Diskusia: Zavretie štadióna a finančné pokuty. Senát trestal po zápase Žilina - Nitra
Senát profesionálneho hokeja (SPH DK SZĽH) potrestal účastníka Tipos Extraligy DOXXbet Vlci Žilina uzatvorením štadióna na najbližšie tri domáce zápasy. Okrem toho musí zaplatiť súhrnne pokutu vo výške 3000 eur za zlyhanie usporiadateľskej služby a za vulgárne pokriky fanúšikov. Za incidenty v zápase 45. kola potrestali aj súpera Žiliny Nitru, za fyzické napadnutie fanúšikov a vulgárne prejavy jej vymerali pokutu vo výške 2000 eur.
SPH DK SZĽH si predvolal zástupcov oboch klubov, rovnako tak bezpečnostného manažéra SZĽH a delegáta stretnutia, aby vyhodnotil správy zo zápasu, audiovizuálne záznamy a vyjadrenia zúčastnených strán. "Hokej je šport založený na férovosti, rešpekte a súťaživosti. Tieto aspekty musia byť prítomné nielen na ľade, ale aj na tribúnach a v celom hokejovom prostredí. Bezpečnosť hráčov, funkcionárov, fanúšikov rozhodcov a všetkých aktérov hokejových zápasov je najvyššou prioritou v rámci Slovenského zväzu ľadového hokeja. Daná sankcia podľa nášho názoru je dostatočne odstrašujúca, aby sa v budúcnosti podobné prípady nevyskytli. Zároveň skutočnosti, pri ktorých bolo ohrozené zdravie, život alebo majetok, považujeme za neprípustné na štadiónoch TIPOS Extraligy či TIPOS Slovenskej hokejovej ligy," cituje oficiálna stránka SZĽH predsedu SPH DK Tomáša Strémyho.
Po konci zápasu 45. kola medzi Žilinou a Nitrou došlo na tribúne k incidentu, keď sa pri sektore hostí strhla hromadná bitka medzi fanúšikmi oboch tímov. Situáciu sa podarilo dostať pod kontrolu až po nástupe policajných ťažkoodencov.
- Žilinčan
- Žilina príde o cca 70 000 na vstupnom.To je polovica z toho čo zarobili na Jonesovi. A Nitra, ktorá dostala trest za fyzické napadnutie fanúšikov, za to napadnutie ktoré toto všetko vyprovokovalo dostane 2000? Dobrý návod ako finančne zrujnovať konkurenciu. Par krát stačí fyzicky napadnúť domácich a vybavene
- 8.2.2025 - 12:07
- +42
- Siny29
- Sorry, ale ja by som dal pokutu este vyssiu a zimak zavrel na dlhsie. Totalne zlyhanie usporiadatelskej sluzby na plnej ciare. Klub toleruje hlavohrude v kapucniach so zakrytou tvarou na kazdom domacom zapase v kotli (ci jeden ci druhy) tak nech nesie za to nasledky. Keby si s tym robili poriadky od zaciatku tak k tomuto nedojde. Nehovoriac aky signal to vyslalo pre cele slovensko smerom k tomu aby si vzal na hokej rodinu😉
- 8.2.2025 - 12:10
- +62
- mikisk
- Toto je tak otravný argument o zlyhaní usporiadateľa. Ale aspoň máme deku, ktorou môžeme zakryť to, že sa nám do hokeja vracia odporný primitivizmus. Tí chlapci v SBS nie sú ani pripravení a ani zaplatení na to, aby sa bili s bandou tupých hláv. "Usporiadateľ sa mal lepšie pripraviť" no nie, cieľme radšej na to, aby sa žiaden usporiadateľ nemusel na niečo také pripravovať.
100% súhlas s príspevkom, na ktorý reaguješ. Tak s rodinou ma na hokeji napadne tupota a ako odškodné na 3 zápasy nemôžem ísť na hokej. A pritom je to zbytočné, lebo veľa normálnych fanúšikov si povie, že na ten hokej nepôjde tak či tak. - 8.2.2025 - 12:28
- +8
- emoxx1
- Nikto z SBS sa s nimi byť nemusel. Stačilo nechať zavretú klietku do momentu kým sa nevyprázdni štadión.
- 8.2.2025 - 12:30
- +36
- mikisk
- Rob si analýzu 5x prečo do zbláznenia, vždy bude na vrchu tupota, ktorá to začalo. Lebo sme nebezpečne blízko argumentom typu: mala sa inak obliecť a nebola by znásilnená.
- 8.2.2025 - 12:39
- +6
- FacSKA
- Ked raz pustis ludi na stadion si za nich zodpovedny. Ci im padne na hlavu strop, padnu na neoznacenom schode, umackaju sa, cokolvek… pokial neskonci podujatie a neopustia stadion si zodpovedny za bezpecnost.
- 8.2.2025 - 18:23
- +9
- mikisk
- Nechcem predtým ako pôjdem na hokej riešiť, či tam je klietka pre fanúšikov alebo nie. Len toto tým chcem povedať.
- 8.2.2025 - 12:42
- +3
- emoxx1
- To súhlasím. Ani ja. To, že fankluby sú aké sú je bohužiaľ pravda tiež. To, že musia byť v klietke je preto, lebo si to sami tak vypýtali. Tie klietky by sa nestavali, keby k tomu netlačili skúsenosti minulosti.
No to celé nemá nič s tým, že SBS tým otvorením klietky pochybila. - 8.2.2025 - 12:46
- +4
- Hossa81
- Emoxx1: Pravdu mas klietka nemala byt co otvorena kym boli na zimaku ludia 👍
- 8.2.2025 - 13:31
- +3
- emoxx1
- Bohužiaľ. Snáď príde doba keď žiadne klietky nebude treba.
- 8.2.2025 - 13:51
- +4
- GB11
- SBS: Sú borci len vtedy keď máš flašku s vrškom ale keď sa niečo stane prví utekajú
- 9.2.2025 - 13:59
- 0
- topska
- Ak som ja z ineho mesta z obyvacky spoza pocitaca vedel co sa asi udeje tak na to netreba cvicenia v Mossade ani sluzby SIS aby sa tomu dalo nejako predist alebo nieco viac pre to spravit. A nie, neospravedlnujem ten primitivizmus. No tu sa podcenil a preto ten trest ktory je na mieste. A to tu este neriesime vsetko co sa aj zo zakona tam porusuje alebo porusilo.
- 8.2.2025 - 12:42
- +14
- antinamor
- Myslíš služby Slovenskej SIS? Tá je teraz zaúkolovaná na hľadanie pučistov.
- 8.2.2025 - 17:02
- +6
- Siny29
- V prvom rade si treba povedat, ze ta tupota z hokeja nikdy neodisla. Len nemala moznost sa takto prejavit. V ziline tu moznost dostala a ukazalo sa to naplno. Ako pisu v inych komentoch, stacilo nechat zavretu klietku a nemat tam 5 a pol cloveka.
- 8.2.2025 - 12:48
- +5
- Nerkio
- Stacilo ich na stadion ani nepustit.Hlavne ak bola kontrola Op tak ako bolo dohodnute
- 8.2.2025 - 12:54
- +9
- radopKE
- Stačilo nezastať a nenaložiť ich po ceste do autobusu
- 8.2.2025 - 19:32
- +2
- strojar
- Tí inteleguáni nastupovali už v Nitre.
A už vtedy dostali zodpovední v Žiline podrobnú informáciu.
A ignorovali ju. - 8.2.2025 - 20:10
- +3
- FP-jakubj
- SBS nie je organizator zapasu, tym je hokejovy klub. SBS mozu nevpustit fanusikov supera a tiez nemusia nechat otvorenu klietku. Ked videli, ze sa vzajomne fankluby urazaju, mali podla toho jednat
- 8.2.2025 - 17:19
- 0
- Endrewko
- V prvom rade si za to ale môže usporiadateľ sám... Nezvládli to podchytiť včas a tým pádom za to pykajú. Za mňa je to práveže fér.
- 8.2.2025 - 12:10
- +13
- topska
- este mozete byt radi, skor by som interne riesil dlhodoby dopad a straty ci posramotenu povest lebo opat raz sa to riesilo u vas, vobec ste to nemali dopustit...a nie tak vam parkrat opat napadnu domacich
- 8.2.2025 - 12:15
- +2
- Žilinčan
- Topska: Na 7 z 10 štadiónov, keď sa budú hostia snažiť, urobia niečo podobné. A domácich to bude stáť 10 tisíce.. Ako píšem, dobrý návod ako zničiť konkurenciu
- 8.2.2025 - 12:18
- +5
- Siny29
- To vobec nie je pravda. U nas ked je hlaseny vyjazd hostujucich fans je pri nich x usporiadatelov, maju vlastny bufet (vacsinou) je pripravena policia. V dostatocnom pocte. Je to o organizacii a priprave. Tebe ide na zimak burliva nitra a vies ze aj vlastni nie su nevyniatka. Aka bola organizacna priprava na ten zapas? Nulova.
- 8.2.2025 - 12:21
- +7
- Bizzaremifo
- To je čo za blbosť..veď vyslovene zlyhali opatrenia klubu, neboli pripravení vôbec...poučia sa, ale vyjde ich to draho
- 8.2.2025 - 12:24
- +6
- Tyna85
- Blbosť, v KE bolo x výjazdov a nič také sa nestalo. Je to len a len chyba vedenia Žiliny, že sa na to dostatočne nepripravili. Prestaň obviňovať ostatných za vašu chybu. Prečo boli otvorené dvere na klietke? Stačila taká jednoduchá vec a to zavrieť dvere a to čo sa stalo by sa nestalo.
- 8.2.2025 - 12:25
- +7
- tulen - kosice
- stalo sa: len ty možno o tom nevieš / nechceš vedieť
- 8.2.2025 - 12:59
- +3
- Tyna85
- Za posledné roky sa také niečo stalo?
Nehovorím časy dávno minulé. Lebo ti garantujem, že posledné 3 roky sa také niečo určite nestalo. - 8.2.2025 - 13:44
- 0
- tulen - kosice
- ok: u nás sa to riešilo okamžite, ale stalo sa ... napadnutie prešovských fans pri autobuse ( časy vôbec nie dávne ) ... vystrájanie žilinských fans pri presune do steelky ( časy trochu minulé ) ... a kopa drobných incidentov pri sektore fans hostí ( riešené v zárodkoch ) ... len diskutujúci mali stále dilemu a srandu z prítomných uniforiem ... a za tie roky sa to dalo do kľudu
- 8.2.2025 - 16:17
- 0
- Tyna85
- Ale to čo píšeš sú prevažne incidenty ktoré sa stali mimo štadióna.
Zároveň ako píšeš všetko čo sa dialo na štadióne sa riešilo ešte v zárodku.
P.S: Ten incident s PO fanúšikmi pri ich autobuse bola slušná hanba a dúfam, že sa už nebude opakovať.
Ja som hlavne reagovala na toho čo tu vypisuje ako sa hocikomu z hosťujúcich fans môže podariť podobná vec ako v ZA. To sa môže stať len vtedy keď usporiadateľ podcení situáciu a neurobí si svoju robotu dostatočne dobre. - 8.2.2025 - 16:46
- +1
- Profesor
- v steel aréne si ja nepamätám bitku na tribúne žiadnu chvalabohu ale
nedá sa porovnávať neporovnateľne
keby bolo na svk viac takýchto štadiónov kde sa ľudia podporujuce rôzne kluby môžu cítiť bezpečné... vedľa mňa sedeli aj fanúšikovia Popradu, Michaloviec, Spišskej... nikdy sa nestala bitka na tribúne. - 8.2.2025 - 21:53
- +3
- Ottawa Senators
- Rozveď mi prosím túto geniálnu myšlienku.
Rozumiem tomu správne, že toto vnukne ideu manažérom, ktorý si v lokálnych krčmičkách a pajzloch nájdu skupinky chuligánov, zaplatia im pár borovičiek a vyšlú ich ich na štadióny ostatných klub? Následne sa už budú len z pohodlia obývačky prizerať ako ničia konkurenciu? Po zničení budú oslavovať a po pár týždňoch si povedia, že "dobrá práca, zničili sme konkurenciu. Sme síce bez spoločnej ligy a roboty ale bol to dobrý nápad."
Musíš byť troll, takto nemôžeš rozmýšľať, neexistuje, že si tak hlúpy. - 8.2.2025 - 12:34
- +7
- Žilinčan
- Ottawa: Píšem to ako príklad. Viem že v tomto prípade to tak nebolo. Ale sme na Slovensku a po tomto verdikte by som túto možnosť vôbec nevylučoval. A ak to nechápeš, si buď troll alebo dosť jednoducho zmýšľajúci
- 8.2.2025 - 12:38
- 0
- Ottawa Senators
- Aha, píšeš to ako príklad...Lebo mne sa zdá, že si na tom postavil podstatu svojho príspevku, ktorým si chcel povedať, že ten trest nie je fér a že nabáda k tej skvelej myšlienke, ktorou by si kluby neničili konkurenciu ale pochovali by ligu. Možno už v ďalšom kole na 7 z 10 štadiónoch ako si uviedol.
Ach... - 8.2.2025 - 12:51
- +8
- Žilinčan
- Aaano pochopil to na druhý krát 😃 ten trest nieje fér, resp. dosť pritiahnuty za vlasy voči domácim. Čisto hypoteticky by sa to hosťujucemu klubu oplatilo. Vyprovokovať a zaplatiť zanedbateľné percento z toho čo zaplatia domáci
- 8.2.2025 - 13:04
- 0
- topska
- Ved ale stale ide o to ze tu pokutu dostanes ak to vyprovokovanie bude uspesne a stane sa nieco take ako sa stalo. Lebo to nie je nic hypoteticke a ani netreba na to klub, provokacie su aj inde. Ale ak sa nieco take udeje tak von lebo si to dnu vedia kompetentni postrazit.
- 8.2.2025 - 13:25
- 0
- Žilinčan
- Super, hostia vyvinení, takto sa to robí do psej matere. To je logika toto
- 8.2.2025 - 13:51
- 0
- RomanZa
- Najprv si sami priznajme, kde a kedy sme urobili a aku chybu. Potom ukazuj prstom na druhych.
- 8.2.2025 - 15:06
- +12
- topska
- Nie su vyvineni! Riesia ich osobne.
- 8.2.2025 - 15:13
- +1
- 69roman
- Prečítaj si vyjadrenie disciplináky ktorá po vzhliadnutí všetkých možných záznamov došla k záveru že spúšťačom bitky boli fanúšikovia ZILINY !!!
- 8.2.2025 - 15:14
- +13
- Ottawa Senators
- Rozumiem tomu veľmi dobre, ty však zjavne nie.
Možno sa na to treba pozrieť z opačnej strany a vziať si ponaučenie, posilniť SBS, keď chuligáni vyhlasujú mesiac pred zápasom, že tam budú. Zabrániť ich stretu. Ale vravím, to je z tej opačnej strany. Ty si si z toho trestu vzal nezmyselnú myšlienku ničenia konkurencie.
Bolestivý, exemplárny trest, je však možné že prinesie ovocie, zbystria všetky kluby pri výjazde hostí, ten váš obzvlášť. Stalo sa to v Žiline, odserie si to klub, najbližšie sa to môže stať inde, uvidí sa ako bude na to pripravený daný klub. Takýto skupinkoví chuligáni nevymiznú, z času na čas si takéto rande dohodnú, bohužiaľ. Dopláca na to len hokej a hokejoví fanúšikovia. - 8.2.2025 - 13:26
- 0
- azzurri
- Máš zbytočne bujnú fantáziu
Nikto to len tak nebude úmyselne robiť preto čo píšeš
Radšej normálne rozmýšľaj a zistíš že ste ako organizátor totálne zlyhali - 8.2.2025 - 13:39
- +4
- Sedko NR
- Ako som už minule písal. Môžete na nás písať hocijaké somariny, ale toto čo u vás, sa u nás roky nestalo a ani nestane. Prítomnosť dostatku sbs chlapov a to máme spoločný bufet aj wc
- 8.2.2025 - 12:41
- +2
- emoxx1
- Úver z tých 70 000€ náklady na usporiadanie zápasu by z toho ešte niečo zrazili.
- 8.2.2025 - 12:22
- 0
- Nitraaa
- Bezpecnostna kamera na stadione spolu s analytikom by s tebou nesuhlasili , mimochodom ten vas polsky fans chcel robit problem aj u nas , rozdiel je len ten ze u nas klub nevedu amateri a situaciu sbska vyriesila
- 8.2.2025 - 12:22
- +16
- Žilinčan
- Analytikovi silnejšie okuliare ✌️ škoda že on nesedel v sektore vedľa hostí. Keby sa ušlo aj jemu, možno by urobil inú analýzu
- 8.2.2025 - 12:27
- 0
- FP-jakubj
- Nikto vam nekazal pustit Nitranov na stadion alebo nechat klietku otvorenu.
- 8.2.2025 - 12:28
- +7
- emoxx1
- Už nám dáš nejaký dôkaz ktorý vie potvrdiť tvoju verziu?
- 8.2.2025 - 12:28
- +4
- Žilinčan
- Emoxx: Samozrejme zopakujem Ti to ešte raz. Hostia nemali čo robiť v strede štadióna navýšiť medzi sedadlami. Čo tam hľadali? Východe ktorý mali hneď vedľa sektoru? Napíšem Ti teda odpoveď, šli si tam kopnúť do nič netušiacich domácich. Pozri si video
- 8.2.2025 - 12:34
- 0
- emoxx1
- Povedal si to veľmi presne. To, že boli hostia kde boli v čase kedy boli je jadro toho nezvládnutia organizácie. Som rád, že si to konečne pomenoval. To je ten dôvod za ktorý máte trest.
- 8.2.2025 - 12:36
- +28
- Žilinčan
- Čiže hosťujúci fanúšikov keďže tam boli vpustení resp. tam prenikli a kopli si vôbec nieje podstatne? Sú nesvojpravni? Vedia vôbec čítať a písať? Proste Kovačik si zasa niečo vyplakal, ma zodrate nielen kolená a tvárime sa že za vsetko môže Žilina😃
- 8.2.2025 - 17:01
- 0
- emoxx1
- Už vyplakávaš ako Nitrančan. Pokiaľ nechceš pristúpiť ku konštruktívnej debate, tak to nemá ďalej zmysel.
- 8.2.2025 - 17:14
- +11
- sloniik
- Kedy si uvedomis, ze pises blbosti?
Kovacik si nieco vyplakal? Ved to je smiesne, co tu pises - 8.2.2025 - 17:14
- +5
- Prometeus
- Vy si vôbec pri zmysloch? To Nitra mala s fanúšikmi poslať aj vlastnú SBS a strážiť s9 fanúšikov? STACILO ZAVRIET KLIETKU, bikam ich nepustit. Ako Nitru nemusím, to co spravili ich fans u vás už asi ani netreba komentovať ale v prvom rade pochybení Žilina a totálne podcenila a nezvládla situáciu!!!
- 8.2.2025 - 19:11
- 0
- strojar
- Stačilo dodržiavať zákon.
- 8.2.2025 - 19:26
- 0
- juza
- Aj trest, aj keď zaslúžený by mal byť primeraný a nie zo snahou zlikvidovať ekonomicky organizáciu a tí čo incident vyvolali vyviazli so smiešnym trestom. Zrejme víťazstvá a postavenie Žiliny v tabuľke niekomu prenáramne vadia.
- 8.2.2025 - 19:34
- 0
- maček
- likvidačné bolo to, že bezpečnostný technik buď z nedbalosti, alebo priamo za účelom stretu tých bezmozgovcov z Prahy a Polskolitovského královstva neskontroloval, či je sektor uzavretý.... toto bolo likvidačné pre hokejovú budúcnosť na Slovensku..... postavenie Žiliny v tabuľke s tým nem nič spoločné.... keď si to uhrá, nech získa hoc aj titul....
- 8.2.2025 - 19:42
- +1
- strojar
- Incident vyvolali domáci a zapríčinila ho ignorácia zákona a predpisov zo strany usporiadateľa.
- 8.2.2025 - 20:02
- +3
- Tyna85
- Tak my vysvetlí prečo ich tam usporiadatelia pustili? Prečo bola klietka otvorená?
- 8.2.2025 - 12:39
- +2
- Žilinčan
- Usporiasatelia samozrejme zlyhali, o tom sa baviť ani nemusíme. Ale tým sa akože vyvinili fans Nitry? Však som sa tam dostal tak som si kopol a čo.. nemali ešte ma tam pustiť. A klub to ma za 2000
- 8.2.2025 - 12:45
- +1
- Tyna85
- Ale veď aj NR dostala pokutu za správanie fanúšikov. Akurát ZA bola tá čo mala zvládnuť bezpečnosť čo sa nestalo a tak nasledoval trest.
- 8.2.2025 - 14:20
- +2
- Rimo
- Ale akože ty čo chceš, aby zavreli nitriansky zimák, za to čo sa stalo na žilinskom zimáku ? Alebo čo vlastne chceš, lebo stále tu len motáš svoju fádnu “obhajobu”
- 8.2.2025 - 14:36
- +3
- Žilinčan
- Čo chcem ja nieje podstatne. Píšem že trest je neprimerany na jednu stranu a mierny na stranu druhú. Navyše keď konflikt vzišiel z tej druhej strany
- 8.2.2025 - 17:03
- 0
- Mato-Mi
- Trest je primerany. Nam zavreli stadion na dva zapasy, lebo par divakov zakricalo rasisticke urazky na hraca supera a sbs v niecom pochybila. U vas doslo k pochybeniu zo strany sbs a k bitke priamo na tribune. K trestu NR sa nevyjadrujem.
- 8.2.2025 - 17:07
- +5
- Prometeus
- Predné tak,suhlasim, trest je primerany.
- 8.2.2025 - 19:12
- 0
- OUTBLAST
- Nechápem čo by si akože čakal? Vždy sa trestá domáci za takýto prúser lebo domáci má zabezpečiť sbs...
Tvl UEFA pár rokov dozadu zavrela tehelko za 1 (SLOVOM JEDEN) pokrik "cigánska banda" na adresu PAOK 🤦
- 8.2.2025 - 17:18
- +1
- FP-jakubj
- Tie tresty su jasne definovane v pravidlach SZLH.
- 8.2.2025 - 17:23
- 0
- azzurri
- Neboj ako špecialita v tejto sranda lige lige je že dajú trest a potom polovicu odpúšťajú
Takže nebudete mať zavretí štadión 3 zápasy ale len 1 alebo max 2 - 8.2.2025 - 18:01
- +1
- fabregas001
- otázne je, či vlastne mohli tu klietku zatvoriť keďže zatvorením klietky ich vlastne odstrihneš od bufetu a WC ... čo by na to hygiena alebo iné zákony, tak to ti neviem povedať
SBS by ich asi neudržalo, čiže jedine riešenie malo byť povolanie korytnačiek, ak sa teda klietka nemohla uzavrieť ... ak sa mohla tak prvým riešením malo byť uzavretie klietky, len ako píšem, neviem či to vôbec bolo možné ....
- 8.2.2025 - 12:49
- +1
- topska
- V ziline svojho casu a davno ked som chcel ist na zachod tak v sprievode policajta alebo sbs. To je moja skusenost. Ale raz som bol aj rad lebo neviem ci by som prezil a dvaja mali problem s partiou co mi chcela cikanie trochu okorenit
- 8.2.2025 - 12:52
- +1
- fabregas001
- áno, to som písal ešte v prvotnom článku že tam mal byť koridor korytnačiek spravený až pred WC a nič by sa nestalo ...
- 8.2.2025 - 12:56
- 0
- topska
- To ale mozne nie je podla momentalnych pravidiel, legislativy a ja neviem coho este. To by si sa nedoplatil.
- 8.2.2025 - 13:26
- 0
- Profesor
- presne v ziline he bezpečnosť nulová
ešte vám povie SBS ze dávajte si pozor tu zvyknú mlátiť fanúšikov hostí a kradnúť im sále a dresy ... na WC choďte počas tretín radšej ... - 8.2.2025 - 21:59
- +3
- Tyna85
- Incident sa stal po konci zápasu tak na tu chvíľu tu klietku mohli zavrieť kým domáci neopustia štadión nie. Alebo zabezpečiť dostatok ľudí aby sa nič také nestalo.
- 8.2.2025 - 14:18
- +2
- antinamor
- Ja si pamätám štvrťfinále z r. 2016 tuším a celý čas sme boli zavretí v klietke, pričom k dispozícii boli 3ks Toi Toi vonku na dvore. Nikto sa nás nepýtal, či chceme ísť na WC v sprievode. Dvere zo sektora smerom na tribúnu boli zavreté, pričom pri dverách stála SBS. Som bol prekvapený, že tie dvere nechali otvorené. Tobôž po ukončení zápasu. To akoby vyzvali vypatlancov z oboch táborov, nech si dajú partičku fightu na tribúne.
- 8.2.2025 - 18:23
- +1
- takurcite
- Žilinčan, uz ti to tu viaceri pisali: Kto moze zato ze ako ty vravis boli hostujuci fans v sektore domacich? Len a len usporiadatel, ostatne su len dristy. Viem ze je to tazke si to priznat ale je to tak. A ako priklad j situacia z NR, ked sa u nas usporiadatelia dozvedeli ze hrozi nieco podobne, otocili hostujuci fanklub a nepustili ho na stadion. Co vlastne nevies pochopit?
- 8.2.2025 - 12:42
- +6
- Nitraaa
- Analytikovi okuliare a vedeniu zilinskeho hokeja pochvalu za vyborne zvladnutie situacie a organizaciu sportovej udalosti , môzes hadzat vinu na vsetky svetove strany za bezpecnost na vasom stadione zodpoveda vas klub , ak si sa necitil bezpecne stazuj na svojom domacom stadione , je zaujimave ze za xy rokov sa na nasich vyjazdoch nic nestalo ale zrazu sa nieco stane u vas a na vine su vsetci ostatni len vy nie
- 8.2.2025 - 12:31
- +3
- Sedko NR
- Ako si to prosím ťa predstavuješ, to finančne zrujnovanie konkurencie ? Ako istý súdruh, tak aj hokejové kluby budú zvážať ultras na určité zápasy vonku ?
- 8.2.2025 - 12:37
- +4
- WTF
- Každý klub si platí SBS službu a keďže ta v Žiline nezvládla situáciu,nevidím dôvod prečo by klub nemohol vymáhať dlžnú sumu od firmy,ktorá to nezvládla 🤷♂️
- 8.2.2025 - 12:45
- +8
- OUTBLAST
- Keby vedenie Žiliny nebolo hamižné a nechalo sektor I volný + zaplatilo väčšie množstvo sbs tak by sa tomu predišlo ...do toho sektoru sa vôbec nemali predávať lístky takže sa nemôžte čudovať že si to odserete 🤷
- 8.2.2025 - 12:49
- +1
- fabregas001
- sektor K mal byť voľný, tam sa lístky nepredávali, ten mal byť uzatvorený ...
- 8.2.2025 - 12:52
- 0
- FP-jakubj
- Chapem, keby sme boli na nejakom basketbale Zahreb Belehrad alebo futbale, no na hokeji sa nezvykli uzatvarat sektory. Stacilo bud NR fans nepustit na stadion, ked uz vonku robili problemy alebo nechat klietku zatvorenu.
- 8.2.2025 - 17:25
- 0
- AVEMNE
- vidieť že nevieš čo melieš ako aj tý 20ti čo to opluskovali...čo ste čakali že dostane Nitra aký trest
- 8.2.2025 - 14:01
- 0
- azzurri
- Nielen že ste nováčik po športovej stránke ale aj po organizačnej
Máte sa ešte čo učiť
Zlyhali ste ako organizátor kapitále a trest je zaslúžený - 8.2.2025 - 16:16
- +1
- Cvikelka
- 3x zápas
plus priemerná návšteva
plus priemerná cena vstupenky
Žilina prišla reálne o dobrého útočníka v prvej lajne, na budúcu sezónu. - 8.2.2025 - 12:10
- +9
- miso1389
- o zilinu sa neboj na buducu sezonu uz ma dohodnuteho nove gen.sponzora z ciech a ide zvysit rozpovet o 1/3 takze v pohode.
- 8.2.2025 - 12:20
- +1
- Cvikelka
- A o tie peniaze mohla mať ešte lepšieho hráča.
Nechápeš tomu?
Ak chceš napríklad hráča za 8000 a mať tie peniaze o ktoré Žilina príde, mohol sa nájsť lepší hráč, napríklad za 11000.
Takže áno, budú chýbať. - 8.2.2025 - 12:33
- +7
- RomanZa
- Par tisic Eur za pokutu nebudu chybat. Nepridu peniaze za vstupne, merch sa nepredava atd.
Opat klesla reputacia a obnovila sa zla povest z neprifesionality usporiadania zapasov najvyssej hokejovej sutaze. - 8.2.2025 - 15:12
- +3
- Cvikelka
- Keď vám nechýbajú, mne je to jedno.
- 8.2.2025 - 16:33
- +5
- omen
- Zilina chce navysit rozpocet, Poprade sa nieco riesi... a niekto sa tu bude stazovat, ze nasa liga ide dolu vodou
- 8.2.2025 - 12:42
- +2
- BieloModra
- Ty si ten co sa tesil ze ako ste vyhrali bitku aspon na tribune ked uz nie na lade vsak?...
- 8.2.2025 - 14:42
- +6
- P24
- Akože, očakával som zakaz výjazdov minimálne do konca základnej časti, takže sme obišli v zásade do RW. Každopádne, trest by mal vbprvom rade viesť k náprave, čiže bybsom možno očakával, že zväz príde s tým, že aj zahaji nejaký program, ktorý spraví revíziu a pripadne preškolenie všetkých klubov v oblasti bezpečnosti a predchadzaniu podobných situácii. Ideálne aj s účasťou policajtov.
- 8.2.2025 - 12:12
- +3
- FP-rivaldo7
- zakaz vyjazdov vraj nemaju v disciplinarnom poriadku, inak by k tomu pristupili
- 8.2.2025 - 15:56
- 0
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- FP-jakubj
- Preco by si zakazoval vyjazdy, staci, zeby trochu pracovala policia a mal kontakt vzdy na toho, kto zajazd organizuje. Mate tam cudzincov ci problemovych, smola, nepustime na zapas vsetkych a dovidenia.
- 8.2.2025 - 17:31
- 0
- P24
- Tak monitoring problémových osôb beriem ako základ, ktorý si majú postrazit primárne policajti. Ten zákaz by mal plniť ulohubodkazu zvazu nášmu fanklubu: neviete si spraviť poriadok s futbalovými chuliganmi? Ok, budeme sa k vám správať ako k futbalovým výjazdom. Tak, či onak, ako sa píše k de, takýto trest v hokejových stanovách nie je, čiže vybavené.
- 8.2.2025 - 19:52
- 0
- strojar
- Žiadni policajti.
Pozri si ZÁKON.
Ten neporušili policajti, ale usporiadateľ. - 8.2.2025 - 20:04
- 0
- P24
- Bavíme sa o dvoch veciach. Ty o tom, že usporiadateľ mal nastaviť najvyššou pohotovosť, pripadne úplne stopnúť výjazd. S čím suhlasim. Ja o tom, že keď tu boli informácie, že do republiky prichádzajú ľudia s istou minulosťou, a s evdientnym zámerom,
(keďže polka internetu vedela, se to nebude obyčajný vyjazd), tak ich mali po vstupe do republiky minimálne monitorovať. - 8.2.2025 - 20:51
- 0
- strojar
- Polka internetu nebola usporiadateľom zápasu.
- 8.2.2025 - 21:20
- 0
- Bizzaremifo
- Nitra už slušný balík nechala na pokutách a stále sa to opakuje...
- 8.2.2025 - 12:15
- +6
- fabregas001
- Komu pomôže to uzatvorenie štadióna? asi nikomu, keby tam niekto rozmýšľal, tak dá pokutu 50 000 eur a následne by mohli byť tie peniaze investované do mládeže .... takto nebude mať klub peniaze, nebude mať zväz peniaze a ľudia v žiline nebudú mať hokej .... hlavne že chceme pritiahnúť ľudí na hokej a zväz ich odtiaľ vyhadzuje
takto sa to robí do psej matere
- 8.2.2025 - 12:22
- +3
- topska
- Ale takto sa to robi do psej matere vsade vo svete
- 8.2.2025 - 12:44
- +8
- fabregas001
- lebo na Slovensku je podpora mládeže rovnaká ako všade inde vo svete
tu nemáš skoro žiadnu podporu mládeže, všetko musia cvakať rodičia, s návštevnosťou je to tiež bieda, tak prečo nevymyslieť niečo, čo bude mať rovnaký efekt pre klub a bude mať z toho niečo aj zväz (mládež) a nedotkne sa to fanúšikov? treba si uvedomiť, že ten konflikt vyvolalo pár desiatok ľudí čo by na hokej tak či tak ďalší zápas zrejme neprišli ... bolo jasné že musí za to zaplatiť klub, ale aký rozdiel pre klub by bol, keby mu dali rovno pokutu 50 alebo aj 70 tisíc? žiadny, akurát by tie peniaze mohli byť použité pre mládež a ľudia by neprišli o hokej ... takto dostal trest klub, dostali ho aj fanúšikovia a nepriamo si dali trest aj vo zväze, keďže mohli mať peniaze a nemusela liga prísť o návštevnosť a do toho nikdy nevieš aký dopad môže mať to uzavretie štadióna, lebo žiadny pozitívny dopad mi nenapadá ...
- 8.2.2025 - 13:32
- +3
- SlovakRanger
- Po tomto verdikte bude pravdepodobne Nitra minimálne po zvyšok sezóny bezpečnostným rizikom a bohužiaľ na to opäť doplatia obyčajní fanúšikovia.
Keďže niečo podobné ako sa stalo Žiline so stratou desiatok tisíc eur asi nebudú moc chcieť riskovať nikde a tak to bude aj vyzerať.
A aj preto je nutné urýchlene niečo robiť s týmito "frajermi", ktorých odvaha končí v momente, keď nie sú súčasťou veľkej skupiny so zahalenou tvárou - 8.2.2025 - 12:29
- +13
- Sedko NR
- Nie nebude. Normálni ludia chodia všade celú sezónu a bez problémom. Tu sa stretli ultras čo sa hecovali dobrý mesiac dopredu. Aj pre tento dôvod zlyhal neskutočne usporiadateľ.
- 8.2.2025 - 12:44
- +5
- AzraeI
- Ja si myslim, že dobre zrobili: Teraz može nielen Žilina, ale celá liga smelo ísť do Nitry biť rozho... uhm domácich fanúšikov do hlavy. Za 3 zápasy (pre domácich) sa to oplati.
- 8.2.2025 - 12:31
- +6
- Nitraaa
- Samozrejme môzu , ved ked tu boli tak sa bit chceli , u nas ale sbska nie je len na oko aby sa nepovedalo a preto hosti bez problemov upratali
- 8.2.2025 - 12:36
- +4
- AzraeI
- Nuž... zostáva mi len popriať ti, aby vám nedokázali opak
- 8.2.2025 - 12:39
- 0
- Tampa Bay Lightning
- Prístup SBS je až prehnaný. Som slušný fanúšik a nebol som vpustený na štadión pokiaľ som bol v drese svojho tímu bolo mi oznámené že môžem ísť len do sektoru hostí pritom som si zaplatil miesta za striekačkou hostí. Žiadne podobné upozornenie som pri kúpe lístkov nevidel.
- 8.2.2025 - 15:43
- +2
- Nerkio
- Ale ved u Vas je presne toto iste …a ked odchadzas zo stadiona,pustia ta az ked si odlozis klubove oblecenie
- 8.2.2025 - 15:57
- 0
- topska
- odkial je?
- 8.2.2025 - 16:01
- +1
- Nerkio
- V profile ma Trencin
- 8.2.2025 - 16:08
- 0
- topska
- tak to sa mi tam nestalo ale dlhsie som nebol
- 8.2.2025 - 16:58
- 0
- Nerkio
- My sme tam boli na poslednom zapase a tieto instrukcie nam dala policia pri odchode zo stadiona
- 8.2.2025 - 17:01
- 0
- BieloModra
- Bola som s nou...hned ako sme vysli von, tak mi to tazkoodenec povedal...slusne, velmi slusne, otiahol zataras a pustil nas na chodnik
- 8.2.2025 - 17:30
- +4
- Tampa Bay Lightning
- Vstup na štadiôn som riešil tak že som šiel cez sektor hostí dres chytil do ruky a šiel za striedačku hostí lebo vracať sa k autu a odložiť dres sa mi ozaj nechcelo. Do NR na hokej zvyknem chodiť často keďže to mám aktuálne bližšie ako ísť domov dokonca idem niekedy pozrieť aj keď nehrá Dukla. problém som nikdy nemal až do teraz lebo som vyhrabal v skrni dres
- 8.2.2025 - 17:52
- 0
- topska
- Podla mna to bude dresom lebo mne ako pp fanusikovi sa to vacsinou nestava ani v snv...paradox boli dva pripady v bb
ale to som obkecal
- 8.2.2025 - 19:06
- 0
- Tampa Bay Lightning
- Dva krát som bol u nás s kolegom na hokej bol navlečený v drese Košíc a nikto ho neriešil ale netvrdím že sa to nemôže stať aj u nás len mňa vcelku vytáčajú takéto “pravidlá” ktoré človek zistí až pri vstupe a teda pohyboval som sa v okolí štadióna v drese Dukly peknú chvíľu a ohrozený som sa určite nectítil tak neviem aký je problém na zimáku.
- 8.2.2025 - 17:44
- 0
- BieloModra
- Aj v SNV mi predali listok do sektoru hosti, pri vchode na prvej kontrole v drese a ciapke ok, pod schodistom pri sektore problem
- 8.2.2025 - 17:53
- 0
- Nerkio
- Ooooo problem ….
- 8.2.2025 - 17:55
- 0
- BieloModra
- Hej a vo svetle udalosti ake sa tu preberaju ( a povznesiem sa nad tou neprijemnou pani) maju to poriesene spravne a verim ze nebudu jacat uz len tak preventivne...
- 8.2.2025 - 18:04
- 0
- FP-jakubj
- Pre mna je to napriklad scifi, pretoze v hostujucom drese mozu ludia normalne aj medzi domacich, nie je problem. Ale samozrejme sa najdu problemovi ludia, ale s nimi si vzdy poradia prislusne zlozky, na futbale chodia aj tajni od policajtov, ale myslim, ze na hokej nie. Na NHL obcas byva veselo na chodbach, no za incident na stadione je dost mastna pokuta a sud, takze si to dovolia len rednecks
- 8.2.2025 - 18:12
- 0
- BieloModra
- Ja som sa snazila byt vzdy co najblizie, alebo priamo v sektore hosti lebo vzdy sa lepie ten hokej von pozera lepie medzi svojimi, lepsie sa tesi z golu a tak...logicky spadnes do jedneho kosa, ale zase treba povedat, ze v drese ta na tribunu nepustia a rovno odnaviguju do sektoru hosti a je jedno kde mas listok tak mas na vyber bud beres na seba rziko ze budes za hulvata, alebo sa tesis ako tichy blazon...porovnavat hokej u nas a NHL je ciste sci fi (z tohto pohladu )
- 8.2.2025 - 18:21
- 0
- FP-jakubj
- Moc si NHL idealizujes, obzvlast v Kanade to nie je vzdy med lizat. V USA zalezi, je rozdiel ist na Rangers v NYC a na Nashville alebo St Louis. Su tam aj nejake rivality ako Canadiens vs Bruins, ale tam sa dokazu ludia v pohode porozpravat.
- 8.2.2025 - 18:43
- 0
- BieloModra
- Ja som minulu sezonu pred vchodom normalne medzi nami vidavala 2 duklacke dresy a nic, klud debaty, bezne k nam chodi chalan v KE drese, ten tusim uz ma aj miesto na tribune na stati...ja neviem ze by krive slovo napisal...je ale uplne jasne, ze nas bezpecak ma jasno a podla mna sa to este sprisni. Viem, ze sa sa chystaju sprisnene pravidla smerom k nasmu fanklubu, vedenie spolu s nimi kona...a ja som za to rada. Viem kde urcite na hokej nepojdem...je to o ludoch
- 8.2.2025 - 18:01
- +1
- Tampa Bay Lightning
- Ja som s ľuďmi problém vôbec nemal akurát čo som sem tam zakričal zrovna keď bolo ticho a šli sme do brejku alebo keď sme dali gól nepatrím k fanúšikom čo chodia kričať na súpera ale chodím fandiť našim… dobre som tam pokecal s Vašimi a šiel domov. na najbližší zápas keď u Vás budeme hrať to samozrejme s dresom ešte vyskúšam ale pochybujem že prejdem po tom čo sa stalo teraz
- 8.2.2025 - 18:17
- 0
- BieloModra
- TN, PP, ZV to je pre mna ako fanusika NR najlepsie a vlastne zavazny problem som nemala nikde somariny pokriky von cestou k autu, spievanie a kydy to neriesim...vzdy mi to vyvazi nieco lepsie a ked ti domaci povie von, dobra hra, blahozelam zabudam na to horsie z tribun
- 8.2.2025 - 18:26
- 0
- Nerkio
- Aj v Snv je fajn …a dobre sa tam daj aj najest (nemyslim na stadione )a v Nz ,mam dilemu ci som domaca a ci host
- 8.2.2025 - 18:29
- 0
- BieloModra
- Ved hej sak ale vies co povedali domaci😀 vy ste sa sem v tejto zime j...ali do tejto zimy? No ja byt z NR ne..ebal by som sa sem😀😀😀😀
- 8.2.2025 - 18:33
- +2
- Tampa Bay Lightning
- Ja som problém zatiaľ nemal nikde. 14.2 chcem ísť do BA nevieš ako to je tam?
- 8.2.2025 - 18:42
- 0
- BieloModra
- Od nasej finalovej serie do BA nechodim, teda ak neratam v lete ked maju pripravu a chcem vidiet iny tim ako nas...na priprvu som bola aj vo ZV
- 8.2.2025 - 18:47
- 0
- BieloModra
- Kecam😀 este som bola na zimnej klasike v BA...
- 8.2.2025 - 18:50
- +1
- Sedko NR
- Chcem vidieť kto sa tým chlapom u nás postaví
+ u nás sú aj ťažkoodenci na štadióne,nie vonku
- 8.2.2025 - 12:47
- 0
- Nerkio
- Plus mas na beznom zapase dostatocne mnozstvo policie .Aj na parkoviskach
- 8.2.2025 - 12:49
- +1
- doc.koniferum
- chcem sa dožiť doby keď sa nebudem obávať sadnúť si na hocijake miesto na hocijakom štadióne a vychutnať si zápas.za tie desaťročia odchodené po hokejoch môžem s čistým svedomím povedať,že najkulturnejsie prostredie som zažil v Dolnom Kubíne.naopak najhoršie v Senici,Martine,Žiline a Nitre.samozrejme absolútna väčšina z mnou menovaných miest je slušná.to aby ste si fans z týchto miest nemysleli,že aj vy ste takí resp,že vás hádžem do jedného vreca.to v žiadnom prípade.ale tá neposlušná menšina/hŕstka to je niekedy doslova dobytok.človek by povedal,že v 21 storočí to už vymizlo.a velké oné vymizlo.
- 8.2.2025 - 12:35
- +2
- RomanZa
- Pre mna boli najhrubsi a najnechutnejsi ludia v Ziari.
Inak, v Play Off proti Mt som sedel v Za drese na tribune medzi Martincanmi a nebal som sa.
Sice som sedel s kamaratom z Mt, ale aj tak. Nemal som tam z nicoho obavy.
Detto Presov, Zvolen, Trencin, V LM ma SBS nechala medzi domacimi.
Este sme si aj hrkutali - 8.2.2025 - 16:30
- 0
- MichalLM
- Tak u nás v pohode chodia aj iní v dresoch ,šáloch hocikde po zimáku ,keď je prestávka,tak vonka vždy hosťujúci fans pokecajú s Liptákmi úplne v pohode,,v LM si veru nepamätám nejaký problém s fans za tých cca 20 rokov čo chodím
- 8.2.2025 - 20:32
- 0
- mikiworm
- Ja si pamätám sa mi zdá že jeden incident, keď niekto zo sektoru hostí niečo urobil pod sektorom domácich ale za pár sekúnd to bolo vyriešené. Skutočne okrem nejakých provokácií po prehranom zápase na stranu hostí asi nič. Páči sa mi, že máme slušný fanklub, aj keď je menší
- 9.2.2025 - 23:11
- 0
- rasti_assez
- Ten trest za vulgarne pokriky je skutocnou perlou. Tie vulgarizmy mame uz aj v popularnej, napr. rapovej hudbe. Dalej od ziackych sutazi, cez mladeznicke a juniorske, nebol som este asi na ziadnom zapase, kde by sa nediali. Nuz SZLH nastavil latku naozaj hodne vysoko.
- 8.2.2025 - 12:39
- +3
- emoxx1
- V rapovej hudbe ich neregulujú pravidlá. Pokuty za vulgarizmy nie sú nič výnimočné ani v iných kluboch. Pravda je, že ešte musíme prejsť kus cesty aby boli trestané prísnejšie, ako napr. v Čechách.
- 8.2.2025 - 12:41
- +2
- rasti_assez
- Rozumiem tomu, ze vulgarizmy zo strany clenov alebo hracov klubu mozu byt trestane. Ale pravidla na regulovanie slovniku divakov, tak to je pre mna novinka.Cize v praxi budu spiclovat agenti szlh medzi ludmi, domaci tim dostane gol, od si povie no do pi... a uz ma zvaz 3K v kasicke, nuz dobry biznis.
- 8.2.2025 - 12:51
- 0
- emoxx1
- Naozaj to nie je novinka a naozaj sa za to pokuty dávajú a my sme posledná hokejová krajina kde sa to pokutuje len keď je to už veľmi okaté. Všade inde je meter prísnejší.
- 8.2.2025 - 12:56
- +5
- emoxx1
- A trestanie jednotlivcov je tvoj výmysel. Trestajú sa hromadne skandované vulgarizmy.
- 8.2.2025 - 12:57
- 0
- rasti_assez
- Pred chvilou si tvrdil, ze sa davaju pokuty za vulgarizmy, teraz si spresnil, ze musia byt zase hromadne, pritom este nevieme, co je ta hromada, ci su to dvaja, traja, piati,... Keby to nebolo hlupe, bolo by to smiesne.
- 8.2.2025 - 13:05
- 0
- emoxx1
- Spresnil som to, lebo som pochopil, že si o tom do teraz nevedel a modeloval si tu situácie ktoré sú mimo reality. No keď to chceme vnímať takto tak áno. Radšej som sa mal na to spresnenie vyprdnúť.
- 8.2.2025 - 13:09
- 0
- rasti_assez
- Za poucenie som vdacny. Snazil som sa iba zamysliet nad absurditou situacie:
a) Hromadnost je dost vagny pojem a ked mam dostat pokutu niekolko tisic, chcem aby to bolo fer a rovnako meratelne pre vsetkych. T.j. ked dostanem pokutu 100eur za prekrocenie rychlosti o 5Km, nech ju dostane aj policajny prezident ci minister.V pripade "hromadnosti" to take jednoznacne nie je, ked tou skupinou mozu byt traja podgurazeni ludia, alebo 1000 clenny choral futbalovej slavie, ktory dostal v cesku 20000KC.
b)V Cesku, kde si beriame priklad pokuty su radovo mensie, stadiony krajsie, co sice neospravedlnuje urazky a pokriky, ale zaujem o sport je neporovnatelny. Ak si zvaz mysli, ze zatvaranim a likvidacnymi pokutami uroven zvysi, tak mu drzim palce, ale dost o tom pochybujem. - 8.2.2025 - 13:22
- 0
- emoxx1
- Za tie vulgarizmy ste dostali obe strany 500€ + Žilina 2500 za zlyhanie organizátora a Nitra 1500 za výtržnosti.
500€ je cca 12 5000 KČ. To mi nepríde tak zásadne ustrelené. - 8.2.2025 - 13:31
- 0
- rasti_assez
- Nuz sudruh. Aspon viem, co znamena prve pismeno v tvojom nicku, A ked sme pri tych vulgarizmoch asi aj posledne.
- 8.2.2025 - 13:25
- 0
- Standacik
- súdruh: je konštatovanie, nie vulgarizmus, či?
Dám ti radu, nehľadaj chybu všade inde, a nie u seba - 8.2.2025 - 13:31
- +1
- rasti_assez
- To je dobra rada, budem na nu vzdy mysliet.
- 8.2.2025 - 13:38
- 0
- Tyna85
- Za vulgarizmy kluby pokuty dostávali a dostávajú. To, že ty o tom nevieš nie je chyba zväzu.
- 8.2.2025 - 14:23
- +2
- MV
- Na Sparte každe oslabenie nonstop kričia jeb.t Trinec/Hradec/.. Žiadny kus cesty pre nami nie je, divadlo z toho nikdy nebude.
- 8.2.2025 - 13:09
- +4
- topska
- No ale to jeb.t je v cesku trochu inak vnimane ako u nas
Ale chapem, tam sa proste dohodli ze to trestat nebudu.
- 8.2.2025 - 13:28
- +1
- rasti_assez
- V Cesku napisali iba na tabulu:rozmohl se nam tu takovy nesvar, potom to slovo, tentokrat obdobne, iba na j... a bolo vybavene.
- 8.2.2025 - 13:48
- 0
- FP-jakubj
- Sparta za to dostava pravidelne pokuty, ktore potom vyrubuju fanklubu.
- 8.2.2025 - 17:38
- 0
- MV
- Máš link aspoň na jednu z tých pokút?
- 8.2.2025 - 18:36
- 0
- mannheim
- To nemyslíš vážne porovnávať kultúru prostredia na štadiónoch v Česku a u nás...a to zrovna mne hustá atmosféra nevadí, ale porovnávať sa to nedá, na nových zimákoch ako napríklad v Třinci je to jednoznačne viac pro-family prostredie.
- 10.2.2025 - 19:52
- 0
- topska
- Prosim ta kde sa na mladeznickych alebo juniorskych ci ziackych zapasoch deju vulgarizmy ktore su proti pravidlam a mozu byt trestane?
tie tresty nie su za to ze nejaky traja rodicia kricia na superov alebo rozhodcov. Skus si precitat o com su tie tresty. A su spravne. Ak teda je za co trestat, teraz neviem.
- 8.2.2025 - 12:55
- 0
- rasti_assez
- Vulgarizmy sa deju na vsetkych, prve som zazil este na turnaji tretiakov v nemenovanom meste zo strany rodicov nemenovaneho slovenskeho velkoklubu.Odvtedy dost casto, aj ked asi nie vzdy.Neviem, presne co myslis.Precital som si to este raz.Dostali trest za: "zlyhanie usporiadateľskej služby a za vulgárne pokriky fanúšikov".V pravidlach by som si rad precital co sa moze a co nie, prosim daj nejaky odkaz.Nemyslim rasisticke alebo urazky narodov, co je uplne zrejme.
- 8.2.2025 - 14:05
- +1
- FP-jakubj
- Ja som teda robil VIP SBS na basketbale a sem tam na hokeji a zdaleka to neplati, ze su vulgarizmy stale. Ano, ked to sem tam niekto zakrici, ale nie cely sektor, tak za to pokutu nedostanes. Teda, v basketbale sme pokrikujucich rovno vyviedli zo stadiona a mal zakaz vstupu.
- 8.2.2025 - 17:40
- 0
- rasti_assez
- Basketbal kde chodi 100 ludi je skvely priklad.Skandovanie na Slovan ci dalsie sk... (Tym nemyslim slovenske) mesta tam naozaj nepočujeme.Ja som si napr.na stvrtackom turnaji vypocul nie velmi pekny choral na motivy fasistickej piesne zo ziliny ide vlak... Pritom v hokeji je vrcholom divackeho zazitku, ked na lade si dvaja chlapci idu vymlatit mozog.Ale nejake sproste slova, ktore clovek pocuje od dorastajucej mladeze na kazdom ihrisku su uz velky moralny problem.
- 8.2.2025 - 18:04
- 0
- FP-jakubj
- Ano su, pretoze v europskych sutaziach sa nic take netoleruje. Navyse netusim, preco si myslis, ze to bolo na Slovensku. A bolo tam niekolko tisic ludi, nie 100.
- 11.2.2025 - 13:04
- 0
- snw
- A presne kvôli tomu sú u nás pre hostí zabezpečené aj "latríny" toytoy. Aby sa vyhlo čo i len náznaku kontaktu.
- 8.2.2025 - 12:43
- 0
- Tino95
- tie vrata tam boli otvorené celý zápas alebo boli vylomené?
- 8.2.2025 - 12:44
- +1
- Tomino
- Otvorené
- 8.2.2025 - 13:03
- 0
- Tino95
- V tom prípade to je zlyhanie bezpečnosti zo žilinskej strany. Ak vedeli, že tam príde 180 fanúšikov Nitry + problémové vzájomné zápasy z minulosti, pre mňa je nepochopiteľný počet sekuritky a tie vrata (ak slúžili na to, aby ľudia mohli isť na wc alebo do bufetu OK, ale mali to domyslieť). V podstate sa to dalo čakať. Neospravedlňujem chovanie NR jednotlivcov, ale nestalo by sa to.
- 8.2.2025 - 14:35
- +2
- micu79
- Pokuta je ok ale 3 zapasy su dost pre par baranov ktory sa nevedia spratat do koze.Dal by som jeden zapas a keby sa to zopakovalo tak potom 4-5 zapasov stop.
- 8.2.2025 - 12:51
- +2
- Hasan13
- Co dokaze narobit jedna otvorena branicka na plote.
- 8.2.2025 - 12:54
- +1
- rasti_assez
- Mali castejsie pustat pesnicku Bratricku zavirej vratka.
- 8.2.2025 - 12:55
- +6
- roa
- Takže toto peklo urobila otvorená bránička na plote a nie zvieratá ktoré boli v tej klietke.
- 8.2.2025 - 14:58
- +1
- P24
- Tak načo tam tú klietku mate, keď aj tak čokoľvek sa stane je vždy chyba niekoho iného?
- 8.2.2025 - 15:05
- +1
- tulen - kosice
- zaslúžene: a pridal by som viac tých zavretých zápasov ... toto ale nie je o bráničke
- 8.2.2025 - 13:01
- +1
- Dracik_18
- Len aby sa to nezvrhlo ...
- 8.2.2025 - 13:07
- +1
- Žilinčan
- Presne nieje to o braničke ale o ľuďoch čo za tou braničkou fandia. Otvorená bola z súvisí aby hostí mohli ísť na vécko a do bufetu. No bola to chyba. Túto se etiku boli u nás viaceré početné fankluby, branička bola otvorená, nič sa nestalo. Dokonca som videl ako sa mladí chalani spolu fotili. Jeden v žilinskom a druhy v košickom drese.. Všetko je to o ľuďoch
- 8.2.2025 - 13:16
- 0
- topska
- Lenze tu pol strednej europy vedelo ze sa nieco zomelie
- 8.2.2025 - 13:29
- +11
- tulen - kosice
- netrep: je to o vás, čo ste sa toho zúčastnili, ale hlavne o bezpečnostnom managerovi a jeho ľuďoch ... teda, keď niečo také máte
- 8.2.2025 - 13:33
- +3
- Profesor
- ja som zasa videl ako partia žilinských ultras nastrocnych v šatkach okradli slušných košických fanúšikov o sali a ako sa potom rodiny s deťmi báli ísť na WC a ako usporiadatelia neriešili a miesto toho aby odprevadili na WC tak vraveli ze choďte počas tretiny
- 8.2.2025 - 22:17
- +3
- Žilinčan
- Profesor : Ja s zasa počul že u nás na štadióne sa strácajú ľudia - fanúšikovia súperov 😄😄 alebo ze šarvatku vyprovokovali Žilinčania zo severného sektoru. Slušní Nitrančania si len nevšimli východ ktorým prišli dnu. Zablúdili na našom štadióne, preto sa ocitli v sektore kde sa strhla bitka
- 9.2.2025 - 18:50
- 0
- Proky99
- Uplne spravny trest, dal by som iba dodatok ze pri opakovanej takej udalosti dvojnasobny trest. V roku 2025 je nemyslitelne aby sa take nieco dialo na hokeji. A nech si to Zilina kludne vymaha od tej futbalovej havede co to sposobila. Verim ze do buducna si uz poriesia lepsie usporiadatelsku sluzby a vymyslia sposob ako jednobunkovcov z futbalu na hokej nepustit, maju motivaciu.
Verim ze trest bude dodrzany a ziadne odpustenie nebude. - 8.2.2025 - 13:14
- +5
- Žilinčan
- Proky: Nikto z tej havede z hosťujúceho sektora nič Žiline nedá. Môžeš vymáhať koľko len chceš 😉
- 8.2.2025 - 13:18
- +1
- Nitraaa
- Vymahajte si to z Polska ved tam ste im v riti strceny dost hlboko
- 8.2.2025 - 13:27
- +13
- topska
- Ale to je tiez chyba lebo dovolili aby neboli identifikovatelni aj ked na to zakon mysli
- 8.2.2025 - 13:30
- 0
- rasti_assez
- Tak to by som chcel vidieť ako sa to da.Cize v Poprade ste schopni identifikovat u kazdeho navstevnika vsetky nakrcniky, saly kusy handier a oblecenia, ktore mozu sluzit na zakrytie tvare.Dalej ze divaci si nezakupia tieto predmety vo fanshope a nepouziju ich na zamaskovanie.Tak to Vam teda gratulujem.
- 10.2.2025 - 19:15
- 0
- Ondrej
- Čisté zlyhanie organizátora... Veľmi dobre vedeli,že fanúšikovia,ktorí sa chystajú od náš ž Nitry sú všeličo,len nie hokejoví fanúšikovia. A že rovnaka čvarga bude aj medzi jej fanúšikmi. Vedela to aj polícia,ktorá sa adekvátne pripravila... Už to bolo spomenuté,že v Nitre onehdá nevpustili na štadión fanúšikov hostí. Vtedy všetci mimo NR kritizovali Eckera (spravca NR štadiona plus človek zodpovedny za bezpečnosť). Usporiadatelia z bezpečnostného rizika nemali vpustiť našich ultras či čo to bolo, na zapas. Tí skutoční fanúšikovia, ktorí tiež od nasnz Nitry prišli by to prežili. Alebo mali zabezpečiť lepšie bezpečnosť. Nespravili ani jedno, tak prišiel zaslúžený trest.
- 8.2.2025 - 13:20
- +1
- FP-Tommynko
- Ten bol dobry, daj este jeden
- 8.2.2025 - 13:28
- +6
- Ondrej
- A čím sa previnilo nitrianske vedenie klubu? Výjazd bol ohlaseny, splnili si povinnost
- 8.2.2025 - 13:28
- +6
- M4K3R
- Vedenie nicim, kolektivna vina. Nech sa vie, ze taketo spravanie bude nieco stat a nepatri na stadion. Aby sa vytvoril tlak na tych blbeckov, oni si 2xpremyslia ci sa pojdu bit na zimak ak ich bude nenavidiet cele mesto
- 8.2.2025 - 17:47
- 0
- FP-jakubj
- Skor ich posle do zadku majitel klubu, kto ma stale tie pokuty platit
- 8.2.2025 - 17:53
- +2
- M4K3R
- Pokuty su nic, prazdny zimak viac nasere
- 8.2.2025 - 19:00
- 0
- FP-jakubj
- Jedno s druhým, vždy tratí klubová kassa
- 9.2.2025 - 0:28
- 0
- FP-jakubj
- Pokial sa tvoji fanusikovia pobiju, tak dostanes pokutu, je to v disciplinarnom poriadku SZLH
- 8.2.2025 - 17:53
- 0
- Ottawa Senators
- 2.2.2025 o 18:00, keď sa hral zápas Žilina - Nitra, štadión bol zavretý. Zaslúžene, treste odpikaný. Ďalší...
- 8.2.2025 - 13:29
- +5
- Nitraaa
- Zaco? Zato ze sme domacemu organizatorovi nezabezpecili sbsku?
alebo ze sme domacemu organizatorovi nezabezpecili zatvorenie klietky na sektore hosti? Stadion sa zatvara tam kde zlyhava organizacia , u nas sa chceli zlincania bit a nenajdes jediny clanok a jedine video o bitke , vies preco? Lebo u nas sbska nie je len preto ze to vyzaduju pravidla ale je tam preto aby zabezpecila bezpecny a bezproblemovy priebeh zapasu . Tak ako ZA nestaci na extraligu druholigovy kader tak im nestaci ani druholigova sbska a druholigova organizacia sportoveho podujatia
- 8.2.2025 - 13:36
- +2
- Žilinčan
- Tak ako Žilina nestačil na extraligu. Tvl to bol vylev. Ale v tom prípade mame organizáciu lepšiu akú polovica klubov keď sa pozrieš na tabuľku. Ťažký víkend Nitraaa? 😃
- 8.2.2025 - 13:55
- 0
- Nitraaa
- Citaj s porozumenim , chces mi povedat ze vy hrate s rovnakou zostavou ako ste hrali minuly rok ? Alebo ste sa museli posilnit lebo vas prvoligovy kader na extraligu nestacil . Neviem ale zda sa mi ze tazky vikend si mal ty , môzem ti to napisat aj po polsky ak sa ti to lahsie cita v tomto jazyku
- 8.2.2025 - 14:40
- +2
- fabbeN
- Nepochopil si ho. Tak ako ste si nenechali kompletný káder z minulej sezóny, lebo ste vedeli, že vám v túto sezónu už stačiť nebude tak ste mali zabezpečiť aj SBSku, keďže k vám chodia iné výjazdy ako minulú sezónu... Chapeš alebo to chceš poštou?
- 8.2.2025 - 14:41
- +2
- Wana
- Chalani skúste mu to nakresliť...
- 8.2.2025 - 15:23
- +1
- Žilinčan
- Mne stačí po slovensky. Ani česky a ani maďarsky radšej nie. Čiže.. Tak ako "BY" nestačil, nie tak ako Žiline nestačí prvoligový káder. Máme tu minulý čas prítomný budúci.. Ale na chalanov z Nitry dobre ✌️
- 8.2.2025 - 17:12
- 0
- Urpiner17
- Ty si normálne spomalený…skús ešte raz si to prečítať: “tak ako Žiline nestačí druholigový káder na extraligu, tak nestačí ani druholigová sbs”…ty si tak dokruteny, že si prečítaš vetu ale nie si ju schopný pochopiť, lebo si z nej vyberieš 3 slova…
- 9.2.2025 - 9:45
- +4
- Žilinčan
- Ty si tak jednoduchy.. Žilina už nemá druholigovy kader.Čiže nie nestačí, ale "nestačil" .. Mame minulý, prítomný a budúci čas. Skúsme ho používať. Ale možno si chýbal keď to tvoji spolužiaci preberali
- 9.2.2025 - 18:54
- 0
- Urpiner17
- Nie, nie som jednoduchý…nie som zo Žiliny…
- 10.2.2025 - 14:41
- +1
- Dracik_18
- No NR za dlho nepôjde oficiálne do ZA
- 8.2.2025 - 13:23
- +1
- P24
- Skromne len dodám, že keď sme svojho času otočili Zvolenský bus, lebo sa vedelo, že s nimi prídu aj Poliaci, tak sa tu všetci pohoršovali, že čo to má znamenať a pod. Tak nech sa páči. Beriem to tak, že žilinské vedenia sa poučilo a už si dá na to pozor. Možno však nie je od veci nápad, že ak postúpi do ligy mužstvo, ktoré v nej chýbalo viac ako tri sezóny, tak mu v prvom roku po návrate poskytne zväz asistenciu (v zásade mu ju prikáže) na všetky veci súvisiace s bezpečnosťou.
- 8.2.2025 - 13:25
- +4
- axxel
- Je dosť reálne, že tieto 2 mužstva budú hrať proti sebe už v prvom kole playoff ... už vidím ako po tomto incidente by vedenie Žiliny zakázalo nitriansky fanúšikom vstup na štadión... a na oplátku to isté spravia Nitrania, sak nesú horší ako Žilinčania
- 8.2.2025 - 13:33
- +1
- P24
- No a ja zas viem o x ľuďoch, veľmi často s deťmi, ktorí nerisknú návštevu PO zápasu NR-ZA, aj nebudú mať istotu, že ten zápas bude bez futbalových chuligánov.
- 8.2.2025 - 13:41
- +1
- FilipkoPP
- ak náhodou bude Playoff Nitra- Zilina tak určite nebudú zakázané výjazdy ani na jednej strane lebo playoff je dost velky prísun penazi takže tomu neverím žeby uzavreli hostujuce sektory ani Nitra a ani Zilina
- 8.2.2025 - 13:45
- 0
- P24
- Tak v Nitre ten sektor v poho zaplnime my sami. Ci si chce riskovať dalsi pruser Žilina je už na nich.
- 8.2.2025 - 13:48
- +6
- fabregas001
- no skús si to ešte raz zrátať:
nevpustíš ich na štadión - 150 x 12 = 1800 eur strata
vpustíš ich na štadión - pokuta 3000 + zavretie štadióna na 3 zápasy počas Play Off 15 000 * 12 = 180 000 eur
čo si vyberieš?
navyše sektor K bol kvôli tomu uzavretý, čiže už len keď ich nevpustíš a dáš do predaja lístky do sektora K tak máš väčšiu ryžu - 8.2.2025 - 13:59
- 0
- miro-nr
- Tak už sme sa dozvedeli ake tresty dostali kluby a ja velmi dufam,že sa dozvieme aj ake tresty dostali do tejto bitky zaangažovaní jednotlivci !
Naozaj by som ocenil ak by ich identifikovali a niesli za svoje "činy" zodpovednosť -hmotnú aj spoločensku ! - 8.2.2025 - 13:41
- +7
- Julo5
- Jeden dostal blokovu pokutu,takze asi tak...
- 8.2.2025 - 13:43
- +1
- axxel
- No už vidím ako naša polícia rieši niekoho z Poľska ci Česka... a aj keby, tak dostanú len pokutu pár eur
- 8.2.2025 - 13:44
- 0
- miro-nr
- Tak kto sa vlastne pobil Žilincania s Nitrančanmi ,alebo poliaci s čechmi ?
- 8.2.2025 - 14:04
- 0
- FP-jakubj
- NR a Sparta proti ZA s Poliakmi
- 8.2.2025 - 17:43
- 0
- NR
- A viete co je na tomto celom najhorsie,ze sa tu vadime napriec celym SVK,ukazujeme prstom jeden na druheho a ti ludia,ktori to cele sposobili na jednej aj druhej strane su na seba navzajom hrdi a je im cely hokej,zakazy a pokuty uplne viete kde...najdu si nabuduce inu zamienku a funguju dalej.
- 8.2.2025 - 14:07
- +6
- P24
- Nemám pocit, že by sa tu niekto vadil. Ze pár menej bystrích jedincov odmieta elementarnu logiku je ich problém. A pokiaľ chlapcov, ktorí sú na seba hrdí, nech si to užijú. Čoskoro ich niekto vráti na zem, pretože ak hy sa nabtakomto štadióne, za takých podmienky, ako boli v Žiline stretla skutočná prvá hooligans liga, tak by to dopadlo omnoho horšie.
- 8.2.2025 - 14:21
- 0
- emoxx1
- Úprimne, neber to v zlom, ale všetkým je nezmysel. Plne súhlasím s pár jednotlivcami ktorý boli najvýraznejší. Kolektívna vina nie je riešenie.
A ten pomer 95%/5% si ako prepočítal. - 8.2.2025 - 14:24
- +3
- emoxx1
- To, že ich máš plne zuby asi vysvetľuje tvoj pohľad, ale objektívne sú tri zápasy za takúto organizáciu bezpečnosti akurát. Za mňa je ten trest spravodlivý. Pokuty sú adekvátne predvedeným výtržnostiam a za zlyhanie organizácie byť trest musí.
- 8.2.2025 - 14:32
- +2
- Nerkio
- Preco je potom v zapise Szlh ze zo vyprovokovala Zilina??
- 8.2.2025 - 14:34
- +2
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- rasti_assez
- Pri sude sa vzdy berie nazor viacerych znalcov.Tu stacila analyza pana Bednarika.Sice obdivuhodneho a vsestranneho cloveka co sa tyka poctu firiem v obchodnom registri, v ktorych figuruje.Ale stale je to len jeden znalec.Mozno by bolo vhodnejsie z hladiska objektivity nechat analyzovat tieto pripady viacerým.
- 8.2.2025 - 14:43
- +1
- Tyna85
- Keby pozeral na inú klietku tak asi hej 😃
- 8.2.2025 - 15:05
- 0
- rasti_assez
- Asi myslis zlatu kliwtku.Ale aj tak skoda zatvorené ho štadióna. Az teraz chápem univerzálnu nadčasovosť slov našej legendy:Mul ši zavřič.
- 8.2.2025 - 16:03
- 0
- rasti_assez
- To je naozaj vtipne.Len neviem ci tomu bude tak aj nabuduce, ked fanúšik via, z ktorych urobili teraz v podstate obete, dost v rozpore s tym, co videli vsetci na stadione sposobia nabuduce niekde inde vacsiu tragediu.
- 8.2.2025 - 15:09
- 0
- emoxx1
- V prvom rade to nebol vtip.
V druhom nie sú žiadne obete. Za celú situáciu nesú tiež svoj podiel viny a očakával by som nejaké mena so zákazom.
To aby sa nabudúce nestalo ešte niečo horšie majú slúžiť práve tie opatrenia ktoré Žilina zanedbala. - 8.2.2025 - 15:13
- +1
- rasti_assez
- Inak ta klietka tam vobec nemala byt.Pamatam si, ako ju Imre instaloval prave v playoff proti Nitre.Na vacsine ostatnych stadionov som ju nevidel.Cele to hodnotenie a analyza sa mi zdá povrchne a nedostatočne, co je dost skoda.Teda zvalit vsetko na jednu branicku a dufat, ze sa to nezopakuje je strasne malo.Z toho pohladu by mozno naozaj pomohol pohlas dalsieho bezpečnostného analytika, ktory by nevidel iba tu branicku.
- 8.2.2025 - 15:35
- 0
- topska
- neslo len o branicku
- 8.2.2025 - 16:02
- 0
- emoxx1
- Klietka byť musí. Ak nie je pevná musia byť na rizikové zápasy dočasné zátarasy. Tá bránička je ten rozhodujúci bod toho. Neviem prečo to nechceš vidieť a priznať.
- 8.2.2025 - 16:04
- +1
- Standacik
- veď logicky: na vine nie je otvorená branička, ale fanúšik Nitry, ktorý cez otvorené dvere prešiel
- 8.2.2025 - 16:11
- +1
- fabregas001
- ja sa teším, keď v tej klietke budeš zavretý ty a sa ti bude chcieť čurať nedajbože srať
vtedy budeš prosiť aby ti tu klietku otvorili a my sa ti spoza klietky budeme smiať že z bezpečnostných rizík sa musíš doslova "posrať"
už som to písal vyššie, chcelo by to vyjadrenie niekoho kompetentného či ta klietka vôbec môže byť zavretá, lebo odstrihneš hostí nielen od bufetu ale aj od WC ... mám skúsenosť s hygienou, aké máva požiadavky v rôznych projektoch, tak sa mi nezdá že by povolili "športové podujatie" bez prístupu na WC - 8.2.2025 - 17:36
- +1
- emoxx1
- Mňa v klietke v živote neuvidíš. To sa nestavalo pre mňa ale pre fankluby. Oni si to tak vypýtali. Takto to chcú. Keby to tak nechceli, tak by sa nesprávali tak, aby boli klietky nutné. Tak nevidím dôvod prečo ich ľutovať.
- 8.2.2025 - 17:44
- 0
- BieloModra
- Tak uz treba len dufat, ze budete musiet dobudovat WC, alebo ze nebude potrebne rozdirit SBS ako sprievod hosti na wc...
- 8.2.2025 - 17:46
- +1
- Standacik
- zaujal ma tvoj výlev v profile: len mi napadá otázka, fakt sú na vine všetci dookola, dajme tomu modi, a nie ty?
- 8.2.2025 - 14:27
- +5
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Ottawa Senators
- modi a Nitrania
Kedy uz nastane ten den o ktorom hovori v profile? Este stale sa len blizi? - 8.2.2025 - 15:20
- +1
- Mato-Mi
- Ty si cenzurovany kvoli incidentu v Ziline? Ja som myslel, ze kvoli nerespektovaniu pravidiel.
- 8.2.2025 - 15:01
- +1
- Žilinčan
- Raccoon: Musíš ich brať s rezervou. Myslia si že keď ich je tu viac, že majú pravdu. Lajknu si medzi sebou každú hlúposť len preto že sú z jednej fary. Česť výnimkám
- 8.2.2025 - 17:16
- 0
- jehro
- To sú tak smiešne tresty. Trest pre Nitru je výsmech. Toto s trestom nemá nič spolocne.
- 8.2.2025 - 14:55
- +2
- Borg
- Ja by som len chcel vediet naco su vo fanklube tito maskovani tiezfanusikovia. Hadam 20 rokov nikomu nechybali. Kto ich prizval a na co? Prave ked sa zakladal fanklub, sme sa tesili ze sme sa tychto ludi, ktorym vobec neslo o sport, zbavili. A su tu zase a zase su s nimi len problemy. Komu tim prospejete?
- 8.2.2025 - 14:55
- +2
- jh12
- Lebo je taka doba, premostim to na vladu.
V dobe znacne minulej, od roku 1990 az do 2000 cca ked tu bola mafia, tak to bolo tolerovane a preto tu bolo viac agresivnych chuliganov.
Mam v zivej pamati este ked sa v NR na hokeji a futbale spievalo "vsetci cierny musia ..." (nemusim snad pokracovat, kto vie ten si to pamata.
Potom povedzme nastalo obdobie slusnosti na cca 20-22 rokov. Az teraz posledne roky sa to zacina radikallizovat. Jednak hrdinovia na internete zistili ze mozu niekomu popriat smrt a dostane za to max pokutu, na druhej strane politici terajsej vladnej moci (a jemne aj Matovica) tu tak radikalizuju spolocnost cez rozne vyjadrenia, az sa k nim pridali dezole ako Bombic, Blaha a spol. Nemaju hambu to robit okato a presne v tejto atmosfere chytaju energiu aj rozne osoby, ktore by inac boli ticho a sedeli doma v podmienkach.
Pamatam si velmi dobre ako sa ukludnila stara chrenovska epika v NR, chalani maju rodiny ale schytali aj podmienky.
Teraz to nikto neupratuje a nekroti tieto vasne. Toto je len dosledok aktualneho stavu spolocnosti. - 8.2.2025 - 16:21
- +9
- raza1
- správne rozhodnutie ..klub vedel co sa chystá a nepripravili sa na to ..a.mimochodom v ziline na zimaku to nebolo prvýkrát že sa fanúšikovia takto do seba pustili ...pamätáte Zvolen ,Martin,Banská aj Nitra ...tak nech nepíšu hlúposti ako im to je luto celé vedenie vlkov je za to zopovedne
- 8.2.2025 - 15:02
- +4
- Ondrej
- Ak použijem rovnaku logiku, akú tu podaktorí používajú, že tresty by mali byť rovnaké, veď bez nitrančanov by žiadny konflikt nebol, tak mi z toho vychadza,že každe hosťujúce mužstvo by malo dostávať polovicu zo zisku zo vstupného, veď bez ich mužstva by sa zápas nehral...
- 8.2.2025 - 15:14
- +3
- Urpiner16
- Niekto si nesplnil domácu úlohu a má čo chcel.Vedel som že im zatvoria šmykňu len sa nevedelo na koľko.
Dúfam že je to memento do budúcna pre všetky kluby. - 8.2.2025 - 15:26
- 0
- Handlo
- Ja ked som chodieval sam vonku este ked nechodili futbalovi na Zilinu, tak jedine kde som sa nebal v drese bolo v Kosiciach.
- 8.2.2025 - 15:40
- +3
- GoldenKnight
- Škoda ze im to nezavreli na 5 zapasov
Mozno nabuduce sa lepsie pripravia kompetentni a uz realne zarucia bezpesnost fanusikov
- 8.2.2025 - 15:45
- 0
- rasti_assez
- A není to málo Antone Pavloviči?
- 8.2.2025 - 15:53
- 0
- strojar
- 1. Primitívov sa treba zbaviť.
2. Usporiadateľ hrubo podcenil a nerešpektoval pravidlá/zákon.
- 8.2.2025 - 16:28
- +1
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Oveckin8
- zilina to nezvladla to je fakt,ale..... zilina trest dost tvrdy a nitra len pokuta??? cize opice mozu dalej robit peklo a nic sa im nestane? nove zamky zilina...kto bude dalsi???? ci uz su nitrancania chraneny viac ako medvede? ked uz dostala zilina trest ohladom zimaku,tak aautomaticky mala dostat nitra tiewz trest,zakaz vyjazdov ...vtedy by to bolo ok
- 8.2.2025 - 16:40
- +1
- Render 77 Nr
- Opice netreba púšťať na štadióny.
- 8.2.2025 - 16:59
- 0
- Žilinčan
- Áno sú, majú ľudí na správnom mieste. Ešte aj analytik nás ide presviedčať, že to čo sme videli na vlastne oči nieje pravda a že čierna nieje čierna a biela nieje biela. A že čo nieje zakázané na našom štadióne je vlastne dovolene. Pokiaľ mi nezabranite v robení násilia na vašom štadióne, je to vaša chyba že som niekomu ublížil, nie moja
- 8.2.2025 - 17:26
- 0
- BieloModra
- Uz konspirujes
- 8.2.2025 - 17:27
- +4
- Render 77 Nr
- Netrep furt naše opice a vaše sa dohadovali a chyba vašich ze jed to nevedeli zvládnuť ich tam pustili aj vašich aj našich hlavne Poliakov a Cechov.
- 8.2.2025 - 18:41
- +1
- sloniik
- Tresty rozdelene, Zilina sa bude do buducna viac snazit, aby k takymto incidentom nemohlo dojst. Nitra schytala za vytrznosti a verim, ze si klub bude ziadat nahradu od vinnikov.
- 8.2.2025 - 17:33
- +1
- Dzunkes
- Tak Nitra je uz zvyknuta na pokuty
- 8.2.2025 - 17:44
- +2
- FP-jakubj
- Taky slovensky Banik Ostrava
- 8.2.2025 - 17:47
- 0
- Spisskyhrad
- Pozor sarkazmus...: Na prvý pohľad to vyzerá ze SZĽH týmto rozhodnutím pozýva všetkých Ultras fans aby šli robiť bordel na cudzie štadióny.
Za 2000Eur sa oplati, v porovnaní ze u soka je to škoda za 100000Eur + zle renomé bezpečnosti + strata rodinných fans
Stačí vbehnúť do domáceho sektora, spraviť sarvatku a domáci usporiadateľ si to fajne odnesie.
Keď domáci usporiadateľ zamietne výjazd. Stačí kúpiť 50 lístkov pre Ultras kadetade po štadióne a môžu ísť nato...
- 8.2.2025 - 17:51
- +1
- rasti_assez
- Asi tam potom nejak logicky nesedi informacia, ze Nitra dlho dopredu upozornovala Zilinu na tie individua, ktore sa tam chystaju A tie chudatka spartanske si tiez chceli vychutnat iba športový zážitok ale Zilina proste zacala, tak sa nedalo.
- 8.2.2025 - 18:10
- 0
- FP-jakubj
- Cize chces povedat, ze je arbiter zaujaty alebo o vlastnes riesis? Videl potrebne zabery a rozhodol. Mozes sa odvolat, kazdopadne tresty su za bitku.
- 8.2.2025 - 18:15
- +2
- rasti_assez
- Nie je, chcem tym povedat, ze mi uniká logika.Nitra tvrdi, ze dlho dopredu upozorňovala. Zjavne na fanusikov, ktori sa prisli bit.Potom ich predbehli Zilincania (v nezverejnenych zaberoch) a zacali v sektore rodinnych prislusnikov hracov mlatit tvrde jadro Nitry +neborakov z Prahy.Mozno keby to bolo lepsie vysvetlene v clanku ako dvomi vetami.
- 8.2.2025 - 18:29
- +1
- rasti_assez
- Ved boli domaci, mame v time polskeho reprezentanta, poliaci chodia dobrych 20 rokov, pricom to bol prvy incident za 10 rokov.
- 8.2.2025 - 18:38
- +1
- Nerkio
- Tak my tiez mame Bajteka …to je argument …Aj jedna aj druha skupina velmi dobre vedela co sa udeje …Chyba bola ze im to bolo umoznene.
- 8.2.2025 - 18:44
- +1
- rasti_assez
- Som nevedel ze Bajtek je cesky reprezentant.Navyse ani dlhsie nehral, mozno preto spartania vyvadzali
- 8.2.2025 - 18:53
- 0
- emoxx1
- Toto rozhodne nebol prvý incident Poliakov vo vašom fanklube za 10 rokov.
- 8.2.2025 - 18:48
- +4
- rasti_assez
- Mas dokaz, alebo to len hadas z brucha?
- 8.2.2025 - 18:55
- 0
- rasti_assez
- Dobre, esteze ti to vyslo na ty osem rokov
- 8.2.2025 - 19:06
- 0
- emoxx1
- Ty si dal s istotou 10 😀
- 8.2.2025 - 19:11
- +6
- rasti_assez
- Ano, taky ze si navzájom vtedy nadávali spoza klietky, strašná bitka.
- 10.2.2025 - 20:06
- 0
- Handlo
-
to nemyslis vazne ze Zywiec chodia kvoli Walegovi vsak? Vsak ti Poliaci nevedia ani co je zakazane uvolnenie a nie nejaky Walega
- 8.2.2025 - 19:55
- +13
- rasti_assez
- Takze vobec ziadni Poliaci niksy nechodia koli Walegovi?
- 9.2.2025 - 18:31
- 0
- Mato-Mi
- Urcite nejaki chodia, ale isto neprisli na zapas proti Nitre, aby videli Walegu 🫣
- 9.2.2025 - 18:36
- +7
- Handlo
- Nikdy v zivote som okrem chuliganov Goral nepocul Polstinu , a aj keby nejaki nejakym zazrakom isli na Walegu , tak urcite to nie su ti co sa isli bit po zapase
- 9.2.2025 - 18:41
- 0
- Render 77 Nr
- Zbytočne on bude obhajovať a tváriť sa ze sú športoví nadšenci pritom každý normálny vie co sú zač
- 9.2.2025 - 18:56
- 0
- rasti_assez
- Ergo zaver je ten, ze polski fanusikovia, ktori chodia niekolko dekad do Žiliny a ktori cakali 8 rokov aby sa mohli pobit, su na rovnakej urovni ako Spartania, ktori by nevedeli najst nejaku Nitru na mape.
- 9.2.2025 - 19:38
- 0
- Standacik
- tejto demagógii neveríš ani ty sám
- 8.2.2025 - 20:57
- +1
- FacSKA
- História KS “Góral” sa datuje do roku 1956, kedy sa skupina mladých členov rozpusteného boxerského oddielu LKS Łodygowice…
To je opis zo stranky ultraszilina. Na prvu by som to odhadol na hokejovych fanatikov - 9.2.2025 - 11:35
- +4
- rasti_assez
- Tak potom je to jasne: Takze sa prisli byt, pretože im pred 70timi rokmi rozpustili boxersky klub v poľsku.
- 9.2.2025 - 18:39
- 0
- rasti_assez
- Prisli bit
- 9.2.2025 - 18:40
- 0
- Standacik
- mali ste sa na to pripraviť a nenechať otvorené dvierka
- 8.2.2025 - 18:19
- 0
- Nerkio
- Nabuduce tam teda pojdem a zavriem ich …😂
Cestu im dam preplatit,budu to mat lacnejsie.Len teda,mam ju dat preplatit u nas v Nitre ci Ziline ??🤔 - 8.2.2025 - 18:21
- 0
- Standacik
- a zober so sebou jednu FABku a aj reťaz pre istotu
- 8.2.2025 - 18:25
- 0
- BieloModra
- A s kym tam pojdes? 😀
- 8.2.2025 - 18:30
- 0
- Nerkio
- Kde je Maceeeeek??
- 8.2.2025 - 18:34
- 0
- maček
- ....neviem, podľa mňa vysáva klubovňu.......
- 8.2.2025 - 18:48
- +1
- BieloModra
- No nic, urobim vam do auta lepenaky😀
- 8.2.2025 - 18:55
- 0
- Nerkio
- Aj flasku ber
ja beriem jahody
- 8.2.2025 - 19:12
- 0
- Žilinčan
- Nerkio: Nejdem o to či mu ta informácia vyhovuje alebo nie. Ide o to že tá informácia je blud. Preto ide Žilina podať odvolanie na arbitráž.. Šarvatku začali hostia
- 8.2.2025 - 18:17
- 0
- strojar
- Ne-za-ča-li.
- 8.2.2025 - 19:19
- +1
- maček
- máš to slovo rozdelené gramaticky úplne presne.... nie je mi síce úplne jasné, načo tu opakuješ učivo z tretej triedy základného stupňa vzdelania, ale tak edukáciu treba vždy a všade.....
- 8.2.2025 - 19:27
- 0
- emoxx1
- Keby to tu čital niekto z ultras, tak nech porozumejú.
- 8.2.2025 - 19:29
- +3
- maček
- ....čítal...hmm, neviem, či ich nepreceňuješ....
- 8.2.2025 - 19:36
- +1
- Flak108
- Hahahah
- 9.2.2025 - 21:15
- 0
- Spisskyhrad
- Dobre ale teraz vážne. Na SZĽH stránke som sa nedočítal v článku ze ZA napadli NT fans.
Vieš doložiť zdroj kde je detailny report z konania?
Lebo aktuálne na FB stranke Vlci Žilina, píšu ze zo záberov je zrejmé ze prve napadnutia fanúšikov bolo z NT strany. A ze idú podať žiadosť o arbitráž. - 8.2.2025 - 18:20
- +2
- Spisskyhrad
- Prečítal som si ten link, a píše tam že domáci fans po skončeni zápasu napadli hosťujúci fans.
Avšak v uznesení 144/24/25 je napísané v odôvodnení to isté len opačne ze hosťujúci fans napadali po zápase domáci fans.
Nerkio tým pádom si sa diskvalifikoval a siris nepravdy.
Si zaslepený svojou Nitrou a nevieš rozoznať kto spravil akciu a kto reakciu.
V RTVS samotný Bednarik potvrdil ze cely spúšťač bitky boli Nitra keď som prvý opustili svoj priestor hosťovské ho sektoru a vtrhli do domáceho sektoru.
Čiže platí ze ZA fans už iba reagovali na NT fans a išli brániť svojich
Nerkio si diskvalifikovany a zaslepeny tarajko - 8.2.2025 - 21:56
- +2
- Nerkio
- Nemame velmi radi NT poprosime Nr ,dakujem.
Diskvalifikovana a zaslepena,dakujem
A tiez Pan Bednarik ;
Jasne dominoval nábeh maskovaných Žilinčanov na fanúšikov Nitry, ktorí na incidente asi tiež nesú vinu. Organizátor k zápasu podľa mojich informácií pristúpil nadštandardne, aj tak zlyhal. Toto sa nesmie stať. Určite sa dá očakávať niekoľko desiatok zákazov vstupov na štadióny,“ vyhlásil bezpečnostný manažér SZĽH MAREK BEDNÁRIK.
Čítajte viac: https://mynitra.sme.sk/c/23445943/zruste-druzby-s-chuliganmi-zilina-zlyhala-budu-desiatky-zakazov-tvrdi-odbornik.html
- 8.2.2025 - 22:16
- 0
- Spisskyhrad
- Ten článok je z 5.2., sú dám uvedené dohady a napísané že sa bude vec šetriť.
Dnes odpoveď Bednarika v Športe na RTVS z 8.2 je jednoznačná.
Budem parafrazovat: NITRA spustila konflikt vybehnútim zo svojho sektora a napadla domácich obyčajnych fanúšikov
Ved tvrdila si ze ZA fans to spustili.
Opakujem: Ak by Nitra nevybehla a nezačala bit domácich, nenasledovala by hromadná bitka
Ja neviem ľudia? To ako fakt budete popierať ze Nitra je vlastne poškodená a napadnutá?
Co mali Zilinsky Ultras kukať jak NR Ultras bije obyčajných fans?
Ako kus sebareflexie, toto je možné iba na SVK. - 8.2.2025 - 22:46
- +7
- FacSKA
- Nechcem rypat, ale je niekde video, ako napadali tych fans ZA?
- 9.2.2025 - 11:41
- 0
- Fidel©
- Stale vsetci rozpravate ako nitrancania biju rodiny hokejistov na tribune. Zeny, deti dochodcov ale zatiak to nebolo vidiet na jedinom zabere
- 9.2.2025 - 13:35
- +4
- sloniik
- Neviem, aky sport si pozeral, ale Bednarik povedal iba to, ze prvotny vybeh spravili nitrianski fans. Vobec nehovoril o tom, ze by napadli domacich fanusikov. Tak neviem, kto tu tara
- 10.2.2025 - 12:42
- 0
- sloniik
- Nerkio je zena...
Kde v odovodneni je napisane, kto zacal?
Je tam napisane o napadnuti fans. A kedze sa to pise prenoba tabiry, tj. islo o vzajomnu bitku.
- 8.2.2025 - 22:23
- 0
- AryaStark
- Tak Nerkio nie je žiaden tárajko to len pre tvoju info.
Prináša plnohodnotné info zo zákulisia a pre to ju tu radi čítame.
Zober svoj spišský hrad kdesi do pixe a prestan sa schovávať za ten
krásny kus slovenska.
Nerkio ospravedlnujem sa ti za tohto ....
Aj ja som mužské pläme - 10.2.2025 - 20:23
- +4
- sloniik
- toto
- 10.2.2025 - 12:48
- 0
- Liri
- A bola si na štadióne, že to Žilina začala? Nitrania nikdy nič neurobili oni sú vždy tí neviniatka. Kým sa bude zľachčovať všetko a fanušikovia si neurobia so svojími poriadky tak budú stále vytržnosti. Žilina je už poučená a uvídi sa či povolia Nitranom prísť na ich štadión.
- 8.2.2025 - 18:21
- 0
- AryaStark
- Liri trocha prehánaš.
Stačí prečítať .Nože?
Ono na odlahčenie .
ja som bol zaregistrovaný pod iným nenom Vanes je dukla ,ale stala sa mi taká nepríjemná vec do tohto učtu som sa už nevedel prihlásiť.
Kontaktujte admina.
Nekontaktoval som a zopár ludí vedelo kto som.
Niekto ma nazval reinkarnovaným cocotkom ,ale prežijem.
Ale čítal som to tu už od roku 2008a mal som pocit ,že je to niečo čo som v hokejovom prostredí nečítal.
Tá správne namiešaná atmosféra.
Ten drive rivalita a zároveň úcta ,čo tu bola moment kde Roman vstupoval do diskusie len ako člen.
To boli časy.
HP sa zmenil ,Roman sa zmenil,Belasá sa mení,BBB tu nie je rovnako ako Stojkovič a ten super shrek zo Skalice.
Franta ,Manheim a vlastne všetci vtedy diskutujúci predbehli dobu.
Robili tento portál jedinečným.
Tolerancia,výborné info,skvelé čítanie diskusií.
Tí diskutéri vtedy dávno predbehli dobu.
A to sa nezopakuje.
Boli jedineční.
- 10.2.2025 - 21:12
- +3
- fabregas001
- áno žilinčania vbehli do sektoru hostí, následne ich vytiahli do stredu štadióna a potom sa začali biť v strede štadióna
ja neviem čo to je za analytika, ktorý tvrdí že bitku vyvolali domáci .... šak sú výpovede napadnutých ľudí zo sektora I a ďakujú žilinským ultras že ich prišli (teraz použiť to správne slovo
) zatlačiť, ochrániť, obrániť ... samozrejme že tam nešli s tým úmyslom, išli sa tam proste biť, ale druhý dôvod z toho automaticky vyplynul, že ich svojim spôsobom obránili ... veď už len z toho, kde sa odohrala bitka je zrejmé že si buď išli naproti a tým pádom to bolo obojstranne ... ale keďže sú očitý svedkovia, ktorí boli Nitranmi bezdôvodne napadnutí a z toho potom začala mela tak je asi každému jasné kto začal ... nakoniec to aj Valábik rozobral a z jeho dostupných videí tiež uznal aj keď je Nitran že bitku vyvolali Nitrania ...
- 8.2.2025 - 19:06
- +2
- FP-jakubj
- V princípe je jedno, či začali NR alebo ZA. Pokuty sú plus mínus rovnaké, zatvorenie štadióna v ZA je kvôli nezvládnutiu organizácie, nie kvôli tomu, kto začal.
- 9.2.2025 - 0:39
- +3
- Žilinčan
- Fabregas: Môžeš skúšať slušne, po dobrom ako len chceš.Tu s logickými argumentami nepochodiš. Navyše, tvoj príspevok je príliš dlhý na to,aby si ho prispievatelia typu ne-za-ča-li prečítali celý, alebo nedajbože pochopili 😃
- 9.2.2025 - 19:03
- 0
- BieloModra
- Uz to tu dost hrotis
- 9.2.2025 - 19:47
- +3
- Tyna85
- Štadión máte zavretý za to, že vedenie ZA nezvládlo organizáciu zápasu. A s toho vyplýva aj samotný incident. Ak by bolo vedenie ZA dostatočne prípravné žiaden incident by sa nestal.
Čiže by si tu dookola neopakoval, že kto začal prvý. Lebo by nikto n dostal šancu vôbec začať.
Už chápeš? - 10.2.2025 - 8:57
- +6
- maček
- práve dnes som sa bavil s dobre informovaným človekom z Matky miest, že "starý fanklub NR" informoval už týždeň, možno dva týždne dopredu oficiálne miesta Vlkov Žilina a Corgoňov Nitra, že hrozí tento Všesokolský slet Hnutia nezúčastnených krajín, t.j. Tu Je Spartaaaaaa! a Kua Bober Pšonci! na ktorý bezpečnostný technik nezareagoval. Logicky som oponoval, že mali informovať priamo SZLH ale bol som informovaný, že načo by si mali kluby platiť zväzového bezpečnostného technika...... A tu hľa... v článku rovno čítam "SPH DK SZĽH si predvolal zástupcov oboch klubov, rovnako tak bezpečnostného manažéra SZĽH...." Takže takýto človek existuje! A ak existuje a je platený zo zväzových financií, mal by si držať aspoň akú takú objektivitu.... Takže milí moji hokejový súverci..... ak budete mať v budúcnosti akékoľvek informácie, že sa hotuje čosi také diať, tak informujte aj priamo zväzového bezpečáka.
A potom si už situáciu predstavujem nejako takto:
Crrrrrrn, crrrrrrrn..... Fero????halóooooo Fero???
No tu Fero, Michal, čo máš na srdci?
Fero, ešte robíš toho bezpečáka v Žiline?
No Robím Michal... a ty ešte furt prdíš do stoličky bezpečáka na zväze?
No....sedím tu..... a preto ti volám.....a mimochodom beriem Espumisan....
Ale nie to som chcel Fero, došiel mi mejl, že sa niečo chystá u vás na zápase s Nitrou.
No šak aj mne bonzovali... ale vieš, doba je zlá, peňazí málo.....
No takto Fero, pamätáš si ešte ten prúser, jak vám zavreli štadión na tri zápasy a museli ste zaplatiť zväzu to nové GéElCéčko od Mercedesu?
......noooooo, kto by si nepamätal, Miško...
Miško sem, Miško tam, ja Ti takú jednu prijebem, ak sa to ešte bude opakovať.... budete hrať zvyšok sezóny v Martine a na zväze by sa potešili novému Rollsu ....tak si nechajte zájsť chuť na pár chechtákov navyše... už by si mohol mať rozum v tvojom veku.....
CVAK....píííp...píííp...píííp
kua, Mišo mi zložil.... idem pozrieť tú západku na mrežiach - 8.2.2025 - 19:09
- +4
- strojar
- Tak si troška premietam v hlave miestne diskusie o tom ako bitky patria k hokeju.
- 8.2.2025 - 19:25
- 0
- AryaStark
- Toto iste pravda nebude.
To je opäť len strojársky prieskum.
Pri tebe stačí jeden čo to napíše a ty to prezentuješ za celodiskusný názor.
Verím,že každého jedného fanúšika si v NR privítal s otvorenou náručou.
Verím,že si nikdy nekričal strhnutý publikom neslušné veci.
Ja ti napíšem sám za seba .
Som trenčan a na vlastnom štadione sa mi stala velmi velmi nemilá vec.
Je to už fakt cez dvadsať rokov dozadu a moje deti boli malé.
Nemal fandiť celý štadion nejaká pixovina na protest.
Moje decká sedeli na áčku jak zamrznuté kde som si mimochodom zaplatil tri miesta na celú sezonu,šak som trenčan.
Fandite,tešte sa z dobrej akcie ako vždy.
Samozrejme prišli dvaja ,že prečo narúšame protest.
Nikto nefandí a prečo len nás je počuť.
Deti plač .
Jeden tlstý druhý čierny a vysoký dobre stavaný.
Naokolo nikto nič .Protest alfa omega toho dňa.
Celé to dopadlo tak ,že drsný chlapci v prvej prestávke doniesli mojim uplakaným deťom lízatka slušne sa ospravedlnili a dali prakticky šancu fandiť srdcom.
Celé tieto zgrupovania hulvátov tu a teraz sú len zgrupovania tam kde im to prejde.
To,že v ZA a V NR sa dokážete ešte aj teraz zgrupovať do prípadov 1.oddelenia je aj váš problém ako poslanca?
Rečami ešte nikto nič nevyriešil. - 10.2.2025 - 19:55
- +3
- BieloModra
- ferovka na lade a nie honenie si ega na tribune
- 11.2.2025 - 7:12
- 0
- pista022
- Je to trošku nepomer v tych trestoch ...
Ale dobra správa pre kluby v prípade že aj na buducu sezonu nebude baráž ale priamy zostup staci k superom posielat na vyjazdy taketo "vykvety" veď podla tohto nastaveneho meritka sa to oplatí ... - 8.2.2025 - 20:30
- 0
- WTF
- Stačí mať poriadnu sbsku,zabezpečeny sektor a môžu poslat aj celý Leopoldov a nic sa nestane
- 8.2.2025 - 20:41
- +3
- AryaStark
- To kto už sem chodí?
Pišta tu dáva návod ,ako posielať výkvet na výjazd.
Ak chce byť Pištom nech je,ja si teda vážim iné meno a je to u nás patron druhého sviatku vianočného.
Ludom eblo.
Ja už ani neviem ani aká konšpiratívnejšia pixovina by sa dala vymyslieť - 10.2.2025 - 20:11
- 0
- bigi
- 3 zapasy zavrety stadion je ok.pokuty su dost male,ale prekvapilo ma ze NR nedostala zakaz vyjazdov, tak ako tobyva napr vo futbale ( vhokeji taketo excesy nemavame nejako casto aby som to daval za prikalad)a hlavne NR fans v ostatnom case maju tych incidentov na vyjazdoch viac.suskalo sao tom co sa moze udiat,a ked ich NR fans nabrali do autobusov ajked vedeli preco tam idu su takmer rovnako vinnyako organizator ktory to nezvladol,a je uplne jedno kto to zacal,za nezvladnutie moze iba ZA
- 8.2.2025 - 22:31
- +3
- topska
- Nikto im nemoze taky zakaz udelit
- 8.2.2025 - 22:55
- 0
- FP-jakubj
- Aj jeden je veľa.
- 9.2.2025 - 0:38
- +3
- Urpiner16
- No ako prevencia nech si fan klub uprace hnoj pre vlastným prahom by som tri výjazdy zakázal NR aby to bolo výchovné.
- 9.2.2025 - 11:26
- +1
- Render 77 Nr
- Súhlas neviem načo chodia stakymi ľuďmi.
- 9.2.2025 - 11:29
- +3
- sloniik
- Vrana k vrane sada...
- 10.2.2025 - 7:04
- 0
- jh12
- Ako tak zbezne citam tak sa tu kazdy ohana ze kto to zacal. Je to uplne jedno, lebo ako isto viete, ten konflikt bol vopred dohodnuty. Ani jedna z chuliganskych stran tam nesla preto aby si dali parky a robili choreo v krestanskej nalade.
A tiez som pocul ze ta otvorena brana nebola nahoda, tzn vela stran vedelo ze k takemu konfliktu pride a bol vopred dohodnuty.
Ono vacsinou to byvalo na zaklade dohod oboch taborov ze si to vybavia pred alebo po zapase mimo stadiona, uz taka doba nieje - 9.2.2025 - 10:45
- 0
- Standacik
- Slovami klasika: za tri zápasy sa to oplatí
- 9.2.2025 - 10:52
- 0
- roman
- Hm. Nepáčia sa mi osobné útoky z jednej aj druhej strany diskusnej barikády. Fakt neviete bez toho?
- 9.2.2025 - 11:52
- +3
- FP-jakubj
- Mňa by zaujímalo, prečo je podstatné, kto začal. Žilina ako klub uznala zlyhanie organizácie, no tiež sa odvolala proti tomu, že jej fanúšikovia začali.
- 9.2.2025 - 15:08
- 0
- jh12
- neni to podstatne lebo to bolo dohodnute, len tak by tam obe strany netahali cezpolnych. Zilina to mala ustriehnut po bezpecnostnej stranke a ten sektor mal byt uzavrety a v rade tam mali stat usporiadatelia minimalne.
99% je to chyba na strane Ziliny, nic viac, nic menej - 9.2.2025 - 19:02
- +1
- FP-jakubj
- Na to ich stacilo nepustit na stadion alebo zatvorit v klietke. Nemuseli mat ani vypratany sektor.
- 11.2.2025 - 13:08
- 0
- AryaStark
- Odkial začať?
Začnem asi tým,že celá táto diskusia sa podobá na ten incident čo sa stal.
Niekto striktne trvá na pravidlách,niekto chce kolektívnu vinu oboch klubov
a niekto je to schopný zlahčovať do momentu Však sa nikomu nič nestalo
Všetkým vám však unikol jeden moment.
Toto všetko aj tu na HP môžu čítať deti a áno aj 15-18 sú deti.
Deti ktoré vychovávame a z ktorých chceme lepších ludí.
Ludí ktorí to budú robiť lepšie ako my.
Ak im nedáme len to najlepšie prečo byť hrdý na svoj klub, prečo napríklad nevyjadriť rešpekt k SnV,Nitre a aj ZA ,ked ich budeme radiť medzi provinčné kluby a kričať RiaRia tak naším nástupcom nedáme nič len otrepané 20ročné,čo 30ročné frázy.
Ak by každý tatko netlkol svojím deckám do hlavy len otrepané frázy z 20 storočia ,tak už sme mohli mať na štadionoch kultúru 21 storočia.
Všetko je v nás.
A mamičky sú v tom nevinne.
Toto nie je o usporidatelovi .
Toto je o nás či som zo ZA,NR ,TN,PP.....
Pozrite sa ako vyzerajú štadiony.
Okrem dvoch sa snažíme to robiť lepšie,tak sakra privítaj toho súpera slušne.
Tam kde si.
Nech sa tam moje tvoje dieťa cíti dobre.
Na to nemusíme mať smernicu a ani klietku.
Na to by stačilo vychovať dnešných násťročných k tolerancii.
Možno to dalšia generácia dokáže.
A tie štadiony určite nebudú vyzerať inak.
Zlyhali sme.Dúfam,že onki si spravia svet krajší a vychovajú deti lepšie ako my tu a teraz.
Problém je v nás priatelia.
Sme tu a teraz.
Sranda však
- 10.2.2025 - 19:11
- +5
- omen
- no dnes som sa docital, ze po Kosiciach idu defakto robit zbierku i Zilina... teraz cez formu kupy virtualnej vstupenky, kde kazdy moze prispiet kolko chce Ja chapem, ze to uzavretie stadiona je financne dost tvrdy trest a taketo kroky nie su uplne zriedkave, ale nepaci sa mi to
- 11.2.2025 - 8:39
- 0
- FacSKA
- Miesto toho, aby to ludia odsudili sa idu skladat na neschopnost klubu.
Navrhujem v NR zaviest kockovu dan. Za opakovane zaznamy si kludne priplatim. Mozno by bol aj zaujem o predplatenie si nadavok dopredu. Nebolo by zle si na to spravit aj nejaku appku nech viem kolko mozem tento mesiac este kliať. Hnus - 11.2.2025 - 9:20
- +3
- Tyna85
- Hmm porovnávať vedome a opakovane porušovanie pravidiel s tým, že usporiadateľ nezvládol bezpečnosť na štadióne. To dáva zmysel...
- 11.2.2025 - 9:41
- +1
- N-R-N-R
- Ak by sme chceli konšpirovať podľa určitých vyjadrení, tak usporiadateľ nezvládol, alebo vedome... ale radšej nič
... Na druhej strane to, či si spravia zbierku je ich vec, tak isto je každého vec či do nej prispeje. Na tomto ja nevidím nič zlé.
- 11.2.2025 - 10:08
- 0
- Tyna85
- Hmm ale ZA narozdiel od NR dostali exemplárny trest v podobe uzavretia štadióna na 3 zápasy. NR aj po opakovaných upozorneniach a následných finančných trestoch v tom pokračovala ďalej.
Inak súhlasím, mne tá zbierka nepríde až taka "strašná". - 11.2.2025 - 11:28
- 0
- Render 77 Nr
- Hmm dúfam že neporovnavas pustanie záberov z bitkou na štadióne jáj pre teba to je isté tak nič
- 11.2.2025 - 12:06
- 0
- Tyna85
- Ja som s porovnávaním nezačala, začal týpek od vás keď mu vadilo, že ZA robí nejakú zbierku.
Fakt netreba mať krvavé oči lebo sa spomenie NR. - 11.2.2025 - 13:23
- 0
- Render 77 Nr
- Tak ale hmm hádam za kocku nemá byť zavretý štadión ked ju spomínaš či?
- 11.2.2025 - 13:44
- 0
- Tyna85
- Ja niekde spomínam zavretý štadión za kocku? Prečítaj si komentár na ktorý reagujem.
Mne príde maximálne nešťastne formulovanie jeho príspevku.
"Miesto toho, aby to ludia odsudili sa idu skladat na neschopnost klubu."
Ako vie, že to ľudia neodsúdili?
Zároveň veď aj v NR sa nájdu ľudia ktorí budú obhajovať opakované porušovanie pravidiel. Vadí mu to aj vtedy alebo to rieši len preto lebo ZA rieši tu zbierku?
Ale priznávam, že aj moja prvá reakcia na neho mohla vyznieť zle. - 11.2.2025 - 14:29
- 0
- Tyna85
- A aj tak by sa našli ľudia od vás čo by zaplatili.
- 12.2.2025 - 10:55
- 0
- Tomino
- Kľudne , , kocka má byť NATO aby ukazovala čo sa deje na štadióne , ľudia si zato zaplatia/zaplatili aby to videli ,
- 11.2.2025 - 12:07
- +1
- Urpiner16
- Zatvorte už tú diskusiu.Toto sa nedá čítať to vyviňovanie kto za môže keď odpoveď je úplne jednoduchá.
- 11.2.2025 - 9:17
- 0