Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Zemplínčania sa spoliehajú na klišé play-off, Kamzíkov nerozhodil súperov ťah

zdroj: Tomáš Feigl/HK Dukla Ingema Michalovce
22.4.2021 23:30 Ivan Harčár / HokejPortal.sk

Michalovské líšky domácu plochu nevyužili vo svoj prospech a nestrhli na svoju stranu tretí vedúci bod. V sobotu znova vykorčuľujú pod Tatrami a dokonca s nožom na krku.


Prvý raz prehrávajú. Hokejisti michalovskej Dukly boli pred týždňom v eufórii, pretože obe stretnutia so silným Popradom vyhrali. Karta sa však obrátila po siedmich dňoch. Na koňa sa dostali "kamzíci". V Michalovciach triumfovali 3:2 po predĺžení. Zlatý gól dosiahol legionár James Livingston. Zemplínčania urobili zmenu na brankárskom poste. Premiéru v rámci semifinále si odkrútil Tomáš Tomek. "Tešil som sa na zápas. Vôbec som neriešil stav série. Bohužiaľ, nezískali sme dôležitý bod. V prvej tretine som sa dostal do pohody. Chlapci mi aj pomohli, no bolo pri mne tiež šťastie," povedal odchovanec prvoligovej Skalice. Zvíťaziť chceli obaja, no tešiť sa mohol len jeden. Lalancette pokračuje vo vynikajúcich výkonoch, ktoré korunoval pekným rozvlnením Vošvrdovej siete. Následne dve gólové chvíle zaznamenal Dávid Skokan. A to aj vďaka presilovke o dvoch mužov. "Nemuseli to byť fauly, ale boli. To už nevrátime späť. Jednoducho sme boli za to potrestaní. Síce sme to ešte dokázali vyrovnať, no v predĺžení vyhral šťastnejší a nie lepší," myslí si Tomek.

Piate semifinálové stretnutia sa v prípade nerozhodného výsledku hrajú takpovediac donekonečna a bez nájazdov. Toto museli v stredu podstúpiť Zvolenčania so Slovanistami a o deň neskôr bol tento scenár naplnený aj na východe republiky. Rozuzlenia však prišli v dobrom čase. Pod Pustým hradom rozhodol po ôsmich minútach Nuutinen a v michalovskej aréne to ani nie po dvoch minútach vyšlo na Popradčana Livingstona pohotovým bekhendom do odkrytej brány Tomeka. "Samozrejme, že také zakopnutie zabolí. Chceli sme jednoznačne víťazstvo a ísť do Popradu s mečbalom. Priznávam, že nám úvod duelu mierne ušiel, no v záverečnej tretine sme hrali perfektne. Úloha je jasná - musíme dvakrát zvíťaziť," prezradil jasný a najbližší cieľ Michaloviec, ktoré nechcú mať po nadchádzajúcej sobote po sezóne. "Posledný krok býva najťažší a pevne veríme, že to tak bude. V Poprade musíme vyhrať a sériu ešte vrátiť domov. Budeme musieť hrať disciplinovane a celý zápas. Len jedna tretina nestačí," uzatvoril rozhovor 32-ročný brankár a bronzový žilinský medailista z ročníka 2016/17.

"Prežívame obrovskú radosť. Mrzí nás trochu, že sa muselo predĺžovať, pretože sme chceli mať pokoj po riadnom hracom čase. Myslím si však, že sme predviedli dobrý hokej a tretí gól sme si zaslúžili," spokojne predostrel prvé odpovede kapitán popradského HK Patrik Svitana. Pod nesmierne cennú výhru mimo domu sa podpísal dvomi nahrávkami na hokejku Skokana. Ako už sám poznamenal, hostí škrelo, že nestihli triumf urvať do 60. minúty. Michalovce vrátil do stretnutia Erkinjuntti, ktorému sadla strela. Prekonal Vošvrdu presným zakončením medzi žŕdkou a jeho ramenom. "Neinkasovali sme kvôli tomu, žeby sme poľavili. Chalani mali za sebou dlhé striedanie. Bola to strela na prvú tyč a dokonca mal Vošvrda zakrytý výhľad. Musím povedať, že nás tento gól trochu pribrzdil, ale do nadstaveného času sme išli po tretí bod. Boli sme totiž hladnejší po výhre," pokračoval jeden z najlepších nahrávačov extraligy.

Domáci hokejisti sa v piatom vystúpení nemohli spoľahnúť na dvojicu Mark Louis - Marek Mašlonka. Tvrdý Kanaďan nenastúpil pre päť vyšších trestov a rodený Popradčan na strane líšok dostal stopku od DK SZĽH za zákrok na Dávida Skokana. "Ani sme nepocítili, žeby bol súper oslabený. Michalovce majú širšiu súpisku a každého hráča si vedia nahradiť," vyslovil sa Svitana s tým, že Poprad nevyrušilo ani nečakané nominovanie Tomáša Tomeka, keďže doteraz sa vo svätyni objavoval Stanislav Škorvánek. "Na toto sa nepozeráme. Chceme strieľať góly každému brankárovi bez ohľadu na jeho meno. Keď chceme vyhrávať, musíme skórovať do brány hociktorého gólmana," podčiarkol nositeľ kapitánskeho céčka v Poprade a na konci pridal recept, pomocou ktorého chcú "kamzíci" prekročiť finálový prah. "Sobotňajší duel chceme hrať sebavedomo a vyhrať. Verím, že sme káder, ktorý si je vedomý, že má na to doma uzavrieť zápolenie s Michalovcami," doplnil Patrik Svitana - strelec dvadsiatich gólov a autor štyridsiatich troch asistencií v päťdesiatich šiestich stretnutiach.

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


topska

 

Mne sa strasne pacil rozhovor pred predlzenim ked sa redaktor pytal michalovcana ci budu najazdy alebo sa rozhodne skor. "Najazdy uz nebudu a rozhodne sa v predlzeni." A pan z RTVS si tam íde svoje a este zavtipkuje ze predsa si nemoze byt taky isty! A chalan mu len pocudovane odpovie "Ako myslite no..." Pekny trapas.
22.4.2021 - 23:34
+31

duhac

 

To bolo fakt trapne a ukazalo to nepripravenost stabu.
23.4.2021 - 0:10
+8

gta98

 

Vsak toto tu nevedelo vela ludi, som vcera pisal do lifky, ze najazdny byt nemozu a doat ludi mi odpovedalo, ze mozu.. neviem odkial to zobrali, ked je jasne napisane, ze zapasy 5 az 7 sa budu rozhodovat uz len v predlzeni..
23.4.2021 - 8:20
0

Mato-Mi

 

To len BigBrother sa bil do hrude, ze najazdy mozu byt a vysmieval sa Galambosovi, ze ma v hlave cirkus.
23.4.2021 - 8:24
+7

gta98

 

Ale nielen on, aj dalsi mi tam rovnako odpovedali, ze najazdy byt mozu, povedali to aj v telke Galambosovi, tak som az neveriacky krutil hlavou, ze co to hovoria. Vsak napisane bolo jasne ako to je.
23.4.2021 - 8:26
0

adept

 

Big brother:
včera - 20:23
Možu byt najazdy.
včera - 20:24
Až od 6teho zapasu sa pojde bez najazdov.
včera - 20:34
To je neuveritelné, ked ani hráč (Galamboš) nevie, že dnes ešte možu byt najazdy
23.4.2021 - 9:04
+3

vrmo

 

Vcera najazdy mohli byt. Neboli by, keby niekto zo superov viedol na stretnutia 3:1.
23.4.2021 - 10:16
+1

gta98

 

Podla coho takto postupujes? Zaujimalo by ma, kde si nasiel, ze vcera mohli byt najazdy. Kde sa to pise? Lebo ja ti viem v pohode skopirovat, kde sa pise, ze vcera by sa hralo predlzenie do rozhodnutia.
23.4.2021 - 10:23
0

Mato-Mi

 

Štvrťfinálové, semifinálové a finálové zápasy

1. až 3.zápas série: 20 minútové predĺženie 5 na 5. Ak sa nerozhodne, séria piatich nájazdov na oboch stranách.

4.zápas série ak je výsledok 1:2 alebo 2:1. 20 minútové predĺženie 5 na 5. Ak sa nerozhodne, séria piatich nájazdov na oboch stranách.

4.zápas série ak je výsledok 3:0, alebo 0:3. Predĺženie 5 na 5 až do rozhodnutia gólom, bez nájazdov.

5-.7. zápas série, predĺženie 5 na 5 až do rozhodnutia gólom, bez nájazdov.
Kedze sa vcera hral 5. zapas, tak bez najazdov.
23.4.2021 - 10:29
+3

adept

 

https://ibb.co/gWSCyD8
23.4.2021 - 10:35
+4

Horehronský_Rytier

 

22.4.2021 - 23:59
+2

Suško

 

23.4.2021 - 0:33
0

Chamois13c

 

Ja uz len cakam kedy sem pride URPINER aj s jeho novym kamaratom PREECEDENSOM
23.4.2021 - 0:44
+15

Urpiner16

 

Mne stačí moje proroctvo ak mi výjde z 0:2 kedy som s tým prišiel na 3:2 a potom 3:4 pre MI.A potom si pôjdem po výhru.
23.4.2021 - 3:56
+8

Horehronský_Rytier

 

Pil si?:
23.4.2021 - 8:58
+2

darebak35

 

este mi povdedz v ktorej stavkovej spol. sa da takyto rebus tipnut? lebo tipujem roky a take som v ponuke este nenasiel, jedine ze tipujes pribezne pocas serie
23.4.2021 - 10:46
+3

MaxSBA

 

Síce sa hovorí že do tretice všetko dobré ale aj do štvorice je to ok
23.4.2021 - 1:14
0

RebelMemoryPP

 

ale ak by na to prislo,potom by to uz bolo do tretice..
23.4.2021 - 2:10
0

IGORLIBA

 

Už to nemajú vo vlastných rukách?To je čo za blbosť? Michalovce síce musia v sobotu v Poprade vyhrať aby sa pre nich séria neskončila,ale stále to majú vo vlastných rukách.
23.4.2021 - 6:19
+10

Ivo

 

Presne tak...tiez pozeram co tym chcel basnik povedat...keby to nemali vo vlastnych rukach tak by to znamenalo ze im uz ani vitazstvo nemusi stacit..co je v PO totalna blbost...
23.4.2021 - 6:38
+2

frantapriklep

 

No ono klišé spomína každý pred rozhodujúcim zápasom. V pamätnej sérii 2008 martinskí fanúšikovia dokonca svojim hráčom takto "pomohli" ked im to pripomenuli aj transparentom.
23.4.2021 - 6:37
+2

gabby

 

fuuu to uz je 13 rokov? akoby to bolo vcera kokso to bola nadherna seria a tie zazitky ani mastercard sa nechyta
23.4.2021 - 9:01
+3

folvy

 

Ja len nechápem, že už tretí zápas po sebe vyhral šťastnejší a nie lepší tím, nuž máme riadne štastie.
23.4.2021 - 7:05
+18

Big brother

 

Skôr naopak. Tretí zápas po sebe vyhral lepší tím. Prvé dva zápasy zas boli vyrovnané. To je môj názor.
23.4.2021 - 7:08
+8

frantapriklep

 

to bola od folvyho ironia smerom k objektivite Michalovčanov
23.4.2021 - 7:10
+17

Endstand

 

Vsetky zapasy boli nesmierne vyrovnane podľa mna sme s michalovcami velmi vyrovani..
Ale verím ze poprad to da.
23.4.2021 - 7:11
0

skp_pp

 

Si myslim, ze nasi dostali riadnu facku. Ta cesta domov z michaloviec, ked bolo 2:0 musala byt strasna. A opacne. Ked isli michalovcania 2:2 domov
23.4.2021 - 7:33
+2

darebak35

 

A zabúdaš že prvé dva zápas vyhral jasne lepší tím
23.4.2021 - 11:14
+1

Mato-Mi

 

Vcera som nereagoval ani na jeden koment v livke, viac som si uzil zapas. V livke si to vydiskutovali PP, TN, SBA, BB, KE a po zapase par Mi fans Ozaj niektori fans z PP by mali na ranajky zjest viac objektivity a pokory. Skoda vcerajsieho zapasu, sami sme si ho prehrali hlupymi chybami, nemohucnostou dostat puk z pasma a pritom je to take jednoduche, vid Lalancettov gol, jeden obranca vyvezie puk z pasma prihrava v strednom pasme. My namiesto toho hrame s pukom v pasme dovtedy, kym na ho PP nevezme a tym ich my sami dostavame na kona. No ale aj o tom je sport o chybach. My sme ich spravili o jednu viac. Taktika na sobotu? Preckat stiahnuti prvu tretinu, v druhej sa uvidi a v tretej budeme improvizovat
23.4.2021 - 7:06
+10

Tehelnepole

 

23.4.2021 - 7:11
0

frantapriklep

 

Maťo, ako píšeš, je to také jednoduché, keď sa chce. Teda keď to hráčom dovolí tréner. Tá defenzívna taktika síce väčšinou prináša úspech, ale myslím, že v globále zabíja hráčov ako Lalancette, Hickmott, ... Michalovský tím je dostatočne kvalitný, aby dokázal streliť viac gólov a zápasy vyhrávať aktívnou hrou. Ale Valtonen stále volí tú nešťastnú pascu a vyčkávanie. A to je škoda. Lebo či už vo štvrťfinále, alebo aj teraz s PP, ukázali viaceré tretiny, že ak hrá michalovský tím aktívne a nie je zošnurovaný taktikou, dá sa na to pozerať a je úspešný.
23.4.2021 - 7:13
+4

Tehelnepole

 

A hlavne nerozumiem.tomu zvláštnemu prihravanie vo vlastnej obrannej tretine keď je nadrbanych 5 hráčov Popradu a miesto vyhodenianpuku si nahrávajú pred brankárom a iv sa svet Poprad ti väčšinou zachytí.

A ešte to ich čakanie na.vervenej stredovej čiare keď ma Poprad puk. Šak sakra forcek až k nim, bojujem o puk nie? Fin by mal.ozaj zmeniť hru na ofenzívnejsiu lebo toto ich zareze.
23.4.2021 - 7:19
+1

Westbeast0

 

Tá prvá veta, to bude asi Droppova "zásluha", takto sa to snažila hrať posledné roky BB, my sme si to tiež užili, kým sa to podarilo úspešne zapracovať...
23.4.2021 - 9:57
0

Mato-Mi

 

Ked ti defenzivna taktika dokaze dostat muzstvo z 8. miesta na druhe, tak to nebude asi marna taktika. Ale je tu jedno ale. Nie vzdy to musi vyjst a prave teraz sa ukazuje, ze to nevychadza, lebo staci jedna hlupa chyba, jedno hlupe vylucenie a je po zapase. Aj ked nam fandi asi 10% HP, tak verim, ze to bude na 7 zapasov.
23.4.2021 - 7:21
+5

Tehelnepole

 

Maťo,po včerajšku vám fandim aj ja.
23.4.2021 - 7:23
+4

Mato-Mi

 

Uz bolo nacase, doteraz si fandila TN a PP a ked mame mensiu sancu na vyhru, tak fandis nam ja tiez zvyknem fandit muzstvu, ktoremu ide o "kejhak"
23.4.2021 - 7:25
0

Tehelnepole

 

Jednak a druhak "Haščák"
23.4.2021 - 7:43
+7

Prostars

 

Jednak druhák Hascak.

https://streamable.com/01xxqk

Zrejme ta rozhodilo toto.
Ale ak sa nemýlim tak fandis Slovanu. Otázka znie. Jednak druhák "Demizon". Ci ako sa to chápe to ze po tom si Slovanu fandiť neprestala?
23.4.2021 - 13:07
+2

Mato-Mi

 

Ou, to bolo zakerne, neodtal mu nohu?
23.4.2021 - 13:11
+4

MaxSBA

 

Nemám ten pocit že by nám nejak fandila. 😀
23.4.2021 - 13:14
+2

Prostars

 

Súhlasím bolo to zákerné.
23.4.2021 - 13:15
+1

patkof

 

Ou a hascak mu neodtal hlavu ?
23.4.2021 - 13:18
+7

Mato-Mi

 

Presne preto som to tak napisal, aby si sa chytil a chytil si sa. Vela ludi z PP pise, ze Hascak len tukol Louisa do hlavy. Ak bol Hascakov zakrok tuknutie, toto je potom co?
23.4.2021 - 13:24
+3

podtatranec

 

Sekera na 2 minúty....a koľko dostal?
23.4.2021 - 14:19
+3

ten čo nevie

 

toto sa uz neraaaata😄😄😄to len hascak je zly
23.4.2021 - 17:33
+2

Tyna85

 

Lenže v zápasoch sa bežne hráči nesekaju do krku. Haščák mal dostať stopku a nehrať včera. Keby to bolo opačne inak by ste rozprávali.
23.4.2021 - 17:48
+4

ten čo nevie

 

aha a do vajec ano😄😄
23.4.2021 - 17:54
+5

frantapriklep

 

Ver tomu, že keby ste hrali ofenzívny a pekný hokej a zápasy vyhrávali 7:6 a nie 1:0, tak vám fandí 80% HP

Ja samozrejme netvrdím, že tá defenzívna taktika je márna. Ona úspešná často je. Aj Gréci vyhrali svojho času ME vo futbale totálne defenzívnou taktikou. Nikto im ten titul nevezme, ale reálne sa nikto z tých hráčov hviezdou nestal a Grékom nefandil skoro nikto.
23.4.2021 - 7:25
+7

Mato-Mi

 

Nemyslim si, ze je to o style hry, ci ti niekto fandi, alebo nie. Skor je to o sympatiach k danemu klubu. Po nadavkach, ktore tu vidim, si nemyslim, ze by nam niektori fandili, hoc by sme vyhravali aj 7:1 v kazdom zapase ale o to vobec nejde, kazdy fandi komu chce. Tazko prorokovat, co by bolo, keby ze hrame inak. Jednoducho hrame defenzivny styl, ale robime pri nom kopec chyb. Vyhrat moze ktokolvek, tie zapasy su o jednom gole. Nech uz vyhra kto chce, fandit budem Slovensku na MS
23.4.2021 - 7:38
+1

frantapriklep

 

Nadávky budú vždy, to si netreba brať k srdcu, to je slovenský folklór. Tu platí všeobecne, že čím je tých nadávok viac, tým je to vlastne pre daný klub väčším vyznamenaním

23.4.2021 - 7:45
0

Tehelnepole

 

Aha

Tak to je Slovan sakra dobrý
23.4.2021 - 7:47
+1

frantapriklep

 

Veď a ja to vždy všetkým Slovanistom vysvetľujem. Honestly, kto už by nadával na Liptovský Mikuláš
23.4.2021 - 9:09
+1

Tehelnepole

 

....káva v rúšku
23.4.2021 - 9:17
+2

zasi

 

Bol
Už sa mu toľko nenadáva,ako volakedy
23.4.2021 - 9:13
+2

Tehelnepole

 

ts pche
23.4.2021 - 9:17
+1

strojar

 

Grékom fandilo celé Grécko.
Michalovčanom fandia celé Michalovce.
23.4.2021 - 19:11
+2

ten čo nevie

 

aj ty priznaj sa😄😄
23.4.2021 - 19:54
0

strojar

 

Grékom?
Nikdy.
23.4.2021 - 20:19
0

ten čo nevie

 

Michalovcam
23.4.2021 - 20:52
0

strojar

 

Ani Michalovciam.
24.4.2021 - 7:23
0

Tehelnepole

 

Ale Nitre určite
24.4.2021 - 8:40
0

mar11

 

S tou objektivitu fans na raňajky je to obojstranné.Dookola opakovať po 3 prehrách za sebou že PP bol šťastnejší ,no neviem...
23.4.2021 - 7:17
+10

Tehelnepole

 

Trt bol Poprad šťastnejší, proste Poprad je fakt dobrý.
23.4.2021 - 7:20
+10

Mato-Mi

 

mar11: od nas je tu cca 10 ludi, ak to tvrdia 2, tak som asi aj prehnal. Vas je tu 10nasobne viac, tak z vasej strany bude vo vacsom mnozstve. Ale to nie je podstatne, kto ma viac fans na HP. Ale clovek, ktory hovori o stasti v tychto zapasoch, je clovek, ktory nikdy nesportoval, alebo nikdy hokej nevidel. Hokej sa hra na goly a CHYBY, nie na stastie. Chyby rozhoduju zapasy, nie stastie.
23.4.2021 - 7:28
+2

amaskiea BLOG

 

Prečo? Po 3 víťazstvách za sebou je určite šťastnejší Poprad než Michalovce po 3 prehrách, to je úplne logické
23.4.2021 - 21:10
+1

Tino

 

nemam: play off, neda sa na nic spolahnut , po 1. a 2. zapase som si myslel ze MI, teraz to vyzera na PP...lenze my potrebujeme istoty!!!...tak ako to hrali vcera PP ma milo prekvapili, toto by mohlo na ZV stacit, stale mi tam chyba viac zodpovednosti, zdasa mi to este lahkovazne a ZV take veci tresta tvrdo...alebo bolo to fajn...a este ma napadlo ze PP nema titul ,takze by asi bolo fajn keby ho konecne ziskal.
23.4.2021 - 7:36
+3

HA RA Bin Ladin

 

celkom smiešne vylúčenie ktoré nakoplo popradčanov ... livingston spravi late hit na tavodu, bartánus to odplatí kroščekom a ťava ide na sedieť
23.4.2021 - 7:59
+3

Tanci1828

 

kde si videl late hit. nepomylil si si s niecim?
23.4.2021 - 8:45
+2

HA RA Bin Ladin

 

však si to pusti.. livingston dohral ťavodu dávno po odpiskani, krošček bol len odpoveďou na to.. boli si 1:1. rozhodca podľa mňa buď nemal do toho zasahovať alebo prípadne poslať sedieť oboch - livingstona a bartanusa.
23.4.2021 - 8:56
0

topska

 

Tavoda tam bol ako dalsi hrac a ten jeho faul si vidiet nemohol kedze ho opakovacky neukazali. Rezia bola v tom ze vylucenie je za bartanusov zakrok
23.4.2021 - 14:57
0

HA RA Bin Ladin

 

Aha ok. Tak to dava zmysel ak tam bol zakrok navyse..
23.4.2021 - 15:37
+1

sumobb

 

Vyzerá to tak že rozhodne kondícia a MI v tomto musia poriadne zabrať ak to chcú otočiť. Zatiaľ to PP zvláda lepsie. Hasčák za ten zákrok už PO nemal hrať! To by bolo spravodlive. Asi je tu tlak od niekoho aby PP mohol zabojovať o titul.
23.4.2021 - 8:02
+4

Kamzík18

 

Keď bolo na Bb voľnejšie bolo to okey, keď na iný klub voľnejšie už je na smiech DK, a celá liga, je to škandal haMba, pluvanec do tváre ostatným a pod..jake smiešne keď bystričane idú hovoriť o spravodlivosti..
23.4.2021 - 8:20
+27

gta98

 

Normalne ma bavis, ked uz tlacia Poprad z hora, tak fakt sa svet na hlavu postavil..
23.4.2021 - 8:27
+4

BlooD

 

na bystricu volnejšie oki?
23.4.2021 - 8:32
+10

gta98

 

Tak uz bude aj na Poprad volnejsie. Ale titul od stola sme este nedostali, este mame co dohanat
23.4.2021 - 8:34
+6

NRfan

 

Pekne poporiadku. Najskor musite 2 sezony poohybat pravidla tak, aby vam tie tituly pomohol vyhrat Slovan (pripadne niekto iny) a az potom pride na rad titul spoza zeleneho stola.
23.4.2021 - 9:08
+18

fanpp

 

Skúsim ešte raz, aj keď má Valábik čo k hokeju a dianiu okolo povedať, ale škoda, že nám v štúdiu sedí jeden odborník a nie 2-3 ako v Čechách, kde často dochádza k diskusiám.
Samozrejme všetci riešime Haščákovú sekeru, za ktorú si pýtali ľudia trest, keď som sa zamýšľal nad tým prečo mu ju DK nedala, tak ma napadlo toto. Ja to vidím, tak, že DK chcela ochraniť hokej ako taký, aby sme sa nevrátili do 90 rokov. Myslím, že DK sa nezaoberala len skutkom ale aj celou situáciou, ktorá tomu predchádzala. "Rozhodnutý" stav pár desiatok sekund do konca a na ľade MI hráči ako Louis, Tavoda, Mašlonka. Prečo tam nebol Erkinjuti, Lalacante, Regenda, Bartánus? Náhoda? Čo ich zujímalo viac? Kontaktný gól, alebo si skúsiť zjednodušiť cestu zranením protihráča na úkor Mašlonku, ktorý by bol pri absencii so Skokanom v jasnej výhode. Jednoducho my sme tam mali hráčov, ktorí chcú hrať hokej a súper nie. Jednoducho, keby Mašlonka prekorčuloval okolo Skokana, tak Haščák nikoho nemusí sekať.
Mohla kľudne nastať situácia, kde by Haščák dostal 7 zápasov dištanc, pre PP by tym padom padli šance na titul o veľke percenta. Možno keby stal na PP lavičke iný tréner ako Mikula, tak to semifinále by sa mohlo pekne zvrhnúť. Mohol tréner vystúpiť so slovami, ok, keď chcú hrať s takými kartami aj my vieme, titul sice nevyhráme, ale vieme zabezpečiť, aby ho nevyhrali ani oni a možme po hráčov MI polovať so zákrokmi ako Mašlonka. Síce postúpia do finále ale 3-4 hráči budú zranení, alebo s trestami za hromadné šarvátky.
Jednoducho súhlasím, Haščák mal dostať trest, ale rovnaký trest mal dostať Louis za jeho blikanec na Bokroša a môžme takto pokračovať ďalej.
Ja rozumiem play off a viem, že toto je taktika soliť súperových najlepších hráčov, ale za mňa všetká česť hráčom ako Crevier Morin, Mashinter, ktorí sa síce vedia postaviť komukoľvek, ale v prvom rade sú to hokejisti. Poprípade Sládok, ktorý má sice prepínaky, ale aspoň hokejovo pookrial.
s Devinom mali trenčania aspoň gule, kedy si priznali, že ok, chcel vyradiť prvého centra, ale aspoň vyradil dobrého obrancu, čo sa ho šiel zastať.
Lebo konštatovanie, že keď mňa niekto sekne hokejkou, tak môžem biť pokojne stojacích hráčov kam chcem mi príde Boris prestrelené. To ako by mňa v práci šéf zdrbé a môžem prísť domov a s kludným svedomím zbit ženu a deti...
23.4.2021 - 9:12
+17

Mato-Mi

 

Bitie superov nie je v poriadku, ale ta sekera od Hascaka mala byt potrestana a na to Valabik najviac apeloval. A je to pochybenie, ktore ide na vrub vsetkym, ktori sedeli a rozhodovali o tom v DK. Lebo chapat v sirsich suvislostiach mozes cokolvek, ale skutok sa stal a nebol potrestany v zmysle ustanoveni disciplinarneho poriadku. To vysvetlovanie, ze nebyt Maslonku, tak by sa nic nestalo je sice len dohad, ale nic to nemeni na fakte, ze sekera do oblasti hlavy a krku sa stala. 5+DKZ bol neadekvatny trest. A nikto ma nepresvedci o tom, ze rolu nezahral fakt, ze sa jedna o Hascaka. Ak by to spravil niekto iny a nie clen najproduktivnejsieho utoku v lige, tak si myslim, ze rozhodnutie by bolo diametralne odlisne. Jednoducho su rovni a rovnejsi. Ale uz to neriesim, bolo rozhodnute, zrejme nie je mozne sa odvolat voci tomuto verdiktu, tak je situacia uz nepodstatna. Moja reakcia je len na tvoj koment. Osobne to uz neriesim a nemali by to riesit ani nasi hraci a funkcionari. DK pochybila a mozu si to obalovat za akekolvek omacky.
23.4.2021 - 9:29
+6

frantapriklep

 

Valábik aj s moderátorom sa mýlili a citovali nesprávne pravidlo, ktoré aj tu chcel aplikovať strojar. Faktom je, že Haščák bol potrestaný podľa pravidiel, DK to uznala za dostatočné. Ani za pichnutie do vajec sa nedáva automaticky stopka, proste hráč dostane DKZ a hotovo.

S čím súhlasím, že keby to bol iný hráč, tak možno dostane trest. Ale veď to je logické. Haščák je hviezda ligy a tak musí mať určitú imunitu.
23.4.2021 - 9:33
+6

Mato-Mi

 

S poslednou vetou nesuhlasim. Nemal by mat imunitu, aj ked je to "hviezda" ligy a uz vobec to nie je logicke, aspon pre mna. Ak si "hviezda" ligy, mas sa tak aj spravat a ak pochybis, tak nes zodpovednost. Trest 5+DKZ je 10s pred koncom jednoducho nedostatocny. Mozeme sa bavit, ze ak by bol vyluceny v prvej tretine, tak budis, ale v tejto suvislosti DK rozhodlo z mojho pohladu zle.
Neviem, ktore pravidlo citovali v studiu, ale ja som si nasiel v disciplinarnom poriadku cl. 14: 14.1 Disciplinárne obvinený hráč, ktorý bezohľadne ohrozí protihráča tak, že akýmkoľvek spôsobom, ktoroukoľvek časťou svojho tela alebo výstroja, napadne oblasť hlavy alebo krku protihráča, alebo protihráčovi bráni v hre takým spôsobom, že spôsobí kontakt hlavy protihráča s ochranným sklom alebo mantinelom, sa potrestá zastavením činnosti na 1-xy zapasov...
Je hokejka sucast vystroja? Je. Doslo k napadnutie hlavy a krku? Doslo.
Dalej je tu cl. 26: Disciplinárne obvinený hráč, ktorý bezohľadne ohrozí protihráča tým, že svojou hokejkou, ktorú drží jednou alebo obidvomi rukami, sa zaženie na protihráča smerom k niektorej časti jeho tela alebo výstroja sa potrestá zastavením činnosti na xy zapasov. Zahnal sa Hascak? Zahnal. Dokonca aj utok na hlavu a krk dokoncil.
Ano, Maslonka pochybil, ano Hascak pochybil, ano Louis pochybil. Ale ako jediny bol potrestany Maslonka.
23.4.2021 - 9:43
+3

frantapriklep

 

To čo cituješ ty, je v prípade, že už ho disciplinárna komisia uznala vinného a ide ho disciplinárne riešiť. Ale ona tak neurobila, takže platí základné pravidlo, že hráč dostane v takomto prípade trest 5+DKZ. A že to bolo 7 sekúnd pred koncom, to nemá žiaden vplyv na to.

Potrestani boli všetci. Haščák rovnako ako Louis. Akurát Louis mal už tri tresty z predošlého priebehu (Bokroš, Mashinter).
23.4.2021 - 9:50
+5

Mato-Mi

 

Ja viem, ze citujem pripad, ak by uz bol rieseny. Preto pisem, ze DK pochybila uz tym, ze to odmietla riesit.
23.4.2021 - 9:56
+1

Martin1821

 

Hmmm..: Neberie sa do uvahy aj to ci bol zakrok spachany pred a po odpiskani? Pretoze tu mi vychadza ze Maslonka bol jedinym hracom ktory fauloval pocas hracej doby ...
23.4.2021 - 18:27
0

hello, havarju

 

Ale tú poslednú vetu si myslel ironicky, že?
23.4.2021 - 9:53
0

Endstand

 

Vies co tak neriesme ani korupciu u elity nasho naroda ved to su nase hviezdy na nich volnejsie.
Som popradcan. Ano hascak mal dostat stopku na jeden zapas.maslonka na dlhsie. Luis nic a kludne by som dal aj palockovi...
23.4.2021 - 10:11
+1

Mato-Mi

 

Ved korupcia sa tak aj dlhe roky riesila
23.4.2021 - 10:13
0

frantapriklep

 

lenže taká možnosť nebola, že stopka na jeden
23.4.2021 - 10:18
0

Urpiner16

 

1 až 3 čítali to včera v štúdiu.
23.4.2021 - 11:59
0

strojar

 

Bola.
23.4.2021 - 19:07
0

amaskiea BLOG

 

Nie som Popradčan a podľa mňa je správne, že Haščák za daných okolností nedostal stopku, a že sa tak stalo v súlade s pravidlami.
23.4.2021 - 21:01
+2

Chamois13c

 

Mato: Chranme hokej a nie zakernosti... Odpovedz mi naco tam sli na lad luis, tavoda maslonka v case ked ste zufalo potrebovali dat gola? ... O tom to cele je... Jasne ze hascak sa mal pobit s luisom to by vam a valtonenovi vyhovovalo
23.4.2021 - 10:31
+1

Mato-Mi

 

Neviem, preco ich tam Valtonen poslal. Mozeme sa len dohadovat, ze ich tam poslal za ucelom vyvolania sarvatky. Ok?
Ale nic, opakujem, nic to nemeni na fakte, ze k napadnutiu hlavy a krku doslo a DK to zbabelo nechala na rozhodcovi. V pripade Maslonku podnet prijala(plne to akceptujem) a v pripade Hascaka ho zamietla, s cim nesuhlasim. Lebo z ich vykladu je jasne len to, ze ak by Maslonka dostal 5+DKZ, tak by podnet na Maslonku mali tiez odmietnut, nakolko uz bol potrestany v zapase. Nepis prosim za mna, ze by mne vyhovovalo, ak by sa Hascak pobil s Louisom. Mne osobne by to nevyhovovalo, preco by malo? Najhorsi pocit v zivote, je pocit krivdy a s tym nikto nic nespravi. Ale ako som uz inde spominal. Osobne uz neriesim, ci Hascak dostal trest, nedostal. Je to pre seriu nepodstatne. Je to podstatne z hladiska nastavenia DK a jej rozhodovania do buducna.
23.4.2021 - 10:41
+3

Chamois13c

 

To nie ze sa mozme dohadovat to je uplne iste ze ich tam frustrovany valtonen poslal s jedinym zamerom zranit najlepsich hracov popradu resp vyvolat sarvatku nazvime to ako chces. Mne to vychadza bez nejakych vacsich konspiracii ze pokyny zneli mašla naraz niekoho z hss co najzakernejsie a pre pripad ze by chceli oplacat dam ti na lad aj luisa a viesco tava ty tam chod tiez aby sme mali istotu.. Toto je absolutne chrapunstvo valtonena a prapociatok celeho toho co sa udialo na lade nasledne a preto je nevyhnutne zaoberat sa vecou v sirsich suvislostiach. Ostatne co pises ti neberiem si pre mna rozumny clovek uznavam ze keby ten hakyho zakrok urobil trebars ulrych vyhodnotia to inac viem sa stotoznit s tym ze by marcel dostal stop 1 zapas ale s ohladom na vyssie uvedene suvislosti viac urcite nie, nakonci dna je ale jediny potrestany najvacsi vinnik celej situacie prepnuty maslonka viem sa s tym stotoznit
23.4.2021 - 11:00
+7

Endstand

 

Ak by luis sekol Hascaka kricali by tu ludia ze stop do konca sezony 2022.
23.4.2021 - 11:55
+2

fany

 

Ja by som kričala VYHOSTIŤ Z KRAJINY😇
23.4.2021 - 12:54
+4

ten čo nevie

 

a hokejka do guli je ok😄😄😄
23.4.2021 - 17:47
+1

BlooD

 

presne to bolo vyslovene cielene....nutne potrebuju dať gol a posledne minuty na lade sam drevorubač..aka nahoda...jedine čo im nevyšlo bolo to že nikoho na dalši zapas nevyradili, preto skusili aj drgona nahlasiť...
23.4.2021 - 11:54
+3

BlooD

 

a myslim si že to zohladnili s akou taktikou tam posledne minuty boli
preto podla mna luisa ani hascaka už dalej neriešili on mal stopku za niečo ine...
23.4.2021 - 11:58
+2

hello, havarju

 

Ten nápad s viacerými odborníkmi v štúdiu je výborný. Len, kde tých odborníkov zobrať? Žeby sme si požičali z Čiech?
23.4.2021 - 9:59
0

Chamois13c

 

Haky vcera ukazal ze je charakter a pre pokoj vsetkych plackov gol radsej nestrelil dokonca prilis ani nestrielal
23.4.2021 - 10:22
+4

Standacik

 

a keď vystrelil, tak strela stala za hovno
23.4.2021 - 11:09
+1

MackoPu

 

Zase paranoia a spiknutie ?
23.4.2021 - 11:16
+1

Mato-Mi

 

Apropo, mili admini, dokedy budete tolerovat uzivatela s nickom Sony, ktory stale nadava a nikto ho nemaze.
23.4.2021 - 8:29
+14

doc.koniferum

 

On a plus pár ďalších podobných by nemali byť tolerovaní,ale rovno trvalo blokovaní,dostať ban.je to riadna čierna škvrna redakcie-ak nie hanba,že tak nerobí.
23.4.2021 - 8:36
+4

Rapkáčik43

 

Jednoznačne súhlasím, takýto užívatelia by sa mali mazať a banovať.
23.4.2021 - 8:52
+1

ferdo3

 

na zhodnotenie, posudenie faulov, nebezpecnych zakrokov, situacii platia v STV 2 pravidla:
1) Valabik ma vzdy pravdu (hlavne ked to vsetko zopakuje 7x aby to malo svoju vahu)
2) ked nema Valabik pravdu, plati pravidlo c.1
DK by mala vzdy rozhodovat podla pravidiel bez ohladu na meno, vek, vysku, vahu, sexualnu orientaciu hraca. Nie vzdy sa to vsak deje. Rozhodcovia pocas playoff viackrat ukazali, ze nestihaju, a v niektorych pripadoch ani neovladaju pravidla. Vsetko co mozme, sa tu vykricat na diskusii, raz nadavat na hraca z NR, TN, BB a postupne na vsetkych...hokej je sakra rychla hra, raz sa spravi faul, za ktory hrac ani nemoze, raz niekomu prepne...a bude to tak vzdy
23.4.2021 - 9:56
+4

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Qwixik

 

Juslan: 😂😂😂😂 "krivákov"?? Krivajú na pravú alebo ľavú nohu?
23.4.2021 - 10:51
+1

braniiislav

 

ja si myslim, ze dolezitejsie ako zakrok na Louisa (teda to celo vzajomne mečovanie sa bitkára s hviezdou ligy) bola reakcia celeho timu Michaloviec na to. Obrovska takticka chyba, ze svoje mysle zamerali na tento jeden moment jedneho zapasu. Nie okolnosti, ale reakcia na okolnosti určujú tvoju budúcnosť. A oni zareagovali tým, že sa na to upeli a začali plakať, sťažovať sa a pod. Namiesto toho bolo treba sa ospravedlniť za hráča Mašlonku, poukázať aj na iné prešľapy a sústrediť sa na sériu.
Myslím, že je to neskúsenosť a síce sa niečo naučili do budúcnosti, ale za dosť vysokú cenu.
23.4.2021 - 12:04
+3

braniiislav

 

Zaujimave tiež je, ze Michalovce mlčia o roz-ebanych dverach korculou hraca Louisa, ktorého asi este cakaju nemile povinnosti (vandalizmus) a verbalneho utoku trenera Michaloviec v polskom jazyku voci instruktorovi a videorozhodcovi zapasu. V tychto dvoch prípadoch nepodali podnet a je to na škodu veci.
23.4.2021 - 12:07
+6

BigMatthew

 

Brankoo: poprosím ta o nejaký zdroj, vďaka.
23.4.2021 - 12:20
0

LeonardoDavinChi

 

OR PZ PP, vyžiadaj si informáciu.
23.4.2021 - 12:28
+5

braniiislav

 

mám ti to ako odfotiť? ved nech vasi chlapci si to zajtra šupnú na Instagram.
23.4.2021 - 13:49
+1

BigMatthew

 

len aby bolo jasné, nemyslím to vôbec ofenzívne.
23.4.2021 - 16:57
+1

opeKE

 

Ked tak s odstupom casu nad tym celym rozmyslam nebola aj chyba Mikulu poslat najproduktivnejsi utok na poslednu pol minutu zapasu za uz si dovolim povedat rozhodnuteho stavu? Keby tam poslal adekvatnych hracov k superovi tak by sa k nicomu takemu nemuselo dopracovat.
23.4.2021 - 15:05
+1

fanpp

 

no nebola to chyba, ale "museli" tym ist, keďže sme hrali pred tým dlhe oslabenie 6:3 a potom 6:4 a ti hráči boli zavarení.
23.4.2021 - 15:57
+6

Chamois13c

 

Ano bola to chyba mikulu ze chcel hrat hokej a nie zakernosti , bohuzial to bolo naivne poucenie do dalsich zapasov
23.4.2021 - 15:10
+7

ten čo nevie

 

ak sa chcu michalovce smerovat k takejto hre tak moc oblubene v lige nebudu a nadavok bude pozehnane
23.4.2021 - 17:53
+1

hello, havarju

 

Koncovcom poškriabal niekto kapotu auta a vraj v Michalovciach.
23.4.2021 - 20:32
+5

Adam138

 

pekne michalovčania https://www.hokejovysvet.sk/clanok/53992/na-zempline-neznami-pachatelia-poskodili-rozhodcom-auta-daniel-konc-starsi-uz-podal-trestne-oznamenie?fbclid=IwAR2yTifBwpt-D9emKVDn5ZOZwMiD-5XtwJzOpIElyS9Y4s9ZJf9gJAkJxKk
23.4.2021 - 21:40
0

IIHF

 

a bolo to aj v TV Markiza v Sporte priamo z NR kde hovoril Konc
23.4.2021 - 21:41
+1

poprader

 

Smutné, niekomu poškrabať lak na aute je trapošina. Ale uvolniť šrouby od kola? To je úmyselny čin niekoho zabiť a to aj keď ako je debil rozhodca to sa nesmie spraviť
23.4.2021 - 23:51
0

BlooD

 

Dobre opice z tych michaloviec....to uz je kus cez ciaru...
24.4.2021 - 7:01
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZSkóreB
1.Zvolen50179:125103
2.Michalovce50155:11399
3.Poprad50186:13395
4.Slovan50146:11594
5.Nitra50163:15689
6.Detva50156:14480
7.Trenčín50169:13479
8.Košice50148:12875
9.N. Zámky50132:14061
10.B. Bystrica50135:17157
11.Miškovec50118:18147
12.L. Mikuláš50105:25218
TímZVVPPPPGB
1.Žilina3831214183:6698
2.Martin38232111139:10774
3.Sp.Nová Ves38214211120:9973
4.Topoľčany38183413124:10664
5.Dubnica38190415126:11561
6.Levice38133517109:12050
7.Humenné38132518101:13048
8.P.Bystrica38116021101:14045
9.Skalica38121520108:12643
10.Trnava3810102798:14832
SR 18202301550:10212
Aktualizované: 5.3.2021 20:07
tímZVVPPPPSkóreB
1.Nitra5410040:1014
2.Slovan4300114:89
3.Dukla4210113:88
4.Martin4111114:146
5.B. Bystrica5200313:166
6.Poprad210109:84
7.Skalica4101216:244
8.Košice210015:33
9.Žilina410034:233
10.Zvolen5010411:252
-SR 183101112:124
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZVVPPPPSkóreB
1.Slovan4400030:1112
2.Nitra4310020:1211
3.Dukla4310016:1011
4.Púchov4210113:108
5.Martin4200216:156
6.Michalovce420029:56
7.B. Bystrica4102112:165
8.Skalica4101214:184
9.Zvolen4011212:143
10.Spišská4100314:193
11.Žilina410037:223
12.Poprad400049:200
13.Trnava000000:00
14.Košice000000:00
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZVVPPPPGB
1.Žilina3831214183:6698
2.Martin38232111139:10774
3.Sp.Nová Ves38214211120:9973
4.Topoľčany38183413124:10664
5.Dubnica38190415126:11561
6.Levice38133517109:12050
7.Humenné38132518101:13048
8.P.Bystrica38116021101:14045
9.Skalica38121520108:12643
10.Trnava3810102798:14832
SR 18202301550:10212
Aktualizované: 5.3.2021 20:07
A SKUPINA
Tím ZVVPPPPGB
1.Bolzano8410327:2318
2.Klagenfurt8411228:2417
3.Salzburg8410327:2214
4.Viedeň8213229:2711
5.Fehérvár8200625:407
 
B SKUPINA
Tím ZVVPPPPGB
6.Bratislava10412326:2622
7.Dornbirn10313332:3422
8.Villach10520338:3020
9.Linz10610336:2820
10.Innsbruck10311530:3414
11.Graz10300722:3213
Aktualizované: 27.3.2021 08:03
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 1.3.2021 03:13
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 1.3.2021 03:13
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 1.3.2021 03:13

Bleskovky

Tybor z rodinných dôvodov zrušil zmluvu s HC Vítkovice

Slovenský hokejový útočník Radoslav Tybor napokon nebude hrať v budúcej sezóne za HC Vítkovice Ridera. Z rodinných dôvodov požiadal o zrušenie zmluvy s českým extraligistom, na ktorej sa obe strany dohodli iba pred týždňom. "Bohužiaľ, z osobných dôvodov sa vraciam na Slovensko, ide o rodinnú záležitosť a viac by som to nechcel komentovať.
pred 10 min. - TASR

Rögle vyhralo tretí duel finále SHL nad Växjö 5:1, v sérii stráca 1:2

Hokejisti Rögle zvíťazili vo štvrtkovom treťom finále play off najvyššej švédskej súťaže doma nad Växjö 5:1. V sérii znížili stav na 1:2 na zápasy, štvrté finále je na programe o dva dni opäť na ľade Rögle.
včera o 22:27 - TASR

Nóri prehrali v prípravnom zápase v Dánsku 0:4

Hokejisti Nórska prehrali vo štvrtkovom prípravnom stretnutí pred MS v Dánsku 0:4. výsledok: Dánsko - Nórsko 4:0 (0:0, 0:0, 4:0) Góly: 43. a 47. Olesen, 56. Lauridsen, 60. Storm
včera o 21:24 - TASR

Rangers dostali za vyjadrenia na adresu Parrosa pokutu 250.000 dolárov

Klub hokejovej NHL New York Rangers dostal pokutu 250. 000 dolárov. Musí ju zaplatiť za vyjadrenia na adresu šéfa oddelenia hráčskej bezpečnosti Georgea Parrosa. Newyorčania vyjadrili nespokojnosť, že Wilson obišiel bez dištancu, rozhodnutie považujú za zanedbanie povinnosti a Parrosa označili za nespôsobilého vykonávať svoj post. Vyslúžili si 50-krát vyššiu pokutu než Wilson a podľa agentúry AP ide o najvyšší peňažný trest, aký klub dostal za verejné vyhlásenie, v histórii ligy.
včera o 19:27 - TASR

Bertuzzi z Detroitu absolvoval operáciu chrbta

Kanadský hokejista Tyler Bertuzzi z tímu Detroit Red Wings podstúpil operáciu chrbta. Zotaviť by sa mal do začiatku novej sezóny NHL. Dvadsaťšesťročný útočník sa naposledy objavil na ľade 30. januára.
včera o 12:36 - TASR

Gostisbehere dostal za zákrok na Friedmana dvojzápasový trest

Obranca Philadelphie Flyers Shayne Gostisbehere dostal od vedenia hokejovej NHL trest na dva zápasy a prišiel o 77.586 dolárov z platu. Gostisbehere nešetrne narazil v noci na stredu v domácom dueli s Pittsburghom (3:7) na mantinel obrancu Penguins Marka Friedmana. V zápase si odsedel len menší trest za krosček.
včera o 10:08 - TASR

Vo vedení Rangers nastalo zemetrasenie, prvým mužom sa stal Drury

Klub zámorskej hokejovej NHL New York Rangers ukončil v stredu spoluprácu s prezidentom Johnom Davidsonom a generálnym manažérom Jeffom Gortonom. Obe pozície po nich preberie bývalý kapitán tímu Chris Drury. Informoval o tom oficiálny web profiligy.
včera o 10:05 - TASR

Wolfsburg – Eisbären Berlín 1:4 vo finále play off nemeckej ligy

V druhom zápase finále play off nemeckej hokejovej DEL zvíťazili hráči Eisbären Berlín na ľade Wolfsburgu 4:1 a vyrovnali stav série na 1:1.
5.5.2021 21:48 - TASR

Servette Ženeva – Zug 1:2 vo finále play off švajčiarskej ligy

V druhom zápase finále play off švajčiarskej ligy zvíťazili hokejisti Zugu v Ženeve 2:1 a v sérii vedú už 2:0.
5.5.2021 21:24 - TASR

IFK Helsinki – Tappara Tampere 7:1 vo fínskej lige

V súboji o 3.miesto v play off fínskej hokejovej ligy zvíťazili hráči IFK Helsinki nad Tapparou Tampere 7:1.
5.5.2021 19:53 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

Odohrané zápasy

06. 05. 2021
ZvolenPoprad
3:2REPORT
04. 05. 2021
PopradZvolen
7:4REPORT
03. 05. 2021
PopradZvolen
1:2 PPREPORT
30. 04. 2021
ZvolenPoprad
4:3 PPREPORT
29. 04. 2021
ZvolenPoprad
5:3REPORT
24. 04. 2021
PopradMichalovce
3:1REPORT

Najviac bodov

Marcel HaščákPOP69 bodov
2.Svitana P.POP56
3.Chovan M.KOS56
4.Tvrdoň M.NIT54
5.Skokan D.POP52

Najlepší strelec

Marcel HaščákPOP38 gólov
2.Klhůfek P.KOS31
3.Bondra R.ZVO26
4.Tvrdoň M.NIT23
5.O´Donnell B.SBA22

Najlepší brankár

Matt O´ConnorNIT94.89 perc
2.Parks T.SBA94.05 %
3.Sholl T.DEV92.85 %
4.Tomek T.MIC92.82 %
5.LaCouvee C.TRE92.56 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov