Diskusia: Žilina zdolala Bystricu 7:1 a postúpila do semifinále
Hokejisti Žiliny si po ôsmich rokoch zahrajú semifinále Tipos extraligy. "Vlci" zdolali v utorkovom piatom stretnutí štvrťfinále HC MONACObet Banská Bystrica jednoznačne 7:1 a celú sériu vyhrali 4:1 na zápasy. Hrdinom domácich bol krídelník Alexander Avcin, ktorý zaznamenal gól a štyri asistencie.
Žilinčania sa naposledy predstavili medzi najlepšou štvoricou v sezóne 2016/17, keď obsadili tretiu priečku. Vyššie skončili len v ročníku 2005/06, v ktorom získali svoj jediný majstrovský titul.
"Vlci" vstúpili do série s Bystricou domácim triumfom 3:1, no následne dostali pred vlastnými fanúšikmi debakel 0:8. Nezlomilo ich to a na ľade súpera triumfovali dvakrát 5:2 a 4:3 po predĺžení. V utorok tak mohli spečatiť postup medzi štvoricu najlepších a od začiatku ju chytili za "pačesy". Už v 4. minúte otvoril skóre v presilovke Varga a na jeho zásah nadviazali do prvej prestávky Avcin a Baláž. Ihneď po zmene strán znížil Boucher, no Žilinčania v rozmedzí jednej minúty v strede duelu v podstate definitívne rozhodli druhým gólom Vargu v zápase a presným zásahom Ranforda - 5:1. V tretej časti pridal presilovkové góly Mucha a Miller.
5. zápas štvrťfinále Tipos extraligy:
Vlci Žilina - HC MONACObet Banská Bystrica 7:1 (3:0, 2:1, 2:0)
Góly: 4. Varga (Avcin, Tourigny), 14. Avcin (Baláž, Gachulinec), 19. Baláž (Avcin, LaCouvée), 30. Varga (Galamboš, Koyš), 31. Ranford (Avcin), 47. Mucha (Galamboš, Miller), 50. Miller (Tourigny, Avcin) - 21. Bocuher (Chicoine). Rozhodcovia: Baluška, Crman - Konc ml., Orolin, vylúčení: 4:4, navyše: Wedman 5+DKZ za faul lakťom, presilovky: 3:0, oslabenia: 0:0, 4790 divákov.
Žilina: LaCouvée - Miller, Tourigny, Pobežal, Gachulinec, Holenda, Korenčík - Mucha, Dej, Fejes - Ranford, Baláž, Avcin - Kolenič, Juščák, Tkáč - Varga, Galamboš, Koyš
B. Bystrica: Emond - Žabka, Zeleňák, Scarlett, Chicoine, Michalčin, Česánek - Voyer, Boucher, Turnbull - Faith, Wedman, Jasenec - Šoltés, Myklucha, Kukuča - Výhonský, Bíreš, Petriska
hlasy po zápase:
Milan Bartovič, tréner Žiliny: "Pochvala musí smerovať do šatne. Človek síce dáva inštrukcie, ale práca je tam na ľade. Chalani pochopili inštrukcie, koniec koncov to treba preniesť na ľad. Možno sa viac verilo v tejto sérii Banskej Bystrici, ale ja som maximálne veril, že postup získame my."
Jozef Baláž, útočník Žiliny: "Hovorí sa, že ten posledný krok je najťažší. Dali sme rýchle góly, ktoré nás nakopli a zvládli sme to tak, ako sme to chceli. Dali nám gól na 1:3, ale potom prišli dva rýchle góly, ktoré nás podržali. Prišlo to v pravý moment, hráme dobre celá päťka a som za to rád. Tá prehra v druhom zápase nás dala na zem, nakopla a zvládli sme to."
- TommY_D
- Gratulujem Žilina, úplne zaslúžene!
- 25.3.2025 - 20:22
- +11
- Pretorian81
- Nuž sám som taký krátky proces nečakal ale kažopádne Vlci
bojovať ďalej
- 25.3.2025 - 20:22
- +5
- starosta
- Paráda Vlci
- 25.3.2025 - 20:25
- +1
- luciakanky
- Bez nároku, ale tak vedenie je určite spokojné
- 25.3.2025 - 20:25
- +3
- luciakanky
- Gratulujem Žiline, vo všetkom boli lepší
- 25.3.2025 - 20:25
- +3
- AryaStark
- Gratulujem Žiline.
Popasovala sa s čiernym koňom súťaže.
Bystrica tak trocha pod svoje možnosti.
Dnešný duel Országha vyzliekol donaha. - 25.3.2025 - 20:25
- +6
- Jono
- Za mna 70percent kadra do psej matere a soferovat autobus s odcadzajucimi bude Orszagh ...prisiel sa vyprdiet a bolo to vidno...dovi dopo...
- 25.3.2025 - 20:27
- +3
- Jono
- ???a???tie dva zapasy navyse, by to nieco zmenili?
- 25.3.2025 - 21:47
- 0
- Bystričan
- Pýtaš sa nejak od veci.
- 26.3.2025 - 11:52
- 0
- roman
- Gratulácia do Žiliny: Skvelý návrat do Extraligy.
- 25.3.2025 - 20:27
- +16
- Zmrzlina
- Taká satisfakcia za to trpiteľstvo v 1. lige.
- 25.3.2025 - 22:07
- 0
- vlckovia
- Faktor bartovic-faktor orzsagh 4-1
- 25.3.2025 - 20:27
- +7
- Norik
- Alebo aj: Faktor hraci ZA a faktor hraci BB.
- 25.3.2025 - 23:38
- +4
- Westbeast0
- Gratulacia do Ziliny, zasluzeny postup a pri takej efektivite ako ste predviedli proti nam to mozete dotiahnut az do finale... K serii asi tolko: 1. Wedman len tienom hraca zo zakladnej casti, v podstate aj prvy utok v lese... 2. Mohli sme mat vyrovnanu kvalitnu dvojicu v brane, bohuzial to dopadlo tak ze chytal vsetko Emond ale jeho výkon mal klesajucu tendenciu, co sa velmi necudujem, kedze chytat po zhruba dvoch mesiacoch taky pocet zapasov po sebe asi fyzicky nezvladol. 3. Faktor Bartovic, to je pre mna najvacsie prekvapenie, ze dokazal "prekoucovat" Vlada... 4. Efektivita, tam nebolo o com, Zilina dala gol ked potrebovala a nam v rozhodujucich momentoch nepadlo nic a vystrielali sme sa v druhom zapase. Jednoducho zaver sezony nam vobec nevysiel a zasluzene sme skoncili uz v prvom kole.
- 25.3.2025 - 20:28
- +3
- Prostars
- Napriek všetkému Žilina je už o niečom inom ako niekedy a z môjho pohľadu nech ten hokej u nich je a baví
- 25.3.2025 - 20:29
- +2
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Mikan
- Žilina ,klobúk dole,žeby kandidát na titul,?
- 25.3.2025 - 20:31
- +1
- roa
- Gratulujem Žilina : k postupu aj ku krásnemu hokeju, ktorý predvádzate. Tá bitka so Spišskou o trénera Bartoviča sa vyplatila.
- 25.3.2025 - 20:33
- +2
- peters
- Gratulacia Ziline a k peknému hokeju. Nas problem bol v tom, ze kader bol nevyrovnaný, mali sme na jednej strane kvalitných hracov, na druhej strane hracov slabých a vysledok bol 4:1 a je to zasluzene.
- 25.3.2025 - 20:35
- +1
- zratca
- Zase treba uznat, ze v BB sa musi hrat spickovy hokej v plejaf, podla ceny listkov. Ked si spocitam za posledne 3 roky kolko ma stala premium permanentka a vydelim to poctom zapasov, tak lacnejsie by som mal asi par zapasov v nhl...
- 25.3.2025 - 20:36
- +8
- fibonaci05
- Faktor Orszagh na dnes pripravil mužstvo zase výborne...Žilina lepšia na ľade ale aj na tribúne hlavne u nás, bohužiaľ my máme najslabší fanklub v lige. Gratulujem k postupu Žilina👏👏👏
- 25.3.2025 - 20:40
- +9
- BBodalV
- K Országhovi poviem len toľko: stačilo mi jeho pozápasové vyjadrenie, že ZA chceli postúpiť asi viac ako BB.
Ani zmienka o BB korčuliarskej pomalosti, ani zmienka o mizernom bytí na puku, nič, nič!
ŽILINA chcela viac ako BYSTRICA a on tam bol načo? - 25.3.2025 - 20:57
- +6
- BBodalV
- ...na pozápasové konštatovanie toho, čo sme všetci videli.
Myslím si, že jeho trénerské kvality by vystihlo heslo:
"dejte mi lidi, já to udelám" - 25.3.2025 - 21:01
- +2
- radopKE
- A čo? On mal hrať za nich? Môže dávať pokyny, nastaviť taktiku,ale ak hráči na to dlabú, nespraví nič.
- 25.3.2025 - 23:27
- +2
- stromo
- Takýchto kritikov ako ty sú fakt len plne internety ..
Országh nemôže všetko, keď mu okresávajú podľa mňa aj z rožku, všetci vieme že v BB sa vo všetkom šetrí!
A k fanklubu máš aké výhrady ?! Bol si medzi 50-kou najvernejších dnes v Žiline, ze môžeš súdiť ?! Alebo ako si to myslel ? - 25.3.2025 - 22:53
- +9
- maček
- Žilina je pekné mesto a hrá pekný hokej, gratulujem!
- 25.3.2025 - 20:40
- +2
- Athotis
- Pred sezónou mi kolega v robote vravel ,že pozri na BB , to bude s Orsaghom čierny kôň súťaže .... vravím mu s prvoligovou obranou a polovicou prvoligových útočníkov to nedokáže ani Orsagh ...mali ste slabých slovenských hráčov a legionári vyhoreli v PO , musíte nanovo zložiť káder s lepšími Slovákmi,ale neviem či na to budeteat financie , lebo Slováci sú vďaka limitu na legionárov dráhy ako kokain
- 25.3.2025 - 20:43
- +4
- belo
- "zober Slovaka, nie drogy"
- 25.3.2025 - 20:49
- +3
- nyytymaki
- Uplne trefné,mena ako Cesanek,Zelenak,Michalcin ci Zabka su naozaj len priemerni obrancovia.
Scarlett v priprave ako Makar, na konci sezony jeden z top kuricov.Chicoine v utoku obstojne,v defenzive nic extra.
Ked ktomu pripocitam SK utok,kde vynikaju len Faith s Kukucom(Soltes-cert ho ber) a dalsi su len udrzbari ako Matousek, Petriska,Bires,Vyhonsky,tak to nemohlo dobre dopadnut.
Vsetka cest,ako BB spravila ZČ,tu dam kredit Orosovi,ale ten pomer kvalita s nekvalitou sa prejavili prave v playoff, Zilina ich sikovnostou a rychlostou priam znemoznila.
Hlavu hore Barani. - 25.3.2025 - 20:53
- +8
- Urpiner16
- Shedden mal lepší káder ako Országh a to myslím smrteľne vážne.Musí prísť radikálny rez lebo toto mužstvo nemalo dušu pobiť sa o výsledok.
- 25.3.2025 - 23:24
- +3
- BBodalV
- Jeden drobný postreh: Stále nechápem, ako a odkiaľ sa BARTOVIČOVI podarilo poskladať tak korčuliarsky rýchly tím, s neskutočnou palicovou technikou. Veď ten tím netvoria žiadne veľké mená, ale to čo "vyvádzali" na ľade bolo šialené.
A o veteránoch Galambošovi a Vargovi ani nehovorím. Tí stíhali mladším na nerozoznanie.
Žilinčania, som z vášho hokejového prejavu príjemne šokovaný 👌👌👌
- 25.3.2025 - 20:44
- +9
- Big brother
- A tak Vargu by som veteránom nenazyval
- 25.3.2025 - 20:57
- +1
- doc.koniferum
- jednoducho si to sadlo.hovorí sa tomu chémia.to vôbec neni o menách a ich životopisoch kto kde hral
- 25.3.2025 - 21:25
- +2
- Handlo
- Varga v 29 rokoch je veteran?
- 25.3.2025 - 21:41
- +2
- Citron9488
- Vargu a Galambos je chémia tých chcem Koyša určite a ďalej je na vedení
- 25.3.2025 - 22:22
- +1
- Hr4...
- To, čo predvádza Galamboš celú sezónu je niečo neskutočné!
- 25.3.2025 - 22:44
- +1
- belo
- Bystricu som si najmenej zelal do playoff, nakoniec to vyslo na nu a uprimne cakal som viac ako 5 zapasov.
tak ako sme hladali strelecku musku v zavere zakladnej casti, tak sme ju postupne nasli v play off. ak nam tato efektivita vydrzi, tak este nejake zapasy verim vyhrame.
- 25.3.2025 - 20:47
- +1
- AryaStark
- Bystrica sa prispôsobila hrou Žiline.
Chceli ich prešťať v tom v čom sú dobrí a doplatili ste na to.
Čakal som ďaleko lepšie čítanie série od trénera.
Neverím,že by ste to dnes nedokázali zavrieť a proste to dať cez fyzičku a spraviť z toho náročný tvrdý zápas.
Čakal som od oblúbených baranov viac. - 25.3.2025 - 20:49
- 0
- axxel
- Ako som vravel ... Žilina je pre mňa čierny kon playoff a vôbec by som sa nečudoval, kebyže hrajú finále ... takú ich sériu s Nitrou by som si teda rad pozrel
- 25.3.2025 - 20:49
- +2
- Citron9488
- Radšej Nitru nie lebo zase bude zle Poprad dúfam že sa chytil
- 25.3.2025 - 22:25
- +1
- zubo
- Žilina napriek nevyjdenému predplajofovému tiketu postupov vám gratulujem. Ste sympaťáci
- 25.3.2025 - 20:55
- +1
- Kyto55
- Tak tip na túto sériu 4:1 mi vyšiel do bodky. Gratulujem Žiline k postupu do semifinále.
- 25.3.2025 - 20:56
- +3
- AryaStark
- Žilina prvým semifinalistom.
Gratulujem.
Tohtoročné play-off má baví
Nie je čiernobiele.
Má svoj vlastný vývoj.
Úplne mimo naších prognóz. - 25.3.2025 - 20:57
- 0
- micu79
- Gratulácia do Žiliny hráte super hokej prial by som si moc sériu Žilina Trenčín na tribúnach by to žilo.
- 25.3.2025 - 20:57
- +1
- Citron9488
- Presne ja to isté drcim palce
- 25.3.2025 - 22:27
- 0
- Cvikelka
- Vlkom gratulujem.
Fandil som vám.
Bartovič teda nebude najhoršia voľba.
Má tendenciu napredovať.
Už v TN bol fajn.
Verím že sa časom ešte zdokonalí a možno raz bude úplne inde.
Osobne mu to prajem. - 25.3.2025 - 20:58
- +2
- Citron9488
- Zachvilu SR tréner
- 25.3.2025 - 22:29
- 0
- Aasen36
- Kriste pane: Ceman, Bartovič..
Prestaňte srandovať.
- 25.3.2025 - 22:58
- 0
- Cvikelka
- Ja som nepovedal tréner repre. Ale niekde vonku bolo myslené.
- 26.3.2025 - 10:02
- +1
- 33
- Gratulujem Žilina: BB hlavy hore, je to len a len šport.
Doprajme to Žiline, veď si to aj plne zaslúži. Nielenže bola o dva levely ďalej ale aj herný prejav je TOP.
Všetko dobre všetkým. - 25.3.2025 - 21:00
- +3
- MatoZV
- Osobne sice Vladovi (Orsaghovi) neprajem samozrejme nic zle, je to super chlap, ale krutil som hlavou ked si ho niektori fans HKM a myslim ze aj vedenie zelalo do ZV. Stale cakam na rukolapny dokaz ze je to naozaj sikovny trener, zatial (a su to uz roky) nemam vobec ten pocit. Skor sa mi zda, ze tym ze to je vskutku moralny, zasadovy a sympaticky clovek, tak tym sa mu prisudzuju aj urcite vlastnosti super trenera, moc by som to nespajal a aspon teda mne to este musi dokazat (na mna sa vsak moze akurat tak, no, co uplne tiez chapem
. Vlado drzim palce, ale zatial ta medzi prvou triedou trenerov teda nemam.
Naopak Bartovica priznam sa v mojej podobne ako Kudelka predtym, ktoreho vyhadzov z MI bola velka chyba. Na tychto novych trenerov sa urcite treba pozerat. To ako Bartovic poblaznil ZA sa len tak nevidi, drzim palce - 25.3.2025 - 21:01
- +4
- BBodalV
- MatoZV, presne takto to vidím aj ja
- 25.3.2025 - 21:05
- +2
- 17BB
- Jemu sa neprisudzujú nejaké vlastnosti, však vyhral titul dvakrát s BB a v Třinci ako asistent trénera bol tuším tri krát pri titule. Neviem, čo ešte od neho niektorí očakávajú. Proste Žilina hrala výborný hokej a je férové si to priznať. Niekedy to výjde a niekedy nie.
- 25.3.2025 - 21:09
- +9
- doc.koniferum
- B strana mince je tá,že keď BB vyhrala titul tak to mužstvo bolo tak kvalitné,že trénera ani nepotrebovalo.resp ten titul by s takým kádrom urobil hádam hocikto.neni umenie vyhrať titul s veľkými menami.ale je umenie urobiť dobrý výsledok keď upletieš z "oného" bič.
- 25.3.2025 - 21:29
- +4
- LenTak93
- Tiež sledujem, čo za dristy tu niektorí dokážu písať, a to dokonca z BB.
Országh už dokázal, že má kvalitu. Pre Bartoviča je toto prvá lepšia sezóna a už sa hodnotí ako kvalitnejší? Lol... - 25.3.2025 - 22:06
- +9
- doc.koniferum
- ale no.nevsimol som si,že by Bystričania znevažovali Vladove kvality
- 26.3.2025 - 8:56
- +1
- Citron9488
- Aby nedával pokini aké dával aspom tak som to myslel ja vyšívanie pred brankárom.
- 25.3.2025 - 22:37
- 0
- Daewo_KS
- pokini:
- 25.3.2025 - 23:08
- 0
- MatoZV
- Nieco mi tam vypadlo z vety: ...Bartovica som v mojej hlave neregistroval. Zrazu sa zniekade objavil podobne ako Kudelka predtym...
- 25.3.2025 - 21:03
- 0
- Dracik_18
- Gratulujem a zároveň sa ospravedlňujem, že som Žiline neveril ( jeden Žilinčan bude vedieť)
- 25.3.2025 - 21:03
- +2
- Gerlach2655
- Žilina gratulujem,musi to byt pre vas ako z rozpravky,ktora stale nekonci,uzivajte 👊
- 25.3.2025 - 21:05
- +4
- Citron9488
- Bolo by to krásne a by sa prepisoval historia
- 25.3.2025 - 22:40
- +1
- len_tak
- Žilina je šťukou ligy: výborne sa pozerá na ich hru. To je moderný hokej. Len tak ďalej.
The sky is the limit. - 25.3.2025 - 21:07
- +2
- majkelthe
- Joj škoda Pažravá, je mi lúto že ste tak skoro skončili, ale to je hokejový život. Teraz poprosíme všetci fandiť Zvolenu
Ďakujeme
- 25.3.2025 - 21:08
- +4
- BBodalV
- Bystrica fandí Zvolenu!: Závidím vám trénera MIKULU, ten by u nás vedel spraviť poriadok
- 25.3.2025 - 21:13
- +1
- Eagle
- Ty sa preber prosím ťa. Nakladáš tu úplne od veci na Vlada a potom povieš, že závidíš trénera Mikulu? Vždy len čakáš, kedy prehráme aby si tu bol prvý nastúpený nadávať a sťažovať sa, takých fanúšikov mám fakt najradšej.
- 25.3.2025 - 22:12
- +8
- jjb
- Eagle, podpisujem sa pod Tvoj príspevok. Lebo niektorí už aj zabúdajú a aj majú možno dojem, že kritické myslenie a čítanie/počúvanie s porozumením sa dá nahradiť množstvom príspevkov.
- 25.3.2025 - 23:18
- +4
- radopKE
- Darmo. Je to srdciar 🤣
- 25.3.2025 - 23:31
- +1
- BBodalV
- Si nervózny, daj si neurol...
Všetkým BB fans prajem konečne oddych, že toto trápenie skončilo, želám krásne leto a vidíme sa opäť v novej sezóne.
- 26.3.2025 - 9:02
- +1
- Hr4...
- Rozmýšľam či ten neurol nebude lepší pre teba 🤷🏻♀️
- 26.3.2025 - 9:04
- +3
- BBodalV
- díky za pripomenutie, už som užil
- 26.3.2025 - 9:10
- 0
- Urpiner16
- Vlado mňa serie jedna vec.Ľudia platia nemalé permy alebo rodiny s lístkami na hokej a oni sa ti výkonmi vysmejú do ksichtu.To čo bol ten posledný zápas?Aký to bol prístup?Veď jasné že Žilina postúpila zaslúžene ale toto od nás nebol výkon ale napľutie fanúšikom do ksichtu.Sumovi BB sa to hovorí keď to má zadarmo ale mňa aj spôsob prehry serie a nie ako on povie že prehrali sme to už netreba riešiť.
Aj prehrať sa dá ale so cťou kde trháš ľad a biješ sa o výsledok ale toto čo predviedli barani nebolo play off.Boli sme najslabšie mužstvo vo vyraďovacej fáze a to bez debaty. - 26.3.2025 - 9:25
- +4
- BBodalV
- Urpi, súhlasím s Tebou na 100%.
Ale sám vidíš, kto tu čo píše, nejdem sa tu už vyjadrovať, lebo to nemá zmysel.
Brat to tu zabalil už dávno
- 26.3.2025 - 9:50
- +2
- Urpiner16
- Bratovi odkáž že nech nič nebalí.Jano BB tu priestor má a je vítaný.Nedaj sa aj ty znechutiť.
- 26.3.2025 - 10:11
- +2
- AryaStark
- Teraz to ako bude?
ZA-ZV???
PP-TN???
😀😀😀 - 25.3.2025 - 21:14
- 0
- Wanadoes
- KE-ZV
NR-ZA - 25.3.2025 - 21:16
- 0
- Citron9488
- No tu takých nechceme už dosť
- 25.3.2025 - 22:42
- 0
- Hr4...
- Dvaja veštci? 😉
- 25.3.2025 - 22:48
- 0
- Wanadoes
- Gratulujem Žilina, stávate sa čiernym vlkom súťaže
- 25.3.2025 - 21:15
- +1
- BischdorferBB
- Žilina nás sfúkla, ako vietor na jeseň lístie. Postúpila zaslúžene. Druhý zápas bol len výnimkou potvrdzujúci pravidlo.
Pokiaľ ide o našich baranov, do konca novembra to išlo vcelku dobre. Boli sme na druhom mieste. Zlom nastal po reprezentačnej prestávke. Herne to bolo nemastné-neslané, výkonnosť veľmi kolísavá. Záver ZČ a PO nás zastihli v hernej nepohode, ťahúni mužstva stratili formu v nepravý čas.
Nerozumiem tým, ktorí vyhadzujú Vlada. Má ďalšiu sezónu na to, aby svojich neprajníkov presvedčil o svojich kvalitách. Pri slovenskom základe mužstva sa zázraky robiť nedali. - 25.3.2025 - 21:16
- +8
- Westbeast0
- Tym by som radil aby si precitali diskusie fanuskov Trinca ked pocas nevydarenej sezony volali Vlada naspat... Ja si tiez myslim ze ako tim, tak ani realizacny tim tuto seriu nezvladol, ale kydat tu teraz ze on je dovodom neuspechu mi pride komicke...
- 25.3.2025 - 21:43
- +1
- BischdorferBB
- Z poslednej vety Vladovho pozápasového vyjadrenia ("Čo sa týka môjho pokračovania v novej sezóne, to rozhodnutie príde veľmi rýchlo.“) vyplýva, že na striedačke baranov pravdepodobne pokračovať nebude.
- 25.3.2025 - 21:54
- +1
- Westbeast0
- Sranda, ja by som si to vyložil práveže opačne.
- 25.3.2025 - 22:14
- +4
- 17BB
- To by bola asi najväčšia chyba tejto sezóny. Určite má ešte veľa toho, čo ponúknuť.
- 25.3.2025 - 22:40
- 0
- 33
- Nebude: .
- 26.3.2025 - 0:50
- 0
- MirecKE
- Gabi: Volaj čím skôr!
- 26.3.2025 - 8:37
- 0
- Seveda
- Za mna Bystrica jedno velke sklamanie, bral som ich ako cierneho kona play-off. Teraz neviem, ci som trenera Vlada az tak moc preceňoval, alebo jednoducho pracoval iba s materialom, aky mal a na viac to nevydalo...
- 25.3.2025 - 21:29
- 0
- OUTBLAST
- Gratulka k postupu,hráte pekný hokej a sú aj výsledky 👍
A hlavne sa ukázalo že tria mladých trénerov je Bartovič najvyspelejší..v druhom zápase vybuchli jak zavretý burčiak a hneď na to reagoval mužstvo správne usmernil a pripravil...👏
Orságh po prehrách väčšinou rezignovaný a vyžarovalo z neho na štýl "a čo ja s tým teraz keď to nejde"....
A Surový len kopa taľafatiek a čakania na zázrak 🤦 - 25.3.2025 - 21:35
- +1
- Quantanamera
- Pripájam sa : s gratuláciou do Žiliny i ja. Taktiež ste ma prekvapili tým, že ste boli jednoznačne lepší ako BB. Držím palce nech sa podarí aj naďalej ….BB naopak pre mňa sklamanie, určite som od nich čakal viac.
- 25.3.2025 - 21:40
- +1
- Jono
- Takz Vladino buducu sezon nebude v bb...
- 25.3.2025 - 21:46
- 0
- Citron9488
- No proste krása dobre sme to dali toto ani Zanecakala BB
- 25.3.2025 - 21:55
- 0
- Analytix
- Gratulacia do Ziliny. Vlci si pochutili na baranoch, novacik je s prehladom prvym semifinalistom.
- 25.3.2025 - 22:00
- 0
- Urpiner16
- To finále BB-ZV sa už ja nedožijem.Čo už.
- 25.3.2025 - 22:03
- +1
- Citron9488
- Ja verím Žilina Trenčín
- 25.3.2025 - 22:49
- +2
- Myšo
- V tej sezóne kde nás vyradila rozbitá Nitra
o tom by sa hovorilo 50 rokov take mužstvá sme mali
- 26.3.2025 - 7:20
- 0
- Urpiner16
- Veru Myšo to by bývalo finále ako hrom.
- 26.3.2025 - 7:28
- 0
- tomino10
- Písali ste, že faktor Orzsag, ale nevyšlo pritom z tribúny mi toho chlapa za toho stavu bolo ľúto a verím, že raz nahradí Craiga v pozícii head coacha....Bystričania ďakujem za sériu nech sa vám darí.
- 25.3.2025 - 22:12
- 0
- tomino10
- Ale aby som zhodnotil dnešný zápas naši tam dnes nad BB lietali...boli sme lepšie kondične pripravený asi sme boli lebo Bystricania nestíhali niekedy ako súperi z SHL, ale aj tak si stále myslím, že Vlado Orszag tréner pre repre a ak nie najlepší tak snáď ako asistent niekedy..
- 25.3.2025 - 22:20
- 0
- stromo
- On je jednoznačne tréner pre klub a osobne sa vyjadroval, že repre a to cestovanie “po svete” už nieje pre neho..
- 25.3.2025 - 22:58
- +1
- bb05
- Mali sme slabých Slovákov to je fakt a janaďania v Play off nič nezahralu lebo play off bolí a to neboli také typy hráčov trochu záhada Rabčan bol aj na tréningoch. no pán Országh nie je to trénovanie ako za Kovala???
- 25.3.2025 - 22:22
- +2
- newMHCfan
- jeej to je krasne slovo Janaďania” sikovno do HP slovnika
- 26.3.2025 - 6:10
- 0
- BieloModra
- Blahozelam Zilina!
So Za treba pocitat!...som niekedy v novembri pisala, zasluzene, uzivajte! - 25.3.2025 - 22:22
- +2
- Flak108
- Gratulácia do Žiliny. Parada.
- 25.3.2025 - 23:03
- +2
- Bazo
- Gratulacia do Ziliny, hrate pekny, velmi pozeratelny play off hokej 👏🏻
Bystricania, komu sa nepaci, tak poslite nam Vlada do Michaloviec, my sa potesime urcite 😊 - 26.3.2025 - 1:34
- 0
- HohoMT
- uprimna gratulacia susedom, pekny hokej. Drzim palce, nech sa dostanete co najdalej!
jedna poznamka: fandovia, zlozte sa klubu na nove sietky na brany. tieto usmudlane spinave su fakt na hambu - 26.3.2025 - 1:39
- +1
- tulen - kosice
- bystrica vybavená, žilina
- 26.3.2025 - 6:34
- +1
- kelnička
- V Žiline to za tie roky kde by to viacerí zabalili ustáli.vybudovali mančaft ktory može smelo konkurovať.má to hlavu a pätu a tu treba fakt vzdať hold Ferovi Skladanému.dostal a mal roky dôveru majitelov a naplnil ju do body.
- 26.3.2025 - 6:34
- +4
- agent
- Hokej: Myslím že Žilina ešte neskončila , super praca trénerov a celého tímu. Toto je hokej👍, keď vidím ako tréneri snívajú o skúsených hráčoch , ktorí majú problém korčuľovať , nevládzu ale majú skusenosti tak mi je zle🙏 dúfam že kluby ocenia dobrých Slovákov lebo bez nich nemajú sancu💪👍
- 26.3.2025 - 7:00
- +1
- HKM ZWOLEN
- Žilina Blahoželám 🤝
Banská Bystrica čakal som viac od vás 🫣 ale asi takto to Malo byť. Každopádne nebola to až taká zla sezóna pre vás ako vo Zvolene počas ZC. Na finálové derby si asi ešte musíme troška počkať ❤️ - 26.3.2025 - 7:05
- +2
- mirec04
- Gratulujem Ziline, hrate velmi pekny hokej
- 26.3.2025 - 7:06
- +2
- Urpiner16
- SumoBB aj včera bol faktor brankár?Už si sa zobudil z toho sna?To je to tvoje stále mlženie a nie ísť do hľbky či pomenovať veci pravými menami.
- 26.3.2025 - 7:16
- +2
- Westbeast0
- Este stale rozmysla ako mohla Žilina, ktora bola pred tyzdnom po 0:8 v krize, cez nas prejst...
- 26.3.2025 - 8:09
- +1
- GonzoSK
- Pekne: Žilina
Blahoželám k postupu 👍
Po druhom zapase som mal obavy ze ze vam dosla para a pristupili ste na fyzicky hokej Bystrice ale nastastie ste sa vratili ku svojej hre a to vam prinieslo uspech. Drzte si dalej svoje a necham sa prekvapit kam az vas to dovedie. - 26.3.2025 - 7:45
- 0
- mamina
- Gratulácia do Žiliny! Veľmi som Vám to priala. Čím ste si Vy prešli v ostatných rokoch...už len za tú húževnatosť..
- 26.3.2025 - 8:21
- +1
- LuukyBB
- Tak máme po sezóne. Celý neúspech je mix viacerých okolností.
Brankár - Hrachovina mal byť jasný líder bránky, po jeho odchode sa našťastie chytil Rabčan, a ten pre zranenie chytať nemohol..
Forma - V posledných 30 zápasov boli na tom horšie len odovzdané NZ a nevýrazný LM..
Nastavenie lídrov - Top formácia v podstate vynulovaná, a až na druhý zápas v Žiline nás žiaľ nepotiahli, aj keď niekedy chýbalo aj kúsok šťastia. Hlavne ten druhý domáci zápas bude ešte dlho mrzieť.
Čítam tu kritiku aj na Vlada, ale to nie je také ľahké odmerať. Predsalen tento tím vytiahol na 5.miesto v ZČ a to nie je zlý výkon. Vidím tam ale minimálne dve veľké slabiny. Obrovská nestabilita výkonov a vôbec sme si nevytvorili nejakú svoju tvár. Takú hernú identitu. Niekedy som normálne prvých päť minút zápasu čakal, ako to ideme tentokrát hrať. Chýbala nám tá naša pravá fyzická hra, väčšia tvrdosť a hlavne doma ten nálet na súpera, ktorý to buď prežije alebo prehráva a dobieha.
To ako veľmi to treba prekopať, bude určite hlavne o tom, aké ambície budeme chcieť mať. Ak najvyššie (napríklad horná časť tabuľky + finále) tak sa to bude musieť prekopať pomerne výrazne. Domáci hráči jednoducho na viac ako piate miesto nemohli mať, tam sú tie top kluby niekde inde. Len pre porovnanie, domáca skladba Trenčínu je trošku iná káva..
Ak budú ambície vzhľadom na financie nižšie, tak treba vymeniť 7-8 hráčov a môžeme bojovať aspoň o semifinále, ktoré sme tu už dlhšie nemali.
Ideme ďalej, a play off budem sledovať aj naďalej, nakoľko sa črtajú ďalšie zaujímavé zápasy a bude to ešte celkom slušná mastenica.
P.S.: Ťažko sa číta nárek divákov (fanúšikov by som ich veľmi nenazýval..), ktorí plačú koľko dali za play off permu, a nedostali za ňu nič, iba výprask na záver sezóny. To sa naozaj zle číta, vtedy si uvedomíte, že možno tak 1500 fanúšikov a zvyšok čaká na úspech, a nejakú tu fotku na instáč z finále..
- 26.3.2025 - 8:43
- +5
- bach
- Luky: celkom dobre si to zhodnotil a prsty ma stále pália, aby som napísal niečo o tu pôsobiacich tiež fanúšikoch BB. Ale nechám si zájsť chuť. Len Ťa doplním, že z môjho pohľadu sa to pokašlalo v 4tom zápase, kde sme boli dominantný a po predlžení prehrali. A ZA je naozaj dobré mužstvo, tak si to už nepustilo. My sme hrali podľa možností. Očakávam že na budúci rok zapracujeme do mužstva viac juniorov(Zubek, Lorinc,Tomka,Križan,Plančar...) a nebudeme ani 5ty ako teraz, ale nevadí, lebo v tejto lige ZČ nemá zmysel, do PO je potrebné sa pripraviť. A pred PO nakúpiť dobrých hráčov a z 10teho miesta vyhrať ligu. Takto to je. V ZČ je potrebné hrať s mladými a pripravovať ich do budúcna. Oros musí ostať. Takže, v budúcej sezóne budem fandiť BB aj keby nepostúpila do PO. Lebo je to môj klub. Aj keby som mal byť jedinú so SumomBB. Pozdravujem Ťa Sumo.
- 26.3.2025 - 9:52
- +2
- LuukyBB
- Tak tak, presne o tom štvrtom - druhý domáci som písal aj ja. Tam rozhodovali centimetre a dali by sme to...
Ale tvoja vízia ako by sme to mali robiť, mi nepríde veľmi reálna. Hrať s mladšími hráčmi, nech sa vyhrajú a pred play off napumpovať káder ? Vtedy je už pomerne náročne zohnať niečo voľné + to ešte zapracovať do kádra aby to nejak chemicky fungovalo..
Pre mňa je skôr smutné, že už pomerne veľa mlaďasov dostalo priestor, aj pomerne veľký, a zatiaľ z toho, až na pár výnimiek, nie je nejaký extra efekt. A pritom juniorku máme vo finále so Slovanom.
Celá skladba a vízia klubu, bude priamo úmerná rozpočtu. Ja plne akceptujem, ak jednoducho nie je v našich silách vybudovať finálový mančaft, také niečo postihne každý klub, a my sme v takom vzduchoprázdne už niekoľko rokov. Pred sezónou to vyzerá nádejne, niečo sa deje, a potom zistíme, že postup do Top 6, je vlastne úspech..
Z prístupu a hundrania na FB stránke, to vyzerá, že mnoho divákov na to už kašle, a to ak sa stane, tak tá finančná podpora bude ešte nižšia. Finančná situácia je vo väčšine klubov nejasná, ale máme tu krásne príklady, že aj za menej peňazí sa dá zahrať slušná muzika.
Čo mi najviac chýba, je Julov nos na importy, nie je možné to trafiť vždy, ale jednoducho vo väčšine prípadov to trafil, a prišiel ku nám rozdielový hráč, ktorý to stabilne ťahal. Dodnes sledujem Asselina (57 bodov v tejto sezóne), Failleho (53 bodov v tejto sezóne) a niekoľko ďalších, ktorí to stále bodovo valcujú. Akurát je to už náročnejšie, keďže podobnou stratégiou sa vydali viaceré kluby a to nielen na Slovensku. - 26.3.2025 - 11:05
- +1
- bach
- Luky: pred PO sa dajú zohnať dobrí hráči, napríklad z mužstiev, ktoré sa nedostali do PO(z iných líg) a je to otázka peňazí. A tréner by si vybral hráča, ktorý sa mu hodí do systému, alebo šikovný hráč sa prispôsobí.
Našu Juniorku mám pomerne dobre napozeranú, problém našich mladasov je výška. Čundo, Jedlo, Križan a iní sú proste nízky. Ale taký Tomka hral veľmi dobre a do budúcna bude určite prínos. Teraz tam treba poslať aj 08čky. Krnáč, Habda mne sa páčia aj brankári(Kliment, Bojtoš, Fedor)
Peniaze sú všade problém, preto k tomu nieje čo dodať, a naše 5te miesto je úspech. Nepodstatný, ale úspech.
Ja si myslím, že u nás sa nikdy nespoliehali na predaj vstupeniek. Náš štadion je pekný, ale výhľad nie z každého miesta dokonalí. Preto tam nieje vždy vypredané.
Julo a jeho otec je už len nádherná spomienka.
Dole nesúhlasíš s Urpim. Ale v tom že 6ka je výhoda nesúhlasím ani ja. 2 týždne len trénujú a potom idú na rozbehnutý tím, ktorý hrá úplne inak, ako v ZČ. Ale možno by som dokázal zmeniť názor. - 26.3.2025 - 13:19
- +1
- Gerlach2655
- Nejde mi do hlavy ten Bartovic,ked bol v TN tak hrali mizerne vysledkovo aj herne (hoci viem ze vacsinu bol len ako asistent) a samozrejme nemal asi tie typy hracov akych ma v za,napriek tomu je pre mna obrovskym prekvapenim co dokazal so zilinou. Tento uspech ide hlavne za nim lebo podla mien ten kader nejaky strach nenahana, klobuk dole ako ste zvladli vlckovia seriu
- 26.3.2025 - 8:49
- +3
- Urpiner16
- No vidíš a ja som v ňom videl poteciál u dávnejšie.Ešte sa mi SumBB vysmieval či chodím do Žiliny na tréningy.Písal som že nám rastie jeden perspektívny tréner z býbalého hráča a i to že nie všetci bývalí hráči ktorí sa dali na túto dráhu majú v sebe tento trénerský potenciál.Príkladov máme dosť.
- 26.3.2025 - 8:58
- +1
- Gerlach2655
- Tak ale ty vidis za obzor ako sa vravi...ty vidis aj veci ktore ostatni nevidia
- 26.3.2025 - 9:57
- +2
- Tino
- dobre: sa na hru ZA pozera,vedia premienat prilezitosti, nenarobia sa ako otroci na gol, drzi ich brankar.S BB si poradili necakane lahko a rychlo, zarazilo ma, ze BB nenasla recept ako na nich,kto ich dostane v semi ma pred sebou velku vyzvu.
- 26.3.2025 - 9:47
- +1
- aaaaaa
- Viem , že je sklamanie u fans BB ale až takú kritiku Vlado a všetci si podľa mňa nezaslúžia . Celú sezónu sa držali hore čo bolo veľmi náročné a uhrali super 5.miesto ...na ich smolu natrafili na Žilinu , ktorá také najrýchlejší a najlepši hokej posledné mesiace . Myslím , že keby natrafili na niekoho iného mohli bezproblemov ísť ďalej . Séria skončila jednoznačne 4:1 ale trocha viac šťastia v 4.zapase a mohlo to byť 2:2 ...tam sa to zlomilo.
- 26.3.2025 - 10:30
- 0
- BHE666
- Gratulacia do Ziliny. Velmi dobry PO vykon.
Od BB som cakal som viac. Ci bola pricina dobra hra Ziliny, alebo zla hra BB neviem, asi kombinacia - 26.3.2025 - 10:41
- +1
- Urpiner16
- Ešte nech mi niekto hovorí že dostať sa do prvej šestky je výhoda.Trt baraní v našej lige sú všetky prognózy hore nohami.Musíme sa dostať do prvej šestky to bolo rečí.A?Nemali sme tohto roku nárok lebo Žilina mala nakúpené lepšie importy slovákov od BB a za ´dalšie Turnbull a spol made in Kanada boli len tieňom výkonu od sezón minulých.
- 26.3.2025 - 10:59
- 0
- LuukyBB
- Samozrejme, že je to výhoda. Niekedy sa dá s niečím s tebou súhlasiť, niekedy nie, a to je v poriadku.
To, že kluby zo 7.-10. miesta sú v tempe je jedna vec, druhá je tá, že je to veľmi zradné. Riziko až piatich zápasov navyše je aká výhoda ? Nehovorím o tom, koľko predĺžení to môže priniesť, alebo rovnako tak aj zranení.
Každý klub chce tú prvú šestku urobiť, a následne je na tréneroch a realizačných tímoch, udržať ich vo vare, v móde, doliečiť, oddýchnuť a pripraviť sa. Povedzme, že ešte prvý zápas štvrťfinále to môže byť kus cítiť, ale následne už musí klub prvej šestky jazdiť.
To, že Zvolen z 10.miesta proti Spišskej zatiaľ jednoznačne dominuje, nie je zásluhou tempa, ale lepšieho nastavenia, pomerne vyrovnaných kádrov (aj napriek bodovému odstupu), lepšie vyladenej formy a kopec ďalších faktorov. Zároveň to, že 10. alebo 9. tím bude vyhrávať 3:1 na zápasy proti víťazovi ZČ nie je a ani nebude pravidlo. Proste to tak teraz vypálilo, ja som tú sériu tipoval 4:2 pre ZV, jednoducho mi to tak nejak vychádzalo a uvidíme ako to dopadne. - 26.3.2025 - 11:17
- +1