Diskusia: Zvolen znížil stav série na 1:3
Zvolenskí hokejisti vyhrali štvrtý semifinálový zápas play off Tipos extraligy nad Košicami 5:2 a zostali tak v hre o finálovú miestenku. Triumfovali prvýkrát v sérii hranej na štyri víťazstvá a znížili jej stav na 1:3 na zápasy. Hostia z východu republiky však majú stále mečbal a rozhodnúť o postupe do finále môžu na svojom ľade vo štvrtok.
V prvej tretine otvoril skóre domáci Fekiač, keď sa dobre zorientoval pred bránkoviskom a poslal puk pod hornú žŕdku. Hostia hrali viac takticky, nevyužili ani presilovku a na začiatku druhej tretiny inkasovali aj druhý gól. Po rýchlej akcii sa oň z kruhu postaral Kudrna, keď mieril po ľade k vzdialenejšej žrdi. Až potom Košičania prepli na vyššie obrátky a dvoma gólmi Jääskeläinena vyrovnali. Tento fínsky hokejista sa presadil po prihrávkach Pollocka, najprv z medzikružia a potom bez prípravy nepokrytý pri ľavej žrdi. V tretej časti využil Zvolen presilovku o dvoch hráčov Macekom z dorážky a po päťminútovom treste Deyla pridal Macek aj gól na 4:2 pohotovou strelou spred bránky. Na 5:2 upravil z kruhu v pokračujúcej početnej výhode z kruhu Halbert.
sumár - štvrtý zápas semifinále play off Tipos extraligy /na 4 víťazstvá/:
HKM Zvolen – HC Košice 5:2 (1:0, 1:2, 3:0)
Góly: 8. Fekiač (Marcinek), 24. Kudrna (Rapuzzi), 55. Macek (Beňo, Kudrna), 58. Macek (Viedenský, Keefer), 58. Halbert (Fekiač, Marcinek) – 31. Jääskeläinen (Pollock, Š. Petráš), 38. Jääskeläinen (Pollock). Rozhodovali: T. Orolin, Krajčík – Gegáň, Tomáš., vylúčení na 2. min: 2:3, vyššie tresty: 54. Deyl (Košice) 5 + DKZ za vrazenie na mantinel, presilovky: 3:0, oslabenia: 0:0, diváci: 3486
/stav série: 1:3/
Zvolen: Kantor – Halbert, Brejčák, Beňo, Pišoja, Kobolka, Bindulis, Sládok – Zuzin, Olson, Hecl – Lunter, Viedenský, Macek – Keefer, Rapuzzi, Kudrna – Marcinek, Fekiač, Jakúbek – Gron
Košice: Janus – Teves, Rosandič, Ferenc, Deyl, Šedivý, Gildon – Jääskeläinen, Pollock, Petráš – Mikúš, Chovan, Martel – Lamper, Havrila, Rogoň – Krivošík, Zigo, Archambault
Hlasy po zápase: /zdroj: TASR/:
Peter Mikula, tréner Zvolena: „Boli pred týmto zápasom všelijaké myšlienky a nálady. Povedali sme si už ráno niečo k prístupu a hráči nesklamali. Zvládli zápas, hoci stále stojíme nad priepasťou a neradi by sme do nej spadli. Chceme sériu zvrátiť. Víťazstvo 5:2 je pekné. Vytvorili sme si dvojgólový náskok, len sme ho osobnými chybami nezvládli v druhej tretine udržať. Súper napokon zaplatil za to, za čo sme my zaplatili v Košiciach. Dostal sa do troch hráčov v oslabení a inkasoval. O výsledku potom rozhodla aj ďalšia naša presilovka v závere duelu. Boli sme aj efektívni. Potešili ma hráči a verím, že sme nepovedali posledné slovo.“
Dan Ceman, tréner Košíc: „Mali sme niekoľko šancí na otvorenie skóre, ale neboli sme dostatočne šikovní, aby sme ich premenili. Potom sme mali niekoľko strát pukov, čo vyústilo do dvojgólového vedenia Zvolena. No vrátili sme sa späť a vyrovnali. Chceli sme sa vyhnúť oslabeniam, ale v závere sme v oslabení trikrát inkasovali, čo sa často nevidí. Je to výborný play off hokej dvoch kvalitných tímov a často v ňom rozhodujú presilovky. Nikto nečakal, že nad Zvolenčanmi zvíťazíme 4:0 na zápasy v sérii. Majú výborný tím a máme pred nimi rešpekt.“
- kubinho
- ?
- 7.4.2025 - 21:14
- +2
- Sedko NR
- Pýtal som sa čo škodí lige.
- 7.4.2025 - 21:20
- 0
- GeraltZoZvolena
- asi myslel vylúčenia Košičanov v závere zápasu. Dole k tomu pribúdajú príspevky a môžeš si vybrať, na koho stranu sa prikloníš
- 7.4.2025 - 21:21
- +1
- FP-jakubj
- Rozhodcovia
- 7.4.2025 - 21:25
- +1
- Demon
- Takmer urcite myslel, ze lige skodia slabe vykony rozhodcov.
Ako pisal ZV-Zaklinac, dole sa to rozobera vo velkom. - 7.4.2025 - 21:32
- 0
- Sedko NR
- Vďaka každému za odpoveď.
- 7.4.2025 - 21:56
- 0
- Slapshot12
- Gratulácia Zvolenu, hráči nemôžu za to, čo sa odohralo zo strany rozhodcov na ľade.. Nejdem to veľmi rozpitvávať, koniec koncov si každý kto to videl dokáže urobiť názor sám ale nedá mi nespomenúť dva momenty... Prvým je podľa komentátorov povolený krosček (čo je pre mňa osobne novinka) a druhý si budem dlho pamätať.. Bol to podrazený Petráš, ktorý vraj zavadil o protihráča 😂 wau.. Budem sa veľmi čudovať, ak táto dvojica postúpi vyraďovacou fázou rozhodcov v Play off...
- 7.4.2025 - 20:37
- +19
- Slapshot12
- Hej, bohužiaľ je kvalita u oboch menovaných identická...
- 7.4.2025 - 20:45
- +4
- GeraltZoZvolena
- No hlavne to zaklincovali veľmi zaujímavým prekladom Cemana. Beriem, nie každý divák rozumie angličtine, ale tí bývalí hráči presne vedeli, čo Ceman hovoril a muselo im byť jasné, že si nehorázne kadia do úst.
- 7.4.2025 - 20:55
- +3
- AaaaaaA
- A čo presne hovoril Ceman ?
- 7.4.2025 - 21:47
- +1
- GeraltZoZvolena
- Veľmi sa premáhal, aby nechŕlil nadávky na rozhodcov, ale aj tak ich skritizoval. Proste že 2 tretiny pískali play-off hokej, ale v poslednej tretine zmenili meter a ovplyvnili zápas.
- 7.4.2025 - 21:51
- +5
- tulen - kosice
- pozri sa: na to z jeho pohľadu ... niekoľkrát vám dnes odpustili veľa hráčov, hybridnému icingu pri dnešných zebrách škoda venovať čas ... o rozhodnutiach a arogancii orolína detto ... a napriek tomu vždy v pozápasovom rozhovore gentleman
- 7.4.2025 - 21:55
- +1
- Demon
- Ale ved Zakli ho tu nekritizuje, len preklada, co povedal on a kritizuje, ako to prelozili v telke.
- 7.4.2025 - 22:00
- +2
- GeraltZoZvolena
- pozri, Ceman trénuje na Slovensku 5 a pol sezóny a reálne môže získať tretí titul (ak by som si mal tipnúť, Kmeča vo finále takticky prečúra, ale pri Bartovičovi si nie som istý) a už teraz je jasné, že je to jeden z najlepších trénerov, ktorí kedy v extralige pôsobili. Moju úctu rozhodne má.
- 7.4.2025 - 22:05
- +14
- Norik
- Treba povedat aj B...: Vzdy mal kader (a samozrejme aj rozpocet), ktory ho na to predurcovalo. Takze je dobry trener,ale nie najlepsi.
- 8.4.2025 - 12:20
- +2
- tulen - kosice
- tak sme sa: v podstate zhodli
- 8.4.2025 - 14:57
- 0
- radopKE
- Že ty si včera nevyliezol, ale až dnes…
- 7.4.2025 - 21:16
- +4
- apa
- Stačilo keď ty si exceloval spolu s Jakubom na vás tu nemá nikto.
- 8.4.2025 - 8:08
- +2
- radopKE
- Ďakujem,že som v tvojich očiach tak vysoko. Dal si mi + ?
- 8.4.2025 - 10:51
- +1
- counter
- Akú výpovednú hodnotu má+?
Škoda že sa nedá dať mínus ako kedysi, to by si gúľal očami. - 8.4.2025 - 13:10
- 0
- Flak108
- Na tom JOJ šport je to fakt tragédia. Misa som mal v drese Dukly veľmi rad ale príde mi, že tam môže byt hoc kto, lebo tam pri tých komentároch nieje pre diváka žiadna pridaná hodnota.
- 7.4.2025 - 21:04
- +4
- RHZV
- Máme ich už na lopate 😁
- 7.4.2025 - 20:37
- +20
- rastislavke
- Gratulujem do zvolena: Rozhodli presilovky. Verím, že to bola dostojna rozlúčka so sezónou
- 7.4.2025 - 20:37
- +5
- marko4
- Zvolen: v sérii udržali Orolín s Krajčíkom...
- 7.4.2025 - 20:37
- +10
- maček
- ....ale prd, budem sa vyjadrovať iba k tým dvom posledným vylúčeniam, kde šli Košice do štyroch a potom do troch.
a) Prvý faul bol evidentne faul, hokejka košičana sa ocitla medzi korčuľami zvolenčana, ktorý tým pádom šiel k zemi. Samozreme tam nebol úmysel, vyplynulo to z hry, ale hráč je zodpovedný za svoju hokejku. Navyše kvôli tomu podrazeniu šiel puk ďalej popri mantineli a zmocnil by sa ho košičan na modrej, čo by bola neoprávnená výhoda. Dovolím si tvrdiť, že ak by ten puk popri mantinely šiel do stredného pásma, tak to rozhodca neodpíska i keď to bol jasný faul ale na konci zápasu sa už píska iba vražda.
b) Deylovo narazenie bol faul takisto, či na 5 minút si nedovolím hodnotiť, ale narazenie na mantinel to jednoznačne bolo. A teraz pozor - Deyl mohol urobiť tento faul alebo mohol cuknúť z tohto súboja, bohužiaľ tam nebola iná možnosť, ako to narazenie na mantine, všetko bolo tak napasované, postavenie oboch hráčov, ich kinematika, skrátka buĎ fyzický kontakt alebo úplne odísť z tohto súboja.
c) prepáčte kamaráti z Košíc (a tých sa nasledovné slová netýkajú, nevidel som ich v lajfke), ale tak uplakanú lajfku zo strany Košíc som už dávno nezažil, máte to dobre rozohrané, Zvolen vysoko pravdebodobne štyri zápasy za sebou nevyhrá, ale židia sa môžu haMbiť, ich Múr nárekov v Jeruzaleme je len slabý odvar dnešných košických fanúšikov
Ako predstaviteľ Hnutia nezúčastnených krajín sa teším sa na ďalší zápas
A samozrejme Gravitácia do Zvolena! - 7.4.2025 - 21:09
- +43
- axxel
- Tiež to tak vidím, že niektorí fanúšikovia Košíc to tu preháňajú
...
- 7.4.2025 - 21:12
- +1
- Peter19
- To co pises viac menej sedi, smutne je to ze z opacnej strany to neboli fauly... Lamper si nacuval na kroscek a Petras zavadil o hokejku.. gratulacia do ZV, skoda ze to ma takuto prichut...
- 7.4.2025 - 21:14
- +3
- marko4
- ďakujem : presne tieto momenty som chcel napísať...plus vylúčenie Ziga, keď mu domáci obranca umyselne pridržal hokejku...
- 7.4.2025 - 21:17
- +2
- ZABAneuvaeritelna
- Hreus na konci vyvrátil Hlinkove hlúpe slová. Bolo tam jasné hákovanie a až ku koncu prišlo k pridržaniu hokejký akých je v zápasoch plno a ako obranca sa nemohol spolahnut ze ten hák rozhodca odpíska. Úplne správne vylúčenie.
- 8.4.2025 - 7:53
- +3
- VSS Košice
- Hlinka vyvratil Hreusove hlupa slova . Bolo tam drzanie hokejky zo strany zv hraca
- 8.4.2025 - 11:06
- +2
- RHZV
- Nema ziadnú príchuť, hrajte bez takýchto vylúceni a zbutocných faulov a nemusíte tu neistale vyplakavat
- 7.4.2025 - 21:52
- +4
- Podarcis
- Velmi sa tesim, ako ti toto tu niekto napise po najblizsom zapase, ked takto Zvolen zarezu rozhodcovia ...
- 8.4.2025 - 8:58
- 0
- maček
- ďakujem
- 7.4.2025 - 21:22
- +1
- apa
- Zaujímavý názor, každý má právo na názor ale keď ho má iný ako košičania tak ho napádate a zosmiešňujete .
- 8.4.2025 - 7:50
- +1
- tulen - kosice
- a ty: len troluješ
- 8.4.2025 - 8:10
- 0
- apa
- Ty sa najprv nauč čo je trolovanie a potom píš.
- 8.4.2025 - 8:13
- 0
- tulen - kosice
- nebezpečné: ešte si presvedčený o svojej pravde
- 8.4.2025 - 10:28
- +2
- apa
- Nejako zabúdaš čo píšeš v predchádzajúcich diskusiach napr. z NR však tam tiež kto má iný názor ako ty tak je plačko a neviem čo ešte .Len ty sám veľký TULEN má pravdu druhí sú plačkovia a trolovia.
- 8.4.2025 - 11:26
- +2
- tulen - kosice
- ty si: len troll
- 8.4.2025 - 12:52
- 0
- apa
- Tak si prečítaj svoje predchádzajúce komentáre ty troll.
- 8.4.2025 - 16:50
- 0
- tulen - kosice
- ešte: furt ťa to baví ? ... mamka dovolila ? ... trollo
- 8.4.2025 - 18:49
- 0
- Demon
- Podla mna mas u tych poslednych 2 vyluceni pravdu. Ale ja som skor nespokojny z trendu rozhodovania v poslednej tretine pred Zigovym podrazenim.
Za mna "trend" nastolili pri prvom Zigovom vyluceni, naslednom icingu po jeho navrate a pusteni podrazenia na Petrasa.
Tie "rozhodujuce" vylucenia podla mna boli. Aj ked aj tam by som bol zhovievavejsi a Deylovi dal 2ku. Hlavne po tom, co predchadzajucich niekolko situacii bolo posudenych v prospech domacich.
Samozrejme uznavam, ze nemozem mat plnu objektivitu, ale pri vsetkej o nu, videl som to takto. - 7.4.2025 - 21:35
- +1
- GeraltZoZvolena
- Tie dva vylúčenia v závere si rozhodcovia nemajú problém obhájiť, tam Košice pravdepodobne nemajú šancu uspieť so sťažnosťou (aj keď na Slovensku človek nikdy nevie), maximálne sa môžu sťažovať na nepotrestané zákroky domácich hráčov, ale ani tam nebola žiadna mäsiarčina. Ceman v oslabení 3 na 5 zariskoval, dal tam ofenzívnych hráčov a risk mu nevyšiel (aj tak klobúk dole, že to vyskúšal). Mňa skôr štve, že celkový herný prejav z oboch strán nebol hodný semifinále.
- 7.4.2025 - 21:44
- +1
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Fandimhokeju
- Toto, čo si napísal beriem. Ale zo zápasu si videl asi len posledných 10 minút. Predtým si asi pozeral telenovelu, keďže sa k prvým 50 minútam nevyjadruješ.
- 7.4.2025 - 21:53
- +1
- maček
- pozeral som druhú polovicu prvej tretiny a druhú polovicu tretej tretiny. Preto som sa vyjadril iba k tým posledným dvom faulom.
A čo som robil medzitým, do toho ťa je (neviem ako sa dá postnúť to hovienko s očami, na to má copyright Outblast) - 7.4.2025 - 22:36
- +1
- GeraltZoZvolena
- 💩
toto? - 7.4.2025 - 22:42
- 0
- fanke27
- Tak ak pozeráš 20min zo zápasu a nevieš sa vyjadriť komplexne k tomu čo sa dialo na ľade a ako pochybili rozhodcovia tak na čo tu chodíš mudrovať ?
Videl si pár minút a kritizuješ, že sa sťažujeme. Pritom nevieš posúdiť či sa sťažujeme oprávnene alebo nie, lebo si nevidel všetky situácie - 7.4.2025 - 23:36
- +5
- maček
- - s dovolením, k čomu sa budem vyjadrovať, je prudko moja kompetencia a teba je do toho 💩
- už začiatok môjho príspevku je o tom, že hodnotím iba tie posledné dva fauly, čítaj s porozumením
- a máš pravdu, videl som dohromady jednu tretinu, ale podľa toho ako sa ty a tebe podobní správate, tak Orolin vypálil Košice, povraždil kňazov v Chráme sv.Alžbety a vylúpil vaše obilné jamy, takže nie je čo zasiať pravdepodobne neprežijete ďalšiu zimu - 8.4.2025 - 0:02
- +7
- radopKE
- Keďže si nevidel celý zápas,ako sám tvrdíš,tak k rozhodcom len toľko,že prvé dve tretiny pískali celkom v pohode na obe strany,ale v tretej obrat o 180’. Zobrali to do svojich rúk a domrvili dovtedy celkom fajn zápas…
- 8.4.2025 - 0:15
- +2
- FP-jakubj
- Keby si tú tretiu tretinu videl celú, tak by si rozumel. Ale nemá cenu to ďalej riešiť, Orolin si to obháji, tak ako niektorí ľudia videli ufo a majú aj dôkazy.
- 8.4.2025 - 0:44
- 0
- fanke27
- Aj ty čítaj s porozumením.. napísal som ti, že si videl časť zápasu ale hodnotíš košické reakcie. Ak si nevidel všetky situácie kvôli ktorým sa sťažujeme, tak na čo hodnotíš naše reakcie ak nevieš objektívne posúdiť či máme alebo nemáme pravdu ?
- 8.4.2025 - 7:55
- 0
- Fandimhokeju
- Môžeš ísť školiť demagógiu. Licenciu na to máš.
- 8.4.2025 - 8:57
- 0
- Zubo27
- Nie je termit ako termit
- 8.4.2025 - 7:11
- 0
- axxel
- Dnes konečne aj celkom pekný hokej, aký som si predstavoval od začiatku serie ... síce sme prehrali, ale horší sme určite neboli... k rozhodcom sa nevyjadrujem, to je škoda reči.... teraz treba oddýchnuť a nepochybujem o tom, že vo štvrtok to už ukončíme na tom našom letisku a fanusikovia Zvolena sa aspon pekne rozlucili s hracmi .. Bartoš sa môže ísť rozcvicit, keďže ďalší zápas bude s veľkou pravdepodobnosťou bez Deyla
- 7.4.2025 - 20:37
- +1
- rastislavke
- Keby bolo 3:3 na zápasy : Predĺžili sériu. Aj vdaka nim bude aj štvrtok hokej. Keby zvolen nevyužil presilovky, nemal by nárok.
- 7.4.2025 - 20:38
- 0
- Kuree
- To nič nemení na tom, že to bolo maximálne alibistické
- 7.4.2025 - 20:41
- +1
- fakir
- Orolin,pýtal zajtra voľno v práci,šéf povedal že už nie a stačilo,tak to vyriešil po svojom a už mu voľno na ďalšie pískanie nebude treba túto sezonu
- 7.4.2025 - 20:46
- +1
- apa
- Zas vyplakávanie keby bolo keby.
- 7.4.2025 - 20:47
- +2
- Sheva7
- Orolin-Košice 5:2 toto bola super fraška poslednu tretinu
- 7.4.2025 - 20:37
- +5
- maček
- Fraška je to, čo píšeš.....
- 7.4.2025 - 21:10
- +12
- FP-jakubj
- Aj si to videl?
- 7.4.2025 - 21:13
- +1
- fanke27
- Fraška je, že si sám podľa svojich slov videl pár minút zo zápasu ale chodíš tu mudrovať, keď nevieš posúdiť komplexne všetky situácie… ale budeš vypisovať, že sa sťažujeme neoprávnene. Ak si nič dokopy nevidel, tak čuš a nerýp
- 7.4.2025 - 23:38
- +4
- fanke27
- Za mňa totálne nezaslúžené víťazstvo Zvolena a darované rozhodcami. Dve tretiny vás držal opäť len Kantor, ktorý zneškodnil množstvo šancí a držal vás nad vodou.
Tretiu tretinu za stavu 2:2 Košice chceli rozhodnúť, mali aj tlak, boli sme opäť raz lepší, žiaľ začali úradovať rozhodcovia.
Halbert jasne drží hokejku Ziga, ale ide na trestnú Zigo za hákovanie. Následne Petráš úplne jasne podrazený pred očami rozhodcu bez vylúčenia. Košice mali hrať dve presilovky, mohli rozhodnúť, miesto toho Zvolen hral jednu.
A to vylúčenie Deyla… nevyjadrujem sa.. neviem čo tam mal inak Deyl spraviť.. robil klasický obranný zákrok, kedy išiel natlačiť hráča na mantinel, Olson sa tam zohol hlavou k mantinelu, chápem že to bolo tvrdé voči Olsonovi ale za mňa ani na 2min.
Výrazne dnes rozhodcovia ovplyvnili záver a pevne dúfam, že na týchto diletantov podáme sťažnosť, lebo to je hnoj čo predviedli.
Doma treba do toho dať všetko a rozhodnúť - 7.4.2025 - 20:38
- +22
- KI
- Treba už vetovať toho Orolína, každý zápas čo rozhoduje, poškodí Košice.
Viacmenej súhlasím s tebou; ako som písal, bral by som ešte dva minúty pre Deyla ako narazenie, ale určite nie za 5 min.
P.S: Pozdravujem moderátora, ktorý maže príspevky, pričom som neporušil žiadne citované pravidlá! - 7.4.2025 - 20:41
- +7
- FP-jakubj
- Komentovať rozhodnutia MODa nemôžeš
- 7.4.2025 - 20:43
- +2
- KI
- Ja som tu dlho, ale až dnes mi bol prvý (a ďalší komentár) vymazaný, bez dôvodu. Keby som porušil pravidla, beriem, študujem právo, som si vedomý, ako to funguje.
- 7.4.2025 - 20:45
- +2
- FP-jakubj
- Ako ti hovorím, vysvetlenie nedostaneš a za komentáre MOD a chytis akurát Ban, dobre radim, nechaj to tak, nerieš
- 7.4.2025 - 20:47
- +1
- radopKE
- A čo sme, v totalitnom režime?
- 7.4.2025 - 21:21
- +7
- Pukky
- Žiadne štúdium ťa dostatočne nepripraví na realitu. A teória a prax sú dve diametrálne rozdielne veci. Pravidlá platia len v učebnici.
- 7.4.2025 - 20:50
- +1
- KI
- Pukky, to bola prvá veta profesora na prvej prednáške
- 7.4.2025 - 20:56
- +1
- Pukky
- Múdry chlap 🙂
- 7.4.2025 - 21:03
- +1
- FP-jakubj
- Veď to tu máš napísané, že rozhodnutia MODov sa nekomentujú, buď rád, že iba maže a nedáva hneď bany či tlchuby
- 7.4.2025 - 20:55
- 0
- Peter19
- Ja mam byt rad? Ked som slusny a neporusujem zjavne ziadne pravidla? Ok, ja bez hp uplne v pohode prezijem, len ci aj hp bez diskuterov a citatelov hm... tu moze velmi rychlo narazit kosa na kamen
- 7.4.2025 - 21:01
- +5
- FP-jakubj
- Máš správu
- 7.4.2025 - 21:02
- 0
- TinoH
- K tomu, že študuješ právo, ešte neznamená spravodlivosť. Stačí sa pozrieť, aki právnici sú v najvyššich štruktúrach štátu , v súdnictve, a ako ohýbajú spravodlivosť...predovstetkým, za peniaze…všetka česť cestnym
- 7.4.2025 - 21:57
- +1
- GeraltZoZvolena
- ako je to vlastne s vetovaním rozhodcov? Kedysi kluby mali túto možnosť. Stále to existuje?
- 7.4.2025 - 20:58
- 0
- harakara
- Ani na 2min? Tak ty si dobre mimo si naštuduj pravidla že čo je vrazenie keď mu ešte aj hlavu pritlačil o mantinel.
- 7.4.2025 - 21:05
- +9
- FP-jakubj
- On tam nemal tak nebezpečne vletiet, to bola jeho chyba. Vrazenie toto nebolo, ale podľa pravidiel je to na rozhodnutí rozhodcu
- 7.4.2025 - 21:09
- +1
- gomcosk
- Jakub už prestaň trepať blbosti fakt si nastuduj pravidla ,narazanie na mantinel to bolo jednoznačne , už som ti to pisal aj bodycheck je narazanie na mantinel keď spôsobí prudké narazenie a to ešte bolo hlavou o mantinel , to či bolo aj na 5 min to už bolo na nich či to spĺňalo aj tu podmienku , nepoviem keby ste dostali góly po faule na halberta čo bola trapne vylúčenie ,ale rozhodli vylúčenia ktoré boli vylúčenia
- 7.4.2025 - 21:20
- +4
- FP-jakubj
- Áno, podľa pravidiel sa každé narazenie na mantinel dá klasifikovať ako 5+DKZ a rozhoduje o tom rozhodca. Daj si vodku s bromhexinom a už mi nepíš
- 7.4.2025 - 22:08
- +2
- fanke27
- Keby je Olson zohnutý napr pol metra pred mantinelom a Deyl to dopredu vidí , no napriek tomu sa do neho zozadu oprie, Olson letí hlavou na mantinel, tak to beriem.. to je 5+dkz
Ale toto sa tu nestalo.
Deyl spravil klasický zákrok, kedy išiel natlačiť protihráča na mantinel, Olson sa tam zvrtol, zohol hlavu, ako inak tam mal Deyl v tej polsekunde zareagovať ?
Keby Olson sa tam nezvrtne a ide ramenom na mantinel, tak sa nič nestane a hra pokračuje..a v tom je veľký rozdiel.. - 7.4.2025 - 22:02
- +3
- lukass111
- Akoze: Zigo nedal hokejku pod pazuchu Halberta? Co tam teda robila? Jasny hak
- 7.4.2025 - 21:18
- +2
- FP-jakubj
- Však on mu tam zobral hokejku a evidentne ju tam držal a ťahal ho. Och ľudia, trochu rozumu už používajte a fyzika ti nič nehovorí?
- 7.4.2025 - 21:36
- 0
- radopKE
- Pozri si to znova…a znova…a znova…
- 7.4.2025 - 21:44
- +1
- cappycathy
- + ten kroscek na Lampera, co ho tam zmasiroval kvalitne...a rozhodcovia nic....slabucky clanok ligy...skodia jej ale ze strasne...
- 7.4.2025 - 21:33
- +1
- mato_ke
- Ďakujeme majster poriadok Orolin.
Pokyny zneli jasné - preukázať, že škaredé Košice si môžu spytovať svedomie za svoju nedisciplinovanosť a pán moderátor nemôže preložiť z angličtiny pána Cemena lebo tu funguje cenzúra ako v roku 1906.
Za dnešný zápas som hrdý na chlapov v bielych dresoch, keby to pískal akýkoľvek zahraničný rozhodca ktorý rozumie pravidlám, dnes by sme neprehrali.
Vo štvrtok ukončiť sériu a počkať si na súpera vo finále.
Ďakujeme. - 7.4.2025 - 20:38
- +7
- kubinho
- Neskutocny amaterizmus. Rozhodcovia, komentatori (povoleny kroscek, zavadenie, to popsiovanie discipliny KE, velmi volny preklad toho co po zapase povedal Ceman, atd atd).
Nemam problem s prehrou, ale ten dnesny zazitok mi tak nejak pripomenul fungovanie nasej krajiny. Amaterizmus - 7.4.2025 - 20:56
- +20
- Jimmy Tulipan
- Ten prenos na sport1 mal vyššiu úroveň. Včera v diskusii som zabudol pochváliť tak aspoň takto dodatočne.
Valabik, Bencat a Rusnák je trochu inde ako akékoľvek trio na jojke. Plus dobre sa mi počúval aj Zaborsky - 8.4.2025 - 2:49
- +5
- Darina
- Súhlasím plne s tebou, s každým tvojim slovom... Na Slovensku je to proste tak, všetci výnimoční vo svojej profesii sú prevažnou väčšinou nenavideni... Tak trochu je to aj prípad Dena Cemana a Košíc, ale závisť si treba zaslúžiť...
- 7.4.2025 - 23:06
- +1
- matus93
- Aspoň sa nemusí odpovedať na otázku ci košickí hokejisti chceli zarobiť na vstupnom .. dnes zarobil niekto iný ..blahoželáme v zdraví užite a zaveste ti píšťalky na klinec radšej
.. jeden takýto záver dokáže mútiť vodu aj v dalších zápasoch neraz sa serie ovplyvnili aj menšími skratmi ako dnes .. verím však že to nebude tento prípad ..
- 7.4.2025 - 20:40
- +2
- Westbeast0
- V tretej tretine to uz vyzeralo tak, ze podla reci tela to uz chcú mat hráči Zvolena za sebou, tréner Mikula akoby uz myslel na priesady v zahradke, ale rozhodcovia sa rozhodli ze im tu sezonu este predlzia...
- 7.4.2025 - 20:40
- +7
- RHZV
- Tárajko z Bystrice,zato Vy ste neukazazali a je haMba, že srdciari akože bystrický hraju za Kosice
- 7.4.2025 - 21:54
- +2
- Westbeast0
- Klidek, vyhrali ste tak sa raduj... Včera som na zapase bol so svagrom, nemam problem fandit Zvolenu ked BB nehra, ale co ma spoločné to co som podla videneho napisal s tym, ze sme neukazazali nic v playoff a to ze akoze bystricki srdciari hraju za Kosice?
- 7.4.2025 - 22:18
- 0
- NasHokej97
- Bude mať kto pískať vo finále ?
Po tomto nemajú dnešní rozhodcovia čo pískať znova v PO.
- 7.4.2025 - 20:40
- +12
- FP-jakubj
- Čo v PO, už žiadny zápas v extralige
- 7.4.2025 - 20:42
- 0
- Sedko NR
- Stana treba naklonovať. Dnes ako hlavný rozhodca: Stano&Stano
- 7.4.2025 - 21:10
- 0
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Coffman
- Ty si pekne mimo ...
- 7.4.2025 - 21:00
- +8
- Proky99
- No a teraz sa disciplinarka moze “odreagovat” konecne dostali na presetrenie hraca Kosic
To bude isto minimalne od 2 zapasov a viac
- 7.4.2025 - 20:42
- 0
- FP-jakubj
- Disciplinárna môže iba zrušiť rozhodnutie rozhodcov a dať im doživotný Ban na pískanie
- 7.4.2025 - 20:45
- 0
- fanke27
- To inak očakávam stopku minimálne na jeden zápas pre Deyla
- 7.4.2025 - 20:46
- 0
- Ivo
- Dakujem Hreusovi ze to pekne ukazal vsetkym ktory tvrdili ze to hakovanie nebolo. Velmi dobre to videl rozhodca. Ano dalo sa piskat aj drzanie hokejky potom ale hacik tam bol jasny.
- 7.4.2025 - 20:42
- +8
- marko4
- zákerné : hákovanie hokejkou v jednej ruke...
- 7.4.2025 - 20:45
- +7
- FP-jakubj
- Nič neukázal, držanie hokejky tam bolo jasné
- 7.4.2025 - 20:45
- +2
- RHZV
- Sa tu naplačete vychodnare,bšak nas trochu nehajte poradovať...bšak jasne, ze ste boli lepsí...uz neplačte
- 7.4.2025 - 20:42
- +8
- Fauzi
- Akože prehra nikoho nehnevá, ale ti rozhodcovia to je neskutočne. Ja som si hovoril, žeby som dneska aj zvolenu doprial vyhrať.
- 7.4.2025 - 20:50
- +1
- Pukky
- Keďže mi doma prepli v polke zápasu na správy, neviem, čo sa dialo a nebudem sa k tomu vyjadrovať, aj keď ako správny slovák by som mal.
Každopádne vôbec ma táto prehra nenrzí (začne, až vtedy, ak vo štvrtok prehrame), lebo keď zapneme, Zvolen nevie, kde je sever -bez urazky Zvolena aj vsetkych svetových strán.
A teda gratulujem Zvolenčania, napriek zlej základnej časti ste mali mimoriadne úspešný play off, ktoré zmazali dovtedy zlé výsledky a vyhrali ste posledný zápas doma, čo je čerešnička na torte.
A teraz mi ostane dúfať, že som neurazil týmito slovami
šťastenu. - 7.4.2025 - 20:43
- 0
- Coffman
- Najvyšší čas odsťahovať sa od rodicov
- 7.4.2025 - 21:01
- +3
- Pukky
- Skôr odsťahovať sa späť k rodičom. Tam som si robil, čo som chcel.
- 7.4.2025 - 21:04
- +5
- maček
- Coffi, je to ešte horšie, prepla mu to manželka
- 7.4.2025 - 21:14
- 0
- Pukky
- Ešte horšie kamaráde. Svokra. Pri manželke mám aspoň akú takú vyjednávaciu pozíciu, napr. kabelka za hokej. U svokry nemôžem ani prd.
- 7.4.2025 - 21:21
- 0
- Flak108
- Pan je gurmán. 😂
- 7.4.2025 - 21:27
- +1
- Pukky
- Nechcel by som mať tvoje myšlienky. 😀
Dole som to myslím vysvetlil. Ja som v tom nevinne. - 7.4.2025 - 21:29
- 0
- Flak108
- Však len sranda. Keby potrebuješ vymenit tu fabku, kľudne sa ti tu na ňu zo solidárnosti tunák zložíme. Na to ti už ani žena nebude mať čo namietať, keď to bude darček od kamarátov z hokejportálu. 😀
- 7.4.2025 - 21:38
- +1
- Pukky
- 🍻 vymyslel som si to. Nech to tu nie je iba o konfrontácii.
- 7.4.2025 - 21:39
- 0
- Flak108
-
- 7.4.2025 - 21:43
- 0
- Pukky
- Nie. Svokra ma byt blízko pri nás a dochádza za nami podľa jej potreby. Ja som navrhoval vymeniť zámok, ale neprešlo mi to.
- 7.4.2025 - 21:27
- +3
- GeraltZoZvolena
- je vôbec nejaká oblasť bežného života, kde môžeš prijímať samostatné rozhodnutia?
- 7.4.2025 - 21:32
- +2
- Urpiner17
- podľa mňa je to toaleta
- 7.4.2025 - 21:33
- +1
- Pukky
- Iba keď tam nesedí svokra samozrejme.
- 7.4.2025 - 21:37
- +4
- Zmrzlina
-
- 7.4.2025 - 22:11
- 0
- Pukky
- Áno, bol by si prekvapený.
V skutočnosti som im sám prepol dobrovoľne, keďže v poslednej dobe pozerám večer hokej skoro každý deň.
Len si robím srandu, keďže veľa diskutujúcich to dosť prežíva. 🍻
Dobrú noc. - 7.4.2025 - 21:35
- +3
- Coffman
- Kamo ospravedlňujem sa, že som podpichoval... to bývať so svokrou je ešte horšie ako keby naše kluby vypadnu
- 7.4.2025 - 21:33
- +1
- maček
- som si myslel, že bývate u svokrovcov, ale že vo vlastnom ti svokra káže
no nič, tu pomôže iba mužská kolegialita..... až budeš mať znovu tento problém, len ma prezvoň a ja ti zavolám, či ideš na pivo....budú síce protipindy, ale ty vstaneš, odídeš s vetou: Ani ma tu hokej nenecháte pozerať, v krčme si pozriem!!!....a tresneš za sebou dverami. Potom Ťa ja vezmem do parády, v rámci zachovania duševného zdravia ťa ožerem jak dogu a po troch hodinách ťa oprem o vaše dvere do bytu a zazvoním na zvonček s vetou: mladá pani, ja to poznám, takto to začína a do pol roka máte alkoholika.
Druhý deň ráno trochu kriku vydržíš, ale garantujem ti, že keď ti budú chcieť opäť prepnúť hokej na správy a ty sa teda postavíš, že v krčme dopozeráš, tak žena vystrelí z gauča: nie, nie Pukynko, pozeraj si hokej tu, otvorím ti jedno pivo, desinu.... a vy mama, mohli by ste už ísť, bo ja s alkoholikom žiť nebudem!!! - 7.4.2025 - 21:45
- +18
- Flak108
- Keď už chlap nemôže
Svokra ho premôže
Tam hokejportal pomôže
- 7.4.2025 - 21:54
- 0
- Pukky
- 🙂 hokejportal je skvelý vďaka ľuďom, ako si ty.
- 7.4.2025 - 22:00
- 0
- maček
- neodvádzaj pozornosť!!! skrátka ťa ožereme a basta!
- 7.4.2025 - 22:24
- +4
- vinedine78
- Aspoň sa dá ľahko aplikovať teória, že za rozvod môžu vždy dvaja....: Žena a svokra
- 8.4.2025 - 11:05
- 0
- RHZV
- A este k tomu jedna vec, ta krv na lade Olspnova bola z coho????... ci dostal krámy trolovia
- 7.4.2025 - 20:44
- +9
- apa
- A narazenie na mantinel ti nič nehovorí.
- 7.4.2025 - 20:50
- +2
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- marko4
- v prvom: rade sa Olsson pred kontaktom Deyla predklonil...už dve minúty by za toto bolo veľa...
- 7.4.2025 - 20:54
- +4
- FP-jakubj
- On sa predklonil, pretože tam vletel rýchlo a Deyl šiel po puku.
- 7.4.2025 - 20:59
- 0
- RHZV
- Ahá, čiže sa hodil sam do toho plexoskla...boha vy ste tu niektori iny pacienti
- 7.4.2025 - 20:52
- +12
- Sheva7
- Po prve vele to vzniklo pri hlupom vylučeni Žiga.Tam cela tato komedia začala a nato bol akože Deyla faul .
- 7.4.2025 - 20:55
- 0
- FP-jakubj
- Veď išiel po puku, rovnako ako Deyl a dostal bodyček.
- 7.4.2025 - 20:55
- +1
- FP-jakubj
- Bol tam kontakt s Deylom a potom sa zrazili na mantinely. Deyl šiel evidentne po puku. Najskôr si kusol do pery
- 7.4.2025 - 20:50
- +1
- marko4
- mal: krvavý šrám na nose, veľmi pravdepodobne od plexiskla na jeho prilbe...
- 7.4.2025 - 20:52
- +2
- FP-jakubj
- Ten si spôsobil sám
- 7.4.2025 - 20:55
- +1
- RHZV
- Aháá, pravdepodobne, sa smejem
- 7.4.2025 - 20:56
- +1
- FP-jakubj
- Môžem sa smiať zo seba
- 7.4.2025 - 21:00
- +2
- Coffman
- Ty si už aj sam sebe na smiech
- 7.4.2025 - 21:04
- +6
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- Myšo
- Konečne to má šťavu
: Zhrnieme si: Vďaka Orolinovi sa budeme môcť ešte raz pozerať na nudný hokej na veľkom klzisku so zlými svetlami a Cemanove xichty 🙄
Poďme sa baviť hokejom zapáľte ma
(Teraz vážne, Košice my vieme že postúpite nechajte nás sa aspoň Rat potešiť)
- 7.4.2025 - 20:45
- +7
- mato_ke
- Človek by nechal a doprial keby to bolo výkonom na ľade a nie takto
Mňa osobne by takáto výhra ani netešila..a mal by som trpkú pachuť keby vidím, ako okato rozhodca píska. No každý to berie po svojom. - 7.4.2025 - 20:49
- +5
- Myšo
- Odzemky neskacem ver mi len ma teší že tu je konečne nejaká emócie a 30 minút po zápase 50 komentárov
- 7.4.2025 - 20:52
- 0
- Cimrman
- Tešia ťa také emócie ktoré sú vďaka rozhodcom? Neskutočne. Takže keď budú takto pískať celú sezónu, ale proti Zvolenu tak sa budeš tešiť veď aspoň nejaká emócia 🤦🏻♂️
- 7.4.2025 - 21:00
- 0
- Myšo
- No tak sa hoď o zem a zduj to ti pomôže lebo nam proti spisskej nepokazili zápas za čo dostali trest do konca sezóny bože
- 7.4.2025 - 21:13
- +5
- FP-jakubj
- No tak do konca sezóny je taký trest, ďalšiu sezónu môžu robiť to isté.
- 7.4.2025 - 21:14
- 0
- FP-jakubj
- Neskutočné, čo sa môže stať v semifinále play off. Pred ním držanie hokejky a odpíska hákovanie. Prečo sa Zvolencan nepriznal, kde je fair play? Olsson filmalik ďalší, mal ísť tiež za rozhodcom, bol to čistý hit, keď Deyl šiel po puku. Hanba SZLH
- 7.4.2025 - 20:46
- 0
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- apa
- Poďakujte sa vlastným hračom za ich debilné fauly.
- 7.4.2025 - 20:51
- +2
- Sheva7
- Keď mysliš že Žigo fauloval tak ťa ľutujem
- 7.4.2025 - 20:56
- 0
- FP-jakubj
- Myslíš tie, ktoré neexistovali?
- 7.4.2025 - 20:56
- +3
- apa
- Asi existovali keď ich zapískali a taktiež aj v štúdiu sa zhodli že to boli fauly.
- 7.4.2025 - 21:15
- +1
- Sheva7
- Čo hneť po faule v študiu povedal toto faul nebol
- 7.4.2025 - 21:18
- +1
- ZABAneuvaeritelna
- Kde? Kto? Oba Zigove vylúčenia boli jasné fauly. Potvrdil to aj Hreus s lupou s spomalenymi zabermi.
- 8.4.2025 - 7:59
- +2
- apa
- Počúval si dobre čo hovorili po zápase?
- 8.4.2025 - 8:04
- +1
- majkelthe
- majstri
- 7.4.2025 - 20:46
- +4
- Baco11111
- Jednoznačne treba dať kredit rozhodcom
že dopriali hráčom HKM dôstojnú rozlúčku so sezónou pred domácou kulisou
Pfuj pfuj pfuj, len z princípu aby som to nezakríkol.
- 7.4.2025 - 20:48
- 0
- BlackCrow
- Ja som asi nejaký čudný ale Deyl tam takto nemôže ísť do súboja keď hráme v oslabení.. A keď vieme čo sa dnes píska a ako sa dnes píska..
neviem no.. - 7.4.2025 - 20:51
- +14
- apa
- 👍👍🍻
- 7.4.2025 - 20:52
- +2
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- gomcosk
- Ako keby nedostal BAN za nadávku tak ta už niekde pošlem lebo ty kokso moje deti majú viac rozumu ako ty, je tu 90 komentov a tretina od teba plac rev dookola to iste , a ešte olson Filmárik podľa teba ako ty kokso chod si ozaj naštudovať tie pravidla szlh
- 7.4.2025 - 21:25
- +1
- radopKE
- Deyl mal dnes jeden zo svojich dní…
- 7.4.2025 - 21:25
- 0
- cappycathy
- ale Ollson ho velmi dobre videl, mal mrte casu sa mu uhnut alebo sa na tne suboj pripravit, on bol makky ako vianocka....
- 7.4.2025 - 21:35
- +2
- ZABAneuvaeritelna
- Písala si to isté aj po zákroku Keefera? Pretože to v princípe bolo o tom istom. Tam mu Košičan dokonca tesne zmenil smer a nechal nohu tak že sa tomu ani nedalo vyhnúť. Tiež v štúdiu to tak popisovali že to spravil šikovne..
- 8.4.2025 - 8:32
- +3
- len_tak
- Hokej bol férová chlapská hra: Čo sa stalo na ľade, to aj tam ostalo. Zopár filmárikov to ale začalo zneužívať a aj napriek rizikám zranenia sa nechajú nebezpečne narážať na mantinel miesto toho aby sa pripravili na chlapský súboj. Móžete nadávať na rozhodcov koľko chcete, súčasné pravidlá im veĺmi na výber nedávajú!
- 7.4.2025 - 20:52
- 0
- FP-jakubj
- No vrazenie na mantinel je na posúdení rozhodcu, všeobecne platí, že hráč musí byť aspoň 1m od plexiskla, aby to mohlo byť vrazenie na mantinel, to v tomto prípade nebolo
- 7.4.2025 - 20:57
- 0
- maček
- ty už v tom máš riadny hokej, 1meter a menej ie jeden meter a viac.....
- 7.4.2025 - 21:17
- +8
- FP-jakubj
- Nemám, veď tu Olsson nebezpečne vletel do súboja o puk s Deylom, ten mu dal bodyček menej ako 1m od mantinelu. Ak by to bolo ďalej, pretože ochranné pásmo je 1,5m, tak by som prísnejší trest pochopil, lebo to by hrozilo zranenie hlavy.
- 7.4.2025 - 21:24
- 0
- Hr4...
- Jakub ...píšem ti to neutrálne, zbytočne sa tu rozčuľuješ. Prespi to, zajtra ťa čaká nový deň a nemá zmysel sa dnes rozohňovať.
- 7.4.2025 - 21:28
- 0
- radopKE
- Moja reč. Zvolen nie je Trenčín. Len ten robí otočky z 0:3
- 7.4.2025 - 21:39
- +1
- V_S_Z
- Zbytocne uz k tym faulom, mozme byt spokojní, islo sa tam pre jednu vyhru a tu mame, stvrtok to treba zavriet, po dnesku by sme mali 11 dnovu prestavku to by sme vypadli z formy
- 7.4.2025 - 20:52
- +2
- FP-jakubj
- Jasné, len nevieš, čo za ufona pošlú pískať do Košíc
- 7.4.2025 - 20:58
- +1
- V_S_Z
- To tu nezmenime, ja sa len cudujem ze toto kluby vobec dlhodobo akceptuju.
Dalsia vec je, ze nikomu nevadi to studio, ved to je hanba vobec davat do TV - 7.4.2025 - 21:09
- +7
- wedro
- Hanba hanba : Dnes všetci pešo domov ☝️
Takžetak® - 7.4.2025 - 20:58
- 0
- Janciar17
- Dalsi skvely zapas KE vonku. Sebavedomie Joonu v rozhovore vsetko podciarkuje, v hlavach idu na titul a to je dolezite. Predpovedal som 4:0 a teda by aj bolo, nebyt toho klauna na korculiach.
Treba vaak spomenut ze Miso s Jurom asi najslabsi utocnici momentalne cim trpy Martel. Dal by som im zapas ci dva pauzu.
Pekne Kosice,len tak dalej - 7.4.2025 - 20:58
- 0
- radopKE
- Asi myslel Mikúša. Toho by som momentálne nechal sedieť aj ja. Repčík a Kohút zahrajú lepšie podľa mňa
- 8.4.2025 - 5:54
- 0
- Janciar17
- Myslel som Chovana a Mikusa- len oni su s Martelom v utoku. Dal som to "undercover" aby ste ma tu nezjedli hned. Kapitana asi neposadia, ale ozaj si myslim ze 2. utok momentalne najslabsi a nie kvoli Martellovi.
Pred casom som spominal ze sme pred PO mali zohnat centra lebo Miso cele PO uz neda a aha jak by sa zisiel. No nie som rad ze doslo na moje slova, ked by sa nam nejake moznosti na 2.centra hodili...
Za mna:
Repcik-Simun-Martel na PO jak vysite - 8.4.2025 - 9:26
- 0
- Janciar17
- Nechcem byt vsak negativny, chlapci idu bomby!
- 8.4.2025 - 9:37
- 0
- Jimmy Tulipan
- V pohode, mňa to pobavilo.
Súhlasím s vami,ze zaostava za ocakavaniami a tiez s tym, ze ten utok je najmenej vyrazny.. - 8.4.2025 - 18:28
- 0
- sklepmistr
- Všimol si niekto to Pišojove harakiri v prvej tretine ?
- 7.4.2025 - 21:02
- 0
- apa
- Nielen v prvej 🤣
- 7.4.2025 - 21:11
- 0
- Zmrzlina
- Pamätám si jednu situáciu, kde za ZV bránkou sa dokaličil najprv jeden z Košičanov a hneď za ním Pišoja. Úprimne mi ich bolo ľúto. Verím, že sú OK.
- 7.4.2025 - 22:16
- 0
- LAUDEO
- Skoda malo to prist vcera bolo by to asi krajsie2-2 No v Kosiciach to byde tazke
- 7.4.2025 - 21:03
- +2
- Demon
- Predpokladam, ze uz sa to tu zvrhlo v bratovrazdenu vojnu, tak len v rychlosti.
Gratulacia do Zvolena, vyuzili v zavere ponuknutu prilezitost a nasypali nam tam v presilovkach dost golov, aby nasledne s pokojom dohrali (skoda tej Sediveho sance, ked sme sa este mohli vratit do zapasu).
Uvidime, ci bude Deyl potrestany aj zapasovou stopkou a/alebo ci sa bude dalej hrat aj rozhodcovska vyradovacka, alebo sa len spravi hruba ciara za tymto zapasom.
Kazdopadne, snad doma rozhodneme, neradno vratit Zvolen do serie a spravit z nej dramu, ked sme to tak dobre rozbehli. - 7.4.2025 - 21:05
- 0
- Pukky
- Akože deyl nastúpi napriek dištancu a prehráme kontumačne? To myslíš vážne.
Už chod späť prosím ťa, vypotil si viac blbosti než cele štúdio TV JOJ Sport za mesiac plus BB. - 7.4.2025 - 21:12
- +15
- FP-jakubj
- Je načase tým ***** zo SZLH buchnúť po prstoch
- 7.4.2025 - 21:15
- 0
- Demon
- Ako pise Pukky, "klepnut im po prstoch" tym, ze prehrame kontumacne, dostaneme pokutu a budeme zase hrat vo Zvolene, to je take "moralne vitazstvo" typu "vybehnime na tanky s ostepmi" a zapisme sa do historie, dosiahnuc nic.
- 7.4.2025 - 21:24
- +6
- FP-jakubj
- Veď podas odvolanie proti rozhodnutiu DK a tým pádom sa platnosť odloži
- 7.4.2025 - 23:18
- 0
- antinamor
-
istotne
- 8.4.2025 - 8:10
- +1
- HKM fan33
- tabletku pod jazyk a zhlboka dýchaj
ukľudni sa uži si štvrtok doma na štadióne a potom v meste v bare po postupe.
- 7.4.2025 - 21:23
- +4
- axxel
- Rozhodcovia si tie svoje zákroky obhaja tam není o com ... keby mali za každé zle rozhodnutia rozhodcov trestať tak to finále by ozaj nemal kto pískať, takže tam trest nehrozí, podržia ich ... a trest pre Deyla je asi jasný, tam to budú riešiť, aj keď mohli by dat hlavu do piesku ako pri faule Keefera, ale to neočakávam
- 7.4.2025 - 21:10
- +1
- FP-jakubj
- Ako si obhaja to hákovanie, keď bolo držanie hokejky? Vrazenie je na posúdení rozhodcu, tak tam je priestor na nekonečnú fantáziu a vymýšľanie
- 7.4.2025 - 21:13
- 0
- VSS Košice
- Na mieste Kosic nenecham nic na nahodu a hned dam podnet na Halberta a to jeho akoze sekanie v 1. tretine .
- 7.4.2025 - 21:22
- +3
- ElwisNR
- Tak za mňa fajn že aspoň o jeden zápas minimálne bude viac a ktovie...
- 7.4.2025 - 21:17
- 0
- bobozv
- V prvom rade by mali trošku zahodiť svoje ego košičania...áno boli ste lepši a pravdepodobne vám postup neujde ale netvárte sa ako majstri sveta ..rozhodcovia pískajú od začiatku play out až do teraz čudne a sú slabým článkom ... samí sme to zažili tak vieme o čom hovoríte ...vyhrali sme jeden zápas doma myslím že sme nepodali zlý výkon tak isto aj vy dnes tak bol to vyrovnaný zápas ...prepáčte ale faul Žiga podrazenie bol a faul deyla tiež ...to ze sme to využili je druhá vec tie góly za nás rozhodca nedal...vo štvrtok to možno doma ukončíte ale dúfam že tam naši nechajú srdce a možno to nejako zdramatizuju...každopádne reči že sme zaplatili rozhodcov alebo vaši to chcú ukončiť doma to už neplatí to je staromódne ..bavme sa hokejom
- 7.4.2025 - 21:19
- +8
- Urpiner17
- žigo nehrá už nejaký ten rok....
- 7.4.2025 - 21:24
- +3
- VSS Košice
- skoda ze drzanie hokejky posudili ako hakovanie a podrazenie Petrasa ako zakopnutie ...
- 7.4.2025 - 21:25
- 0
- Kurolišek
- Deyl sa rozhodol predĺžiť sériu.
- 7.4.2025 - 21:23
- 0
- Flak108
- Košičania nadávajú na rozhodcov ale pritom všetci dohre vedia, že s nimi idú ruka v ruke a len chcú zarobiť v steelke na vstupnom. 😅
- 7.4.2025 - 21:26
- +2
- Pukky
- Ty si nás teraz odhalil dočerta. Všetka tá námaha bola zbytočná. Aj to akože "rozhorčené divadlo" v tejto diskusii. Chlapi balíme, vedia o nás.
- 7.4.2025 - 21:32
- +3
- Flak108
- Jakub to prepálil, tam mi to trklo. 🤷🏻
- 7.4.2025 - 21:39
- +2
- Pukky
- Mladý chlapec. Ešte mu chýbajú skúsenosti.
- 7.4.2025 - 21:41
- 0
- tulen - kosice
- deyla: by som dnes poslal peši aspoň do detvy ... netaktické, bez disciplíny ... ako napísal maček, nie som si istý 5-kou, ale vrazenie na 100% ... a viac je škoda písať, tento zvolen mali rozobrať aj proti 10-im orolínom ✌️
- 7.4.2025 - 21:26
- 0
- FP-jakubj
- Ako hovorím z Olsson tam vletel ako blázon, Deyl ho nečakal, dal mu bodyček a filmalik sa tam rozcapil. V Kanade by dostal za takú simuláciu nakladačku
- 7.4.2025 - 21:34
- 0
- gomcosk
- Si už traaaapny
- 7.4.2025 - 21:48
- +7
- harakara
- Ty máš koľko 15? Toto čo tu predvádzaš to je na smiech
- 8.4.2025 - 9:08
- +3
- radopKE
- Orolínovi sa už nepáčili tie pochvaly na ich výkony, tak nás vrátil do reality.
- 7.4.2025 - 21:28
- +1
- Dinko
- Tak gratulácia do Zvolena, no a v štvrtok to doma ukončiť
- 7.4.2025 - 21:29
- 0
- Mikan
- Ahojte,Bobozv,veľmi dobre napísany príspevok,vystihol si to,rozumne a vecné.
- 7.4.2025 - 21:32
- +1
- archie
- faul na Olsona, krv na ľade... áno bolo to na 5min.....a ende o tom. Bolo veľa faulov takých pomedzi pravidlá, stál som úplne pri plexi a nečudoval by som sa viac vylúčeniam. Dnes Ke trochu vypustili a Zv sa viac snažil, výhra Zv je spravodlivá, tie kydy, čo keby sme mohli aj my zo ZV dávať na predchádzajúce zapasy. Ke su vyzretejšie, herne kvalitnejšie, naši žiarčania makajú ale chýbaju im skusenosti na herne situacie kvalitnejsieho protihraca. Ja osobnbe dakujem za bojovnost hracom a publiku za solidny výkon v hladisku
- 7.4.2025 - 21:33
- +5
- MiroHKM
- Veľmi dobre zhodnotené... Po takejto sezóne konečne spokojnosť s hrou bojovnosťou, chlapci zo Žiaru veľmi príjemným prekvapením a už sa teším na ďalšiu sezónu. Vhodne posilníme, tam kde to treba a si myslím, že to bude ešte o dosť lepšie, chlapci nabrali dosť skúseností a od letnej prípravy narozdiel od tejto sezóny začneme s trénerom. Lepšie sa na to díva, keď tam vidno bojovnosť a chcenie aj keď niektorým chýbajú skúsenosti s takýmito zápasmi, ako keď sa máme pozerať na unudené "hviezdy" , ktoré sa chodili len zúčastniť
- 8.4.2025 - 11:19
- +2
- radopKE
- Prehrali sme. No bože. Tak si pred finále zahráme o jeden prípravák naviac🤔🫡
- 7.4.2025 - 21:35
- 0
- tulen - kosice
- hej dpc: nuda na letisku ... zase 😜
- 7.4.2025 - 21:38
- +1
- radopKE
- Ja sa rád nudím
- 7.4.2025 - 21:42
- 0
- zasi
- 🤑
- 7.4.2025 - 21:49
- 0
- FP-jakubj
- V serióznej lige možno, ale v našej bude Zvolen filmovať a rozhodcovia uvidia aj ukrižovanie z zmŕtvychvstanie, Pattona oslobodiť Prahu a svoju nomináciu na finále MS v hokeji.
- 7.4.2025 - 21:39
- 0
- gomcosk
- A kolko mm bol ten Filmárik od mantinelu ? Už som zabudol lebo ešte tu o tom nečítal ani jeden koment tak som zvedavý
- 7.4.2025 - 21:50
- +3
- tulen - kosice
- ty tiež: asi bývaš so svokrou alebo u rodičov a chceš mať aspoň niekde posledné slovo ? 😜
- 7.4.2025 - 21:37
- +1
- hejhejhokej
- dobre sa to tu cita😁 tato prehra by mohla rozladit jak hracov tak fans a ked by ste vyhrali v piatom zapase tak uz sa moze stat hocico potom pome Zvolencani
- 7.4.2025 - 21:38
- +2
- archie
- ten FP- jakubj je naozaj človek, či podplatená umelá inteligencia z chybou v 4 riadku programu? Počuj dievčatko popletené , ukludni sa, daj si paštiku a popros maminku nech ti skontroluje úlohy
- 7.4.2025 - 21:47
- +12
- romanko256
- Nadradenosť niektorých fanúšikov Košíc je priam bohorovna. Všetci vo Zvolene vidíme že na obrat to nebude. Ale písať tu dristy ze si dáte o jeden prípravny zápas pred finále viac je choré a úplne mimo fair play. Kľudne si vyhrajte vo štvrtok aj celé finále 4:0 na zápasy ale tieto vaše debilne reči niektorých fanúšikov sú načo dobré?
- 7.4.2025 - 21:56
- +11
- martin_aston
- Gratulácia, Rytieri. Už tá séria lepšie vyzerá. Tipujem, že Košice postúpia už v ďalšom zápase, ale Vy už neodchádzate bez bodu.
- 7.4.2025 - 21:56
- +1
- PerX
- Absolutne sa cudujem kosicanom ze sa hnevaju na rozhodcov ked sa verejne vie,ze Kosice maju financne problemy a budu chciet zarobit na vstupnom.
Ak budu chciet tak daju Zvolenu 7 v Kosiciach. - 7.4.2025 - 21:57
- 0
- axxel
- No máme ... koľko to? ... 1 mil.eur za nájom steelky?
- 7.4.2025 - 22:01
- 0
- PerX
- 700 tisic
- 7.4.2025 - 22:05
- 0
- axxel
- To je suma za celú sezónu, takže prakticky neplatia od augusta a stále tam môžu hrať, nikomu to nevadi a nikde ani zmienka o tom
... to je zaujímavé
- 7.4.2025 - 22:09
- +1
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PerX
- Dohodli sa ze do 31.8.2025 im to splatia
- 7.4.2025 - 22:21
- 0
- PerX
- To niesu ziadne hluposti ale kruta realita. Mondik u vas nevie spat kedze ma sekeru po Langovi,naviac musel uvolnit nieco naviac pre Pollocka aby nebojkotoval zapasy lebo dovod tych hadok bol ten,ze Pollock zistil ze Archbault berie viac ako on tak mu vyplatia viac na odmenach ak zacne hrat. Gabriel Spilar prepalil rozpocet,do toho Lang skoncil v KE kvoli veciam ktore su verejne zname.
- 7.4.2025 - 22:24
- 0
- axxel
- Ty musíš byť iná kapacita, keď tebe tak všetko hovoria o dlhoch, platoch, Mondikovi a pod
- 7.4.2025 - 22:27
- +5
- PerX
- Tiez som si to hovoril ale tak v BA mam 90 percent timu z KE a okolia tak ti maju velmi dobre informacie
A naopak o Slovane viem maločo
- 7.4.2025 - 22:30
- 0
- axxel
- No dobre ... tak ta nechám v tom, že je to pravda
- 7.4.2025 - 22:34
- 0
- VSS Košice
- Dalsie klamstvo . Kto ta uci takto klamat?
- 7.4.2025 - 22:35
- +1
- fanke27
- Podľa mňa ty si na 100% ten chlapček čo sa tu vyhrážal každému s tvojimi 2metrami a 120kg
Ty máš info tak akurát z tvojich snov.
Absolútne hlúposti potíš - 7.4.2025 - 23:42
- +4
- Jimmy Tulipan
- Veď jasné, že je to Davidko aka Zoomer
- 8.4.2025 - 2:59
- +4
- Urpiner17
- skončil kvôli veciam, ktoré su verejne známe..."okrádal" jednu z najväčších amerických firiem...preto je stále na slobode a nie niekde v base...ty si strašný táraj....
- 7.4.2025 - 22:35
- +2
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- KI
- Sú to hlúposti, lebo 700 000€ v tejto sezóne ani nemali nájom, ale kvôli rekonštrukcii na začiatku sezóny bol menší. A vždy sa dopláca na konci sezóny po play-off. A neboj sa financie na to sú. Nerozprávaj tu bludy, nepodložené fakty.
Pollock mal osobné problémy, ale je pravda, že naši ho nepustili do Mníchova, už počas sezóny, preto bol taký nemastný, neslaný. Potom si ale Ceman dal kabínu do poriadku a hlavne budúci kapitán si zobral k sebe a mu prehovoril do duše. Žiadne peniaze viac nedostal.
A čerešnička na záver, to čo spravil Lang, nemá s HC Košice nič, lebo to s klubom nemá nič. NIČ. - 8.4.2025 - 9:06
- +2
- Jimmy Tulipan
- Kto je budúci kapitán?
- 8.4.2025 - 18:23
- 0
- VSS Košice
- PerX
- 8.4.2025 - 19:16
- +2
- KI
- #24
keby sa niekto pýtal, tak určite nie následujúcu sezónu, ale v budúcnom horizonte určite áno - 8.4.2025 - 19:44
- 0
- Jimmy Tulipan
- Nebol by som proti. Vypracoval sa parádne.
- 9.4.2025 - 4:28
- 0
- VSS Košice
- troll menom PerX: PerX
700 tisic
včera - 22:05
0
odpovedať
Axxel
To je suma za celú sezónu, takže prakticky neplatia od augusta a stále tam môžu hrať, nikomu to nevadi a nikde ani zmienka o tom ... to je zaujímavé
včera - 22:09
+1
odpovedať
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PerX
Dohodli sa ze do 31.8.2025 im to splatia
včera - 22:21
0
odpovedať
- 8.4.2025 - 21:17
- 0
- Fandimhokeju
- Však ani SBA radšej vypustili sériu so ZV, aby náhodou KE nemali 4 vypredané zápasy v Steelke po kontrolovanej sérii
4:3 v prospech KE. Pričom posledný siedmy zápas by BA pustila ako protihodnotu za Cemana a ďalších hráčov. - 7.4.2025 - 22:28
- 0
- RHZV
- Viem urcite ze postúpite, len jedno si neprajem zby ste boli majstri...jeden nezáživny klub,kde jeho pár fanúsikov na Kosice si naozaj myslia ze sú alo klub z NHL a pritom tam chodí trapnych cca 5k fanúsikov na semifinalé zo stvrť miliónového mesta
- 7.4.2025 - 22:02
- +3
- gomcosk
- Ja bol kuk na FB Košice aj Zvolen , rozdiel fanúšikov odlišný ,na stránke KE jeden trápny koment od človeka z Bratislavy na stránke HKM niekoľko komentov a urážok fanúšikov z KE plus SNV a to iste včera keď sme prehrali , dnes sme vyhrali ale zatiaľ ani jeden fanusik zvolena tam nešiel im komentovať a urážať , to iste v livke HC ,Jakub … rozhodca urobi chybu ale urážky na Zvolen (Jakub a ty so prípad sám o sebe ,nepoznáš pravidla píšeš tu pravidla 1 metra u narazanie čo je úplná blbosť a keď ti napíšem aj pravidlo narazenie tak si robis srandu ze sa mám naučiť pravidla , a potom tu urážaš hráča HKM v základnej casti najlepšieho hráča ligy )
- 7.4.2025 - 22:08
- +6
- apa
- Prosím ťa už nechaj toho Jakuba,ten chlapec nevie kde je Sever.A fanúšikovia HKM vykašlite sa na tie niektoré invektívy a napádania nereagujte na to vidíte sami že to nemá zmysel.
- 8.4.2025 - 8:39
- +4
- Darina
- No New York Rangers nie sme, ale v tejto sérii play off vás vyradime
- 8.4.2025 - 1:05
- 0
- Jimmy Tulipan
- No toto presne ešte chýbalo do skladačky. Návštevy na hokej v pomerne k počtu obyvateľov.
Tak už je to komplet. A ten nezazivny klub ktorý umožnil sa už 11* svojim fanúšikom pomazlit sa s poharom môže pokračovať v ceste za 12-tym úspechom.
Zatiaľčo ten superzazivny klub ktorý zaujíma 1850 ľudí počas ZC pomaly ukončuje sezónu... - 8.4.2025 - 3:04
- +3
- gomcosk
- Áno videli sme prvý zápas 4900 ludi fakt záujem fanúšika o hokej o 300 ludi viac ako prvý zápas vo Zvolene , za stavu 3:0 pre Zvolen by bolo u vás 3000 divákov v 4.zapase
- 8.4.2025 - 7:06
- +3
- tulen - kosice
- vy vo zvolene: ste ospravedlnení ... jednoducho ste netrafili ten správny zimák , u nás je to horšie ... totálny nezáujem 250k mesta o nudný hokej na letisku v sterilnej hale ... ani atmo nevieme urobiť, preto na to prdíme
ps. určite som na niečo zabudol, kľudne si to doplň - 8.4.2025 - 8:15
- 0
- VSS Košice
- Vo zvolene okrem hokeja nemate kam ist jedine do BB ...
- 8.4.2025 - 11:12
- 0
- Darina
- Čudujem sa vám Zvolenčania, ze vás tak teší ta dnešná výhra, nevyhrali vám to ti vaši rytieri, vyhral vám to pan rozhodca Orolin. Nech by to bolo akokoľvek 5 minútový trest sa v play off zápasoch cca 6 minút pred koncom zápasu neudeluje, pan rozhodca ovplyvnil zápas, toto sa proste nerobí, je to nedôstojne a pán rozhodca Orolin by minimálne do konca tejto sezóny už nemal pískať zápasy Košíc, očividne je voči klubu zaujatý. O tržby Košíc v tejto sezóne sa nemusíte obávať, vo Zvolene to ale dnes bola posledná trzba, séria patrí Košiciam, na Zvolenskom zimaku sa dnes skončila sezóna... Košice do toho!!!
- 7.4.2025 - 22:08
- +4
- gomcosk
- Poprosím pravidlo kde sa píše že 6 min pred koncom sa neudeľuje ? Potom už niekto pisal ,tie vylúčenia kde padli gól odpískal druhý rozdhoca ale nevadi orolin je vinný ,ovplyvniť zápas mohol keby to fauly neboli ,ale to fauly boli,to že pred tým niečo neodpiskal a aj ty sa tu zavzdusnujes lebo to rozhodlo no neviem ale presilovka automaticky ešte neznamená že by ste dali gól a tým zvyšným komentom sa len radíš medzi tu dúfam menšinu trápnych fanúšikov KE
- 7.4.2025 - 22:17
- +4
- Darina
- Som hrdá, ze môžem fandiť takému mužstvu ako sú Košice...
- 7.4.2025 - 22:42
- 0
- maček
- Ty skrátka nedokážeš prijať, že tam tie dva fauly boli a že vás vylúčili právom.
- 7.4.2025 - 22:29
- +13
- fanke27
- Sa vyjadri k zákroku Halberta a ku zákroku na Petráša…
Aha nevidel si, tak buď ticho a netrep - 7.4.2025 - 23:43
- +4
- gomcosk
- Dalsi Placko , ovplyvniť zápas by mohli keby napr pri tej vymyslenej presilovke na halberta dal Zvolen gól ale nedal ,cely zápas rozhodli fauly Košíc na konci ktoré fauly boli a boli potrestáne , či vy máte jasnovidecku guľu a aj potom krosceku co neodpiskal by ste určite dali gól ,
- 7.4.2025 - 23:55
- 0
- Kain
- Ty si teda riadny plačko. Máte Zvolen na lopatkách, boli ste celú sériu lepším tímom, posledný zápas vyhrali Zvolenčania aj so šťastím, keď zápas rozhodli po jasných fauloch.
Akoby si bol prvú sezónu na hokeji. Netvrdím, že je to správne, ale neodpískané fauly sa opakujú v každom druhom zápase. - 8.4.2025 - 7:21
- +4
- trevor
- Som si to tu precital a normalne sa mi zarosil displej. Do par jedincov sa tu asi prevtelili facebookove individua zo SNV a blizkeho okolia. Inak je viacmenej jasne, ze KE to doma zvladnu a vo ZV sme radi, ze sme sa so sezonou rozlucili domacim vitazstvom.
- 7.4.2025 - 22:17
- +12
- Darina
- Je fajn, ze vás dnešné víťazstvo teší, ale nevyhrali vám to vaši rytieri ale pán rozhodca Orolin, ak ste radi, je to vaša vec... My v Košiciach sme zvyknutí na víťazstvá, co vybojuju naši chlapci, cestne na ľade...
- 7.4.2025 - 22:28
- 0
- gomcosk
- Ty kokso a ja že góly dávajú hraci a ono su to rozhodcovia vaaaav poprosím čísla na športku lebo ty si jasnovidec a ty vieš že keby aj rozhodca vylúčil hráčov tak vy dáte nie na 100% gól ale 110%
- 7.4.2025 - 22:32
- +3
- majkelthe
- Darinka a ty poznáš hokejové pravidlá? Alebo na hokej chodíš len aby si si našla nejakého hokejistu ktorý ta finančne zaobstará v živote?
- 7.4.2025 - 22:57
- +14
- maček
- fúúúúúú, toto bolo kruté
- 8.4.2025 - 0:10
- +5
- Darina
- Tvoje slová ma nijako nemôžu uraziť...
- 8.4.2025 - 0:20
- 0
- Darina
- A o dnes nepiskanych a nepotrestanych zákrokoch zvolenskych rytierov na hráčov Košíc sa ani nebudem zmierňovať, pan rozhodca Orolin celú sezónu píska proti Košiciam, tak trochu sme si už na to zvykli, ale pán rozhodca Orolin, ruku na srdce, v dnešnom play off zápase vo Zvolene to už bolo hrubo cez čiaru..
- 7.4.2025 - 22:23
- +1
- Zmrzlina
- ZV by si mal dať teraz jediný cieľ: poraziť KE na ich ľade, t. j. súpera, u ktorého sa im dlhodobo nedarí vyhrať.
Presne takýto cieľ sme mali aj my v PP proti NR a aspoň to sa nám podarilo, vyhrať v NR.
Pozerám, že ZV naposledy vyhral v KE dňa 8. októbra 2023 po samostantných nájazdoch. Držím palce na preťatie tejto nepriaznivej série. - 7.4.2025 - 22:29
- +3
- Darina
- Ak by porazili Košice na košickom ľade cestne, bez pomoci hlavného rozhodcu, rada im za tlieskam...
- 7.4.2025 - 22:40
- 0
- 17BB
- Gratulujem Zvolenčoku 😃 k prvému víťazstvu v semifinále. Konečne ste sa rozohrali.
- 7.4.2025 - 22:31
- +4
- martin gal
- Je jasné,že nedávam za nitrančanov ruku do ohňa,že čo to tu bude,ak náhodou zajtra v ZA prehráme a pásikaví si pojdu vlastnú ligu....ale vychodňare,vyhravace 3:1 na zapaši s 10.mačaftom v tanulke,další zapaš na vašom lecisku a rumadzgate div,že Hornád še na mne nevyleje z monitoru
Moj nazor,sudí si tí poslenné fauly v pohode obhája. - 7.4.2025 - 22:33
- +6
- FP-jakubj
- Keďže je v pravidlách napísané, že každé narazenie na mantinel je na posúdení rozhodcu, tak toto určite. Hákovanie, ktoré bolo držaním hokejky asi ťažko. Na Slovenslu nikdy nevieš, dnes bolo držanie hokejky hákovanie a bodyček vrazenie na mantinel. Na Slovensku ľudia veria z že Covid nebol a slintacku vypúšťa EÚ, takže fantázii a blbostiam sa medze nekladú, možno rovno bude zápas začínať od 3:0 pre Zvolen, na Slovensku je všetko možné.
- 7.4.2025 - 22:43
- +1
- martin gal
- No ak by sme mali porovnávať toto narazenie a narazenie na mantinel pardub.hráča Sedláka vo včerajšom zápase,tak tam by to skor mohlo byť aj na prokurátora.Z jednej strany podkopnutie,ruky vysoko+zápasnícky hmat a následný nekontrolovateľný pád hlavou na ľad.Z bližšieho videa,až zimomriavky som mal,ako dopadol...
- 8.4.2025 - 12:30
- 0
- FP-jakubj
- Hovoril som o ochrannom pasme, pretoze to raz vysvetloval aj Pospisil na nejakom zakroku
https://www.sportsnet.ca/nhl/video/bruins-wahlstrom-ejected-for-boarding-capitals-fehervary/
Tu je video podobneho zakroku na Fehervaryho, kvoli tomu, ze hrac pada hlavou na mantinel a je to nebezpecne sa za to davaju vyssie tresty. U nas je tam ta vadna formulka, ze je to na posudeni rozhodcom. Ceman sa vyjadril 50:50, ci sa to vobec malo piskat, ok uznal by som 2 minuty, ale 5+DKZ je nezmysel, to potom mohol odpiskat aj ten zakrok, co je v zostrihu 6:39 za 5+DKZ, pri 5 gole Zvolena tam bol kroscek od hraca 25 vo zvolenskom drese, cize rozhodcovia vcera totalne zhoreli v tretej tretine a vidia to vsetci okrem Zvolencanov, ktori tu uz vyplackavaju, ako su vsetci zase proti nimKeby mali gule uznaju, ze piskal ten rozhodca somariny.
- 8.4.2025 - 12:37
- +1
- radopKE
- Calkom ci to idze. Ešči kuščok do Mariji a ce pasujeme za Vichodňara a i v totim Hornadze ce okupeme
- 7.4.2025 - 23:04
- 0
- martin gal
- Na vojenčine som mau pár kamarátov vychodňarov,tak sa dačo na mňa nalepilo
a občas tu aj s Jančim-najkrajším sme pohutoreli.Mne sa vaše nárečí lúbi,horší je to už s tým hokejom,čo dovádzate na tom letisku...nehovoriac o tej negatívnej bilancii v PO s vami
- 8.4.2025 - 12:35
- 0
- Senn
- celkom sranda ako košičania kopírujú správanie fans spišskej, niečo s tými východniarmi nebude v poriadku, každopádne, tešíme sa na ďalšiu uspávanku v tej plechovke
nikdy sa nevzdávaj…
- 7.4.2025 - 22:42
- +5
- Lukash_ke
- Zato ty si nám to správanie ukážkovo predviedol.
- 7.4.2025 - 23:33
- +3
- Darina
- Tak teraz sa veľmi mýliš, ja som stredoslovacka, žijem neďaleko ZV a Košice sú moje mužstvo, proste sa mi páči ich hokej👍👏👏👏
- 7.4.2025 - 22:46
- +1
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
- vladoZV
- Ach bože to je toľko plačkania a plačkania. Podľa predsériových vyjadrení sme mali odísť s nakladačkami 4:0. A ani sme nemali mať šanču na dobré výsledky. Teraz vyhráme jeden zápas a už sa tu rozoberajú uplatenia a podobne. Ja som napríklad videl dnes kopec neodpískaných vyhodení. Taktiež rozdielnosť v posudzovani hraní puku brankára mimo lichobežníka a bránkoviska. Kanto dostal 2 minúty a Janus nič. Včera na zápase Keefer rozťatá papuľa kvoli zdvihnutej hokejke a podobne. Rozhodcovia si myslím že si svoje fauly obhája. My sme ich využili. Aj Košice hrali doma 5:3 presilovku a nedali gól. My sme dali a dnes sme zaslúžene vyhrali. Kiežby sme sa ešte vrátili do ZV na zápas….ale treba uznať že Košice hrajú účelný a prepracovaný hokej a vyhráva sa nad nimi veľmi ťažko. Naši hrajú srdcom nad schopnosti a Košice umom a prepracovanosťou ktorá pramení z vačšej kvality. No nie vždy musí rozhodovať
- 7.4.2025 - 23:49
- +5
- blekitko66
- Mne sa páči ako “všetci” by ste dali Deylovi 2min “max”.. ale to že tam po náraze bola krv to už nerieši nikto.. to tam zohralo rolu preco to bolo 5+dkz. Dobrú noc 😊
- 8.4.2025 - 0:07
- +3
- luciakanky
- Komentátori na jojke slabota
Rozhodcovia klasika
Ako nezaujatého diváka ma zápas bavil.
Ale, to hákovanie, ktoré údajne predviedol Zigo pobavilo, škoda, ze fair play profesionálnym hráčom nič nehovorí. Deyl podľa mňa fauloval,ale na 5 minút to asi trest nebol.
Bolo by na čase niečo konečne robiť s rozhodcami, nie len kampaň, že poď rozhodovať či čo to pred pár rokmi obiehalo Slovensko - 8.4.2025 - 7:18
- +1
- Urpiner16
- Zigo má rád rezne,prípadne tatarák takže asi si dal viac surového pred zápasom.
- 8.4.2025 - 9:43
- 0
- Tino
- je imho: jedno ci su komentatori zaujati, alebo nie, su to ludia, niekomu fandia/ niekoho uprednostnuju, skus sa nad to povzniest, resp im neprikladat privelku dolezitost.Koment je len nejaky sum, podobne ako reklama, v pohode sa to da vytesnit a par minut po zapase si nepamatas kto co povedal, mozno ani kto tam sedel.
- 8.4.2025 - 11:03
- +2
- bobozv
- No tak včera to vyzeralo tak že orolin dal 5 gólov..ktovie kto bude pískať v Košiciach možno nám zase pomôže a dá nejaké goliky ...titul je náš 😛🙂o rok bude orolin draftovaný do NHL a prekoná oveckina v počte gólov
- 8.4.2025 - 7:41
- 0
- ZABAneuvaeritelna
- Košickí fans nezvládajú ani výhry (boli tu viaceré príspevky hanobiace súpera) - ani prehry. Prehry ale viac.
- 8.4.2025 - 7:50
- +4
- Tino
- ZV sa sam: neporazi, polavime z koncentracie, discipliny a ZV to vyuzije.
- 8.4.2025 - 9:18
- 0
- Urpiner16
- Posledný krok býva najťažší takže ako divák by som rád videl v piatom zápase aby sa tento scenár naplnil.
- 8.4.2025 - 9:41
- 0
- RHZV
- Akože,je to normálne ?...idem sa pozrieť na stránku HKM a cela zagrcaná od uplakanych Kosičanov
- 8.4.2025 - 11:11
- +5
- Myšo
- Ja nechápem prečo hkm tých kretenov nemaže kto sa na to ma pozerať ako…inak toto fakt je nonsens v každom tábore sa nájde jeden dvaja len tu sú to normálne desiatky idiotov čo nedokážu ani ten sprostý komentár hejterský napísať aspoň polospisovnym jazykom
- 8.4.2025 - 11:19
- +3
- MiroHKM
- Sú to flustrovani jedinci, ktorých osobný život asi za veľa nestojí a je dosť smutný, tak sa prídu po každom zápase, či vyhrajú či prehrajú vygrcať na našu stránku podobne, ako tí pred nimi zo Spišskej... Ich tím hrá dobre pekný hokej vedú v sérii 3:1 a aj napriek tomu toto nutkanie... Ja sa teším, ako sa zlepšil náš herný prejav po príchode Mikulu , veľmi príjemne prekvapili chlapci zo Žiaru a už sa veľmi teším na ďalšiu sezónu
- 8.4.2025 - 11:40
- +2
- Gerlach2655
- Treba zavriet diskusiu,skor ci neskor k tomu pristupi kazdy klub na fb, zlo ludi v anonymite nepozna hranice
- 8.4.2025 - 11:46
- +2
- Myšo
- Presne ako nemenovaný klub zo Spiša (
) napisať Zvolen vyhral vďaka rozhodcom a časomiere a zakázať komenty čím tu žumpu automaticky pošleš na súperove stránky otravovať frustráciou
- 8.4.2025 - 11:51
- 0
- gomcosk
- Admin stránky SNV je presne ten jeden ako popisuje Miro vyssie,ešte som nezažil aby sa oficiálna stránka klubu chodila vyrehotavat na stranku súpera , si kukni príspevok z 28.3. Dva vyrehotane smajliky a z toho jeden oficiálna stránka SNV,čiže aky predstavitelia klubu jednoduchý taký aj ich fanusik ,smutne je že fanusik Košíc ich už dobieha
- 8.4.2025 - 12:02
- +5
- apa
- To vieš východ sa nezaprie.
- 8.4.2025 - 12:28
- +1
- Myšo
- Nechcel som to napísať takto lebo netreba zbytočne tieto vášne rušiť ale je pravda že od Mikuláša na zapad toto nerobí nikto a tých klubov je tam dosť a aj fanúšikov majú…neviem si predstaviť napr Trenčín že by prišiel toto robiť po hocijakom kontroverznom zápase k nám na soc siete
- 8.4.2025 - 12:47
- +2
- radopKE
- Chalani… Ja zase nechápem, že vás dokáže rozladiť komunita na FB. Celý FB je žumpa.
- 8.4.2025 - 16:02
- +2
- apa
- To uvidíš tie komenty keď náhodou prehráme v Košiciach tie posmešky,znevažovanie súpera a reči Karma je zdarma .
- 8.4.2025 - 11:44
- +4
- Rolba
- to neuvidí, lebo ak nebude pískať orolín tak sa vaša výhra nestane
- 8.4.2025 - 12:46
- 0
- Myšo
- 🤡
- 8.4.2025 - 12:53
- +2
- apa
- Kto tu píše o výhre ,píšem o komenty.
- 8.4.2025 - 13:09
- 0
- fantasykilla
- Čítaj s porozumením prosím
- 8.4.2025 - 17:08
- 0
- Norik
- Komentatory zvacsa schvaluju verdikty rozhodcov.: Okrem Valabika (sem-tam) vsetci potvrdia kravinu,co piskne sudi...
- 8.4.2025 - 12:25
- 0
- Athotis
- Teraz treba zistiť kto ide pískať vo štvrtok , aby sme si aj ich kúpili... nech to máme dopredu v suchu
- 8.4.2025 - 13:31
- +3
- apa
- Snášel a Crman .
- 8.4.2025 - 16:41
- 0