Diskusia: Žilina získala Baláža z Trenčína, opačným smerom mieria Bezúch a Mráz
Extraligové hokejové kluby DOXXbet Vlci Žilina a HK Dukla Trenčín si vo štvrtok vymenili útočníkov. "Vlkov" opúšťajú Juraj Bezúch a Bruno Mráz, namiesto nich prichádza pod Dubeň z Trenčína Jozef Baláž. "Vlci" o tom informovali v tlačovej správe.
Dvadsaťpäťročný Baláž patril medzi najproduktívnejších hráčov Dukly, v prebiehajúcom ročníku získal v 12 zápasoch deväť kanadských bodov za päť gólov a štyri asistencie. Vo svojej kariére zbieral okrem Trenčína skúsenosti v slovenskej extralige aj v drese Nitry. V Česku pôsobil vo Vítkoviciach a v Karlových Varoch. Na reprezentačnej úrovni si zahral za Slovensko na MS do 18 i 20 rokov, v A-tíme absolvoval 21 stretnutí, v ktorých strelil sedem gólov. "Prichádza k nám jeden zo slovenských rozdielových hráčov. Herným prejavom na ľade a poctivou prácou mimo neho zapasuje do nášho štýlu a do partie, ktorá má jasné návyky a vie, čo nás posúva k úspechu. Očakávania sú veľké na oboch stranách," povedal k príchodu Baláža riaditeľ a generálny manažér DOXXbet Vlci Žilina František Skladaný.
Naopak, do Dukly Trenčín odchádzajú zo Žiliny na prestup Bezúch a Mráz. "Jurajovi a takisto aj Brunovi patrí veľká vďaka za odvedenú prácu v našom drese. Práve Bruno bol jedným z pilierov Vlkov aj v sezónach, ktoré nevyšli podľa našich predstáv, no svoju misiu v Žiline napokon dotiahol do vytúženého konca postupom do extraligy. Obaja boli súčasťou významného úspechu žilinského hokeja, ku ktorému prispeli veľkou mierou. Obom ďakujeme a prajeme všetko dobré v ďalšej kariére," dodal Skladaný.
- frantapriklep
- Neuveriteľné. Už bolo zo strany manažmentu Dukly spravené nejedno zlé rozhodnutie. Ale toto je snáď najhoršie, aké som kedy videl 😱
Toto mi hlava neberie. Nemám nič proti Brunovi, alebo Jurajovi. Obaja sú šikovní hokejisti, a v určitých veciach môžu pomôcť a fanúšikovia ich môžu mať radi, ale proste majú 30 a 31, Juraj je “porcelanový”, ich cena nie je ani zďaleka taká, ako cena reprezentanta Baláža v najlepšom hokejovom veku.
Dukla možno rozšírila káder, ale pripravila sa o jedného z rozdielovych slovenských hráčov a toto je proste absolútne otrasné rozhodnutie. V situácii, kedy reálne hrozí vypadnutie zo súťaže si vedenie strieľa do vlastnej nohy. 🤬
A klobúk dole pred Ferom Skladanym. V lete týmto amatérom vyfukol Tourignyho a teraz sa musí kdesi doma rehotať za čo pustili Baláža. - 31.10.2024 - 21:14
- +22
- BieloModra
- Dukla asi nepotrebuje hraca co nechce hrat za Duklu, co ma zname maniere a pristup...v com suhlasim je asi ten " nepotencial" mat z tejto vymeny reprezentanta...otazna bude asi aj spolupraca s agentom
- 31.10.2024 - 21:26
- +17
- HokejovyAkademik
- to co su za bludy, hoaxy patri do obcianskych medii
ved balaz je center - 2.11.2024 - 7:31
- +1
- Miso26
- Jožko ale sám seba vidí úplne inak a presne na tom Žilina narazí.
- 2.11.2024 - 8:22
- +2
- BieloModra
- Bavili sme sa o tom a celkom sa to potvrdilo.
- 2.11.2024 - 11:17
- +2
- BieloModra
- No...a presne taky je Jozko. Uplne najhorsie je ze hlada chyby vsade naokolo len u seba nie, bohuzial ...a do kabiny tiez nie dobre. Mna az smertka preskakovala v play off ked u nas posedaval na stadione. Nastastie, nasi sa sustredovali na seba a hru
- 2.11.2024 - 11:17
- +3
- DKLTN_78
- radsej tu mat dvoch hracov ktori tu chcu hrat ako jozka ktory nevie s ockom co chce, nie raz bol na odchode…neverim ze to iste nebude robit aj v ziline..nitra ma tiez uz s nim svoje skusenosti
- 31.10.2024 - 21:42
- +33
- AndrejTN
- presne tak.
- 31.10.2024 - 21:45
- +6
- Sedko NR
- Jožkovi je žial aj NHL malá
- 31.10.2024 - 21:46
- +16
- 6911
- Jožkovmu apovi
- 31.10.2024 - 22:53
- +9
- Sedko NR
- Snáď nie je nesvojpravny a mal by si vedieť povedať už konečne, takto skončí v Trebišove zachvilku
- 31.10.2024 - 23:52
- +2
- 69roman
- Presne Baláž má najhoršieho agenta s to svojho otca akonáhle sa mu nepozdáva kam jeho syna tréner stavia tak už ho ťahá inde osobné som bol prítomný keď z tribúny ukazoval mládenec nech ani nejde na ľad.
- 1.11.2024 - 7:09
- +2
- 69roman
- Mladému
- 1.11.2024 - 7:36
- 0
- frantapriklep
- A si si istý, že Bezuch s Mrazom otvárali šampanské a s radosťou balia smer Trenčín, kde ich čaká krutý boj o záchranu pred prázdnymi tribúnami, namiesto eufórie v Žiline; kde mužstvo funguje a hrajú dobre?
- 1.11.2024 - 10:34
- +2
- MackoPu
- Len aby. Minuly rok o takomto casu polovica vlastnych fanusikov posielala NR do prvej ligy. Aj ked tam bolo tych nahod neskor viac.
Pointa je, ze sezona moze dopadnut vselijako pre kazdeho. Aj ZA moze stale vypadnut, ci byt majster. - 1.11.2024 - 10:48
- +9
- belo
- Pri NR vtedy bolo jasne ze hraju pod svoje moznosti, to treba uznat tiez
- 1.11.2024 - 20:14
- +1
- MarekTn
- Tal Bezuch určite sa teší... je to jeho srdcový klub ako sam povedal, minulý rok to ukázal keď nechcel peniaze od nás za ten zápas a hral zadarmo
- 2.11.2024 - 7:57
- 0
- Šteko
- To je úlet..
- 31.10.2024 - 21:15
- 0
- pesonen
- My sme doslova vymenili reprezentanta za dvoch prvoligovych hracov.
- 31.10.2024 - 21:17
- +12
- mamina
- Možno Ťa to prekvapí, ale vôbec mi to nie je ľúto...
- 3.11.2024 - 14:40
- +5
- pesonen
- Ani mne.
- 4.11.2024 - 22:41
- +1
- sebot
- Tak nemyslim si ze by ho chceli vymenit ale vieme aky je Balaz. Takto ziskali aspon nieco no.
- 31.10.2024 - 21:23
- 0
- fakir
- len dokedy reprezentanta
- 1.11.2024 - 7:05
- +2
- Norik
- Mozno si to Balaz vytrucoval.: Nebolo by to poprvy krat...
- 31.10.2024 - 21:27
- +3
- Vojto83
- Rozmyslam, či vedeniu vôbec ide o to, aby sme sa zachránili. Lebo niektoré kroky vyzerajú tak, že ani nie. Možno na tu ligu už nemáme peniaze. Neviem. Ale toto už vyzerá ako totálna rezignácia. Zámky aj Mikuláš sa posilnili. A my spravíme takúto chujovinu. Keď Balaz nechcel u nás hrať,mali rozmýšľať tak, či nepotrebujeme obrancov... Ale asi nie. Mam dojem, že toto je zo strany vedenia len " dozitie " do konca ligy. Ich to fakt nebaví. Lebo ak by hej, toto nemohli myslieť vazne...
- 31.10.2024 - 21:28
- +3
- MackoPu
- Tak rozmyslaj.
- 31.10.2024 - 21:42
- +8
- dukla15
- Problém je že importy nepotrebujeme … potrebujeme SVK hráčom a tých je na kvalitativnej úrovni nedostatok a druha vec je najst vhodnú výmenu kde sa všetky strany zhodnú to je vec druhá
- 31.10.2024 - 21:49
- +3
- DENISO6
- Za mňa zase zle..ale to sme si už zvykli že tieto výmeny robiť nevieme. Zas Bezúch ktorému vyšla jedna sezóna a postupne zapadol do štandardu 1. ligy. Mňa už týto Hudecovia,Sojčíkovia,Bezúchovia,Švecovia totálne vytáčajú. Viem že tu Baláž nechcel hrať ( koľký už hráč?) ale aj keď mu nešlo bol to hráč do 1 formácie. Toto duo max 3 formácia. Za mňa hodená rukavica do prvej ligy. Ako hráči tu nechcú hrať tak mne sa už tomuto klubu nechce fandiť...
- 31.10.2024 - 21:28
- +4
- Jimmy Tulipan
- BigBrother, ma tu pred rokmi, ked som napísal, že Bezuch je absolútne priemerný hráč ktorému vyšla jedna sezóna, slovne napádal a presviedčal o tom ako v ňom Košice strácajú 20 gólového strelca.
Mám radosť aj za neho, že ste tohoto 20 gólového strelca získali. Teraz si ho Big môže konečne užívať (snáď tých 20 dá do ukončenia kariéry) - 31.10.2024 - 22:18
- +8
- Yxcvbnm
- Jimmy, zas z Bezucha nerobme podpriemerneho hraca. On si extraligu uhra. A v time druhej polke tabulky nebude zas najhorsi. On ma vyborne korculovanie a myslienku. Ale, je aj extremne naladovy, je krehky na zranenia, nehra do tela. To je uz na treneroch nech si s jeho tazsou povahou urobia poriadok. Po dlhej dobe je doma tak mozno mu to opat v dukle sadne. Sancu by mal dostat. Snad sa do toho zahryzne. Ked nie, zmluvu mu rychlo zrusia na konci sezony
- 31.10.2024 - 22:52
- +1
- DENISO6
- Len aby za pár mesiacov nehral naozaj doma...
- 1.11.2024 - 6:33
- +1
- Yxcvbnm
- To si naozaj nemyslim
- 1.11.2024 - 17:56
- 0
- Big brother
- Ty čo tu vyťahuješ veci 5 rokov dozadu? Bezúch mal veľký potenciál, žial doplatil na zdravotné problémy, ktorého brzdili, o tom to bolo. Ja som za Bezúcha rád aj teraz, dúfam, že mu vydrží zdravie.
- 1.11.2024 - 8:31
- +1
- Jimmy Tulipan
- No vyťahujem, lebo si mi tu tvrdil ako spraví Bezuch kedy chce 20 gólové sezóny a ako tá jedna sezóna nebola náhoda. Tak čakám
- 1.11.2024 - 15:33
- +1
- mannheim
- Fandiť Dukle nie je povinnosť, ale výsada, toto myslenie typu Balážovho a tebe podobných je fakt od veci..ako keby sa fandilo vedeniu a nie klubu. Ja tiež nemusím týchto pánov ktorí tomu velia dnes, ale nikdy by ma nenapadlo prestať fandiť Dukle, lebo je v sračkách. Asi iná generácia.
- 1.11.2024 - 18:23
- +12
- gabby
- Matko absolutny suhlas a podpis!
- 1.11.2024 - 18:37
- +6
- mamina
- z duše mi vravíš..
- 4.11.2024 - 15:16
- +1
- Marchand63
- Dokedy sa bude tatkovi pacit Zilina?
- 31.10.2024 - 21:36
- +12
- marskatatarska
- Dúfam, že sa tu potom po pár kolách niektorí neocitnu s tým ako ich jeden z dvojice milo prekvapil ako zapadol atď.. pretože Balaž bol super hráč ale rozhodne nemal srdce pre Trenčín..pre Mráza to je ešte šanca niečo ukázať a skúsiť zabojovať o extraligu podľa mňa na ňu má a pre Bezucha ak nebude zranený som si istý, že da toho všetko.. Balaž ma povahu akú má a nie každý to vie .. ja stále verím, že cez repre príde dobrý obranca a zabojujeme ešte aj o play off ..
- 31.10.2024 - 21:38
- +3
- MackoPu
- Mraz sa celkom osvedcil, ked tu bol. Bezucha som moc nesledoval v poslednej dobe.
A pri nasej obvyklej chorobnosti je 2 viac ako 1 - 31.10.2024 - 21:41
- 0
- Gerlach2655
- Trenčin nevypadne,tomu neverim
- 31.10.2024 - 22:01
- +4
- doc.koniferum
- no kamarát tým by som si nebol úplne istý.teraz dosť záleží od toho či si to v Zámkoch po tých zmenách v mužstve sadne alebo nie.ak áno tak Dukla má obrovský problém.pretože Mikuláš vyzerá sa nadýchol,Žilina doma zbiera body čo im k záchrane stačí v pohode s prstom v nose a každý to tam má ťažké no a ostáva mi už len Trenčín
- 1.11.2024 - 9:56
- +6
- Dracik_18
- Keď mohol vo futbale vypadnúť Slovan a aj Trnava , tak ver ,že môže aj v hokeji Trenčín...
- 1.11.2024 - 11:11
- +1
- doc.koniferum
- presne toto o Slovane a Trnave už roky tvrdím-ako príklad.rovnako tiež kedysi nebolo nad ružomberské a neskôr košické basketbalistky a dnes o nich riadne človek nevie.každá hegemónia raz skončí a šťastie je veľmi vrtkavé-v športe zvlášť.
- 1.11.2024 - 11:55
- +6
- Dracik_18
- Tak tak 🙂
- 1.11.2024 - 12:49
- 0
- CORGI
- Nie, tú najlepšiu u nás.
- 1.11.2024 - 9:20
- +6
- Sedko NR
- Ach jaj Jožko, Jožko, Trenčín ďalší ktorý sa mu znelubil, škoda hráča s takýmto prístupom.
- 31.10.2024 - 21:46
- +8
- dukla15
- Vyzera to divno ale, na druhú stranu ja som spokojny Bezy je už “domáci” ma vzťah k Dukle a chce byt v Dukle to ke hlavne a je ro rýchlik ovšem pokiaľ je zravotne ok, Mráz je center a pravak to je super verim ze zmena mu prospeje. Jožko Baláž ako už bolo pisane ak ma maniere ake ma čo už pomaly cely TN viem tak neni o čom na čo nám je hráč ktory nema záujem … .. verim že tá výmena prospeje všetkým aj ked ako som pisal vyssie vyzerá divno
- 31.10.2024 - 21:47
- +5
- MarekTn
- Bezuch tu chcel hrať stále aj za malé peniaze vedenie ho nechcelo, odrazu im je dobrý?
- 1.11.2024 - 5:11
- +1
- marskatatarska
- Leskinen Stapley Green
Ahl Krajč Josling
Bezuch Mraz Krajčovič/Tomík
Sojčik Bortňak Tomik/Krajčovič
Ešte obrana trochu zlepšiť a pome na to ..
- 31.10.2024 - 21:52
- +2
- dusan1980
- Moze byt
Celkom dobre si to zlozil
Ja osobne vidim ich prichod prave v posilneni 3 a 4 utoku
Prve dva su skoro vyhradne legionarske a moze byt
Slovaka do prvej lajny neviem kde by sme chceli teraz zobrat. Je to naivne rozmyslanie
A Jozko sam chcel ist prec tak aspon az neho nieco mame na rozdiel od toho keby sa dohodli na rozviazani zmluvy - 31.10.2024 - 22:09
- +1
- Izo
- Nezabúdaj že Bortňák má iba hosťovanie u nás. Takže center 4 formácie bude skôr Hudec/Dej. A v zálohe Maruna/ Ďurčo a bohužiaľ aj Vaňo.
A možno rovno nahradia aj duo Sojčík/Bortňák. - 31.10.2024 - 22:31
- +2
- marskatatarska
- Som zvedavý či sa vráti momentálne by v Spišskej ohrieval lavičku .. ale asi na play off kvôli šírke kádra si ho stiahnu .. defenzíve okej aj vhadzovania sa dajú ale tým to podľa mňa končí...
- 31.10.2024 - 22:44
- 0
- Wayne99
- hokejovo je jasne ze jozko je inde ako chalani zo ZA: ale ak sa nepouci z minulosti tak v ziline rozhodne nebude dlho. jasne ze sme mohli za neho dostat aj viac, ale vymeny na svk su dost limitujuce a nie moc caste, na dohodu vzdy treba dvoch a tak je toto za mna este celkom fajn deal, ktory dava zmysel obom klubom.
- 31.10.2024 - 21:53
- 0
- Wana
- Jožka ani zadarmo, nakoniec TN celkom dobre dopadol. Po sezóne nebude v ZA po Jožkovi ani chýru ani slychu... Pôvodne Jožko ZA odmietal, neviete čo sa zmenilo?
- 31.10.2024 - 21:58
- +4
- Fanusik23
- Agent ho tam dotlačil
- 1.11.2024 - 7:03
- +2
- Wana
- Tak to bude Jožko trhať ľad v Žiline 🤦
- 2.11.2024 - 12:24
- 0
- aaaaaa
- Pár zápasov Žiliny čo som videl tak Bezuch nehral zle ...myslím , žeby mohol byť platný . A možno aj Mráz sa chyti
- 31.10.2024 - 22:00
- +1
- Lion3
- Chcel ist z TN preč ponukla sa možnosť isť do Žiliny tak je rad zmene no uvidime v Ziline je dobra partia hadam zapadne
- 31.10.2024 - 22:01
- +1
- Izo
- Ona sa neponúkla možnosť.
To sám starý Baláž bombardoval Žilinu už pár dní 😂😂 - 31.10.2024 - 22:28
- +7
- Demon
- S ohladom na vyssie spominane "maniere", ja som rad, ze jeho cesta nevedie do KE.
Tak snad sa v Ziline najde a "zabyva" a Trencinu pomozu 2 nove akvizicie. - 31.10.2024 - 22:15
- +3
- HokejovyAkademik
- horsi trejd som este nevidel
ale aj keby bola zmluva len zdrap papiera a nikto ju nebral vazne tak nemozes urobit trejd balaza za dve kusovky - 31.10.2024 - 22:32
- +4
- MackoPu
- Zase nerobme z neho supermana.
- 31.10.2024 - 23:46
- +19
- HokejovyAkademik
- dobre, zas si vybral z komentu, na ktory reagujes, nieco co tam ani nie je
ides si svoje - 1.11.2024 - 9:48
- +1
- P24
- V zásade obaja strany stratili: Dukla jedného z mála hráčov, ktorý vie byť rozdieloch a namiesto jich získala vatu, ktorú fakt v pohode môže hrať niekto z juniorky a Žilina riskuje rozbitie kolektívu. Logicky však v Žiline ľahšie posadia Baláže, než v Dukle nájdu nového rozdielového Slováka.
- 31.10.2024 - 22:37
- +3
- Pharaoh111
- sosoni:
ked do druhej ligy,tak na sumnom bilom kunovi - 31.10.2024 - 22:48
- +3
- Ottawa Senators
- Je skvele vidiet trade v nasej lige, predsalen, podmienky a filozofia su nastavene inak. Menej prekvapive je, ze tradeovanym hracom je Balaz.
- 31.10.2024 - 22:49
- +4
- Tokino
- Jožko, Jožko tie tvoje maniero ti ničia karieru
- 31.10.2024 - 23:53
- +2
- Milos1977
- Na čo je TN hráč ktorý nechce hrať za TN?dobre urobili že ho poslali prec
- 31.10.2024 - 23:56
- +6
- Dzunkes
- Balaz uz mal byt vymeneny do KE aj ZV nakoniec do Ziliny sa ide
- 1.11.2024 - 0:01
- 0
- Tokino
- Ten bol ponuknuty asi všetkym timom.On s oteckom neni nikde spokojný.TN spravil dobre ked sa ho zbavil
- 1.11.2024 - 0:04
- +7
- kovino88
- Neviem preco taka nenavist, za mna ok
- 1.11.2024 - 0:24
- +1
- Jančo66
- Zilina ma domacich hracov kvalitnych, ale ziaden z nich nebol vyslovene strelec, teda okrem Bezucha, ale ten od pripravy viac nehral ako hral. Tak ak sa mu budu vyhybat zranenia urcite Trencinu pomoze. Bruno sa od zaciatku sezony bodovo aj herne trapil, neslo mu. V Trencine sa moze nakopnut. Pre koho je tento trejd vyherny ukaze az cas. Ak vydrzi davat goly odisteny Fejes a prida sa k nemu Balaz, tak dobre bude. Este doplnit zadne rady a budem spokojny.
- 1.11.2024 - 1:21
- 0
- 88Backo
- Ten by nebol spokojný ani keby je v NHL...raz mu neni dobrý 4 útok, potom tretí,potom ani prvý,potom tréner mu nesedí,potom mesto atď Tak aj dopadne...
- 1.11.2024 - 4:17
- +5
- MarekTn
- Balaz v Žiline do kedy? Kedy sa nebude páčiť Ocinkovi ? Sikovny hráč ovplyvnený ocinkom
- 1.11.2024 - 5:06
- +2
- Hossa81
- Zaujimava vymena uvidime neskor pre ktoru stranu to bolo vyhodnejsie….Bruno Mraz tuto sezonu strateny, na oslabovky dobre ale herne to bolo slabé 1+4 za 15 zapasov je na centra slabe od neho sa cakalo urcite viac, body nie su vsetko ale aj hra bola slaba suboje prehraval. Bezucha bude vacsia skoda ten za tych par zapasov u nas v extralige zahral podla mna velmi slusne a ta jeho rychlost a prienik do utocneho pasma je niekedy radost pozerat, ale Balaz je este vyssia kvalita hadam sa strelecky rozbehne a pomoze nam mohol by to byt pre nas rozdielovy slovak v muzstve ak vsetko dobre klapne.
- 1.11.2024 - 5:41
- 0
- Jančo66
- Aj od 10 sa cakaju body, ale zatial sa len vozi po lade. Ale ten sezonu u nas dohra, ved sponzora treba.
- 1.11.2024 - 6:35
- +2
- arturko
- Mať 2 hráčov čo chcú je vždy viac ako jedného čo nechce.😊👍
- 1.11.2024 - 5:53
- +2
- Flak108
- Hm, why not. V Trenčíne nieje hráčov do 3 útoku nikdy dosť. To je naša filozofia.
- 1.11.2024 - 6:17
- +1
- lanti
- Baláž je dobrý hráč, ak nechce hrať v klube v ktorom je, tak je zbytočný.
Bude sa riešiť aj obrana ? Napríklad taký Schmiemann ? Nehovoriac o tom, že pri vsetkej ucte k Tošovi, ten to už má tiež za sebou aj keď som sám jeho veľký fanúšik a vždy som bol toho názoru, že on si svoje uhrá, no vek sa nedá oklamať.
NZ v priamej konkurencii s nami extrémne posilňujú, tak len aby sa rýchlo nestalo, že budeme sa celej lige my pozerať na chrbát a v januári už pískať koniec sezóny a hľadanie všetkých dôvodov naokolo prečo vypadneme namiesto vyčistenia klubu. - 1.11.2024 - 6:40
- 0
- Fanusik23
- Tak konečne je táto sága ukončená jožkovi prajem všetko dobré nech sa mu darí každopádne aby ho to neomrzelo za pár mesiacov aj v žiline... A v konečnom dôsledku on možno ani na ten prestup ani tak netlačil ako jeho agent ktorý si to vydupkal pre spory z vedením...
Čo sa týka samotného trejdu tak win-win pre obe strany my sme získali dvoch kvalitných hráčov ktorý vedia zahrať v prípade potreby aj vyššie ako v tretej formácií kde by malo byť ich stabilné miesto žilina zas získala prvého centra ktorého potrebovali. - 1.11.2024 - 6:58
- 0
- topska
- To s tym agentom mas potvrdene ze on na to tlacil a nie hrac?
- 1.11.2024 - 7:55
- +2
- Fanusik23
- veru ano a tlači aj dalších preč čo má v tn
- 1.11.2024 - 8:55
- 0
- Hossa81
- Fanusik23: Prveho centra ani nie, tam mame Jonesa. Balaz bude podla mna druhy center
- 1.11.2024 - 7:27
- 0
- Žilinčan
- Presne tak,prvého centra máme. Tak vysoko sa zasa nedostane
- 1.11.2024 - 7:41
- 0
- Wayne99
- Ak nebude hrať prvého centra tak to môže byť časom problém: A aj dôvodom nejakých problémov. Ale samozrejme nechcem predbiehať, uvidíme časom
- 1.11.2024 - 20:07
- 0
- Žilinčan
- Asi vedel keď tu šiel že prvý center je Jones. Dnes ho síce hral ale len miesto neho. On presne pasuje do druhého útoku podľa mňa. A to keď posunieme šikovného Walegu do tretieho a Galamboš ostane vo štvrtom. Tento post mame myslím kvalitne poriešený
- 1.11.2024 - 20:13
- 0
- Wayne99
- ved uvidite ci sa to bude: jemu a tatinkovi pacit…
- 1.11.2024 - 20:33
- 0
- AVEMNE
- Smejem sa
- 1.11.2024 - 7:29
- 0
- tulen - kosice
- pevne verím: že košičania, ktorí si prečítajú diskusiu, prestanú snívať o balážovi v košiciach ... povysávaný jožko s manažérom otcom ... 2in1 v jednom balíku, good luck žilina .... a turista bezúch s brunom sa snáď preberú
ps. neviem, či si to niekto všimol, ale taká premávka tu nebola ani pred 15. februárom ... a to je ešte len 1. november - 1.11.2024 - 7:49
- +10
- axxel
- Trenčín ma v lige najviac hráčov do 3 a 4 utoku a teraz prišli ešte ďalší dvaja ... uz len nájsť nejakých aj do prvých dvoch
- 1.11.2024 - 8:01
- +2
- lanti
- 😂😂 aspoň v niečom dominujeme.
- 1.11.2024 - 8:16
- +1
- Izo
- Dukla má prvé dva útoky plné a to sa ešte po PN-ke vráti Záborský.
Teraz bude skôr Dukla riešit obranu a tretieho golmana. - 1.11.2024 - 8:24
- +1
- Fanusik23
- Veď máme štyroch gólmanov či to ešte nestačí?😀
- 1.11.2024 - 8:56
- +7
- Big brother
- Ty si to napísal presne naopak. My máme hráčov do prvých dvoch útokov, ktorí ako jediní sa bodovo presadzuju. Naopak chýbali nám hráči do 3-4 útoku, tí boli herne stratení. Úplne si to doplietol
- 1.11.2024 - 10:06
- +3
- frantapriklep
- Nedoplietol. Dobre to myslel. V zmysle toho, že aj hráči prvých dvoch útokov Dukly sú reálne hráči do tretieho či štvrtého útoku extraligového klubu. Svojou kvalitou.
- 1.11.2024 - 10:13
- +4
- axxel
- Presne tak
- 1.11.2024 - 10:42
- +1
- Big brother
- Doplietol. Green, Záborský, Stapley, Josling, Ahl a v podstate aj Leskinen sú hráči do prvých dvoch útokov a dokazujú to aj bodovo. Viem ako to myslel, ale myslel to zle. Domotal to. Prvé dva útoky to bolo to posledné v čom bola chyba.
- 2.11.2024 - 7:47
- +3
- axxel
- No sak to je ten problém lebo tebou menovaní hráči by v KE, SNV alebo Nitre možno na jednu výnimku hrali v tretích útokoch... ale keď to chceš porovnávať s Mikulášom ci Zámkami tak áno, hrali by prvé 2 útoky
- 2.11.2024 - 10:20
- +2
- MackoPu
- Trochu prehanas
- 2.11.2024 - 10:29
- +7
- Big brother
- Úplne tliacha. Veď stačí si pozrieť produktivitu. Josling, Green, Leskinen, Ahl, Stapley sa pohybujú okolo bodu na zápas. Čo viac chce?
- 2.11.2024 - 10:44
- +8
- Big brother
- Ale práveže toto čo píšeš nie je vôbec pravda. Záborský dal v minulej sezóne 20 golov v Poprade. Green mal v Rakúskej lige takmer bod na zápas, toľko bodov nemal nikto kto prišiel z Rakúska k nám, ani ten lotyš a Rockwood,.ktorí hrajú v Michalovciach v prvých dvoch útokov neboli tak produktívni. Stapley bol najproduktívnejší hráč zo všetkých čo prišli z ECHL, ani Andrusiak a ani žiadni ostatní nemali toľko bodov. Ahl takisto je hráč do prvých dvoch formácii. Čiže len tliachaš. Naopak u vás hra napr. Petráš v prvých dvoch útokoch, čo u nás hral v treťom. Jednoducho si to doplietol. My máme iné problémy a nie prvé dva útoky, veď ti stačí pozrieť ich produktivitu, či už z minulej sezóny alebo z tejto. Jednoducho nás tlačila topánka niekde inde a síce tam, že bol veľký kvalitatívny rozdiel medzi prvými dvomi a 3-4 útokom. 3-4 útok vôbec nebodoval,.prvé dva si svoju úlohu bodovať plnili. Ja silné pochybujem, že Rapac, Petraš, Hrnka sú lepší hráči ako Green, Stapley, Ahl, či Záborský. Ba dokonca aj ten Josling sa ukazuje lepšie ako Petráš, čo hral na presilovkách jeho pozíciu.
- 2.11.2024 - 10:41
- +4
- FanNR
- Povedal odborník.amen.
- 2.11.2024 - 11:11
- +1
- MackoPu
- Si dal riadny argument.
- 2.11.2024 - 11:14
- +10
- Fanusik23
- Presne tak ak sú všetci zdravý z prvými dvomi útokmi nemáme problém horšie to bolo v tých spodných formáciach a tam by sa ten problém príchodom Mráza a bezúcha mohol zmierniť
Tomík-Mráz-Bezúch
Krajčovič-Bortňak-Hudec
Myslím si že ten útok bude viac vyrovnaní a nechápem tej histérii okolo odchodu balaža jasne je to dobrý hrač ale hrá na seba nie je vôbec tímový a dalšia vec je že tu nechcel ďalej hrať a tatko a agent ho ťahali preč proste ak tu nechcel byť netrebalo ho tu držať nasilu uvidíme ako dlho bude spokojný v žiline...
Náš najväčší problém je obrana teda nie útok a už ani bránkovisko pretože či už valent alebo grigals chytajú v posledných zápasoch veľmi dobre,dúfam že cez repre pauzu dotiahneme nejakého kvalitného slovenského beka aj keď si uvedomujem že to bude dosť náročné, taký rosandič je voľný napr. ale na toho asi nebude budget. - 2.11.2024 - 12:04
- +1
- Big brother
- A ešte dodám...ani Hannoun a Ford (prvá dva útoku v Spišskej)nemali toľko bodov čo Green v Rakúskej lige. Len to je to, že v Spiškej dokážu bodovať aj hráči v 3-4 útoku, to je to rozdiel.
- 2.11.2024 - 10:52
- +2
- MarekTn
- Porovnávať Andrusiaka z Greenpm a Stapleym chce silnú odvahu, najlepší hráč ligy z priemerom ideš porovnávať
- 3.11.2024 - 3:45
- 0
- Big brother
- Nie, vôbec netreba silnú odvahu. Len netreba byť zo všetkého pokakaný a treba vedieť pomenovať veci tak ako sú. Jednoducho Green prišiel na Slovensko s väčšou produktivitou v Rakúsku ako Ford a Hannoun. A to isté Stapley z ECHL s väčšou alebo rovnakou produktivitou ako Andrusiak. Tam to proste je, to nie je môj výmysel. A keby je Stapley a Green ligový priemer, tak už dávno majú zabalené veci a tu nie sú.
- 3.11.2024 - 6:59
- +4
- MarekTn
- Mňa nezaujímajú minule sezonny ale to ako hraju túto sezónnu.....Andrusiak je top
Legionár ligy a pis si čo chceš.... ale súhlasím u nás je Green asi najlepší legionár a jednoznačne miesto v kádri...... - 4.11.2024 - 1:33
- 0
- Big brother
- Ty ani nevieš čo píšeš, ešte včera bol Green priemer ligy. A ako považovať hračov čo maju bod na zápas za priemer ligy, to ani neviem ako pomenovať. Ale ano,.píš si čo chceš, fantázii sa medze nekladú. Alebo trochu inak to pomenovať...?
- 4.11.2024 - 6:47
- +1
- MarekTn
- Veď ty si tu polke komunity tu na smiech
- 6.11.2024 - 15:14
- +4
- AryaStark
- Prečo by mal byť na smiech?
Ja neviem,čo to tu niektorí trepete.
Big má svoje muchy,je to taká diskusná neriadená strela,ale o hokeji niečo vie.
A aspoň nesmradí diskusie nepotvrdenými info.
Ja si jeho vždy rád prečítam.
Je veľmi jednoduché niekoho zaskatulkovať.
Ja napríklad nemusím Strojára,alebo Bačka,ale ich príspevky si prečítam vždy a musím povedať,že nie sú vždy márne.
Aj keď druhý menovaný povedal,že čo som za cocota reinkarnového.
Toto je portál,ktorý sledujem od roku hádam 2008.
Musím však povedať,že s kvantitou ide dolu kvalita.
Ale množstvo diskutérov sa dokázalo prispôsobiť tomu v čom HP bol,je a bude jedinečný. - 6.11.2024 - 17:15
- +2
- Big brother
- Reakcia hodná 12 ročného chlapca...keď už ti dôjdu argumenty a uvedomíš si akú hlúposť si napísal, tak so slzami v očiach napíšeš "ale ty si na smiech". Nič viac, fakt usmevné
- 6.11.2024 - 19:39
- 0
- Endrewko
- Bolo asi len otázkou času, kým sa Jožko poberie... Získať za neho dvoch hráčov, ktorí budú podľa mňa za Duklu bojovať je ešte celkom luxus. Ako stratili sme kreatívneho centra, ktorého ani jeden asi nenahradí ale držať ho tu na silu nemalo zmysel. Bruno sa mi pozdával minulú sezónu, keď tu bol na výpomoc... snáď sa v Dukle chytí.
- 1.11.2024 - 9:02
- 0
- Vencislav123
- Mě by zajímalo u všech co tu řeší u Baláže, že za to může pouze jeho otec, jako to bylo pravidlem v předchozích angažmá, proč se nepoptají, jak to má jeho agent pan Krejčí s vedením. Tam je taková nevraživá atmosféra, že to v jeden moment bylo ve hře, že skončí všichni jeho hráči v klubu (Ahl, Borák, Laurenčík). Reaguji na komentář výše, ano, agent dlouho tlačil na to, aby šel Baláž pryč. Ty vztahy mezi vedením a klubem byly špatný už po loňský sezoně, a proto Tourigny šel do Žiliny. Nehodnotil, jestli za to může klub, nebo Krejčí, ale zkrátka je tam tenhle problém...
- 1.11.2024 - 9:34
- +2
- MackoPu
- Vztahy medzi vedenim coho a klubom ?
- 1.11.2024 - 10:02
- 0
- Vencislav123
- Moje chyba. Myslel jsem mezi vedením Trenčína a Krejčím. Jak se měnilo vedení tak jsem tam pak dopnil klubem a už nevymazal to první.
- 1.11.2024 - 10:11
- 0
- MackoPu
- A kvoli comu su zle vztahy ?
- 1.11.2024 - 10:52
- 0
- Fanusik23
- On naďalej tlačí svojich hračov preč včera keď som mu písal či je spokojný že si vydupkal prestup balaža odpísal že to je len začiatok...,balaž bol len jeho rukojemníkom on je s pavlikovským a bližnákom riadne na nože cez leto tourignymu furt drbal do hlavy že trenčín je zlý a len zlý celý ten prestup ktorý sa nakoniec neudial brzdil hlavne on.
- 1.11.2024 - 11:51
- +6
- Yxcvbnm
- Ja som pocul nieco ine. Ze na Tourignyho navrhy k zmluve dukla reagovala tym, ze sa mu uz viac neozvala a tak podpisal zilinu. Ak je toto pravda co som pocul tak ci Pavlikovsky ci Bliznak nijak extremne tu duklu dopredu neposuvaju na to, ake boli reci
- 1.11.2024 - 18:06
- 0
- Izo
- netrep prosím ťa.
Dukla sa k danej veci už dávno vyjadrila oficiálne a môžeš si to dohľadať na nete... - 1.11.2024 - 19:33
- +1
- Yxcvbnm
- A ty tomu veris? Ja to mam od chalana co sa priamo o tom s Migelom rozpraval. Tak ver komu chces
- 1.11.2024 - 19:46
- 0
- Žilinčan
- Už : Nech to bolo aj bolo, Tourigny je náš najcennejší hráč momentálne. Takého obrancu by chcel asi každý v našej lige
- 1.11.2024 - 20:09
- 0
- frantapriklep
- Vidím že mnohí sú dokonca spokojní, lebo odišiel hráč, ktorý tu “nechcel” hrať. Nuž, ja predpkladam že Mrazovi a Bezuchovi bolo tiež v Žiline lepšie a do tohto trendu boli hodení a zrovna dva metre neskákali. To len na margo toho, že si niekto mysli, že sem idú z vlastnej vôle a tešia sa.
Dukla ma plno priemerných hráčov v time a nalejme si čistého vina, aj priemerných korčuliarov. Balaz bol jeden z mala nadpriemerných korčuliarov. Je to reprezentant. Bodoval aj napriek slabšiemu štartu tímu. Isto, jeho tatko je jeho brzda, robi zlobu, stane sa že hráč už nechce hrať v klube, ale neznamená to, že ho treba vymeniť okamžite za hocikoho.
V Dukle sa pracuje totálne nekoncepčne už dlhu dobu a tento krok je len ďalšou ukážkou, že ani svetlo na konci tunela nie je blízko.
- 1.11.2024 - 9:49
- +1
- MackoPu
- A naozaj bol vymeneny "okamzite" ? Tie reci tu isli dlho.
- 1.11.2024 - 9:55
- +1
- frantapriklep
- Reči išli od leta. Netrúfam si povedať, nakoľko boli už vtedy reálne, jeho otec šíril po štadióne reči o tom, kto všetko by ho chcel nonstop 🤷🏻♂️
Z hľadiska sezóny, alebo dohodobej koncepcie je ale pár týždňov “okamžik”. Mám hráča, nespokojného, ale stále hráča s určitou cenou. A musím ho zobchodovať tak, aby môj klub neutrpel. A to sa tu nestalo.
Balaz nemal dôvod prestať hrať, potreboval bodovať, aby ho niekto iný chcel. A bodoval. O pár týždňov môže byť podobne kvalitný slovenský hráč nespokojný v inom klube a to by bol čas na win-win trade.
Tento proste taký pre mňa nie je. Áno, v konečnom dôsledku som ja len internetový kecalek, ja nie som zodpovedný za chod klubu, ale mám obavy o klub. A ak sa tato sezóna nezvládne, potom bude tento trejd jeden z dôvodov. - 1.11.2024 - 10:11
- 0
- MackoPu
- K tomu len dodam, ze aj ini manazeri tvrdia, ze slovensky trh s hrami aktualne neexistuje. Takze bez znalosti pozadia a moznych ponuk nikto nemoze toto zhodnotit.
- 1.11.2024 - 10:51
- 0
- Wayne99
- majo: balaz by tu nehral uz ani jeden zapas po slovane… jeho tatko to po zapase vykrikoval kade tade…
- 1.11.2024 - 20:16
- 0
- Big brother
- Neviem či toto bol zrovna nekoncepčné, veď každému bolo jasné, že Baláž tu po sezóne nezostane.
- 1.11.2024 - 10:09
- 0
- frantapriklep
- Jasne, neostal by. Preto trejd za podobne hodnotného hráča s budúcnosťou by bol koncepčný. Toto nie.
- 1.11.2024 - 10:17
- +1
- Big brother
- Ale toto čo píšeš vôbec nie je pravda, toto nie je futbal a nie je to ani NHL. To je naša extraliga. Hráč s budúcnosťou by bol fajn, keby ma zmluvu viac ako len do konca tejto sezóny. To nemal ani Baláž. Takto sme za neho získali aspoň dvoch hráčov, síce nie až takej kvality, ale aspoň sa tá sila viac rozloží. Práve v tom sme mali problém a nie v prvých dvoch útokoch ako ty hore naznačuješ.
- 2.11.2024 - 9:55
- +5
- HokejovyAkademik
- vyspal som sa na to a prehodnotil trejd
vlastne to dopadlo dobre, mohli prist za balaza este horsi hraci
takze palec hore vedeniu aj ked toto by sa za ruzicku nestalo - 1.11.2024 - 9:50
- 0
- Big brother
- Pamätám si keď sme spravili vymenu s Popradom (Lapsansky - Paukovček), na prvý pohľad to nevyzeralo ako dobrý krok a v konečnom dôsledku sa to hodnotilo pozitívne.
- 1.11.2024 - 10:11
- +7
- AryaStark
- Big ak dovolíš dám to pod teba.
Presne výmena Lapšanský-Paukovček
je podstata toho ako vnímam klub ja.
Pre mňa je ten klub vyprofilovaný jasne.
Budem hodnotiť len svoj pohľad na mužstvo.
Dajme tomu,že začiatkom milénia sme sa vyprofilovali na mužstvo dríčov ,zrážačov ,dohrávačov súbojov a aj kuref.
Kuref pre tých ,čo chceli po ľade baletiť
hrať bezkontaktný hokej a možno by ho chceli hrať aj bez chráničov.
Taký florbal na ľade.(aj ten pritvrdil)
Ja to nikomu neberiem.
Sú mužstvá ,ktoré sú kreatívne už roky a sú mužstvá,ktoré sú jednoducho plné pracantov,zrážačov už roky.
Dá sa to jednoducho dokázať zápasmi v play-off,kde na jednej strane stojí mužstvo kreatívne a na druhej strane mužstvo s ktorým je ťažko hrať lebo to bolí.
Slovan vs Dukla pamätné série.
Bystrica vs Nitra pamätné série.
Pamätné série aj diskusne tu na HP.
Preto nebude žiadnym problémom pomenovať profil Dukly už niekoľko desaťročí.
Stále by sme chceli hrať hokej plný nasadenia osobných súbojov a korčuliarskej náročnosti.
Získavať však v dnešnej dobe takýchto hráčov a ešte k tomu slovenských je nemožné.
Lapšo,Baláž a iní kreatívny hräči spravia
body,ale výsledok v tabuľke bude nulový.
Fakt je v dnešnej dobe náročné hrať takýto hokej.
Za prvé ravidlá a rozhodcovia sú ďaleko prísnejší(až úzkoprsí)
Za druhé:Stačí ak vieš bodovať v presilovke,si import zo zámoria(môžeš mať kilečko naviac to sa toleruje).
a robíš body.
Potom si pán hráč.
Ale iné som chcel.
Veľmi nás ovplivnila v Dukle éra Waltera,Šuplera,Gregora a aj Stavjaňa tomu kurefskému hokeju dokázal podľahnúť.
Preto sa tu kreatívnym hráčom ,nepoviem nedarí,ale nedokážu už roky okrem vlastných bodov odviesť pre Duklu zhola nič.
Preto bol pre mňa cennejší Paukovček,lebo tam sakra do tej brány išiel.
Preto ma fakt nemrzí Jožkov odchod,lebo možno prišli ďaleko lepší pracanti.
(Bezúcha beriem ako Soja,Zlochu a Kóňu to sú pre mňa hráči na ktorých nikdy nič zlé nepoviem).
Preto bude Dukla Duklou len vtedy,ak bude robiť poctivý hokej bez hviezd.
Nikdy nebudeme hrať ťukes ako Nitra.
Prečo by sme mali?
Nikdy sme ho nehrali.
Práve preto tam chodíme.
Máme to v žilách všetci.
Tvrdú poctivú prácu na ľade.
Práve pre to u nás nikdy nebude miesto pre individuality.
U nás bola a musí byť jediná cesta.
Tvrdá práca pracantov.
Aj kreatívny hráči sa tomu museli v minulosti vedieť prispôsobiť.
S týmto sme dokázali uspieť a (s inšpiráciou😀) uspela aj BB.
Preto nám tu bude fanúšik z KE neustále podsúvať ,že všetkých hráčov máme do 3-4 päťky.
Oni majú iný pohľad na hokej.
Tie roky na štadione neoserieš.
Mňa teší,že sme opäť v tom krátkom období hrali poctivý hokej.
Náročný hokej.
Taký trenčiansky.
- 4.11.2024 - 19:48
- +6
- MackoPu
- Pekne napisane.
- 4.11.2024 - 20:00
- 0
- Big brother
- Pekne napísané. Ale k tomu komentu košičana, to bol z jeho strany čistý nezmysel. Aj len takou čerešničkou je, že náš hráč z 3.utoku v minulej sezóne hrá teraz v Košiciach druhý útok
- 4.11.2024 - 21:47
- +1
- Tyna85
- Ak myslíš Leskinena tak ten tu minulú sezónu nehral a v majstrovskej sezóne sa striedal z iným legionárom. Čiže nehral pravidelne v play-off.
- 6.11.2024 - 20:03
- 0
- Big brother
- Leskinena? to asi nie, ti mi nevychádza
- 7.11.2024 - 6:13
- +1
- mamina
- Odpustím Ti aj to "kuref", aj tú mizernú gramatiku, lebo ako hrdá Trenčanka tomu sakra rozumiem, o čom píšeš... zožrala som Ti to kompletne aj s navijakom...
Akurát dodám, že to nebolo len začiatkom milénia, ale aj oveľa skôr... - 5.11.2024 - 16:31
- +1
- Lion3
- Žilina v utoku nejak takto
Kolenič Jones Koyš
Lukosevicius Balaž Varga
Fejes walega Mucha
Betak Galamboš Bellus
Dej,Šmida,Dubravik,.. - 1.11.2024 - 12:01
- +1
- Demon
- Tak to bud Fejes totalne implodoval od minulej sezony, alebo ma Zilina extremne nadupany utok, ak sa mu ujde len miesto v 3. lajne.
- 1.11.2024 - 16:37
- 0
- Hossa81
- Kolenic nema na prvu lajnu.. ako je to mlady perspektivny hrac ale urcite nie v prvej ani druhej lajne.
- 1.11.2024 - 12:24
- +3
- Yxcvbnm
- Co som videl ZA zapasy tak Kolenic tam je jediny dric, necha sa otlkat v predbrankovom, ide sa o puk natahovat do rohov, hra do tela, ziskava puky pre strelcov, ktori zo nevedia premenit, je doslova vsade. Prve zapasy bol jediny rozdielovy Slovak, ktoreho bolo na lade vidiet ako vypichava puky, dava skvele prihravky… ten chalan je jeden z najlepsich hracov co tam mate a prve dve lajny si s prehladom uhra. Ja niekedy neviem ci vy pozerate len na goly a acka co ti chalani maju a nevidite nic okolo toho
- 1.11.2024 - 18:12
- +2
- patuso
- Som zvedavy ako zareagujeme a ci privedieme niekoho na centra...Mraz 3 center ok a Krajc rozhodne nema na to aby bol 2 center dlhodobo aj ked jeho hra je lepsia ako sezony ked tu hral pred odchodom do Presova
- 1.11.2024 - 12:42
- 0
- rijko
- Velmi zmiesane pocity. Ale hlavne Bezi podla mna pozitivne prekvapi, velky sympatak a sikovny chalan. Na Bruna som zvedavy, verim,ze zapadne.
- 1.11.2024 - 13:33
- 0
- Strnco1
- Jasne, ze zapadne, zapadne do sedeho priemeru ako kazdy v Tn. Vypadneme, zatial to tak vyzera.
- 1.11.2024 - 14:05
- +2
- rijko
- Preco by to vyzeralo,ze vypadneme?
- 1.11.2024 - 20:07
- 0
- Miso26
- Z tohto vyjadrenia o vypadnutí si treba urobiť screenshot a po sezóne bude zaujímavé sa o tom porozprávať.
- 1.11.2024 - 20:42
- +4
- Strnco1
- Ok
- 1.11.2024 - 21:19
- 0
- gabby
- zmiesane ani nie... on tu hrat jednoducho nechcel a taky hrac ti je na h..no
- 1.11.2024 - 18:38
- +1
- varholik12
- TN nevypadne Satan a Szlh ho zachrania
- 1.11.2024 - 15:10
- +2
- MackoPu
- Jasne. Uz teraz je zmluva podpisana.
- 1.11.2024 - 18:11
- +7
- gabby
- a co nebodaj nastupi na lad? 🤦♂️ niektore prispevky uz su naozaj moc 😁
- 1.11.2024 - 18:39
- +3
- Wayne99
- od uzivatela Strnco1 som tu nikdy nevidel nic pozitivne napisane: takze sa ani nedivim. trosku optimizmu chlape . ale neda mi tu nereagovat na neustale ziadosti na posilnenie obrany. skoro kazdy tim v extralige ma problem v tom ze ma v obrane slabych slovakov. dukla nie je jedina, ktora by tu nejakeho svk beka chcela. lenze kde ho vziat? ak aj nejaky zaujimavy hrac je v ponuke tak adepti na angazovanie v extralige su minimalne piati. menit sa da skor legionar ale to uvidime ci sa u nas v dukle bude riesit.
- 2.11.2024 - 12:40
- +1
- dukla15
- A to sa tak hejtovalo minuly rok na toho Nemčíka ... teraz by tu bol ako Lindstrom alebo Chelios v najlepších rokoch ...
- 2.11.2024 - 16:21
- +3
- Strnco1
- Tesim sa z tychto 3 zapasov, ktore sme vyhrali. Na pozitivne hodnotenie to chce ale aspon sezonu, teda resp.keby clovek videl nejaku koncepcnu pracu klubu. Budem najradsej ak po sezone, to vsetci budeme moct zhodnotit pozitivne. Mier
- 4.11.2024 - 17:52
- 0
- HokejovyAkademik
- hlavne treba pochopit ze obrana je dnes o braneni celej patky
- 2.11.2024 - 16:55
- +2
- Wayne99
- to je samozrejme: pravda
- 3.11.2024 - 22:00
- 0
- Wayne99
- ono 100 ludi 100 nazorov: jedni hejtuju alebo hejtovali valenta ze je stary, teraz chyta bravurne. boli a su tu nazory ze mame prvoligovu obranu. no ked sa pozriem na vacsinu timov v extralige svk obrancov tak skoro kazdy tim tam nejaku zavratnu kvalitu nema. a takto by som mohol pokracovat. prosto fanusik si vzdy najde dovod na co nadavat ale ono staci citat diskusie inych timov a clovek zisti ze podobne problemy maju viacere kluby a nie len my v dukle.
- 3.11.2024 - 21:59
- +3