Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Zvolen krok od postupu

zdroj: TASR
18.4.2021 20:39 TASR

Hokejisti HKM Zvolen zvíťazili vo štvrtom semifinále Kaufland play off Tipos extraligy na ľade Slovana Bratislava 4:2 a v celej sérii vedú už 3:1. Piaty zápas je na programe v stredu 21. apríla na zimnom štadióne vo Zvolene.


HC Slovan Bratislava - HKM Zvolen 2:4 (1:1, 0:1, 1:2)
Góly: 3. Ranford (Brodzinski, Šišovský), 56. Meszároš (Gašpar) – 15. Mikúš (Kubka, Stupka), 30. Mikúš (McPherson, Nuutinen), 54. Kelemen (Bondra, Betker), 60. Kotvan. Rozhodovali: Novák, Orolín Gegáň, D. Konc ml., vylúčení na 2 min: 2:5, presilovky: 1:0, oslabenia: 0:1, bez divákov.

/stav série 1:3/

Slovan: Gudlevskis – Štajnoch, Meszároš, Ališauskas, Sersen, Brodzinski, Maier, Beňo, Valach – O'Donnell, Harris, Ranford – Šišovský, Petráš, Gašpar – Matoušek, Zigo, Rapáč – Kundrík, Bortňák, Lukošík

HKM Zvolen: Rahm – Kotvan, Betker, Hatala, Ivan, Kubka, Hraško, Meliško – Kelemen, Tibenský, Bondra – Nuutinen, Mikúš, McPherson – Stupka, Viedenský, Zuzin – Kolenič, Jedlička, Marcinek – Gubančok

Obaja tréneri museli pred zápasom urobiť zmeny v zostavách. Kouč Zvolena Peter Oremus nemohol počítať so zraneným Pulišom, kormidelník Slovana Döme naopak zaradil do zápasu Maiera, ktorý nedohral sobotný duel. Domáca zostava však bola oproti predchádzajúcemu zápasu poprehadzovaná. Slovan začal dobre, hneď v úvode hral presilovú hru, ktorú zásluhou Ranforda aj využil - 1:0. Domáci mali v prvej tretine viac šancí, tie najväčšie Kundrík. Jeho prvý pokus zastavila žŕdka a pri druhom mi zmarila radosť nepresná koncovka. Zvolen potom vyrovnal zásluhou Mikúša a strelec gólu vzápätí ponúkol šancu McPhersonovi. Ale stav 1:1 vydržal až do prestávky.

Po začiatku druhej tretiny hral Slovan dve presilovky po sebe, najväčšiu šancu mal počas nich Zigo. Na opačnej strane mal dobrú možnosť Kelemen. V 28. minúte mal skvelú možnosť vrátiť Slovanu vedenie Kanaďan Ranford, ale v samostatnom nájazde ho vychytal Rahm. Zvolen po tomto momente pridal na pohybe, darila sa mu kombinácia a napokon sa dostal do vedenia. V polovici zápasu sa najskôr nepresadil Mikúš po samostatnom nájazde, ale Zvolen zostal v útočnom pásme a o pár sekúnd neskôr strelil Mikúš svoj druhý gól - 1:2. Na konci druhého dejstva mal ďalšiu šancu Viedenský, ale mieril vedľa pravej žŕdky.

Začiatok tretej tretiny bol v znamení veľkých šancí na oboch stranách. Najskôr sa nepresadil Viedenský a po ňom ani Kelemen, Zvolenčania si vydýchli po príležitosti Ranforda. V týchto fázach sa hral otvorený hokej, najmä domáci vsadili všetko na ofenzívu a hostia trpezlivo čakali na príležitosti. Po jednej z nich sa na Gudlevskisa rútili Kelemen a Viedenský a napokon z toho bol tretí gól Zvolena. Tréneri Slovana po tomto góle vsadili všetko na jednu kartu, päť minút pred koncom odvolali z bránky Gudlevskisa. Slovan vzápätí zásluhou Meszároša znížil a 103 sekúnd pred koncom išiel na trestnú lavicu Mikúš. O'Donnell najskôr trafil žŕdku a následne rozhodol Kotvan gólom do prázdnej bránky. Po záverečnom hvizde ešte arbitri rozdali tresty pre Rapáča, Petráša, Marcineka a Kelemena, ktorí sa pustili do bitky.

hlasy po zápase /zdroj RTVS/:
Róbert Döme, tréner Slovana: "Mali sme vyhrať, boli sme dnes jednoznačne lepší. Bohužiaľ, nepremenili sme šance, dali sme žŕdky, raz poskakoval puk na bránkovej čiare. Séria je stále otvorená, ideme do Zvolena vyhrať."
Andrej Podkonický, asistent trénera Zvolena: "Bolo to ťažké víťazstvo. Mali sme zlý začiatok, boli sme nedisciplinovaní, potom sme zlepšili pohyb a pomohol nám gól na 1:1. Potom sa hralo hore-dolu, takýto hokej si nemôžeme dovoliť hrať. Vieme, čo musíme doma urobiť, aby sme postúpili. Séria je veľmi vyrovnaná.     
 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
theck

 

Nechcem si ani predstavit čo budú stvárať rozhodci teraz aby to dostali do 7 zápasu ps: Paťo Maier dostal v každej bitke na búdku tak už radšej skáče zozadu
18.4.2021 - 20:49
+62

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Zubo27

 

Tak dnes aj kopa šťastia, ale to sa nám len vrátila smola z druhého zápasu vo Zvolene. Celkovo sme v sérii lepší, tak darmo je Döme frustrovaný. Ďakujem chalani
18.4.2021 - 20:49
+57

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Marek3516

 

Nech už niekto pozameta zem s tým pseudohokejistom Petrášom...
18.4.2021 - 20:49
+52

Dukla_Trenčín_38

 

Rapač daj si lieky
18.4.2021 - 20:49
+48

NR

 

To bolo take silene nakopnutie muzstva,ktore sa "prejavilo" pri Stajnochovom zabraneni golu,velmi dobre to zhodnotil Konecny v studiu.
18.4.2021 - 20:52
+12

Dukla_Trenčín_38

 

Úplne trápne to bolo... A úbohé keď Kelemenovi nakladal na ľade...
18.4.2021 - 20:54
+8

Norik

 

Podla mna: Kelemen nakladal Rapacovi. 😀
18.4.2021 - 21:06
+74

Dukla_Trenčín_38

 

Ty si labužnik
18.4.2021 - 21:54
+1

HkmDetva

 

Mozno ze v buducom zapase daju 69...
19.4.2021 - 2:19
0

Jozef0708

 

Už včera bolo neskoro😄inak mal už rapac niekedy fight s rovnocenným alebo aspoň s niekym kto ho vyzval?lebo čo som zatiaľ videl tak vyberá si o hlavu menších alebo pribehne odzadu a stiahne hráča na zem tot vše
18.4.2021 - 21:02
+8

OUTBLAST

 

Ďalšia paródia na kompaktný výkon 🤮
Od prvého zápasu bolo jasné že ich nemôžu nechať hrať a oni to stále nepochopili 🙄
Miesto toho aby odskočili tak posadia súpera na koňa a ešte to vyšperkujú chuťovkami ako druhý gól pri ktorom si stačilo zakričať 🤦
Ťažkopádny upotený prechod do pásma na náhodu,Zvolen sa ovela lahšie dostával do pásma a preto sú takéto výsledky ...
Döme asi berie drogy alebo zasa trieska automaty ale dneska slovan určite nebol ovela lepší...nebol ani trochu lepší 🤦
Odovzdaná partia bez emócií 🙄

No nič posledný čo bude odchádzať zo zimáku nech vypne chadenie...v stredu ukončíme tú trápenku 🖕
18.4.2021 - 20:49
+42

HkmDetva

 

Automaty su vypnute
19.4.2021 - 2:20
+1

Sunkafit

 

Hra kvizove automaty
19.4.2021 - 6:15
+4

apa

 

Triezvo a bez emócií zhodnotený zápas.Dnes sme boli šťastnejší ale ako sa hovorí,, Šťastie praje pripraveným,,.
19.4.2021 - 7:03
0

OUTBLAST

 

Emócie sú len emócie a nemali by ovplyvňovať úsudok...slovan sám posadil súpeta na koňa svojou nemohúcnosťou a nepremenenými šancami (tak ako zvolen v druhom zápase..) šťastie/smola sa dá aplikovať pri tyčkách ale puk poskakujúci v brankovisku ktorý treba len doťuknúť a nie dvíhať ruky a prestať hrať je proste chyby...to nehovoriac o situácii pred druhým gólom zvolena ktorý bol v podstate darovaný 🤦
19.4.2021 - 12:22
+1

FacSKA

 

Branooo, pome hrať hokej
18.4.2021 - 20:50
+3

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Hc-Ke-1

 

Oni si stále myslia, že v každom zápase boli lepší.

Keby rozhodca slovanistom nepustil v predĺžení metrový offside tak dnes by Zvolen vyhral sériu zaslúžene 4:0 a oslavoval postup do finále.
18.4.2021 - 20:50

Goethe

 

Fiasko. Aký hňup môže dať Petráša do 2. formacie ku Gašparovi? Viac slov radšej netreba.
Zvolenčania Vám gratulujem k postupu do finále, zaslúžite si to viač
18.4.2021 - 20:50
+30

Jozef0708

 

Veď dal gol po 84 zápasoch
Tatko mu dal v šatni že menovku plamienok
18.4.2021 - 21:04
+19

Goethe

 

Dúfam, že to bol posledný plamienok v kabíne belasých
18.4.2021 - 22:13
+1

ánry

 

Po 82-ch nepreháňaj... !
18.4.2021 - 22:54
+3

HkmDetva

 

Neviem ale toto u vas je v mode uz od stantiena ze kazdy zapas prehadzuje utoky... ved tak ked nieco funguje nema to menit a ked uz musi tak minimalne.. gaspar sa hodil k harrisovi a o donnelovi alebo ked tak zo zigom co spolu v bb vyrastali tak plus urbanek alebo niekto iny ale petras neni typologicky vhodny
19.4.2021 - 2:23
+2

Anenymus

 

nie je typologicky vhodný na hokej...
19.4.2021 - 6:45
+3

HkmDetva

 

Tak nejako neviem co na nom rusi videli
19.4.2021 - 10:49
0

apa

 

Dome by som povedal že nemá systém a vo všetkom sa spolieha na zámorských hráčov čo oni vymyslia.A tie jeho nezmyselné šachy a menenie hráčov.Pre Slovan strašne slabý tréner a bolo vidno na ňom že zápasy nezvláda a je riadne frustrovaný.
19.4.2021 - 7:10
+3

pepisek BLOG

 

Finále na dosah: Dnes môžme nostalgicky zaspomienat a napisat - 2-3 ... Chlapci Zvolenskí... už to len doma potvrdte...
18.4.2021 - 20:51
+21

OUTBLAST

 

Ty aj žiješ ? 💩😂
18.4.2021 - 20:54
+5

pepisek BLOG

 

no jo... snáď sa budúcu sezónu uvidíme ...
18.4.2021 - 20:59
+1

OUTBLAST

 

..: A s akým klubom dojdeš do hosťovského sektoru? 😬
18.4.2021 - 21:02
+1

pepisek BLOG

 

obetujem sa a dam si tričko Spartak Trnava a bude mi to jedno
18.4.2021 - 21:04
+11

OUTBLAST

 

..: To neděláš dobře Jaromíre 😂
18.4.2021 - 21:05
+17

pepisek BLOG

 

18.4.2021 - 21:08
0

OUTBLAST

 

No veď preto Michale 😬
18.4.2021 - 21:28
0

nyytymaki BLOG

 

No ty môj duchod,serus bratm.
18.4.2021 - 21:05
+4

pepisek BLOG

 

čau Nyyty... ešte stíhame 5 finalový po uvoľnení?
inak ak to bude možné ,tak sa uvidíme...
18.4.2021 - 21:16
+3

nyytymaki BLOG

 

Kľudne,daj vedieť a priprav trdelniky😉
18.4.2021 - 21:19
+5

HkmDetva

 

A ty priprav bryndzu 😂😂😂
19.4.2021 - 2:24
+2

HA RA Bin Ladin

 

19.4.2021 - 5:36
+1

nyytymaki BLOG

 

Panko je kajnsmetke,trdelník s bryndzou🤤
19.4.2021 - 7:45
+4

HkmDetva

 

😂
19.4.2021 - 10:50
0

romek

 

nyytymaki: Trdelníky došli ...
19.4.2021 - 16:57
0

frantapriklep

 

Skalica do teho
18.4.2021 - 21:06
+10

romek

 

franto: Skalica do čeho ?
19.4.2021 - 16:58
0

OUTBLAST

 

Do extraligy kurva 👻
19.4.2021 - 22:01
+2

michal902

 

toto ste sa tu teraz zisli aka super skupinka z rokov Prvotných staré časy
18.4.2021 - 21:26
+5

enforcer92TN

 

Musel som si oci pretriet...
18.4.2021 - 21:47
+2

Dracik_18

 

Nazdar
18.4.2021 - 21:47
0

pepisek BLOG

 

: Nazdar Draku
18.4.2021 - 22:00
+2

Robinho

 

Odpadnem..servus
18.4.2021 - 21:58
+1

pepisek BLOG

 

aj tebe
18.4.2021 - 22:00
0

Tehelnepole

 

Pepisek?
Ahoooooooj! Belasá holka Karin!!!!!!!!!!!!!
18.4.2021 - 22:22
0

greendeath

 

Backo uz prebehol nahý cez to klzisko?
18.4.2021 - 22:29
+6

Sunkafit

 

Este doteraz tak beha...
19.4.2021 - 6:17
+2

mamina

 

ale zato čižmy a vidly boli... Pepo dodržal...
19.4.2021 - 11:33
+1

mamina

 

Pepooo... no ja asi odpadnem
19.4.2021 - 11:32
0

bryndzajeliek

 

Döme vykašli sa na to, trénovať nevieš, nervy nezvládaš, nevieš to
18.4.2021 - 20:51
+35

KeFanKe

 

Prečo by sa na to mal vykašľať? Práve naopak nech podpíše aj s tým Bazantom aj na ďalšie sezóny...aspoň máme o zábavu postarané
18.4.2021 - 21:35
+36

HA RA Bin Ladin

 

18.4.2021 - 21:45
+3

luciakanky

 

Dome ma pristup k zajtrajsim novinam? slovan mal smolu, ale zvolen bol lepsi, nebezpecnejsi.
Uz len jedem zapas a mate finale brynzdiari
18.4.2021 - 20:51
+9

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Dzunkes

 

Krasny zapas ten Mikusov gool
18.4.2021 - 20:52
+8

braniiislav

 

Slovan sympatický bojuje aj keď na to nemajú. Pre nás nestranných sa aspoň dobre na to pozerá. Nečakal som takú jednoznačnú sériu!
18.4.2021 - 20:52
+2

BieloModra

 

Myslim ze pre obe muzstva bude najlepsie ak sa tato seria skonci vitazne pre ZV uz v stredu...ja by som este kludne pozerala....ZV perfektny timovy vykon
Trener B bol volaky ustrachanu a trener D bez usmevu motivator na lavicke aj pred redaktormi...nuz..lepsi by bol ako animator niekde v destinacii de ludia nepotrebuju hecovat a netreba ich zhukat....
18.4.2021 - 20:52
+10

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
richardd6

 

Petráš je taký bitkár ako strelec
18.4.2021 - 20:52
+48

MatoZV

 

RTVS : Hreus prvu tretinu akoze co daval? Sorry ale aj my platime koncesionarske Alebo to premenujte rovno na RTVBA.
18.4.2021 - 20:53
+61

rastislavke

 

neboj : po strede už budú komentovať objektívne
18.4.2021 - 20:54
+16

Chriapaždina

 

Zvolen dnes prestava platit koncesionarske...
18.4.2021 - 21:02
+4

azzurri

 

To fakt nemá asi kto spolukomentovat ked tam zavolali toho hreusa.je totálne neschopný to robiť a dalsia vec že nie je nestranný ked hra Slovan a on komentuje.už nikdy a volajte tam schopnejších ľudí
18.4.2021 - 21:07
+14

enforcer92TN

 

Misko Hreus s jeho nadcasovym ucesom je len karikatura, ktora nema v televiznom priestore co hladat.
18.4.2021 - 21:48
+16

Wurezv

 

Nadcasovy uces
18.4.2021 - 22:32
+4

braniiislav

 

Hreus bol omyl.
18.4.2021 - 21:50
+2

HkmDetva

 

Vacsinou chodi Boris a Rasto a z vychodu Stana
19.4.2021 - 2:28
+1

Frey77

 

Zvolen = majster. Momentálne hrá naj hokej v lige, palec hore! Keď toto porovnám s tou našou "dúhovou" sériou s MI, to je ako zrýchlený film,spojený s MMA. Obom mužstvám potlesk, aké ten Zvolen si proste ide svoje
18.4.2021 - 20:54
+40

Bizzaremifo

 

Súhlasím..vidim to rovnako..
18.4.2021 - 21:10
+1

Caezar

 

Nebudem komentovať pozápasové šarvátky a ani trápny pozápasový rozhovor Dömeho, no hokej ako taký bol parádny, rýchly, dramatický, plno emócie, reklama na hokej!
18.4.2021 - 20:54
+21

axxel

 

My sme tu Döme.. Ten chlap si musel pomylit dresy a myslel, ze jeho hraci su biely.. Inak si neviem vysvetlit co tam splietal v rozhovore... Zvolen pekna hra, prajem vam ten titul.. Uz ste ho dlho neziskali
18.4.2021 - 20:54
+33

HkmDetva

 

Pravda je ze slovan este o rok viac caka na titul odhliadnuc od toho ze nehral ligu
19.4.2021 - 2:31
+1

TonoS

 

Pekne Zvolen gratulujem. Škoda, že Kelemen sa už ďalej nechcel biť, Rapáč by konečne dostal na rypák a trochu by mu spadol hrebienok, keďže si očividne o sebe myslí, že je super bitkár. No a k Petrášovi sa radšej ani nevyjadrujem, ten by dostal aj na ženskom hokeji...
18.4.2021 - 20:54
+29

hello, havarju

 

Moment zápasu - ako Štajnoch zabránil 5. gólu v bránke Slovana. Slovan bojuje a tak to aj má v semifinále vyzerať, ale Zvolen je zjavne lepší.
18.4.2021 - 20:54
+21

azzurri

 

Nezabránil lebo ten puk by za čiaru ani nedošiel.akurát spravil zo seba blbca najmä potom čo robil
18.4.2021 - 21:10
+18

hello, havarju

 

To je jedno. Skôr som chcel poukázať na to, že hráči Slovana bojujú a hrajú dokonca každého puku.
18.4.2021 - 21:16
+4

OUTBLAST

 

Jasné že by došiel za čiaru...takÝ pluvanec to zas nebol
18.4.2021 - 21:31
+8

Tanci1828

 

Preco tam vlastne hucal na sisovskeho?
18.4.2021 - 23:20
0

OUTBLAST

 

Lebo sa na ten puk vydrbal a mal to ovela bližšie..
18.4.2021 - 23:23
+6

trevor

 

Sisovsky bol pri brane ZV, ked nas hrac vystrelil puk na prazdnu branu. Na modrej bol so Stajnochom Sersen.
18.4.2021 - 23:32
+6

MackoPu

 

Tiez nechapem, odkial sa vzal Sisovsky. Tu isiel prikladom kapitan.
19.4.2021 - 0:05
+5

trevor

 

Nerozumiem vobec, za co Stajnoch zjazdil Sisovskeho, ten podla mna nic zle neurobil. Ak neslo o nieco co odohralo mozno este ovela skor.
19.4.2021 - 0:27
0

BieloModra

 

nezartuj jasne ze by dosiel... a ty keby si bol hokejista tak sa pozeras ak sa tam doklllze?.)
19.4.2021 - 7:41
+2

azzurri

 

Určite by nedošiel.puk uz spomaloval a sneh v bránkovisku by ho este spomalil.nebol by to gól
19.4.2021 - 11:11
+1

Hokejovyvirtuoz

 

Vidno že nevieš čo sú emócie 😊
19.4.2021 - 9:43
+1

Tanci1828

 

Aj jeby sa nehodil tak v tej rychlosti by ho chytil
18.4.2021 - 23:20
+1

azzurri

 

Alebo tak ale aj tak by podľa mna neprešiel za čiaru
19.4.2021 - 0:00
+2

HkmDetva

 

Dosiel by ved to je lad
19.4.2021 - 2:33
+2

aladino

 

Sympatické čo spravil, že zabránil gólu, no čo urobil potom zato mal dostať jednoznačne 10 min. osobný za nešportové
19.4.2021 - 10:15
+3

blazon

 

Rapacovi sa co stalo na konci ?
Zvolen, stale vam chyta len Rahm? Ci ste do serie uz dali aj dvojku. Inac gratulacia, drzim palce ZV
18.4.2021 - 20:54
+4

Hrobar

 

Stále Rahm
18.4.2021 - 21:02
+1

blazon

 

Dik, tak nech mu vydrzi forma
19.4.2021 - 9:51
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
miko 75

 

Gratulujem Zvolen,toto už musíte dať aj s hokejkami naopak,dnes Slovan už nemal šťastie, lebo ho mal doteraz za vagón a to čo predviedli Petráš s Rapacom na konci, nemám slov, dúfam, že Petráš raz dostane poriadne na hubu.
18.4.2021 - 20:55
+38

Sunkafit

 

Darmo vystavili sme ich ako citron
19.4.2021 - 6:22
+3

omen

 

tak ako som hovoril vcera, dnes bol rozhodujuci zapas... neverim, ze Zvolen prehra 3 zapasy po sebe (ak by vyrovnal na 2:2, tak mozno by to slo)
Je blbost hovorit o stasti, lebo Zvolen si vypracoval a dal 3 goly, to nie je stastie, Zvolen je dobry Som si vsak myslel, ze Dome opat pouzije tuto barlicku, ale on opat prerazil dno, ked vyhlasil, ze Slovan bol suverenjsie lepsi... Dufam, ze buducu sezonu uz nebude na lavicke Slovana, ale obavam sa, ze i z jeho vystupovania vypliva, ze si je isty svojou poziciou
Na zaver by som rad poprosil Zvolencanov, aby trochu predychali emocie a az potom pisali Je to zapas PO, ide sa naplno ale po zapase sa teste z vykonu vasich Dnes som totiz urobil chybu, ze som cital livku a neviem ako ine zapasy, ale bol to hnus Oslovujem fanusikov Zvolena, lebo viem, ze svoje komplexy si pridu riesit i fanusikovia inych druzstiev, ale na tych nema zmysel apelovat
18.4.2021 - 20:55
+16

Zubo27

 

Vidíš, ja preto lajfku ani nečítam. Niektorí sa sem potom prídu ospravedlňovať, ale to je už také... veď je to šport. Ja neviem, načo sú dobré niektoré tie úbohé komentáre. Tu v diskusiách patríme k najslušnejším a najobjektívnejším fanúšikom, a v lajfke dokážu niektorí z nás písať doslova hnoj! Je to šport pre boha... a uvedomte si ľudia, že sú to len internetové diskusie, tak načo robiť zo seba tupcov? Emócie treba vedieť zvládať. Navyše, vedieme v sérii, sme lepší, tak sa tešme radšej s našimi!!! Keď sa tu vyventilujeme, chlieb lacnejší nebude...
18.4.2021 - 21:51
+7

KrebsKandidat

 

hm
18.4.2021 - 21:53
0

Sunkafit

 

Dlho nemali uspech...treba im to prepacit
19.4.2021 - 6:23
0

arturko

 

Zvolen 👍
18.4.2021 - 20:56
+4

Pukky

 

Pre mňa ako nestranného dnes jeden z najlepších zápasov v sezóne, s potrebnými emóciami až na ten záver. Dokážem pochopiť reakciu Štajnocha, ktorý vyčítal spoluhráčovi, že sa vôbec nesnažil dokorčuľovať puk a zabrániť gólu. Toto bolo skutočne neprofesionálne aj napriek stavu 2:4. Hráč musí bojovať do posledných sekúnd. Svedčí to však o zlej atmosfére v kabíne a to pre Slovan nie je dobré, najmä v tejto fáze sezóny. Hreus bol skvelý hráč a inteligentný človek. Rozumie hokeju a má na športovca dobrý jazykový prejav. Ale spolukomentuje vo verejnoprávnej televízii, ktorú sleduje celá krajina, mal by pôsobiť aspoň trocha nestranne. Mňa jeho fandenie vyrušovalo, toto tam nepatrí. Koncesionárske poplatky platia všetci slováci a jednostranné komentovanie je igonorácia tejto skutočnosti. Posledná poznámka - Rapáč, Maier a Petráš sú najslabší hráči slovana v tejto sérii. Mali by sa skôr koncentrovať na svoje výkony a nie robiť všetko preto, aby v ďalšom zápase nehrali.
18.4.2021 - 20:56
+32

MackoPu

 

Hreus ma dobry jazykovy prejav ? Tak hej, dobry je vlastne za 3. Kockatejsi prejav tazko najst.
18.4.2021 - 21:09
+14

Pukky

 

Tak oproti jindrovi, jožkovi g., vincovi, gabimu, alebo rasťovi staňovi to zvláda takmer bez prízvuku a väčšinou plynule. Ja sa pri ňom nemusím sústrediť, že "čo to vlastne povedal a o čom to vlastne hovorí".
18.4.2021 - 21:14
+6

apa

 

No Jindrovi nesiaha ani po päty čo sa týka odbornosti.
19.4.2021 - 7:19
+1

Great!

 

Prehrávať o dva góly a riskovať zranenie 10sek pred koncom, aby si tam skoro zlomil väz pri pokuse zabrániť gólu na 2:5.

To je diskutabilné. Šišovský to rozhodne nemal vypúšťať, ale či to zo strany Štajnocha bolo úplne taktické je na polemiku. Srdiečko je fajn, ale ak by sa pritom zranil, dnes by sa na to pozeralo inak.
18.4.2021 - 21:39
+7

Pukky

 

Šišovský bol pred Štajnochom, stihol by to v pohode, len stačilo trocha pridať. Preto sa Štajnoch nazlostil. A o riskovaní by som si dovolil polemizovať. Hráč v zápale boja rieši situácie ináč, než my pri klávesnici. Inak by nebol v súboji úspešný. A risk je súčasťou hry. Množstvo súbojov má potenciál zraniť ťa.
18.4.2021 - 21:45
+8

Great!

 

So všetkým, čo si napísal súhlasím.

Tu ide len o konkrétnu situáciu 10 sek pred koncom, z pohľadu Štajnocha, či má ísť v plnej rýchlosti hlavou proti múru, aby zabránil golu na 2:5. Ale chápem, že v návale zápasového boja a adrenalínu, to asi nevie zhodnotiť takto triezvo.
18.4.2021 - 22:35
0

Pukky

 

Ja nie som jeho priaznivcom a aj som si z neho v livke vystrelil, ale ako tréner by som ho bral. To, čo urobil, je dôkaz absolútnej oddanosti pre výhru a team. Riskoval zranenie za rozhodnuteho stavu, aby ukázal spoluhráčovi s laxnym prístupom, ako sa bojuje. A aj ho náležite zjazdil, čo bolo veľmi dôležité, pretože tým ešte viac zdôraznil, čo sa stalo. Pre team veľmi dôležité. Otázne je, či to ostatných nabudi, pretože dnes to mnohí slovanisti flakali vpredu aj vzadu a to je nepochopiteľné, kedze je semifinále a oni prehrávali 1:2 na zápasy.
18.4.2021 - 22:46
+3

Sunkafit

 

Podla mna to bol dolezity moment kapitam ukazal ze este nevypadli a videli to vsetci
19.4.2021 - 6:27
+1

HA RA Bin Ladin

 

Kapitan "8" to praveze odflakol..
19.4.2021 - 8:02
+4

apa

 

To je podľa teba normálne ísť do zranenia za rozhodnutého stavu no neviem čo by mu na to povedal tréner keby sa zranil a ďalej v zápasoch nepokračoval.
19.4.2021 - 7:24
+1

Sunkafit

 

Je normalne odvratit puk smerujuci do mojej brany ked mozem...ostatne su len keci
19.4.2021 - 7:34
+5

BieloModra

 

presne tak... navyse co je to za sportoivec co sa na to vys...rie... ma to byt impulz smerom k spouhracom... bojujem nevszdavam sa hlavne ak moze byt streda posledny zapas serie
19.4.2021 - 7:40
+1

Pukky

 

Takouto logikou by nešiel do žiadneho ostrého súboja.
19.4.2021 - 7:56
+2

hello, havarju

 

Takýmto spôsobom by neexistovali "otočky". Koľkokrát sa za rozhodnutého stavu aj 0:4 stane, že sa zápas otočí a to nehovorím o 2-3 góly, keď hráči idú na dno svojich síl a často riskujú len za vidinou zmeny stavu. Veď takýmto spôsobom Slovan v posledných sekundách predsa vyhral druhý zápas.
19.4.2021 - 8:11
+1

MiroHKM

 

Super hokej dnes, škoda toho druhého zápasu, konečne šťastie sadlo aj na nás. K mentálnej vybavenosti niktorých hráčov súpera sa nebudem vyjadrovať...
18.4.2021 - 20:56
+6

Tip-Top

 

To co spravil na konci Stajnoch to ak by spravil v time nejaky moj spoluhrac a videl by som ze doslova salie a krici po niekom ako zmyslov zbaveny, asi by som to vyriesil ako Akim Aliu. Taketo spravanie je jednoducho nepripustne a Stajnoch by si zasluzil po papuli...
18.4.2021 - 20:56
+14

Rapkáčik43

 

Hmm a to už prečo ? Že ukázal, že to nemá na saláme ako ten dotyčný, na ktorého vrieskal?
18.4.2021 - 21:25
+15

Eagle

 

Podľa mňa je neprípustné skôr to, čo predchádzalo Štajnochovmu výbuchu.
18.4.2021 - 21:30
+8

HKM fan33

 

Keby som ja videl Šiša o 2 kroky : v predu ako sa vydrbe korčulovať za pukom co ide do brány a ty ako obranca v rokoch sa tam ženieš lebo odmietaš prehru... ja by som Šišovskému naložil ešte aj v šatni... Sme team a máme cieľ alebo jebme na to a poďme na dovolenku...
18.4.2021 - 22:28
+19

HkmDetva

 

Siso je v lese myslim si ze profitoval v Detve zo Sykoru a Zuzina ..
19.4.2021 - 2:40
+1

apa

 

Šišovský si vždy myslí že je hviezda tak ako v Detve kde profitoval z hry spoluhráčov tak isto to bolo vo Zvolene.Potom odišiel do Vítkovíc a nič tam nemal kto naňho hrať.
19.4.2021 - 7:28
+6

Sunkafit

 

Keby som Stajnoch zabranim golu a keby mal niekto taketo mudre reci zahodim dres a idem do puce
19.4.2021 - 6:29
+2

strojar

 

Zatiaľ najlepší zápas semifinále.
18.4.2021 - 20:57
+1

enco21

 

Psychicky výpadok sme nevideli 🤪
18.4.2021 - 20:57
+1

warn1ng

 

Parada pani. Dnes to bolo ultra vybojovane. Konecne sa k nam priklonilo aj to stasticko. No a Samko Petras, tvoj zamer vyprovokovat bitku ti vysiel az vtedy ked bolo rozhodnute. A dopadlo to pre teba tak ako sa ocakavalo. Zlozil ta na zem 22rocny chalanisko. Parada, len tak dalej chalani. Najväcsia slabina Slovana je trenersky stab. Ak to co vyprava v rozhovoroch Döme hovori aj svojim hracom v satni, tak potom necudo ze hraju tak ako hraju. Nesystemovo. Takzvany, hura hokej. A do poriadnych sanci sa dostane len zamorsky utok, ktory musi byt zataveny ako ram co mam doma pod akvariom.
18.4.2021 - 20:57
+10

Sedko NR

 

Záver bol taký typický by som povedal 😂. Braňo nevravel si, že vy sa k tomuto nepotrebujete znižovať a chcete hrať hokej ? Tolko si do chlapca šťuchal tolko, až ho to prestalo baviť , zhodil ťa a bolo po frajerovi 😂 Martin Štajnoch to pre istotu rozbil celé 😂. Gratulácia Zvolenčok, poďte si po titul
18.4.2021 - 20:57
+37

ElwisNR BLOG

 

Gašpar to už mal na háku a Štajnoch sa rozčuľuje keď celý zápas si ZV chodí do obrannej tretiny slovana ako do kostola.😁
18.4.2021 - 21:09
+6

Sedko NR

 

Zdá sa mi, že by potreboval mierne pomôcť 🤔
18.4.2021 - 21:16
+1

ElwisNR BLOG

 

Podľa mňa to bola absolútne neprimeraná reakcia a ešte aj k vlastnému spoluhráčovi tak ale takých pacientov a pomoc by tam potreovali viacerí 🙂
18.4.2021 - 21:21
+4

Sedko NR

 

Presne tak, do bodky súhlasím.
18.4.2021 - 21:25
0

HkmDetva

 

Sisovsky
19.4.2021 - 2:43
0

ElwisNR BLOG

 

Ano samozrejme máš pravdu.Sekol som sa ospravedlňujem sa.
19.4.2021 - 14:58
0

HA RA Bin Ladin

 

Sersen...
19.4.2021 - 15:08
0

batman

 

Bez testu?
19.4.2021 - 9:57
0

Great!

 

Po tejto sérii mi budú najviac chýbať Domeho výstupy po zápase. To je veľmi návykové

Ale inak fajn zápas, bavilo ma to. Dnes asi najlepší výkon, napriek tomu prehra. Pár tyčiek a rovnako pár skakajúcich pukov na bránkovej čiare k tomu. To nápadne pripomína protipól druhého zápasu, škoda, že sa to muselo takto kruto vykompenzovať.

Jedným dychom ale treba priznať, že Zvolen je v sérii lepší. Kombinačne, technicky, majú aj dobrých legionárov, hoci sa viac hovorí o tých belasých. Prvé dva góly dnes, naozaj exkluzívne nahrávočky, to treba oceniť, táto pridaná hodnota Slovanu chýba. Tretí bol výsledkom šikovného riešenia útočníka.

Nepamätám si, že by Slovan niekedy otočil sériu z 1:3, s dvoma zápasmi vonku a myslím si, že sa to ani nepodarí. Do budúcna treba priniesť viac kvality.
18.4.2021 - 20:57
+22

ekaver

 

ale otočil, s Duklou, 12-13 rokov dozadu
19.4.2021 - 8:35
0

OUTBLAST

 

Ale vtedy sa hral siedmy zápas na nepeláku
19.4.2021 - 12:26
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
amaskiea BLOG

 

Mexiko 2 : 4 Zvolen
Z toho boleli oči. Nielen z tých presiloviek, celkovo. Tí chlapci to hrajú ťažkopádne a kŕčovito, ako keď sme svojho času mali v repre ambíciu hrať okulahodiaco.
Ak sa nestane nejaká radikálna zmena na úrovni zázraku v hernom prejave Slovana, tak Slovan v jeho súčasnom mexickom prevedení si vo finále vyslovene neželám vidieť.
18.4.2021 - 21:01
+5

BieloModra

 

OLLE!
19.4.2021 - 8:16
+2

EverythingCounts

 

Ten Slovan je neskutocne slabucky...!!! Asi tak ako trenersky stab...
18.4.2021 - 21:01
+7

soli

 

Nejak sa s tým slabučkým Slovanom Zvolen trápi. Aj s tým jeho famóznym trénerským štábom.
19.4.2021 - 13:03
0

MiroHKM

 

Tiež to nechápem, Zámky hrali lepšie a tie sme dali 4:0
19.4.2021 - 16:27
+6

frantapriklep

 

Asi najlepši zápas Slovana v tejto sérii, mal dosť presiloviek, šancí, chýbal doraz a stastie v koncovke. Žŕdku neovplyvníš, ale puk v brankovisku môžeš doraziť, ak sa nebudeš tešiť priskoro ako Harris. Zvolen si polovicu zápasu koledoval ale potom už si hral svoje a nakoniec ma tretie víťazstvo. Už to bude pre Slovan ťažké, uvidíme..

Stajnoch tam v závere riskoval zranenie desať sekúnd pred koncom a ešte zdrbal Sisovskeho že neurobil to isté, už zrejme trochu aj frustrácia..

V závere trochu pasovačiek, aby sa to nakoplo k piatemu zápasu.
18.4.2021 - 21:01
+8

Great!

 

Aférka okolo Štajnocha. Myslím, že mínusku si zaslúžia obaja.

Šišovský za menej bojovnosti a Štajnoch za verejné hulákanie na svojho spoluhráča, to sa nerobí.
18.4.2021 - 21:04
+12

HkmDetva

 

Do psej matere
19.4.2021 - 2:45
+2

HkmDetva

 

Harris sa tesil lebo Rasford sa tesil a ten s nemal tesit ked nevidel puk za ciarou...
19.4.2021 - 2:45
+1

Myšo

 

7/12: Druhý krát vyhral v sérii šťastnejší tím - prvý krát Zvolen. Nie že by sme neboli lepší, ale mali sme aj kusisko šťastia či pri tyčke na konci alebo ked sme dvakrát odstrelili puk spoza Robina. Súper je porazený. A to neukazuje stav zápasu ani série. To ukazuje to ich trápne vykypenie keď už bolo neskoro. Od Sama sme nič iné nečakali, jeho sme za toto milovali a teraz ho za to vysmievame, pretože vieme že ked príde na lámanie chleba on na to skrátka nemá (keby pustili Hracha tak by skončil veľmi dobit). Od Rapáča, ktorý sa tu cez prvú vlnu staval do pozície spasiteľa hráčov by som čakal viac úrovne ako sa raz nechať vykúpať brankárovym blafákom a potom sa snažiť mlátiť o polovicu menšieho Kelemena ( ktorý ho pred tým zložil na chrbát). Po tom čo predviedol Štajnoch (rešpekt za zákrok) by som sa nečudoval keby sa toto anonymné zoskupenie hviezd bez chémie a vzťahov vnútri kabíny pobilo a ten blb Dome by nad nimi len stál a usmieval sa. Ten má jedinú taktiku - postaviť zámorákov, aj keď už nevládzu táť však hádam to tam jeden z nich strelí. Dnes odohrala tá lajna hádam 50 minút, fakt neskutočne neschopný a nesympatický skoro tréner.

My sme hrali svoje na provokácie sme nedali a išli si aj za nepriaznivého stavu za svojim. Tento tím má všetky predpoklady na to aby to v stredu doma ukončil. Ak mám vytiahnuť jedného hráča tak Jožka Tibenského, to je neskutočný drič a makač, Pula nahradil viac než dorbe a dúfam, že už je podpísaný na ďalšiu sezónu a ako prémiu mu treba dať z klubovej kas& spravíť nový úsmev

FINÁLE JE NA DOSAH SÚPER JE ROZOBRATÝ A AJ BRATISLAVA JE ZVOLENSKÁ!!!


18.4.2021 - 21:02
+55

MiroHKM

 

Stručné a presné
18.4.2021 - 21:13
+3

soli

 

Ani stručné a už vôbec nie presné.
19.4.2021 - 13:05
+1

Anenymus

 

Ten úsmev mu nechať taky ako má... To by už nebol on 😂😂😂
18.4.2021 - 21:18
+3

paaali BLOG

 

nesuhlasim, Jozkov usmev bude LEGENDARNY!!!
18.4.2021 - 21:22
+8

HA RA Bin Ladin

 

18.4.2021 - 22:38
+2

HkmDetva

 

Sa mi zda ze ked hral v dt mal o jeden zub viac ale neviem.. kazdopadne ukazal ze vie hrat vyssie ako 3-4 utok a mozno aj lepsie ako v tych nizsich
19.4.2021 - 2:48
0

Chriapaždina

 

poTpYs
18.4.2021 - 22:46
+1

Myšo

 

Dyki
18.4.2021 - 23:06
0

ElwisNR BLOG

 

Zvolen úplne zaslúžene dnes Slovan nemal šancu a v sérii je prakticky rozhodnuté.Neviem prečo som dnes nevidel na ľade slovana reklamu hlavného sponzora ligy.
18.4.2021 - 21:02
+3

NasHokej97

 

No neviem, väčšina asi nebude súhlasiť, ale dnes sa nám vrátilo to "štastie" z prvých 3 zápasov. Dnes sme neboli horším mužstvom. Asi 5 nevyužitých nájazdov, 3x tyčka, 2-3 krát puk na bránkov čiare.

Za celkovú hru predevedenú v serií ale zaslúžene 3-1 pre Zvolen. Sranda že v závere vystrájali najslabší hrači na svojích postoch a to Rapáč a Štajnoch. Keby tú emociu radšej pretavili do výkonov na ľade.
18.4.2021 - 21:02
+14

warn1ng

 

Praveze naopak. Absolutne s tebou suhlasim. Dnes to bol najvyrovnanejsi zapas z tych vsetkych. A ano, dnes sa k nam (konecne) priklonilo aj to Dömem spominane stastie. A pri tej poslednej tycke keby mi doma zmerali tepovku, tak im to zavarim. Nic to ale nemeni na tom ze vas trener je cele semifinale zrejme na inych zapasoch.. A mam obavu ze to prenasa aj na hracov.
18.4.2021 - 21:07
+6

OUTBLAST

 

Ja som čakal že na tretiu tretinu vyletia ako besní a realita bola že sa pokračovalo v ťažkopadnom marazme z druhej tretiny 🤦
18.4.2021 - 21:24
0

hello, havarju

 

Teraz sa v plnej nahote ukazuje neskúsenosť trénerov na lavičke Slovana.
18.4.2021 - 21:27
+5

OUTBLAST

 

To nieje len o tréneroch...
18.4.2021 - 21:45
0

Marchand63

 

Najlepsich hracov zatavili v presilovkach, v ktorych neschadzali z ladu a o starcoch je zbytocne sa bavit, ti bohuzial ako keby koculovali na lade posypanom pieskom. Trenerom zazlievam hlavne to, ze dovolili skupinkovanie, kde sa Sersen, Stajnoch, Meszaros, Kytnar spravaju ako mazaci na vojne. Ako pisal uz davnejsie prezident, toto je vsetko Krajciho maslo na hlave.
18.4.2021 - 22:38
+8

OUTBLAST

 

Tento: Druh alibizmu býval aj v dávnejšiej minulosti...hlavne to rotovanie prvej presilovkovej lajny nonstop...keby hrali za 7 min 3 presilovky tak sa tam rotujú dve formacie a ostatní sedia a tie dve aj tak dokážu hovno lebo budú vyšťavení🙄
18.4.2021 - 22:45
+2

Sunkafit

 

Dsrmo dali do toho vsetko proti NR
19.4.2021 - 6:35
+1

soli

 

To máš odkiaľ také informácie?
19.4.2021 - 13:06
0

Sunkafit

 

jasne to vidím
19.4.2021 - 17:36
+1

hello, havarju

 

No tu to bude asi viac vymazané ako na čítanie.
18.4.2021 - 21:02
+4

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
hello, havarju

 

Už keď som to čítal, mal som tušáka, že to nem dopadne dobre.
18.4.2021 - 21:18
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Ivo

 

Neviem, či Slovan bol JEDNOZNAČNE lepší ale určite nebol dnes horší ani v hre 5 na 5. Možno sme si dnes kus "zobrali naspäť" zápas číslo 2 pretože šťastie sme dnes v niekoľkých situáciách mali možno vo viac ako mal Slovan, ale je to PO a tie rozhodujú detaily a dnes boli na našej strane. Chalani zas predviedli výborný výkon. Škoda len tých vylúčení, tých bolo dosť veľa na to že Slovan má tie presilovky veľmi dobré. Záver zápasu za mňa palec hore pre Štajnocha. Napriek tomu že to už bolo jedno tak sa obetoval pre tím. Emócie na záver patria k PO, niektoré veci tam však boli znakom slabšej inteligencie. A samozrejme palec hore pre chlapcov.. bola to dráma, nervy a nakoniec nesmierna radosť. nič však ešte nie je vyhraté. Takže zlepšime čo sa ešte dá zlepšiť a hrajme to čo hrať vieme, bude to ešte určite náročné.
18.4.2021 - 21:02
+9

Ivo

 

A teším sa teraz na dvojdňový oddych pri PP-MI
18.4.2021 - 21:17
+4

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
maček

 

Gratulujem Zvolenu. Lepší po všetkých stránkach. Nie sme Trenčín, aby sme to otočili. Teším sa na budúcu sezónu na štadióne.
18.4.2021 - 21:05
+4

templar

 

Nič v zlom, ale z 1:3 neotáča ani DUKLA Trenčín...môžete byť prví...
18.4.2021 - 21:23
+2

OUTBLAST

 

S tým pobytom na štadióne by som nebol taký istý 🙄
18.4.2021 - 21:34
+3

Partizan51

 

Vidieť Stajnocha s penou okolo huby - na nezaplatenie.
18.4.2021 - 21:05
+19

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Partizan51

 

A zase sa maže a maže..
18.4.2021 - 21:09
+16

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Baly33

 

Gratulujem zvolenu...hodnotenie dnešného zápasu v skratke...síce áno mal dnes Zvolen kúsok šťastia ale to praje pripraveným a podla mňa si za tu hru co predvádzajú zaslúžia... Petras a rapac by mali vyhľadať odbornika...a nedá mi nespomenúť dnešné komentovanie alebo spolu komentovanie hreusa... Každý kto sledoval hokej vie o čom hovorím...asi tak a v stredu ukončiť sériu poprosím Zvolen
18.4.2021 - 21:12
+6

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
YogiNR

 

Gratulácia do Zvolena.
18.4.2021 - 21:12
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
fanda55

 

Nuž, musím priznať ze kombinacna ale aj fyzická hra Zvolena sa mi páčia. Fyzicky aj kombinácie výborne zostavené mužstvo. Myslím ze v sérii je lepší. Pri všetkej úcte k Slovanu, v hre 5:5 je lepší. Slovan ma lepšie presilovky, efektívnejšie, ale to je asi tak všetko. Dnes tam bola zo strany Slovana smola uznávam, ale zase kto mal viac "stastia" v druhom zápase tejto série. Ak Bryndziari "vypnu" Kanaďanov herne, dominuju. Zvolen už dvakrát narysoval priamku víťaz základnej časti = víťaz playoff. A po sezóne 2000 /2001 a 2012/2013 sa to podľa mňa zopakuje. A nebude to nezasluzene! Rahm takisto spoľahlivý, tyčky patria k dobrému golmanovi.
18.4.2021 - 21:13
+16

Zubo27

 

Dobre napísané
18.4.2021 - 22:01
+1

ErikHKM

 

7/12
Krasne chlapci aj ked dnes pri nás stalo to povestne šťastie ale konecne tak ako ho mal Slovan u nás v 2z tak sme ho mali aj my dnes ked nás zachránila ta žŕdka
Samko Petráš pamätáš sa čo si povedal ked si odchádzal od nás ? Ved ja Vám to ukážem este o čo prichádzate
Nemáš to uplne v poriadku asi a Marci to stebou vybavil dosť rýchlo v klude hraj v BA alebo kde len chces ale možno raz natrafis na ostrejšieho chlapa a nedopadnes dobre a mozes dnes citat tie rozprávky ved vies ktoré
A Robo Döme to ze ste hrali presilovku na konci dobre a dali z nej gól neznamená ze ste boli lepší po cely zápas
Hokej sa hra 60 minút a nie posledných 5minut
Lebo neviem či sa to zdalo iba mne alebo aj iným ľuďom ale práveže si myslim ze lepší sme po cely zápas boli my
A posledná vec Hreus a Gaspar to museli v tej RTVS dlho hľadať tuto dvojičku
Fakt sa to nedalo dnes počúvať pripadalo mi to miestami ako keby hral proti Zvolenu Washington
Dufam ze v stredu to ukončíme musíme
A Karin stale ta mam rad 😊
18.4.2021 - 21:14
+23

Tehelnepole

 

18.4.2021 - 22:32
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Urpiner16

 

Včera pred zápasom v livke som písal že kto vyhrá v sobotu tak po nedeli bude vyhrávať 3:1.Oba zápasy na Slovane boli kvalitné.Včera Zvolen jednoznačne lepší,dnes to bolo ltt ale dali to.Ak by som si mal zaprorokovať zas ako včera tak to vidím tak že Slovan vo Zvolene vyhrá a séria sa ešte vráti do BA.Bolo by to len dobre lebo táto dvojica ponúka hokej na ktorý sa dá pozerať.
18.4.2021 - 21:14
+4

HA RA Bin Ladin

 

Hej nestrannemu.. ale my to dostavame infarkty v tejto serii.. stale v napätí, stále sa niečo deje.. treba to dokoncit zdravie mame iba jedno
18.4.2021 - 22:35
+5

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
nastro

 

Smutné, že horší vyhral.
18.4.2021 - 21:16
+3

Chriapaždina

 

Si delas kozy,ne?
18.4.2021 - 22:51
+1

nastro

 

samozrejme
19.4.2021 - 9:31
0

tommy909

 

Ten odpad na konci si mohli odpustiť. Ale zase ked sa pozrieme na trojicu Slovanistov, ktorí v tom boli hlavní aktéri, tak to nemôže nikoho prekvapiť.
18.4.2021 - 21:16
+5

azzurri

 

Tak este raz napíšem to iste keďže som bol zmazaný a neviem preco.Slovan má neschopných Slovákov v útoku ktorí dali v 4 zápasoch proti zvolenu až jeden gól.v hre 5 na 5 jasne lepší zvolen.čo dal Slovan góly tak skoro všetky z presiloviek
18.4.2021 - 21:17
+11

HkmDetva

 

Gaspara z toho vynechaj
19.4.2021 - 2:59
0

azzurri

 

A ten čo take ukázal proti zvolenu v 4 zápasoch?nic
19.4.2021 - 11:13
0

HkmDetva

 

Aspon bodoval... kludni hormon
23.4.2021 - 2:59
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Chamois13c

 

Zvolen gratulujem pekne to hrate ste velmi konsolidovany s dobrym brankarom, ukazuje sa ze ked je tym v pohode prikloni sa aj kusok stastia
18.4.2021 - 21:17
+3

Ricardinho13

 

Zvolen úplne zaslúžene vedie 3:1 v sérii.
Domeho rozhovor na konci nemá zmysel ani komentovať.
A dvojica Petraš a Rapáč by mala hneď zajtra vyhľadať psychiatrickú pomoc, lebo to, čo predviedli po záverečné hvizde je na silné lieky.
18.4.2021 - 21:17
+21

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
fany

 

Fúúú dneska si zaslúži Kelemen pochvalu ako ustál toho blázna na záver. Po tých troch ranách do tváre ho zložil jak škôlkára. A ešte si nedal pokoj. Chlapec si neuvedomil ,že keby mal Kelemen svoj deň, tak ešte teraz hľadá buzolu ,aby sa zorientoval.
18.4.2021 - 21:25
+18

MiroHKM

 

Aj ten druhý , čo dal naposledy gól , keď mu ešte hral na krídle Jožko Golonka bol dobrý... Paťo by to s ním rýchlo vybavil...
18.4.2021 - 21:46
+4

HkmDetva

 

Ved teraz dal gol a predtym naposledy za zv 😂
19.4.2021 - 3:01
0

HA RA Bin Ladin

 

Kelemen je klucovy hrac nasho timu, s takym nimandom sa nemusi zapodievat.. keby proti nemu stal taky O'donnell tak by to bolo o inom..
18.4.2021 - 23:33
+6

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Pukky

 

Najbojovnejší slovanista dnes.
18.4.2021 - 21:26
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Corgi77

 

Pekne Zvolen,ešte jeden a papagáje môžu odletieť do teplých krajín. Rapáčikovi sa to dnes pekne vrátilo.
Branoooooooooooooooo bitka predsa nič neriešiiiiiii!!!
18.4.2021 - 21:21
+14

Gargamel123

 

trosku paralela s kosicami
v tejto sezone
aj ked domeho hodnotim
kusok lepsie ako simurdu,
len tolko chcem,
ja tych chlapcov lutujem
kader nemusi byt najkvalitnejsi
ale ked nemas na lavicke
patricne skuseneho trenera
ktoremu nechyba aj autorita
tak sa neda....
aj tak dufam,ze to bude na sedem
zapasov, zatial sa bavim,aj hokejom
18.4.2021 - 21:21
+2

Gargamel123

 

kto sa tu opustil: pod mojim...
18.4.2021 - 21:34
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
moňo

 

V tejto sérii nie je o čom. Zvolen je lepší vo všetkých smeroch, možno až na pár úsekov v zápasoch. Dnes sme v prvej tretine hrali celkom dobre, ale ak z toľkých šancí dokážeme vyťažiť len jeden gól, ťažko sa vyhráva zápas s tak dobre hrajúcim mužstvom ako je Zvolen.
Gratulujem v výhre
18.4.2021 - 21:22
+4

omen

 

vo vsetkych smeroch nie, Slovan ma lepsie presilovky
18.4.2021 - 21:25
+3

rasťoZv

 

Súhlasím
18.4.2021 - 21:26
0

moňo

 

Fajn, tak vo všetkých, okrem presiloviek
18.4.2021 - 21:27
+3

amaskiea BLOG

 

možno v závere dnes, predtým to bola profesorčina jak vyšitá - zadumané, nekonečné miešanie puku, samoúčelné prihrávky medzi dvomi na meter od seba v rohu
A včerajšie 2+2 a 5+DKZ to by mali dať na csfd.cz pod žáner horor.
18.4.2021 - 21:52
+2

omen

 

suhlasim, ze vcera to bol rozhodujuci faktor... ale ked hodnotim zatial celu seriu a uplne slabotu Zvolena v presilovkach, tak je tam Slovan lepsi... ale ako povedal mono je to tak vsetko
18.4.2021 - 22:05
0

OUTBLAST

 

Tá 2+2 by mala byť žánri scifi lebo ta prakticky ani nebola keďže v nej urobili 2 fauly 🤦
18.4.2021 - 22:06
+2

amaskiea BLOG

 

alebo aj tak

omen, bez tempa v presilovke neurobíš nič, jedine nejaká šťastná náhoda ťa môže stretnúť - odraz puku/nevynútený kiks súpera a pod., a ešte skôr nešťastná - gól súpera
18.4.2021 - 22:20
+1

rasťoZv

 

Za včerajšok a dnešok chalani
Hitom dnes Petráš a Dome Škoda že nenechali Paťa s Petrášom, už by neprovokoval, ale aj tak ho to čaká vo Zvolene...
P. S. Peťo sľúbil som, že sa Ti ospravedlním keď začneš hrať a ten čas nastal. Takže za play off Ti Peťo osobitne.
18.4.2021 - 21:22
+7

HkmDetva

 

Setril sa asi a mozno chce ist na ms ale predtym by rad titul
19.4.2021 - 3:04
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
axxel

 

Ci uz v tejto serii, alebo aj v serii Popradu a Michaloviec je ten isty problem... Ze je tam len jeden kvalitny utok... Darmo nazbieras v zakladnej casti 100 bodov ked pride PO a kvalitnejsie muzstva si proste ten jeden utok postrazia... A ked hraju v druhom a tretom utoku hraci ako Petras, Matousek ci Rapac, ktori spolu za celu ZC nazbierali tolko bodov ako sam Zuzin v tretom tak inak to dopadnut nemoze... Proste chyba vyrovnanost utokov... Ci uz Michalovce alebo Zvolen maju vyrovnanejsie utoky ako ich superi preto vyhravaju
18.4.2021 - 21:23
+18

NasHokej97

 

Tak už pred sezonou bolo jasné že Zvolenský útok v plnej sile bude jasne najlepší. A to sa ešte nevykluľo z Kelemena 20 golový strelec. Mať 3 prvé útoky to sa músí dobre hrať .

Čo sa týka útoku Slovana, fakt rozmýšlam či sú viac na vine tréneri či samotní hráči. Chcel by som veriť že pri normalnom trénerovi by hráči ako Rapáč,Borťnák,Šišovský,Zigo...atď hrali lepšie, ale ono tie výkony sú také zlé že sám tomu neverím. Ľudia sa môžu čudovať že Petráša dali do 2. útoku, ale mimo toho že je hajzlík ukázal z hráčov mimo zámorákov + Gašpar asi najviac... A to bohužiaľ najlepšie výstihuje výkony našich útočníkov.
18.4.2021 - 22:49
+5

OUTBLAST

 

Tréneri by sa mali zamyslieť nad tým icetime zámorakov že už to môže byť kontraproduktivne a že v presilovkach točiť 1,5 formácie je keketina 🤦
Aj ten najlepší hráč keď je unavený a vyšťavený skôr uškodí ako pomôže...
18.4.2021 - 23:34
+1

NasHokej97

 

A čuduješ sa mu ? Šak tá druhá presilovková formácia sa snaď ani
raz nedostala do útočného pásma. A aj keby hej, Meszároš ktorému preskočí puk na modrej to istí.

Škoda že liga je v pralese čo sa týka štatistík. Fakt by ma zaujímalo aký ice time majú tí naši zámoraci.
19.4.2021 - 1:19
+5

OUTBLAST

 

To hej ale vyšťavená formácia má potom rovnaký biedny efekt ..a puk preskočiť na modrej vie aj sersenovi a štajnochovi..a Mesko vie aspoň od modrej trafiť bránu kdežto taký Sersen by asi potreboval aspoň rozmery tej hádzanárskej 🤦
19.4.2021 - 7:38
0

Athotis

 

na stranke SZLH to máš
19.4.2021 - 9:03
+1

Urpiner16

 

Namiesto Petráša by som dal Ziga ku Gašparovi v tom útoku.Petráš by sa svojím ponímaním hry i iq hodil k Matouškovi s Rapáčom.
19.4.2021 - 5:31
+1

OUTBLAST

 

Gašpar so Zigom už v útoku boli a tiež to extra nefungovalo...
19.4.2021 - 7:38
+3

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Partizan51

 

OK admin. Skúsim to ináč. Slovan bol dnes lepší, Zvolen vyhral so šťastím, Dome na tlačovke mal úplnu pravdu. Mladého Petrasa na konci surovo napadli a len sa bránil. Už je to OK?
18.4.2021 - 21:25
+35

starosta

 

Niečo také som aj ja napísal a zmaz to.
18.4.2021 - 21:26
+1

kocsma

 

Ale ja som nenapísal nič hrozné nič som neporušil ani na mňa nikto nereagoval a bum zmazany koment
18.4.2021 - 21:34
0

Pukky

 

Lenže to si myslíš len ty, že nič hrozné. To máš ako so zákonom proti hoaksom a fake news. Kto posúdi, čo je hoax? Ten, kto má právomoc to posúdiť. A vôbec nie je podstatné, čo si myslia ostatní. Sloboda slova sa zmenila na povinnosť mlčania.
18.4.2021 - 21:41
+7

FP-lacerta21

 

... a ze sa na to prislo prave dnes a prave tu a teraz ....
18.4.2021 - 21:44
0

Pukky

 

Ja mám blízkeho príbuzného ktorý verí hoaxom. Má z toho dôvodu veľmi málo známych a mne je skôr na smiech. Ale je to jeho právo vybrať si zdroj svojich informácii. Opačný prístup znamená autokraciu. K tej inak celkom úspešne smerujeme. V tomto ohľade by som spomenul iba jeden príklad. Pred mnohými rokmi USA zaútočili na Irak, pretože podľa istého nemenovaného generála vyrábali zbrane hromadného ničenia. A to sa ukázalo o pár rokov neskôr ako klamstvo. Lenže v tej dobe by bol hoax skôr to, že si spochybňoval tvrdenie toho generála. A ak by bol niekto za to odsúdený .... Je to dvojsečná zbraň, pravdivosť mnohých tvrdení sa nedá dokázať, ale rovnako ani to, že je vylúčené, aby boli pravdivé.
18.4.2021 - 21:51
+4

Gargamel123

 

sloboda slova
ne-rov-na sa anarchia
18.4.2021 - 21:48
+2

Pukky

 

A kde končí sloboda slova a začína anarchia. Kto to posúdi?
18.4.2021 - 21:52
0

omen

 

napr. nadriadeny, ktoreho som si vybral... ak som sa rozhodol prispievat na Hokejportal, tak musim akceptovat, ze su to modi, ktori v pripade, ze uznaju za vhodne moj prispevok vymazu... Ked sa mi nepaci, ako to tu mazu, kludne mozem vyjadrovat svoj nazor niekde inde, kde pravidla maju nastavene inak
18.4.2021 - 22:08
+5

Pukky

 

Problém je, že oni to často posúdia podľa seba, neobjektívne. Na to narážam. Ze nie všetko je na zmazanie.
18.4.2021 - 22:15
+1

omen

 

kedze su to ludia vzdy je to subjektivne... ty si myslis, ze to nie je na zmazanie, on ano... ad1 preco si myslis, ze mas pravdu? ad2on ma vyssiu pravomoc, ktoru si ty akceptoval... nepaci sa ti, tak bud poziadaj aby ho roman vymenil (ci kto ma tu pravomoc), alebo sa uchadzaj o to pravo aj ty, alebo odid
18.4.2021 - 22:20
+2

Pukky

 

Je rozdiel mazat nadávky a iróniu. Častokrát sa čudujem, aké príspevky ostávajú nezmazané a co sa naopak maže. A o tom, čo mi navrhuješ- úplne by stačilo, ak by príspevky posudzoval nie fanúšik jedného z týmov, ktorí odohrali zápas, o ktorom sa diskutuje. Pretože potom sa cenzuruje aj názor. A to je pre mňa problém.
18.4.2021 - 22:25
+1

omen

 

aj fanusik moze byt objektivny ale chapem tvoj prispevok, otazne je ci by to tu niekto bol ochotny citat, ak by ho to nezaujimalo (teda by nebol fanusikom nejakeho muzstva) Verim, ze su na to vybrany ludia, ktory maju nieco v hlave a castokrat dokazu posudit ci nazor nazor neobsahuje provokacie, urazanie alebo zosmiestnovanie Aj ked je to moj nazor, tak musim akceptovat pravidla diskusie Inac tvojim prispevkom si suhlasil s vetou:"Redakcia serveru si vyhradzuje právo na vymazanie akéhokoľvek príspevku, pokiaľ to ktorýkoľvek z moderátorov uzná za vhodné."
18.4.2021 - 22:39
+3

Pukky

 

Vieš, ja sa dokážem povzniesť nad tým, že mi admin zmazal príspevok, v ktorom som ho nazval najbojovnejším slovanistov dnes. V konečnom dôsledku tu ide iba o zábavu a o výmenu informácií a názorov. Aspoň pre mňa. A vôbec mi nevadí mazanie. Ak sa maže na všetky strany a aspoň trocha podľa pravidiel. Najhoršie totiž je, ak ťa niekto odsudzuje iba preto, že máš iný názor. A z toho dôvodu ťa cenzuruje, pretože on to môže.
18.4.2021 - 22:56
+3

omen

 

este raz, nemyslim si, ze tu bolo mazane na zaklade toho ze ma niekto iny nazor ako admin, ved to by tu bolo len par prispevkov Boli dokonca vymazene i prispevky od fanusikov Slovana, takze maze sa i na obe strany A zas musis uznat, ze to bolo ASPON TROCHA podla pravidiel (niekdy viac, niekedy menej) A niekedy sa v niektorych diskusiach napriek pravidlam nemaze vobec, co je smutne
18.4.2021 - 23:18
0

FP-lacerta21

 

.. je obrovsky rozdiel medzi dohliadanim na "slusnost" a jednofarebnou cenzurou, ktora sa tu dnes prehnala ...
18.4.2021 - 22:21
+4

omen

 

Ja tvrdim, ze dnes sa tu skutocne dohliadalo na slusnost (mnohe som cital skor ako sa zmazali a mnohe by som tiez zmazal)Preco si myslis, ze tvoj nazor je spravnejsi?
18.4.2021 - 22:33
0

FP-lacerta21

 

tu nejde o moj nazor...
ide o to, ako sa mazalo a co...
pozri si diskusie z inych clankov dnes, vcera , predvcerom... aka je tam stale zumpa...
livky chapem, aj mne uleti dekel, ale to co tu dnes predviedol tento admin bola cenzura na slovan z akejkolvek strany aj na dalsie reakcie..
a potom uz mazal hlava nehlava akukolvek kritiku na svoju cenzuracnu cinnost...
dnes to tu vacsinou nemalo nic spolocne s dodrziavanim pravidiel.... dokonca mam pocit, ze sa to tu selektovalo podla nickov, ked si vyssie pozries, kolko aj neslusnych prispevkov tu ostalo ...
18.4.2021 - 23:03
+2

dejvidBB

 

Normalne napis Romanovi, ze je tu opat tato situacia a nech to uz riesi.
18.4.2021 - 23:06
0

omen

 

takze argument, ze ked je v inych diskusiach zumpa, tak moze byt aj tu? Mas pravdu, ze niekolko prispevkov by som este vymazal, ale na druhej strane musis uznat, ze sem prislo par prispievatelov len provokovat a kopnut si a po prieredeni je ta diskusia uz v nejakej norme
18.4.2021 - 23:10
0

FP-lacerta21

 

hmm, vidim, ze tiez mas len svoj uhol pohladu...
btw. to nemal byt argument, ale fakt, ze v ziadnej inej predchadzajucej diskusii zapasov PO 2021 napriek velmi vyhrotenym prispevkom, casto hodne cez ciaru, ziadna ani zdaleka podobna cenzura nebola ...
18.4.2021 - 23:21
+1

FP-lacerta21

 

a este krasnym prikladom je Partizan51: dnes - 21:25

"OK admin. Skúsim to ináč. Slovan bol dnes lepší, Zvolen vyhral so šťastím, Dome na tlačovke mal úplnu pravdu. Mladého Petrasa na konci surovo napadli a len sa bránil. Už je to OK?"

admin mu zmazal presne toto iste len znegovane (napisane naopak vs. slovan a zvolen)
Preco toto ostalo a povodne bolo zmazane?


18.4.2021 - 23:08
+3

omen

 

presne, pridavam sa k FP-lacerta21 a poprosim zamazat i to negovane
Mne sa to znegovane zda trocha vtipne (pricom to povedne bolo ovela viac agresivnejsie), ale ak ta to drazdi a vadi ti to, som dobroprajny clovek a budem s tebou
18.4.2021 - 23:23
0

FP-lacerta21

 

hmmm, i tak se da, co uz ...
18.4.2021 - 23:29
+2

omen

 

davam ti plusko
18.4.2021 - 23:39
0

Gargamel123

 

ja to posudim

a to je tak vsetko
co mozem

admin moze aj mazat
mne potom zostava
len posledna moznost,
respektovat to

samozrejme,este je tu moznost
hadzat sa o zem
a zbytocne eskalovat veci
18.4.2021 - 22:10
+1

Pukky

 

O inom som písal. O tom, že všetko sa dá spochybniť. A je len na nás, či si vyberieme slobodu, alebo cenzúra. Dnes sa inak mazali príspevky, ktoré neboli ani vulgárne, ani osocujuce, ani zosmiesnujuce. Aj jemná irónia bola dôvod na zmazanie. A to je podľa mňa podstatné.
18.4.2021 - 22:21
+2

Gargamel123

 

tak mal admin zly den
ja to respektujem
pokial to nie je bezne pravidlo
a maze sa tu malo nowadays
18.4.2021 - 22:32
0

Sunkafit

 

Ahahahaha
19.4.2021 - 6:50
0

FP-lacerta21

 

... tak a je to jasne
18.4.2021 - 21:36
+2

Urpiner16

 

Döme to tu asi číta tak vám chcel ešte viac zabrnkať na nervy.
18.4.2021 - 21:25
+9

Venum33

 

Bryndziar sorry 😂
18.4.2021 - 21:25
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Gargamel123

 

Do pozornosti: prave teraz

na RTVS 2

Radost zo zivota

Peter Dubovsky

18.4.2021 - 21:26
0

OUTBLAST

 

Škoda že onehda nešiel do Ajaxu ale darmožráč Ondruš ho nabrífoval do Realu kde vychytal nešťastnú dobu v ktorej akurat vychadzal Raul..ktovie akú by mal karieru keby sa rozhodol inak...škoda ho...taký hráč tu už nikdy nebude 😟
18.4.2021 - 21:41
+4

Gargamel123

 

hrac a hlavne clovek
18.4.2021 - 21:45
0

soli

 

Lenže Peter chcel ísť do Madridu.
19.4.2021 - 13:12
0

ErikHKM

 

Legenda jeho som mal veľmi rad
18.4.2021 - 21:46
0

BBJANO

 

Veľká gratulácia do Zvolen: hráte fakt výborne, určite si zaslúžite hrať o MAJSTRA. Ste vo všetkom o 1. triedu lepší od Slovana, kde hráči sú už
aj dosť frustrovaný. Čakal som vyrovnanejšiu sériu, no zjavne sa jej nedočkám. Dömeho vyjadrenia sa aj dosť ťažko komentujú, Slovan sice poslednú tretinu hral dobre, lepšie ako do vtedy, no určite sa v ničom nechytal na Zvolen, ktorý mal síce v závere i trošku šťastia. Šťastie ale praje pripraveným a ZV je lepšie pripravený!
Jožino, Erik, Hrobar a spol. - Gratulujem.
18.4.2021 - 21:28
+7

ErikHKM

 

Janík diki 💪😉
18.4.2021 - 21:36
+2

Hrobar

 

Vďaka Jano!
18.4.2021 - 21:37
0

U.Rannio

 

Veľmi pozerateľný zápas. Gratulácia do Zvolena. Ešte jeden raz to takto dotiahnuť do záverečnej sirény. Treba mať aj trocha toho šťastíčka (tyčky i zastavený puk pred bránkovou čiarou), ale to patrí k víťaznému mančaftu.
No ten Petráš neskutočne provokoval už od začiatku zápasu, až som sa čudoval, že mu niekto už po skončení zápasu, keď opäť vyskakoval niekto nenapravil chrup. Teším sa na stredňajší zápas.
18.4.2021 - 21:28
+2

frantapriklep

 

Prečo má SportPortal.sk najlepšiu komunitu na slovensku? Je to hlavne preto, že sa snažíme pre našich užívateľov vytvoriť slušné prostredie, kde sa budú cítiť tak dobre ako medzi svojimi priateľmi, či rodinou.

V diskusii absolútne odmietame vulgarizmy (ich rôzne skratky a náznaky), rasizmus a neplatenú reklamu. V diskusii sú tiež neprijateľné: provokácie, urážky a zosmiešňovanie iných užívateľov, fanúšikov, hokejových funkcionárov, klubov a ich hráčov.. V diskusii tiež neradi vidíme: konšpiračné teórie, nepodložené obvinenia, zavádzajúce informácie a ohováranie.
Dĺžka príspevkov nie je obmedzená, ale dlhšie príspevky môžu byť skrátené. Príliš krátke príspevky, príspevky porušujúce naše pravidlá, príspevky mimo tému, chatovanie a tapetovanie môžu (ale nemusia) byť podľa uváženia moderátorov vymazané! Redakcia serveru si vyhradzuje právo na vymazanie akéhokoľvek príspevku, pokiaľ to ktorýkoľvek z moderátorov uzná za vhodné.
Odoslaním vášho príspevku potvrdzujete, že ste sa oboznámili a akceptujete obsah tohto upozornenia, a že moderovanie nebudete komentovať na diskusii. V prípade že budete opakovane porušovať pravidlá, môže vám byť obmedzený prístup do diskusie, prípadne zablokované užívateľské konto.
18.4.2021 - 21:29
+5

pepisek BLOG

 

Kua ,už ani ten VMS robot nie je to čo býval... : Franto... a je ,že sa to tu zmenilo nevadí ... opäť o sezónu
18.4.2021 - 21:37
+7

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Miso26

 

Neviete či bola aj dopingovka?
18.4.2021 - 21:31
+13

Fanúšik

 

Keby naša neskutočná RTVS zoberie za spolu komentátora bývalého hráča ZV aby tak celý zápas nakladal na stranu BA ako je to možné že tam ešte taký bývalý hráč nebol a za ďalšie dneska pani rozhodcovia ste to nezvládli ale že vôbec.
18.4.2021 - 21:33
+10

trevor

 

Zobrat puk, prekorculovat stredne pasmo a spoza superovko obrancu vystrelit svihovku na plexi. Samko, toto si dva roky predvadzal vo ZV, okrem provokovania supera. A tvoj vysledok tohto hokejoveho umenia je prvy gol po dvoch rokoch. Viac k tomu netreba. K zapasu len tolko, ze stastie praje pripravenym a my sme zetial dobre pripraveni v PO. Slovan hral svoj najlepsi zapas z doterajsich styroch, ale dali sme to. Doma to bude tazke, tie rozhodujuce potrebne kroky si zvykneme komplikovat. Slovan nema co stratit, este treba zabrat. Za dvojzapas v BA 👏
18.4.2021 - 21:33
+10

gta98

 

Parada Zvolen, este jeden.. podme, to date.

18.4.2021 - 21:35
+4

frantapriklep

 

Inak vo včerajšom zápase bol jeden hráč prehodeny na striedačku po jednom z hitov. Aj to niekde je rozobraté?
18.4.2021 - 21:35
+1

Miso26

 

Skôr by malo byť niekde rozobraté, či Petráš s Rapáčom fetujú alebo nie, lebo na základe videného to vyzerá ako keby im taxikár čosi distribuoval. Ani sa neviem rozhodnúť, či je lepšie ak sa hentak prezentuje feťák alebo triezvy človek.
18.4.2021 - 21:40
+14

frantapriklep

 

Ty si ešte nikdy nevidel emócie v hokejovom zápase?
18.4.2021 - 21:44
+4

Partizan51

 

Ver mi že videl. Ale mladý Petráš vážne vyzerá že nieje čistý..
18.4.2021 - 21:45
+6

Miso26

 

Rapáč na konci nemal s emóciami spoločné ale že absolútne nič, to sa zas neklamme.
18.4.2021 - 21:46
+2

frantapriklep

 

lebo ja som nikde opakovačku toho zákroku nevidel
18.4.2021 - 21:37
+1

Partizan51

 

Bondra sa povozil niekomu na chrbte.
18.4.2021 - 21:41
0

Athotis

 

Sersenovom a opakovacku dávali v prenose včera
18.4.2021 - 21:52
+4

HA RA Bin Ladin

 

Bej to bol pekny moment
18.4.2021 - 21:59
+1

HA RA Bin Ladin

 

https://youtu.be/T2FUXu7ENNM?t=1688 nech sa páči
19.4.2021 - 10:33
+1

NR

 

Kto maže,ten jede
18.4.2021 - 21:38
+2

Gargamel123

 

este jedna hlboka myslienka: na dobru noc

nech pride,co pride
Michigen ten stvrty titul
v rade ubetonuje

18.4.2021 - 21:38
+3

Adam138

 

piaty veď stvrty ziskali za zeleným stolom
18.4.2021 - 21:47
0

HA RA Bin Ladin

 

18.4.2021 - 22:25
+2

cartman

 

z tej BB tu uz toho vela neostalo, je cas na navrat BB fanusikov spat do BB 😄
18.4.2021 - 22:34
+2

Partizan51

 

Slovan dvaaaaa, Zvolen nulaaaaa
18.4.2021 - 21:40
+7

HA RA Bin Ladin

 

Ďuriii Keloooo Oldřichu 1. Reklama na hokej! 2. RÁM BRÁNKOVÝ 3. Döme: "Dnes vyhral nezaslúžene!" To ako vážne??? Takto si len "ďalšou " hanbou značky Slovan! ...
18.4.2021 - 21:44
+14

FP-lacerta21

 

o chvilu ides ta ...
18.4.2021 - 21:54
0

FP-lacerta21

 

vyzera to tak, ze uz asi zabrali lieky .... alebo zaspal, skolaboval, alebo sa mu polamalo tlacitko delete ...
18.4.2021 - 22:00
+4

NasHokej97

 

To sa iba mne ukazujú prisevky v bolde či sa podarilo stránku dokaziť pri tom mazaní ?
18.4.2021 - 21:48
+10

frantapriklep

 

Ja som chcel boldom vysvietit tie pravidlá pri mazani a nejak sa to zaseklo
18.4.2021 - 21:50
+4

Hrobar

 

tak díky no
18.4.2021 - 21:52
0

NasHokej97

 

si zabudol ukoničť ten bold
18.4.2021 - 21:53
+2

frantapriklep

 

Už teraz viem. Akosi automaticky som predpokladal, že na konci môjho príspevku sa ukončí aj Bold
18.4.2021 - 21:55
+2

Gargamel123

 

nechaj to tak
som zistil
ze nepotrebujem
okulaaaaare
18.4.2021 - 22:00
+7

Sunkafit

 

Romaaaan kolnicka hej bum tralaliiii
19.4.2021 - 6:58
+2

Athotis

 

Boha František si tomu dal
18.4.2021 - 21:53
+2

HA RA Bin Ladin

 

18.4.2021 - 21:54
+3

OUTBLAST

 

Si to dojebal 😂
18.4.2021 - 21:58
+5

Chriapaždina

 

Bold TN virus aka
18.4.2021 - 22:56
+1

rasticek

 

To je ono 😎
19.4.2021 - 10:13
0

YogiNR

 

Paštikári mali čierny víkend: futbalisti prehrali, hokejisti po sebe 2 krát.Zajtra vyvesia čierne zástavy.
18.4.2021 - 21:49
+8

soli

 

Hlavne, že v Nitre je veselo!
19.4.2021 - 13:15
+1

fantasykilla

 

Za mňa bol Slovan dnes trošku lepší a my sme mali aj dosť šťastia, ale aj tak tvrdím, že momentálny Slovan nedokáže poraziť 4 krát v PO momentálny HKM. Chalani sa bavia, sú skvelá partia a idú si po titul. Osobne si nemyslím, že by bol Slovan lepší s iným trénerom. To mužstvo má len jeden útok, a veľa silových, rohových hráčov a to nestačí. Tak či onak, Dome je obrovský fail, jeho správanie na lavičke keď ho ukazujú je až tragické, on stále nepochopil, že už nie je hráč. To jeho večné komentovanie ,,faulov,, a nulový coaching je na smiech. Miešanie útokov, ktoré nemajú absolútny zmysel tiež nepomáha. No a Samko Petráš čo k tebe? Prídeš, rýpneš a zase vyfasuješ. K čomu toto je? A ešte k tomu po zápase. Ty buď rád, že Marcineka potom chytili, lebo by si bol na zašívaní teraz ty ,,tough guy,,
18.4.2021 - 21:50
+6

frantapriklep

 

Pokus o odstránenie Boldu .. koniec
18.4.2021 - 21:52
+1

frantapriklep

 

18.4.2021 - 21:54
0

FP-lacerta21

 

skuska modulace !?!
18.4.2021 - 21:56
0

NasHokej97

 

no veru si to doebal
18.4.2021 - 21:55
+2

frantapriklep

 

Ja nie, to Roman. Ja som mu len našiel Bug
18.4.2021 - 21:56
+7

Gargamel123

 

18.4.2021 - 22:02
+3

FP-lacerta21

 

... a nic ... posral si to a riadne ... nahrubo ...
18.4.2021 - 21:56
+2

agent

 

HKM: Super chlapci, už to len doma dokončiť , zápas mal všetko čo má mat v Play off. No a záver ? Petráš mal šťastie že ho prišli chrániť spoluhráči lebo Marci by ho vybavil za chvíľočku a Rapac nehovoriac. Poďme chlapci !
18.4.2021 - 21:53
+2

NasHokej97

 

halo halo nepomohlo ?
18.4.2021 - 21:59
+1

NasHokej97

 

opravene, nemas zaco Roman
18.4.2021 - 22:00
+6

frantapriklep

 

Dobré

To ako? 😁
18.4.2021 - 22:05
0

NasHokej97

 

napisal som ukončovací znak boldu v html
18.4.2021 - 22:13
+2

frantapriklep

 

To som skúšal už trikrát
18.4.2021 - 22:29
+3

gabby

 

daj si Robo a ukazaj ,,nemcovi,, ako na to
18.4.2021 - 22:03
+1

Horehronský_Rytier

 

Fúú: tu sa teda maže

Admin, nemaž to, nechaj to tu všetko, nech všetci vidia ten "výkvet" Slovenska žijúci v BA
18.4.2021 - 22:09
+7

ErikHKM

 

Ináč Petras dostal 10+20+25 a Trest v hre to znamená ze další zápas nebude hrať ? Dik za info
18.4.2021 - 22:13
+9

Radovan123

 

Jak nie. Ešte mu zvýšilo 5 minút a potencionálnych 20 v predĺžení
18.4.2021 - 22:18
+9

HA RA Bin Ladin

 

18.4.2021 - 22:29
+3

OUTBLAST

 

Trest v hre by mala byť automaticky odobraná registračka a stop minimálne na jeden mač a disciplinárka rozhodne na kolko zapasov to bude...btw 25min sa dakedy dávalo? 😂 Lebo si to moc nepamätám
18.4.2021 - 22:49
+3

ErikHKM

 

To neviem ani ja je to v oficiálnom zápise tak uvedené
18.4.2021 - 23:14
0

blablabla

 

Áno dávalo
19.4.2021 - 1:57
0

Flak108

 

Gratulujem Zvolen : Rahm dnes priviedol papagáje k sialenstvu..skvelo postavené tyčky..

Pre nezaujateho diváka pekný zápas playoff.

Mikusove podrazenie na a konci bolo ako dráždiť kobru bosou nohou. 😀

Ten jeden zápas už nejako urvete ale s Micigenom to bude trosku ťažšie.
18.4.2021 - 22:21
+5

Tehelnepole

 

To čo sa tu dialo?
18.4.2021 - 22:24
+1

Horehronský_Rytier

 

Asi nič významné: len Verní Slovanu trólovali
18.4.2021 - 22:28
+6

omen

 

vacsina vymazanych prispevkov nebola zo Slovana ani Zvolena... len opat priaznivci inych muzstiev si prisli kopnut do Slovana
18.4.2021 - 22:41
+3

Horehronský_Rytier

 

Ešte aj tá Trnava: si včera kopla Slovana... chudáci bratislavskí
18.4.2021 - 22:54
+3

Byron

 

Myslíš do majstra Svk?
19.4.2021 - 8:05
+2

Horehronský_Rytier

 

Áno: internacionálneho majstra
19.4.2021 - 9:09
0

soli

 

Tak nehráme horehronskú ligu...
19.4.2021 - 13:16
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Tehelnepole

 

Zvolen, gratulujem k dnešnému víťazstvu.

Ako Amaskiea krásne v Livke písal, hrali sme ako mexickí profesori. Až posledna tretina za niečo stala.
Akokoľvek, som presvedčená, že Zvolen vyhral vďaka Trénerovi na striedačke,my máme ...čo máme,Lipiansky je výnimka.

Aspoň ten Stajny mal emoušn.

ErikHKM,všetko ok, aj ja ťa mám rada.
Je to 3:1.
Ak toto Zvolen neustojite, tak sa budem velice že diviť.

Gratulujem teda Erikovi, Fany, Nyytimakimu...


A teším sa že je tu Pepisek, Great, Nyytymaki, Mono.

A ešte Didier sa tu zjavil. Dakde.

No nič. Slovaaaaan.
18.4.2021 - 22:29
+4

ErikHKM

 

Kajka😘
18.4.2021 - 23:16
0

ZOOMER

 

Neviete kto bol ten hráč čo na nho Stajnoch na konci kričal ? :d
18.4.2021 - 22:49
0

NasHokej97

 

Šišovský
18.4.2021 - 22:50
+2

Horehronský_Rytier

 

Šišovský:
18.4.2021 - 22:50
0

Hrobar

 

Šišovský
18.4.2021 - 22:51
+1

Radovan123

 

Šišovský
18.4.2021 - 23:03
0

HA RA Bin Ladin

 

Bol to hráč č.8 - kapitán Sersen, ešte mu brnkol pochvalne hokejkou po chrbte
18.4.2021 - 23:45
+1

Hrobar

 

mal si proste napísať Šišovský
19.4.2021 - 0:08
+4

HA RA Bin Ladin

 

Ok, krical na sisovského, ale tym krokom setril kapitán sersen.
19.4.2021 - 5:44
+4

ZOOMER

 

Diki chlapci
19.4.2021 - 6:49
+2

Baco11111

 

Gratulácia šťastnejším
Ešte by som jeden postreh k trénerom SBA. Pri power play hráčov nediriguje ani Bažány ani Dome ale Lipka, fakt na zamyslenie že načo tam vlastne sú? Ak si zaspomínam na Domeho kvality tak v jeho réžii bol maximálne zápas po záverečnom hvizde, to k nemu pasuje ako riť na šerbeľ.
18.4.2021 - 22:53
+5

apa

 

A čo by im tak povedal Dome.
19.4.2021 - 12:30
0

Breadman

 

Zvolen uplne zasluzene vedie 3-1 na zapasy, a nepochybujem o tom, ze to uz doma doklepne a postupi do finale.
Slovan nema trenera, a hra nema hlavu ani patu, az na obcasne zablesky prvej formacie.
18.4.2021 - 22:57
+3

KrebsKandidat

 

Mimo temu, Studenic si prave dal gol
18.4.2021 - 23:01
+4

Big Bear

 

Tiez som sme prisiel napisat Pekne 3 strely, siel tomu naproti. Este jeden, ked ot uz ide
18.4.2021 - 23:04
+1

axxel

 

Inak pozeral som tu ich zostavu v utoku... Jeden hrac 26 rokov , jeden 25 a zbytok 23 a nizsie
18.4.2021 - 23:07
+1

NasHokej97

 

Priemerný vek útoku Devils je 22.75 rokov. To niektoré univerzitné tímy ho majú vyšií.
18.4.2021 - 23:14
+4

KrebsKandidat

 

Tam ide moj tip, pat golov Rangers
18.4.2021 - 23:07
0

KrebsKandidat

 

uf, tak predsa ich dali
18.4.2021 - 23:31
0

Radovan123

 

Myslím že to majú v zmluve Devils dať si aspoň jeden vlastný gol
18.4.2021 - 23:30
0

Radovan123

 

Aha, dobre...on si nedal vlastný 😂 potom gratulujem
18.4.2021 - 23:38
0

Zidan

 

žiadne prekvapenie, veď 3. a 4. formácia slovana je absolútny humus, nechápem ako môžu hráči ako Zigo, Matoušek a Rapáč hrať 3. lajnu ešte k tomu v takom klube
19.4.2021 - 0:08
+3

Radovan123

 

A to si zoberme že Zigo ešte minulý rok letel do KHL 😃
19.4.2021 - 1:24
+2

Urpiner16

 

Zigo ako z tej trojice kde hrá v útoku je najhokejovejší pri Matouškovi a Rapáčovi a skôr by chémia zapracovala s kreatívnejším Gašparom plus Šišovský.A Petráša k Rapáčovi a Matouškovi.Tam by sa cítil ako ryba vo vode a mohol by ešte viac doskakovať a robiť ramená.
19.4.2021 - 6:05
0

Horehronský_Rytier

 

Pil si?:

Zigo do horskej ligy!
19.4.2021 - 9:11
+2

apa

 

Zigo je akurát najhokejovejší provokatér a zákerák.
19.4.2021 - 12:26
0

Zidan

 

Nikto z týchto tragédov by nemal hrať za Slovan, aj keď je to len slovenská liga
19.4.2021 - 20:28
0

richardd6

 

Až mi je ľúto Gašpara dať mu na centra petrasa to by nebodoval ani jagr v najlepších rokoch.
19.4.2021 - 6:35
+6

Render 77 Nr

 

Nechodí Gašpar na presilovky prvým útokom?
19.4.2021 - 7:09
+1

Tino

 

ak : sa nestane nieco nepredvidane dalej ide ZV a MI alebo PP ktore su cca uroven BA to znamena vymysliet nieco lepsie nez BA v semi...nebude stacit nasa hra , toto sa tyka najma PP ak by postupili,tam mam pocit ze ziju v predstave ze nasou hrou to prevalcuju...proti zv to bude chciet vymysliet nieco lepsie ako BA, urcite s nimi nehrat hokej.
19.4.2021 - 7:34
+3

sedo

 

tuto sezonu hrá Zvolen úplne inú ligu ako ostatné mužstvá.Pozerať sa na tú hru je neskutočný pôžitok a velmi-velmi mrzí že je to bez divákov lebo by bol určite vypredaný každý zápas od začiatku PO.
19.4.2021 - 19:19
0

borussia

 

Škoda že bez divákov v stredu by to bola riadna plnka
19.4.2021 - 8:06
+3

Tehelnepole

 

Tak predsa len Šišovský?: Štajnoch dolámal hokejku
Frustráciu domácich charakterizovala situácia zo 60. minúty.

Puk opäť mieril do prázdnej bránky Slovana, no obranca Martin Štajnoch ho dostihol a obetavým zákrokom odpálil preč.

Následne od zlosti dolámal hokejku na konštrukcii bránky a pri odchode na striedačku ešte adresoval niekoľko ostrých slov spoluhráčovi Petrovi Šišovskému.

Po záverečnom hvizde ešte arbitri rozdali tresty pre Rapáča, Petráša, Marcineka a Kelemena, ktorí sa pustili do bitky.

https://sportnet.sme.sk/spravy/tipos-extraliga-slovan-zvolen-play-off-dnes-4-semifinale-hlasy/
19.4.2021 - 8:20
0

frantapriklep

 

Jednoznačne Šišovský, to tam bolo vidieť. Si myslím si, že Štajnoch ho mal v zuboch tak či tak, bez ohladu na tento moment a to mu prišlo vhod ako spúšťač. Ono aj preto ten belasý mančaft nepôsobí ako "tím". Lebo sú tam takéto vzťahy.
19.4.2021 - 8:27
+5

Tehelnepole

 

no "super"

totiz aby si rozumel, MackoPU vcra v LIVKe si to schvalne pretacal na TV spat a zdalo sa mu ze to vrieskal na Sersena. Tak preto som z toho...

inak naozaj mam pocit, ze niektori v SLovane hrajuz apeniaze a niektori, mensi pocer, hra ako Stajny.
Nevadi no.
19.4.2021 - 8:36
+1

Urpiner16

 

Lebo Šišovský je cezpoľný a Štajnoch je domáci pán.
19.4.2021 - 8:37
+3

MatoZV

 

Podla mna Sisovsky tymto stratil zmluvu v Slovane na buducu sezonu, ved toto bolo najvacsie ponizenie vlastneho spoluhraca, ake som kedy videl. Stajnoch to ustoji, je doma, zasadne si ale myslim, ze na toto nema pravo, ukazovat teamovu nekonzistenciu ci uz na verejnosti, ale hlavne pred superom v playoff. Ja byt trenerom ho zarezem. Zvolencania museli cumiet.
Suhlasim aj s tym, ze presilovky sba su smrtelne, ale collateral damage je jasny. Zvysok teamu sa citi ako tretie koleso na voze. Celkovo ten sba mi pripada velmi divny team.
19.4.2021 - 9:01
+6

frantapriklep

 

V play-off hrá veľkú úlohu aj to, či funguje kabína. U tej belasej mám pochybnosti.
19.4.2021 - 9:12
+3

amaskiea BLOG

 

Napchať najlepšie čo mám do prvého útoku, a potom ich šťaviť 30 minút za zápas, to dokázal aj ufon Hiadlovský. Až na to, že nám teraz chýba "druhý sled", čo mala vtedy Dukla k tej elite. Nech pozerám, jak pozerám, ja tam teraz nič podobné Pardavému, Húževkovi, Melichárkovi, Fabušovi... nevidím.
A fakt neviem, čo furt niektorí máte s tými slovanistickými presilovkami. Včera, až na záver zápasu, to bolo (opäť) čisté zúfalstvo. Naše presilovky v 3. zápase 2+2 a 5+DKZ podľa mňa definitívne posadili Zvolen na koňa a zlomili celú sériu.
19.4.2021 - 9:52
+4

frantapriklep

 

Súvislô píšeš, až mi je to divnô.

Ja tiež nemám zrovna dobrý pocit z toho, ako "vy(zne)užíva" Kanaďanov trénerské duo Slovana.
19.4.2021 - 9:56
+3

Tino

 

cital si: moj predvcerajsi prispevok ...2+2 a 5 DKZ boli odohrane na paradu, vas to zarezalo , ich ked nie posadilo na kona tak vyrazne povzbudilo
19.4.2021 - 10:45
+3

Urpiner16

 

Mne ako nestrannému divákovi sa z toho čo som videl viac páči hra Slovana ako zatiaľ Popradu.Dokonca aj s Dömem je stranda.Taký závar aký vie spraviť prvá formácia v presilovkách je obdivuhodné.
19.4.2021 - 8:35
+2

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
BieloModra

 

vdaka mazač
19.4.2021 - 9:45
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
MitoBB

 

Zvolen ma uz niekoľký rok po sebe jedno z najkvalitnejších mužstiev ligy, ktoré ma ist na titul, akurat teraz to konecne vidno aj v Play off.

Sám som zvedavý ako to dopadne, predpokladám finále Mi-zv ale ci tam budú mi alebo pp tak vsetky tri kluby si to plne zaslúžia a bude to pekný hokej, no stále mam z toho zvolena trosku obavy ze sa stane to co pominule roky a nadupanému kádru zrazu vyskočia ističe a uz ich nenahodia spať.


19.4.2021 - 9:55
+2

fany

 

Tak pozor. Konečne po niekoľkých rokoch nemá Zvolen treťotriednych zámorákov, ktorí len prišli pozbierať body pre seba, najlepšie aj vyplakané za druhú prihrávku. A čo je ešte dôležitejšie v šatni nie sú tri skupinky, ale jeden tím.
19.4.2021 - 10:22
+2

Urpiner16

 

Potom BB mala tiež treťotriednych kanaďanov?
19.4.2021 - 10:47
0

fany

 

Ja píšem o zvolenských, lebo viem čo stvárali. S tým vaši nemajú nič spoločné. Nebyť zámorákov v Slovane, tak dneska naši fajčia "Cuby" pred štadiónom😂Zas nie je zámorák ako zámorák.
19.4.2021 - 11:10
+6

BBJANO

 

Fany: tak je ako píšeš, presne tak.
19.4.2021 - 11:30
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZSkóreB
1.Zvolen50179:125103
2.Michalovce50155:11399
3.Poprad50186:13395
4.Slovan50146:11594
5.Nitra50163:15689
6.Detva50156:14480
7.Trenčín50169:13479
8.Košice50148:12875
9.N. Zámky50132:14061
10.B. Bystrica50135:17157
11.Miškovec50118:18147
12.L. Mikuláš50105:25218
TímZVVPPPPGB
1.Žilina3831214183:6698
2.Martin38232111139:10774
3.Sp.Nová Ves38214211120:9973
4.Topoľčany38183413124:10664
5.Dubnica38190415126:11561
6.Levice38133517109:12050
7.Humenné38132518101:13048
8.P.Bystrica38116021101:14045
9.Skalica38121520108:12643
10.Trnava3810102798:14832
SR 18202301550:10212
Aktualizované: 5.3.2021 20:07
tímZVVPPPPSkóreB
1.Nitra5410040:1014
2.Slovan4300114:89
3.Dukla4210113:88
4.Martin4111114:146
5.B. Bystrica5200313:166
6.Poprad210109:84
7.Skalica4101216:244
8.Košice210015:33
9.Žilina410034:233
10.Zvolen5010411:252
-SR 183101112:124
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZVVPPPPSkóreB
1.Slovan4400030:1112
2.Nitra4310020:1211
3.Dukla4310016:1011
4.Púchov4210113:108
5.Martin4200216:156
6.Michalovce420029:56
7.B. Bystrica4102112:165
8.Skalica4101214:184
9.Zvolen4011212:143
10.Spišská4100314:193
11.Žilina410037:223
12.Poprad400049:200
13.Trnava000000:00
14.Košice000000:00
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZVVPPPPGB
1.Žilina3831214183:6698
2.Martin38232111139:10774
3.Sp.Nová Ves38214211120:9973
4.Topoľčany38183413124:10664
5.Dubnica38190415126:11561
6.Levice38133517109:12050
7.Humenné38132518101:13048
8.P.Bystrica38116021101:14045
9.Skalica38121520108:12643
10.Trnava3810102798:14832
SR 18202301550:10212
Aktualizované: 5.3.2021 20:07
Tím ZVVPPPPGB
1.Bolzano000000:00
2.Klagenfurt000000:00
3.Salzburg000000:00
4.Viedeň000000:00
5.Fehérvár000000:00
6.Bratislava000000:00
7.Dornbirn000000:00
8.Villach000000:00
9.Linz000000:00
10.Innsbruck000000:00
11.Graz000000:00
12.Znojmo000000:00
13.Ľubľana000000:00
14.Val Pusteria000000:00
Aktualizované: 15.5.2021 12:50
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 1.3.2021 03:13
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 1.3.2021 03:13
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 1.3.2021 03:13

Bleskovky

Bennett si za narazenie Colemana nezahrá jeden zápas

Hokejový útočník Floridy Panthers Sam Bennett dostal za narazenie Blakea Colemana z Tampy Bay trest na jeden zápas. Svojmu tímu tak bude chýbať v druhom súboji 1. kola play off NHL, ktoré je na programe v noci na stredu. Informoval o tom web NHL.
včera o 09:51 - TASR

Švajčiarsky brankár Schmid dostal trojročnú zmluvu od New Jersey

Klub zámorskej hokejovej NHL New Jersey Devils sa dohodol na trojročnej spolupráci s brankárom Akirom Schmidom. Dvadsaťjedenročného Švajčiara si "diabli" vybrali v 5. kole draftu v roku 2018 zo 136. pozície.
17.5.2021 19:20 - TASR

MacKinnon by mal stihnúť 1. kolo play off

Hokejisti Colorada by mali mať v 1. kole play off NHL k dispozícii na Nathana MacKinnona. Dvadsaťpäťročný útočník vynechal štyri z posledných piatich zápasov základnej časti pre zranenie v dolnej časti tel. Pred pondelkovým štartom série so St. Louis však už trénoval na ľade.
16.5.2021 08:59 - TASR

Lotyšsko – Švajčiarsko 1:2 v príprave

V prípravnom zápase pred hokejovými MS 2021 zvíťazilo Švajčiarsko nad Lotyšskom 2:1. sumár: Lotyšsko – Švajčiarsko 1:2 (0:1, 1:0, 0:1) Góly: 37. Dzierkals - 1. Simion, 55. Hofmann
15.5.2021 21:20 - TASR

ČR - Rusko 4:0 na Českých hrách, domáci vyhrali turnaj v Prahe

Hokejisti Česka zvíťazili v záverečnom zápase Českých hier nad Ruskom 4:0. Domáci turnaj tak zakončili bez prehry a vyhrali ho so ziskom 8 bodov. Rusi skončili s tromi bodmi na poslednom štvrtom mieste o skóre za Fínskom.
15.5.2021 17:53 - TASR

Švédsko - Fínsko 3:2 na Českých hrách

Švédski reprezentanti zdolali v sobotnom zápase Českých hokejových hier Fínov 3:2. Na podujatí v rámci Euro Hockey Tour dosiahli prvé a jediné víťazstvo. České hokejové hry /Praha/: Švédsko - Fínsko 3:2 (1:0, 0:1, 2:1) Góly: 7. Froden, 49. Hallander, 59. Rasmussen - 60. Sallinen
15.5.2021 13:19 - TASR

Zub predĺžil zmluvu s Ottawou o dva roky

Ruský hokejový obranca Arťom Zub bude v zámorskej NHL naďalej pôsobiť v Ottawe Senators. S kanadským klubom sa dohodol na predĺžení zmluvy o dva roky. V sezóne 2021/2022 zarobí 1,75 milióna USD, v ďalšom ročníku 3,25 milióna.
15.5.2021 10:25 - TASR

Nemcov posilnia Rieder, Bergmann a Gawanke

Nemeckú hokejovú reprezentáciu posilní pred MS v Lotyšsku Tobias Rieder. Útočník Buffala Sabres sa pripojí k tímu priamo v Rige. Okrem 28-ročného Riedera sa na šampionáte v nemeckom drese predstavia aj dvaja hráči pôsobiaci v AHL - Lean Bergmann a Leon Gawanke.
15.5.2021 09:29 - TASR

Lotyšsko - Švajčiarsko 0:3 v príprave

Švajčiarski hokejisti zvíťazili v piatkovom prípravnom stretnutí pred svetovým šampionátom v Rige nad Lotyšskom 3:0. Švajčiari budú vo štvrtok 27. mája súperi slovenských reprezentantov v A-skupine MS. prípravný zápas pred MS Lotyšsko - Švajčiarsko 0:3 (0:1, 0:2, 0:0) Góly: 9. a 21. Simion, 30. Ambühl.
14.5.2021 20:17 - TASR

Karlsson opustil tím Kazachstanu, nahradil ho Jeremejev

Brankár Henrik Karlsson sa podľa portálu shaiba. kz rozhodol opustiť tréningový kemp hokejovej reprezentácie Kazachstanu. Trénerský štáb sa namiesto neho rozhodol povolať na MS do Rigy Demida Jeremejeva z HK Temirtau.
14.5.2021 12:26 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

21. 05. 2021
Rusko - Česko o 15:15
Nemecko - Taliansko o 15:15
Bielorusko - Slovensko o 19:15
Kanada - Lotyšsko o 19:15
22. 05. 2021
Dánsko - Švédsko o 11:15
Nórsko - Nemecko o 11:15

Odohrané zápasy

Najviac bodov

Najlepší strelec

Najlepší brankár

Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov