze. Zacalo to predajom tv prav kablovej tv, pokracovalo nezmyselnymi rozpismi, len aby sa hralo co najviac a zlatym klincom je sucasna situacia.

Namiesto konstruktivneho riesenia, napr. Posunut play off o tyzden-dva a zostavajuce zapasy rozlozit na tieto dva tyzdne (aby muzstva nevysli z tempa) a odohrat ich bez divakov. Radsej budu strkat hlavu do piesku a riskovat zhorsenie situacie...
9.3.2020 - 15:58
+2

jh12

 

toto nemyslis Vazne, 2/3 klubov nema peniaze na dostojny rozpocet aky by bol hoden EU krajiny a ty napises toto? Kazdych par tisic hoc aj so vstupneho je dobry.
9.3.2020 - 16:02
+6

LukasNR

 

Chápeš ze 14.mega ľudí v Taliansku v karanténe není len tak. Niektorí ľudia sú strašne sebecky.
9.3.2020 - 16:09
+14

Sunkafit

 

A okrem talianska je to kde tak? V Europe? Mame tu 6ludi...na kolko sa to zavrie? dva tyzdne vyriesia co? Nic
9.3.2020 - 17:02
+5

Maross NR

 

Toto si mysleli aj Taliani...
9.3.2020 - 17:51
+7

tino61

 

https://www.worldometers.info/coronavirus/

Uploaduju data niekolkokrat za hodinu. V case pisania tohto komentu je to aktualne 8 pripadov. Prosim, majte na pamati, ze dokazeme otestovat denne len par stoviek ludi (aj to mozno prehanam). Ani zdaleka nie sme v testovani natolko efektivni ako Taliani.

Navyse, nase zdravotnictvo ledva funguje v beznom rezime, nie to este v case krizy.
9.3.2020 - 19:27
+5

julo

 

V taliansku ziaden novy pripad?
10.3.2020 - 11:45
0

hello, havarju

 

A? To znamená, že sa tam nič nedeje, že nikto neochorel? Veď to je len štatistika, ktorá sa dá doplniť aj večer, keď všetkých spočítajú, tak to bolo včera. celý deň nič a večer 97 mŕtvych.
10.3.2020 - 12:18
0

tino61

 

Kiezby...

Last updated: March 10, 2020, 19:20 GMT

Italy 10,149 +977 631 +168

Dnes som si pisal s kamaratom, ktory zije asi 20km severne od Pescary. Situacia je taka, ze ani ich zdravotnictvo sa nedokaze postarat o vsetkych. Nemocnice, s najvacsim navalom pacientov musia prioritizovat pacientov. V praxi to znamena, ze clovek co ma najvacsiu sancu prezit dostava medicinsku starostlivost prednostne.

To sa bavime o krajne z G7 grupy, cize top 7 ekonomik sveta.
10.3.2020 - 20:29
0

Juslan

 

O 2 týždne budeš chcieť zabudnúť na to čo si napísal
9.3.2020 - 21:23
+3

MackoPu

 

Prihlas sa tak o tyzden.
9.3.2020 - 21:32
+1

emcoRKE

 

ty si prísahám najvačší tupec na tejto stránke sorry ale to sa nedá čítať
10.3.2020 - 12:40
0

bombahk

 

Dobré sú peniaze, ale budú ti na veľký koko.....keď tu už nebudeš. Jedine ze by sme ti dali kríž s diamantmi, ale tém ti bude tiež na veľký koko.?...
9.3.2020 - 16:16
+3

jh12

 

ukludnime hormony, ty aj Lukas, ja som narazal na chlapca s datumom kde pise o ubohosti klubov. To ze reakcia je opravnena teda hrat bez divakov nikde nespochybnujem. Tak si laskavo mozes usetrit ten tvoj kriz aj diamanty a nechat pre inych hlupakov. Ja v tomto mam velmi triezvy a seriozny nazor, uvedomujuc si situaciu.

1. Kluby nemaju peniaze, maju? Realne toto je likvidacne.
2. Mala by sa sezona dohrat bez divakov? Podla mna ano.

9.3.2020 - 16:19
+1

22.4.2017

 

Strata pár eur ich nezabije. Ale ľudí, čo by to teoreticky chytili, to zabiť môže...
9.3.2020 - 17:12
+2

aaaaa

 

Okrem švajčiarska sa všade vo svete hraje hokej bez prerušenia , tak prečo práve na SVK by sa to malo rušiť kde oproti iným krajinám sme natom dobre ?
9.3.2020 - 16:05
+5

JozoNR

 

Este pre nic..ale ked si budes citat tento clanok o dva tyzdne,mozno budes sam prekvapeny,co si si nevedel predstavit..
9.3.2020 - 17:14
+3

NRfan

 

Aby sme na tom neboli zle.
9.3.2020 - 18:21
+4

topska

 

Nikto tam tych ludi nenuti ist
9.3.2020 - 16:08
0

Frey77

 

Za mňa osobne play off bez divákov nemá žiadny zmysel! Hokej sa hrá pre ľudí a druh vec, kluby by na tom nie ze zarobili ale prerobili. Odovzdať titul mužstvu, ktoré skončí prvé po základnej časti, hrať bez ľudí nemá zmysel
9.3.2020 - 16:03
+3

Sheva7

 

A titul bez play off je fer nie nieje to fer .
9.3.2020 - 16:08
+1

bohin85

 

Nevravim ze je to uplne fer ale kazdi mal dost casu sa na to prve miesto dostat...a nie len sa spoliehat na to ze motyka vystreli..
9.3.2020 - 16:52
0

bombahk

 

Tiež si myslím, ze PO by sa nemal o hrat za týchto okolností a tabuľka sa ukončí po základnej časti. Lenže to bude peniť pán lintner, ktory uzavrel zmluvy s tipsportom a oni pojdu sj za cenu zdravia divakov.
9.3.2020 - 16:20
+1

dejvidBB

 

Ak bude PO bez ludi, by ma zaujimalo kto preplati rozdielovu cenu ludom ktori maju permu aj s PO
9.3.2020 - 16:08
0

Westbeast0

 

A náš Bača si môže svojich 150 permanentiek strčiť za klobúk...
9.3.2020 - 16:14
+5

strojar

 

Fico.
Ten je sociálne orientovaný.
9.3.2020 - 17:01
0

antinamor

 

A Pele, ten je zas inak orientovaný.
9.3.2020 - 18:02
0

BourBon

 

Ako logicke riesenie sa mi ponuka prvotne dohrat nadstavbu bez divakov. To je par zapasov a kluby to ekonomicky nepolozi. Uz teraz by sa mohli dohodnut o posunuti play off, zatial o nejaky kratky cas, pretoze vsetkym je jasne ze situacia sa v najblizsich dnoch/tyzdnoch radikalne zlepsovat nebude. To klubom naopak pomoze v dolieceni hracov a v priprave na PO. A potom sa rozhodnut aj podla vyvoja situacie.

Avsak je tu jeden obrovsky problem. Ak sa nakazi co i len jediny clen ktorehokolvek klubu, mam za to ze sutaz sa stava neregularnou. Hraci konkretneho klubu ktori boli v kontakte by jednak museli ist do karanteny, klub to moze rovno zabavit. A druha vec je, aku moralku, motivaciu a nasadenie budu mat zapasy ak hraci uz budu vediet ze virus je mozno medzi nimi kedze proti tomu klubu hrali zapasy.

Ponuka sa este moznot ukoncit sezonu po ZC. Banskej Bystrici odovzdat ocenenie najlepsieho klubu dlhodobej sutaze a Dzurilov pohar tento rok nechat vo vitrinke. Titul by to nebol, no fanusikovia BB by male male zadostucinenie lebo 3 tituly + 1 polovicny je predsa len rekord.

Prvorade je zdravie soolocnosti. Pokracovat v akciach pre tisice ludi je defacto ohrozenie statu.

Sheva7, ty sa spamataj.
9.3.2020 - 16:08
+14

Sheva7

 

Ja preco daj co som zle napisal vdaka
9.3.2020 - 16:11
+1

BourBon

 

V tejto aj v predoslej diskusii pises absolutne nezmysli, viacero ludi ta upozornilo ale Tebe to nedochadza. Moze Ta ospravedlnovat vek, nevedomost. Beriem.

Len par bodov:
- v Taliansku je v uzavretej karantenne 16 mil ludi
- v Taliansku podla poslednych sprav denne zomiera uz 100 ludi
- z Milana do Bratislavy je podobna vzdialenost ako z Milana na juh Talianska. Tento problem je defacto v nasom regione a bytostne sa nas to dotyka
- priebeh choroby je nevyspytatelny, dokonca opakujuci. Nemusi chytiti Teba, ale istotne mas rodicov, starych rodicov a tam ide o zivot
- zatvaranie skol, internatov, plavarni, posilovni, rusenie podujati, vystav ... to nie je len tak z päty vytiahnute rozhodnutie, to su v podstate opatrenia podobne vojnovemu konfliktu, a nezavadza ich oen nejaky pomyleny slovensky uradnik ale postupne viacere staty Europy

Cez to vsetko sa tu najdu ludia , ktori dokazu problem bagatelizovat, a nedokazu pripustit, ze zabava pre par tisic ludi sa da proste odlozit alebo zrusit a svet sa nezruti. Ale pokial to nezrusime a zacne sa to veselo sirit, tak sa tu zruti nieco ine. Nase zdravotnictvo a nasledne ekonomika. Ty mozno este nepracujes ale mnohi z nas zivia rodiny. Ja uz teraz pocitujem v praci pokles zaujmu, zakaznikov.

Tak kurva ten hokej raz za zivot zrusime, nikto sa z toho neposerie. Ide o vaznejsie veci.
9.3.2020 - 16:26
+29

LukasNR

 

Mam to podobne. Plus mama mi robí na infekčným, frajerka na are...
9.3.2020 - 16:28
+2

Sheva7

 

Ja to vsetko beriem co si napisal ,ale potom zatvorit vsetko myslim na sport ist zakazane v poriadku. Preco ides do roboti tam su ludia v kolektive ,stale ide hromadna doprava to sa moze ?
9.3.2020 - 16:36
+2

BourBon

 

Chces porovnavat vynechanie zabavnych akcii so zastavenim ekonomiky celej krajiny?

Je lepsie trucovat pre zruseny hokej koli tomu ze ine veci sa rusit nebudu, alebo zrusit aspon to co sa da bez vyraznych ekonomickych dopadov aby sme aspon nejakym sposobom zamedzili nevatignemu vyvoju situacie?
9.3.2020 - 16:48
+4

Sheva7

 

A klub ktoremu budu chybat peniaze to je v poriadku,nakazit sa mozes aj v robote v MHD alebo v obchode .
9.3.2020 - 17:00
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Sunkafit

 

Pojdu do obchodneho centra ktore bude veselo otvorene
9.3.2020 - 17:07
+1

JANOBB

 

Ja s Tebou suhlasim.: Je mi u prdele, kto ziska titul.
Ale zdravie mame len jedno.
9.3.2020 - 16:39
+4

miko 75

 

Súhlasím, zrušili sa kvôli tomu onakvejsie súťaže, prežiť to musí aj naša liga aj my fanúšikovia, veď sa zrušili lyžiarske súťaže, cyklistické súťaže a ak to bude u nás rásť,tak predstavitelia klubov a ligy nebudú mať inú možnosť, keďže to dostanú príkazom,tak mestá rušia všetky svoje akcie, zatvárajú sa školy a kluby si tu budú robiť, čo chcú,to asi ťažko, mám predajňu so zmiešaným tovarom a tiež prídem o tržbu, keďže veľa ľudí zostávajú radšej doma, prípadne už minuly svoje rezervy v lekárni, potravinách a v drogérii a jednoducho sa s tým budem musieť vyrovnať.
9.3.2020 - 17:42
+3

fortuna

 

Ty si nejaky velky odbornik. Zrusenim sportovych,kulturnych a spolocenskych akcii sa NIC nevyriesi. Este raz NIC . Je to chripka ked su podmienky pride a ked odzneju odide.Colnici,policia ani politici ju nezastavia nijako.Ty vojnovy konflik..
9.3.2020 - 21:33
0

LukasNR

 

Ľudia nechápu že tu nejde o to aby sa to vôbec nesirilo. To už nie je možné. Ide o to aby nám nezahltilo zdravotníctvo. Ide o to co najviac to spomaliť. Mame nedostatok materiálu, lekárov, sestier. Kapacita jisiek to nezvládne.
9.3.2020 - 16:18
+3

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
JuloBB

 

V predchádzajúcej diskusii som tiež upozornil na možnosť nakazenia priamo v klube. Pre ilustráciu, po nakazení šatnárky zavreli celé SND!

V diskusiách je niekoľko menej inteligentných jedincov pre ktorých starší ľudia a ľudia s inými zdravotnými handicapmi môžu zbytočne zomierať a nič netreba obmedzovať, už vôbec nie hokej.

Mám permanentku aj na PO, ale odmietol som už aj účasť na zápase v Bratislave na ktorý sme sa týždeň spolu s dcérou veľmi tešili.

Človek musí byť naozaj veľmi obmedzený aby nepochopil podstatu tohto problému!
9.3.2020 - 17:15
+3

strojar

 

Aká je podstata tohto problému?
9.3.2020 - 17:26
+1

BourBon

 

Ze si obmedzeny
9.3.2020 - 18:06
+4

JuloBB

 

Tak tebe to budem vysvetľovať asi zbytočne, ale pre ostatných je určite podstatné prežiť niečo s čím tu nikto nemá žiadne skúsenosti, pričom mnoho ľudí nemieni akceptovať dohodnuté pravidlá.
9.3.2020 - 18:08
+3

fany

 

A už zavreli US Stell??? A ten magor Pelé si čo podáva ruky a dobre ,že sa nebozkávali.A ........Práve som na krízovom štábe na Ministerstve vnútra kvôli korone. Je tu cca 90 ľudí v jednej relatívne malej miestnosti ... hmm.
IGOR MATOVIČ.

Toto je normálne?Jedine čo môže pomôcť je zavrieť hranice.Už včera bolo neskoro.Ostatné opatrenia sú ALIBISTICKÉ SRAČKY.
9.3.2020 - 18:15
+1

Tesla

 

Prečo by mali zavrieť USS? Daný nakazený človek po návrate z dovolenky nešiel do práce, ale hneď išiel na vyšetrenie.
10.3.2020 - 10:01
0

Jimmy Tulipan

 

+
Najrozumnejsi príspevok v diskusii...riešenie tebou navrhované sa mi zdá aj najrozumnejšie ako ukončiť ligu...
9.3.2020 - 20:27
0

TomasKE

 

No jasné dosť že je na Bystricu voľnejšie a ešte titul zadarmo by ste chceli
9.3.2020 - 16:13
+6

Westbeast0

 

9.3.2020 - 16:21
0

U.Rannio

 

korunový vírus: Neviem, čo sa robí okolo toho taký cirkus. SARS je oveľa nebezpečnejší ako "korunový". Nikto ani len nespomenie, že na Slovensku ročne na obyčajnú chrípku zomiera cca 800 ľudí. A s týmto korunovým vírusom sú všetci posr...,však v Číne, kde to začalo, je to už podľa ich správ na ústupe. V 1 a štvrť miliardovej Číne sa nakazilo 30, možno 40 000 ľudí a zomrelo niečo vyše 2000, takže úmrtnosť, čo sa týka % je dosť nízka, a keď umierajú ľudia, tak sú to vo väčšine prípadov tie staršie ročníky. Však každý tam musíme ísť.
9.3.2020 - 16:19
+3

kubinho

 

Toto zonglovanie so statistikami (teda v tomto pripade skor nahodnymi cislami) a pricinami vs. dosledkami milujem
9.3.2020 - 16:22
+4

LukasNR

 

Je to iba horšia chrípka. Preto nato odišlo zo sveta v jeden deň viac ako 100 ľudí v jednej z najvyspelejších krajín sveta.
9.3.2020 - 16:26
+5

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
tommy909

 

LukasNR je hlavny hygienik SR.
9.3.2020 - 16:33
+6

LukasNR

 

Nie. Mňe len není presnejší hokej, divadlo alebo kávička v nakupnom pred zastavením problému.
9.3.2020 - 16:54
+3

tomi

 

Lukáš v prvom rade to treba povedať mladencovi ktorého FB je plný fotiek z výletu s frajerkou a jeho otec tuším leží na Jiske a tiež povedz ľuďom aby nevykupovali dezinfekčné gély a spreje lebo si vybychaju aj ten zbytok prirodzenej imunity a hlavne vivat obchodné centrá, šport nebude ale mládež ktorá sa bude 2 týždne nudiť sa má kde spacirilovat
9.3.2020 - 16:47
+2

fany

 

V triede mojej dcéry dnes nechýbal nikto.Dodržujú tam zvýšenú hygienu,dezinfikujú a je im tam lepšie.Udržať ich 2 týždne doma,kde obaja rodičia pracujú je NONSENS a najväčšia zábava europa shoping.
9.3.2020 - 18:20
0

tomi

 

Trochu od veci ale ak by boli zápasy bez divákov ako by slávna tipsporttv zvládla nápor divákov
9.3.2020 - 16:31
0

Gargamel123

 

Mali by to dohrat: bez hracov.
9.3.2020 - 16:34
+6

tommy909

 

Najlepsie by bolo v nasej lige bez rozhodcov, nad tym este neuvazovali?
9.3.2020 - 17:35
+1

Rapkáčik43

 

Šport ako taký sa hra pre divákov, bez nich to nemá absolútne žiadny význam. Ďalšia vec, zrušíme kultúrne a športové podujatia. Okej. A aký to má význam keď sa ľudia ďalej stretávajú a “hromadia” v obchodoch, nákupných centrách, hromadnej doprave, fabrikách atď?
9.3.2020 - 16:41
+1

Rapkáčik43

 

Tým nechcem situáciu zľahčovať, ale keď už opatrenia tak poriadne.
9.3.2020 - 16:45
+1

archie

 

Ak by sa nakaza rozsirila, tak ze by ju rozniesol niekto na stadione.napr.vycap piva co manipuluje z peniazmi od stoviek ludi.tak zodpovednost by mal kto? V tomto suhlasim s opatrnostou. Ak sa da dohrat tuto nadstavbu s divakmi ktori zvazia svoju ucast a chovanie a potom sa podla situacie uvidi
9.3.2020 - 16:42
+2

LukasNR

 

Napíšem sem posledný príspevok. Lebo už spamujem. Ľudia čo zvazia svoju účasť.? Prepáč ale slovenský človek v niečom špeciálny. Tak je to jeho snaha ojebat, prekrútiť pravidlá a nerešpektovat zabehnuté veci. Denno denne sa v robote stretávam s ľudmi čo nevedia akceptovať ani základné pravidlá a musím sa s nimi dotahovat keď chcú niečo vybaviť. Miesto ôk urobíme to takto. Mávam 15 minútové hádky a snahu nejako to vybaviť a zahodiť zodpovednosť za svoje činy. Preto ak to u nás nebudeme rázne regulovať sme v pi..
9.3.2020 - 17:01
+8

strojar

 

Ty si si si to ešte nevšimol, ale tam už sme dávno.
9.3.2020 - 17:28
+3

fany

 

Tak strojar na Teba nezvyknem vôbec reagovať,ale teraz si to vystihol na JEDNOTKU aj s hviezdičkou.
9.3.2020 - 18:22
+3

Tizo BLOG

 

Ludia su idioti. Ak v tatrach vyhlasia vychricu sa s radostou vyberu na lomnicak. Cize zakazat divakov a hotovo. Ludia nezvazia ucast. Pojdu tam za kazdu cenu. Nerobis nahodou na urade? Z tvojich slov mam ten pocit.
9.3.2020 - 18:09
+1

dusan1980

 

Jednoznačne ked sa ma hrat playoff bez divákov tak to treba zrušiť a po nadstavbe dat titul Bystrici.
Pre koho by to play off bolo a na co by to bolo?
Toto je predsa pre divákov a este aj kluby prídu o peniaze zo vstupného.Je tu riziko a ked padne rozhodnutie tak nech po nadstavbe sa poradie berie ako konečné.
9.3.2020 - 16:57
+5

Urpiner16

 

Ja si myslím že okrem základnej časti ak by sa nehralo play off tak by si BB titul zaslúžila i za nadstavbovú časť.
9.3.2020 - 17:07
+2

tomi

 

V pohode veď si to miesto vybojovali
9.3.2020 - 17:24
0

Sheva7

 

Nie nedat titul nikomu jednoduche
9.3.2020 - 17:10
+3

Juslan

 

Titul treba dať hlavne tebe! Ty si jednoznačne "majster"!
9.3.2020 - 17:53
+3

Tizo BLOG

 

Alebo bez divakov na jeden vitazny.
9.3.2020 - 18:10
+1

BretPit

 

Ľudia, zachovajte paniku!
9.3.2020 - 17:03
+2

amentma

 

V BB mesto vydalo odporucanie hrať bez divakov, neviem ci je to uz zavazne ale predpokladám ze to tak bude uz zajtra.

Za tychto okolnosti dohrat zc a na po bez divakov sa vykaslat. Kto by timom preplatil najlady bez prijmu zo vstpneho? Napr v bb stoji perma na po tolko isto ako na cz, takze polovica prijmu v tahu...

Ci by nam titul bez po dali je teraz sum a fuk. Osobne si myslim ze si ho zasluzime (ako danko ked si zasluzil povysenie na kapitana ) ale ak nam ho nedaju tak sa nezblaznim...
9.3.2020 - 17:12
0

julo

 

Viete mi niekto vysvetlit aky vyznam ma zavriet stredne skoly v Ke kraji na dva dni?
9.3.2020 - 17:13
+2

kubinho

 

odovodnovali to tusim zistovanim, kde boli studenti pocas prazdnin ... celkom si to nedokazem predstavit
9.3.2020 - 17:21
0

WinnipegJets

 

asi dočasné riešenie. Ľudia sa musia spamatať a dobrovoľne sa rozhodnuť ak niekde boli že ostanú doma, či už z práce alebo školy.
9.3.2020 - 17:23
0

julo

 

VS sa nevyucuje min. do 23.3
Ss 2 dni, Zs a Ms pohodicka funguju dalej
9.3.2020 - 17:28
0

strojar

 

Vyzerá to,že niečo robia.
Aj Strapatý hovoril Dobrošovi, že nie je dôležité čo je pravda, ale ako sa to podá v médiách.
9.3.2020 - 17:30
+2

Tizo BLOG

 

Ziaden ale to je taka trnkovcina. Logiku tam nehladaj.
9.3.2020 - 18:12
0

strojar

 

Tento rok už zomrelo na svete viac ako 11 miliónov ľudí.
11 000 000 ľudí.
Dnes už zomrelo na svete viac ako 116 tisíc ľudí.
9.3.2020 - 17:18
0

kubinho

 

gratulujem, vyzera to, ze dokazes citat
9.3.2020 - 17:22
+8

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
frantapriklep

 

Zľahčovať problém tej choroby netreba. Ale ani robiť z toho niečo viac ako je. Myslím že všetci, čo sme tu, sa tomu nerozumieme tak, ako odborníci ktorí budú rozhodovať o karanténach a mimoriadnych opatreniach. Tie zatiaľ viditeľne nie sú nutné vo zvýšenej miere, zatiaľ nenavrhli ani zrušenie MHD (čo je z môjho pohľadu vyslovene najrizikovejšie miesto na prenos vírusu), ani zatváranie podnikov. Niet teda ani dôvod na zatváranie športových štadiónov. Zmeniť sa to môže v priebehu dní, takže zatiaľ sa môžeme tešiť na zvyšné zápasy nadstavby s plnými štadiónmi, no zároveň sa obávať playoff, ktoré môže byť katastrofou.

Umývajte si ruky, nebozkávajte cudzincov a bude dobre.
9.3.2020 - 17:19
+1

strojar

 

Cudzinky môžeme?
Samozrejme budeme mať umyté ruky.
9.3.2020 - 17:32
0

frantapriklep

 

Pošlem Ti dve Číňanky
9.3.2020 - 18:52
0

topska

 

Moj nazor je taky ze play off ked tak hrat aj bez divakov. Ano, hokej sa hra pre nich ale takto tie zapasy neuvidime ani v telke ci na compe. A mne by to chybalo. Takisto sa tu casto pise, ze kluby nechcu hrat play off bez divakov. Aj to je pravda, no ale oni to v prvom rade chcu hrat s nimi a potom ak toto nebude mozne tak ho chcu hrat (ak sa nejako na poslednu chvilu nezmenili ich stanoviska). Lebo cely rok bojovali o to, aby sa dobre pripravili prave na tuto fazu. Ano, mozno niekto bude rad za titul bez boja (nevravim ze to tak je), niekto ma vela zranenych a bolo by to play off pre neho tazke...Ale spytajte sa hracov, partnerov, trenerov atd ci su za ukoncenie sezony. No odpoved bude zaporna. A aj ja by som bol nasraty tak ako aj x mojich kamosov, ze to neuvidime aspon z domu. Aj ked zase, my sme z Popradu a na play off sme sa tesili mozno najviac zo vsetkych klubov
9.3.2020 - 17:22
+1

mitoO

 

ako odohraju bez divakov kluby, ktore si za stadion platia?
9.3.2020 - 17:38
+1

topska

 

To je otazka na nich ci s tym budu suhlasit (co je uz asi bezpredmetne).
9.3.2020 - 17:58
0

mitoO

 

jasne, jednak je to teraz bezpredmetne a po 2. ich prehlasuju
9.3.2020 - 23:33
+1

jozino

 

ale tie kluby si stadiony platia pausalne, nie odla poctu zapasov, nie?
9.3.2020 - 23:21
0

mitoO

 

nie
9.3.2020 - 23:32
0

topska

 

Ako ktore. A dalsia vec je, si si isty ze by kluby prehlasovali niekoho v tomto? No zatial to nie je vobec take jednoznacne.
10.3.2020 - 2:04
0

pajk

 

Pre pretrvávajúce šírenie koronavírusu na Slovensku sa zakazujú všetky športové podujatia. Informoval o tom premiér Peter Pellegrini po zasadaní krízového štábu.

„Zakazuje sa usporiadavať akékoľvek športové, kultúrne a spoločenské podujatia na najbližších 14 dní,“ povedal Pellegrini na tlačovej konferencii.
9.3.2020 - 17:27
+3

TommY_D

 

Tak a sme dohrali
9.3.2020 - 17:32
+1

tommy909

 

9.3.2020 - 17:58
0

Urpiner16

 

Toto už nie je sranda.Ja by som zrušil i zajtrajšie zápasy.
9.3.2020 - 17:33
0

spartacus

 

Takze od zajtra ZÀKAZ na celom.Slovensku vsetky sportove podujatia !
9.3.2020 - 17:34
0

tomi

 

Aj kultúrne
9.3.2020 - 17:38
0

mitoO

 

„Zakazuje sa usporadúvať akékoľvek športové, kultúrne a spoločenské podujatia na najbližších 14 dní,“ povedal Pellegrini na tlačovej konferencii.
9.3.2020 - 17:37
0

matus93

 

Slováka treba pripútať k posteli .. veď si zober toho čo šiel do USS čo ho teraz hospitalizovali .. na to ja nenachádzam slov ..
9.3.2020 - 17:55
+1

fany

 

A kolega môjho syna sa skoro po dvoch týždňoch dnes priznal,že bol v Taliansku priamo v centre nákazy.Je v karanténe,ale všetci ostatní zatiaľ fungujú ako nič,ani stery im nezobrali.
9.3.2020 - 18:26
0

matus93

 

Veď toto hovorím .. ja tiež nie som cintľavka že má zabolí a idem k lekárovi lenže toto má širší rozmer .. a v prvom rade myslím na svojich rodičov ktorí už sú starší a nedaj boh aby to k ním prišlo .. lenže slovac vo väčšine tak nerozmýšľa .. šak mne nič neni tak čo .. ja osobne aj keď hokej milujem kvitujem tento zákaz .. uvidíme ako sa bude situácia vyvíjať ďalej ..
9.3.2020 - 19:07
0

aaaaa

 

Inak ten krok že zavrieť všetky vysoké v BA a nakazat študentom aby išli z internátov domov nepovažujem sa nejaký logický krok ...BA je najviac postihnutá koronku a teraz ti ľudia ktorý to už môžu mať , tak ich poslali do všetkých kútov SVK
9.3.2020 - 17:38
0

fany

 

A v preplnených vlakoch TAM aj naspäť.
9.3.2020 - 18:27
+1

Stano55

 

Už sú zakázané športové podujatia na celom území Slovenska...
9.3.2020 - 17:54
0

pokemon33

 

Zavriete stadiony pre divakov tu mali byt uz par dni dozadu,ale co napriklad s ludmi co chodia do prace aj ked su chori? Moja dnesna skusenost z Billy-ocividne chora predavacka co robi pri salamach si tam veselo pokaslieva na masove vyrobky a ani sa nenamaha zakryt si usta...netvrdim ze ma hned ten virus,ale sefovia obchodnych sieti to maju ocividne na haku a zamestancov si nekontroluju pricom hlavne ludia co tie potraviny predavaju by mali byt kontrolovani ako prvi
9.3.2020 - 17:54
+1

hello, havarju

 

Neuveriteľné koľko je tu totálne ľahostajných ľudí! Potom, že to na Slovensku vyzerá tak ako to vyzerá! Neskutočné!
9.3.2020 - 19:25
+6

bryndziarka87371

 

Asi tak
9.3.2020 - 19:39
0

fany

 

Ale prosím Ťa.teraz v správach dávali,že chlap sa vracia autom z Talianska.Volal na infolinku,že čo má robiť,kde sa otestovať.A oni mu povedali,že má ísť normálne domov k žene a 2 deťom a sledovať sa.Takže kľudne bez mihnutia oka ODBORNÍCI ohrozili 4 ľudí. No a čo.
9.3.2020 - 19:42
+2

Renderers.

 

inak tatko to bežne funguje, tiež kamoš v obchode predavač, prišiel z talianska z roboty ho veduci poslal preč lebo je nachladeny a skontrolovať ho nechceli pokial nema teploty, alebo na vlastne naklady ..akože sila...čiže ak nebudem mať 14dni priznaky tak 14dni ma neskontroluju a ja možem veselo nakazovať kade tade....
10.3.2020 - 8:40
0

Mato-Mi

 

hlavny hygienik vecer priznal, ze pochybenie prislo zo strany dispecingu, ze mu nieco take povedali.
10.3.2020 - 10:21
0

fany

 

Jasné a čo mal povedať?On vie,že to tak funguje,ale málo ľudí sa sťažuje 9 z 10 tich odíde domov a oni majú kľud. Jemu plat ide a nemysli si,že mu zaleží na Tebe či na mne.
10.3.2020 - 11:13
0

Tino

 

iste: zdravotnici pochybili...z toho ale nevyplyva ze sa my ostatni teraz mame opustat, vymyslat si nejake slabomyselne aliby ktorymi si budeme obhajovat vlastnu nezodpovendost, nedisciplinovanost....napr ze nejaky, akykolvek zdravotnik podal zmatocne, resp nepsravne info niekomu koho poznas.
10.3.2020 - 11:54
+1

fany

 

Prosím Ťa naše zdravotníctvo stojí za fajku dymu.Nechci,aby som Ti tu popísala moje skúsenosti.To by bol román.Zdravotníci chybujú denno-denne a mnohí nemajú najmenší záujem Ti pomôcť.Nestanú od stola,predpisujú každému tie isté lieky,diagnózy hádžu od brucha.ČESŤ výnimkám,ale to tak 1 z 10.
10.3.2020 - 12:00
+1

hello, havarju

 

Ale Tino ti píše o niečom inom. A to, že sa máš správať zodpovedne a nezľahčovať to.
10.3.2020 - 12:15
+2

Tino

 

ja: som posledny
10.3.2020 - 12:27
0

Tino

 

ja: som posledny kto by ti tvrdil, ze svk zdravotnictvo je OK, zle skusensoti mame vsetc ia bezne opakovane zle skusenosti...co je iMHo dalsi dovod preco sa mame spravat zodpovedne, preco mame byt disciplinovani....ale aj keby to tak nebolo keby bolo nase zdravotnictvo najlepsie na svete neexistuje aby sa jednotlivci opustali s aliby , ze im poradil kravinu nejaky noname zdravotnik....
10.3.2020 - 12:31
+1

alikoj93

 

OT: Prosím vás je tu niekto ešte kto má Tipsport ? Potrebujem len jednu vec čo zaberie max 2 minuty.. ak je niekto ochotný napíšte aspoň komentár a ja Vám napíšem správu. Ďakujem
10.3.2020 - 8:50
0

kaiser

 

Ja,ale mám suchý kašel a 39 horúčky,možeš mi napísať,poprípade sa možme stretnúť....
10.3.2020 - 21:32
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZSkóreB
1.Zvolen619:1313
2.Nitra413:912
3.N. Zámky413:88
4.Michalovce416:128
5.Poprad311:56
6.Detva416:176
7.Trenčín514:176
8.Košice310:104
9.Slovan411:152
10.Miškovec46:122
11.B. Bystrica48:172
12.L. Mikuláš13:50
TÍMZVVPPPPGB
1.Sp.Nová Ves2200011:36
2.Martin220007:36
3.Žilina110007:03
4.Trnava110005:03
5.Skalica210016:53
6.P.Bystrica210013:63
7.Topoľčany000000:00
8.Dubnica100012:40
9.Humenné100012:40
10.Levice100010:70
SR 18300034:150
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
tímZVVPPPPSkóreB
1.Nitra5410040:1014
2.Slovan4300114:89
3.Dukla4210113:88
4.Martin4111114:146
5.B. Bystrica5200313:166
6.Poprad210109:84
7.Skalica4101216:244
8.Košice210015:33
9.Žilina410034:233
10.Zvolen5010411:252
-SR 183101112:124
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZVVPPPPSkóreB
1.Slovan4400030:1112
2.Nitra4310020:1211
3.Dukla4310016:1011
4.Púchov4210113:108
5.Martin4200216:156
6.Michalovce420029:56
7.B. Bystrica4102112:165
8.Skalica4101214:184
9.Zvolen4011212:143
10.Spišská4100314:193
11.Žilina410037:223
12.Poprad400049:200
13.Trnava000000:00
14.Košice000000:00
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TÍMZVVPPPPGB
1.Sp.Nová Ves2200011:36
2.Martin220007:36
3.Žilina110007:03
4.Trnava110005:03
5.Skalica210016:53
6.P.Bystrica210013:63
7.Topoľčany000000:00
8.Dubnica100012:40
9.Humenné100012:40
10.Levice100010:70
SR 18300034:150
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TÍMZVVPPPPGB
1.Viedeň7500232:1516
2.Graz7410225:1714
3.Salzburg6400223:1512
4.Klagenfurt7400315:1412
5.Fehérvár7311227:2712
6.Bolzano5301118:1310
7.Innsbruck8301422:2910
8.Bratislava5210215:198
9.Linz9210623:298
10.Dornbirn6110411:195
11.Villach6100513:263
Aktualizované: 25.10.2020 09:44
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 14.10.2020 09:46

Bleskovky

Obranca Daley ukončil kariéru, bude pôsobiť v manažmente Pittsburghu

Kanadský hokejový obranca Trevor Daley ukončil vo veku 37 rokov aktívnu kariéru. Po nej bude pôsobiť ako poradca pre hokejové operácie v klube NHL Pittsburgh Penguins. Informovala o tom oficiálna stránka "tučniakov."
o 09:58 - TASR

Salzburg získal bývalého hráča NHL Skilleho

Rakúsky hokejový klub Red Bull Salzburg z nadnárodnej Ice Hockey League získal do svojich služieb bývalého hráča NHL Jacka Skilleho. Tridsaťtriročný krídelník odohral v dresoch Chicaga Blackhawks, Floridy Panthers, Columbusu Blue Jackets, Colorada Avalanche a Vancouveru Canucks 368 zápasov základnej časti s bilanciou 43 gólov a 41 asistencií.
včera o 12:51 - TASR

Buffalo sa tesne pred arbitrážou dohodlo s Ullmarkom na ročnej zmluve

Klub zámorskej hokejovej NHL Buffalo Sabres sa dohodol na podmienkach novej zmluvy s brankárom Linusom Ullmarkom. Ten bude hrať v tíme ďalší rok za 2,6 milióna dolárov. Buffalo sa tak vyhlo arbitráži, ktorá bola naplánovaná na pondelok.
včera o 08:04 - TASR

Buffalo sa tesne pred arbitrážou dohodlo s Reinhartom na ročnej zmluve

Klub zámorskej hokejovej NHL Buffalo Sabres sa dohodol na podmienkach novej zmluvy s útočníkom Samom Reinhartom. Ten bude hrať v tíme ďalší rok za 5,2 milióna dolárov. Buffalo sa tak vyhlo arbitráži, ktorá bola naplánovaná už na utorok.
25.10.2020 18:18 - TASR

Calgary podpísalo zmluvu s Leivom

Kanadský hokejový klub NHL Calgary Flames podpísal ročný kontrakt na 875. 000 dolárov s útočníkom Joshom Leivom. Dvadsaťsedemročný krídelník strelil v minulej sezóne sedem gólov a nazbieral devätnásť bodov v 36 zápasoch v drese Vancouveru Canucks.
25.10.2020 12:01 - TASR

Dermott zostáva v Toronte, podpísal ročný kontrakt

Kanadský obranca Travis Dermott podpísal ročnú zmluvu s klubom zámorskej NHL Toronto Maple Leafs. Platový strop organizácie zaťaží sumou približne 740-tisíc eur. "Javorové listy" si 23-ročného Dermotta vybrali v roku 2015 v druhom kole draftu.
24.10.2020 10:50 - TASR

Obranca Nesterov podpísal ročný kontrakt s Calgary

Ruský hokejový obranca Nikita Nesterov sa po troch rokoch v CSKA Moskva vráti do NHL. Olympijský víťaz z roku 2018 sa dohodol na ročnom kontrakte s Calgary Flames. V novom pôsobisku zarobí 700-tisíc dolárov.
24.10.2020 09:15 - TASR

Rossi podpísal nováčikovský kontrakt s Minnesotou

Klub zámorskej NHL Minnesota Wild podpísal trojročný nováčikovský kontrakt so švajčiarskym útočníkom Marcom Rossim. Wild si ho vybrali v nedávnom vstupnom drafte ako svoju prvú voľbu z celkovej 9. pozície. Podľa novej zmluvy si v každej z troch sezón zarobí po 925-tisíc dolárov, no s bonusmi sa jeho zárobok môže vyšplhať až na celkových 5,325 miliónov.
24.10.2020 07:56 - TASR

Fínsky majster sveta Pesonen ukončil kariéru

Potvrdil to v rozhovore pre web kaleva. fi.
24.10.2020 06:55 - TASR

Zug - Zürich 8:2 v piatkovom zápase švajčiarskej ligy

Hokejisti Zugu zvíťazili v piatkovom zápase švajčiarskej ligy doma nad Zürichom vysoko 8:2. výsledky: Bern - Biel 6:0, Lausanne - Ambri-Piotta 3:2, Lugano - Davos 4:3 pp, Rapperswil - Langnau 3:2 pp, Zug - Zürich 8:2.
23.10.2020 22:13 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

27. 10. 2020
Košice - L. Mikuláš o 18:00
30. 10. 2020
Michalovce - L. Mikuláš o 17:00
Detva - N. Zámky o 18:00
01. 11. 2020
N. Zámky - Slovan o 16:00
Poprad - L. Mikuláš o 17:00
Detva - Košice o 17:00

Odohrané zápasy

25. 10. 2020
MichalovceN. Zámky
3:4REPORT
23. 10. 2020
N. ZámkyMiškovec
0:0REPORT
KošiceMichalovce
3:4 PPREPORT
20. 10. 2020
N. ZámkyZvolen
1:0 SNREPORT
KošiceMiškovec
4:1REPORT
18. 10. 2020
ZvolenKošice
5:3REPORT

Najviac bodov

Rastislav GašparDEV9 bodov
2.McPherson A.ZVO8
3.Puliš R.ZVO7
4.Nuutinen M.ZVO7
5.Lalancette C.MIC6

Najlepší strelec

Marek BartánusMIC5 gólov
2.Puliš R.ZVO5
3.Klhůfek P.KOS4
4.Hrnka T.NIT4
5.Gašpar R.DEV4

Najlepší brankár

Henri KiviahoNZA94.29 perc
2.Cowley E.NIT94.04 %
3.Rahm R.ZVO92.62 %
4.Rajna M.MIS91.73 %
5.Valent M.TRE90.48 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov