Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.
EXL
  Momentálne bez zápasov
KHL
  Momentálne bez zápasov
ROZBALIŤ

Diskusia: Zvolen sa vyrovnal Trenčínu a B. Bystrici, druhý titul pre Oremusa

zdroj: HKM Zvolen/hkmzvolen.sk
6.5.2021 20:19 TASR

Hokejisti HKM Zvolen sa tretím majstrovským titulom vyrovnali Dukle Trenčín a Banskej Bystrici. Na čele poradia v počte triumfov sú naďalej Slovan Bratislava a HC Košice, ktorí triumfovali 8-krát. Popradčania napokon neúspešne bojovali o premiérový titul v extralige, ktorá má vo svojej histórii naďalej 7 rôznych víťazov. Pre trénera Petra Oremusa to je druhý titul v kariére v pozícii trénera, prvý získal v sezóne 2014/2015 s Košicami.


Prehľad doterajších majstrov v najvyššej slovenskej hokejovej súťaži aj s trénermi:

1993/1994: Dukla Trenčín (František Hossa), 1994/1995: HC Košice (Ján Selvek), 1995/1996: HC Košice (Ján Faith), 1996/1997: Dukla Trenčín (Jaroslav Walter), 1997/1998: Slovan Bratislava (Ernest Bokroš), 1998/1999: HC Košice (Ján Selvek), 1999/2000: Slovan Bratislava (František Hossa) 2000/2001: HKM Zvolen (Ernest Bokroš), 2001/2002: Slovan Bratislava (Miloš Říha), 2002/2003: Slovan Bratislava (Július Šupler), 2003/2004: Dukla Trenčín (Dušan Gregor), 2004/2005: Slovan Bratislava (Miloš Říha), 2005/2006: MsHK Žilina (Ján Šterbák), 2006/2007: Slovan Bratislava (Zdeno Cíger), 2007/2008: Slovan Bratislava (Zdeno Cíger), 2008/2009: HC Košice (Anton Tomko), 2009/2010: HC Košice (Rostislav Čada), 2010/2011: HC Košice (Rostislav Čada), 2011/2012: Slovan Bratislava (Jan Neliba), 2012/2013: HKM Zvolen (Peter Mikula), 2013/2014: HC Košice (Anton Tomko), 2014/2015: HC Košice (Peter Oremus), 2015/2016: HK Nitra (Antonín Stavjaňa), 2016/2017: HC '05 iClinic Banská Bystrica (Vladimír Országh), 2017/2018: HC '05 iClinic Banská Bystrica (Vladimír Országh), 2018/2019: HC '05 iClinic Banská Bystrica (Dan Ceman), 2020/2021: HKM Zvolen (Peter Oremus)
    
Prehľad majstrov v jednotlivých sezónach:
1993/1994 Dukla Trenčín
1994/1995 HC Košice
1995/1996 HC Košice
1996/1997 Dukla Trenčín
1997/1998 HC Slovan Bratislava
1998/1999 HC Košice
1999/2000 HC Slovan Bratislava
2000/2001 HKM Zvolen
2001/2002 HC Slovan Bratislava
2002/2003 HC Slovan Bratislava
2003/2004 Dukla Trenčín
2004/2005 HC Slovan Bratislava
2005/2006 MsHK Žilina
2006/2007 HC Slovan Bratislava
2007/2008 HC Slovan Bratislava
2008/2009 HC Košice
2009/2010 HC Košice
2010/2011 HC Košice
2011/2012 HC Slovan Bratislava
2012/2013 HKM Zvolen
2013/2014 HC Košice
2014/2015 HC Košice
2015/2016 HK Nitra
2016/2017 HC '05 iClinic Banská Bystrica
2017/2018 HC '05 iClinic Banská Bystrica
2018/2019 HC '05 iClinic Banská Bystrica
2019/2020 v sezóne nevyhlásili majstra
2020/2021 HKM Zvolen
  
 poradie podľa počtu počtu získaných extraligových titulov:
8 - HC Slovan Bratislava a HC Košice
3 - Dukla Trenčín, HC '05 iClinic Banská Bystrica, HKM Zvolen
1 - MsHK Žilina, HK Nitra
 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


Marchand63

 

Vyhral najlepsi, #bezplacutonejde.
6.5.2021 - 20:20
+8

33800

 

Gratulacia do Zvolena. Titul je tuto sezonu v spravnych rukach...
6.5.2021 - 20:22
+21

SANSharks

 

Gratulujem zvolenčania!: Zvolen potvrdil viťazstvo po ZČ takže titul je úplne zaslúžený.

Môžeme teda konštatovať že posledných 6 sezón sa najlepší hokej robí na strednom Slovensku.
6.5.2021 - 20:23
+9

Blackorange

 

To kde si nabral ? : Posledných 6 sezón ved medzi nimi je aj Nitra a my a to pokiaľ viem a ma vedomosti neklamú z geografie nie je stredné SR
7.5.2021 - 19:58
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
BigMatthew

 

G-R-A-T-U-L-U-J-E-M
6.5.2021 - 20:45
+1

matis444

 

1992/93 Dukla Trencin
1993/94 Dukla Trencin
1996/97 Dukla Trencin
2003/2004 Dukla Trencin

https://www.hockeyslovakia.sk/sk/article/majstri-slovenska-v-ladovom-hokeji
6.5.2021 - 20:47
+4

LenTak93

 

to tiež nechápem, prečo Dukle nikto neráta ten prvý slovenský titul
6.5.2021 - 21:06
+2

Big brother

 

Podla mna je to preto, lebo sa nehrala samostatná slovenská sutaž a Dukla bola vyhlásená za majstra Slovenska len preto, že bola najlepšie umiestneným slovenským tímom v Československej ligy. Treba to rešpektovat a ten štvrtý titul si vybojovat čo najskoršie.
7.5.2021 - 7:31
+3

LenTak93

 

potom to treba upresniť
Dukla má tri víťazstvá v samostatnej slovenskej súťaži, ale titulov majstra SR má 5.
7.5.2021 - 7:56
0

LenTak93

 

4 samozrejme
7.5.2021 - 8:00
0

Big brother

 

Ano, v podstate oficiálne máme 4.
7.5.2021 - 8:12
0

LenTak93

 

ale celkovo máme 5
7.5.2021 - 8:41
+1

strojar

 

Rovnako ako Banská Bystrica.
7.5.2021 - 10:19
0

Big brother

 

Ano, akurat z oficialneho hladiska oni maju 3, my 4. Ale v princípe máš pravdu, ten jeden titul je taký podobný.
7.5.2021 - 11:03
0

LenTak93

 

akurát, že vy máte pohár vo vitríne aj naozaj
7.5.2021 - 11:36
+1

matis444

 

Vo stvrtfinale federalnej ligy sa stretla Dukla a VSZ Kosice a bolo dopredu jasne, ze z tejto serie vzide prvy majster. Trencin vyhral 3:0 na zapasy.
7.5.2021 - 15:26
+1

Kukulkan

 

Ufoni stále žijú z histórie......???
6.5.2021 - 21:06
+3

Athotis

 

1992/1993 sa nehrala ešte Slovenska súťaž , ale bola to federálna sezóna
6.5.2021 - 21:07
+6

LenTak93

 

ale Trenčín získal titul Majstra SR
6.5.2021 - 22:02
+2

DeL

 

To je podľa vzorca, že aktuálny majster SVK je Bratislava Capitals?
7.5.2021 - 1:10
+3

Big brother

 

Bratislava Capitals bol vyhlásený za slovenského majstra?
7.5.2021 - 7:23
+3

Tizo BLOG

 

ale nemozes vyhlasit majstra ceskoslovenska aj slovenska v tom istom roku.
7.5.2021 - 17:30
0

Big brother

 

Prečo?
7.5.2021 - 17:33
+1

BBJANO

 

Gratulácia do Zvolena: Vyhralo najlepßie mužstvo.

Všetko dajme nokom, rozhodvovia spraili aj chyby, ale ZVOLEN bol NAJLEPŠÍ.
Chalani, Suchar, Erik,Hrobár a spol, Gratulujem.👍👍❤️
6.5.2021 - 20:48
+3

Westbeast0

 

Neviem ci si niekto z Rtvs umyselne spravil srandu, ale v medailovej bilancii na konci prenosu mali Popradcania uz tri tituly...
6.5.2021 - 21:10
+5

tazkykamen

 

to je správa z blízkej budúcnosti
6.5.2021 - 21:14
+5

dejvidBB

 

PP tam bol 2x, chybala tam BB
6.5.2021 - 21:14
+6

Westbeast0

 

Ano, k tej bilancii kde mal Poprad 3x zlato mala byt BB...
6.5.2021 - 21:20
+2

miko 75

 

Aj ja som si to všimol
6.5.2021 - 21:58
+1

Urpiner16

 

V rtvs dnes tá slečna bola teda riadne trápna keď sa prvou prihlúplou vetou opýtala Vošvrdu:Ako chutí striebro?Normálne ja byť Vošvrdom tak sa jej opýtam čo je to za provokácia.To fakt nemajú cit a pochopenie čo má ten Vošvrda byť ešte viac zronený a naštvaný?Tá dievčina nech sa radšej venuje vyšívaniu ale mikrofón do ruky nech jej nedávajú.No hrozné dačo.Som si myslel že sa mi sníva.Amatéri nemožni.
6.5.2021 - 23:48
+5

patkof

 

To isté sa spýtala aj jurinyho 😂
7.5.2021 - 0:52
0

Urpiner16

 

Kľudne sa ho mohla opýtať án Vošvrda:Ako chutí sladká prehra?Alebo:Ako chutí pocit dostať o gól viac ako brankár domácich?Možte mať vyštudovanú žurnalistiku aj neviem čo keď ste iá slečna zlatá.
7.5.2021 - 3:47
0

Chopok

 

Je vymleta... rozoberali som to pod inym clankom.

"Aoo chuti striebro?" Jurinyimu, Mikulovi a Vosvrdovi... zda sa mi, ze bude este trapnejsia ako bol Robert Barat.
7.5.2021 - 16:28
+1

Pukky

 

Oremus by mohol prísť do Košíc. Veľmi inteligentný, skúsený a kvalitný tréner. Navyše pôsobí skromne a sympaticky.
6.5.2021 - 21:16
+5

paljuka

 

Kedy uz zacnete ratat v tych clankoch aj federalne tituly? Mame ich 4 na Slovensku a aj zato sa hanbime? Federalna liga patrila kedysi medzi najlepsie na svete a boli vybojovane v daleko vyssej konkurencii a kvalite ci uz Kosice, Trencin alebo Slovan...
6.5.2021 - 21:25
+18

Pukky

 

Keď sa nebudú porovnávať iba slovenské tituly v samostatnej súťaži, ktorá začala v roku 1993 pod samostatnou organizáciou SZĽH.
6.5.2021 - 21:42
+3

LenTak93

 

akokeby čsl. liga bola organizovaná ČSLH
6.5.2021 - 22:04
0

si_rofl

 

Oremus: Velka gratulacia Orel! Je to borec
6.5.2021 - 21:30
+1

sumobb

 

Zvolen sa vyrovná BB vtedy keď vyhrá 3 tituly za sebou.
6.5.2021 - 21:47
+2

Senn

 

koho zaujima BB
6.5.2021 - 22:05
+36

Chopok

 

Aj Teba...
6.5.2021 - 23:43
+2

gabi98

 

Žiješ z histórie ?
6.5.2021 - 22:28
+6

Dan88

 

Napísal Košičan 😃
7.5.2021 - 7:17
+5

jaroindi

 

HC VSŽ KOŠICE : majú 10 titulov , 2 federálne , 8 slovenských.
Pozeral som finále Třinec - Liberec a Záruba nás spomenul ( HC VSŽ ) že máme 2 tituly , iba na Slovensku to nehovoríme , lebo papagáji z Bratislavy majú iba 1 federálny.
6.5.2021 - 21:47
+13

Pukky

 

Cesky hokej je právnym nástupcom československého hokeja. Preto hrali A skupinu majstrovstiev sveta aj po rozdelení, na rozdiel od nás. My sme zalozili novú, samostatnú súťaž. Preto sa uvádzajú iba slovenské tituly.
6.5.2021 - 21:50
+9

Aladár Miazga

 

Presne tak .
6.5.2021 - 21:58
+1

paljuka

 

Toto je sprostost proste nase kluby vyhrali 4 krat celonarodnu najvyssiu sutaz to nie je nejak uspech v regionalnej lige za nejaky postup... To ze sa republika rozdelila aj liga zial neznamena ze tymto klubom odobrali zlato... Je hanba ze Cesi hovoria aj o nasich federalnych tituloch dokonca Ceska televizia pocas covid sezona pustila nase finale so Spartou len u nas na Slovensku sa na nieco hrame a hanbime sa ako keby aj za to malo z uspesnej historie...
6.5.2021 - 21:58
+9

Pukky

 

Sprostosť je nechápať rozdiel medzi dvoma samostatnými súťažmi.
6.5.2021 - 22:02
+8

LenTak93

 

tak potom to vysvetli aj Čechom
6.5.2021 - 22:05
+1

Aladár Miazga

 

ešte raz si prečítaj čo Pukky napísal. Pre nás sú to dve súťaže. Pre čechov jedna, ktorá stále pokračuje. Aj maďari keď od nás odídu as vrátia do maďarskej, alebo do inej, tak to budú pre nich dve súťaže. Ale pre nás po ich odchode stále len jedna a tá istá....

Kapíš to ?
6.5.2021 - 22:14
+3

Pukky

 

Ktorým? Tým čo chápu rozdiel, alebo tým druhým? Ich súťaž pokračuje kontinuálne aj po roku 1993. Preto sú Košice 2 násobnym majstrom ich hokejovej ligy. Pretože ju roky hrali. Ale napr. Zlín nikdy nevyhral slovenský titul, pretože nehral slovensku najvyššiu súťaž. A to ani v čase, kedy sa hrala napríklad 1. SNHL. Pretože to organizoval iný subjekt, než samostatný SZĽH. My sme si v roku 1993 založili samostatny hokejový zvaz, ten organizuje rôzne hokejové súťaže, okrem iného aj najvyssiu súťaž ktoru tohto roku vyhral Zvolen. KAPÍŠTO?
6.5.2021 - 22:21
+4

LenTak93

 

v poriadku
čiže od septembra sa všetky tituly nulujú, keďže kluby sú blízko dohody o novej súťaži, ktorá nebude pod SZĽH (aktuálne proti 2 kluby)
dobre
7.5.2021 - 7:59
+1

Pukky

 

Nie. Tituly sa nenulujú. To ani nikto netvrdí. Len to budú tituly z inej súťaže. Košice majú 2 hokejové tituly z československej hokejovej ligy a 8 titulov v slovenskej hokejovej lige. Ak hovoríme o slovenských šampiónoch, tak počítame od roku 1993, pretože vtedy bola táto súťaž založená. Ak teoreticky vytvoríme s rakúšanmi spoločnú ligu, v ktorej budeme hrať
a získame v prvej sezóne titul, tak budeme v nej po prvý krát majstri, nie po 11 krát. Nerozumiem, čomu na tom nedokážeš rozumieť.
7.5.2021 - 10:07
+1

paljuka

 

Potom preco v Lige majstrov vo futbale si rataju kluby aj tie vitazstva z pred 40-50 rokov ved to bola tiez ina sutaz vtedy? To iste kedysi pohar UEFA, taktiez zlata lopta sa menila Toto bola nasa celonarodna najvyssia sutaz vtedy ina nebola po rozdeleni bola pre nas nasledujuca samostatna Slovenska liga... My sme ten titul nevyhrali v Madarsku Mongolsku ani v Polsku vyhrali sme ho tu doma len za inych podmienok a kvalitativne na daleko vyssej urovni ...
6.5.2021 - 22:20
+3

Pukky

 

UEFA organizuje tu istu súťaž, ktorá sa volá ináč, napríklad EPM je teraz Liga majstrov. Ak by to tak nebolo, tak len to, že by ju niekto spájal s EPM, je jeho problém. Súvislosť by tam žiadna nebola a išlo by len o nesprávnu interpretáciu faktu, ktorá nemení nič na realite. Košice vyhrali hokejovú ligu,ktorá sa hrala na území iného štátu, než teraz. Vtedy to bolo Československo, teraz je to Slovensko, ktoré v roku 1993 založilo novú hokejovú ligu. Bez súvisu so súťažou, ktorú sme hrali do roku 1993. Ak by sme o rok hypoteticky zacali hrat najvyssiu cesku hokejovu ligu, tak by sa nám slovenské tituly nepočítali, ale československé áno, pretože je to rovnaká súťaž.
6.5.2021 - 22:30
+2

paljuka

 

Ale jasne ze si nebudes pripisovat zasluhy z nizsej sutaze, potom podla tvojej logiky treba pripocitat Slovanu 2 krat titul lebo pokial viem 2 krat vypadli z federalnej ligy 2 krat teda aj vyhrali Slovensku narodnu hokejovu ligu, taky isty nasledovatel je teraz nasa liga tej SNHL z federalu ako liga majstrov po svojom predchodcovi
My sme hrali najvyssiu ligu na nasom uzemi aj ked spolocnom Ceskom... Jasne ze Zlin aj keby hypoteticky vyhral v nasej lige titul tak si ho pocitat nebude lebo v ich krajine je ich najvyssia liga, Slovan ak by vyhral KHL tak si to tiez nebude pocitat medzi nase tituly... My sme co mali naschval vypadnut z najvyssej ligy aby sme si mohli zapocitat titul do nasej historie a vyhrat tu nejaku regionalnu lokalnu? Ved toto je historia klubu ktory nehral v zahranici ale vzdy doma
6.5.2021 - 22:47
+2

Pukky

 

Vôbec si ma nepochopil, co ma neprekvapuje. Prvu slovensku hokejovu ligu som spomenul len preto, lebo ju vtedy organizoval rovnaký subjekt, ako prvu československú ligu. Nie preto, aby som počítal tituly, ktoré ani nemôžu existovať, pretože titul môže získať iba jedno mužstvo, to ktoré vyhrá najvyššiu sutaz. My sme hrali vtedy na území iného štátu, než hráme teraz. To vie aj prvák na základnej škole, len tebe to robí problém pochopiť. Miešaš futbal s hokejom a ani nepoznáš rozdiel medzi subjektami, ktoré ich organizujú. Teraz hráme inú súťaž, než v roku tisíc deväťsto osemdesiatom piatom. Preto sa vtedajšie dva tituly nemôžu počítať medzi tituly v súťaži, ktoru hráme dnes.
6.5.2021 - 22:58
+3

paljuka

 

Nasi budu robit ku 100 rocnici nejaku spomienku treba im povedat nech strhnu 2 vlajky federalne zo stropu to rit to sme vyhrali v inej lige, este dodaj menej hodnotnej
Idealne co najviac utajit a nech sa na to zabudne
Toto co tu pises by som uplne bral ak by islo o reprezentacnu uroven ano vsetko z federalnych cias zdedilo Cesko uspechy repre, ale to ze nase 3 kluby vyhrali vtedajsiu jedinu najvyssiu sutaz v spolocnom state to nijak tie uspechy nediskvalifikuje prave naopak mala by na to byt hrdost...
Nemozme sa tvarit ze nase kluby vsetky vznikli v 1993 a vsetko co bolo pred tym nebolo nase lebo to bol iny stat... Tak ked raz hovorim o majstrovskych tituloch tak bud spomeniem vsetky hoc tam dam privlastok 1-2 federalne alebo radsej nespominam nic lebo dohonestujem tym klub a hracov co to vydreli...
Hovorim v Cechach sa nam ohladom federalnych uspechov dostane viac pozornosti ako doma a to je chore...
6.5.2021 - 23:19
+3

Aladár Miazga

 

Nehnavaj sa na mňa, ale ty si riadny tupec. Ukážkový príklad týpka, ktorý má problém pochopiť písaný text a uvažovať logicky.
Prečo by mal tvoj klub zahadzovať vlajky a niečo utajovať ? Sú to úspechy v jeho bohatej 100 ročnej histórii. Ale, OPAKUJEM ALE, nemajú nič spoločné so samostatnou slovenskou extraligou o ktorej je tu tento článok ! Sú to úspechy v iných, OPAKUJEM INÝCH súťažiach !

že sa vôbec snažím
7.5.2021 - 0:01
+8

yaro.s

 

Je to tak ako ti to tu vysvetľujú.
Pre nás už bývalá federálna liga je iná súťaž.V Čechách pre nich stále pokračuje, my sme vyhrali už z dnešného pohľadu tu ich, aj keď to znie divne pre niekoho, ale je to fakt.
Je správne, že je to štatistický oddelené, ale nič to nemení na tom, že to boli najväčšie úspechy slovenského mužstva v histórii, tie dva tituly a následne dve druhé miesta vo vtedajšom pohári európskych majstrov.
V slovenskej lige máme správny počet titulov osem, tam zbytočne špekulovať...
6.5.2021 - 23:06
+2

Aladár Miazga

 

Porovnávaš neporovnateľné. Liga majstrov, pred tým EPM ( je len zmena názvu, alebo nástupnícka súťaž) je nadnárodná súťaž pod hlavičkou UEFA. Jej členovia sú stále tí istí teda v tomto prípade európske štáty.
Ak by sa napríklad Španielsko ( so svojimi klubmi Realom a Barcou ) rozhodlo vystúpiť z UEFA a išli by hrať povedzme Copa Libertadores, tak by sa im tam tiež nezaratávali úspechy z EPM.

Kapíšto ?
6.5.2021 - 22:40
+3

Aladár Miazga

 

Áno, Slovan zakázal

Niektorí sa viete sami seba tak pekne zhovadiť
6.5.2021 - 22:00
+7

omen

 

hej, hej, moze za to zas Slovan...
Ja by som navrhol zapocitat tam i tituly pocas slovenskeho statu... takze 2 tituly VS Bratislava, 2 tituly SK Bratislava a 2 tituly Oddielu armadnych pretekarov Bratislava... ale to na slovensku nehovorime, lebo Kosice nemaju ziadny
6.5.2021 - 22:21
+5

yaro.s

 

Slovenský štát?, to sa nás netýkalo, prišiel regent na bielom koni a nemohli sme sa zúčastniť
6.5.2021 - 23:21
0

omen

 

smola (aj ked o totmo obdobi by sme nemali vtipkovat)
Len sa mi zdalo ferove, ze ak niekto chce pripocitavat federalne tituly, tak by sa mali zapocitavat aj so Slovenskeho statu, kedze to bola vtedy najvyssia liga na nasom uzemi
6.5.2021 - 23:36
+2

yaro.s

 

Ja som tie tituly počas vojnového štátu tu už raz spomínal.
Je však diskutabilné aký status ten štát mal.
Bol síce uznaný mnohými, ale všetko po vojne ako by bolo anulované...tenký ľad, keby niekto chcel tým operovať
7.5.2021 - 7:18
+1

PatrikMartinak

 

Bystrica ma 4 tituly
6.5.2021 - 22:00
0

FP-DENISO6

 

10
7.5.2021 - 8:00
0

Tokyyyy

 

26193840 titulov do boha

máte 3, ktoré ste si zaslúžili
7.5.2021 - 9:44
0

Chopok

 

a to ako farma papagajom...
7.5.2021 - 16:30
0

Lubos7771

 

Zlatý hattrick: Majú len Košice 😄
6.5.2021 - 22:04
0

Lubos7771

 

A Bystrica tiež...: Pardón
6.5.2021 - 22:05
+3

ElwisNR BLOG

 

Koľko účastí vo finále majú všetky kluby?Popradu to tuším ani na 3x nevyšlo ak sa nemýlim.
6.5.2021 - 22:23
0

Adriano23

 

OT:
Tento rocnik extraligy hodnotim velmi pozitivne. Kvalita bola na nezvycajne vysokej urovni. Skoda ze tento sportovy "produkt" nove vedenie prohokeja akosi nevedelo nie len ze predat, ale ani sme o nich nepoculi. Iba ked sa jednalo o hadky so zvazom. Musi byt asi kazdemu jasne preco sa pred zaciatkom sezony musela udiat zmena a do "kresla" zasadla "zanietena odbornicka" a najma fanusicka hokeja. Skoda toho, snad od novej sezony sa zena preberie.

No ale vratil by som sa znovu ku kvalite sutaze. Je to zaklad pre nasu repre a odrazovy mostik pre nase talenty. Ako mozme vidiet ci uz v priatelskych zapasoch alebo poslednych MS, kde hraci ako Holesinsky, Lantosi, Sukel, Fominykh, Regenda, ci na MS Koch podavali skvele vykony a nicim nezaostavali za zbytkom timu. Ked bude kvalitna sutaz a budu dostavat najlepsi juniori/dorastenci priestor v A-muzstvach, tak o to ze ci vypademe z MS U18 resp MSJ sa obavat "nebudeme" musiet.

To ze kazdorocne odidu najlepsi za lepsimi podmienkami toho by som sa az tak neobaval, aj ked malo by to byt samozrejme s mierou, pretoze pridu dalsi a podobnej kvality. To coho sa ale viac bojim je skor financna situacia a niekde az nulovy marketing. Ked sa len pozriem na ceske kluby ake maju stranky atd, tak je to snad iny sport. Musi ist proste liga kazde kolo v telke, do toho aspon 15 minutove studiu. Raz zacas nejak diskusiu so zastupcmi ci uz ligy/klubov atd. Liga ma obrovsky potencial, evidentne stale nam tu rastu kvalitni hokejisti. A najma co uz proste musi skoncit su manazeri ako Canky a najma to co predvadzal s Luptakom. To je proste uz 21 storoci snad tazky amaterizmus aj od menej skusenejsich "ukrajinskych" managerov ... Taktiez zabo mysie vojny mezdi zvazom a podaktorimi "silnymi" managermi ktori si myslia ze iba oni to robia najlepsie a bude to podla nich, musia proste skoncit. Pretoze dalej sa nepohneme. Velka cest pred majitelmi klubov ktori dlhe roky varili z vody, ale podaktori si za tie roky myslia ze su najlepsi a chcu si z toho spravit "vlastne pieskovisko" podla ich pravidiel, co taktiez nikam nevedie. Bud nech "zahodia" svoje ega, alebo nechaju miesto inym, ktori su otvorenejsi aj k inym "nazorom" ...
6.5.2021 - 22:40
+10

Tehelnepole

 

To sa obrat na pána Kovala, ktorý organizuje rebéliu voči Satanovi a Slovanu a chce sa odtrhnúť s APKH klubmi okrem Slovana Michaloviec a vytvoriť ligus maďarmi a Poliakmi.
7.5.2021 - 7:29
+3

omen

 

inac som zvedavy ako na to bude reagovat HP komunita
7.5.2021 - 9:14
0

Aladár Miazga

 

No ako ? ako vždy. Zvozia nás pod čiernu zem, že neprispôsobiví, že musíme byť furt extra, lebo Slovan....
7.5.2021 - 9:19
0

omen

 

ved to obigatne by asi bolo zhrozenie, ze sa obchadza zvaz, niektori by boli nastvani, ze berieme madarov a poliakov, ini by mozno vnimali nespravodlivost ze to bude (asi) uzavreta liga... ale vsetko to pada, lebo by s tym nesuhalsil Slovan (a mozno bude vsetko inak a Slovan bude suhlasit, alebo sa nic neudeje)
7.5.2021 - 9:34
0

yaro.s

 

Za mňa, keby KE mali možnosť a ja som bol majiteľ, hneď by som zmizol
Hrozím sa predstavy, že budeme odsúdení na milosť a nemilosť ľuďom, ktorí to tam teraz vedú...
7.5.2021 - 9:39
+1

Tehelnepole

 

primitivi sa budu teasit, ako si Slovan "narazil hubu" a budu sa tesit ze sme vykopnuti.

Ti rozumni, ktori premyslaju sa budu desit, co dokazal jedne zly clovek spravit s APHK za vzburu a kde toto skonci.
7.5.2021 - 9:43
0

Aladár Miazga

 

už máme prvú posilu
7.5.2021 - 9:45
0

Tehelnepole

 

aku? potes ma, lebo som down
7.5.2021 - 9:46
0

Tehelnepole

 

Spravil si mi den.

PARADA
7.5.2021 - 9:49
+2

HA RA Bin Ladin

 

bez Slovana by to nebolo ono.. to sa ukázalo aj v tejto sezóne. Buď ho "nenávidíš" alebo miluješ. Kým bol preč dočasne ho nahradila Bystrica
7.5.2021 - 9:50
0

Tehelnepole

 

Bystrica bola velmi mila epizoda.
Skoda, ze ju zarezal Koval.
7.5.2021 - 9:57
+3

paljuka

 

Ja uz dlhsie tvrdim Slovan v tomto ma pravdu a bol by som radsej aby sa nas klub tymto smeroval ale zial politika klubov ide mimo nas fanusikov... ale ak sa nespojime v tejto otazke so Slovanom do buducna mozme prist o dost dobre sponzorske peniaze vdaka navstevnosti...
7.5.2021 - 10:20
0

Tehelnepole

 

Vynikajuci postreh Paljuka.
7.5.2021 - 17:49
0

gabi98

 

Je mi smutno z toho, ze KE sa ocividne pridali na stranu skupinky vedenej manazermi ukrajinskeho typu: Koval, Jurinyi , Luptak and co.

Keby to bolo pre dobro hokeja na SVK nepoviem ani slovo. Ale tych zenie jedine ich bezvyznamne ego a vidina toho, ze im nikto nebude kecat do spinavych umyslov.

Cele zle. Horko tazko sa slovensky hokej zbavil Sirokeho, a hned na to na jeho miesto nastupili vyssie uvedeni nestastnici, ktori bazia po moci.

Pad svk hokeja, zda sa, nema konca kraja.
7.5.2021 - 9:52
+2

Tehelnepole

 

Gabi, vidim ze si informovany.
Ano, je to tak.

+ este majitel Nitry
7.5.2021 - 9:57
+1

Tizo BLOG

 

aku zase ligu? nejake detaily?
7.5.2021 - 17:41
0

Myšo

 

2019/2020 v sezóne nevyhlásili majstra: Tak tu by som si dovolil z polovice nesúhlasiť...ale načo
6.5.2021 - 23:00
+3

strojar

 

Akú relevanciu má toto tvrdenie?
"To sa obrat na pána Kovala, ktorý organizuje rebéliu voči Satanovi a Slovanu a chce sa odtrhnúť s APKH klubmi okrem Slovana Michaloviec a vytvoriť ligus maďarmi a Poliakmi."
7.5.2021 - 10:25
0

LenTak93

 

je to pomerne dobrá informácia, ba až presná

aj váš Kováčik už o tom rozprával, tuším s ním bol niekde rozhovor (v novinách)
7.5.2021 - 10:49
+2

strojar

 

Kováčik rozprával, že pod Kovalovým vedením chcú vytvoriť bez Slovana ligu s Maďarmi a Poliakmi?
Kedy, prosím ťa?
7.5.2021 - 12:56
0

LenTak93

 

Kováčik rozprával o tom, že kluby si chcú vytvoriť vlastnú súťaž, bez zväzu. Pri tejto myšlienke je Slovan a Michalovce.
7.5.2021 - 13:19
+3

Tehelnepole

 

Ser na neho
7.5.2021 - 16:16
+1

Tizo BLOG

 

nepoznam detaily. ale nech zvaz pohrozi vylucenim a bude pokoj. aj real sa zosoroval ked mu povedali ze nebude hrat nikde. nebudu organizovani pod zvazom ziadne medzinarodne prstupy atd a hotovo.
7.5.2021 - 17:44
0

strojar

 

To je ono.
Neviem síce o tom nič, ale keďže sem nejaká nána čosi tresla, tak sa pridám.
To je smutný obraz "najlepšej komunity na slovensku".
7.5.2021 - 19:07
0

LenTak93

 

ospravedlňujem sa, bol to Tomáš Chrenko, ale spomínal tam Kováčika, tak sa mi to spojilo

Množia sa špekulácie, že by kluby chceli samostatnú súťaž bez účasti zväzu. Počuli ste o tom?

„Prebiehajú debaty, ale nezúčastňujem sa ich. Starám sa prioritne o nás. Niekedy sa o tom rozprávame s Mirom Kováčikom, ale tie hlavné veci idú mimo mňa.“

Denník Šport, 13.4.2021
8.5.2021 - 9:07
0

Tizo BLOG

 

ktorej si ty "hviezdou". ty si zas smutny obraz slovenskej politiky
13.5.2021 - 19:09
0

LenTak93

 

veď to by vylúčil 9 z 11 tímov
7.5.2021 - 19:08
0

Tizo BLOG

 

no a? pohrozit. zmenili by nazor. 12 top europskych klubov zmenilo nazor. zmenia aj slovenske.
13.5.2021 - 19:10
0

LenTak93

 

*proti
7.5.2021 - 19:08
0

HC

 

KOSICE maju 10 titulov, uz sa to naucte raz a navzdy! my sme nezacali fungovat v 1993.
7.5.2021 - 11:01
+1

DruKEr182

 

Košice 10
Slovan 9
Trenčín 4
Zloven 3
Bystrica 3
Nitra 1
Žilina 1
7.5.2021 - 11:32
+2

omen

 

suhlasim, len si tam este treba pripisat:
VS Bratislava 2
SK Bratislava 2
Oddiel armadnych pretekarov Bratislava 2
7.5.2021 - 11:38
+2

Tokyyyy

 

Tieto tituly nemáte ani v kronike úspechov na webovej stránke a ak sa nemýlim sú to rozdielné kluby. Už by sa mohlo pozerať inak ako doteraz. Áno, česká najvyššia súťaž je PRIAMÝM nástupcom Federálnej ligy, ale slovenská najvyššia súťaž je NEPRIAMÝM. Naša liga vznikla rozdelením tejto súťaže. Nevznikli sme z ničoho nič v 93. Áno je to iná liga, ale inými slovami, sme stále nepriamým nástupcom. Prakticky, Litvínov má menej titulov v Česku, ako Košice (a to už vyše 25 rokov tu ligu nehrajú), pri takej logike.

Keby táto situácia bola opačne, tak už vidím, ako si obhajujete, že to je jedno že to je rozdielna súťaž a blablabla. Je smutné že v Česku si spomeniu na VSŽ Košice v rámci semifinálového zápasu, pritom im to môže byť jedno.

Tieto tiuly by sa nemali počítať s nimi, ale len do zátvorky, čiže, aspoň podľa mňa by to mohlo vyzerať takto:

Košice 8 (10)
Slovan (8) (9)
.... ostatné tímy... ešte Dukla vyhrala federálnu ligu
7.5.2021 - 13:06
0

omen

 

a ja som niekde pisal, ze ich treba pripocitat Slovanu??? hovorim, ze VS, SK alebo ODA ma viac titulov ako Nitra ci Zilina
Liga pocas vojnoveho statu bola nepriamym nastupcom federalnej ligy, vznikla rozdelenim sutaze federalnej ligy, nevznikla znicohonic v 39 Ano bola to ina liga, ale inymi slovami bola stale nepriamym nastupcom
Tak nechapem, preco ked to rovnaka situacia upieras tituly tymto Bratislavskym muzstvam. Ja suhlasim, mali by sa tie tituly priznat aj ked to bola ina sutaz... len nechapem, preco ked sa jedna o bratislavske kluby, tak tu vypisujes blablablabla ty!
7.5.2021 - 13:27
+2

Tokyyyy

 

Neexistujuce Bratislavske kluby, okrem jedneho, co je Slovan, to je priam famozne. Brat uspechy zo statu co bol fasisticky, namiesto toho, aby sme ho nechali, my budeme brat uspechy odtial.
7.5.2021 - 16:16
0

omen

 

a federalna liga bola komunisticka... tiez nebudeme brat uspechy? A diskriminovat uspechy za to, ze kluby uz neexistuju? no fuj... haMba Ak zanikne klub, zaniknu i uspechy? dalsie blablablabla z tvojej strany...
7.5.2021 - 16:24
+5

Chopok

 


7.5.2021 - 16:32
+2

Tokyyyy

 

Ked niekto porovnava fasisticky rezim s komunismom tak sa s nim nemozem bavit. Nehovorim ze komunizmus bol dobry, ale je vyrazny rozdiel medzi komunizmom a fasistami.
7.5.2021 - 18:34
+1

omen

 

ja sa tiez nechcem bavit o tom kolko obeti ma fasisticky rezim a kolko obeti ma komunisticky... len skusim jeden priklad: na Slovensku ma Ustav pamati naroda na starosti dokumentovanie "v dobe neslobody 1939 – 1989" Takze nielen fasistickeho ale i komunistickeho rezimu
No pointa i je uplne ina... totiz ide o sport... a ten by nemal byt zatazeny ideologiou, tak ako si to urobil ty
7.5.2021 - 18:45
+1

Chopok

 

Oba rezimy boli mor!

Nechapem, ako moze niekto dokaze porovnavat hovno od kravy s hovnom od byka.
8.5.2021 - 10:23
0

Tizo BLOG

 

obe sutaze su priamym nastupcom fhl...
7.5.2021 - 17:45
0

Romanides

 

Gratulácia na predmestie, titul si zaslúžili. Taktiež sa treba poďakovať že nás prichýlili a pomohli keď sme nemali kde hrať. Posledných 5 rokov vládne slovenskému hokeju stredné Slovensko. Na budúcu sezónu podľa posledných info budeme aj my v plnej sile a dúfam že sa pobijeme o titul ako rovnocenní rivali (keďže ste nás dobehli v počte zlata).
7.5.2021 - 12:51
+3

Matej8199

 

Dajme tomu že 4 roky, ten minulý nemal majstra. Ale súhlasn že posledné roky hráte pravidelne na špici, aj ZV aj BB.
7.5.2021 - 18:39
0

sumobb

 

No kto vie ako to bude.Podľa rôznych info. Bološ, Zednik, mladý Koval. Ďalšie info. Bološ, Zednik, Hanzuš. Pravda kto bude ťahať HC 05 vyjde najavo asi neskôr. Pan Koval starší že ide do Prešova, ale nie s licenciou. Aj Luptak že má zaujem. Prevda lieta zatiaľ vo vzduchu. Takže v plnej sile.
7.5.2021 - 18:14
+1

Urpiner16

 

Nechaj tak tie tvoje vízie.Ty si už toho napredpovedal a nič z toho nebola pravda.Radšej to nechaj na kompetentných.
7.5.2021 - 18:57
+1

Blackorange

 

Par excelans roky : Joj ale dobre sa pozerá na roky od 2007 do 2016 a sezóny v nich... 9 sezón a z toho 8 krát vo finále, 5 titulov, 3 striebra .. Ak toto niekto napodobní až vtedy ho budem uznávať..Jedííne VSŽ!!!!
7.5.2021 - 20:07
0

wedro

 

Napodobniť to môžu len KE.
Čo je lepšie prekonať alebo vyrovnať svoj vlastny rekord.

Môžeš naďalej uznávať VSŽ.



PS: to by museli prísť CSKA, SKA aby to vyrovnal pripadne prekonali.



Takže tak®️
8.5.2021 - 10:06
0

Chopok

 

Nezabudaj na papagaje
8.5.2021 - 10:19
0

wedro

 

HCKE vs SBA: Krásne vidieť dominanciu dvoch klubov na Slovensku.

Napriek posledných slabšich sezón sú naďalej veľmi ďaleko 🔭

pred ostatnými.


Natíska sa otázka nieje pre tieto Kluby lepšie zmeniť za kvalitnejšiu zahraničnú ligu.

Pretože tieto Kluby v extralige nemajú konkurenciu ako si niekto myslí že majú.


Je to naopak bude to tvrdé ale pravdivé prispôsobenie sa priemernosti.
Je to ako keď sa prispôsobíš slabšiemu tímu v zápase že nehráș to načo máš.


Ako fakt ani ta IHL by nebola zlá najlepšia by bola samozrejme Česká liga.





Takže tak®️
8.5.2021 - 10:28
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

MS 2021 - Základná časť

Skupina: A
TýmZSkóreB
1.Rusko728:1017
2.Švajčiarsko727:1715
3.Česko727:1813
4.Slovensko717:2212
5.Švédsko721:1410
6.Dánsko713:159
7.Veľká Británia713:314
8.Bielorusko710:294
Skupina: B
TýmZSkóreB
1.USA721:818
2.Fínsko719:1017
3.Nemecko722:1412
4.Kanada719:1810
5.Kazachstan722:1810
6.Lotyšsko715:169
7.Nórsko717:218
8.Taliansko711:410

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZSkóreB
1.Zvolen50179:125103
2.Michalovce50155:11399
3.Poprad50186:13395
4.Slovan50146:11594
5.Nitra50163:15689
6.Detva50156:14480
7.Trenčín50169:13479
8.Košice50148:12875
9.N. Zámky50132:14061
10.B. Bystrica50135:17157
11.Miškovec50118:18147
12.L. Mikuláš50105:25218
TímZVVPPPPGB
1.Žilina3831214183:6698
2.Martin38232111139:10774
3.Sp.Nová Ves38214211120:9973
4.Topoľčany38183413124:10664
5.Dubnica38190415126:11561
6.Levice38133517109:12050
7.Humenné38132518101:13048
8.P.Bystrica38116021101:14045
9.Skalica38121520108:12643
10.Trnava3810102798:14832
SR 18202301550:10212
Aktualizované: 5.3.2021 20:07
tímZVVPPPPSkóreB
1.Nitra5410040:1014
2.Slovan4300114:89
3.Dukla4210113:88
4.Martin4111114:146
5.B. Bystrica5200313:166
6.Poprad210109:84
7.Skalica4101216:244
8.Košice210015:33
9.Žilina410034:233
10.Zvolen5010411:252
-SR 183101112:124
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZVVPPPPSkóreB
1.Slovan4400030:1112
2.Nitra4310020:1211
3.Dukla4310016:1011
4.Púchov4210113:108
5.Martin4200216:156
6.Michalovce420029:56
7.B. Bystrica4102112:165
8.Skalica4101214:184
9.Zvolen4011212:143
10.Spišská4100314:193
11.Žilina410037:223
12.Poprad400049:200
13.Trnava000000:00
14.Košice000000:00
Aktualizované: 14.10.2020 09:46
TímZVVPPPPGB
1.Žilina3831214183:6698
2.Martin38232111139:10774
3.Sp.Nová Ves38214211120:9973
4.Topoľčany38183413124:10664
5.Dubnica38190415126:11561
6.Levice38133517109:12050
7.Humenné38132518101:13048
8.P.Bystrica38116021101:14045
9.Skalica38121520108:12643
10.Trnava3810102798:14832
SR 18202301550:10212
Aktualizované: 5.3.2021 20:07
Tím ZVVPPPPGB
1.Bolzano000000:00
2.Klagenfurt000000:00
3.Salzburg000000:00
4.Viedeň000000:00
5.Fehérvár000000:00
6.Bratislava000000:00
7.Dornbirn000000:00
8.Villach000000:00
9.Linz000000:00
10.Innsbruck000000:00
11.Graz000000:00
12.Znojmo000000:00
13.Ľubľana000000:00
14.Val Pusteria000000:00
Aktualizované: 15.5.2021 12:50
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 23.5.2021 21:52
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 23.5.2021 21:52
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 23.5.2021 21:52

Bleskovky

Spezza podpísal ročný kontrakt s Torontom

Kanadský hokejový útočník Jason Spezza podpísal ročný kontrakt s klubom NHL Toronto Maple Leafs. Nová zmluva mu vynesie 750-tisíc amerických dolárov. Klub o tom informoval na oficiálnej stránke.
včera o 22:10 - TASR

New Jersey sa dohodlo na novej zmluve s Bastianom

Klub hokejovej NHL New Jersey Devils sa dohodol s útočníkom Nathanom Bastianom na ďalšej spolupráci. Pravý krídelník podpísal zmluvu na dva roky za 1,65 milióna dolárov. Bastian odohral prvú kompletnú sezónu v NHL a zaznamenal v nej 10 kanadských bodov v 41 zápasoch.
15.6.2021 18:01 - TASR

NY Rangers povedie tréner majstrov sveta Gallant

Novým trénerom hokejového tímu NHL New York Rangers sa podľa viacerých zámorských zdrojov stane Gerard Gallant. Na lavičke "jazdcov" nahradí Davida Quinna, ktorého klub odvolal 12. mája po tom, ako jeho tím skončil na piatom mieste Východnej divízie a nepostúpil do bojov o Stanley Cup. Gallant v NHL naposledy viedol Vegas Golden Knights.
15.6.2021 08:55 - TASR

Evans napreduje, Montrealu by mohol byť k dispozícii ešte v sérii s Vegas

Kanadský hokejista Jake Evans by sa mohol vrátiť do zostavy Montrealu ešte v semifinálovej sérii play off NHL s Vegas Golden Knights. Dvadsaťpäťročný útočník utrpel otras mozgu počas prvého zápasu finále Severnej divízie, keď ho nešetrne poslal na ľad Mark Scheifele z Winnipegu.
13.6.2021 08:47 - TASR

Columbus povedie nový tréner Brad Larsen

Brad Larsen sa stal novým trénerom Columbusu Blue Jackets. Účastník NHL to oznámil na svojej webovej stránke. Larsen podpísal s klubom zmluvu na tri roky.
11.6.2021 07:44 - TASR

Edmonton predĺžil o dva roky zmluvu so Shoreom

Kanadský hokejový klub NHL Edmonton Oilers uzavrel novú dvojročnú zmluvu s útočníkom Davidom Shoreom. Ročne si zarobí 850. 000 dolárov, v stredu o tom informovala organizácia "olejárov".
10.6.2021 08:47 - TASR

Norrisovu trofej dostane jeden z tria Hedman, Fox, Makar

Trofej Jamesa Norrisa pre najlepšieho obrancu v NHL v sezóne 2020/2021 získa jeden z trojice Adam Fox, Cale Makar a Victor Hedman. Vednie NHL o tom informovalo na svojom oficiálno webe.
9.6.2021 19:13 - TASR

Najužitočnejším hráčom sa stal Šipačov, ceny získali aj Dacjuk či Hartley

Ruský hokejista Vadim Šipačov sa stal najužitočnejším hráčom Kontinentálnej hokejovej ligy (KHL) v sezóne 2020/2021. Útočník Dinama Moskva získal okrem najprestížnejšej individuálnej ceny aj miesto v najlepšej šestke sezóny, v ktorej bol so 74 kanadskými bodmi najproduktívnejší hráč. Ocenenia získali aj útočník Pavel Dacjuk, ktorý bol vyhlásený za najlepšieho veterána sezóny, či Bob Hartley, ktorý triumfoval v trénerskej kategórii.
9.6.2021 13:33 - TASR

Švédsky brankár Fasth ukončil kariéru

Švédsky hokejový brankár Viktor Fasth ukončil vo veku 38 rokov aktívnu kariéru. Jej vrcholmi boli titul majstra sveta z roku 2017 či viacero individuálnych ocenení z MS 2011 na Slovensku.
8.6.2021 21:52 - TASR

Mastertonovu trofej získa Dumba, Lindblom alebo Marleau

Kandidáti na zisk Mastertonovej trofeje v hokejovej NHL sú Matt Dumba, Oskar Lindblom a Patrick Marleau. Cena sa udeľuje za vytrvalosť, športový prístup a oddanosť hokeju. Obranca Minnesoty Dumba získal v minulom ročníku King Clancy Trophy za jeho humanitárne aktivity.
8.6.2021 21:49 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

Odohrané zápasy

06. 06. 2021
FínskoKanada
2:3 PPREPORT
USANemecko
6:1REPORT
05. 06. 2021
FínskoNemecko
2:1REPORT
USAKanada
2:4REPORT
03. 06. 2021
RuskoKanada
1:2 PPREPORT
FínskoČesko
1:0REPORT

Najviac bodov

Peter CehlárikSVK10 bodov
2.Brown C.CAN10
3.Kirk L.GBR9
4.Henrique A.CAN9
5.Hofmann G.SUI8

Najlepší strelec

Liam KirkGBR7 gólov
2.Hofmann G.SUI6
3.Jensen N.DEN5
4.Ruotsalainen A.FIN5
5.Mangiapane A.CAN4

Najlepší brankár

Cal PetersenUSA95.96 perc
2.Säteri H.FIN95.52 %
3.Reideborn A.SWE94.57 %
4.Samonov A.RUS94.37 %
5.Niederberger M.GER93.85 %
Korčule Hyperlite Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov