Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
HP Podcast ikonka Ikonka odkazujúca na dražby na HP Ikonka najnovšie v diskusii
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.
ROZBALIŤ

Diskusia: Zdravý rozum, výhovorka či posun hokeja: Manažéri TIPOS SHL komentujú zastavenie baráže

zdroj: Koláž/hokejportal.net
2.8.2022 12:07 Ivan Harčár / HokejPortal.sk

VV SZĽH schválil na konci júla zrušenie v baráže v trvaní štyroch rokov.


Na túto správu poriadne dlho čakali prvoligoví zástupcovia. Teraz dostávajú veľkú šancu na prekročenie prahu elitnej súťaže. Pri baráži bol zvyčajne okruh troch klubov, ktoré mohli mať postupové ambície aj naprieč tejto prekážke. Hokejportal.net s príchodom druhej fázy prípravy na ľade komunikoval so Žilinou, Martinom, Topoľčanmi, Skalicou aj Dubnicou. Očakáva sa, že súboj o postup bude mať viac účastníkov.

Rastislav Chovanec, predseda predstavenstva Vlci Žilina: „Zobrali sme na vedomie ortieľ VV SZĽH. Verdikt pramenil z hlasovania klubov TIPOS SHL, kde jedenásti preferovali postup okrem jedného klubu, ktorý nebol prítomný. Aj druhá liga deklarovala nechať to otvorené a som rád, že si Výkonný výbor tento názor osvojil. Dohoda sa mohla zrodiť včas, ale to už my neovplyvníme. Ďalší postup extraligy je vyložene v jej rukách.“

Milan Murček, riaditeľ HK VITAR Martin: Táto informácia nás potešila. Netajíme sa tým, že sme v rámci našej ligy za toto bojovali už dlhšie obdobie. Konečne sa na SZĽH prelomili ľady a myslím si, že zvíťazil zdravý rozum a sme spokojní. Do určitej miery môže trochu oneskorený verdikt ovplyvniť nastavenie mužstva, ale máme ešte čas do začiatku sezóny v prípade potreby upraviť káder. Stále to tak chodí, že sa v prípravnom období odhaľujú nedostatky aj detaily, ktoré musíme meniť. S extraligou v tejto veci nekomunikujeme. Občas zachytíme na sociálnych sieťach nejaké pripomienky. Beriem to však tak, že jeho pohľad predstaviteľov najvyššej súťaže a myslím si, že sa v tomto nezhodneme. Chápem a rešpektujem výhrady extraligových funkcionárov, ale bavíme sa o športe. V ňom by stále mala platiť zásada, že najslabší ide dole a najlepší hore. Je to športový princíp. Všetky ostatné okolnosti by sa nemali brať na zreteľ.“

Ervín Mik, prezident HC Topoľčany: „Pre slovenský hokej to znamená posun. Kluby z nižších súťaží dostávajú možnosť poskladať si tím, ktorý by mohol postúpiť. Z tohto pohľadu je to spravodlivejšie. O tejto myšlienke sa uvažovalo dávnejšie. Extraliga má inú predstavu, čo je logické. Veríme, že sa v budúcnosti ukáže, že sa zvolila správna cesta. Vôbec neregistrujem nejaké následné kroky funkcionárov z najvyššej súťaže.“

Miroslav Lipovský, riaditeľ HK iClinic Skalica: „Samozrejme, tešíme sa z toho, že máme otvorenú cestu. Vo všeobecnosti je to pozitívna vec pre hokej. Všetky extraligové kluby mali vedomosť o tom, že sa to môže stať. Túto tému sme mali na stole tri roky. Vždy sme dospeli ku kompromisu. Od kongresu sa bolo jasné, že sa zrušenie baráže premietne do reality. Podľa mňa ide zo strany extraligy o výhovorky. Nepovažujem toto rozhodnutie za neskoré, pretože musíme prihliadať na legislatívne postupy, ako je prihlásenie do súťaže či schválenie prihlášky. Tento krok raz musel prísť. O rok už asi nikto nebude vravieť, že je to neskoro. Najbližšie štyri roky to nemusíme riešiť. Nejaký ďalší postoj extraligy sa dá očakávať. Ak chce niekto pracovať s talentmi, mladými či zahraničnými hokejistami, nemyslím si, že priamy postup a zostup ho v tomto obmedzuje. Uvidíme, s čím prídu.“

Roman Chatrnúch, športový manažér TSS GROUP Spartak Dubnica: V podstate sme s tým počítali, že to takto dopadne. Už som sa vyjadril, že to treba vnímať trochu komplexne. Na zasadnutí prvoligových klubov sme si odsúhlasili, že to chceme bez baráže. Miroslava Lipovského, ako člena VV SZĽH, sme poverili, aby nás v tejto otázke zastupoval. Momentálne rozvírená hladina je predovšetkým o extralige a jedenástich kluboch. Čo sa týka Dubnice, naša vízia a koncepčná práca sú rozvrhnuté do troch rokov. Pri postupe a zostupe sme až tak veľmi netlačili na pílu. Uvedomujem si, že týmto verdiktom stúpnu náklady na hráčske mzdy, lebo sa o to budú opierať samotní hráči aj ich agenti pri vyjednávaniach o zmluvách. Je to pochopiteľné, pretože keď sa naskytne možnosť ísť čo najďalej a získať celkový úspech, každý do toho pôjde. V celkovom hodnotení berieme zmiznutie baráže za pozitívnu správu. Nezúčastňujem sa rokovaní extraligistov a neviem, čo zamýšľajú.“

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko 1.liga


N-R-N-R

 

Verdikt pramenil z hlasovania klubov TIPOS SHL .. Takže hlasovanie klubov extraligy sa nebralo v úvahu
2.8.2022 - 12:14
+26

doc.koniferum

 

Tiež sa na tom smejem.Mimochodom,mám si otvoriť k diskusii pivo alebo spraviť si pukance?
2.8.2022 - 12:33
+3

BieloModra

 

podla mna oboje
2.8.2022 - 12:36
+1

fabbeN

 

SHL > EXTRALIGA
2.8.2022 - 12:38
+3

MV

 

ved je jasne kto hlavne podporoval Satana. das hlasy tak mas priamy postup.
2.8.2022 - 16:12
+6

BieloModra

 

takze ti nasi "plackovia" mali pravdu ked tvrdili ze sa s nimi nikto nevabil a jednoducho to VV schvalil.... aj jeden z menovanych SHL klubov pripustil ze by mohol byt trosku problem s casovou tiesnou...
2.8.2022 - 12:47
+4

BieloModra

 

nebavil
2.8.2022 - 12:47
+1

ctibor

 

Co za casovu tiesen?
2.8.2022 - 14:41
+3

BieloModra

 

Do určitej miery môže trochu oneskorený verdikt ovplyvniť nastavenie mužstva, ale máme ešte čas do začiatku sezóny v prípade potreby upraviť káder. Stále to tak chodí, že sa v prípravnom období odhaľujú nedostatky aj detaily, ktoré musíme meniť.
2.8.2022 - 14:45
+1

ctibor

 

Ale toto ma presne zaujima a nedostal som odpoved ani minule....ako to ovplyvni nastavenie muzstva? Ved moj ciel ako ciel manazera by bolo postavit predsa najlepsi mozny klub a ziskat co najviac penazi na skladbu muzstva...podla mojho nazoru priamy zostup na to nemoze mat vplyv.
2.8.2022 - 14:49
+8

BieloModra

 

ctibor, precitaj si clanok pod ktorym diskutujes, alebo oslov pana Murceka z MT to su jeho slova
2.8.2022 - 14:51
+1

ctibor

 

To je jedno, ze to spomenul Murcek. Uz aj minule to tu bolo a donekonecna to tuna rozni ludia verklikuju bez toho, aby mi zodpovedali jednoduchu otazku...takze by ma zaujimalo, ze co je to casova tiesen a preco je ten plac, ze mesiac pred ligou sa niektore kluby dozvedeli, ze je priamy zostup...nic ine ma nezaujima.
2.8.2022 - 14:56
+15

BieloModra

 

ja neviem ako to vidis ty ja som sa vyjadrila:
bez názvu...
Nedaval by si rocne zmluvy ale to co chces udrzat zazmluvnis na viac rokov a pod

Napísal: BieloModra / 31.7.2022 : 12:01

bez názvu...
Napriklad by si z celkoveho rozpoctu vyclenili vacsiu cast na zvysok sezony a pripadne posilnenie kadrov. Napriklad by kluby co maju zlohu v juniorkach nepustili hracov do zamorskych junioriek zazmluvnili ich tu, naplanovali by investicie napr nakup rorby, urcite by sa inak ratalo s objednavkou reklamnych predmetov a pod. Ked vies teraz ze od buducej sezony bude zavedeny tento model ratas s tym a zariadis sa inak.
2.8.2022 - 15:07
0

ctibor

 

Ako chapem tvoj pohlad, ale neberiem to velmi...

Ak by sme sa bavili o tom, ze kluby si riesia rekonstrukcie stadionov z vlastnych zdrojov alebo zeby si akademie riesili z vlastnych zdrojoch alebo mali silny juniorsky rocnik a chceli dat hned sancu 5-6 hracom, tak okej...ale to nikde nezaznelo pred sezonou. Ale jednoducho take naklady ako rolba (btw. toto si myslim, ze riesia mesta a nie kluby) alebo reklamne predmety predsa nemozu mat na to vplyv.
2.8.2022 - 15:13
+2

BieloModra

 

tak ked si pozries nasu supisku a zratas hracov do 20r tak my ich mame dost. Jasne ze nie vsetci budu mat pevne miesto ale rata sa s nimi.... v tomto smere my na ligu pripraveni sme
2.8.2022 - 15:24
0

BieloModra

 

a neviem akemu klubu fandis... ak KE tak presne taky isty plac ide aj z KE... napriec celym SK a konci sa v BA sak ved mizno sa vase vedenie v predsezonnom rozhovore vyjadri.. buduca sezoba sa planuje od januara... a nie po skonceni aktualneho rocnika
2.8.2022 - 15:10
0

ctibor

 

Fandim KE.
2.8.2022 - 15:15
+1

BieloModra

 

nemusis brat moj pohlad ani s nim nemusis suhlasit to proste je o nazoroch. Ja vobec nemam absolutnu ziadnu vyhradu proti schvalenemu modelu rovnako som aj pisala o tom aky to moze mat prinos ale je faktom ze pokial mas nejaky balik a plan na sezonu (ktoru ako som pisala sa chystas podstatne skor ako po ukonceni sezony) vies s tym rozpoctom narabat lepsie a efektivnejsie presne preto aby ti zostup nehrozil. Myslim ze sa to ä alebo dufam) nebude tykat NR a hadam ani vas, ale kludne sa moze stat ze potom nastane presne to ze posadis hraca do 20r na lavicku zozenies peniaze a kupis legionara. U nas by to slo my limit nemame naplneny ale nie vsetci su na tom tak
2.8.2022 - 15:23
0

Adrumko

 

to co povedal pan ktoreho si spomenula by som teda vobec nebral ako nejake meritko alebo nieco podobne..on sa toho natrepe ze az a podla mna a mnohych martincanov toto je pre neho praveze velky strasiak kedze kazdemu normalne zmyslajucemu je jasne ze on ani postupit nechce a bohato mu staci sa vyprdkavat v prvej lige...
3.8.2022 - 6:12
+2

BieloModra

 

ja mozem vychadzat len z toho co som citala vy martincania viete co a ako a ake ma klub ambicie, podla vyjadrenia sa tesi ze tento format presiel a ak nema postupove ambicie pomohol inemu klubu aby sa do TL dostal no
3.8.2022 - 7:29
0

topska

 

Ved ja som ti na to odpovedal
2.8.2022 - 14:55
+1

ctibor

 

Cim? Ze kluby maju rozne strategie? A ked som sa spytal, ze aku strategiu ma Poprad, ktoru moze priamy zostup ovplyvnit, tak si mi neodpovedal?
2.8.2022 - 14:57
+3

topska

 

Dodovolenkujem a napisem. A vyjadrim sa obsirnejsie aj k tomu preco je to problem ze je to neskoro. A vobec to nie je len o nejakej strategii co sa tyka umiestnenia. Ved Poprad to nijako neovplyvni (hadam).
2.8.2022 - 15:13
+1

mikisk

 

Minimálne piati ľudia mu odpovedali, bielomodra teraz zopakovala a z neho nakoniec vypadne, že ľudia mu už odpovedali,len on skrátka ten ich názor neberie. Nuž.
2.8.2022 - 17:51
+5

topska

 

urcite tou odpovedou nebola len strategia klubu
2.8.2022 - 19:01
+2

ctibor

 

https://www.hokejportal.net/?q=clanok/aphk-sa-buri-podla-nej-vv-uplne-odignoroval-kluby/120287/diskusia

Ktorí piati? A neberiem to, lebo by som chcel vedieť niečo konkrétne a nie odpoved typu reklamné predmety či rolba. Čiže normálne ma zaujíma, že čo iné riešia naše kluby, že by museli z toho upustiť teraz a zrazu riešiť priamy zostup…lebo ja som nezachytil absolútne nič. Či si zachytil rekonštrukcie štadiónov? Budú nové farmy klubov? Akadémie? Či čo?
2.8.2022 - 19:29
+1

hello, havarju

 

To je ako keď ti Matovič povie, že treba rýchlo niečo schváliť ...
2.8.2022 - 14:47
+2

BieloModra

 

tak nech len cibria vsetci budu cibrit uvidime kto co a ako vycibri... rozhodnu detaily nastavenie sirka kadra taktika
2.8.2022 - 14:49
+1

VSŽ!

 

...docitaj, aj II.liga bola za zrušenie baráže. Takze ak sa berie pomer hlasov, vychádza mi cca 2/3 k 1/3.
2.8.2022 - 18:27
+2

Urpiner16

 

Tak z pohľadu diváka čo je lepšie?Pozerať sa príklad na klub v tipsportlige ktorý sa pravidelne zachráni v baráži s prázdnymi tribúnami počas celej sezóny alebo dáme šancu klubom ktoré postúpia priamo s podporou zaplneného štadióna?Keby hneď aj nováčik vypadol alebo prípadne aj o rok s obmenou viacerých klubov z prvej ligy tak je to pre mňa väčšie obohatenie tipsportligy ako stále sa pozerať na tú istú frašku tých istých a tých samých mužstiev v tipsportlige ktorí už sú ako obohratá barážová platňa.Myslím si príklad že L.Mikuláš bez divákov takto neudrží pozíciu tipsportligy a nahradí ho dravý Martin s absolútnou niekedy až šialenou diváckou atmosférou a to je len pre hokej ako taký u nás len a len +.
2.8.2022 - 12:44

BieloModra

 

urpi ty si myslis ze v celom tomto harasmentte ide o skvelu divacku kulisu?....a ze by nam tu ako mysli teraz fanusikom vadila?
2.8.2022 - 12:55
+9

Athotis

 

Hej ZA ktorá je najväčším favoritom na postup , bola roky doslova divácka bašta v extralige...to ten tebou spomínany LM má vyššie návštevy ako 100 tis. ZA
2.8.2022 - 13:05
+18

FP-lacerta21

 

Lenze tentokrat nejde ani tak o to "o com" sa rozhodlo, ALE !!! hlavne "ako" sa o tom rozhodlo...
Hovoril som uz pred volbami... Satan uplne zabuda, ze on a SZLH tu nie je len pre repre (ktoru mimochodom riadia skvele), ale aj pre ligu, co uz vobec nezvladaju ... a ta je tu pre "masy" ...
2.8.2022 - 13:07
+5

liskin10

 

ale SZLH je tu aj pre 1. a 2. ligu tak isto, alebo tie sa nepočítajú?
2.8.2022 - 13:12
+12

VSŽ!

 

Presne, I a II.liga sa akosi zabúda....a tam potom už väčšina je jasné za priamy postup a zostup
2.8.2022 - 18:29
+3

bigi

 

ale sa tan tu nie je len pre repre ako to pises ale nie je tu ani len pre ligu ale je tu pre hokej ako taky, a hokej je aj SHL aj druha liga. ja viem plackovia si myslia ze zvaz je tu iba pre extraligu aj to len na to aby ho dojili
2.8.2022 - 13:12
+32

hawkie

 

Jasné, hocikto vyjadrí svoj názor, a hneď je plačko a trapák, a je to najmä útok na "úspešné predsedníctvo" -.- (viem, že si toto posledné nenapísal, ale trošku s nadsázkou to asi môžem povedať).

Akože Bigi, už si trošku zlož ružové okuliare. Ja chápem, že fandíš SBA (úplne legitímna vec), a tým pádom budeš na strane p. Hrubého, ale toto nebolo dobre odkomunikované zo strany zväzu, ani Mira (ale dajme tomu, že najmä zväz, na ktorého čele je stále Miro Šatan) - a nie je to prvýkrát, čo komunikácia na tom nie je najlepšie.
2.8.2022 - 13:31
+3

bigi

 

vyjadrit svoj nazor a vplakavat stale dokolecka o tom istom je rozdiel.
ked sledujes hojej trosku dlhsie tak vies ze diskusia o baraz vs priamy postup/zostup uz tu prebiehala niekolko sezon. to ze sa teraz exctraligove kluby tvaria prekvapenie je pri ich vyjadrenia preukazatelne klamu a zahmlievaju je tiez ich problem.

ano ja som dlhodobo proti barazi najma takej ako sa hrala u nas a viem ze ako sa hovori kapre si rybnik same nevypustia. slovan stym nic nema (jedine co ma na tom tesi ze v slovane muaju rozum a su za) je jasne ze extraligisti budu za baraz kde su zvyhodnovany, ale holt ostatne kluby su za priamy postu/zostup. doteraz sa prihliadalo na extraligu teraz uz sa prihliadlo na vacsinu. co je na tom zle?
2.8.2022 - 13:38
+7

N-R-N-R

 

Kľudne sa mohla spraviť baráž "4roch" (posledný dvaja z extraligy a prvý dvaja zo SHL) a nastaviť rovnaké pravidlá... Lebo takto to vyzerá naozaj tak, že sa to spravilo kvôli pár klubom z SHL.

... BTW, návrat MT do extraligy by bol naozaj divácky zaujímavý (fandil som im už minulú sezónu )

...uvidíme ako dlho vydržia takto nastavené pravidlá
2.8.2022 - 13:42
0

bigi

 

baraz so 4 ale s realnymi rovnakymi pravidlami, lebo aj teraz su de jure rovnake pravidla ale defacto nie, lenze suhlasili by s takou barazou extraligove kluby?
2.8.2022 - 13:55
+1

N-R-N-R

 

extraligove kluby nesúhlasia ani s priamym postupom/zostupom ... Mohlo sa teda hľadať riešenie v ktorom by bol aj vlk sýty aj ovca celá
2.8.2022 - 14:12
0

Urpiner16

 

Riešenie pre APHK je jednoduché.Uzatvoriť súťaž iba vyslovene pre seba a nevpustiť tam nikoho.Baráž ešte sprísniť do tej podoby že tipsportligista ešte pred barážou vedie 3:0 na zápasy už len tak z princípu.
2.8.2022 - 14:38
+27

bigi

 

Lenze extraliga evidentne nechcela nic ine len baraz a mozno este uzavretu sutaz. Uz sa to riesi dlhodobo. A nic
2.8.2022 - 17:12
+4

N-R-N-R

 

Teraz to ale vyzerá tak, že zväz je tu len pre SHL
2.8.2022 - 13:34
0

bigi

 

zvaz vypocul vacsinu klubov nie len 11
2.8.2022 - 13:55
+4

KrebsKandidat

 

Takze vedenie SZLH bude pracovat na tom, aby sla hore kvalita nizsich sutazi - predpokladam, ze zrusenim baraze ich praca na zlepsovani koncit nebude.
Samozrejme, to nemoze byt finacne, kedze aj to su sukromne kluby.
2.8.2022 - 22:51
0

zahorak009

 

V slovnom spojení "pre ligu" máš chybu,treba tam zmeniť u na y - "pre ligy", teda pre všetky ligy,nielen pre extraligu.
2.8.2022 - 13:16
+4

soli

 

A treba si uvedomiť, že SZĽH tu nie je len pre extraligu, že?
2.8.2022 - 15:34
+7

N-R-N-R

 

ale treba si uvedomiť že tu je AJ pre extraligu
2.8.2022 - 15:39
0

soli

 

Iste, ale aj pre ostatné kluby, ktorých je podstatne viac!
2.8.2022 - 16:12
+9

DraciaTlama

 

presne tak Soli.
2.8.2022 - 16:08
+3

ŠKP

 

Takto je to správne a ešte by som navrhol baráž pre 11ty tím z extraligy a porazeného finalistu.
2.8.2022 - 12:54
+24

Mato-Mi

 

Mne z vyjadreni klub SHL vyhcadza jedno, ze ich hlas ma vacsiu vahu, nez hlasy klub z TL
Ked tak citam, tak oni s tym ratali, oni uz vedeli, ze bude priamy postup a na druhej strane su kluby z TL zaskocene, ze neprebehla ziadna diskusia, len ze zrazu sa odsuhlasil priamy postup.
2.8.2022 - 12:55
+14

BieloModra

 

presne tak
2.8.2022 - 12:57
+5

liskin10

 

za boli kluby SHL aj druhej ligy, takže 2 ligy sú za a jedna proti. Kluby SHL tak isto súhlasili s tým, že môžu priamo vypadnúť do 2. ligy
Takže ten hlas 2 líg bol väčší ako hlas TL.
2.8.2022 - 13:10
+21

omen

 

a nie je to zo strany extraligistov len ucelove? ze zrazu? lebo ten napad tu urcite v eteri poletoval... uz min. posledny mesiac totiz viaceri predstavitelia extraligy naznacovali preco je priamy postup zly Niekto kto ma blizko k vediu svojho klubu asi bude vediet...
2.8.2022 - 13:11
+12

Mato-Mi

 

Nejdem sa zastavat jednej, ci druhej strany. Kazdy ma svoju pravdu. Ani moj nazor na baraz, ci priamy postup nie je jednoznacny.
Urcite je ucelove, ci uz na jednej strane hlasovat za priamy postup a na strane druhej, za baraz, alebo za uzatvorenie ligy.
Reci o zruseni baraze eterom lietaju uz minimalne dekadu, o tom to ale nie je.
Ale diskusia k tomu zrejme nejaka prebehnut mala, ak o tom hlasovali kluby z SHL, tak preco o tom nehlasovali aj kluby z TL?
2.8.2022 - 13:17
+1

liskin10

 

nevieme aké boli/neboli diskusie, ale na diskusiu je potreba oboch strán. Ak príde návrh niečo takéto prejednať, ale druhá strana to odmieta, potom je ťažká diskusia. Všetci spomínajú, že táto téma cirkuluje v étere dlhšiu dobu, ale nebola žiadna diskusia???
2.8.2022 - 13:22
+2

omen

 

ja som bol v tom, ze hlasovali... 11 klubov to nechcelo, Slovan od buducej sezony
inac, ja som za to aby bola liga uzavreta, za velmi jasne stanovenych pravidiel (min. plat, ziadne dlhy, vybenie stadionov, mladeznicka infrastruktura), takze fakt nie som ani na jednej ci druhej strane
2.8.2022 - 13:37
+4

Mato-Mi

 

Ok, moze byt, ze sa hlasovalo, az tak to odsledovane nemam. Len som sa drzal toho, ze SHL kluby to brali ako samozrejmost a TL kluby o nicom nevedeli.
Tym, ze sme boli dlhorocni ucastnici prvej ligy, tak viem, ze kazdy chcel, aby bol priamy postup, lebo baraz bola nespravodliva a odradzalo to prvoligove kluby, potom prisli NZ, novy system baraze(+dalsie okolnosti) a dalo sa postupit, o dva roky neskor sme dokazali postupit aj my. Preto si myslim, ze baraz je hratelna, ale mala by byt spravodlivejsia. Ale osobne mi nevadi, resp. nemam jednoznacny nazor na jeden, alebo druhy variant. Ak to bude odkomunikovane a vysvetlene, preco jedna, alebo druha moznost, som s tym ok.
2.8.2022 - 13:48
+1

KrebsKandidat

 

Uzatvorit extraligu by znicilo nizsie ligy. Kto by ich sponzoroval, zvlast v realiach nejestvujucej legislativy o sponzorstve. Alebo temer neexistujucej.
Zatvorit ligu teda nie.
Baraz, mohla ostat teda este jednu sezonu - kompromis.
Ze sa APHK buri, chapem. Ale chapal by som lepsie, keby ich nespokojnost sla jednoznacne proti nedostatku komunikacie.
Ono, hrat extraligu len aby sa hrala a nemat ambicie - napriklad postupit do vyradovacky a potom sa uvidi - nuz, to je, vlastne zbytocne zaberanie miesta. Z toho pohladu je vlatne jedno, ci sa bude 12. ucastnik sutaze menit kazdy rok.
2.8.2022 - 23:02
+2

bigi

 

ale tak isto ako hlasovali kluby drujhej ligy aj SHL hlasovali aj kluby extraligy, ale rozhodoval o tom VV
2.8.2022 - 13:47
+4

HA RA Bin Ladin

 

Hej, 3 roky je to na stole a neprebehla diskusia mysleli si skor ze su nedotknutelni tak ani nediskutovali
2.8.2022 - 17:47
+8

Riky21

 

Ja sa obavam toho, ze cielom je silou mocou dostat do extraligy tie "spravne" kluby. A ptm uzatvoria ligu. Posledne dni dost premyslam o tom ci by mala byt baraz alebo ako by to malo fungovat. Ja som dlhodobo za baraz a teraz mam pocit, ze priamy postup tu bude iba docasne a ptm sa to uzavrie. A mozno aj skor ako za 4 roky. Ak by priamy postup bol garantovany najblizsich aspon 10 rokov ptm by to bolo premna prijatelnejsie. Aby sa nestalo, ze niekto vypadne a ptm nebude mat sancu postupit spat. Ako kedysi SNV.
2.8.2022 - 13:01
+3

doc.koniferum

 

Takto chlapi,už cca pred mesiacom a pol som čítal na jednom poľskom portály rozhovor s Damianom Tyczynskim kde povedal,že ide odohrať na Slovensku poslednú sezónu.Aj to len preto,že postúpiť sa má priamo a MT má ambíciu.Inak by to na Slovensku zabalil už po minulej sezóne.Aj p.Murček spomenul priamy postup/zostup v jednom dávnejšom rozhovore takže ono tá informácia až tak v hodine dvanástej úplne neni.
2.8.2022 - 13:04
+20

doc.koniferum

 

tu je ten rozhovor:https://hokej.net/artykul/tyczynski-zostaje-na-zapleczu-slowackiej-ekstraligi-dolaczyl-do-hk-martin
2.8.2022 - 14:03
+3

snapshot

 

Tak asi je nieco ine len tak povedat a dopocut sa, docitat a ist oficialne rokovat.
2.8.2022 - 19:21
0

doc.koniferum

 

je také porekadlo:bez vetra sa ani lístok nepohne.
2.8.2022 - 19:25
+3

RhimeSBA

 

Ktoré je totálne bez obsahu...
3.8.2022 - 21:19
+1

Mato80

 

Mame tu 2 inštitúcie SZLH a APHK ktoré sa nevedia dohodnúť. SZLH evidentne viac počúva kluby z 1 a 2 ligy zrejme preto že majú vo finále viac hlasov ako kluby z extraligy APHK zas hľadí iba na seba a svoje záujmy veď kto by si dobrovoľne odhlasov priamy zostup a stres s tým spojený ktorý sa bude každý rok dotýkať min 3-4 klubov? A evidentne tam nieje nikto kto by to celé zastrešil a vymyslel najlepší model pre slovenský hokej nie pre extraligu nie pre 1resp2 ligu ale pre cely nás hokej. Neviem bolo by to až take zložité aby sa začali nejaké rozhovory kde by bol Šatan zástupca extraligy zastupca 1 ligy a zastupca 2 ligy - už len začatie takýchto rozhovorov by bol posun vpred lebo momentálne to vyzerá úplne neriadene s minimálnou spoločnou komunikáciou naprieč týmito subjektami
2.8.2022 - 13:04
+1

snapshot

 

Prepac mame tu 3 institucie - SZLH, APHK a Slovan
2.8.2022 - 19:22
+4

Ottawa38

 

SZLH=Slovan
2.8.2022 - 20:43
+4

soli

 

Ale vieš, že aj tvoj klub je SZĽH. Či ti to nepovedali?
3.8.2022 - 8:48
+2

RhimeSBA

 

3.8.2022 - 21:20
0

DraciaTlama

 

Ja by som si velmi zelala navrat Martina a Skalice do extraligy.
2.8.2022 - 13:04
+7

Mato-Mi

 

Na ukor koho?
2.8.2022 - 13:18
+5

warn1ng

 

Uprimne? Na ukor hocikoho zo spodu tabulky. Ale to len v alternativnom vesmire
2.8.2022 - 14:43
0

DraciaTlama

 

padni komu padni
2.8.2022 - 15:20
+2

Mato-Mi

 

Ked pocujem tuto frazu, pred ocami mam Sutaj-Estoka, Pelleho...a dalsich.
Co tak radsej pouzit nieco ine
2.8.2022 - 15:28
+7

DraciaTlama

 

ok

na ukor toho kto skonci posledny... ale ja viem co si myslel tou otazkou.

Mne nebude chybat Liptovsky Mikulas a nechybali by mi ani Nove Zamky.
2.8.2022 - 16:08
+4

BieloModra

 

Preco? Lebo su ti nesympaticki jeho predstavitelia alebo ze vedia na vas zahrat?
2.8.2022 - 17:01
+3

DraciaTlama

 

Mam radsej Martin a Skalicu
2.8.2022 - 20:38
+3

Mato-Mi

 

Mne Skalica nevadi. MT ano rivalita z cias prvej ligy
2.8.2022 - 20:42
0

KrebsKandidat

 

NZ zatial o zachranu nehrali, ak si dobre pamatam. Sympatie antipatie hore dolu, Zamky si svoje v lige uhrali a tak tam patria.
2.8.2022 - 23:04
0

Urpiner17

 

Béčko hralo o záchranu 😄
2.8.2022 - 23:24
0

KrebsKandidat

 

b-cko plna a-cka
2.8.2022 - 23:54
0

VSŽ!

 

Ale to je Dzurindov výrok!
2.8.2022 - 18:34
0

Mato-Mi

 

Aj keby bol Meciarov…
2.8.2022 - 18:41
+2

gaspi

 

Napriklad Michaloviec, ked skoncia posledny
2.8.2022 - 19:29
0

Mato-Mi

 

Vsetko je mozne.
2.8.2022 - 19:50
0

Bizzaremifo

 

ja by som si želal, aby sa dlhodobo tímy v ligách menili podľa aktuálnej kvality .. pre divákov a mestá vo všetkých kútoch krajiny by to bolo zaujímavé ..
2.8.2022 - 13:43
+4

Captain

 

Nové pravidlá: Víťaz extraligy ide do baráže o postup do SHL s posledným tímom SHL
Víťaz SHL priamo postupuje do extraligy a posledný extraligový tím priamo zostupuje do SHL
Takto zachováme aj baráž aj priamy postup
2.8.2022 - 13:09
+1

Mato-Mi

 

A vitaz extraligy bude hrat o co s poslednym z SHL?
2.8.2022 - 13:19
+3

BieloModra

 

o pecene stehno s ryzou a broskynovy kompot
2.8.2022 - 13:21
+20

doc.koniferum

 

neznášam zavárané broskyne.lepšie by bolo s nimi trúbky prebehnúť.
2.8.2022 - 13:23
+1

BieloModra

 

ja vseobecne kompot... ale tak nech si akteri toho suboja vychunaju a doplnia cukre
2.8.2022 - 13:26
+3

hawkie

 

Kks, také šmakocinky - broskyne sú TOP ovocie (ak nebo (v posmrtnom živote, nemyslím teraz oblohu ) má mať nejakú chuť, tak to podľa mňa bude chuť domácich, zrelých, veľkých a štavnatých broskýň )
2.8.2022 - 13:35
+2

BieloModra

 

sak ale normalne dozrete broskyne ano to je fajn ale kompot?...
2.8.2022 - 13:38
+1

hawkie

 

Kompót je MEGA! Doňho navyše idú ešte nie úplne dozreté broskyne, ktorú sú tak trošku tvrdšie, a potom fajne chrumkavé . Navyše, tá sladká gebudzina z kompótu sa dá použiť ako sirup (zaleješ vodou, a máš v pohode nápoj )
2.8.2022 - 15:47
+1

BieloModra

 

Nuz toto je ta studenska kreativita
2.8.2022 - 16:20
0

doc.koniferum

 

surové milujem,alebo lekvár z nich.zavárané nemusím.
2.8.2022 - 13:39
0

N-R-N-R

 

vypálené sú ešte dobré ...
2.8.2022 - 13:43
+7

doc.koniferum

 

tie sú najlepšie.
2.8.2022 - 13:52
+2

BieloModra

 

nie marhule?... smaria vy ste fajnsmekri
2.8.2022 - 14:00
+4

doc.koniferum

 

v tejto chvíli degustujem radegast ratar 11,môže byť?
2.8.2022 - 14:05
+1

BieloModra

 

a sak daj si co ti chuti no ja pijem len vodu s citronom ja som nepicka
2.8.2022 - 14:08
0

BieloModra

 

a chystaj sa ked sa vratite do ligy bude nutne vypit aj Corgona
2.8.2022 - 14:09
0

Aasen36

 

Kde : ho v Martine dostanem čapovaný?

Výborné pifko
2.8.2022 - 15:14
0

doc.koniferum

 

Arabica vo Vrutkach
2.8.2022 - 15:30
+1

Aasen36

 

Diki moc: zastavím sa.

Uvidíme sa tam?
2.8.2022 - 16:31
0

doc.koniferum

 

Aj to sa môže stať.Este odporúčam Svijanskú hospodu vedľa bývalej Fatranky v Priekope
2.8.2022 - 19:29
0

Aasen36

 

Nah: Bol som pár krát, no ale Ratar je Ratar.
:doskorehovidenia:
3.8.2022 - 7:51
0

Tricko30

 

Správne rozhodnutie konečne extraliga dole naberie správny smer žiadne lazo plážo korčuľovanie a šetrenie sa na apríl každý zápas bude mať náboj to isté sa týka prvej ligy a prakticky aj druhej keby neboli funkcionári okolo vsadebola riska alibisticky sami by uznali ze to je veľmi dobrý nápad a atraktivite v každej súťaží to môže len pridať
2.8.2022 - 13:18
+11

Urpiner17

 

Tričko a nie je jedno či vypadnete cez baráž alebo priamo?
2.8.2022 - 16:17
+3

snapshot

 

Cize nevadi, ze nemas kvalitu a na to hrat TL, ale skoncil si ako jednooky medzi slepymi prvy
2.8.2022 - 19:23
+4

milmikus

 

Ako ste hrali o priamy postup so Spisskou Tričko?Ten Risko vás zotrel že ta straší jeho meno aj o dva roky😁
2.8.2022 - 20:55
+3

Peryo

 

Len aby keď sa do extraligy dostanú tímy ktoré tam chcú tak aby sa zrazu neprešlo späť na baráž
2.8.2022 - 13:23
+1

Bizzaremifo

 

nie, kľudne nech si tam dalej hrajú tímy, ktoré rok čo rok hrajú dno bez akejkoľvek vízie...
2.8.2022 - 13:48
+3

Peryo

 

Ja nehovorím v zlom ale sú kluby v SHL ktoré majú na zväze svojich ľudí tak hádam to nezneužijú
2.8.2022 - 14:15
0

kelnička

 

Ale veď extraligové kluby o tom hlasovali tak aké nevedeli?
Je úplne logické že tie hladovania v ligách dopadli ako dopadli.rozhodnutie padlo a je jasné že extraligisti s tým majú teda hlavne poniektorí problém.yakze teraz prídu obojstranné pseudoargumenty z oboch stran.
2.8.2022 - 13:34
+4

bigi

 

https://www.hokejportal.net/?q=clanok/lipovsky-nechcel-definovat-dovody-baraze-shl-smeruje-na-obrazovky/111140
2.8.2022 - 13:50
+5

adrian79

 

zaujímavé, takže minulý rok to bolo známe o mesiac neskôr, schvaloval to VV, ale kedže to dopadlo podľa predstáv extraligových klubov, tak bolo všetko v poriadku a teraz nie je dobrý ani dátum a ani výbor...

dve ligy to predpokladali, jedna je totálne zaskočená...
2.8.2022 - 14:44
+18

topska

 

Minule roky spolu sedeli a rokovali
2.8.2022 - 14:56
+1

adrian79

 

a menšina prehlasovala väčšinu...
2.8.2022 - 15:01
+14

topska

 

No ved tam sa dohodli. Nadavali vtedy fans prvoligistov ze to nebolo boh vie co (teda hlavne pred dvoma rokmi). Ale rokovalo sa. Vzdy je to o debate, o sedeni. Ja pozorne citam kto co hovori, ved tu vobec nerokovali. Pre mna za mna nech vypadavaju aj traja ale nech sa to zaklada na debatach a odbornych analyzach. Nie ze rano ti povedia o com sa rozhodne o par hodin.
2.8.2022 - 15:16
+3

soli

 

Práveže sa zjavne nedohodli ani vtedy.
2.8.2022 - 15:39
+4

topska

 

Ale ale, da sa to lahko vygooglit. To ze niekto nieco nepresadil neznamena ze to nepodpisal. Ved to mas aj tu v clanku resp. vo vyjadreniach z poslednych dni, naposledy sa dohodli kompromisy. A prave ja som bol ten co kritizoval dlhodobejsie zastupcov prvej ligy ze si nevedeli vybojovat takmer nic, az teda na minuly rok.
2.8.2022 - 15:46
0

soli

 

Toto ti pripadá ako dohoda?
"Po tom, ako Ligové rady nenašli spoločnú reč, rozuzlenie priniesol Výkonný výbor SZĽH na štvrtkovom zasadnutí."
2.8.2022 - 16:16
+3

topska

 

Túto tému sme mali na stole tri roky. Vždy sme dospeli ku kompromisu.

Najvyssie postaveny clovek ktory to riesil za prvu ligu Je to aj tu v clanku. Podstata je ze to vobec riesili. Podla mna sa chapeme
2.8.2022 - 16:27
0

soli

 

Ani nie. Aj môj citát je od toho istého a vtedy dodal aj toto:
"Určite budeme na tom pracovať, aby sme sa v konečnom účtovaní dostali ku kompromisu. Pravidlá baráže si určíme v čo najkratšom čase,"
Takže kompromis áno, ale nie o tom, či bude, alebo nebude priamy postup, ale o pravidlách baráže.
2.8.2022 - 16:58
+6

topska

 

rozumiem
2.8.2022 - 17:17
0

bigi

 

Debatovalo sa debatovalo a nic sa nedohodlo. Aphk respektive prohokej si vydobil zachovanie statusu quo. A tym dole neostalo nic ine ako len suchat nohami. A tak by to bolo opat zase
2.8.2022 - 17:17
+3

topska

 

uz pre boha pochop ze mne ide o tu debatu, vysledok je uz na kompetentnych
2.8.2022 - 19:02
0

bigi

 

a ty uz pochop ze debatuje sa 3 roky, a aj tak si vzdy extraliga povedala ze baraz a cez to nejde vlak, lebo im to vyhovuje. zrazu sa po 3 rokoch rozhodlo ze sutaze budu ferovejsie a komu tov vadi? zrovna tej extralige, a vsetci vieme preco
3.8.2022 - 6:34
+9

N-R-N-R

 

Ale to, že posledný vypadne a prvý postúpi, neznamená že extraliga pôjde kvalitou hore... Ten čo postúpi môže mať oveľa menšiu kvalitu ako ten čo zostúpi... Preto by - podľa mňa - bolo najlepším riešením baráž za rovnakých podmienok pre extraligistu aj pre SHL klub.
3.8.2022 - 8:04
+1

zahorak009

 

A ako pôjde kvalitou hore extraliga,ak bude baráž?
3.8.2022 - 8:43
+6

soli

 

Podľa teba. A podľa iných zas nie. Ten, čo postúpi priamo, môže získať sponzorov, akých by v nižšej lige nemal a bude lepší, ako ten, čo vypadol, ale vďaka baráži by sa zachránil. Alebo nie. Je to zástupný problém. APHK si zase len potrebovala kopnúť.
3.8.2022 - 8:47
+5

N-R-N-R

 

Alebo sponzori, kt. sponzorujú teamy na posledných miestach tabuľky si povedia že ich sponzorovať nebudú, lebo aj tak vypadnú... Palica má dva konce ...
3.8.2022 - 9:32
+3

soli

 

Jediné, s čím môžem súhlasiť je to, že palica má dva konce
3.8.2022 - 11:32
+4

Liri

 

Nie baráž ale rovnaké podmienky od začiatku sezóny. Lenže to by extraligové mužstva s tým nesúhlasili keby nemohli mať zahraničného brankára. Museli by mať dve paťky mladých. A len 4 legionárov.
3.8.2022 - 9:13
0

topska

 

4 legionari v nasej lige? S tym nemoze suhlasit nikto. My nie sme Svajciarsko kde dokonca tiez pochopili ze taky pocet je velmi nizky. Pre pana ved si tu neskazme hokej a najvyssiu sutaz len preto ze kazdu sezonu chce postupit 1-3 prvoligove muzstva. Naozaj chceme byt odstrasujucim prikladom pre cely hokejovy svet? Ved tu potom fakt nebude mat kto hrat, vsetci kvoli upadku kvality pojdu prec a sponzori sa na to uplne vykaslu.
3.8.2022 - 9:20
+1

soli

 

A čo má spôsobiť ten úpadok kvality?
3.8.2022 - 11:29
+1

Liri

 

Novidiš tak potom nech má prvá liga také podmienky ako extraliga ale to by tiež nikto nesúhlasil lebo by zase mladí nehrali. Z toho len vychádza, že najlepšie riešenie je priamy postup/zostup
3.8.2022 - 12:50
+2

bigi

 

a sam si si odpovedal preco je priamy postup/zostup spravodlivejsi ako baraz
3.8.2022 - 12:52
0

bigi

 

ale to ze niekto roky rokuce sa zachranuje len vdaka barazi a uz v polke sezonysa sustreduje na baraz, urcite kvalitu sutaze nezvysuje. ale tlak na kluby z mozneho vypadnutia moze kvalitu zlepsit.
3.8.2022 - 9:23
+3

wilkinson22

 

Je tu veľa krát použité že zachraňujúci klub sa sústredí na baráž od polky sezóny, tak som sa pozrel ako to bolo keď bola baráž
21/22 LM strata na 11. Miesto 12 b. Čiže teoreticky ešte 4 kolá pred koncom mal šancu sa baráži vyhnúť
18/19 ZA strata 6b. na LM
17/18 bolo play out 9. LM strata na 8. miesto 1 b
10. DT strata na 8. miesto 20 b
16/17 play out
9. TN strata na 8. miesto 2b
10. Lm strata na 8. miesto 28b aj vypadol
15/16 play out bez SI
9. PN strata na 8. miesto 4 body
14/15 10. ZA strata na 9. miesto 6b
13/14 10. ZA strata na 9. miesto 2b
12/13 10. MT strata na 9. miesto 4b
10/11 10. ZA strata na 9. miesto 25b
08/09 12. KK strata na 11. miesto 23b vypadol v baráži
Ďalej sa mi nechce už,
takže za tie roky sa stalo dva krát že extraligista mal väčší bodov odstup od záchrany a sa zachránil, dva krát sa stali že aj vypadol v baráži alebo play out, inak tie rozdielu neboli až tak veľké, čiže tento argument poprdkavanua si pol sezóny podľa mňa neobstojí



3.8.2022 - 12:52
+1

topska

 

Ved ja tomu chapem, vsade vo svete chcu extraligisti uzavriet sutaz, nie vsade chcu prvoligisti priamy postup no vacsina zrejme hej ale to je normalne. Nevypisuj to mne.
3.8.2022 - 8:56
0

bigi

 

sa pozri co tu pises od zaciatku, nie len v tejto diskusii ale od nas lovicko.. najprv priamy zostup/postup nikde neexistuje vyvratene. ze baraz je vsade na sevte vyvratene. eraz pises ze ti chyba diskusia o tom zase vyvratene kedze ta diskusia je uz minimalne 3 roky
3.8.2022 - 9:26
+8

topska

 

skoda reci s tebou lebo ty nechces chapat a ides si ako pokazena platna, snazil som sa...
3.8.2022 - 10:49
+2

Adrumko

 

nic v zlom ale to skor teba tu asi nikto nechape..ides ako keby si bol predseda APHK
3.8.2022 - 12:48
+3

topska

 

uff tak ja som celkom kritik aphk
3.8.2022 - 12:54
0

bigi

 

kritik aphk som ja
4.8.2022 - 8:18
0

bigi

 

ano ja nechcem chapat, ty tu uz niekolko dni ides o tom aka super je baraz, a vsetky tvoje argumenty boli vyvratene ale aj tak si ides svoje, ale ja nechcem chapat, ok mas recht
3.8.2022 - 12:51
+3

topska

 

ja nie som za baraz, to si si vymyslel
3.8.2022 - 12:54
+2

adrian79

 

sorry, netuším, kde v tom článku vidíš, že sa dohodli, ale OK, v tom prípade sa teraz dohodli ešte väčšou zhodou ako naposledy

btw. troška si protirečís, na jednej strane sa tu o tom debatuje už roky a na druhej strane voláš po debate a rozprávaš o zbrklých rozhodnutiach na poslednú chvíľu... to že jedna strana nechce veriť, že to v skutočnosti prešlo, ma zase až tak nešokuje, to vyzerá tak, že keby tu pol roka nebola o inom reč, tak sa budú tváriť prekvapene a nepochopene.... svoj názor predsa povedali, tak ako aj minule, len teraz VV nerozhodol v ich prospech, ale v prospech druhých dvoch líg
2.8.2022 - 18:36
+8

topska

 

no dobre asi mame obaja ine informacie o tom procese a priebehu
2.8.2022 - 19:03
0

ElwisNR

 

Netreba zabúdať že kluby SHL majú možnosť postúpiť aj teraz.Samozrejme či sú voči TEL mužstvu v nevýhode je iná téma.A bolo by dobré zvážiť a zamyslieť sa či má zmysel točiť kluby kluby na konci každý rok len aby sa menili nejaké mená keď v baráži neuspeju a sú za jej zrušenie a ekonomicky byť silnejší ako tradičné hokejové mužstvo ako Liptovský Mikuláš napriklad ani nemusia byť či to bude divácky lepšie je tiež otázne stačí si spomenúť na divácke rekordy Ziliny,Detvy,Kežmarku Dubnice atd.
2.8.2022 - 14:11
+4

awa

 

tak to by som sa vysral na renovaciu stadiona a radsej posetril peniazky na hracov, aby som zvysil sancu, ze nevypadnem
2.8.2022 - 14:14
+1

BieloModra

 

a ved takto to aj bude
2.8.2022 - 14:22
0

awa

 

celkovo aj trencin, ked ma hrat par mesiacov bez domacich zapasov na zaciatku, tak na pohode to s touto novou informaciou neprida
2.8.2022 - 15:15
+1

ctibor

 

Ktory klub z vlastneho plati rekonstrukciu stadiona?
2.8.2022 - 14:44
+3

FanusikZamkov

 

Nové Zámky.
2.8.2022 - 14:47
+1

ctibor

 

A co tam staviate?
2.8.2022 - 14:49
+3

Captain

 

dialnicu cez stredné pásmo
2.8.2022 - 14:58
+15

topska

 

Idete teraz nieco rekonstruovat alebo sa uz pracuje? Lebo som to nejako nepostrehol
2.8.2022 - 14:58
0

FanusikZamkov

 

Každú sezónu sa rekonštruuje po častiach zimák.
2.8.2022 - 15:15
+1

topska

 

Ok len to neviem nikde najst co sa robi teraz
2.8.2022 - 15:27
0

kolombo

 

Ako uvádza Lipovský, doteraz tu bol s barážou kompromis, teraz je to v prospech jednej strany, tj tých čo chcú postúpiť vyššie. Priamy postup / zostup nemusí byť vyslovene zlý ale otázka je či tím, ktorý postúpi bude vedieť zagarantovať že nebude slabší ako ten čo vypadne. Rozdiely medzi ligami sú stále veľké. Za mňa je najlepšie riešenie také, že nech ligu hrá ten čo na to má. Uzavretá súťaž s definovaným "minimálnym štandardom kvality". A kluby môžu pokojne fungovať v rámci nejakých mantinelov a okrem športových cieľov napríklad aj vychovávať mladých.
2.8.2022 - 16:42
+3

soli

 

Ale nie, nebol kompromis. Teda síce bol, ale len o pravidlách baráže.
2.8.2022 - 16:59
+2

kolombo

 

Tak bol či nebol?
Z môjho pohľadu sa na to mnoho ľudí díva optikou, že by malo byť fér aby víťaz prvej ligy postúpil vyššie. Ja skôr preferujem aby sa riešila, zabezpečila či garantovala kvalita ligy aj pri najslabších tímoch. Tak aby to bolo fér aj voči iným tímom, voči partnerom klubov, ligovým partnerom či fanúšikom a nie len fér pre víťaza ligy. V nedávnej minulosti predsa boli prípady Martina, Skalica či Piešťan ktorí tú kvalitu nedokázali garantovať a museli z ligy odísť. Najhorší scenár bol asi pri Skalici keď sa to udialo ešte počas rozbehnutej sezóny. Dostať sa do ligy ešte neznamená dokázať ju neskôr aj reálne finančne utiahnuť. V konečnom dôsledku môže jeden klub a jeho tím (povedzme LM) nahradiť nejaký iný, kvalitou podobný tím a možno aj dokonca slabší. V čom by to bolo pre ligu dobré alebo lepšie?
2.8.2022 - 23:52
+1

soli

 

Bol kompromis. Ale nie ohľadom priameho postupu a zostupu. V minulosti sa VV priklonil k názoru klubov extraligy, teraz na stranu väčšiny. To je celé.
3.8.2022 - 8:41
+2

Lubino14

 

su si isty , ze tak zacne aj sezona s tymto verdiktom? by som sa moc netesil , lebo neverim tomu , ze to ostane tak.
2.8.2022 - 16:45
+1

snapshot

 

A preco nie je klubom SHL jedno ci je baraz alebo nie je?
Ved ak chcem postupit a mam na to, tak dam aj toho jednonoheho ktory celu sezonu nic nehral. Ak na to nemam, neporazim ani toho mlandraveho
2.8.2022 - 19:27
0

bigi

 

minimalne preto lebo nejamaju rovnake podmienky
3.8.2022 - 6:36
+1

N-R-N-R

 

a práve to sa malo vyriešiť, aby boli podmienky rovnaké
3.8.2022 - 8:06
+2

topska

 

Tak to uz radsej postup a zostup ako zmrvit prvu ligu. Nech aspon kvoli tym kvotam splna ucel ktory pochopil absolutne cely svet od Finska po ja neviem Polsko. Ked uz chceme tak experimentovat a byt svetovym unikatom resp. velmi nevidanou vynimkou tak max pri tom systeme sutazi. Lebo tu mladez u nas inak uz uplne zakape
3.8.2022 - 8:59
+2

bigi

 

a vcom teda budeme unikatom
3.8.2022 - 9:28
+1

topska

 

obmedzenia na 4 legionarov, priamy postup a zostup je ojedinely
3.8.2022 - 10:50
+2

soli

 

A ako to je v iných ligách? Je to niekde prehľadne k dispozícii?
3.8.2022 - 11:34
+3

topska

 

mozes si to na elite pozriet, takto ako to bude u nas skoro nikde a uz vobec nie dlhodobo nefunguje.
3.8.2022 - 12:56
0

soli

 

Neviem, kde to môžem pozrieť, ale to bude moja chyba Avšak ma zaujalo pár termínov: skoro nikde, dlhodobo a nefunguje. Takže niekde to krátkodobo funguje?
3.8.2022 - 13:24
0

bigi

 

pri 4 legionarch by sme boli , nie budeme to je rozdiel. s tym suhlasim. priamy postup/zostup je sice mozno ojedineli ale ojedinelejsia je baraz ako sa hrala u nas
3.8.2022 - 12:49
0

topska

 

ani baraz ako bola nebola podla mojho gusta
3.8.2022 - 12:55
0

bigi

 

novidis konecne sme sa na niecom zhodli. ale mame teraz realne len tieto dve moznosti. kktora z nich je lepsia a ferovejsia?
4.8.2022 - 8:17
0

liskin10

 

ako by sa to vyriešilo? TL posledný tím skončí po základnej časti a čaká ako dopadne paly-off SHL. Tieto zápasy sú náročné a série bývajú dlhé. Po tom ako tím SHL vyhrá svoje play-off, čaká ho ďalšie kolo na 4 zápasy s tímom, ktorý odpočíval, doliečoval zranenia cca. 5-6 týždňov. Ako urobiť férové podmienky toho, aby aj ten TL tím bol "dobitý" a vyšťavený po náročných zápasoch?
3.8.2022 - 9:08
+2

Byron

 

Liskin-To by sa nesmelo hrať PO v SHL a víťaz by si to rozdal s posledným z TL. Takto to bolo voči víťazovi SHL maximálne nefér pre dôvody ktoré si napísal.
3.8.2022 - 9:29
+3

Mato-Mi

 

Mozno by sa to dalo nastavit tak, ze by zakladna cast koncila v SHL a TL v rovnaky datum. V SHL by sa nehralo playoff, ale urobila by sa skupina poslednych dvoch z TL a prvych dvoch z SHL, kde by odohrali medzi sebou zapasy. Kazdy s kazdym, 2 zapasy doma a dva u supera. To len taky nastrel.
3.8.2022 - 11:35
+1

Byron

 

To by nebolo zlé myslím že aj dosť atraktívne...
3.8.2022 - 11:39
0

liskin10

 

možno niečo také ako mali/majú v CZ - 6. isté PO + 7.8.9.10. hrajú predkolo o posledné 2 miesta do PO.
Posledné 2 mužstvá + 4 z SHL budú hrať medzi sebou o 2 miestenky do TL. Takto by bol plynulý prechod medzi TL a SHL a všetci by hrali v rovnakom čase.
Problém by asi bol v tých počtoch legionárov medzi TL a SHL, keďže sú v každej lige nastavené inak
Ale myslím, že aj Česi už zmenili systém na posledného z extraligy na priame vypadnutie. Nie som si istý.
3.8.2022 - 12:57
0

wilkinson22

 

Mne je to v podstate jedno či sa hrá baráž alebo priamo postupuje-zostupuje, aj keď by sa to týkalo, čo sa môže stať, aj nás.
Ale neszdrzim sa smiechu ak sa do záchranárskych prác zamotá nejaký tradičný klub, stačí že ti ujde začiatok sezóny a môžeš mať problém na stole, napr. taký TN prvú polovicu sezóny keď bude hrať len von a nemusí to dopadnúť dobre,
V tejto sezóne čakám veľké obmeny trénerov a legionárov, lebo nikto sú nebyde riskovať, že dajme im ešte pár kôl šancu, ale bude sa všetko riešiť za horúca
Toď môj názor 😉
2.8.2022 - 17:48
+3

B-MO

 

uplna blbost, posledne muzstvo co zostupi sa v podstate len premenuje a bude hrat v inom meste, nakolko hraci extraligy nebudu chciet hrat SHL a muzstvo z SHL bude potrebovat hracov na extraligu ..len buducnost ukaze, ale preco zas ma byt Slovensko testovaci panacik nechapem?
3.8.2022 - 12:03
+1

soli

 

Takže je to vlastne jedno. Otázka potom je, načo je dobrý ten APHK povyk, že?
3.8.2022 - 12:15
+3

omen

 

uprimne, to sa asi uvidi po tych 4 rokoch... Ono moze zauradovat i novacikovsky entuziazmus... pre ligu je obohatim SNV ci Michalovce po tom ako postupili (jeden priamo, druhy cez baraz) Ale suhlasim s tebou, ze by sa mali nastavit jasne podmienky ucasti pre extraligu
3.8.2022 - 12:18
+3

N-R-N-R

 

uvidíme, či to vôbec vydrží tie 4 roky
3.8.2022 - 12:40
0

soli

 

A prečo by nemalo?
3.8.2022 - 12:48
0

Lubino14

 

soli: no lebo postupi zilina a naraz buuuum a zrazu sa vsetko opat zmeni a bude zasa baraz. niekto tam hore evidentne silou mocou chce pretlacit zilinu hore aj ked sa jej to v barazi ani raz nepodarilo.
3.8.2022 - 13:30
0

soli

 

Síce blbosť, ale pravdupovediac nejakú zmysluplnú odpoveď som ani neočakával
3.8.2022 - 13:37
+3

bigi

 

v com testovaci panacik? funguje to vo viacerych ligach. to ze zastupcovia extraligy zavadazu ze to nikde nie je , neznamena ze to tak je. naopak baraz aka sa hrala u nas sa hrale uz len v CR. neviem ako v CR ale u nas to testovanie s touto barazou neprisnieslo ziadny efekt
3.8.2022 - 12:47
+2

topska

 

Ale kde prosim ta funguje dlhodobejsie (nie kvoli zmenam) postup prveho a zostup posledneho? ake viacere krajiny? a nevyhadzuj mi tu barsz, to bola tiez zla vec
3.8.2022 - 12:58
+3

soli

 

Ako niečo tak jednoduché môže vlastne nefungovať?
3.8.2022 - 13:38
0

Urpiner16

 

Tu nie je podstatné kde to funguje a kde nefunguje ale ako hovorí Bigi že u nás tá baráž nemá žiaden pozitívny efekt.Je to grc za tie roky o ničom.
3.8.2022 - 17:26
+2

bigi

 

ako z dvoch moznosti ktore mame priamy postup/zostup alebo baraz. a nemam ti vyhadzovat baraz lebo to je zle(zrazu), tak potom o com sa chces bavit
4.8.2022 - 8:15
0

Baco11111

 

Takže títo páni zo SHL iba potvrdili že antagonistický postoj ohľadom baráže sa nedal vyriešiť kompromisom, keďže spolu na túto tému s klubmi z EXL fakticky podľa ich vyjadrení ani nekomunikujú. Považoval by som ich za farizejov ak by rovnaké pravidlá odmietli aj v prelínaní SHL a 2.ligy.
Podľa mňa sa v SHL vyprofiluje skupina klubov ktoré budú do budúcnosti rátať s možným postupom a prispôsobia tomu aj infraštruktúru na svojich štadiónoch aby vyhovovali kriteriam EXL, čo je ďalšie nezanedbateľné plus pre kvalitu hokejového zázemia.
V EXL sa boj o čierného petra dostane do polohy že stále je o čo hrať a v prípade že klub ide do súťaže s vedomím že baráž si aj tak nejako uhrám tak tam zo športového hľadiska nemá čo robiť. Ak vypadne po nervy drásajúcom zápolení, čo rozhodne zvýši atraktivitu zápasov mužstiev namočených v záchranárskych prácachch, stále má možnosť sa o rok medzi elitu vrátiť ak dokáže SHL vyhrať. Nehovoriac o tom že taká reciklácia klubov s možnosťou hrať EXL by možno otvorila šrajtofle sponzorov ktoré podporujú kluby hrajúce v tejto zóne. V neposlednej rade, podľa mňa, ubudne aj dosť podivných výsledkov v rámci EXL kde budú mať body pre kluby vyššiu pridanú hodnotu ako konšpiračné zisky zo stáviek ako sa tu o tom celú sezónu točí že v tomto zápase nešlo aktérom o nič tak pustili body a pod.
3.8.2022 - 21:28
+9

Urpiner16

 

Presne tak.Potrebujeme mať zdravé a kokurencie dravé prostredie i v nižších súťažiach kde motivačný faktor priameho postupu i zostupu bude nútiť hrať kluby na doraz počas celej sezóny a nie sa tu spoliehať na záchranárske pomocné lano v podobe baráže kde je to o štyroch zápasoch ktoré nemajú až takú výpovednú hodnotu ako koncepčné pracovanie počas celej sezóny vyhrať súťaž.
4.8.2022 - 8:37
+3

N-R-N-R

 

hore bolo spomínané, že v drvivej väčšine sezón sa na záchranné koleso posledný team nespoliehal a pár kôl do konca ZČ nebolo o ničom ešte rozhodnuté.
4.8.2022 - 9:33
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

SVK

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 9.2.2022 12:45
TímZSkóreB
1.Spiš. N. V414:612
2.Zvolen417:910
3.N. Zámky417:69
4.L. Mikuláš416:108
5.Poprad414:126
6.Košice411:126
7.B. Bystrica416:186
8.Trenčín413:186
9.Michalovce414:134
10.Slovan413:213
11.Nitra410:172
12.Humenné410:230
TÍMZVVPPPPGB
1.MK Slovan4300115:89
2.Skalica4300116:139
3.Prešov3210014:78
4.Žilina3200113:96
5.Dubnica3110110:105
6.P. Bystrica210105:54
7.Pikes4101215:134
8.R. Sobota210013:33
9.Žiar n. Hronom310028:93
10.Topoľčany310028:103
11.Trebišov310027:133
12.Trnava301119:103
SR 18300034:170
Aktualizované: 28.9.2023 17:53
1HC SLOVAN Bratislava HC SLOVAN Bratislava2200012:06
2HK DUKLA Trenčín HK DUKLA Trenčín2110010:45
3HC Košice HC Košice210108:64
4MHA Martin MHA Martin210105:54
5VLCI Žilina VLCI Žilina2100110:73
6HK ŠKP Poprad HK ŠKP Poprad201104:43
6HK Gladiators Trnava HK Gladiators Trnava201104:43
8BARANI Banská Bystrica BARANI Banská Bystrica210017:103
9MHKM Skalica MHKM Skalica201015:52
10MMHK Nitra MMHK Nitra201016:82
11HKM Zvolen HKM Zvolen200114:101
12HK Dukla Michalovce - mládež HK Dukla Michalovce - mládež200020:120
13JOJ ŠPORT Slovensko 18 JOJ ŠPORT Slovensko 18000000:00
Aktualizované: 13.9.2022 13:38
Celkové - Základná časť EXD (Základná časť)
TímZVVpPpPSkóreB
1HC SLOVAN Bratislava HC SLOVAN Bratislava2200018:16
2BARANI Banská Bystrica BARANI Banská Bystrica220006:06
3HC Košice HC Košice220006:26
4HKM Zvolen HKM Zvolen2110012:55
5Draci Liptovský Mikuláš Draci Liptovský Mikuláš2100113:63
6MMHK Nitra MMHK Nitra210018:63
7HK Spišská Nová Ves HK Spišská Nová Ves2100110:93
8MHA Martin MHA Martin210014:43
8MHKM Skalica MHKM Skalica210014:43
10HK Gladiators Trnava HK Gladiators Trnava210019:103
11HK ŠKP Poprad HK ŠKP Poprad210016:83
12HK DUKLA Trenčín HK DUKLA Trenčín210016:133
13VLCI Žilina VLCI Žilina200115:121
14HOBA Bratislava HOBA Bratislava200022:60
15MŠK Púchov MŠK Púchov200020:60
16HK Dukla Michalovce - mládež HK Dukla Michalovce - mládež200021:180
Aktualizované: 13.9.2022 13:39
TÍMZVVPPPPGB
1.MK Slovan4300115:89
2.Skalica4300116:139
3.Prešov3210014:78
4.Žilina3200113:96
5.Dubnica3110110:105
6.P. Bystrica210105:54
7.Pikes4101215:134
8.R. Sobota210013:33
9.Žiar n. Hronom310028:93
10.Topoľčany310028:103
11.Trebišov310027:133
12.Trnava301119:103
SR 18300034:170
Aktualizované: 28.9.2023 17:53
Tím ZVVPPPPGB
1.Salzburg3617856119:8172
2.Klagenfurt3514579106:8459
3.Bolzano35164312104:10659
4.Fehérvár AV1933162312109:9955
5.Ľubľana34162313110:10355
6.Villach32126311115:10151
7.Viedeň3616331493:9157
8.Klagenfurt17534548:4825
9.Znojmo17710959:5623
10.Dornbirn16423750:6019
11.Graz18513958:7120
12.Linz18325838:6218
13.Val Pusteria17314937:5515
14.Bratislava14521642:4520*
Aktualizované: 9.2.2022 12:45
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 16.9.2023 12:54
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 16.9.2023 12:54
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 16.9.2023 12:54

Bleskovky

Růžička skončil na striedačke Ústí, v hre je jeho možný odchod do Slovana

Český tréner Vladimír Růžička skončil na striedačke prvoligového tímu HC Slovan Ústí nad Labem. Mužstvo prevezme bývalý obranca klubu Jiří Merta. včera o 12:24 - TASR


Edmundson si zlomil ruku a Washingtonu bude chýbať štyri až šesť týždňov

Kanadský hokejista Joel Edmundson si zlomil ruku a Washingtonu Capitals bude chýbať štyri až šesť týždňov. Nestihne tak začiatok novej sezóny zámorskej NHL. včera o 10:03 - TASR


Backlund predĺžil zmluvu s Calgary o dva roky a stal sa kapitánom tímu

Švédsky hokejista Mikael Backlund predĺžil zmluvu s Calgary Flames o dva roky a zarobí deväť miliónov dolárov. Tridsaťštyriročný útočník sa zároveň stal v poradí 21. kapitánom tímu v NHL. včera o 09:43 - TASR


Bolzano znovu angažovalo Hanlona

Do talianskeho hokejového klubu HC Bolzano sa vrátil Kanaďan Glen Hanlon, ktorý na poste hlavného trénera nahradil Švéda Niklasa Sundblada. Tím z medzinárodnej ICE Hockey League o tom informoval na svojej oficiálnej stránke. 25.9.2023 21:58 - TASR


Kings zvíťazili nad Arizonou 3:2 v závere NHL Global Series v Austrálii

Hokejisti Los Angeles Kings zvíťazili v prípravnom zápase nad Arizonou Coyotes 3:2 a uzavreli historické turné NHL po Austrálii. V melbournskej Rod Laver Aréne vrátili súperovi prehru 3:5 z predošlého duelu NHL Global Series. 24.9.2023 11:25 - TASR


Cehlárik a Hrivík pomohli Leksandu k výhre v Linköpingu

Slovenský hokejový útočník Peter Cehlárik pomohol gólom a asistenciou k triumfu Leksandu v sobotňajšom zápase švédskej SHL na ľade Linköpingu 3:0. Jeho krajan Marek Hrivík si pripísal jednu asistenciu. 23.9.2023 20:12 - TASR


Martinec odstúpil z pozície trénera Komety

Patrik Martinec v sobotu odstúpil z pozície hlavného trénera českého extraligového tímu HC Kometa Brno. Päťdesiatdvaročný kouč odišiel na vlastnú žiadosť po zlom začiatku základnej časti. Mužstvo prehralo všetky tri zápasy a patrí mu posledné 14. miesto v tabuľke bez zisku bodu. 23.9.2023 14:31 - TASR


Arizona odštartovala prípravu víťazstvom 5:3 nad Los Angeles v Melbourne

V prvom prípravnom zápase pred štartom novej sezóny zámorskej NHL zvíťazili hokejisti Arizony Coyotes nad Los Angeles Kings 5:3. Sobotný duel v rámci 2023 NHL Global Series sa hral pod zatiahnutou strechou Rod Laver Arény v austrálskom Melbourne, pričom išlo o premiérový zápas NHL na južnej pologuli. Až sedem gólov padlo v druhej tretine, víťazný strelil 19-ročný center "kojotov" Logan Cooley. 23.9.2023 08:52 - TASR


Premiéra na južnej pologuli, v Melbourne sa predstavia Arizona a LA

Zámorská hokejová NHL bude mať cez víkend premiéru na južnej pologuli. Historicky prvé zápasy profiligy v Austrálii odohrajú v rámci prípravy na novú sezónu Arizona Coyotes a Los Angeles Kings. Súboje pod hlavičkou 2023 NHL Global Series sa pod zatiahnutou strechou tenisovej Rod Laver Arény v Melbourne začnú v sobotu i v nedeľu o 6.05 SELČ, prenosy odvysiela Nova Sport. Slovenskí hokejisti v kádri na tieto zápasy nefigurujú. 22.9.2023 12:10 - TASR


Andlauer sa stal novým majiteľom Ottawy Senators

Kanadský podnikateľ Michael Andlauer sa stal novým majiteľom hokejového klubu Ottawa Senators. Jeho vlastníctvo jednohlasne schválila Rada guvernérov NHL, kontrolu nad klubovými operáciami prevezme okamžite. 22.9.2023 10:10 - TASR


Viac správ v archíve...

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

29. 09. 2023
Košice - L. Mikuláš o 17:30
Michalovce - Trenčín o 17:30
Poprad - Humenné o 18:00
N. Zámky - B. Bystrica o 18:00
Zvolen - Spiš. N. V o 18:00
Nitra - Slovan o 18:30

Odohrané zápasy

24. 09. 2023
HumennéZvolen
2:5REPORT
NitraMichalovce
3:2 PPREPORT
TrenčínL. Mikuláš
1:6REPORT
B. BystricaPoprad
4:3REPORT
Spiš. N. VSlovan
5:1REPORT
N. ZámkyKošice
3:0REPORT

Najviac bodov

Mitchell MillerLMI9 bodov
2.Roy M.NZA8
3.Archambault O.SNV8
4.Réway M.LMI8
5.Hults C.ZVO7

Najlepší strelec

Peter ZuzinZVO5 gólov
2.Burgess T.SNV4
3.Pearson C.MIC4
4.Vela M.BBY4
5.Immo T.TRE4

Najlepší brankár

Pavel KantorNZA94.83 perc
2.Krasikov A.LMI93.01 %
3.Kupsky J.ZVO92.17 %
4.Škorvánek ml. S.MIC91.77 %
5.Kašík L.NIT88.24 %